Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
DrParanoid schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:57:
[...]

idd :) maar tot nu toe hebben ze het altijd toegestaan (publiekelijk) mbt de xbox one en import vanuit een ander land :) dus zullen ze ook gewoon refund doen of games mee verhuizen als ze het gaan beperken. Tenminste, zo is Microsoft meestal wel.
Eens maar ik vraag me af of er geen fiscale gevolgen zijn voor Microsoft. Immers wordt de licentie gekocht in de US (volgens mij account gegevens). Echter zit ik op dat moment in NL en gebruik ik de licentie ook in NL. Ik weet niet of de NL fiscus hier helemaal mee eens is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
mfreriks schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:44:
Ben in het begin namelijk de fout in gegaan om (ongemerkt) op US te beginnen. Bijna max lvl kom ik er achter dat ik in Eu moet zitten... dit kan bij de console versie niet mis gaan?
Je krijgt in het begin de keuze of je je server gebied wil overriden. Dit kan je dan op Europa zetten waarmee ie de console regio negeert.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

joffrey19 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:03:
[...]

Eens maar ik vraag me af of er geen fiscale gevolgen zijn voor Microsoft. Immers wordt de licentie gekocht in de US (volgens mij account gegevens). Echter zit ik op dat moment in NL en gebruik ik de licentie ook in NL. Ik weet niet of de NL fiscus hier helemaal mee eens is :-)
Ach, die hebben er geen idee van. En daarbij, hoeveel mensen zouden het op deze manier doen denk je? In percentages? Als het er 1000 zijn in Nederland is het veel.

En moesten ze het gaan inbinden, wat uiteraard kan, dan neem ik wel aan dat je gewoon je gekochte games kan behouden, want ze zijn je (digitale) bezit ;) Anders is dit voor mij direct een goede reden om helemaal niks meer digitaal te kopen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
Dennahz schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:07:
[...]
Ach, die hebben er geen idee van. En daarbij, hoeveel mensen zouden het op deze manier doen denk je? In percentages? Als het er 1000 zijn in Nederland is het veel.
Denk dat ze bij 1000 procent de grens wel ruim overschreden vinden ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
joffrey19 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:03:
[...]

Welk fiscaal gevolg :) import export is gewoon legaal, in dit geval word je idd niet gepakt voor evt. importbelastingen e.d. maar het het mag gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
DrParanoid schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:11:
[...]

Welk fiscaal gevolg :) import export is gewoon legaal, in dit geval word je idd niet gepakt voor evt. importbelastingen e.d. maar het het mag gewoon.
Maar je bent bij het invoeren verplicht om aangifte te doen bij de douane en dat doe je in dit geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
LOTG schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:14:
[...]

Maar je bent bij het invoeren verplicht om aangifte te doen bij de douane en dat doe je in dit geval niet.
De vraag is voer je het product ook in? Het blijft namelijk aan een Amerikaans account gebonden :). Denk niet dat de wetgeving hier voor 100% in voorziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Hier is die zojuist binnen gekomen.
Nu even alles aansluiten en nog eens goed bedenken welk spel ik ga kopen :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
[...]

Zie reactie van nef hierboven idd :) officieel zou je wel verplicht moeten zijn om het aan te geven als alles bijvoorbeeld omgezet zou worden naar NL Account + adres, maar geen idee of hier dan nog belasting over verplicht is aangezien het tweedehands is (zou goed kunnen uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
is er een xbox tweakers community/clan voor diablo eigenlijk? is dat überhaupt mogelijk?

Edit:

de perfecte reden om diablo ook voor de one te kopen gevonden...

Moet met HC op scratch beginnen op pc, dus waarom niet op de xbox doen :+

[ Voor 46% gewijzigd door mfneed op 26-08-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:23:
is er een xbox tweakers community/clan voor diablo eigenlijk? is dat überhaupt mogelijk?
Dat heet friendlist :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
[...]Maar je bent bij het invoeren verplicht om aangifte te doen bij de douane en dat doe je in dit geval niet.
Als particulier: Je bent pas verplicht bij aangifte indien je aankoopbedrag van de fysieke (!) goederen boven de de 22,-. Maar let wel, dit geld voor fysieke goederen (staat expliciet benoemd in diverse artikelen). Invoergelden voor digitale producten staat alleen bij bedrijven benoemd.

Ik zeg: Wij als particulier hoeven ons nergens zorgen over te maken. Mocht je wel invoerrechten moeten betalen dan gaat het enkel om de omzetbelasting (tot 150,-) en dat is ook niet onbetaalbaar veel.

Mocht iemand met deze specifieke belastingkennis of werkzaam bij de belastingdienst hier een beter antwoord op hebben, ik hoor het graag.

bron: http://www.belastingdiens..._zo_ja_hoe_bereken_ik_dat

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 21:48
Ik kan alleen maar vinden: Downloaden van software in de VS wordt gezien als electronische levering en daar zit 0% invoerrechten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Yaz schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:41:
[...]
<knip>

Ik zeg: Wij als particulier hoeven ons nergens zorgen over te maken. Mocht je wel invoerrechten moeten betalen dan gaat het enkel om de omzetbelasting (tot 150,-) en dat is ook niet onbetaalbaar veel.

<knip>
Mocht je toch omzetbelasting moeten betalen dan is dit alsnog 21% dus ga er dan maar vanuit dat je toch nog een slordige 6-10 euro erbij op dient te tellen, dan wordt het in sommige gevallen al minder interessant. Maar het klopt inderdaad dat je zegt dat het gaat om fysieke goederen, ik heb tot dusver ook nog niets kunnen vinden met betrekking tot software...

Edit: Jarsiv hierboven blijkbaar wel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ninjetsu NL op 26-08-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jarsiv schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:49:
Ik kan alleen maar vinden: Downloaden van software in de VS wordt gezien als electronische levering en daar zit 0% invoerrechten op.
Dit inderdaad, het 'software/licentie' verhaal is nog erg grijs in het douane traject, wij hebben zit zelfs zakelijk nagevraagd en je krijgt 3 verschillende antwoorden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Yaz schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:41:
[...]

Als particulier: Je bent pas verplicht bij aangifte indien je aankoopbedrag van de fysieke (!) goederen boven de de 22,-. Maar let wel, dit geld voor fysieke goederen (staat expliciet benoemd in diverse artikelen). Invoergelden voor digitale producten staat alleen bij bedrijven benoemd.

Mocht iemand met deze specifieke belastingkennis of werkzaam bij de belastingdienst hier een beter antwoord op hebben, ik hoor het graag.

bron: http://www.belastingdiens..._zo_ja_hoe_bereken_ik_dat
En daarnaast nog de discussie van tweedehands software licenties die je aan jezelf schenkt / mee neemt met verhuizing, wat de kans op iets (officieel) moeten bij betalen nog geringer maakt :)

99.9% zeker dat mocht het uberhaubt gebeuren het zal eindigen in of games meenemen naar NL account of refund van alles wat je gekocht hebt richting je NL account tegoed.

[ Voor 6% gewijzigd door DrParanoid op 26-08-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Al nieuws over het ja/danwel nee pre-loaden van Destiny? Deze game ben ik redelijk in de gaten aan het houden en na de lovende reacties op de beta ben ik 100% overtuigd (Bungie fan).

Ik hoop niet dat Sony dit ook in zijn deal heeft zitten met Bungie want ik heb geen zin om straks uren op de download te moeten wachten... Ik heb al beperkt tijd om te spelen dus wil er wel het maximale uithalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
[b][message=42783258,noline]Ik heb al beperkt tijd om te spelen dus wil er wel het maximale uithalen :)
Dus je wilt dan waardevolle slaaptijd inleveren om Destiny ten volle kunnen benutten? En dat dan natuurlijk elke nacht want ja, je hebt maar beperkt tijd :P

Sowieso zie ik niet echt de noodzaak voor pre-loading. Altans, niet om dan het spel 's nachts om 12 uur al te kunnen gaan spelen. Wel zie ik gemak in het feit dat ik er niet meer over hoef na te denken en dat het spel er gewoon is op het moment dat hij beschikbaar is (voor mij, de middag/avond na de launch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Yaz schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:13:
[...]

Dus je wilt dan waardevolle slaaptijd inleveren om Destiny ten volle kunnen benutten? En dat dan natuurlijk elke nacht want ja, je hebt maar beperkt tijd :P

Sowieso zie ik niet echt de noodzaak voor pre-loading. Altans, niet om dan het spel 's nachts om 12 uur al te kunnen gaan spelen. Wel zie ik gemak in het feit dat ik er niet meer over hoef na te denken en dat het spel er gewoon is op het moment dat hij beschikbaar is (voor mij, de middag/avond na de launch).
Dat laatste dus.. Ik kan me voorstellen dat met de hype die er om dat spel hangt de servers het zwaar krijgen de eerste paar dagen als iedereen plots die game gaat downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
D-Ed schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:27:
[...]Ik kan me voorstellen dat met de hype die er om dat spel hangt de servers het zwaar krijgen de eerste paar dagen als iedereen plots die game gaat downloaden...
MS kennende komt het met het downloaden van de binaries wel goed. Dit doet ze via Akamai en die zijn een beetje load wel gewend. Daar maak ik me dus niet druk om. En mochten de eerste dagen de servers een overload hebben dan speel ik wel een paar dagen later. Klinkt misschien simpel maar als ik iets heb geleerd tijdens mijn game carriere is dat een game launch altijd klote gaat maar dat het nooit effect heeft op de end-game. Gewoon je bij neerleggen, je kan er toch niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:05
Is er een groot verschil tussen Titanfall op de PC en op de X1?

Ik heb deze tijd geleden gekocht voor PC maar kon mij niet echt plezieren. Ik vind shooters niet heel erg fijn op de PC.

Twijfel nu erg om Diablo 3 of TitanFall te kopen voor 5 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Vecodo schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:09:
Is er een groot verschil tussen Titanfall op de PC en op de X1?

Ik heb deze tijd geleden gekocht voor PC maar kon mij niet echt plezieren. Ik vind shooters niet heel erg fijn op de PC.

Twijfel nu erg om Diablo 3 of TitanFall te kopen voor 5 september.
Ik heb zojuist diablo 3 afgetikt voor de one :+

Voor wat gewaagder gamen op de HC. Zie hier namelijk voordeel in dan op PC, namelijk wel eens dat ik ipv weg loop van een enemy dat ik ze aanval vanwege het klikken er op... vooral bij grotere groepen het geval.

[ Voor 20% gewijzigd door mfneed op 26-08-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit dus :)
In het Diablo topic zijn trouwens clans genoeg te vinden, ook een met stuk of 20 tweakers er in.
Vraag is of je daar wat aan hebt aangezien de meesten daar al meer dan 10 jaar Diablo op pc spelen.
Gewoon wat friends in je lijst zetten, joinen, inviten en legendary gear ontvangen (meer vrienden = meer gear in je mailbox :9 )

Zie ook het probleem niet zo om het hier over Diablo 3 te hebben, is immers net uit op de Xbox One, iedereen is nog aan het orienteren / ervaringen aan het delen.
Eigenlijk zoals met elke nieuwe game-release op de Xbox One.
Waait vanzelf weer over.
Straks komt Destiny/ Forza Horizon 2/ Halo MCC uit, staat daar weer heel het topic mee vol.
Is toch waar het allemaal om draait op de console : de games !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
mijn xbone komt er zo meteen aan met de post, ik heb er nog geen spellen voor gehaald.

Zijn er tot die tijd leuke games of andere tips om te spelen? Heb wel live gold op me x360.

Denk dat ik voor me kinect ga halen kinect sport rivals
Voor mezelf ryse?

Verder wacht ik nog op games die uit moeten komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
justifire schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:27:
[...]

<knip>

Zie ook het probleem niet zo om het hier over Diablo 3 te hebben, is immers net uit op de Xbox One, iedereen is nog aan het orienteren / ervaringen aan het delen.
Eigenlijk zoals met elke nieuwe game-release op de Xbox One.
Waait vanzelf weer over.
Straks komt Destiny/ Forza Horizon 2/ Halo MCC uit, staat daar weer heel het topic mee vol.
Is toch waar het allemaal om draait op de console : de games !
Dit^

Ten eerste omdat men een console aanschaft om de games die men erop kan spelen en t is dan ook erg handig wanneer die zo nu en dan gewoon besproken worden!

Twee: wanneer er voor elke game een nieuw topic geopend zou moeten worden... 8)7

Zelf vind ik het erg leuk om te lezen over Diablo 3 ondanks dat ik die spellen altijd als de pest gemeden heb... maar nu ik het zo lees in het Xbox One topic en de sfeer die het oproept door de spelers, maakt het dat ik Diablo misschien toch wel een kans ga geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 08:39
Ik denk dat er zeker over nieuwe games gepraat kan worden in algemene zin idd. Als we echt specifiek over details gaan praten die spel specifiek zijn qua levelen etc bv dan hoort dat in een apart topic thuis naar mijn idee.

PS: ik speel ook Diablo en als er mensen zijn die samen willen spelen voeg me dan toe: "RamonB 78"! Let op ben starter en nog maar level 22 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik het ook mee eens !
Heb al wat technische vragen gepost in het Diablo topic, dat ga ik hier natuurlijk niet doen omdat dat wel erg specifiek gericht is op de game zelf.
En het uiteraard handiger is om daar de ervaren gamer naar te vragen dan wat random xbox spelers.
Maar gewoon wat ervaringen delen om een impressie te geven lijkt me niets mis mee.

Word hier ook regelmatig geleuterd over Forza en Battlefield, niks mis mee.

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 26-08-2014 16:50 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ben nu even aan het spelen met de xBox maar ik hoor de gehele tijd een zoom geluid. Er zit geen disc in en hij doet het ook als ik hem gewoon op Home heb staan en niets doe.

Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 19:58

Convoy

g44p

Famous schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:59:
Ben nu even aan het spelen met de xBox maar ik hoor de gehele tijd een zoom geluid. Er zit geen disc in en hij doet het ook als ik hem gewoon op Home heb staan en niets doe.

Is dit normaal?
Zet het geluid van je TV eens aan :+

Maar nee, die zoem is niet normaal lijkt me, althans, ik hoor hem niet,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Convoy schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:00:
[...]

Zet het geluid van je TV eens aan :+

Maar nee, die zoem is niet normaal lijkt me, althans, ik hoor hem niet,.
Als ik niets aan het doen bent komt er natuurlijk ook niets uit qua geluid :D

edit: Het is rechtsvoor aan de zijkant. Het lijkt wel of die een CD leest (althans, zo klinkt het).

[ Voor 13% gewijzigd door Famous op 26-08-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metro Last Light Redux en Metro 2033 Redux staan nu in de store, $24,95 p/st

[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 26-08-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
justifire schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:09:
Metro Last Light Redux en Metro 2033 Redux staan nu in de store, $24,95 p/st
Jammer dat de bundel niet veel goedkoper is nl. $49,49 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:03
Net eens een keer naar Destiny zitten kijken maar dat ziet er goed uit :).
Alleen jammer dat er geen "couch" coöp in zit. :(

[ Voor 5% gewijzigd door ErwinJ op 26-08-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nog erg te twijfelen over Destiny. Het levelen en loot verzamelen in Diablo vind ik erg tof, maar ik weet niet of ik dat ook zo zal ervaren in Destiny. 5 uur in Diablo achter elkaar is dit weekend geen probleem gebleken. 5 uur Destiny in de bèta is me bij lange na niet gelukt.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Net in de chat met xbox medewerker en na een paar dingen doorgenomen te hebben lijkt mij doos toch stuk.. Zowel de adapter als de console zoomt redelijk hard :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD2k3
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-09 11:51
Zou iemand zo misschien vriendelijk willen zijn om mij toe te voegen aan het preview programma?
Gamertag: JanDoedel

Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Heb je een invite gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Blijkbaar kunnen mensen mij niet toevoegen. Bij privacy instelling heb ik alles op "iedereen" gezet... Waarom zou dit nog meer mis kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Ik moet eerlijk zeggen dat het een lange tijd geleden is dat een game, in dit geval Diablo III, mij zo lang aan de buis gekluisterd houdt. Ik ben totaly hooked. Ik droom er 's nachts van. Nog even en dan zoek ik therapie.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Famous schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:09:
Net in de chat met xbox medewerker en na een paar dingen doorgenomen te hebben lijkt mij doos toch stuk.. Zowel de adapter als de console zoomt redelijk hard :(.
Heel vervelend, maar.... de support van Microsoft is erg goed. Snel support ticket(s) aanmaken en opsturen. Grote kans dat je met een dag of 7 tot 9 je spullen weer terug hebt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

BM schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:25:
[...]

Heel vervelend, maar.... de support van Microsoft is erg goed. Snel support ticket(s) aanmaken en opsturen. Grote kans dat je met een dag of 7 tot 9 je spullen weer terug hebt.
Kom toevallig net van de support af. Er was nog geen Nederlandse support dus ik deed het met de Engelse. Erg vriendelijke inderdaad! Hier kwam echter een tijd uit van 3 á 4 weken. Gezien dit ook een reparatie werd i.p.v. een vervangend product heb ik besloten om de xbone weer terug te sturen naar Redcoon.

Alles is alweer ingepakt en ga hem nu op de post doen, hopelijk sturen ze snel een nieuwe toe!

Edit: Zojuist alles weer op de post gedaan en een e-mail erachter aan gestuurd. Hierin vermeld dat ik het product deze week nog in ontvangst wil nemen. Ben benieuwd :+

[ Voor 10% gewijzigd door Famous op 26-08-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik heb de code ingevoerd van dat kaartje dat bij de ONE zat, voor 2 weken gratis Gold, maar dit lijkt niet te werken. Hij accepteert de code wel, maar kan nog steeds niet online spelen (Gold is required) en kan verder ook niet genieten van die gratis acties?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een 2 weken gratis gold kun je geen gebruik maken van de Games with Gold actie volgens mij. Wel zou je online moeten kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Famous schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:27:
[...]

Kom toevallig net van de support af. Er was nog geen Nederlandse support dus ik deed het met de Engelse. Erg vriendelijke inderdaad! Hier kwam echter een tijd uit van 3 á 4 weken. Gezien dit ook een reparatie werd i.p.v. een vervangend product heb ik besloten om de xbone weer terug te sturen naar Redcoon.

Alles is alweer ingepakt en ga hem nu op de post doen, hopelijk sturen ze snel een nieuwe toe!

Edit: Zojuist alles weer op de post gedaan en een e-mail erachter aan gestuurd. Hierin vermeld dat ik het product deze week nog in ontvangst wil nemen. Ben benieuwd :+
Hmmz? Ik heb met mijn NL account gister gewoon een support ticket kunnen aanmaken? Site stond wel op engels, maar hij kwam netjes met m'n normale adres aanzetten. Raar. Maar goed, terugsturen naa rde winkel kan natuurlijk ook

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Famous schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:27:
[...]

Je had ook in de chat zelf kunnen vragen of ze een vervanging voor je kunnen opzetten. Wat ging er precies niet goed? Zo heb ik een keer een headset laten vervangen (chat headset), en stuurden ze een stereo headset terug :).

[ Voor 6% gewijzigd door Turdie op 26-08-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:05:
Met een 2 weken gratis gold kun je geen gebruik maken van de Games with Gold actie volgens mij. Wel zou je online moeten kunnen spelen.
Heb even een tweet naar de support gestuurd, ze moeten dan maar even checken wat er fout is gegaan. Begrijp wel dat de Games with Gold niet werkt, maar online gamen zou toch wel nuttig zijn :p

https://twitter.com/Dennahz/status/504329825637896193

Blijkbaar is het een bekend probleem.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennahz op 26-08-2014 20:26 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

BM schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:05:
[...]

Hmmz? Ik heb met mijn NL account gister gewoon een support ticket kunnen aanmaken? Site stond wel op engels, maar hij kwam netjes met m'n normale adres aanzetten. Raar. Maar goed, terugsturen naa rde winkel kan natuurlijk ook
Ik was opzoek naar de chat om het probleem uit te leggen. Dit is echter niet mogelijk op de NLse site omdat je xBox One nog niet kan kiezen.
shadowman12 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:07:
[...]
Je had ook in de chat zelf kunnen vragen of ze een vervanging voor je kunnen opzetten. Wat ging er precies niet goed? Zo heb ik een keer een headset laten vervangen (chat headset), en stuurden ze een stereo headset terug :).
Zowel de adapter als de console zelf maakte veel lawaai. De console klonk als een ouwe P4 computer die aan het kraken was en bij de adapter leek het net of de fan op maximaal stond te blazen. Na een aantal stappen te hebben doorlopen en enkele dingen geprobeerd te hebben gaf de medewerker aan dat hij ter reparatie aangeboden moest worden en niet werd vervangen. Toen ik aangaf dat de webwinkel hem wel wilde vervangen voor een nieuw exemplaar gaf de medewerker aan dat het voor hem niets uit maakte en best een ticket aan wilde maken. Zelf ervoor gekozen om hem om te ruilen bij RC gezien dit (lijkt mij) een stuk sneller is en ik dan een nieuw product krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:31
Ik kreeg vandaag bevestiging van Intertoys dat mijn reservering betaald kan worden en hij wordt morgen opgestuurd dacht ik te lezen. Klopt dit? Iemand anders ook al bevestiging van een day one levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Famous schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:40:
Zelf ervoor gekozen om hem om te ruilen bij RC gezien dit (lijkt mij) een stuk sneller is en ik dan een nieuw product krijg.
Zo zou ik het ook doen. Je hebt tenslotte garantie van/bij Redcoon en het is dan aan hun of zij het aan MS aanbieden ter reparatie of vervanging. Daar hoef jij je niet druk om te maken. Bovendien is het zelf regelen met MS eerder een zaak wanneer je de X1 buiten Nederland hebt gehaald.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:11
Zojuist gift cards besteld bij offgamers.com maar na de betaling met Ideal ging er iets fout en werd ik niet terug gelinkt naar de site. De status van mijn giftcards is nou pending. Moet ik contact opnemen of is dit normaal en kan het even duren voordat ik de giftcard codes ontvang?

Edit: Opgelost. Blijkbaar iets te ongeduldig :)

[ Voor 8% gewijzigd door Deepeej op 26-08-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:52
mike0001 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:46:
Ik kreeg vandaag bevestiging van Intertoys dat mijn reservering betaald kan worden en hij wordt morgen opgestuurd dacht ik te lezen. Klopt dit? Iemand anders ook al bevestiging van een day one levering?
Dat lijkt me heel sterk. Microsoft gaat niet accepteren dat er bestellingen verzonden gaan worden vóór de introductie datum van 5 september.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
mowa schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:01:
[...]

Zo zou ik het ook doen. Je hebt tenslotte garantie van/bij Redcoon en het is dan aan hun of zij het aan MS aanbieden ter reparatie of vervanging. Daar hoef jij je niet druk om te maken. Bovendien is het zelf regelen met MS eerder een zaak wanneer je de X1 buiten Nederland hebt gehaald.
Mee eens, goed gedaan, eerste jaar altijd aanbieden bij de verkoper niet bij de vendor (in dit geval MS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:31
Rossi46 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:12:
[...]

Dat lijkt me heel sterk. Microsoft gaat niet accepteren dat er bestellingen verzonden gaan worden vóór de introductie datum van 5 september.
Ik vond het ook al raar. Nou ja we zullen wel zien. Is het niet deze week, dan de volgende maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:55
mike0001 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:46:
Nee.
We adviseren om uw ordernummer zorgvuldig te bewaren. Deze bevestiging is tevens uw factuur.

Uw Order

artikel prijs aantal totaal
Xbox One Day One Edition + 3 Games 605273 (release: 05-09) € 499.99 1 € 499.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al Metro Redux gekocht? Denk dat ik die ga bewaren voor een periode waarin er weinig games uit komen. Momenteel een beetje hooked aan Diablo 3. Morgen misschien met 4 man (level 70) wat bounties en rifts proberen op Torment mode? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 18:32
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:42:
Iemand al Metro Redux gekocht? Denk dat ik die ga bewaren voor een periode waarin er weinig games uit komen. Momenteel een beetje hooked aan Diablo 3. Morgen misschien met 4 man (level 70) wat bounties en rifts proberen op Torment mode? :)
Jazeker! Net gelijk gekocht uit de US store. Verplichte kost als je van een game houd met sfeer, goed geluid en mooie gfx. Op de Xbox360 beiden gespeeld maar dit is wel ff meer dan alleen een grafische oppoetsbeurt. Echt een prachtprijsje voor 2 topgames!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Famous schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:40:
[...]

Ik was opzoek naar de chat om het probleem uit te leggen. Dit is echter niet mogelijk op de NLse site omdat je xBox One nog niet kan kiezen.
Dan moet je even naar de volgende url gaan:

https://support.xbox.com/en-us

Of de taal veranderen van de site. Mijn pc staat standaard op US, dus komt altijd op de US site uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb op de 360 alleen 2033 gespeeld. Echt een top game inderdaad. Last Light heb ik alleen nooit gespeeld.

Wel vrij bijzonder hoe ik 2033 gespeeld heb. Ik had het gekocht en opgestart, maar ik vond de controls niet echt lekker werken en heb het toen een half uurtje gespeeld en daarna echt een hele lange tijd niet meer aangeraakt. Uiteindelijk een half jaar later toch nog maar eens een keer opgepakt en toen het hele spel uitgespeeld in 2 dagen :)

1e achievement: First blood, Ontgrendeld op 19-3-2010
2e achievement: Nosalis hunter, Ontgrendeld op 11-9-2010
laatste achievement: Ranger Ontgrendeld op 12-9-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Voor de mensen die een externe hdd eraan hebben hangen:

De optie ex hdd uitschakelen als de xbox uit staat, staat aangevinkt
Alleen als de xbox uit staat dan brand het lampje van de hdd nog, niet knipperen maar aan.

Hoort de schijf juist geen lampje te hebben? Omdat de xbox hem dus uitzet, nu heb ik het idee dat hij aan blijft staan.

Betreft een touro mobile pro.

Ik weet dat meerdere mensen deze schijf hebben, Miss dat iemand het weet of even bij hun eigen one kunnen kijken:)

:+ de vraag stond niet echt duidelijk weggezet, excuus

[ Voor 19% gewijzigd door LuisjeNL op 26-08-2014 22:43 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
LuisjeNL schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:29:

Alleen als de xbox uit staat dan brand het lampje van de hdd nog, niet knipperen maar aan.

Ik weet dat meerdere mensen deze schijf hebben, Miss dat iemand het weet of even bij hun eigen one kunnen kijken:)
Wat is nu je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:42:
Ik ga overdag even op de PC van patch 2.1 genieten :P MAar 's avonds wil ik wel aanhaken op de xbox anders! LVL 70 Pet WD hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:11
Zo net eerste half uur van metro last light gespeeld! Ik denk dat ik me met dit spel goed ga vermaken, wat een sfeer en graphic zijn ook top! Als het mij blijft boeien dan ook maar metro 2033 downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Kun je dan beter meteen doen, Last Light is een direct vervolg ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
LuisjeNL schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:29:

Hoort de schijf juist geen lampje te hebben? Omdat de xbox hem dus uitzet, nu heb ik het idee dat hij aan blijft staan.

:+ de vraag stond niet echt duidelijk weggezet, excuus
Lampje blijft bij mij ook aan maar drive is spinned down, maar ik had ook verwacht dat ie uit zou gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:25
Vraagje, hoe zit het nou met 2e hands games?!
Ik heb bijvoorbeeld bij de Mediamarkt Watch Dogs gekocht. Deze geinstalleerd met de disc op mijn HDD. Kan ik nu de game doorverkopen of werkt de game automatisch dan niet meer?
Ik heb op eBay 2e hands BF 4 gekocht - kan ik deze gewoon installeren op de HDD en bespelen (SP/MP)?

Op Google kom ik niet echt duidelijke antwoorden tegen.

[ Voor 5% gewijzigd door Cheezborger op 27-08-2014 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

mowa schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:01:
[...]

Klopt, enkel heb zowel ik als mijn zus/zwager eens problemen gehad met Redcoon. Met het retour sturen van mijn TV (DOA) was die plotseling opeens verdwenen en kon ik vier maanden op mijn geld wachten. Mijn zus had die zelfde dag van bestellen gebeld dat ze de TV wilde annuleren en ook zij kon lang op haar geld wachten omdat die al verzonden was vanuit het magazijn maar PostNL wist nergens wat van, ook was de T&T code nog überhaupt niet aangemeld.. Vandaar mijn twijfel om hem bij RC te retourneren.

Bij Microsoft duurde het echter zolang dat ik toch maar voor RC heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Cheezborger schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 00:34:
Ik heb bijvoorbeeld bij de Mediamarkt Watch Dogs gekocht. Deze geinstalleerd met de disc op mijn HDD. Kan ik nu de game doorverkopen of werkt de game automatisch dan niet meer?
Ik heb op eBay 2e hands BF 4 gekocht - kan ik deze gewoon installeren op de HDD en bespelen (SP/MP)?

Jep dat kan. Een game die je koopt op retail Disk wordt wel geïnstalleerd maar niet gekoppeld.

Elke keer dat je de game wilt spelen moet de schijf erin zitten. De One controlleert de aanwezigheid daarvan bij het booten van de game.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:52
Cheezborger schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 00:34:

Je hebt altijd de disc nodig om te spelen. Dus doorverkopen = niet meer spelen

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand nu eigenlijk een idee wanneer de update met die nieuwe friendstab publiekelijk wordt gereleased?

Ik was gisteren niet thuis en zat even wat met smartglass te rommelen, maar wel mooi om te zien dat op een normale doordeweekse avond gewoon de helft van mijn friendslist (heb 70 mensen in men friendslist ofzo) online was. Genoeg mensen dus om mee te gamen. :) Vanavond ga ik men shield weer spammen in D3. Mocht ik nog mensen zien die het ook aan het spelen zijn nodig ik wel uit om met 4 man wat dungeons te crawlen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 19:58

Convoy

g44p

Hmz, laatste 3 D3 filmpjes geven geen geluid die ik heb gemaakt. Iemand anders dit probleem? Of moet ik dit zoeken in de settings van mn X1? Alle andere (oude) filmpjes die ik heb gemaakt hebben wel netjes geluid......

[ Voor 4% gewijzigd door Convoy op 27-08-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Mijn Kinect heeft de laatste tijd een probleem... Het begint ermee dat ie aan- en uit gaat, en dan, na een tijdje, gaat 'ie uit en blijft 'ie ook uit.

Opsturen gok ik? Of is dit wellicht een bekend iets na de laatste preview-update?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Besteld via G2Play.... Benieuwd wanneer ik de code binnen ga krijgen..Zou toch redelijk snel moeten bij G2Play?

Huppake, binnen!

Kan ik deze code toevoegen op xbox.com of moet dit echt straks op de X1?

[ Voor 9% gewijzigd door Vecodo op 27-08-2014 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 00:11
Gents,

Kan iemand me toevoegen aan het preview programma? Zijn er verder nog mensen die zich stuk aan het bijten zijn op mooie trials time-trials? Mijn duim heeft ondertussen bijna eeltplekken van de restart knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ben opzoek naar mensen met Diablo 3 voor de One! Gister begonnen met een HC character, komen ook normale characters. Ben dus opzoek naar mensen die binnenkort hier en daar wel een game met 2/3 of 4 man wil spelen:D Voel je vrij mij toe te voegen (zie sign) anders stuur me een dm dan voeg ik jou toe!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSteve_o
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
mfreriks schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:58:
Ben opzoek naar mensen met Diablo 3 voor de One! Gister begonnen met een HC character, komen ook normale characters. Ben dus opzoek naar mensen die binnenkort hier en daar wel een game met 2/3 of 4 man wil spelen:D Voel je vrij mij toe te voegen (zie sign) anders stuur me een dm dan voeg ik jou toe!:)
Of je kan hier es een kijkje nemen ;)

https://docs.google.com/s...QjhxN1E&usp=sharing#gid=0

XBL: AntichristSupa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Vecodo schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:50:
[...]

Besteld via G2Play.... Benieuwd wanneer ik de code binnen ga krijgen..Zou toch redelijk snel moeten bij G2Play?

Huppake, binnen!

Kan ik deze code toevoegen op xbox.com of moet dit echt straks op de X1?
Volgens mij kan je gewoon codes redeemen op de xbox.com site. Hoeft niet perse op de console zelf

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Convoy schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:10:
Hmz, laatste 3 D3 filmpjes geven geen geluid die ik heb gemaakt. Iemand anders dit probleem? Of moet ik dit zoeken in de settings van mn X1? Alle andere (oude) filmpjes die ik heb gemaakt hebben wel netjes geluid......
Bekend probleem. Even de stroom eraf halen en er weer op zetten.
Notna schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:09:
[...]Volgens mij kan je gewoon codes redeemen op de xbox.com site. Hoeft niet perse op de console zelf
Codes kan je zonder problemen ook op de xbox.com site regelen. Zorg wel dat je land selectie (helemaal links onder op de webpagina) goed staat.

[ Voor 31% gewijzigd door Yaz op 27-08-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Notna schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:09:
[...]

Volgens mij kan je gewoon codes redeemen op de xbox.com site. Hoeft niet perse op de console zelf
Gelukt... Moest alleen xbox.com op US zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Is inderdaad een goede, alleen is deze lijst natuurlijk niet compleet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Was er al nieuws over de volgende GWG? Misschien dat ze wachten tot PAX om deze bekend te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
X-Fighter schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:18:
Was er al nieuws over de volgende GWG? Misschien dat ze wachten tot PAX om deze bekend te maken
nog geen nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 09:45
Hoe zit het met EA acces? kan ik daar gewoon voor aanmelden? of is dat nog in Beta en moet ik een uitnodiging hebben?

www.instagram.com/thomas.bartelds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
TQAirstrike schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:59:
Hoe zit het met EA acces? kan ik daar gewoon voor aanmelden? of is dat nog in Beta en moet ik een uitnodiging hebben?
Gewoon aanmelden op xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

danplo

The Force is strong with me

TQAirstrike schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:59:
EAacces is uit de beta en open voor het publiek, even de app downloaden uit de store ;) Sommige hebben problemen met lid worden, maar mij en nog een paar op dit forum is het gelukt met Paypal te betalen. Gewoon een Nederlands account en gekoppeld aan een bank. Hopelijk heb jij ook het zelfde geluk. :P :9

[ Voor 3% gewijzigd door danplo op 27-08-2014 12:03 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 09:45
danplo schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:02:
[...]

EAacces is uit de beta en open voor het publiek, even de app downloaden uit de store ;) Sommige hebben problemen met lid worden, maar mij en nog een paar op dit forum is het gelukt met Paypal te betalen. Gewoon een Nederlands account en gekoppeld aan een bank. Hopelijk heb jij ook het zelfde geluk. :P :9
Yes het is me gelukt met mn creditcard! NU BF4 Downloaden!

www.instagram.com/thomas.bartelds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
nog een diablo 3 console vraag, iemand hier die ranged char loopt? is dat te doen? ik loop momenteel melee, daar zijn de controllers ideaal voor, kan me met ranged char nog niet helemaal in vinden met de controller! misschien eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mfreriks schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:30:
nog een diablo 3 console vraag, iemand hier die ranged char loopt? is dat te doen? ik loop momenteel melee, daar zijn de controllers ideaal voor, kan me met ranged char nog niet helemaal in vinden met de controller! misschien eens proberen.
[Multi] Diablo 3 - Deel 32

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:47
mfreriks schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:30:
Witch Doctor hier, works like a charm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:57

W84

Laatst die deal van Titanfall voor ~18 euro via Xbox.com gemist en nu kan ik 'm krijgen voor 30 euro (download), alleen twijfel ik. Is het het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
McPoowl schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:41:
[...]

Witch Doctor hier, works like a charm
Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 09:52
Ik zie op Xbox.com dat ik meer followers heb dan friends. Uit de Help word me niet echt duidelijk hoe dit werkt. Het lijkt erop dat ik met mijn 360 niets kan doen met followers.
Blijkbaar kun je op de XBone iemand followen? Of hebben deze personen me een friend request gestuurd via de XBone?
Via Xbox.com kan ik iig niet terug followen oid.
Voor de duidelijkheid, ik krijg mijn XBone 5 september.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Maverick! schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:50:
Ik zie op Xbox.com dat ik meer followers heb dan friends. Uit de Help word me niet echt duidelijk hoe dit werkt. Het lijkt erop dat ik met mijn 360 niets kan doen met followers.
Blijkbaar kun je op de XBone iemand followen? Of hebben deze personen me een friend request gestuurd via de XBone?
Via Xbox.com kan ik iig niet terug followen oid.
Voor de duidelijkheid, ik krijg mijn XBone 5 september.
Had ik eerst ook,

Je kunt je followers toevoegen vanuit je xbox one:) dan wordt je friendslist ook bijgevuld!

Edit:

zie nu pas dat je in bezit bent van een 360, moet je eerlijk toegeven dat ik het dan niet weet 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door mfneed op 27-08-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 09:52
mfreriks schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:52:
[...]

Had ik eerst ook,

Je kunt je followers toevoegen vanuit je xbox one:) dan wordt je friendslist ook bijgevuld!
Aha! Het blijkt dat zoeken in het Nederlands soms meer resultaat oplevert dan in het Engels :+
Een vriend die u hebt toegevoegd op Xbox One verschijnt echter niet automatisch in uw Xbox 360-lijst. Als u van plan bent ook op uw Xbox 360 met deze vrienden te spelen, dan moet u een vriendverzoek sturen via uw Xbox 360-console. Wanneer ze dat accepteren, kunt u hen op beide consoles zien.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
W84 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:46:
Laatst die deal van Titanfall voor ~18 euro via Xbox.com gemist en nu kan ik 'm krijgen voor 30 euro (download), alleen twijfel ik. Is het het waard?
JA :+

verslavend spelletje, toch Gen 8 op dit moment 8)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
W84 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:46:
Ik heb hem gekocht om op 5 september een shooter te hebben in afwachting van hardline en nieuwe COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

danplo

The Force is strong with me

TQAirstrike schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 12:20:
[...]

Yes het is me gelukt met mn creditcard! NU BF4 Downloaden!
Klasse! :) Welcome to the EA club ;)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Vraagje,

Ik heb wel is met mijn xbone dat het beeld verspringt. wat gebeurd er:

het lijkt er op dat die iets inzoomed. heeft dit met tv - xbone temaken of alleen xbone?

Voorbeeld:
Bij Diablo 3 tijdens het vechten lopen etc gaat alles goed. Open ik het menu begint die zoals het hoort, na x aantal sec zoomed die in.

Iemand anders die het zelfde heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 14:47
mfreriks schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:50:
Vraagje,

Ik heb wel is met mijn xbone dat het beeld verspringt. wat gebeurd er:

het lijkt er op dat die iets inzoomed. heeft dit met tv - xbone temaken of alleen xbone?

Voorbeeld:
Bij Diablo 3 tijdens het vechten lopen etc gaat alles goed. Open ik het menu begint die zoals het hoort, na x aantal sec zoomed die in.

Iemand anders die het zelfde heeft?
Misschien een instelling van je tv, die automatisch de beeldverhouding bepaalt? Gewoon vastzetten op 16:9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
mfreriks schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:50:
Dit is 100% je TV. Kijk of je je TV zo kan instellen dat hij geen overscan uitvoert. HEt formaat dus bijvoorbeeld forceren op Origineel ipv automatisch of zoiets dergelijks.

edit:
Voor de mensen die ooit een losse kinect willen aanschaffen. Hij gaat los in de verkoop voor $150,- (dollar dus)
http://www.wpcentral.com/...t-stand-alone-october-149

[ Voor 20% gewijzigd door Yaz op 27-08-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Bedankt voor jullie reacties! ga ik vanavond even testen!:)
Pagina: 1 ... 27 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!