De mensen die xbox one zonder kinect kopen snappen nog niet hoe awesome die kinect is...
Tja, je kan het ook niet even makkelijk uit testen ofzo als je niemand kent die er een heeftXenophoben schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:28:
De mensen die xbox one zonder kinect kopen snappen nog niet hoe awesome die kinect is...
Zo awesome is ie niet in alle gevallen.Xenophoben schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:28:
Ik zit op zolder en die Kinect kan niet tegen schuine daken blijkt....
Staat dus lekker uit
Welke problemen ervaar jij dan?wimpie007 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:36:
[...]Zo awesome is ie niet in alle gevallen.
Ik zit op zolder en die Kinect kan niet tegen schuine daken blijkt....
Staat dus lekker uit
Gamertag: YazNL
Ik ervaar nog steeds irritaties. Het is echt wel makkelijk om xbox go to ... of xbox play/pause te zeggen. Maar hierbij pakt hij het niet altijd dat ik soms 4x te zit te roepen tegen dat ding
Mij herkende hij ook nooit (inlog). Was blij met die auto-sign in update.
Verder gebruik ik hem niet.
Typisch.... Hier in huis wordt iedereen herkend, ding luistert perfect, ben dol op "xbox record that"joffrey19 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:46:
[...]
Ik ervaar nog steeds irritaties. Het is echt wel makkelijk om xbox go to ... of xbox play/pause te zeggen. Maar hierbij pakt hij het niet altijd dat ik soms 4x te zit te roepen tegen dat ding![]()
Mij herkende hij ook nooit (inlog). Was blij met die auto-sign in update.
Verder gebruik ik hem niet.
Nee, echt een toevoeging hoor....
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja ik zie ook wisselende ervaringen. Ik zit er ongeveer 4,5 meter vanaf. Mijn vermoeden is altijd dat ik te ver zit.Bullet NL schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:04:
[...]
Typisch.... Hier in huis wordt iedereen herkend, ding luistert perfect, ben dol op "xbox record that"
Nee, echt een toevoeging hoor....
Ik ervaar zelf hier met 2 volwassen en 1 kind van 7.5 jaar geen problemen met kinect erkenning.joffrey19 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:06:
[...]
Ja ik zie ook wisselende ervaringen. Ik zit er ongeveer 4,5 meter vanaf. Mijn vermoeden is altijd dat ik te ver zit.
Misschien is je verlichting niet optimaal?
Ja ik heb al meerdere zaken geprobeerd zonder succes. Heel af en toe pakt hij iemand, maar dat was echt uitzondering. Er zitten 10x 50 watt spotjes in het plafond, dus dat zal wel goed zitten lijkt mij.nexhil schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:06:
[...]
Ik ervaar zelf hier met 2 volwassen en 1 kind van 7.5 jaar geen problemen met kinect erkenning.
Misschien is je verlichting niet optimaal?
Heb al meerdere malen opnieuw dat proberen in te stellen, maar zonder succes.
Dus voor mijn gevoel zit ik te ver of heb ik een minder presterende camera o.i.d.
Je kan altijd even contact opnemen met Microsoft via de chat, zijn zéér aardig en willen graag helpen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik vind ze overdreven aardig, op het vervelende af zelfsFamous schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:16:
Je kan altijd even contact opnemen met Microsoft via de chat, zijn zéér aardig en willen graag helpen.
Dat komt omdat ze in Indië zitten. Dat hoort erbij
Horizons fans opgelet!
source: http://forzamotorsport.net/en-us/news/fh2_demo_announceForza Horizon 2 fans, you’ve been asking for it and today we’ve got news: The Forza Horizon 2 demo for Xbox One is coming on September 16! If you haven’t been lucky enough to be at E3, Gamescom, PAX, or any of the other shows where Forza Horizon 2 has made an appearance, September 16 will your day to finally get hands-on with the latest open-world action racing game from Playground Games. Explore the beauty of southern Europe in a handful of the world’s most amazing cars in this demo, which has been designed to give you a brief taste of what to expect when Forza Horizon 2 launches on Xbox One, beginning on September 30.
[ Voor 3% gewijzigd door Yaz op 27-08-2014 15:29 ]
Zeker waar, maar ik lul liever daar tegen aan dan iemand die chagrijnig is zoals bij RedcoonX-Fighter schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:27:
[...]
Ik vind ze overdreven aardig, op het vervelende af zelfsHele tijd bedankt zeggen tegen ons, terwijl ik gewoon hulp wil
Als je zelf het idee hebt dat het de ruimte is waarin de X1 staat kan je 'm toch in een andere ruimte testen.?! Dan kan je denk ik beter vaststellen waar het aan ligt. Als ie in een andere ruimte ook niet goed reageert kan het aan de kinect liggen.joffrey19 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:10:
[...]
Ja ik heb al meerdere zaken geprobeerd zonder succes. Heel af en toe pakt hij iemand, maar dat was echt uitzondering. Er zitten 10x 50 watt spotjes in het plafond, dus dat zal wel goed zitten lijkt mij.
Heb al meerdere malen opnieuw dat proberen in te stellen, maar zonder succes.
Dus voor mijn gevoel zit ik te ver of heb ik een minder presterende camera o.i.d.
Dit is nu eens top nieuwsYaz schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:28:
Horizons fans opgelet!
[...]
source: http://forzamotorsport.net/en-us/news/fh2_demo_announce
Hoe awesome het had kunnen zijn...Xenophoben schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:28:
Voice commands werken zowel niet voor mij, alsook niet voor mijn vrouw of vrienden die het getest hebben. We zijn allemaal redelijk goed in ons Engels, zeker mijn vrouw die het dagelijks voor haar werk spreekt.
Het herkennen van personen gaat nu wel beter, al duurt het soms nog 10 seconde voor ik herkend word.
Iets anders dan voice en sign-in heb ik de Kinect nog niet voor gebruikt, want er zijn echt 0 spellen met meerwaarde voor de Kinect ten opzichte van normale controls.
Nee awesome is het bij lange na niet.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Het verbaasd met dat mensen hier zoveel problemen hebben. Ik heb even goed de tijd genomen om de plaatsing en calibratie te doen. Ik heb redelijk engels ( zeker niet perfect ) en ik heb hooguit 1x op een avond dat hij iets net niet goed herkend. Ik gebruik het overal voor, zelfs navigeren in netflix!
Ik vraag me dan dus ook af, is het niet zo dat een aantal mensen hier de kinect onhandig geplaatst hebben of wellicht een defect model in hun kamer hebben staan?
Ook kan ik me voorstellen dat je wel enigszins engels moet kunnen spreken.
Overigens de enige die hij dus soms weigert is xbox record that
Ik vraag me dan dus ook af, is het niet zo dat een aantal mensen hier de kinect onhandig geplaatst hebben of wellicht een defect model in hun kamer hebben staan?
[ Voor 5% gewijzigd door Xenophoben op 27-08-2014 15:47 ]
De kinect 2.0 valt mij ook een beetje tegen, de auto sign-in en herkenning etc werkt bij mij perfect. Als mn vriendin toevallig voorbij loopt terwijl ik aan het gamen ben wordt ze vrolijk gegroet door het systeem.
De voice commands worden echter een stuk minder verwerkt. Dingen als "mute" en "unsnap" gaan vaak goed, maar andere commands bv om de xbox "uit" te krijgen zorgt veelal voor eindeloze herhaal kreten van EKSBOK SHUT DOWN EKSBOK TURN OFF! EKSBOK SHUT DOWN waarna ik het vaak alsnog opgeef en gewoon ouderwets de apparatuur uittik.
Verder sluit ik me bij phusebox aan dat het qua gaming ook zeer maginaal toevoegd op het moment (en met de kinectloze one's nu zal dat ook niet echt heel veel beter worden vrees ik)
De voice commands worden echter een stuk minder verwerkt. Dingen als "mute" en "unsnap" gaan vaak goed, maar andere commands bv om de xbox "uit" te krijgen zorgt veelal voor eindeloze herhaal kreten van EKSBOK SHUT DOWN EKSBOK TURN OFF! EKSBOK SHUT DOWN waarna ik het vaak alsnog opgeef en gewoon ouderwets de apparatuur uittik.
Verder sluit ik me bij phusebox aan dat het qua gaming ook zeer maginaal toevoegd op het moment (en met de kinectloze one's nu zal dat ook niet echt heel veel beter worden vrees ik)
[ Voor 20% gewijzigd door Stefmeister op 27-08-2014 16:17 ]
Klinkt als een defect systeem...Phusebox schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:42:
[...]
Hoe awesome het had kunnen zijn...
Voice commands werken zowel niet voor mij, alsook niet voor mijn vrouw of vrienden die het getest hebben. We zijn allemaal redelijk goed in ons Engels, zeker mijn vrouw die het dagelijks voor haar werk spreekt.
Het herkennen van personen gaat nu wel beter, al duurt het soms nog 10 seconde voor ik herkend word.
Iets anders dan voice en sign-in heb ik de Kinect nog niet voor gebruikt, want er zijn echt 0 spellen met meerwaarde voor de Kinect ten opzichte van normale controls.
Nee awesome is het bij lange na niet.
Shut down werkt sowieso niet.Stefmeister schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:04:
Heb je de support al bekeken..??
Er is overigens ook een Truc om kinect in te stellen met je headset (ipv luidsprekers). Dat heb ik gedaan omdat ik dus met een headset speel. Ik hoef maar te fluisteren en hij reageert al. Althans, behalve sinds die laatste update wat ik ergens noemde
[ Voor 65% gewijzigd door mowa op 27-08-2014 16:37 ]
Wat ook zeer belangrijk is : xbox ( wacht wacht ) commando
Als je te snel bent heb je problemen
Als je te snel bent heb je problemen
ja klopt, die pauze is belangrijk. Maar het blijft jammer dat het nog steeds net iets te veel commando's geven is met de juiste syntax.
Het zou fijn zijn als hij ook liet weten als je niet snapte. Dan weet je tenminste dat er iets gebeurde..... Want deze frustratie herken ik wel.
Xbox knop op je controller langer ingedrukt houden, krijg je vanzelf de vraag wat je wilt doen, shut down.Stefmeister schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:04:
Ben ik het geheel mee eens, laat een ledje knipperen of iets dergelijks op de kinect of in het scherm inderdaad. Ik heb dit al een aantal keer als feedback meegegeven aan Microsoft via de preview dashboard functionaliteit, ik zou zeggen: als jullie dat ook doen, grotere kans dat er wat mee gedaan gaat wordenYaz schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:34:
Het zou fijn zijn als hij ook liet weten als je niet snapte. Dan weet je tenminste dat er iets gebeurde..... Want deze frustratie herken ik wel.
Misschien de volgende keer de correcte opdracht geven: 'Xbox Turn Off' ?Stefmeister schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:04:
Hier moet ik het helaas mee eens zijn. Erg zonde dat dat niet beter van de grond gekomen is. Met de voice controls heb ik verder echt bijna geen problemen. Alleen Xbox Unsnap blijft lastig, maar dat wijt ik volledig aan mijn crappy uitspraak. De rest gaat eigenlijk altijd wel goed, vind het dan ook bijzonder dat er toch best veel mensen nog problemen mee heben.Verder sluit ik me bij phusebox aan dat het qua gaming ook zeer maginaal toevoegd op het moment (en met de kinectloze one's nu zal dat ook niet echt heel veel beter worden vrees ik)
Wow, eindelijk weer een game die een demo uitbrengt en dat vóór de game op de markt komt. Dat lijkt de afgelopen jaren een absolute zeldzaamheid geworden te zijn.Yaz schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:28:
Horizons fans opgelet!
[...]
source: http://forzamotorsport.net/en-us/news/fh2_demo_announce
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hier zat ik op te hopen!BM schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:39:
Wow, eindelijk weer een game die een demo uitbrengt en dat vóór de game op de markt komt. Dat lijkt de afgelopen jaren een absolute zeldzaamheid geworden te zijn.
Het lijkt me een schitterende game, maar ik ben een beetje bang dat het een beetje té arcade gaat zijn voor mijn smaak.
Kan ik het mooi eerst proberen.
Ja plus ben ik denk nog net iets te oldschool gamer dat ik het raar blijf vinden om tegen mn scherm te roepen wat ik wil, dit zal wellicht al beter gaan wanneer ik sommige dingen niet 3x moet herhalen. Mede daardoor heb ik nog steeds de voorkeur voor knopjes. Zoals idd afsluiten met de controller ipv voicecommands. De enige voice commands die ik nu gebruik zijn voor akties die door de gehele opzet van het systeem rondom kinect nu gewoon totaal niet logisch of extra omslachtig werken.
Soms komt er bv zo'n snap event (party starten bv) en ik weet niet hoe ik dat zonder voicecommand die tile weer snel weg krijg van mn scherm
Soms komt er bv zo'n snap event (party starten bv) en ik weet niet hoe ik dat zonder voicecommand die tile weer snel weg krijg van mn scherm
Er zijn meerdere mogelijkheden:Soms komt er bv zo'n snap event (party starten bv) en ik weet niet hoe ik dat zonder voicecommand die tile weer snel weg krijg van mn scherm
- De voice command "Xbox Unsnap"
- Naar Home en dan op de tile Unsnap drukken
- Dubbel op de Home-button op je controller drukken, zo schakel je naar de Snap, en dan op op de B-button.
- Naar Home, op de gesnapte app drukken en op de B-button drukken
xbl: superlucky luke
Stand alone kinect gaat $149 kosten. ($ = €)
Oh echtYaz schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:54:
[...]
Voor de mensen die ooit een losse kinect willen aanschaffen. Hij gaat los in de verkoop voor $150,- (dollar dus)
http://www.wpcentral.com/...t-stand-alone-october-149
Zojuist is de Kinect 2.0 hier ook aangekomen (de verkopende partij zal nu wel balen dat hij hem niet voor meer dan €50,- heeft verkocht...)
Vanavond laat zal ik hem eens aansluiten. Als ik probeer een account voor mijn dochtertje probeer aan te maken moet ik een email adres invoeren... Zijn er ook andere mogelijkheden?
Sowieso tips over hoe de Kinect goed in te stellen zijn welkom! Xbox one staat nu op USA overigens
Edit: Het ziet er naar uit dat Destiny toch te pre-loaden gaat zijn: https://store.xbox.com/en-US
"XBOX ONE GAME EXPECTED TO RELEASE ON 9/9/2014. YOU MAY DOWNLOAD THE GAME FROM XBOX LIVE BEFORE THEN, BUT IT WILL NOT BE PLAYABLE UNTIL 12:01 AM PDT / 3:01 AM EDT ON THE RELEASE DATE."
Vanavond laat zal ik hem eens aansluiten. Als ik probeer een account voor mijn dochtertje probeer aan te maken moet ik een email adres invoeren... Zijn er ook andere mogelijkheden?
Sowieso tips over hoe de Kinect goed in te stellen zijn welkom! Xbox one staat nu op USA overigens
Edit: Het ziet er naar uit dat Destiny toch te pre-loaden gaat zijn: https://store.xbox.com/en-US
"XBOX ONE GAME EXPECTED TO RELEASE ON 9/9/2014. YOU MAY DOWNLOAD THE GAME FROM XBOX LIVE BEFORE THEN, BUT IT WILL NOT BE PLAYABLE UNTIL 12:01 AM PDT / 3:01 AM EDT ON THE RELEASE DATE."
[ Voor 25% gewijzigd door D-Ed op 27-08-2014 18:49 ]
Ik heb braaf op de NL-release van de Xbox gewacht. En heb best zin om Forza 5 te spelen. Maar kijk ook uit naar de media-mogelijkheden van de Xbox One.
Ik vraag mij alleen af of Microsoft nog iets gaat doen qua regiospecifieke content, want daar is nog niks over bekend toch? Ik zou het namelijk echt een mega fail vinden als de Kinect geen NL voice commando's ondersteund en de tv-functies niet samenwerken met een Ziggo of UPC. Want dan hadden ze de One natuurlijk al vorig jaar uit kunnen brengen hier. Heb ik echt iets gemist?
Ik vraag mij alleen af of Microsoft nog iets gaat doen qua regiospecifieke content, want daar is nog niks over bekend toch? Ik zou het namelijk echt een mega fail vinden als de Kinect geen NL voice commando's ondersteund en de tv-functies niet samenwerken met een Ziggo of UPC. Want dan hadden ze de One natuurlijk al vorig jaar uit kunnen brengen hier. Heb ik echt iets gemist?
PSN: KeaveXL
Mijn vermoeden is dat behalve een NL game en film store plus NL menu de rest niet anders gaat zijn.KeaveXL schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 19:13:
Maar laten we hopen dat ik het verkeerd heb
Hoop toch ook dat de One Guide een keer zal gaan werken in Nederland!mtouw78 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 19:46:
[...]
Mijn vermoeden is dat behalve een NL game en film store plus NL menu de rest niet anders gaat zijn.
Maar laten we hopen dat ik het verkeerd heb
Ik zit met iets te tobben en weet niet of het kan
Ik heb een TV, met ingebouwde decoder (ik hoef dus geen kastje te hebben om tv te kijken, alleen de kabel)
Hoe kan ik het beste TV kijken op de Xbox, digitale tv gaat die tv tuner van microsoft niet pikken volgens mij .
Ik heb een TV, met ingebouwde decoder (ik hoef dus geen kastje te hebben om tv te kijken, alleen de kabel)
Hoe kan ik het beste TV kijken op de Xbox, digitale tv gaat die tv tuner van microsoft niet pikken volgens mij .
Niet helaas, omdat het signaal via de hdmi binnenkomt. Mogelijk ooit een keer als je provider je Xbox gaat ondersteunenRockvee2 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:04:
Ik zit met iets te tobben en weet niet of het kan
Lichtpuntje...
D-Ed schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 18:20:

En zelfs twee versies, goed geregeld !
[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 27-08-2014 22:13 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Staat ook in de beta nl store, maar nog geen koop knop kunnen ontdekken
Lichtpuntje...
Volgende keer voordat je de game start op het hoofdscherm onder options 'adventure mode' kiezen, dan kan je wel gewoon locaties kiezen.uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:42:
Momenteel een beetje hooked aan Diablo 3. Morgen misschien met 4 man (level 70) wat bounties en rifts proberen op Torment mode?
Schijnbaar zat jij nog in campaign mode.....
Combo time !
[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 28-08-2014 01:45 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Kan er nog niet op doorklikken, zullen ze wel mee bezig zijn dan (US store dan) - hopen dat we ze zo digitaal kunnen pre orderenjustifire schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:56:
[...]
En zelfs twee versies, goed geregeld !
Ik was gisteren toch iets te druk op de PC bezig dus helaas moeten missen
Vanavond ben ik van de partij voor wat bounties enzo!
Vanavond ben ik van de partij voor wat bounties enzo!
Larry Hryb @majornelson 6 u
Windows Phone and iOS Smart Glass users: You have an app update waiting for you. Threaded messaging, Game DVR record button and more.
ios smartglass NL !
Windows Phone and iOS Smart Glass users: You have an app update waiting for you. Threaded messaging, Game DVR record button and more.
ios smartglass NL !
En aan het downloadenglorixjim schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:30:
ios smartglass NL !
oe, smartglass xbox one ziet er goed uit:D
Eindelijk uit? Werd tijd. Kan mijn vriendin dat ding ook eens installeren op haar ipad.glorixjim schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:30:
ios smartglass NL !
NFS niet in de vault trouwens, gewoon 50% korting voor deals with gold
Beta van die app op WP was al tijdje beschikbaar, was af en toe bizar traag. Hopelijk hebben ze nog wat getweaked aan de snelheid.glorixjim schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:30:
ios smartglass NL !
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ios versie staat ook in de store zie ik !
zijn de wp en ios versies uit de beta nu? op android heb ik hem nog als beta staan en is idd echt te traag voor woorden.
Trouwens al iemand die via de NL store destiny kan kopen voor pre loaden?
Lichtpuntje...
Van de US store is hij nu weer compleet afgehaald. Vermoed dat ze mee bezig zijn dus.LuisjeNL schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:27:
[ Voor 18% gewijzigd door DrParanoid op 28-08-2014 10:33 ]
Hopelijk dat het vandaag nog gaat gebeuren, ik moet vandaag mijn geld opmaken van de nl store omdat het morgen helaas vervalt.
duimen:D
Lichtpuntje...
Hoeveel is Destiny bij de US store? (kan nu niet zien). 60 Dollars neem ik aan? Dan is het wel aantrekkelijk om destiny digitaal te halen, ben je 45 euro kwijt.
59.99 iddsvenerator schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:40:
Hoeveel is Destiny bij de US store? (kan nu niet zien). 60 Dollars neem ik aan? Dan is het wel aantrekkelijk om destiny digitaal te halen, ben je 45 euro kwijt.
Er zijn denk ik gewoon twee versies. De beta versie en de stabiele versie. Ik heb ze op mijn WP even beide gehad.LuisjeNL schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:27:
zijn de wp en ios versies uit de beta nu? op android heb ik hem nog als beta staan en is idd echt te traag voor woorden.
Voor Android de beta:
Google Play: Xbox One SmartGlass Beta
Android de stabiele versie:
Google Play: Xbox One SmartGlass
wow.
ben echt baffled vanmorgen..
heb op 23 sept 2013 al een xbox one day one besteld bij de officiele store..
ondertussen wat mailtjes gehad dat hij vertraagd was en dat ik gratis extra games kreeg voor mijn geduld. prima.
krijg nu vannacht een mailtje dat de day one uitverkocht is, dus dat ik pech heb (hoezo uitverkocht? heb een jaar geleden besteld, me dunkt dat ik hoog in het rijtje sta!) en dat ik een extra spel krijg..
ok, leuk maar niet echt interesse.. is het geschreven in een microscopisch lettertype, de titel van de mail is "let op, je xbox one is er bijna" en blijkt er in te staan dat ik hem dus niet krijg,maar een gewone, en mocht ik dat niet willen moet ik voor de 29e afmelding.
wat?
ik krijg niet wat ik een jaar geleden bestel, krijg kinect rivals ter compensatie en mocht ik het er niet mee eens zijn krijg ik 24 uur om te annuleren..
ik bel een aantal lokale retailers, ja hoor, ze krijgen gewoon day one's maar alles is al gereserveerd..
lekker naar je klanten toe..
ondertussen wat mailtjes gehad dat hij vertraagd was en dat ik gratis extra games kreeg voor mijn geduld. prima.
krijg nu vannacht een mailtje dat de day one uitverkocht is, dus dat ik pech heb (hoezo uitverkocht? heb een jaar geleden besteld, me dunkt dat ik hoog in het rijtje sta!) en dat ik een extra spel krijg..
ok, leuk maar niet echt interesse.. is het geschreven in een microscopisch lettertype, de titel van de mail is "let op, je xbox one is er bijna" en blijkt er in te staan dat ik hem dus niet krijg,maar een gewone, en mocht ik dat niet willen moet ik voor de 29e afmelding.
wat?
ik krijg niet wat ik een jaar geleden bestel, krijg kinect rivals ter compensatie en mocht ik het er niet mee eens zijn krijg ik 24 uur om te annuleren..
ik bel een aantal lokale retailers, ja hoor, ze krijgen gewoon day one's maar alles is al gereserveerd..
60 TB can not be enough
Jongens, (misschien is het al voorbij gekomen, maar ik heb het niet gevonden) heeft het straks ook nut om je account van de US om te zetten naar NL? Bijvoorbeeld met lag of iets dergelijks?
Of blijven jullie allemaal gewoon gift cards gebruiken en laten jullie de boel zo?
Is die via xbox store ook met die Vanguard pre-order bonus? Als dat niet zo is dan is de keus 50 euro hier kopen met die bonus, of voor 5 euro minder digitaal. Ik zou verwachten dat die Vanguard bonus-gear alleen echt hulpzaam is in het begin? Nadat je echt het spel meer speelt heb je natuurlijk al legendary en exotic gear.
Hoe zit die Game DVR record button eruit ? Iemand die een screenshot van een WP telefoon kan maken ? Kun je dan gewoon op je tel of tablet op het knopje drukken en er wordt automatisch een aantal minuten gestart ?glorixjim schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 08:30:
ios smartglass NL !
XBL: MRE Inc
Ik laat het zo IVM gunstige prijzen, en heb m'n NL credit card gewoon gekoppeldDefnosh schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:44:
Jongens, (misschien is het al voorbij gekomen, maar ik heb het niet gevonden) heeft het straks ook nut om je account van de US om te zetten naar NL? Bijvoorbeeld met lag of iets dergelijks?Of blijven jullie allemaal gewoon gift cards gebruiken en laten jullie de boel zo?
discussie is al eerder geweest, meeste spellen kun je wel op EU spelen aangezien je XBOX in de EU staat, of kun je kiezen of je US of EU servers wilt.
99% kans dat wanneer er iets veranderd in MS haar policy betreffende dit (wat nog compleet niet zeker is dat die gaat veranderen) dat MS je een refund geeft van alles of je games gewoon transferred naar EU store.
vanochtend stonden er 3:svenerator schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:46:
[...]
Is die via xbox store ook met die Vanguard pre-order bonus? Als dat niet zo is dan is de keus 50 euro hier kopen met die bonus, of voor 5 euro minder digitaal. Ik zou verwachten dat die Vanguard bonus-gear alleen echt hulpzaam is in het begin? Nadat je echt het spel meer speelt heb je natuurlijk al legendary en exotic gear.
1 met vanguard pre order bonus
1 digital collector's
1 normaal zonder iets
[ Voor 25% gewijzigd door DrParanoid op 28-08-2014 10:48 ]
Lag misschien, sommige games pakken gewoon de server die het dichtsbij is (titanfall)
en je hoeft je account niet over te zetten, je kan gewoon een us en nl account naast elkaar gebruiken.!
Op het moment dat je iets koopt in de Nl store, moet je wel even je xbox opnieuw opstarten zodat hij de nl download start, daarna kan je meteen weer terug naar de us en download hij rustig verder:)
en je hoeft je account niet over te zetten, je kan gewoon een us en nl account naast elkaar gebruiken.!
Op het moment dat je iets koopt in de Nl store, moet je wel even je xbox opnieuw opstarten zodat hij de nl download start, daarna kan je meteen weer terug naar de us en download hij rustig verder:)
Lichtpuntje...
Day one is écht niet speciaal, zou er geen probleem van maken als je nog een extra gratis spel krijgt hoor. Staat gewoon Day One opfreak1 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:44:
wow.
wat?
en een achievementX-Fighter schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:48:
[...]
Day one is écht niet speciaal, zou er geen probleem van maken als je nog een extra gratis spel krijgt hoor. Staat gewoon Day One op
Dan liever een game met 1000 gamerpoints
Buiten het feit dat het echt niet netjes is mis je echt helemaal niets aan de day-one edition. Je krijgt een chievo die niemand verder te zien krijgt en je er zit een extra stickertje op je controller. Oh, en de doos is zwart maar waarschijnlijk gooi je deze toch weg.freak1 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:44:
<knip>
wat?
<knip>
Buiten het feit dat een day one nu niet echt day one is;)
day one plus 330 ofzo voor het gevoel dan he
day one plus 330 ofzo voor het gevoel dan he
Lichtpuntje...
Staan er weer in op de US store, maar linken naar een page nog available / 404LuisjeNL schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:35:
Hopelijk dat het vandaag nog gaat gebeuren, ik moet vandaag mijn geld opmaken van de nl store omdat het morgen helaas vervalt.
/edit: en weer weg
[ Voor 12% gewijzigd door DrParanoid op 28-08-2014 10:56 ]
IOS app was al heel lang uit beta toch? Apple laat (nog) geen Beta apps toe in hun store namelijk.LuisjeNL schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:27:
Ik heb hem al een paar maanden op mijn iPad.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
of je apple account staat op US, of je hebt de 360 smartglass appDonstil schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:56:
[...]
IOS app was al heel lang uit beta toch? Apple laat (nog) geen Beta apps toe in hun store namelijk.
Ik heb hem al een paar maanden op mijn iPad.
of je hebt je ipad gejailbreaked ofc
[ Voor 12% gewijzigd door DrParanoid op 28-08-2014 11:00 ]
Ik had hem ook via een US itunes account(speciaal aangemaakt voor smartglass)DrParanoid schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:57:
[...]
of je apple account staat op US, of je hebt de 360 smartglass appde one smartglass app is vandaag pas beschikbaar bij mij.
Heeft iemand trouwens ervaring met het veranderen van je Microsoft account/e-mailadres van je Xbox account?
Ik had destijds namelijk een gamertag aangemaakt via mijn 'hoofd' e-mailadres voordat ik mijn Xbox 360 kocht. Toen ik de Xbox kreeg had ik nog geen live, dus ook geen e-mailadres aan mijn account gelinked en aangezien mijn 'officiele' e-mailadres al een Xbox account had kon ik die dus niet toewijzen. Toen was het nog niet zo'n probleem, dus heb ik gewoon een 2e e-mailadres aangemaakt.
Nu is het namelijk best irritant dat ik geen smart glass kan gebruiken op mijn Surface zonder met een ander account in te gaan loggen en op mijn Windows Phone gaat het helemaal niet.
Ik weet nu dat ik mijn Xbox account op mijn 'officiele' e-mailadres gewoon aan een ander e-mailadres zonder Xbox account kan toewijzen, maar ik vraag me af wat de gevolgen zijn voor onder andere:
- Over gebleven tegoed.
- Licenses van games die ik al gekocht heb. Zijn die opnieuw te downloaden?
Mocht niemand het antwoord weten dan wordt het via de support chat even vragen.
Ik had destijds namelijk een gamertag aangemaakt via mijn 'hoofd' e-mailadres voordat ik mijn Xbox 360 kocht. Toen ik de Xbox kreeg had ik nog geen live, dus ook geen e-mailadres aan mijn account gelinked en aangezien mijn 'officiele' e-mailadres al een Xbox account had kon ik die dus niet toewijzen. Toen was het nog niet zo'n probleem, dus heb ik gewoon een 2e e-mailadres aangemaakt.
Nu is het namelijk best irritant dat ik geen smart glass kan gebruiken op mijn Surface zonder met een ander account in te gaan loggen en op mijn Windows Phone gaat het helemaal niet.
Ik weet nu dat ik mijn Xbox account op mijn 'officiele' e-mailadres gewoon aan een ander e-mailadres zonder Xbox account kan toewijzen, maar ik vraag me af wat de gevolgen zijn voor onder andere:
- Over gebleven tegoed.
Ik zie nu dat er 3 versies van destiny in de us store staan: gewoon, vanguard en digital guardian edition
idd, bij mij nog steeds doorlinkend naar een 404, wel nieuwe game toegevoegd op US store:xAnarchyBaS schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:07:
Ik zie nu dat er 3 versies van destiny in de us store staan: gewoon, vanguard en digital guardian edition
https://store.xbox.com/en...52-4107-8b59-14d255b315a3
Stick it to the man
Misschien net al guacq een day one games with gold?
[ Voor 6% gewijzigd door DrParanoid op 28-08-2014 11:17 ]
Weggooien? Daar is een zolder voor!Yaz schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:50:
[...]
Oh, en de doos is zwart maar waarschijnlijk gooi je deze toch weg.
Dit inderdaad ^db I Delirium schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:21:
[...]
Weggooien? Daar is een zolder voor!
Vroeger altijd een boze papa toen ik thuis woonde omdat al die "klote dozen" zoveel ruimte innamen
USA store. Daar kan iedereen heel makkelijk een login voor aanmaken.DrParanoid schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:57:
[...]
of je apple account staat op US, of je hebt de 360 smartglass appde one smartglass app is vandaag pas beschikbaar bij mij (en volgens mij ook in de store, kan een paar dagen schelen maar zeker geen maanden)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
idd, en is altijd goed voor de verkoop als je alles er nog bij hebt zitten;)
Lichtpuntje...
Wat jij wilt het is het samenvoegen (mergen) van 2 microsoft accounts. Voor zover ik weet doet Microsoft dit niet. Je gamertag is geen los entiteit maar een onderdeel van een microsoft account, je kan deze niet zomaar overhoppen naar een ander al bestaand en in gebruik email adres. Je kan wel een nieuw schoon email adres op je live id zetten zonder problemen. Maar daar heb jij dan weer helemaal niets aan.Ereaser schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:05:
Heeft iemand trouwens ervaring met het veranderen van je Microsoft account/e-mailadres van je Xbox account?
Ik had destijds namelijk een gamertag aangemaakt via mijn 'hoofd' e-mailadres voordat ik mijn Xbox 360 kocht.
<knip>
- Over gebleven tegoed.
Maar de beste manier om hier achter te komen is support te benaderen. Kijken wat ze voor je kunnen doen.
Ik persoonlijk zou afscheid nemen van je "prive" Microsoft account en een bruikbaar email adres onder je "xbox" Microsoft account zetten en deze voortaan gaan gebruiken. Ik neem dan wel aan dat je geen licenties en abbonementen hebt lopen op je "prive" account.
Ik ben bang dat we toch nog even moeten wachten, volgens dit bericht kunnen we pas de 6e preloaden.
[ Voor 4% gewijzigd door xAnarchyBaS op 28-08-2014 11:30 ]
Heb daar geen probleem mee, of je internet moet zóóó sloom zijn.xAnarchyBaS schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:29:
Ik ben bang dat we toch nog even moeten wachten, volgens dit http://destinynews.net/xbox-digital-guardian-edition/ bericht kunnen we pas de 6e preloaden.
gaat alleen over de preload he, niet over de pre-order / alvast betalenxAnarchyBaS schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:29:
Ik ben bang dat we toch nog even moeten wachten, volgens dit bericht kunnen we pas de 6e preloaden.
Ik denk dat het in dit geval hetzelfde zal zijn, de tekst bij de game zegt:DrParanoid schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:33:
[...]
gaat alleen over de preload he, niet over de pre-order / alvast betalen
Once purchase is complete, download this game by selecting the “Manage” button on the product details page on your console. Upgrade to the Destiny Digital Guardian Edition to receive a digital download copy of Destiny, and access to the Vanguard Armory and Emblem pre-order bonus, an exclusive Ghost Casing, Player Ship, and Player Emblem, and a reservation for two upcoming Destiny Expansions featuring all new storylines, new cooperative and competitive activities, and new weapons, armor, and gear to earn.
Ga hem wel een keer beneden in het licht proberen maar in mijn mancave op zolder met weinig licht en schuine daken wil ie niet goed werken. Die gestures werken niet en alleen EKKKKSSBOX werkt om hem iets te laten doenXenophoben schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 15:47:
Het verbaasd met dat mensen hier zoveel problemen hebben. Ik heb even goed de tijd genomen om de plaatsing en calibratie te doen. Ik heb redelijk engels ( zeker niet perfect ) en ik heb hooguit 1x op een avond dat hij iets net niet goed herkend. Ik gebruik het overal voor, zelfs navigeren in netflix!
Maar de gestures doet hij op de IR camera, licht maakt dus niet uit, weinig licht is eigenlijk beter. Maar heb je de kinect ooit gekalibreerd?wimpie007 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:40:
[...]
Ga hem wel een keer beneden in het licht proberen maar in mijn mancave op zolder met weinig licht en schuine daken wil ie niet goed werken. Die gestures werken niet en alleen EKKKKSSBOX werkt om hem iets te laten doen
Ik was er inderdaad al achter dat Microsoft geen accounts merged en dat is inderdaad namelijk precies wat ik wil. Je kan wel het e-mailadres van je huidige gamertag veranderen, maar zoals ik al zei weet ik niet wat hier de gevolgen van zijn.Yaz schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:25:
[...]
Wat jij wilt het is het samenvoegen (mergen) van 2 microsoft accounts. Voor zover ik weet doet Microsoft dit niet. Je gamertag is geen los entiteit maar een onderdeel van een microsoft account, je kan deze niet zomaar overhoppen naar een ander al bestaand en in gebruik email adres. Je kan wel een nieuw schoon email adres op je live id zetten zonder problemen. Maar daar heb jij dan weer helemaal niets aan.
Maar de beste manier om hier achter te komen is support te benaderen. Kijken wat ze voor je kunnen doen.
Ik persoonlijk zou afscheid nemen van je "prive" Microsoft account en een bruikbaar email adres onder je "xbox" Microsoft account zetten en deze voortaan gaan gebruiken. Ik neem dan wel aan dat je geen licenties en abbonementen hebt lopen op je "prive" account.
Over de laatste suggestie had ik nog niet nagedacht. Ik heb inderdaad geen licenties en abonnementen op mijn prive account, op wat gratis Win8 games na.
Misschien dat dat uitkomst bied mocht ik er met support niet uitkomen. Dus die zal ik dit weekend eens benaderen, in ieder geval bedankt
Mmm maar bij de Day One krijg je toch 2 spellen Fifa 15 en Forza, dus als je er nu maar 1 krijgt lijkt me dat niet zo'n beste deal....X-Fighter schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 10:48:
[...]
Day one is écht niet speciaal, zou er geen probleem van maken als je nog een extra gratis spel krijgt hoor. Staat gewoon Day One op
Veranderen van email adres zou geen gevolgen moeten hebben. Je kan gewoon je primairy adres aanpassen van je Microsoft account en dan die gebruiken voor de aanlog.Ereaser schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:51:
[...]
Ik was er inderdaad al achter dat Microsoft geen accounts merged en dat is inderdaad namelijk precies wat ik wil. Je kan wel het e-mailadres van je huidige gamertag veranderen, maar zoals ik al zei weet ik niet wat hier de gevolgen van zijn.
Probeerde dus even mij account US compatible te maken, maar kreeg dus hele tijd een error bericht dat het op dit moment niet kan, zowel op NL en US site. Kan iemand bevestigen als je naar je eigen billing info gaat het op dit moment niet lukt.
Deze bedoel je?harrytasker schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:54:
[...]
Mmm maar bij de Day One krijg je toch 2 spellen Fifa 15 en Forza, dus als je er nu maar 1 krijgt lijkt me dat niet zo'n beste deal....
http://www.xbox.com/nl-NL...xbox-one#fbid=2LZC2Aws-y5
Die set is niet specifiek alleen voor de day one consoles.harrytasker schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:54:
[...]
Mmm maar bij de Day One krijg je toch 2 spellen Fifa 15 en Forza, dus als je er nu maar 1 krijgt lijkt me dat niet zo'n beste deal....
http://www.totalxbox.com/...ng-achievements-revealed/
De achievements voor Forza Horizon 2 zijn bekend.
De achievements voor Forza Horizon 2 zijn bekend.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Zolang deze nog niet gekoppeld is aan een andere Microsoft Account..svenerator schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:58:
Probeerde dus even mij account US compatible te maken, maar kreeg dus hele tijd een error bericht dat het op dit moment niet kan, zowel op NL en US site. Kan iemand bevestigen als je naar je eigen billing info gaat het op dit moment niet lukt.
Wat ook kan is een nieuwe alias aanmaken via je account en deze koppelen aan je Microsoft account. Je houd zou ook je oude mail address.. of je kan dan je oude address verwijderen..
A Soldiers manual and a pair of boots.
Zijn jullie, Xbox one bezitters over het algemeen tevreden van de console?
Ik heb reeds een Xbox en Xbox 360 gehad, ik heb ze altijd verkozen boven Playstation. Ik ben zo stilaan klaar voor een nieuwe console maar dit keer twijfel ik toch wel enorm. Zeker met de hardware performantie van de PS4 en het betere design.
Toch wil ik de Xbox one nog niet afschrijven, zeker nu dat ie zonder kinect verkocht gaat worden dat vind ik al een pluspunt, maar kunnen jullie mij overtuigen?
Alvast bedankt!
Ik heb reeds een Xbox en Xbox 360 gehad, ik heb ze altijd verkozen boven Playstation. Ik ben zo stilaan klaar voor een nieuwe console maar dit keer twijfel ik toch wel enorm. Zeker met de hardware performantie van de PS4 en het betere design.
Toch wil ik de Xbox one nog niet afschrijven, zeker nu dat ie zonder kinect verkocht gaat worden dat vind ik al een pluspunt, maar kunnen jullie mij overtuigen?
Alvast bedankt!
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Pfft.. en weer een overtuigingsverzoek. Koop lekker een PS4. Sneller, mooier en met extra gratis een netwerk wat met enige regelmaat down is.... Lijkt me heeerlijk!Darks schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:38:
Alvast bedankt!
Denk dat je er wel vanuit mag gaan dat de meeste actieve tweeakters op dit forum tevreden zijn over hun One. Over wel of geen Kinect zijn de meningen verdeeld en hangt voornamelijk van je eigen interesse en budget af.Darks schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:38:
Alvast bedankt!
Heb mijn One vorig jaar december gekocht en tot nu toe veel plezier ervan gehad.
Die hardware discussie is voor mij totaal niet belangrijk maar de complete ervaring van het OS en de community des te meer. (doet mij allemaal een beetje aan de Mp discussie van camera's denken van enkele jaren geleden)
Lekker behulpzaamYaz schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:44:
[...]
Pfft.. en weer een overtuigingsverzoek. Koop lekker een PS4. Sneller, mooier en met extra gratis een netwerk wat met enige regelmaat down is.... Lijkt me heeerlijk!
nee, alle gekheid op n stokje: laat je zelf overtuigen zou ik zeggen. Aan beide consoles is niet veel mis, laat je leiden door welke games je interessant vind, hoe je de controller vind (ik vind die van de one bijvoorbeeld een hele slag beter nog dan die van de 360 die ik al heel erg goed vond), en of je vriendenkring een bepaalde keuze maakt (of juist niet
Meer dan tevreden (of meer tevreden dan verwacht). Performance verschil merk je geen fuck van tijdens het gamen, ga gewoon af op exclusives, controller en ja/nee tegen kinect en maak dan je keuze.Darks schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:38:
Alvast bedankt!
+ kijk ook eens naar hoe de bedrijven ontwikkelen en naar ons voetvolk luisteren de afgelopen tijd als je dat belangrijk vind.
[ Voor 7% gewijzigd door DrParanoid op 28-08-2014 14:15 ]
Ja sorry hoor maar ik denk dat er op elke pagina van deze thread minstens een "waarom zou ik een X1 moeten kopen" vraag staat. En op veel van die vragen heb ik geantwoord op een normale positieve manier. Maar na vraag nummer 42 ben ik het wel een beetje beu. Doe onderzoek, maak je eigen mening, doe iets!
Het ging ook niet zozeer 'moet ik er eentje kopen', maar zijn de mensen er tevreden mee. Ik an sich wel, maar ik blijf skeptisch over de toekomst van het regio-vrije en de nu soms zorgwerkende traagheid van het OS.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!