Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Iedereen van Tweakers is vrij hier bij te joinen.
Ik ga de game spelen op de Xbox One.
Het handigst is dus als mensen aanmelden die ook op de Xbox One gaan spelen.
Puur voor het unlocken van de extra's kan je je natuurlijk ook als PS4 speler toevoegen.
Crewnaam: DarkAssassinsNL
[ Voor 16% gewijzigd door CrazY1985 op 21-07-2014 15:27 ]
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro
[ Voor 91% gewijzigd door CrazY1985 op 21-07-2014 23:19 ]
OMG, wat een setting, wat een graphics, wat een feel. Vooral dat gedeelte als hij over de voorkant van de Notre Dame aan het klimmnen is

PSN: Alvanosa
Ben nu nog met AC Liberation HD bezig en moet de Single Player DLC van Blackflag nog spelen
Dat meppen op 2:21 zit er alleen een beetje nep uit
Ik kreeg al helemaal zin om m'n werk af te bellen en te gaan spelen! (helaas, geen Unity en wel werkNotna schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 08:27:
Ik heb zojuist een schone broek aan moeten trekken...
OMG, wat een setting, wat een graphics, wat een feel. Vooral dat gedeelte als hij over de voorkant van de Notre Dame aan het klimmnen is
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Het is niet nodig om bij een team met alleen PS4 spelers te zitten. De bonussen worden gekoppeld aan je uplay account. Daar is dan weer je platform aan gekoppeld.Alvanosa schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:03:
Is er nog een team/crew met een plaats open voor de PS4?
Voeg je maar bij DarkAssassinsNLAlvanosa schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:03:
Is er nog een team/crew met een plaats open voor de PS4?
Dan accepteer ik je en kan je je preordercode ingeven
Ik speel zelf dan wel op Xbox One, maar dat maakt idd niks uit
[ Voor 11% gewijzigd door CrazY1985 op 23-07-2014 11:22 ]
Ok top ik heb me aangemeld.CrazY1985 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:21:
[...]
Voeg je maar bij DarkAssassinsNL
Dan accepteer ik je en kan je je preordercode ingeven
Ik speel zelf dan wel op Xbox One, maar dat maakt idd niks uit
Heb je geaccepteerd!
Je kan nu je pre order code ingeven, zodat we samen de eerste 3 extra's unlocked hebben.
Zodra er meer mensen zich aanmelden, spelen we de overige 2 extra's ook vrij.
Zo ook meteen maar gedaan.CrazY1985 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 11:53:
[...]
Heb je geaccepteerd!
Je kan nu je pre order code ingeven, zodat we samen de eerste 3 extra's unlocked hebben.
Zodra er meer mensen zich aanmelden, spelen we de overige 2 extra's ook vrij.
Helemaal top dit!
En nu genieten van het mooie weer!
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Mmm...ik moet de Assassin’s Creed Unity - Guillotine Collector's Case nog in pre-order zetten, inderdaad wel erg tempting om die blade er bij te zetten. Voor die 40 euro kan je niet veel verwachten qua kwaliteit maar het is wel een prijs waardoor het leuk wordt mee te bestellen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Met het invullen van dat laatste plekje, wordt ook de volledige pre-order bonus vrijgespeeld.
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
Daar dacht ik ook aan maar dat wilde ik nog net niet even gaan concluderen:DJackal131 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:19:
[...]
Als je dan nog even verder denkt, dan weet je dat het volgende deel zich misschien wel af gaat spelen in Londen. Zou ik wel kunnen waarderen.
Singleplayer met coop mode. MP zal er ook wel inzitten, maar AC draait toch vooral om het verhaal.Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:07:
Ziet er goed uit! wordt dit ook een goeie MP game of meer single player
Hmm, over that MP weet ik nog niet... Ik dacht dat dat er niet in zat...Kaap schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:14:
[...]
Singleplayer met coop mode. MP zal er ook wel inzitten, maar AC draait toch vooral om het verhaal.
Er zit alleen coop in. MP niet (voorlopig). (zie quote van Vincent Pontbriand van Ubisoft tijdens een uitzending op Twitch) in de startpost:Wailing_Banshee schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:16:
[...]
Hmm, over that MP weet ik nog niet... Ik dacht dat dat er niet in zat...
Multiplayer
Er is op dit moment, naast de coöperatieve multiplayer, niets bekend over andere multiplayer modi. Voorlopig zit er zelfs geen PvP-multiplayer in de game: "We're not bringing the PvP mode back. Not this year. You have to wait it out."
(bron: Vincent Pontbriand van Ubisoft tijdens een uitzending op Twitch)
Is niet erg opzich in AC:BF is de multiplayer vooral momenteel solo Wolfpack doen.janvanmil schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:51:
[...]
Er zit alleen coop in. MP niet (voorlopig). (zie quote van Vincent Pontbriand van Ubisoft tijdens een uitzending op Twitch) in de startpost:
Multiplayer
Er is op dit moment, naast de coöperatieve multiplayer, niets bekend over andere multiplayer modi. Voorlopig zit er zelfs geen PvP-multiplayer in de game: "We're not bringing the PvP mode back. Not this year. You have to wait it out."
(bron: Vincent Pontbriand van Ubisoft tijdens een uitzending op Twitch)

Verwijderd
Ben benieuwd naar het verhaal achter die templar chick
Ja hier het zelfde verhaal. Heb een nieuwe 360 gekocht (nog vrij veel spellen die ik nog moet spelen) en een nieuwe telefoon. Een nieuwe console zit er voorlopig dus nog niet inNotna schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:05:
Ugh, nu zit ik er nog meer mee in mijn mik dat ik gewoon niet de funds heb voor de Notre Dame edition + nieuwe console
Hopelijk heb je geluk. Er blijven geruchten gaan dat er ook een Assassin's Creed voor de Current Gen consoles komt. De laatste geruchten zijn dat deze op Gamescom (13 tm 17 augustus) wordt gepresenteerd.Ereaser schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:50:
[...]
Ja hier het zelfde verhaal. Heb een nieuwe 360 gekocht (nog vrij veel spellen die ik nog moet spelen) en een nieuwe telefoon. Een nieuwe console zit er voorlopig dus nog niet in
Als het goed is, zou dat Comet oid moeten zijn, een compleet andere game. Dan *moet* ik dus beide hebben, nog meer geld !
Maar ook een hint van Arno naar de Templar samenwerking. Er is wel eens iets geroepen over een samenwerking maaaaaanden geleden.
Yup, had hier ook destijds iets van meegekregen, Unity is meer dan 4 assassins alleenDubrillion schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:36:
Misschien is ''Unite'' niet de enige hint naar de samenwerking van 4 Assassins.
Maar ook een hint van Arno naar de Templar samenwerking. Er is wel eens iets geroepen over een samenwerking maaaaaanden geleden.
Ik heb me daar maar eens voor aangemeldt.CrazY1985 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 11:12:
Inmiddels hebben we bij DarkAssassinsNL nog maar 1 plekje vrij.
Wordt weer een prijzig gebeuren deze maanden
Ik heb je geaccepteerd. Als je je pre order code ingeeft, hebben we alle content vrij gespeeld.IceStorm schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:50:
[...]
Ik heb me daar maar eens voor aangemeldt.
Wordt weer een prijzig gebeuren deze maanden
Kan niet wachten tot deze voor € 4.99 te vinden is.
Comet zou ondertussen omgedoopt zijn in Assassin's Creed: RogueNotna schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:24:
Ja het sleutelwoord is 'ook'
Als het goed is, zou dat Comet oid moeten zijn, een compleet andere game. Dan *moet* ik dus beide hebben, nog meer geld !
Verwijderd
Wie wil er bij?
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2014 11:12 . Reden: aangemaakte groep ]

Ik doe de Day One edition zodat ik Forza en FIFA kan doorverkopen (omdat: kut games). Dat geld kan ik dan weer bij de Notre Dame edition leggen en dat drukt dan toch de kosten
zin an!
P.S Er is nu 2.50 korting bij Bol als je games of ebooks koopt/reserveerd. Is toch weer 2,50
[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 04-08-2014 14:08 ]
Vervelend gedetailleerd!bulletrene schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:08:
de map is uitgelekt [afbeelding]
Bron;PSX Sense website
Zoiets zat ik ook aan te denken. Wil forza en fifa eigenlijk niet. Maar denk je dat daar een markt voor is, en voor welke prijs?Notna schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 13:58:
Inmiddles mijn probleem deels opgelost door net een Xbox One te preorderen![]()
.
Ik doe de Day One edition zodat ik Forza en FIFA kan doorverkopen (omdat: kut games). Dat geld kan ik dan weer bij de Notre Dame edition leggen en dat drukt dan toch de kosten
Waar heb je de day one besteld? Dat is die met kinect toch?
Of er een markt is weet ik njet. De XBO komt uit op de 5de, de code voor Forza en Fifa zitten daarbij. Forza is al uit, maar FIFA pas op de 29ste.
Als je beide games voor 20 of 30 euro neerzet moet het wel te verkopen zijn denk ik. In the end is alles wat je er voor krijgt mooi meegenomen natuurlijk en aangezien het download codes zijn zie ik niet in waarom het niet te verkopen valt
Dat wordt dwalen...Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:04:
Kanonnen. Voordat je die uit je hoofd kent...

Meer hier:
https://www.facebook.com/...63.340276136073302&type=1
[ Voor 37% gewijzigd door iPodKiller op 05-08-2014 13:16 ]
Gaan dure maanden worden hier in huize Notna

Gaat Black Flag 2 worden(zie de beelden), stukje op reddit (Vertaald van een franse site) van maart heeft dit al perfect voorspeld:Notna schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:35:
Eerst maar eens kijken wat dat gaat worden alvorens te pre-orderen
Gaan dure maanden worden hier in huize Notna
http://www.reddit.com/r/a..._comet_rumors_leak/cgccl9
[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 05-08-2014 13:51 ]
Heeft ook geen nummer aanduiding als ik het zo zie. Ben benieuwd
SorryiPodKiller schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:50:
En de teaser staat weer online:
http://www.dailymotion.co...ler-off-screen_videogames
The video has been removed by the user.
Jammer
Freedom Cry is geweldig!Ereaser schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:33:
[...]
Sorry
JammerBen wel benieuwd waar dit verhaal over zal gaan. Moet ook nog de AC IV DLC spelen, dus ben voorlopig nog wel bezig met piraatje spelen

Erg benieuwd. Nu Gamescom maar effe afwachten. Maar ook deze gaat er weer zeker komen.
Zeker, misschien nog wel beter dan Black Flag zelf !
[ Voor 15% gewijzigd door janvanmil op 05-08-2014 16:01 ]
Wel een reminder: Het is voor last gen only, maar wie weet dat Ubi nog een keertje met een next-gen versie komt.janvanmil schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:00:
[...]
Erg benieuwd. Nu Gamescom maar effe afwachten. Maar ook deze gaat er weer zeker komen.
Ereaser schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:33:
[...]
Sorry
JammerBen wel benieuwd waar dit verhaal over zal gaan. Moet ook nog de AC IV DLC spelen, dus ben voorlopig nog wel bezig met piraatje spelen
Lezen vanaf: ''I actually speak French, so here goes (might be litteral translation, so forgive me if the English sentences don't make sense):''iPodKiller schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:51:
[...]
Gaat Black Flag 2 worden(zie de beelden), stukje op reddit (Vertaald van een franse site) van maart heeft dit al perfect voorspeld:
http://www.reddit.com/r/a..._comet_rumors_leak/cgccl9
Dan weet je waar het over gaat
Nou in ieder geval nog minder stealth. Gewoon lekker bruut.janvanmil schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:00:
[...]
[...]
Zeker, misschien nog wel beter dan Black Flag zelf !
http://www.dailymotion.co...h/assassins+creed+rogue/1Ereaser schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:33:
[...]
Sorry
Snel kijken!! De 1e twee video's zijn nog kijkbaar!
[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 05-08-2014 16:23 ]
Oh bedankt!iPodKiller schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:22:
[...]
http://www.dailymotion.co...h/assassins+creed+rogue/1
Snel kijken!! De 1e twee video's zijn nog kijkbaar!
Ziet er naar uit dat je een
En @Razorbite en @janvanmill goed om te horen! Ben met de laatste loodjes van AC Liberation HD bezig. Kon wel merken dat dat toch van stuk mindere kwaliteit is als de volwaardige games, maar toch nog best vermakelijk
[ Voor 24% gewijzigd door Ereaser op 05-08-2014 16:36 ]
Wie wil topicstart maken?

[ Voor 98% gewijzigd door iPodKiller op 05-08-2014 17:49 ]
[ Voor 37% gewijzigd door iPodKiller op 05-08-2014 19:56 ]
Betekend overigens niet dat het niet nog kan komen maar ik schat de kans klein in.
Verwijderd
(Ik heb ze allebei al besteld hoor, maar dat houdt het wat overzichtelijker.)
Heeft er iemand nog interesse om mijn group in de pre-order van AC:Unity te joinen?
Hij heet Tweakers2 en ik ben nog helemaal alleen
Verder zijn alle info en filmpjes compleet langs me heen gegaan.
Even alles gekeken. Dat ziet er potdomme verdraaid goed uit zeg.
Ik weet alleen niet of mijn 6970 videokaart dat allemaal nog wel aan kan
bulletrene schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:03:
Nieuwe trailer van GamesCom 2014 ; YouTube: Assassin’s Creed Unity - Paris Horizon Trailer (PS4/Xbox one)
Jammer dat er ogenschijnlijk zo weinig met Anti Aliasing gedaan wordt in de game maar het ziet er nog steeds super uit
PSN: MrMistral
Dit betekent helaas dus ook weer DLC's die je "moet" kopen. Toch weer jammer.
Ik ga 'm sowieso weer kopen, die Unity.
Voor Xbox-One en als digitale download via Xbox store ($ prijs van t spel vind ik wat leuker dan de €). Gewoon gamen zonder schijfje gebruiken
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Van mij mogen ze dat wel weg laten en focussen op single player DLC (en dan geen over de top DLCs zoald die van AC3).
Hopelijk kunnen we dan ook meteen voor de special weapons/armor gaan ipv te moeten wachten tot het einde van de game waar je ze stikem eigenlijk nooit meer nodig hebt

http://www.totalxbox.com/...by-its-microtransactions/
Lekker gaar, maar het is dus unlockable door gewoon te spelen.
Er zitten nogal wat grafische fouten in bij de menigte. Rare bewegingen van burgers.
Daarnaast heb ik het idee dat de animaties van Arno iets te snel gaan soms. Het klimmen lijkt wel 2x zo snel ten opzichte van de vorige AC's
Toch wel jammer dat ze geen Frans accent hebben in de stemmen. (Heb het verhaal en de achtergronden nog niet gelezen) maar mij lijkt het wel logisch dat dit accent erin zou moeten zitten.
En ik mis tegenwoordig veel schaduwen in games.. Misschien dat dat aan mij ligt. Maar ik speel The Last of Us en daar zijn de schaduwen echt goed uitgewerkt. Vooral van Joel, de kerel die je speelt.
Hier en ook in Watch Dogs mis ik vaak bepaalde schaduwen, waardoor het wat kaal oogt.
[ Voor 22% gewijzigd door Kuhr89 op 14-08-2014 23:36 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
De Notre Dame ziet er ook super uit, het oog voor detail is zeer zeker aanwezig. En het struinen door de huizen zal (hopelijk) veel variatie opleveren. Ik kan niet wachten totdat deze AC uit is.
Maar dat ze nu eindelijk eens het klimsysteem hebben verbeterd naar beneden toe vanaf gebouwen is fijn. Geen leap of death meer omdat ie geen leap of faith doet maar naar beneden smakt. En de grootsheid doet me echt weer denken aan Rome met AC2 Brotherhood

Ik verwacht niet dat ze hier veel aan gaan verdienen. Volgens mij waren de micro transacties in Black Flag ook geen succes, maar aan de andere kant zijn ze wel makkelijk te implementeren voor UbiNotna schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:58:
Even een kick:
Ik vond Rome uit AC2 juist veel te klein. 2/3 platte land en van het stads gedeelte was 1/5 kasteelJoosie200 schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:53:
En de grootsheid doet me echt weer denken aan Rome met AC2 Brotherhood
[ Voor 23% gewijzigd door Ereaser op 15-08-2014 09:43 ]
Ach, sommige mensen hebben gewoon geen geduld en die willen alles NU hebben zonder er iets voor te hoeven doen. Ik zou zelf nooit zo'n pack kopen als ik wist dat ik het later ook zou kunnen krijgen door gewoon het spel te spelen...Notna schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:58:
Even een kick:
Kan zelf niks vinden op internet. Alleen veel mensen die dit ook belachelijk vinden.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Verder hoop ik na het zien van de GamesCom demo dat er nog wel wat gesleuteld wordt aan de game. Op sommige momenten zie je Arno wel heel onnatuurlijk bewegen. Bijv. wanneer hij de Notre Dame heeft beklommen, en vanaf het dak naar een uitsteekpunt beweegt, langs zo'n torentje, hij zweeft er zowat langs af.. (bovenstaande filmpje op 5:15) maar goed we hebben natuurlijk nog 2 maanden te gaan!
In Black Flag liepen er in het Abstergo HQ een aantal personen rond die wél Engels praatten met Franse woordjes tussendoor. Waarom nu niet...
In AC Unity schijnt dat er meer missie mappen zijn dan alleen Parijs. Er zijn op het einde van het spel Pruisische soldaten. Die komen zoals echt koning Loui versterken. ook heb ik in mijn pre order een Maastrichtd (zoals dart toen werd geschreven) guarde univorm. Dus misschien ook nog onze Republiek in het spel? we zullen zien,Joosie200 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:50:
Als ik dat lees over AMM ben ik blij met die feature. Erger me er altijd aan wanneer je perse iemand eerst moet afluisteren en in die kring moet blijven, zo niet: dan wordt het afluisteren onderbroken. Of als je iemand aan het volgen bent, je gespot wordt en je opnieuw mag proberen. Met AMM krijg je dus meer de vrijheid om toch van A naar B te komen.
Revelations en AC3 vond ik uit de games tot nu toe de minste delen. Met AC1 heb ik mij prima vermaakt, AC2/Brotherhood waren top, AC4 was een leuk uitstapje. Met Unity gaan we weer terug naar AC2/Brotherhood, gewoon 1 stad rondcrossen over de daken met een Ezio-like personage. Kom maar door met Unity. Heb alle delen tot en met Black Flag voor de 360 gehaald, dus Unity is voor mij het begin van de current-gens
BrittaWeij
Ik zit namelijk te twijfelen of ik hem moet pre-orderen voor de PC of de PS4.
De andere assassins creeds heb ik allemaal op de pc gespeeld omdat deze er mooier uit zagen dan de 360/PS3 versie.
maar als dat verschil weg is met de next-gen consoles haal ik hem liever voor de ps4.