Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
mike0001 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:43:
Ik twijfel nog wel of ik de versie met of zonder kinect moet nemen. Vandaar mijn vraag ook. Ik heb twee jonge jongens (5 en 10) dus voor mij is besturing in de nederlandse taal wel een must. Anders heb ik niets aan de kinect. Deze ondersteuning is er dus vanaf 1 september?
Even voor de mensen die een kinect hebben, wat zijn de echte voordelen van de kinect? Welke spellen hebben echt baadt bij de kinect? en merk je het ook in spellen?
Ik zit namelijk niet te wachten op alleen maar herkenning van wie er op de bank zit of voice controls. Ik wil wel meer benutten van de kinect. Dus waarom zou ik een kinect nemen? Of waarom niet?
Ik heb zelf een zoontje van 7 (groep 5) en kan dus denk ik wel een goede aanbeveling doen.

Mijn zoontje kent nog maar weinig engels maar kan wel de hele xbox bedienen. Commado's als "xbox on", "xbox turn off", "yes", "xbox watch tv" en "xbox goto netflix" spreekt hij zonder problemen uit en de xbox snapt hem dan ook. Hier hoef je ook geen engels voor te kennen, alleen weten wat je moet zeggen. Dus voor voice control van het apparaat zelf is engelse kennis geen must!

Verder zijn er wel een paar leuke spellen momenteel verkrijgbaar die kinderen echt wel aanspreken. Kinect Sport Rivals en binnenkort Fruit Ninja 2 zijn eigenlijk altijd wel een hit bij kinderen en mijn zoontje gebruikt hiervoor de kinect van de 360 regelmatig (nog geen Kinect Sport Rivals gekocht voor de X1, ik wacht op een aanbieding).

Waarom jij (als jijzelf) een Kinect zou moeten nemen:
- Centraal systeem om al je apparatuur (TV, versterker en tv box aan- en uitzetten)
- Voice commando's zijn een erg handige toevoeging
- Gestures om te scrollen moet je ook zeker niet onderschatten
- Skype is echt heel goed icm met de Kinect. Belt heertlijk

Waarom je hem voor je kinders moet kopen:
- Er zijn leuke spellen verkrijgbaar voor de Kinect met nog paar leuke on-the-way
- De commando's beperken zich tot een paar stuks. Makkelijk te onthouden en te gebruiken. Laat je verbazen :)
- Gestures werken ook heel goed voor kinderen.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 19:28
svenerator schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:22:
[...]

Moet je wel een een oplaadbare battery van MS erbij hebben gekocht, de bijgeleverde AA-batterijen laden dus niet op met de kabel. Wel valt op te merken dat met de snoer aangesloten de controller het altijd doet, ongeacht of er batterijen in zitten
Stom vraagje, gewone oplaadbare batterijen, zoals bijvoorbeeld: "GP ReCyko+", laden die ook op m.b.v. de kabel? Ik heb namelijk een stuk of 12 van deze batterijen liggen. Scheelt weer kosten voor het kopen van een MS battery pack.

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:39
Bas Post schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:31:
[...]

Stom vraagje, gewone oplaadbare batterijen, zoals bijvoorbeeld: "GP ReCyko+", laden die ook op m.b.v. de kabel? Ik heb namelijk een stuk of 12 van deze batterijen liggen. Scheelt weer kosten voor het kopen van een MS battery pack.
Geen idee, lijkt me niet. Wat zou dan de rede zijn dat bedrijven een play and charge kit verkopen. Als je toch oplaadbare batterijen thuis hebt dan zou je je toch een apparaatje kunnen aanschaffen die je oplaadbare batterijen oplaadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nee, dit gaat niet werken.
Een accupack voor de Xbox One heeft een eigen aansluiting in/op de controller. Wanneer je een accupack aansluit wordt deze dus intern via een eigen aansluiting opgeladen. Oplaadbarere batterijen kunnen intern in de controller dus niet worden opgeladen

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meeste niet, ik heb een pack met aparte lader, die laden dus niet via draadje. Best klote, de melding van je batterij status zie je lang niet altijd, dus gaat dat ding leeg is het met draadje doorspelen en tot je dat ding in de lader zit, kan je ook niet verder spelen zonder draadje. Liefs neem ik een nieuwe set die wel laad via draadje, maar is meer een luxe probleem :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 20-08-2014 11:40 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Gebruikt iemand eigenlijk dit ding? Deze vind ik dan nog acceptable omdat het geen zooitje word.

Afbeeldingslocatie: http://dri1.img.digitalrivercontent.net/Storefront/Company/msintl/images/English/en-INTL_XboxOne_PDP_Energizer_2X_Charging_System_FLF-00223/en-INTL_L_XboxOne_PDP_Energizer_2X_Charging_System_FLF-00223_mnco.jpg
http://www.microsoftstore...x-One/productID.295240100

edit:
En voor diegene die een goede kinect mount zoeken. Ik raad deze aan, echt gewelig
http://www.amazon.de/XBox...r=8-1&keywords=pdp+kinect

[ Voor 20% gewijzigd door Yaz op 20-08-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 11:29
Yaz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:41:
Gebruikt iemand eigenlijk dit ding? Deze vind ik dan nog acceptable omdat het geen zooitje word.

[afbeelding]
Ik gebruik die! Erg tevreden mee, de accu's die erbij zitten gaan lang mee en het laadstation zelf neemt maar weinig plek in beslag waardoor ie makkelijk ergens in een hoekje weg te zetten is. Ik meen me te herinneren dat de accu's wel iets minder krachtig zijn dat de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
SinergyX schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:37:
[...]

Meeste niet, ik heb een pack met aparte lader, die laden dus niet via draadje. Best klote, de melding van je batterij status zie je lang niet altijd, dus gaat dat ding leeg is het met draadje doorspelen en tot je dat ding in de lader zit, kan je ook niet verder spelen zonder draadje. Liefs neem ik een nieuwe set die wel laad via draadje, maar is meer een luxe probleem :P
Als ik me niet vergis is in die laatste update van de Xbone de batterijstatus inbegrepen. Dus je zou nu van te voren al kunnen zien wanneer de batterij bijna leeg is.S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Timmetjuh schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:45:
[...]Ik gebruik die! Erg tevreden mee, de accu's die erbij zitten gaan lang mee en het laadstation zelf neemt maar weinig plek in beslag waardoor ie makkelijk ergens in een hoekje weg te zetten is. Ik meen me te herinneren dat de accu's wel iets minder krachtig zijn dat de originele.
Kan je ook reserve batterijen kopen? Die heb ik nog niet gevonden namelijk. Wat als er een stuk gaat of meer controllers heb dan twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:55:
[...]

Daar zit ik dus ook een beetje over te kwijlen... Maar ja het is lastig, ik héb al een geupgrade BF4 voor de PS4 liggen, als ook een stuk of 10 Indies via PS+ (heb op Ps3.. maar je kan dan ook de PS4 games ''kopen'') en op de Xbox zou ik nog niets hebben.... |:( Als ik een Ps4 haal heb ik al meteen 10-12 games dus eigenlijk. Op de XB niets... En ik heb het idee dat de europese userbase nog wat kleiner is op de XB1 (ik speel bijna alleen online, op wat indies en échte goede singleplayer games na). :|

Als ik zeker wist dat dat allemaal goed kwam had ik nu die redcoon XB1 hier thuis staan :+

Keuzes... :X
Van de 10 indies, hoeveel zou je er daadwerkelijk spelen :). Verder merk ik zeer weinig van een kleine europese userbase. Daarnaast wordt de X1 pas in september ook officieel gelanceerd in andere (west) europese landen.

Verder blijf ik van mening dat als je een MP speler en / of Online Coop speler bent, je beter af bent bij de X1 dan bij de PS4 voor wat betreft exclusives. Net zoals dat in de 360 / PS3 generatie het geval was. De exclusives van de Xbox hadden bijna allemaal een uitstekende MP/Coop component in zich. Gears of War, Halo, Crackdown, Forza, etc. De exclusives van de PS3 waren toch voornamelijk SP gericht en kende vaak geen MP/Coop (of een vrij slechte uitgewerkte variant, ja ik kijk naar jou Resistance...)

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2014 12:00 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
Yaz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:49:
[...]

Kan je ook reserve batterijen kopen? Die heb ik nog niet gevonden namelijk. Wat als er een stuk gaat of meer controllers heb dan twee?
Goeie vraag, kan ze zo snel idd niet vinden.. Ik heb me daar nooit zo druk om gemaakt omdat het hele apparaat met 2 accu's bijna net zoveel kost als een Play & Charge kit van Microsoft. Als er een accu kapot zou gaan of er een controller bij zou komen koop ik er denk ik gewoon zo'n nieuw station bij. Je zou tenslotte ook een nieuwe Play & Charge kit moeten kopen als daar een accu van kapot zou gaan.
Het voelt in elk geval wel degelijk aan, eventueel kan ik ergens wat foto's van maken als je zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:50:
[...]

Van de 10 indies, hoeveel zou je er daadwerkelijk spelen :). Verder merk ik zeer weinig van een kleine europese userbase. Daarnaast wordt de X1 pas in september ook officieel gelanceerd in andere (west) europese landen.
Ik dacht toch juist dat in Europa Playstation marktleider is? En omdat alles online is merk je inderdaad niet dat het een kleinere userbase dan PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40

[afbeelding]

edit:
En voor diegene die een goede kinect mount zoeken. Ik raad deze aan, echt gewelig
Ik dacht even wat een lelijk groen plastic, maar de MS site vertelde mij dat er leds in zitten. De andere was ook rood viel mij al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
LOTG schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:58:
[...]

Ik dacht even wat een lelijk groen plastic, maar de MS site vertelde mij dat er leds in zitten. De andere was ook rood viel mij al op.
Zijn LEDs inderdaad. Als je controllers opgeladen worden zijn ze rood, als ze vol zijn zijn ze groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Laatst online: 26-03 21:59
[...]

Ik meen me te herinneren dat de accu's wel iets minder krachtig zijn dat de originele.
Kan je voor mij kijken hoeveel mAh de accu's zijn.
Die van de play en charge zijn 1400 mAh volgens mij.
Maar dit weet de V-Master met zekerheid te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
svenerator schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:46:
[...]

Als ik me niet vergis is in die laatste update van de Xbone de batterijstatus inbegrepen. Dus je zou nu van te voren al kunnen zien wanneer de batterij bijna leeg is.S
Melding dat ze 'bijna' leeg zijn, 10 seconde later *poef*.

Begreep dat op je homescreen op Xbox knop drukken ook je status moet laten zien, maar dat krijg ik nooit voor elkaar. Dan weet ik of ik alvast moet wisselen of nog even door kan.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Zo, toch maar overstag gegaan en gisteren de Redcoon deal aangeschaft.

Ik ben een redelijke old-school gamer (Xbox 1, 360 waar er drie van zijn versleten en de laatste drie jaar geen nieuwe bijgekocht). Zal dus wennen worden aangezien er in de tussentijd een meid van vier rond loopt hier :)

Een paar vragen:
1. Ik heb een oude gamertag. Wat is het beste..? Onder het stof vandaal halen of een nieuwe aanmaken? Laatste keer dat ik op Live zat is ruim drie jaar geleden..
2. Ben van plan om alles uit de US store te halen maar twijfel erover of dit na de NL release goed blijft werken. Ik heb een NL paypal account dus kan ik daar in de US store mee uit de voeten?
3. Zitten er hier ook wat 'oud gediende' met een gezinsleven? (lees, misschien binnenkort gamertags uitwisselen ;) )
4. Kinect gaat er zeker komen (vooral om met mijn dochter van vier te kunnen gamen). Nog aanraders qua 'kiddie/kinect games'?

Dank en tot op Live ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
blindsight schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:00:
[...]

Ik zal zo even kijken. Heb hier ook nog ergens een originele van MS liggen dus dat kan ik ook meteen controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight

[afbeelding]
Zit ook al een tijdje te kijken naar deze oplossing. Ziet er wel top uit.
Je hebt ze ook van Orb of Big ben maar die spreken me toch minder aan.
En deze hadden volgens mij maar 300/400 mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:43
SinergyX schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:00:
[...]

Melding dat ze 'bijna' leeg zijn, 10 seconde later *poef*.

Begreep dat op je homescreen op Xbox knop drukken ook je status moet laten zien, maar dat krijg ik nooit voor elkaar. Dan weet ik of ik alvast moet wisselen of nog even door kan.
Je krijgt idd een popup te zien dat je batterij bijna leeg is, ik kon iig nog een volledig potje titanfall doen zonder dat ik leeg was, voor deze update was het behoorlijk |:(
Op het moment dat ik in mijn homescreen zit kan ik rechtsonder ook een batterijicoontje zien.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 19:51
[...]

Ik gebruik die! Erg tevreden mee, de accu's die erbij zitten gaan lang mee en het laadstation zelf neemt maar weinig plek in beslag waardoor ie makkelijk ergens in een hoekje weg te zetten is. Ik meen me te herinneren dat de accu's wel iets minder krachtig zijn dat de originele.
Ook ik gebruik deze set!
Tot nu toe erg tevreden mee en batterijduur is op zijn minst zeer acceptabel te noemen!
Zeker voor het geld.

Of ze zwakker of sterker zijn als de originele play en charge kit durf ik niet te zeggen.

Wat ik wel weet is dat deze set door MS licensed is en ik neem aan dat MS geen troep van een license voorziet!

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:02:

Ik ben een redelijke old-school gamer (Xbox 1, 360 waar er drie van zijn versleten en de laatste drie jaar geen nieuwe bijgekocht). Zal dus wennen worden aangezien er in de tussentijd een meid van vier rond loopt hier :)

Een paar vragen:
1. Ik heb een oude gamertag. Wat is het beste..? Onder het stof vandaal halen of een nieuwe aanmaken? Laatste keer dat ik op Live zat is ruim drie jaar geleden..
2. Ben van plan om alles uit de US store te halen maar twijfel erover of dit na de NL release goed blijft werken. Ik heb een NL paypal account dus kan ik daar in de US store mee uit de voeten?
3. Zitten er hier ook wat 'oud gediende' met een gezinsleven? (lees, misschien binnenkort gamertags uitwisselen ;) )
4. Kinect gaat er zeker komen (vooral om met mijn dochter van vier te kunnen gamen). Nog aanraders qua 'kiddie/kinect games'?

Dank en tot op Live ;)
1. Als je je email nog gewoon gebruikt, gewoon doen. Mijn Live zit ook op een non Hotmail/outlook/live account, helemaal goed zo :P
2. Daar zit nu nog wat variatie in, sommige kunnen het, andere weer niet. Sommige kan je koppelen maar niet betalen, andere kunnen dit weer wel via smartglass beta. Het is nog beetje grijs gebied. Tot heden werken giftcards wel altijd.
3. Er zit in de TS een link naar een sheet van alle mensen.
4. Er zijn er niet bijzonder veel, Kinect Sport, er is nog een waterjet game en dance-game. 'motion' games blijft imho de Move van de PS3 nog veruit de beste (accurater en 'leuker' dan Wii, mede door de camera).
LuisjeNL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:04:
Je krijgt idd een popup te zien dat je batterij bijna leeg is, ik kon iig nog een volledig potje titanfall doen zonder dat ik leeg was, voor deze update was het behoorlijk |:(
Op het moment dat ik in mijn homescreen zit kan ik rechtsonder ook een batterijicoontje zien.
Gisteren nog heel m'n home screen afgespeurd, maar niets gevonden.

Ik heb de Hama charge kit btw, werkt goed alleen zitten de accu's muurvast in de controller :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 20-08-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
svenerator schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:57:
[...]

Ik dacht toch juist dat in Europa Playstation marktleider is? En omdat alles online is merk je inderdaad niet dat het een kleinere userbase dan PSN.
De PS4 heeft inderdaad een grotere userbase dan de X1. Maar ik ondervind in de praktijk geen problemen als ik bijv. een game zoek.

Een paar vragen:

Dank en tot op Live ;)
1. Onder het stof vandaan halen. Dan heb je in ieder geval je oude friendslist en je achievements :P
2. In het onderschrift van The VMaster staat een handleiding hoe je games koopt in de US store. Of dit blijft werken zodra de X1 in NL is gereleased blijft een vraag.
3. Er is in dit topic een overzicht te vinden met heel veel gamertags van veel tweakers. Ik neem aan dat je niet een selectie gaat maken of iemand kinderen heeft, want dan sluit je mij direct al buiten :P
4. Niet mijn area of expertise, maar binnenkort komt volgens mij Dance Central uit, maar ik denk dat je voor kiddy / kinect games, je je het beste kunt wenden tot Zoo Tycoon, Kinect Sports Rivals, Lego Games en Skylanders? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:09

R J

TheVMaster schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:24:
[...]

Daarnaast kunt je ook gewoon games kopen via xbox.com (en dan even de site op Amerikaans zetten, zie de link in mijn signature voor uitleg). Eventueel moet je dan even een regiowissel-boot-regiowissel-boot doen, maar volgens mij download hij je game gewoon als je xbox op bv. UK staat nu (en jij dus een game in de US Store op xbox.com hebt gekocht)....
De link in zijn signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
blindsight schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:00:
[...]

De Energizers zijn 1100 mAh, originele zijn 1400 mAh inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
Timmetjuh schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:23:
[...]

De Energizers zijn 1100 mAh, originele zijn 1400 mAh inderdaad.
TOP _/-\o_ _/-\o_
Besteld bij conrad 26.99 en op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuh
blindsight schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:25:
[...]

TOP _/-\o_ _/-\o_
Besteld bij conrad 26.99 en op voorraad!
Krijg je geen spijt van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
SinergyX schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:05:

[...]

Gisteren nog heel m'n home screen afgespeurd, maar niets gevonden.

Ik heb de Hama charge kit btw, werkt goed alleen zitten de accu's muurvast in de controller :P
Verschijnt naast de tijd maar verdwijnt soms, als je nog een keer op de home toets drukt verschijnt het weer even

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Viel me trouwens gisteren op dat die 'auto recorded clips' van bv FIFA ook standaard in je activity lijst komen, in FIFA wordt er regelmatig stomzinnige opnames gedaan, denk het toch maar uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
toevallig iemand die last heeft van een controller waarbij de thumbsticks niet helemaal goed meer zijn? bij mij blijf ik geregeld naar voren toe bewegen terwijl ik de sticks niet aanraak.

Niet echt handig bij shooters :+

Toch vanavond maar een support ticket aanmaken, gebruik toch een andere controller nu

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Een paar vragen:
Ik zou een nieuwe nemen. Dan neem je ook niet alle bugs en extra rommel mee van de 360. Niets zo lekker om eens schoon te beginnen. Nee natuurijk niet! Gewoon je "oude" gamertag gebruiken. Je wilt toch niet al je progressie kwijt! ;)
NL Paypal gaat niet werken. Kaarten kopen op offgamers werkt wel. Dit blijft met zekerheid ook mogelijk nadat het in NL gelanceerd is. Waarom? Ze kunnen hetzelfde truukje ook vanuit UK en DE momenteel gebruiken en daar hebben ze ook nog niets aan gedaan.
D-Ed schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:02:3. Zitten er hier ook wat 'oud gediende' met een gezinsleven? (lees, misschien binnenkort gamertags uitwisselen ;) )
Zwaai! :w En met mij zijn er nog wel een paar van de jaren 1970-1980.
D-Ed schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:02:4. Kinect gaat er zeker komen (vooral om met mijn dochter van vier te kunnen gamen). Nog aanraders qua 'kiddie/kinect games'?
Vergeet ook de Lego games niet. Geen kinect maar super leuk om te spelen. Er zijn demos van verkrijgbaar om te kijken of ze er wat van vinden alvorens het te kopen. Ook Zoo Tycoon is erg leuk en schijnt in het nederlands te spelen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
LuisjeNL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:48:
toevallig iemand die last heeft van een controller waarbij de thumbsticks niet helemaal goed meer zijn? bij mij blijf ik geregeld naar voren toe bewegen terwijl ik de sticks niet aanraak.

Niet echt handig bij shooters :+

Toch vanavond maar een support ticket aanmaken, gebruik toch een andere controller nu
Ja dat is dus een "sticky thumbstick". Weet niet of dit onder garantie valt, het is namelijk meestal gewoon gebruik slijtage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34

Een paar vragen:

Dank en tot op Live ;)
1. Als je tevreden bent over je gamertag, gewoon houden. Heb je ook je gamerscore nog.
2. Geen idee
3. Hier een oudgediende (met nadruk op oud :)) met gezinsleven. Voeg me maar toe: Hairball_nl
4. Er is een Kinect sportgame en volgens mij ook een dierentuingame met Kinect,

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
SinergyX schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:44:
Viel me trouwens gisteren op dat die 'auto recorded clips' van bv FIFA ook standaard in je activity lijst komen, in FIFA wordt er regelmatig stomzinnige opnames gedaan, denk het toch maar uit te zetten.
Ik wacht sowieso nog op de feature dat je per game die momenten per moment kan uitschakelen. Ik hoef echt niet die rare reddingen van de keeper maar lekkere goals mogen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:51

nexhil

BAM!

Yaz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:49:
[...]

[...]

Vergeet ook de Lego games niet. Geen kinect maar super leuk om te spelen. Er zijn demos van verkrijgbaar om te kijken of ze er wat van vinden alvorens het te kopen. Ook Zoo Tycoon is erg leuk en schijnt in het nederlands te spelen te zijn.
Klopt, wel even uit de nieuwe NL store downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:09
svenerator schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:51:
[...]

Ja dat is dus een "sticky thumbstick". Weet niet of dit onder garantie valt, het is namelijk meestal gewoon gebruik slijtage.
Binnen een jaar kan je het toch altijd op garantie gooien. Neem toch aan dat je dalijk niet elk jaar een nieuwe controller moet kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Als ze het daarop gooien vecht ik het wel aan O-)
Binnen een jaar je controller eigelijk niet fatsoenlijk bruikbaar is niet wat je voor de prijs mag verwachten.

Bedankt voor de juiste term :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
LuisjeNL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:59:
Als ze het daarop gooien vecht ik het wel aan O-)
Binnen een jaar je controller eigelijk niet fatsoenlijk bruikbaar is niet wat je voor de prijs mag verwachten.

Bedankt voor de juiste term :)
Of je hebt ze ingedrukt als je de game start?! Dan zal namelijk die dat namelijk als startpunt zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:33
Yaz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:49:

NL Paypal gaat niet werken. Kaarten kopen op offgamers werkt wel. Dit blijft met zekerheid ook mogelijk nadat het in NL gelanceerd is. Waarom? Ze kunnen hetzelfde truukje ook vanuit UK en DE momenteel gebruiken en daar hebben ze ook nog niets aan gedaan.
Werkt dit ook met het aankopen van DLC? Ik wil voor Forza 5 straks wat DLC "packs" aan gaan schaffen. Maar dat zal wel in-game moeten en niet via de Xbox One store?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
nope, als ik een beetje kracht naar achter zet op de stick dan houd het op, totdat ik loslaat;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:31
Yaz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:28:
[...]

Ik heb zelf een zoontje van 7 (groep 5) en kan dus denk ik wel een goede aanbeveling doen.

Mijn zoontje kent nog maar weinig engels maar kan wel de hele xbox bedienen. Commado's als "xbox on", "xbox turn off", "yes", "xbox watch tv" en "xbox goto netflix" spreekt hij zonder problemen uit en de xbox snapt hem dan ook. Hier hoef je ook geen engels voor te kennen, alleen weten wat je moet zeggen. Dus voor voice control van het apparaat zelf is engelse kennis geen must!

Verder zijn er wel een paar leuke spellen momenteel verkrijgbaar die kinderen echt wel aanspreken. Kinect Sport Rivals en binnenkort Fruit Ninja 2 zijn eigenlijk altijd wel een hit bij kinderen en mijn zoontje gebruikt hiervoor de kinect van de 360 regelmatig (nog geen Kinect Sport Rivals gekocht voor de X1, ik wacht op een aanbieding).

Waarom jij (als jijzelf) een Kinect zou moeten nemen:
- Centraal systeem om al je apparatuur (TV, versterker en tv box aan- en uitzetten)
- Voice commando's zijn een erg handige toevoeging
- Gestures om te scrollen moet je ook zeker niet onderschatten
- Skype is echt heel goed icm met de Kinect. Belt heertlijk

Waarom je hem voor je kinders moet kopen:
- Er zijn leuke spellen verkrijgbaar voor de Kinect met nog paar leuke on-the-way
- De commando's beperken zich tot een paar stuks. Makkelijk te onthouden en te gebruiken. Laat je verbazen :)
- Gestures werken ook heel goed voor kinderen.
Dank je wel. Dit is info die ik zocht. Ik ga dan ook voor de day 1 met kinect.
In mijn ogen is dat toch meer next gen dan zonder kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
dlc kan ook gewoon via de store gedaan worden, sowieso die van Forza.
als je dus een amerikaanse giftcard koopt en toe toevoegt, dan kan je op de amerikaanse store alles kopen

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
LuisjeNL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:14:
nope, als ik een beetje kracht naar achter zet op de stick dan houd het op, totdat ik loslaat;)
Dus 'normal' is vooruit. Beetje naar achteren is 'stilstand', helemaal naar achteren hopelijk dan 'naar achteren' en vooruit 'naar voren'? Want het is raar dat hij weer terugspringt naar voren als je hem los laat... Daarom denk ik aan een 'foutieve' beginpositie :)

Anyways, minder dan een jaar, garantie... slijtage is bullshit als je ziet hoe die dingen getest zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
@ Allen! Dank voor de input! Ga me de komende dagen/weekend eens goed inlezen en jullie toevoegen, begint alweer te kriebelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
2e controller bied uitkomst, waarbij ik ook niet dit probleem heb:)

Ik heb ergens gelezen dat ze onder normaal gebruik 10 jaar mee moesten gaan. Een robot die maximaal knoppen ramt en de sticks alle kanten van de controller laat zien;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 23:53
LuisjeNL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:14:
Heb helaas hetzelfde probleem met de Day One controller, bij een andere controller geen last.
Dacht eerst dat het kwam door een firmware update van de console....
Ben benieuwd of MS je gaat helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
LuisjeNL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:44:
2e controller bied uitkomst, waarbij ik ook niet dit probleem heb:)

Ik heb ergens gelezen dat ze onder normaal gebruik 10 jaar mee moesten gaan. Een robot die maximaal knoppen ramt en de sticks alle kanten van de controller laat zien;)
Die 10 jaar is dat voor de Xbone controller? Want mijn 360 controllers hebben nu allemaal last van die sticky thumbsticks, mijn nieuwste controller heb ik nu iets meer dan 3 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
xbox one controller, maar pin me er niet op vast! ik heb geen officieel bericht van microsoft hierover gezien.

@malkel7 Het betreft bij mij ook een day one controller, moet eerlijk zeggen dat de day one minder 'stevig' aanvoelt dan de normale controller die ik gekocht heb.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
Bij mij schoot de stick steeds uit zijn socket (na een paar avondjes trials)
Netjes een nieuwe controller gekregen van MS.

Nog een vraagje over de Energizer charger.
Zit hier gewoon een normale stekker aan of gaat deze via USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

blindsight schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:18:
Bij mij schoot de stick steeds uit zijn socket (na een paar avondjes trials)
Netjes een nieuwe controller gekregen van MS.

Nog een vraagje over de Energizer charger.
Zit hier gewoon een normale stekker aan of gaat deze via USB?

@ 4:30 ongeveer ;) Normale stekker dus :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Zie ik nu goed dat er gewoon AA accu's in zitten? Dus het is een hoesje met daarin Energizer AA accu's.
En zijn deze dan toevallig te vervangen voor nieuwe mocht dat nodig zijn (of om ze te vervangen voor eneloops?)

Kan iemand die dit ding heeft dat bevestigen of ontkrachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 07:39
Hoppa, X1 gekocht bij Redcoon voor 329 euro. Hopelijk voor het weekend nog binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
edit:
Die mount had ik ook gekocht, maar toen ik hem wilde gebruiken bleek mijn tv te dicht tegen de muur te hangen en ik hem niet plaatsen. Dus daar moet je dan wel op letten.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
Heb hem zojuist ook gekocht bij redcoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk, allemaal nieuwe slaafj... mede Xbox genoten :)

Misschien toch eens dat excel sheet eens in een leuke website gieten? Er was er toch ooit eentje voor de X360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:51:
Kijk, allemaal nieuwe slaafj... mede Xbox genoten :)

Misschien toch eens dat excel sheet eens in een leuke website gieten? Er was er toch ooit eentje voor de X360?
Ik stel voor hem op Onedrive/Office 365 te zetten en er een mooie sharepoint frond-end voor te bouwen. TheVMaster kan vast wel zoiets fixen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
Van wat ik om de amazon.com website lees zijn die energizer batterijen NiMH, ofwel huis tuin en keuken batterijen. De play en charge kit van MS gebruikt een Li-ion batterij.

De kans is erg groot dat met een klein beetje hobbyen, er nieuwe batterijen in kan stoppen.
When you get the chargers it looks pretty nice I like the way it looks in my entertainment console. The batteries are NiMh and they kind of look like they took 2 batteries and taped them together (which I'm more than fine with) kind of like wireless landline phones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hup de zweep over die luie developers ! >:)

Diablo 3: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition is de nieuwste versie van Diablo 3 die gisteren uitkwam voor PlayStation 4 en Xbox One. In eerste instantie dacht Blizzard enkel een resolutie van 900p te kunnen halen op de Xbox One, in plaats van de 1080p resolutie van de PS4-versie. Uiteindelijk bleek ook de Xbox One-versie full HD te kunnen halen, en nu weten we waarom…

Volgens John Hight van Blizzard heeft Microsoft namelijk druk gezet om dit te realiseren, zo blijkt uit een interview met Eurogamer.

We did find it challenging early on to get it to 1080p. That’s why we made the decision to drop to 900. That’s what we demoed and were showing around E3 time. And Microsoft was just like, ‘This is unacceptable. You need to figure out a way to get a better resolution.’ So we worked with them directly, they gave us a code update to let us get to full 1080p.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:01
Ik heb vandaag Diablo gekocht. Mochten er gamers hier zijn die die game spelen, voeg me toe! Sjefkebakfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:33
Heb ook last van defecte controller. Waar kan ik op ms een reparatie aan vragen? Vind alleen van de 360 informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:19:
Hup de zweep over die luie developers ! >:)

Diablo 3: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition is de nieuwste versie van Diablo 3 die gisteren uitkwam voor PlayStation 4 en Xbox One. In eerste instantie dacht Blizzard enkel een resolutie van 900p te kunnen halen op de Xbox One, in plaats van de 1080p resolutie van de PS4-versie. Uiteindelijk bleek ook de Xbox One-versie full HD te kunnen halen, en nu weten we waarom…

Volgens John Hight van Blizzard heeft Microsoft namelijk druk gezet om dit te realiseren, zo blijkt uit een interview met Eurogamer.

We did find it challenging early on to get it to 1080p. That’s why we made the decision to drop to 900. That’s what we demoed and were showing around E3 time. And Microsoft was just like, ‘This is unacceptable. You need to figure out a way to get a better resolution.’ So we worked with them directly, they gave us a code update to let us get to full 1080p.
Al vraag ik me af waar dan de verbetering (of juist concessie) in heeft gezeten. MS weet natuurlijk zijn console beter dan geen ander, maar Blizz is toch geen 'onbekende' in de developerswereld.

Ach, met een paar dagen zullen de compare video's wel komen, of er nu nog ergens verschil zitten.

De juni SDK was afaik de SDK waar die 10% was vrij gegeven, lees dat daardoor dus ook Destiny stukje verder kon:
After @xboxp3 interview I've been asking devs about impact of new Xbox sdk on perf. Bungie says it will get Destiny to 1080p/30fps on XB1.
Nu vraag ik me alleen af, wat is de keerzijde ervan? Niet zozeer dat kinect zoveel nodig had, maar gaat de rest dan gewoon trager worden als je nu hele resources gaat gebruiken?

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 20-08-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:27:
[...]

Al vraag ik me af waar dan de verbetering (of juist concessie) in heeft gezeten. MS weet natuurlijk zijn console beter dan geen ander, maar Blizz is toch geen 'onbekende' in de developerswereld.

Ach, met een paar dagen zullen de compare video's wel komen, of er nu nog ergens verschil zitten.
Laatste zin : code update ;)
Moet zeggen het ziet er echt spectaculair uit !
Soms is het scherm 1 grote stroboscoop en heb nog zero framedrops gedetecteerd.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wacht, vind zojuist dus het antwoord:
Xbox Wire: What features are lost if developers use the extra GPU performance?

Kareem: Kinect Depth and infrared sensors which enable biometric sign-in skeletal tracking, controller pairing, etc. will no longer work for these game titles. Developers can choose to disable Kinect depth and infrared sensing in different parts of their titles. The full Kinect experience including skeletal tracking is automatically re-enabled when the user switches back to Home (or other applications), even while in the middle of a game.
Games die dus 'no kinect' flag hebben, worden dus deze zaakjes allemaal uitgezet (of delen ervan).

Kinect eruit trekken = boom winst? Nee.
Xbox Wire: Do I have to unplug my Kinect for my games to get more GPU?

Kareem: No. Whether a Kinect is attached or detached will not impact extra GPU processing capability. It is up to developers to utilize the June XDK for games in development to take advantage of these additional GPU resources.
Het moet dus komen vanuit de developer zelf om dus een update hiervoor te geven. Theorie zou dus BF of COD nog een boost kunnen krijgen, mogelijk dat bv Forza en Titanfall dit of al hebben, of mogelijk al hebben geactiveerd.
justifire schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:33:
[...]

Laatste zin : code update ;)
Moet zeggen het ziet er echt spectaculair uit !
Soms is het scherm 1 grote stroboscoop en heb nog zero framedrops gedetecteerd.
Daarom ben ik best benieuwd naar warframe, daar kan je zelfs een PC tot op z'n knieën krijgen, al is daar al deel van gefixed (mirror images met 5-rocket gun = holy batman).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 20-08-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou geen hoop hebbem dat CoD geupdate wordt. De rotsglitch in MW2 zit er nog in. ;) Toevallig is MW2 dezelfde gasten gemaakt als TF dus reken je daarvoor ook niet rijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:43
Volgens mij werkt MS ook samen met de ontwikkelaar van the Division om alles uit de Xbox One te halen. MS is goed bezig wat dat betreft.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Lekker Ventje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:26:
Volgens mij werkt MS ook samen met de ontwikkelaar van the Division om alles uit de Xbox One te halen. MS is goed bezig wat dat betreft.
Microsoft is sws erg goed bezig op het moment. Granted ik snap nog steeds sommige keuzes van ze niet mbt de hardware in de Xbox One, máár álle updates die nu uitkomen, de deals die gemaakt worden met developers, het luisteren naar de fans... Dat doen ze héél goed op het moment.

Dat geven zelfs die-hard Sony en PC fans toe, alhoewel sommigen het zien als 'zwakte'. Wat ik niet helemaal begrijp. Het is gewoon slim zaken doen.

Vraagje:

Hoe zit het met de NL/UK playerbases in games als Forza, CoD (ik weet dat Ghosts kut is, maar om even een maatstaaf te nemen) en BF?

Het valt me namelijk op dat er maar weinig mensen BF4 spelen op de Xbox One (minste van alle consoles en PC) (www.BF4stats.com) :?

[ Voor 16% gewijzigd door Brutal1ty op 20-08-2014 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dice is al bijna een jaar bezig om BF4 goed te laten lopen, veel Xbox One players zijn denk ik al naar een andere shooter getrokken. CoD Ghost heb ik niet eens gekocht, BF4 spelen we nog regelmatig (bijna dagelijks) net als Forza 5

Forza 5 hebben we bijvoorbeeld gisteravond bijna de gehele tijd gedaan (van een 21:30 tot een uur of 01:00...)

Het zal vanavond voor mij ook wel op BF4 of Forza uitdraaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
McPoowl schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:30:
[...]

Ik zag het idd, je ging hard.

Ik ook gezwicht, ondanks hem al platgespeeld te hebben op de PC. Speelt inderdaad heerlijk lekker weg!
Ik blijf ook maar legendaries voor je vinden he... :P
Nog even doorspelen tot 't eten en daarna tot en met vrijdagochtend geen D3 meer voor mij ivm afstuderen :(

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg net bericht over de preview Media Player :) Dat zou 1409 moeten zijn, maar staat er niet expliciet bij (zoals voorgaande altijd build erbij vermelden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Bullet NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:53:
Dice is al bijna een jaar bezig om BF4 goed te laten lopen, veel Xbox One players zijn denk ik al naar een andere shooter getrokken. CoD Ghost heb ik niet eens gekocht, BF4 spelen we nog regelmatig (bijna dagelijks) net als Forza 5

Forza 5 hebben we bijvoorbeeld gisteravond bijna de gehele tijd gedaan (van een 21:30 tot een uur of 01:00...)

Het zal vanavond voor mij ook wel op BF4 of Forza uitdraaien ;)
Dat is ook de reden dat ik dit najaar voor COD zal gaan in plaats van BF: Hardline
Zeker aangezien Hardline tot nu toe uit ziet als een mappack voor BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Hardline is toch uitgesteld tot 2015?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
xAnarchyBaS schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:10:
[...]

Dat is ook de reden dat ik dit najaar voor COD zal gaan in plaats van BF: Hardline
Hardline is uitgesteld tot volgend jaar ;)

En deze CoD kan zomaar eens heel wat beter zijn dan de vorige, maar ik blijf nog even sceptisch. :P Maar als het speelt als BO2 met de nieuwe movement mechanics en gamemodes? Dan haal ik 'm. Voor het eerst in jaren dat ik een CoD zou halen (zeker op launch) :P

Maar daar is een ander topic voor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xAnarchyBaS schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 18:10:
[...]

Op Hardline hoef je dit jaar niet te wachten.... Die komt pas in 2015.....
Het spel gaat helemaal over de kop omdat men het inderdaad een Battlefield 4.5 vond ;)
Natuurlijk heeft BF4 heel veel problemen, maar als het eenmaal goed loopt (goede server e.d.) is het zo'n geweldig spel..... Echt.... lekker oorlogje spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was inderdaad 1409 update, zie dat ze 1 van mijn irritaties hebben opgelost, in Upload meerdere clips selecteren en verwijderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:35
Zojuist mijn Xbox One binnen gekregen! Wat een mooi ding. Beetje groot maarjah staat toch in de kast.

Moest wel twee keer een update naar binnen hengelen. Duurde wel even moet ik zeggen...

Mijn nick is Alpha NLD. Zal hem straks ook even in de lijst zetten. Friends zijn welkom....

offtopic:
...Preview aanmeldingen ook O-) ....

[ Voor 4% gewijzigd door Alpha89 op 21-08-2014 08:50 . Reden: Uitnodging is al binnen. Thnx! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Friends zijn altijd welkom, maar realiseer je dat het voor jou makkelijker is om een aantal mensen uit de lijst toe te voegen. Dan kan je vanuit hun friendlist weer verder met uitnodigen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een hoop nieuwe gezichten ineens. Zo'n acties doen het goed :P

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:35
Bullet NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:07:
Friends zijn altijd welkom, maar realiseer je dat het voor jou makkelijker is om een aantal mensen uit de lijst toe te voegen. Dan kan je vanuit hun friendlist weer verder met uitnodigen... ;)
Ooh, ja hoor! Bedoelde het ook helemaal niet zo van nodigen jullie mij maar uit :X .

Thanks voor die tip m.b.t. andere friends lists gebruiken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ottovw schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:25:
Heb ook last van defecte controller. Waar kan ik op ms een reparatie aan vragen? Vind alleen van de 360 informatie.
Myservice.xbox.com

Wellicht moet je wel even het serienummer van je Xbox registreren voordat je een vervanging kan aanvragen van een accesoire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer in de 1409 update wat nieuws gevonden, je kan nu 'xbox record this' via je smartglass doen. Bij het 'now playing' heb je de optie dus een game-record te doen.

Ga toch regelmatig die Quests doen, zie je aardig wat leuke nieuwe dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Over Battlefield 4 , je kan nog genoeg EU servers vinden met 64 spelers dus maak je daar maar niet druk om..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:01
Ik speel mijn blurays af met de nieuwe update ( 3d bluray van need for speed) echter geeft hij hem als 2d weer?!?! Hoe kan ik dit oplossen. In de opties heb ik 3d aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 16:38:
Het moet dus komen vanuit de developer zelf om dus een update hiervoor te geven. Theorie zou dus BF of COD nog een boost kunnen krijgen, mogelijk dat bv Forza en Titanfall dit of al hebben, of mogelijk al hebben geactiveerd.
Forza iig niet, daar zit Kinect tracking in, dus die hebben dat stuk 'aan' staan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 19:07:
Wat een hoop nieuwe gezichten ineens. Zo'n acties doen het goed :P
Ik ben er ook bij vanaf eergisteren! :+

Nu nog zorgen dat de disc drives games kan afspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
komende maand PS4 topic in gaan lopen? :P

Was teleurgesteld in Sony's persco, hoopte dat ze wat zouden laten zien wat me over zou halen er een ps4 naast te halen, maar helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:27:
[...]

Ik ben er ook bij vanaf eergisteren! :+

Nu nog zorgen dat de disc drives games kan afspelen...
Hmz, heb hier wel meerdere mensen wel eens over gehoord. Wat is precies het probleem? :(

Heb sinds november vorig jaar 1x de disc drive gebruikt en dat was enkel om te testen of die een blu ray afspeelde :P
DrParanoid schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:31:
komende maand PS4 topic in gaan lopen? :P

Was teleurgesteld in Sony's persco, hoopte dat ze wat zouden laten zien wat me over zou halen er een ps4 naast te halen, maar helaas :(
Dat zal bij mij begin 2015 worden denk ik. :)

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:32:
[...]

Hmz, heb hier wel meerdere mensen wel eens over gehoord. Wat is precies het probleem? :(

Heb sinds november vorig jaar 1x de disc drive gebruikt en dat was enkel om te testen of die een blu ray afspeelde :P
Consoles die maandag of dinsdag geactiveerd zijn werken niet goed. Alles doet het behalve games afspelen via de disc drive. Wat op zich wel jammer is als je Forza en Watch Dogs in hun hoesjes hebt liggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmzzzz. Bekend probleem dus bij MS? Ligt dus aan hun service en niet zozeer aan jouw specifieke console? Dat is wel vrij bizar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 23:33
Ik zal er zeker al 3x overheen hebben gelezen, maar waar vind ik de lijst met gamertags? Ik zit pas in de lichting van 5 september, maar dan weet ik het alvast te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Kijk eens bij het grote rode doosje LET OP: bij de quickreply ;)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
CuBras schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:43:
Ik zal er zeker al 3x overheen hebben gelezen, maar waar vind ik de lijst met gamertags? Ik zit pas in de lichting van 5 september, maar dan weet ik het alvast te vinden.
https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0

staat in de topic warning ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 23:33
... 8)7

En ik maar op de eerste pagina kijken van dit topic ... Stom-stom-stom
Bedankt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 20:37:
Hmzzzz. Bekend probleem dus bij MS? Ligt dus aan hun service en niet zozeer aan jouw specifieke console? Dat is wel vrij bizar :)
Nou ja bekend. Het probleem wel. De chat, forum en twitter teams hebben echter alledrie een ander verhaal over de oplossing. Maar daarover bazel ik in het problemen topic.

Hier kan ik het beter hebben over hoe cool ik max the curse... en de console zelf vindt. Mijn partner vindt fitnessen ook enorm gaaf met kinect. Ondanks de disc drive ben ik blij met de aankoop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi zo! Max is inderdaad echt een toffe game. Kan ik echt iedereen aanraden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:19
Ik heb de spreadsheet met namen maar even een beetje netjes gemaakt (overal de styling weer redelijk gelijk getrokken) en de totalen maar weer onderaan gezet met de juiste formule dan klopt dat ook weer ;).

Ook meteen wat ruimte gelaten voor wat nieuwe mensen en Destiny toegevoegd aan de lijst met games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Krijgt iedereen nu 1409? Ik zit pas 1 dag in het preview programma maar de update kwam toch al binnen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Kan iemand, die een werkende disc tray heeft en niet in het preview program zit eens kijken naar het OS versie? Ik heb hetzelfde probleem als exactor it, en mijn versie is 6.2.11393.0 (xb_rel_1408.140808-1753) fre. Benieuwd of er wellicht verschillende versies zijn momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel erg vervelend voor de mensen die last hebben van dit probleem. Ik hoop dat het op te lossen is met een software update in plaats van dat je hem fysiek moet omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik lees steeds dingen over een preview programma. Zou dat kunnen werken? Daarbij krijg je toch steeds updates? Als iemand weet hoe ik mee kan doen/een uitnodiging heeft, maak je me blij. :)

@Uchiha Omruilen is niet heel erg. Er staat toch niet veel op (iig minder dan een uur aan downloads). Zo enorm gehecht aan die enorme baksteen ben ik nog niet. :P Enige nadeel aan omruilen is hoe zwaar de doos is...

@xPhantom; ik heb dezelfde OS versie als jij.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2014 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Ik had dus een externe harde schijf liggen. Een Iomega ding, usb 2.0. Via eBay een usb 3.0 case besteld. Vandaag binnen gekomen, schijfje omgebouwd (file transfer test gedaan en het ding haalt nu rond de 100MB/sec ipv een magere 30), aan de Xbox One gehangen, meteen herkend, geformatteerd en alle spellen een voor een naar de externe schijf gemoved. Toen dat achter de rug was en ik een spel starte viel me op dat het spel er uit knalde en na enkele seconden een pop-up met de melding External storage device ready verscheen.

Helaas niet eenmalig. Op random momenten verliest de One de connectie met de schijf en herinitialiseerd ie kennelijk de verbinding. Onmogelijk dus om spellen te spelen. Zelfs als je geen spel speelt gebeurd het alsnog. Alle usb poorten geven hetzelfde resultaat.

Het maffe is dus dat het moven van alle spellen feilloos ging en daarna ineens het probleem zich random voor ging doen. Schijnbaar hebben meer mensen hier problemen mee als ik de melding google. Best wel balen!
Pagina: 1 ... 21 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!