• svenerator
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 26-11 00:46
Notna schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:56:
[...]

Nee, ik ga het laten voor wat het is en Destiny gewoon loskopen (Halo had leuk gweeest maar ach; ik heb deel 1 t/m4 al kapot op de 360 gespeelt)

Punt is dat als ik het nu ga annuleren, terugboeken van geld toch wel een maand op zich laat wachten. Als ik dan in de tussentijd nog een keer 399 moet uitgeven heb ik 800 euro totaal uitgegeven. Ja dat krijg ik terug maar vind ik iets te gortig om in 1 keer te doen :P
Ik snap 'm, vervelend dat als je daarvan gebruik wilt maken dat je dan weer zolang op je geld moet wachten. Soms voelt het nadat je het geld hebt overgemaakt dat het op een Zwiterse bankrekening wordt gestort. :P

• xAnarchyBaS
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 26-11 09:03
Defnosh schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:53:
[...]

Nee dat snap ik, als je hem op US laat staan gaat het wel goed. Maar als je hem op NL wilt zetten, dan kun je toch de US gekochte DLC's niet meer gebruiken? Dus de truck van, kopen in de US, dan je one weer op NL zetten en spelen werkt dan niet :X
Nouja ik heb mijn xbox standaard op UK staan en heb geen problemen ontdekt.

• Stefmeister
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:08
Heren, nog even omtrent het verlopen van je knaken, na heel wat support chats is mn probleem geëscaleerd naar het advocacy team. Deze heeft het bedrag wat ging verlopen openieuw op mn account gestort (met een verloop tijd van weer een jaar).

Ondanks dat de suport mensen heel aardig zijn, begrijpt niemand echt het probleem hence dat ik meerdere keren het heb moeten uitleggen dat ik wel WIL uitgeven maar het niet kan omdat de store hier niet open is.

Ik bleef iig benadrukken dat het door hun "uitstel" van de xbox one release was. Wat ook klopte want ik dat bedrag aan punten geharvest voor cheapere games voordat bekend was dat hij hier toch niet uit zou komen.

[Voor 19% gewijzigd door Stefmeister op 29-08-2014 11:17]

• Ninjetsu NL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 26-11 19:46
Stefmeister schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:15:
Heren, nog even omtrent het verlopen van je knaken, na heel wat support chats is mn probleem geëscaleerd naar het advocacy team. Deze heeft het bedrag wat ging verlopen openieuw op mn account gestort (met een verloop tijd van weer een jaar).

Ondanks dat de suport mensen heel aardig zijn, begrijpt niemand echt het probleem hence dat ik meerdere keren het heb moeten uitleggen dat ik wel WIL uitgeven maar het niet kan omdat de store hier niet open is.
Netjes geregeld in ieder geval :)

• Stefmeister
Ninjetsu NL schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:16:
[...]

Netjes geregeld in ieder geval :)
Ja ik had zelfs heel eventjes het bedrag dubbel staan, maar heb hier geen gebruik van gemaakt omdat ik niks zag wat ik wilde hebben, de pre-order optie was van destiny was er afgelopen dinsdag helaas nog niet.

• danplo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 25-11 14:29

danplo

The Force is strong with me

justifire schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:08:
Kijk net even in de beta NL store.
Destiny DGE € 99,95 :')
Dat scheelt gewoon € 32,- met US 8)7
Bizar bedrag 8)7
That's why we love the US Xbox store :-)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 12:38
Met uitzondering van cencuur versies, werkt alle dlc met alle land instellingen.

I heb dlc uit de US die in nl werkt en omgekeerd

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

• Darkred
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 12-11-2019
Weird. Ik heb sinds vorige week een xbox one en vandaag is daar BF4 bijgekomen. Nu wil ik online spelen maar dan krijg ik de melding dat ik geen xbox live heb. De 14 day trial code die bij mijn xbox zat is geactiveerd, alleen werkt dus niet :/

• Ofthewell
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 06-10 19:21
danplo schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:30:
[...]

Bizar bedrag 8)7
That's why we love the US Xbox store :-)
Om eerlijk te zijn begrijp ik dit ook niet zo. Als je een fysiek product koopt kan ik het nog enigerlei begrijpen (vervoerskosten, etc). Nu is het puur digitaal en hoeven ze er niets anders voor te doen.

Xbox Live: Ofthewell NL

• svenerator
Darkred schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:38:
Weird. Ik heb sinds vorige week een xbox one en vandaag is daar BF4 bijgekomen. Nu wil ik online spelen maar dan krijg ik de melding dat ik geen xbox live heb. De 14 day trial code die bij mijn xbox zat is geactiveerd, alleen werkt dus niet :/
Een week of 2 geleden hadden we het nog over die trials, ik denk zelf dat die trial codes alleen puur voor online multiplayer is. Dingen zoals "games for gold" werken niet omdat je geen echt xbox live gold account hebt. Ik denk dat je hetzelfde probleem hebt.

• Darkred
svenerator schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:46:
[...]

Een week of 2 geleden hadden we het nog over die trials, ik denk zelf dat die trial codes alleen puur voor online multiplayer is. Dingen zoals "games for gold" werken niet omdat je geen echt xbox live gold account hebt. Ik denk dat je hetzelfde probleem hebt.
Maar ik wil juist multiplayer spelen. Dat zou wel moeten werken met zo'n trial code.

• LuisjeNL
Even support contacten, want je zou gewoon moeten kunnen spelen

• svenerator
Darkred schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:49:
[...]

Maar ik wil juist multiplayer spelen. Dat zou wel moeten werken met zo'n trial code.
Ahah, dat is helemaal raar. Ik zou inderdaad support contacten. Bel even, of start zo'n support chat (Engels).
Kijk anders bij settings -> subscription (ofzo) of daar ook daadwerkelijk Gold (trial) staat.

Alle trials horen gewoon alles van Live te geven:
Xbox Live Gold trial memberships provide temporary access to the features of Xbox Live, including online multiplayer gaming.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Proceed
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 04-10-2014
Ik heb vanmorgen een Xbox one Titanfall editie 2e hands gekocht, maar nu vraag ik me af of dit spel account of console gebonden is?
Het spel staat alleen op de HD en niet op schijf.
Ik wil natuurlijk wel spelen op mijn eigen account en de andere eraf gooien.

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 13:57
Dat is account gebonden. Niet XBO gebonden.

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 00:16
Proceed schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:11:
Ik heb vanmorgen een Xbox one Titanfall editie 2e hands gekocht, maar nu vraag ik me af of dit spel account of console gebonden is?
Misschien handig om dit van te voren op te zoeken, ik zou de prijs van het spel er uit hebben onderhandeld.
Nu moet je inderdaad dat andere account erop hebben staan, en dat hebben ingesteld op my home Xbox zodat je met een andere account kan spelen. Heb je het account erbij gekregen? Anders heb je er namelijk helemaal niets aan.

[Voor 18% gewijzigd door LOTG op 29-08-2014 13:16]

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 25-11 08:12
Volgensmij is het gewoon te gebruiken, alleen opnieuw installeren is geen optie. Dacht dit ooit ergens gelezen te hebben.

• LOTG
mfreriks schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:17:
[...]

Volgensmij is het gewoon te gebruiken, alleen opnieuw installeren is geen optie. Dacht dit ooit ergens gelezen te hebben.
Alleen als de account staat op my home Xbox. Je kunt immers niet bij iemand even inloggen, het spel downloaden en weglopen.

• mfneed
Dan ga ik hier ma niet verder op in, voordat ik verkeerde gedachte de wereld in breng :+

• Darkred
SinergyX schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:06:
Kijk anders bij settings -> subscription (ofzo) of daar ook daadwerkelijk Gold (trial) staat.

Alle trials horen gewoon alles van Live te geven:

[...]
Als ik daar kijk dan zie ik alleen EA Access abo staan.

Met de support chat word ik ook niet veel wijzer. Restart console, verwijder account van xbox en download gegevens weer.

Edit: Oke, support is toch wel heel aardig. Nadat niks lukte heb ik gewoon gratis een maand abo gekregen. Alles werkt nu :D

[Voor 12% gewijzigd door Darkred op 29-08-2014 14:02]

• xPhantom
  • Registratie: december 2008
  • Niet online
Update van 258MB beschikbaar!
Changelog (bron)
[quote]

A new Media Player app: Play media files from an attached USB device with the new media player app – DNLA support for home media servers coming soon.. Xbox One will support more formats than Xbox 360, including support for dozens of new file formats like Mpeg 2 TS, animated gifs and MKV, which will be added by the end of the year.

Party on in the new and improved Party App: Be the leader of your party with the new party leader setting. As the party leader, you can change whether the party requires invitations and you can remove others from the party. The updated app also lets you see what activities everyone in your party is doing and who is playing in the same game with you in addition to being able to quickly perform common actions like muting, joining, or sending game invites.

New features for SmartGlass: You can now post status messages from the Activity Feed and comments, or share items from both your Activity Feed and Game Clips. Along with the new comment and share features, a personalized Activity Feed has been added to your profile and messages have been updated to a new layout supporting a full conversation view. Additionally, we are adding the ability to record game clips directly from the Now Playing bar. Finally, for users who upgrade the app directly, we have introduced a What’s New page highlighting the features of each release.

“Xbox On” capabilities in Australia, Canada (French), Italy, Spain, and Mexico: New regions will have the ability to use the “Xbox On” Kinect voice command to power on their consoles when they’re in connected standby (Instant On) mode.
OneGuide comes to Brazil, Mexico, Austria, and Ireland: The ability to configure live TV listings will be available to all customers in these four countries. Also coming to these markets is the ability to use OneGuide and the Universal Remote Control in SmartGlass.

Boot to TV: Now Xbox One owners will be able to set their console to boot directly to television when coming out of connected standby.

Bandwidth Usage Display: Bandwidth Usage will show users how much bandwidth their Xbox One is consuming over a period of time, a useful tool for those who want to track against bandwidth caps set by ISPs in certain markets.

GameDVR deletes: Users will be able to choose multiple GameDVR clips to delete at once in the Upload app.

Save your Avatar Gamerpic: A new option to save Avatar Gamerpics to users’ OneDrive.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11:45

Famous

R 400+

Dat kon je ook al uit de Tweakers startpagina halen :D

Helaas duurt het retourneren bij Redcoon ook langer dan gedacht.. Hoop dat ik hem volgende week vrijdag terug heb :(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Dat is de 1409 update, toch snel al uit de preview. Hopelijk snel een 1410 preview dan :) al zal het eerst wel de NL regio zijn.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Chevalric
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 08:07
Pff, denk je even snel een rondje Diablo te doen terwijl de kleine buiten aan het spelen is, krijg je een update van 260Mb die maar niet wil opschieten... Zonde van mijn tijd!

Xbox Live: Chevalric

• mfneed
Oef, volgende week is mijn tv hoekje helemaal compleet!! Xbox one + sonos 5.1!!:D wat zal ik genieten van al die brullende motoren, langsvliegende kogels en schreeuwende monsters:D

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
mfreriks schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:26:
Oef, volgende week is mijn tv hoekje helemaal compleet!! Xbox one + sonos 5.1!!:D wat zal ik genieten van al die brullende motoren, langsvliegende kogels en schreeuwende monsters:D
Sinds wanneer heeft Sonos echt 5.1? In ieder geval geen DTS...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

• mfneed
Phusebox schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:58:
[...]

Sinds wanneer heeft Sonos echt 5.1? In ieder geval geen DTS...
Naja, sounbar+sub+2xplay 1:) ze noemen het 5.1:) maar is het inderdaad niet echt

• LOTG
Chevalric schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:05:
Pff, denk je even snel een rondje Diablo te doen terwijl de kleine buiten aan het spelen is, krijg je een update van 260Mb die maar niet wil opschieten... Zonde van mijn tijd!
Ach dat valt nog mee, ik heb The Crew beta op mijn PC. Fijn aan het downloaden met 2.5MBps (ik heb 150mbit down), nou er was een optie om te spelen terwijl hij nog aan het downloaden was, dan hoefde ik maar een 20 minuten te wachten (iets van 20% ofzo). Dan kon je blijkbaar het proloog spelen. Leuk, gedaan.
Dan kom je in je garage en kun je wat rond kijken, ondertussen had ik pas de helft gedownload. Dus ik denk laten we geen half uur naar dit scherm staren. Ik druk op start(controller aangesloten), krijg je vrolijk de melding dat je moet wachten tot het downloaden klaar is. Leuk, maar ik wilde het menu om het spel af te sluiten. NIET MOGELIJK, WTF??? Escape doet het zelfde als start dus dat werd een enkeltje proces killen.

Welk zwakzinnig figuur heeft dit nou weer verzonnen. Niet kunnen spelen is irritant, maar niet afsluiten nog erger.

• Phusebox
  • Nu online
Stefmeister schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:15:

Ik bleef iig benadrukken dat het door hun "uitstel" van de xbox one release was. Wat ook klopte want ik dat bedrag aan punten geharvest voor cheapere games voordat bekend was dat hij hier toch niet uit zou komen.
Tegen mij werd gewoon vrolijk gezegd; tja het is uitgeven of laten verlopen, aan jou de keuze. Wankers.

• Stefmeister
Officieel kon ik het ook niet uitgeven nu, (ja aan xbox 360 en of windows store crap). Maar met mn one heb ik nog steeds niet mn balance als betalingsoptie. Pas sinds gisteren zou ik het nu kunnen met mn smartglass app op mn ipad

• JayRune
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 04:24
Ik zit te twijfelen. De Xone bij Amazon is erg gunstig geprijsd met de twee games. Ik wilde eigenlijk een Xone halen met Kinect. Mijn vraag is in hoeverre vinden jullie Kinect het waard? Gebruiken jullie het veel?

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 14:26

Notna

Where are you?®

Paink1ller schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:28:
Ik zit te twijfelen. De Xone bij Amazon is erg gunstig geprijsd met de twee games. Ik wilde eigenlijk een Xone halen met Kinect. Mijn vraag is in hoeverre vinden jullie Kinect het waard? Gebruiken jullie het veel?
Je zou ook zomaar de laatste paar paginas kunnen lezen om te zien of die vraag niet al 20 keer beantwoord is :P

Ja, dat is een subtiele hint

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Tjiwa
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 26-11 21:46
Paink1ller schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:28:
Kinect los halen :p al te vinden voor rond 50 euro op Ebay, en ik geloof dat een elektronicaketen in Engeland deze voor 20-25 pond aanbood, maar is op dit moment niet online op voorraad, wel instore:

https://uk.webuy.com/prod...=SXB1OFFKIN2#.VACCEWO85Jt

PSN/XBL: DarkTaufu

• Denzis
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 26-11 19:44
Tjiwa schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:38:
[...]

Kinect los halen :p al te vinden voor rond 50 euro op Ebay, en ik geloof dat een elektronicaketen in Engeland deze voor 20-25 pond aanbood, maar is op dit moment niet online op voorraad, wel instore:

https://uk.webuy.com/prod...=SXB1OFFKIN2#.VACCEWO85Jt
Vraag me af in hoeverre je garantie kan claimen mocht de kinect kapot gaan..

Nissan Leaf 2019 40 kWh Tekna

• Ninjetsu NL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 26-11 19:46
Denzis schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 16:09:
[...]

Vraag me af in hoeverre je garantie kan claimen mocht de kinect kapot gaan..
Laat ik dat nou net vandaag aan Xbox support gevraagd hebben omdat ik ook erg geïnteresseerd ben in die actie van Amazon.de. De medewerker wist mij te vertellen dat je gewoon garantie kan claimen en dat dat een jaar was maar ik sprak met de Amerikaans support dus twee jaar moet hier de standaard zou lijkt me. Het zou zo kunnen zijn dat in bepaalde markten de peripherals maar een jaar hebben... Je kan net als vaker in dit topic besproken gewoon een support ticket aanmaken maar ik geloof dat de garantie wel loopt vanaf de eerste datum van aankoop... dus daar moet je op letten. Plus dat die dingen straks waarschijnlijker duurder worden omdat je eerst gedwongen werd om de Kinect erbij te kopen en mensen nu kunnen kiezen... :/

• Ofthewell
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 06-10 19:21
Zo, ook maar even de luxe downloadversie van Destiny gepreordered/gepredownload. Hopelijk zijn er nog tweakers die lekker mee gaan coöpen.

Xbox Live: Ofthewell NL

• Annoying-Orange
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14-11 12:25
Wie heeft er zin om vanavond Titanfall te spelen?
Misschien een team die bestaat uit Tweakers.

xbl: superlucky luke

Laatste keer dat ik een full tweaker team joinde stonden we meteen 10 minuten in de queue. Bad karma enzo :P

• Vecodo
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 26-11 14:06
Twijfel, twijfel, twijfel...

Diablo 3, destiny, horizon 2 gaan halen in de maand september?

• Xepos
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08:44
Weten jullie eigenlijk ook of de Xbox die hier in Nederland officieel word verkocht wel de juiste hardware en software heeft voor een goede doorvoer van tv beelden?

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:46

BM

Moderator Spielerij
Xepos schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:32:
Weten jullie eigenlijk ook of de Xbox die hier in Nederland officieel word verkocht wel de juiste hardware en software heeft voor een goede doorvoer van tv beelden?
Waarom zou ie dat níet hebben? Ding is hardwarematig identiek aan de console die in andere landen al verkocht word :)

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Nefiorim
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 17-11 10:10
Xepos schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:32:
De xbox hier is niet anders dan de xbox elders. En ja, TV beelden worden prima doorgegeven.

XBO: Michaël#3318

• Xepos
Nefiorim schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:33:
[...]

De xbox hier is niet anders dan de xbox elders. En ja, TV beelden worden prima doorgegeven.
Oh dus dat probleem met 50Hz en 60Hz is al gewoon opgelost? Dat heb ik dan gemist O-)

• Nefiorim
Xepos schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:35:
[...]

Oh dus dat probleem met 50Hz en 60Hz is al gewoon opgelost? Dat heb ik dan gemist O-)
Welk probleem? Heb meerdere xbox ones nu op meerdere tv's gezien met meerdere vormen van beelddoorvoer en andere content weergave, nergens een probleem gezien.

• Xepos
Nefiorim schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:36:
[...]

Welk probleem? Heb meerdere xbox ones nu op meerdere tv's gezien met meerdere vormen van beelddoorvoer en andere content weergave, nergens een probleem gezien.
Even snel gegoogled: http://www.reddit.com/r/xboxone/comments/1zmapo/50hz/ maar zo te zien is het probleem al opgelost door een software-update.

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat issue is maanden geleden al gefixed ja. Zowel 50 als 60hz content gaat prima nu.

Xbox | iRacing

• Phusebox
  • Nu online
Laat me raden, de korting op NFS is er niet meer zodra de NL market open gaat?

Weet echt niet wat ik met die 70 euro tegoed moet die gaat verlopen.

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Koop Titanfall

• BM

BM

Moderator Spielerij
Phusebox schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:25:
Laat me raden, de korting op NFS is er niet meer zodra de NL market open gaat?

Weet echt niet wat ik met die 70 euro tegoed moet die gaat verlopen.
Weet niet hoe lang je nog hebt, maar ik heb net wat credits stukgeslagen aan Valiant Hearts en Lego Marvel. Heb nu nog redelijk wat staan, maar dat gaat in september grotendeels wel op aan Horizon 2.

Nu m;n X1 nog terug ontvangen :p

Anders zijn die Metro Redux games misschien wat? Zijn schappelijk geprijst.

[Voor 10% gewijzigd door BM op 29-08-2014 20:28]

Xbox | iRacing

• Phusebox
  • Nu online
Heb ik al inclusief season pass.

• Phusebox
  • Nu online
BM schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:26:
[...]

Weet niet hoe lang je nog hebt, maar ik heb net wat credits stukgeslagen aan Valiant Hearts en Lego Marvel. Heb nu nog redelijk wat staan, maar dat gaat in september grotendeels wel op aan Horizon 2.
Ja ik wil graag FH2 maar die preorder hoef ik niet meer op te hopen denk Ik.

Heb nog 10 dagen.

• mats
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10:58
Phusebox schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:28:
[...]

Heb nog 10 dagen.
Metro?

Heb zelf nog 50 euro staan en wil graag Metro kopen maar hij verschijnt maar niet in de NL store in de smartglass app..

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

Heb nog 10 dagen.
Dat gaat 'm binnen 10 dagen niet worden nee :-(
mats schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:30:
[...]

Metro?

Heb zelf nog 50 euro staan en wil graag Metro kopen maar hij verschijnt maar niet in de NL store in de smartglass app..
Zowel 2033 als Last Light staan er in, voor 19,99 het stuk. Alleen de bundle heeft geen prijs in mijn smartglass.

Xbox | iRacing

• Phusebox
  • Nu online
Pff Ik zou bijna overwegen het maar gewoon te laten verlopen. Volgens mij mag dit wettelijk gezien niet eens.

• mats
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10:58
BM schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:33:
[...]

Dat gaat 'm binnen 10 dagen niet worden nee :-(

[...]

Zowel 2033 als Last Light staan er in, voor 19,99 het stuk. Alleen de bundle heeft geen prijs in mijn smartglass.
Zit er 4 dagen elke dag te kijken maar ze staan er inderdaad nu in ;). Moet echt net gebeurd zijn want vanmiddag kon ik ze nog niet vinden.

Bundle heeft mij mij wel prijs, 39,49.

Maja dan hou ik nog 10 euro over, wat moet ik daarmee.. 8)7

• Yaz
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 22-11 10:16
Phusebox schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:36:
Pff Ik zou bijna overwegen het maar gewoon te laten verlopen. Volgens mij mag dit wettelijk gezien niet eens.
Via consuwijzer.
Staat er op de cadeaubon geen datum? Dan is de bon voor altijd geldig. Vaak staat op de bon een uitgiftedatum. De uitgiftedatum is de datum waarop de cadeaubon gekocht is. Staat er alleen een uitgiftedatum op de cadeaubon? Dan is de bon vijf jaar geldig.

Er bestaan ook cadeaubonnen die korter geldig zijn. Dan staat er vaak een uitgiftedatum op. En hoelang de bon geldig is. Er staat dan bijvoorbeeld: deze bon is geldig tot een jaar na de uitgiftedatum.

Is een cadeaubon korter dan een jaar geldig? Dan kan dat niet redelijk zijn. De verkoper moet dan bewijzen dat dit toch redelijk is.
Let er ook op dat een eula niet rechtsgeldig is in Nederland. Uitzoeken en aanpakken dus. Anders rechtsbijstand inschakelen!

Source: http://www.consuwijzer.nl....1409347711017-1386657444

Gamertag: YazNL

[...]

Heb nog 10 dagen.
Nog 10 dagen ?
Dan is de nl store toch allang online ? ( vanaf 5 september)
En dan koop je gewoon Destiny preorder natuurlijk ! ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Phusebox
  • Nu online
Nee Destiny koop ik liever niet maar ik wordt zo goed als gedwongen...

• Annoying-Orange
Phusebox schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:12:
Titanfall is ook leuk. :P
Weet niet of je die al hebt.

• mowa
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Phusebox schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:12:
Wat is dat nu weer voor onzin.....!!?? Wie bepaald nu of jij een game koopt..?? Jij zelf toch..!!!?? Nou dan..!!
Ik ga Destiny (op basis van de beta) ook niet kopen en als bijna iedereen dat wel doet is dat toch prima..? Veel plezier er mee.
Met Sunset Overdrive, FH2 en Halo MCC zal ik Destiny niet missen. Die pik ik misschien wel een keer mee als die Games with gold word.

iRacing Profiel

• LOTG
mowa schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:29:
[...]

Wat is dat nu weer voor onzin.....!!?? Wie bepaald nu of jij een game koopt..?? Jij zelf toch..!!!?? Nou dan..!!
Ik ga Destiny (op basis van de beta) ook niet kopen en als bijna iedereen dat wel doet is dat toch prima..? Veel plezier er mee.
Met Sunset Overdrive, FH2 en Halo MCC zal ik Destiny niet missen. Die pik ik misschien wel een keer mee als die Games with gold word.
Phusebox is altijd negatief, ik snap niet zo goed waarom hij een console heeft.

Zelf net Destiny DGE aan het binnen harken. Toevallig die week vrij dus dat word hard gamen.
It's Destiny.

Als je het niets vind, dan koop het ook niet. Kan alleen maar tegen vallen dan, en kun je dat geld uitgeven aan dingen die je wel leuk vind. Ik ga je niet dwingen of proberen over te halen.

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 26-11 21:26
Vecodo schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:33:
Twijfel, twijfel, twijfel...

Diablo 3, destiny, horizon 2 gaan halen in de maand september?
Je kunt het jezelf een stuk makkelijker maken door nu Diablo 3 al te halen en al te gaan spelen :)

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• LOTG
Ik heb nog geld op mijn NL account want in november verloopt. Dus dat word FH2 en Sunset Overdrive sowieso kopen.
Lekker Ventje schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:36:
[...]

Je kunt het jezelf een stuk makkelijker maken door nu Diablo 3 al te halen en al te gaan spelen :)
Diablo 3 is fantastisch maar als je moet kiezen voor 1 spel zou ik toch voor Destiny gaan.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 12:27
Ik heb ook een Xbox One en een Xbox One oplaadkit besteld.
Hopelijk heb ik em vrijdag en dan gaat het genieten worden.

Ik heb al een PS4 , Xbox 360 , PSVita en straks de Xbox One.

Nog tips voor een Xbox One beginner?

• DvMaasakker
  • Laatst online: 24-11 08:46
Dennis585 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:09:

Welke oplaadkit heb je besteld als ik vragen mag?
Ben zelf ook even aan het rondneuzen, maar heb nog geen keus kunnen maken.

• Brutal1ty
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07:41
Dennis585 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:09:

Ha Dennis! Jou ken ik ook wel uit het PS4 topic :P

Voor welke games/redenen heb jij besloten ook een XbO er bij te halen? :*)

• Convoy
  • Laatst online: 26-11 23:20

Convoy

g44p

DvMaasakker schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:10:
[...]

Ik heb zelf deze gisteren besteld:

http://www.conrad.nl/nl/x...805749.html?sc.ref=Browse

• Dennis585
  • Laatst online: 12:27
DvMaasakker schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:10:
Gewoon de standaard van MS met kabeltje en accu.

De PS4 houdt ik als mijn dagelijkse console en de Xbox One als extra.
Dus dan heb ik ook maar 1 Xbox One controller nodig.

Je leeft maar 1 keer zeg ik vaak.
Brutal1ty schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:47:
[...]

Ha Dennis! Jou ken ik ook wel uit het PS4 topic :P

Voor welke games/redenen heb jij besloten ook een XbO er bij te halen? :*)
Ik wil de Xbox One ook meemaken.
Xbox Live heb ik nog t/m begin 2016 , dus haal ik de gratis Xbox One games elke maand ook op.
De gratis Xbox 360 games haal ik ook op.

Mijn PS3 Slim verkoop ik , dus was er een mooi plekje voor de X1.

• Phusebox
  • Nu online
mowa schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:29:
[...]

Wat is dat nu weer voor onzin.....!!?? Wie bepaald nu of jij een game koopt..?? Jij zelf toch..!!!??
LOTG schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:33:
[...]

Phusebox is altijd negatief, ik snap niet zo goed waarom hij een console heeft.
Misschien was het niet duidelijk uit de voorgaande conversatie maar ik heb dus nog 70+ euro aan te goed staan, en Microsoft besluit dat even vrolijk over minder dan 2 weken te laten verlopen. In die "window" kan ik enkel Destiny kopen of 70 euro weggooien (komt voor mijn persoonlijk op bijna hetzelfde neer want ik heb toch geen tijd om een game als Destiny te spelen).

Alle andere interessante games heb ik zo'n beetje wel voor de XBO.

• LOTG
Phusebox schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:06:
[...]

[...]

Misschien was het niet duidelijk uit de voorgaande conversatie maar ik heb dus nog 70+ euro aan te goed staan, en Microsoft besluit dat even vrolijk over minder dan 2 weken te laten verlopen. In die "window" kan ik enkel Destiny kopen of 70 euro weggooien (komt voor mijn persoonlijk op bijna hetzelfde neer want ik heb toch geen tijd om een game als Destiny te spelen).

Ik weet niet of je nog ergens anders op wacht, anders kun je kijken of er nog iets te pre-purchasen valt over een week ofzo.

• Phusebox
  • Nu online
Nog maar eens geprobeerd, maar helpen doen ze je niet daar bij Xbox support... Kun je niet op zaterdag bellen met NL support? Kon überhaupt geen tel nr vinden.

• Annoying-Orange
Phusebox schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:17:
Nog maar eens geprobeerd, maar helpen doen ze je niet daar bij Xbox support... Kun je niet op zaterdag bellen met NL support? Kon überhaupt geen tel nr vinden.
Er is telefonische assistentie beschikbaar. Er kunnen kosten in rekening worden gebracht voor het gebruik van de mobiele telefoon.
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00
Telefoonnummers

+31 (0)202036606 of 0800 023 3894
Slechthorenden (teksttelefoon): 0800 023 3895
Is wel uit 2011, maar je kan het proberen.

• Phusebox
  • Nu online
Thanks maar helaas:
Openingsuren voor terugbellen:

maandag - vrijdag: 10:00 - 18:0
Lekker dan, je geld onwettig afnemen en alleen tijdens kantooruren bereikbaar zijn, want ja gamers hoeven niet te werken toch.

• LuisjeNL
Je kan ook gewoon een chat openen, kost soms even wat meer moeite, maar alles staat meteen zwart op wit

Tja, ik zou ook niet in het weekend willen werken: p

[Voor 21% gewijzigd door LuisjeNL op 30-08-2014 11:45]

• Phusebox
  • Nu online
LuisjeNL schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:45:
Je kan ook gewoon een chat openen, kost soms even wat meer moeite, maar alles staat meteen zwart op wit

Ja, drie chats verder en ze zeggen gewoon echt letterlijk "onze regels staan boven de wet" en "er is niks dat we kunnen doen".

Ze geven zelfs toe dat het systeem "belachelijk" is, maar ja eenmaal in het systeem...

• LopendeVogel
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 22-11 16:00
LuisjeNL schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:45:

Precies, en via de chat word je net zo goed geholpen. Dat heb ik in de tijd van de 360 weleens nodig gehad, 1x met een rrod en 1x met aanschaf van een 360 slim en ik vervolgens forza horizon niet opnieuw kon downloaden zonder foutmeldingen ( alle kosten vergoed gekregen via de chat )

Tevens nu 2 weken de xone in bezit na overstap van de PS4 na de xone, en geen seconde spijt van gehad :D
Loopt dat apparaat toch goed zeg!!

• Famous

Famous

R 400+

Vraag het nog maar een keer aan je, waar kan je zien tot wanneer je tegoed geldig is?

Mijn NL xbox account heeft al ruim 2 jaar een tegoed erop staan en bij mijn US account kan ik nergens een "geldig tot.." vinden.

• Phusebox
  • Nu online
Famous schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:49:
Vraag het nog maar een keer aan je, waar kan je zien tot wanneer je tegoed goed is?

Mijn NL xbox account heeft al ruim 2 jaar een tegoed erop staan en bij mijn US account kan ik nergens een "geldig tot.." vinden.
billing.microsoft.com

€50.40 EUR of your account balance is set to expire on 9/11/2014
Learn more
€25.20 EUR of your account balance is set to expire on 9/12/2014
Learn more

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Staat gewoon in de regels dat als je een gift card redeemed deze 1 jaar geldig is en dat is al jaren zo .

De marketplace voor NL komt op 2-9-2014 actief

Anders huur je wat films ofzo ...

• Famous

Famous

R 400+

Ook daar staat bij mij geen eind datum.
Blijf het raar vinden.

• Phusebox
  • Nu online
Rockvee2 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:52:
Staat gewoon in de regels dat als je een gift card redeemed deze 1 jaar geldig is en dat is al jaren zo .

De marketplace voor NL komt op 2-9-2014 actief

Anders huur je wat films ofzo ...
Maakt het nog steeds niet helemaal correct volgens de wet. Als iedereen maar regels kan gaan verzinnen.

Ja sorry je spaartegoed op deze internet spaarrekening was enkel 1 jaar geldig tenzij je er geld bijstort. Jammer joh.

• Famous

Famous

R 400+

Het is geen spaarrekening en (bijna) alle tegoeden zit een datum aan tot wanneer het geldig is.

• Phusebox
  • Nu online
Het blijft evengoed absurd dat dit zomaar kan. Vraag me af hoeveel miljoenen ze dit oplevert per jaar.

• LuisjeNL
Ik kreeg het wel voor mekaar tijdens de chat anders, toegegeven kostte me wel 3 chats omdat niet iedereen van de nl situatie op de hoogte is:)

Blijft natuurlijk ook dat in nl je tegoed (lees geld) niet mag verlopen volgens mij.

Phusebox schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:55:
[...]

Maakt het nog steeds niet helemaal correct volgens de wet. Als iedereen maar regels kan gaan verzinnen.

Ja sorry je spaartegoed op deze internet spaarrekening was enkel 1 jaar geldig tenzij je er geld bijstort. Jammer joh.
Daar ben je toch mee akkoord gegaan ?!
Beetje vreemd om daar nu het wetboek bij te gaan pakken.

Kan ik mijn telefoonprovider zo ook dwingen mijn ongebruikte beltegoed terug te storten ?

• Phusebox
  • Nu online
justifire schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:02:
[...]

Daar ben je toch mee akkoord gegaan ?!
Beetje vreemd om daar nu het wetboek bij te gaan pakken.

Kan ik mijn telefoonprovider zo ook dwingen mijn ongebruikte beltegoed terug te storten ?
Dat kun je simpel voor 5 cent verlengen, zo vaak als je maar wil. En het is ook niet of ik mijn account niet gebruikt heb het afgelopen jaar.

• LuisjeNL
Dat je ergens mee akkoord gaat betekend niet meteen dat het mag.

Doet me aan de South park aflevering met de iTunes voorwaarden denken: p

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wat de situatie volgens mij complexer maakt is volgens mij dat Phusebox (net als velen hier) toentertijd MS Points gekocht hebben, die verliepen afaik niet. MS heeft die toen omgezet naar normale valuta, en daar wel een verloopdatum aangehangen. Dat is op z'n minst zuur.

Xbox | iRacing

• mowa
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Phusebox schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:06:
[...]

[...]

Ah, op die manier, dat wist ik niet. Dat is nog dat oude systeem toch? Dat is nu niet meer zo.
Is het niet mogelijk om met dat tegoed een game te pre-orderen die je wel wilt spelen? Of daar althans een balletje over op te gooien met MS.

Overigens is het wel zo dat wanneer je thans iets koopt of redeemd je akkoord gaat met de algemene voorwaarden van MS of je het er mee eens bent of niet. Helaas is het zo dat MS vrij is om voorwaarden op een willekeurig moment aan te passen. Ik denk dat daar de schoen wringt.

[Voor 6% gewijzigd door mowa op 30-08-2014 12:35]

iRacing Profiel

Zuur is het zeker, heb ook noodgedwongen Diablo in de NL store aangeschaft om mijn tegoed op tijd te besteden.
(Aankoop waar ik achteraf absoluut geen spijt van heb maar dat terzijde)
Regels zijn nu eenmaal regels.

[Voor 11% gewijzigd door justifire op 30-08-2014 12:37]

• Proceed
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 04-10-2014
Even ter info.
Afgelopen avond de Xbox aangesloten, mijn eigen account erop gezet, andere gewist en.......
alle games werken gewoon op mijn account.
Titanfall was dus niet gebonden aan het account.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Phusebox schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:55:
[...]

Is er een wet die bepaald wat de minimale geldigheidsduur is van dit soort bonnen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• BM

BM

Moderator Spielerij
Proceed schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:39:
[...]

Even ter info.
Afgelopen avond de Xbox aangesloten, mijn eigen account erop gezet, andere gewist en.......
alle games werken gewoon op mijn account.
Titanfall was dus niet gebonden aan het account.
Ik denk dat het 'fout' gaat als degene van wie je je X1 gekocht hebt zijn account recovered en daar zegt dat die console zijn home console is. Gedownloade games zijn gekoppeld aan een account, zonder uitzondering. Hoewel ik voor je hoop dat je gelijk hebt zou ik er niet raar van staan kijken als het ineens niet meer werkt.

Xbox | iRacing

• Nefiorim
Een gift card zelf moet onbeperkt houdbaar zijn. Echter op t moment dat jij deze redeemed is het geen gift card meer. Je loopt toch ook niet naar de Hema en zegt hier heb je mijn tegoedbon voor 100 euro, ergens in de komende 10 jaar kom ik er wel wat voor halen?

• Yaz
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 22-11 10:16
Nefiorim schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:52:
Een gift card zelf moet onbeperkt houdbaar zijn. Echter op t moment dat jij deze redeemed is het geen gift card meer. Je loopt toch ook niet naar de Hema en zegt hier heb je mijn tegoedbon voor 100 euro, ergens in de komende 10 jaar kom ik er wel wat voor halen?
Lezen mensen nu echt niet wat ik nog op deze pagina gequote heb?

En dat over "regels zijn regels" en "je gaat er toch mee akkoord dus wat zeur je nou". Er is zoiets als wetgeving. Wetgeving gaat altijd boven bedrijfsregels. Verder geef MS niet bij aanschaf aan wat de vervaldatum zal zijn (check maar eens een kraskaart). Dit staat in de voorwaarden die daarna komen en ja, die zijn juist om deze reden niet rechtsgeldig in nederland.

Er is maar een oplossing, schakel je rechtsbijstand in..... Laat die een mooie mail/brief sturen en kijken waar het strand.

Gamertag: YazNL

• Nefiorim
Yaz schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:55:
[...]
Lezen mensen nu echt niet wat ik nog op deze pagina gequote heb?
Volgens mij lees jij niet goed en/of snap je de nuance in het verhaal niet helemaal. Een tegoedbon, ja, die moet tegenwoordig onbeperkt geldig zijn. Dit is overigens ook pas ergens t afgelopen decennium ingevoerd. Wanneer je zo'n tegoedbon claimed dan heb je het al uitgegeven lijkt me? De grote vraag zit em in t wanneer is een tegoedbon verzilverd. Volgens mij is dat op het moment dat je je tegoedboncredit linked aan je account, want dat is het punt waarmee de tegoedbon (de code) zijn waarde verliest. Dan heb je het in feite al uitgegeven aan de MS store en dat maakt het niet meer onbeperkt houdbaar.

Pagina: 1 ... 30 ... 127 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit de US Marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar een prachtige handleiding voor!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee