Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.gamer.nl/nieuw...2-september-naar-xbox-one

Warframe komt op 2 september naar de Xbox One, niet mijn spel.... maar toch....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel zelf de PC versie al erg lange tijd, best vermakelijke game, maar geen idee of de vrijheid van beweging op de PC wel te evenaren is op de XBO. Ben wel benieuwd hoe de grafische kwaliteit is tov de PC versie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gaan er nog spelers hier vanavond BattleField 4 spelen toevallig?
DrParanoid schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:30:
[...]

:D ik deed het ook als arme student vroeger hoor. Maar het is wel een budget voor een xbox one en 1 of 2 spellen,
Ik doe het nog steeds, toen de Xbox nieuw was kocht ik elke titel die me maar interessant leek en na het uitspelen gingen ze in de kast om er vervolgens nooit meer naar om te kijken.

Nu doe ik dat makkelijker met SinglePlayer games, ik koop hem voor 45,-/50,- via VideoGamesPlus en na het uitspelen gaat hij voor 35,- op Marktplaats. Zo maak ik er regelmatig een "arme student" blij mee en kost de hobby me niet zoveel.

Gamen is bij mij de 4e Hobby in de rij, de eerste 3 hebben een hogere prioriteit en mogen daardoor gewoon wat meer geld kosten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Donstil schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:03:
Gaan er nog spelers hier vanavond BattleField 4 spelen toevallig?

[...]

Ik doe het nog steeds, toen de Xbox nieuw was kocht ik elke titel die me maar interessant leek en na het uitspelen gingen ze in de kast om er vervolgens nooit meer naar om te kijken.

Nu doe ik dat makkelijker met SinglePlayer games, ik koop hem voor 45,-/50,- via VideoGamesPlus en na het uitspelen gaat hij voor 35,- op Marktplaats. Zo maak ik er regelmatig een "arme student" blij mee en kost de hobby me niet zoveel.

Gamen is bij mij de 4e Hobby in de rij, de eerste 3 hebben een hogere prioriteit en mogen daardoor gewoon wat meer geld kosten.
Ik wil vanavond wel een potje meedoen. heb alleen nog geen map packs, ik weet niet of dat veel uitmaakt

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
job115 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:15:
[...]

Ik wil vanavond wel een potje meedoen. heb alleen nog geen map packs, ik weet niet of dat veel uitmaakt
Ik heb de EA Acces versie. Dus eigenlijk geen idee of ik al die packs heb (zal wel niet 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
SinergyX schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:57:
Ik speel zelf de PC versie al erg lange tijd, best vermakelijke game, maar geen idee of de vrijheid van beweging op de PC wel te evenaren is op de XBO. Ben wel benieuwd hoe de grafische kwaliteit is tov de PC versie.
Op de PS4 speelt Warfare prima maar het is niet mijn type game.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Laatst online: 16-08 17:14
Donstil schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:25:
[...]

Ik heb de EA Acces versie. Dus eigenlijk geen idee of ik al die packs heb (zal wel niet 8)7 )
Volgens mij niet maar kon je dan wel korting krijgen op premium. Wilde zelf ook EA acces aanschaffen maar Microsoft accepteert het niet als je een Nederlandse PayPal heb en je je in Duitsland bevind

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:41

djbarney

XBL: DeejayBarney

Jaguar645 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 23:28:
Hoe simpel ook Powerstar Gold is ook een grappig spel!

Blijft leuk om te proberen net wel/niet een record te breken :P
vond ik inderdaad ook, en de challenges zijn nog best lastig te behalen. :) het lijkt een simpel spelletje, maar het echt goed doen is nog pittig :) voeg me overigens maar toe als je eens een rondje wilt spelen, gamertag staat hieronder en in de lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Hoe kan je iets kopen via de xbox one smartglass app?
Als ik bv bij de titanfall season pass kijk staat er nergens een knop om te kopen.
Ik heb de smartglass bèta app op wp 8.1 en op mijn xbox one versie 1408.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Ik vermoed dat smartglass naar de regio kijkt van je telefoon, of het account op je telefoon. Waarschijnlijk is dit Nederland, en daar is de marketplace amper gevuld. Wilde net via NL account Trials unlocken, maar dat zat er ook nog niet in :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:47
Ok Reddx is gewoon te downloaden als je de regio op US zet. Eventjes naar gekeken en het is op zich wel leuk. Het enige hele grote nadeel is de reclame die tussendoor komt. Dat zijn gewoon reclame filmpjes van een halve minuut dus zit je rustig wat gifjes te loeren komt er ineens reclame (met geluid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:38
Op de beta smartglass app valt meer te kopen dan op de xbox zelf vwb de Nederlandse store, op zich wel vreemd.

Zit wel te denken om mijn geld voor het verlopen in de nl store op te maken, ondanks de toezegging die ik momenteel van de support heb qua verlopen geld, ergens toch bang dat ik 120 euro verlies (lees 200 door gebruik van giftcards)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
LuisjeNL schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:02:
Op de beta smartglass app valt meer te kopen dan op de xbox zelf vwb de Nederlandse store, op zich wel vreemd.

Zit wel te denken om mijn geld voor het verlopen in de nl store op te maken, ondanks de toezegging die ik momenteel van de support heb qua verlopen geld, ergens toch bang dat ik 120 euro verlies (lees 200 door gebruik van giftcards)
Zoals ik het tot nu toe begrepen heb hoef je je credits niet allemaal op te maken. Volgens mij word de expiration date verschoven als je er wat mee gekocht hebt, maar helemaal zeker ben ik er niet van. Tot nu toe nog niks in de NL store gevonden wat ik wilde.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Goed dat ik dat weet, kan ik het iig even uitproberen met 1 spel:-)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Geen zekerheid he, enkel mijn idee daarover. Kan zomaar hopeloos verkeerd zijn (in welk geval ik ook een probleem heb).

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wes- schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:52:
Ok Reddx is gewoon te downloaden als je de regio op US zet. Eventjes naar gekeken en het is op zich wel leuk. Het enige hele grote nadeel is de reclame die tussendoor komt. Dat zijn gewoon reclame filmpjes van een halve minuut dus zit je rustig wat gifjes te loeren komt er ineens reclame (met geluid).
Ok, reclamefilmpjes. Dat is wel jammer. Hopelijk genoeg comments daarop dat het wordt beperkt :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Dat weet ik, ergens zou ik gewoon vertrouwen in mijn support ticket moeten hebben :X

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wbt smartglass, op mijn iphone kijkt hij inderdaad naar de regio waar de telefoon op ingesteld is.
Kan zo makkelijk switchen tussen NL en US.
Bij mij staan gewoon alle games in de NL store inclusief DLC en add-ons, echt ideaal !

Update mbt Diablo, staat in de US store voor 60 dollar, scheelt dus 28 euro met europa...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Even voor de mensen die het zich nog afvroegen, he krijgt als Zilver gebruiker ook de invité op het DP program. Ik heb hem namelijk zojuist ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:13
Heeft iemand hier de stereo headset al? Wat zijn jullie ervaringen? Denk eraan om er een te kopen voor als ik s'nachts game zonder veel geluid.

Ik ben een beetje een audiofiel, dus bij dit soort dingen verwacht ik zuiver geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:30
Silversin schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:59:
Heeft iemand hier de stereo headset al? Wat zijn jullie ervaringen? Denk eraan om er een te kopen voor als ik s'nachts game zonder veel geluid.

Ik ben een beetje een audiofiel, dus bij dit soort dingen verwacht ik zuiver geluid.
Daar ben ik ook heel benieuwd naar!

Wat zijn eigenlijk de voordelen t.o.v. een erkend goede headphone welke compatibel is met de One?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
35 minuten gameplay van The Witcher 3. Een deel is volgens mij al wat oudere gameplayfootage.

YouTube: The Witcher 3: Wild Hunt - 35min gameplay demo

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-08-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik weet dat dit hier niet thuishoort, maar ik moet dit toch even delen:

Xbox One nu 330 euro (nieuw, zonder Kinect) bij Redcoon volgens Pricewatch ;)

Ontopic:

Witches gameplay ziet er wel tof uit! Maar ik vond 2 niet héél erg boeiend als ik eerlijk moet zijn dus ik ben benieuwd =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:05
LuisjeNL schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 19:15:
Dat weet ik, ergens zou ik gewoon vertrouwen in mijn support ticket moeten hebben :X
Heb zelf vorige week ook contact opgenomen over mijn tegoed, maar werd me gwn verteld dat ik het maar moest opmaken voor 12 september. Zal wel Destiny kopen ofzoiets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Brutal1ty schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:44:
Ik weet dat dit hier niet thuishoort, maar ik moet dit toch even delen:

Xbox One nu 330 euro (nieuw, zonder Kinect) bij Redcoon volgens Pricewatch ;)

Ontopic:

Witches gameplay ziet er wel tof uit! Maar ik vond 2 niet héél erg boeiend als ik eerlijk moet zijn dus ik ben benieuwd =p
Shit dat is wel een erg goeie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Wanneer kunnen we eigenlijk Destiny pre-orderen? Moet van mijn bijna verlopen NL tegoed af...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik dacht dat Destiny een van de eerste games zou zijn die je kon pre-orderen en pre-loaden?

Ik wil hem ook helemaal niet kopen, maar ja, anders ben ik 70 euro kwijt.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 19-08-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Ja ik ben eruit. Ik ga toch de xbox one halen ipv de ps4. Waarom? Geen idee. Maar heb er meer feeling bij. Denk ook omdat ik een 360 heb dat het daardoor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:47:
Ja ik ben eruit. Ik ga toch de xbox one halen ipv de ps4. Waarom? Geen idee. Maar heb er meer feeling bij. Denk ook omdat ik een 360 heb dat het daardoor is.
In dit topic (volgens mij ook in de openingspost) vind je een link met daarin een overzicht van vele gamertags van mede tweakers. Zo heb je snel je friendslist gevuld met Nederlanders die ook een X1 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:24:
[...]

In dit topic (volgens mij ook in de openingspost) vind je een link met daarin een overzicht van vele gamertags van mede tweakers. Zo heb je snel je friendslist gevuld met Nederlanders die ook een X1 hebben.
Of Belgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Ga die gelijk erbij halen. Wel pas als de xbox uit is. September dus pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:19:
[...]

Ik dacht dat Destiny een van de eerste games zou zijn die je kon pre-orderen en pre-loaden?

Ik wil hem ook helemaal niet kopen, maar ja, anders ben ik 70 euro kwijt.
Volgens mij enkel Forza Horizon 2 en Fifa 15.
Daarna zouden er meer games volgen.
Dan is Destiny al lang uit.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
justifire schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 02:12:
[...]

Hmm FH2 zou nog beter zijn maar ja dan moeten ze daar niet pas een week van tevoren mee komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
justifire schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 02:12:
[...]

Best vreemd aangezien je twee maanden terug op de PS4 Destiny al kon preorderen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Lekker Ventje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 07:06:
[...]

Best vreemd aangezien je twee maanden terug op de PS4 Destiny al kon preorderen.
Lees eens wat je zegt, dat is een PS4, die heeft andere opties/features dan een X1. Voor de X1 worden het dus bovenstaande games die het als eerste krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door BM op 20-08-2014 07:53 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J
  • Laatst online: 14-09 11:09

R J

Nog niet actief geweest in dit topic maar wel veel mee zitten lezen.
Zelf heb ik al een tijdje een X1 in de preorder staan (icm fifa 15 en forza 5). kijk er heel erg naar uit!
Ik hoop dat de levering begin september tijdig zal zijn. (ik heb er met dit soort dingen altijd een hard hoofd in)

Zal mijn gamerstag binnenkort toevoegen aan de lijst! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
R J schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:07:
Zelf heb ik al een tijdje een X1 in de preorder staan (icm fifa 15 en forza 5). kijk er heel erg naar uit!
Ik hoop dat de levering begin september tijdig zal zijn. (ik heb er met dit soort dingen altijd een hard hoofd in)

Als je liever een zacht hoofd hebt :+ , kun je hem altijd nu al kopen toch;) of zit er nog teveel prijsverschil in met je pre-order. (forza 5 en fifa zijn niet zo duur meer, of je disc of online doet maakt niet uit)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:39
R J schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:07:

Ik zou eigenlijk ook die aanschaffen, maar ik ga vanmiddag de Xbone bij redcoon bestellen voor €330,- Heb zelf niks met Fifa en Forza, ik ga Destiny erbij halen en zo'n een headset adapter, kom ik uit rond €400,-. Misschien ook nog een play and charge kit erbij, maar daar ben ik nog niet over uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J

R J

Dit zijn eigenlijk precies de games die ik erbij wil hebben.
Ik heb forza 4 grijs gespeeld op de 360.

Wat betreft Destiny ben ik nog niet overtuigd. Ik heb elke Halo game gespeeld en zie aardig wat overeenkomsten..
Dit is overigens niet negatief bedoeld. Hou meer van muis en keyboard als het aankomt op shooters.

Al zal ik Destiny voor een mooi prijsje zeker niet overslaan. Wellicht dat kopen-met-dollars-verhaal wat hier eerder is genoemd nog eens overwegen. Al ben ik benieuwd hoe dat allemaal gaat werken als de NL lancering een feit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
svenerator schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:22:
[...]Misschien ook nog een play and charge kit erbij, maar daar ben ik nog niet over uit
Ik gebruik laadbare AA's. Het nadeel van de Play and Charge is dat je alleen maar via de controller kan laden. Zodra je ook een aparte acculader (Zoals de oude 360 quickplay charge kit) heb stap ik over.

Afbeeldingslocatie: http://www.gameuniverso.com/img/p/464-586-large.jpg
Dit ding dus. En ja, het is officieel van Microsoft. Source: http://www.gameuniverso.com/product.php?id_product=464

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
Yaz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:30:
[...]

Ik gebruik laadbare AA's. Het nadeel van de Play and Charge is dat je alleen maar via de controller kan laden. Zodra je ook een aparte acculader (Zoals de oude 360 quickplay charge kit) heb stap ik over.
R J schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:27:
Dit zijn eigenlijk precies de games die ik erbij wil hebben.
Ik heb forza 4 grijs gespeeld op de 360.

Wat betreft Destiny ben ik nog niet overtuigd. Ik heb elke Halo game gespeeld en zie aardig wat overeenkomsten..
Dit is overigens niet negatief bedoeld. Hou meer van muis en keyboard als het aankomt op shooters.
Volgens mij zijn er al batterijopladers van derden beschikbaar, weet niet hoe zeer jij de officiële van MS wil.

Wat me aantrekt tot Destiny is de co-op van het spel, had de beta gespeeld met een paar vrienden en we hadden het onzettend veel naar ons zin met de PvE. Wij hadden ook de PvP gespeeld, was wel even lachen maar het leek alsof de PvP heel erg featureless was ten op zichte van de campaign. Vond ik wel raar namelijk ook omdat Bungie met Halo een ontzettende goede campaign kon maken, en ook nog een ontzettende goede en diverse multiplayer kon daarnaast neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J

R J

svenerator schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:49:
[...]

[...]

Wat me aantrekt tot Destiny is de co-op van het spel, had de beta gespeeld met een paar vrienden en we hadden het onzettend veel naar ons zin met de PvE. Wij hadden ook de PvP gespeeld, was wel even lachen maar het leek alsof de PvP heel erg featureless was ten op zichte van de campaign. Vond ik wel raar namelijk ook omdat Bungie met Halo een ontzettende goede campaign kon maken, en ook nog een ontzettende goede en diverse multiplayer kon daarnaast neerzetten.
Maar ben je niet heel snel door de PvE heen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:00

Tags NL

Harmful or Harmless?

[...]

Heb twee controllers en twee Play and Charge kits, als ik klaar ben met gamen leg ik hem naast mijn tv en sluit ik de usb kabel aan en tijdens tv kijken is hij dan aan het laden. Is mijn accu op, bijna onmogelijk in een avond, dan pak ik die van de andere controller die ondertussen aan het laden is

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 10:01
Ik zie het probleem niet, ik game echt veel maar laad hem hooguit 2x per maand op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
R J schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 08:58:
[...]

Maar ben je niet heel snel door de PvE heen dan?
Hoop het natuurlijk niet :P Maar ook tijdens de beta hadden ik en mijn vrienden een aantal uren in "Explore Old Russia" gestopt. Wat ik denk is dat de campaign 10 - 12 uur bedraagt als je er doorheen gaat zonder te verkennen, en dan heb je natuurlijk ook nog de "Strike/Raid" missies. We gaan het wel zien over 3 weken ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
[...]

[afbeelding]
Dit ding dus. En ja, het is officieel van Microsoft. Source: http://www.gameuniverso.com/product.php?id_product=464
Zit er dan geen normale USB aansluiting aan de Play and Charge kit? Want dan kun je de controller gewoon opladen middels je reguliere (non-iPhone) telefoonoplader. Althans, zo is het wel bij de controller van de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 07:39
Wel een hele mooie prijs. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn; refurbished ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Pilome243 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:14:
[...]

Wel een hele mooie prijs. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn; refurbished ofzo?
Nee. Hoogstwaarschijnlijk Duitse import. Maar dat heeft voor de rest dus geen gevolgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
Pilome243 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:14:
[...]

Lijkt mij gewoon een legitieme actie, paar weken geleden hadden zij ook de PS4 afgeprijsd naar €345 voor maar 2-3 dagen. Snel erbij zijn dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:00:
[...]Heb twee controllers en twee Play and Charge kits, als ik klaar ben met gamen leg ik hem naast mijn tv en sluit ik de usb kabel aan en tijdens tv kijken is hij dan aan het laden. Is mijn accu op, bijna onmogelijk in een avond, dan pak ik die van de andere controller die ondertussen aan het laden is
En dit word dus niet zo gewaardeerd door het thuisfront. Al die kabels moeten gewoon weg, het is anders een rotzooitje (en daar ben ik het ook wel mee eens).
Xenophoben schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:06:
Ik zie het probleem niet, ik game echt veel maar laad hem hooguit 2x per maand op :P
Dan speel je niet genoeg :P. Maar ik moet denk ik elke 20 uur spelen de accu wisselen. Als je weet hoeveel mijn zoontje ook speelt nu het een regenachtige vakantie is dan kan je wel inschatten hoevaak ik wissel van batterijen ;)
Overigens is er geen probleem. Ik zoek alleen een andere charge mogelijkheid.
Rossi46 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:07:
[...]Zit er dan geen normale USB aansluiting aan de Play and Charge kit? Want dan kun je de controller gewoon opladen middels je reguliere (non-iPhone) telefoonoplader. Althans, zo is het wel bij de controller van de PS4.
Tuurlijk zit er micro-USB op. Ik wil alleen de kabels niet overal hebben liggen. De kabel voor mijn telefoon is goed weggewerkt maar daar past geen 2e en 3e naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Nog even voor alle duidelijkheid: er kleven geen nadelen aan het bestellen van een Duitse import? Dus bijv die aanbieding van Redcoon. Later kan ik dit allemaal gewoon aanpassen naar 't Nederlands en er is geen verschil met de consoles die hier te koop komen over 2 weken?

Want het prijsverschil is behoorlijk, Forza en Fifa interesseren mij ook niet direct heel veel.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Dennahz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:25:
Nog even voor alle duidelijkheid: er kleven geen nadelen aan het bestellen van een Duitse import? Dus bijv die aanbieding van Redcoon. Later kan ik dit allemaal gewoon aanpassen naar 't Nederlands en er is geen verschil met de consoles die hier te koop komen over 2 weken?

Want het prijsverschil is behoorlijk, Forza en Fifa interesseren mij ook niet direct heel veel.
idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 07:39
svenerator schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:20:
[...]

Lijkt mij gewoon een legitieme actie, paar weken geleden hadden zij ook de PS4 afgeprijsd naar €345 voor maar 2-3 dagen. Snel erbij zijn dus
Mooi! Straks even bestellen en dan naar de MediaMarkt fietsen om mijn aanbetaling van de reservering terug te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
Dennahz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:25:

Nee, en dan ALS er toch wat zou zijn, je hebt twee weken bedenktijd. En dit is trouwens geen pre-order dus vandaag besteld zou je hem morgen of vrijdag al kunnen verwachten. Dan heb je alsnog tijd om te testen en eventueel terug te sturen en een andere te halen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

svenerator schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:28:
[...]

Nee, en dan ALS er toch wat zou zijn, je hebt twee weken bedenktijd. En dit is trouwens geen pre-order dus vandaag besteld zou je hem morgen of vrijdag al kunnen verwachten. Dan heb je alsnog tijd om te testen en eventueel terug te sturen en een andere te halen,
Nice :) Kan dan later altijd nog een Kinect erbij kopen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gisteravond Trials maar gekocht. Leuk spel, maar vooralsnog haalt ie het bij lange na niet bij de vorige versies.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Een kleine tip voor de mensen die nu al een Xbox One uit Duitsland halen:

Denk even goed na voordat je Dead rising 3 koopt (ook 2ehands). Op 5 december komt in Nederland namelijk de Apocalypse edition uit voor 50 euro (deze editie bevat alle DLC). Als je nu Dead rising 3 2ehands voor 30 euro zou kopen en vervolgens de DLC los moet kopen ben je uiteindelijk duurder uit (en dus ook als het het spel nu ergens in de winkel koopt want de Apocalypse edition kan je volgensmij nergens meer krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Dennahz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:30:
[...]

Nice :) Kan dan later altijd nog een Kinect erbij kopen.
Is het mogelijk om er later een random Kinect aan te hangen? Biedt Microsoft trouwens ook service op een Kinect die niet bij de One zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
Weet iemand of er al digitale versies van Destiny al verkoopbaar zijn? Of is dat echt exclusief alleen voor de Xbox Marketplace en dan pas alleen vanaf releasedatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ninjetsu NL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:41:
[...]

Is het mogelijk om er later een random Kinect aan te hangen? Biedt Microsoft trouwens ook service op een Kinect die niet bij de One zit?
Tuurlijk en Tuurlijk. Zodra het mogelijk is om losse Kinects te kopen (tot op heden nog niet(!)) dan worden deze ook gesupport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
[...]

Kinect wordt gewoon als accessoire voor de Xbox verkocht en kan net als elke willekeurige MS Xbox controller aangesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

[...]

Lijkt mij wel toch? Volgens mij kan je dat ding sowieso ook gewoon los kopen in de winkel. Trouwens, het enige waar ik over twijfel: er staat bij dat er een controller bij zit, bij andere pakketten staat er 'draadloze controller'.

Ik neem niet aan dat er tegenwoordig nog controllers met draad bestaan he? Anders kan dat natuurlijk voor een lagere prijs zorgen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Laatst online: 26-03 21:59
BM schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:30:
Gisteravond Trials maar gekocht. Leuk spel, maar vooralsnog haalt ie het bij lange na niet bij de vorige versies.
Helemaal mee eens. Wel jammer had veel potentie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
De controller van de 360 was al draadloos, kan me niet voorstellen dat je nu opeens een Xbox One controller met draad hebt. Zou iets nieuws zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Lekker Ventje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:46:
De controller van de 360 was al draadloos, kan me niet voorstellen dat je nu opeens een Xbox One controller met draad hebt. Zou iets nieuws zijn dan.
Ben altijd nogal voorzichtig met zulke aanbiedingen. Raar dat ze het er dan de ene keer wel bijzetten en de andere keer niet. Anyway, zal hem dus bestellen :Y)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Lekker Ventje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:46:
Er is wel degelijk een controller met draad verkocht voor de 360. Dit was tot lange tijd de enige manier om een 360 controller op je PC te gebruiken totdat de wireless reciever verkocht ging worden.

Maar alle controllers voor de X1 zijn wireless. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Yaz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:49:
[...]

Er is wel degelijk een controller met draad verkocht voor de 360. Dit was tot lange tijd de enige manier om een 360 controller op je PC te gebruiken totdat de wireless reciever verkocht ging worden.

Maar alle controllers voor de X1 zijn wireless. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.
Daarbij zijn alle controllers van de one ook bedraad als je ze aansluit met de kabel, dan word de draadloze functie uitgezet om weer een paar inimilisecondes sneller te zijn met je controller :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Toch gezwicht voor DIablo III en nu een level 30 crusader... ZUCHT :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
svenerator schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:43:
Weet iemand of er al digitale versies van Destiny al verkoopbaar zijn? Of is dat echt exclusief alleen voor de Xbox Marketplace en dan pas alleen vanaf releasedatum?
Je kunt nog niet digitaal pre-orderen en pre-loaden, dus wat heb je eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Nefiorim schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:05:
Same here, al ben ik nog maar level 12 met m'n crusader. Geen spijt van de aankoop in ieder geval. Is ook een prima spel om straks even een uurtje tussendoor te doen.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Laatst online: 24-08 09:25
Speelt het nou echt zo lekker weg op de console? Ik hoor veel positieve reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 20-09 13:48
Ik zag het idd, je ging hard.

Ik ook gezwicht, ondanks hem al platgespeeld te hebben op de PC. Speelt inderdaad heerlijk lekker weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Nipje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:28:
[...]Speelt het nou echt zo lekker weg op de console? Ik hoor veel positieve reacties!
Dit hoor ik van meer mensen. maar het spel is natuurlijk ook echt heel goed te bedienen met een controller. Het is dan gewoon een twinstick en je hebt maar 6 knoppen nodig om alles te kunnen. Dat red je op je sloffen met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nipje schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:40:
Een kleine tip voor de mensen die nu al een Xbox One uit Duitsland halen:

Denk even goed na voordat je Dead rising 3 koopt (ook 2ehands). Op 5 december komt in Nederland namelijk de Apocalypse edition uit voor 50 euro (deze editie bevat alle DLC). Als je nu Dead rising 3 2ehands voor 30 euro zou kopen en vervolgens de DLC los moet kopen ben je uiteindelijk duurder uit (en dus ook als het het spel nu ergens in de winkel koopt want de Apocalypse edition kan je volgensmij nergens meer krijgen).
Je bent na de normale story wel klaar met DeadRising hoor, die 20,- extra betalen voor de DLC pakketten is het naar mijn mening niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:56
Ik heb lange tijd getwijfeld tussen een X1 en PS4, maar gezien mijn ervaring met de 360 wil ik toch voor de X1 gaan. De reden is dat de games me voor de X altijd meer geinteresseert hebben dan die van de PS. Ook de forum gesprekken in de X1 en de PS4 forums hebben de doorslag gegeven.

Ik twijfel nog wel of ik de versie met of zonder kinect moet nemen. Vandaar mijn vraag ook. Ik heb twee jonge jongens (5 en 10) dus voor mij is besturing in de nederlandse taal wel een must. Anders heb ik niets aan de kinect. Deze ondersteuning is er dus vanaf 1 september?
Even voor de mensen die een kinect hebben, wat zijn de echte voordelen van de kinect? Welke spellen hebben echt baadt bij de kinect? en merk je het ook in spellen?
Ik zit namelijk niet te wachten op alleen maar herkenning van wie er op de bank zit of voice controls. Ik wil wel meer benutten van de kinect. Dus waarom zou ik een kinect nemen? Of waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Level 26 Crusader hier :*)
Eerste Diablo die ik in mijn leven speel, maar man oh man wat speelt dit lekker weg !
Vanaf level 15 de settings op Hardcore Expert gezet, is op dit moment een goede balans voor mij.
Ook geweldig dat je vrienden heel gemakkelijk items en gold kan sturen dmv de mailbox in het dorp.
En de chaos, de chaos, de eindeloze chaos :9~

Ooh en geen laadtijden, helemaal top ! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 20-08-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
mike0001 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:43:
Ik heb lange tijd getwijfeld tussen een X1 en PS4, maar gezien mijn ervaring met de 360 wil ik toch voor de X1 gaan. De reden is dat de games me voor de X altijd meer geinteresseert hebben dan die van de PS. Ook de forum gesprekken in de X1 en de PS4 forums hebben de doorslag gegeven.
Je bent niet de enige die lang heeft getwijfeld (ik twijfel nog altijd 8)7 |:( ) maar gefeliciteerd met je aankoop! Ga je voor de officiele launch of de Redcoon aanbieding van gisteren en vandaag? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator

Ik twijfel nog wel of ik de versie met of zonder kinect moet nemen. Vandaar mijn vraag ook. Ik heb twee jonge jongens (5 en 10) dus voor mij is besturing in de nederlandse taal wel een must.
Haha, juist vanwege het feit dat vroeger vanaf de PS1 alles in Engels was, kon ik juist al redelijk goed Engels op de lagere school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:03
Het hoort hier misschien niet helemaal thuis... Maar deze aanbieding gaat je denk ik over de streep trekken: http://www.redcoon.nl/B54...Xbox-One-Console_Consoles
330 euro voor een X1 is echt weinig...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
svenerator schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:51:
[...]

Haha, juist vanwege het feit dat vroeger vanaf de PS1 alles in Engels was, kon ik juist al redelijk goed Engels op de lagere school.
_/-\o_

Dit & een vriendinnetje uit Australië hebben mij een énorme Engels voorsprong gegeven die zelfs tot einde middelbare school van toepassing was. Ik deed bijna altijd alles goed, maar als ik dan moest uitleggen waarom ik iets deed qua grammatica kon ik dat niet uitleggen ''sjah zo hoort het toch gewoon :+ '' was mijn respons dan ;)

Ik dank u nog maals Metal Gear (PS) en Halo (OG XB) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 20-09 13:48
justifire schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:48:
[...]

Level 26 Crusader hier :*)
Eerste Diablo die ik in mijn leven speel, maar man oh man wat speelt dit lekker weg !
Vanaf level 15 de settings op Hardcore gezet, is op dit moment een goede balans voor mij.
Ook geweldig dat je vrienden heel gemakkelijk items en gold kan sturen dmv de mailbox in het dorp.
En de chaos, de chaos, de eindeloze chaos :9~

Ooh en geen laadtijden, helemaal top ! _/-\o_
Pas op met hardcore he... Death... is final... :P
Is voor mij altijd iets te spastisch, stel graag het gebruik van potions uit tot het laatste moment, wat soms net iets te laat is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
kw_nl schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:54:
[...]

Het hoort hier misschien niet helemaal thuis... Maar deze aanbieding gaat je denk ik over de streep trekken: http://www.redcoon.nl/B54...Xbox-One-Console_Consoles
Daar zit ik dus ook een beetje over te kwijlen... Maar ja het is lastig, ik héb al een geupgrade BF4 voor de PS4 liggen, als ook een stuk of 10 Indies via PS+ (heb op Ps3.. maar je kan dan ook de PS4 games ''kopen'') en op de Xbox zou ik nog niets hebben.... |:( Als ik een Ps4 haal heb ik al meteen 10-12 games dus eigenlijk. Op de XB niets... En ik heb het idee dat de europese userbase nog wat kleiner is op de XB1 (ik speel bijna alleen online, op wat indies en échte goede singleplayer games na). :|

Als ik zeker wist dat dat allemaal goed kwam had ik nu die redcoon XB1 hier thuis staan :+

Keuzes... :X

[ Voor 21% gewijzigd door Brutal1ty op 20-08-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
Brutal1ty schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:49:
[...]

Je bent niet de enige die lang heeft getwijfeld (ik twijfel nog altijd 8)7 |:( ) maar gefeliciteerd met je aankoop! Ga je voor de officiele launch of de Redcoon aanbieding van gisteren en vandaag? _/-\o_
Voor mij was het niet zo moeilijk, had al een xbox 360. Al mijn vrienden gaan ook gewoon over naar de Xbone, dat de PS4 technicsch gezien beter is maakt mij niet uit. In mijn geval gaat het er om dat ik gewoon met mijn vrienden speel. Zat alleen te wachten op het spel die de aankoop waard maakt, dat is voor mij Destiny en de aankomende MCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Brutal1ty schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:49:
[...]

Nou ik heb hem nog gekocht hoor. Heb alleen de beslissing gemaakt om voor de X1 te gaan ipv de PS4.
Voor mij persoonlijk is fifa 15 en forza 5 wel een goede deal aangezien de ene zoon gek is van voetbal en de andere van racen. Dus die zijn zeer welkom.
Ik twijfel dus tussen de day 1 met of zonder kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
svenerator schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:56:
[...]

Voor mij was het niet zo moeilijk, had al een xbox 360. Al mijn vrienden gaan ook gewoon over naar de Xbone, dat de PS4 technicsch gezien beter is maakt mij niet uit. In mijn geval gaat het er om dat ik gewoon met mijn vrienden speel. Zat alleen te wachten op het spel die de aankoop waard maakt, dat is voor mij Destiny en de aankomende MCC.
Voor mij is het niet zo makkelijk helaas: ik ken geen gamers buiten zéér casual PC gamers en een enkele Playstation gamer (bijna nooit meer online) :P

MCC ziet er tof uit trouwens. Heb mooie footage gezien op Gamersyde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J

R J

mike0001 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:57:
[...]

Nou ik heb hem nog gekocht hoor. Heb alleen de beslissing gemaakt om voor de X1 te gaan ipv de PS4.
Voor mij persoonlijk is fifa 15 en forza 5 wel een goede deal aangezien de ene zoon gek is van voetbal en de andere van racen. Dus die zijn zeer welkom.
Ik twijfel dus tussen de day 1 met of zonder kinect.
Zijn die day 1 editions nog leverbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
kw_nl schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:54:
[...]

Nou over de streep trekken.... Het maakt de keus alleen maar moeilijker haha. Ik wil namelijk heel graag weten wat de meerwaarde is van een kinect JUIST door deze deal.
En aan de andere kant, ik wil toch ook wel heel graag fifa15 en forza 5. Dus dan is de day 1 aanbieding scherper (ik gok dat fifa 15 ook gewoon >50 euro gaat kosten en forza 5 zal niet minder duur zijn als <20 euro)
Zoals iemand anders net al zei... keuzes......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
R J schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:02:
[...]

Zijn die day 1 editions nog leverbaar dan?
Bij de Bart Smit kan je hem nog gewoon bestellen zie ik net online. Dus ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Bij de Media Markt zijn beide (met en zonder Kinect) ook allebei nog beschikbaar voor pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McPoowl schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:55:
[...]

Pas op met hardcore he... Death... is final... :P
Is voor mij altijd iets te spastisch, stel graag het gebruik van potions uit tot het laatste moment, wat soms net iets te laat is :P
My bad, bedoelde Expert :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
LuisjeNL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:53:
[...]

Daarbij zijn alle controllers van de one ook bedraad als je ze aansluit met de kabel, dan word de draadloze functie uitgezet om weer een paar inimilisecondes sneller te zijn met je controller :+
Laad de controller daardoor ook op? Of gebruikt hij in ieder geval stroom via de kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
mike0001 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:04:
[...]

Bij de Bart Smit kan je hem nog gewoon bestellen zie ik net online. Dus ja
Intertoys ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Ereaser schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:11:
[...]

Laad de controller daardoor ook op? Of gebruikt hij in ieder geval stroom via de kabel?
Ja, laad ook op, zit ook een minilampje in de snoer tbv laden

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J

R J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
LuisjeNL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:13:
[...]

Moet je wel een een oplaadbare battery van MS erbij hebben gekocht, de bijgeleverde AA-batterijen laden dus niet op met de kabel. Wel valt op te merken dat met de snoer aangesloten de controller het altijd doet, ongeacht of er batterijen in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
LuisjeNL schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:13:
[...]

Ah ok, top. Dan kan ik s'avonds op bed de kabel eruit trekken en tijdens het gamen gewoon lekker erin laten als dat nodig is :)
Pagina: 1 ... 20 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!