Mijn vrouw haar iPhone 5S blijft sinds een paar dagen hangen op 'searching' en krijgt geen netwerkverbinding meer. Wifi werkt nog wel, maar het viel me op dat de GPS het ook niet meer doet. Alleen het kompas, maar verder werkt de locatie niet meer bij.
Ik heb de voor de hand liggende zaken geprobeerd, maar probleem begint al met dat haar sim in mijn toestel wel werkt, maar andersom niet. Met of zonder sim blijft haar telefoon op 'searching' hangen, dus je krijgt ook geen vraag/mogelijkheid om je pincode in te voeren. Resetten etc heeft niets opgeleverd, ik ga er abusievelijk vanuit dat ze er een keer te veel op is gaan zitten en een antenne aansluiting heeft gesloopt? Toestel is verder nog wel in goede staat, niet krom ofzo.
Edit: toch nog even herstel gedaan.. en jawel.. hij doet het weer. Heel bijzonder! Enfin, voor de duidelijkheid:
Probleem&oplossing: iPhone 5S blijft hangen op zoeken/searching, kan geen netwerk meer vinden en niets lijkt te helpen, sim eruit blijft ie hangen op 'zoeken' - >> factory reset / herstel en hij deed het weer.
[
Voor 18% gewijzigd door
NiGeLaToR op 24-10-2016 14:07
]