Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:37:
Hier nog mensen die Diablo III gaan halen ?
Is eigenlijk totaal mijn game-type niet maar misschien toch wel aardig om te spelen tot Destiny uitkomt.
(En uiteraard daarna ook nog als de game me bevalt)
4 player co-op is ook een erg leuke optie :)
En 15 miljoen spelers geeft toch ook wel een indicatie dat het eigenlijk wel een geweldige game moet zijn.
Heb nog geen nieuws gezien dat dat ding ook digitaal te koop zal worden, dus vooralsnog laat ik hem even (ik heb werkelijk de diskdrive van de XBO nog nooit gebruikt).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
SinergyX schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:54:
[...]

http://forums.xbox.com/xb...17/p/1812973/4894905.aspx

1409 lijkt dus in bepaalde waves te gaan? Weet ook niet wat ze nu precies bedoelen met 'friends tab', dat ding op je main menu rechts?
Ja, friends tab zit tussen home en store.
Die heb ik al bijna een maand nu... Maar de 1409 duurt wel lang voor die binnenkomt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:54:
[...]

http://forums.xbox.com/xb...17/p/1812973/4894905.aspx

1409 lijkt dus in bepaalde waves te gaan? Weet ook niet wat ze nu precies bedoelen met 'friends tab', dat ding op je main menu rechts?
Klopt, 1409 gaat niet direct naar iedereen in beta.
De Friends tab, met het activiteiten scherm zit links op je homescherm. Je kan er nu dingen van Friends liken enzo.... Is behoorlijk op de schop gegaan

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Bullet NL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:52:
[...]

De Friends tab, met het activiteiten scherm zit links op je homescherm. Je kan er nu dingen van Friends liken enzo.... Is behoorlijk op de schop gegaan
Dat laatste wat je beschrijft is niet de friends tab, maar de update aan de friends app. De tab zit tussen de home en de store. Dat is een fullscreen tab, met bv de ranglijst met mensen die de meeste Points hebben verzameld deze maand. Zie bv https://onedrive.live.com...NI&v=3&ithint=photo%2cjpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:12:
[...]

Heb nog geen nieuws gezien dat dat ding ook digitaal te koop zal worden, dus vooralsnog laat ik hem even (ik heb werkelijk de diskdrive van de XBO nog nooit gebruikt).
Euh....alle games die uitkomen komen ook digitaal uit.
Was hier toch ook iemand die een previewcode had ontvangen ?
Morgen om 10.00 zal hij best in de store staan.

P.s. Hier ook geen schijfjes, leve het gemak !

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 18-08-2014 19:38 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Bullet NL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 18:52:
[...]

Niet iedereen heeft al toegang tot de Friends tab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Mosselmaniac schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:43:
Boys :) Ik ben hier nog niet actief geweest maar ben een ONE bezitter vanaf het eerste uur (september vorig jaar?...). In ieder geval een import vanuit Duitsland.

Om een game te kunnen kopen heb ik een adres moeten opgeven. Ik geloof dat ik ergens in een starbucks in NY woon.

Ik heb hier een vraag over. Ik heb bijvoorbeeld Rayman Legends via de store gekocht (in Dollars). Dat is toch veel goedkoper dan euro's betalen? Waarom zouden we ooit naar de NL-store omgaan?

Forza is bijv. $50,- denk ik, in euro's gaan we alleen maar meer betalen. Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Grt.
Zou dat blijven werken eigenlijk? Je zou toch zeggen dat ze daar wel een check voor hebben. Anders kan ik net zo goed nu nog een Xbox halen in Frankrijk (half uurtje rijden) i.p.v. te wachten tot volgende maand...

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Dennahz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:32:
[...]

Zou dat blijven werken eigenlijk? Je zou toch zeggen dat ze daar wel een check voor hebben. Anders kan ik net zo goed nu nog een Xbox halen in Frankrijk (half uurtje rijden) i.p.v. te wachten tot volgende maand...
Dit gaat blijven werken idd :) wachten heeft geen nut, tenzij je day one dingetjes wilt

[ Voor 4% gewijzigd door DrParanoid op 18-08-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

DrParanoid schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:33:
[...]

Dit gaat blijven werken idd :) wachten heeft geen nut, tenzij je day one dingetjes wilt
Perfect. Zal dan eens kijken of ik er ééntje op de kop kan tikken. M'n 360 is nu toch helemaal stuk en mis het gamen toch wel ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-09 16:07
Wie behandeld de xbox live gamertags? Ik wil me graag erop zetten ( silentnll) feel free to add.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
stftweaker schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:55:
Wie behandeld de xbox live gamertags? Ik wil me graag erop zetten ( silentnll) feel free to add.
Kun je zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 19:06:
[...]

Dat laatste wat je beschrijft is niet de friends tab, maar de update aan de friends app. De tab zit tussen de home en de store. Dat is een fullscreen tab, met bv de ranglijst met mensen die de meeste Points hebben verzameld deze maand. Zie bv https://onedrive.live.com...NI&v=3&ithint=photo%2cjpg
Maar die jij laat zien, moet dat nu 1409 zijn? Want dat scherm heb ik gewoon op mijn homescreen zitten (pins/home/friends/store), zie je 'friends online' met random persoon, dat de popular with friends en leaderboard.

Die heb ik al sinds 1408, dat is volgens mij niet de 'friends tab' zoals die in 1409 als 'nieuwe' feature wordt omschreven.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Convoy

g44p

stftweaker schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 20:55:
suc6:

https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:58
Hoe simpel ook Powerstar Gold is ook een grappig spel!

Blijft leuk om te proberen net wel/niet een record te breken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diablo III ultimate evil edition staat nu in de NL store voor €70,-
In de US store mog nergens te bekennen, zal wel om 10.00 verschijnen.
Duurste digital game tot nu toe ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
SinergyX schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:15:
[...]

Maar die jij laat zien, moet dat nu 1409 zijn? Want dat scherm heb ik gewoon op mijn homescreen zitten (pins/home/friends/store), zie je 'friends online' met random persoon, dat de popular with friends en leaderboard.

Die heb ik al sinds 1408, dat is volgens mij niet de 'friends tab' zoals die in 1409 als 'nieuwe' feature wordt omschreven.
Sinds 1408 heeft ook een selecte groep die gekregen en die wordt nu naar meer mensen uitgerold (ook naar de normale xboxen met 1408)
Microsoft noemt het zelf ook de friends tab in de quests, dus vermoed wel dat dat hem is :)

Overigens lijkt het nu dat de groep met 1408 en friend tab de 1409 later krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
Ik had de friendstab in 1408 en heb nu al een aantal dagen 1409, dus denk dat die vlieger niet opgaat.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reddit app voor de X1 :9

http://mobile.theverge.co...edicated-reddit-app-reddx

Vooralsnog in US en Canada. Ben benieuwd of we hem nu iig wel kunnen downen.

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-08-2014 07:22 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Laatst online: 16-03 01:03
justifire schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 01:06:
Diablo III ultimate evil edition staat nu in de NL store voor €70,-
In de US store mog nergens te bekennen, zal wel om 10.00 verschijnen.
Duurste digital game tot nu toe ?
Stond op het punt deze te halen in de US store maar stond er idd niet in. Eigenlijk wel blij van want ik moet komende maanden kiezen tussen games en dan moet t toch wel FH2 en ACU worden op z'n minst... Plus D3 al op de PC... Maar damn het gemak van even zomaar digitaal aftikken in de store :P. Was er bijna weer voor gevallen :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 07:19:
Reddit app voor de X1 :9

http://mobile.theverge.co...edicated-reddit-app-reddx

Vooralsnog in US en Canada. Ben benieuwd of we hem nu iig wel kunnen downen.
Vanochtend nog niet. Reden dat hij alleen in de US en Canada komt is omdat hun reclame provider alleen daar werkt. Wat een ongelofelijke drocht reden drogreden*. Regel het of geef ons totdat je het gefixed heb een reclamevrije experience.

Prutsers.

edit: Bijbehorende video

Edit edit: *Fixed! Thnx, het is nog vroeg ;) En ja, niet echt toepasselijk maar het bekt wel lekker :P

[ Voor 16% gewijzigd door Yaz op 19-08-2014 08:09 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

ongelofelijke drogreden

sorry, die kon ik niet laten staan :X

Ontopic: Ik zit er enorm aan te twijfelen of ik bij de XBO DAy One in NL niet gewoon Forza ga houden ipv verkopen.. FIFA moet hoe dan ook de deur uit :P

[ Voor 65% gewijzigd door Notna op 19-08-2014 08:08 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
Wat is reddx eigenlijk (schaam schaam). Vind de video wat ik zie niet echt vernieuwend of spectaculair ofzo.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

carpebios schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:08:
Wat is reddx eigenlijk (schaam schaam). Vind de video wat ik zie niet echt vernieuwend of spectaculair ofzo.
Zoek en gij zult vinden:

Wikipedia: Reddit
eddit is een Amerikaanse sociale nieuwswebsite en een dochteronderneming van Advance Magazine Publishers Inc.

Reddit laat geregistreerde gebruikers (of redditors) toe om zelf berichten toe te voegen in de vorm van een link of een eigen tekst en op deze berichten te reageren. Met behulp van up- en down-knoppen kunnen gebruikers oordelen over berichten en reacties om de zichtbaarheid ervan te verhogen of te verlagen. Ze hebben ook de mogelijkheid zich in te schrijven op individuele categorieën, subreddits, die gecreëerd zijn rondom specifieke interesses en onderwerpen.

De site werd in juni 2005 opgericht door Steve Huffman en Alexis Ohanian,[1] twee 22-jarige afgestudeerden van de Universiteit van Virginia. Op 31 oktober 2006 werd de site gekocht door uitgeverij Condé Nast. Reddit werd hierbij omgedoopt tot Reddit Inc. In september 2011 is Reddit Inc. gesplitst van Condé Nast en sindsdien is het een dochteronderneming van het moederbedrijf van Condé Nast, namelijk Advance Publications.
vooral een rete populaire site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Notna schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:09:
[...]
vooral een rete populaire site :)
Om een hele goede reden. Ik kan je vooral de XboxOne subreddit aanbevelen. Eigenlijk al het relevante nieuws vind je daar binnen no-time. Ik will ReddX en desnoods wil ik daarvoor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:39
Hey iedereen, ik ben van plan om dus de pre-order bundel met Forza 5 en Fifa 15 aan te schaffen. Mijn vraag is of het mogelijk is om de Fifa 15 code te geven aan iemand uit de UK. Even gegoogled kwam ik uit bij een paar artikelen dat Microsoft wel regionlocks heeft voor digital codes, dus zelf heb ik weinig hoop dat het kan. Maar misschien in dit geval zijn deze codes ook geldig voorde rest van Europa..? Iemand die hier ervaring mee heeft en mij kan verhelderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
svenerator schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:42:
Mijn vraag is of het mogelijk is om de Fifa 15 code te geven aan iemand uit de UK.
Dat kan gewoon. Als de code niet meteen werkt dan is het zaak om de website/xbox one even op de regio te zetten waar de code vandaan komt, en presto de code werkt. Regio weer terug en spelen maar. Tot zo ver is een spel dat aan jouw account zit van jou en kan je spelen in welke regio je ook zit/bent.

Heb zelf vaak codes uit de VS (promo's en dergelijke) die alleen werken als je de website http://www.xbox.com op VS zet. (links onderaan de regio omzetten).

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
Pethor schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:48:
[...]

Dat kan gewoon. Als de code niet meteen werkt dan is het zaak om de website/xbox one even op de regio te zetten waar de code vandaan komt, en presto de code werkt. Regio weer terug en spelen maar. Tot zo ver is een spel dat aan jouw account zit van jou en kan je spelen in welke regio je ook zit/bent.

Heb zelf vaak codes uit de VS (promo's en dergelijke) die alleen werken als je de website http://www.xbox.com op VS zet. (links onderaan de regio omzetten).

Succes.
Bedankt voor je reactie, toch ben ik op dit artikel gestuit waarbij werd beschreven dat zijn digitale content met terugwerkende kracht niet meer te spelen was, omdat blijkbaar zijn account niet overeen komt met de regio van de digitale content. Dus ik vraag me toch echt af of het zo makkelijk kan zoals jij hierboven hebt beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Notna schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:07:
ongelofelijke drogreden

sorry, die kon ik niet laten staan :X

Ontopic: Ik zit er enorm aan te twijfelen of ik bij de XBO DAy One in NL niet gewoon Forza ga houden ipv verkopen.. FIFA moet hoe dan ook de deur uit :P
Als je van racen houdt moet je Forza gewoon houden. Je zult de meeste wagens wel moeten tunen maar dan rijden ze prima tot heel goed. Daarover is genoeg op internet te vinden en bij mij is het mijn meest gespeelde game in de vakantie.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
Het enige wat ik daar op kan bedenken is dat ze hun account naar een andere regio geplaatst hebben en/of weer terug. En dat is helemaal niet nodig maar kan wel voor veel problemen zorgen. Account laat ik gewoon op NL staan en ik laad alleen de site in van waar de code komt. De website of xbox geeft bij het invoeren van een code uit een andere regio (terwijl ik op de NL site zit) dan een "something went wrong" error.

Bij mij en vele anderen werkt het gewoon, je account niet aanpassen maar wel de regio van de website waar je de code invoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Lekker Ventje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:57:
[...]

Als je van racen houdt moet je Forza gewoon houden. Je zult de meeste wagens wel moeten tunen maar dan rijden ze prima tot heel goed. Daarover is genoeg op internet te vinden en bij mij is het mijn meest gespeelde game in de vakantie.
Houden van is een erg groot woord; ik ben er niet heel erg tegen maar het kan mij ook nooit heel lang boeien. Then again: wellicht dat mijn zoontje het leuk vindt (woooaaawww race auto ! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
Pethor schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:57:
Het enige wat ik daar op kan bedenken is dat ze hun account naar een andere regio geplaatst hebben en/of weer terug. En dat is helemaal niet nodig maar kan wel voor veel problemen zorgen. Account laat ik gewoon op NL staan en ik laad alleen de site in van waar de code komt. De website of xbox geeft bij het invoeren van een code uit een andere regio (terwijl ik op de NL site zit) dan een "something went wrong" error.

Bij mij en vele anderen werkt het gewoon, je account niet aanpassen maar wel de regio van de website waar je de code invoert.
Net even online gechat met Xbox Support, zij geven aan dat het werkt van NL naar UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
svenerator schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:53:
[...]Bedankt voor je reactie, toch ben ik op dit artikel gestuit waarbij werd beschreven dat zijn digitale content met terugwerkende kracht niet meer te spelen was, omdat blijkbaar zijn account niet overeen komt met de regio van de digitale content. Dus ik vraag me toch echt af of het zo makkelijk kan zoals jij hierboven hebt beschreven.
Ik heb meerdere Games en DLC gekocht in de USA store en daarna mijn xbox op de UK gezet. Dit werkt tot nu toe probleemloos. Misschien dat die knakker van de link iets heel anders heeft gedaan zoals een Account Migration? Dan raak je inderdaad wel vanalles en nog wat kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:36:
[...]

Ik heb meerdere Games en DLC gekocht in de USA store en daarna mijn xbox op de UK gezet. Dit werkt tot nu toe probleemloos. Misschien dat die knakker van de link iets heel anders heeft gedaan zoals een Account Migration? Dan raak je inderdaad wel vanalles en nog wat kwijt.
Dat is vaak wat ik denk bij zulke verhalen, iedereen helemaal bang door zulke 'acties', maar je hoort echt nooit iemand hier bv op het forum. Vooralsnog werkt het bij iedereen hier, met elke combinatie (CC/PayPal/wallet) mogelijk, dus ik zou zo 123 niet inzien waarom dit niet meer zou werken. Dat is, tot dat NL live gaat, dat kan alles veranderen :P

(de enige die 'echt' in de problemen kwam, was iemand die z'n live account is afgesloten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:40:
[...]Dat is, tot dat NL live gaat, dat kan alles veranderen :P
Er gaat dan helemaal niets veranderen. X1 is regiovrij en de bestaande procedures blijven echt wel werken. Ik denk echt niet dat MS wakker ligt van die 30 man die op deze manier spellen koopt. Vooral na de launch zal het gros gewoon lekker makkelijk in de winkel een spel kopen of, ook makkelijk, in de eigen digital store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Hoe zit het eigenlijk met garantie op de Xbox One? Ik zag dat je recht hebt op 2 jaar garantie via Microsoft, maar dien je de console nog ergens te registreren en moet je het aankoopbewijs meesturen als er iets mis is met de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:47
Is de Reddx app niet te downloaden als je je console regio op US hebt staan? Of moet je em via een daadwerkelijke US connectie binnentrekken?

EDIT: moet als het goed is gewoon lukken als je de regio op US hebt staan, ik probeer het vanavond wel ff

[ Voor 27% gewijzigd door wes- op 19-08-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Nipje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:42:
Hoe zit het eigenlijk met garantie op de Xbox One? Ik zag dat je recht hebt op 2 jaar garantie via Microsoft, maar dien je de console nog ergens te registreren en moet je het aankoopbewijs meesturen als er iets mis is met de console?
http://support.xbox.com/nl-nl/contact-us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
Toch even fijn dat ik het nu zeker weet, het probleem met digitale content is dat je er nooit volledig over kan beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Laatst online: 24-08 09:25
Dit had ik al even bekeken maar ik kon hier alleen iets vinden over de Xbox 360 en geen concreet nieuws hoe het met de Xbox One zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Nipje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:50:
[...]

Dit had ik al even bekeken maar ik kon hier alleen iets vinden over de Xbox 360 en geen concreet nieuws hoe het met de Xbox One zit.
Je kan er vanuit gaan dat dat exact hetzelfde zal zijn. Over een paar weken is hier de introductie en dan zal alles geüpdate zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/repair/repair-process Eerste je Xbox registreren dan kan je hem eventueel opsturen, registreren is eenmalig. Zelfs als je Xbox wordt vervangen door een andere unit wordt dit alleen automatisch weer voor je geregeld.
EDIT: waarschijnlijkt werkt de link hierboven niet, probeer een US link te gebruiken of UK?

[ Voor 48% gewijzigd door svenerator op 19-08-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox heeft zoals ik zie Diablo 3, hoe bevalt hij tot zoverre? Zit nog in twijfel om hem te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Wat ik me van de demo op de PS3 kan herinneren speelt Diablo 3 op de console heerlijk weg. Als ik mijn paragonlevels van de PC naar de Xbox kon laten zetten had ik het meteen gedaan. Speelt hartstikke lekker met de controller.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Lekker Ventje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:03:
Wat ik me van de demo op de PS3 kan herinneren speelt Diablo 3 op de console heerlijk weg. Als ik mijn paragonlevels van de PC naar de Xbox kon laten zetten had ik het meteen gedaan. Speelt hartstikke lekker met de controller.
Dit idd, speelt echt heerlijk op console, maar heb geen zin om de grind die ik tot nu toe al heb gedaan over te doen op console 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Dat is brutaal... Zit midden in een Netflix serie krijg ik een update naar mijn console gepushed die ik wel MOET installeren omdat ie anders offline gaat... Wat is dat voor idioterie :S
(En als die updates nou snel zouden downloaden...)

[ Voor 12% gewijzigd door Nefiorim op 19-08-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
svenerator schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:45:
Toch even fijn dat ik het nu zeker weet, het probleem met digitale content is dat je er nooit volledig over kan beschikken.
Als je bedoelt "beet pakken" dan klopt dat. Maar dat is tegenwoordig met heel veel zut. Ik zie dat niet als reden om er niets mee te gaan doen. De luxe die je erbij krijgt is een superkleine risico als dit echt meer dan waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Yaz schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:12:
[...]

Als je bedoelt "beet pakken" dan klopt dat. Maar dat is tegenwoordig met heel veel zut. Ik zie dat niet als reden om er niets mee te gaan doen. De luxe die je erbij krijgt is een superkleine risico als dit echt meer dan waard
Vergeet ook niet het ruilen van games voor mensen met minder budget ;)

Ik vind digitaal heerlijk, alles gewoon beschikbaar, geen schijfjes wisselen etc. Maar vind het wel wat zonde voor games met (voor mij) weinig replay waarde.

[ Voor 16% gewijzigd door DrParanoid op 19-08-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
Yaz schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:12:
[...]

Nee, met digitale content ben je alleen eigenaar van de licentie. Dat bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:23
Aangezien ik de Xbox One op 5 september ga krijgen ga ik alvast alle tweakers uitnodigen die op de lijst staan :). Zal mijn gamertag ook toevoegen!

Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Vecodo schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:17:
Aangezien ik de Xbox One op 5 september ga krijgen ga ik alvast alle tweakers uitnodigen die op de lijst staan :). Zal mijn gamertag ook toevoegen!

Heb er zin in!
Succes :), dat gaat wel even duren.
svenerator schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:15:
[...]

Nee, met digitale content ben je alleen eigenaar van de licentie. Dat bedoel ik.
Je bent tegenwoordig al afhankelijk van de spellenmakers enzo voor het online houden van de servers behorende bij de infrastructuur van games. Of je nou ook de daadwerkelijke content in het beheer van derden laat maakt dan toch ook niet meer zoveel uit?

[ Voor 42% gewijzigd door Nefiorim op 19-08-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
svenerator schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:45:
Je kan er even goed over beschikken als dat stukje plastic in je hand. Ja je kunt die eventueel nog gebruiken als onderzetter of als discus, maar als MS besluit dat ze die disc niet meer willen afspelen dan zit je er even goed mee.

Geld even goed voor de meeste PC games die ik heb, ik kan Battlefield op disc kopen, of Assasins Creed, maar vervolgens kom ik daar precies even ver mee als een digitaal exemplaar.

Ik las vandaag ook dat van de PC verkopen 92% digitaal is, en niet verwonderlijk. Ik vind het makkelijker, en je bet geen gehannes meer met schijfjes die bekrassen. Harde schijf stuk? Steam erop en downloaden.
svenerator schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:15:
Dat geld net zo goed voor dat schijfje, je hebt alleen een licentie erop.

[ Voor 13% gewijzigd door LOTG op 19-08-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
DrParanoid schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:12:
[...]Vergeet ook niet het ruilen van games voor mensen met minder budget ;)
Aha, je bedoelt zeker de mensen met geen budget die met smart zitten te wachten op een hack zodat ze gratis kunnen spelen? Sorry, geen medelijden mee. Iedereen moet werken voor hun geld en iedereen wil ook betaald worden voor hun werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:30
Nefiorim schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:17:
[...]

[...]

Je bent tegenwoordig al afhankelijk van de spellenmakers enzo voor het online houden van de servers behorende bij de infrastructuur van games. Of je nou ook de daadwerkelijke content in het beheer van derden laat maakt dan toch ook niet meer zoveel uit?
_O-

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Yaz schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:22:
[...]

Aha, je bedoelt zeker de mensen met geen budget die met smart zitten te wachten op een hack zodat ze gratis kunnen spelen? Sorry, geen medelijden mee. Iedereen moet werken voor hun geld en iedereen wil ook betaald worden voor hun werk.
Nee hoor, maar er zijn wel mensen die net krap aan een xbox one kunnen kopen na een jaar sparen, en niet genoeg geld hebben om games maar op te stapelen maar graag een spel tweedehands verkopen of ruilen tegen een ander spel nadat ze het uitgespeeld hebben. Goede (en legale) manier om toch in spellen te kunnen wisselen.

Gamers met weinig budget is niet hetzelfde als mensen die zitten te hopen op een jtag (of whatever het gaat worden) voor de XOne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:29

TheVMaster

Moderator WOS
DrParanoid schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:24:
[...]

Nee hoor, maar er zijn wel mensen die net krap aan een xbox one kunnen kopen na een jaar sparen, en niet genoeg geld hebben om games maar op te stapelen maar graag een spel tweedehands verkopen of ruilen tegen een ander spel nadat ze het uitgespeeld hebben. Goede (en legale) manier om toch in spellen te kunnen wisselen.

Gamers met weinig budget is niet hetzelfde als mensen die zitten te hopen op een jtag (of whatever het gaat worden) voor de XOne.
Tja..als je dus geen budget hebt voor een XBox One, moet je er misschien ook niet een kopen? Natuurlijk snap ik best dat men graag 2e hands (goedkoop) games wil halen.....ze moeten deze manier van verkoop/aankoop ook digitaal gaan regelen. Dat je dus je licentie weer kunt verkopen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
TheVMaster schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:26:
[...]

Tja..als je dus geen budget hebt voor een XBox One, moet je er misschien ook niet een kopen? Natuurlijk snap ik best dat men graag 2e hands (goedkoop) games wil halen.....ze moeten deze manier van verkoop/aankoop ook digitaal gaan regelen. Dat je dus je licentie weer kunt verkopen.... :+
Dat is precies de reden waarom ik al mijn games (behalve dan die twee in de bundel..haha) fysiek koop en niet digitaal :Y Als iedereen dat gewoon netjes blijft doen heeft iedereen er baat bij... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
[...]

Als je écht geen geld hebt nu voor consoles/pcs/games, wacht je een paar jaar en koop je dan een console met een shitload aan goedkope 2e hands games erbij. Tadaaaa :P Toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
[...]

:D ik deed het ook als arme student vroeger hoor. Maar het is wel een budget voor een xbox one en 1 of 2 spellen, gewoon geen budget om alle awesome releases maar te kunnen kopen.

Dat laatste ben ik het 100% mee eens, was hier laatst (een jaar geleden ongeveer) geen discussie of besluit over dat dit op digitale content ook ingeregeld moet gaan worden (steam etc?).

Digital download doorverkopen (en met max 3x bijvoorbeeld) is prima manier, word hij elke tweedehands verkoop tot max 3 iets minder waard voor de verkoper, maar is iedereen toch tevreden.

Betaal je full price voor een game met "x3 activatie licentie", tweede betaald minder met x2, laatste betaald nog minder maar kan hem niet doorverkopen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
SinergyX schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 09:56:
Phusebox heeft zoals ik zie Diablo 3, hoe bevalt hij tot zoverre? Zit nog in twijfel om hem te kopen.
Eerlijk? Grafisch ziet het er goed uit, mooie sfeervolle omgevingen en een grote variëteit aan monsters. Gameplay wise, weinig diepgang en vooral veel grinden wat hier ook wordt gezegd.

Heb ook het gevoel dat het in co-op niet helemaal balanced is. Tegelijkertijd begonnen met een vriend van mij, maar hij loopt steeds verder uit qua level. Voor mijn gevoel komt dat omdat hij een sterker character heeft qua aanvalskracht en daarmee een groter deel van de te verdelen XP krijgt, hij slayed immers sneller de monsters, waardoor hij sneller leveled en sterker wordt en dus weer relatief meer XP krijgt etc. Wat mij betreft dus een beetje krom systeem want ik heb nu al het gevoel dat ik hopeloos achterop raak na een uur of 6-7 spelen.

Ik ben dus steeds bezig om de monsters te containen, defensive dus om te zorgen dat we ze makkelijker kunnen afmaken, en hij harkt zo de punten en items binnen. Kreeg ook vaker een "legendary item gift for PERSOON X". Die heb ik nog niet gehad, en scheelt een slok op de borrel.

Maar goed, so far mijn rant over de in mijn ogen onbalans in co-op of multiplayer. De game zelf is gewoon veel van hetzelfde, je moet er van houden. Het speelt wel lekker weg, maar het verhaal komt niet echt overtuigend over. Het is gewoon button-bashing all the way.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Phusebox schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:31:
[...]

Eerlijk? Grafisch ziet het er goed uit, mooie sfeervolle omgevingen en een grote variëteit aan monsters. Gameplay wise, weinig diepgang en vooral veel grinden wat hier ook wordt gezegd.

Heb ook het gevoel dat het in co-op niet helemaal balanced is. Tegelijkertijd begonnen met een vriend van mij, maar hij loopt steeds verder uit qua level. Voor mijn gevoel komt dat omdat hij een sterker character heeft qua aanvalskracht en daarmee een groter deel van de te verdelen XP krijgt, hij slayed immers sneller de monsters, waardoor hij sneller leveled en sterker wordt en dus weer relatief meer XP krijgt etc. Wat mij betreft dus een beetje krom systeem want ik heb nu al het gevoel dat ik hopeloos achterop raak na een uur of 6-7 spelen.

Ik ben dus steeds bezig om de monsters te containen, defensive dus om te zorgen dat we ze makkelijker kunnen afmaken, en hij harkt zo de punten en items binnen. Kreeg ook vaker een "legendary item gift for PERSOON X". Die heb ik nog niet gehad, en scheelt een slok op de borrel.

Maar goed, so far mijn rant over de in mijn ogen onbalans in co-op of multiplayer. De game zelf is gewoon veel van hetzelfde, je moet er van houden. Het speelt wel lekker weg, maar het verhaal komt niet echt overtuigend over. Het is gewoon button-bashing all the way.
Komt vooral door gear met +experience ;) XP verdeling is in de basis hetzelfde zolang je maar redelijk dicht bij elkaar bent, maar +experience gear zorgt er voor dat hij uitloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Als je niet van grinden houdt moet je Diablo 3 niet kopen. Ik kan er gelukkig wel tegen (anders had ik nooit 8 jaar WoW volgehouden) en mij maakt het niet uit of ik elke keer hetzelfde moet gaan doen, als je uiteindelijk maar wat vooruit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Nefiorim schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:17:
[...]

[...]

Nu halverwege.

kan je maar 100 friends hebben? Of is dat alleen met zilver abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:13
Vecodo schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:35:
[...]

Nu halverwege.

Nee, je hebt een max van 1000 vrienden dacht ik. Gold of silver maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank je :) Weinig verandering tov vorige deeltje op de console dus.
Zag in streams dat inventory en alles nog identiek is, coop op de bank is een ramp in dat aspect (je kan maar per persoon inventory/salvage/verkopen, de ander moet dan wachten).
Lekker Ventje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:34:
Als je niet van grinden houdt moet je Diablo 3 niet kopen. Ik kan er gelukkig wel tegen (anders had ik nooit 8 jaar WoW volgehouden) en mij maakt het niet uit of ik elke keer hetzelfde moet gaan doen, als je uiteindelijk maar wat vooruit komt.
WoW is iets ander caliber dan D3 op de console, ik heb de PS3 versie en dat was gewoon 4x hele story doorlopen op hogere moeilijkheid, grind in factor 20. Maar het mindless rondbashen was altijd wel grappig, alleen daar zit ik dus nog in twijfel of RoS teveel hetzelfde caliber is.

Deze game met gewoon arena-style co-op had ik helemaal goed gevonden, maar het steeds opnieuw doen van een specifiek stuk denk ik dat het mij geen 70 euro meer waard is.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 19-08-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
[...]

Nu halverwege.

Dat is het limiet van de 360. De X1 heeft een 1000 vriendjes limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Yaz schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:46:
[...]

Dat is het limiet van de 360. De X1 heeft een 1000 vriendjes limiet.
dus dat is pas te regelen als ik de Xbox One daadwerkelijk heb neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Rossi46 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:29:
[...]Dat is precies de reden waarom ik al mijn games (behalve dan die twee in de bundel..haha) fysiek koop en niet digitaal :Y Als iedereen dat gewoon netjes blijft doen heeft iedereen er baat bij... ;)
Voor de 360 heb ik alles op schijf (kon niet echt anders) en al deze schijfjes heb ik nog steeds. Ik ga ze niet ruilen, ik ga ze niet verkopen. Heeft niets met netjes te maken, gewoon geen belang bij om ze voor een paar rotcenten door te verkopen.

Verder ben ik overigens van mening dat als je iets niet kan betalen je er niet aan moet beginnen. Je koopt toch ook geen auto als je daarna de verzekering en de benzine niet kan betalen? Zelfde met gamen.
Vecodo schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:48:
[...]dus dat is pas te regelen als ik de Xbox One daadwerkelijk heb neem ik aan?
Nee, Dit kan je nu al via de xbox.com website regelen. Die gebruikt ondertussen het x1 systeem en niet meer het 360 systeem.

[ Voor 17% gewijzigd door Yaz op 19-08-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
SinergyX schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:45:
[...]

WoW is iets ander caliber dan D3 op de console, ik heb de PS3 versie en dat was gewoon 4x hele story doorlopen op hogere moeilijkheid, grind in factor 20. Maar het mindless rondbashen was altijd wel grappig, alleen daar zit ik dus nog in twijfel of RoS teveel hetzelfde caliber is.

Deze game met gewoon arena-style co-op had ik helemaal goed gevonden, maar het steeds opnieuw doen van een specifiek stuk denk ik dat het mij geen 70 euro meer waard is.
Klopt, maar uiteindelijk zul je met grinden veel hetzelfde moeten doen om je doel te bereiken. Voordeel van RoS zijn de rifts en straks de greater rifts. Telkens andere omgevingen met andere mobs. Mij verveelt het absoluut nog niet en met RoS zou je juist minder snel kans op verveling moeten hebben. Om de rifts te kunnen doen moet je eerst de bounties doen maar die zijn er ongeveer 50 verschillende dus ook daar is genoeg afwisseling.
Zou ik 1:1 uit kunnen wisselen tussen console en PC dan had ik 'm al gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Yaz schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:48:
[...]

Voor de 360 heb ik alles op schijf (kon niet echt anders) en al deze schijfjes heb ik nog steeds. Ik ga ze niet ruilen, ik ga ze niet verkopen. Heeft niets met netjes te maken, gewoon geen belang bij om ze voor een paar rotcenten door te verkopen.

Verder ben ik overigens van mening dat als je iets niet kan betalen je er niet aan moet beginnen. Je koopt toch ook geen auto als je daarna de verzekering en de benzine niet kan betalen? Zelfde met gamen.

[...]

Nee, Dit kan je nu al via de xbox.com website regelen. Die gebruikt ondertussen het x1 systeem en niet meer het 360 systeem.
Daar heb je zeker gelijk in. Bij mij is het ook geen kwestie van niet kunnen betalen hoor. Het moet echter wel allemaal redelijk blijven. Nieuwe AAA titels gaan al richting de 70 euro per stuk en dat vind ik echt forse prijzen. Dan is het kunnen verhandelen van games best een fijne ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
[...]

Nu halverwege.

Voeg mij ook gerust toe. Gamertag staat wel in mn sig. Vertik het om me toe te voegen aan die lijst :P
Geldt ook voor anderen, voeg me gerust toe :)

[ Voor 6% gewijzigd door Nefiorim op 19-08-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
Zo lang die games $59.99 blijven in de store, is dat naar mijn idee een normale prijs. Met de huidige koers is dat € 45,- en dat is een prima prijs voor een net uitgekomen nieuw spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pethor schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:16:
Zo lang die games $59.99 blijven in de store, is dat naar mijn idee een normale prijs. Met de huidige koers is dat € 45,- en dat is een prima prijs voor een net uitgekomen nieuw spel.
Meer in de zin van 'zolang wij ze kunnen kopen op deze manier', ik blijf ik gewoon pessimistisch/sceptisch over dat dit niet een lang leven zal genieten. Tot die tijd haal ik daar alles, maar ergens zal ik dan vrede hebben als het niet meer kan.
(waar ik bv nog steeds niet met CC/PayPal kan betalen, kan de wallet gelukkig nog steeds).
Lekker Ventje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 10:50:
Klopt, maar uiteindelijk zul je met grinden veel hetzelfde moeten doen om je doel te bereiken. Voordeel van RoS zijn de rifts en straks de greater rifts. Telkens andere omgevingen met andere mobs. Mij verveelt het absoluut nog niet en met RoS zou je juist minder snel kans op verveling moeten hebben. Om de rifts te kunnen doen moet je eerst de bounties doen maar die zijn er ongeveer 50 verschillende dus ook daar is genoeg afwisseling.
Zou ik 1:1 uit kunnen wisselen tussen console en PC dan had ik 'm al gedownload.
An sich vind ik het wel leuk, dat rondmeppen, maar als ik andere games zie die nu tot een maand uitkomen, wordt het toch prioriteiten stellen en valt dit moment D3 nog even af :P (Sunset en QBreak trekken mij niet, maar FIFA en Horizon 2 gaan er zeker komen).

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 19-08-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de toevoeging van zo'n Redditapp en later dit jaar support voor DLNA en o.a. MKV formaten wordt ik toch echt wel blij. Vind dat MS al maandenlang ontzettend goed bezig is om de X1 beter en completer te maken.

En met games als Sunset, Forza Horizon 2 en Ori later dit jaar hebben ze toch een mooie afsluiting van het eerste redelijk hectische X1 jaar :)

Edit:

-ALS challenge van Phil Spencer: http://www.eurogamer.net/...-the-ice-bucket-challenge

-Uitgebreid interview met Phil Spencer over Tomb Raider: http://www.eurogamer.net/...b-raider-exclusivity-deal

[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-08-2014 11:22 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:29

TheVMaster

Moderator WOS
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:19:
Met de toevoeging van zo'n Redditapp en later dit jaar support voor DLNA en o.a. MKV formaten wordt ik toch echt wel blij. Vind dat MS al maandenlang ontzettend goed bezig is om de X1 beter en completer te maken.

En met games als Sunset, Forza Horizon 2 en Ori later dit jaar hebben ze toch een mooie afsluiting van het eerste redelijk hectische X1 jaar :)
Inderdaad......kom net onderstaande video tegen waarin ReddX wordt gedemo'd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:19:

Ze hebben de boel echt om gegooid, i.p.v. te bepalen zijn ze nu echt aan het luisteren....
Het lijkt echt alsof ze een knop hebben omgezet om vervolgens het Xbox One platform helemaal open te gooien voor goede ideeën.

Ik vind het prima....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Kom op deals with gold, go go forza :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemsTM
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-01-2024
Zat net even in de store te kijken en zag zowaar dat Trial Fusion gratis is! Meen me toch te herinneren dat deze betaald is/was? Of is dit de nieuwe game voor Games with Gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
WillemsTM schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:06:
Zat net even in de store te kijken en zag zowaar dat Trial Fusion gratis is! Meen me toch te herinneren dat deze betaald is/was? Of is dit de nieuwe game voor Games with Gold?
Games with gold is sept pas weer, zag het ook op reddit voorbij komen. Best balen :P nog niet zo lang geleden gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
WillemsTM schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:06:
Goeie tip!!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:14
Hmm... ik had Trials ook "net" gekocht! Ach, ik vond het z'n geld wel waard, maar ik twijfel over de expansions / season pass....

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
It's the trial version. When you go to the games page on the one, it says installing trial. It's on sale for $13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemsTM
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-01-2024
DrParanoid schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:11:
It's the trial version. When you go to the games page on the one, it says installing trial. It's on sale for $13
Vaag, heb hem gedownload uit de store en daar staat nergens 'trial' version bij en voor $0. Zal het vanavond wel is uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Zelfde als toen Powerstar Golf gratis was, dat was ook een veredelde trial.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S0epkip schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:11:
Hmm... ik had Trials ook "net" gekocht! Ach, ik vond het z'n geld wel waard, maar ik twijfel over de expansions / season pass....
Mis heel het 'online racen' tegen elkaar, enige wat je kan doen is tegen time-shadows rijden en dat is het wel zo'n beetje. Zit in laatste groep, die zij mij gewoon té irritant moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
heb hem voor de zekerheid toch maar aangeschaft op internet voor 0.00 dollar. vanavond/morgen maar eens controleren of die echt gratis is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Laatst online: 26-03 21:59
SinergyX schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:20:
[...]

Zit in laatste groep, die zij mij gewoon té irritant moeilijk.
Is inderdaad niet normaal zit nog steeds op dat laatste veld en wordt langzaam gek!
Maar wel een heerlijke game zeker als die gratis is.
Op de 360 al helemaal stuk gespeeld, heerlijk records verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
DrParanoid schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:11:
Hahaha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
O-) wel een insta buy trouwens voor 13 USD :O

Xbox One owners will see the following discounts in place.

Trials Fusion – Usually £15.99 now £10.71
COD Ghosts Makarov Legends pack – Usually £3.19 now £1.60
COD Ghosts CPT Price Legends pack – Usually £3.19 now £1.60
COD Ghosts Squad Pack: Extinction – Usually £3.59 now £1.80
COD Ghosts Snoop Dogg VO Pack – Usually ££2.79 now £1.40

In pond even, maarja.

Wel een bagger sale :P

[ Voor 53% gewijzigd door DrParanoid op 19-08-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
Zeker wel heb me er prima mee vermaakt.
Zag hem hier in de store ook op 0,00 staan maar dat veranderd dus als je hem download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghalid
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-09 14:10
Net Diablo 3 RoS binnen gehaald :) weet iemand hoe je de save game van 360 naar de X1 kan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
ghalid schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:51:
Net Diablo 3 RoS binnen gehaald :) weet iemand hoe je de save game van 360 naar de X1 kan zitten?
Op de 360 uploaden/koppelen aan je battle.net account,
daarna inloggen op de one met diablo en je battle.net account.

http://us.battle.net/d3/e...m-keep-your-save-8-5-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghalid
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-09 14:10
@Pethor mijn dank is groot, alleen heb ik geen 360 meer.

[ Voor 34% gewijzigd door ghalid op 19-08-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Wanneer komen die digitale aankopen eigenlijk fatsoenlijk in de winkels? Op dit moment op Amazon nog maar 2 titels, max curse of brotherhood en crimson dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Waarom zou je dat willen als ze al in de XBox Store verkrijgbaar zijn?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 09:41
Ik probeer ook Trails Fusion te "kopen"

code:
1
2
3
4
5
6
Get 
Trials Fusion 

Free 

This transaction is subject to the Xbox Live terms of use and any additional terms.

vervolgens:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Something went wrong

Give it another try. If this happens again, let us know by entering the code below at xbox.com/errorhelp so we can investigate.

Purchase-3031

6ece65e8-d860-408f-83be-5f2ceaffea50

2014/08/19 - 12:05:37 UTC

Error codes zijn steeds anders en aankoop lukt dus ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Willybubba schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:03:
Vast om aan het gevoel om iets te bezitten te voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 09:47
Willybubba schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:03:
Als meer bedrijven die codes kunnen gaan leveren, zullen de prijzen ook omlaag gaan van die codes. Zoals het nu ook met disc games gebeurd.

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Shikaka schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:20:
[...]

Als meer bedrijven die codes kunnen gaan leveren, zullen de prijzen ook omlaag gaan van die codes. Zoals het nu ook met disc games gebeurd.
Inderdaad dit. Ik denk dat als je de prijzen vergelijkt tussen Xbox Store digitaal, en dan gewoon Amazon doosje dat er nog steeds een groot verschil is. Net even opgezocht:

AC4: 25$ vs 50$
NFS R: 34,25$ vs 50$
Forza 5: 30$ vs 50$

Dat waren dan maar 3 voorbeelden rap genomen. Dus als andere ook met digitale codes komen gaan de prijzen ook omlaag, wat sowieso zou mogen als je vergelijkt met een doosje... Er komt helemaal geen distributie en verpakking bij kijken.

[ Voor 14% gewijzigd door X-Fighter op 19-08-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmorgen toch maar Diablo III gedownload vanaf de NL marketplace via smartglass, waarschijnlijk veels te veel betaald in vergelijk met US maar ben nu meteen mooi van mijn Nederlands tegoed af dat over 3 weken zou verlopen.
Werkt trouwens super via smartglass, download ging meteen beginnen op de xbox one na de aankoop.
Nog even werken en dan kan de grindfest beginnen ! :D

Pagina: 1 ... 19 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!