Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:20:
Even kijken of ik de enige ben.
Heb een merkwaardig probleem met m´n 5S. Af en toe kan ik de rechter kant van mn beeldscherm ´indrukken´ waarbij je een klikgeluidje hoor. Ik zet hierbij totaal geen kracht, het is al hoorbaar tijdens het scrollen. Het vreemde is dat ik het af en toe hoor. Als voorbeeld, het viel me net weer op, toen ben ik dit gaan typen en op dit moment heeft ie er geen last meer van. Overdag niet heel storend, met een rumoerige omgeving valt het nauwelijks op, maar wanneer het stil is hoor ik het wel. Ga er binnenkort maar een afspraak voor maken bij de Apple store. Ik vind mezelf geen zeurpiet maar vindt dit nog wel dermate storend dat ik er werk van wil maken.
Meer mensen die deze klacht delen?
Even een update over dit probleem.
Ik begon me steeds meer te irriteren aan het geklik van het scherm. Wanneer het stil was in een ruime en ik was op m'n iPhone bezig, hoorde ik een relatief harde klik. Te hard naar mijn idee, dus ben gister naar de Apple store gegaan.
Het leuke van de Apple store vind ik de manier van omgang van de medewerkers. Hier weten ze pas wat service is. Naar mijn mening kunnen véél winkels hier nog wat van leren, maar dat terzijde.
Heb mijn probleem gemeld aan een Genius. Omdat het wat moeilijk was om het goed te horen in de (altijd) drukke winkel, zijn we even naar een hoekje gelopen. Ik had ook een video met het toestel welke de klacht had om het wat duidelijker te maken. Hij beaamde dat het geluid hard was. Echter heeft elke iPhone wat speling in het scherm voor wanneer er een overgang plaatsvindt tussen een warme en koude ruimte bijvoorbeeld. Maar hij vond de tik ook te hard en zou even gaan overleggen, ook omdat ik me er zo aan stoorde.
3 minuutjes later kwam hij aanlopen met een nieuwe iPhone. Hij vertelde dat ze mijn probleem begrepen en daardoor besloten hebben om mij een nieuwe iPhone te geven. Helemaal top natuurlijk. Heb het daar gelijk even getest en deze had het probleem niet. Ik ben wederom tevreden over de service van Apple.
Hopen dat ik het wat langer volhoud met de 3e iPhone 5S