Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat lijkt me niet. Dat is ongelooflijk veel geld (En hoe bereken je het verlies?). Maar als dat wel zo is heeft Square Enix wel een hele goede deal gesloten.Lekker Ventje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:01:
Dat verlies aan inkomsten compenseert MS. Net als dat bv LBP alleen op de PS verschijnt en toch gewoon winst kan maken.
Steam/XBL: Avioto
Joh, gewoon niet op reageren.... Hij is hier maar met een reden, lekker rellen, dat lees je toch wel uit zijn zinnen??? Hij onderbouwd helemaal niets, komt met vage artikelen aan en ventileert vooral veel frustratie.Lekker Ventje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:01:
Dat verlies aan inkomsten compenseert MS. Net als dat bv LBP alleen op de PS verschijnt en toch gewoon winst kan maken.
We kunnen vanaf eind dit jaar Tomb Raider lekker exclusief op de Xbox spelen.... Dat hij eind dat jaar ook nog naar andere platformen komt is toch helemaal niet belangrijk? Tegen die tijd is het spel toch oud....
Games hebben tegenwoordig toch maar een houdbaarheid van een maand of 4..... Daarna is het next, dat ze op andere platformen dat blij zijn dat er een oud spel hun kan op komt... Prima toch?
Cogitationis poenam nemo patitur
Eind dit jaar al, zo hebben ze gelijk ook maar de release date aangepast?Bullet NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:06:
[...]
We kunnen vanaf eind dit jaar Tomb Raider lekker exclusief op de Xbox spelen.... Dat hij eind dat jaar ook nog naar andere platformen komt is toch helemaal niet belangrijk? Tegen die tijd is het spel toch oud....
Xbox of multi platform:uchiha tijntje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:48:
[...]
Wat heb je dan tot nu toe gespeeld? Voor de x1 post hier en voor de ps4 in het ps4 topic...
Gespeeld:
Forza Horizon 2
Fable Legends
Escapist
Nba 2k15
Evolve
The Escapists
Sloot andere ID@Xbox spellen
Live demo:
The Division
Quantum Break
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 13-08-2014 18:19 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dan heb je best veel kunnen spelen. Dacht dat je daar alleen maar een hele dag in een rij staat om 1 game te kunnen spelen.Phusebox schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:17:
[...]
Xbox of multi platform:
Gespeeld:
Forza Horizon 2
Fable Legends
Escapist
Nba 2k15
Evolve
The Escapists
Sloot andere ID@Xbox spellen
Live demo:
The Division
Quantum Break
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Morgen wel denk ik. Vandaag is pers en vakbezoekers only. Deels gebeurd ook achter gesloten deuren op afspraak.Lekker Ventje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:22:
[...]
Dan heb je best veel kunnen spelen. Dacht dat je daar alleen maar een hele dag in een rij staat om 1 game te kunnen spelen.
Vandaag de besloten dag.... Veel mensen uit de "markt" die daar nu rondhobbelen...Lekker Ventje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:22:
[...]
Dan heb je best veel kunnen spelen. Dacht dat je daar alleen maar een hele dag in een rij staat om 1 game te kunnen spelen.
vanaf morgen is het er een stuk drukker...
Ah, drukkendedoosje was sneller
[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 13-08-2014 18:25 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat gezegd hebbende :
Nieuwe DLC voor Titanfall is aangekondigd en gaat 'IMC Rising' heten.
Dat word weer genieten !
[ Voor 65% gewijzigd door BM op 13-08-2014 19:11 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
hey ouwe heggenschaar,Dat gezegd hebbende :
Nieuwe DLC voor Titanfall is aangekondigd en gaat 'IMC Rising' heten.
Dat word weer genieten !
Tietenfaal? Das toch een spel wat waardeloos is.... Je liep gisteren alleen maar te klagen!
weg Als je het aan mij zou vragen komt dit toch door een soort van innerlijke onrust.... Eigenlijk zou iedereen eens een avondje bij ons mee moeten kunnen doen in een XBL party... Ik denk dat er velen onder ons zijn die er genoeg van kunnen opsteken.
Geeft overigens niets... Net zo dat jij jaloers bent om mijn Titanall skils willen anderen het spel graag spelen en hopen nu maar op part deux....
Ennne.... Lekkere groene vinger van me....

[ Voor 35% gewijzigd door BM op 13-08-2014 19:12 ]
Hij bepaald zelf wel waarop hij reageert. Ik heb mijn post heel goed onderbouwd al zeg ik het zelf. Die "vage" artikelen komen van PCGamer en Eurogamer, erg betrouwbare bronnen in deze industrie. En ik zou niet weten waarover ik gefrustreerd moet zijn, hooguit met het niveau van de moderators op deze website.Bullet NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:06:
[...]
Joh, gewoon niet op reageren.... Hij is hier maar met een reden, lekker rellen, dat lees je toch wel uit zijn zinnen??? Hij onderbouwd helemaal niets, komt met vage artikelen aan en ventileert vooral veel frustratie.
Hij komt dit jaar niet uit. En een houdbaarheid van 4 maanden voor een game? Dat is de grootste onzin die heb ik gehoord in een lange tijd.Bullet NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:06:
[...]
We kunnen vanaf eind dit jaar Tomb Raider lekker exclusief op de Xbox spelen.... Dat hij eind dat jaar ook nog naar andere platformen komt is toch helemaal niet belangrijk? Tegen die tijd is het spel toch oud....![]()
Games hebben tegenwoordig toch maar een houdbaarheid van een maand of 4..... Daarna is het next, dat ze op andere platformen dat blij zijn dat er een oud spel hun kan op komt... Prima toch?
weg
[ Voor 22% gewijzigd door BM op 13-08-2014 19:13 ]
Steam/XBL: Avioto
Ja is dat wel zo? Ik heb wel eens gelezen dat games het moeten hebben van de eerste twee maanden na release. Dat daar een heel groot deel van de omzet vandaan komt. Alles na die tijd is bijzaak met kleine marge.Avioto schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:11:
Hij komt dit jaar niet uit. En een houdbaarheid van 4 maanden voor een game? Dat is de grootste onzin die heb ik gehoord in een lange tijd.
[mbr]weg[/]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
PCGamer en Eurogamer staan bol van geruchten en onwaarheden, dat jij ze betrouwbaar vind is natuurlijk iets voor je eigen rekening. Maar iets anders, ben blij dat je het zelf ook opmerkt, het niveau van de moderatie is best hoog op Tweakers hoor. Ik ben erg blij met mijn collega modjes! en dat meen ik echt. Ze hebben het best zwaar hier in de XBOX en PS4 topic's, we zouden ze af en toe best mogen bedanken.Avioto schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:11:
[...]
Hij bepaald zelf wel waarop hij reageert. Ik heb mijn post heel goed onderbouwd al zeg ik het zelf. Die "vage" artikelen komen van PCGamer en Eurogamer, erg betrouwbare bronnen in deze industrie. En ik zou niet weten waarover ik gefrustreerd moet zijn, hooguit met het niveau van de moderators op deze website.
Kom op zeg, 4 maand voor een game is al lang.... Ik spreek nu alleen over de Xbox One, maar daar komen in een dergelijke regelmaat goede games uit. Je aandacht blijft nooit erg lang bij een game liggen.Hij komt dit jaar niet uit. En een houdbaarheid van 4 maanden voor een game? Dat is de grootste onzin die heb ik gehoord in een lange tijd.
Dan is het alweer tijd voor de volgende....
[ Voor 7% gewijzigd door BM op 13-08-2014 19:35 ]
Ik heb gelezen dat idd o.a. FFB niet werkt. Een andere haak en oog is de "procedure" om het werkend te krijgen. Werkend lijkt het er verder goed uit te zien, zonder latency. Als je zo'n stuur werkend wil krijgen moet je wat consessies doen maar dat is altijd beter dan helemaal niet kunnen sturen en lijkt me een redelijk alternatief voor de aanschaf van nog een €300 stuur.SinergyX schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:31:
[...]
hahah, laat ik het iets genuanceerder uitleggen. Zover ik nu weet van dat ding, emuleert dat ding altijd een controller. Nu kan je dat tot bepaalde hoogte perfect uitvoeren (analoog pookje links = stuurtje naar links etc) en de controller heeft op elk punt analoog, maar het is en blijft een controller. Een racestuurtje op de XBO is ook 'echt' een racestuur, FFB, stuuruitslag en zover ik weet hebben de dat nog niet kunnen 'emuleren' (wat afaik niet op de PS4 schijnt te kunnen omdat de 'officieel ondersteunde' stuurtjes een aparte chip zouden hebben, zoals je bv bij de T300RS een switch hebt voor PS3/PS4).
Had hij nu een stuurtje van 30 tientjes van de Hema, maakt het niet uit, FFB heeft dat ding amper en beter zal het niet worden. Maar een Fanatec is toch íets andere klasse waar je eigenlijk geen consessies moet doen om dat ding alsnog werkend te krijgen. Het blijft een Fanatec, maar dan volledig zonder FFB
Al zit ik wel te overwegen dat ding te kopen, puur om te testen of het ook echt werkt. Ik heb nog een vaag Thrustmaster ding (Guillemont zelf), best grappig om te zien of dat ding dan ook zou werken. Zou ik zelfs splitscreen met 2 stuurtjes kunnen rijden
Heb nog ff op de pricewatch zitten kijken voor een stuur. 'n Thrustmaster TX Ferrari 458 Italia Edition is toch 'n duur accessoire. Jij hebt toch zoiets of zelfs dezelfde? Heb je ervaring met die zonder TX, die €90 kost? Of is dat een no go?
Klopt, de omzetten in games worden tijdens de eerste twee maand gedraaid, daar na is het inderdaad marginaal geneuzel. Het is niet voor niets dat je games na een maand of 3 in prijs ziet zaken.Donstil schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:21:
[...]
Ja is dat wel zo? Ik heb wel eens gelezen dat games het moeten hebben van de eerste twee maanden na release. Dat daar een heel groot deel van de omzet vandaan komt. Alles na die tijd is bijzaak met kleine marge.
Door het aanbod, de komst van nieuwere en andere games zorgt er voor dat de aandacht heel snel wordt verzet naar andere games.
Je hebt daarom ook helemaal gelijk
Zodoende is het maar de vraag hoe succes vol een spel op het ene platform gaat zijn als hij al geruime tijd op een ander platform beschikbaar is. De gene die het spel echt willen spelen hebben vaak meerdere platforms in huis. En waarom zou je hem dan op platform B willen spelen als je dit op platform A kan doen. Het spel zelf wordt er niet anders van.
Ik heb er helemaal geen moeite mee dat mensen fan zijn van iets of iemand, maar als dat betekent dat men niets aan negatieve punten kan zien is dat voor mij teveel.X-Fighter schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:52:
[...]
Wel de meeste weten hier dat ik een Microsoft fan ben, vandaar dat ik een NL920 (Windows Phone), Xbox OG, Xbox 360 en Xbox One heb.
http://www.xboxgamertag.com/search/Fast-Robby/ (Hoe stom dat mijn Xbox One games daar niet tussen staan...)
Ik vind dat je gerust mag lachen met je eigen spullen. Windows Phone doet het ook helemaal niet zo goed, nu ja in Europa +-10% is wel degelijk, maar niet super. Ik zie het probleem ook niet dat ik mijn eigen spullen uitlach, mensen moeten alles niet zo serieus nemen
Ik zie in het hele MS/Xbox concept ook hiaten, maar dat maakt een product of bedrijf nog niet slecht. Noem mij het eerste perfecte product of bedrijf........ ergo: leven en laten leven zou ik zeggen.
Voor mij persoonlijk is de balans vwb de One zeer positief. Is dat niet waar het om draait?
Xbox Live: Ofthewell NL
Toen keurig BF4 kunnen downloaden voor Nop maar nadat ik de automatische verlenging eruit heb gehaald start BF4 niet meer op.
Mijn EA Acces lidmaatschap is nog actief volgens de App maar de Game geeft aan dat ik de schijf er in moet stoppen.
Dit is niet helemaal waar. Zeker in periodes waarin veel games uitkomen (herfst) laat ik zelf ook regelmatig games schieten en haal ik ze pas een half jaar later, jaar later, of wacht ik op een mooie sale actie of PS+. Maar ruim de helft van de sales zijn vaak in de eerste maand ja. Dit is natuurlijk een heel ander verhaal wanneer een game niet tegelijk op alle platformen uitkomt, want dan heeft hij eigenlijk 'meerdere releases'.Bullet NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:29:
[...]
Klopt, de omzetten in games worden tijdens de eerste twee maand gedraaid, daar na is het inderdaad marginaal geneuzel. Het is niet voor niets dat je games na een maand of 3 in prijs ziet zaken.
Door het aanbod, de komst van nieuwere en andere games zorgt er voor dat de aandacht heel snel wordt verzet naar andere games.
Je hebt daarom ook helemaal gelijk
Zodoende is het maar de vraag hoe succes vol een spel op het ene platform gaat zijn als hij al geruime tijd op een ander platform beschikbaar is. De gene die het spel echt willen spelen hebben vaak meerdere platforms in huis. En waarom zou je hem dan op platform B willen spelen als je dit op platform A kan doen. Het spel zelf wordt er niet anders van.
En veel mensen halen maar een platform, want de games op dat andere moeten wel erg goed zijn wil je nogmaals honderden euro's voor een andere console uitgeven. Als je dan over een jaar toch een bepaalde game krijgt, en je hebt dan wat minder te spelen, plus het was een hele goede game, dan kan je hem toch best nog halen? Tomb Raider is voor mij ook zo'n titel, ik heb het 2013 niet eens gespeeld op de 360, pas op mn PS4 omdat ik toen niets anders te doen had.
En pssss, Eurogamer is een van de meest betrouwbare, neutrale en kwalitatief hoogstaande game sites.
[ Voor 7% gewijzigd door Mr Ton op 13-08-2014 20:02 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Zelf deze gespeeld, morgen drukke dag nog voor de boeg. Niets meer wat ik wil spelen maar welk sfeer proeven.Phusebox schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:17:
[...]
Gespeeld:
Forza Horizon 2
Fable Legends
Evolve
Live demo:
The Division
Shadow realms
Tot nu toe blij dat ik (op persoonlijk vlak) voor xbox one ben gegaan
Maar dit staat helemaal los van het feit dat de echte fan hem wil hebben op het platform waar hij het eerste op beschikbaar is...... Ik heb ook wel eens 's nachts voor een Media-Markt gestaan om een spelletje te kopen. Nu ik ze zelf kan inkopen is het nog beter, dan heb ik ze voor de release binnen als het moet!Mr Ton schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:59:
[...]
Dit is niet helemaal waar. Zeker in periodes waarin veel games uitkomen (herfst) laat ik zelf ook regelmatig games schieten en haal ik ze pas een half jaar later, jaar later, of wacht ik op een mooie sale actie of PS+. Maar ruim de helft van de sales zijn vaak in de eerste maand ja. Dit is natuurlijk een heel ander verhaal wanneer een game niet tegelijk op alle platformen uitkomt, want dan heeft hij eigenlijk 'meerdere releases'.
Je laatste zin maakt het wel heel makkelijk he....En veel mensen halen maar een platform, want de games op dat andere moeten wel erg goed zijn wil je nogmaals honderden euro's voor een andere console uitgeven. Als je dan over een jaar toch een bepaalde game krijgt, en je hebt dan wat minder te spelen, plus het was een hele goede game, dan kan je hem toch best nog halen? Tomb Raider is voor mij ook zo'n titel, ik heb het 2013 niet eens gespeeld op de 360, pas op mn PS4 omdat ik toen niets anders te doen had.
Eurogamer.... pfff.... Tweakers!En pssss, Eurogamer is een van de meest betrouwbare, neutrale en kwalitatief hoogstaande game sites.
Klopt, maar er zijn ook veel fans die zich nu zwaar in de steek gelaten voelen door de makers van TR en daardoor een grote FU hebben tegenover Square en Crystal... Mja, wat jij zegt is ook waar, als ze Fifa 15 Xbox One only zouden maken zou ik een nog grotere FU hebben tegenover EA (als dat al mogelijk is) maar dan zou hier ook morgen nog een X1 staan.Bullet NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:06:
[...]
Maar dit staat helemaal los van het feit dat de echte fan hem wil hebben op het platform waar hij het eerste op beschikbaar is...... Ik heb ook wel eens 's nachts voor een Media-Markt gestaan om een spelletje te kopen. Nu ik ze zelf kan inkopen is het nog beter, dan heb ik ze voor de release binnen als het moet!
[...]
Lol wat dan? Dat er niet zoveel games waren? Ach, eeuwig ownen in Fifa en Battlefield gaat ook vervelen.Je laatste zin maakt het wel heel makkelijk he....![]()
Dat is zo'n inkopper dat ik hem voor iemand anders laat liggen.....
[...]
Nah, Tweakers is goed, maar niet zo neutraal als Eurogamer, en EG brengt meer nieuws en gaat er dieper op in.Eurogamer.... pfff.... Tweakers!
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Probleem is iig bekend bij EA: http://answers.ea.com/t5/...ing-in-vault/td-p/3302019
Donstil schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:58:
Hmm beetje jammer dit. Ik heb gister EA Acces afgesloten voor de eerste maand.
Toen keurig BF4 kunnen downloaden voor Nop maar nadat ik de automatische verlenging eruit heb gehaald start BF4 niet meer op.
Mijn EA Acces lidmaatschap is nog actief volgens de App maar de Game geeft aan dat ik de schijf er in moet stoppen.
De 458 Spider? Dat is dus de Hema variantmowa schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 19:22:
[...]
Ik heb gelezen dat idd o.a. FFB niet werkt. Een andere haak en oog is de "procedure" om het werkend te krijgen. Werkend lijkt het er verder goed uit te zien, zonder latency. Als je zo'n stuur werkend wil krijgen moet je wat consessies doen maar dat is altijd beter dan helemaal niet kunnen sturen en lijkt me een redelijk alternatief voor de aanschaf van nog een €300 stuur.
Heb nog ff op de pricewatch zitten kijken voor een stuur. 'n Thrustmaster TX Ferrari 458 Italia Edition is toch 'n duur accessoire. Jij hebt toch zoiets of zelfs dezelfde? Heb je ervaring met die zonder TX, die €90 kost? Of is dat een no go?
458 Italia heb ik inderdaad, toen was hij nog ruim 60 euro duurder.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ooh keurig, ik had zelf nog niet gezocht maar ben dus niet de enige.Jaguar645 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:44:
Ik dacht ook even een potje te knallen maar heb hetzelfde. Schojnbaar een probleem tussen EA en Xlive?
Probleem is iig bekend bij EA: http://answers.ea.com/t5/...ing-in-vault/td-p/3302019
[...]
Ik heb mijn ID daar maar even achter gelaten.
Grafisch beter en de handling met alle assists uit was ook vele malen beter.
Als ik deze gifs zie, wil ik dan niet weten hoe Horizon eruit ziet..
http://www.neogaf.com/for...?p=125047121&postcount=21
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het daar om gameplay beelden gaat...SinergyX schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:47:
Horizon mooier dan Driveclub? Wow.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik denk dat ze redelijk gelijkaardig eruit zien, maar FH2 zal gewoon leuker zijn.SinergyX schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:47:
Horizon mooier dan Driveclub? Wow.
Stel het je maar wel voorRossi46 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:48:
[...]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het daar om gameplay beelden gaat...
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Poeh, dan vind ik het echt shocking mooi beelden!ASNNetworks schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:56:
[...]
Stel het je maar wel voorZijn beelden van de live demo die tijdens de Sony persco werd gegeven gister.
[Xbox One/360] Forza Horizon 2
Die wel zonder pauze menu o.i.d. ineens op pauze ging en waar met de camera gedraaid werd.ASNNetworks schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:56:
[...]
Stel het je maar wel voorZijn beelden van de live demo die tijdens de Sony persco werd gegeven gister.
Eerst zelf zien, dan geloven.
Alle assists uit? Ook geen ABS enz?Phusebox schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:33:
Na een redelijke uitgebreide test kan ik wel zeggen dat ik Forza Horizon prefereer boven Drive Club.
Grafisch beter en de handling met alle assists uit was ook vele malen beter.
Ik rij persoonlijk met de echte hulp (sturen, remmen, enz) uit maar alles wat er in het echt op de auto zit laat ik aan staan.
[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 13-08-2014 22:07 ]
Dat is de photo modeDonstil schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:00:
Over Horizon 2 gesproken. Ik heb er een topic voor aangemaakt.
[...]
Die wel zonder pauze menu o.i.d. ineens op pauze ging en waar met de camera gedraaid werd.
[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 13-08-2014 22:06 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ja dat vermoeden had ik wel maar omdat ik geen menu's voorbij had zien komen leek het zo in elkaar gezet.ASNNetworks schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:06:
[...]
Dat is de photo modeZit ook in Infamous en The Last of Us. Een klik op de linker stick en je kan rond bewegen met de camera
Oooh dat is dan wel heel erg, GT is een draak met de AI-treintjes rijdenPhusebox schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:11:
Leuk die beelden van de persconferentie, maar zo zag de game er op de vloer echt niet uit. Het kwam heel nep en cartoony over. (DriveClub heb ik het over dan). Maar met name de gameplay was wat mij het meeste schokte. Ze zijn vergeleken met een jaar geleden nog meer de arcade kant op gegaan, maar wat nog erger is, is dat de AI echt op rails rondrijdt. Beetje Gran Turismo stijl, en echt absoluut niet leuk om te spelen.

En dit is dus precies waar ik bang voor was. En nee, niet omdat het een PS4 titel is, maar omdat het er ongeloofwaardig mooi uit zag.Phusebox schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:11:
Leuk die beelden van de persconferentie, maar zo zag de game er op de vloer echt niet uit. Het kwam heel nep en cartoony over. (DriveClub heb ik het over dan). Maar met name de gameplay was wat mij het meeste schokte. Ze zijn vergeleken met een jaar geleden nog meer de arcade kant op gegaan, maar wat nog erger is, is dat de AI echt op rails rondrijdt. Beetje Gran Turismo stijl, en echt absoluut niet leuk om te spelen.
Wanneer kappen developers hier nou eens mee?
ABS uit, TCM aan, verder alles uit.Donstil schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:00:
Over Horizon 2 gesproken. Ik heb er een topic voor aangemaakt.
[...]
Die wel zonder pauze menu o.i.d. ineens op pauze ging en waar met de camera gedraaid werd.
[...]
Alle assists uit? Ook geen ABS enz?
Ik rij persoonlijk met de echte hulp (sturen, remmen, enz) uit maar alles wat er in het echt op de auto zit laat ik aan staan.
DriveClub lijkt mij echt een game om vooral online te spelen (in Clubs tegen elkaar), dus AI zal mij een worst wezen:p Ik ga DriveClub samen met mn maten lekker alleen online spelen, single player enkel als daar dingen te verdienen zijn die online niet te verdienen zijn (maar betwijfel dat). Over de graphics kan ik niks zeggen, ik kan alleen oordelen over wat ik heb gezien en dat is de video. Dat het arcade is vind ik alleen maar beter eerlijk gezegd. Voor simulator haal ik wel Project Cars of GT7 als die ooit komt. Lekker arcade racen met mn maten online. Alleen tja, hopelijk zullen de graphics net zo mooi zijn als op de gifs.Phusebox schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:11:
Wel apart hoor dat er zo'n groot verschil zit tussen wat jij hebt gezien en de live demo's....
Forza Horizon heb ik op de X360 gespeeld, het was een leuke game maar ik kon het maar niet blijven spelen. Het was niet sim genoeg zoals Forza 4, maar reed niet lekker genoeg voor de open wereld. Ik vond het daarom ook niet echt fijn spelen in de open wereld setting. FH2 lijkt deze lijn door te trekken. Uitstekend voor degenen die deel 1 vet vonden, maar helaas laat ik die aan mij voorbij gaan. En oja, ik zette alle hulp uit in Forza Horizon, maar het speelde toch niet zoals Forza 4. Net tussen GRID en Forza 4 in, iets meer richting Forza 4, maar niet op een goede manier...
[ Voor 18% gewijzigd door ASNNetworks op 13-08-2014 22:18 ]
Oke netjes, ga ik morgen (in Forza 5 dan) ook eens proberen.
Ik heb nu ABS en TCM aan maar de rest uit.
Ik heb deel 1 nooit gespeeld maar verwacht van deel 2 best wat.ASNNetworks schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:14:
[...]
DriveClub lijkt mij echt een game om vooral online te spelen (in Clubs tegen elkaar), dus AI zal mij een worst wezen:p Ik ga DriveClub samen met mn maten lekker alleen online spelen, single player enkel als daar dingen te verdienen zijn die online niet te verdienen zijn (maar betwijfel dat). Over de graphics kan ik niks zeggen, ik kan alleen oordelen over wat ik heb gezien en dat is de video. Dat het arcade is vind ik alleen maar beter eerlijk gezegd. Voor simulator haal ik wel Project Cars of GT7 als die ooit komt. Lekker arcade racen met mn maten online. Alleen tja, hopelijk zullen de graphics net zo mooi zijn als op de gifs.
Wel apart hoor dat er zo'n groot verschil zit tussen wat jij hebt gezien en de live demo's....
Forza Horizon heb ik op de X360 gespeeld, het was een leuke game maar ik kon het maar niet blijven spelen. Het was niet sim genoeg zoals Forza 4, maar reed niet lekker genoeg voor de open wereld. Ik vond het daarom ook niet echt fijn spelen in de open wereld setting. FH2 lijkt deze lijn door te trekken. Uitstekend voor degenen die deel 1 vet vonden, maar helaas laat ik die aan mij voorbij gaan.
Om het kort samen te vatten verwacht ik Test drive Unlimited (1 en 2) met de car physics van Forxa 5.
Deel 1 was verre van Test Drive Unlimited en dat is een goed teken haha. Test Drive Unlimited was op papier een geweldige game, maar zo slecht uitgevoerd. Forza Horizon was LEUK, maar meer ook niet. Daarom kom ik het niet blijven spelen. Mede door de besturing die ik niet fijn vond uiteindelijk heb ik het op een gegeven moment niet meer gespeeld. Maargoed, de keuze is makkelijk:Donstil schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:19:
[...]
Ik heb deel 1 nooit gespeeld maar verwacht van deel 2 best wat.
Om het kort samen te vatten verwacht ik Test drive Unlimited (1 en 2) met de car physics van Forxa 5.
Heb je een PS4 en wil je een race game, dan heb je vast een leuke tijd met DriveClub. Heb je een Xbox One, dan heb je vast een leuke tijd met Forza Horizon 2. Heb je ze allebei, dan heb je geluk want kan je ze beide spelen haha.
Ik moet hierdoor opeens aan Project Cars weer denken, is daar nog wat meer nieuws over? De laatste video dat ik zag, was niet indrukwekkend qua graphics... Terwijl dat juist de selling point was. De PC versie zag er erg goed uit, maar de PS4/X1 versie was best matig....
Het zijn zeker geen volwaardige Forza 5 physics, en dat past ook niet in een game waar je door weilanden rijdt met een Ferrari, maar het is in ieder geval beter dan NFS of GRiD.Donstil schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:19:
[...]
Ik heb deel 1 nooit gespeeld maar verwacht van deel 2 best wat.
Hoop dat ik Project CARS nog ergens kan ontdekken, maar volgens mij staan die niet op de beurs.
(Hmm, blijkbaar op de Sony stand, die heb ik gemist dan.)
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 13-08-2014 22:27 ]
Ik heb genoten van TDU, de game had zijn foutjes, arcade gameplay en een lege wereld maar toch had ik er een fijne racer aan. Vooral deel twee, die hebben we online nog een tijd gespeeld.ASNNetworks schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:24:
[...]
Deel 1 was verre van Test Drive Unlimited en dat is een goed teken haha. Test Drive Unlimited was op papier een geweldige game, maar zo slecht uitgevoerd. Forza Horizon was LEUK, maar meer ook niet. Daarom kom ik het niet blijven spelen. Mede door de besturing die ik niet fijn vond uiteindelijk heb ik het op een gegeven moment niet meer gespeeld. Maargoed, de keuze is makkelijk:
Heb je een PS4 en wil je een race game, dan heb je vast een leuke tijd met DriveClub. Heb je een Xbox One, dan heb je vast een leuke tijd met Forza Horizon 2. Heb je ze allebei, dan heb je geluk want kan je ze beide spelen haha.
Ik moet hierdoor opeens aan Project Cars weer denken, is daar nog wat meer nieuws over? De laatste video dat ik zag, was niet indrukwekkend qua graphics... Terwijl dat juist de selling point was. De PC versie zag er erg goed uit, maar de PS4/X1 versie was best matig....
Dito.... heb heerlijk met vrienden achter elkaar aan "dom" over het eiland gereden.... Geweldig!Donstil schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:41:
[...]
Ik heb genoten van TDU, de game had zijn foutjes, arcade gameplay en een lege wereld maar toch had ik er een fijne racer aan. Vooral deel twee, die hebben we online nog een tijd gespeeld.
Hopelijk krijgen we in Forza Horizons 2 ook de beschikking over motorfietsen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Maar dan wel echte motoren, dus niets uit Italië....justifire schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 01:25:
Heb me destijds ook prima vermaakt met TDU (pc versie)
Hopelijk krijgen we in Forza Horizons 2 ook de beschikking over motorfietsen.
Oh ja! Heb precies hetzelfde gedaan. Rondje Hawaii met wat vrienden, gewoon omdat het kon.Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 01:22:
[...]
Dito.... heb heerlijk met vrienden achter elkaar aan "dom" over het eiland gereden.... Geweldig!
Tot op de dag van vandaag zeg ik tegen mijn vrouw als ik Hawaii zie als geintje: kijk, daar heb ik gereden!
Als Horizon 2 zoiets doet is het geweldig!
Xbox Live: Ofthewell NL
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Lol, gek genoeg heeft mijn vrouw totaal nul kom nul interesse in games, maar wanneer ik Test Drive aanslingerde kwam ze altijd kijken.... Ze heeft namelijk voor haar studie ruim een jaar op Hawaii gezeten, ze kwam in het spel dan ook allemaal voor haar bekende plaatsen tegenHairball schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 02:21:
[...]
Oh ja! Heb precies hetzelfde gedaan. Rondje Hawaii met wat vrienden, gewoon omdat het kon.
Tot op de dag van vandaag zeg ik tegen mijn vrouw als ik Hawaii zie als geintje: kijk, daar heb ik gereden!
Als Horizon 2 zoiets doet is het geweldig!
Ik denk overigens dat een grootaantal van ons dit nu met Horizon 2 zullen hebben, de complete Spaanse, Franse en Italiaanse Middenlandse zee kust schrijnt er in te zitten. Barcelona, Saint Tropes, Monaco, en de Italiaanse bloemen Riviera. Ik kan me daar wel op verheugen hoor....
The Crew koop ik dan later wel een keer.
In FM5 moet je de auto's natuurlijk ook wel tunen..... niet alle auto's rijden even goed, zo gaat de Rolls Royce die gisterende afgelopen in het spel is gekomen minder goed de bocht door (enorm hoog eigen gewicht) dan de Ford Mustang '14 die in de zelfde (gratis) download zit.Lekker Ventje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:17:
Ik hoop dat de demo van FH2 snel komt, ben wel benieuwd naar de handling van de auto's. Vindt ie in FM5 namelijk niet altijd even lekker. Bij de ene auto rij ik op rails en bij de andere ga ik standaard elke bocht rechtdoor. En ik kijk uit naar het free roam gedeelte in FH2.
The Crew koop ik dan later wel een keer.
De Rols is natuurlijk te tunen, spoilers, bandjes en me name het onderstel aanpassen, hij zal nooit beter sturen dan de Mustang..... Zo moet je het met alle auto's in het spel zien. De keuze van auto is dus van invloed op de handeling. Ik kan redelijk sturen, en geloof me.... Er zijn mensen die veel beter zijn, maar welke auto je kiest, hoe je hem upgrade met opties en hoe je deze vervolgens instelt met het tunen.... Het kan een verschil van dag en nacht zijn m.b.t. de handeling van een auto.
Je moet wel een beetje kijk hebben om het tunen, heb je er bijvoorbeeld geen tijd voor, dan kan je altijd een setup downloaden, compleet met upgrades en instellingen...
Maar geloof me, auto's in Forza rijden realistisch, op moment dat jij vindt dat een auto niet lekker rijd klopt dit dus ook.... De auto zal in het echt ook minder rijden dan een andere vergelijkbare auto.
Ik heb een maand geleden op Zandvoort een dag mee mogen rijden en weet wat tuning kan doen. Die BMW was niet omver te krijgen ondanks dat ze verschrikkelijk hard de bochten door gaan. Nog een week vakantie, deze week klaar met klussen, volgende week weer tijd voor Forza
Dank trek je toch gewoon een setup/tuning uit de tuning-store?.... Volgens mij zijn er op Tweakers genoeg mensen die dat ook doen.... Ik heb trouwens ook een groot aantal tunes online staan.Lekker Ventje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:41:
Ik weet dat je moet tunen maar ben daar geen held in. Probleem waar ik tegenaan loop is dat wanneer ik er andere banden onder gooi regelmatig in een hogere klasse terecht kom en de auto is voor de cups dan waardeloos.
Ik heb een maand geleden op Zandvoort een dag mee mogen rijden en weet wat tuning kan doen. Die BMW was niet omver te krijgen ondanks dat ze verschrikkelijk hard de bochten door gaan. Nog een week vakantie, deze week klaar met klussen, volgende week weer tijd voor Forza
Ik bedoel, neem TheVmaster, die kan niet rijden (ook niet knallen in een shooter, maar we accepteren hem omdat hij altijd in de party aan het praten is) en zet dus ook altijd een tuning van een ander in/op zijn auto.
Overigens moeten sommige auto's juist naar een hogere klasse, daar rijden ze beter dan in een lagere...
Hij praat idd veel jaBullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:47:
[...]
Ik bedoel, neem TheVmaster, die kan niet rijden (ook niet knallen in een shooter, maar we accepteren hem omdat hij altijd in de party aan het praten is) en zet dus ook altijd een tuning van een ander in/op zijn auto.
:
Veel?? Hij houd nooit op.....
Wanneer hij in een party op XBL dan moet ik er altijd aan denken om mijn Stereo Headset van MS af te zetten. Dan pak ik altijd mijn "standaard" mono chatheaset... TheVmaster die dubbel (Stereo) bij je binnen komt.. Das een uitdaging kan ik je vertellen.
Maar aan de andere kant, dit maakt Xbox live wel weer heel leuk, gezellig ouwehoeren en op TheVmaster vitten. Jezelf niet al te serieus nemen tijdens het gamen
Ah. Guido is weer veilig hoor ikBullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:56:
[...]Maar aan de andere kant, dit maakt Xbox live wel weer heel leuk, gezellig ouwehoeren en op TheVmaster vitten.
Gamertag: YazNL
Was inderdaad bijzonder gezellig, maar dat had ook wel wat te maken met het feit dat Bullet er natuurljk maar heel eventjes was....Yaz schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:04:
[...]
Ah. Guido is weer veilig hoor ikMaar gisteravond was inderdaad een bijzonder gezellig avondje. Niets mis mee
[ Voor 60% gewijzigd door TheVMaster op 14-08-2014 09:05 ]
Hoe is het keyboard en zie je nu wel de juiste subscriptions?TheVMaster schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:04:
Wauw...de Youtube App heeft even een refresh gehad. De XBox Remote werkt nu ook binnen de App....ziet er netjes uit..
Eh...geen idee, keyboard is nog steeds zo'n vaag regeltje...en geen Smartglass ondersteuning (helaas).Yaz schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:04:
[...]
Hoe is het keyboard en zie je nu wel de juiste subscriptions?
Veel...? Ik was gisteravond nog rustig...

[ Voor 26% gewijzigd door TheVMaster op 14-08-2014 09:16 ]
Ok. Nog steeds compleet ruk dus. Blijf ik lekker bezig zoals nu. Device link maken en dan vanuit de youtube webpagina op een ander device de videos zoeken die ik wil afspelen.TheVMaster schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:14:
[...]Eh...geen idee, keyboard is nog steeds zo'n vaag regeltje...en geen Smartglass ondersteuning (helaas).
Rustig.. Komt ook omdat we allerlei work-related troep heen en weer slingerenTheVMaster schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:14:
[...]
Eh...geen idee, keyboard is nog steeds zo'n vaag regeltje...en geen Smartglass ondersteuning (helaas).
[...]
Veel...? Ik was gisteravond nog rustig...
https://powershellisfun.com
Ik heb er één met Kinect (Day one) en moet zeggen dat het me aangenaam verraste. Even snel de xbox aanzetten, of even snel iets 'snappen' zonder daarvoor een game te moeten verlaten / een combinatie op je controller is gewoon handig.Nipje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:39:
Hoeveel mensen hebben hier de One inclusief kinect gekocht? Ik ben hier benieuwd naar omdat ik ook op het punt sta een One te kopen. Ik weet echter niet of kinect nou echt de moeite waard is. Ik ben benieuwd naar wat ervaringen of een advies!
Echte games met Kinect heb ik dan weer niet gespeeld, ik heb de schaamtegrens van springen voor m'n xbox nog niet overschreden.
Als ik hem nu zou kopen, zou ik dat dan met Kinect doen? Ja
Ik gebruik hem daarintegen zelden voor games, dat dan wel.
Zou ik een X1 zonder Kinect kopen? Nee, daarvoor is het utility gedeelte gewoon te handig. Nooit meer zonder.
Via amazon gekocht?Lekker Ventje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:58:
De mijne is met kinect, kostte me nog geen 450 euro met Titanfall erbij. Heb de kinect nu wel aangesloten maar doe er niets mee. Ik wacht nog een een game waar kinect echt nut bij heeft en die zal er vast nog wel komen. Zo niet, dan kunnen ze er net zo goed mee stoppen.
Als ik zie hoe veel plezier mijn dochter hiermee heeft op de 360 is dit het zeker waard.
Al de extra's zoals voice command en snappen ect. is alleen maar meegenomen om er nog meer gebruik van te maken
Nee, via de voordeligste in de pricewatch. Weet de naam van de zaak niet eens meer maar die zat ergens in de buurt van Den Bosch volgens mij. Die had goede reviews en zou leveren binnen 48 uur. Een dag later stond de man van DPD echter al op de stoep
Weer zo'n bedrijf die zich niet aan de afspraken houd. Zoooo irritantLekker Ventje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:07:
[...] Die had goede reviews en zou leveren binnen 48 uur. Een dag later stond de man van DPD echter al op de stoep
Ik heb hem gewoon gehaald in Duitsland. Even een leuk uitje van gemaakt.
Naughty Dog zou inderdaad zo denken, alleen ze zijn van SonyX-Fighter schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:36:
[...]
Zou Naughty Dog ook zo denkenHet antwoord is "Nee", want ze worden goed betaald door Sony. Waar ik geen probleem mee heb.
Dus mocht Naughty Dog zo denken dan steekt Sony zelf daar vast wel een stokje voor
Ik ben wat dat betreft zo blij dat ik in Duitsland woonYaz schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:21:
[...]
Weer zo'n bedrijf die zich niet aan de afspraken houd. Zoooo irritant![]()
Mocht iemand een XBO willen hebben.. en geen zin/tijd hebben om naar Duitsland te rijden kan ik altijd ff kopen en opsturen (verzekerd). Heb wat voor je medetweakers over
Ik ben zo blij dit te lezen. Zie je PMscenix_ schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:28:
[...]
Ik ben wat dat betreft zo blij dat ik in Duitsland woonAlles werkt gewoon zoals het moet... Wacht alleen wanhopig erop tot ik mijn xbox360 weg kan doen. Heb die 2 koelkasten nu naast elkaar liggen en mooi is anders... Wil GTA V blijven spelen maar ook Plants VS Zombies enz.
Mocht iemand een XBO willen hebben.. en geen zin/tijd hebben om naar Duitsland te rijden kan ik altijd ff kopen en opsturen (verzekerd). Heb wat voor je medetweakers over
Ik ook! vanaf Nieuweschans met 210 km/u richting Papenburg gescheurd, vervolgens nog sneller terug gereden.... Was op de releaseday..... Al weer bijna een jaar geleden.....Yaz schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:21:
[...]
Weer zo'n bedrijf die zich niet aan de afspraken houd. Zoooo irritant![]()
Nog geen spijt van gehad..... In tegenstelling tot het toevoegen van TheVmaster in mijn XBL vriendengroepje..... Vroeger was het nog wel eens stil..... Maar wanneer je zo slecht bent in gamen omdat je altijd die microfoon probeert op te eten, tja... dan wordt het nooit meer iets
Gaat trouwens weer een vrij duur game jaar wordt dit jaar met alles wat op de markt komt....
Naar welk spel kijken jullie het meest uit?
Nee.... Helmer.... Lingo komt niet meer naar de Xbox!!!
Vast nog wel meer games, maar een aantal worden om Steam aangeschaft voor de multiplayer zoals Assasins Creed Unity
Nog niet helemaal zeker over Fantasia.
[ Voor 18% gewijzigd door LOTG op 14-08-2014 11:00 ]
De eerste is gewoon gaaf om door heen te sjokken met 4 vrienden en de multiplayer is geweldig.
De twee is een combi van Jet Set Radio en Awesomeness.
Wil natuurlijk niet zeggen dat spellen zoals een FH2, AC:U en D (als we dan toch aan het afkorten zij
He? Maar dan kan je toch helemaal niet samenspelen met je xbox vriendjes? * Yaz is confused.LOTG schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:58:
Vast nog wel meer games, maar een aantal worden om Steam aangeschaft voor de multiplayer zoals Assasins Creed Unity
[ Voor 34% gewijzigd door Yaz op 14-08-2014 11:01 ]

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Ik zou alvast je faillissement maar alvast aanvragen
Haha, ik ga gewoon bij m'n oma op een zoldertje wonen.Yaz schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:02:
[...]
Ik zou alvast je faillissement maar alvast aanvragen
Maar dit is de wishlist. Niet alles wordt op release aangeschaft uiteraard.
Sommige dingen moet ik ook bewaren voor het voorjaar en de komkommertijden.
Voor dat laatste heb je toch vrouwen?Doughty schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:03:
[...]
Haha, ik ga gewoon bij m'n oma op een zoldertje wonen.
Maar dit is de wishlist. Niet alles wordt op release aangeschaft uiteraard.
Sommige dingen moet ik ook bewaren voor het voorjaar en de komkommertijden.
Verder komen the Masterchief Collection en the Crew ook nog op mijn lijstje voor.
Vrouwen? Dat is toch voor tussen het gamen door?Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:04:
[...]
Voor dat laatste heb je toch vrouwen?
Maar die van mij werkt in de zorg, dus veel avonden en nachten weg. ( Heel vervelend

Dus dan moet ik maar gamen om me niet te vervelen. Anders ga ik allemaal in de gordijnen hangen enzo en daar wordt niemand vrolijk van.
Add me. Regelmatig online en F5 spelen we altijd met een groot groepje (met minder dan 5 is het eigenlijk niet leuk).Yonix schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:12:
Als er hier nog tweakers zijn die 'game' zijn voor een potje Titanfall of Forza 5: Yonix360 is the name.
Overigens verwacht ik niet deze week nog te gamen 's avonds dus pas vanaf volgende week weer.
Voeg mij ook maar toe, titanfall eigenlijk te weinig gespeeld nog...Yonix schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:12:
Als er hier nog tweakers zijn die 'game' zijn voor een potje Titanfall of Forza 5: Yonix360 is the name.
En PM terug natuurlijk, krijgen we geregeld!
Zoveel games te kopen
Nee dat is voor NA Series kijken, films kijken, muziek luisteren en gamen.Doughty schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:07:
[...]
Vrouwen? Dat is toch voor tussen het gamen door?
Keurig lijstje, is dat alles wat er uitkomt ?

Ik zelf ga voor Horizon 2, GTA5 (wederom), FarCry4 en ACUnity.
Nee, er komt nog meer uit. Maar dit zijn een beetje de meest interessante (imo) en AAA titels die dit jaar nog uitkomen.Donstil schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:03:
[...]
Nee dat is voor NA Series kijken, films kijken, muziek luisteren en gamen.
[...]
Keurig lijstje, is dat alles wat er uitkomt ?![]()
Ik zelf ga voor Horizon 2, GTA5 (wederom), FarCry4 en ACUnity.
Voor mij zal het het volgende lijstje worden wanneer ik de Xbox One heb gehaald:
- MMC
- COD: AW
- FH 2
- Destiny

** Titanfall moet ergens ook nog kapot gespeeld worden
[ Voor 8% gewijzigd door Ninjetsu NL op 14-08-2014 12:37 . Reden: Titanfall ]
Dat onthoud ik toch niet allemaal????
Spanje zit er voor zover ik weet niet in? (zuid) Frankrijk en (noord) Italië is toch wat erin zit?Bullet NL schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:02:
[...]
Lol, gek genoeg heeft mijn vrouw totaal nul kom nul interesse in games, maar wanneer ik Test Drive aanslingerde kwam ze altijd kijken.... Ze heeft namelijk voor haar studie ruim een jaar op Hawaii gezeten, ze kwam in het spel dan ook allemaal voor haar bekende plaatsen tegen
Ik denk overigens dat een grootaantal van ons dit nu met Horizon 2 zullen hebben, de complete Spaanse, Franse en Italiaanse Middenlandse zee kust schrijnt er in te zitten. Barcelona, Saint Tropes, Monaco, en de Italiaanse bloemen Riviera. Ik kan me daar wel op verheugen hoor....
Ik heb een kaart ergens voorbij zien komen waarop leek dat de regio Catalonië ook in het spel leek te zitten. Ik weet het niet zeker, maar het leek er wel op.....Martinspire schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:50:
[...]
Spanje zit er voor zover ik weet niet in? (zuid) Frankrijk en (noord) Italië is toch wat erin zit?
Volgens het interview wat gehouden werd na de Xbox briefing @ Gamescom zijn dat inderdaad de twee gebieden die erin zitten. Volgens mij zeiden ze ook dat ze een van deze twee gebieden ook al hebben willen gebruiken voor de eerste FH, maar dat toen Amerika gekozen is.Martinspire schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 12:50:
[...]
Spanje zit er voor zover ik weet niet in? (zuid) Frankrijk en (noord) Italië is toch wat erin zit?
[ Voor 13% gewijzigd door Ninjetsu NL op 14-08-2014 12:55 . Reden: Onvolledig ]
Dit topic is gesloten.
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!