• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:22

TheVMaster

Moderator WOS
-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:24:
[...]

Rustig.. Komt ook omdat we allerlei work-related troep heen en weer slingeren :P
:+ ooHW....dat wordt natuurlijk ook als 'druk' ervaren, maar dat is eigenlijk gewoon onwetendheid en onkunde van onze mede party-ers :+
Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:54:
[...]

Ik ook! vanaf Nieuweschans met 210 km/u richting Papenburg gescheurd, vervolgens nog sneller terug gereden.... Was op de releaseday..... Al weer bijna een jaar geleden.....

Nog geen spijt van gehad..... In tegenstelling tot het toevoegen van TheVmaster in mijn XBL vriendengroepje..... Vroeger was het nog wel eens stil..... Maar wanneer je zo slecht bent in gamen omdat je altijd die microfoon probeert op te eten, tja... dan wordt het nooit meer iets

Gaat trouwens weer een vrij duur game jaar wordt dit jaar met alles wat op de markt komt....
Naar welk spel kijken jullie het meest uit?

Nee.... Helmer.... Lingo komt niet meer naar de Xbox!!!
Eh...niet om het een of ander, maar wil jij mij geen gewoontes en eigenaardigheden van Guido in de schoenen schuiven :+ Het feit dat we beide slecht rijden wil niet zeggen dat ik ook zoals Guido gedraag he..
Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:46:
Heren.... Al die afkortingen!!!

Dat onthoud ik toch niet allemaal????
Jij bent ook al wat ouder natuurlijk, daar zouden we wat meer rekening mee moeten houden...ow...wacht je houdt ook geen rekening met 'de rest'......

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 14-08-2014 13:26 ]

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

MMC?

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Stel ik koop een Titanfall bundle via amazon.de, zal ik de code voor Titanfall dan ook kunnen gebruiken? Ik weet niet of dit misschien problemen geeft omdat het uit duitsland komt ofzo?

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Volgens mij moet dat HALO MCC zijn? The Master Chief Collection?

MMC = Microsoft Management Console :+

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Nipje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:27:
Stel ik koop een Titanfall bundle via amazon.de, zal ik de code voor Titanfall dan ook kunnen gebruiken? Ik weet niet of dit misschien problemen geeft omdat het uit duitsland komt ofzo?
Geeft geen probleem. Ik heb mijn code op de UK site geredeemed volgens mij (was Fifa).

Gamertag: YazNL

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:44
Is er eigenlijk een soort van upgrade voor mensen die GTAV al op X360 hebben?

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

db I Delirium schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:53:
Is er eigenlijk een soort van upgrade voor mensen die GTAV al op X360 hebben?
Ja upgraden naar de next-gen.
spoiler:
:+

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Nipje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:27:
Mijn XBO Titanfall was bij de MM in Duitsland gehaald. Die code die erbij zit werkt gewoon prima :)

XBO: Michaël#3318

Wishlist 2014 :
1. Destiny
2. Ori and the blind forest
3. Killer Instinct season 2

Misschien Horizons 2 / Shadow of Mordor en Evil Within maar interesse daarin is behoorlijk omlaag gegaan, denk dat ik me de rest van het jaar wel kan vermaken met Destiny en Killer Instinct.

Kijk meer uit naar 2015:
1. Mortal Kombat X
2. The Witcher 3
3. The Division

Ooh en Bullit, wat een onzin over die Rolls Royce, ding loopt als een sloopkogel ! })

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Yaz
justifire schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:12:
Ooh en Bullit, wat een onzin over die Rolls Royce, ding loopt als een sloopkogel ! })
Dat zegt hij toch ook. Hard, Niet te stoppen en vooral, Rechtdoor!!

Nee man.... Ook op Forza moet je niet dronken gaan rijden.... Of je kan het gewoon niet....

Ouwe Plantjesprutzer...

Forza met jou is de zelfde gok om de eerste bocht door te komen zonder schade als met Guido...

Cogitationis poenam nemo patitur

Yaz schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:14:
[...]

Dat zegt hij toch ook. Hard, Niet te stoppen en vooral, Rechtdoor!!
Heb ik zijn bericht zeker niet goed geinterpreteerd :?
Die gozer schrijft ook zo onduidelijk, volgens mij is het net als in Forza dat hij er telkens net een toets / autobreedte naast zit :N

Pinbal FX2 staat nu trouwens gratis in de store :)
Volgens mij een soort try before you buy.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Yaz
Wat zou het effect zijn van het volgende bij de x1? nieuws: 'DirectX 12 kan energieverbruik halveren of fps met de helft verhogen'
Tijdens het draaien van de demo kon geschakeld worden tussen een DirectX 11- en 12-modus. Bij het tonen van exact dezelfde beelden wist DirectX 12 het energieverbruik te halveren. Als het framelock van de demo werd gehaald zou het aantal frames per seconde met vijftig procent toenemen als dezelfde hoeveelheid energie werd verbruikt als in de DirectX 11-modus.

• Doughty
  • Laatst online: 24-08 23:30

Doughty

Bral unit

Als ik er even snel een wiskundige berekening tegenaan mag gooien.

X1 - PS4 = DX12 keer zo snel!

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Na jaren geen console meer te hebben begint het toch weer te kriebelen (voorheen Xbox en Xbox 360 gehad).

Ik kan een Xbox One overnemen van iemand met een game erop geinstalleerd. Kan ik deze game ook spelen onder mijn eigen account?
D-Ed schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:30:
Na jaren geen console meer te hebben begint het toch weer te kriebelen (voorheen Xbox en Xbox 360 gehad).

Ik kan een Xbox One overnemen van iemand met een game erop geinstalleerd. Kan ik deze game ook spelen onder mijn eigen account?
Nee, dat gaat niet, de games worden aan een account gekoppeld.
Log je met zijn account uit, dan kan jij niet met zijn games spelen.

• Chrosser

Chrosser

Gewoon zijn account er op laten staan en als Home Xbox instellen. Daarna je eigen account aanmaken. Natuurlijk met goedkeuring van diegene waarvan je de xbox over neemt.

• Yaz
Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:32:
[...]Nee, dat gaat niet, de games worden aan een account gekoppeld.
Dat is niet helemaal waar. Als de oude eigenaar geen nieuwe X1 console koopt/heeft en deze console als "home" heeft gekenmerkt dat werkt dat dus wel.

De store geeft twee licenties uit bij de aanschaf van een game
- 1 user certificaat
- 1 device certificaat

Dat laatste is ook nodig om huisgenoten met een ander account ook hun spellen te kunnen laten spelen terwijl de echte eigenaar aan het werk is ofzo.

Dus zolang de oude eigenaar geen moeite neemt om een nieuwe "home" in te stellen is er niets aan het handje. Doet hij dit wel dan ben jij het spel kwijt.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:32:
[...]

Nee, dat gaat niet, de games worden aan een account gekoppeld.
Aha, hij geeft namelijk aan dat hij is uitgelogd met zijn account en de game er nog wel gewoon staat. Dus als ik ga testen met mijn account is hij door de drm dus niet speelbaar.. Hmm, dan moet de prijs dus wat naar beneden ;)

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:57
justifire schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:23:
[...]

Heb ik zijn bericht zeker niet goed geinterpreteerd :?
Die gozer schrijft ook zo onduidelijk, volgens mij is het net als in Forza dat hij er telkens net een toets / autobreedte naast zit :N

Pinbal FX2 staat nu trouwens gratis in de store :)
Volgens mij een soort try before you buy.
Had deze volgens mij een tijd terug op de ps4 geinstaleerd. Ik dacht te menen dat je de pinball kasten apart moest kopen in de game.

Gister Dead Rising en Ryse binnengekregen. Vindt tot nu toe ryse echt een enorm tof spel, ja het is repetitive maar het verveelt mij persoonlijk totaal niet.

Dead rising 3 ga ik vanavond maar eens aan beginnen. :)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Yaz
xavento schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:36:
[...]
Had deze volgens mij een tijd terug op de ps4 geinstaleerd. Ik dacht te menen dat je de pinball kasten apart moest kopen in de game.
Je krijgt idd 1 of 2 kasten "gratis". De rest moet je aanschaffen. Volgens mij behoud je wel de kasten die je hebt gekocht op de x360.

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Niet gigantisch veel, gaat wel multithreading probleem oplossen, wat best hard suckt op het moment, voor zo ver ik heb kunnen ophalen uit tech talk op het internet. Ik verwacht meer van de cloud dan van DX12, maar dat zal wel hand in hand gaan.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wishlist 2014 :
1. Destiny
2. Ori and the blind forest
3. Killer Instinct season 2

Misschien Horizons 2 / Shadow of Mordor en Evil Within maar interesse daarin is behoorlijk omlaag gegaan, denk dat ik me de rest van het jaar wel kan vermaken met Destiny en Killer Instinct.

Kijk meer uit naar 2015:
1. Mortal Kombat X
2. The Witcher 3
3. The Division

Ik vond hem eigenlijk wel prima rijden. Heb er 7:58 ofz mee gereden op de ring.

Viel me alleen wel op dat hij bij hardere snelheden een raar "schud" geluid ging maken, geen idee verder wat ze daar mee bedoelde te simuleren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:57
Donstil schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:47:
[...]

Viel me alleen wel op dat hij bij hardere snelheden een raar "schud" geluid ging maken, geen idee verder wat ze daar mee bedoelde te simuleren.
Mischien de dikke rijke jup achterin de auto die je vervoert ? :+

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Donstil schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:47:
[...]

Je vergeet even dat Justifire echt niet kan rijden, prima jongen hoor.. spreek hem dagelijks, maar Forza..... nee dat kan hij echt niet.... Hij haakt af bij multitasking.... Op moment dat hij naar het beeld moet kijkt en er een bocht aan komt, dan willen zijn vingers al niet meer sturen...

Alles wat hij verder nog gaat vertellen over auto's of motor moet je gewoon niet voor serieus aannemen...
Motor bos- en grasmaaiers, daar heeft hij wel verstand van...

Maar goed, vanavond ben ik er weer..... Zeer waarschijnlijk ook in Forza, gisteren had ik wat problemen in Titanfall, regelmatig, wanneer ik tegen mensen speel die 1 of 2 streepjes hebben qua netwerk verbinding heb ik enorme moeite om ze neer te halen.

Het is zo erg dat het me heel erg aan CoD doet denken. Ontzettend irritant dat je bijna uit het niets wordt neer gehaald terwijl ik zelf een uitstekende verbinding heb.

[ Voor 20% gewijzigd door Bullet NL op 14-08-2014 15:24 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:39

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Mag het slowchat gehalte wat minder ajb? :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:53:
[...]

Je vergeet even dat Justifire echt niet kan rijden, prima jongen hoor.. spreek hem dagelijks, maar Forza..... nee dat kan hij echt niet.... Hij haakt af bij multitasking.... Op moment dat hij naar het beeld moet kijkt en er een bocht aan komt, dan willen zijn vingers al niet meer sturen...

Alles wat hij verder nog gaat vertellen over auto's of motor moet je gewoon niet voor serieus aannemen...
Motor bos- en grasmaaiers, daar heeft hij wel verstand van...
Haha ik zie al die berichten van jou over je Race maten zo voorbij komen en dan geef ik mezelf steeds meer kans jullie eens te verslaan ;)
xavento schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:50:
[...]

Mischien de dikke rijke jup achterin de auto die je vervoert ? :+
Of ik had de Sterrenhemel aan :)

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:01
Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 01:31:
[...]

Maar dan wel echte motoren, dus niets uit Italië....
LOL, zelfde discussie als XBO vs PS4.
Deze discussies horen thuis op motor-forum.nl ;)

Maar ja, zonder Ducs zou ik een racegame met motoren al niet aanschaffen :P

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• Yaz
X-Fighter schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:39:
[...]Niet gigantisch veel, gaat wel multithreading probleem oplossen, wat best hard suckt op het moment, voor zo ver ik heb kunnen ophalen uit tech talk op het internet. Ik verwacht meer van de cloud dan van DX12, maar dat zal wel hand in hand gaan.
Dat er veel betere multitasking plaats gaat vinden was idd al bekend. Maar een boost van 50% in vergelijking met een stock DX11 omgeving, dat vind ik wel verrassend.

Natuurlijk is de X1 een DX11+ systeem maar het schijnt dat de low-level access wel meevalt die deze bied. Ik heb ook al her en der gemopper gelezen dat dit niet ver genoeg ging. Als dat met DX12 wel zo is dan moeten we hoe dan ook daar een boost van krijgen.

Dus misschien geen 50% maar 35%. Nog steeds erg leuk!

Maar dat gaat nog zo lang duren voordat je echt optimized games kan vinden. Zelfs nu is het totaal aantal games dat écht gebruik maakt van DX11 ook niet bijzonder groot, op z'n best is het nog altijd DX9.

Misschien dat het iets sneller gaat voor XBO, of dat ze games eenvoudiger kunnen omzetten (zoals Forza vanuit MS zelf komt), zou je er op kort termijn nog wat van kunnen zien, maar andere gevallen denk pas ver volgend jaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Yaz
Dat is hetzelfde met de cloud. Ook hiervan zien we pas volgend jaar op zijn vroegst echt toegevoegde waarde. Als DX12 eind 2015 uitkomt dan zullen er vast wel een paar spellen gebruik van maken maar ik verwacht dat pas medio 2016 iedereen over is.

Geeft ons wat om naar uit te kijken ;)

• X-Fighter
Doet me denken aan Halo 4 infected

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Zat vroegah ook al in TimeSplitters, veel lol mee gehad. Ik moet nog steeds denken aan disco inferno!

Ik dacht even een grafische glitch te zien bij de auto achter, maar het was de spoiler die op en neer ging :)
Dat kende ik niet. Heb Forza Horizon 1 nooit gespeeld. Maar lijkt me wel een erg grappige modus :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• X-Fighter
Zijn er eigenlijk veel tweakers die hem gaan kopen? Want ik ben wel geinteresseerd, maar mijn vrienden hebben geen Xbox One, en dit lijkt me wel een redelijk sociale game :D
Maverick! schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:26:
[...]

Maar ja, zonder Ducs zou ik een racegame met motoren al niet aanschaffen :P
_/-\o_ u zijt een wijs man !

Dashboard en OS van de Xbox One begint wel echt een pareltje te worden !

• Yaz
X-Fighter schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:22:
Zijn er eigenlijk veel tweakers die hem gaan kopen? Want ik ben wel geinteresseerd, maar mijn vrienden hebben geen Xbox One, en dit lijkt me wel een redelijk sociale game :D
Ik geloof dat in "ons" groepje van 15 man al 15 man hem gaan halen. Komt dus denk ik wel goed.

• Donstil
  • Niet online
X-Fighter schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:22:
Jazeker, ik heb gister een Forza Horizon 2 topic geopend. Het lijkt mij persoonlijk een leuk idee als we daar dingen afspreken. Mijn vrienden gamen ook niet namelijk O-)
Misschien heel dom hoor maar wat zijn ze aan het doen?
(Ik kijk zonder geluid, dus misschien mis ik iets)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 14-08-2014 16:31 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:38
Ja doei! Vanaf 5 september heb ik als het goed is eindelijk Forza 5. Dat wil ik wel met jullie gaan spelen hoor! 8)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Yaz
Rossi46 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:32:
Ja doei! Vanaf 5 september heb ik als het goed is eindelijk Forza 5. Dat wil ik wel met jullie gaan spelen hoor! 8)
Forza 5 is niet vergelijkbaar met Horizon. Dat zal ook zeker nog wel gespeeld blijven worden.

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Nou ik ben er eindeljk uit... heb een Xbox One bij Bart Smit gereserveerd (399 zonder kinect +fifa15 & Forza 5 download) Ben nog even langs de Gamemania gelopen of hun nog een speciale "pre-order" reservering achtige bundel hadden. Zegt die medewerker:"alleen de mensen die vorig jaar een pre-order hebben gedaan krijgen 3 spellen. De rest krijgt voor 399 alleen de console."

Nou dan snap je gelijk waarom ik bij de BS heb gereserveerd.

Heb echt heel lang getwijfeld maar deze gamescom gaf toch de doorslag. PS4 games konden me helemaal niet bekoren en de Xbox one juist wel...

[ Voor 14% gewijzigd door Timmor op 14-08-2014 16:36 ]

Donstil schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:29:
[...]

Jazeker, ik heb gister een Forza Horizon 2 topic geopend. Het lijkt mij persoonlijk een leuk idee als we daar dingen afspreken. Mijn vrienden gamen ook niet namelijk O-)

[...]

Misschien heel dom hoor maar wat zijn ze aan het doen?
(Ik kijk zonder geluid, dus misschien mis ik iets)
Heel simpel. Tikkertje :). Aan het begin van het potje is 1 iemand infected. Zodra die iemand raakt, wordt diegene ook infected, totdat iedereen infected is. Doel is om zo lang mogelijk dat uit te stellen :P

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:36:
[...]

Heel simpel. Tikkertje :). Aan het begin van het potje is 1 iemand infected. Zodra die iemand raakt, wordt diegene ook infected, totdat iedereen infected is. Doel is om zo lang mogelijk dat uit te stellen :P
Aha duidelijk, dat klinkt idd wel grappig :)

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:39
Timmor schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:35:
Nou ik ben er eindeljk uit... heb een Xbox One bij Bart Smit gereserveerd (399 zonder kinect +fifa15 & Forza 5 download) Ben nog even langs de Gamemania gelopen of hun nog een speciale "pre-order" reservering achtige bundel hadden. Zegt die medewerker:"alleen de mensen die vorig jaar een pre-order hebben gedaan krijgen 3 spellen. De rest krijgt voor 399 alleen de console."

Heb echt heel lang getwijfeld maar deze gamescom gaf toch de doorslag. PS4 games konden me helemaal niet bekoren en de Xbox one juist wel...
Wist je dat je via de microsoftstore voor dezelfde prijs wel MET fifa15 en forza5 kan krijgen? Of heb je echt bewust gekozen voor Bart Smit?

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
svenerator schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:45:
[...]

Wist je dat je via de microsoftstore voor dezelfde prijs wel MET fifa15 en forza5 kan krijgen? Of heb je echt bewust gekozen voor Bart Smit?
BS heeft dus dezelde bundel als MS zelf alleen zit hun winkel bij mij op de hoek, vind ik net wat handiger (maar bedankt voor de tip!).

[ Voor 6% gewijzigd door Timmor op 14-08-2014 16:50 ]

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:01
Dank u, dank u, ik had je avatar al gezien ;)
Heb zelf 3 Ducs versleten en zou nooit een rijstracer willen :P
Timmor schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:35:

Deze Day One Bundle heb ik ook besteld (bij Cool Blue). Goede deal aangezien ik die 2 games toch al wilde hebben.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Maverick! schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:52:
[...]

Dank u, dank u, ik had je avatar al gezien ;)
Heb zelf 3 Ducs versleten en zou nooit een rijstracer willen :P
Nou, ik krijg natte sokken van jullie liefde.... Ik merk het al.... een nieuw relatie zie ik voor mijn neus opbloeien... :+
Yaz schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:28:
[...]

Ik geloof dat in "ons" groepje van 15 man al 15 man hem gaan halen. Komt dus denk ik wel goed.
Welk groepje van 15 man is dat dan? ;)

Ik zal trouwens weer eens ff werk van Forza maken, mijn skils zijn roestig geworden... Ik werd gisteren op 2 rondjes Ring behoorlijk aan patat gereden.... Nu was ik ook meer met mijn mond bezig dan dat ik op het puntje van mijn stoel zat... Maar toch....

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:15:
[...]

Nou, ik krijg natte sokken van jullie liefde.... Ik merk het al.... een nieuw relatie zie ik voor mijn neus opbloeien... :+

[...]

Ik zal trouwens weer eens ff werk van Forza maken, mijn skils zijn roestig geworden... Ik werd gisteren op 2 rondjes Ring behoorlijk aan patat gereden.... Nu was ik ook meer met mijn mond bezig dan dat ik op het puntje van mijn stoel zat... Maar toch....
Een BMW 1m die wilde proberen een spiegeltje van je auto te verstellen hielp ook niet erg mee.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

job115 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:21:
[...]

Een BMW 1m die wilde proberen een spiegeltje van je auto te verstellen hielp ook niet erg mee.
balou!

Jij had de snelheid er goed in zitten!
Gezellig man, netjes gereden!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:51

djbarney

XBL: DeejayBarney

Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:25:
[...]

balou!

Jij had de snelheid er goed in zitten!
Gezellig man, netjes gereden!
inderdaad! Ik ben in ieder geval vanavond weer van de partij, hoor jullie daar wel weer :)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

[...]

Ik denk dat hij Yaz doelt op de paar keer dat we in een weekend met de volledige lobby met vriendjes gespeeld hebben...misschien was jij daar niet bij?
mijn skils zijn roestig geworden... Ik werd gisteren op 2 rondjes Ring behoorlijk aan patat gereden....
Ja toen moest je opeens weer echt aan de bak he B-)
En dan had ik al 3 maanden geen Forza meer aangeraakt.

http://www.totalxbox.com/...by-its-microtransactions/

Assassins Creeds Unity krijgt dus microtransactions. Ik ga er vooralsnog vanuit dat het geen afbreuk doet aan de normale wijze van spelen, dus dat je zonder 100 uur te grinden ook gewoon progress kunt maken met unlocks.

Ik lees nu trouwens dat in Black Flag ook microtransactions zaten. Daar heb ik weinig negatiefs over gehoord, dus het zal wel los lopen.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-08-2014 18:05 ]

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 18:04:
http://www.totalxbox.com/...by-its-microtransactions/

Assassins Creeds Unity krijgt dus microtransactions. Ik ga er vooralsnog vanuit dat het geen afbreuk doet aan de normale wijze van spelen, dus dat je zonder 100 uur te grinden ook gewoon progress kunt maken met unlocks.

Ik lees nu trouwens dat in Black Flag ook microtransactions zaten. Daar heb ik weinig negatiefs over gehoord, dus het zal wel los lopen.
Tja, weet niet of ik dat beter vind gelijk.... Nu mag je betalen voor instant unlocks of in-game geld. Vroeger kon je dit doen door cheats/codes in te voeren 8)7 |:(

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Liefst heb ik helemaal geen microtransacties in een game. Ik ben tot nu toe ook nog totaal niet overtuigd van het F2P principe. Laat mij maar gewoon 1 keer betalen voor een game, en daarna geen gezeur meer :P

• Donstil
  • Niet online
Ik koop nu steeds op ebay 3 maanden Xbox Live Gold voor $ 5,- .
Dit zijn dan 12 kaarten van 7 dagen, ik game niet echt veel online dus soms gebruik ik weken geen gold waardoor ik het niet automatisch laat verlengen.

Zit daar behalve het feit dat je geen "Games with gold" hebt nog een ander nadeel aan? Ik kan het zo 1.2.3 niet ontdekken namelijk.

Ik denk dat dat het enige nadeel is. Zo mis je wellicht wel wat leukere games die je anders niet probeert. Zo was Max and the Curse of Brotherhood een Games with Gold game. Erg leuke game die je gratis kon downloaden.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
In AC3 + AC4 had je ook al microtransacties hoor....
Donstil schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:00:
Ik koop nu steeds op ebay 3 maanden Xbox Live Gold voor $ 5,- .
Dit zijn dan 12 kaarten van 7 dagen, ik game niet echt veel online dus soms gebruik ik weken geen gold waardoor ik het niet automatisch laat verlengen.

Zit daar behalve het feit dat je geen "Games with gold" hebt nog een ander nadeel aan? Ik kan het zo 1.2.3 niet ontdekken namelijk.
Voor 45 $ kan je al een jaar kaart kopen :)

[ Voor 83% gewijzigd door Rockvee2 op 14-08-2014 19:11 ]

• Rockvee2
  • Niet online
Dubbell.....

[ Voor 96% gewijzigd door Rockvee2 op 14-08-2014 19:11 ]

Hij betaalt 20 dollar voor een jaar. 5 euro per kwartaal (3 maanden). :)

• Rockvee2
  • Niet online
Ik had het verkeerd gelezen mijn excuus, toch wel een erg mooie prijs.

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:02:
Ik denk dat dat het enige nadeel is. Zo mis je wellicht wel wat leukere games die je anders niet probeert. Zo was Max and the Curse of Brotherhood een Games with Gold game. Erg leuke game die je gratis kon downloaden.
Ja dat is jammer, ik game alleen te weinig om dat soort games echt te proberen.
Vaak blijft het hier bij games waarvan ik zeker weet dat het wat voor me is.

Dat ik daardoor pareltjes mis is zeker jammer.
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:15:
Hij betaalt 20 dollar voor een jaar. 5 euro per kwartaal (3 maanden). :)
5 Dollar per kwartaal :)
Rockvee2 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:10:
In AC3 + AC4 had je ook al microtransacties hoor....

[...]

Voor 45 $ kan je al een jaar kaart kopen :)
Ooh waarmee je wel echt gold status krijgt?
(Ik heb nu zilver met online play zie ik).

Phusebox, wat zijn je ervaringen van vandaag? Ben erg benieuwd.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:17:
[...]

Ja dat is jammer, ik game alleen te weinig om dat soort games echt te proberen.
Vaak blijft het hier bij games waarvan ik zeker weet dat het wat voor me is.

Dat ik daardoor pareltjes mis is zeker jammer.

[...]

5 Dollar per kwartaal :)

[...]

Ooh waarmee je wel echt gold status krijgt?
(Ik heb nu zilver met online play zie ik).
Bij offgamers betaal je 34 euro voor een jaar, is toch niet duur lijkt me.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Donstil
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:23:
[...]

Bij offgamers betaal je 34 euro voor een jaar, is toch niet duur lijkt me.
Ooh dat is ook heel netjes ja.

• Nipje
En zojuist heb ik ook eindelijk mijn Xbox One in huis! Met een hele hoop hulp van mede Tweaker scenix_ (THANKS!).

Net klaar met alles installeren en nu maar eens een game uit gaan zoeken. Ik heb hier overigens wel wat vragen over. Ik heb nu mijn region op US staan en ik zie ook dat alle games in de store gewoon in dollars zijn (uiteraard). Hoe werkt dit echter allemaal? Wat als straks de region Nederland ook te kiezen is en ik heb al games op mijn US region staan? Ik kan me niet voorstellen dat dat gewoon werkt want je zou gek zijn als je games in de NL store koopt wanneer het veel goedkoper via de US store kan. Heeft iemand hier wat advies in?

Daarnaast twijfel ik als eerste game erg tussen Forza en Dead rising. Wellicht durven mensen me hier ook een advies in te geven. Ik ben bang dat Forza al wat oud is omdat het een release game is. Vraag me af of het spel snel afgeschreven zal worden? Of is het nog prima geupdate en een tof spel?

• Lekker Ventje
  • Nu online
Nipje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:26:
En zojuist heb ik ook eindelijk mijn Xbox One in huis! Met een hele hoop hulp van mede Tweaker scenix_ (THANKS!).

Net klaar met alles installeren en nu maar eens een game uit gaan zoeken. Ik heb hier overigens wel wat vragen over. Ik heb nu mijn region op US staan en ik zie ook dat alle games in de store gewoon in dollars zijn (uiteraard). Hoe werkt dit echter allemaal? Wat als straks de region Nederland ook te kiezen is en ik heb al games op mijn US region staan? Ik kan me niet voorstellen dat dat gewoon werkt want je zou gek zijn als je games in de NL store koopt wanneer het veel goedkoper via de US store kan. Heeft iemand hier wat advies in?

Daarnaast twijfel ik als eerste game erg tussen Forza en Dead rising. Wellicht durven mensen me hier ook een advies in te geven. Ik ben bang dat Forza al wat oud is omdat het een release game is. Vraag me af of het spel snel afgeschreven zal worden? Of is het nog prima geupdate en een tof spel?
Offgamers http://www.offgamers.com/...card-c-3455-3466-3467.ogm is het voordeligste voor je tegoed aan te vullen.

Er staat al het nodige in dit topic (en de TS) geschreven over hoe het te doen. Neem in ieder geval als adres een staat zonder btw (ik heb Alaska).
Voor een adres google je gewoon wat hotels in Alaska en daar pak je een adres van.

Ik heb zelf in juni Forza binnen gehaald en deze game is voorlopig niet verouderd, afgelopen dinsdag is er weer een carpack uitgekomen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Nipje
Lekker Ventje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:32:
[...]

Offgamers http://www.offgamers.com/...card-c-3455-3466-3467.ogm is het voordeligste voor je tegoed aan te vullen.

Er staat al het nodige in dit topic (en de TS) geschreven over hoe het te doen. Neem in ieder geval als adres een staat zonder btw (ik heb Alaska).
Voor een adres google je gewoon wat hotels in Alaska en daar pak je een adres van.

Ik heb zelf in juni Forza binnen gehaald en deze game is voorlopig niet verouderd, afgelopen dinsdag is er weer een carpack uitgekomen.
Ik heb het inderdaad gelezen maar het is me nog neit 100% duidelijk hoe het nou gaat als de Nederlandse regio beschikbaar is en ik stel die in op mn console. De games moeten natuurlijk wel blijven werken =)

Forza lijkt me leuk idd. Het is ook totaal anders dan Forza Horizon he? (ben totaal nieuw binnen Forza)

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:58

Kalkie

NLMP

Zo, Titanfall in de US store nu $25, dus ook maar eens aangeschaft ... Ben niet zo'n online gamer, toch maar eens proberen. Topic doorlezende heeft een aantal van jullie er wel lol in ;)
Toevoegen mag, gamertag Kalkie

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• Donstil
  • Niet online
Nipje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:38:
[...]

Ik heb het inderdaad gelezen maar het is me nog neit 100% duidelijk hoe het nou gaat als de Nederlandse regio beschikbaar is en ik stel die in op mn console. De games moeten natuurlijk wel blijven werken =)

Forza lijkt me leuk idd. Het is ook totaal anders dan Forza Horizon he? (ben totaal nieuw binnen Forza)
Gewoon nooit je console op NL zetten. Althans ik was dat in ieder geval niet van plan.

Moet de meerwaarde daar nog van ontdekken.
Nipje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:26:
Een tof spel is het sowieso maar dat is DeadRising naar mijn mening ook.

Álle twee de games krijgen nog regelmatig updates, Forza via auto's en DeadRising via DLC.

het enige wat ik mis aan Forza is de drang om door te spelen. Na een uurtje heb ik dat vaak wel gezien terwijl ik op een regenachtige zondag zo 4 uur DeadRising kan spelen.

• Nipje
Donstil schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:43:
[...]

Gewoon nooit je console op NL zetten. Althans ik was dat in ieder geval niet van plan.

Moet de meerwaarde daar nog van ontdekken.

[...]

Een tof spel is het sowieso maar dat is DeadRising naar mijn mening ook.

Álle twee de games krijgen nog regelmatig updates, Forza via auto's en DeadRising via DLC.

het enige wat ik mis aan Forza is de drang om door te spelen. Na een uurtje heb ik dat vaak wel gezien terwijl ik op een regenachtige zondag zo 4 uur DeadRising kan spelen.
Thanks voor de info. Koop je de games ook digitaal?

• Lekker Ventje
  • Nu online
Ik koop alles digitaal, is voordelig doordat je de dollarprijs betaald. En ik hoef geen schijfjes meer te wisselen en kan zonder van de bank op te staan een andere game kiezen. Zo doe ik het met mijn PS4 ook, ik kies bewust voor digitale downloads. Schijfjes komen hier niet meer binnen :)

• Nipje
Klinkt goed! Dan denk ik dat mijn eerste game Dead rising gaat worden. Hoe ervaren de andere Tweakers deze game? Ik ben namelijk ook bang dat ik snel op Forza uitgekeken zal zijn.

Edit:
Als je uiteindelijk de regio niet wijzigt naar Nederland dan kan je toch ook het TV kijken niet gebruiken wanneer dat in Nederland met de release eindelijk support krijgt?

[ Voor 33% gewijzigd door Nipje op 14-08-2014 20:55 ]

• Donstil
  • Niet online
Nipje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:45:
[...]

Thanks voor de info. Koop je de games ook digitaal?
Dat ben ik eigenlijk alleen van plan met games waarvan ik verwacht ze lang te spelen. Of waarvan ik verwacht ze na een paar jaar nog eens te pakken.

DeadRising is een game die ik wel digitaal gekocht heb omdat deel 1 en 2 me prima bevallen waren. In een verloren half uurtje zombies hakken is ook over 2 jaar vast nog wel leuk namelijk.

Forza 5 heb ik op disc omdat ik bij thuiskomst direct iets wilde spelen en dat anders niet kon.

Verder ga ik dit jaar alleen nog Horizon 2 en Gta5 digitaal kopen. Op de planning staat ook FarCry4 en Unity maar dat soort games verkoop ik na het uitspelen altijd zodat de hobby niet "te" duur wordt zeg maar.

• Lekker Ventje
  • Nu online
Gewoon de demo downloaden en je kunt zelf kijken of het wat voor je is.

Forza is circuit racen, je moet er van houden. Ik speel geen hele dagen Forza, meestal twee uur of zo en dan weer een andere game. Sinds WoW speel ik geen hele dag meer dezelfde game. Maar Forza blijft voor mij leuk om te spelen, was ook al op de 360.

• Donstil
  • Niet online
Ik haal mijn schijven bij VideoGamesPlus trouwens.

Digitaal met Adres in Alaska is ongeveer €42,-, VideoGamesPlus is €47,- dacht ik.
Lekker Ventje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:55:
Gewoon de demo downloaden en je kunt zelf kijken of het wat voor je is.
Ik vond de demo van DeadRising niet echt in het voordeel van de game zelf trouwens. ze droppen je ergens midden in de game en daardoor miste ik de Vibe een beetje.

• Nipje
Heeft iemand een idee of de regio van de console nog wat uit zal maken voor het TV kijken via de Xbox? Ik zou dit namelijk wel graag willen gebruiken maar kan me voorstellen dat de console dan op de juiste regio moet staan ;(
Persoonlijk, indien je online wil gamen en andere gamers wil leren kennen zou ik voor Forza gaan, Dead Rising 3 is leuk, maar meer singleplayer of 2 player co-op (maar dan moet je een andere XBoxer weten om mee te gamen)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nipje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:09:
Heeft iemand een idee of de regio van de console nog wat uit zal maken voor het TV kijken via de Xbox? Ik zou dit namelijk wel graag willen gebruiken maar kan me voorstellen dat de console dan op de juiste regio moet staan ;(
Dat maakt allemaal niet uitl. Op dit moment wordt Nederland nog niet 'ondersteund' voor wat betreft de OneGuide, maar ik heb mijn Humax van Ziggo gewoon via de HDMI-IN aangesloten en dat werkt gewoon goed.

Daarnaast kunt je ook gewoon games kopen via xbox.com (en dan even de site op Amerikaans zetten, zie de link in mijn signature voor uitleg). Eventueel moet je dan even een regiowissel-boot-regiowissel-boot doen, maar volgens mij download hij je game gewoon als je xbox op bv. UK staat nu (en jij dus een game in de US Store op xbox.com hebt gekocht)....

• Nipje
TheVMaster schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:24:
[...]

Dat maakt allemaal niet uitl. Op dit moment wordt Nederland nog niet 'ondersteund' voor wat betreft de OneGuide, maar ik heb mijn Humax van Ziggo gewoon via de HDMI-IN aangesloten en dat werkt gewoon goed.

Daarnaast kunt je ook gewoon games kopen via xbox.com (en dan even de site op Amerikaans zetten, zie de link in mijn signature voor uitleg). Eventueel moet je dan even een regiowissel-boot-regiowissel-boot doen, maar volgens mij download hij je game gewoon als je xbox op bv. UK staat nu (en jij dus een game in de US Store op xbox.com hebt gekocht)....
Ja op die guide doelde ik ook inderdaad. Ik vraag me af of die OneGuide straks wel werkt in Nederland als je je regio nogsteeds op US hebt staan.

En wat betreft het kopen van de games:
Wat je dus zegt is dat de regio uiteindelijk niet uit zou moeten maken en dat ze ook speelbaar moeten zijn als je straks een switch maakt naar een andere regio?

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Nipje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 21:30:
[...]

Ja op die guide doelde ik ook inderdaad. Ik vraag me af of die OneGuide straks wel werkt in Nederland als je je regio nogsteeds op US hebt staan.

En wat betreft het kopen van de games:
Wat je dus zegt is dat de regio uiteindelijk niet uit zou moeten maken en dat ze ook speelbaar moeten zijn als je straks een switch maakt naar een andere regio?
Tja...als hij straks in NL beschikbaar komt, tja...dan switch ik naar US. Als je hem op US hebt staan, dan krijg je natuurlijk de OneGuide van de US :)

Games zijn zeer zeker speelbaar in andere regio's.....ze zijn regiovrij he :) Ik switch nog wel eens van US naar UK.....en alles blijft gewoon werken hoor ;)

• Nipje
TheVMaster schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 22:01:
[...]

Tja...als hij straks in NL beschikbaar komt, tja...dan switch ik naar US. Als je hem op US hebt staan, dan krijg je natuurlijk de OneGuide van de US :)

Games zijn zeer zeker speelbaar in andere regio's.....ze zijn regiovrij he :) Ik switch nog wel eens van US naar UK.....en alles blijft gewoon werken hoor ;)
Ok dus als je de OneGuide straks goed wilt gebruiken zal je toch naar NL moeten switchen, duidelijk. Alles lijkt nu ook goed te werken! Heb echter 1 vraag: kan je via voice of de controller kanaal wisselen? Bij de setup zag ik dat de Xbox commands naar mijn mediabox kon sturen en dat de zender wisselde. Ik kom er echter niet uit hoe ik het nu wissel tijdens het kijken. Veel commands hebben namelijk OneGuide nodig =)

[ Voor 88% gewijzigd door Nipje op 14-08-2014 22:56 ]

justifire schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:25:
Dashboard en OS van de Xbox One begint wel echt een pareltje te worden !
[video]
Kleine samenvatting:
'Friends Tab' Zit al in de preview
-Snapster/Snap'center' - double tab Xbox button met een menu (Snap, unsnap, Messages en denk 'back to game')
-Double tab message - Snap messages (tree conversation mode)
-TV Decoder (dus geen IR werk meer met je decoder, neem aan dus instant zappen)
-Stream TV op elk SmartGlass apparaat (dus zelfs PC :D)
-Auto boot naar WatchTV komt er ook nog aan.
-natuurlijk DNLA streaming (veel formats)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:15
Kom op, het is tijd voor triple A titles =\ ik begin me goed te vervelen.

Iemand trouwen een tip om makkelijk een S rank te krijgen in een Ground Zeroes missie? Need that 100g achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zojuist wat horizon 2 beelden gezien. Ziet er toch wel heel dik uit.
Zeker omdat bij assists nu sim steering er is, en ook stability control uit te zetten tov horizon 1 waar het hidden was.
En je hebt nu drivetrain swaps en dezwlfde tuning settings als fm5. Wat dus echt super dik wordt.
Graphics zien er dik uit maar wel opvallend veel pop in. Zowel scbaduwen als objecten. Maja open wereld he. Nu hopen dat ze ook uitlaat dempers hebben die mee veranderen als je een race pijp koopt.

Vroeg me wel af of er hier wel eens mensen tag infected of cat and mouse spelen in forza games ?
Is eigenlijk enigste wat ik vroeger wel eens online deed dacht als mensen hier dat ook spelen dan is wel leuk same te doen in fm5 of horizon 2.
De x1 order blijft namelijk wel staan ookal wordt het financieel krapjes. Horizon 2 wil ik echt niet missen zie ik wel. ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
Gisteren was mijn tweede en laatste dag op Gamescom. Helaas heb ik niet alles kunnen checken wat ik wilde maar goed.

Project Cars: Draaide op een PS4 maar volgens de dev zouden de graphics vrijwel gelijk zijn. Het zag er goed uit, hier en daar wat unpolished, maar het loep in ieder geval soepel. Het mooiste was het dynamische weer, ik merkte echt dat er donkere wolken aankwamen al voordat het echt begin te regenen. Op een halfnatte baan voelde je goed het verschil in grip. Ik speelde met enkel ABS aan in een Formule Ford of Renault (open wheeler met weinig downforce en pk) en had het gevoel dat de auto iets teveel grip had. Wellicht om de mensen op gamescom niet te hard te laten zweten..?

Borderlands Pre-Sequel: niet next gen en gewoon good old borderlands fun. Niks mis mee maar jammer dat er geen XBO/PS4 versie komt.

CoD AW: Heb een uurtje multiplayer gedaan in verschillende modi op diverse maps. Wat je al in de video's kon zien is dat het allemaal nog wat sneller lijkt te gaan. Medium sized maps maar het verticale element viel me wel tegen. Ja je kunt hoger springen door de dbl jump maar in de maps die ik speelde ontbrak zeg maar de infrastructuur om gebruik te bakken van die hoogte. Shotguns blijven een issue en leken nu zwaar underpowered. Verder weer het welbekende puntensysteem bij create a class. Grafisch was het wel ok, had meer verwacht van een nieuwe engine. De "upload" mode was wel grappig, een soort basketbal met wapens. Voor mij niet meteen een instant buy maar voor de liefhebbers met genoeg nieuws denk ik om de moeite waard te zijn.

Mortal Kombat X: eindelijk weer eens nieuwe characters, en ditmaal heeft iedereen 3 verschillende speelstijlen die samengaan met een bepaalde tactiek en special moves. Ook hier grafisch in orde maar niet spectaculair en dat kwam met name door de wat tegenvallende omgevingen voor mijn gevoel. Fatalities lijken makkelijker gemaakt, ze lukten mij in ieder geval meteen de eerste keer. Het deed mij verder niet veel maar het is niet mijn genre.

Lego Batman 3: de welbekende lego humor en gameplay. Niet veel nieuws te bekennen voor mijn gevoel. Gewoon solide fun voor de liefhebbers.

Shadows of Mordor: Ik weet nog niet goed wat ik hiervan moet vinden. Qua gameplay lijkt het een kruising tussen Assassins Creed en de Batman Arkham games. Ik ben nog een beetje sceptisch voor wat betreft het hele "de wereld is dynamisch en wordt beïnvloed door jouw acties" verhaal. Lijkt mij snel eentonig worden.

The Witcher 3: was erg gecharmeerd van deel 2 maar wat ik gisteren gezien heb viel me tegen. Vond de stijl niet duister genoeg en de "humor" was een beetje flauw en goedkoop. Even afwachten nog wat dit wordt

Ben vast weer wat vergeten... Had Ik eergisteren sl The Division genoemd?

Terug kijkend denk ik dat voor mij Project Cars en The Division de twee titels zijn waar ik persoonlijk de meeste tijd in ga steken.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 15-08-2014 07:58 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Sodemieters. Er komt een klein updateje aan voor de preview members. Veel al bekend maar dat het zo snel komt... Vooral onderaan het lijstje staan een paar nieuwe punten die nog niet bekend waren.

source: http://news.xbox.com/2014...lvr.it&utm_medium=twitter
Today we’re rolling out several of the new social and entertainment features we shared earlier this week, in addition to a few unannounced features, to the members previewing new system updates. Your input on feedback.xbox.com plays a big role in shaping these updates, which will roll out to all Xbox One owners in the coming months.

Some of the new features rolling out to our preview members include:

•Parties – The Party App has been re-organized, so you can now see what activities everyone in your party is doing and tell more clearly who is playing in the same game with you. You can also more quickly perform common actions like muting, joining, or sending game invites. Also, Parties now have a Party Leader. This person can change whether the party requires invitations, and she/he can remove others from the party.
•New Friends Section – The new Friends section has been available for a few early access preview members and we’re expanding it to additional participants enrolled in the preview program. The new Friends section enables you to see at a glance what’s going on with your friends. You can stay up-to-date with your current activities, the most popular games your friends are playing, and a Gamerscore leaderboard to see who has improved their Gamerscore the most over the last 30 days. We’ll continue to roll this feature out to all participants in the coming updates.
•Media Player – A new app will be available soon that enables you to play media files from either an attached USB device or from a network connected home media server that supports DLNA protocols. The preview version of the Media Player app will initially only support USB devices, with DLNA support coming soon. Xbox One will support more formats than Xbox 360, including support for dozens of new file formats like mpeg 2 TS, animated gifs and mkv which will be added by the end of the year. See below for additional file formats.
•Xbox One Digital TV Tuner – Announced last week, this new hardware accessory will enter a limited preview program in Europe (UK, France, Germany, Italy, and Spain), in advance of its retail launch beginning in October.
•Stream TV to SmartGlass – Launching first in markets receiving the Xbox One Digital TV Tuner, you will be able to stream your TV across your home network to your smartphones and tablets using the Xbox SmartGlass app. You can also pause, play and rewind as well as change channels, without interrupting gameplay on Xbox One.
•Boot to TV – Now you will be able to set your console to boot directly to television when coming out of connected standby.
•Live TV Miniguide – For markets where OneGuide is available, a new mini guide on the bottom of the screen will display details about the TV content that is currently playing. You can quickly change channels and see what’s on other channels, while still watching TV.
•SmartGlass Updates – You can now post status messages from the Activity Feed as well as add comments and share items from both your Activity Feed and from Game Clips. Along with the new comment and share features, a personalized Activity Feed has been added to your profile. Messages have been updated to a new layout supporting a full conversation view. Additionally, we are adding the ability to record game clips directly from the Now Playing bar. Finally, if you upgrade the app directly we have introduced a What’s New page highlighting the features of each release.
•“Xbox On” in New Markets – Adding support for additional markets to use the “Xbox On” Kinect voice command to power on consoles: Australia, Canada (French), Italy, Spain, Mexico, and Brazil – a top used feature.
•Country Expansion – We’re doing a lot of work on the backend to prepare for Xbox One to launch in 29 new markets in the coming weeks.
•Multiple GameDVR Deletes – You will be able to choose multiple GameDVR clips to delete at once in the Upload app.
•Save your Avatar Gamerpic – A new option is now available to save Avatar GamerPics to your OneDrive.
•Settings Updates – New options help you manage your controllers and accessories. Also, Instant Sign-In is being moved to Settings, to the Sign-in, security & Passkey area.
•Bandwidth Usage Display – Located in Network Settings under the Troubleshooting column, Bandwidth Usage will show you how much bandwidth your Xbox One is consuming over a period of time. This is useful if you want to track against bandwidth caps set by ISPs in certain markets.

Once again, we can’t thank you enough for your continued input and feedback. We look forward to sharing more when the next Xbox One system update rolls out to the larger community.

Xbox One compatible file types:
3gp audio
3gp video
3gp2
aac
adts
animated gif
asf
avi divx
avi dv
avi uncompressed
avi xvid
bmp
jpg
gif
h264 avchd
mjpeg
mkv
mov
mp3
mpeg 1 ps
mpeg 2
mpeg 2 hd
mpeg 2 ts
mpeg 4 h264 aac
mpeg 4 sp
png
tiff
wav
wma
wma lossless
wma pro
wma voice
wmv
wmv hd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:23:
Sodemieters. Er komt een klein updateje aan voor de preview members. Veel al bekend maar dat het zo snel komt... Vooral onderaan het lijstje staan een paar nieuwe punten die nog niet bekend waren.

source: http://news.xbox.com/2014...lvr.it&utm_medium=twitter

[...]
Waaauuwwww......ik had verwacht dat dat tot oktober ofzo zou duren.....niceeeeee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:06
d:)b goed bezig daar bij MS! ik wil die mediaplayer functionaliteit wel snel testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Jaguar645 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:53:
d:)b goed bezig daar bij MS! ik wil die mediaplayer functionaliteit wel snel testen :P
Alleen mkv support komt "pas later dit jaar"... pfft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Nu online
Phusebox schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:48:

Terug kijkend denk ik dat voor mij Project Cars en The Division de twee titels zijn waar ik persoonlijk de meeste tijd in ga steken.
Zijn voor mij ook twee titels waar ik erg benieuwd naar ben. Vooral the Division heeft mijn aandacht omdat ik benieuwd ben of deze game ook de verwachtingen waar kan maken (zie Watch Dogs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Is er nog iemand die mij kan inschrijven voor de preview updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Lekker Ventje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:58:
[...]Vooral the Division heeft mijn aandacht omdat ik benieuwd ben of deze game ook de verwachtingen waar kan maken (zie Watch Dogs).
Het verwachtingsprobleem is makkelijk op te lossen. Gewoon niets verwachten. Ik heb ook al hele verkeerde verhalen gehoord van mensen die denken dat het een Splinter Cell-like game word. Als je al de verkeerde dingen gaat verwachten dan zal het nooit matchen natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:38
Hoe zit het eigenlijk met subtitle support in de mediaspeler van de Xbone? Pakt 'ie zowel losse als ingebakken subs?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Preview updates kan je alleen op uitnodiging van MS testen right? Ik zou de mediaplayer app graag willen gebruiken, het is een van de redenen waarvoor ik een Xbox one heb aangeschaft. Als er andere manieren zijn om in een preview terecht te komen dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Phusebox, Kun je wat meer vertellen over de live demo van the Division die je gezien hebt?
Is het de E3 gameplay die je gezien hebt? en hoe zag het uit? en welk platform werd getoond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Nipje schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:11:
Preview updates kan je alleen op uitnodiging van MS testen right? Ik zou de mediaplayer app graag willen gebruiken, het is een van de redenen waarvoor ik een Xbox one heb aangeschaft. Als er andere manieren zijn om in een preview terecht te komen dan hoor ik het graag!
Wat is je gamertag? Iedere preview member kan anderen uitnodigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:06
Yaz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:58:
[...]

Alleen mkv support komt "pas later dit jaar"... pfft
Oh bah... had toch beter moeten lezen.... Dat was nu juist degene wat ik wilde hebben! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Yaz schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:18:
[...]

Wat is je gamertag? Iedere preview member kan anderen uitnodigen.
Dat is Nipje. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:48:
d:)b

Is Rockstar met GTA niet aanwezig op GC?

Pagina: 1 ... 15 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!