Mijn keus is pas geleden gevallen op de X1. Waarom?Darks schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:38:
Zijn jullie, Xbox one bezitters over het algemeen tevreden van de console?
Ik heb reeds een Xbox en Xbox 360 gehad, ik heb ze altijd verkozen boven Playstation. Ik ben zo stilaan klaar voor een nieuwe console maar dit keer twijfel ik toch wel enorm. Zeker met de hardware performantie van de PS4 en het betere design.
Toch wil ik de Xbox one nog niet afschrijven, zeker nu dat ie zonder kinect verkocht gaat worden dat vind ik al een pluspunt, maar kunnen jullie mij overtuigen?
Alvast bedankt!
in de vorige generatie bevielen me de games van de 360 beter als van de PS3. Ik verwacht dat ik ook deze generatie weer meer xbox games leuker ga vinden als PS games.
Ik vind de kinect wel bijdragen aan een meer next gen gevoel. Je kan je complete home system besturen met de xbox.
MS heeft (gezien de zeer slechte start) bewezen toch goed te luisteren naar de gamers en doet er alles aan om de xbox continue te verbeteren.
Servers van de xbox waren al en zullen ook beter blijven dan die van sony.
Ik ben altijd zeer gecharmeert geweest van de controller. De nieuwe is een verbetering van het oude. Dus alleen maar beter.
Al met al zijn dat mijn redenen om de xbox te kiezen en kan ook niet wachten om deze volgende week te mogen ontvangen.
Welke jij moet kiezen is afhankelijk van je eigen wensen.