• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:31
Darks schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:38:
Zijn jullie, Xbox one bezitters over het algemeen tevreden van de console?

Ik heb reeds een Xbox en Xbox 360 gehad, ik heb ze altijd verkozen boven Playstation. Ik ben zo stilaan klaar voor een nieuwe console maar dit keer twijfel ik toch wel enorm. Zeker met de hardware performantie van de PS4 en het betere design.

Toch wil ik de Xbox one nog niet afschrijven, zeker nu dat ie zonder kinect verkocht gaat worden dat vind ik al een pluspunt, maar kunnen jullie mij overtuigen?

Alvast bedankt! :)
Mijn keus is pas geleden gevallen op de X1. Waarom?
in de vorige generatie bevielen me de games van de 360 beter als van de PS3. Ik verwacht dat ik ook deze generatie weer meer xbox games leuker ga vinden als PS games.
Ik vind de kinect wel bijdragen aan een meer next gen gevoel. Je kan je complete home system besturen met de xbox.
MS heeft (gezien de zeer slechte start) bewezen toch goed te luisteren naar de gamers en doet er alles aan om de xbox continue te verbeteren.
Servers van de xbox waren al en zullen ook beter blijven dan die van sony.
Ik ben altijd zeer gecharmeert geweest van de controller. De nieuwe is een verbetering van het oude. Dus alleen maar beter.

Al met al zijn dat mijn redenen om de xbox te kiezen en kan ook niet wachten om deze volgende week te mogen ontvangen.

Welke jij moet kiezen is afhankelijk van je eigen wensen.

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

danplo

The Force is strong with me

SinergyX schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:36:
Het ging ook niet zozeer 'moet ik er eentje kopen', maar zijn de mensen er tevreden mee. Ik an sich wel, maar ik blijf skeptisch over de toekomst van het regio-vrije en de nu soms zorgwerkende traagheid van het OS.
Ik ben net als jij ook nog steeds bang dat als de Xbox One dadelijk officieel in Nederland te koop is dat het regio-vrij gebied met dubbele deuren en sloten word dicht gezet ( ik hoop het niet natuurlijk :9 ) Je ziet het al bij sommige apps dat ze weten dat je niet uit de UK of US komt en je niet van hun dienst gebruik kunt maken. Maar goed dan nog blijf ik erg positief over de Xbox One. Software en hardware zit het gewoon goed in mekaar en wordt met de maand steeds beter en beter. En die traagheid zullen ze nog wel iets kunnen tweaken lijkt me ? Hun proriteit ligt op dit moment meer op nieuwe feature en nog eens nieuwe feature.

Nog een Destiny quote van Gamespot website met de nodige pre-load info:
"The confirmation of the pre-load option for Destiny on Xbox One comes after an Xbox.com listing--which has since been removed--revealed that this would be the case. This listing said the game would unlock at 12:01 AM PDT/3:01 AM EDT on September 9.

A Microsoft representative confirmed that Destiny for Xbox One will support pre-loading in a statement to Polygon. The game's file size was not specified, though details should be announced soon. "We'll have more details to share soon about the pre-order and pre-download window for Destiny," Microsoft said
"

[ Voor 24% gewijzigd door danplo op 28-08-2014 15:30 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
danplo schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:56:
[...]
Ik ben net als jij ook nog steeds bang dat als de Xbox One dadelijk officieel in Nederland te koop is dat het regio-vrij gebied met dubbele deuren en sloten word dicht gezet ( ik hoop het niet natuurlijk :9 )
Dit is echt een zorg die niet terecht is. Momenteel kunnen mensen in de UK, Duitsland en waar dan ook games kopen uit de USA store. Dit hebben ze niet aangepakt en er is geen reden om aan te nemen dat dit nu wel gaat gebeuren. .
danplo schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:56:
[...]Je ziet het al bij sommige apps dat ze weten dat je niet uit de UK of US komt en je niet van hun dienst gebruik kunt maken.
Dit zijn de apps die dit wel moeten doen vanwege licentieovereenkomsten. Een spel wat zowel hier uit komt als in de USA zal echt niet dit soort truuken gaan uithalen. Dit is in niemands voordeel en alleen maar extra beheer voor de maker van het product.

Gamertag: YazNL

• danplo

danplo

Yaz schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:30:
[...]
Dit is echt een zorg die niet terecht is. Momenteel kunnen mensen in de UK, Duitsland en waar dan ook games kopen uit de USA store. Dit hebben ze niet aangepakt en er is geen reden om aan te nemen dat dit nu wel gaat gebeuren. .
Daar heb je idd een punt, maar misschien hebben ze dit expres open gelaten, omdat Microsoft wist dat veel mensen uit andere landen toch een Xbox One gingen importeren en hierdoor de regio-vrij hebben ingevoerd, zodat voorlopig iedereen aan de slag kon gaan ??
[...]

Dit zijn de apps die dit wel moeten doen vanwege licentieovereenkomsten. Een spel wat zowel hier uit komt als in de USA zal echt niet dit soort truuken gaan uithalen. Dit is in niemands voordeel en alleen maar extra beheer voor de maker van het product.
Daar heb je nogmaals een punt, bedankt voor je toelichting hierop.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Darks schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 13:38:
Zijn jullie, Xbox one bezitters over het algemeen tevreden van de console?

Ik heb reeds een Xbox en Xbox 360 gehad, ik heb ze altijd verkozen boven Playstation. Ik ben zo stilaan klaar voor een nieuwe console maar dit keer twijfel ik toch wel enorm. Zeker met de hardware performantie van de PS4 en het betere design.

Toch wil ik de Xbox one nog niet afschrijven, zeker nu dat ie zonder kinect verkocht gaat worden dat vind ik al een pluspunt, maar kunnen jullie mij overtuigen?

Alvast bedankt! :)
Heel tevreden, op hardware performantie van PS4 vs Xbox One heb ik dit te zeggen:
But just because the PS4 is the most powerful new console around right now, it doesn't mean it will necessarily be this way forever. Shishkovstov says that Microsoft is constantly improving tools for developers.
En persoonlijk vind ik dat Xbox One op dit moment de beste en leukste exclusives heeft, ook in de toekomst gezien.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
danplo schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:35:
[...]
Daar heb je idd een punt, maar misschien hebben ze dit expres open gelaten, omdat Microsoft wist dat veel mensen uit andere landen toch een Xbox One gingen importeren en hierdoor de regio-vrij hebben ingevoerd, zodat voorlopig iedereen aan de slag kon gaan ??
Dat zou pas echt een bizarre reden zijn. Niet ondersteunen maar wel mogelijkheden inbouwen om het te kunnen. Als je problemen wilt krijgen zijn dit de acties die je moet doen als bedrijf want daar kom je echt niet mee weg.

Diezelfde mensen konden overigens ook gewoon de disken kopen. Dus support voor digitaal aanschaffen had helemaal niet gehoeven.

Gamertag: YazNL

Wat nu kan, of kon, zegt niets over terecht of niet zorgen hebben hoe dit gaat aflopen.

Dat opzicht verbaast mij het bijvoorbeeld dat D3 gewoon 'regiovrij' is, terwijl heel battle.net en alle voorgaande versies keiharde US/EU regio-splitsing hadden. Hopelijk blijft MS doorgaan op het pad van 'geen grenzen', zolang ik er rekening mee houd, zal het nooit als verassing komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Pethor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
SinergyX schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:48:
[...]

Wat nu kan, of kon, zegt niets over terecht of niet zorgen hebben hoe dit gaat aflopen.

Dat opzicht verbaast mij het bijvoorbeeld dat D3 gewoon 'regiovrij' is, terwijl heel battle.net en alle voorgaande versies keiharde US/EU regio-splitsing hadden. Hopelijk blijft MS doorgaan op het pad van 'geen grenzen', zolang ik er rekening mee houd, zal het nooit als verassing komen.
Die splitsing heeft Blizzard altijd gedaan om je naar de juiste (dichtstbijzijnde) server te sturen, zo ver ik weet. Je kon altijd zelf kiezen op welke je ging spelen.
Pethor schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:00:

Die splitsing heeft Blizzard altijd gedaan om je naar de juiste (dichtstbijzijnde) server te sturen, zo ver ik weet. Je kon altijd zelf kiezen op welke je ging spelen.
De originele PC versies waren altijd US en EU gescheiden, zelfde als WoW en Starcraft.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48

TheVMaster

Moderator WOS
danplo schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:35:
[...]

[...]

Daar heb je nogmaals een punt, bedankt voor je toelichting hierop.
Neuh....toen ze dit bedacht hadden zou de Xbox One nog in veel meer landen gelanceerd gaan worden dan uiteindelijk het geval is geweest (vorig jaar november). De console is regio vrij en blijft dat. De apps die regio gebonden zijn, zijn voornamelijk die van TV/Film/Muziek aanbieders....tja...die maken afspraken per regio (daar zouden ze ook snel vanaf moeten stappen, maar dat gaat nog jaaaaaren duren).

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Als ze het hele regio vrije gebeuren weer in zouden trekken schieten ze zichzelf gigantisch in de voet.
Dan komt de hele shit storm weer over MS heen net nu ze het goed aan het maken zijn.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk :p

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:41
Destiny Xbox One now available for Pre-order

DestinyContent: Destiny

Check pre-order price and availability in your Xbox LIVE region

Game Description: XBOX ONE GAME EXPECTED TO RELEASE ON 9/9/2014. YOU MAY DOWNLOAD THE GAME FROM XBOX LIVE BEFORE THEN, BUT IT WILL NOT BE PLAYABLE UNTIL 12:01 AM PDT / 3:01 AM EDT ON THE RELEASE DATE.

Once purchase is complete, download this game by selecting the “Manage” button on the product details page on your console. Upgrade to the Destiny Digital Guardian Edition to receive a digital download copy of Destiny, and access to the Vanguard Armory and Emblem pre-order bonus, an exclusive Ghost Casing, Player Ship, and Player Emblem, and a reservation for two upcoming Destiny Expansions featuring all new storylines, new cooperative and competitive activities, and new weapons, armor, and gear to earn. Destiny is a next generation first person shooter, with rich cinematic storytelling set in huge worlds to explore. Create and customize your Guardian. Defeat your enemies. Become Legend in intense cooperative, competitive, and innovative public gameplay modes.

Note: There are two versions of Destiny available for pre-order – the Destiny Pre-Order Edition and the Destiny Digital Guardian Edition. Click each link for more details.

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Werkt niet, daar waar de knop zou zitten voor pre-order from xbox store, staat not available.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Ereaser schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:15:
Als ze het hele regio vrije gebeuren weer in zouden trekken schieten ze zichzelf gigantisch in de voet.
Dan komt de hele shit storm weer over MS heen net nu ze het goed aan het maken zijn.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk :p
Zolang Sony het niet doet zal MS het ook niet doen. En Sony zal het niet doen zolang MS het niet doet. Daarnaast hebben noch Sony, noch MS baat bij een regiolock omdat het nu veel aantrekkelijker is om digitaal te kopen wat tweedehandsverkoop tegengaat.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

xAnarchyBaS schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:34:
[...]

Werkt niet, daar waar de knop zou zitten voor pre-order from xbox store, staat not available.
Nu wel weer.

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:44
Vanavond voor het eerst beginnen aan Diablo III op de one, op de pc al aardig gespeeld. Als er meer mensen op lvl 0 beginnen voeg me toe. :) SgtPoen

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
Microsoft support is sneeeeel _/-\o_

Maandagavond om 19:50 m'n X1 ingeleverd bij UPS, en nu net bericht dat een nieuwe/andere X1 weer op de weg terug is :9

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Heb net een mail binnen van ubisoft, AC: Unity is 2 weken vertraagd. Jammer, maar geen ramp

In september Super Time Force en Crimson Dragon bij Games with Gold.
En voor de mensen die niet kunnen wachten op Halo:MCC, is Halo: Reach gratis op de X360

[ Voor 46% gewijzigd door xAnarchyBaS op 28-08-2014 19:05 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

BM schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:02:

Maandagavond om 19:50 m'n X1 ingeleverd bij UPS, en nu net bericht dat een nieuwe/andere X1 weer op de weg terug is :9
Hoop dat Redcoon het zeflde doet. Dinsdag avond ingeleverd bij PostNL maar hij is nog in het sorteercentrum? Terwijl er wel staat dat die vandaag wordt afgeleverd :+

Al wel contact gehad en ze zouden vast wat dingen in behandeling gaan nemen dus hoop dat ik zaterdag een nieuwe heb

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Destiny Digital Guardian edition aangeschaft, ben er klaar voor :)

Staat ook een nieuwe game voor 10 dollar in de store, Stick it to the man, weer zo'n game vanuit het niets.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:05
Weet niet of dit al voorbij is gekomen:

Need for Speed Rivals is nu in de aanbieding voor 25 dollar.. https://store.xbox.com/en...60-43cc-9e7c-676101e21b39

Xbox Live: MarkH

• X-Fighter
MarkH NL schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:25:
Weet niet of dit al voorbij is gekomen:

Need for Speed Rivals is nu in de aanbieding voor 25 dollar.. https://store.xbox.com/en...60-43cc-9e7c-676101e21b39
Ik heb hem daarnet gekocht voor 19 euro :)

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:57

W84

Ook gekocht, maar die gaat natuurlijk binnenkort richting EA Access. Dat had ik ook kunnen doen. :+

• danplo

danplo

justifire schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:19:
Destiny Digital Guardian edition aangeschaft, ben er klaar voor :)
Nice ik zie hem ook eindelijk met een pre-order knop staan. :9
Ik denk dat ik ook voor het totale pakket ga, dan ben je gelijk helemaal klaar.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:05
danplo schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:41:
[...]

Nice ik zie hem ook eindelijk met een pre-order knop staan. :9
Ik denk dat ik ook voor het totale pakket ga, dan ben je gelijk helemaal klaar.
Kost dat? :)

• danplo

danplo

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Er is echt geen touw aan de update snelheid vast te knopen zeg. Er komt nu een 1,8 GB grote update binnen welke in nog geen 3 minuten gedownload was terwijl er eergisteren een update van 180 MB bijna 60 minuten van mijn leven heeft gekost :p

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• X-Fighter
BM schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:02:

Ik heb er wat moeite mee, had voor 2 controllers een aanvraag gedaan maar wat een moeite toch allemaal... Ik ga het gewoon laten verjaren, wacht wel tot ze alles degelijk doen en gratis.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
X-Fighter schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:50:
[...]

Ik heb er wat moeite mee, had voor 2 controllers een aanvraag gedaan maar wat een moeite toch allemaal... Ik ga het gewoon laten verjaren, wacht wel tot ze alles degelijk doen en gratis.
Ik dacht dat UPS alles gratis ophaalt en brengt binnen garantie periode?

• X-Fighter
harrytasker schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:54:
[...]

Ik dacht dat UPS alles gratis ophaalt en brengt binnen garantie periode?
Die indruk heb ik toch niet. Vroeger met de Xbox 360, moest ik niets doen, zeiden ze gewoon ophalen morgen.

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:57

W84

Gisteren was die digitale Destiny gratis! :+

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:11
Bedankt voor de reacties al.

Een meer specifiek vraagje over de Xbox One, hoe werkt de HMDI pass through eigenlijk met digitale tv in België en Nederland?

Ik las al via google dat je de 'channel information' enkel in de US krijgt, maar hoe werkt het TV kijken door de Xbox op zich? Goed of niet?

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• harrytasker
  • Niet online
Nieuwe Titanfall update met o.a. 8v8 zonder AI & Titans:
GAME UPDATE SIX
NEW FEATURES (All Platforms)

Pilot Skirmish is the New Featured Game Mode - Pilot Skirmish is an 8v8 mode with no AI and no Titans. Due to the difference in player sizes with the rest of the game modes, Pilot Skirmish will not be among the game modes played when choosing Variety Pack playlist.

Marked For Death is Now its own Permanent Game Mode! - When we first introduced Marked For Death, we were planning to rotate it out for another mode after a couple of weeks, but the enduring popularity of the mode convinced us to bring it on full-time. There will now be a Marked For Death playlist to choose from, along with custom Marked For Death loadouts to unlock.

Added Modes for Colorblind Titan Pilots - Three colorblind options (protanopia, deuteranopia, and tritanopia) have been added. They affect IFF glows, crosshair colors, and names above heads.

Pssst...wanna buy a burn card? - Black Market Daily Deals now include the ability to buy individual Burn Cards from a limited, ever shifting stock. These items are in short supply, so prices may vary.

Gambling is for Winners - Roll the Dice is a new ultra-rare Burn Card that gives you the ability to tap into your entire deck from inside a match. It’s the Fabergé Egg of burn cards if you will.

Burn Card Auto Fill - Toggle the new Burn Card Auto Fill option in the Burn Card Menu and it will automatically fill empty Burn Card slots for you. Never fight empty-handed again.

Late to the Game - Joining late is no longer penalized. If you join a match that is more than half way over and your team is not winning, a loss will not be counted on your record. If the match is a win for your team, we’ll count it as one. We’ve also added a warning message noting you will receive a loss on your record by leaving a match in progress.

IMPROVEMENTS AND OPTIMIZATIONS

FX Optimizations - Optimizing effects processing and moving more effects rendering work onto additional CPU cores is a good thing. So we did that.

Matchmaking - Faster searching, improved team balancing, increasing the likelihood of being in full games, and drastically lowering the chance of having lopsided (e.g. 6v3) matches.

The score is now shown in the center of the screen at the end of each Last Titan Standing round.
New HUD Icons for team Titan counts and players using Burn Cards have been added. Last Titan Standing now shows the number of Pilots left alive on each team.
New voiceover for Round Won and Round Lost events as well as noting whether the gap between the teams’ scores is increasing or decreasing.
GAMEPLAY CHANGES

Titans no longer show up on the minimap when they dash.
Atlas and Stryder melee damage values have been switched to mirror their original design intent. The Titan melee damage order is now: Stryder, Atlas, Ogre from least to most. This is also consistent with the hierarchy of damage for the Big Punch mod.
To stem the influx of Burn Cards at higher levels, the Bonus XP-to-Credits conversion rate for max level players has been adjusted.
As part of the pan-galactic stimulus package, credits for selling rare Burn Cards have been increased from 200 to 400.
BUG FIXES (All Platforms)

For the Black Market we slightly reduced the chance to get rare cards in the Standard Pack, and increased the number of rare cards in the Premium Pack from 4 to 5.
The Auto-Titan vortex effect should no longer orient incorrectly.
Fixed the shotgun, vortex fireback, and arc cannon bypassing Titan shields when used against a Pilot doing a friendly rodeo.
The map Export no longer contains areas where you can shoot through covered windows.
Grenades should now be better at predicting their movement at high frame rates.
Fixed a rare crash bug on Demeter in Campaign mode.
BUG FIXES (Xbox One)

Fixed issue where a user couldn't sign in to Titanfall if there is a second account on the system which has access to Titanfall DLC content which the first user doesn't.
Fixed incorrect leave game dialog behavior when in a party.
Connecting a SmartGlass device to the X1 while Titanfall is running should no longer cause a crash.
You should no longer be able to get behind walls when rodeoing a Titan that is ejecting on Relic.
Titan OS no longer says that you are being attacked by an Enemy Pilot when you are inside an enemy Dome Shield.
BUG FIXES (PC)

Fixed incorrect leave game dialog behavior when in a party.
Coming Soon in a Future Update

New game modes including Wingman Last Titan Standing.
Bron: http://www.titanfall.com/game-update-six?sf30380052=1

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Makers van Metro 2033 over de XBOX ONE
"PS4 is just a bit more powerful," he said, pointing to slightly beefier components inside the PS4. "I've seen a lot of cases while profiling Xbox One when the GPU could perform fast enough but only when the CPU is basically idle. Unfortunately I've even seen the other way round, when the CPU does perform as expected but only under idle GPU, even if it [the CPU] is supposed to get prioritized memory access. That is why Microsoft's decision to boost the clocks just before the launch was a sensible thing to do with the design set in stone."

Microsoft made a change to the Xbox One's development kit in June, removing the allotment of GPU resources given to the Kinect motion-sensing peripheral. At the time, Microsoft said it would return "up to 10 percent" of the console's potential GPU power to developers. Shishkovstov says that in reality the change didn't give him nearly that much wiggle room.

"It is not like 'here, take that ten percent of performance we've stolen before', actually it is variable," he said. "Sometimes you can use 1.5 percent more, and sometimes seven percent and so on. We could possibly have aimed for a higher res [on Metro Redux], but we went for a 100 percent stable, vsync-locked frame-rate this time. That is not to say we could not have done more with more time, and per my earlier answer, the [Xbox One development tools] and system software continues to improve every month."

"Counting pixel output probably isn't the best way to measure the difference between them though. There are plenty of other [and more important factors] that affect image quality besides resolution. We may push 40 percent more pixels per frame on PS4, but it's not 40 percent better as a result ... your own eyes can tell you that."
http://www.polygon.com/20...ful-tease-open-world-game

[ Voor 12% gewijzigd door Decennia op 28-08-2014 20:34 ]

Gegroet!

Hou er wel rekening mee dat het een game betreft met engine die niet bepaald voor next-gen is ontwikkeld. Dat zorgt altijd voor andere performance dan wanneer je er vanaf dag 1 mee kunt werken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• harrytasker
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:28:
[...]

Hou er wel rekening mee dat het een game betreft met engine die niet bepaald voor next-gen is ontwikkeld. Dat zorgt altijd voor andere performance dan wanneer je er vanaf dag 1 mee kunt werken.
Deze quote in het interview zegt eigenlijk alles:
"Counting pixel output probably isn't the best way to measure the difference between them though. There are plenty of other [and more important factors] that affect image quality besides resolution. We may push 40 percent more pixels per frame on PS4, but it's not 40 percent better as a result ...your own eyes can tell you that..

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

harrytasker schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:33:
[...]

[...]
Heb het even toegevoegd aan mijn post, belangrijk stukje inderdaad.

Gegroet!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
xAnarchyBaS schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:02:
En voor de mensen die niet kunnen wachten op Halo:MCC, is Halo: Reach gratis op de X360
Reach komt ook niet in de MCC en is wat anders dan de standard Halo's. Ik heb er ontzettend veel van genoten, is misschien wel de game die ik het meest online heb gespeeld :)

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:33
harrytasker schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:33:
[...]

[...]
True. Maar de PS4 is en blijft gewoon krachtiger, daar gaan ze niets meer aan doen. MS moet dat wat betreft aan de bak blijven om het voor developers steeds beter inzichtelijk te maken hoe de One maximaal te benutten. Dit omdat Sony ongetwijfeld hetzelfde zal doen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:39
Net even billing info toegevoegd op Xbox US. Heb hem op Montana gezet, daar zijn geen "taxes" toch?
Daarna mijn Paypal toegevoegd. Dus als ik het goed heb begrepen, in de Microsoft-store US, koop je de gift cards met je Paypal. In dit geval 1x 50 dollar + 1x 10 dollar. Dan redeem je ze bij je US account, en that't it, toch?

Iemand al Destiny gekocht bij de Xbox store US vandaag?

• harrytasker
  • Niet online
Rossi46 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:43:
[...]

True. Maar de PS4 is en blijft gewoon krachtiger, daar gaan ze niets meer aan doen. MS moet dat wat betreft aan de bak blijven om het voor developers steeds beter inzichtelijk te maken hoe de One maximaal te benutten. Dit omdat Sony ongetwijfeld hetzelfde zal doen.
Heb je helemaal gelijk in, maar wat voor verschil gaat dat uiteindelijk maken? Zoals meerdere keren gezegd voor console exclusives gaat je dat misschien zien, maar ja dan kan je weer niet vergelijken, omdat het exclusives zijn. Crossplatform spellen zullen zich aan moeten passen aan de "langzaamste" console en als de verschillen in beeld weergave niet groter worden dan ze nu zijn, zie ik weinig reden om ongerust te zijn...
De verschillen die er zijn, zullen alleen door de echte puristen gezien worden. Heb al vaker het vergelijk aangehaald met geluid van Dolby Digital en DTS. Er is verschil tussen beide codecs in o.a. bitrates, maar hoe groot is de groep die het verschil kan horen ? En heeft de apparatuur om de verschillen te kunnen horen? Ik kom bij vrienden die aan het spelen zijn op hun consoles (PS4/XO of WiiU) en als ik dan zie hoe het beeldscherm staat ingesteld (knallende kleuren, helderheid maximaal, dynamische beeldweergave, sharpness op max. en noem maar op) denk ik bij mezelf het maakt voor het gros niks uit, ze zien het verschil toch niet.

On topic: De Xbox One Destiny Digital Guardian Edition is dat nu de "Season Pass"?
Er staat "Expansion Pass" bij...

[ Voor 31% gewijzigd door harrytasker op 28-08-2014 21:03 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:33
harrytasker schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:54:
[...]

Heb je helemaal gelijk in, maar wat voor verschil gaat dat uiteindelijk maken? Zoals meerdere keren gezegd voor console exclusives gaat je dat misschien zien, maar ja dan kan je weer niet vergelijken, omdat het exclusives zijn. Crossplatform spellen zullen zich aan moeten passen aan de "langzaamste" console en als de verschillen in beeld weergave niet groter worden dan ze nu zijn, zie ik weinig reden om ongerust te zijn...
Ik snap wat je bedoelt, maar ik weet niet of dat altijd zo is. Bijvoorbeeld bij MGSV:Ground Zeroes is het verschil tussen de PS4 en de One best groot. Maar goed, dan hebben we het wel over een ex Sony exclusive en over een game die vlak na de intro van beide consoles op de markt kwam. Maar toch, het hoeft dus niet zo te zijn dat er altijd wordt aangepast aan de "langzamere".

Time will tell hoe dit verder zal gaan. Ik kijk in ieder geval nog reikhalzend uit naar mijn komende One 8)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Motion2
  • Laatst online: 16-09 22:38
[...]

Waarom zou je überhaupt ongerust zijn hierover. Lekker boeien dat de PS4 iets beter is. Het gaat om de speel ervaring en gezellig online met vrienden. Beide zijn goed voor elkaar op de One. Voor de beste graphics koop je toch een pc...
Ik wacht nog op mijn One maar game al jaren op de 360 en dat bevalt me nog steeds prima ondanks dat hij al wat ouder is. Het gemak dat je vanaf de bank heerlijk kan gamen, eventueel met vrienden die langs komen.

• harrytasker
  • Niet online
Motion2 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:02:
[...]
Het gaat om de speel ervaring en gezellig online met vrienden.
Helemaal waar :)

Mij maakt het ook niet zoveel uit, heb beide consoles, wil alleen aangeven dat je je niet blind moet staren op al het marketing geleuter van beide kampen!

XBOX ON..... :)

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:32
Ik heb zowel een PS4 als een Xbox One en ik merk eigenlijk maar bar weinig van het feit dat de PS4 krachtiger is, als een multiplatform game 1080p is op de PS4 dan koop ik vooraslnog die versie maar er zijn meer factoren die meespelen. Ik vind dat MS op het moment actiever is dan de PS4 met systeem updates en nieuwe features, daarnaast vind ik de X1 controller een stuk lekkerder dan de PS4 in de hand liggen.
Als shooters op allebei de consoles 1080p zijn en ongeveer gelijkwaardig draaien dan prefereer ik absoluut de X1 versie. helaas betekent dit dat ik voor nu alleen Wolfenstein en Titanfall op de X1 heb maar ik hoop eigenlijk dat dat binnenkort anders is.

• Lekker Ventje
[...]

On topic: De Xbox One Destiny Digital Guardian Edition is dat nu de "Season Pass"?
Volgens mij krijg je daar de eerste twee uitbreidingen voor.

Net even 5 minuten in de closed beta van The Crew gezeten maar ben er al weer klaar mee. Niet echt mijn game. Graphics zijn een soort cell shaded (zeker niet slecht, graphics zijn prima te pruimen) maar ik heb geen zin om te moeten racen met een horde pliesiewagens achter me aan om telkens binnen een tijdslimiet op een bepaald punt te zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Donstil
  • Niet online
svenerator schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:53:
Net even billing info toegevoegd op Xbox US. Heb hem op Montana gezet, daar zijn geen "taxes" toch?
Daarna mijn Paypal toegevoegd. Dus als ik het goed heb begrepen, in de Microsoft-store US, koop je de gift cards met je Paypal. In dit geval 1x 50 dollar + 1x 10 dollar. Dan redeem je ze bij je US account, en that't it, toch?

Iemand al Destiny gekocht bij de Xbox store US vandaag?
Sales tax info hier.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

[...]

DGE is de collectors edition (extra skins, spaceshipskins en uitrusting)
Daarnaast krijg je er ook de eerste twee uitbreidingen bij (soort season pass)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• harrytasker
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:17:
[...]

DGE is de collectors edition (extra skins, spaceshipskins en uitrusting)
Daarnaast krijg je er ook de eerste twee uitbreidingen bij (soort season pass)
Ik stelde vraag omdat ik graag zou weten of er nog meer uitbreidingen komen buiten die 2 en krijg je die dan ook gratis ? Of is daar nog niets over bekend?

• Lekker Ventje
harrytasker schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 22:49:
[...]

Ik stelde vraag omdat ik graag zou weten of er nog meer uitbreidingen komen buiten die 2 en krijg je die dan ook gratis ? Of is daar nog niets over bekend?
Bungie heeft het telkens over een game die tien jaar mee moet gaan maar daar zullen ze niet mee bedoelen dat ze tien jaar lang uitbreidingen gaan geven. Ik ga er wel vanuit dat er wel meer dan twee uitbreidingen gaan komen, temeer daar de eerste al in december is. Zal ook afhangen van hoelang de game gespeeld gaat worden, die andere uitbreidingen zul je moeten gaan betalen.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Donnie Darko schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:21:
Ik heb zowel een PS4 als een Xbox One en ik merk eigenlijk maar bar weinig van het feit dat de PS4 krachtiger is, als een multiplatform game 1080p is op de PS4 dan koop ik vooraslnog die versie maar er zijn meer factoren die meespelen. Ik vind dat MS op het moment actiever is dan de PS4 met systeem updates en nieuwe features, daarnaast vind ik de X1 controller een stuk lekkerder dan de PS4 in de hand liggen.
Als shooters op allebei de consoles 1080p zijn en ongeveer gelijkwaardig draaien dan prefereer ik absoluut de X1 versie. helaas betekent dit dat ik voor nu alleen Wolfenstein en Titanfall op de X1 heb maar ik hoop eigenlijk dat dat binnenkort anders is.
Ik heb sinds kort ook beide consoles en ik ben het echt volledig eens met dit bericht. Verschillen in graphics of prestaties merk ik helemaal niets van maar de Xbox One interface etc vind ik erg fijn! Koop wellicht Destiny ook op de Xone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Nipje schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:33:
[...]

Ik heb sinds kort ook beide consoles en ik ben het echt volledig eens met dit bericht. Verschillen in graphics of prestaties merk ik helemaal niets van maar de Xbox One interface etc vind ik erg fijn! Koop wellicht Destiny ook op de Xone :D
Houd er wel rekening mee dat de PS4 meer exclusief DLC content krijgt dan op de Xbox One, dus misschien meer waard voor je geld voor dit spel ? Nu je toch beide console hebt is dit misschien wel belangrijk om te weten. ;) (Is trouwens een tijdelijk exclusief, want ergens in 2015 komt dit ook naar de Xbox One) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
Nieuwe update voor de SmartGlass voor iOS, Android en Windows Phone

http://majornelson.com/20...included-xbox-one-update/

[ Voor 71% gewijzigd door Turdie op 29-08-2014 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
DGE gehaald :) 68 euro, niet slecht

Coming up in September, Xbox Live Gold members can look forward to three new free games on Xbox One and Xbox 360. Super Time Force is coming to Games with Gold on Xbox One as a free download, replacing Strike Suit Zero (so grab it now if you haven’t already). Crimson Dragon will continue to be available for Xbox Live Gold members as a free download for Xbox One

Jammer :( maar ach, gratis :P nu al 2 maanden games die me niet zoveel boeien.

[ Voor 91% gewijzigd door DrParanoid op 29-08-2014 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

justifire schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 01:48:
Lords of the Fallen ziet er goed uit :)
[video]
Leuk zo een CGI trailer maar dat zegt weinig over de game :P

Is dus een Hack 'n Slach Action RPG. Verhaal ziet er niet slecht uit en als ik de website moet geloven zitten er 'medival fighting techniques' in.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Notna schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:18:
[...]

Leuk zo een CGI trailer maar dat zegt weinig over de game :P

Is dus een Hack 'n Slach Action RPG. Verhaal ziet er niet slecht uit en als ik de website moet geloven zitten er 'medival fighting techniques' in.
Volgens mij is het geen CGI trailer (nou ja, alles op je console is CGI), het ziet er gewoon uit als een tech demo voor de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
DrParanoid schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 07:42:
DGE gehaald :) 68 euro, niet slecht

Coming up in September, Xbox Live Gold members can look forward to three new free games on Xbox One and Xbox 360. Super Time Force is coming to Games with Gold on Xbox One as a free download, replacing Strike Suit Zero (so grab it now if you haven’t already). Crimson Dragon will continue to be available for Xbox Live Gold members as a free download for Xbox One

Jammer :( maar ach, gratis :P nu al 2 maanden games die me niet zoveel boeien.
DGE?

En ja, wat jammer maar Super Time force lijkt mij wel grappig. Ze zeggen trouwens 3 nieuwe spellen, ik tel er maar 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

LOTG schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:06:
[...]

Volgens mij is het geen CGI trailer (nou ja, alles op je console is CGI), het ziet er gewoon uit als een tech demo voor de omgeving.
Dat is het 'vervelende' aan de current gen games en consoles: je kan amper meer verschil zien tussen CGI en ingame graphics :9

Vervelende wereld leven we toch in :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
LOTG schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:09:
[...]

DGE?

En ja, wat jammer maar Super Time force lijkt mij wel grappig. Ze zeggen trouwens 3 nieuwe spellen, ik tel er maar 2.
DGE: Digital Guardian edition:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Trouwens een vraag over de Smartglass app. Heb deze gedownload/geinstalleerd maar nog niet gebruikt. is het mogelijk om vanaf die app bijv. recording aan te zetten? dat zou namelijk wel ideaal zijn!!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
mfreriks schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:11:
[...]

DGE: Digital Guardian edition:)
US store met prepaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Nee met CC:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pethor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05-2024
Gisteren ook de Digital Guardian Edition van Destiny gekocht in de US store (met gekoppelde NL creditcard). Ging meteen downloaden, 18G is binnen. Bij manage games staat de optie om de installatie te hervatten nog steeds dus ik heb het vermoeden dat op 9/9/2014 nog een gedeelte binnen gehaald moet worden.

Ik ben er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
LOTG schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:09:
[...]

DGE?

rest is voor 360.

Games with gold is elke maand gegarandeerd 1 verandering / nieuwe, vaak gaat er 1 spel van de vorige maand mee (zoals nu ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 22:47
Pethor schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:26:
Gisteren ook de Digital Guardian Edition van Destiny gekocht in de US store (met gekoppelde NL creditcard). Ging meteen downloaden, 18G is binnen. Bij manage games staat de optie om de installatie te hervatten nog steeds dus ik heb het vermoeden dat op 9/9/2014 nog een gedeelte binnen gehaald moet worden.

Ik ben er klaar voor.
Same hier, best verrast eigenlijk dat ie mijn NL CC meteen pakte op mijn US account.
Ook maar de DGE aangeschaft en gedownload. Can't wait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik zie trouwens dat ik 1 bericht heb op Xbox.com, maar als ik er op klik heb ik geen berichten. Staat dan wel nog steeds gewoon een 1 ernaast. Ook op de Xbox zelf heb ik geen berichten. Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-08 13:15
LOTG schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:30:
Ik zie trouwens dat ik 1 bericht heb op Xbox.com, maar als ik er op klik heb ik geen berichten. Staat dan wel nog steeds gewoon een 1 ernaast. Ook op de Xbox zelf heb ik geen berichten. Vaag.
Waarschijnlijk een friend request.

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Die kwamen, voorheen tenminste, nooit als message altijd in de friendlist. Ik miste ze ook vaak daardoor en heb dan af en toe weer een lijstje followers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:13:
Trouwens een vraag over de Smartglass app. Heb deze gedownload/geinstalleerd maar nog niet gebruikt. is het mogelijk om vanaf die app bijv. recording aan te zetten? dat zou namelijk wel ideaal zijn!!:)
Dat kan met de nieuwste versie, onderaan op now playing drukken, daar zit je record button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Klopt, maar als je bijvoorbeeld op de xbox 360 een friend request krijgt, komen die wel als messages. Die zie je alleen niet op de x1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
DarkHunterNL schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:48:
Klopt, maar als je bijvoorbeeld op de xbox 360 een friend request krijgt, komen die wel als messages. Die zie je alleen niet op de x1.
Ah, ok. Nieuwe architectuur met oude systemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
LOTG schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:49:
[...]

Ah, ok. Nieuwe architectuur met oude systemen?
Denk het ja, beetje apart is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:49
Zo, mijn controller na een chat gesprek aangemeld voor vervanging, erg vlot geholpen en word vandaag door ups al opgehaald:)

Had last van sticky thumbsticks op mijn day one controller

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
LuisjeNL schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:51:
Had last van sticky thumbsticks op mijn day one controller
Wat bedoel je daar nu mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

De thumbstick blijft dan uit zichzelf een bepaalde richting op drukken. Dus als je de controller lost laat, ga je continu een beetje naar links/rechts/boven/onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk net even in de beta NL store.
Destiny DGE € 99,95 :')
Dat scheelt gewoon € 32,- met US 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:19
Maar jullie kopen dus allemaal gewoon Destiny uit de US?
Niet bang dat dat straks fout gaat met disconnects, kopen van season passes etc?
(of ben ik nou zo para:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Defnosh schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:14:
Maar jullie kopen dus allemaal gewoon Destiny uit de US?
Niet bang dat dat straks fout gaat met disconnects, kopen van season passes etc?
(of ben ik nou zo para:P)
Ja dat ben je :P

Bij alle andere games heb ik nooit last gehad van disconnects of problemen met DLC, alles loopt als een zonnetje. Aangezien ik alles uit de US store haal, zijn er geen problemen met de games en de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:49
Xbox One + Destiny + Halo MCC voor €399.

http://www.amazon.de/gp/f...096767&pf_rd_i=B00KB2WXJ8

Het is dat ik het komende half jaar geen tijd heb anders had ik hem gekocht.

[ Voor 14% gewijzigd door Ruben0s op 29-08-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
justifire schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:08:
Kijk net even in de beta NL store.
Destiny DGE € 99,95 :')
Dat scheelt gewoon € 32,- met US 8)7
Arf. Echt irritant ook dat Microsoft gewoon je geld kan laten verlopen... lekker handig en klantvriendelijk. Ik mag dus nu 70 euro gaan aftikken voor een game die ik niet eens wil hebben, of ik ben 70 euro kwijt. Zou wel zo fijn zijn als ik ook accessoires van kon kopen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Phusebox schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:22:
[...]

Arf. Echt irritant ook dat Microsoft gewoon je geld kan laten verlopen... lekker handig en klantvriendelijk. Ik mag dus nu 70 euro gaan aftikken voor een game die ik niet eens wil hebben, of ik ben 70 euro kwijt. Zou wel zo fijn zijn als ik ook accessoires van kon kopen.
Volgens mij kun je ook iets 'kleins' kopen, en 'reset' de termijn dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ruben0s schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:20:

damn, goeie bundel:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Phusebox schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:22:
[...]

Hoe kom je hierbij?
De laatste keer dat ik een xbox 360 had is al zeker twee jaar geleden maar heb nog steeds €2,40 erop staan. Als ik kijk bij mijn US account zie ik bij dat tegoed ook geen eind datum o.i.d. staan?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator

Argh :-( Dacht ik dat ik niet goedkoper met die €329 van Redcoon, komt zo'n deal langs. En laat dit net de twee spellen zijn waar ik het meest naar uitkijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55

Kak... geen Kinect... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Day One controller heeft vreemde kuren, af en toe 'hangt' opeens de RB, alsof er een auto-fire mode in zit. Gisteren 2x in paar potjes Diablo gehad, maar kan me niet herinneren dat ik het eerder in andere games heb gehad. Beetje jammer dat ik potje met Just1fire moest afkappen, m'n andere controller was leeg.

Maar zit nu in twijfel om dat ding op te sturen, ga ik wel een Day One terug krijgen? Toch beetje collectors item gevoel bij zo'n controller, dan maar gewoon een 3rde kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
Tja dat is maar even de vraag: p daar ga ik binnenkort achter komen. Maar liever een werkende controller dan geen

Edit: net even contact gehad met de support chat, ik krijg gewoon dezelfde terug, een day one dus

[ Voor 30% gewijzigd door LuisjeNL op 29-08-2014 10:39 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 17-09 08:39
Iemand een idee hoe lang je de uitgebreide versie van Destiny kan kopen?

Als in: als ik nu de Guardian Edition niet koop ben ik dan verplicht over een aantal maanden de losse versie te kopen of zijn er dan nog bundels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
eRRoR.InSiDe schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:36:
Iemand een idee hoe lang je de uitgebreide versie van Destiny kan kopen?

Als in: als ik nu de Guardian Edition niet koop ben ik dan verplicht over een aantal maanden de losse versie te kopen of zijn er dan nog bundels?
volgens mij is het geen Limited Edition, dus lijkt me niet dat 'ie binnenkort niet meer beschikbaar is, maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

McPoowl schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:37:
[...]

volgens mij is het geen Limited Edition, dus lijkt me niet dat 'ie binnenkort niet meer beschikbaar is, maar zeker weten doe ik het niet.
Het kan zijn dat het een pre-order only editie is, en dat je de vanguard armory mis zal lopen, betreffende de DLC en andere bonus dingen weet ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Fuuuuu, ik zou bijna mijn huidige pre-order (betaald) annuleren hiervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 16:16
SinergyX schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:33:
Mijn Day One controller heeft vreemde kuren, af en toe 'hangt' opeens de RB, alsof er een auto-fire mode in zit. Gisteren 2x in paar potjes Diablo gehad, maar kan me niet herinneren dat ik het eerder in andere games heb gehad. Beetje jammer dat ik potje met Just1fire moest afkappen, m'n andere controller was leeg.

Maar zit nu in twijfel om dat ding op te sturen, ga ik wel een Day One terug krijgen? Toch beetje collectors item gevoel bij zo'n controller, dan maar gewoon een 3rde kopen denk ik.
Ik zou hem gewoon opsturen :). Was wel grappig toen je auto-fire had _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
SinergyX schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:33:

Als je extra zekerheid wil, (zie mijn reactie onder jou) kun je het gewoon vragen in de support chat, en dan het hele gesprek naar jezelf laten mailen:)

Maar het zou geen probleem moeten opleveren, ik had in een kwartier alles geregeld en een UPS pakbon binnen

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xenophoben schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:42:

Ik zou hem gewoon opsturen :). Was wel grappig toen je auto-fire had _/-\o_
Volgende keer gooi ik gewoon mn standaard attack op RB, zou voor Mika Jay handig zijn met z'n schildjes gooien :P Nu nog een /follow mode in D3 en we zijn klaar :P
LuisjeNL schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:43:
[...]

Als je extra zekerheid wil, (zie mijn reactie onder jou) kun je het gewoon vragen in de support chat, en dan het hele gesprek naar jezelf laten mailen:)

Maar het zou geen probleem moeten opleveren, ik had in een kwartier alles geregeld en een UPS pakbon binnen
Dank je :) Denk dat ik toch maar een 3rde erbij koop en deze laat vervangen, 3rde backup controller is altijd handig (die laat ik gewoon op 2x AA draaien, makkelijk te wisselen dan accu opladen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
McPoowl schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:24:
[...]

Volgens mij kun je ook iets 'kleins' kopen, en 'reset' de termijn dan...
Dat dacht ik ook, maar lijkt dus niet zo te zijn. Ben nu ook aan het kijken wat ik er mee kan doen. Heb nog 43 euro te besteden voor zondag. :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
Notna schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:40:
[...]

Fuuuuu, ik zou bijna mijn huidige pre-order (betaald) annuleren hiervoor :P
Bedoel je dat je toch je huidige pre-order wil houden? Of dat je denkt dat je pre-order niet meer kan annuleren, want annuleren kan altijd. Zelfs als je al hebt betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:19
xAnarchyBaS schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:17:
[...]

Ja dat ben je :P

Bij alle andere games heb ik nooit last gehad van disconnects of problemen met DLC, alles loopt als een zonnetje. Aangezien ik alles uit de US store haal, zijn er geen problemen met de games en de DLC.
Nee dat snap ik, als je hem op US laat staan gaat het wel goed. Maar als je hem op NL wilt zetten, dan kun je toch de US gekochte DLC's niet meer gebruiken? Dus de truck van, kopen in de US, dan je one weer op NL zetten en spelen werkt dan niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Defnosh schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:53:
[...]

Nee dat snap ik, als je hem op US laat staan gaat het wel goed. Maar als je hem op NL wilt zetten, dan kun je toch de US gekochte DLC's niet meer gebruiken? Dus de truck van, kopen in de US, dan je one weer op NL zetten en spelen werkt dan niet :X
Er was dacht ik 1 DLC die wat issues had, maar dat was afaik de duitse versie met wat censuur erin. (of juist andersom).

Maar ik heb bv Forza en DR3 DLC uit UK en US gehaald, zit dacht ik nu weer op UK settings. Vooralsnog, geen problemen. DLC van Pinball FX heb ik zowel US als smartglass (NL?) gekocht, werkt ook gewoon UK settings.

Dus vooralsnog geen problemen /afkloppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

svenerator schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:52:
[...]

Bedoel je dat je toch je huidige pre-order wil houden? Of dat je denkt dat je pre-order niet meer kan annuleren, want annuleren kan altijd. Zelfs als je al hebt betaald
Nee, ik ga het laten voor wat het is en Destiny gewoon loskopen (Halo had leuk gweeest maar ach; ik heb deel 1 t/m4 al kapot op de 360 gespeelt)

Punt is dat als ik het nu ga annuleren, terugboeken van geld toch wel een maand op zich laat wachten. Als ik dan in de tussentijd nog een keer 399 moet uitgeven heb ik 800 euro totaal uitgegeven. Ja dat krijg ik terug maar vind ik iets te gortig om in 1 keer te doen :P

Pagina: 1 ... 29 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!