Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Martinspire schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:27:
[...]

Dat zeg ik helemaal niet, maar wel dat het in dit topic rustiger is en minder vaak tot ruzie komt. Verder wordt er bij het Sony-kamp juist snel met 2 maten gemeten. Alles moet pro-Sony zijn, anders is het niets.

Maar goed, lees gerust tussen de regels door wat je zelf wilt lezen om jouw standpunt te ondersteunen :X
Hier gebeurt PRECIES hetzelfde. Fanboys zijn fanboys. Elke keer als ik hier kritiek uit op Xbox krijg ik weer van die kinderachtige reacties.

En ik lees niks tussen de regels, ik reageer gewoon op wat er staat.

En Sony-kamp? Serieus? Het is geen oorlog :F

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Avioto schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:42:
En Sony-kamp? Serieus? Het is geen oorlog :F
Wel 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08
Ik heb maar eens voor een maandje EA Access aangeschaft! (met mijn NL Paypal trouwens op een US account :P)

Toch eens kijken hoe dat is en kan ik eens kijken hoe hard ik suck met Battlefield op de Xbox tov de PC :P Fifa erbij is wel grappig helemaal als je met een groepje bent en wat bier/wijn/versnaperingen/lol enzo!

Ook wat later met de Gamescom video maar Daar zit weer erg veel leuk spul tussen! Kijk toch wel uit naar de nieuwe Tomb Raider, QB Ziet er awesome uit, Nero trok mij ook wel meteen en uiteraard MKV support! Hoef ik toch geen media player meer voor onder de tv te halen :)

Denk dat ik zaterdag op de GamesCom even ga neuzen bij Ubisoft voor The Division en bij MS voor Ori/QB.

Zijn er trouwens meer Xbox gangers hier die ook met de Tweakers Express richting de GamesCom gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jaguar645 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:58:
Ik heb maar eens voor een maandje EA Access aangeschaft! (met mijn NL Paypal trouwens op een US account :P)

Toch eens kijken hoe dat is en kan ik eens kijken hoe hard ik suck met Battlefield op de Xbox tov de PC :P Fifa erbij is wel grappig helemaal als je met een groepje bent en wat bier/wijn/versnaperingen/lol enzo!

Ook wat later met de Gamescom video maar Daar zit weer erg veel leuk spul tussen! Kijk toch wel uit naar de nieuwe Tomb Raider, QB Ziet er awesome uit, Nero trok mij ook wel meteen en uiteraard MKV support! Hoef ik toch geen media player meer voor onder de tv te halen :)

Denk dat ik zaterdag op de GamesCom even ga neuzen bij Ubisoft voor The Division en bij MS voor Ori/QB.

Zijn er trouwens meer Xbox gangers hier die ook met de Tweakers Express richting de GamesCom gaan?
Ik heb dat ook even gedaan, maandje Battlefield voor 3,50 is een prima deal leek me.

Kan je het nu al direct weer beëindigen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Leuk die gratis auto's voor Forza 5, maar ik moet een creditcard toevoegen om een gratis download te kunnen doen?

Helaas heb ik dus geen creditcard meer die ik kan koppelen, aangezien die al gekoppeld is aan NL account...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had gewoon mijn wallet gekozen, mocht je die ook nog hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:11:
Ik had gewoon mijn wallet gekozen, mocht je die ook nog hebben.
Wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08
Donstil schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:06:
[...]

Ik heb dat ook even gedaan, maandje Battlefield voor 3,50 is een prima deal leek me.

Kan je het nu al direct weer beëindigen trouwens?
JA dat kan! ik moest alleen wel even zoeken want je kunt het dus niet op de Xbox zelf regelen :/

Inloggen op xbox.com en onder my account bij Subscriptions kun je automatic renewal uitzetten en daarmee dus cancellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toch wel leuke gratis auto's voor Forxa 5.
De wraith en die Mustang GT ga ik zo nog even mee over de ring.

Vooral die eerste lijkt me een behoorlijke uitdaging :)
Jaguar645 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:13:
[...]

JA dat kan! ik moest alleen wel even zoeken want je kunt het dus niet op de Xbox zelf regelen :/

Inloggen op xbox.com en onder my account bij Subscriptions kun je automatic renewal uitzetten en daarmee dus cancellen :)
Top, got it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat me af te vragen waarom die 500 euro is zonder Kinect, maar dat zal wel door die harde schijf zijn. Die 500 gig is voor mij echt voldoende. Heb zojuist namelijk een factory reset gedaan voor men netwerk... Dus heb weer genoeg ruimte over :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar je prepaid cards in gaan :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik herinner me dat je het ergens had over een Fanatec stuurtje van €300 of zo, die je niet op de X1 kon gebruiken.
Is een Cronusmax dan niets voor jou..?? ff met je type nagaan of die wordt ondersteund.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mowa schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:51:
[...]

Ik herinner me dat je het ergens had over een Fanatec stuurtje van €300 of zo, die je niet op de X1 kon gebruiken.
Is een Cronusmax dan niets voor jou..?? ff met je type nagaan of die wordt ondersteund.
Om dan een halfbakken controller-emulator te hebben op je Fanatic? Dat is alsof een Ferrari gaat aansturen met 2 stokjes en touw voor sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:33:
Ik zat me af te vragen waarom die 500 euro is zonder Kinect, maar dat zal wel door die harde schijf zijn. Die 500 gig is voor mij echt voldoende. Heb zojuist namelijk een factory reset gedaan voor men netwerk... Dus heb weer genoeg ruimte over :P
Hoop niet dat het een 5200rpm 1TB schijf is =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:08:
Leuk die gratis auto's voor Forza 5, maar ik moet een creditcard toevoegen om een gratis download te kunnen doen?

Helaas heb ik dus geen creditcard meer die ik kan koppelen, aangezien die al gekoppeld is aan NL account...
Liep tegen hetzelfde probleem aan. Maar je kunt je console nu toch op NL zetten? Heb 'm zelf nu op US gezet (daar heb ik m'n prepaid tegoed), met UK voice (dan werkt Kinect ook prima). Even rebooten en klaar.

Maar blijft ergens raar dat je een geldig betaalmiddel moet hebben voor gratis content, zal wel komen omdat dat op de achtergrond ook een echte betaling is, van een whopping 0 dollar :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:16:
[...]

Liep tegen hetzelfde probleem aan. Maar je kunt je console nu toch op NL zetten? Heb 'm zelf nu op US gezet (daar heb ik m'n prepaid tegoed), met UK voice (dan werkt Kinect ook prima). Even rebooten en klaar.

Maar blijft ergens raar dat je een geldig betaalmiddel moet hebben voor gratis content, zal wel komen omdat dat op de achtergrond ook een echte betaling is, van een whopping 0 dollar :p
Ik kan geen NL kiezen? Eergisteren ook al naar gekeken, ik dacht al dat hebben ze weer uitgeschakeld zeker.

[ Voor 28% gewijzigd door BM op 12-08-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Zit je wel in het preview programma? Heb er afgelopen dagen niet naar gekeken hoor, dus wellicht is het wel uitgeschakeld.

Anders US? Neem aan dat jij ook wel via de US marketplace games gekocht hebt?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:27:
Zit je wel in het preview programma? Heb er afgelopen dagen niet naar gekeken hoor, dus wellicht is het wel uitgeschakeld.

Anders US? Neem aan dat jij ook wel via de US marketplace games gekocht hebt?
Ja zit wel in het preview programma. Ach ja, US kan altijd nog, geen zin om dat ding weer twee keer helemaal te rebooten. Duurt me te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Krijg je ook echt een NL system language wanneer je switched naar NL regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bc7
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:00

bc7

Silversin schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:29:
Krijg je ook echt een NL system language wanneer je switched naar NL regio?
Ja, alleen nog geen Nederlandse voice support.

XBL GT: Crypteq

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metal Gear Solid Ground Zeroes is afgeprijs met week deals with gold. Van 30 dollar naar 15 dollar. Lijkt me voor dat geld wel een aanradertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:04:
Metal Gear Solid Ground Zeroes is afgeprijs met week deals with gold. Van 30 dollar naar 15 dollar. Lijkt me voor dat geld wel een aanradertje :)
Mooi die ga ik in elk geval aanschaffen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:04:
Dat is die demo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

SinergyX schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:01:
[...]

Om dan een halfbakken controller-emulator te hebben op je Fanatic? Dat is alsof een Ferrari gaat aansturen met 2 stokjes en touw voor sturen :P
Je onderbouwing is dermate sterk dat mijn suggestie ongetwijfeld van tafel kan. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:57:
Jep :) voor maar 15 dollar is die demo helemaal van u!
Haha Whoepie :)

In de Playstation presentatie kwam een stukje MGS voorbij (weet je wel met die developer die engels weigerde te praten en een talk bij zich had 8)7 ) en dat zag er behoorlijk knullig uit allemaal.

Ik heb de laatste titel (die demo zeg maar) nog niet gespeeld maar de gameplay ziet er zo achterhaald uit.

Om dan nog maar te zwijgen over de developer die helemaal enthousiast wordt van het gegeven dat er nu een meisje op "de doos" geplakt kan worden om bewakers te lokken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:59

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:08:

Eh...vaag gedoe heb jij altijd...ik heb hem op USA staan, mijn CC zit aan m'n NL account...en ik kan ook gewoon gratis auto's downloaden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mowa schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:00:
[...]

Je onderbouwing is dermate sterk dat mijn suggestie ongetwijfeld van tafel kan. :+
hahah, laat ik het iets genuanceerder uitleggen. Zover ik nu weet van dat ding, emuleert dat ding altijd een controller. Nu kan je dat tot bepaalde hoogte perfect uitvoeren (analoog pookje links = stuurtje naar links etc) en de controller heeft op elk punt analoog, maar het is en blijft een controller. Een racestuurtje op de XBO is ook 'echt' een racestuur, FFB, stuuruitslag en zover ik weet hebben de dat nog niet kunnen 'emuleren' (wat afaik niet op de PS4 schijnt te kunnen omdat de 'officieel ondersteunde' stuurtjes een aparte chip zouden hebben, zoals je bv bij de T300RS een switch hebt voor PS3/PS4).

Had hij nu een stuurtje van 30 tientjes van de Hema, maakt het niet uit, FFB heeft dat ding amper en beter zal het niet worden. Maar een Fanatec is toch íets andere klasse waar je eigenlijk geen consessies moet doen om dat ding alsnog werkend te krijgen. Het blijft een Fanatec, maar dan volledig zonder FFB :P

Al zit ik wel te overwegen dat ding te kopen, puur om te testen of het ook echt werkt. Ik heb nog een vaag Thrustmaster ding (Guillemont zelf), best grappig om te zien of dat ding dan ook zou werken. Zou ik zelfs splitscreen met 2 stuurtjes kunnen rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avioto schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:42:
[...]

Elke keer als ik hier kritiek uit op Xbox krijg ik weer van die kinderachtige reacties.
Stop daar dan ook eens mee.
Als ik op een Harley forum ga posten dat choppers maar saaie motoren zijn dan is morgen mijn huis platgebrand.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Helaas is The Witcher 3 niet speelbaar op Gamescom. Had het graag zelf eens in actie gezien.

Anyways, ik vertrek zo naar Gamescom. Nog speciale titels die ik niet mag missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:32
Op dit moment staat mijn Xbox One ingesteld op de Engelse taal en heb ik gekozen voor de Verenigde Staten als locatie i.v.m. de store. Is het nu wel mogelijk om een Nederlands PayPal-account toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Ja. Mits je op dit moment bij het Preview Program hoort. 'Gewone' users kunnen dit nog niet. Heeft te maken met de lokalisatie toevoeging in het Preview Program. Maar met de komende update wordt dit voor iedereen beschikbaar.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:13
Rivanov schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 07:53:
Ja. Mits je op dit moment bij het Preview Program hoort. 'Gewone' users kunnen dit nog niet. Heeft te maken met de lokalisatie toevoeging in het Preview Program. Maar met de komende update wordt dit voor iedereen beschikbaar.
Kun je nu dus, mits je in het preview program zit, gewoon gebruik maken van alle Nederlandse diensten? Of zit je dan te ..... met een buitenlandse store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 10:01
Gisteren het Xbox Day One pack pre-ordered met downloadcodes voor Forza 5 en FIFA 15.
Kan niet wachten! *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Ronster op 13-08-2014 08:55 ]

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Maverick! schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:54:
Gisteren het Xbox Day One pack pre-ordered met downloadcodes voor Forza 5 en FIFA 15.
Kan niet wachten! *O*
Jou gamertag in je signature is niet goed. Als ik die copy en past in de "zoek friend" functie van smartglass kan hij je niet vinden.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Yaz schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:24:
[...]

Jou gamertag in je signature is niet goed. Als ik die copy en past in de "zoek friend" functie van smartglass kan hij je niet vinden.
Huh? Vreemd... toch hebben verschillende mensen me hier al toegevoegd...

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/cAhNeOdeORX7Ky299HFrR3PFUKUaZIZtjvzO4ilwNuiDm7nNpp4RdkUbjOMefqYk7KXBQlejdcQ=w1886-h835

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Maverick! schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:45:
[...]

Huh? Vreemd... toch hebben verschillende mensen me hier al toegevoegd...

[afbeelding]
apart, xbox.com deed het wel!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Yaz schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:48:
[...]

apart, xbox.com deed het wel!.
Uiterst merkwaardig :)
Maar mooi dat het iig wel klopt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik heb die hele woede richting Microsoft nooit begrepen. Hun eerste Xbox One visie vond ik leuk, wat ze nu doen nog steeds. Andere blijkbaar niet... Waarom weet ik niet, soms denk ik dat het gewoon te maken heeft met het feit dat het Microsoft Xbox One noemt. Puur door de naam, en het bedrijf er achter, heeft niets met de games, functionaliteit en de console zelf te maken.

[ Voor 55% gewijzigd door Gropah op 13-08-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Hebben jullie deze al gezien? Een verified X1 developer geeft wat uit de doeken over cloud processing.

Bron: http://www.reddit.com/r/x...rom_a_game_dev_on_neogaf/
Vervolg bron: http://www.neogaf.com/for...?p=124716302&postcount=84

Kleine quote uit artikel.
We are currently creating a game. But in fact, we are kind of creating two-in-one. One with Azure available, and one for offline only. Everything you code, you need to code for two scenerarios. This is a ton of work. if online = dynamic grass; if offline=static grass ... To say it very simple. And so on.That's why we are currently thinking about going "online-only
en
Ehm. They do :) We are building our new game strongly with Azure in mind for physic calculations (currently for vegetation, grass, water being manipulated by wind and objects, which would not be easy [impossible] to do with local power only). We are so happy with it that we are currently thinking about going all-in and make the game kind of addicted to Azure. The benefits are huge. Especially for singleplayer there are some risks tho, so we really need to think about it first.
Screen uit vervolg bron 1:
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/sequenz010wuvh.gif
Running in real-time on XBO. Very early wip, so don't care for the lighting and so on. It is a very basic frequency test where the grass splines update 12 times a second. This is nothing special so far. The cool thing is tho that the start and endpoints of our splines influenced by wind and objects are being calculated by Azure. This means: the physic calculations you see are costing us pretty much no local power (excluding GPU ofc). We can use the saved power for other things - like AI, animations and so on. We are very proud of it - especially since we completely eliminated any chance of clipping. I just wanted to add that here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Had het gelezen, zag er allemaal wel cool uit, maar ik wacht op een echte game die de cloud echt goed gebruikt. Verder dan Forza drivatar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Ik ben altijd een hardcore PC gamer geweest, maar mijn keuze voor de Xbox One is een simpele. Ben langzaam maar zeker toch het studentenleven aan het verlaten dus ik voorzie niet dat ik straks nog veel tijd heb om te gamen. Toch zou ik dit wel graag incidenteel doen. Feit dat er een gestandaardiseerd platform is met prestaties die nog wel een tijd gelijk zullen blijven (en dus min of meer een consistente gebruikservaring zal leveren) is voor mij belangrijk. Daarbij voel ik mezelf niet meer gedwongen om telkens de laatste en nieuwste hardware aan te schaffen (ook al zou je er veel meer graphics fidelity voor terug krijgen). Dat maakt dat ik nu dus een console heb. Specifiek de XBO is het geworden vanwege het feit dat het als media center goed dienst kan doen ook.

Overigens, first person shooters en real time strategy en city builders zijn voor mij wel ruk op de console. Dat wordt een kwestie van niet meer multiplayer gamen in t geval van FPS en in alle gevallen gewoon resolutie en grafische kwaliteit terugschroeven en die games vervolgens op mijn laptop spelen :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:58
Wist niet eens dat het bezig was. Bedankt voor de tip.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Hoop aandacht voor de Sims. Weet nog steeds niet wat ik van deze game moet denken en je ziet 'm nooit eens bij de weggeef games zodat ik het eens kan proberen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Lekker Ventje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:35:
Hoop aandacht voor de Sims. Weet nog steeds niet wat ik van deze game moet denken en je ziet 'm nooit eens bij de weggeef games zodat ik het eens kan proberen.
Heel Sims 2 was laatst nog gratis op Origin (incl alle DLC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Chips, gemist. Heb het wel op FB gespeeld maar was het al snel beu omdat je weinig kon doen zonder te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:41
Sims vind ik echt lollig, het vreet alleen tijd. En dat vind ik die game dan weer niet echt waard :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Rossi46 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:38:
Sims vind ik echt lollig, het vreet alleen tijd. En dat vind ik die game dan weer niet echt waard :)
Ja, liever die tijd besteden in het verbeteren van je RL leven is mijn opvatting :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Moet je nog steeds op vaste tijden naar bed of zo? Herinner me iets van Sims op mijn telefoon maar daar was geen lol aan, was me te snel elke keer. Als je de deur uit ging moest je weer terug voor eten of slapen.

FIFA 15 ziet er goed uit maar sinds 2011 weet ik niets meer te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Weetje wat het mooie is van de xbox one uitstelling in Nederland. Dat ze nederlandse taal ondersteuning zouden hebben voor kinect. Dit gaat dus echt niet komen. Zijn leugenss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
DeeSung schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:49:
Weetje wat het mooie is van de xbox one uitstelling in Nederland. Dat ze nederlandse taal ondersteuning zouden hebben voor kinect. Dit gaat dus echt niet komen. Zijn leugenss.
Ah jij hebt een glazenbol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Jazeker. Kinect verkoopt toch niet. Waarom zouden hun dat gaan ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang je engels kinect kan gebruiken met NL locatie, vind ik alles best.

Stel je voor:
iksboks, neem dit op
iksboks ga naar meldingen
iksboks ga naar dode opstand drie (:P)
iksboks snap - welk woord? :P - <programma>

Nee, klinkt niet lekker. Doet me beetje denken na de nasynchronisatie van Knight Rider in het Duits, hoe hij tegen Kitt staat te lullen in het Duits :X

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:31
SinergyX schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:54:
Zolang je engels kinect kan gebruiken met NL locatie, vind ik alles best.

Stel je voor:
iksboks, neem dit op
iksboks ga naar meldingen
iksboks ga naar dode opstand drie (:P)
iksboks snap - welk woord? :P - <programma>

Nee, klinkt niet lekker. Doet me beetje denken na de nasynchronisatie van Knight Rider in het Duits, hoe hij tegen Kitt staat te lullen in het Duits :X
Snap hebben ze vertaald naar Snap :P
je kunt dus " een applicatie Snappen"!!!1111!!(one)!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Gents, lekker bashen kan je nu weer in: Chaoss in "Ps4 vs Xbox one"

Kunnen wij ook weer lekker ontopic lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
nexhil schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:25:
[...]

Het menu etc. is in de BETA iig wel al vertaalt, en 'localization' kan ook slaan op het ondersteunen van NL'se TV providers etc. Volgens mij is er nergens echt beloofd dat kinect in het NL zou gaan werken.
Inderdaad, ik denk dat het vooral over TV features ging, zou wel kunnen dat deze binnenkort ondersteund gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:34:
nieuws: Sony verkoopt wereldwijd meer dan tien miljoen PS4's

Ik moet soms wel even lachen om de reacties daar, met name over het feit dat er geschreven wordt dat de Xbox 6 a 7 miljoen keer verkocht zou zijn.

Dit kan natuurlijk nooit, VKCharts (zo ontzettend onbetrouwbaar) e.d. worden er bij gehaald om het ongelijk maar te bewijzen, sommige fanboys gaan echt ver en lijken de MS console echt niets te gunnen.

Ik vraag me af waar die haat vandaan komt, wat heeft de Xbox deze mensen toch kwaad gedaan?
Begrijpen jullie het? Ik heb net nog even naar hem gekeken, hij staat nu weliswaar uit, maar heb hem wel even een vriendelijke aai over zijn bolletje gegeven. Hij staat er zo rustig en vredig bij....

Gun iedereen zijn marktaandeel toch.... ;)
Het is oorlog bullet. Oorlog!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb alle praat over Xbox vs PS4 (en alles wat daar aan linkt) verwijderd. Deze discussie kan nu inderdaad weer verder in een los topic, zoals geschreven door Chaoss in "Ps4 vs Xbox one"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:47
Wat mij trouwens verbaast, is dat er nog geen prijs gecommuniceerd is voor een kale Xbox One. Per 25 sep heb je een bundle met Fifa15 voor 399 euro. Het lijkt me stug dat een kale versie (zonder kinect) ook 399 euro kost/gaat kosten.

Zou de kale prijs (zonder kinect) dan toch 349 euro gaan worden? Wellicht wordt dit later nog door MS gecommuniceerd. De gamescom duurt nog een paar dagen.

Ik zou 349 een mooie prijs vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Er komt een Fifa15 bundle voor 349 pond uit:
http://www.videogamer.com...is_september_for_349.html

of dat ook naar euro's vertaald gaat worden is wat anders :)

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Ceased2Be schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:57:
Er komt een Fifa15 bundle voor 349 pond uit:
http://www.videogamer.com...is_september_for_349.html

of dat ook naar euro's vertaald gaat worden is wat anders :)
DAT komt echt heul weinig voor... met consoles heb ik eigenlijk nog nooit zo een gunstige conversie gezien... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Aangezien 349 pond ruim 400 euro is verwacht ik niet dat het 1:1 geprijsd gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:53:
Wat mij trouwens verbaast, is dat er nog geen prijs gecommuniceerd is voor een kale Xbox One. Per 25 sep heb je een bundle met Fifa15 voor 399 euro. Het lijkt me stug dat een kale versie (zonder kinect) ook 399 euro kost/gaat kosten.

Zou de kale prijs (zonder kinect) dan toch 349 euro gaan worden? Wellicht wordt dit later nog door MS gecommuniceerd. De gamescom duurt nog een paar dagen.

Ik zou 349 een mooie prijs vinden.
Gaat voorlopig niet gebeuren, de adviesprijs is 399 euro voor de Kinectloze versie, je krijgt hier dus "gratis" een game bij.

Sterker, bij geen van mijn leveranciers (Xbox distibuteurs, in Nederand) zie ik een Kinectloze versie zonder game....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
McPoowl schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:56:
[...]

Snap hebben ze vertaald naar Snap :P
je kunt dus " een applicatie Snappen"!!!1111!!(one)!!
Daar snap ik nu niks van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik moet zeggen dat het ingame, antwoorden, joinen, en bekijken van friends echt een fijne verbetering is dan eerst uit de game te moeten en dan weer apart naar friends te gaan.

Xbox os lijkt komende maanden weer een stuk volwassener te worden (ben ook blij met de dlna en in het bijzonder de mkv ondersteuning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Chrosser schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:30:
Ik moet zeggen dat het ingame, antwoorden, joinen, en bekijken van friends echt een fijne verbetering is dan eerst uit de game te moeten en dan weer apart naar friends te gaan.

Xbox os lijkt komende maanden weer een stuk volwassener te worden (ben ook blij met de dlna en in het bijzonder de mkv ondersteuning)
Ik mis blijkbaar een filmpje. Heeft iemand een linkje voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrosser schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:30:

Je bedoelt dat 'Friends' tab rechts van je start-scherm? Ik zie daar enkel welke games mensen het meeste spelen en wie de meeste achievementpoints heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Wordt in de komende maanden uitgerold toch? Het is min of meer een ingame snap (nu volgens mij ook beter met controls uit te voeren) waar je invites etc meteen kunt accepten etc.

Is gisteren een filmpje over gemaakt, hierbij de link:
https://www.youtube.com/watch?v=sfaP0yy_ewg

vanaf 2:30 en verder

[ Voor 3% gewijzigd door Chrosser op 13-08-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Gropah schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:43:
[mbr]Ik heb alle praat over Xbox vs PS4 (en alles wat daar aan linkt) verwijderd. Deze discussie kan nu inderdaad weer verder in een los topic, zoals geschreven door Chaoss in "Ps4 vs Xbox one"[/]
Gelukkig, want langzamerhand stond het me tegen om dit topic te lezen en te reageren.

Laten we het nu vooral over de goede zaken van de One hebben en opbouwende kritiek hebben.

Dus: dit jaar gaat toch nog wel een goed jaar worden voor de One en een slecht jaar voor mijn portefeuille.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Hairball schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:43:
[...]Dus: dit jaar gaat toch nog wel een goed jaar worden voor de One en een slecht jaar voor mijn portefeuille.
En dat vind jij een positief punt ;) Ik heb nu al veel te veel titels die ik wil hebben voor het eind van dit jaar. De line-up is veels te sterk. Maar goed dat er een berg titels zijn verschoven naar begin/medio volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Hairball schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:43:
[...]

Gelukkig, want langzamerhand stond het me tegen om dit topic te lezen en te reageren.

Laten we het nu vooral over de goede zaken van de One hebben en opbouwende kritiek hebben.

Dus: dit jaar gaat toch nog wel een goed jaar worden voor de One en een slecht jaar voor mijn portefeuille.
Topic is al weer gesloten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Logisch ook, wat een domme reacties kwamen daar weer... Toen het opende begon het best goed vond ik, iedereen was vriendelijk en zo. Als ik nu even terug lees was het weer gewoon steken geven en afgeven op de andere console... Redelijk kinderachtig. Ik hoop dat ze diegene er gewoon uitpikken en bannen van dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
X-Fighter schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:00:
[...]

Logisch ook, wat een domme reacties kwamen daar weer... Toen het opende begon het best goed vond ik, iedereen was vriendelijk en zo. Als ik nu even terug lees was het weer gewoon steken geven en afgeven op de andere console... Redelijk kinderachtig. Ik hoop dat ze diegene er gewoon uitpikken en bannen van dat topic.
Je kan er op wachten natuurlijk. Op een voetbal forum een Ajax vs Feyenoord topic openen zal ook vast niet geweldig gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gamescom tot nu toe: deceptie is de rode draad. We zitten in en overgangsjaar en dat merk je aan de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 16:29
X-Fighter schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:00:
[...]

Met alle respect, jij deed op het laatste ok een bash naar MS met een verwijzing naar de windows phone ;)
Maar goed dat was nog een nette "steek onder water" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Zullen we dat topic niet hier bespreken ;)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 16:29
iisschots schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:22:
[mbr]Zullen we dat topic niet hier bespreken ;)[/]
Je hebt gelijk ;)
Sorry voor het aanhalen O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ach, kindertjes. Is het zo moeilijk om aardig tegen elkaar te doen? Wat maakt het allemaal uit, je speelt toch games voor je plezier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:18:
Gamescom tot nu toe: deceptie is de rode draad. We zitten in en overgangsjaar en dat merk je aan de games.
doe eens niet

Staan hardstikke mooie games toch? Dat het misschien niet jouw ding is kan nog, maar komt prima moois aan.

[ Voor 23% gewijzigd door BM op 13-08-2014 18:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOTG schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:32:
Ach, kindertjes. Is het zo moeilijk om aardig tegen elkaar te doen? Wat maakt het allemaal uit, je speelt toch games voor je plezier?
Plezier? Oorlog zeg ik je! Dit gaat niet om een paar pixels, dit gaat over de essentie van onze generatie, de toekomst van onze digitale evolutie, het ultieme vra...

Meh, ik neem nog een koffie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ja meer cafeïne helpt altijd bij het rustig blijven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 16:19

Kevinr1989

I am the danger

SinergyX schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:34:
[...]

Plezier? Oorlog zeg ik je! Dit gaat niet om een paar pixels, dit gaat over de essentie van onze generatie, de toekomst van onze digitale evolutie, het ultieme vra...

Meh, ik neem nog een koffie :P
Neem maar een décafé zou ik zeggen :9

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
ErwinJ schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:20:
[...]

Met alle respect, jij deed op het laatste ok een bash naar MS met een verwijzing naar de windows phone ;)
Maar goed dat was nog een nette "steek onder water" ;)
Wel de meeste weten hier dat ik een Microsoft fan ben, vandaar dat ik een NL920 (Windows Phone), Xbox OG, Xbox 360 en Xbox One heb.

http://www.xboxgamertag.com/search/Fast-Robby/ (Hoe stom dat mijn Xbox One games daar niet tussen staan...)

Ik vind dat je gerust mag lachen met je eigen spullen. Windows Phone doet het ook helemaal niet zo goed, nu ja in Europa +-10% is wel degelijk, maar niet super. Ik zie het probleem ook niet dat ik mijn eigen spullen uitlach, mensen moeten alles niet zo serieus nemen :)

[ Voor 4% gewijzigd door X-Fighter op 13-08-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Tomb Raider is dus helemaal niet exclusief:

http://www.eurogamer.net/...ivity-deal-has-a-duration

Lijkt me logisch, Square Enix moet ook geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martinspire schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:34:
[...]
Staan hardstikke mooie games toch? Dat het misschien niet jouw ding is kan nog, maar komt prima moois aan.
ik vind The Escapists nog het beste tot nu toe.

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 13-08-2014 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Avioto schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:59:
Tomb Raider is dus helemaal niet exclusief:

http://www.eurogamer.net/...ivity-deal-has-a-duration

Lijkt me logisch, Square Enix moet ook geld verdienen.
Aah je hebt weer wat op weten te snorren ?
Want aan Xbox eigenaren verdienen ze immers niets ?
Goed statement !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
justifire schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:28:
[...]

Goed statement !
Je kan ook alles negatief bekijken natuurlijk. Natuurlijk verdienen ze aan Xbox eigenaren, maar daarnaast is zijn er nog miljoenen playstations waar je ook aan kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:32:
[...]

Je kan ook alles negatief bekijken natuurlijk. Natuurlijk verdienen ze aan Xbox eigenaren, maar daarnaast is zijn er nog miljoenen playstations waar je ook aan kan verdienen.
Ga er niet verder op in, maar toon mij eens 1 positieve post van Avioto in dit topic.
Zie het niet zo negatief hoor, leven en laten leven.
De een heeft Destiny, de ander Tomb Raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
jip_86 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:32:
[...]

Zou Naughty Dog ook zo denken :) Het antwoord is "Nee", want ze worden goed betaald door Sony. Waar ik geen probleem mee heb.

[ Voor 11% gewijzigd door X-Fighter op 13-08-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.gameinformer.c...ox-boss-phil-spencer.aspx

Blijf de interviews met Phil Spencer altijd boeiend vinden. Lekker normaal met respect voor anderen, net zoals hier op GoT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:05:
[...]

ik vind The Escapists nog het beste tot nu toe.
Wat heb je dan tot nu toe gespeeld? Voor de x1 post hier en voor de ps4 in het ps4 topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Those planning to purchase a standalone Kinect should expect to spend slightly more than $100, though.
Wat natuurlijk te verwachten was.

Ik mag die Spencer gast wel, plus dat MS nog paar leuke troeven in handen heeft (hallo Windows platform :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:42:
http://www.gameinformer.c...ox-boss-phil-spencer.aspx

Blijf de interviews met Phil Spencer altijd boeiend vinden. Lekker normaal met respect voor anderen, net zoals hier op GoT :P
Ik heb respect voor iedereen! Ik neem niet iedereen even serieus, maar dat is een ander verhaal ;)

Maar goed, stuur ik de Spielerij Modjes de afgelopen week een berichtje alsof het X1 vs PS4 topic weer open kan. Gezien het geflame in de console topic's kunnen we daar lekker scherp discussiëren. Ben ik vanmiddag weg om de laatste dingen van onze nieuwe keuken te regelen en te kopen, zorgen jullie er weer voor dat hij dicht gaat.... Zucht..... ;) :) Jahhh zie de knipoogjes, neem het niet serieus enz enz.. Geen kritiek, alleen een mededeling...

Vanavond maar lekker gamen, das veel leuker!

Maar ik krijg wel een hele mooie keuken!!!

Phil Spencer is een toffe peer, kwam gisteren ook duidelijker over dan zijn collega.

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 13-08-2014 18:00 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Mooi interview, hij heeft een frisse kijk op de zaken. En doet ook niet moeilijk over de PS4 die hij thuis heeft staan :) En zo hoort het ook,
Hopelijk gaat het allemaal lukken met die cloud, dan kunnen er voor de gamers nog mooie dingen gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
justifire schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:28:
[...]

Goed statement !
dat kan ook wel wat vriendelijker

Square Enix pompt ontiegelijk veel geld in deze serie. De reboot kwam uit op een heleboel platformen en verkocht niet genoeg volgens Square Enix. Als de de game alleen op de Xbox uitbrengen, hoef je niet te verwachten dat het nu wel gaat lukken. Ze gaan wel verdienen aan Xbox eigenaren, maar niet genoeg om de productiekosten er weer uit te krijgen. Dat is niet negatief, dat is logisch nadenken. Net zoals mensen die dachten dat het echt exclusief voor de Xbox zou zijn, je moet wel realistisch blijven. Zoals ik al zei, je moet uiteindelijk wel winst maken.

Stond een goed artikel op PCGamer hierover: http://www.pcgamer.com/20...l-is-a-prehistoric-relic/

[ Voor 2% gewijzigd door BM op 13-08-2014 19:00 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!