uchiha tijntje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:04:
Ah, bij AC Unity geen gekregen. Viel me die demo even tegen zeg. Best wat bugs, waar ze zelf ook verrast over waren. Daarnaast typische Assassins Creed perikelen waarbij de character tijdens het freeroamen af en toe gewoon een eigen leven leidt in plaats van wat je wil doen. Als dat te vaak voorkomt gaat het denk ik vrij snel irriteren. Daarnaast Duitse toelichting in plaats van Engels, maar dat was helaas te verwachten. Was wel blij dat Quantum Break een Engelse toelichting had.
Ag, dat hadden ze allemaal en hoewel het loei irritant is, is dat zeker geen reden om niet te kopen. Ze zouden veel moeite hebben gedaan in AC:U om dat te voorkomen, misschien vandaar hun verbazing.
Maar ook alles in het duits. Hallo, het is internationaal fenomeen!. Engels please. Ik ben mensen tegen gekomen van geheel Europa en jullie praten alleen duits.. Heel slim!
Assault1979 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 19:09:
Hallo,
Aangezien ik mijn paypal en kredietkaart adres niet wou veranderen nr buitenlandse adressen,
zal ik dus vanaf 5 september daar wel kunnen van gebruik maken,in de xbone store?
Ja hoop ik toch,want met MS weet je nooit:).
In de nederlandse store kan je dat dan vast wel. Het probleem zit hem in dat je US adres niet overeenkomt met je PayPal adres (in NL).
Dit is overigens de reden waarom ik fan ben van Halo multiplayer. Het gaat wat langzamer, je hebt een shield en daarom meer kan om tegenstand te bieden (anders dan BF of CoD). Het is meer een duel dan een "who sees who first".
Dit is dan 2v2. In 8v8 of FFA is het al een stuk sneller maar dan nog heel goed te doen. Halo
[
Voor 31% gewijzigd door
Yaz op 17-08-2014 19:14
]