Iemand nog last van packet loss en zo?
USB Stick in je Xbox stoppen. Sommige krijgen een pop-up. Krijg je die niet, moet je naar Settings > System > Manage Storage > Je USB stick kiezen en dan gaat hij automatisch naar de Store om de Mediaplayer te downloaden. 1409 update wel vereist volgens mij.MRELynx schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:10:
[...]
Hoe krijg je die? Of moet je xbox dan weer op US staan?
Overigens zit DLNA hier nog niet in.
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 15-08-2014 19:16 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit komt dan later, maar ik denk dat ze iets over hun tijd zijn gegaan met 1408 en daarom al de 1409 in beta hebben ofwel willen ze zo gauw mogelijk de september release klaar hebben
Thanks, werkt. Ook met een xbox op NLRivanov schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:16:
[...]
USB Stick in je Xbox stoppen. Sommige krijgen een pop-up. Krijg je die niet, moet je naar Settings > System > Manage Storage > Je USB stick kiezen en dan gaat hij automatisch naar de Store om de Mediaplayer te downloaden. 1409 update wel vereist volgens mij.
Overigens zit DLNA hier nog niet in.
XBL: MRE Inc
Jammer dat DLNA nog niet werkt, ben hem nu aan het updaten en zo eens USB disk eraan hangen met een MKV
https://powershellisfun.com
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
MKV werkt nog niet hoor-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:12:
Jammer dat DLNA nog niet werkt, ben hem nu aan het updaten en zo eens USB disk eraan hangen met een MKV
Hij ziet niet eens mijn 2Tb disk via USB :-)
klopt bij mij pakt ie ook nog geen enkele MKV. Wel een video gemaakt op de iPhone die pakt ie wel, evenals muziek en foto's. Ik heb maar gelijk een melding ervan gemaakt bij MS.
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Lijkt me niet nodig als ze zelf al gemeld hadden dat MKV support later komtcypress3d schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:34:
[...]
klopt bij mij pakt ie ook nog geen enkele MKV. Wel een video gemaakt op de iPhone die pakt ie wel, evenals muziek en foto's. Ik heb maar gelijk een melding ervan gemaakt bij MS.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Inderdaad, voor het eind van het jaar zullen ze toegevoegd worden
Hmm hier nog geen update.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Goed lezen!
Als je update nu nog niet hebt, dan zal je op 1408 blijven tot na release van 1408, dan zal iedereen naar 1409 gaan om deze verder te testen.
Maar ze willen nu al een beperkte groep hebben die 1409 kan testen
Als je update nu nog niet hebt, dan zal je op 1408 blijven tot na release van 1408, dan zal iedereen naar 1409 gaan om deze verder te testen.
Maar ze willen nu al een beperkte groep hebben die 1409 kan testen
Interessante ideeën over de toekomst, onder andere over Cortana.
http://www.engadget.com/2014/08/15/the-future-of-xbox-one/
http://www.engadget.com/2014/08/15/the-future-of-xbox-one/
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Vraagje; degene die hier een xbox one hebben. Is de kinect nog een echte toevoeging of had die helemaal weg mogen blijven? Gebruiken jullie de kinect vaak / ooit?
[ Voor 14% gewijzigd door Mu.siQ op 15-08-2014 21:58 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik gebruik het nog niet maar ben wel blij kinect te hebben. Grote kans dat ik het in de toekomst ga gebruiken met alle extra's die nog toegevoegd gaan worden.
Ik heb veel minder dan €500 voor mijn X1 betaald en zou proberen om voordelig een pakket mét kinect te scoren.
Ik heb veel minder dan €500 voor mijn X1 betaald en zou proberen om voordelig een pakket mét kinect te scoren.
Pfff ik zuig echt op de xbox als het op shooters en de controller aankomt.... en dan komen jullie ook nog eens met een shotgun aan blaffen!
Ik heb voor €360 een Kinect loze One gehaald en daar ben ik eigenlijk wel blij om.Mu.siQ schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:57:
Vraagje; degene die hier een xbox one hebben. Is de kinect nog een echte toevoeging of had die helemaal weg mogen blijven? Gebruiken jullie de kinect vaak / ooit?
1. Omdat ik dat ding echt alleen heb om te gamen en 2. Omdat ik dat afzichtige Kinect ding niet in mijn woonkamer wil
Alles is strak hier en daar past een plastic baksteen echt niet tussen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb in Duitsland eentje inclusief kinect voor 450 kunnen krijgen. Ik ben juist erg blij dat ik kinect heb en ik gebruik het nu al erg veel joh! Doe voice commands en het bedienen met de hand vooral!Donstil schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:20:
[...]
Ik heb voor €360 een Kinect loze One gehaald en daar ben ik eigenlijk wel blij om.
1. Omdat ik dat ding echt alleen heb om te gamen en 2. Omdat ik dat afzichtige Kinect ding niet in mijn woonkamer wil![]()
Je hebt dus ook geen Xbox One neem ik aan?Donstil schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:20:
[...]
Ik heb mijn centerspeaker (2 schoenendozen groot) iets naar achter geschoven en de kinect valt nu nauwelijks op nu hij voor die speaker staat. Voor de tv zou ik hem niet willen.
Ik heb beide versies gehad. Heb nu een zonder Kinect, kan je vertellen dat ik het ding totaal niet mis.Mu.siQ schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:57:
Haha die hoeft niet perse in het zicht, bij de Kinect camera is dat toch wel nodigBrutal1ty schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:14:
[...]
Je hebt dus ook geen Xbox One neem ik aan?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik had het vanmiddag ook al even gevraagd, maar zijn er meer mensen waarbij de linker trekker wat schever zit ten opzichte van de rechter (of andersom)? Ik merk dat mijn linker een beetje scheef lijkt te zitten en ik heb geen idee of dit voor problemen kan gaan zorgen.
Ik kan niet meer zonder. Ik zet m'n Xbox aan en de TV + STB springen ook aan. Ik word herkend en automatisch ingelogd. Wanneer vrienden erbij komen zitten worden zij ook herkend en ingelogd. Geef ik de controller aan een ander, dan switch hij naar het account van diegene. Daarbij werken de gestures erg nauwkeurig, al gebruik ik dat niet vaak. Voor games gebruik ik het ook niet vaak. Over het design van de Kinect ben ik overigens wel te spreken hoor. Staat mooi bij de restMu.siQ schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:57:
Iemand die hier nog een zinnig antwoord op heeft..?!Rossi46 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:09:
Hoe zit het eigenlijk met subtitle support in de mediaspeler van de Xbone? Pakt 'ie zowel losse als ingebakken subs?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Iets met USB 2 versus USB 3 enzo.....die van jou is vast USB 2.0?-={Fred_Perry}=- schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:32:
[...]
Hij ziet niet eens mijn 2Tb disk via USB :-)

Wij worden een keer overgeslagenPhusebox schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:24:
Hmm hier nog geen update.
Hij doet het prima
BF4 ging ook lekker, loopt uitstekend zo'n eigen server....
Cogitationis poenam nemo patitur
Je bedoelt L2?Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:51:
Ik had het vanmiddag ook al even gevraagd, maar zijn er meer mensen waarbij de linker trekker wat schever zit ten opzichte van de rechter (of andersom)? Ik merk dat mijn linker een beetje scheef lijkt te zitten en ik heb geen idee of dit voor problemen kan gaan zorgen.
Ik zie bij mij geen verschil tussen R2 en L2.
Ik heb de preview update niet, dus kan het niet nagaan spijtig genoeg. Maar meestal lukt dit niet, Xbox 360 deed dit ook niet. Losstaande toch alvast niet, wel als ze in het video bestand zitten.Rossi46 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:11:
[...]
Iemand die hier nog een zinnig antwoord op heeft..?!
Gisteren op Gamescom geweest! Heb toch wel echt genoten. Wel bijna een uur buiten moeten wachten voordat we binnen konden komen, maar alles goed geregeld, geen dringen of zoiets, Duitse grundlichkeit zullen we maar zeggen.
Heb niet heel veel spellen gespeeld, ga echt geen uur in de rij staan om 10 minuten te kunnen spelen. Indie spellen die ik wel kon waarderen: Never Alone en de Escapists. Daarnaast lijkt Forza Horizon 2, Sunset Overdrive echt leuk om te spelen. Fifa 15 lijkt ook weer op het rechte pad te zitten. BF: Hardline beviel me ook goed, had beta ook al gespeeld en die beviel me ook best goed ondanks alke negatieve reacties. Verder nog Batman 3 en LBP3 gespeeld op de PS4, zijn in mijn meer uitbreidingen op de vorige delen maar spelen lekker weg met zijn tweetjes!
Al met al een gezellige dat weggeweest met de familie, ook nog wat prullaria verzamelt en wat foto's genomen van mooi verklede mensen, want daar zijn er nogal wat van en kwam in de wandelgangen Major Nelson tegen, ook wel grappig! Volgend jaar wel weer meer....
Heb niet heel veel spellen gespeeld, ga echt geen uur in de rij staan om 10 minuten te kunnen spelen. Indie spellen die ik wel kon waarderen: Never Alone en de Escapists. Daarnaast lijkt Forza Horizon 2, Sunset Overdrive echt leuk om te spelen. Fifa 15 lijkt ook weer op het rechte pad te zitten. BF: Hardline beviel me ook goed, had beta ook al gespeeld en die beviel me ook best goed ondanks alke negatieve reacties. Verder nog Batman 3 en LBP3 gespeeld op de PS4, zijn in mijn meer uitbreidingen op de vorige delen maar spelen lekker weg met zijn tweetjes!
Al met al een gezellige dat weggeweest met de familie, ook nog wat prullaria verzamelt en wat foto's genomen van mooi verklede mensen, want daar zijn er nogal wat van en kwam in de wandelgangen Major Nelson tegen, ook wel grappig! Volgend jaar wel weer meer....
Voor degene die het gebruiken, hoe hebben jullie EA access betaald? Hij pakt bij mij mijn Paypal niet. Die hangt ook gewoon aan een NL adres met NL bankpas. Of moet ik er eerst geld op zetten?
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Credit cardKalkie schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:00:
Voor degene die het gebruiken, hoe hebben jullie EA access betaald? Hij pakt bij mij mijn Paypal niet. Die hangt ook gewoon aan een NL adres met NL bankpas. Of moet ik er eerst geld op zetten?
Ik heb 2 Paypal accounts allebei Nederlands en gekoppeld aan mijn ING bank en dit zonder een creditcard eraan gekoppeld en mijn oude Paypal account (hotmail) pakt EAacces niet, maar mijn (Outlook) account weer wel. Best vaag, maar zo is het bij mij wel uiteindelijk gelukt.Kalkie schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:00:
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Nee ik bedoel LT en RTLekker Ventje schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 08:09:
[...]
Je bedoelt L2?
Ik zie bij mij geen verschil tussen R2 en L2.
Heeft iemand een idee of de mensen die momenteel Forza 5 al bezitten ook de update zullen krijgen die bij de Game Of The Year edition zitten? Zie deze link voor meer informatie: http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=28856
Sta op het punt om Forza te kopen maar als ik door 2 weken wachten een hoop geld kan besparen dan doen we dat natuurlijk.
[ Voor 188% gewijzigd door Nipje op 16-08-2014 12:52 ]
10-7 was het volgens mij in mijn voordeel wat ik zag in de killcamBullet NL schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:58:
[...]
Hij doet het prima![]()
![]()
BF4 ging ook lekker, loopt uitstekend zo'n eigen server....
XBL: MRE Inc
Ik zal een dezer dagen ook ff EA Access aanslingeren en battlefield een maandje meespelen
Xbox One SmartGlass Beta- 2.4.1408.14100 Updated August 14, 2014
https://www.dropbox.com/s/zd9ywxpjwq...1408.14100.apk
Android
Android
[ Voor 4% gewijzigd door Tags NL op 16-08-2014 14:05 ]
Link werkt helaas niet-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 14:04:
Xbox One SmartGlass Beta- 2.4.1408.14100 Updated August 14, 2014
Android
Valt me op dat het Kinect apparaat warm wordt zelfs al doe ik er niet zo heel veel mee. Hoort dit ding zo warm te worden?
't Zal niet voor niets ventilator roostertjes hebben heNipje schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 15:09:
Valt me op dat het Kinect apparaat warm wordt zelfs al doe ik er niet zo heel veel mee. Hoort dit ding zo warm te worden?
Pas wanneer je het echt niet meer aan kan raken met je handen zou ik 't in de gaten gaan houden.
XBO: Michaël#3318
Ik zie het, heb hem zelf wel kunnen downloaden toen.. Geupload naar mijn eigen Dropbox, https://dl.dropboxusercon...s.beta_2.4.1408.14100.apk
Top! Thx voor de moeite-={Fred_Perry}=- schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 16:01:
[...]
Ik zie het, heb hem zelf wel kunnen downloaden toen.. Geupload naar mijn eigen Dropbox, https://dl.dropboxusercon...s.beta_2.4.1408.14100.apk
Ik heb nu al een 2 dagen een probleem met 1 van mijn vrienden op de Xbox One. We horen elkaar niet via de party chat
. Ik vind het erg raar gezien ik gisteren wel met wat Tweakers in een party van 5 man heb kunnen chatten zonder problemen. We hebben beide open NAT en ports geforward. Iemand enig idee? =X

Nooit eerder met Smartglass gewerkt maar ziet er goed uit. Kan ik nu overal met een wifi verbinding mijn Xbox bereiken?
Staat bij jullie de nat allebei op open bij network settings? Als 1 van de 2 ( of allebei) restricted of closed heeft staan dan zorgt dit voor problemen met voice chat.Nipje schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:43:
Ik heb nu al een 2 dagen een probleem met 1 van mijn vrienden op de Xbox One. We horen elkaar niet via de party chat. Ik vind het erg raar gezien ik gisteren wel met wat Tweakers in een party van 5 man heb kunnen chatten zonder problemen. We hebben beide open NAT en ports geforward. Iemand enig idee? =X
Zelf heb ik de friends tab niet op mijn home screen. Ik zit in de beta op versie 1409. Hebben meer mensen hier last van?
Beide open ja. Ik begrijp er echt niets van!lvdhoorn schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:23:
[...]
Staat bij jullie de nat allebei op open bij network settings? Als 1 van de 2 ( of allebei) restricted of closed heeft staan dan zorgt dit voor problemen met voice chat.
Zelf heb ik de friends tab niet op mijn home screen. Ik zit in de beta op versie 1409. Hebben meer mensen hier last van?
Nee, Xbox moet in hetzelfde netwerk zitten.Lekker Ventje schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:07:
Nooit eerder met Smartglass gewerkt maar ziet er goed uit. Kan ik nu overal met een wifi verbinding mijn Xbox bereiken?
xbl: superlucky luke
Jammer. Anders had ik wellicht wat mensen enthousiast kunnen maken door het een en ander te laten zien buitenshuis.Annoying-Orange schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:30:
[...]
Nee, Xbox moet in hetzelfde netwerk zitten.
Kan natuurlijk altijd met vpnLekker Ventje schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:32:
[...]
Jammer. Anders had ik wellicht wat mensen enthousiast kunnen maken door het een en ander te laten zien buitenshuis.
Die kleine 2GB update van gisteren kwam ook weer zo rap binnen dat het na een minuut of 5/6 met installeren erbij gepiept was. Dus in mijn overmoed heb ik Forza er afgegooid en opnieuw binnengehaald om na te gaan of dat al wat sneller gaat. Na 50 minuten zat ik op 60% dus dat schiet nog (steeds) niet lekker op.
My GOD, ik heb net op Gamersyde.com wat Halo MCC 1080p 60fps filmpjes gedownload (wel off-scream cam) maar damn wat ziet Halo er in 60fps ''vreemd'' uit als je dat niet gewend bent!
Geweldig haha!
Geweldig haha!
Zojuist terug van Gamescom. Tegen al mijn verwachtingen in heb ik redelijk veel gezien en gespeeld wat ik wilde zien en spelen.
Blijkbaar vond het publiek Destiny, Call of Duty en Battlefield veel interessanter dan o.a. Quantum Break, Ori and the Blind Forest en Forza Horizon 2, want daar waren de wachtrijen prima te doen.
-Quantum Break. Dit was de 1e game die we gezien hadden. Het was een live demo. Het eerste gedeelte was hetzelfde als in de Xbox persco. Daarna was er nog een stuk van circa 10 minuten met platform actie. Ik was erg onder de indruk van de grafische pracht en praal. De mooiste game die ik gezien heb op Gamescom. Ik hoop dat ze wel voldoende afwisseling en variatie weten te vinden in de gameplay.
-Ori and the blind forest. Er was totaal geen wachtrij. Deed me denken aan de stijl van Child of Light, maar dan toch anders
Heb het niet lang gespeeld, want weet toch wel dat ik hem ga kopen en wilde dus niet al te veel zien.
-Forza Horizon 2. Grafisch ziet het er goed uit. Vond het erg tof om met de in car view een weg te banen door al dat mais
. De weerseffecten zagen er ook erg mooi uit. Ik denk dat ik deze wel aanschaf. Ik ben niet zo fan van closed circuit racers zoals bijv. Forza 5, maar denk dat ik aan Horizon wel veel plezier kan beleven.
-Assassins Creed. Wow, wat een underwhelming demo was dat... Redelijk wat bugs en typische Assassins Creed perikelen waarbij je van een muurtje af wilt springen, maar dan weer net niet springt, maar gaat hangen, etc.
Wel onder de indruk van de omgevingen, het snelle afdalen van gebouwen en de lightning. Maar dit wordt geen instant buy.
-Far Cry 4 (cross uit PS4 want had het gespeeld op de PS4). Dat viel me ontzettend tegen, met name grafisch. Daarnaast had ik geen geluid via de koptelefoon. Ik heb het daarom ook maar vrij kort gespeeld, want de gameplay kende ik al van Far Cry 3. Het zal geen instant buy zijn, maar ik denk dat ik hem wel aanschaf als er een wat rustigere gameperiode optreed.
Helaas was de rij voor Sunset Overdrive en The Division te lang. Dus deze heb ik niet gezien. We waren ook nog op zoek naar Project Cars, maar die hebben we helaas niet kunnen vinden.
En oja. WTF is er aan de hand met PC gaming... Echt onwijs bizar hoe druk het is voor League of Legends, Hearthstone en Dota 2... Echt te bizar.
Blijkbaar vond het publiek Destiny, Call of Duty en Battlefield veel interessanter dan o.a. Quantum Break, Ori and the Blind Forest en Forza Horizon 2, want daar waren de wachtrijen prima te doen.
-Quantum Break. Dit was de 1e game die we gezien hadden. Het was een live demo. Het eerste gedeelte was hetzelfde als in de Xbox persco. Daarna was er nog een stuk van circa 10 minuten met platform actie. Ik was erg onder de indruk van de grafische pracht en praal. De mooiste game die ik gezien heb op Gamescom. Ik hoop dat ze wel voldoende afwisseling en variatie weten te vinden in de gameplay.
-Ori and the blind forest. Er was totaal geen wachtrij. Deed me denken aan de stijl van Child of Light, maar dan toch anders
-Forza Horizon 2. Grafisch ziet het er goed uit. Vond het erg tof om met de in car view een weg te banen door al dat mais
-Assassins Creed. Wow, wat een underwhelming demo was dat... Redelijk wat bugs en typische Assassins Creed perikelen waarbij je van een muurtje af wilt springen, maar dan weer net niet springt, maar gaat hangen, etc.
-Far Cry 4 (cross uit PS4 want had het gespeeld op de PS4). Dat viel me ontzettend tegen, met name grafisch. Daarnaast had ik geen geluid via de koptelefoon. Ik heb het daarom ook maar vrij kort gespeeld, want de gameplay kende ik al van Far Cry 3. Het zal geen instant buy zijn, maar ik denk dat ik hem wel aanschaf als er een wat rustigere gameperiode optreed.
Helaas was de rij voor Sunset Overdrive en The Division te lang. Dus deze heb ik niet gezien. We waren ook nog op zoek naar Project Cars, maar die hebben we helaas niet kunnen vinden.
En oja. WTF is er aan de hand met PC gaming... Echt onwijs bizar hoe druk het is voor League of Legends, Hearthstone en Dota 2... Echt te bizar.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Kon je meteen normaal rijden in FH2 of moest je eerst even wennen? Ik meen dat Phusebox zei dat het hem alles meeviel terwijl de preview van tweakers van een tijd terug sprak over auto's die niet zo lekker te besturen waren.
Ik denk dat het alleen maar gekker wordt als Blizzard straks Heroes of the Storm uitbrengt, dat soort games is nu enorm populair en ik ben dan ook benieuwd naar de 3rd person versie die straks op de Xbox uitkomt.
Ik kijk wel uit naar de SP, wellicht leuk om af te wisselen met Destiny.
Ik denk dat het alleen maar gekker wordt als Blizzard straks Heroes of the Storm uitbrengt, dat soort games is nu enorm populair en ik ben dan ook benieuwd naar de 3rd person versie die straks op de Xbox uitkomt.
Heb vanmiddag via de XBox een interview met een ontwikkelaar van Halo gezien met daarbij gameplaybeelden. Ik had eerder alleen maar beelden via youtube gezien maar dit was ook al een groot verschil, het ziet er geweldig uit. Multiplayer zal ik echter niet veel doen omdat mijn skills flink ruk zijn en met 2 vs 2 valt dat nog meer opBrutal1ty schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:21:
My GOD, ik heb net op Gamersyde.com wat Halo MCC 1080p 60fps filmpjes gedownload (wel off-scream cam) maar damn wat ziet Halo er in 60fps ''vreemd'' uit als je dat niet gewend bent!![]()
Geweldig haha!
Ik hoefde niet echt te wennen. Het had een lekkere besturing. Het is een 'Forza light', wat prima is voor het type racegame dat Horizon 2 wil zijn.Lekker Ventje schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:28:
Kon je meteen normaal rijden in FH2 of moest je eerst even wennen? Ik meen dat Phusebox zei dat het hem alles meeviel terwijl de preview van tweakers van een tijd terug sprak over auto's die niet zo lekker te besturen waren.
Die moba's en alle variaties erop zijn nu echt zo enorm populair. Ik begrijp het werkelijk waar niet. Heb wel eens wat gevolgd op Twitch, maar het trekt me totaal niet.
Staar je niet blind op graphics op game beurzen... zal niet de eerste keer zijn dat een game gewoon op een High-end PC draait met een framelockuchiha tijntje schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:51:
Zojuist terug van Gamescom. Tegen al mijn verwachtingen in heb ik redelijk veel gezien en gespeeld wat ik wilde zien en spelen.
En PC gaming is gigantisch op het moment! Echt énorm... maar dan vooral in genres die mij niet zoveel boeien op het moment. DOTA2 & LoL & Hearthstone zijn heel leuk, maar de AAA titles die ik online wil spelen hebben op de consoles, zelfs op de next-gen consoles, al een grotere playerbase dan op de PC (BF, CoD, Destiny (duh) en racing games).
Reden dat het daar zo druk is: íedereen met een laptop of pc kan die games draaien
Hey tweakers,
Bij deze meld ik me ook aan op dit topic, ik als 360 fanaat had de PS4 gekocht, en doordat ik het hele OS van de 360 mis, heb ik hem ook weer verkocht en ga ik vandaag de xbox one ophalen..
Ik heb dus een aantal ''noob'' vragen, die vast en zeker ergens in dit topic al beantwoord zijn, toch durf ik ze alsnog te vragen:D :
-Ik heb uiteraard nog een 360 account die ik in gebruik had voordat de 360 verkocht werd, kan ik deze gewoon gebruiken?
- Zo ja, heb ik dan ook mijn vriendenlijst terug? (oh jongens wat mis ik hun doordat ik op de PS4 niemand had)
- Kan ik communiceren met de mensen in mijn friendlist die nog steeds de 360 gebruiken? (party chat etc, zo vind ik wel op google dat alleen tekst berichten mogelijk zouden zijn, maar geen voice? klopt dit nog steeds?)
-Hoe lang gaat in de praktijk bij jullie de controller mee? (ps4 was echt rampzalig kort vergeleken de 360)
-Ik heb gekozen om een bundel met forza 5 te nemen, zonder kinect ( ben ik beperkt in het aantal games zonder kinect? dit doordat ik geen kinect in mijn woonkamer geïnstalleerd wil hebben )
Uiteraard kan ik google makkelijk langs gaan met deze vragen, dit heb ik ook met de PS4 toen der tijd gedaan, waarvan de meeste google antwoorden in de praktijk puren leugens bleken te zijn.
Bij deze meld ik me ook aan op dit topic, ik als 360 fanaat had de PS4 gekocht, en doordat ik het hele OS van de 360 mis, heb ik hem ook weer verkocht en ga ik vandaag de xbox one ophalen..
Ik heb dus een aantal ''noob'' vragen, die vast en zeker ergens in dit topic al beantwoord zijn, toch durf ik ze alsnog te vragen:D :
-Ik heb uiteraard nog een 360 account die ik in gebruik had voordat de 360 verkocht werd, kan ik deze gewoon gebruiken?
- Zo ja, heb ik dan ook mijn vriendenlijst terug? (oh jongens wat mis ik hun doordat ik op de PS4 niemand had)
- Kan ik communiceren met de mensen in mijn friendlist die nog steeds de 360 gebruiken? (party chat etc, zo vind ik wel op google dat alleen tekst berichten mogelijk zouden zijn, maar geen voice? klopt dit nog steeds?)
-Hoe lang gaat in de praktijk bij jullie de controller mee? (ps4 was echt rampzalig kort vergeleken de 360)
-Ik heb gekozen om een bundel met forza 5 te nemen, zonder kinect ( ben ik beperkt in het aantal games zonder kinect? dit doordat ik geen kinect in mijn woonkamer geïnstalleerd wil hebben )
Uiteraard kan ik google makkelijk langs gaan met deze vragen, dit heb ik ook met de PS4 toen der tijd gedaan, waarvan de meeste google antwoorden in de praktijk puren leugens bleken te zijn.
Accounts zijn volgens mij, net als op de PS4, crossplatform. Vriendenlijst weet ik niet zeker.JeroenC schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 09:58:
Hey tweakers,
Controller van de Xbox One gaat véél véél langer mee dan die van de PS4: maak je maar niet druk
Je kan alleen geen Kinect Only games spelen of Kinect features in spellen die het ondersteunen. In de praktijk zal je tot nu toe bij AAA titels weinig missen behalve voicecommands en natuurlijk de grappige features in het menu en herkenning door de camera etc.
Ik staar me ook niet blind. Quantum Break komt ergens in 2015 uit (nog helaas niet duidelijk in welk kwartaal, ik hoop q2...), maar de gameplaybeelden waren wel de mooiste die ik heb gezien.Brutal1ty schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 09:57:
[...]
Staar je niet blind op graphics op game beurzen... zal niet de eerste keer zijn dat een game gewoon op een High-end PC draait met een framelockBedankt voor het delen van je ervaringen!
![]()
Heeft iemand trouwens al die friendstab enzo in de nieuwe update? En hoe bevalt dat?
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-08-2014 10:19 ]
Oké kijk, ja belangrijk, ofja belangrijk in ieder geval leuk zou mij lijken dat de vriendenlijst meegenomen word.Brutal1ty schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:01:
[...]
Accounts zijn volgens mij, net als op de PS4, crossplatform. Vriendenlijst weet ik niet zeker.
Controller van de Xbox One gaat véél véél langer mee dan die van de PS4: maak je maar niet druk![]()
Je kan alleen geen Kinect Only games spelen of Kinect features in spellen die het ondersteunen. In de praktijk zal je tot nu toe bij AAA titels weinig missen behalve voicecommands en natuurlijk de grappige features in het menu en herkenning door de camera etc.
Oke dus op gebied van kinect is het hetzelfde zoals de Xbox360 mocht het kloppen wat jij zegt.
Ja vanwege die voicecommands etc ga ik het dus niet doen voordat mijn vriendin 1 of andere kliniek op belt met de melding dat der vriend niet helemaal 100%
Mijn vriendin was al opgelucht toen ik zei dat ik de PS4 ging verkopen, en kreeg bijna een hart aanval toen ik gister melden vandaag de xbox one te gaan halen
Gelukkig dat de xbox one controller langer mee gaat, bij de Ps4 hing die meer aan de lader dan dat ik achterover kon leunen op de bank ( niet gek ook met allemaal lampjes, speakers en ik weet niet wat in de controller )
Ik zal vandaag of morgen mijn xbox one naam hier plaatsen, vooralsnog zou ik mee kunnen doen aan Forza 5 sessies
Ook mis ik volgens mij wel een leuk familie spel op dit moment? Daar waar mijn vriendin toch vrolijk werd van de Ps4 dankzij knack ( die heeft ze volledig uitgespeeld, en daarna was de Ps4 maar een storende factor voor haar ) hebben we niet zo'n soortgelijk ( hoeft niet dat genre te zijn, maar wel iets leuks als rayman etc ) spel op de Xbox one voorlopig?
Edit, ik zie wel rayman er staan, zo ook plants vs zombies.. Hopelijk kan ik haar blij maken met plants vs zombies
[ Voor 13% gewijzigd door LopendeVogel op 17-08-2014 10:22 ]
Vriendenlijst is ook crossplatform.JeroenC schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:13:
[...]
Oké kijk, ja belangrijk, ofja belangrijk in ieder geval leuk zou mij lijken dat de vriendenlijst meegenomen word.
Oke dus op gebied van kinect is het hetzelfde zoals de Xbox360 mocht het kloppen wat jij zegt.
Ja vanwege die voicecommands etc ga ik het dus niet doen voordat mijn vriendin 1 of andere kliniek op belt met de melding dat der vriend niet helemaal 100%
Mijn vriendin was al opgelucht toen ik zei dat ik de PS4 ging verkopen, en kreeg bijna een hart aanval toen ik gister melden vandaag de xbox one te gaan halen
Gelukkig dat de xbox one controller langer mee gaat, bij de Ps4 hing die meer aan de lader dan dat ik achterover kon leunen op de bank ( niet gek ook met allemaal lampjes, speakers en ik weet niet wat in de controller )
Ik zal vandaag of morgen mijn xbox one naam hier plaatsen, vooralsnog zou ik mee kunnen doen aan Forza 5 sessies
Ook mis ik volgens mij wel een leuk familie spel op dit moment? Daar waar mijn vriendin toch vrolijk werd van de Ps4 dankzij knack ( die heeft ze volledig uitgespeeld, en daarna was de Ps4 maar een storende factor voor haar ) hebben we niet zo'n soortgelijk ( hoeft niet dat genre te zijn, maar wel iets leuks als rayman etc ) spel op de Xbox one voorlopig?
Max and the Curse of Brotherhood is wellicht iets voor je vriendin. Daarnaast is er natuurlijk ook Rayman Legends.
Voor de games kun je het beste kijken op: http://store.xbox.com/en-US/.
ik zat zojuist inderdaad op de xbox site, zag daar alleen de max and the curse niet staan ( of microsoft store bedoel ik )uchiha tijntje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:22:
[...]
Vriendenlijst is ook crossplatform.
Max and the Curse of Brotherhood is wellicht iets voor je vriendin. Daarnaast is er natuurlijk ook Rayman Legends.Verder is Peggle 2 gewoon een verslavend spelletje, maar geen idee of ze dat wat vind natuurlijk.
Voor de games kun je het beste kijken op: http://store.xbox.com/en-US/.
Deze ziet eruit als een ''vriendin haat je console'' 'vriendelijke game
En hij is ook leuk om zelf te spelenJeroenC schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:27:
[...]
ik zat zojuist inderdaad op de xbox site, zag daar alleen de max and the curse niet staan ( of microsoft store bedoel ik )
http://store.xbox.com/en-...41-42bd-bffd-953d7d09ff5c
ikke wel:JeroenC schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:27:
[...]
ik zat zojuist inderdaad op de xbox site, zag daar alleen de max and the curse niet staan ( of microsoft store bedoel ik )
*edit* en mn bovenbuurman ook zo te zien
[ Voor 5% gewijzigd door Convoy op 17-08-2014 10:30 ]
Ja klopt had zojuist de link gevolgd naar deze pagina, en vond inderdaad een stuk meer games.Convoy schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:30:
[...]
ikke wel:
*edit* en mn bovenbuurman ook zo te zien
2e hands games worden ook een stuk aantrekkelijker in september volgens mij wanneer de xbox one officieel uit is in NL met alle games.
Zo te zien een stuk meer en leukere games al op dit moment voor de xone in vergelijking met mijn ex ps4!
Ook de maandelijkse gratis games ( 2 nog wel zo te zien ) zien er een stuk beter uit dan die wazige indie games van de ps4.
Friendstab is zooooooo veel beter !uchiha tijntje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:09:
[...]
Heeft iemand trouwens al die friendstab enzo in de nieuwe update? En hoe bevalt dat?
Veel duidelijker, reageert sneller, meer keuzes en de layout is mooi strak.
Kreeg alleen dat snap centre niet voor mekaar gisteren, straks maar eens verder uitzoeken.
En Killer Instinct natuurlijk !uchiha tijntje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:22:
Max and the Curse of Brotherhood is wellicht iets voor je vriendin. Daarnaast is er natuurlijk ook Rayman Legends.Verder is Peggle 2 gewoon een verslavend spelletje, maar geen idee of ze dat wat vind natuurlijk.
[ Voor 30% gewijzigd door justifire op 17-08-2014 10:39 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mooi zo! Jammer dat ze ook nog een onderscheid maken in de mensen die in het preview programma zitten
. Eerst een heel kleine selectie gamers, nu een wat grotere en dan hopelijk in september iedereen neem ik aan.
Had hem ook niet gekregen maar vanacht rolde hij plotseling binnen.uchiha tijntje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:37:
Mooi zo! Jammer dat ze ook nog een onderscheid maken in de mensen die in het preview programma zitten. Eerst een heel kleine selectie gamers, nu een wat grotere en dan hopelijk in september iedereen neem ik aan.
Er is dus nog hoop
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Trouwens hoe gaat het eigenlijk met de Nederlandse taal?
Hoe ik het zo begrijp heb ik tot 5 sept alles in het Engels, wat geen enkel probleem is. Maar hoe gaat dat met de store? Gaat de store straks automatische naar de Nederlandse versie ( en dan niet alleen de taal, maar ook de prijzen etc ) wanneer ik hem omzet naar Nederlands?
Of moet dan de xbox gereset worden en dan in het begin keuze scherm naar Nederlands worden gezet?
Hoe ik het zo begrijp heb ik tot 5 sept alles in het Engels, wat geen enkel probleem is. Maar hoe gaat dat met de store? Gaat de store straks automatische naar de Nederlandse versie ( en dan niet alleen de taal, maar ook de prijzen etc ) wanneer ik hem omzet naar Nederlands?
Of moet dan de xbox gereset worden en dan in het begin keuze scherm naar Nederlands worden gezet?
[ Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 17-08-2014 10:43 ]
Wel grappig om een datacounter te hebben. Zo zie je maar hoeveel data netflix verbruikt als je dat een aantal uurtjes aan hebt staan
Dus de Paypal block zoals we eerst hadden zit er weer op? Vorige week werkte het oke maar hoor nu steeds meer dat het toch weer geblocked is.
Wat vonden jullie van de MCC 60fps multiplayer footage?
http://www.gamersyde.com/...multiplayer-15741_en.html
Downloaden en openen met DivX player óf WMP als je een 60fps video playback kaart hebt (mijn Hd5870 ondersteund het niet officieel en stottert dus in wmp, maar niet in DivX)
Ik vind het er iig lekker soepeltjes uit zien zo!
http://www.gamersyde.com/...multiplayer-15741_en.html
Downloaden en openen met DivX player óf WMP als je een 60fps video playback kaart hebt (mijn Hd5870 ondersteund het niet officieel en stottert dus in wmp, maar niet in DivX)
Ik vind het er iig lekker soepeltjes uit zien zo!
Zo ook eindelijk eens wakker na het dagje GamesCom. Het was sowieso erg gaaf om over de beurs te lopen en zo van alles te zien. Telleurstellend was de enorme wachtrij overal.
Zelf even bij Quantum Break naar binnen geweest omdat die weinig interesse scheen te hebben? Maar ik vond het erg gaaf om te zien en de game gaat ook zeker een must buy worden voor mij!
Ori had ook niet echt veel bezoekers dus even lekker rustig kunnen spelen. De eerste beelden er al van een tijd geleden vond ik enorm gaaf en nu het zo gespeeld te hebben is het ook echt een leuke game en kijk ik er enorm naar uit! Owjah en er stond een mooie dame naast mij te gamen misschien dat ik daarom wat langer bleef staan
Forza alleen gezien van anderen maar wat ik zo zag ziet het er wel mooi uit
en wellicht dat het iets meer open terrein mij ook wel aanspreekt om wat mee te spelen (verwacht geen race god dan
)
Zelf even bij Quantum Break naar binnen geweest omdat die weinig interesse scheen te hebben? Maar ik vond het erg gaaf om te zien en de game gaat ook zeker een must buy worden voor mij!
Ori had ook niet echt veel bezoekers dus even lekker rustig kunnen spelen. De eerste beelden er al van een tijd geleden vond ik enorm gaaf en nu het zo gespeeld te hebben is het ook echt een leuke game en kijk ik er enorm naar uit! Owjah en er stond een mooie dame naast mij te gamen misschien dat ik daarom wat langer bleef staan
Forza alleen gezien van anderen maar wat ik zo zag ziet het er wel mooi uit
Ik heb net via de Xbox Smartglass beta app op mijn windows phone iets gekocht via Paypal op mijn NL accountlHybridl schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:54:
Dus de Paypal block zoals we eerst hadden zit er weer op? Vorige week werkte het oke maar hoor nu steeds meer dat het toch weer geblocked is.
Ik zit zelf niet in het beta-programma
Dat klopt, dat kan gewoon, maar in de (beta) update gaat je xbox vanzelf aan om de game te downloaden. Nu moet je zelf eerst de download handmatig starten op je xbox.Rockvee2 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:48:
[...]
Ik heb net via de Xbox Smartglass beta app op mijn windows phone iets gekocht via Paypal op mijn NL account
Waar kan je eigenlijk zien welke versie os je hebt? Keek bij settings en dan console, maar kan daar niets uit opmaken.
Hoe heb je iets gekocht via de smartglass app?Rockvee2 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 11:48:
[...]
Ik heb net via de Xbox Smartglass beta app op mijn windows phone iets gekocht via Paypal op mijn NL account
xbl: superlucky luke
Er zit een quest in de beta waar je met de smartglass beta iets moet kopen in de store, daar zal het denk ik wel mee te maken hebben.
Sysyem->console info aan de rechterkantThijmen schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 12:18:
Waar kan je eigenlijk zien welke versie os je hebt? Keek bij settings en dan console, maar kan daar niets uit opmaken.
[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 17-08-2014 12:40 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is goed nieuws, dan zal FH2 hier op de HDD komen te staan. Vooral dat freeroamen lijkt me wel wat, lekker de toerist uithangenuchiha tijntje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:02:
[...]
Ik hoefde niet echt te wennen. Het had een lekkere besturing. Het is een 'Forza light', wat prima is voor het type racegame dat Horizon 2 wil zijn.
Die moba's en alle variaties erop zijn nu echt zo enorm populair. Ik begrijp het werkelijk waar niet. Heb wel eens wat gevolgd op Twitch, maar het trekt me totaal niet.
Ik hoop dat als de cloud straks eenmaal goed werkt dat de game nog groter kan worden en dat je van Gibraltar naar de Noordkaap kunt rijden. Of van Alaska naar Vuurland
Hmm ik heb nog niks binnen gekregen.justifire schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 10:40:
[...]
Had hem ook niet gekregen maar vanacht rolde hij plotseling binnen.
Er is dus nog hoop
iemand zijn xbox met telfort decoder al aan de praat?
Zie op internet verscheinende filmpjes dat de apparaten (Decoder) ook bestuurbaar zijn met stem vanaf de xbox.
Zie op internet verscheinende filmpjes dat de apparaten (Decoder) ook bestuurbaar zijn met stem vanaf de xbox.
Is de besturing meer arcade zoals Grid of NFS..?uchiha tijntje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 00:02:
Ik hoefde niet echt te wennen. Het had een lekkere besturing. Het is een 'Forza light', wat prima is voor het type racegame dat Horizon 2 wil zijn.
Ik hoop dat ze die hele mooie Europese routes toevoegen zoals; Passo Stelvio, van Davos naar de Stelviopas, of een mooie alpenroute
Quantum Break staat nu ook op mijn lijstje.
Besturing was wat mij betreft zoals Forza. Stonden volgens mij wat hulpjes aan, maar ik vond het aan alle kanten herkenbaar als Forza, wat imho een hele dikke plus is.mowa schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 13:51:
[...]
Is de besturing meer arcade zoals Grid of NFS..?
Quantum Break zag er erg indrukwekkend uit, ongeveer 10 minuten meer demo van tijdens de persconferentie van Microsoft. Grafisch dik in orde, en gameplaytechnisch volgens mij ook wel, als ze zorgen dat het niet te repetitief word.
Na afloop van de demo nog even bij 1 van de medewerkers van Remedy wezen vissen naar wat info over de resolutie. Merkte dat ie het wel wilde, maar niet mocht vertellen, dus daar niks wijzer geworden
Could be, maar had niet het gevoel dat ze de boel aan het 'bedonderen' waren. Maar zeker weet je het niet nee, de kast waar de tv op stond was groot genoeg voor een pcBrutal1ty schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 09:57:
[...]
Staar je niet blind op graphics op game beurzen... zal niet de eerste keer zijn dat een game gewoon op een High-end PC draait met een framelock
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zojuist de xbox one geïnstalleerd, zit een trial bij van 14 dagen gold. Ik ging ervan uit dat de gold die ik in de 360 tijd had verlopen zou zijn, echter wanneer ik de trial invoer zegt hij dat ik al gold heb.
Zodra ik iets wil downloaden zoals een gratis game zegt die dat ik gold moet hebben.. Dacht van dan voer ik bij use code de trial in, weer de melding dat ik al gold heb en iemand anders blij moet maken met de trial..
Nu zit ik al 15min te zoeken naar de optie waar je kan zien of je zilver of gold hebt, en de periode dat het geldig is.. Kan het helaas nergens vinden?
Is gold überhaupt mogelijk op dit moment vanuit Nederland?
Zodra ik iets wil downloaden zoals een gratis game zegt die dat ik gold moet hebben.. Dacht van dan voer ik bij use code de trial in, weer de melding dat ik al gold heb en iemand anders blij moet maken met de trial..
Nu zit ik al 15min te zoeken naar de optie waar je kan zien of je zilver of gold hebt, en de periode dat het geldig is.. Kan het helaas nergens vinden?
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 17-08-2014 14:36 ]
Maar wat schiet je er mee op om de boel te besodemieteren? Als de game uitkomt en de graphics zijn minder dan op de beurs levert dat een hoop negatieve publiciteit op.
Niet echt. Het gebeurt al sinds Ps2/Xbox era. Maar nu letten mensen er eindelijk wat meer op, in plaats van alleen een stel journalisten en ex-PC gamers.Lekker Ventje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:07:
Maar wat schiet je er mee op om de boel te besodemieteren? Als de game uitkomt en de graphics zijn minder dan op de beurs levert dat een hoop negatieve publiciteit op.
En Watch Dogs was een extreem voorbeeld waardoor mensen er nu nóg meer op letten. Maar het werd altijd al gedaan eigenlijk.
Mede daarom denk ik dat de demo ook gewoon op een X1 draaide, maar helemaal zeker weet je dat natuurlijk niet. Heb tijdens de demo vooral gelet op aliasing, en dat was praktisch niet (zichtbaar) aanwezig. Dat sterkte mijn vermoeden dat de game op dit moment wellicht op 900p draaide, bij de meeste 1080p games op de X1 is er (volgens mij) wel aliasing te zien (zie Forza 5). Helaas werd mijn vermoeden niet bevestigd of ontkend door de beste Remedy medewerker 
Niet dat het me heel veel boeit, als 900p voor de beste graphics zorgt, so be it. Ryse is nog steeds 1 van de mooiste games die ik ooit gezien heb, en die draait ook 'maar' op 900p.
Niet dat het me heel veel boeit, als 900p voor de beste graphics zorgt, so be it. Ryse is nog steeds 1 van de mooiste games die ik ooit gezien heb, en die draait ook 'maar' op 900p.
[ Voor 16% gewijzigd door BM op 17-08-2014 14:20 ]
Xbox
Maar dan wel 60fps neem ik aan? Dat heb ik persoonlijk liever dan een hogere resolutie. Het liefst beide natuurlijk...
Blijft toch een heikel punt, dat "1080p 60fps" verhaal. Waar de PS4 het tot nu toe domweg een stuk beter doet. Blijkt ook weer uit dit Gamekings artikel.
Ik vraag me af in hoeverre MS hier nog verandering in kan brengen. Hoeveel extra kracht levert het niet meer te hoeven reserveren van GPU kracht voor Kinect nou echt op? In hoeverre kan MS developers helpen in het "begrijpen" van de architectuur van de One?
Blijft toch een heikel punt, dat "1080p 60fps" verhaal. Waar de PS4 het tot nu toe domweg een stuk beter doet. Blijkt ook weer uit dit Gamekings artikel.
Ik vraag me af in hoeverre MS hier nog verandering in kan brengen. Hoeveel extra kracht levert het niet meer te hoeven reserveren van GPU kracht voor Kinect nou echt op? In hoeverre kan MS developers helpen in het "begrijpen" van de architectuur van de One?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
graag je vorige bericht aanpassen, ipv nu al te 'kicken' met een bijna identieke vraag
[ Voor 90% gewijzigd door BM op 17-08-2014 14:37 ]
1080p 60 fps vs 900p 60 fps zie je nauwelijks verschil op een 50 inch tv, MS helpt developers het makkelijker maken met o.a. DX12, die niet gaat zorgen voor 1080p 60fps in 1 keer, maar het leven van een dev wel wat makkelijker maaktRossi46 schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:28:
Maar dan wel 60fps neem ik aan? Dat heb ik persoonlijk liever dan een hogere resolutie. Het liefst beide natuurlijk...
De extra kracht werd genoemd als 10% (hoe feitelijk het 10% is geen idee)
Jeetje wat is die lijst met gamertags groot! Ik dacht ik voeg alle tweakers even toe maar dat gaat niet eens passen joh
. Dat wordt maar een paar random mensen toevoegen dan
. Zijn er nog mensen die erg veel Forza spelen? Dan zal ik die sowieso in mijn lijst gooien!
Ga naar settings en dan naar subscriptions en daar zie je of je Gold of Silver hebt.JeroenC schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:32:
Is gewoon mogelijk. Ik heb het via offgamers gedaan en heb nu nog Gold tot 03-08-2015.
Mij boeit het overigens niet zo of het 900 of 1080P is. Als het 60 fps is vind ik het best. Tijdens het gamen zie je het toch niet een aangezien ik op 4 meter van mijn tv zit is het verwaarloosbaar.
Het is vooral belangrijk voor mensen die hun e-peen willen tonen.
[ Voor 21% gewijzigd door Lekker Ventje op 17-08-2014 14:40 ]
Ik heb het geprobeerd, vind er niks terug?Lekker Ventje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:38:
[...]
Ga naar settings en dan naar subscriptions en daar zie je of je Gold of Silver hebt.
Is gewoon mogelijk. Ik heb het via offgamers gedaan en heb nu nog Gold tot 03-08-2015.
Op welke regio heb jij het staan? Volgens mij heb ik de VS gekozen.
Volgens de website zie ik dit:
Gold wordt niet ondersteund in jouw regio.
Maar kan zijn dat de website het in het Nederlands pakt, echter staat de xbox daar uiteraard niet op ( stond wel bij de talen ertussen de eerste keer opstarten, alleen kon ik hem niet selecteren )
Ik zit in de VS, heb de code op de Xbox zelf ingevoerd.
Hm vreemd.. Ja als ik dat met de trial probeer zegt die dat er al gold is, maar bij de maandelijkse gratis game downloaden zegt die dat er geen gold isLekker Ventje schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:40:
Ik zit in de VS, heb de code op de Xbox zelf ingevoerd.
Wellicht dat je voor de Games for Gold een vaste abo moet hebben. Ik had ook problemen met een trial en Games for Gold.
Ja maar ik kan de trial niet eens invoeren op de xbox want krijg de melding dat ik al gold heb.
Bij subscriptions kan ik alleen klikken op learn About gold membership, dat is het.
Ik zie ook nergens of ik nou zilver of gold heb
Bij subscriptions kan ik alleen klikken op learn About gold membership, dat is het.
Ik zie ook nergens of ik nou zilver of gold heb
[ Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 17-08-2014 14:48 ]
Dan zou je misschien contact op moeten nemen met MS support want iets klopt er niet. Bij mij was het code invoeren en spelen. Overigens had ik geen Gold meer, die was op mijn 360 al verlopen. Ik heb dus nooit de melding gehad dat ik al Gold had.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!