Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10352203_534778153289765_5044491194586619333_n.jpg

Releasedatum: 11 november
Officiële site
Platformen: PS3 / Xbox 360

Na een gelekte trailer is het zo ver, AC: Rogue is aangekondigd door Game Informer en zal te lezen zijn in hun volgende uitgifte van hun tijdschrift.

In Assassin's Creed: Rogue spelen we een voormalig assassin genaamd Shay Patrick Cormac die na een mislukte missie met assassin's tot templar is bekeerd en nu op assassin's jaagt.
Afbeeldingslocatie: http://media.gamer.nl/site/dump/20140807120424-8.jpgDe game speelt zich af tijdens de Zevenjarige Oorlog (1756-1753) en tijdens de gebeurtenissen van AC: IV Black Flag en AC: III. De game zal ook een 'cruciale' verband hebben met de Kenway saga van Black Flag.

En uiteraard is een schip weer aanwezig en mogen we de Noord-Atlantische oceaan verkennen. Ook valt er een 'reimagined' New York en de 'Appalachian River Valley' te verkennen.

Ook zal er verband zijn met de Next-gen AC: Unity:
The Seven Years' War is part of what lead to France's financial troubles, and it's hinted that Shay has even deeper ties to Unity.
Features:
WORD DE ULTIEME ASSASSIN JAGER

Ervaar Assassin’s Creed voor het eerst vanuit het perspectief van een Tempelier. Speel als Shay, die zowel de dodelijke vaardigheden van een Master Assassin beheerst, als de wapens en vaardigheden van de vijand:

Gebruik Shays dodelijke luchtgeweer, dat zowel op lange als korte afstanden effectief is. Leid af, verwar of schakel je vijanden uit met verschillende soorten ammunitie, inclusief speciale granaten.
Bescherm jezelf van verborgen Assassins in menigten dankzij jouw verbeterde ‘eagle vision’. Gebruik je zicht om constant jouw omgeving in de gaten te houden en om Assassins te zien, die zich verstoppen in de schaduw, op daken en in menigten.

DAAL LANGZAAM AF, DE DUISTERNIS IN

Bekijk hoe Shay transformeert van een avontuurlijke Assassin naar een sombere en toegewijde Templar, die zijn voormalige broeders opjaagt. Ervaar de gebeurtenissen die Shay naar een duister pad leiden, wat het lot van de Assassins voor altijd verandert.

NIEUWE EN VERBETERDE ZEEVAARTGAMEPLAY

Ga op reis met jouw schip, The Morrigan, en baan je een weg door de ijzige zeeën van de Noord Atlantische Oceaan en de smalle wateren van de River Valley. Assassin’s Creed Rogue bouwt voort op de geprezen zeevaart-ervaring uit Assassin’s Creed IV Black Flag met volledig nieuwe gameplay, inclusief:

Nieuwe vijandige tactieken: verdedig jezelf tegen de Assassins terwijl ze jouw schip proberen aan te vallen en de bemanning willen overnemen. Sla ze zo snel mogelijk van je af om zo veel mogelijk bemanningsleden te behouden.
Nieuwe wapens zoals brandende olie, dat een spoor van vuur achterlaat, om schepen te verbranden. En het ‘puckle’-geweer, waarmee je jouw vijand bestookt met machinegeweer-achtige kogels.
Gebruik de Noordpool in jouw voordeel: vernietig ijsbergen om meer buit te verkrijgen, of ram door het ijs om vijandige schepen over te nemen.

ENORME, DIVERSE OPEN WERELD OM TE ONTDEKKEN

Shays verhaal laat je drie unieke omgevingen ontdekken:

De Noord-Atlantische Oceaan. Evraar de koude winden en ijsbergen van de Noordpool in deze uitgebreide zeevaartspeeltuin.
De River Valley. Een enorme hybride-setting van de Native American Frontier, waarin navigatie door rivieren en over de grond naadloos gemixt worden.
New York. Eén van de bekendste steden in de wereld, volledig gebouwd zoals het bestond in de 18e eeuw.
Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://media1.gameinformer.com/filestorage/CommunityServer.Components.SiteFiles/imagefeed/featured/ubisoft2014/498054860/Assassins_Creed_Rogue_TemplarVSAssassinCaptain.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media1.gameinformer.com/filestorage/CommunityServer.Components.SiteFiles/imagefeed/featured/ubisoft2014/498054860/Assassins_Creed_Rogue_Screenshot_NY.jpg

Afbeeldingslocatie: https://static9.ubi.com/resource/en-GB/game/assassins-creed/ac/acrogue-gi-01_161299.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.gamer.nl/site/dump/20140807120353-2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static9.ubi.com/resource/en-GB/game/assassins-creed/ac/acrogue-gi-02_161295.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static9.ubi.com/resource/en-GB/game/assassins-creed/ac/acrogue-gi-04_161297.jpg
Afbeeldingslocatie: https://static9.ubi.com/resource/en-GB/game/assassins-creed/ac/acrogue-gi-03_161296.jpg

Afbeeldingslocatie: http://im.ziffdavisinternational.com/ign_nl/screenshot/default/assassins-creed-rogue-collector-mockup-nl_569k.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door iPodKiller op 14-10-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-04 09:19
Nice! Dat wordt een drukke winter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:04

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zucht, dus naast een CE voor Unity is er dan ook een CE voor Rogue. Ow mijn arme centjes (dankzij mijn OCD die de collectie wilt voortzetten :X )

Als ze nu ook eens zouden komen met wat meer concreet materiaal wat er in de game zich gaat afspelen (gameplay trailers bijv, of uberhaubt trailers) zou dat ook fijn zijn.

[ Voor 89% gewijzigd door Notna op 06-08-2014 12:13 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Nu is het alleen nog de vraag of ik het over mijn hart kan krijgen om Assassins te vermoorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Derp

[ Voor 92% gewijzigd door Notna op 06-08-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Ben heel benieuwd naar deze game, gaat er sowieso komen bij mij. Eerst koop ik wel Unity en wanneer ik die op platinum heb ga ik verder met deze. Hoop echt dat Ubisoft geen 'HD remake' gaat uitbrengen, en als ze dat wel doen dit een beetje op tijd aankondigen. :)

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Notna schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 07:27:
Zucht, dus naast een CE voor Unity is er dan ook een CE voor Rogue. Ow mijn arme centjes (dankzij mijn OCD die de collectie wilt voortzetten :X )

Als ze nu ook eens zouden komen met wat meer concreet materiaal wat er in de game zich gaat afspelen (gameplay trailers bijv, of uberhaubt trailers) zou dat ook fijn zijn.

Overigens, info dusver bekend van de game:

[...]

en, op zijn Frans uigesproken, 'de traileur' :+

video: Eerste trailer Assassin's Creed: Rogue verschijnt

Mijn Frans is ronduit knudde, maar hij zegt iets over dat hij een hunter is en iets met zijn vader. Verder dan dat kom ik niet :D
Sorry dat ik dit zeg, maar wat heeft mijn OP dan nog voor zin? Heb je het überhaupt wel gelezen? :F De trailer staat er nu driemaal, het plot en de features staat er nu dubbel, maakt niet uit, ik zal de ochtend de schuld geven :+

Die CE van Rogue is overigens erg mager, maar die kost ook dan minder dan de CE van Unity.

[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 06-08-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

iPodKiller schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:06:
[...]

Sorry dat ik dit zeg, maar wat heeft mijn OP dan nog voor zin? Heb je het überhaupt wel gelezen? :F De trailer staat er nu driemaal, het plot en de features staat er nu dubbel, maakt niet uit, ik zal de ochtend de schuld geven :+

Die CE van Rogue is overigens erg mager, maar die kost ook dan minder dan de CE van Unity.
:$ :$ :$ :$ :$

Zo beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Stuk van Gameinfomer:
The game delves into what the act of betraying the Assassins means means to the game’s protagonist, a man named Shay Patrick Cormac, who now hunts his former brothers in the name of the Templars.

- When players first meet Shay, he’s a 21-year-old recruit who’s already beginning to question why the Assassins operated as they do. “Basically, Shay starts off as a brash young man,” says Richard Farrese, the game’s writer. “He doesn't really take his role seriously as an assassin, not because he doesn't believe in the cause, but because he's young and not quite wise yet.”

- The game is set between the years 1752 and 1761, placing it between the events of Assassin’s Creed IV: Black Flag and Assassin’s Creed III.

- There will be a traumatic event and before this event happens, "Shay is still being frivolous and not so serious as a character,” says Ivan Balabanov, producer and general manager of Ubisoft Sofia. “Then, we see his transformation into this very somber, dedicated character who is pursuing his former comrades for something he genuinely believes is the better road. At some point in the game there's going to be something that's going to happen, and this will make Shay rethink his whole philosophy and his allegiance to the assassins,” Farrese says. “Eventually, he will realize that the Templars' goals and methods are much more in line with his own beliefs, and he's got to join the cause.”

- Farrese said: "I think that's one of the exciting things about playing a Templar, in that you're experiencing all of that from the other side. Now you're part of the order, and you fight against the chaos that the Assassins bring.”

- He’s outfitted with a variety of exotic weapons that either existed as prototypes during the era or were actually in use at the time. The most noticeable example is his air rifle, which allows him to silently take out enemies at a distance without suffering the indignity of blowing out of a pipe. The weapon can be outfitted with a variety of different projectiles, like firecrackers that distract enemies or help him complete objectives. He also has a grenade launcher, which fires off shrapnel grenades and other loads.

- The Morrigan is smaller than Edward Kenway’s Jackdaw, allowing it to navigate the rivers and bays of the North Atlantic. It’s outfitted with a Puckle gun, an early version of a machine gun that lets him pepper his foes into splinters.
Source: Gameinformer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Aha, het is dus een prequel voor AC IV. Nog steeds vage timing (met uitbrengen) maar OK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Nee,qua verhaallijn is het juist een sequel voor Black Flag en kruist deels met AC III, weet niet hoe het zit met het hedendaagse story daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik quote jouw quote:

- The game is set between the years 1752 and 1761, placing it between the events of Assassin’s Creed IV: Black Flag and Assassin’s Creed III.

Dus het is een prequel voor AC IV en een vervolg op AC III :P Effectief dus AC III.5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Hoezo een prequel voor AC IV? Kenway's verhaal speelt zich jaren voor 1752 af, Rogue speelt zich na Black Flag af, dus een sequel(vervolg) voor Black Flag. AC III gaat nog jaren verder dan 1761, AC III begint als het goed is bij 1753, dus het kruist zich deels met AC III.

Nogmaals, ik heb het over de chonologische volgorde en niet over wat er in het heden gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Het is nog vroeg, laten we het daar maar op houden :F (van mijn kant uit that is) De zin is echter misleidend. AC IV speelt zich af in 1715 en is dus (wist ik niet) chronologisch na AC III. Echter is AC III eerder uitgegeven dan AC IV (duh)

Als je dat dus niet weet, staat er dat het een prequel is voor AC IV. Als je de chronologische data in acht neemt, is het een sequel :)

[ Voor 174% gewijzigd door Notna op 07-08-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273003

Zo. De Pre-Order staat uiteraard alweer! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ik heb zo'n gevoel dat we ook meer over Haytham te weten gaan komen :)

Aangezien veel mensen daar meer over wilden weten, maar zover ik weet komt dat ook in een van de boeken naar voren.

[ Voor 57% gewijzigd door Ereaser op 07-08-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJT2509
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-12-2024
Anoniem: 273003 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:28:
Zo. De Pre-Order staat uiteraard alweer! :-)
Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ereaser schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:36:
Ik heb zo'n gevoel dat we ook meer over Haytham te weten gaan komen :)

Aangezien veel mensen daar meer over wilden weten, maar zover ik weet komt dat ook in een van de boeken naar voren.
Kun je hier lezen:

http://assassinscreed.wik...assin%27s_Creed:_Forsaken

Leuk om te lezen als je black flag en AC III gespeeld hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
iPodKiller schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:52:
[...]

Kun je hier lezen:

http://assassinscreed.wik...assin%27s_Creed:_Forsaken

Leuk om te lezen als je black flag en AC III gespeeld hebt
Dat was hem inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273003

Bij BOL.com. Misschien wat prijzig altijd, maar ik ben een groot fan van hen. Ik heb met Bol ook nog nooit problemen gehad en voor service mag wat meer betaald worden, al is de Collector's Edition nu dezelfde prijs als bij bijvoorbeeld Bart Smit (€69,95) en heb je dan wel gratis verzending. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJT2509
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-12-2024
Anoniem: 273003 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:22:
[...]

Bij BOL.com. Misschien wat prijzig altijd, maar ik ben een groot fan van hen. Ik heb met Bol ook nog nooit problemen gehad en voor service mag wat meer betaald worden, al is de Collector's Edition nu dezelfde prijs als bij bijvoorbeeld Bart Smit (€69,95) en heb je dan wel gratis verzending. :P
Daar heb je gelijk in bol is prijzig maar heeft wel goede service. Zit op dit moment nog te twijfelen welke ac ik als eerste moet aanschaffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-02 19:55
Twee nieuwe gameplay video's:

Het lijkt er echt op dat het een Black Flag 2.0 is met elementen uit AC III en de Freedom Cry DLC. Dezelfde animaties, zelfde gameplay. Edward Kenway is vervangen door Shay, en een oude bekende staat naast je op je schip!

Vind het overigens wel raar dat de voice-overs in de filmpjes alles vertellen alsof ze het zelf verzonnen hebben, maar we hebben alles al gezien eigenlijk. :9

Ziet er allemaal leuk uit, maar voor mij geen must-buy helaas... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Leuke dat die kutfoutjes er nog stteds inzitten zoals debiel op een krat proberen te staan en falen enz. :P

Maar idd: BF 2.,0 dus en ipv Templars moet je nu assassins doodmaken. Meh, leuk voor tussendoortje maar ik kijk meer uit naar Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ergens wil ik mijn 360 er wel voor aan houden om Rogue te kunnen spelen. Maar aan de andere kant zet het gewoon de lijn van AC3 voor, de minste qua spelplezier voor mij dan. En BF was wel leuk maar niet zoals de AC2 reeks. Dus denk dat ik deze gewoon oversla, hoop met Unity een spirituele opvolger van AC2 en diens delen te zien :) Vind het sowieso nogal /meh dat je nu als templar Assassins gaat killen. Dat was nogal dafuq met BF: maarja, een piraat boeit het weinig, als ie maar goud/geld te pakken krijgt. En BF was een leuk tussendoortje, maar ik zie toch graag de sfeer/setting zoals AC2 zo goed wist te doen. Unity is daar de aangewezen game voor, Rogue niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
De preview van Tweakers staat online: reviews: Assassin's Creed: Rogue - doorontwikkeling van Black Flag

Misschien interessant om de Startpost hiermee te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
janvanmil schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:22:
De preview van Tweakers staat online: reviews: Assassin's Creed: Rogue - doorontwikkeling van Black Flag

Misschien interessant om de Startpost hiermee te updaten?
Nee is niet nodig, ik pas de startpost wel binnenkort aan met de officiële gameplay demo's en als er meer info komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 14:43
iPodKiller schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:41:
Nee is niet nodig, ik pas de startpost wel binnenkort aan met de officiële gameplay demo's en als er meer info komt.
Ik wist niet dat het met en zevenjarige oorlog zo hard achteruit ging. :+
Periode staat niet goed in de TS moet natuurlijk 1756-1763 zijn. ;)

Ik heb me zeer goed vermaakt met Black Flag, maar ik denk dat ik deze ook over laat gaan.
Moet zeggen dat deze setting me zo op het eerste gezicht ook een stuk minder aanspreekt.

[ Voor 12% gewijzigd door Flex0r op 20-08-2014 15:23 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
We zien zoals al eerder besproken een oude vriend terug ;) Ik ga niet zeggen wie, moeten jullie zelf maar uitzoeken, en als je heeeeel goed kijkt nog een andere oude vriend uit AC3 ;)

Geen zin om te zoeken? --->http://t.co/3cBS475JFh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
AC Rogue komt waarschijnlijk ook naar PC!!
De game was tijdelijk voor PC te vinden op Uplay..

Bron: http://www.nextgengamers....utm_campaign=Headliner.nl

Ook is er een nieuwe 20min gemeplay video opgedoken;

Nieuwe story trailer

EN het is bevestigd dat Rogue naar PC komt begin 2015!!
http://www.ign.com/articl...ed%3A+ign%2Fall+(IGN+All)

[ Voor 45% gewijzigd door bulletrene op 13-10-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:32
Dat is goed nieuws.

Ik vond Black Flag ondanks dat het wat van assasins creed afweek wel leuk om te spelen. Dus als deze op de PC uitkomt dan ga ik die ook weer spelen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ben ik trouwens de enige die in het begin ( de eerste 26 seconden ) van de nieuwe trailer de soundtrack van Assassins creed 2 hoort?

Link van AC2 Earth : YouTube: Assassin's Creed 2 OST - Track 01 - Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Topicstarter
Ja, ik dacht ook gelijk aan AC2 toen ik de intro song hoorde, ik ben niet de enige dus :P Maar waarom iets weggooien als iets goed is? Soundtrack past er prima bij, nog een jonge onervaren assassin.

Stiekem vind ik deze story veel vetter dan Unity, maar beide verhalen zullen wel hun goede en slechte kanten hebben, bovendien was ik niet echt warm geworden van Black Flag, Rogue kan dat makkelijk overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-04 12:28
Ik heb me uitstekend vermaakt met Black Flag. Deel III heb ik uitgespeeld en nooit meer aangeraakt.
Black Flag is de eerste die ik echt 100% heb uitgespeeld. Ik vind het heerlijk om te varen met de Jackdaw. Ik moest zeggen dat ik deze uit de budgetbak wilde vissen voor de PS3, maar na deze trailer en horende dat hij naar PC kwam denk ik dat ik hem wel aanschaf. Eerst Unity en daarna deze. Hij klinkt stiekem veel belovend. Al hoop ik dat het verhaal wel eindigt met: je zat fout. Want na zoveel delen Assassins Creed wil ik niet te horen krijgen dat de Assassins fout zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Voor mij was Black Flag ook de eerste die ik volledig op 100% heb gehaald. AC2 en Brotherhood vond ik ook fantastisch maar toen ging ik nog geen trophy hunten. ;)

Ik vond Black Flag geweldig maar miste wel de echte Assassin sfeer. Rogue (en Unity) lijkt dat wel te bieden ondanks dat het wel in de zelfde setting als deel 3 en Black Flag afspeelt. Ben heel benieuwd. Ik ga ook eerst voor Unity en hoop dat wanneer ik die op 100% heb Rogue voor PS4 (of XOne) is aangekondigd. :p Anders koop ik de game voor last-gen, wil 'm hoe dan ook hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Frankaro op 14-10-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik miste ook de echte Assassins sfeer. Tot laat in de game wist je niks van de Assassins. En ik heb nooit echt het idee gehad dat je erbij hoorde. Nu zie je bij Arno de initiatie en bij Chay zijn training. Dus ik ben erg benieuwd hoe dit uitpakt. Ik denk positief :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:17
zo blij dat ie ook naar pc komt. delay vind ik niet erg, ga toch lang genoeg bezig zijn met Unity. Het werd tijd dat we ook eens de andere kant van het verhaal zagen.

Ook nice om ouwe characters als Haytham en Adewale terug te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ik gooi hem hier ook even neer..

Deel 1 van een walktrough van de game.
LET OP SPOILERS DUS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Dat wordt een lastige keuze aanstaande donderdag: Unity of Rogue. Waar gaan jullie mee beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ik begin met Unity.. aangezien ik Rogue niet koop voor de xbox360..
Ik koop Rogue zodra hij voor PC uitkomt :)

Heb wel even wat random walktrough filmpjes gekeken van Rogue... ziet er toch erg interessant uit.. zeker het verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 18-03 07:45
bulletrene schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:07:
Ik begin met Unity.. aangezien ik Rogue niet koop voor de xbox360..
Ik koop Rogue zodra hij voor PC uitkomt :)

Heb wel even wat random walktrough filmpjes gekeken van Rogue... ziet er toch erg interessant uit.. zeker het verhaal!
Ik ga erop gokken dat Rogue naar de next gen komt of een update zoals AC 4 BF zal krijgen.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Mouse_NL schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:27:
[...]

Ik ga erop gokken dat Rogue naar de next gen komt of een update zoals AC 4 BF zal krijgen.
Ik doe hetzelfde, en anders koop ik 'm alsnog voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 17:11
De eerste reviews zijn inmiddels vrijgegeven:
http://www.metacritic.com...360/assassins-creed-rogue

Average score: 84

Zin in! :)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 18-03 07:45
Hier is het in vergelijking met AC UNITY forum erg rustig. Hier geen glitches?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Nog niet, maar ik ben begonnen met Unity, Rogue komt later.

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-04 15:33
okee, wat mis ik?
Volgens de OP en de meeste sites die ik heb gevonden was de release van Rogue vorige week dinsdag.
waarom staan er nog geen prijzen in de PW en hoor ik er verder nog niemand over?
is de european release weer een slater? of heeft iedereen schijt aan Rogue en gaat voor Unity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

spank_mojoo schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:19:
okee, wat mis ik?
Volgens de OP en de meeste sites die ik heb gevonden was de release van Rogue vorige week dinsdag.
waarom staan er nog geen prijzen in de PW en hoor ik er verder nog niemand over?
is de european release weer een slater? of heeft iedereen schijt aan Rogue en gaat voor Unity?
Geen idee, maar ik heb hem in huis sinds vorige week. Alleen heb ik hem nog niet kunnen spelen. Ik zag bij de meeste websites eerst de Unity recensie verschijnen en daarna pas Rogue, terwijl de laatste de betere rapportcijfers krijgt.

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 17:11
Ik lees wel in veel reviews dat Rogue heel veel op Black Flag lijkt. Dat hoeft geen minpunt te zijn natuurlijk (ik heb me in elk geval goed vermaakt met Black Flag, vooral de zeeslagen vond ik fantastisch).

Rogue daalt nu al flink in prijs trouwens. Bij BOL.com nu al €34,99 bijvoorbeeld.

PSN: breminem

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Verwacht dat de prijs nog wel verder zakt. Er is gewoon bijna geen reclame voor gemaakt terwijl veel reviews zeggen dat het een 'solid' AC game is. (collectors editie is trouwens ook in prijs gezakt 45 ipv 70). Wil 'm zeker graag nog doen om het America tijdperk af te sluiten met alle bijbehorende personages. Schijnt ook dat in de moderne tijdsetting veel interessante achtergrond informatie zit.

Stiekem hoop ik echt dat deze titel komend jaar nog naar de PS4 (en XboxOne :) ) komt. Het verschil met AC4 PS3/4 versie was toch nog aardig groot. Dus zeker in de setting van Rogue (ijs, rivieren) kan dat alleen maar mooier worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Frankaro op 27-11-2014 12:02 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

Het probleem van Rogue voor mij is juist dat het niet op de nieuwe consoles is. Sinds ik min XBO heb staat mijn 360 stof te happen op ene paar sessies Skylanders van mijn zoontje na. Ik ga daar geen nieuwe games op spelen.

Aangezien BF ook naar de XBO/PS4 gepoort is, zou ik niet weten waarom het idd ook niet voor Rogue zou gebeuren. En wanneer dat het geval is zal ik het aanschaffen.

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb hem zojuist gehaald, zal waarschijnlijk het laatste spel zijn dat ik voor m'n X360 koop, hierna nog even alle Games with Gold spelen en dan gaan we toch maar langzaam eens kijken naar een Xbox One.

Vond Black Flag fantastisch, dus hier ga ik me vast ook wel mee vermaken.

• Dubrillion
Ben benieuwd wanneer hij voor de PC verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Hey jongens...

Ik heb AC Rogue gister uitgespeeld, (beetje kort, 8 uurtjes?) en ga nu alles er om heen doen. Ik had alle hoofdkwartieren al vrijgespeeld alleen nu wil ik de cartograaf achievement hebben. Ik begon in New York, om precies te zijn in het zuiden namelijk Waterfront. Nu zit ik met het volgende probleem... Screens spreken voor zich denk ik maar ik ben toch benieuwd of dit opgelost kan worden, ik geloof dat mijn savegame naar de gallemiezen is en dat ik dus nooit de platina trophy kan halen want ik kan er verder nergens iets over vinden...

- Tycho

Screens:Afbeeldingslocatie: https://gm1.ggpht.com/LvI_ALAXmpkbsr7ix5NJNu9eI9B1DQkUoc82epJDVwqET_3-C0NzGnADKQ6heMdTVlqy8LzrT9iBewn7MGbfo-Qqr2dspMs1V5GbYZ_cl4f2r07rhmXAJCzdDLX1WtEHOMvZ4Ouq41S0rCjBuYRrBrCP9jbSJnUkbHIyPCGD4BrPC8nubjAecgMbh-eKaft-_P9DLbQGpZolKwnpM4IE9L0HtsascGY6SnvYA5IjcH0LL5eJO7kY06lPq4yGHN0FE8RLdsQ3VE14VXTizXooH5Pren6dzRY6q2gPG9mGWEl-CjzwKo1sTzjgMYy3Gynv0L22Y8gy9XbhUyIVAIQyrh34llSwDczlIdnpJtdAxJ9PDXPiimBxac28UCTVpBEetTeE_wT_0nHf2Y99Mc9fdOzWYNCs0nOaiKfMOQEmQFLJK6RMipO9vYp0P7ni5004sQJGEPG-dcwdAKa-l4ec1bAHFl_uMmOa5HPpFJBXmyYzvsb-QfjgujRGblf5QxdaheHEA6iZJuaU3-ZafXzPvxFTOPimDQInwdghGY82GZxj9uithyuqaDfqiy2Q6vGcT84sGntb8Wsj=w1896-h859-l75-ft

Afbeeldingslocatie: https://gm1.ggpht.com/sRZhObhrkjBwlaCaxwlvJ9yEbQnGna0nPAB2oTnacpnoPE62vXOEPpI01x9MQ44eOZ1mK59ofhWR5eskXUM_KrtD5iAELmdR9y_Q9v_CTlITIG0uslllXetDl5o5EEQqtZWmZyrAVl3IOs0Azb5LuipLn0CRTMInCtFHMVCHQDtcVQsHBL9jLiONcWxDY-8228yREci-MWoxiHVkGXF_xqwwqhwzPtxW9G16paifCvQqEipMqPBXG_QK8DTpDeUgeJqxKyq3TVWHu80MxZps1G3f5w6gbCyRLxXSXRnyDiNieDauGsNTGEWUGLa62uOs4GnAvBuL7O_h8NsaC70HSBVQ-U0Uitvqvv9WLQwXX018m4hCs2rO2ESbu4thKfk-7s5DRn8ewvyUHx3cMtDPMzeXV-sgYPHEMw6SJMgDjLCGcZvQ5MZ6T1GeHT6ZEw8eHNiGkJ3IkT3o8Q6evK6kSKjTyCS1COk0FpO_rDKdc52cHiLbZF1bLzZNsC7-uc-mI7H1MqndoQdcZEVMuuNSIs4EGVIXO7l6asQxCvwPvxUI1RybE2X7cHIBoXxj2Ws5w0q0pL00R-Hy=w1896-h859-l75-ft

Afbeeldingslocatie: https://gm1.ggpht.com/mOfRna2LGGpGoxLGXKHDibH7EgYWJXSACHj6WzAP5yALQSLCiMGmVjv_4OC6j5Y32wELfcBuqej9ZEO3hr82IqCymM8EpzBPPr749PInp8QHBZv3UBqPR3SYFGEuBFe8Ha4xgqm47Y2Y0aMCRxCWbmzo8jGaZPvsOAdVfpGKI9svAr5bkL6RoT5sYiaUCfrP2yLBRiFCwOWTDhDfLCPg2udnRN0IIHmbIQnkdyKQKxso6tcVEsn0L3j5qX-H0MpIonff65cl0vyy1iXrnoORmE_im3OuaQQ9BxYo1E-tOjvDQJ-p1e-RbHGGevLNp3ETgabxd4Y9O2LPW3vOaUTUY6hyetdErqy41wp7NxN3RU5riXh4BsOIE_ucaWVxcdO4FE-D7-TVcI0YdUOrel4dTlSGFBz44M26kEcLrUVVDC3hIHjfCu4s2f0bud1Ia_OBCe1VdmZZ46DW5xQsZ3Y-patfLEJlpDHK6Z3MpVfF0K0GDNoIGquTwUfYNy3lyB0DJ4sJ-oZVQ2vVqAtIyLaQf_J8-xeEkhUXvnATds8fS4KMt6d2xm9Rj-DSmuGqWSZ46nIZKLZKPG6u=w1896-h859-l75-ft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
http://frontpage.fok.nl/n...reed-rogue-ook-op-pc.html

Volgens Fok! komt Rogue op 31 Maart uit voor de PC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-04 13:44

Luukwa

o/

Zoveel zin in deze game voor de PC, je moest eens weten.
Was ook een fan van Black Flag terwijl Unity mijn absoluut niet kan boeien.

Soundcloud!

• AntiChrist7
Iemand die hem recent gepre-orderd heeft via de Ubishop/Uplay voor pc? Na de aankondiging hebben ze namelijk ook erbij gezegd dat als je pre-ordert één van de AC games krijgt (eigen keus als je via Uplay gaat, AC3 als je via Steam gaat).

Ik heb mijn game echter al in oktober gepre-orderd, en wil weten of het selectieproces al op punt staat voor ik het annuleer en opnieuw doe, aangezien het nog niet duidelijk is of je de codes ook kunt weggeven (want ik heb al de AC-games al)

• Ereaser
AntiChrist7 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:08:
Iemand die hem recent gepre-orderd heeft via de Ubishop/Uplay voor pc? Na de aankondiging hebben ze namelijk ook erbij gezegd dat als je pre-ordert één van de AC games krijgt (eigen keus als je via Uplay gaat, AC3 als je via Steam gaat).

Ik heb mijn game echter al in oktober gepre-orderd, en wil weten of het selectieproces al op punt staat voor ik het annuleer en opnieuw doe, aangezien het nog niet duidelijk is of je de codes ook kunt weggeven (want ik heb al de AC-games al)
Misschien even een ticket aanmaken op support.ubi.com?
Mochten ze zeggen dat je pech hebt, cancellen en opnieuw pre orderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Luukwa schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:04:
Zelfde hier, Rogue vandaag begonnen op de PC. Heerlijke game weer, je ziet er direct weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Metalbuster schreef op zondag 08 maart 2015 @ 14:46:
[...]

Zelfde hier, Rogue vandaag begonnen op de PC. Heerlijke game weer, je ziet er direct weer in.
Ja echt geweldig :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:51

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Gisteren begonnen, tot nu toe weer tof. Lekker varen, dat heb ik in Unity toch wel gemist. Ziet er minder goed uit dan Unity, maar nog steeds erg mooi. Voordeel is dat het daarom ook soepeler draait, alles max en gewoon constant 60fps. Heerlijk :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Luukwa schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:04:
Hetzelfde hier heb Black Flag met heel veel plezier uitgespeelt terwijl ik met Unity nog niet eens tot de helft ben gekomen.
Bart ® schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:06:
Gisteren begonnen, tot nu toe weer tof. Lekker varen, dat heb ik in Unity toch wel gemist. Ziet er minder goed uit dan Unity, maar nog steeds erg mooi. Voordeel is dat het daarom ook soepeler draait, alles max en gewoon constant 60fps. Heerlijk :).
Hij is zelfs zo licht voor de gpu dat je hem gewoon op 4K resolutie kan zetten waardoor hij er grafisch beter uitziet.

[ Voor 28% gewijzigd door calsonic op 09-03-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Kan dat? Maar eens proberen dan. Alhoewel ik liever 60 fps heb denk ik.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Heb unity wel gespeeld, kwam niet verder dan de begin cut-scene.
Afschuwelijke lag, ondragelijk.

Met Rogue overigens nergens last van, elke setting op ultra en constant 60-100 fps.
Draai op een 970 icm i5 4670.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Bart ® schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:06:
Kan dat? Maar eens proberen dan. Alhoewel ik liever 60 fps heb denk ik.
als je gpu sterk genoeg is heb je nog steeds 60fps ;)
Luukwa schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:32:
Heb unity wel gespeeld, kwam niet verder dan de begin cut-scene.
Afschuwelijke lag, ondragelijk.

Met Rogue overigens nergens last van, elke setting op ultra en constant 60-100 fps.
Draai op een 970 icm i5 4670.
Unity draaide hier vloeiend, zonder enige lag, op max settings met 50-60fps

[ Voor 47% gewijzigd door calsonic op 09-03-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik kan maximaal 1920x1080 kiezen hoor. Wat op zich ook logisch is met een full HD monitor.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:33
Ik ben echt verbaasd hoe goed de game draait op PC. Ik speel in 4K via DSR en ik heb overal 60 fps met v-sync aan. Af en toe een dipje in dorpjes, maar dat is het dan ook wel. Behandelde Ubisoft al hun PC games maar zo :'(

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Bart ® schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:39:
Ik kan maximaal 1920x1080 kiezen hoor. Wat op zich ook logisch is met een full HD monitor.
Gewoon via DSR op 4K resolutie zetten kan prima op fullHD monitor.
Avioto schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:55:
Ik ben echt verbaasd hoe goed de game draait op PC. Ik speel in 4K via DSR en ik heb overal 60 fps met v-sync aan. Af en toe een dipje in dorpjes, maar dat is het dan ook wel. Behandelde Ubisoft al hun PC games maar zo :'(
+1 :)

[ Voor 28% gewijzigd door calsonic op 10-03-2015 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Gisteren begonnen aan Rogue. Erg leuk. Ben benieuwd naar het verloop van het verhaal.
Normaal probeer ik zoveel mogelijk 100% te halen. Die ''drive'' heb ik helaas bij deze niet. Ik speel Rogue echt voor het verhaal dit keer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Wat geschrokken toen ik maar 6-7 verhaalsequenties zag, maar daar staat wel tegenover dat er veel meer tempo inzit.

Lissabon level was indrukwekkend. Zodra ik de datum zag wist ik wat er ging gebeuren. Dat komt ervan als je een geschiedenisnerd bent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-04 11:56
Net uitgespeeld best een leuk spel, met een verhaal wat ik boeiender vind dan Unity. Hoofdpersonage is ook niet de slechterik die ik had verwacht, maar iemand die het best goed bedoeld. Laatste missie is wel leuk aangepakt trouwens :P

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik vind Rogue erg goed. Ik zit in sequentie 5. Ik vind het verhaal iets snel gaan, maar zag ook bij de proc. tracker dat er maar 6 sequenties zijn. Maar waar je bij Black Flag via een missie een nieuw wapen of dergelijke krijgt, zit hij nu opeens op de Morrigan met een pop-up berichtje. Daarbuiten speel ik deze wel echt voor het verhaal. Waar ik altijd 100% wil hebben (AC III, BF en Unity) neem ik nu genoegen met 80 of 90%. Ik ben benieuwd hoe het afloopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 17:16
Black Flag geskipt omdat ik het varen met een boot op zee leuk vond in het vorige deel maar daarna had ik het ook wel gezien. Hoe is dit in deze editie, ook weer veel op zee?

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Wippien schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:39:
Black Flag geskipt omdat ik het varen met een boot op zee leuk vond in het vorige deel maar daarna had ik het ook wel gezien. Hoe is dit in deze editie, ook weer veel op zee?
Ja, ook veel op zee.

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Vind dat het varen net het extra zetje geeft in deze serie, heb helemaal niks met andere AC's, maar Black flag en Rogue vind ik echt helemaal top.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 09:32
Ik ben ook begonnen met rogue op de post. Unity uitgespeeld maar dat grafische aspect blijft wel jammer. Ook het achtergrond verhaal in het heden blijft jammer want dat Is er bijna niet. Bij rogue weer wel en ik vind dat ergens wel wat hebben. Voorderest vermaak ik me prima

Nickname KasPlantje.

Pagina: 1