Als ze inderdaad latency kunnen aanpakken zonder dat het net zo ''effectief'' wordt als bijvoorbeeld lag compensation technieken (waardoor je dus alsnog achter muurtjes wordt neergeschoten in online shooters bijvoorbeeld) kan het wel leuk uitpakkenX-Fighter schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:39:
Weer cool nieuws over cloud gaming van het Microsoft kamp:
[...]
En vervolgens nog 2 uur om Diablo te verslaanuchiha tijntje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:59:
Pffff, ik was vergeten hoe uitgebreid die dungeons zijn in Diablo 3. Ik dacht even snel the skeleton king te killen... Maar nee, dat duurde nog minimaal 2 uur...
Maar we hebben ons er doorheen geslagen, co-op maakt Diablo nog beter dan het eigenlijk al is.
Voor degenen die het niet weten, als je een legendary gift vind (gift for [input friendsname]) en oppakt, dan komt deze in de inventory te staan (zakje bij equipment)
Daar staat hij dan weer onder de Treasures, open je die tab dan kan je daar een keuze maken om de gift te verzenden aan de friend waarvoor hij bedoeld is. (of om de gift te vernietigen als je een ander niets gunt
Dit weekeind :

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 22-08-2014 09:15 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik denk dat we daar nog tientallen jaren moeten op wachten, zolang het werldwijde internet niet overal even bereikbaar en snel is heeft het geen zin.Brutal1ty schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:08:
[...]
Als ze inderdaad latency kunnen aanpakken zonder dat het net zo ''effectief'' wordt als bijvoorbeeld lag compensation technieken (waardoor je dus alsnog achter muurtjes wordt neergeschoten in online shooters bijvoorbeeld) kan het wel leuk uitpakken
Huh, heb ik die gemist? Welk dansspel zat er bij?Rossi46 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:31:
[...]
Is al eerder langs gekomen. Op dit moment betaal je een premium van 100 euro (+dans spelletje) voor Kinect. Dus ik zou niet verwachten dat Kinect los straks goedkoper zal zijn. Sony verkoopt zijn (slechtere) ook voor 100 euro.
[ Voor 6% gewijzigd door Boinkie op 22-08-2014 09:17 ]
Het is toch totaal niet interessant of internet overal goed werkt? Op de noord- en zuidpool gaat internet nooit "goed' en "snel" werken, zelfde met grote gebieden van afrika en zuid-amerika. Als het bij mij en bij de hoster maar goed werkt. En deze situatie is momenteel valide voor 80% van alle europeanen en amerikanen. Dat is genoeg populatie om een business case te bouwen en tot uitvoer te bregen.svenerator schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:11:
[...]Ik denk dat we daar nog tientallen jaren moeten op wachten, zolang het werldwijde internet niet overal even bereikbaar en snel is heeft het geen zin.
Gamertag: YazNL
De algemene verbinding in de US ligt ook stukken lager dan wat ik hier heb van Ziggo bijvoorbeeld. (180mbps down, 18 mbps up volgens speed test sites en een ping van 4-12 naar NL test servers)Yaz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:17:
[...]
Het is toch totaal niet interessant of internet overal goed werkt? Op de noord- en zuidpool gaat internet nooit "goed' en "snel" werken, zelfde met grote gebieden van afrika en zuid-amerika. Als het bij mij en bij de hoster maar goed werkt. En deze situatie is momenteel valide voor 80% van alle europeanen en amerikanen. Dat is genoeg populatie om een business case te bouwen en tot uitvoer te bregen.
Volgens die sites zit je dan op een snelheid die sneller is dan 95% van de rest van de wereld ofzo =p
En ik lees ook dat veel US gamers met bv 20mbps down 20mbps up zitten. Geen idee waarom mijn up langzamer is dan dat, maar download snelheid is een stukkie sneller iig

Nieuwe smartglass beta begint nu beter te werken dan op de Xbox zelf, berichten sturen of teksten typen, ze zetten nu goed in op hele smartglass. Nu nog wat meer direct ondersteuning vanuit games, ben ik helemaal blij. Zal vanavond weer eens de lijst doorlopen en berg mensen toevoegen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je hebt de paper niet gelezen, of zelfs het abstract niet?svenerator schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:11:
[...]
Ik denk dat we daar nog tientallen jaren moeten op wachten, zolang het werldwijde internet niet overal even bereikbaar en snel is heeft het geen zin.
Ze weten dat het onmogelijk is om over heel de wereld supersnel internet te hebben, daarom zoeken ze oplossing buiten sneller internet.The magic of DeLorean happens when the system produces speculative rendered frames to the gamer. It does this by combining future input prediction, state space subsampling and time shifting, misprediction compensation and bandwidth compensation. If you understand any of this you're going to want to hit up the source below to read their paper that goes into greater detail.
Pfffff Diablo 3. Al uitgespeeld op 360 en nu gewoon helemaal weer.
Verslavend als een malle, en als je er objectief naar kijkt zou ik niet eens 123 weten waarom.
Verslavend als een malle, en als je er objectief naar kijkt zou ik niet eens 123 weten waarom.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Hallo!
Ik heb sinds gisteren ook een Xbox one, via de microsoftstore.de gehaald voor 432 euro, met Kinect en FIFA 14. Nu ben ik alles aan het opzetten (moet ook S/PDIF naar AUX stekkertjes converter hebben ed), maar ik heb nog de vraag of ik een headset met microfoon (2 kabels dus, of via die USB soundcard) op een of andere manier kan gebruiken met de Xbox. Moet ik dan gewoon die bijgeleverde headset gebruiken of is er een oplossing
?
Verder als iemand interesse heeft in FIFA 14 voor een leuk prijsje, PM mij!
Ik heb sinds gisteren ook een Xbox one, via de microsoftstore.de gehaald voor 432 euro, met Kinect en FIFA 14. Nu ben ik alles aan het opzetten (moet ook S/PDIF naar AUX stekkertjes converter hebben ed), maar ik heb nog de vraag of ik een headset met microfoon (2 kabels dus, of via die USB soundcard) op een of andere manier kan gebruiken met de Xbox. Moet ik dan gewoon die bijgeleverde headset gebruiken of is er een oplossing
Verder als iemand interesse heeft in FIFA 14 voor een leuk prijsje, PM mij!
[ Voor 2% gewijzigd door Zyanox op 22-08-2014 10:00 . Reden: USB ]
Je hebt voor de controller een aparte headset unit, waar je een normale headset in kan pluggen.
http://www.xbox.com/en-US...ts/stereo-headset-adapter
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2014 09:59 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die heeft maar 1 aux input (dus combi Mic en geluid)?SinergyX schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:59:
Je hebt voor de controller een aparte headset unit, waar je een normale headset in kan pluggen.
Daar zijn bij je electrohobbyshop wel adapters voor te krijgen.Zyanox schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:01:
[...]
Die heeft maar 1 aux input (dus combi Mic en geluid)?
20MB is ook meer dan genoeg voor die soort zaken. Verder gaat het natuurlijk meer om latency en daar is nu juist deze techniek voor, om met een hoge latency toch een goede spelervaring te kunnen bieden.Brutal1ty schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:29:
[...]
En ik lees ook dat veel US gamers met bv 20mbps down 20mbps up zitten. Geen idee waarom mijn up langzamer is dan dat, maar download snelheid is een stukkie sneller iig
En verkijk je ook niet op initiatieven als Google Fiber en de locale breedband technieken. Daar is 1gb/1gb een normale snelheid om te hebben.
[ Voor 57% gewijzigd door Yaz op 22-08-2014 10:07 ]
<grmbl. delete pls>
[ Voor 95% gewijzigd door Yaz op 22-08-2014 10:07 ]
Maakt iemand toevallig ook gebruik van een S/PDIF naar AUX converter? Ik moet er namelijk nog 1 hebben, maar ben echt een noob op dit gebied en heb dus geen flauw idee welke precies goed is.
Wat ben je precies van plan dan? Kan je uitleggen waarom je AUX? (in welke vorm eigenlijk) nodig hebt?Blate schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:33:
Maakt iemand toevallig ook gebruik van een S/PDIF naar AUX converter? Ik moet er namelijk nog 1 hebben, maar ben echt een noob op dit gebied en heb dus geen flauw idee welke precies goed is.
S/P-Dif is natuurlijk optisch, waarom zou je dit naar analoog willen brengen?
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik ook niet maar er komt er eentje binnen voor mij morgen. Ik zal het even laten weten, het is de Sweex 7.1 Externe Geluidskaart USB. Ik wil van S/PDIF naar 3x aux voor mijn oude Logitech G51 surround set aan te sluiten.Blate schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:33:
Ik probeerde nog te Joinen maar kwam er niet tussen helaas.Bullet NL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:58:
Heerlijke potjes BF4 gedaan vandaag, Iedereen bedankt!
Nu heb je mijn LVL3 skills gemist

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Denken jullie dat die Miracast-Dongle van Microsoft, die er aan zit te komen, Xbox One games kan gaan streamen? Nvidia doet het met hun Shield.
Ik denk niet dat de Xbox met je Sweex 7.1 Externe Geluidskaart USB gaat werken, op een of andere manier zal een driver van de Sweex op de Xbox moeten worden geïnstalleerd. Zowel Microsoft als Sweex heeft daar geen drivers c.q. mogelijkheden voor m.b.t. de Xbox One. MS heeft de USB poorten van de Xbox nooit bedoeld voor dit soort oplossingen.Zyanox schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:38:
[...]
Ik ook niet maar er komt er eentje binnen voor mij morgen. Ik zal het even laten weten, het is de Sweex 7.1 Externe Geluidskaart USB. Ik wil van S/PDIF naar 3x aux voor mijn oude Logitech G51 surround set aan te sluiten.
Die Sweex is bedoeld voor een PC/Laptop zonder meerkanaals audio oplossing, niet voor een Xbox die bedoeld is om rechtstreeks naar een TV of Receiver te gaan. Al dan niet via HDMI of digitaal via S/P-Dif
Wil je toch naar analoog, dan zal je richting een apparaat als dit moeten...
http://www.allekabels.nl/...oBcNSYwRl8SUoAaAmCb8P8HAQ
[ Voor 12% gewijzigd door Bullet NL op 22-08-2014 10:47 ]
Oh, dan ga ik nu gelijk die order cancellen, bedankt. Ik kan het je wel even uitleggen hoe ik het in gedachte had. Ik heb mijn Xbox op een computer beeldscherm aangesloten, en nu, voor een tijdelijke oplossing via 1 aux kabel de voorste speakers aangesloten. Ik zou dus eigenlijk die HDMI in m'n beeldscherm willen laten zitten, en dan op een of andere manier, mijn geluid set aansluiten met 3x aux (voor, achter en sub/center).Bullet NL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:45:
[...]
Ik denk niet dat de Xbox met je Sweex 7.1 Externe Geluidskaart USB gaat werken, op een of andere manier zal een driver van de Sweex op de Xbox moeten worden geïnstalleerd. Zowel Microsoft als Sweex heeft daar geen drivers c.q. mogelijkheden voor m.b.t. de Xbox One. MS heeft de USB poorten van de Xbox nooit bedoeld voor dit soort oplossingen.
Enig idee hoe dat moet? Ik deed het met de Xbox 360, met die scart aansluiten en hdmi naar mijn beeldscherm.
Echt een houtje touwtje oplossing dusZyanox schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:51:
[...]
Oh, dan ga ik nu gelijk die order cancellen, bedankt. Ik kan het je wel even uitleggen hoe ik het in gedachte had. Ik heb mijn Xbox op een computer beeldscherm aangesloten, en nu, voor een tijdelijke oplossing via 1 aux kabel de voorste speakers aangesloten. Ik zou dus eigenlijk die HDMI in m'n beeldscherm willen laten zitten, en dan op een of andere manier, mijn geluid set aansluiten met 3x aux (voor, achter en sub/center).
Enig idee hoe dat moet? Ik deed het met de Xbox 360, met die scart aansluiten en hdmi naar mijn beeldscherm.
De beste manier is en blijft gewoon de home-cinema manier, TV, Reciver en 5.1 of 7.1 speakers.
5.1 gaat niet werken want dan zal je een dolby/dts decoder moeten kopen en dat is het denk niet echt waard voor die speakerset.
[ Voor 16% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 22-08-2014 10:57 ]
Speakers kopen met een optische aansluiting. geluid komt uit beide poorten (HDMI, S/PDIF) dus daar kan je dan wat mee.Zyanox schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:51:
[...]Oh, dan ga ik nu gelijk die order cancellen, bedankt. Ik kan het je wel even uitleggen hoe ik het in gedachte had. Ik heb mijn Xbox op een computer beeldscherm aangesloten, en nu, voor een tijdelijke oplossing via 1 aux kabel de voorste speakers aangesloten. Ik zou dus eigenlijk die HDMI in m'n beeldscherm willen laten zitten, en dan op een of andere manier, mijn geluid set aansluiten met 3x aux (voor, achter en sub/center).
Alsof dat goedkoop is. Een degelijk setje zonder lag kost ook al aardig wat. Een cheapass speaker met een mooie optische aansluiting hoeft ook niet veel te kosten.AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:56:
5.1 gaat niet werken want dan zal je een dolby/dts decoder moeten kopen en dat is het denk niet echt waard voor die speakerset. Enige goedkope optie is optical to 2x rca stereo
[ Voor 22% gewijzigd door Yaz op 22-08-2014 10:58 ]
Ik wil de audio van de xbox via mijn home cinema set laten afspelen. Ik kan dit alleen doen met een 3.5 mm jack kabel op mijn cinema set aan te sluiten. Mijn home cinema set is namelijk heel erg basic en heeft geen andere poort waar het geluid in kan.Bullet NL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:37:
[...]
Wat ben je precies van plan dan? Kan je uitleggen waarom je AUX? (in welke vorm eigenlijk) nodig hebt?
S/P-Dif is natuurlijk optisch, waarom zou je dit naar analoog willen brengen?
Heb al wel wat gevonden, maar weet niet of dit zal werken:
http://www.allekabels.nl/...-tulp-(RCA)-omvormer.html
Niet surround / hoger dan stereoBlate schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:58:
[...]
Ik wil de audio van de xbox via mijn home cinema set laten afspelen. Ik kan dit alleen doen met een 3.5 mm jack kabel op mijn cinema set aan te sluiten. Mijn home cinema set is namelijk heel erg basic en heeft geen andere poort waar het geluid in kan.
Deze bedoel jeBullet NL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:58:
Was lekker in de ZBD-09, 15 kills in een paar minuten op het eind
https://powershellisfun.com
En die daarvoor ook trouwens, net niet gewonnen terwijl we laat binnen kwamen..Bullet NL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:58:
http://battlelog.battlefi...78550430760000/244279110/
[ Voor 34% gewijzigd door Tags NL op 22-08-2014 11:00 ]
Zonde van je geld. Gewoon doorsparen voor 5.1 setje met optical in. Of nog beter maar duurder een HDMI receiver.Blate schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:58:
[...]
Ik wil de audio van de xbox via mijn home cinema set laten afspelen. Ik kan dit alleen doen met een 3.5 mm jack kabel op mijn cinema set aan te sluiten. Mijn home cinema set is namelijk heel erg basic en heeft geen andere poort waar het geluid in kan.
[ Voor 3% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 22-08-2014 11:01 ]
Als je nog beetje geluk heb, kan je nog een decoderstation van Teufel 2dehands vinden. Duitse Ebay gaan die dingen vrij vaak rond, maar vaak veilig dus moet je beetje geluk hebben.Zyanox schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:51:
Oh, dan ga ik nu gelijk die order cancellen, bedankt. Ik kan het je wel even uitleggen hoe ik het in gedachte had. Ik heb mijn Xbox op een computer beeldscherm aangesloten, en nu, voor een tijdelijke oplossing via 1 aux kabel de voorste speakers aangesloten. Ik zou dus eigenlijk die HDMI in m'n beeldscherm willen laten zitten, en dan op een of andere manier, mijn geluid set aansluiten met 3x aux (voor, achter en sub/center).
Zo'n station heeft 5.1 analoog uitgang, met 2x coax, 2x spdif en 1x 5.1 analoog ingang (en berg stereo analoog). Gebruik ik al weer klein jaartje succesvol met PC, XBO en PS3
PS3 is wel beetje ruk, kan geluid óf HDMI óf Spdif, waar X360/XBO geluid uit beide kunnen doen.
Wil je toch voor converter, let heel goed op latency. Ik had eerder die Comcast (ofzo?) converter, ding had ~80ms latency, alsof je alles in echo hoorde.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2014 11:06 ]
Dit gaat werken, is een alternatief op wat ik zo net liet zien.Blate schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:58:
[...]
Let wel op dat dit soort kastjes voor "audio" lag zorgen. Wanneer jij een explosie op je TV ziet kan het dus iets later via je speakers te horen zijn.
Overigens, je geluid komt "stereo" binnen in je home cinema set, je bent dus geheel afhankelijk van de DSP die in dit apparaat zit. Ook hier is de kans op het niet gelijk lopen qua audio/beeld.
Voor honderd euro heb je deze: pricewatch: Edifier C2XDAlphaBlack_NL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:01:
[...]Zonde van je geld. Gewoon doorsparen voor 5.1 setje met optical in. Of nog beter maar duurder een HDMI receiver.
2.1 Met sub dus, dat klinkt echt veel beter.
Full surround moet je ook maar kwijt kunnen.
Deze jah..... Ging geweldig! Erg goede teamplay ook.... Elkaar aanwijzingen geven, precies zoals BF4 gespeeld hoort te worden.-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:59:
[...]
Deze bedoel jehttp://battlelog.battlefi...89782198058048/244279110/
Was lekker in de ZBD-09, 15 kills in een paar minuten op het eindWe eindigen mooi allemaal bovenin! Goede teamplay, weinig potjes gehad die zo lekker lopen de afgelopen tijd!
Kreeg tijdens het gamen gewoon natte sokken van plezier...
Had ff onze party bezochtDonstil schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:40:
[...]
Ik probeerde nog te Joinen maar kwam er niet tussen helaas.
Nu heb je mijn LVL3 skills gemist
Van goede potjes BF4 raak ik wel in de mood
[ Voor 30% gewijzigd door Bullet NL op 22-08-2014 11:11 ]
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:01:
[...]
Zonde van je geld. Gewoon doorsparen voor 5.1 setje met optical in. Of nog beter maar duurder een HDMI receiver.
Yaz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:05:
[...]
Voor honderd euro heb je deze: pricewatch: Edifier C2XD
2.1 Met sub dus, dat klinkt echt veel beter.
Full surround moet je ook maar kwijt kunnen.
Bedankt voor de tips! Heb besloten om die set voor honderd euro te kopen, dan kan mijn home cinema set de deur uitBullet NL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:05:
[...]
Dit gaat werken, is een alternatief op wat ik zo net liet zien.
Let wel op dat dit soort kastjes voor "audio" lag zorgen. Wanneer jij een explosie op je TV ziet kan het dus iets later via je speakers te horen zijn.
Overigens, je geluid komt "stereo" binnen in je home cinema set, je bent dus geheel afhankelijk van de DSP die in dit apparaat zit. Ook hier is de kans op het niet gelijk lopen qua audio/beeld.
Nu de nieuwe bundels eraan komen ga ik denk ik binnenkort een bundel halen. Nu vraag ik mijzelf alleen af of je de standaard controller al kan opladen d.m.v.: http://www.miniinthebox.c...-controller_p1121280.html
Of dien je hier een los accu pack voor aan te schaffen?
Tevens ben ik ook benieuwd of mijn soundbar (via Soundshare) werkt. De soundbar is draadloos verbonden met de TV.
Tevens ben ik ook benieuwd of mijn soundbar (via Soundshare) werkt. De soundbar is draadloos verbonden met de TV.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Grappig dingetje. Ik weet sowieso niet of je recargeables wel kan laden via de usb poort. Nooit geprobeerdFamous schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:23:
Nu de nieuwe bundels eraan komen ga ik denk ik binnenkort een bundel halen. Nu vraag ik mijzelf alleen af of je de standaard controller al kan opladen d.m.v.: http://www.miniinthebox.c...-controller_p1121280.html
Als jou TV al het geluid dat hij via hdmi krijgt doorstuurt naar je soundbar is er geen reden om te denken dat het niet goed zal gaan.Famous schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:23:
Staat er ook vaak niet bij vermeld, maar volgens mij is het gros van die charge packs dus niet op te laden via USB, enkel via 'aparte' connectors op de battery-pack.Yaz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:27:
[...]
Grappig dingetje. Ik weet sowieso niet of je recargeables wel kan laden via de usb poort. Nooit geprobeerd
Iemand ervaring met de Xbox One Stereo Headset ? Ik wil deze gaan bestellen ivm de matige standaard headset.
Er zit toch ook een stekker bijYaz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:27:
[...]
Grappig dingetje. Ik weet sowieso niet of je recargeables wel kan laden via de usb poort. Nooit geprobeerd
Dat doet die met KPN wel en nu ik zo nadenk met mijn computer ook, dus dat zal inderdaad gewoon werkenYaz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:27:
[...]
Als jou TV al het geluid dat hij via hdmi krijgt doorstuurt naar je soundbar is er geen reden om te denken dat het niet goed zal gaan.

Heb al tijdje naar dat ding gekeken, met name dit punt:Xenophoben schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:30:
Iemand ervaring met de Xbox One Stereo Headset ? Ik wil deze gaan bestellen ivm de matige standaard headset.
•Includes detachable Stereo Headset Adapter including volume up/down, microphone mute, and independent control of game and chat audio levels
Probleem bij standaard ding, volume is dus voor zowel geluid als microfoon, ik wil dat juist onafhankelijk van elkaar, zodat ik mensen goed kan horen, maar opname van mic juist laag blijft (mijn geluid van de game staat vaak erg hard
Jah, ik!Xenophoben schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:30:
Goede headset voor het geld.... Natuurlijk is het geen headset van 150(+) euro maar voor 6 tientjes is het een prima ding. Tijdens de hele warme dagen is hij mij iets te warm over de oren... Maar goed..... Ik maak soms ook te veel Xbox uren
Ik heb hem besteld voor 53,xx op amazon.de
Ben benieuwd
Ben benieuwd
[ Voor 4% gewijzigd door Xenophoben op 22-08-2014 11:35 ]
Waarom geen turtlebeach x12 bijvoorbeeld? Scheelt je wat geldXenophoben schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:30:
Die is toch duurder dan 53 ?
[ Voor 3% gewijzigd door Xenophoben op 22-08-2014 11:37 ]
Mijn game audio staat ook vaak erg hard, maar wat bedoel jij precies? Je eigen voice wat je via de microfoon uitstuurt? Mensen moeten jou dus zachter horen?SinergyX schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:34:
[...]
Heb al tijdje naar dat ding gekeken, met name dit punt:
•Includes detachable Stereo Headset Adapter including volume up/down, microphone mute, and independent control of game and chat audio levels
Probleem bij standaard ding, volume is dus voor zowel geluid als microfoon, ik wil dat juist onafhankelijk van elkaar, zodat ik mensen goed kan horen, maar opname van mic juist laag blijft (mijn geluid van de game staat vaak erg hard).
Qua mix-settings is de stereo headset van MS prima, gamegeluid is prima met de voicechat te mixen, de microfoon is ook goed gevoelig....
Wat voor merk/type soundbar heb je..??Famous schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:23:
Ben nog steeds wat aan het orienteren hierop.
Laat ik nou net in Duitsland wonen vanaf volgende maandSinergyX schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:04:
[...]
Zo'n station heeft 5.1 analoog uitgang, met 2x coax, 2x spdif en 1x 5.1 analoog ingang (en berg stereo analoog). Gebruik ik al weer klein jaartje succesvol met PC, XBO en PS3(weinig consoles die coax uitgang hebben..).
Wil je toch voor converter, let heel goed op latency. Ik had eerder die Comcast (ofzo?) converter, ding had ~80ms latency, alsof je alles in echo hoorde.

Ik ga even kijken, ik denk dat een convertertje de oplossing gaat worden.. 5.1 hoeft niet perse, maar ik gebruik hem toch met mijn PC en dan vind ik t wel prettig, en een heel nieuw set kopen zie ik niet zo zitten.. Ik moet ook nog de Thrustmaster TX hebben
Voor €45 bij de welbekende redcoonXenophoben schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:37:
Die is toch duurder dan 53 ?
EDIT: Je zou toch duurder uit komen met de turtlebeach ivm met aanschaf van een headset adaper dus jouwe is toch goedkoper
[ Voor 13% gewijzigd door svenerator op 22-08-2014 11:46 ]
Dan heb je toch alsnog de headset adapter nodig?
Yup..... dus +/- 20 euro er bijDrParanoid schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:46:
[...]
Dan heb je toch alsnog de headset adapter nodig?
Precies, dus de xbox stereo headset lijkt me een betere deal
In mijn geval ga ik alleen een headset adapter halen, mijn 5 jaar oude Turtlebeach X1 doet het nog altijd prima, gebruik 'm zowel voor PC als Xbox. Echt een top aanschaf, de standaard headsets van de 360 waren in mijn geval binnen 3-6 maanden stuk en had voor de X1 al 3 versleten. Heb wel goede reviews gelezen over de officiële stereo headset, dus ben beniewd naar de lange termijn van de headset.
Via die standaard headset heb je dus maar 1 volume knop, die beide bediend. Chatgeluid/Mic op 10, 1 volume naar beneden, gaan ze beide dus naar 9. Vaak horen mensen mij 'continue' omdat mijn mic dus alle geluiden blijft oppakken, dan gooi ik hem naar beneden, maar gaat het geluid wat ik hoor uit de party dus ook naar beneden, tot het punt dat het niet meer te horen is.Bullet NL schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:38:
Mijn game audio staat ook vaak erg hard, maar wat bedoel jij precies? Je eigen voice wat je via de microfoon uitstuurt? Mensen moeten jou dus zachter horen?
Qua mix-settings is de stereo headset van MS prima, gamegeluid is prima met de voicechat te mixen, de microfoon is ook goed gevoelig....
Ding heeft gewoon 5.1 uitgang pre-amp, 2x stereotulp voor/achter en 1x stereotulp voor front/sub.Zyanox schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:41:
Laat ik nou net in Duitsland wonen vanaf volgende maand. Zo'n Teufel dinges gaat hem ook niet worden denk ik, tenzij je ook die sub aan kan sluiten via 1x aux
.
Ik ga even kijken, ik denk dat een convertertje de oplossing gaat worden.. 5.1 hoeft niet perse, maar ik gebruik hem toch met mijn PC en dan vind ik t wel prettig, en een heel nieuw set kopen zie ik niet zo zitten.. Ik moet ook nog de Thrustmaster TX hebben.
Ik kan op die Teufel SPDIF-in gebruiken, die boxen erop aan sluiten en de sub met 2 tulp stekkers naar 1x aux op de sub en dan op die sub de center speaker aansluiten. Maar ik denk dat dat niet gaat werken ivm. versteking van t geluid? Dan is dus alsnog een nieuw set of dat omvormertje de oplossing..SinergyX schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:53:
[...]
Ding heeft gewoon 5.1 uitgang pre-amp, 2x stereotulp voor/achter en 1x stereotulp voor front/sub.
Het is trouwens ook niet mogelijk om mijn Siberia 5.1 headset aan te sluiten via een USB poort

[ Voor 8% gewijzigd door Zyanox op 22-08-2014 12:02 ]
Wat versta jij onder '1x aux'?
Maar je kan geen speakers er direct op aansluiten, het is pre-amp, zelfde geld ook voor converters, zonder amp/versterker kan je er weinig mee.
Als jij het aan wil sluiten op deze set (dacht dat jij zei dat je die had), dat kan gewoon.
http://www.gamershell.com...s/1/13496/296038_full.jpg
Als jij het aan wil sluiten op deze set (dacht dat jij zei dat je die had), dat kan gewoon.
http://www.kabeltje.com/b...nsluitkabel-0.2-meter.JPG dat bedoel ik met 1x aux, dan split de sub het weer. Maargoed, hoe moet ik hem aansluiten danSinergyX schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:16:
Wat versta jij onder '1x aux'?Maar je kan geen speakers er direct op aansluiten, het is pre-amp, zelfde geld ook voor converters, zonder amp/versterker kan je er weinig mee.
Jack
Maar inderdaad, 3x 2tulp->jack van decoder naar je speaker-set.
Zie hier de achterkant van de DS5.
http://www.areadvd.de/ima...5_RueckseiteSeitlich1.jpg
Xbox in je optical ingang, DS heeft zelf DD/DTS aan boord die het netjes omzet naar 5.1 analoog.
Xbox in je optical ingang, DS heeft zelf DD/DTS aan boord die het netjes omzet naar 5.1 analoog.
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2014 12:59 ]
Ik ga is kijken of ik zo iets voor elkaar kan krijgen! Bedankt voor de hulpSinergyX schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:58:
JackMaar inderdaad, 3x 2tulp->jack van decoder naar je speaker-set.
Maar even dit spel bestelt
. Nog nooit eerder een Diablo game gedaan, maar overgehaald door de positieve reviews en mooie reacties op dit forum. Iemand tips voor een beginnende speler?
Zijn er mensen die vanavond vroeg op de avond diablo gaan doen? ik heb hem op de pc gespeeld maar nog niet op de xbox. Je kan me toevoegen in friends!
Sjefkebakfiets
Sjefkebakfiets
Ben ook in twijfel om D3 aan te schaffen. Als ik de reacties hier zo lees is het toch echt de moeite precies
XBL: AntichristSupa
Ik jump meestal wat random games in die ik in de friendlist zie, zat gisteren dacht ik bij Phuse en Just1fire 
Er zit wel een leuke verslavende factor in, maar ik zou liever meer mobs willen zien ipv alles steeds meer HP/sterker, dat je hele scherm gewoon volloopt met mobs
Ja en nee, het speltype moet je echt liggen en je moet beetje 'statsbekend' zijn, sommige maken er echt een math-fetish vanDSteve_o schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:06:
Ben ook in twijfel om D3 aan te schaffen. Als ik de reacties hier zo lees is het toch echt de moeite precies
Buiten het feit dat ik hem op de PC meer dan zat ben start in over een 11 dagen met Destiny. Eenzelfde soort itemhunt en drive. Ik denk dat ik daar maar op wacht...DSteve_o schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:06:
Was die Free Day to Play nu maar al Live.. Zal nog wat streams en dergelijke in de gaten houden..SinergyX schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:08:
Ja en nee, het speltype moet je echt liggen en je moet beetje 'statsbekend' zijn, sommige maken er echt een math-fetish vanEr zit wel een leuke verslavende factor in, maar ik zou liever meer mobs willen zien ipv alles steeds meer HP/sterker, dat je hele scherm gewoon volloopt met mobs
XBL: AntichristSupa
Free day to play zal met specifieke game(s) zijn, niet elke game heDSteve_o schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:12:
[...]
Was die Free Day to Play nu maar al Live.. Zal nog wat streams en dergelijke in de gaten houden..
Heb de Samsung HW-355. Kreeg hem gratis bij de TV (welke nog eens super goedkoop was!) vandaar.mowa schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:39:
[...]
Wat voor merk/type soundbar heb je..??
Ben nog steeds wat aan het orienteren hierop.
Iemand die toevallig dit weet:
Zou leuk zijn als het een game betreft die niet al langs is geweest in de games with gold free actie. Dit is iemand blij maken met een dode musX-Fighter schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:52:
Weer een leuke extra voor XBL Gold users
http://www.gamespot.com/a...romo-leaked/1100-6421846/

Zijn katten heel blij mee hoor
Dit is gewoon een afbeelding... Van een test. Deze nieuwe feature is er nog niet, en er is nog niets over geweten. Dus om te denken dat het enkel met Max is, is redelijk kortzichtig.Segafreak83 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:16:
[...]
Zou leuk zijn als het een game betreft die niet al langs is geweest in de games with gold free actie. Dit is iemand blij maken met een dode mus![]()
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat alle oude Games with Gold daar komen te staan, zodat ze eventueel meer sales aan trekken?
Verwijderd
Ik heb nog steeds mijn vertrouwde Xbox 360 slim versie 250 GB .
De games die mij deze gameconsole zo blijven boeien zijn .
Splinter Cell Blacklist
Forza Motorsport 4
Grand Theft Auto V
Sniper Elite 3 Afrika .
Maar na deze hebben gespeeld zou ik moeten overstappen naar een nieuwe gameconsole en ben nu al bezig met de verschillen van de Xbox One en de Playstation 4 .
Vind het heel moeilijk om straks een keuze te moeten maken .
De tijd leert .
De games die mij deze gameconsole zo blijven boeien zijn .
Splinter Cell Blacklist
Forza Motorsport 4
Grand Theft Auto V
Sniper Elite 3 Afrika .
Maar na deze hebben gespeeld zou ik moeten overstappen naar een nieuwe gameconsole en ben nu al bezig met de verschillen van de Xbox One en de Playstation 4 .
De tijd leert .
Hier ben ik al veel te lang mee bezig (lees weken)Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:56:
.
De tijd leert .

Dus denk er goed over na maar laat je niet meeslepen want het is een lastige keuze en voor je het weet ben je weken aan het twijfelen net als ik
Als je Forza wilt blijven spelen heb je eigenlijk geen keus... Oké, Project Cars komt straks ook naar de PS4, maar dat is eigenlijk niet te vergelijken met Forza (en GT op de PS). PC lijkt echt puur om het racen te gaan. Terwijl ik mijzelf uuuren zoet kan houden met het compleet customizen van mij auto's in Forza.
Lang verhaal kort: Forza is de welke mij over de streep heeft getrokken om toch voor de One te gaan.
Lang verhaal kort: Forza is de welke mij over de streep heeft getrokken om toch voor de One te gaan.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Klopt, was een heerlijke slaughter-fest !SinergyX schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:08:
Ik jump meestal wat random games in die ik in de friendlist zie, zat gisteren dacht ik bij Phuse en Just1fire
[...]
Ja en nee, het speltype moet je echt liggen en je moet beetje 'statsbekend' zijn, sommige maken er echt een math-fetish vanEr zit wel een leuke verslavende factor in, maar ik zou liever meer mobs willen zien ipv alles steeds meer HP/sterker, dat je hele scherm gewoon volloopt met mobs
Moest even weg en later op de avond wilden jullie schijnbaar niet meer joinen
Toen met Uchiha tijntje Diablo afgeslacht
Wat betreft speltype, dit is absoluut niet mijn speltype, afgezien van het loothunten dan.
Maar na een half uurtje spelen was ik helemaal om en is het alleen maar genieten geblazen.
Is gewoon heerlijk relax dungeons verkennen en chaos creeeren, doet mee beetje denken aan Overlord
Dat momenteel al een mannetje of 15 uit mijn vriendenlijst hem speelt draagt ook mee aan de funfactor.
Kijk ook nog steeds uit naar Destiny, dat word ook een heerlijke loot-hunt game, maar zou niet weten waarom deze beide games niet naast mekaar op mijn xbox kunnen staan.
Wisseling van spijs doet eten
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 22-08-2014 15:20 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Je moet bij jezelf nagaan of je online gaat gamen en zo ja op welk platform je de meeste "vrienden" zult hebben. Kijk vervolgens ook naar de exclusives en welke je daarvan absoluut niet wil missen.
Staar je niet blind op hardware.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
En als je dat dan toch doet. Staar dan ook even naar deze hardware en bedenk dat dit allemaal staat te wachten op jou als speler. Cloud Computing is real!Phusebox schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:17:

Maar check vooral de games die je wilt. Of je vrienden hebt met wie je wilt spelen. En het feit dat je het al hier post zegt al genoeg. Niet wachten maar bestellen
[ Voor 14% gewijzigd door Yaz op 22-08-2014 15:21 ]
Wilde nog even verder op mijn Wiz, daar had ik ook je kadootje op gevonden.justifire schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:15:
Klopt, was een heerlijke slaughter-fest !
Moest even weg en later op de avond wilden jullie schijnbaar niet meer joinen![]()
Toen met Uchiha tijntje Diablo afgeslacht
Je kan trouwens niet zien wat je gift dan is geworden.
Ik heb op die Xbox ideeen site de suggestie om activities te filteren nog een +1 gegeven, gegeven moment stond mijn activitylist helemaal vol met enkel achievements. Die mogen van mij er wel uitgefilterd worden (of filter op 'rarity'), zeker nu met de start van D3 had ik er meteen 8 te pakken.
Van het weekend local Co-op proberen met een vriend, we speelde samen PS3, waar je via memory stick je characters kon 'meenemen' naar een vriend, maar neem aan dat PS3 savegame wel niet zal werken op XBO
En voor mensen nieuw in de preview-program, doe je Quests (via preview-app)
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2014 15:26 ]
Daar loop ik dus op vast:Phusebox schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:17:
Je moet bij jezelf nagaan of je online gaat gamen en zo ja op welk platform je de meeste "vrienden" zult hebben. Kijk vervolgens ook naar de exclusives en welke je daarvan absoluut niet wil missen.
Bloodborne? Must have
TLoU (maar kan ik ook op m'n Ps3 halen indien nodig) must have
Titels als DayZ en Planetside 2 zijn ook leuk meegenomen
Voordeel bij multiplats
Grotere europese installbase voor multiplayer
Maar dan komt Xbox met:
Veel betere online voicechat (Vind ik leuk)
Halo MCC
Halo 5'
Zéér sterk verbeterende software en OS de laatste tijd
Smartglass etc
Beiden voorgaande systemen 0 vrienden op (
^
Dus ik snap dat mensen het een lastige keuze vinden hoor!
[ Voor 12% gewijzigd door Brutal1ty op 22-08-2014 15:27 ]
Vergeet ook juweeltjes zoals <onderstaande> niet
- Sunset Overdrive
- Forza 5 en Horizons 2
- Gears of War
- Ori and the blind forest
- Below
[ Voor 50% gewijzigd door Yaz op 22-08-2014 15:41 ]
Same here, kan niet wachten om met FM5 te beginnen over 2 wekenRossi46 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:13:
Als je Forza wilt blijven spelen heb je eigenlijk geen keus... Oké, Project Cars komt straks ook naar de PS4, maar dat is eigenlijk niet te vergelijken met Forza (en GT op de PS). PC lijkt echt puur om het racen te gaan. Terwijl ik mijzelf uuuren zoet kan houden met het compleet customizen van mij auto's in Forza.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Gears of War? Vertel
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat weet jij echt wel
http://www.totalxbox.com/...usk-has-awesome-concepts/
en
http://www.dualshockers.c...anon-as-best-as-possible/
Waren slechts enkele voorbeeldjesYaz schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:41:
[...]
Vergeet ook juweeltjes zoals <onderstaande> niet
- Sunset Overdrive
- Forza 5 en Horizons 2
- Gears of War
- Ori and the blind forest
- Below

Zat te azen op de witte xBox One met Sunset Overdrive echter komt die pas 31 oktober uit
Nieuwe CoD komt ook pas in november uit en GTA V ook later. Voor de rest zie ik niet meteen spellen die mij aanspreken..
Dan nog maar even wachten.
Dan nog maar even wachten.
Daarom noemde ik ook een lijstje. Omdat het nodeloos is zo'n lijstje arbitrair neer te zetten en dan te hopen/verwachten dat mensen een keuze voor je maken. Voor beide systemen komt mooi spul uit.Brutal1ty schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:58:
[...]
Waren slechts enkele voorbeeldjesIk kan voor beiden consoles, helaas, even veel exclusives noemen die ik wel wil hebben
Er is geen betere keuze naar mijn idee. Beide zijn goed. Je moet een gevoel hebben bij een van de twee en een bepaalde overtuiging hiermee kunnen vormen. Alleen dan zal je zonder spijt terugkijken op je aanschaf. Anders blijft het "ik had misschien toch voor de .... moeten gaan" en dat zou zonde zijn.
Verwijderd
Ik weet het nu al dat ik straks ( eind 2014 ) een Xbox One koop vanwege Forza Motorsport 5 .
Weg met de twijfels en zowiezo is de Xbox controller altijd fijner geweest om mee te gamen ( vooral racen ) .
De exlcusieve games van Playstation 4 hebben mij nooit geboeid dus WTF koop ik een Microsoft gameconsole .
Weg met de twijfels en zowiezo is de Xbox controller altijd fijner geweest om mee te gamen ( vooral racen ) .
De exlcusieve games van Playstation 4 hebben mij nooit geboeid dus WTF koop ik een Microsoft gameconsole .
Ik had een xbox one en ps4. Echter na 1 maand ps4 niet te hebben gebruikt is die de deur uit gegaan... doe mij maar de heerlijke xbox one os ten opzichte van de ps4. Ook de controller kan ik veel langer gebruiken zonder vermoeide handen
ik ben me niet bewust of dit illegaal is oid, ik weet dat er namelijk digitale downloads (pleonasme) zijn van games die in bundles zitten bijvoorbeeld.
Maar op ebay kan je dus van die codes krijgen, althans je krijgt een account waarmee je moet inloggen op je xbox en dan de game kan installeren, en dan je xbox moet instellen als homexbox, het acocunt kan ingelogd blijven.
is dit hoe het werkt met die games? legally of is dit een soort illegale manier van games verspreiden?
ik bedoel 35 dollar voor games is niet duur, OA diablo III voor 45 dollar.
Maar op ebay kan je dus van die codes krijgen, althans je krijgt een account waarmee je moet inloggen op je xbox en dan de game kan installeren, en dan je xbox moet instellen als homexbox, het acocunt kan ingelogd blijven.
is dit hoe het werkt met die games? legally of is dit een soort illegale manier van games verspreiden?
Bears and Bulls
Tot dat ze het wachtwoord o.i.d. veranderen van het account en je er niet meer erop kan. Kan je net zo goed even internet checken voor een goedkope -legit- downloadcode.
Je kan er vanuit gaat dat dit niet helemaal legaal is.mindcre8r schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:40:
ik ben me niet bewust of dit illegaal is oid, ik weet dat er namelijk digitale downloads (pleonasme) zijn van games die in bundles zitten bijvoorbeeld.
Ik heb dan ook sterk het vermoeden dat Microsoft er niet veel moeite mee zou hebben om dergelijke (sharing) accounts aan te pakken of te bannen.
Als je gescamed wilt worden is dit de manier. Of het nu legaal is of niet, je hebt niets in bezit. De eigenaar van de game is het account dat jij krijgt. De eigenaar van dit account kan altijd zeggenschap hierover terug krijgen (ook al verander jij het wachtwoord). Plus het feit dat een account maar een keer ingelogd kan zijn. Als het account 2x (of nog meer keren verkocht word) dan is het helemaal lollig. Dan ligt het aan de windsnelheid of jij wel of niet kan spelen. Lijkt me een geweldige ervaring. Lol gegarandeerd!mindcre8r schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:40:Maar op ebay kan je dus van die codes krijgen, althans je krijgt een account waarmee je moet inloggen op je xbox en dan de game kan installeren, en dan je xbox moet instellen als homexbox, het acocunt kan ingelogd blijven.
hmmzz, ja precies, ze melden er ook bij dat je kan inloggen met het account bij xbox.com en dan de gegevens kan wijzigen, dat si als het een sharing account is niet logisch.
Bears and Bulls
Is er een optie op de Xbox One dat zodra ik mijn controller met een mini USB kabeltje wilt opladen dat de Xbox niet automatisch opstart ? Soms staat de Xbox uit en wil ik voor de zekerheid de controller opladen, maar dan springt de Xbox One ook steeds aan, dat wil ik niet.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
als je een bundel kocht kreeg je toch een download voor een game? was dit dan een code oid? ik heb hem bundelloos gekocht namelijk.
Bears and Bulls
Ik herken dit niet, maar ik gebruik dan ook de USB van mijn TV om hem te ladendanplo schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:51:
Is er een optie op de Xbox One dat zodra ik mijn controller met een mini USB kabeltje wilt opladen dat de Xbox niet automatisch opstart ? Soms staat de Xbox uit en wil ik voor de zekerheid de controller opladen, maar dan springt de Xbox One ook steeds aan, dat wil ik niet.
Euh, das niet altijd zo, alleen bij de bundels waar het specifiek bij aangegeven is krijg je een game.mindcre8r schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:54:
als je een bundel kocht kreeg je toch een download voor een game? was dit dan een code oid? ik heb hem bundelloos gekocht namelijk.
Bijvoorbeeld een FIFA 14 bundel, de Titanfall Bundels of een CoD Ghost bundel.
Het is niet zo dat er een kraskaart bij een Xbox zit waarbij je zomaar een game uit kan zoeken.
Aah slim idd-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:55:
[...]
Ik herken dit niet, maar ik gebruik dan ook de USB van mijn TV om hem te laden
Ik had mijn PC al eens gedaan, maar daarop staan ook de drivers om de controller voor sommige PC spellen te kunnen gebruiken en dan moet ik hierna steeds de controller met de Xbox One synchroniseren.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Tijdens het tv kijken is hij aan het laden en heb er twee controllers aan hangen, dus altijd wel eentje met genoeg power voor die avonddanplo schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:00:
[...]
Aah slim iddga ik ook doen, want ik was vergeten dat mijn tv ook USB heeft
Ik heb een stekkerblok met 2x USB, daar zo'n craddle op staan en even inploppen tot ze weer groen branden
(of vergeten en zonder controller zitten).
Leuke bezigheid, probeer eens met je smartglass-remote een game te spelen, 'uitdaging' krijgt een compleet nieuwe betekenis
Leuke bezigheid, probeer eens met je smartglass-remote een game te spelen, 'uitdaging' krijgt een compleet nieuwe betekenis
Heb een paar setjes Eneloop batterijen, gaan lang mee en lopen nauwelijks leeg, daarnaast een snellader die 4 batterijen in een kwartiertje weer kan opladen! Ideaal als je het mij vraagt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!