Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:30
Nipje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:36:
Jeetje wat is die lijst met gamertags groot! Ik dacht ik voeg alle tweakers even toe maar dat gaat niet eens passen joh :'). Dat wordt maar een paar random mensen toevoegen dan :P. Zijn er nog mensen die erg veel Forza spelen? Dan zal ik die sowieso in mijn lijst gooien!
Je mag mij alvast wel toevoegen, tag staat in m'n ondertitel :) Vanaf 5 september ga ik vol aan de Forza 5 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Rossi46 op 17-08-2014 14:55 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof niet dat Quantum Break 60fps is. Ik zie in zo'n game liever meer pracht en praal dan een 60 fps. Ik ga er van uit dat het gewoon 30 fps is. Bij een snelle shooter of snelle platformer is 60 fps wel prettig :).

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-08-2014 15:14 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Rossi46 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:54:
[...]

Je mag mij alvast wel toevoegen, tag staat in m'n ondertitel :) Vanaf 5 september ga ik vol aan de Forza 5 8)
Voor welke bundle ga je? Ik had zo weinig geduld en geen interesse in Fifa 15 dat ik al naar Duitsland ben gereden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Nipje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 15:09:
[...]

Voor welke bundle ga je? Ik had zo weinig geduld en geen interesse in Fifa 15 dat ik al naar Duitsland ben gereden :9~
Voor de forza 5 + fifa 15 bundel. Perfect voor mij want ik wil beide games graag spelen. En uiteraard had ik geen interesse in Kinect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 15:07:
Ik geloof niet dat Quantum Break 60fps is. Ik zie in zo'n game liever meer pracht en praal dan een 60 fps. Ik ga er van uit dat het gewoon 30 fps is. Bij een snelle shooter of snelle platformer is 60 fps wel prettig :).
Mja inderdaad, het is een PS-game, daar maakt het me weinig bij uit. Was het nou online (en competitief) dan graag wel 60fps, maar ik ga de game er niet om weigeren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Gamescon verslag komt nog maar deze moest ik even snel delen. De beste game commercial ever! Jammer dat ik hem nooit zal gaan spelen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-DL0W9AUCuY]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Is er momenteel een Tweaker online op de Xbox One die ik toe zou mogen voegen en vervolgens even een party met mij wilt testen? Ik heb het eerder al met wat andere Tweakers getest maar nooit met mijzelf als host. Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben online, mocht je nog iemand zoeken :) (XL ipv X)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Yaz schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 16:10:
Gamescon verslag komt nog maar deze moest ik even snel delen. De beste game commercial ever! Jammer dat ik hem nooit zal gaan spelen.

[video]
Het spel waarvoor ik waarschijnlijk een Xbox One ga kopen..

..al zal je mij niet horen klagen over de Halo Master Chief Collection en Forza 5/FH2. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Zo. Hierbij mijn Gamescon verslag.

Hoewel ik eigenlijk van plan was om nergens in de rij te gaan staan hebben we dit toch gedaan. Anders doe je uiteindelijk gewoon niks en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Quantum Breack
Ik ben begonnen met Quantum Break. Dit was puur toeval, we liepen langs en de rij was mega kort.
Het spel was geweldig. De gameplay was die van GC zelf + nog een heel stuk extra. Het zag er geweldig uit, alles bewoog en reageerde. De effecten waren bijzonder goed gedaan en vooral als er een time flux is ziet het er cool uit. Auto's die blijven "hangen" in een patroon. Erg gaaf gedaan Dit is nu echt HET spel waar ik naar uitkijk!
De kast ging bij mijn sessie wel open (Ze moesten wat rommelen) en daar stond geen PC in!

The Division
Hoewel het spel er fantastisch uit zat vond ik de demonstratie erg tegenvallen! Het begon met de video van de Gamescon. Hadden we die niet al gezien!? En daarna een stuk missie (wel nieuw) maar zo slecht gedirigeerd dat het echt vervelend werd. Vaak werd pas achteraf verteld dat iemand iets speciaals had gedaan zodat je die actie eigenlijk had gemist (ik zat vaal op heel veel andere dingen te letten). Hoe moeilijk was het om even vooraf te zeggen wat er ging gebeuren zodat je daar naar kan kijken? Echt een tegenvaller en zonde van mijn tijd in de rij.

Forza Horizon 2
Leuk!. Speelde goed en precies zoals Forza Horizon 1. Rij was lekker kort en stroom goed door.

Lara Croft en the temple of Osiris
Ik vond de voorganger al leuk maar deze speelde ook geweldig weg. Je kan hem ook met 4 man spelen dus misschien maar wat extra controllers halen.

The Escapist
Duurde even voordat ik hem snapte maar hoewel de graphics jaren 0 zijn is het toch een grappig spel. Gaan we zeker in the gaten houden

Dungeon of the Endless
Hier snapte ik geen reet van en de dame die erbij stond ook niet. Even mee lopen aanrommelen maar toen snel doorgestapt naar de console daarnaast.

Fenix Rage
Ik snap de naam. O wat snap ik de naam. Dit is geen spel voor mij. Dood = reset. Beetje hetzelfde als I Surrender op de Windows Phone. Ziet er overigens wel heel leuk uit.

Lovers in a Dangerous Spacetime
Deze speelde ik in one-player modes maar dan word je echt helemaal gestoord. Dit is echt een twee-speler spel en het ziet er erg schattig uit.

Ori and the blind forrest
Waarom stond die spel achteraf, ver weg, met zijn rug naar de menigte!? Ik heb deze echt met enig geluk gevonden want er was eigenlijk geen reden om op die plek te zijn maar jeetje wat ben ik blij dat ik hem heb gevonden. Dit was een verrassing. De trailers lieten mij niet echt zien wat het was anders dan weer een arty indie game. Maar het speelde fantastisch. Het is gewoon een sidescroller ala Max of Rayman maar zo mooi gemaakt, zo vloeiend en betoverend. Dit is echt een Must-Buy!

Overige ervaringen
Verder vond ik Gamescon wat apart. Het was niet wat ik verwacht had. Minder poeha, minder goodies (vooral dat, waar zijn de stickers, pennen en download codes! Al heb ik wel een erg gave Sunset Overdrive pet gescoord).

Ik heb alle hallen rustig kunnen bekijken en het viel me op wat een zooitje het eigenlijk was. Dat was niet zo raar want van vuilnisbakken hadden ze in de hallen zelf nog nooit gehoord.
Ook waren er 3 stands van retailers die zelf eigenlijk niets lieten zien. Vooral die van 2K viel mij daarin op. Leuk feestje hoor maar precies voor de ingang van een hal zodat het echt dringen was om erin te komen.

Ook vond ik sommige game stands raar. Mensen stonden gewoon een uur in de rij voor Lara Croft en Forza 5 terwijl in beide gevallen maximaal 20 meter verderop een demo unit of 4 stond zonder rij met plenty plek!
De rij van Destiny was absurt. Wie daar met zijn gezond verstand in gaat staan spoort niet. Rij ging echt gewoon 9 keer heen en weer en de ingang was afgesloten omdat het gewoon te druk was. Misschien krijg je een leuke goodie maar dat zou me verbazen.

Wat raar was, was dat sommige stands leeg waren. Neem die van EA. Echt mega groot maar vooral gevuld met niets. Alles was aan de zijkanten gepropt met in het midden een grote leegte. Misschien groot genoeg voor de wedstrijd een a twee keer per dag maar verder voelde het aan als "wij hebben je eigenlijk niets te laten zien, waarom ben je hier? Ook geen nieuws van bijvoorbeeld EA access. Hier had ik toch wel trial codes van verwacht te kunnen scoren.

Ook waren er stands die open waren (als in, je ziet de mensen die spelen gewoon zitten) maar de monitoren waren van de gang gekeerd zodat je als bezoeker er echt geen hol aan had. Zet er dan gewoon een muur omheen zoals vele andere deden.

Al met al was het een leuke dag. Tweakers had alles goed geregeld maar als ik volgend jaar ga doe ik het echt anders. Nu heb je maar een halve dag en dat was gewoon te kort en eigenlijk te duur voor de prijs die je betaald (Waarom ging de trein niet gewoon om 4 uur 's ochtends rijden zodat je daar om 9 uur bent?). Ik boek wel een hotelletje voor 3 nachten en ga dan 2 of 3 dagen gamesconnen. Ik had nog veel meer willen zien en doen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey Yaz, ik kon je niet vinden. Diverse wagons doorgelopen en gekeken naar je stoelnummer, maar niet gevonden :?

Maar een sunset petje ja? Heb je die game ook gezien? Vond Quantum Break ook erg tof om te zien. Helaas nog geen indicatie van release datum, behalve 2015. Er werd wel verteld dat ze gingen starten met het opnemen van de live action serie. Wel tof idee, waarbij de game het verhaal van de held vertelt en de serie vertelt het verhaal van de vijand. Het is volledig skippable, maar ik zal het zeker een kans geven.

Daarnaast was de EA stand inderdaad zwaar teleurstellend. Ontzettend veel ruimte, maar totaal niet aantrekkelijk om daar langer dan 1 minuut te blijven kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Wouw! Het heeft wel wat unreal achtigs (niet tournament)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
uchiha tijntje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 17:22:
Hey Yaz, ik kon je niet vinden. Diverse wagons doorgelopen en gekeken naar je stoelnummer, maar niet gevonden :?
Jammer jammer. Ik wist ook niet zeker of je mijn bericht had gekregen. En ik maar wachten en wachten ;)

Ik heb Sunset zelf jammer genoeg niet gezien. De rij waar daar zelf redelijk lang en hij komt binnenkort ook gewoon uit. Dus die heb ik daarom geskipt. Maar de petjes werden uitgedeeld om 5 uur bij de xbox stand zelf. Daar was toen een Sunset aktie. Op de foto met een monster en een meske. Petjes bleven maar komen, een van de betere akties!

Ik was wel benieuwd wat je zou krijgen als je alle acht de Microsoft kaartjes had gescoord. Is iemand dat hier gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
mindcre8r schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 17:49:
[...]Wouw! Het heeft wel wat unreal achtigs (niet tournament)
Ik zie hier dus echt niks in he. Voornamelijk overmatig bloom effect. Slechte en vlakke textures. Geen weinig vegetatie of ander detail. Moet dit wat bijzonders zijn ofzo? Mis ik hier wat?

Dit ziet er erg previous-gen uit en zelfs dan nog van de begin jaren.

Edit: Nu we het dan toch over detail hebben. Let even op Quantum Break. Elke plank is apart geplaatst en reageert ook zo. Sweet!

Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/ObeseExhaustedGoa.gif

[ Voor 28% gewijzigd door Yaz op 17-08-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 17:55:
[...]

Jammer jammer. Ik wist ook niet zeker of je mijn bericht had gekregen. En ik maar wachten en wachten ;)

Ik heb Sunset zelf jammer genoeg niet gezien. De rij waar daar zelf redelijk lang en hij komt binnenkort ook gewoon uit. Dus die heb ik daarom geskipt. Maar de petjes werden uitgedeeld om 5 uur bij de xbox stand zelf. Daar was toen een Sunset aktie. Op de foto met een monster en een meske. Petjes bleven maar komen, een van de betere akties!

Ik was wel benieuwd wat je zou krijgen als je alle acht de Microsoft kaartjes had gescoord. Is iemand dat hier gelukt?
Ik heb er 2. Eentje van Forza Horizon 2 en eentje van Quantum Break. Ik kreeg er geen bij Assassins Creed, Ori en bij de ID@Xbox booth. Ook vergeten te vragen of we wat zouden krijgen trouwens :P. Stel dat die telden, kom ik samen met Sunset en The Division op 7. Dus ik weet niet waar die laatste vandaan zou moeten komen. Je zou dan kans maken op een prijzenpakket. Alleen geen idee wat er in dat prijzenpakket zit :)

Maar ik had je berichtje dus wel gelezen. Ik had je ook nog wat teruggestuurd toen we je niet konden vinden. Zijn daarna maar even blijven hangen in de LAN wagon, aangezien we een 'reservering' hadden om half 10 :)

Zelf had ik Sunset ook geskipt omdat die rij inderdaad wel erg lang was en ook in oktober uitkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-08-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
uchiha tijntje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:25:
[...]Maar ik had je berichtje dus wel gelezen. Ik had je ook nog wat teruggestuurd toen we je niet konden vinden. Zijn daarna maar even blijven hangen in de LAN wagon, aangezien we een 'reservering' hadden om half 10 :)
Wat apart, die heb ik dan gemist. Ik ben heel de wagons niet in geweest, zat wel lekker zo bij het raampje :)

Volgens mij zou je bij de volgende kaartjes moeten krijgen;
- AC:Unity
- Quantum Break
- Halo MMC
- Sunset Overdrive
- ... verder kom ik nu even niet maar volgens mij kreeg je er geen bij de kleine stands.

The Division stond op de Ubisoft stand dus daarom kreeg je er geen. Wat een stelletje sjagos stonden daar als staff zeg. Mijn hemel. Kon echt geen lach af. Als je daar werken zo zwaar vind moet je het misschien niet doen.

[ Voor 32% gewijzigd door Yaz op 17-08-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, bij AC Unity geen gekregen. Viel me die demo even tegen zeg. Best wat bugs, waar ze zelf ook verrast over waren. Daarnaast typische Assassins Creed perikelen waarbij de character tijdens het freeroamen af en toe gewoon een eigen leven leidt in plaats van wat je wil doen. Als dat te vaak voorkomt gaat het denk ik vrij snel irriteren. Daarnaast Duitse toelichting in plaats van Engels, maar dat was helaas te verwachten. Was wel blij dat Quantum Break een Engelse toelichting had.

Bij Quantum Break/AC stond er een hele leuke Xbox dame :P

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-08-2014 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assault1979
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09-2021
Hallo,

Aangezien ik mijn paypal en kredietkaart adres niet wou veranderen nr buitenlandse adressen,
zal ik dus vanaf 5 september daar wel kunnen van gebruik maken,in de xbone store?
Ja hoop ik toch,want met MS weet je nooit:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
uchiha tijntje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:04:
Ah, bij AC Unity geen gekregen. Viel me die demo even tegen zeg. Best wat bugs, waar ze zelf ook verrast over waren. Daarnaast typische Assassins Creed perikelen waarbij de character tijdens het freeroamen af en toe gewoon een eigen leven leidt in plaats van wat je wil doen. Als dat te vaak voorkomt gaat het denk ik vrij snel irriteren. Daarnaast Duitse toelichting in plaats van Engels, maar dat was helaas te verwachten. Was wel blij dat Quantum Break een Engelse toelichting had.
Ag, dat hadden ze allemaal en hoewel het loei irritant is, is dat zeker geen reden om niet te kopen. Ze zouden veel moeite hebben gedaan in AC:U om dat te voorkomen, misschien vandaar hun verbazing.

Maar ook alles in het duits. Hallo, het is internationaal fenomeen!. Engels please. Ik ben mensen tegen gekomen van geheel Europa en jullie praten alleen duits.. Heel slim!
Assault1979 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:09:
Hallo,

Aangezien ik mijn paypal en kredietkaart adres niet wou veranderen nr buitenlandse adressen,
zal ik dus vanaf 5 september daar wel kunnen van gebruik maken,in de xbone store?
Ja hoop ik toch,want met MS weet je nooit:).
In de nederlandse store kan je dat dan vast wel. Het probleem zit hem in dat je US adres niet overeenkomt met je PayPal adres (in NL).

Dit is overigens de reden waarom ik fan ben van Halo multiplayer. Het gaat wat langzamer, je hebt een shield en daarom meer kan om tegenstand te bieden (anders dan BF of CoD). Het is meer een duel dan een "who sees who first".

Dit is dan 2v2. In 8v8 of FFA is het al een stuk sneller maar dan nog heel goed te doen. Halo 8)

[ Voor 31% gewijzigd door Yaz op 17-08-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
<oeps deleten pls>

[ Voor 94% gewijzigd door Yaz op 17-08-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Laatst online: 18-09 14:20
Heeft iemand een invite voor mij voor de xbone preview programme? Ik wil graag de nieuwe mediaplayer uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
!GN!T!ON schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:22:
Heeft iemand een invite voor mij voor de xbone preview programme? Ik wil graag de nieuwe mediaplayer uitproberen!
Gamertag? En mkv/dlna support zit er nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Yaz schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:00:
[...]

Ik zie hier dus echt niks in he. Voornamelijk overmatig bloom effect. Slechte en vlakke textures. Geen weinig vegetatie of ander detail. Moet dit wat bijzonders zijn ofzo? Mis ik hier wat?

Dit ziet er erg previous-gen uit en zelfs dan nog van de begin jaren.

Edit: Nu we het dan toch over detail hebben. Let even op Quantum Break. Elke plank is apart geplaatst en reageert ook zo. Sweet!

[afbeelding]
Het is echt een andere wereld, niet aards e. Dat vind ik een plus! :) met unreal vond ik de sfeer met de geluiden, de vreemde wezens en de werelden ook cool.

Smaken verschillen ;)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Ik denk er eigenlijk wat laat aan maar iemand interesse in een stream van Diablo III? Ga morgenavond eens beginnen al ligt de game hier al een week. Met gamescom niet aan toe gekomen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Phusebox schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:30:
Ik denk er eigenlijk wat laat aan maar iemand interesse in een stream van Diablo III? Ga morgenavond eens beginnen al ligt de game hier al een week. Met gamescom niet aan toe gekomen
Heb jij RoS al?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja, review code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Een stream zou leuk zijn maar ik heb de komende twee dagen weinig tijd helaas om te kijken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoe werkt dat eigenlijk met die DeveloperProgram updates? Ik ben al een paar x uitgenodigd door verschillende DP gebruikers maar krijg van Microsoft nooit een invité.

Komt dat omdat ik geen Gold gebruik (Maar Silver met online play)?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Donstil schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:33:
Hoe werkt dat eigenlijk met die DeveloperProgram updates? Ik ben al een paar x uitgenodigd door verschillende DP gebruikers maar krijg van Microsoft nooit een invité.

Komt dat omdat ik geen Gold gebruikt (Maar Silver met online play)?
Euh, wat is eigenlijk het verschil tussen Live Silver (met online play) en Live Gold? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Rossi46 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:36:
[...]

Euh, wat is eigenlijk het verschil tussen Live Silver (met online play) en Live Gold? :$
Silver heeft geen online play, alleen met uitzondering gratis Live weekenden of trail kaarten.

Vergelijking Xbox Live Silver en Gold services

[ Voor 12% gewijzigd door sekeroglan op 17-08-2014 21:42 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Klopt het dat je de gold deals alleen kan aanschaffen vanaf de xbox, ik probeer het nu vanachter me pc maar dat lukt niet, ik heb in het verleden wel games kunnen aanschaffen via de pc op xboxlive.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PacinoAllstars schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:44:
Klopt het dat je de gold deals alleen kan aanschaffen vanaf de xbox, ik probeer het nu vanachter me pc maar dat lukt niet, ik heb in het verleden wel games kunnen aanschaffen via de pc op xboxlive.com.
Klopt niet. Ik heb vanmorgen nog een spel gekocht en tevens de gratis game voor X360 'gekocht'

Vanavond bij aanzetten van X360 was het gelijk aan het downloaden.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Iemand een idee of Dead Rising 3 in de US store ooit nog als Apocalypse edition te downloaden zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rossi46 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 21:36:
[...]

Ik heb een enorme (digitale) stapel met "gold" trial codes.
Die codes maken je Silver account 7 dagen lang (in het geval van mijn codes) geschikt voor Online Play.

We bespraken ze eerder, voor $ 20,- ( €15,-) speel ik zo een jaar lang online.

Edit: je kunt dan dus wel online spelen en aan "party's" mee doen maar hebt bv geen toegang tot de Games die gold members krijgen.

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 17-08-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Mensen in de dev.preview. Hebben jullie build 1409 al? Die wil bij mij maar niet binnenkomen en ook bij de systemsettings blijft de update knop grijs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:58
Yaz schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 17:55:
[...]

Ik heb alleen een Quantum Break kaartje maar zat in de trein terug met iemand die de kaartjes gewoon los had weten te peuteren bij de mensen en je kreeg bij het inleveren van de receptie een kaartje met daarop een achievement :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SunnieNL schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 22:26:
Mensen in de dev.preview. Hebben jullie build 1409 al? Die wil bij mij maar niet binnenkomen en ook bij de systemsettings blijft de update knop grijs :(
Nee hier ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Convoy

g44p

SunnieNL schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 22:26:
Jup, gisteren binnen gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Heb jij de preview app al geinstalleerd? Heb jij in die app al je console geregistreerd?

Het kan best zijn dat MS je geen mail heeft gestuurd maar toegang heeft gegeven. Voordat de magie kan beginnen moeten ze wel weten op welke console de preview geinstalleerd moet worden. Hier is die app voor. Zoek in mijn recente games naar deze app voor een store link (of zoek op preview in de store). Als je deze kan installeren zit je in de preview. Zo niet, dan is het pech en wachten totdat MS je toegang geeft. Daar kunnen wij natuurlijk niets aan versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Komt dat omdat ik geen Gold gebruik (Maar Silver met online play)?
Volgens mij rollen ze het "devloperporgramma/betaprogramma" alleen uit naar echte "Gold members" ;), vermoedelijk is dit inderdaad dus de reden waarom jij geen invite krijgt.

Overigens, ik heb al meer dan 11 jaar (sinds het begin van in Nederland) XBL, wordt jaarlijks afgeschreven van mijn CC, natuurlijk het kan goedkoper, maar dit is wel zo makkelijk. Games e.d. koop ik wel allemaal zo goedkoop mogelijk ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Bullet NL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 08:22:
[...]Volgens mij rollen ze het "devloperporgramma/betaprogramma" alleen uit naar echte "Gold members" ;), vermoedelijk is dit inderdaad dus de reden waarom jij geen invite krijgt.
Dat zou echt bijzonder stupide zijn. Zo laat je een groot deel van je userbase uit de test en kan je nog een paar leuke verrassingen krijgen bij het uitrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 09:15:
[...]

Dat zou echt bijzonder stupide zijn. Zo laat je een groot deel van je userbase uit de test en kan je nog een paar leuke verrassingen krijgen bij het uitrollen.
Normaal gesproken wel, maar bij de denk dat het bij de Xbox iets anders ligt, er zijn geen variabelen in hardware (zoals je dit met een pc bijvoorbeeld wel vaak hebt). De Xbox die bij jou in je kamer staat is gelijk aan die van ieder ander. Verrassingen op dit vlak zijn dan ook niet te verwachten. Het beta-programma is vooral bedoeld om functies uit te testen en reacties op functies te bepalen. Iets waar met Gold en Silver natuurlijk geen verschil tussen zit, Silver heeft voor MS wel een belangrijk nadeel. De continuïteit van een Silver abonnement is veel minder zeker dan bij Gold. Ik denk dat de meeste mensen hun Gold abonnement toch voor langere tijd hebben lopen. Ze zijn dus trouw aan je dienst wat meerdere voordelen geeft. Laat staan dat je ze extra kan belonen in de vorm van een feel-good gevoel door ze "belangrijk" te maken.

Kortom, aan een beta-programma voor Silver members kunnen meer nadelen zitten dan voor Gold members. Daarbij mag je de mensen die zich echt tot je hebben gecommitteerd best belonen. Precies zoals ze feitelijk ook doe met Games for Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
1408 is nu publiek!

http://majornelson.com/20...ate-begins-rolling-today/
Today, we will begin rolling out the next Xbox One system update to fans around the world, which will include improved social features to make sharing your gaming experiences with friends better and easier. These new features are a result of your invaluable feedback, including some of the most requested features seen on Xbox Feedback. You can see some of the new features in the video above.
Here’s the final list of the features rolling out to Xbox One systems starting today and over the next few days:
Mobile purchase: One of the most requested features on Xbox Feedback. Using Xbox SmartGlass or on Xbox.com, you can remotely purchase games and Add-on content. No more waiting to begin downloading when you get home – if your console is set to automatically take updates, your console will begin downloading your purchase.
Activity feed updates: We’re adding new ways for you to interact with friends in the activity feed. The interface will change to a single column scrolling list that is longer and includes more content. We’ll add the ability to post text to your feed, and to “like” and comment on feed items. You can share game clips and anything else in the feed with friends either publically (to your activity feed) or privately (as an attachment to a message). You’ll also be notified when anyone likes, comments on or shares your items. Each user will get a personal feed on their profile, so you can see what specific friends have been up to. And, with SmartGlass, you can see what your friends have shared to their activity feed and “like” specific posts (additional activity feed support coming in future SmartGlass updates).
Low battery notification: You asked for it, now a notification will pop up when your controller battery is getting low.
Disable notifications during video: Adding the ability to turn off notifications based feedback we heard from you.
Enabling 3D Blu-ray: An update to the Blu-ray player app will enable 3D Blu-ray functionality on Xbox One.
Last seen time in Friends list: Direct from Xbox Feedback, the friends list will now show how long it’s been since a friend has been online. For example, “Last seen 20m ago: Forza Motorsport 5.”

Please continue to share your suggestions and recommendations on our dedicated Xbox Feedback site. Your sustained feedback is incredibly valuable and I can’t thank you enough for helping us make Xbox the best place to play. Stay tuned for even more new features headed your way in the coming weeks including more social features and a few new updates for watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
ik hoop zo op forza 5 volgende maand in games with gold met horizon op de horizon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
DrParanoid schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:25:
ik hoop zo op forza 5 volgende maand in games with gold met horizon op de horizon :P
Natuurlijk gaat dit niet gebeuren. Er komen in September net nieuwe bundles uit met Forza en het is een totaal andere game. Daarnaast is er een Game Of The Year edition aangekondigd in Nederland welke ook uit zal komen op 5 sept ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1408 nu pas publiek? Dan is dat preview programma toch wel leuk. Valt me wel op dat er hier weinig ervaringen zijn van Gamescom? Zijn er maar zo weinig mensen met de tweakerstrein meegeweest? Ik vond het namelijk echt de moeite waard. Met name Quantum Break (10 minuten extra gameplay ten opzichte van de livedemo tijdens de persconferentie) en het uittesten en zien van Forza Horizon 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
DrParanoid schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:25:
Gezien de launch van de nieuwe regio's en de bundels die daar beschikbaar zijn, Fat Change. Ik verwacht een paar leuke indie games en thats it. Veel mensen zouden zich bekocht voelen als ze net F5 gekocht hebben in de winkel en het blijkt dat als ze alles aan hebben gezet F5 gratis te kunnen downloaden.

Ik zie eerder wat in Peggle 2 (al zit die in EA access dus mja, kleine kans vermoed ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:29

TheVMaster

Moderator WOS
Yeah...nu maar hopen dat de 1409 dan ook snel naar de 'overige' Preview Members uitgerold gaat worden... O-)
uchiha tijntje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:27:
1408 nu pas publiek? Dan is dat preview programma toch wel leuk. Valt me wel op dat er hier weinig ervaringen zijn van Gamescom? Zijn er maar zo weinig mensen met de tweakerstrein meegeweest? Ik vond het namelijk echt de moeite waard. Met name Quantum Break (10 minuten extra gameplay ten opzichte van de livedemo tijdens de persconferentie) en het uittesten en zien van Forza Horizon 2.
Jups.....de 1409 is alweer uit.....voor een 'selecte' groep Preview members....als het goed is krijgt de rest hem volgende week. Eind september zal die dan live gaan.

[ Voor 79% gewijzigd door TheVMaster op 18-08-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Nipje schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:27:
[...]

Natuurlijk gaat dit niet gebeuren. Er komen in September net nieuwe bundles uit met Forza en het is een totaal andere game. Daarnaast is er een Game Of The Year edition aangekondigd in Nederland welke ook uit zal komen op 5 sept ;).
Pff, laat me ff dromen ;(

is de enige game die ik nog mis op het moment, verder heb ik alles wat me ook maar een klein beetje boeit. Horizon is sowieso meer mijn game dus die komt sowieso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
TheVMaster schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 10:33:
[...]

Yeah...nu maar hopen dat de 1409 dan ook snel naar de 'overige' Preview Members uitgerold gaat worden... O-)
Ja hier zit ik inderdaad ook echt op te wachten! Ik wil die mediaplayer wel eens testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Overigens.....is jullie al opgevallen dat op Windows 8 nu ook de Nederlandstalige (en dus ook aanwezig in de NL Store) Xbox One Smarglass Beta beschikbaar is? En de 'standaard' Xbox One Smartglass App is er ook, maar die is alleen nog beschikbaar in het Engels nu...
Yaz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 08:08:
[...]

Heb jij de preview app al geinstalleerd? Heb jij in die app al je console geregistreerd?

Het kan best zijn dat MS je geen mail heeft gestuurd maar toegang heeft gegeven. Voordat de magie kan beginnen moeten ze wel weten op welke console de preview geinstalleerd moet worden. Hier is die app voor. Zoek in mijn recente games naar deze app voor een store link (of zoek op preview in de store). Als je deze kan installeren zit je in de preview. Zo niet, dan is het pech en wachten totdat MS je toegang geeft. Daar kunnen wij natuurlijk niets aan versnellen.
Ik vraag me af of je jezelf ook niet kunt enrollen via die App...

[ Voor 46% gewijzigd door TheVMaster op 18-08-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Yaz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 08:08:
[...]

Helaas kan ik de app hier ook nog niet downloaden. Nog maar een paar dagen wachten en hopen dat de invite nog komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:22
Jaguar645 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 22:33:
[...]

Ik heb alleen een Quantum Break kaartje maar zat in de trein terug met iemand die de kaartjes gewoon los had weten te peuteren bij de mensen en je kreeg bij het inleveren van de receptie een kaartje met daarop een achievement :P
Was niet zo moeilijk inderdaad. Gewoon zeggen dat je je kaartje was vergeten en dat je de game had gespeeld. Toen ik alle acht de kaartjes inleverde kreeg ik inderdaad een achievement kaartje. Helaas zonder code of iets dergelijks, dus alleen voor real life. Ook maakte je kans om een Xbox One te winnen die om 18:00 werd verloot. Die kans was iets van 1 op 40 omdat er niet zo veel mensen waren die aan de actie meededen. Helaas niet gewonnen ;(

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 14:35
Stomme vraag misschien:

Vanaf welke versie wordt eigenlijk Nederlands toegevoegd aan de Xbox One? Met meer interesse: Vanaf welke versie wordt de Nederlandse store / region actief.

Is dat ook 1408 of is dat 1409?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik ga er van uit dat dit per 05-09 is omdat dit dan de release in NL is officieel :)? Welke versie OS dat dan is is de volgende vraag :) (if any)

[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 18-08-2014 12:12 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alpha89 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:10:
Stomme vraag misschien:

Vanaf welke versie wordt eigenlijk Nederlands toegevoegd aan de Xbox One? Met meer interesse: Vanaf welke versie wordt de Nederlandse store / region actief.

Het regio verhaal staat los van de updates, deze is gewoon een aparte 'test' op aantal gebruikers.

Verwacht dat 1409 nog wel even beta is (nu 1408 net live is gegaan), dat bij launch het een 1408 wordt met regio-unlock.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 18-08-2014 12:27 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Gisteren mijn xbox one besteld (import, vandaag of morgen wordt ie geleverd). Ik had de smartglass app voor m'n iPhone gedownload, en zag in de app dat er een aparte was voor de xbox one. Echter, als ik op die banner klik opent hij wel de appstore, maar ik zie daar dan verder niets. Is die xbox one versie van smartglass toevallig nog niet beschikbaar in de nederlandse app store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
xPhantom schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:46:
Gisteren mijn xbox one besteld (import, vandaag of morgen wordt ie geleverd). Ik had de smartglass app voor m'n iPhone gedownload, en zag in de app dat er een aparte was voor de xbox one. Echter, als ik op die banner klik opent hij wel de appstore, maar ik zie daar dan verder niets. Is die xbox one versie van smartglass toevallig nog niet beschikbaar in de nederlandse app store?
Toevallig heb je gelijk idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alpha89 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:10:
Stomme vraag misschien:

De Nederlandse store e.d. is al actief, gewoon je regio settings van je Xbox op Nederland zetten en je bent klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:28

BM

Moderator Spielerij
Bullet NL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:51:
[...]

De Nederlandse store e.d. is al actief, gewoon je regio settings van je Xbox op Nederland zetten en je bent klaar...
Staat alleen praktisch geen content in nog, maar dat zal nog wel goedkomen :)

Heb overige 1409 al wel op m'n X1, maar de grootste vernieuwing (nieuwe friends tab) heb ik nog niet. Die mediaplayer is leuk, maar zolang het ding geen MKV en DLNA ondersteund laat ik het testen graag aan anderen over O-)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
[...]

True, maar is het niet nuttiger om US te blijven gebruiken ivm prettigere prijzen e.d.? Ik zie de voordelen van de NL store sowieso niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
DrParanoid schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:54:
[...]

True, maar is het niet nuttiger om US te blijven gebruiken ivm prettigere prijzen e.d.? Ik zie de voordelen van de NL store sowieso niet zo :)
Voor mensen die er wat verder in duiken zal de US store absoluut aantrekkelijker blijven. Vergeet echter niet dat veel mensen slecht af en toe een spelletje spelen/kopen, en die willen niet 'moeilijk' doen met andere marketplaces, en prepaidkaarten enzo. Daar is de NL store prima voor. Als ze überhaupt daar al kopen en niet domweg de schijfjes in de winkel halen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
BM schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:17:
[...]
Voor mensen die er wat verder in duiken zal de US store absoluut aantrekkelijker blijven. Vergeet echter niet dat veel mensen slecht af en toe een spelletje spelen/kopen, en die willen niet 'moeilijk' doen met andere marketplaces, en prepaidkaarten enzo. Daar is de NL store prima voor. Als ze überhaupt daar al kopen en niet domweg de schijfjes in de winkel halen :)
True, puur makkelijkheid / geen engels spreken zouden redenen kunnen zijn.

Ben blij dat mn CC company niet loopt te zeiken over het verschil in adres, anders zou het wel een stuk irritanted worden idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Ik heb nu de public update binnen, maar mijn startscherm laat geen friends activity feed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
xAnarchyBaS schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:29:
Ik heb nu de public update binnen, maar mijn startscherm laat geen friends activity feed zien.
Die komt ook pas in een latere update. Op dit moment word die mondjesmaat uitgerold onder previewers, daarvan heeft zelfs het gros 'm nog niet beschikbaar :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
xAnarchyBaS schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:29:
Dat komt pas op zijn vroegst in 1409. Waar ze op doelen is dat in de friends app er nu nog maar 1 column is voor friend activity ipv een twee columns

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog mensen die Diablo III gaan halen ?
Is eigenlijk totaal mijn game-type niet maar misschien toch wel aardig om te spelen tot Destiny uitkomt.
(En uiteraard daarna ook nog als de game me bevalt)
4 player co-op is ook een erg leuke optie :)
En 15 miljoen spelers geeft toch ook wel een indicatie dat het eigenlijk wel een geweldige game moet zijn.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
justifire schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:37:
Is eigenlijk totaal mijn game-type niet maar misschien toch wel aardig om te spelen tot Destiny uitkomt.
En 15 miljoen spelers geeft toch ook wel een indicatie dat het eigenlijk wel een geweldige game moet zijn.
Ik heb hem op de PC. Na 3 weken spelen was ik er meer dan klaar mee. Ik ga hem dus niet halen voor alsnog. Verder komt Destiny over 2 weken uit, ik wacht nog wel even.

Verder komen er nog genoeg andere games uit voor 4 player co-op zoals de Halo MMC editie, Sunset Overdrive enz enz. Nuh, Diablo III laat ik momenteel even passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Watch dogs net betaalbaar op de kop kunnen tikken, nu mis ik eigenlijk alleen Forza nog als game die ik nog wel van alle games op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:58
Ik twijfel over Diablo. Ik speel hem al met veel plezier op de PC en om nou helemaal opnieuw te moeten beginnen.... Aan de andere kant lijkt het me juist heerlijk om onderuit gezakt op de bank te kunnen spelen en de layout van de controller kan volgens mij alleen maar fijner zijn dan de combi toetsenbord en muis.... first world problems Enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan nog vanuit de PS3 importeren, maar daar heb geen enkel paragon level. En vond de console versie wel doodsaai herhalend, hele verhaal steeds opnieuw op 1 hogere setting.. yeey hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:30:
Ik kan nog vanuit de PS3 importeren, maar daar heb geen enkel paragon level. En vond de console versie wel doodsaai herhalend, hele verhaal steeds opnieuw op 1 hogere setting.. yeey hoor.
Dat klinkt precies hetzelfde als de PC versie. Was ook zo'n feestje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Jaguar645 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:14:
Ik twijfel over Diablo. Ik speel hem al met veel plezier op de PC en om nou helemaal opnieuw te moeten beginnen.... Aan de andere kant lijkt het me juist heerlijk om onderuit gezakt op de bank te kunnen spelen en de layout van de controller kan volgens mij alleen maar fijner zijn dan de combi toetsenbord en muis.... first world problems Enzo :P
Je kunt je huidige voortgang importeren :)

http://www.cinemablend.co...ort-Characters-66635.html

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 20-09 13:48
Niet vanaf de PC begrijp ik uit je artikel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:39:
[...]

Dat klinkt precies hetzelfde als de PC versie. Was ook zo'n feestje :(
Is dat niet bij al deze games zo ?
Grinden, grinden, grinden....
Al schijnt er bij deze editie wel een nieuw soort end-game te zijn met challenges.
Destiny zal in de basis uiteindelijk niet anders worden wat PvE betreft.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

McPoowl schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:47:
[...]

Niet vanaf de PC begrijp ik uit je artikel..
Te vlug gelezen idd :')

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
justifire schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:49:
[...]
Destiny zal in de basis uiteindelijk niet anders worden wat PvE betreft.
En zie hier mijn grootste bezwaar van dit spel. Ik ga hem denk ik wel halen (ligt een beetje aan mijn medegamers) maar idd, die hele spel methode staat mij tegen.

Overigens hebben niet alle spellen dat. Spellen zonder itemdrops gebaseerd op geluk hebben dit gegrind niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:23
DrParanoid schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:11:
Watch dogs net betaalbaar op de kop kunnen tikken, nu mis ik eigenlijk alleen Forza nog als game die ik nog wel van alle games op het moment.
Vertel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Als je op de prijs doelt; tweedehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:23
DrParanoid schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:04:
[...]

Als je op de prijs doelt; tweedehands.
Sorry, daar doelde ik inderdaad op! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Volgens mij was die optie er pas vanaf 1408, dus grote kans dat die op de systemen staat die geleverd gaan worden. 1409 zal dan de eerste update worden voor Nederlandse Xboxen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Voor die regio change is helemaal geen dashboard update nodig. 99% zeker dat Microsoft de regios gewoon centraal kan activeren of deactiveren.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:57:
[...]

En zie hier mijn grootste bezwaar van dit spel. Ik ga hem denk ik wel halen (ligt een beetje aan mijn medegamers) maar idd, die hele spel methode staat mij tegen.

Overigens hebben niet alle spellen dat. Spellen zonder itemdrops gebaseerd op geluk hebben dit gegrind niet.
Dan is dat dus duidelijk niet jouw ding :)
Voor mij is dat juist de grote aantrekkingskracht van Destiny.
Steeds op zoek naar de ultieme gear, loothunten en flink grinden.
Zolang er maar flink wat variatie is om dit te doen kan ik mij daar zo een paar maanden / jaar mee vermaken.
Borderlands (2) ook helemaal grijs gespeeld, waar anderen doodziek werden van het gegrind en boss-farmen.
Vraag me bij Diablo wel af of het niet gewoon continue button-bashen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
Sjongejonge bij ms chat zijn ze nog niet helemaal op de hoogte van het balance expire probleem (wel heel behulpzaam maar......), ik heb ondertussen al met 4 mensen gechat en ben nog geen haar opgeschoten met een toegezegde fix / uitzondering omtrend mn balance dat einde deze maan expired.

zit nu constant in de loop dat ze blijven vragen of ik iets kan kopen.. waarop ik weer moet antwoorden dat ik mijn balance alleen in de NL store zie (op xbox.com) en de de xbox one store het nog niet doet en dus niks kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
justifire schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 13:37:
Diablo en Diablo2 met veel plezier gespeelt en deze heb ik op gewacht tot hij op de Xbox One uit kwam.
Dus ik ga hem zeker spelen. Alleen wil ik hem uit de US Xbox Store halen, alleen daar staat hij nog steeds niet bij. Dat baart me wat zorgen, want andere games die pas over een paar maanden uitkomen staan al lang in de store vermeld.
Maar zal morgen zien of die er is. Kan ik gelijk testen of het bestellen via SmartGlass/xbox.com store en direct downloaden terwijl de xbox in standby staat ook daadwerkelijk werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
DrParanoid schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:54:
[...]

Enige voordeel wat de nederlandse regio kan hebben is als de OneGuide aktief wordt of als in UK/NL het streamen van tv beeld naar smartglass ook werkt vanaf HDMI in (ipv de vage usb connector)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Kan niet wachten op GTA V voor de XONE. Tegen die tijd heb ik er zeker wel één gekocht ;) Ook Shadow Warrior lijkt me geweldig.

Gebruiken jullie een headset bij het gamen? Want we hebben thuis geen surround-set en wil toch wel een beetje degelijk geluid hebben (soort surround).

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zo we hebben al onze bevindingen (nou ja, bijna alle dan) maar eens in één artikel gegooid, voor wie nog wat wil lezen over Gamescom.

http://www.level30.nl/201.../gamescom-2014-terugblik/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Phusebox schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:01:
Zo we hebben al onze bevindingen (nou ja, bijna alle dan) maar eens in één artikel gegooid, voor wie nog wat wil lezen over Gamescom.

http://www.level30.nl/201.../gamescom-2014-terugblik/
Slicke website! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 08:22:
[...]

Volgens mij rollen ze het "devloperporgramma/betaprogramma" alleen uit naar echte "Gold members" ;), vermoedelijk is dit inderdaad dus de reden waarom jij geen invite krijgt.

Overigens, ik heb al meer dan 11 jaar (sinds het begin van in Nederland) XBL, wordt jaarlijks afgeschreven van mijn CC, natuurlijk het kan goedkoper, maar dit is wel zo makkelijk. Games e.d. koop ik wel allemaal zo goedkoop mogelijk ;)
Ja het is een verkeerde bezuiniging. Zeker nu ik niet met de Grote jongens en hun DP dashboard mag meedoen ;)

(Ik heb nog voor 4 maanden liggen, dus die codes maak ik eerst even op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BM schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 15:20:
Voor die regio change is helemaal geen dashboard update nodig. 99% zeker dat Microsoft de regios gewoon centraal kan activeren of deactiveren.
Klopt, ik had in juni (na een factory reset) ook al de mogelijkheid om Nederlands te kiezen, al kreeg ik na die keuze wel een melding dat de taal nog niet beschikbaar was....maar kon hem dus wel selecteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm Ik heb blijkbaar ook 1409 maar geen mediaspeler en geen nieuwe friends tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonnio
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 10:26
Voor iedereen die Diablo 3 gaat spelen. Vanaf morgen middag ben ik ook van de partij op gamertag: Chronos NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:17:
Hmm Ik heb blijkbaar ook 1409 maar geen mediaspeler en geen nieuwe friends tab.
Ik heb wel de friend tab en de mediaspeler, even een usb-stick met een filmpje in je xbox stoppen, dan installeert hij de nieuwe mediaspeler pas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:41

djbarney

XBL: DeejayBarney

Bullet NL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:21:
[...]

Ik heb wel de friend tab en de mediaspeler, even een usb-stick met een filmpje in je xbox stoppen, dan installeert hij de nieuwe mediaspeler pas ;)
als je in het preview programma zit, kan je m ook triggeren via de bijbehorende quest in het preview dashboard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosselmaniac
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 15:08
Boys :) Ik ben hier nog niet actief geweest maar ben een ONE bezitter vanaf het eerste uur (september vorig jaar?...). In ieder geval een import vanuit Duitsland.

Om een game te kunnen kopen heb ik een adres moeten opgeven. Ik geloof dat ik ergens in een starbucks in NY woon.

Ik heb hier een vraag over. Ik heb bijvoorbeeld Rayman Legends via de store gekocht (in Dollars). Dat is toch veel goedkoper dan euro's betalen? Waarom zouden we ooit naar de NL-store omgaan?

Forza is bijv. $50,- denk ik, in euro's gaan we alleen maar meer betalen. Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Grt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Mosselmaniac schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:43:
Boys :) Ik ben hier nog niet actief geweest maar ben een ONE bezitter vanaf het eerste uur (september vorig jaar?...). In ieder geval een import vanuit Duitsland.

Om een game te kunnen kopen heb ik een adres moeten opgeven. Ik geloof dat ik ergens in een starbucks in NY woon.

Ik heb hier een vraag over. Ik heb bijvoorbeeld Rayman Legends via de store gekocht (in Dollars). Dat is toch veel goedkoper dan euro's betalen? Waarom zouden we ooit naar de NL-store omgaan?

Forza is bijv. $50,- denk ik, in euro's gaan we alleen maar meer betalen. Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Grt.
Paar posts boven je zelfde discussie (naja, discussie :P vraag) gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom! Daar is in dit topic al veel over gesproken inderdaad. De meesten hanteren inderdaad de methode die jij ook gebruikt :).

@phusebox. Leuk dat jullie een korte impressie hebben gegeven van de meeste (console)games. d:)b Ik had zelf meer ervaringen verwacht in zowel dit topic als het PS4 topic. Zo hebben helaas maar weinig mensen o.a. de extended live demo van Quantum Break gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 17:21:
[...]

http://forums.xbox.com/xb...17/p/1812973/4894905.aspx

1409 lijkt dus in bepaalde waves te gaan? Weet ook niet wat ze nu precies bedoelen met 'friends tab', dat ding op je main menu rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Iemand last van dat de Skype app op 1408 niet lekker werkt? Hangt steeds.
Pagina: 1 ... 18 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!