Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Hoe zit het eigenlijk. Je kan nu een nieuwe xbox one kopen die je de dag erna in huis hebt. Via een gerenommeerde nl winkel voor de standaard prijs van 399. Is die hetzelfde als degene die je op 5 september kan kopen of is dit een ander iets. Taal lijkt mij universeel te komen dus dat lijkt me niet uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

jaydenjarno schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:23:
Hoe zit het eigenlijk. Je kan nu een nieuwe xbox one kopen die je de dag erna in huis hebt. Via een gerenommeerde nl winkel voor de standaard prijs van 399. Is die hetzelfde als degene die je op 5 september kan kopen of is dit een ander iets. Taal lijkt mij universeel te komen dus dat lijkt me niet uit te maken.
Het is gewoon hetzelfde, er zal buiten misschien een paar boekjes, geen verschil in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Dus je hoeft niet perse te wachten tot 5 september? De preorder pack is dan wel leuk, maar speel toch geen FIFA. En Forza is wel cool, maar heb nu vakantie voor 2 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

jaydenjarno schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:42:
Dus je hoeft niet perse te wachten tot 5 september? De preorder pack is dan wel leuk, maar speel toch geen FIFA. En Forza is wel cool, maar heb nu vakantie voor 2 weken :)
Precies, de taal zal nog niet beschikbaar zijn, maar ik neem aan dat je met engels ook wel uit de voeten kan. Verder is het zo dat het aankopen van games wel iets anders zal gaan aangezien er nog geen uitgebreide Nederlandse marketplace is, dus digitaal moet met een omweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:43
Ik heb de mijne afgelopen juni in Nederland gekocht en speel vanaf dat ik 'm aangesloten had.
Nu kopen is nu spelen. MM verkoopt ze ook al maanden, zouden ze niet doen als ze hier niet bruikbaar zijn. De modellen voor Nederland verschillen niet van de modellen in het buitenland op wat boekjes en eventueel een stekker na.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Als je hem bij de MM (of bij de meeste andere webshops in NL) koopt is het meestal een duitse of franse versie, dus met een gewone stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Hij is nogsteeds voor 330 euro nieuw te verkrijgen via Pricewatch naar Redcoon ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:33
shadowman12 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:15:
[...]

Myservice.xbox.com

Wellicht moet je wel even het serienummer van je Xbox registreren voordat je een vervanging kan aanvragen van een accesoire.
Welke login en wachtwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ottovw schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:19:
[...]

Welke login en wachtwoord?
Microsoft Account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
Begrijp ik niet, moet ik een Microsoft account aanmaken? Heb toch mijn Xbox live account...

[ Voor 23% gewijzigd door Genestealer op 20-08-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is volgens mij je MS account

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:15

TheVMaster

Moderator WOS
Ottovw schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:22:
[...]

Begrijp ik niet, moet ik een Microsoft account aanmaken? Heb toch mijn Xbox live account...
Xbox Live Account = Microsoft Account = Outlook.com Account = Hotmail Account :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
TheVMaster schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:33:
[...]

Xbox Live Account = Microsoft Account = Outlook.com Account = Hotmail Account :+
MSN jeweetzelluf! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
TheVMaster schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:33:
[...]

Dacht ik dus ook em had het geprobeerd.

Username is dan je mail account ?(wat meest logisch is) kom er maar niet in " acces denied" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:15

TheVMaster

Moderator WOS
Ottovw schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 23:39:
[...]

Username is dan je mail account ?(wat meest logisch is) kom er maar niet in " acces denied" .
Ehh.......access denied...? Dat is wel heel vaag....
[...]

Net getest, dezelfde login als op Xbox Live website of op je console, het is ook gewoon de Live login pagina :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zo, even wat friends toegevoegt op basis van games en at random :) Dus als je mijn naam voorbij ziet komen; dan weet je nu waarom :P

Edit: Overigens zie ik nu dat er een verschil is tussen 'friends' en 'follow' . Aangezien de website van Xbox je alleen friends toelaat zal ik het voorlopig laten voor wat het is totdat de One echt binnen is en mensen gaan followen ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Notna op 21-08-2014 08:01 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Aangezien ik nooit eerder Diablo zo uitgebreid heb gespeeld snap ik het spel niet helemaal.

Gisteren kreeg ik de vraag of ik verder wilde naar Act II, leek me wel dus gedaan. Nu blijkt dat ik de achievement voor Act I niet heb terwijl ik wel alle quests heb gedaan?

Bovendien wil ik bijvoorbeeld vandaag ook even spelen maar daarna weer verder gaan waar ik in local co-op met een vriend was gebleven, maar die optie is er ook niet? Raak mijn save game kwijt als ik iets anders ga doen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:51

nexhil

BAM!

[...]

maak anders even een ander outlook.com adres aan en probeer het daarmee..

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik ook echt Xbox Live Gold wil hebben :Y) Op de 360 nooit echt gebruikt.

Twitter

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Phusebox schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:01:
Aangezien ik nooit eerder Diablo zo uitgebreid heb gespeeld snap ik het spel niet helemaal.

Gisteren kreeg ik de vraag of ik verder wilde naar Act II, leek me wel dus gedaan. Nu blijkt dat ik de achievement voor Act I niet heb terwijl ik wel alle quests heb gedaan?
Het gebeurt vaker dat chievo's later unlocken.
Phusebox schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:01:
Bovendien wil ik bijvoorbeeld vandaag ook even spelen maar daarna weer verder gaan waar ik in local co-op met een vriend was gebleven, maar die optie is er ook niet? Raak mijn save game kwijt als ik iets anders ga doen?
Als het net zo werkt als op de PC dan onthoud hij per character waar jij bent in het verhaal (qua checkpoints). Je kan bij het starten kiezen voor een checkpoint en dan vanaf daar spelen. Je kan dus zo ook 10x hetzelfde stuk herhalen zonder dat het effect heeft voor je voortgang.

Gamertag: YazNL

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Diablo 3 is verslavender dan coke.... Toch nog maar even een uurtje gespeeld vanochtend en Diablo afgeslacht. Laat de RoS content wel even voor wat het is tot na afstuderen morgen :P

Heb overigens maar 1 buddy die Diablo 3 speelt zo te zien (McPoowl) dus die lucky bastard heeft nu al iets van 4 of 5 legendary drops (waarvan ik meen 2 of 3 van Diablo afslachten)... Zelf ook 1 mooie legendary terug gekregen :)
Voor de duidelijkheid, af en toe krijg je gift drops... Enige wat je er mee kan eigenlijk is sturen naar de persoon die erop getagged is of droppen/destroyen geloof ik.

Euh en Crusader is overpowered. Speel expert, had net zo goed hardcore ook aan kunnen zetten want ik ben nog geen enkele keer dood gegaan... Herinner me met mijn Witch Doctor op de PC wel andere tijden :)

[ Voor 15% gewijzigd door Nefiorim op 21-08-2014 10:17 ]

XBO: Michaël#3318

• Brutal1ty
Nogmaals gegroet Xbox One volk!

Mijn vader, jawel mijn vader, heeft een vraagje waar ik op google niet zo snel consistente antwoorden op kon vinden:

Hoe zit het met racing wheel support op de Xbox One? Ik vind alleen oude artikelen uit 2013 over dit topic en dat er veel geklaagd werd over geen support voor oudere sturen en dat de enige Xbox One compatible stuurtjes ernstig duur waren. Ook over dit onderwerp op de PS4 is vrij weinig te vinden dus ik zal deze vraag daar waarschijnlijk ook neer gooien voor wat extra info.

Iemand een link of antwoord met meer recente informatie hier over? Hij zit thuis met een slechte rug en wilt eigenlijk graag games als Forza etc spelen met een stuurtje, maar als dat 2x de console gaat kosten wacht hij wel op de PC versies van games als Project CARS zegt hij.

[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 21-08-2014 10:32 ]

Zoek even terug op aantal posten van mij, daar rondom lopen wel wat discussies over verschillende stuurtjes en oplossingen.

• Brutal1ty
SinergyX schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:33:
Zoek even terug op aantal posten van mij, daar rondom lopen wel wat discussies over verschillende stuurtjes en oplossingen.
Top! Ik ga direct even kijken ;)

EDIT: Als ik het kan vinden. Blijf een kluns op forums.

[ Voor 9% gewijzigd door Brutal1ty op 21-08-2014 10:37 ]

• Yaz
Brutal1ty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:31:
Nogmaals gegroet Xbox One volk!

Mijn vader, jawel mijn vader, heeft een vraagje waar ik op google niet zo snel consistente antwoorden op kon vinden:

Hoe zit het met racing wheel support op de Xbox One? Ik vind alleen oude artikelen uit 2013 over dit topic en dat er veel geklaagd werd over geen support voor oudere sturen en dat de enige Xbox One compatible stuurtjes ernstig duur waren. Ook over dit onderwerp op de PS4 is vrij weinig te vinden dus ik zal deze vraag daar waarschijnlijk ook neer gooien voor wat extra info.

Iemand een link of antwoord met meer recente informatie hier over? Hij zit thuis met een slechte rug en wilt eigenlijk graag games als Forza etc spelen met een stuurtje, maar als dat 2x de console gaat kosten wacht hij wel op de PC versies van games als Project CARS zegt hij.
Er zijn goedkope stuurtje van een eurotje of honderd en wat ook wat duurdere. Geen een is van het kwaliteitsnivo als een Fanatec bijvoorbeeld.

Maar mijn ervaring is dat een goed stuurtje inclusief zut om het te kunnen gebruiken makkelijk 3x de kosten van een console is.

• Brutal1ty
Yaz schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:36:
[...]

Er zijn goedkope stuurtje van een eurotje of honderd en wat ook wat duurdere. Geen een is van het kwaliteitsnivo als een Fanatec bijvoorbeeld.

Maar mijn ervaring is dat een goed stuurtje inclusief zut om het te kunnen gebruiken makkelijk 3x de kosten van een console is.
Dat is waar. Zou hij waarschijnlijk ook het liefste willen, maar daar zijn de fundz helaas niet voor aanwzig O-)
Hij had vroeger op de PC met een paar F1 games enzo een simpel, maar goed werkend, force-feedback stuur met pedalen waar hij erg blij mee was. Gemiddelde kwaliteit zeg maar.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:22
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Rivanov op 21-08-2014 10:39 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Lekker Ventje
Ik mis het stuurtje momenteel niet. Heb een aantal goede tunes gevonden voor Forza en kan nu heerlijk dwars door de straten van Praag (in Forza 6 graag nog meer stratencircuits zoals bv Parijs of langs de Amsterdamse grachten). Met stuurtje zal ik niet veel sneller kunnen. En een top 1000 notering zit er voor mij sowieso niet in :)

Ik heb daarstraks een stream van Diablo 3 op de Xbox zitten bekijken en het jeukt wel een beetje. Als ie een keer in de aanbieding is neem ik 'm ondanks dat ik mijn paragonlevels van de PC dan kwijt ben. Het speelt erg lekker met de controller en het verschil tussen 22" en 55' is ook wel groot.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Momenteel in contact met Microsoft over het vervangen van mijn console. Zal ik mijn gamertag vast aan de lijst toevoegen, ondanks dat ik momenteel geen games kan spelen?

Verder kan ik echt niet wachten om eindelijk titanfall te kunnen spelen, de beta smaakte al naar meer. En die controller, hij is echt fijn.

Edit;
Net contact gehad via de chat. Die heeft microsoft nederland mij laten bellen, en van hem kreeg ik het advies te wachten met een omruilservice te starten, omdat er vandaag een update aan komt. Hij had zelf verwacht dat de bewuste update gisteren al zou komen.

[ Voor 30% gewijzigd door xPhantom op 21-08-2014 11:05 ]

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:43
Gewoon toevoegen, ze zien je vanzelf wel verschijnen als je online kunt;)

Lichtpuntje...

Brutal1ty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:35:
[...]

Top! Ik ga direct even kijken ;)

EDIT: Als ik het kan vinden. Blijf een kluns op forums.
In de basis heb je 3 opties:

-Cheapy racestuur - De 458 Challenge. Dacht rond 100 euro, is een stuur, geen FFB of vette gimmicks, enkel een redelijk kwaliteit 'doet verder niets' stuurtje.
-Classy racestuur - 458 Italia of MadCatz Racing Pro. Italia daalt iets maar blijft nog steeds ruim 250 euro, MadCatz is pas net begonnen met leveren en gaat 300+. Beide hebben alle toeters en bellen van stuurtjes aanwezig, echter kan de Madcatz _enkel_ op XBO, waar Italia dus XBO én PC. Italia heeft een TX stuur, dus kan je wisselen met andere TX (RS) stuurtjes.
-Chronos 'emulator'. Emulator die input omzet naar een 'emulatie controller'. Hiermee kan je 'oudere' stuurtjes alsnog gebruiken, maar kost tijd om goed te programmeren, geen FFB (enkel wat rumble) en games zien het gewoon als controller. Deze gaat rond de 60 tientjes.

Wil je dan lekker zitten, reken 200-350 euro voor een degelijk racezitje (Playseat, ik heb de Evo), deze zijn compatible met bovenstaande stuurtjes. En zijn ook goedkopere 'rigs' zonder stoel of speciaal voor op de bank, of je kan altijd 2dehands kijken.

Ik heb zelf dus de 458 Italia met Playseat Evo en aparte TX-458-Challenge stuurwiel. Nieuwprijs tot ver over de 700 euro (nu al stuk goedkoper).

PS4 heeft btw 'soortgelijk' probleem nu, de PS4 heeft dus een nieuwe beveiligingschip in stuurtjes zitten, oude stuurtjes blijken dit dus niet te hebben (zoals de nieuwe T300RS bv een PS3/PS4 switch heeft). Wat daar precies consequenties van zijn, is nog beetje vaag.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 21-08-2014 11:44 ]

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Hopelijk komt er nog een cross platform stuur dus XBO,PS4,PC want anders blijf ik nog wel ff bij me G25 en ga ik me handen niet branden aan een nieuw stuur.

Gek trouwens dat de t500rs uit 2011 wel werkt op de ps4 lijkt me onwaarschijnlijk dat ie al zoon ps4 security chip heeft. Immersion patenten schijnen trouwens ook eind 2015 af te lopen en er is dan weer kans dat logitech zich dan weer op consoles gaat richten als ze geen dure licenties met immersion meer hoeven af te sluiten.

• Genestealer
nexhil schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:35:
[...]

maak anders even een ander outlook.com adres aan en probeer het daarmee..
Het werkt gewoon, alleen niet via de telefoon blijkbaar. :+ Nu op normale browser.

• Brutal1ty
SinergyX schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:42:
[...]

In de basis heb je 3 opties:

-Cheapy racestuur - De 458 Challenge. Dacht rond 100 euro, is een stuur, geen FFB of vette gimmicks, enkel een redelijk kwaliteit 'doet verder niets' stuurtje.
-Classy racestuur - 458 Italia of MadCatz Racing Pro. Italia daalt iets maar blijft nog steeds ruim 250 euro, MadCatz is pas net begonnen met leveren en gaat 300+. Beide hebben alle toeters en bellen van stuurtjes aanwezig, echter kan de Madcatz _enkel_ op XBO, waar Italia dus XBO én PC. Italia heeft een TX stuur, dus kan je wisselen met andere TX (RS) stuurtjes.
-Chronos 'emulator'. Emulator die input omzet naar een 'emulatie controller'. Hiermee kan je 'oudere' stuurtjes alsnog gebruiken, maar kost tijd om goed te programmeren, geen FFB (enkel wat rumble) en games zien het gewoon als controller. Deze gaat rond de 60 tientjes.

Wil je dan lekker zitten, reken 200-350 euro voor een degelijk racezitje (Playseat, ik heb de Evo), deze zijn compatible met bovenstaande stuurtjes. En zijn ook goedkopere 'rigs' zonder stoel of speciaal voor op de bank, of je kan altijd 2dehands kijken.

Ik heb zelf dus de 458 Italia met Playseat Evo en aparte TX-458-Challenge stuurwiel. Nieuwprijs tot ver over de 700 euro (nu al stuk goedkoper).

PS4 heeft btw 'soortgelijk' probleem nu, de PS4 heeft dus een nieuwe beveiligingschip in stuurtjes zitten, oude stuurtjes blijken dit dus niet te hebben (zoals de nieuwe T300RS bv een PS3/PS4 switch heeft). Wat daar precies consequenties van zijn, is nog beetje vaag.
_/-\o_ Dankjewel! Dit is precies waar ik naar op zoek was. Had inderdaad ook zojuist een artikeltje gelezen over die chips en het PS4 probleem wat daar bij naar voren komt.

Misschien dan toch maar duimen voor een degelijke X1/PC crossplatform stuur of iets in die richting...
Nefiorim schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:17:
Diablo 3 is verslavender dan coke.... Toch nog maar even een uurtje gespeeld vanochtend en Diablo afgeslacht. Laat de RoS content wel even voor wat het is tot na afstuderen morgen :P

Heb overigens maar 1 buddy die Diablo 3 speelt zo te zien (McPoowl) dus die lucky bastard heeft nu al iets van 4 of 5 legendary drops (waarvan ik meen 2 of 3 van Diablo afslachten)... Zelf ook 1 mooie legendary terug gekregen :)
Voor de duidelijkheid, af en toe krijg je gift drops... Enige wat je er mee kan eigenlijk is sturen naar de persoon die erop getagged is of droppen/destroyen geloof ik.

Euh en Crusader is overpowered. Speel expert, had net zo goed hardcore ook aan kunnen zetten want ik ben nog geen enkele keer dood gegaan... Herinner me met mijn Witch Doctor op de PC wel andere tijden :)
Voeg me maar toe (just1fire)
Loop nu enkel phusebox maar te sponsoren met legendary drops :P
Trouwens vanavond even kijken of dit klopt, las ergens dat die drops in je inventory komen te staan en je ze dan kan versturen, dacht dat de persoonsgebonden drops meteen naar de 'eigenaar' werd verstuurd ?
Meer friends = meer loot :*)
Wil eerst even op mijn gemak single player door de campaign heen, daarna maar eens wat co-op doen voor de loot-hunts ! >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Lekker Ventje
Wat ik werkelijk niet snap bij Diablo 3 is dat je je account aan je battle.net moet koppelen en dat Blizz je dan een legendary kan sturen maar je paragoin points van datzelfde battle.net account kan blijkbaar niet overgezet worden. Is toch een cijfermatig iets? :?

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Weer een leuke extra voor XBL Gold users

http://www.gamespot.com/a...romo-leaked/1100-6421846/

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:31:
Wat ik werkelijk niet snap bij Diablo 3 is dat je je account aan je battle.net moet koppelen en dat Blizz je dan een legendary kan sturen maar je paragoin points van datzelfde battle.net account kan blijkbaar niet overgezet worden. Is toch een cijfermatig iets? :?
Ja zou je wel denken.

EA doet het ook niet, ik had Battlefield 4 op mijn Playstation 4 en was daar level xx.
Nu installeer ik die game op de One, log in met mijn Origin account waarna ik online kan gamen.

Nu moet ik op de One opnieuw beginnen (kan gebeuren zou je denken) maar op de PS4 ook 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:39
Lijkt me handig als je nog twijfelt of je de game wilt aanschaffen, demo's zouden overbodigen worden. Maar het lijkt me toch dat je dat met YouTube ook kan, ja je speelt het niet zelf maar dat is wel wat ik doe om te kijken of een game me aanspreekt.
Zo, Diablo 3 ook maar aangeschaft. Met Paypal kan ik in US nog steeds niet betalen, maar in de NL 'store' (Smartglass zonder verbinding met Xbox gaat automatisch in Nederlands draaien) kan dit blijkbaar wel. Beetje jammer dat in de store hij dus 69 euro is, maar in de US dus 59 dollar :/
Het is ook iets van tegemoetkoming, best lullig als je volle pond neerlegt voor een next-gen die je old-gen al zolang speel, vervolgens helemaal opnieuw moet beginnen. Dus ter compensatie hebben ze de middenweg gekozen, wel je char, niet je paragon's. (en geen PC, omdat droptable/systeem anders is, die hadden mystic forge dacht ik al).

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 21-08-2014 15:23 ]

• Yaz
svenerator schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:57:
[...]

Lijkt me handig als je nog twijfelt of je de game wilt aanschaffen, demo's zouden overbodigen worden.
Dit werkt ook veel beter dan een demo. Helemaal met de techniek om al te kunnen spelen tijdens het downloaden. Hiermee kan je ook gelijk eventueel een beperking invoeren aan wat je allemaal kunt gaan doen tijdens de proef periode.
svenerator schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:57:
[...]
Maar het lijkt me toch dat je dat met YouTube ook kan, ja je speelt het niet zelf maar dat is wel wat ik doe om te kijken of een game me aanspreekt.
Youtube en Twitch vertellen mij altijd erg weinig. Pas bij spellen die ik al ken vind ik het leuk worden omdat ik me dan meer kan inleven in wat er gebeurt. Een ander heeft altijd een andere speelstijl en is vaak ook niet duidelijk in wat er nu eigenlijk allemaal gebeurt tijdens het spel.

SinergyX schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 15:10:
Zo, Diablo 3 ook maar aangeschaft. Met Paypal kan ik in US nog steeds niet betalen, maar in de NL 'store' (Smartglass zonder verbinding met Xbox gaat automatisch in Nederlands draaien) kan dit blijkbaar wel. Beetje jammer dat in de store hij dus 69 euro is, maar in de US dus 59 dollar :/
Weet niet of je dit al weet maar als je de regio op je telefoon/tablet veranderd naar bijv. US dan veranderd de store in smartglass ook naar US.
Lost waarschijnlijk het probleem van paypal niet op maar als je gewoon tegoed op je US account zet kan je zo dus ook vanuit smartglass in de US store aankopen doen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Phusebox
Ik krijg anders ook geen Legendary item wat ze beloven.
justifire schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:52:
[...]

Trouwens vanavond even kijken of dit klopt, las ergens dat die drops in je inventory komen te staan en je ze dan kan versturen, dacht dat de persoonsgebonden drops meteen naar de 'eigenaar' werd verstuurd ?
Wil eerst even op mijn gemak single player door de campaign heen, daarna maar eens wat co-op doen voor de loot-hunts ! >:)
Haha thanks for that. Oh ja, en de 900K gold? Waar heb je die vandaan in godsnaam.

[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 21-08-2014 15:52 ]

• Nefiorim
justifire schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:52:
[...]

Toegevoegd. Level 40 crusader jij op moment van schrijven... Timmert ook aardig aan de weg ;).
Voor die gifts moet je bij je inventory even kijken bij crafting materials en jewels enzo. In 1 van die 4 "subinventories" zitten de gifts. Je zult ze wel zelf nog even op moeten sturen inderdaad, dus even actie ondernemen :)

http://www.gamer.nl/nieuw...oefversies-xbox-one-games
Microsoft test de werking van de optie om Xbox One-games gratis speelbaar te maken voor een beperkte tijd.

Xbox One-gebruikers in de Verenigde Staten, die de bèta gisteravond testten, stuitten op de gratis download van Max: The Curse of Brotherhood. De game verscheen onder de 'Games met Gold'-sectie, onder een nieuwe categorie genaamd 'Gratis Speeldag met Gold'.

Microsoft heeft nog niets verteld over de mogelijkheid om Xbox One-games voor beperkte tijd gratis beschikbaar te stellen, waardoor spelers de games 24 uur lang kunnen testen. Op Twitter laat het bedrijf weten binnenkort meer informatie vrij te geven. Zoals het er nu naar uitziet, kunnen gebruikers elke maand twee Xbox One-titels gratis spelen, als ze een Xbox Live Gold-abonnement hebben.
Dit zou geweldig zijn in mijn optiek, 24 uur lang (van mij part wordt dit terug gebracht naar 8 of 12 uur) volledige games uit proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 21-08-2014 17:13 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:41

Tags NL

Harmful or Harmless?

Bullet NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:13:
http://www.gamer.nl/nieuw...oefversies-xbox-one-games

[...]

Dit zou geweldig zijn in mijn optiek, 24 uur lang (van mij part wordt dit terug gebracht naar 8 of 12 uur) volledige games uit proberen.
Try before you buy, not bad.. Android had ook eerst 24 uur voor apps en games, maar nu nog maar een kwartier ;) En 4 uur echte speeltijd mag zelfs, heb je al een redelijke indruk toch?

https://powershellisfun.com

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
ff vraagje (die waarschijnlijk beter in het diablo topic kan :P) wat is nou het verschil tussen PC en Console UEE? Even kijken of ik hem ook op XOne ga aanschaffen.

Naast local bankzit 4 man co-op dan.

• Lekker Ventje
DrParanoid schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:21:
ff vraagje (die waarschijnlijk beter in het diablo topic kan :P) wat is nou het verschil tussen PC en Console UEE? Even kijken of ik hem ook op XOne ga aanschaffen.

Naast local bankzit 4 man co-op dan.
Vooral de besturing met de controller. Verder weinig want de patches voor de PC komen ook naar de console.

• DrParanoid
Lekker Ventje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:25:
[...]

Vooral de besturing met de controller. Verder weinig want de patches voor de PC komen ook naar de console.
er zou toch mee anders moeten zijn, drops voor medespelers, apart inventory hiervoor, andere crafting etc, maar er staat nergens beschreven wat precies.
Lekker Ventje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 17:25:
Volgens mij kan je met een controller op de PC dezelfde werking krijgen.

De vorige versie was het in iedergeval droprate, forge, co-op drops en moeilijkheidsgraad (welke de droprate compenseerde).

• Yaz
Je kan nu pre-orderen in de X1 store. Madden is de eerste waarmee dit kan !

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ooPeHdj.jpg

• Phusebox
Heeft dat niet met EA Access te maken?

• Yaz
Phusebox schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 18:38:
Heeft dat niet met EA Access te maken?
Volgens mij niet, EA Access geeft geen pre-order. Alleen extra-gratis speeltijd voor de launch zelf. Hier staat expliciet bij dat het om een pre-order gaat.

Nu weer een update van 1.9 gig aan het downen. Zo blijf ik wel bezig :P. Dadelijk nog 20 gig voor Diablo 3... Ben wel benieuwd. Heb vroeger best wel een tijdje Diablo gespeeld. Diablo, in combinatie met Metro Redux zorgt er denk ik wel voor dat ik september overbrug zonder wellicht Destiny te hoeven aanschaffen :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:08:
Nu weer een update van 1.9 gig aan het downen. Zo blijf ik wel bezig :P. Dadelijk nog 20 gig voor Diablo 3... Ben wel benieuwd. Heb vroeger best wel een tijdje Diablo gespeeld. Diablo, in combinatie met Metro Redux zorgt er denk ik wel voor dat ik september overbrug zonder wellicht Destiny te hoeven aanschaffen :P
Oh en? Ik had er een van 256 MB.

En wtf is dit?
https://store.xbox.com/en...cc-4356-9e47-34fa1f074545

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 21-08-2014 19:15 ]

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 19:03
Vandaag telefoon mediamarkt "meneer u heeft een jaar geleden de Xbox one besteld 5 september is het zover, wilt u hem nog hebben ?" Doh, dat ze zolang het lijstje bewaard hebben :P
Ik krijg dus de day one versie met forza en FIFA. ( iemand die FIFA al voor een mooi prijsje wil overnemen :P ? )

heb ik wel een vraag,
Ik speel Diablo ( 1ste deel ) op de xbox 360 als ik de versie van the one heb neemt deze dan mijn saves over waar ik gebleven ben op de 360 ?

• Phusebox
Kreeg ook telefoon. Was niet eens het pakket met 3 games. Maar ja not interested any more.

ErwinJ schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:16:

heb ik wel een vraag,
Ik speel Diablo ( 1ste deel ) op de xbox 360 als ik de versie van the one heb neemt deze dan mijn saves over waar ik gebleven ben op de 360 ?
Jup, staat een howto op battle.net.

• ErwinJ
SinergyX schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:19:
[...]

Jup, staat een howto op battle.net.
Te gek ;).
Dat lees ik dan wel :P

• ErwinJ
Phusebox schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:18:
Kreeg ook telefoon. Was niet eens het pakket met 3 games. Maar ja not interested any more.
Ik heb hem nog niet, en tja zit nog met 175,- aan cadeau bonnen van de MM. ( die heb ik ook al bijna een jaar + nog wat verzameld in de tussen tijd :P )

• Phusebox
Twijfel wel om eventueel een tweede te kopen voor op zolder.

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:31
Kogel is door de kerk. ik heb toch gisteren maar de x1 besteld met kinect.
Bedankt voor de tips en tot 5 september ;)

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:35:
[...]

Die zag ik ook staan ja. Geeeeeen idee :)

• DrParanoid
ErwinJ schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:16:
Vandaag telefoon mediamarkt "meneer u heeft een jaar geleden de Xbox one besteld 5 september is het zover, wilt u hem nog hebben ?" Doh, dat ze zolang het lijstje bewaard hebben :P
Ik krijg dus de day one versie met forza en FIFA. ( iemand die FIFA al voor een mooi prijsje wil overnemen :P ? )

heb ik wel een vraag,
Forza wel :P

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vandaag alvast mijn gamertag weer geactiveerd via de US store (Offgamers). Via Xbox.com zag ik dat 'Trials Fusion' fusion 50% korting heeft met Live Gold. Ik klik op de titel en zie dat hij $0,00 kost... Verbaasd aangeklikt en ik kreeg de opmerking dat ik hem kan downloaden via de One..

Mijn eerste gelukje of..?

• LuisjeNL
Die game is bij iedereen gratis op dit moment volgens mij

Lichtpuntje...

• D-Ed
  • Niet online
Dacht al zoiets maar in eerste instantie geven ze aan '50% discount'.. Afin, heb ik morgen wat te downloaden als de One aankomt :)

• Nefiorim
Is al eerder besproken. Schijnt om een demo te gaan die gratis is.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Het is een trial (haha) van Trials. Je hebt iets van 6 demo/trainingslevels, om de rest te kunnen spelen moet je betalen. De volledige game is wel in de aanbieding op dit moment.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• X-Fighter
Ik zie hier steeds meer mensen die de Xbox One bestellen nu de release date er aan komt, vraag me af of dit ook zo is voor andere landen. Zou nog een leuke verassing zijn als Xbox One een heuse inhaalbeweging maakt voor de kerstperiode.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:33
X-Fighter schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:32:
Ik zie hier steeds meer mensen die de Xbox One bestellen nu de release date er aan komt, vraag me af of dit ook zo is voor andere landen. Zou nog een leuke verassing zijn als Xbox One een heuse inhaalbeweging maakt voor de kerstperiode.
Dat was ook waar ik aan zat te denken :Y

Het valt me wat dat betreft wel op dat MS die bundels eigenlijk helemaal niet promoot. Ik denk dat een paar tv-spotjes nog een hoop kopers aan zouden kunnen trekken.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Das mooi, ik slinger de Xbox nu namelijk aan ;)
Gezellig gamen, daar gaat het tenslotte om! :)

• Yaz
Heel veel mensen hebben gewacht vanwege onderbuik gevoel qua garantie en het feit dat het gemodder met de store te lastig is voor vele. Dus ja, er zal een boost ontstaan en het verbaast mij hoeveel nieuwelingen in dit fora erbij komen (Welkom, welkom).

Maar MS is altijd slecht geweest in reclame maken in NL. Er is een reden waarom de PS het beter in die landje doet en reclame is er zeker een van.
Bullet NL schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:37:
Das mooi, ik slinger de Xbox nu namelijk aan ;)
Gezellig gamen, daar gaat het tenslotte om! :)
En ik zit verdikkie nog op mijn werk vanwege een paar seriële patchers... parallel machines patchen is te lastig denk ik :(

[ Voor 29% gewijzigd door Yaz op 21-08-2014 20:38 ]

• Lekker Ventje
In juli was in de VS het verschil in verkopen tussen de Xbox One en die andere console minder dan daarvoor, dus wie weet. Zeker met alle updates en regelmatig acties voor 349 euro komt het gewoon helemaal goed.
En Halo kan ook weer een hoop 360 gamers over de streep gaan trekken.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:58
Oh mijn god wat is Diablo toch veels te verslavend op de Xbox!

Het speelt ook zoveel lekkerder weg dan op de pc :o

Druk bezig mijn Witch Doctor een beetje te lvlen nu ik hoor de coop games al roepen namelijk :P

Ik zag net ook dat ik nog een pre-order had staan van de Xbox bij bol.com. Geannuleerd nu maar omdat ik er niets aan 2 in huis heb. Ook zie ik dat Assassins Creed Black Flag nu "officieel" uitkomt in Nederland dus mijn CE komt er ook aan!

• Brutal1ty
[b][message=42759167,noline]

Maar MS is altijd slecht geweest in reclame maken in NL. Er is een reden waarom de PS het beter in die landje doet en reclame is er zeker een van.

[...]

En ik zit verdikkie nog op mijn werk vanwege een paar seriële patchers... parallel machines patchen is te lastig denk ik :(
Ik heb anders evenveel XBox als Playstation reclames gezien op TV hoor... geen, behalve bij de launch van de PS4 eentje op Comedy Central Extra ofzo :+

Maarjah de toestroom van nieuwe XBox One eigenaren in dit topic valt mij ook enorm op ;) Verbaast me zelfs!

EDIT: wat zeg ik: dit topic gaat zelfs sneller dan het 'andere' topic op het moment. Waarschijnlijk omdat er hier nog een aantal vol verwachting op hun nieuwe console zitten te wachten :)

[ Voor 23% gewijzigd door Brutal1ty op 21-08-2014 20:48 ]

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:38
Diablo 3 komt er ooit ook nog aan hier!

Eerst geld sparen, paar herstelwerken nodig aan auto!

• Lekker Ventje
Dragunov schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:51:
Diablo 3 komt er ooit ook nog aan hier!

Eerst geld sparen, paar herstelwerken nodig aan auto!
Met Diablo kun je gold verzamelen. Kun je zo een nieuwe auto kopen :P

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
Stiekem trekken veel games toch wel... gaat dure maanden worden ;).

Forza 5 zal op 5 september speelbaar zijn (kan je nu al spelen) en fifa 15 pas later in die maand toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Vecodo op 21-08-2014 21:46 ]

• LuisjeNL
Niet goed gelezen: p

Forza is al beschikbaar, ik heb net nog even tomb raider gedownload om wat nl geld op te maken.

[ Voor 64% gewijzigd door LuisjeNL op 21-08-2014 21:45 ]

Lichtpuntje...

• Rossi46
Brutal1ty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:47:
[...]

Ik heb anders evenveel XBox als Playstation reclames gezien op TV hoor... geen, behalve bij de launch van de PS4 eentje op Comedy Central Extra ofzo :+

Maarjah de toestroom van nieuwe XBox One eigenaren in dit topic valt mij ook enorm op ;) Verbaast me zelfs!

EDIT: wat zeg ik: dit topic gaat zelfs sneller dan het 'andere' topic op het moment. Waarschijnlijk omdat er hier nog een aantal vol verwachting op hun nieuwe console zitten te wachten :)
:Y

Ik kan echt niet wachten totdat ik op 5 september eindelijk de One op kan halen. Dan natuurlijk direct Forza 5 downloaden en ondertussen alvast Tomb Raider speken die ik alvast heb aangeschaft :) Fifa komt dan einde van de maand...

• D-Ed
  • Niet online
Verwachten jullie dat de Kinect 2.0 snel los te koop is? Heb er wel interesse in maar om nu €60,- voor een Kinect via MP te betalen.. Wellicht komt er straks een leuke bundel in de winkel te liggen met één of twee games, iemand enig idee?

• Phusebox
D-Ed schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:22:
Verwachten jullie dat de Kinect 2.0 snel los te koop is? Heb er wel interesse in maar om nu €60,- voor een Kinect via MP te betalen.. Wellicht komt er straks een leuke bundel in de winkel te liggen met één of twee games, iemand enig idee?
Heb je nu een Xbox One zonder Kinect dan? Verwacht dat de Kinect straks los minimaal €100 gaat kost en eerder €129 of €149.

• Rossi46
D-Ed schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:22:
Is al eerder langs gekomen. Op dit moment betaal je een premium van 100 euro (+dans spelletje) voor Kinect. Dus ik zou niet verwachten dat Kinect los straks goedkoper zal zijn. Sony verkoopt zijn (slechtere) ook voor 100 euro.

• D-Ed
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:27:
[...]

Heb je nu een Xbox One zonder Kinect dan? Verwacht dat de Kinect straks los minimaal €100 gaat kost en eerder €129 of €149.
De aanbieding van Redcoon deed me besluiten nu overstag te gaan (anders had ik gewacht tot september/oktober).
Ik verwacht niet dat de Kinect zo duur gaat worden (dan kom je alsnog op de prijs uit van de day one edition). Als dat wel is wacht ik er nog even mee. Het lijkt mij een leuke toevoeging om wat games met mijn dochter te spelen met de Kinect maar geen zin om er de hoofdprijs voor te betalen als blijkt dat hij niet veel gebruikt zal worden.

• Brutal1ty
D-Ed schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:33:
[...]

De aanbieding van Redcoon deed me besluiten nu overstag te gaan (anders had ik gewacht tot september/oktober).
Ik verwacht niet dat de Kinect zo duur gaat worden (dan kom je alsnog op de prijs uit van de day one edition). Als dat wel is wacht ik er nog even mee. Het lijkt mij een leuke toevoeging om wat games met mijn dochter te spelen met de Kinect maar geen zin om er de hoofdprijs voor te betalen als blijkt dat hij niet veel gebruikt zal worden.
Anders kan je gerust over een paar maandjes eentje tweedehands oppikken hoor ;) Gewoon vragen of je 'm op mag halen, kan je 'm ff zien of ie werkt (nogal snel gedaan denk ik zo!) en dan kan je 'm misschien voor goedkoop meenemen voor je dochter. :*)

• D-Ed
  • Niet online
Brutal1ty schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:38:
[...]

Anders kan je gerust over een paar maandjes eentje tweedehands oppikken hoor ;) Gewoon vragen of je 'm op mag halen, kan je 'm ff zien of ie werkt (nogal snel gedaan denk ik zo!) en dan kan je 'm misschien voor goedkoop meenemen voor je dochter. :*)
Idd maar zie mezelf er ook voor aan dat ik volgende week toch op MP ga zoeken zodat de set compleet is ;)

• Brutal1ty
D-Ed schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:42:
[...]

Idd maar zie mezelf er ook voor aan dat ik volgende week toch op MP ga zoeken zodat de set compleet is ;)
Hahaha kan je geen ongelijk geven hoor ;) Succes met je zoektocht en alvast veel plezier! :D
Ok diablo zeker geen miskoop. Nette graphics, amper laadtijden en netwerk erg stabiel :)

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Wat een updates deze week zeg. Eerder deze week alweer een kleine 2GB, daarna iets meer dan 250mb en net ook weer zo'n 250mb. De laatste duurde opvallend lang waar die daarvoor binnenvlogen.

Het zal beslist aan mij liggen maar ik heb toch stellig de indruk dat na die 2GB, TV kijken een stuk plezieriger is geworden. Het beeld lijkt meer diepte te hebben en lijkt een fractie scherper. Misschien is de hdmi passthrough is verbeterd. En nee, mijn ogen zijn niet onlangs gelazerd en ook niet me bril net gepoetst. :+
SinergyX schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:42:

Voortschrijdend inzicht..?? :+

iRacing Profiel

Pffff, ik was vergeten hoe uitgebreid die dungeons zijn in Diablo 3. Ik dacht even snel the skeleton king te killen... Maar nee, dat duurde nog minimaal 2 uur... :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijke potjes BF4 gedaan vandaag, Iedereen bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:20
Rossi46 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:31:
[...]

Is al eerder langs gekomen. Op dit moment betaal je een premium van 100 euro (+dans spelletje) voor Kinect. Dus ik zou niet verwachten dat Kinect los straks goedkoper zal zijn. Sony verkoopt zijn (slechtere) ook voor 100 euro.
Die van Sony is €60. Ik heb zelf ook een kinect-loze bundel ge pre-ordered en wie weet ooit in een verre toekomst dat ik hem los koop als de prijs een beetje redelijk is maar zeker niet voor €100.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:35
Dit gaat ook snel.

Woensdag ben ik aangemeld voor het preview program.
Woensdag nacht uitnodiging gekregen voor preview program.
Donderdag mijn console geregistreerd.
Vanmorgen X1 aangezet om tot de ontdekking te komen dat 1409 al actief is!

Ze gebruiken vast SCCM 2012 voor de X1's ;) ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:58
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 23:59:
Pffff, ik was vergeten hoe uitgebreid die dungeons zijn in Diablo 3. Ik dacht even snel the skeleton king te killen... Maar nee, dat duurde nog minimaal 2 uur... :P
Haha dat klinkt enorm bekend! En je wilt het dan ook neit afbreken ergens in het midden want dan mag je weer opnieuw beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik moet zeggen dat ik ook wel die verslavingsfactor merk al vind ik de gameplay niet bijster interessant.

Vind het ook jammer dat alles zo "ver weg" is op je scherm. Had graag gezien dat je kon inzoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het doel: speel het spel uit zodat je het nog een keer uit kan spelen met betere gear tegen moeilijkere gastjes moet je wel liggen natuurlijk. Mijn spel is het niet maar ik zie wel dat het een goed gemaakt spel is (2 runs op PC gedaan).

Gisteren even Forza (wat is Praag vet en ook de 1e Top Gear track) en W_D gedaan maar toch trok Max meer. Vind Max echt een goed en vermakelijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Weer cool nieuws over cloud gaming van het Microsoft kamp:
DeLorean is a new system from Microsoft Research that uses speculation to enable low-latency continuous interactions in cloud gaming. Latencies of up to 250ms can be masked by the DeLorean system.

The magic of DeLorean happens when the system produces speculative rendered frames to the gamer. It does this by combining future input prediction, state space subsampling and time shifting, misprediction compensation and bandwidth compensation. If you understand any of this you're going to want to hit up the source below to read their paper that goes into greater detail.

What does this mean for you, dear gamer? It means we might have a future where you can play a twitch shooter like Call of Duty on your Windows tablet. Microsoft has already tested the DeLorean system on Fable 3 and Doom 3. Gamers who played those two games on the cloud preferred DeLorean to other available cloud gaming solution.

Bron
Paper
Pagina: 1 ... 22 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!