Ik heb zelf een zoontje van 7 (groep 5) en kan dus denk ik wel een goede aanbeveling doen.mike0001 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:43:
Ik twijfel nog wel of ik de versie met of zonder kinect moet nemen. Vandaar mijn vraag ook. Ik heb twee jonge jongens (5 en 10) dus voor mij is besturing in de nederlandse taal wel een must. Anders heb ik niets aan de kinect. Deze ondersteuning is er dus vanaf 1 september?
Even voor de mensen die een kinect hebben, wat zijn de echte voordelen van de kinect? Welke spellen hebben echt baadt bij de kinect? en merk je het ook in spellen?
Ik zit namelijk niet te wachten op alleen maar herkenning van wie er op de bank zit of voice controls. Ik wil wel meer benutten van de kinect. Dus waarom zou ik een kinect nemen? Of waarom niet?
Mijn zoontje kent nog maar weinig engels maar kan wel de hele xbox bedienen. Commado's als "xbox on", "xbox turn off", "yes", "xbox watch tv" en "xbox goto netflix" spreekt hij zonder problemen uit en de xbox snapt hem dan ook. Hier hoef je ook geen engels voor te kennen, alleen weten wat je moet zeggen. Dus voor voice control van het apparaat zelf is engelse kennis geen must!
Verder zijn er wel een paar leuke spellen momenteel verkrijgbaar die kinderen echt wel aanspreken. Kinect Sport Rivals en binnenkort Fruit Ninja 2 zijn eigenlijk altijd wel een hit bij kinderen en mijn zoontje gebruikt hiervoor de kinect van de 360 regelmatig (nog geen Kinect Sport Rivals gekocht voor de X1, ik wacht op een aanbieding).
Waarom jij (als jijzelf) een Kinect zou moeten nemen:
- Centraal systeem om al je apparatuur (TV, versterker en tv box aan- en uitzetten)
- Voice commando's zijn een erg handige toevoeging
- Gestures om te scrollen moet je ook zeker niet onderschatten
- Skype is echt heel goed icm met de Kinect. Belt heertlijk
Waarom je hem voor je kinders moet kopen:
- Er zijn leuke spellen verkrijgbaar voor de Kinect met nog paar leuke on-the-way
- De commando's beperken zich tot een paar stuks. Makkelijk te onthouden en te gebruiken. Laat je verbazen
- Gestures werken ook heel goed voor kinderen.
Gamertag: YazNL