Dan zouden ze wel de vereiste mogen aanpassen naar "win clubwedstrijd". Maar bedankt voor de opheldering
Eindelijk de kans gehad om de patch 1.4 te downloaden. Merk wel wat verbetering op mijn systeem. Vanavond eens wat tweaken met de settings.
Maar op een of andere manier pakt dit spel mij niet zo. Verhaal is niet interessant en mijn hemel wat is Arno dom... Gister Sequence 5 uitgespeeld en ik moest uit het huis ontsnappen. Op een gegeven moment 1 tegen 5 elite soldiers. Wilde mij hieruit werken door een smoke bomb te gooien. Na drie keer op F te hebben geramd eindelijk een smoke bomb. Waarschijnlijk heeft dit ook effect op Arno want ik kon niets meer raken.. Ook al stond ik pal tegen de vijand aan..
Eindelijk gewonnen, wil ik uit het raam springen. Ren recht op het raam af om daar als een bad ass Assassin uit te springen/klimmen, stopt Arno pal voor het raam.. Na een seconde of 30 geeft Arno eindelijk toe en klimt als een watje het raam uit.
Geef mij Ezio maar weer.
Maar op een of andere manier pakt dit spel mij niet zo. Verhaal is niet interessant en mijn hemel wat is Arno dom... Gister Sequence 5 uitgespeeld en ik moest uit het huis ontsnappen. Op een gegeven moment 1 tegen 5 elite soldiers. Wilde mij hieruit werken door een smoke bomb te gooien. Na drie keer op F te hebben geramd eindelijk een smoke bomb. Waarschijnlijk heeft dit ook effect op Arno want ik kon niets meer raken.. Ook al stond ik pal tegen de vijand aan..
Eindelijk gewonnen, wil ik uit het raam springen. Ren recht op het raam af om daar als een bad ass Assassin uit te springen/klimmen, stopt Arno pal voor het raam.. Na een seconde of 30 geeft Arno eindelijk toe en klimt als een watje het raam uit.
Geef mij Ezio maar weer.
Dat gooien van smoke bombs heb ik op de XBO ook last van. Ik moet soms echt die shoulderbutton aan gort rammen voordat er iets wilt gebeuren en dan gooit hij er 3 achter elkaar 
Ik heb het idee dat ze in dit deel het zo aangepast hebben dat eerst actie 1 afgemaakt moet worden voordat actie 2 gedaan kon worden. In de vorige delen kon ik, terwijl ik attack aan het spammen was die 'actie' onderbreken en iets gooien. Dat kan in Unity compleet niet.
Je zal merken dat als je wacht to zijn animatie klaar is je geen problemen zal hebben met schieten, granaten gooien of wat dan ook
Ik heb het idee dat ze in dit deel het zo aangepast hebben dat eerst actie 1 afgemaakt moet worden voordat actie 2 gedaan kon worden. In de vorige delen kon ik, terwijl ik attack aan het spammen was die 'actie' onderbreken en iets gooien. Dat kan in Unity compleet niet.
Je zal merken dat als je wacht to zijn animatie klaar is je geen problemen zal hebben met schieten, granaten gooien of wat dan ook
Ja dat dus.. Heeel irritant en maakt het vechten minder leuk.Notna schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:06:
Dat gooien van smoke bombs heb ik op de XBO ook last van. Ik moet soms echt die shoulderbutton aan gort rammen voordat er iets wilt gebeuren en dan gooit hij er 3 achter elkaar
Vandaag zou Dead Kings vrij moeten komen. Ik ben erg benieuwd.
Maar ik ben dus niet de enige die soms moet wachten op de smoke bombs
Maar ik ben dus niet de enige die soms moet wachten op de smoke bombs
Smoke bombs? Dat zijn die dingen die Arno altijd gooit als iedereen dood is?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ben nu Dead Kings aan het downloaden, we zullen zien...
Zojuist zo'n anderhalf uur Dead Kings gespeeld..
Moet zeggen dat ik sommige gameplay elementen die erin gestopt zijn wel leuk vind!
Zoals de lantaarn.. en de dieren ondergronds.. de guillotine gun ( wat eigenlijk gewoon een axe is maar vooruit )
Het verhaal is tot nu toe nog een beetje vaag.. maar ik krijg al een idee welke kant het op gaat
Moet zeggen dat ik sommige gameplay elementen die erin gestopt zijn wel leuk vind!
Zoals de lantaarn.. en de dieren ondergronds.. de guillotine gun ( wat eigenlijk gewoon een axe is maar vooruit )
Het verhaal is tot nu toe nog een beetje vaag.. maar ik krijg al een idee welke kant het op gaat
Ook aan het downloaden. Zal hem wss niet meer spelen vanavond.
Heb vvanmorgen even clubwedstrijd gedaan, het ging vrij gelijk op
Heb vvanmorgen even clubwedstrijd gedaan, het ging vrij gelijk op
1e missie van Dead Kings ook even gespeeld.. Ziet er uit als een fatsoenlijke exansion pack.. Ik kreeg er wel heel even de creeps van in het begin in de kelders, maar viel mee, AC is gelukkig geen horrorgame.. Daarna snel weer terug naar de main game, want die heb ik nog niet uit (doe altijd rustig aan in zulke games door ook veel sidemissies etc te doen)..
[ Voor 29% gewijzigd door Inflatable op 18-01-2015 17:53 ]
Dead Kings ook maar gaan downloaden.
Ondanks de update van 1.4 speelde het spel nog steeds log. Eergisteren een update van mijn videokaart binnengehaald. Hier zat de optie bij om mijn geinstalleerde games te optimaliseren voor mijn hardware. Dit maar even voor Unity gedaan (settings had ik al laag gezet). Mijn hemel wat speelt hij nu lekker! Ik geniet weer van het spel! (Ook al wacht ik 5 minuten voor Arno een smoke bomb gooit).
Eindelijk fatsoenlijk verder spelen
Ondanks de update van 1.4 speelde het spel nog steeds log. Eergisteren een update van mijn videokaart binnengehaald. Hier zat de optie bij om mijn geinstalleerde games te optimaliseren voor mijn hardware. Dit maar even voor Unity gedaan (settings had ik al laag gezet). Mijn hemel wat speelt hij nu lekker! Ik geniet weer van het spel! (Ook al wacht ik 5 minuten voor Arno een smoke bomb gooit).
Eindelijk fatsoenlijk verder spelen
Ik heb de Season Pass. Via Steam staat er bij dead kings in je bibliotheek, maar in game kan ik niet naar franciade reizen. Wat doe ik verkeerd?
Ik had hetzelfde, heb toen de download zelf moeten aanzetten vanuit de webstore (xbox store).Dubrillion schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:44:
Ik heb de Season Pass. Via Steam staat er bij dead kings in je bibliotheek, maar in game kan ik niet naar franciade reizen. Wat doe ik verkeerd?
De aanschaf was kosteloos.
Misschien dat je dat ook eens moet proberen?
Nou mijn unity start niet meer op na installatie dead kings
, geen ubisoft scherm maar zwart scherm , iemand enig idee? andere games werken wel (black flag bv)
Anoniem: 111246
Via Uplay al gekeken bij "Verify Files"?
Wellicht dat er iets corrupt is?
En anders re-install?
En anders re-install?
Ja ik heb de files al gecontroleerd dat helpt niet , wat blijkbaar wel helpt is offline gaan met uplayAnoniem: 111246 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 20:40:
Via Uplay al gekeken bij "Verify Files"?
En anders re-install?

Dead Kings uitgespeeld (toch main story). Het is niet slecht, maar zelfde klachten als bij main game: slechte en teveel AI die sluipen te lastig maakt. Bij die eerste missie moet je afdalen in een gat in die kerk, maar er staat tien man rond naar elkaar te kijken....
Ook heb ik niet direct een idee hoe je de puzzels moest oplossen, want er was weinig leiddraad.
Het maakt qua verhaal wel iets duidelijker
Maar wou nog altijd meer zien van Napoleon, aangezien de interessante jaren nog komen, en geen idee wie dat kind (Leon) moet voorstellen, of hoe die geest in het plaatje past. ben ook niet direct gemotiveerd om 100% te halen hier
Ook heb ik niet direct een idee hoe je de puzzels moest oplossen, want er was weinig leiddraad.
Het maakt qua verhaal wel iets duidelijker
spoiler:
namelijk dat de koningen van Frankrijk een Piece of Eden hadden, wat Arno naar Egypte heeft gestuurd, waar Napoleon het heeft bemachtigd
Maar wou nog altijd meer zien van Napoleon, aangezien de interessante jaren nog komen, en geen idee wie dat kind (Leon) moet voorstellen, of hoe die geest in het plaatje past. ben ook niet direct gemotiveerd om 100% te halen hier
[ Voor 3% gewijzigd door AntiChrist7 op 21-01-2015 12:36 ]
Ik ging er eigenlijk snel doorheen zonder betrapt te worden. Had je dat orgel bespeelt?AntiChrist7 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:36:
Bij die eerste missie moet je afdalen in een gat in die kerk, maar er staat tien man rond naar elkaar te kijken....
Er is een weg waar je alleen 2 man tegenkomt.. :-)
Nee, had al de afleidingskans gedaan voor de kerk.Ferio schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:18:
[...]
Ik ging er eigenlijk snel doorheen zonder betrapt te worden. Had je dat orgel bespeelt?
Er is een weg waar je alleen 2 man tegenkomt.. :-)
Maar zelfs die kansen zijn soms wat vaag. In de laatste missie heb je een afleidingskans door een kist te stelen en ruzie te laten ontstaan. Tja, ze stonden daar natuurlijk weer met 8 man rond....
Ze hebben duidelijk de SC: Blacklist stealth willen implementeren, maar dat is maar half gedaan, waardoor je nu idiote situaties krijgt waarbij je 3 cover kills kunt maken in 5 seconden als ze op je komen afgelopen achter en hoek, en je vijanden amper kunt lokken of afleiden. Die geluidsbommen werken maar matig, en dat gif is ook eerder geluk hebben om te zien of het iedereen doet
[ Voor 6% gewijzigd door AntiChrist7 op 22-01-2015 15:25 ]
Hoe werkt dat met die clubs, als ik zoek op 'tweakers' of 'GoTLive' worden er geen resultaten gevonden. Filters staan uit. Iemand een idee?
Overigens is Ubisoft bezig met het bannen van gamekeys die gekocht zijn via andere winkels van Uplay zelf: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=979151. Vanmiddag kreeg ik ook opeens de melding dat ik niet meer mocht spelen
gelukkig binnen een paar uur een nieuwe gekregen, maar ik hoop dat die wel blijft werken...
Overigens is Ubisoft bezig met het bannen van gamekeys die gekocht zijn via andere winkels van Uplay zelf: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=979151. Vanmiddag kreeg ik ook opeens de melding dat ik niet meer mocht spelen
Waar had je jouw key gekocht? En hoe lang heb je met deze key kunnen spelen? Ik heb mijn key één of twee dagen na de officiële launch gekocht. Ik zou het zeer merkwaardig vinden als deze nu opeens niet meer geldig zou zijn.Rafe schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:15:
Hoe werkt dat met die clubs, als ik zoek op 'tweakers' of 'GoTLive' worden er geen resultaten gevonden. Filters staan uit. Iemand een idee?
Overigens is Ubisoft bezig met het bannen van gamekeys die gekocht zijn via andere winkels van Uplay zelf: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=979151. Vanmiddag kreeg ik ook opeens de melding dat ik niet meer mocht spelengelukkig binnen een paar uur een nieuwe gekregen, maar ik hoop dat die wel blijft werken...
Ik heb mijn games altijd van Ubisoft zelf gekocht, maar de Season Pass van zowel FC4 als AC Unity heb ik via g2play/kinguin gekocht. Nog niets gemerkt, maar zal straks eens checken. Zonder MP speel ik AC nog amper.
Dat ze G2a bannen is toch al een maand geweten
Dat ze G2a bannen is toch al een maand geweten
van wie heb jij een nieuwe gekregen dan ? ubisoft ?Rafe schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:15:
Overigens is Ubisoft bezig met het bannen van gamekeys die gekocht zijn via andere winkels van Uplay zelf: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=979151. Vanmiddag kreeg ik ook opeens de melding dat ik niet meer mocht spelengelukkig binnen een paar uur een nieuwe gekregen, maar ik hoop dat die wel blijft werken...
Van de verkoper zelf wssJayJay schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:11:
[...]
van wie heb jij een nieuwe gekregen dan ? ubisoft ?
En ik ben mijn season pass van FC4 ook kwijt, weet niet wat er gaat gebeuren met ACU aangezien de Season pass daar niet meer bestaat
Ubisoft zit wel weer flink wat gamers tegen de schenen te schoppen met het bannen van al die keys. Willen ze graag de gouden keutel van EA overnemen ofzo?
Van GameSync, ik had ze gevonden via de Pricewatch. Inmiddels hebben ze hun prijsvermelding weggehaald zie ik. Game was oorspronkelijk gekocht op 18 januari, om de vraag van RoseSolane te beantwoorden. De discussie hierover loopt ook al in Online Gamekeys kopen - Deel II trouwens.JayJay schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:11:
[...]
van wie heb jij een nieuwe gekregen dan ? ubisoft ?
Niemand een antwoord op mijn vraag over de Tweakers-club? Kan iemand me anders een invite sturen?
Ik kan niet eens online gamen met unity , ik moet uplay op offline zetten anders crasht unity , (black screen)Rafe schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:48:
[...]
Van GameSync, ik had ze gevonden via de Pricewatch. Inmiddels hebben ze hun prijsvermelding weggehaald zie ik. Game was oorspronkelijk gekocht op 18 januari, om de vraag van RoseSolane te beantwoorden. De discussie hierover loopt ook al in Online Gamekeys kopen - Deel II trouwens.
Niemand een antwoord op mijn vraag over de Tweakers-club? Kan iemand me anders een invite sturen?
Ik denk dat de club vol zit, met 50/50 leden, en Dubrillion is de enige (denk ik) die wat kan snoeien in het ledenbestand als clubleider, als de ledenlijst werktRafe schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:48:
[...]
Dank voor het antwoord. Het heeft Ubisoft dus 6 dagen gekost om te ontdekken dat jouw key niet geldig was. Geweldig bedrijf is het tochRafe schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:48:
[...]
Van GameSync, ik had ze gevonden via de Pricewatch. Inmiddels hebben ze hun prijsvermelding weggehaald zie ik. Game was oorspronkelijk gekocht op 18 januari, om de vraag van RoseSolane te beantwoorden. De discussie hierover loopt ook al in Online Gamekeys kopen - Deel II trouwens.
Nu maar hopen dat ze mijn key niet hebben ingetrokken, want ik ben pas halverwege het verhaal. Als ze het wel gedaan hebben komt er trouwens een plekje vrij in de Tweakers-club, want daar zit ik in
TWK is nog steeds vol en aangezien die hele club member list niet werkt kan ik niet zien wie wie is. Buiten een paar spelers die in mijn friendlist staan kan ik niet zien wie het is aangezien alles mijn naam heeft.
Dus geen indicatie hoe lang iemand on/offline is geweest en ondanks dat is het toch niet te zien want ik heb nooit kunnen zien wie er online was..
Dus geen indicatie hoe lang iemand on/offline is geweest en ondanks dat is het toch niet te zien want ik heb nooit kunnen zien wie er online was..
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
De lijst werkt inderdaad vervelend. Soms kom ik me eigen naam 7x tegen.
Ik heb me nog niet in Dead Kings gestort. Ik vond de performance weer dramatisch achteruit gaan.
Waar Unity op een gegeven moment waar aardig draaide...
Ik heb me nog niet in Dead Kings gestort. Ik vond de performance weer dramatisch achteruit gaan.
Waar Unity op een gegeven moment waar aardig draaide...
en nog steeds kan ik niet online gamen , alleen offline doet de game het
0x60000001 error? Heb ik op de XBO ook last van ineens. Schijnt een bekend probleem te zijnJayJay schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:49:
en nog steeds kan ik niet online gamen , alleen offline doet de game het![]()
niet eens een error , acu.exe reageert niet (scherm sprint op zwart) alt tab eruit , dan zet ik uplay offline en werkt het opeens wel. Voor de DLC dead kings had ik nergens last vanNotna schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:55:
[...]
0x60000001 error? Heb ik op de XBO ook last van ineens. Schijnt een bekend probleem te zijn
Welcome to the club, hier al 2 maanden hetzelfde euvel. Je kunt onder je documenten de twee bestanden verwijderen in je unity map en dan start het spel wel zonder terug naar windows te wippen. Catch is wel dat al je settings weer opnieuw kunnen worden ingesteld en zodra uplay een keer uit is geweest (of een reboot van je pc bv). Kun je dit riddeltje weer opnieuw gaan doen.JayJay schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:56:
[...]
niet eens een error , acu.exe reageert niet (scherm sprint op zwart) alt tab eruit , dan zet ik uplay offline en werkt het opeens wel. Voor de DLC dead kings had ik nergens last van
En zijn ze bezig met een fix sinds release 1.4 om dit op te lossen? Nee, voorlopig blijft het erg stil bij Ubisoft en lijkt er geen fix voor te komen.
Ik heb gister eindelijk de main story uitgespeeld en weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Verder wel 97% completed overall.
Het spel zit tjokvol met items, side missies en de map is groot zat. Toch voelt de campaign een beetje erg leeg aan (zie spoiler).
Het spel zit tjokvol met items, side missies en de map is groot zat. Toch voelt de campaign een beetje erg leeg aan (zie spoiler).
spoiler:
Dit spel voegt aan het verhaal om alle andere delen in het heden echt 0,0 toe. Alleen het verhaal van Arno is nog een beetje leuk gelukt. Maar dat is niet het enige waar je het als fan van de serie voor doet en daar heeft Ubisoft het verschrikkelijk weten te verpesten. Dit spel is een grote memory sequence waarvan de content er niet toe doet voor de persoon die het herleeft. Achterliggende deel is totaal weggelaten.
Bij black flag kon ik er nog inkomen dat ze een nieuwe start moesten maken na Desmond en die voelde al een beetje karig.
Bij black flag kon ik er nog inkomen dat ze een nieuwe start moesten maken na Desmond en die voelde al een beetje karig.
Jezus...! Wat een kak spel... ik ben er klaar mee... al die ontelbare bugs. Sta je weer bij een box te klungelen die niet opengaat omdat er geen verbinding met Ubisoft gemaakt kan worden. Ik kap ermee... Ik was fan van deze reeks, maar wat K.. spel.
Ik heb er spijt van dat ik ooit dit spel gekocht heb, het mag de mooiste zijn maar het is wel de slechtste ooit...
Ik heb er spijt van dat ik ooit dit spel gekocht heb, het mag de mooiste zijn maar het is wel de slechtste ooit...
Mwah .. over mooiste valt ook te redetwisten. Ik vind het zo saai aanvoelen. Veel knip- en plakwerk in de stad. Als je dan op een sync point zit zie je in de verte ook hele kale textures van de map. Net alsof er over de stadsmuren geen omgeving meer is. De rode figuurtjes zien er ook allemaal hetzelfde uit. Vooral die dikke kom je overal tegen. Ik zit in sequence 8, maar kom gewoon niet in het verhaal. Je bent er ook zo weer uit als je al die side missies, Heists, Paris Stories en weet ik het wil doen. Het leukste is misschien nog wel de Nostradamus Missies. Als je dan iets over een River Styx moet oplossen en op Wikipedia leest wat het inhoudt, is dat erg interessant. Ook helpt de database enorm. Zo krijg je nog wat geschiedenis les meeR0GGER schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 03:13:
Jezus...! Wat een kak spel... ik ben er klaar mee... al die ontelbare bugs. Sta je weer bij een box te klungelen die niet opengaat omdat er geen verbinding met Ubisoft gemaakt kan worden. Ik kap ermee... Ik was fan van deze reeks, maar wat K.. spel.
Ik heb er spijt van dat ik ooit dit spel gekocht heb, het mag de mooiste zijn maar het is wel de slechtste ooit...![]()
Maar de hoeveelheid kistjes en meuk in de map doet wel denken dat de makers de speelduur zo wilden verlengen. Het verhaal is tot nu toe echt flinterdun. Het mooiste was nog wel de Riftbreuk in WO2. Als ze een spel met mitrailleurs maken zou een stuk vetter zijn dan elke keer weer hetzelfde zwaardgevecht te moeten houden.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Lol, zijn het de nutteloze Initiates kistjes die je laten ragequitten? Die server lag de laatste maanden offline, maar is nu terug. Ik had hetzelfde voor twee dagen geleden. Gewoon stoppen met verbinding maken en dan opnieuw proberen.R0GGER schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 03:13:
Ik heb er spijt van dat ik ooit dit spel gekocht heb, het mag de mooiste zijn maar het is wel de slechtste ooit...![]()
Ik vind het ook maar een redelijke AC. Collectables vind je in elke game. Het verhaal en de sfeer kon ietwat beter. Freerunning is vrij goed al vraagt het gewenning. Het is gewoon het stealthsysteem en de AI die zo zuigen. Sta je achter een hoek en komen ze een voor een de hoek omgerend, eindig je met een hoop lijken en niemand heeft je gezien. Maar als je wordt gespot heeft direct elke guard in een straal van 50meter het door. En dan direct vijfentwintig rode uitroepingsteken die de rand van je scherm vullen.
Ze moeten gewoon de stealth van Splinter Cell erin steken
Uninstallen ging trouwens heel makkelijk... ben geen bugs tegengekomen, aanrader!

Patch 5 is live voor xbox en ps4.. pc volgt morgen! EINDELIJK!!
http://assassinscreed.ubi...62-16&ct=tcm:148-76770-32
http://assassinscreed.ubi...62-16&ct=tcm:148-76770-32
[ Voor 6% gewijzigd door bulletrene op 18-02-2015 18:18 ]
Ah, verklaart waarom er opeens mensen zijn die het terug spelen in Uplay, ondanks dat Dead Kings al een maand uit is
Mochten er nog mensen in een club willen voor extra gear of 100% completion..ik heb er een aangemaakt.
NL12 AssassinsNL.
Als je zoekt op NL12 zou je hem moeten krijgen
NL12 AssassinsNL.
Als je zoekt op NL12 zou je hem moeten krijgen
Ik zal er vroeg of laat bij zijn.
Toch erg dat je bij je 3e playtrough( deze keer voor de 100% nu alle chests zijn unlocked
) er pas achter komt dat de physx van Arno zijn kleren naar de kl*te zijn als je alles op ultra high speelt maar bijv. de AA op FXAA gebruikt. Hierdoor veranderd je graphic preset naar "CUSTOM". En dat zorgt ervoor dat de physx op low komen te staan....
Gister getest door de preset Ultra High te gebruiken ( MSAA x4 ) dan zijn de physx veeel beter en beweegt de robe van Arno heel realistisch... vervolgens laat ik alles Ultra behalve AA.. en hoppa...weg physx.. toch jammer...
Maar na ongeveer 2 maanden de game te laten liggen, heb ik er nu toch weer veel plezier aan
zeker omdat ik nu ook echt stealth speel en de tijd neem ervoor.
Gister getest door de preset Ultra High te gebruiken ( MSAA x4 ) dan zijn de physx veeel beter en beweegt de robe van Arno heel realistisch... vervolgens laat ik alles Ultra behalve AA.. en hoppa...weg physx.. toch jammer...
Maar na ongeveer 2 maanden de game te laten liggen, heb ik er nu toch weer veel plezier aan
Ik heb het gisteren ook weer eens opgepakt. Kon eindelijk eens wat gloves kopen waarmee ik extra darts had (ben nu weer heel arm, kon nog net die extra darts kopen). Headshots FTW!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Zijn er nog mensen die dit dagelijks spelen?
daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti
Ja ik .. op de PS4.. niet dagelijks, maar wel regelmatig. Moet hem nog uitspelen namelijk.webdavid schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:02:
Zijn er nog mensen die dit dagelijks spelen?
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Jazeker, ik speel hem bijna elke dag wel eventjes op de PC.
Ik zou hem nog moeten 100%'en en enkele coopmissies opnieuw doen voor alle rewards, maar heb er weinig zin in
Heb hem een paar weken geleden op 100% gekregen, alleen die ranks zijn echt om moe van te worden. Zit over de helft qua punten voor de laatste rank. Maar ik heb het opgegeven.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gisteren begonnen met Assassins Creed Rogue.
Leuk spel en minder zwaar voor de gpu als Unity was.
Heb de settings maxed out en dan maar max 50% gpu usage
Heb de resolutie (DRS)op 4K gezet ziet er meteen beter uit.
Leuk spel en minder zwaar voor de gpu als Unity was.
Heb de settings maxed out en dan maar max 50% gpu usage
Heb de resolutie (DRS)op 4K gezet ziet er meteen beter uit.
[ Voor 21% gewijzigd door calsonic op 07-03-2015 18:09 ]
Rogue draait beter dan Black Flag en ziet er hetzelfde uit ongeveer qua graphics. Ben er ook mee begonnen.
Unity begin ik pas aan als ik en een nieuwe videokaart heb en The Witcher 3 uitgespeeld heb denk ik
Unity begin ik pas aan als ik en een nieuwe videokaart heb en The Witcher 3 uitgespeeld heb denk ik
Hoewel de setting van Unity mij op voorhand wel enorm aansprak vermaak ik mij nog steeds prima met Black Flag. Gelijk aan met Watch_Dogs wacht ik tot er genoeg patches geweest zijn en/of een mooie mod opdat het goed te spelen valt op een pc systeem. Ik ben liefhebber sinds AC en het Midden-Oosten, maar sinds de release van WD wil ik niet nogmaals dezelfde fout maken en een game kopen die genoeg in zijn mars had, maar duidelijk teveel last heeft van allerhande bugs.
Rogue ziet er grafisch ongeveer hetzelfde uit als je de resolutie op 4K zet anders is het grafisch minder als Bf.vosss schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:43:
Rogue draait beter dan Black Flag en ziet er hetzelfde uit ongeveer qua graphics. Ben er ook mee begonnen.
Unity ziet er echter wel stukken beter uit.
Ik vergeleek Rogue met Black Flag en niet met Unity.calsonic schreef op zondag 08 maart 2015 @ 14:17:
[...]
Rogue ziet er grafisch ongeveer hetzelfde uit als je de resolutie op 4K zet anders is het grafisch minder als Bf.
Unity ziet er echter wel stukken beter uit.
Rogue ziet er (op de pc dan toch) grafisch net zo goed uit als Black Flag. Dat Unity er mooier uit ziet klopt.
Op max settings ziet Bf er beter uit als Rogue.
Pas als je Rogue op 4K zet ziet het er beter uit.
[ Voor 76% gewijzigd door calsonic op 08-03-2015 15:57 ]
In welk opzicht dan? Je stelt het namelijk wel erg umm... stellig, maar vergeet erbij te vertellen waarom het zo is.calsonic schreef op zondag 08 maart 2015 @ 15:54:
Op max settings ziet Bf er beter uit als Rogue.
Dat Unity er beter uitziet dan BF en Rogue ben ik het mee eens, maar niet op elk vlak: belichting, animaties, detaillering zijn allemaal beter, maar de weergave van water en de bijbehorende effecten (zoals opspattend water) vind ik in Unity echt beschamend: een game van 5 jaar geleden zou zich de ogen uit de kop schamen voor een dergelijke weergave. Ook de fauna komt er een stuk bekaaider af in Unity: dieren hebben stukken minder details, zijn vaak aan de grond genageld en hebben 3 of 4 (in vergelijking met eerdere delen bijzonder brakke) animaties welke elke ook nog eens elke 10 seconden herhaald worden.
[ Voor 48% gewijzigd door w00t00w op 09-03-2015 16:53 ]
---
In grafisch opzicht vergelijk ze zelf maar dan zie je het.w00t00w schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:46:
[...]
In welk opzicht dan? Je stelt het namelijk wel erg umm... stellig, maar vergeet erbij te vertellen waarom het zo is.
Dat begrijp ik, maar in welk grafisch opzicht is BF beter? Zijn de textures scherper (wat uiteraard alleen relevant is wanneer je textures van en op dezelfde resolutie vergelijkt), is de belichting beter, de animaties, de detaillering? Ik trek je woorden niet in twijfel, maar een beetje onderbouwing zou je opmerking inhoudelijk een stuk sterker maken (ik ben namelijk oprecht nieuwsgierig, omdat ik zelf nog van plan ben om Rogue tzt. een keer aan te schaffen).calsonic schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:52:
[...]
In grafisch opzicht vergelijk ze zelf maar dan zie je het.
Overigens: de bewijslast ligt in dezen bij jou, ík heb die claim niet gemaakt
---
...bewijslast.....ben je 13 ofzo....
[ Voor 4% gewijzigd door calsonic op 09-03-2015 18:04 ]
Ik ben volgens mij bijna aan het einde van het gedeelte in Parijs, maar krijg telkens een crash to desktop als ik in de Temple district zit en de temple probeer in te komen. Ik wel de laatste patch geinstalleerd v1.5.
Zit er in dit gebied nog bugs?
Zit er in dit gebied nog bugs?
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Nooit veel bugs gehad hier.
Doe eens bestanden controleren. En op de officiele forums ga je sowieso meer respons krijgen
Doe eens bestanden controleren. En op de officiele forums ga je sowieso meer respons krijgen
Aangezien er nog geen nieuw topic voor aangemaakt is gooi ik het even hier neer...
Assassins Creed Syndicate

http://www.ign.com/articl...cate-officially-announced
Komt uit in Oktober voor PS4 en XONE en in de "herfst" voor PC.
Voor diegene die de Collectors Editions willen:
http://assassinscreed.ubi...sins-creed-syndicate.aspx
Jacob Frye

Jacob Frye

[ Voor 13% gewijzigd door bulletrene op 12-05-2015 19:15 ]
Zullen we m anders gewoon op gaan tuigen?bulletrene schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:56:
Aangezien er nog geen nieuw topic voor aangemaakt is gooi ik het even hier neer...
[afbeelding]
Jacob Frye
[afbeelding]
https://youtu.be/wqhCdVd7yIM
[ Voor 4% gewijzigd door Razorbite op 12-05-2015 19:35 ]
Unity in Londen zo te zien.
In ieder geval lijkt de 'whistle' terug te komen. Dat mis ik toch wel in Unity.
Ben overigens twee dagen geleden pas begonnen met Unity en ben tot nu toe niet onder de indruk...
Ben een AC fan maar dit is imo toch wel de slechtste in de serie.
In ieder geval lijkt de 'whistle' terug te komen. Dat mis ik toch wel in Unity.
Ben overigens twee dagen geleden pas begonnen met Unity en ben tot nu toe niet onder de indruk...
Ben een AC fan maar dit is imo toch wel de slechtste in de serie.
De Assassin’s Creed® Syndicate Charing Cross Edition is via Bol.com te bestellen voor € 74.99 voor PC i.p.v. € 89.99 volgens de Ubisoft website. Voor de geïntresseerde..
De Big Ben editie voor de XO staat hier al in de pre-order

Also: fijn dat de werpmessen weer terug zijn. Die miste ik in de afgelopen games

Also: fijn dat de werpmessen weer terug zijn. Die miste ik in de afgelopen games
[ Voor 39% gewijzigd door Notna op 13-05-2015 16:23 ]
Ik heb de Assassin’s Creed® Syndicate Charing Cross Edition voor PC ook maar in de pre-order gezet
.... Kan hem altijd nog annuleren, maar heb het al eens meegemaakt dat de editions ineens uitverkocht waren, en dat is dan toch jammer als je hem tegen release toch graag wil hebben 
Ik houd er nog even vertrouwen in dat Syndicate een goede game gaat worden.
Heb zelf weinig grote problemen ondervonden met Unity op de simpele bugs na. En aangezien hetgeen wat ze hebben laten zien pre-alpha was kun je daar eigenlijk nog geen oordeel over vellen. Maar even afwachten wat we op E3 te zien krijgen
Wel sinds lange tijd dat het zwaar Engelse dialect van stemacteurs past bij de setting
Was toch hier en daar vreemd als je in bijv. Parijs aan het rondwandelen was en er iemand in zwaar Engels dialect begon te praten
en tuurlijk.. Animus/Helix zet het om is de uitleg.. maar toch
Ik houd er nog even vertrouwen in dat Syndicate een goede game gaat worden.
Heb zelf weinig grote problemen ondervonden met Unity op de simpele bugs na. En aangezien hetgeen wat ze hebben laten zien pre-alpha was kun je daar eigenlijk nog geen oordeel over vellen. Maar even afwachten wat we op E3 te zien krijgen
Wel sinds lange tijd dat het zwaar Engelse dialect van stemacteurs past bij de setting
Wat mij vooral meteen opval is dat vegetation achteruit is gegaan bij roque. Er is ook minder AA options, Particles effecten is verminderd zoals schipgevecht,...
Maar voor rest is wel prima
Vindt persoonlijk black flag beter sfeer, graphics,...
Maar voor rest is wel prima
vosss schreef op zondag 08 maart 2015 @ 14:19:
[...]
Ik vergeleek Rogue met Black Flag en niet met Unity.
Rogue ziet er (op de pc dan toch) grafisch net zo goed uit als Black Flag. Dat Unity er mooier uit ziet klopt.
Vandaag dan eindelijk Unity uitgepeeld. Ik heb op Rogue na alle AC games uitgespeeld. Dit jaar heb ik Black Flag en dus Unity gespeeld. Dit allemaal ter info.
Ik heb tijdens het spelen van Unity geen moment het gevoel gehad in een uitdagende game te zitten met een idem verhaal. Ik vind dat de stad Parijs een beter verhaal had verdiend.
Irritante pop-ups, een stad vol dezelfde personages, eentonige hoofdmissies en vooral vreselijke besturing hebben deze game een "marteling" voor me gemaakt. Heb ook geen enkele behoefte verder te gaan met de side missies of laat staan de gratis DLC.
Waarom deze post? Vraag me af of in nu een zeikerd ben en hoop dat iemand me kan overtuigen dat de komende AC wel weer iets nieuws geeft ipv dezelfde game met al zijn herhalende dingen in een nieuws jasje. Misschien naief maar ja....
Ik heb tijdens het spelen van Unity geen moment het gevoel gehad in een uitdagende game te zitten met een idem verhaal. Ik vind dat de stad Parijs een beter verhaal had verdiend.
Irritante pop-ups, een stad vol dezelfde personages, eentonige hoofdmissies en vooral vreselijke besturing hebben deze game een "marteling" voor me gemaakt. Heb ook geen enkele behoefte verder te gaan met de side missies of laat staan de gratis DLC.
Waarom deze post? Vraag me af of in nu een zeikerd ben en hoop dat iemand me kan overtuigen dat de komende AC wel weer iets nieuws geeft ipv dezelfde game met al zijn herhalende dingen in een nieuws jasje. Misschien naief maar ja....
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Ik miste het "nu" heel erg. Wie ben je, en waarom ben je Arno? Gelukkig geeft de DLC daar wel iets antwoord op, maar zonder dat blijft het een computer spel, en niet een verhaal (als je begrijpt wat ik bedoel).Baatje schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:52:
Vandaag dan eindelijk Unity uitgepeeld. Ik heb op Rogue na alle AC games uitgespeeld. Dit jaar heb ik Black Flag en dus Unity gespeeld. Dit allemaal ter info.
En ook die rift missies had ik veel meer van verwacht. Nu is dat alleen maar rondrennen zonder ook maar iets te kunnen zien. En dan dat begin, dat beloofde zeer veel goeds. Wat niet kwam...
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Met destijds Desmond was het best ingewikkeld maar je zat nog wel in een verhaal. Dit zegt me helemaal niets.
Overigens heb ik de ps4 versie gespeeld. Zie nu pas dat er meerdere topics zijn.....
Overigens heb ik de ps4 versie gespeeld. Zie nu pas dat er meerdere topics zijn.....
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Eergisteren begonnen. Had hem toch maar even gekocht in de aanbieding bij Ubisoft zelf.
Draait prima op ultra hier en geen rare bugs tegen gekomen nog.
Zoals ik bij alle AC games doe is het eerst alle viewpoints syncen. Daarna kijken of ik zo snel mogelijk alles kan upgraden om een steady passief inkomen te krijgen.
Heb nu op 2 na alle cafés gerenoveerd en de theatre op alles behalve de laatste geupgrade.
Er past slechts maximaal 700F in de schatkist daar?
Moet ik soms die missies allemaal doen in die cafés om dat omhoog te krijgen? Ik vind het erg karig. Tevens krijg ik bij heel veel van die cafemissies de melding dat ik mijn gear moet upgraden omdat het een moeilijke missie zou zijn. En daar heb ik geen geld voor, want ik heb alle cafés gekocht en het theater geupgrade
Iemand tips om snel aan meer geld te komen in dat kistje in het theater?
Draait prima op ultra hier en geen rare bugs tegen gekomen nog.
Zoals ik bij alle AC games doe is het eerst alle viewpoints syncen. Daarna kijken of ik zo snel mogelijk alles kan upgraden om een steady passief inkomen te krijgen.
Heb nu op 2 na alle cafés gerenoveerd en de theatre op alles behalve de laatste geupgrade.
Er past slechts maximaal 700F in de schatkist daar?
Moet ik soms die missies allemaal doen in die cafés om dat omhoog te krijgen? Ik vind het erg karig. Tevens krijg ik bij heel veel van die cafemissies de melding dat ik mijn gear moet upgraden omdat het een moeilijke missie zou zijn. En daar heb ik geen geld voor, want ik heb alle cafés gekocht en het theater geupgrade
Iemand tips om snel aan meer geld te komen in dat kistje in het theater?
/me D_Jeff geeft zn oude baasje nog een schouderklopje
Wat nou 2500K nodig hebben als minimum?
QX9770 @ 3,33 GHz, SSD, 8 GB Ram + 1060 en gaan!
1680 x 1050 reso, settings: alles max.
Wat nou 2500K nodig hebben als minimum?
QX9770 @ 3,33 GHz, SSD, 8 GB Ram + 1060 en gaan!
1680 x 1050 reso, settings: alles max.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Even deze oude topic afstoffen
*kuch kuch*
(veel stof)
Ik heb dit spel onlangs aangeschaft en vind het leuk. Het vechten ging ook vrij vlot totdat ik de one-handed weapon master gekocht heb. Nu lijkt m'n karakter af en toe te stoppen met aanvallen. Alsof hij moe is of zo. Super irritent want door de meest simpele vijanden word ik nu geraakt omdat ik sta te puffen of zo.
Heeft iemand hier last van? Ram ik te snel op de X knop (gebruik Xbox One S controller)
*kuch kuch*
(veel stof)
Ik heb dit spel onlangs aangeschaft en vind het leuk. Het vechten ging ook vrij vlot totdat ik de one-handed weapon master gekocht heb. Nu lijkt m'n karakter af en toe te stoppen met aanvallen. Alsof hij moe is of zo. Super irritent want door de meest simpele vijanden word ik nu geraakt omdat ik sta te puffen of zo.
Heeft iemand hier last van? Ram ik te snel op de X knop (gebruik Xbox One S controller)
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Door blijven rammen. Unity is helaas nogal buggie, ook na die load aan patches 
Pak jij de stofdoek verder eve?
Pak jij de stofdoek verder eve?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Effe een stofdoekje over dit topic halen.
Naar aanleiding van de brand in de Notre Dame Parijs geeft Ubisoft de game Unity gratis weg gedurende een week.
Bij deze dus, als AC fan, de game toegevoegd en is nu aan het downloaden
.
Ze hebben overigens ook 500k gedoneerd.
Naar aanleiding van de brand in de Notre Dame Parijs geeft Ubisoft de game Unity gratis weg gedurende een week.
Bij deze dus, als AC fan, de game toegevoegd en is nu aan het downloaden

Ze hebben overigens ook 500k gedoneerd.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Zojuist AC Unity voor het eerst opgestart. Het verbaast me dat een game uit 2014 goede ultrawide-support heeft. Het paleis van Versailles verkennen in 3440x1440 is niet verkeerd. 

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik speelde Unity voor het eerst op de base Xbox One, slechts 720p(?). Recent gekocht voor de pc en damn, zelfs voor 2021 ziet het er nog steeds zeer goed uit! Vrijwel alles op high en resolutie 2K.g0tanks schreef op maandag 22 april 2019 @ 18:21:
Zojuist AC Unity voor het eerst opgestart. Het verbaast me dat een game uit 2014 goede ultrawide-support heeft. Het paleis van Versailles verkennen in 3440x1440 is niet verkeerd.
[Afbeelding]
Ik vraag me af waarom het zo is mis gegaan met de serie na Unity? Als ze die lijn hadden aan gehouden dan zou de huidige AC game er veel mooier uit moeten zien. Ook gameplay technisch is dit heerlijk, parkour animaties heel soepel, combat vind ik ook een stuk leuker vergeleken met de laatste 3 games.
/f/image/uo1fEsCVjASNc0wCmFWbzEVJ.png?f=fotoalbum_large)
Toevallig twee weken terug ook gekocht. Ik heb bijna elke AC gespeeld, maar deze had ik destijds overgeslagen door de recensies. Je ziet de leeftijd er wel een beetje vanaf, maar toch een hele mooie game... en Parijs is geweldig neergezet. Qua gameplay vind ik het ook leuker dan de laatste. Parkour zit er veel meer in, maar dat vind ik wel iets houteriger gaan... hij doet niet altijd wat ik wil, met name bij drop.
Je ziet inderdaad hier en daar dat het grafisch wat ouder is, textures van bepaalde personages of objecten, draw distance is niet heel denderend, maar de rest, bizar mooi.
Vooral de schaal verhouding is hier zoveel beter als in de recente games. Ik weet nog dat als ik rond liep in steden in Origins of Odyssey dat al die grote tempels en andere gebouwen totaal niet groot 'voelde' of groot eruit zagen.
Vind je de parkour houterig in Unity? Ik vind het juist by far nog steeds de meest soepelste en beste van de hele serie. Je personage heeft nog gewicht in Unity, in de 3 laatste games ben je een veertje en vind ik de parkour animaties heel statisch.
Vooral de schaal verhouding is hier zoveel beter als in de recente games. Ik weet nog dat als ik rond liep in steden in Origins of Odyssey dat al die grote tempels en andere gebouwen totaal niet groot 'voelde' of groot eruit zagen.
Vind je de parkour houterig in Unity? Ik vind het juist by far nog steeds de meest soepelste en beste van de hele serie. Je personage heeft nog gewicht in Unity, in de 3 laatste games ben je een veertje en vind ik de parkour animaties heel statisch.
ohja, (historische) steden zullen altijd beter zijn dan de open wereld die we nu krijgen met de kleine dorpjes en dergelijke. Maar blijf het gewoon een slechte AC vinden (samen met Syndicate). Niet alleen vanwege de oorspronkelijke technische issues, maar idd, controls voelt erg houterig en unresponsive aan. gameplaywise vond ik hem ook niet sterk: buggy, en niet veel mogelijkheden tot stealth (je kan niet eens luren door te fluiten bv). AI was ook slecht
Verhalend is het ook een verkwanseling van één van de meest interessante periodes uit de europese geschiedenis.
Verhalend is het ook een verkwanseling van één van de meest interessante periodes uit de europese geschiedenis.
Klopt, het spel had last van buggs, grotendeels verholpen, behalve de grote groepen npc's poppen nog steeds in en uit. Het is zeer goed speelbaar, geen baanbrekende glitches of buggs tegengekomen.
Stealth wise is dit een van de sterkste uit de serie, het was de eerste (!) waar je eindelijk is kon sluipen. Die fluit optie hadden ze inderdaad wel er gewoon in kunnen houden.
Als je de controls houterig en unresponsive vindt in Unity, vraag ik me zeer af welke AC dit wel in orde heeft volgens jou?
Stealth wise is dit een van de sterkste uit de serie, het was de eerste (!) waar je eindelijk is kon sluipen. Die fluit optie hadden ze inderdaad wel er gewoon in kunnen houden.
Als je de controls houterig en unresponsive vindt in Unity, vraag ik me zeer af welke AC dit wel in orde heeft volgens jou?
Zijn er nog mensen die deze game spelen? Zeker nu met de ACU fixes mod en de teleurstellende Mirage game die nu uit is?
Ik heb mijn game PC een upgrade gegeven vorige maand en deze game weer eens geinstalleerd en direct gemod. Het ziet er vele malen beter uit dan Mirage en speelt top. Zelfs Multiplayer (waarvan ik had verwacht dat het op sterven na dood zou zijn) werkt prima.
Ik heb mijn game PC een upgrade gegeven vorige maand en deze game weer eens geinstalleerd en direct gemod. Het ziet er vele malen beter uit dan Mirage en speelt top. Zelfs Multiplayer (waarvan ik had verwacht dat het op sterven na dood zou zijn) werkt prima.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Door de review zag ik een comment met mooie beelden van Unity meteen aangeschaft.CSB schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:19:
Zijn er nog mensen die deze game spelen? Zeker nu met de ACU fixes mod en de teleurstellende Mirage game die nu uit is?
Gisteren begonnen met downloaden althans na half Reddit afgestruind te hebben kreeg ik Ubisoft Connect aan de praat.
De vele mods die beschikbaar zijn moet ik mij goed op oriënteren want 2018 vs 2022 mods daar zit neem ik aan toch een verschil in.
Ben benieuwd hoe mooi ik het kan krijgen zonder daar uren aan kwijt te zijn. Met een jong gezin is mijn tijd om te spelen schaars.
Ik zou Mirage niet teleurstellend noemen, in tegendeel zelfs, maar het is zeker geen Unity.CSB schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:19:
Ik speel eens in de zoveel tijd weer een keer door de hele serie heen en dan is Unity wel altijd een hoogtepunt. Blijft verreweg de beste parkour, en dat maakt het een mooi spel, zelfs al is de combat wat simpel en het verhaal niet geweldig.
Unity een paar maanden geleden aangeschaft voor ongeveer €2,- voor de Xbox Series. Draait als een zonnetje op 60fps met fps boost.
Leuk dat het toch nog wel wordt gespeeld dus!
Ik gebruik overigens de volgende mods:
En Co-op!
Mocht er interesse zijn om een Club te joinen, pm me even. Net gestart, zit nu 3 man in en we spelen niet dag-dagelijks, maar we schieten via Discord wel eens een bericht naar elkaar als het weer begint te kriebelen.
Ik gebruik overigens de volgende mods:
- ACU fixes (must have!)
- Deze mod voegt extra QOL functies toe en geeft je toegang to wat leuke extraatjes.
- Physics 60 FPS patch
- Deze mod zorgt ervoor dat de physics er natuurlijker uit zien (bijvoorbeeld wapperende kleding of vlaggen in de wind)
- CHR Reshade
- Deze mod is een reshade (waar je dus de ReShade app voor nodig hebt) welke is gecustomized zodat je nog maar minimale tweaks hoeft te doen op basis van smaak voor de grafische weergave.
En Co-op!
Anoniem: 1486766
Hoe zit het met de besturing in deze game? Kwam dingen tegen zoals een knop ingedrukt houden om stealth rond te lopen etc.
De game nooit gespeeld maar ziet er nog heel goed uit en ik hou van stealth.
Die ga ik zeker bookmarken voor mijn volgende rondeCSB schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:46:
Ik gebruik overigens de volgende mods:Daarnaast wil ik mijn opmerking over Mirage nuanceren; het spel is prima, maar het valt me toch tegen hoe weinig liefde deze game kreeg t.o.v. Unity bijvoorbeeld. Na het modden van Unity is het spel gewoon op alle vlakken beter imo.
- ACU fixes (must have!)
- Deze mod voegt extra QOL functies toe en geeft je toegang to wat leuke extraatjes.
- Physics 60 FPS patch
- Deze mod zorgt ervoor dat de physics er natuurlijker uit zien (bijvoorbeeld wapperende kleding of vlaggen in de wind)
- CHR Reshade
- Deze mod is een reshade (waar je dus de ReShade app voor nodig hebt) welke is gecustomized zodat je nog maar minimale tweaks hoeft te doen op basis van smaak voor de grafische weergave.
En Co-op!Mocht er interesse zijn om een Club te joinen, pm me even. Net gestart, zit nu 3 man in en we spelen niet dag-dagelijks, maar we schieten via Discord wel eens een bericht naar elkaar als het weer begint te kriebelen.
Ik vond de controls wel prima. Het enige dat een beetje janky is is inderdaad de stealth toggle, maar dat heb je niet zo gek veel nodig en went wel.Anoniem: 1486766 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:41:
Hoe zit het met de besturing in deze game? Kwam dingen tegen zoals een knop ingedrukt houden om stealth rond te lopen etc.
De parkour up/down is zo geweldig dat het het geheel weer rechttrekt
Anoniem: 1486766
Mooi, binnenkort eens even proberen.Oon schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 13:20:
[...]
Ik vond de controls wel prima. Het enige dat een beetje janky is is inderdaad de stealth toggle, maar dat heb je niet zo gek veel nodig en went wel.
De parkour up/down is zo geweldig dat het het geheel weer rechttrekt
Bedankt vooral voor de laatste tip. Speel op een 3080 en het maximale is er nog niet uitgehaald. Door de vele mods zag ik door het bomen het bos niet meer.CSB schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:46:
Ik gebruik overigens de volgende mods:Daarnaast wil ik mijn opmerking over Mirage nuanceren; het spel is prima, maar het valt me toch tegen hoe weinig liefde deze game kreeg t.o.v. Unity bijvoorbeeld. Na het modden van Unity is het spel gewoon op alle vlakken beter imo.
- ACU fixes (must have!)
- Physics 60 FPS patch
- CHR Reshade
En Co-op!Mocht er interesse zijn om een Club te joinen, pm me even. Net gestart, zit nu 3 man in en we spelen niet dag-dagelijks, maar we schieten via Discord wel eens een bericht naar elkaar als het weer begint te kriebelen.
Na een lange tijd tweaken van de shaders heb ik het nu voor elkaar om op 1440P deze game er geweldig uit te laten zien. Goed, het haalt het maximale uit mijn GTX4070 Super, maar het spel is stabiel 60+ FPS en maakt nu gebruik van (hetzij ge-emuleerd) Raytracing.
Hier wat screens:

View naar Notre Dame vanaf de Homestead, 's nachts in de regen

Droog maar bewolkt

Overdag maar bewolkt
's Avonds
's Ochtends

Uitzicht over Parijs vanaf de Notre Dame in de avond
Ik moet zeggen, ik ben erg content met de kwaliteit van deze game, ook al is het inmiddels 11 jaar oud!
Maar goed, het is niet voor niets één van mijn favorieten.
Hier wat screens:

View naar Notre Dame vanaf de Homestead, 's nachts in de regen

Droog maar bewolkt

Overdag maar bewolkt

's Avonds

's Ochtends

Uitzicht over Parijs vanaf de Notre Dame in de avond
Ik moet zeggen, ik ben erg content met de kwaliteit van deze game, ook al is het inmiddels 11 jaar oud!
Maar goed, het is niet voor niets één van mijn favorieten.