Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
Chrosser schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:14:
Phusebox, Kun je wat meer vertellen over de live demo van the Division die je gezien hebt?
Is het de E3 gameplay die je gezien hebt? en hoe zag het uit? en welk platform werd getoond?
Eerst het stukje E3 gameplay gezien, maar daarna een nog niet eerder getoond stuk dat veel eerder in het spel plaatsvond. Was Xbox One build, en zag er goed uit. Niet zo gelikt als Quantum Break, maar wel veel details. De engine van Ubisoft is nou eenmaal wat grover vind ik zelf, maar het paste wel goed in de stijl.

Ze lieten zien hoe je op je tablet kunt meespelen met een drone om bijvoorbeeld vijanden en dergelijke in kaart te brengen. Beetje hetzelfde als ze in Watch Dogs ook al deden.
SinergyX schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:28:
[...]

d:)b

Is Rockstar met GTA niet aanwezig op GC?
Alleen achter gesloten deuren. Maar ik werd niet warm van GTA V, dus heb deze dan ook geskipped.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zou je mensen aanraden die zaterdag naar de gamescom gaan en met geluk wellicht 1 game kunnen proberen :).

Zelf heb ik veel interesse in Quantum Break, The Witcher en The Division en The Order 1886 (PS4 titel, ja ik weet het...).

Forza Horizon 2, Sunset Overdrive, Project Cars, etc komen binnen nu en 2/3 maanden allemaal uit, dus die hoef ik niet perse te zien.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:36:
Wat zou je mensen aanraden die zaterdag naar de gamescom gaan en met geluk wellicht 1 game kunnen proberen :).

Zelf heb ik veel interesse in Quantum Break, The Witcher en The Division en The Order 1886 (PS4 titel, ja ik weet het...).

Forza Horizon 2, Sunset Overdrive, Project Cars, etc komen binnen nu en 2/3 maanden allemaal uit, dus die hoef ik niet perse te zien.
QB: live demo
The Witcher 3: live demo
The Division: live demo of video (deze heb ik achter gesloten deuren gezien)
The Order: hands-on maar viel mij erg tegen, maar als je daar in de rij hebt gestaan kun je meteen Far Cry 4, Untill Dawn en Bloodborne checken (die zitten in 1 stand).

Forza Horizon 2: hands-on en wachttijd valt daar volgens mij wel mee
Sunset Overdrive: deze heb ik zelf helaas niet gedaan
Project Cars: heb maar 2 booths kunnen ontdekken, op de Sony stand, naast Project Morpheus. Hier is niet echt een rij maar je kans grijpen.

Een tip: blijf tot het einde. Normaal gesproken, en ook dit jaar weer gemerkt, is het laatste uurtje het minst druk en zijn de rijen stukken korter. Als je geen tijd wil verdoen met wachten op eten, ga niet naar de food court, probeer het buiten of neem zelf eten mee. Voor een stukje karton met tomatensaus (dat men pizza noemt) wacht je al snel 45-60 minuten!!

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 15-08-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Phusebox schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:45:
[...]

QB: live demo
The Witcher 3: live demo
The Division: live demo of video (deze heb ik achter gesloten deuren gezien)
The Order: hands-on maar viel mij erg tegen, maar als je daar in de rij hebt gestaan kun je meteen Far Cry 4, Untill Dawn en Bloodborne checken (die zitten in 1 stand).

Forza Horizon 2: hands-on en wachttijd valt daar volgens mij wel mee
Sunset Overdrive: deze heb ik zelf helaas niet gedaan
Project Cars: heb maar 2 booths kunnen ontdekken, op de Sony stand, naast Project Morpheus. Hier is niet echt een rij maar je kans grijpen.

Een tip: blijf tot het einde. Normaal gesproken, en ook dit jaar weer gemerkt, is het laatste uurtje het minst druk en zijn de rijen stukken korter. Als je geen tijd wil verdoen met wachten op eten, ga niet naar de food court, probeer het buiten of neem zelf eten mee. Voor een stukje karton met tomatensaus (dat men pizza noemt) wacht je al snel 45-60 minuten!!
Is Project Cars te testen icm Morpheus? Morpheus zou dus een van de eerste dingen zijn die ik wil testen als ik op zon beurs zou zijn :).

Ah X1 topic, mi scuzi

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mr Ton schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:48:
[...]

Is Project Cars te testen icm Morpheus? Morpheus zou dus een van de eerste dingen zijn die ik wil testen als ik op zon beurs zou zijn :).
Nee, alleen die haai demo. Oculus staat er ook. Maar verwacht daar ook lange rijen, en het is het volgens mij (nog) niet waard. Dan zou ik eerder voor Oculus gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:05
Gebruikt iemand toevallig een stuurtje voor de One ? En zo ja, welke kun je aanraden?

Zelf altijd de Driving Force GT gebruikt op de PS3 i.c.m. een playseat. Vindt het zonde om die playseat nu weg te laten verstoffen, maar gezien de prijsverschillen zo enorm zijn voor de stuurtjes (zag er 1 voor 80 euro, en daarna gelijk 250+) vraag ik me af wat raadzaam is.

Kan ik beter wachten tot er meerdere zijn ? of wordt het aanbod niet veel groter ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:51

TheVMaster

Moderator WOS
De specs voor de de nieuwe preview waren natuurlijk al beschikbaar (Thanks Yaz!), maar nu lees ik dus dat ze nog niet direct voor iedereen beschikbaar gaat komen....
At the same time, we also have new features in the September update that we can't wait to get feedback on as well. With that in mind, we've decided to release the 1409 update preview to a portion of our Preview audience, while keeping others on 1408 to help us make sure it's ready for prime time.

We know those of you with 1408 still on your consoles will continue to provide that great feedback to help us make a great update, and those of you with 1409 will provide excellent feedback as well. After we release 1408, we'll get everyone over to 1409 so you all will get a chance to see what's coming first, like always.
Dit zit in de 1409 Preview:
The 1409 Preview is here! In this update, we’ll make some great changes to the Party app and Upload Hub, as well as change the way you get to your favorite content via Media Player and Live TV improvements. Here’s a shortlist of features coming in 1409:

The Party App has been re-organized! You can now see what activities everyone in your party is doing, and more quickly perform common actions like muting, joining, or sending game invites. Also, Parties now have a Party Leader. This person can change whether the party requires invitations, and she/he can remove others from the party

Media Player. A new app will be available soon that enables users to play media files from either an attached USB device or from a network connected home media server that supports DLNA protocols. The preview version of the Media Player app will initially only support USB devices, with DLNA support coming soon.

Boot to TV. Now Xbox One owners will be able to set their console to boot directly to television when coming out of connected standby.

Live TV miniguide. For markets where OneGuide is available, a new miniguide on the bottom of the screen will display details about the TV content that is currently playing. Users can quickly change channels, see what’s on other channels, and access recent channels to quickly navigate to 1 more or previous channels.

SmartGlass updates. Lots of updates for SmartGlass this month, including posting status messages from Activity Feed, commenting and sharing items from Activity Feed and from Game Clips, a personalized Activity Feed on your profile, conversation view for Messages, record Game Clips directly from the Now Playing bar, and a What's New page.

“Xbox On” in new markets. We’re adding support for additional markets to use the “Xbox On” Kinect voice command to power on their consoles: Australia, Canada (French), Italy, Spain, Mexico, and Brazil.

GameDVR multi clip deletes. Users will be able to choose multiple GameDVR clips to delete at once in the Upload app.

To learn what system update is current and what's in it, check out the Current Update feature below. You can click the OS version for details. For news from the Xbox Team, check out the Announcements Forum.

Thanks for participating in the Preview Program!

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 15-08-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Yaz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:18:
[...]

Wat is je gamertag? Iedere preview member kan anderen uitnodigen.
Zal ik gewoon een bericht ontvangen betreffende de uitnodiging of zal ik verder niet merken als ik een uitnodiging heb ontvangen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:07:
[...]

Zal ik gewoon een bericht ontvangen betreffende de uitnodiging of zal ik verder niet merken als ik een uitnodiging heb ontvangen? Alvast bedankt!
Als het goed is krijg je inderdaad via je Xbox een bericht en kun je de Preview app downloaden, waarna je mee draait in de Preview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:07:
[...]

Ik ben pas vanaaf thuis en weet niet zeker of ik dan achter de xbox zit. Mocht iemand anders je kunnen uitnodigen zou jou dat alvast helpen.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Yaz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:24:
[...]

Ik ben pas vanaaf thuis en weet niet zeker of ik dan achter de xbox zit. Mocht iemand anders je kunnen uitnodigen zou jou dat alvast helpen.
Dat is in orde hoor, geen haast!

Mocht er intussen iemand anders zijn die me alvast een uitnodiging kan sturen dan is dat natuurlijk altijd welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 20-09 13:48
Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:42:
[...]

Dat is in orde hoor, geen haast!

Mocht er intussen iemand anders zijn die me alvast een uitnodiging kan sturen dan is dat natuurlijk altijd welkom ;)
Invite verzonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
xavento schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:56:
Gebruikt iemand toevallig een stuurtje voor de One ? En zo ja, welke kun je aanraden?

Zelf altijd de Driving Force GT gebruikt op de PS3 i.c.m. een playseat. Vindt het zonde om die playseat nu weg te laten verstoffen, maar gezien de prijsverschillen zo enorm zijn voor de stuurtjes (zag er 1 voor 80 euro, en daarna gelijk 250+) vraag ik me af wat raadzaam is.

Kan ik beter wachten tot er meerdere zijn ? of wordt het aanbod niet veel groter ?
Ik hoop dat het aanbod groter wordt maar veel groter zal het niet meer worden vrees ik nu Logitech met de consoles gestopt is.
Op die van 80 euro zit volgens mij geen FFB, lekker laten liggen dus. Ik vrees dat je op dit moment als snel richting 300 euro gaat voor een stuurtje dus ik doe het nog wel even met de controller.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:05
Lekker Ventje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:00:
[...]

Ik hoop dat het aanbod groter wordt maar veel groter zal het niet meer worden vrees ik nu Logitech met de consoles gestopt is.
Op die van 80 euro zit volgens mij geen FFB, lekker laten liggen dus. Ik vrees dat je op dit moment als snel richting 300 euro gaat voor een stuurtje dus ik doe het nog wel even met de controller.
Ja inderdaad, vindt 300 euro toch echt iets te gek worden. Thanks voor je reactie :)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Thanks, ik heb je ook meteen even als vriend toegevoegd (heb nog een aardig lege lijst). Ik zie de invite echter nog nergens. Waar moet ik ergens zoeken voor het bericht? Heb nog veel te leren over de Xbox merk ik al :D

Edit:
Wellicht kan ik deze invites nog niet zien omdat ik nog op de 14 day Xbox Live trial zit die bij mijn xbox zat.

[ Voor 14% gewijzigd door Nipje op 15-08-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:03:
[...]

Thanks, ik heb je ook meteen even als vriend toegevoegd (heb nog een aardig lege lijst). Ik zie de invite echter nog nergens. Waar moet ik ergens zoeken voor het bericht? Heb nog veel te leren over de Xbox merk ik al :D
Had jou inderdaad ook als vriend toegevoegd :). Het kan even duren voordat je de invite krijgt, MS verstuurt preview invites in waves geloof ik. Ik had geluk, kreeg hem na een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
McPoowl schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:05:
[...]

Had jou inderdaad ook als vriend toegevoegd :). Het kan even duren voordat je de invite krijgt, MS verstuurt preview invites in waves geloof ik. Ik had geluk, kreeg hem na een dag.
Ah right. Hoop dat het ook werkt met mijn Xbox live trial account dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Kun je mij ook uitnodigen
Gamertag: superlucky luke

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

En mij mijn gamertag staat onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Mijne staat overigens ook in de sig, hoewel de XBO pas 05-09 binnen komt ;) (voor het geval er iemand vriendjes zoekt :P ) (en ja ik heb 0 friends omdat ik op de 360 nooit Gold had (nu wel) en dus geen friends had ge-add :P :( )

[ Voor 53% gewijzigd door Notna op 15-08-2014 12:11 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik was eens aan het kijken bij vraag en aanbod, zoveel mensen die hun Xbox One verkopen voor veel te veel geld eigenlijk :D Ik dacht er aan de mijne te verkopen, om dan de witte te kopen, maar mss ben ik beter af met gewoon goede stickers. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ik zou voor de stickers gaan, anders verlies je er toch alleen maar (veel) geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Zo geweldig vind ik de witte ook helemaal niet (de controller vind ik vooral lelijk). Elk apparaat in mijn kast is zwart dus ik hou het lekker bij zwart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Annoying-Orange schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:32:
[...]

Kun je mij ook uitnodigen
Gamertag: superlucky luke
Verzonden
xAnarchyBaS schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:02:
En mij mijn gamertag staat onderaan.
En verzonden.

Zullen we het nu weer over de Xbox gaan hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-Fighter schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:13:
Ik was eens aan het kijken bij vraag en aanbod, zoveel mensen die hun Xbox One verkopen voor veel te veel geld eigenlijk :D Ik dacht er aan de mijne te verkopen, om dan de witte te kopen, maar mss ben ik beter af met gewoon goede stickers. Wat denken jullie?
Ik volg al tijdje ebay voor die cover-stickers, maar ben nog niet onder de indruk van de kwaliteit. Meeste zijn gewoon een pre-cut A4 met een groot plaatje erop, nog weinig 'design' specifiek voor de console (uitzondering van de retro Nintendo en imitatie Titanfall).

Gros is nog gewoon mockup, heb nog weinig 'echte' foto's gezien.

http://www.icarbons.com/c...xbox-one-brushed-titanium
Deze is btw erg mooi, maar best prijzig.

Van het weekend toch eens wat bestellen, kijken wat het is. De PS3 varianten die ik had waren 'nonremovable' papierenstickers, waar je gigantische lijmresten blijft houden. Slechts enkeling was plastic-covered, maar was erg inaccuraat gesneden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:20
Dat MS nu zelf als eerste met de mediaplayer aankomt en hiermee Plex voor is is mijn inziens weer een positief signaal.
Kan niet anders concluderen dat MS erg hun best doet naar de community te luisteren en hier snel op te reageren. Jammer van de de negatieve vibe die bij veel consumenten is blijven hangen van vorig jaar en nu met de 1080P hype.

Nog Tweakers die zin hebben in een potje Titanfall vanavond? Ben er zelf nu niet bepaald een held in ;-)
(En nee, Forza is nu eenmaal niet zo mijn ding)

Als een mede Tweaker nog zo vriendelijk wil zijn mij een invite te sturen voor de preview. Gamertag is Omega78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Die decal is wel erg chique hoor!

@Omega: Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
Preview update 1809mb binnen gehaald paar uur geleden. Nieuwe friends tab nog niet beschikbaar, nieuwe indeling bij settings en party app zitten er voor mij al wel bij.

Oneguide nog niets van kunnen testen, met de box op us werkt het niet en met de box op nl geen guide wel gewoon tv kijken en app channels toevoegen.

*edit*

Boot to TV werkt prima trouwens, is ook een quest voor aangemaakt btw.

[ Voor 11% gewijzigd door Pethor op 15-08-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavento schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:56:

Beste hoop ligt nu bij TM, waar nu ook de T300RS bij is gekomen voor de PS4, dat zij verder gaan met stuurtjes. Al vraag ik me af of TM nog focus houd op de XBO of verder gaat met PS4/PC variant (gezien de naam, denk ik het laatste). Prijs van de 458 zakt wel 'rustig', al denk ik niet dat hij snel onder de 200 gaat duiken (of helemaal niet).

Logitech verwacht ik wel een nieuwe versie van de G27, maar zie zal 99% zeker PS4/PC gaan worden. MadCatz is pas net begonnen met leveren van hun versie, dus daar zal nog wel niets van komen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pethor schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:29:
Preview update 1809mb binnen gehaald paar uur geleden. Nieuwe friends tab nog niet beschikbaar, nieuwe indeling bij settings en party app zitten er voor mij al wel bij.

Oneguide nog niets van kunnen testen, met de box op us werkt het niet en met de box op nl geen guide wel gewoon tv kijken en app channels toevoegen.

*edit*

Boot to TV werkt prima trouwens, is ook een quest voor aangemaakt btw.
+

Hij komt hier nu ook binnen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-----> TC ;)

[ Voor 98% gewijzigd door Bullet NL op 15-08-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Gisteren heb ik mijn Xbox One ingesteld en de voucher die bij de console zat gebruikt voor een 14 day trial voor Xbox Live. Echter, nu ik mijn profiel bekijk op account.xbox.com zie ik het volgende staan bij Abonnementen:

"Gold wordt niet ondersteund in jouw regio."

Zit ik hier iets fout te doen? Moet ik misschien mijn regio nog wijzigen of iets in die richting? Ik zie namelijk ook nergens staan dat ik nu Xbox Live Gold heb na het gebruiken van de trial key.

[ Voor 11% gewijzigd door Nipje op 15-08-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Bullet NL schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:40:
[...]

+

Hij komt hier nu ook binnen.
Hier ook.

Iemand deze al gezien trouwens? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:20
Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:43:
Gisteren heb ik mijn Xbox One ingesteld en de voucher die bij de console zat gebruikt voor een 14 day trial voor Xbox Live. Echter, nu ik mijn profiel bekijk op account.xbox.com zie ik het volgende staan bij Abonnementen:

Zit ik hier iets fout te doen? Moet ik misschien mijn regio nog wijzigen of iets in die richting? Ik zie namelijk ook nergens staan dat ik nu Xbox Live Gold heb na het gebruiken van de trial key.
Heb je op de site de locatie nog op NL staan? (links onderaan in het grijs kan de de regio veranderen)
Ik heb hem op US staan net als de XBOX en krijg die melding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:39
Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:43:

Dat Gold niet ondersteund wordt in jouw regio snap ik niet, had jij al een account waar Gold op stond? Is het een Nederlands account? Ik weet het niet, misschien anders. Als je er niet uitkomt misschien kijken bij xbox support.

En naar mijn ervaring waren trial vouchers nooit echt Gold vouchers, in het verleden bleef mijn account ook Silver nadat ik een zo'n voucher heb gebruikt. Behalve dat, kon ik wel games online spelen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die regio beta stond dus los van de preview updates? 1408 heb in juli nog gehad, maar nog geen bericht over de 1409.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
svenerator schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:51:
[...]

Dat Gold niet ondersteund wordt in jouw regio snap ik niet, had jij al een account waar Gold op stond? Is het een Nederlands account? Ik weet het niet, misschien anders. Als je er niet uitkomt misschien kijken bij xbox support.

En naar mijn ervaring waren trial vouchers nooit echt Gold vouchers, in het verleden bleef mijn account ook Silver nadat ik een zo'n voucher heb gebruikt. Behalve dat, kon ik wel games online spelen etc
Ik heb lang geleden een xbox 360 gehad waardoor mijn account denk ik nog op NL stond. Ik heb de regio net gewijzigd zoals hierboven aangegeven en nu staat er:

"Get the most from Xbox with Xbox Live Gold"

Blijkbaar is de voucher dus helemaal niet voor gold (al staat het er wel op :S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:39
Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:55:
[...]

Ik heb lang geleden een xbox 360 gehad waardoor mijn account denk ik nog op NL stond. Ik heb de regio net gewijzigd zoals hierboven aangegeven en nu staat er:

"Get the most from Xbox with Xbox Live Gold"

Blijkbaar is de voucher dus helemaal niet voor gold (al staat het er wel op :S).
Misschien levert het intern bij Microsoft moeilijkheden op als je wel officeel Gold werd door die voucher, behalve het feit dat mijn account nog steeds van buitenaf een Silver account leek, kon ik wel games online spelen. Misschien weet iemand anders of de vouchers alleen maar voor online gamen werkt, of dat anders functies van Gold (zoals party chat) ook werken met die vouchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
svenerator schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:58:
[...]

Misschien levert het intern bij Microsoft moeilijkheden op als je wel officeel Gold werd door die voucher, behalve het feit dat mijn account nog steeds van buitenaf een Silver account leek, kon ik wel games online spelen. Misschien weet iemand anders of de vouchers alleen maar voor online gamen werkt, of dat anders functies van Gold (zoals party chat) ook werken met die vouchers.
Zou kunnen inderdaad. Ik kan in ieder geval wel mensen uitnodigen voor een party maar ik hoor de mensen vervolgens niet praten (misschien ligt dit ergens anders aan). Het is voor nu erg onduidelijk wat voor een lidmaatschap ik momentele heb terwjil ik dat toch wel graag zou willen weten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Volgens mij krijg je bij alles wat onder de maand zit geen 'echte' Gold account... ondanks dat je wel sommige features hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Ik draai hier nu de 1409 beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bc7
  • Laatst online: 20-09 14:00

bc7

mtouw78 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:21:
Nog Tweakers die zin hebben in een potje Titanfall vanavond? Ben er zelf nu niet bepaald een held in ;-)
(En nee, Forza is nu eenmaal niet zo mijn ding)

Als een mede Tweaker nog zo vriendelijk wil zijn mij een invite te sturen voor de preview. Gamertag is Omega78
Toegevoegd :)
Voor potje Titanfall ben ik altijd wel in, gamertag: Crypteq :)

XBL GT: Crypteq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:02:
[...]
Zou kunnen inderdaad. Ik kan in ieder geval wel mensen uitnodigen voor een party maar ik hoor de mensen vervolgens niet praten (misschien ligt dit ergens anders aan).
Het je wel een "Open Nat" als je kijkt bij Settings -> Network? Zo nee, dan moet je even zoeken op de support site welke poorten je open moet zetten (of zet je xbox in de dmz, is neller en net zo veilig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Yaz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:16:
[...]

Het je wel een "Open Nat" als je kijkt bij Settings -> Network? Zo nee, dan moet je even zoeken op de support site welke poorten je open moet zetten (of zet je xbox in de dmz, is neller en net zo veilig).
Ja ik heb een open nat, ik had dit inderdaad al gevonden op de support site. Ik heb een aantal dagen op mijn router wel UPNP uitgezet omdat Ziggo hier problemen mee had. Misschien dat het probleem hierdoor wordt veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Interessant nieuws

Er komen dus ook digitale downloadcodes in de winkels te liggen. Allereerst in US en UK. Zou interessant kunnen zijn voor online shops zodat we voor gunstige prijzen spelletjes kunnen kopen :)

http://majornelson.com/20...ons-games/?linkId=9268141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Chrosser schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:39:
Interessant nieuws

Er komen dus ook digitale downloadcodes in de winkels te liggen. Allereerst in US en UK. Zou interessant kunnen zijn voor online shops zodat we voor gunstige prijzen spelletjes kunnen kopen :)

Dit is inderdaad heel goed nieuws. Als we nu volledig digitaal willen gaan moeten we altijd via de Store van Microsoft zelf gaan. Dit gaat de prijzen van de digitale games ook doen zakken zoals het bij doosjes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Chrosser schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:39:
Interessant nieuws

Nu maar hopen dat dit ook bij de locale bart smit ed verkrijgbaar is. Dat betekend namelijk dat ze vanzelf goedkoper gaan worden want ze nemen plek in beslag (hoe minimaal dan ook). Alleen maar positief!!

Zo je nu dan in plaats van een grabbelbak een grabbelrek krijgen met koopjes? :) Beschadigd kaartje is natuulijk minimaal 25% extra van de prijs af ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Yaz op 15-08-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:31
Nice! Dan nog pre-loaden beschikbaar maken en het feest is compleet!

Iemand ervaring met replica batterijen voor de controller van ebay? Heb er 1 besteld om te kijken of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Hebben meer mensen een wat scheve trekker op de controller? Ik zie dat de linker trekker bij mij wat schuiner lijkt te zitten dan de rechter trekker namelijk. Beter maar even checken voordat hij na gebruik beschadigd raakt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:58:
[...]

Nu maar hopen dat dit ook bij de locale bart smit ed verkrijgbaar is. Dat betekend namelijk dat ze vanzelf goedkoper gaan worden want ze nemen plek in beslag (hoe minimaal dan ook). Alleen maar positief!!

Zo je nu dan in plaats van een grabbelbak een grabbelrek krijgen met koopjes? :) Beschadigd kaartje is natuulijk minimaal 25% extra van de prijs af ;)
Grootste nadeel van volledig digitale games (in de zin van kaartjes met code's e.d, vergelijkbaar met nu uit de MS store downloaden/kopen) is dat je de games 2e hands niet kan verkopen.

Eigenlijk zou MS iets moeten maken dat de games die users vanaf het account verwijderden weer beschikbaar komen als code op de game(kras)kaard... Zodoende dat je het kaartje bijvoorbeeld door kan geven/verkopen aan een ander maar je hem zelf niet meer kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zulke zaken brengen vaak veel nieuwe problemen met zich mee, er is maar handje vol die zich daar aan brand (en wat initiatieven, welke eigenlijk tegen de regels zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Laatst online: 26-03 21:59
Gasten zou ook graag een preview program invite krijgen!
Ziet er allemaal erg interessant uit.
JamesNL

[ Voor 4% gewijzigd door blindsight op 15-08-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik begin langzamerhand toch erg fan te worden van wat MS met de One aan het doen is. Eind van het jaar schijnt de One MKV ondersteuning (en meer) te gaan krijgen. Dit, gecombineerd met DLNA ondersteuning en de mogelijke performance winst van dx12 en cloudcomputing gaat volgens mij de One echt tot The One maken.
Wat denken jullie?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:05

nexhil

BAM!

Is dat die met DLNA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

DLNA ondersteuning zorgt ervoor dat ik ook geen mediaplayer meer nodig ga hebben.
Het begint nu toch echt een volledig multimedia device te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

- doe maar niet - ontketen anders weer een oorlog :D

[ Voor 87% gewijzigd door nexhil op 15-08-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bc7

bc7

blindsight schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:44:
Gasten zou ook graag een preview program invite krijgen!
Ziet er allemaal erg interessant uit.
JamesNL
Toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, eerste versie is USB enkel.
Media Player. A new app will be available soon that enables users to play media files from either an attached USB device or from a network connected home media server that supports DLNA protocols. The preview version of the Media Player app will initially only support USB devices, with DLNA support coming soon.
Ik heb geen 1409 helaas, dus geen update voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Laatst online: 26-03 21:59
bc7 Thanks! _/-\o_

Verder aan alle BF4 spelers, schroom je niet een invite te sturen als jullie gaan knallen.
Of wanneer je een invite krijgt hierop te reageren natuurlijk!

Is het Forza groepje hard gegroeid??
Ook maar weer eens een keer mee doen, altijd erg gezellig!

[ Voor 12% gewijzigd door blindsight op 15-08-2014 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Hoe lang duur het normaal gesproken totdat een preview update officieel gereleased wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

SinergyX schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:20:
[...]

Nee, eerste versie is USB enkel.

[...]
Ah thanks, nouja dan hang ik de schijven er wel even aan ipv dat ik alles op zolder heb NASsen.
ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:09
Hmm Mkv, DLNA, klinkt goed allemaal.
Misschien kan de XO mijn htpc wel vervangen...ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

Winkiller

De Mopperpot

Hairball schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:59:
Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik begin langzamerhand toch erg fan te worden van wat MS met de One aan het doen is. Eind van het jaar schijnt de One MKV ondersteuning (en meer) te gaan krijgen. Dit, gecombineerd met DLNA ondersteuning en de mogelijke performance winst van dx12 en cloudcomputing gaat volgens mij de One echt tot The One maken.
Wat denken jullie?
De vooruitzichten zijn zeker goed maar ik gooi mijn vertrouwde PopCorn Hour nog niet bij het oude vuil.
Eerst maar eens zien of de ondersteuning met bv. WHS 2011 beter wordt dan nu het geval is met de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ik heb voor BF4 even een Xbox server gehuurd, 44 players dit i.v.m dat Dice het schijnbaar nog steeds moeilijk vind om 64 player servers goed te laten draaien. Alleen EU players, alles wat verder weg komt wordt gekickt. Overigens draait hij wel in de Premium map rotatie (dus alle DLC Maps)

Zoekt u maar op DRM Server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Bullet NL schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:36:
[...]Grootste nadeel van volledig digitale games (in de zin van kaartjes met code's e.d, vergelijkbaar met nu uit de MS store downloaden/kopen) is dat je de games 2e hands niet kan verkopen.

Eigenlijk zou MS iets moeten maken dat de games die users vanaf het account verwijderden weer beschikbaar komen als code op de game(kras)kaard... Zodoende dat je het kaartje bijvoorbeeld door kan geven/verkopen aan een ander maar je hem zelf niet meer kan installeren.
Ik heb nog nooit wat doorverkocht en mijn enige 2ehands aankoop beviel ook niet. Dus ik vind het geen nadeel dat het niet kan, ik maak er geen gebruik van.

Maar dan nog kan ik me goed voorstellen dat het wel een wens is en hoe moeilijk kan het zijn om dit te regelen. Ik denk niet dat je dan de oude kaart kan gebruiken maar een nieuwe code kan uitprinten (met een verificatie code om mensen te laten zien dat de code echt beschikbaar is).
Bullet NL schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:54:
Zo, ik heb voor BF4 even een Xbox server gehuurd, 44 players dit i.v.m dat Dice het schijnbaar nog steeds moeilijk vind om 64 player servers goed te laten draaien. Alleen EU players, alles wat verder weg komt wordt gekickt. Overigens draait hij wel in de Premium map rotatie (dus alle DLC Maps)

Nice, Kon je nog kiezen welke maps wel en welke niet?

Edit: Family sharing is nog steeds niet van baan! http://gamingbolt.com/spe...-talks-about-new-ips-more

[ Voor 24% gewijzigd door Yaz op 15-08-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Update voor de youtube app is uit,
Mooie vormgeving, een stuk duidelijker allemaal, alleen heeft de app irritante plop-geluidjes.

[ Voor 40% gewijzigd door xAnarchyBaS op 15-08-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:01:
[...]

Nice, Kon je nog kiezen welke maps wel en welke niet?

Edit: Family sharing is nog steeds niet van baan! http://gamingbolt.com/spe...-talks-about-new-ips-more
Yup, kan gewoon een eigen selectie van maps maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk eens aan, collectors edition exclusief voor de Xbox One :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xgn.nl/images/upload/201408/witcher-3-xbox-one-collectors-edition.jpg

Exclusieve The Witcher 3 Collector's Edition voor Xbox One
The Witcher 3: Wild Hunt zal begin 2015 naar de PlayStation 4, Xbox One en PC komen. Maar de Xbox One versie is de enige die een speciale Collector's Edition krijgt. Dat maakt ontwikkelaar CD Projekt RED vandaag bekend.

De Xbox One Collector's Edition van The Witcher 3: Wild Hunt zal speciale content bevatten die de andere edities niet kennen. In-game zijn alle versies hetzelfde, maar de Xbox One krijgt enkele fysieke extra's.

Kaartspel en kaart voor The Witcher 3
Die extra's zijn een speciale map van de in-game wereld en het kaartspel Gwent, dat je ook in de game kunt spelen. Je krijgt deze dus als daadwerkelijk fysiek spel in de Collector's Edition op de Xbox One. De complete inhoud van dit speciale pakket is als volgt:

De standaard editie van de game, met soundtrack, kaart van de wereld, stickers en het boekje "Witcher Universe - The Compendium" met extra informatie
- Een groot figurine van Geralt in gevecht met een Griffin
- Een Witcher medaillon
- Een SteelBook hoesje
- Een boek van 200 pagina's vol artwork van de game
- Een speciale kaart van de wereld, gemaakt van stof
- Twee Gwent kaartspellen

[ Voor 78% gewijzigd door justifire op 15-08-2014 16:35 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
justifire schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:33:
Kijk eens aan, collectors edition exclusief voor de Xbox One :)
Jammer dat er een doosje met disk bij zit. Wat moet iemand daar nu weer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:40:
[...]

Verkopen en van dat geld digitale versie aanschaffen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/common/images/lbox/102736b.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door justifire op 15-08-2014 16:51 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Om hier even op terug te komen: heeft iedereen positieve ervaringen met deze website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:03:
[...]

Om hier even op terug te komen: heeft iedereen positieve ervaringen met deze website?
Haal daar al 5 jaar mijn gold en mspoints, beter is er niet te vinden :)
Betalen met ideal en 2 minuten later de code in de mail,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
justifire schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:05:
[...]

Haal daar al 5 jaar mijn gold en mspoints, beter is er niet te vinden :)
Betalen met ideal en 2 minuten later de code in de mail,
:9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:37
Hier wat voorbeelden van "The Cloud"

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=875189

Krijg toch het gevoel dat Microsoft had moeten doorzetten met "always online". Nu moeten ontwikkelaars twee verschillende codes schrijven voor de Xbox One mochten ze "The Cloud" willen gebruiken. En hierdoor denk ik dat het uiteindelijk minder zal worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Yaz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:40:
[...]

Opzich wel begrijpelijk, wat ik echter vrij raar vind is dat bij alle collectors editions waarbij je een steelbook krijgt je ook het normale doosje krijgt 8)7
Dat is hier het geval en ik heb ook SC Blacklist, Halo 4 en Gears of War Judgement die dat ookal hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:10:
[...]

Opzich wel begrijpelijk, wat ik echter vrij raar vind is dat bij alle collectors editions waarbij je een steelbook krijgt je ook het normale doosje krijgt 8)7
Dat is hier het geval en ik heb ook SC Blacklist, Halo 4 en Gears of War Judgement die dat ookal hadden
Waarschijnlijk komen ze in dat doosje uit de fabriek en is het voordeliger om dat met het pakket mee te leveren dan om al die doosjes weg te gooien (afvoerkosten)
En mensen die zulke edities kopen zijn gek op verzamelen en dan is zo'n doosje natuurlijk meer dan welkom.

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 15-08-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:55
Ruben0s schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:09:
Krijg toch het gevoel dat Microsoft had moeten doorzetten met "always online". Nu moeten ontwikkelaars twee verschillende codes schrijven voor de Xbox One mochten ze "The Cloud" willen gebruiken. En hierdoor denk ik dat het uiteindelijk minder zal worden gebruikt.
De ontwikkelaars kunnen natuurlijk wel zelf kiezen voor enkel online.

Ondanks dat zou ik toch hebben gewild dat MS het wel had doorgezet. Sowieso vraag ik mij af hoeveel % met een Xbox One enkel offline spelen.

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Hoeveel van jullie gaan er op 5 sept switchen naar de regio NL op hun Xbox? Ik zal dit probably nooit gaan doen gezien de games zoveel goedkoper zijn via de US store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:20:
Hoeveel van jullie gaan er op 5 sept switchen naar de regio NL op hun Xbox? Ik zal dit probably nooit gaan doen gezien de games zoveel goedkoper zijn via de US store.
Indien Kinect word ondersteund ga ik waarschijnlijk wel switchen.
Games aankopen doe ik toch meestal via de laptop in de US ms-store https://store.xbox.com/en-US/ (en download ze dan uit de UK store)
Eventueel regio wijzigen op de xbox one en opnieuw opstarten duurt ook hooguit 2 minuutjes.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 15-08-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
ik ga hem ook niet op nl zetten.
Koop de games in de usa en dan back to uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
mcp1990 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:24:
ik ga hem ook niet op nl zetten.
Koop de games in de usa en dan back to uk
Waarom naar UK als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2022
Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:20:
Ik laat hem ook mooi staan. Zou eigenlijk iedereen moeten doen zodat er lange tijd geen game wordt verkocht in Europa voor deze belachelijke prijzen.

XBOX One: Agonis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcp1990
  • Nu online
ik speel veel battelfield 4 en daar zijn voor mijn gevoel de servers beter.
ik zou hem het liefst de heel tijd op usa laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mcp1990 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:28:
ik speel veel battelfield 4 en daar zijn voor mijn gevoel de servers beter.
ik zou hem het liefst de heel tijd op usa laten staan
Dit merk ik dus met Killer Instinct ook.
Zet ik de One op US dan krijg ik enkel Amerikaanse tegenstanders (yoo dawg, wazzaa bro)
Geld niet voor alle spellen trouwens, Titanfall pakt bijvoorbeeld gewoon de server met de laagste ping (en dus dicht bij huis)
Staat hier dus ook standaard op UK

En voorheen was het voor mij ook voor voice-commands op de Kinect beter, met de laatste updates kan je echter de spreektaal gewoon naar UK zetten, ongeacht welke regio je hebt ingesteld.

[ Voor 20% gewijzigd door justifire op 15-08-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Fusajiro schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:27:
[...]

Ik laat hem ook mooi staan. Zou eigenlijk iedereen moeten doen zodat er lange tijd geen game wordt verkocht in Europa voor deze belachelijke prijzen.
Gevolg is dan dat alles van buiten de VS geweerd gaat worden en we alleen nog maar veel te duur kunnen kopen.
Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:03:
[...]

Heb zelf in het begin problemen gehad dat ik telkens geen beveiligingscode toegezonden kreeg per sms. Heb toen via de mail contact gezocht met de klantenservice en een uur later werd ik vanuit de VS gebeld om mijn nummer te controleren. Vijf minuten later kon ik mijn giftcards en gold abo bestellen. En betalen met Ideal is natuurlijk helemaal mooi.

[ Voor 42% gewijzigd door Lekker Ventje op 15-08-2014 17:43 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcp1990
  • Nu online
ik wil hem best laten staan maar dan heb ik een te hoog ping en loopt battelfield voor geen meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij willen toevoegen aan het preview program? Multimedia mogelijkheden beginnen nu wel erg aantrekkelijk te worden.

Gamertag: subjunction0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:45:
Zou iemand mij willen toevoegen aan het preview program? Multimedia mogelijkheden beginnen nu wel erg aantrekkelijk te worden.

Gamertag: subjunction0
Jammer dat MKV nog niet werkt. Eigenlijk alles wat ik download is MKV :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:48:
[...]

Zit eigenlijk te wachten op die Indie - Plex app; maar ben nu wel benieuwd naar wat er mogelijk is met de nieuwe mediaplayer en DNLA . Dit was in december nogal teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bc7

bc7

De vertaling van me allerzinds mee, echter denk ik dat ik het ook gewoon op US laat staan, verwacht toch niet dat de voice commands vanaf 5 sept werken in NL.

@subjunction0
Toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNDee87
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 19:46
Zou iemand me ook kunnen toevoegen aan het previewprogramma, ben inderdaad wel benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden op de Xbox One die er de komende tijd aankomen :)

Gamertag: eNDee87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
eNDee87 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:00:
Zou iemand me ook kunnen toevoegen aan het previewprogramma, ben inderdaad wel benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden op de Xbox One die er de komende tijd aankomen :)

Gamertag: eNDee87
Ga je nu toevoegen!
Mochten meer mensen toegevoegd willen aan de preview, ffe DM-en.

Edit:Done :)

Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:48:
[...]

MKV ondersteuning is er nu niet, maar kom er wel aan.

[ Voor 49% gewijzigd door Turdie op 15-08-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
shadowman12 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:01:
[...]

MKV ondersteuning is er nu niet, maar kom er wel aan.
Dat had ik inderdaad begrepen. Alles series die ik download zijn MKV helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
1409 hier binnen! Meer mensen die hem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
xAnarchyBaS schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 16:13:
Update voor de youtube app is uit,
Mooie vormgeving, een stuk duidelijker allemaal, alleen heeft de app irritante plop-geluidjes.
Dat kun je uit zetten bij de settings (in het linker menu..helemaal onderaan)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNDee87
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 19:46
shadowman12 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:01:
[...]

Ga je nu toevoegen!
Mochten meer mensen toegevoegd willen aan de preview, ffe DM-en.

Edit:Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Bullet NL schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:54:

Toegevoegd aan favs..

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
shadowman12 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:25:
1409 hier binnen! Meer mensen die hem hebben?
Jup. Heb 'm ook. En de Media Player ook.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pPDqMPi.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Rivanov schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:07:
[...]

Jup. Heb 'm ook. En de Media Player ook.
Hoe krijg je die? Of moet je xbox dan weer op US staan?

XBL: MRE Inc

Pagina: 1 ... 16 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!