Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:12
Wat mij vooral meteen opval is dat vegetation achteruit is gegaan bij roque. Er is ook minder AA options, Particles effecten is verminderd zoals schipgevecht,...
Maar voor rest is wel prima :) Vindt persoonlijk black flag beter sfeer, graphics,...
vosss schreef op zondag 08 maart 2015 @ 14:19:
[...]

Ik vergeleek Rogue met Black Flag en niet met Unity.

Rogue ziet er (op de pc dan toch) grafisch net zo goed uit als Black Flag. Dat Unity er mooier uit ziet klopt.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Vandaag dan eindelijk Unity uitgepeeld. Ik heb op Rogue na alle AC games uitgespeeld. Dit jaar heb ik Black Flag en dus Unity gespeeld. Dit allemaal ter info.

Ik heb tijdens het spelen van Unity geen moment het gevoel gehad in een uitdagende game te zitten met een idem verhaal. Ik vind dat de stad Parijs een beter verhaal had verdiend.

Irritante pop-ups, een stad vol dezelfde personages, eentonige hoofdmissies en vooral vreselijke besturing hebben deze game een "marteling" voor me gemaakt. Heb ook geen enkele behoefte verder te gaan met de side missies of laat staan de gratis DLC.

Waarom deze post? Vraag me af of in nu een zeikerd ben en hoop dat iemand me kan overtuigen dat de komende AC wel weer iets nieuws geeft ipv dezelfde game met al zijn herhalende dingen in een nieuws jasje. Misschien naief maar ja....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-06 18:52

Wailing_Banshee

You're Next

Baatje schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:52:
Vandaag dan eindelijk Unity uitgepeeld. Ik heb op Rogue na alle AC games uitgespeeld. Dit jaar heb ik Black Flag en dus Unity gespeeld. Dit allemaal ter info.

Ik heb tijdens het spelen van Unity geen moment het gevoel gehad in een uitdagende game te zitten met een idem verhaal. Ik vind dat de stad Parijs een beter verhaal had verdiend.

Irritante pop-ups, een stad vol dezelfde personages, eentonige hoofdmissies en vooral vreselijke besturing hebben deze game een "marteling" voor me gemaakt. Heb ook geen enkele behoefte verder te gaan met de side missies of laat staan de gratis DLC.

Waarom deze post? Vraag me af of in nu een zeikerd ben en hoop dat iemand me kan overtuigen dat de komende AC wel weer iets nieuws geeft ipv dezelfde game met al zijn herhalende dingen in een nieuws jasje. Misschien naief maar ja....
Ik miste het "nu" heel erg. Wie ben je, en waarom ben je Arno? Gelukkig geeft de DLC daar wel iets antwoord op, maar zonder dat blijft het een computer spel, en niet een verhaal (als je begrijpt wat ik bedoel).

En ook die rift missies had ik veel meer van verwacht. Nu is dat alleen maar rondrennen zonder ook maar iets te kunnen zien. En dan dat begin, dat beloofde zeer veel goeds. Wat niet kwam...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Met destijds Desmond was het best ingewikkeld maar je zat nog wel in een verhaal. Dit zegt me helemaal niets.

Overigens heb ik de ps4 versie gespeeld. Zie nu pas dat er meerdere topics zijn.....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:33
Eergisteren begonnen. Had hem toch maar even gekocht in de aanbieding bij Ubisoft zelf.

Draait prima op ultra hier en geen rare bugs tegen gekomen nog.

Zoals ik bij alle AC games doe is het eerst alle viewpoints syncen. Daarna kijken of ik zo snel mogelijk alles kan upgraden om een steady passief inkomen te krijgen.

Heb nu op 2 na alle cafés gerenoveerd en de theatre op alles behalve de laatste geupgrade.

Er past slechts maximaal 700F in de schatkist daar?
Moet ik soms die missies allemaal doen in die cafés om dat omhoog te krijgen? Ik vind het erg karig. Tevens krijg ik bij heel veel van die cafemissies de melding dat ik mijn gear moet upgraden omdat het een moeilijke missie zou zijn. En daar heb ik geen geld voor, want ik heb alle cafés gekocht en het theater geupgrade :D

Iemand tips om snel aan meer geld te komen in dat kistje in het theater? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:59

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Enige manier is de cafe missies completen.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:33
Okay ga ik daarmee aan de slag :)

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-06 20:22
/me D_Jeff geeft zn oude baasje nog een schouderklopje
Wat nou 2500K nodig hebben als minimum? :P

QX9770 @ 3,33 GHz, SSD, 8 GB Ram + 1060 en gaan!
1680 x 1050 reso, settings: alles max.

:D

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Even deze oude topic afstoffen

*kuch kuch*

(veel stof)

Ik heb dit spel onlangs aangeschaft en vind het leuk. Het vechten ging ook vrij vlot totdat ik de one-handed weapon master gekocht heb. Nu lijkt m'n karakter af en toe te stoppen met aanvallen. Alsof hij moe is of zo. Super irritent want door de meest simpele vijanden word ik nu geraakt omdat ik sta te puffen of zo.

Heeft iemand hier last van? Ram ik te snel op de X knop (gebruik Xbox One S controller)

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-06 20:22
Door blijven rammen. Unity is helaas nogal buggie, ook na die load aan patches ;)

Pak jij de stofdoek verder eve? :p

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:43

thijsco19

KTM 990 SMT

Effe een stofdoekje over dit topic halen.

Naar aanleiding van de brand in de Notre Dame Parijs geeft Ubisoft de game Unity gratis weg gedurende een week.

Bij deze dus, als AC fan, de game toegevoegd en is nu aan het downloaden oOo .

Ze hebben overigens ook 500k gedoneerd.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:59

g0tanks

Moderator CSA
Zojuist AC Unity voor het eerst opgestart. Het verbaast me dat een game uit 2014 goede ultrawide-support heeft. Het paleis van Versailles verkennen in 3440x1440 is niet verkeerd. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/r6rGvmxKQRukacLhPGexkRJ4/full.png

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13-06 10:30
g0tanks schreef op maandag 22 april 2019 @ 18:21:
Zojuist AC Unity voor het eerst opgestart. Het verbaast me dat een game uit 2014 goede ultrawide-support heeft. Het paleis van Versailles verkennen in 3440x1440 is niet verkeerd. :)

[Afbeelding]
Ik speelde Unity voor het eerst op de base Xbox One, slechts 720p(?). Recent gekocht voor de pc en damn, zelfs voor 2021 ziet het er nog steeds zeer goed uit! Vrijwel alles op high en resolutie 2K.

Ik vraag me af waarom het zo is mis gegaan met de serie na Unity? Als ze die lijn hadden aan gehouden dan zou de huidige AC game er veel mooier uit moeten zien. Ook gameplay technisch is dit heerlijk, parkour animaties heel soepel, combat vind ik ook een stuk leuker vergeleken met de laatste 3 games.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xiA7XEkbP6PRR97t31TYZt1QA0g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uo1fEsCVjASNc0wCmFWbzEVJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Toevallig twee weken terug ook gekocht. Ik heb bijna elke AC gespeeld, maar deze had ik destijds overgeslagen door de recensies. Je ziet de leeftijd er wel een beetje vanaf, maar toch een hele mooie game... en Parijs is geweldig neergezet. Qua gameplay vind ik het ook leuker dan de laatste. Parkour zit er veel meer in, maar dat vind ik wel iets houteriger gaan... hij doet niet altijd wat ik wil, met name bij drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Je ziet inderdaad hier en daar dat het grafisch wat ouder is, textures van bepaalde personages of objecten, draw distance is niet heel denderend, maar de rest, bizar mooi.

Vooral de schaal verhouding is hier zoveel beter als in de recente games. Ik weet nog dat als ik rond liep in steden in Origins of Odyssey dat al die grote tempels en andere gebouwen totaal niet groot 'voelde' of groot eruit zagen.

Vind je de parkour houterig in Unity? Ik vind het juist by far nog steeds de meest soepelste en beste van de hele serie. Je personage heeft nog gewicht in Unity, in de 3 laatste games ben je een veertje en vind ik de parkour animaties heel statisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:53
ohja, (historische) steden zullen altijd beter zijn dan de open wereld die we nu krijgen met de kleine dorpjes en dergelijke. Maar blijf het gewoon een slechte AC vinden (samen met Syndicate). Niet alleen vanwege de oorspronkelijke technische issues, maar idd, controls voelt erg houterig en unresponsive aan. gameplaywise vond ik hem ook niet sterk: buggy, en niet veel mogelijkheden tot stealth (je kan niet eens luren door te fluiten bv). AI was ook slecht

Verhalend is het ook een verkwanseling van één van de meest interessante periodes uit de europese geschiedenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Klopt, het spel had last van buggs, grotendeels verholpen, behalve de grote groepen npc's poppen nog steeds in en uit. Het is zeer goed speelbaar, geen baanbrekende glitches of buggs tegengekomen.

Stealth wise is dit een van de sterkste uit de serie, het was de eerste (!) waar je eindelijk is kon sluipen. Die fluit optie hadden ze inderdaad wel er gewoon in kunnen houden.

Als je de controls houterig en unresponsive vindt in Unity, vraag ik me zeer af welke AC dit wel in orde heeft volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-06 20:48

CSB

Zijn er nog mensen die deze game spelen? Zeker nu met de ACU fixes mod en de teleurstellende Mirage game die nu uit is?

Ik heb mijn game PC een upgrade gegeven vorige maand en deze game weer eens geinstalleerd en direct gemod. Het ziet er vele malen beter uit dan Mirage en speelt top. Zelfs Multiplayer (waarvan ik had verwacht dat het op sterven na dood zou zijn) werkt prima. :)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:07
CSB schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:19:
Zijn er nog mensen die deze game spelen? Zeker nu met de ACU fixes mod en de teleurstellende Mirage game die nu uit is?

Ik heb mijn game PC een upgrade gegeven vorige maand en deze game weer eens geinstalleerd en direct gemod. Het ziet er vele malen beter uit dan Mirage en speelt top. Zelfs Multiplayer (waarvan ik had verwacht dat het op sterven na dood zou zijn) werkt prima. :)
Door de review zag ik een comment met mooie beelden van Unity meteen aangeschaft.

Gisteren begonnen met downloaden althans na half Reddit afgestruind te hebben kreeg ik Ubisoft Connect aan de praat.

De vele mods die beschikbaar zijn moet ik mij goed op oriënteren want 2018 vs 2022 mods daar zit neem ik aan toch een verschil in.

Ben benieuwd hoe mooi ik het kan krijgen zonder daar uren aan kwijt te zijn. Met een jong gezin is mijn tijd om te spelen schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CSB schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:19:

Ik zou Mirage niet teleurstellend noemen, in tegendeel zelfs, maar het is zeker geen Unity.
Ik speel eens in de zoveel tijd weer een keer door de hele serie heen en dan is Unity wel altijd een hoogtepunt. Blijft verreweg de beste parkour, en dat maakt het een mooi spel, zelfs al is de combat wat simpel en het verhaal niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:04
Unity een paar maanden geleden aangeschaft voor ongeveer €2,- voor de Xbox Series. Draait als een zonnetje op 60fps met fps boost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CSB

CSB

Leuk dat het toch nog wel wordt gespeeld dus!

Ik gebruik overigens de volgende mods:
  • ACU fixes (must have!)
  • Deze mod voegt extra QOL functies toe en geeft je toegang to wat leuke extraatjes.
  • Physics 60 FPS patch
  • Deze mod zorgt ervoor dat de physics er natuurlijker uit zien (bijvoorbeeld wapperende kleding of vlaggen in de wind)
  • CHR Reshade
  • Deze mod is een reshade (waar je dus de ReShade app voor nodig hebt) welke is gecustomized zodat je nog maar minimale tweaks hoeft te doen op basis van smaak voor de grafische weergave.
Daarnaast wil ik mijn opmerking over Mirage nuanceren; het spel is prima, maar het valt me toch tegen hoe weinig liefde deze game kreeg t.o.v. Unity bijvoorbeeld. Na het modden van Unity is het spel gewoon op alle vlakken beter imo.

En Co-op! ;) Mocht er interesse zijn om een Club te joinen, pm me even. Net gestart, zit nu 3 man in en we spelen niet dag-dagelijks, maar we schieten via Discord wel eens een bericht naar elkaar als het weer begint te kriebelen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Hoe zit het met de besturing in deze game? Kwam dingen tegen zoals een knop ingedrukt houden om stealth rond te lopen etc.
De game nooit gespeeld maar ziet er nog heel goed uit en ik hou van stealth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CSB schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:46:

• ACU fixes (must have!)
  • Deze mod voegt extra QOL functies toe en geeft je toegang to wat leuke extraatjes.
  • Physics 60 FPS patch
  • Deze mod zorgt ervoor dat de physics er natuurlijker uit zien (bijvoorbeeld wapperende kleding of vlaggen in de wind)
  • CHR Reshade
  • Deze mod is een reshade (waar je dus de ReShade app voor nodig hebt) welke is gecustomized zodat je nog maar minimale tweaks hoeft te doen op basis van smaak voor de grafische weergave.
Daarnaast wil ik mijn opmerking over Mirage nuanceren; het spel is prima, maar het valt me toch tegen hoe weinig liefde deze game kreeg t.o.v. Unity bijvoorbeeld. Na het modden van Unity is het spel gewoon op alle vlakken beter imo.

En Co-op! ;) Mocht er interesse zijn om een Club te joinen, pm me even. Net gestart, zit nu 3 man in en we spelen niet dag-dagelijks, maar we schieten via Discord wel eens een bericht naar elkaar als het weer begint te kriebelen. :p
Die ga ik zeker bookmarken voor mijn volgende ronde :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:41:
Hoe zit het met de besturing in deze game? Kwam dingen tegen zoals een knop ingedrukt houden om stealth rond te lopen etc.
De game nooit gespeeld maar ziet er nog heel goed uit en ik hou van stealth.
Ik vond de controls wel prima. Het enige dat een beetje janky is is inderdaad de stealth toggle, maar dat heb je niet zo gek veel nodig en went wel.

De parkour up/down is zo geweldig dat het het geheel weer rechttrekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Oon schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 13:20:
[...]

Ik vond de controls wel prima. Het enige dat een beetje janky is is inderdaad de stealth toggle, maar dat heb je niet zo gek veel nodig en went wel.

De parkour up/down is zo geweldig dat het het geheel weer rechttrekt
Mooi, binnenkort eens even proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:07
CSB schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:46:

• ACU fixes (must have!)
  • Physics 60 FPS patch
  • CHR Reshade

Bedankt vooral voor de laatste tip. Speel op een 3080 en het maximale is er nog niet uitgehaald. Door de vele mods zag ik door het bomen het bos niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CSB

CSB

Na een lange tijd tweaken van de shaders heb ik het nu voor elkaar om op 1440P deze game er geweldig uit te laten zien. Goed, het haalt het maximale uit mijn GTX4070 Super, maar het spel is stabiel 60+ FPS en maakt nu gebruik van (hetzij ge-emuleerd) Raytracing.

Hier wat screens:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/WWZ08VYB/20250417113401-1.jpg
View naar Notre Dame vanaf de Homestead, 's nachts in de regen
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ynFRtHz2/20250417113413-1.jpg
Droog maar bewolkt
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/wZk75vkJ/20250417113435-1.jpg
Overdag maar bewolkt
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/d4BBNZC0/20250417113515-1.jpg
's Avonds
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Q79BDtft/20250417113533-1.jpg
's Ochtends
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/YBtrVNQ0/20250417113719-1.jpg
Uitzicht over Parijs vanaf de Notre Dame in de avond

Ik moet zeggen, ik ben erg content met de kwaliteit van deze game, ook al is het inmiddels 11 jaar oud!
Maar goed, het is niet voor niets één van mijn favorieten. 8)

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste