Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 10:33
Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2913/14403378582_908e168093_c.jpg

Platform & Release:
23 oktober 2014: PC, Xbox One & Playstation 4
(bron: bol.com)

PS4/XB1 forum: \[PS4/XB1] Assassin's Creed Unity

Beschrijving:
Assassin's Creed: Unity draait om Arno Dorian en speelt zich af in Parijs ten tijde van de Franse Revolutie. Voor dit deel heeft Ubisoft een gloednieuwe coöperatieve spelmodus en diverse verbeteringen in zowel de gameplay als de techniek doorgevoerd.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1400240930.jpeg

Info aan de hand van:
Preview van Tweakers (12 juni 2014; E3)

Info aan de hand van:
Preview van Tweakers (12 juni 2014; E3)
Ubiblog: 9 things you need to know (9 juni 2014)
Preview van Tweakers (16 augustus 2014; Gamescom)

Arno Dorian
Assassin's Creed: Unity draait om Arno Dorian. Arno is geboren in Versailles en heeft Franse en Oosterijkse voorouders. Door het verlies van zijn (adoptie) vader op jonge leeftijd is hij opzoek naar rechtvaardigheid. In 1789 wordt Arno lid van de Assassins Order en gaat op zoek naar de drijvende krachten achter de Franse Revolutie. Arno is volledige 'customizable' aan de hand van skill points en verschillende 'tech-trees' voor stealth, combat en navigation.

Parijs
Het Parijs in 'Assassin's Creed: Unity' wordt de grootste stad die Ubisoft ooit gemaakt heeft. Volgens lead designer Bruno Saint André is de virtuele stad van de liefde groter dan alle eilanden uit Assassin's Creed IV: Black Flag samen. De makers hebben monumentale gebouwen als de Nôtre Dame op ware grootte nagebouwd. De speler moet zo overweldigd worden. Volgens creative director Alex Amancia hebben de verschillende Parijse buurten hun eigen toon en zal ook de architectuur gevarieerder zijn dan in de vorige games. Naast de grote stad is het nu ook mogelijk om naadloos (zonder laadschermen) verschillende gebouwen te betreden.

Coöperatieve modus
Assassin's Creed Unity is speelbaar in Co-op met 4 personen. Via 'tavern'-hubs zijn verbindingen met andere spelers mogelijk. Iedereen speelt met Arno, maar ziet de andere spelers als andere unieke assassin's. Deze zijn een afspiegeling van de ontwikkelingen die het specieke 'Arno-personage' van de betreffende speler heeft meegemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1402544615.jpeg

Nieuwe freerun/parkour gameplay
Naast de coöperative modus, de grote stad en visuele vernieuwingen is ook de freerun gameplay vernieuwd. In Assassin's Creed Unity zijn dedicated buttons toegevoegd voor klimmen, dalen en stealth. Vooral het gecontroleerd afdalen is een belangrijk toevoeging.

Adaptive Mission Mechanic
Ook de missie structuur is volledig veranderd. Door Adaptive Mission Mechanic zullen de missies zich aanpassen aan de stappen die je tijdens de opdracht neemt. Creative Director Alex Amancio legt het als volgt uit: "Let’s say you’re tailing a Templar target; if you get spotted, the mission might be over. That’s no longer the case. “We’ve opted for a different philosophy where we won’t tell you Tail this guy,” Amancio says. “We’ll just maybe tell you Figure out where he’s going.” That means you can tail him if you like – and if you get spotted, the tail could turn into a chase. If you lose him altogether, your goal switches to locating your target. If a riot happens to break out and your target is killed, then you can loot his body to, say, find a letter that tells you where he’s going. “So it’s really up to the player to figure out how he’s going to do this.”

Heden
Er is tot op heden nog niks bekend over de gameplay in de moderne tijd.

Multiplayer
Er is op dit moment, naast de coöperatieve multiplayer, niets bekend over andere multiplayer modi. Voorlopig zit er zelfs geen PvP-multiplayer in de game: "We're not bringing the PvP mode back. Not this year. You have to wait it out."
(bron: Vincent Pontbriand van Ubisoft tijdens een uitzending op Twitch)

[ Voor 255% gewijzigd door janvanmil op 13-05-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 16:08
Volgens mij word dit echt weer een knaller.
Ik bestel al sinds deel II en grootste collectors edition.
Afgelopen jaar heb ik hem gecancelled, omdat Tweakers met een mooie aanbieding kwam waarbij je
dus alle digitale content kreeg. Veel meer als bij de collectors edition.

Hopelijk krijgt Tweakers dat dit jaar weer voor elkaar :D *subtiele hint*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Ik heb ze ook allemaal voor de 360 in de kast staan.
kan niet wachten tot deze er naast staat.
Ik ben vooral heel erg benieuwd naar de 4p Coop, dat lijkt me wel heel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:43
Dat gaat dan alleen voor de 360 niet lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06 17:10
Ik snap niet zo goed dat bij COD iedereen uit z'n nek gaat over 'been there, done that' en dat de AC spellen elke keer weer als zoete broodjes over de toonbank vliegen. Wat is er anders aan deze AC dat jullie hier weer warm voor lopen als ik vragen mag?

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
tikkietrugjaap schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:13:
Ik snap niet zo goed dat bij COD iedereen uit z'n nek gaat over 'been there, done that' en dat de AC spellen elke keer weer als zoete broodjes over de toonbank vliegen. Wat is er anders aan deze AC dat jullie hier weer warm voor lopen als ik vragen mag?
Voor mij is het de nieuwe setting, verhaal en geschiedenis. Natuurlijk blijft het hele idee van klimmen, missies etc hetzelfde, maar juist de inspirerende goed uitgewerkte omgeving, geschiedenis en het verhaal boeien mij ontzettend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-06 18:49
janvanmil schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:23:
[...]

Voor mij is het de nieuwe setting, verhaal en geschiedenis. Natuurlijk blijft het hele idee van klimmen, missies etc hetzelfde, maar juist de inspirerende goed uitgewerkte omgeving, geschiedenis en het verhaal boeien mij ontzettend.
Precies dit. Alle combat mogelijkheden die in de eerste 4 delen werden doorontwikkeld hebben we nu wel gezien. Maar de setting van Parijs spreekt me erg aan, hopelijk dat ze er ook een goed verhaal bij doen dit keer (AC3 viel nogal tegen). En dat er minder tail missies zijn dan in black flag, want daar heb ik zo'n hekel aan :( ik vrees echter het ergste gezien dat ze in een van de gameplay videos over het combat system vertelden dat combat een stuk moeilijker is geworden en je dus meer stealth nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:43
En daarnaast is het niet helemaal hetzelfde, want je hebt nu onder andere dat je in veeeeel meer gebouwen naar binnen kunt, ook bijvoorbeeld de Notre Dame. Ook het naar beneden gaan vanaf de daken is verbeterd. Bij AC IV speelde de zee en bijhorende gevechten met schepen, verkennen van eilanden etc. Een grote rol, en dat is dan bij Unity compleet anders, in een mega-groot Parijs.

Daarnaast is het veel meer SP gericht, hoewel er nu ook een nieuwe coöp modus bij zit, waar COD een prima singleplayer aflevert maar toch veelal gericht is op de multiplayer, die ze bij Unity juist eruit hebben gehaald. ;)

Wel moet Ubisoft leren omgaan om met verschillende games niet in een "been there, done that" setting te komen door dezelfde principes in meerdere games toe te passen.
Je ziet nu bijvoorbeeld elementen van AC in een nieuw IP, Watch Dogs terugkomen. Bijvoorbeeld het free-run principe en het overnemen van torens om zijmissies en andere interacties in een gebied vrij te spelen.
Dat zie ik wel als grootste gevaar voor Ubisoft, dan hebben verschillende games een totaal andere setting maar spelen ze in de basis exact hetzelfde.

[ Voor 30% gewijzigd door dutchgio op 13-06-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Gtoniser schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:28:
[...]

Precies dit. Alle combat mogelijkheden die in de eerste 4 delen werden doorontwikkeld hebben we nu wel gezien. Maar de setting van Parijs spreekt me erg aan, hopelijk dat ze er ook een goed verhaal bij doen dit keer (AC3 viel nogal tegen). En dat er minder tail missies zijn dan in black flag, want daar heb ik zo'n hekel aan :( ik vrees echter het ergste gezien dat ze in een van de gameplay videos over het combat system vertelden dat combat een stuk moeilijker is geworden en je dus meer stealth nodig hebt.
Die tail missies ben ik ook zo slecht in. In dat geval ben ik echt een suckie assassin... Maar goed, er is goed nieuws:
Mission structure has also changed. Or, to put it more directly: missions no longer have a set structure. In previous games, you’d be given a defined set of goals. You’d achieve them, or you’d start over – either at the beginning of the mission or at an appropriate checkpoint. Assassin’s Creed Unity introduces something called Adaptive Mission Mechanic (AMM) – which is exactly what it sounds like.

To explain AMM, Amancio lays out a typical scenario from previous games. Let’s say you’re tailing a Templar target; if you get spotted, the mission might be over. That’s no longer the case. “We’ve opted for a different philosophy where we won’t tell you Tail this guy,” Amancio says. “We’ll just maybe tell you Figure out where he’s going.” That means you can tail him if you like – and if you get spotted, the tail could turn into a chase. If you lose him altogether, your goal switches to locating your target. If a riot happens to break out and your target is killed, then you can loot his body to, say, find a letter that tells you where he’s going. “So it’s really up to the player to figure out how he’s going to do this,” Amancio says.

Of course, there’s much more to AMM than this. It’ll never be as simple as choosing the easiest path (i.e., killing every target and looting their bodies) because that could have serious repercussions in the world. “If a guy is missing, maybe they’re going to double up patrols in your next mission. So there’s a risk. It evens itself out.”
https://blog.ubi.com/assa...unity-9-things-need-know/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06 17:10
Ok, dus als ik het goed hoor beschouwen jullie de AC games meer als boeken in een serie waarbij jullie het vooral spelen vanwege het verhaal. Fair enough.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
tikkietrugjaap schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:37:
Ok, dus als ik het goed hoor beschouwen jullie de AC games meer als boeken in een serie waarbij jullie het vooral spelen vanwege het verhaal. Fair enough.
En natuurlijk de meest awesome air assassinations maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

AC vind ik echt een topserie! Met name AC2 heb ik mij uitstekend mee vermaakt. AC3 uitgespeeld en heeft mij wel vermaakt, maar een minder deel (al vond ik die niet zo slecht als veel anderen).

Fijn dat er weer wat vernieuwingen in zitten. Terug naar een grote stad vind ik fijn. Meer gebouwen in kunnen, het klimmen lijkt verbeterd, meer mensen op straat... en Parijs als setting is geweldig. Die trailer en gameplay beelden zorgen ervoor dat ik niet kan wachten :D

Black Flag heb ik overgeslagen omdat het varen in deel 3 mij niet aansprak. Twijfel nu een beetje om die te halen, krijgt toch wel goede scores overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:04
AC4 vond ik stukken beter dan AC3. Sfeer zat er veel beter in ook. AC3 heeft bij mij slechts 1 week in huis gelegen toen stond ie alweer te koop.

Maar inderdaad, het spelen in 1 grote massale stad is veel leuker natuurlijk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD_Aero
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-05 20:24
Zoals iedereen al gezegd heeft de nieuwe setting is voornamelijk DE reden voor een nieuwe AC te kopen.
AC II en AC B waren echt fantastisch ook de reden dat ik naar Firenze en Venetie geweest ben.

En dat is ook direct de reden dat Unity terug welkom is, het is terug een grootstad met architectuur die te bewonderen valt. Dat was er echt niet in AC III. Alles leek daar op elkaar niets spannend te beklimmen. En het feit dat ik Connor een douche-back vond hielp ook niet echt om het spel te apprecieren.

Ik hoop dat Ubisoft terug een fantastische persoonlijkheid erin steekt voor het hoofdpersonage en een veel betere reden waarom hij tot het sluipmoordernaars gilde toevoegd. (Dat vond ik bij Edward Kenway echt slecht).

Ik hoop stiekem wel dat ze deze game beter optimaliseren dan AC BF, zonder de tweaks met Radeon Pro op mijn 7970Ghz en later op mijn 290X vond ik het niet soepel spelen.

EDIT: Natuurlijk is ook nog de hedendaagse verhaallijn waar ik na al die games nog steeds achter antwoorden zoek, maar sinds BF vind ik die verhaallijn er niet beter op geworden.
spoiler:
Ik mis Desmond :)

[ Voor 10% gewijzigd door AMD_Aero op 14-06-2014 15:53 ]

https://erazerbrecht.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als ik dat lees over AMM ben ik blij met die feature. Erger me er altijd aan wanneer je perse iemand eerst moet afluisteren en in die kring moet blijven, zo niet: dan wordt het afluisteren onderbroken. Of als je iemand aan het volgen bent, je gespot wordt en je opnieuw mag proberen. Met AMM krijg je dus meer de vrijheid om toch van A naar B te komen.

Revelations en AC3 vond ik uit de games tot nu toe de minste delen. Met AC1 heb ik mij prima vermaakt, AC2/Brotherhood waren top, AC4 was een leuk uitstapje. Met Unity gaan we weer terug naar AC2/Brotherhood, gewoon 1 stad rondcrossen over de daken met een Ezio-like personage. Kom maar door met Unity. Heb alle delen tot en met Black Flag voor de 360 gehaald, dus Unity is voor mij het begin van de current-gens :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nog een opsomming van alles:

(niet kijken als je lichte spoilers wilt)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Assassin's Creed Unity - All New Infos - E3 2014 [English]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dus ik moet wel kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 22:19

IceStorm

This place is GoT-like!!!

toon volledige bericht
Uh wacht even, begrijp ik nou dat de game hier NIET bij zit? Omdat het een 'case' is en geen 'edition'? Ik heb tot op heden elke CE van AC gekocht maar langzamerhand gaat het qua prijs wel erg ver. Zeker als de game er dan niet bij in zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-06 23:18

CoolGamer

What is it? Dragons?

De special edition van de game zit erbij. Maar de naam is inderdaad verwarrend gekozen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-06 14:09

xAnarchyBaS

Urist

Als je hem pre-ordered komt de game los in je winkelmandje, maar dan wel gratis. Het is een verwarrende structuur. Heb zelf ook direct zodra het mogelijk was de guillotine edition besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keebs
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
Unity belooft erg tof te worden. Ik ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zo.. Ook maar de "Guillotine"-editie besteld. Al mensen die een team hebben aangemaakt waar nog plaats vrij is? :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-05 08:38
Tom schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:32:
AC vind ik echt een topserie! Met name AC2 heb ik mij uitstekend mee vermaakt. AC3 uitgespeeld en heeft mij wel vermaakt, maar een minder deel (al vond ik die niet zo slecht als veel anderen).

Fijn dat er weer wat vernieuwingen in zitten. Terug naar een grote stad vind ik fijn. Meer gebouwen in kunnen, het klimmen lijkt verbeterd, meer mensen op straat... en Parijs als setting is geweldig. Die trailer en gameplay beelden zorgen ervoor dat ik niet kan wachten :D

Black Flag heb ik overgeslagen omdat het varen in deel 3 mij niet aansprak. Twijfel nu een beetje om die te halen, krijgt toch wel goede scores overal.
AC2 is ook mijn favoriet, maar voornamelijk door de hoofdrolspeler ezio, het heerlijke italiaanse gevloek, er zat lekker veel passie bij hem, dat mis ik toch een beetje in de andere AC game hoofdrol spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

ik vraag me nu dan ook af wat de persoonlijkheid gaat worden van Arno. Ezio was geweldig, Altaïr kon ik pas waarderen in revelations. Connor is me weinig van bijgebleven(zegt al genoeg), en Edward vind ik eigenlijk wel cool. Het feit dat het hem in het begin alleen maar gaat om de rijkdom, en zich pas later echt aansluit bij de assassins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-05 08:38
voor wanneer staat Unity geplanned ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-06 13:34
fuqua schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:05:
voor wanneer staat Unity geplanned ?
Lees de OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:03

Wailing_Banshee

You're Next

Klinkt beter en beter! Toch maar twee kopieën van aanschaffen, kunnen we samen over de daken rennen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Kan het kloppen dat de guillotine collectors case alleen te bestellen is via ubishop?
Ik kan deze niet vinden bij bijv. Bol.com om te pre-orderen.

Verder lijkt het mij dat deze game een verandering kan maken in de serie als het gaat om gameplay. Er wordt tot op heden veel verteld over de veranderingen in het combat systeem, navigation systeem en natuurlijk (hopelijk blijft dit zo) de graphics upgrade van de next gen consoles/PC.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Klopt de (duurste) meest exclusieve versie is alleen te koop via ubi zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-star
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 23:07
Ik ga toch wachten met dit te kopen na de release, aangezien ik op dit moment Ubisoft niet meer vertrouw na het Watch_Dogs debacle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-06 13:34
A-star schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:10:
Ik ga toch wachten met dit te kopen na de release, aangezien ik op dit moment Ubisoft niet meer vertrouw na het Watch_Dogs debacle.
Alsjeblieft hoor.. wat een gezeik, ze hebben gelogen over de graphics. Fair point. Maar qua gameplay is Watch Dogs geniaal! Daar speel je toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ruk, nu moet ik wel X1 gaan aanschaffen :+

Overigens kwam er nog een andere versie voor de 360/PS3 uit toch? Is daar al iets meer over bekend?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Notna schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:27:
Ruk, nu moet ik wel X1 gaan aanschaffen :+

Overigens kwam er nog een andere versie voor de 360/PS3 uit toch? Is daar al iets meer over bekend?
Same here, nu moet die X1 er wel komen :+

Over een andere versie (AC: Comet?) is nog niks bekend. De geruchten gaan dat het een verhaal betreft voor de atlantische kust van de VS. Dus weer met varen zoals in Black Flag. De hoofdpersoon zou een Templar zijn, genaamd Shay. In het verhaal zouden Haytam Kenway en Adawale voorkomen.

[ Voor 11% gewijzigd door janvanmil op 25-06-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik wacht nog even met aanschaffen. En een X1 is sowieso uit den boze. Dat word een PS4 ;)
Ik heb vorig jaar Black Flag via Tweakers aangeschaft. Dat was een mooie aanbieding. Want alle digitale content zat erbij. Dat vind ik leuker dan een muziek doosje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-star
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 23:07
Razorbite schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:20:
[...]

Alsjeblieft hoor.. wat een gezeik, ze hebben gelogen over de graphics. Fair point. Maar qua gameplay is Watch Dogs geniaal! Daar speel je toch voor?
Behalve dat het op een pc serieuze tekort komingenheeft qua performantie.
Maar de gameplay is inderdaad heel leuk moet ik zeggen. Ben zelf meer bezig met de sidemission dan met de main story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Razorbite schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:20:
[...]

Ook daarover zijn de meningen verdeeld. Het rijden is volkomen kut en het hacken is dodelijk saai. Tijd geleden dat ik zo een hyped maar matig spel gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ik twijfel nog over welke versie ik wil pre-orderen. Ik ben eigenlijk alleen geinsteresseerd in digitale extra content. Nu krijg je bij de uitgebreidere edities maximaal twee extra missies, maar die zijn vast (net als bij AC:BF en AC:III) ook onderdeel van de seasonpass (welke ik toch ga aanschaffen). Omdat ik geen zin heb om voor deze dingen dubbel te betalen, lijkt me de normale editie de beste keuze. Of zie ik dan wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
janvanmil schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 10:21:
Ik twijfel nog over welke versie ik wil pre-orderen. Ik ben eigenlijk alleen geinsteresseerd in digitale extra content. Nu krijg je bij de uitgebreidere edities maximaal twee extra missies, maar die zijn vast (net als bij AC:BF en AC:III) ook onderdeel van de seasonpass (welke ik toch ga aanschaffen). Omdat ik geen zin heb om voor deze dingen dubbel te betalen, lijkt me de normale editie de beste keuze. Of zie ik dan wat over het hoofd?
Ik heb de bastille edition gereserveerd bij Bol.com.
Net als jou ben ik meer geïnteresseerd in digitale content. Vond freedom cry van black flag erg goed.
Ik wacht even af of Tweakers weer met een aanbieding komt. Dat heb ik met BF ook gedaan en daarbij de season pass gekocht. Dat ben ik stiekem weer van plan. Zo niet laat ik de Bastille door komen en de season pass :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Het is voor mij de Notre Dame Edition geworden voor de PC. En dan later de Season pass erbij aanschaffen!

@janvanmil; volgens mij zag ik bij de ubishop iets als de AC:Unity Gold edition? dat is als het goed is een editie met alle digitale content + season pass.. Misschien is dat iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bulletrene schreef op maandag 30 juni 2014 @ 08:18:
@janvanmil; volgens mij zag ik bij de ubishop iets als de AC:Unity Gold edition? dat is als het goed is een editie met alle digitale content + season pass.. Misschien is dat iets voor je?
Dat zou ideaal zijn. De Gold edition is helaas alleen voor de pc. Het wordt voor mij toch een X1 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

janvanmil schreef op maandag 30 juni 2014 @ 18:55:
[...]

Dat zou ideaal zijn. De Gold edition is helaas alleen voor de pc. Het wordt voor mij toch een X1 versie.
Ik kan die gold edition niet vinden...

Ik ben er nog niet uit. Ik zou graag die Guillotine Collector's Case bestellen, maar die prijs!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Wailing_Banshee schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:38:
[...]

Ik ben er nog niet uit. Ik zou graag die Guillotine Collector's Case bestellen, maar die prijs!
Gold Edition in de Ubistore: http://shop.ubi.com/store...Unity_-_Gold_Edition.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ahhhh, ik zat waarschijnlijk te kijken bij Pc DVD editions... (duh!)

Edit:
Wailing_Banshee schreef op maandag 30 juni 2014 @ 19:38:
[...]

Ik heb toestemming van m'n partner om die Guillotine edition te kopen! Vanavond gelijk maar bestellen...

En ik heb even naar die prijs van de Gold edition zitten kijken, maar ik weet niet of dat zo'n goede deal is. Bij de fysieke producten krijg je bij pre-orderen nog een extra missie erbij. En de bastille edition (69,99) bevat 2 extra single player missies. De Gold Edition (normaal 89,99, nu 79,99) bevat helemaal niets extra's behalve die season pass die je achteraf ook nog kunt kopen als je wilt...

[ Voor 85% gewijzigd door Wailing_Banshee op 01-07-2014 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 07:41:
En ik heb even naar die prijs van de Gold edition zitten kijken, maar ik weet niet of dat zo'n goede deal is. Bij de fysieke producten krijg je bij pre-orderen nog een extra missie erbij. En de bastille edition (69,99) bevat 2 extra single player missies. De Gold Edition (normaal 89,99, nu 79,99) bevat helemaal niets extra's behalve die season pass die je achteraf ook nog kunt kopen als je wilt...
Het lijkt mij juist een erg goede deal. Die 2 extra single player missies zullen hoogstwaarschijnlijk onderdeel uit maken van de seasonpass. Dan betaal je met een seasonpass dus dubbel voor digitale content die je al met het preorderen hebt gekregen. Dit was ook het geval bij de AC:BF en ACIII

[ Voor 5% gewijzigd door janvanmil op 01-07-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 15:39
Ik kon het niet laten en heb de Guillotine Edition gekocht :$

Maar nu kreeg ik ook een code voor het Unite ding erbij. Is er al een Tweakers club waarmee we samen het eea vrij kunnen spelen? lijkt me nuttiger dan zelf een team gaan starten waar niemand anders bij komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Jaguar645 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 19:10:
Ik kon het niet laten en heb de Guillotine Edition gekocht :$

Maar nu kreeg ik ook een code voor het Unite ding erbij. Is er al een Tweakers club waarmee we samen het eea vrij kunnen spelen? lijkt me nuttiger dan zelf een team gaan starten waar niemand anders bij komt :P
FlipFluitketel in "[Multi] Assassin's Creed: Unity"
Zelfde versie, zelfde probleem :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Maak er zometeen anders wel een aan als ik achter de pc zit! Kunnen we elkaar een beetje helpen iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ik snap dat hele Unite ding niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Het lijkt me super tof met Co-op, heb net 4 uitgespeeld welke voor mij de leukste was van het stel. Het varen breekt de game een beetje. Moet alleen nog wat side missions e.d. doen.

Ik denk dat als ze de co-op eerder hadden toegevoegd het echt super was geweest. AC4 met co-op had me echt tof geleken met een groepje schepen de hele zee om zeep helpen ;)

Moeilijk hoor, Unity en Inquisition ... dan maar beide ;)

[ Voor 7% gewijzigd door prutser001 op 03-07-2014 21:05 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Kennelijk kunnen we maar met 4 man in het Team maargoed ik heb iig een team aangemaakt met als naam (hoe origineel :P) Tweakers !

inloggen met je Uplay account op http://assassinscreed.ubi.../unite-program/index.aspx en zoeken dan vind je het wel :)

Ik heb al een pre order code ingewisseld ook dus de heavy pack is ook al vrij "gespeeld"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Jaguar645 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:20:
Kennelijk kunnen we maar met 4 man in het Team maargoed ik heb iig een team aangemaakt met als naam (hoe origineel :P) Tweakers !
Ja, want de co-op is voor max 4 personen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Jaguar645 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:20:

inloggen met je Uplay account op http://assassinscreed.ubi.../unite-program/index.aspx en zoeken dan vind je het wel :)

Ik heb al een pre order code ingewisseld ook dus de heavy pack is ook al vrij "gespeeld"
Ik heb me aangemeld, nu moet de teamleider de aanvraag nog accepteren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Done! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Blijkbaar kan je niet van team wisselen. Anders zou ik me graag bij jullie aansluiten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zijn er echt maar teams van 4 man? Niet gewoon een team vol en de game zoekt 3 online mensen bij elkaar? Anders zou ik me ook graag aansluiten :D

Create your Assassin:
http://www.acunity-unite.com/creator/configurator

[ Voor 20% gewijzigd door Dubrillion op 04-07-2014 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
GOD ik kan niet wachten. Ik denk dat dit deel het gevoel van 2 terug brengt. Wat ben ik verliefd op AC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

EmilioFLR schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:19:
GOD ik kan niet wachten. Ik denk dat dit deel het gevoel van 2 terug brengt. Wat ben ik verliefd op AC2
Me too!

Ik vond 2 tot nu toe wel het beste... Ligt ook voor een deel aan de steden. Florance/Venice/Rome/Istanbul hebben elk toch een stuk meer geschiedenis dan alle steden in Amerika bij elkaar opgeteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Wailing_Banshee schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:27:
[...]

Me too!

Ik vond 2 tot nu toe wel het beste... Ligt ook voor een deel aan de steden. Florance/Venice/Rome/Istanbul hebben elk toch een stuk meer geschiedenis dan alle steden in Amerika bij elkaar opgeteld...
True en de sfeer. Na een paar uur zat ik compleet in het oude Rome enzo. Begon net niet italiaans te praten maar het zat er net tegen aan. Toen ik op vakantie gebouwen zag die in dezelfde stijl gebouwd waren zag ik al een heel pad enzo voor me. Dit had ik bij andere delen helemaal niet. Ook waren de side missies heel saai en bij AC 2 had ik moeiteloos 90+% gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Wailing_Banshee schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:27:
[...]

Me too!

Rome was Brotherhood (of je moet dat mini stukje Rome in de laatste missie meetellen) en Istanbul was Revelations :p

Qua steden vond ik AC1 nog steeds het leukste, die grote steden met hoge gebouwen. AC2 was natuurlijk ook geweldig, maar ik vond het op het gebied van gebouwen minder episch dan AC1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb me bijzonder vermaakt met Deel II en Brotherhood.
Rev. en Deel III vond ik wat minder. Black Flag vind ik dan weer geniaal en speel ik nog steeds graag.
Ik heb wel bij alle delen de 100% sync gedaan in de missies. Al is het maar om de speeltijd wat te verlengen. Maar Black Flag was de eerste waar ik 100% had uitgespeeld.
Toch vond ik Deel I het beste denk ik. Al was het omdat het nieuw was. Plus de Kruistochten hebben altijd wat mysterieus vind ik. Ook dat de Assassins nog ''echt'' bestonden met een hoofdkwartier enz.
Dus toen ze zeiden dat ze terug gingen naar deel I en II werd ik wel vrolijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Ik ga snel weer weg van dit topic voordat ik helemaal gek word XD
Kan echt niet wachten :X
BLEHH dit moet awesome worden.
Ubisoft dont let us down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ereaser schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:46:
[...]

Rome was Brotherhood (of je moet dat mini stukje Rome in de laatste missie meetellen) en Istanbul was Revelations :p

Qua steden vond ik AC1 nog steeds het leukste, die grote steden met hoge gebouwen. AC2 was natuurlijk ook geweldig, maar ik vond het op het gebied van gebouwen minder episch dan AC1 :)
Deel 2 zijn alle drie de delen met Ezio voor mij. Ik vond ze alle drie fantastisch.

Deel 1 had alleen het probleem met de voor-missies in de steden zelf (die nogal hetzelfde waren), de assignments zelf waren weer heel leuk. Maar wat heb ik gevloekt in 1, vanwege die vreselijke bedelaars!
In 1 vond ik het buitengebied het leukst, net zoals in 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Wailing_Banshee schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:25:
[...]

Deel 2 zijn alle drie de delen met Ezio voor mij. Ik vond ze alle drie fantastisch.
Ah ok ;)
Zelf vond ik Brotherhood nog de minste, het Rome gedeelte was wel leuk maar het landschap er om heen vond ik ontzettend saai.
Wailing_Banshee schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:25:
Deel 1 had alleen het probleem met de voor-missies in de steden zelf (die nogal hetzelfde waren), de assignments zelf waren weer heel leuk. Maar wat heb ik gevloekt in 1, vanwege die vreselijke bedelaars!
In 1 vond ik het buitengebied het leukst, net zoals in 3.
Vooral het vrij zijn in het vermoorden van je target vond ik leuk. Ook dat je je target helemaal moest tracken alhoewel dat nogal eentonig werd op een gegeven moment.
En die waren inderdaad vreselijk irritant, vooral toen 1 assassination target in zo'n gekke huis liep met allemaal gasten die je omver beukten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Ereaser schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:32:
[...]
En die waren inderdaad vreselijk irritant, vooral toen 1 assassination target in zo'n gekke huis liep met allemaal gasten die je omver beukten :p
Balken!

Over dat tracken, ik zie al helemaal uit naar Unity aangezien ze dat tracken hebben aangepast. Die moest ik namelijk eigenlijk altijd een paar keer proberen voordat ze goed gingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Wailing_Banshee schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:37:
[...]

Balken!

Over dat tracken, ik zie al helemaal uit naar Unity aangezien ze dat tracken hebben aangepast. Die moest ik namelijk eigenlijk altijd een paar keer proberen voordat ze goed gingen :D
Daar kwam ik ook na tig keer achter :P
Ook vond ik het na het einde geniaal dat je met eagle vision al die bloed sporen kon zien, daar waren toen zoveel theorieën over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
prutser001 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:04:
Moeilijk hoor, Unity en Inquisition ... dan maar beide ;)
Inquisition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Dubrillion schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:04:
Zijn er echt maar teams van 4 man? Niet gewoon een team vol en de game zoekt 3 online mensen bij elkaar? Anders zou ik me ook graag aansluiten :D

Create your Assassin:
http://www.acunity-unite.com/creator/configurator
Nee dit gaat alleen over de pre-order program Unite :) ingame zul je vast gewoon random kunnen joinen of iets.

Dat zeggende we zoeken nog 2 man om de pre-order bonussen compleet te hebben! Dus gogo zoek Tweakers op en join ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Jaguar645 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:11:
[...]

Nee dit gaat alleen over de pre-order program Unite :) ingame zul je vast gewoon random kunnen joinen of iets.

Dat zeggende we zoeken nog 2 man om de pre-order bonussen compleet te hebben! Dus gogo zoek Tweakers op en join ons :)
Ik heb een aanvraag gedaan om in het team te komen voor de pre-order bonussen :*)
Ik moet alleen nog ergens even mijn pre-order code invullen, maar zit om me telefoon dus moet nog even goed zoeken O-). Ik denk namelijk dat ik deze pas kan invoeren als ik geaccepteerd ben. Klopt dat?

[ Voor 6% gewijzigd door Dubrillion op 08-07-2014 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Dubrillion schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 07:17:
[...]

Ik heb een aanvraag gedaan om in het team te komen voor de pre-order bonussen :*)
Ik moet alleen nog ergens even mijn pre-order code invullen, maar zit om me telefoon dus moet nog even goed zoeken O-). Ik denk namelijk dat ik deze pas kan invoeren als ik geaccepteerd ben. Klopt dat?
:Y en dat heb ik net gedaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Jaguar645 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:39:
[...]

:Y en dat heb ik net gedaan! :)
En ik heb zojuist mijn code ingewisseld en weer een beloning voor het team vrijgespeeld.
Nog één dan hebben we de extra in-game missie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Dubrillion schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:56:
[...]

En ik heb zojuist mijn code ingewisseld en weer een beloning voor het team vrijgespeeld.
Nog één dan hebben we de extra in-game missie _/-\o_
Ik zal vanavond mijn pre-order eens plaatsen. Houd effe een plaatsje vrij voor me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
janvanmil schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:46:
[...]

Ik zal vanavond mijn pre-order eens plaatsen. Houd effe een plaatsje vrij voor me ;)
Ik heb met net aangemeld als direwolf80. Waar krijg ik die code eigenlijk?

[ Voor 7% gewijzigd door janvanmil op 09-07-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
janvanmil schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:39:
[...]

Waar krijg ik die code eigenlijk?
Ik heb de game besteld bij Bol.com. Ik kreeg enkele uren/dagen (weet het niet meer precies :+ ) de code in mijn mailbox met uitleg hoe ik hem moest gebruiken. Aangemeld bij Tweakers team, goedgekeurd en dan pas kan je je code invoeren d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Dubrillion schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:41:
[...]

Ik heb de game besteld bij Bol.com. Ik kreeg enkele uren/dagen (weet het niet meer precies :+ ) de code in mijn mailbox met uitleg hoe ik hem moest gebruiken. Aangemeld bij Tweakers team, goedgekeurd en dan pas kan je je code invoeren d:)b
Ik heb gister besteld bij bol.com. En me net aangemeld bij het tweakers team. Nu even wachten op de goedkeuring en de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
janvanmil schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:43:
[...]

Ik heb gister besteld bij bol.com. En me net aangemeld bij het tweakers team. Nu even wachten op de goedkeuring en de code.
Ik heb het even nageken in mijn mailbox. Bij mij duurde het 5 dagen voor ik de code kreeg.
Welke versie heb je besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Dubrillion schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:45:
[...]

Ik heb het even nageken in mijn mailbox. Bij mij duurde het 5 dagen voor ik de code kreeg.
Welke versie heb je besteld als ik vragen mag?
De special edition voor de Xbox One. Ik ga deze keer alleen voor ingame extra's. De artboekjes en soundtracks van de vorige edities liggen een beetje te verstoffen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
janvanmil schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:47:
[...]

De special edition voor de Xbox One. Ik ga deze keer alleen voor ingame extra's. De artboekjes en soundtracks van de vorige edities liggen een beetje te verstoffen namelijk.
Welke versie hebben jullie ge-pre-orderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
janvanmil schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:39:
[...]

Welke versie hebben jullie ge-pre-orderd?
De Bastille edition voor de PC. Ik wilde graag de extra ingame-missie.
Ik wacht nog wel even af of Tweakers weer een actie met U-Play heeft. Die had namelijk vorig jaar de Digital Deluxe versie. De bevat over het algemeen de meeste ingame-extra's. Als die komt dan cancel ik mijn reservering bij Bol.com _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Omdat Assassins Creeds toch een van mijn favo games is deze keer voor de Guillotine Collector's Case gegaan!

Wel voor de Xbox One omdat ik het daar toch nog het lekkerste op vind spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Dubrillion schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:23:
[...]

De Bastille edition voor de PC. Ik wilde graag de extra ingame-missie.
Ik wacht nog wel even af of Tweakers weer een actie met U-Play heeft. Die had namelijk vorig jaar de Digital Deluxe versie. De bevat over het algemeen de meeste ingame-extra's. Als die komt dan cancel ik mijn reservering bij Bol.com _/-\o_
Guillotine Collector's Case, omdat ik van dingetjes houd...

En als Tweakers weer met een actie komt, komt die er ook, voor de partner, zodat we samen kunnen spelen (we delen nu mijn Uplay account, we kunnen wel tegelijkertijd spelen, maar niet samen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Jaguar645 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:41:
Omdat Assassins Creeds toch een van mijn favo games is deze keer voor de Guillotine Collector's Case gegaan!

Wel voor de Xbox One omdat ik het daar toch nog het lekkerste op vind spelen :)
PC Master Race !!! (met een 360 controller dan wel....) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Interview met Ubisoft

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Assassin's Creed Unity -- E3 2014 UbiBlog Interview [North America]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comitatus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-05 15:32
Ik zag onlangs dit op youtube:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3KNMO26NEFw]
In dit fragmentje is te zien zowel Queen Elazabith of England, Napoleon Bonaparte en George Washington, de apple in bezit zouden hebben gehad. Misschien wil dit wel zeggen dat hieruit een DLC volgt met Napoleon of misschien nog meer. Denk even terug aan The Tyranny of King Washington. Het blijft uiteraard een speculatie :P

[ Voor 36% gewijzigd door comitatus op 12-07-2014 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Twee nieuwe trailers:

"Revolution Gameplay Trailer"

Bekijk op YouTube
Assassin's Creed Unity Revolution Gameplay Trailer [NL]

"Midden in de Franse Revolutie"

Bekijk op YouTube
Assassin's Creed Unity Midden in de Franse Revolutie [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-06 15:24
comitatus schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 01:40:
Ik zag onlangs dit op youtube:
[video]
In dit fragmentje is te zien zowel Queen Elazabith of England, Napoleon Bonaparte en George Washington, de apple in bezit zouden hebben gehad. Misschien wil dit wel zeggen dat hieruit een DLC volgt met Napoleon of misschien nog meer. Denk even terug aan The Tyranny of King Washington. Het blijft uiteraard een speculatie :P
Als je dan nog even verder denkt, dan weet je dat het volgende deel zich misschien wel af gaat spelen in Londen. Zou ik wel kunnen waarderen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Jackal131 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:19:
[...]

Als je dan nog even verder denkt, dan weet je dat het volgende deel zich misschien wel af gaat spelen in Londen. Zou ik wel kunnen waarderen.
Ik zou toch graag liever het verre oosten willen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Zucht, ik zit zwaar in dubio.

Sinds Deel 1 heb ik eigenlijk steeds collectors editions gespaard van de AC serie. (Meestal de versie rond de 100 euro). Dat wil ik eigenlijk niet doorbreken. Echter is het 'probleem' dat ik gene PS 4 noch een X1 heb om de game te kunnen spelen. PC is uitgesloten aldaar ik het 1. Prettiger vind spelen op een console en 2. Mijn PC het gewoon niet trekt deze game te spelen.

Het 'vervelende' is ook dat de collectors editions vaak niet meer te krijgen zijn na een periode van laten we zeggen een jaar. Wachten tot ik een next gen console heb en dan de CE aanschaffen is dus niet praktisch.

Maar om nu een game te kopen die ik niet kan spelen puur voor de content van de CE is ook weer zoeits. Dan leg ik mij tevens meteen vast aan console X (ik neig naar een X1). Zucht, keuzes keuzes keuzes

en uiteraard #fwp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Notna schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:52:
Zucht, ik zit zwaar in dubio.

Sinds Deel 1 heb ik eigenlijk steeds collectors editions gespaard van de AC serie. (Meestal de versie rond de 100 euro). Dat wil ik eigenlijk niet doorbreken. Echter is het 'probleem' dat ik gene PS 4 noch een X1 heb om de game te kunnen spelen. PC is uitgesloten aldaar ik het 1. Prettiger vind spelen op een console en 2. Mijn PC het gewoon niet trekt deze game te spelen.

Het 'vervelende' is ook dat de collectors editions vaak niet meer te krijgen zijn na een periode van laten we zeggen een jaar. Wachten tot ik een next gen console heb en dan de CE aanschaffen is dus niet praktisch.

Maar om nu een game te kopen die ik niet kan spelen puur voor de content van de CE is ook weer zoeits. Dan leg ik mij tevens meteen vast aan console X (ik neig naar een X1). Zucht, keuzes keuzes keuzes

en uiteraard #fwp :+
Als het goed is is de X1 vanaf begin september beschikbaar en de PS4 is al uit natuurlijk. AC:Unity komt pas eind oktober. Dus je zou technisch gezien al een console kunnen hebben voordat Unity uit komt :+.

Welke console heb je nu? Misschien maakt dat je keuze makkelijker.

Waar wil je je keuze tussen X1 en PS4 eigenlijk op baseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ik heb nu een Xbox 360 en een PS 3, maar AC altijd op de Xbox gespeelt. Waar wil ik de keuze op baseren? Aanbod really. Ik ben gek van de Final Fantasy reeks en na het 'geweldige' (note:sarcasme) dertiende deel denk ik niet dat het nog een keer op de Xbox gaat uitkomen. Maar verder heb ik amper spellen voor de PS 3 en alles voor de Xbox. Daarnaast vind ik de controller van de Xbox altijd prettiger dan die van de de PS

Kwa prijs maakt het niet heel veel uit zo te zien dus ach :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Notna schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:02:
Ik heb nu een Xbox 360 en een PS 3, maar AC altijd op de Xbox gespeelt. Waar wil ik de keuze op baseren? Aanbod really. Ik ben gek van de Final Fantasy reeks en na het 'geweldige' (note:sarcasme) dertiende deel denk ik niet dat het nog een keer op de Xbox gaat uitkomen. Maar verder heb ik amper spellen voor de PS 3 en alles voor de Xbox. Daarnaast vind ik de controller van de Xbox altijd prettiger dan die van de de PS

Gewoon kopen voor PC, en eventueel achteraf de console versie van je keuze als normale pack. Of je PC upgraden dat je hem op je PC kunt spelen en je XBox controller aansluiten op je PC...

Maar hoe weet je dat je het fijner vindt spelen op de console dan op een PC? En als je een vorige versie op de PC gespeeld hebt, heb je dit dan ook met een controller gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ja op beide vragen ;) Ik weet niet, ik vind het op een 52" TV ook gewoon lekkerder weg kijken. Ja, dan kan ik mijn PC wel aan de TV aansluiten maar dan moet ik het halve huis verbouwen :P

#keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Notna schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:16:
Ja op beide vragen ;) Ik weet niet, ik vind het op een 52" TV ook gewoon lekkerder weg kijken. Ja, dan kan ik mijn PC wel aan de TV aansluiten maar dan moet ik het halve huis verbouwen :P

#keuzes
Of ook een 52" bij je PC zetten :D (weet niet wat goedkoper is :P)

Tja, dan kan ik ook niet helpen. Ik heb zelf nog nooit een console gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Notna schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:02:

Square brengt wel steeds meer richting de Microsoft Console (In dit geval de nieuwe Kingdom Hearts) dus ik denk dat de volgende Final Fantasy er ook gewoon op te spelen zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Wie heeft zijn/haar code nog niet ingevoerd bij het "Unite"-dinges? :P Er zijn wel al 4 leden maar de laatste beloning is nog niet vrij gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
FlipFluitketel schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:32:
Wie heeft zijn/haar code nog niet ingevoerd bij het "Unite"-dinges? :P Er zijn wel al 4 leden maar de laatste beloning is nog niet vrij gegeven.
Ik nog niet. Net nog effe bij bol.com gekeken en ik krijg de code binnen acht werkdagen na de bestelling. Ik heb vorige week woensdag besteld, dus krijg mn code uiterlijk morgen (vrijdag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
janvanmil schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:20:
[...]

Ik nog niet. Net nog effe bij bol.com gekeken en ik krijg de code binnen acht werkdagen na de bestelling. Ik heb vorige week woensdag besteld, dus krijg mn code uiterlijk morgen (vrijdag).
Net Bol.com maar een email gestuurd met de vraag waar de code blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-06 21:22
zijn er nog meer mensen die een "crew" willen starten?
Ik heb inmiddels mijn promo code binnen, maar nog geen crew!

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
janvanmil schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:34:
[...]

Net Bol.com maar een email gestuurd met de vraag waar de code blijft...
En de code is binnen en ingevoerd! Word de content automatisch gekoppeld of krijgen we nog een dlc code oid?

[ Voor 13% gewijzigd door janvanmil op 21-07-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Gefeliciteerd FlipFluitketel!

De ultieme beloning - KILLED BY SCIENCE Missie is nu ingewisseld!

Deze beloning is beschikbaar wanneer je inlogt met Uplay in de game.
Link jouw platform met je Uplay-account om je teamgenoten te vinden in Coöp missies!
Wordt dus automatisch gekoppeld als je Uplay gebruikt om in te loggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
FlipFluitketel schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:58:
[...]

Wordt dus automatisch gekoppeld als je Uplay gebruikt om in te loggen :P
Thnx, niet goed gelezen 8)7
Pagina: 1 2 ... 24 Laatste