"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Vanmiddag bij T-Mobile met pre pre-order (
Wel al het contract aangepast zag ik, maar nog geen bevestiging. Hoop maar dat alles goed gaat, en dat ik bij de eerste batch zit. Weet inmiddels wel uit ervaring dat als dat niet zo is, je meestal pech hebt, en minimaal 4 weken kunt wachten.
Laat even weten als mensen bevestigingen krijgen van de telefonische bestellingen vandaag?
De telefoon gaat in ieder geval erg snel vergeleken met je 3Gloeberce schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:50:
Heb via de site besteld, een witte 16 GB 4S, als vervanging van mijn 31 maanden oude 3G. Ben benieuwd hoe snel het zal gaan.
Iets met vraag en aanbod gok ik...
[ Voor 3% gewijzigd door pposthoorn op 20-10-2011 00:04 ]
Wel apart want heb hetzelfde abo genomen ook voor 1 jaar en moest 469 betalen. Dat was om 1915 uur. Dus vreemd dat jij meer móet betalen. Ik wacht nog op de bevestiging van ze dus misschien dat de jongen aan de tel uit oude gegevens zat te putten? Jij al een bevestigings mail gehad van ze?pposthoorn schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:03:
Het is wel een beetje jammer dat de iPhones vanavond ineens €20,- duurder zijn geworden. Met 1 jaar iSmart200 was het vanmiddag nog €469.95 maar toen ik vanavond bestelde was het €489.95
Iets met vraag en aanbod gok ik...
Morgen nog maar een keertje bellen om te vragen of het allemaal goed is doorgekomen
Wel raar dat er nog steeds geen email verstuurd is met bevestiging. Zal nog wel een brief komen morgen verwacht ik.
Ik ben ook een particuliere gebruiker en heb een onbekende levertijd te horen gekregen gisteren. De lancering is pas op 28 okt a.s. en verwacht dan ongeveer max 2 weken levertijd. Valt mee te leven dusMasioni schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:47:
Ik heb zojuist telefonische een bestelling geplaats bij T-Mobile. Ben geen zakelijke gebruiker maar gelukkig toch gelukt. Ze gaven echter aan dat het tot 4 weken kan duren voordat de telefoon bezorgd gaat worden. Hebben jullie dit ook te horen gekregen of komt dit omdat ik particulier ben?
Ik kreeg te horen dat ik op de 28e een sms zou krijgen met de verwachte aflevering. Dan zou je dus verwachten dat ze dan uit voorraad leveren. En dat die daarna al op was. Maar ik ga helemaal nergens vanuit. Of ja, eigenlijk wel. Ik ga er vanuit dat het intern wel weer een zooitje zal zijn, en bestellingen niet in volgorde zijn verwerkt.Masioni schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:47:
Ik heb zojuist telefonische een bestelling geplaats bij T-Mobile. Ben geen zakelijke gebruiker maar gelukkig toch gelukt. Ze gaven echter aan dat het tot 4 weken kan duren voordat de telefoon bezorgd gaat worden. Hebben jullie dit ook te horen gekregen of komt dit omdat ik particulier ben?

Waar lees jij dat op de site? Zie jij ergens dat je een bestelling hebt gedaan dan? Ik zie alleen dat het contract 3 minuten nadat ik ophing al was gewijzigd met nieuwe start/eind datum en de variant van i-150 naar iSmart 150 was gegaan. Dat doet me vermoeden (of geeft me hoop) dat er wel degelijk iets in het systeem verwerkt is.pposthoorn schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:20:
Dan zal ik mij nog even inhouden, ze zeggen zelf op de site dat het tot 24uur kan duren voordat je een mail krijgt. Als er vanavond niks is bel ik alsnog
[ Voor 28% gewijzigd door UltraSub op 20-10-2011 14:18 ]
Gefeliciteerd met de aanschaf van uw iPhone. U kunt via uw computer uw order volgen. Ga naar http://tmnl.nu/1t en gebruik daarbij het volgende ordernummer:8992XX. Groeten, T-Mobile
Alleen vodafone heeft helaas nog geen tarieven enz.. bekend gemaakt. Wel beetje jammer.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
/edit
Laten we weer eens ordernummers vergelijken. Kijken of er logica in zit.
Als we nou allemaal even het volgende schema aanhouden kunnen we misschien wat zien:
Besteld: ~17.15 uur
Hoe: Telefonisch
Wat: 4S 64GB zwart
Ordernr: 8977XX
[ Voor 58% gewijzigd door UltraSub op 20-10-2011 15:59 ]
Hoe: Internet
Wat: 4S 16GB wit
Ordernr: 8973XX
Hoe: Op site vanuit persoonlijke mail
Wat: 4S 32GB zwart
Ordernr: 8984XX
Nog geen logica ontdekt
|_____vakje______|
[ Voor 32% gewijzigd door carpebios op 20-10-2011 16:10 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als je gister geen mail hebt gehad (zoals ik) kan je vandaag officeel nog geen bestelling plaatsen. Ondanks dat een andere T-Mobile medewerker mij vanmiddag vertelde dat de bestelling geplaatst was stond die nog niet in het systeem. Wat ze echter doen is jou gegevens opschrijven en morgen tijdens het werk de orders doorvoeren, de medewerkers krijgen namelijk betaald per verkochte telefoon. Zodoende maken ze voor zichzelf lijstjes die ze dan morgen ochtend gaan invoeren om wat extra te verdienen. Mocht je dus graag een bestelling willen plaatsen terwijl je geen mail hebt gehad kan je nu bellen en dan ben je morgen één van de eerste die ingevoerd wordt. (beginnen om 8 uur die jongens dus ben je ook eerder dan bij de winkel wachten welke om 9:30 open gaan)
Morgen ochtend in ieder geval wel even bellen om te checken of de bestelling gelukt is!
Wat: 4S 32GB Wit
Ordernr: 8987xx
[ Voor 3% gewijzigd door Ibidem op 20-10-2011 16:20 ]
Klanten die een mail hebben gekregen konden vanmiddag tot 15:00 het toestel reserveren.
Morgen maar proberen....
Wat: 4S 32GB Zwart
Ordernr: 8992xx
@masioni: Dat is een raar verhaal. Klinkt niet zo professioneel van T-Mobile.
[ Voor 7% gewijzigd door pposthoorn op 20-10-2011 17:57 ]
Zitten natuurlijk ook nog niet iPhone orders tussen, maar owee. Ik hou mijn hart vast voor degenen die morgen pas kunnen bestellen. (En als ik het verschil zie tussen 1430 en 1730 ook voor mezelf). Gaat behoorlijk hard zo te zien. Dat mensen die vandaag de HD aan de lijn hebben gehad 4 weken levertijd hoorden zou nog wel eens uit kunnen gaan komen. Als je bij de 2e batch zit is dat vrij normaal denk ik.
Goh, wat was iedereen negatief over de 4S. Toch lijkt het wel also half Nederland er een wil. Ongeacht de belachelijk hoge prijzen en veel slechtere abbo's.
Ik kan nu al niet meer wachten....
Maatje van me werkt bij iCentre en hij gaf aan dat hij er eentje of twee voor me apart kan leggen, dan lijkt het me dat ze enorme aantallen hebben anders kunnen ze dat niet doen.. Bij de eerste iPad kon dat iig niet
je ne sais cacques
Wacht op bestelling status stap 3.
[ Voor 3% gewijzigd door infinitydouwe op 21-10-2011 08:24 ]
Wat: 4S 16GB Zwart
Ordernr: 9035xx
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren..
Zat trouwens vannacht al te kijken van 0:00 tot 0:30 uur maar toen kon je nog niks bestellen

[ Voor 25% gewijzigd door BlizzarD op 21-10-2011 08:42 ]
Hoe: Via de preordermaillink
Ordernr: 8985xx
[ Voor 12% gewijzigd door RKD op 21-10-2011 08:42 ]
Hoe: Tmobile.nl
Wat: 4S 16GB zwart
Ordernr: 9037XX
[ Voor 19% gewijzigd door GR1221 op 21-10-2011 08:46 ]
Hoe: T-mobile.nl
Ordernr: 904xxx
Verbaast me niets als ze inderdaad voor de 90k+ ordernrs. een levertijd van 6 weken hanteren gezien de minimale voorraad die ze telkens binnen krijgen. Ik ben benieuwd
[ Voor 53% gewijzigd door mauwz op 21-10-2011 08:51 ]
Anoniem: 202302
Besteld: 19 okt ~19:15
Hoe: Preorder maillink
Wat: 4S 32 GB zwart
Ordernr: 9000XX
En door de datalimieten is het eindelijk afgelopen met al die mensen die de hele dag youtube gebruiken om muziek te luisteren met scherm uit. Scheelt ook weer.
Hoe groot is bijvoorbeeld de kans (als je in de eerste batch zit) dat je de 28e ook daadwerkelijk je telefoon bezorgd krijgt?
Na die datalimiet wordt je afgeknepen, dat was voorheen ook al zo. Voorheen heette dat Fair Use en staat er gewoon hard een datalimiet.UltraSub schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:57:
Hmm.. Er zit toch echt wel een opbouw in, qua tijd van bestellen en ordernr. Tering, dat gaat hard daar. En dat voor die prijzen. Kunnen ze weer wat mastjes neerzetten
En door de datalimieten is het eindelijk afgelopen met al die mensen die de hele dag youtube gebruiken om muziek te luisteren met scherm uit. Scheelt ook weer.
Bij Vodafone is nu de levertijd 2 weken. Denk t-mobile 2 tot 4 wekenAnoniem: 202302 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:01:
Heeft iemand trouwens ervaring met het bestellen van IPhones via Tmobile online op launch-day?
Hoe groot is bijvoorbeeld de kans (als je in de eerste batch zit) dat je de 28e ook daadwerkelijk je telefoon bezorgd krijgt?
Dus zelfs bij de eerste batch duurt het minimaal 2 weken?alwaysleft schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:03:
[...]
Bij Vodafone is nu de levertijd 2 weken. Denk t-mobile 2 tot 4 weken
Argh, ik dacht juist: laat ik maar gewoon direct de 19e online preorderen, dan hoef ik de 28e tenminste niet in de rij te staan.
Ik denk dat 2 tot 4 weken nog krap is gezien de berichten vanuit T-mobile.. laten we hopen dat het meevaltAnoniem: 202302 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:06:
[...]
Dus zelfs bij de eerste batch duurt het minimaal 2 weken?
Argh, ik dacht juist: laat ik maar gewoon direct de 19e online preorderen, dan hoef ik de 28e tenminste niet in de rij te staan.
Als je in de eerste batch zit, heb je ook meestal prijs. Release day shipping, of de dag er na. Is me 2x op rij zo gelukt. Zit je niet in de eerste batch, dan begint een hoop ellende, want god weet waar TM ze distribueert, was toen geen peil op te trekken.Anoniem: 202302 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:01:
Heeft iemand trouwens ervaring met het bestellen van IPhones via Tmobile online op launch-day?
Maar het lijkt me zuur als je bijvoorbeeld bij de mediamarkt het hele schap vol ziet liggen, terwijl je zelf met de 'supersnelle preorder' dan nog 4 weken moet wachten.
Ben benieuwd iig, dit is de eerste keer dat ik online een telefoon heb besteld en laat me (hopelijk) aangenaam verrassen.
Hoe: Pre-order link
Ordernr: 900xxx
Gisteravond (20 okt) om 19:17 de SMS met bevestiging van T-mobile inclusief link naar de tracking applicatie.
Ga er maar niet vanuit dat straks de schappen vol liggen bij fysieke winkels. Echt niet.Anoniem: 202302 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:14:
Tja je doet er niet zoveel aan he
Maar het lijkt me zuur als je bijvoorbeeld bij de mediamarkt het hele schap vol ziet liggen, terwijl je zelf met de 'supersnelle preorder' dan nog 4 weken moet wachten.
Ben benieuwd iig, dit is de eerste keer dat ik online een telefoon heb besteld en laat me (hopelijk) aangenaam verrassen.
[ Voor 5% gewijzigd door mauwz op 21-10-2011 09:58 ]
Uiteindelijk toch nog heel laat zelf besteld.
ordernummer: 906xxx
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik zie de 64 ook bijna nergens. Zullen de meesten wel de prijs mee proberen te drukken. Is ook erg veel opslag.mauwz schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:57:
Wat me wel goed stemt, is dat hier weinig mensen ook een 4S wit 16gb hebben besteld volgens mij. Wellicht heb ik nog geluk.
Wit vind ik persoonlijk echt lelijk.
Besteld: 21 okt ~10.05 uur
Ordernr: 9063xx
[ Voor 28% gewijzigd door Donnie Darko op 21-10-2011 10:26 ]
Ordernr: 9016xx
[ Voor 15% gewijzigd door Ram0n op 21-10-2011 10:48 ]
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Anoniem: 383527
Mijn gok is, lang klant, en vroeg gereageerd op de mail waarin je na de keynote kon inschrijven dat je meer info wilde hebben. De mensen met die mail hebben kunnen bestellen van woensdagmiddag tot donderdagmiddag 15.00 uur.
/edit
@ hier onder,
Prijzen zijn bekend gemaakt, een uur later weer van de site gehaald toen de pre-pre-orders liepen. Volgens mij hebben ze gezien dat de het toen al storm liep, en gedacht, ach, KPN en Voda zijn ook duurder, het loopt storm, weet je wat, we ploppen er nog 20 euro bij. Loopt hard op als je er 5000 weg kunt zetten.
[ Voor 37% gewijzigd door UltraSub op 21-10-2011 10:58 ]
Hoe: Telefonisch / T-mobile
Ordernr: nog geen mail/sms
Levertijd: 0-3 weken
20 euro meer moeten betalen, omdat de prijzen op de site verkeerd zouden zijn, wel 3 maanden geen abbo kosten.
[ Voor 8% gewijzigd door Kreutel op 21-10-2011 11:27 ]
4r3 u 1337 3n0ugh 2 r34d 7h15?
Hoe: Internet / T-mobile
Wat: 4S 16GB Wit
Ordernr: 9040xx
[ Voor 13% gewijzigd door YaniSuN op 21-10-2011 11:16 ]
Hoe: The Phone House Maastricht, Pre-order Smartphone service
Ordernr: 16e op lijst
Levertijd: 28 oktober bij genoeg voorraad, anders binnen 1 week
[ Voor 13% gewijzigd door Agaron op 21-10-2011 12:14 ]
Besteld: 21 okt ~ 07.50 uur
Ordernr: 9034xx
Besteld: 21 okt ~ 07.53 uur
Ordernr: 9035xx (hier zitten 50 bestellingen tussen met mijn vorige bestelling)
Wat mij opviel is dat iemand hier op 19 oktober om 16:30 ook een bestelling heeft geplaatst met een ordernummer die ongeveer 5000 lager is. Dat betekend dat er in de tussentijd "slechts" 5000 telefoons/producten uit de shop besteld is. Benieuwd hoeveel daar nou daadwerkelijk iPhone 4s-en zijn...
[ Voor 17% gewijzigd door BeZaX op 21-10-2011 11:23 ]
hoe: telefonisch / Kpn
wat: 4s 16 gb zwart
Verwachte leverdatum: 28 okt
kosten: eenmalig 80 euro abbonementskosten daarna 30.
Geen kosten voor toestel!! ben wel al 6 jaar bij kpn.
Ik denk dat ze gewoon met een grote groep allemaal tegelijk die order opvoeren, en dat ze per order een notitie maken wanneer deze is ingeschoten. Want volgorde-technisch (als je puur naar de nummers kijkt) klopt het niet.
Had gisteren al wel een CreditCard aangevraagd, maar helaas
Hoe: Bij de online Apple Store
Wat: 2x iPhone 4S 16GB Zwart
Ordernr: W29082XXXX
Levertijd staat nu op "Levert 07 Nov, 2011 - 14 Nov, 2011" maar ik hoop / neem aan dat er wel een weekje van af gaat
Hoe: Apple Store online
Ordernr: W27606XXXX
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011
Dat zou mooi zijn. 31 oktober teken in voor =)
Edit: Eerst 's Ochtends bij T-Mobile.nl al een bestelling geplaatst. Echter heb ik daar nog steeds geen ordernummer/betaalinformatie van ontvangen, dat laat ik dus lekker gaan.
[ Voor 28% gewijzigd door Mathijs14 op 21-10-2011 11:44 . Reden: Info toegevoegd ]
Ik heb van T-Mobile nog niet eens betalingsinstructies ontvangen (besteld vanochtend vroeg). Heb het wel middels de 'verleng-optie' in mijn persoonlijke pagina van T-mobile gedaan, dus wellicht komt het nog. MIjn order is inmiddels nog steeds alleen 'geaccepteerd'.YoVla schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:34:
Vandaag de iPhone 4S Wit besteld, maar via bankoverschrijving.. dus hopelijk reserveren ze er één voor mij! zal namelijk wel balen zijn als ik door de Rabobank bij de 2e batch kom![]()
Had gisteren al wel een CreditCard aangevraagd, maar helaasdie is te laat binnen.
Ik heb vanmorgen om 08:00 besteld en ik kreeg rond 10:50 mail binnen voor de "betaling", waarschijnlijk te maken met drukte oid.mauwz schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:42:
[...]
Ik heb van T-Mobile nog niet eens betalingsinstructies ontvangen (besteld vanochtend vroeg). Heb het wel middels de 'verleng-optie' in mijn persoonlijke pagina van T-mobile gedaan, dus wellicht komt het nog. MIjn order is inmiddels nog steeds alleen 'geaccepteerd'.
Mail? Dat is al vrij snel dan, ik heb na 2 dagen alleen nog maar een bevestigings-sms binnenYaniSuN schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:46:
[...]
Ik heb vanmorgen om 08:00 besteld en ik kreeg rond 10:50 mail binnen voor de "betaling", waarschijnlijk te maken met drukte oid.
Hoe: Vodafone online
Ordernr: 69383XXX
levertijd op of na 28 okt
Hoe: Vodafone online
Ordernr: 69382XXX
Aldus klantenservice medewerker, vooralsnog levertijd onbekend...
Zojuis ook de mail binnen voor de betaling, maar ik kan op de site alleen maar aangeven hoe ik wil betalen.. de feitelijke betaling krijg ik niet te zien..YaniSuN schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:46:
[...]
Ik heb vanmorgen om 08:00 besteld en ik kreeg rond 10:50 mail binnen voor de "betaling", waarschijnlijk te maken met drukte oid.

Prima service van KPN! Vraag me af of T-Mobile ook iets voor z'n vaste klanten doet? Ben al een jaar of 8 vaste klant van T-Mobile. Korting moet er toch vanaf kunnen zou je zeggen.Hydrosine schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:25:
besteld: 21 okt 11:15
hoe: telefonisch / Kpn
wat: 4s 16 gb zwart
Verwachte leverdatum: 28 okt
kosten: eenmalig 80 euro abbonementskosten daarna 30.
Geen kosten voor toestel!! ben wel al 6 jaar bij kpn.
Je krijgt dus een mail binnen met als onderwerp "T-Mobile eShop: 9040XX- Bestelling geaccepteerd"mauwz schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:37:
[...]
Zojuis ook de mail binnen voor de betaling, maar ik kan op de site alleen maar aangeven hoe ik wil betalen.. de feitelijke betaling krijg ik niet te zien..Of wordt hier alweer een aparte mail voor verzonden?
Vervolgens klik je "Betaling regelen", stappen doorlopen en uiteindelijk heb ik met iDeal kunnen betalen. Misschien ligt het aan je browser

FixedYaniSuN schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:50:
[...]
Je krijgt dus een mail binnen met als onderwerp "T-Mobile eShop: 9040XX- Bestelling geaccepteerd"
Vervolgens klik je "Betaling regelen", stappen doorlopen en uiteindelijk heb ik met iDeal kunnen betalen. Misschien ligt het aan je browser
Nog even nagebeld met wat vragen over de bevestigingmail die ik gekregen heb.Biatch schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:46:
[...]
Prima service van KPN! Vraag me af of T-Mobile ook iets voor z'n vaste klanten doet? Ben al een jaar of 8 vaste klant van T-Mobile. Korting moet er toch vanaf kunnen zou je zeggen.
Eerste maand heb ik dus een abbonement van 85 euro, deze is opgebouwd uit het 650 abbonement van 80 euro met 5 euro voor 250 mb extra.
Die 5 euro van de 250mb betaal ik alleen als ik ook daadwerkelijk een van die mb's gebruik anders niet.
Daarnaast hebben ze me een 10 euro voordeelbundel gegeven als vaste klant.
Ik vroeg me namelijk af hoe ik 30 euro per maand zou kunnen betalen als het goedkoopste WEBXL abbonement 35 euro is. Dat is dus vanwege die 10 euro voordeelbundel eraf gehaald, 25 plus die 250 mb euro van 5 euro = 30 euro!
De man van kpn verzekerde me ook dat ik mijn abonnement al na 1 maand kon terugzetten na de laagste ondanks dat het nergens duidelijk in de voorwaarden te vinden is.
Zelf zij hij ook nog dat hij nog bijna nooit zon mooie deal als deze gezien had! Vond ik wel grappig
Al met al dus heel erg tevreden met kpn nu

Hoe: Op site vanuit persoonlijke mail
Wat: 4S 64GB zwart / Vodafone (ga bij T-Mobile weg)
Ordernr: Nog niets ontvangen
Wat: 4S 64GB zwart / T-Mobile
Ordernr: 905xxx
PSN ID: robhoeben
Wat: 4S 16GB wit / T-Mobile
Ordernr: geen, nog
Dat is inderdaad een mooie deal! T-Mobile kennende zullen ze niets toegeven maar proberen kan altijd.Hydrosine schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:32:
[...]
Nog even nagebeld met wat vragen over de bevestigingmail die ik gekregen heb.
Eerste maand heb ik dus een abbonement van 85 euro, deze is opgebouwd uit het 650 abbonement van 80 euro met 5 euro voor 250 mb extra.
Die 5 euro van de 250mb betaal ik alleen als ik ook daadwerkelijk een van die mb's gebruik anders niet.
Daarnaast hebben ze me een 10 euro voordeelbundel gegeven als vaste klant.
Ik vroeg me namelijk af hoe ik 30 euro per maand zou kunnen betalen als het goedkoopste WEBXL abbonement 35 euro is. Dat is dus vanwege die 10 euro voordeelbundel eraf gehaald, 25 plus die 250 mb euro van 5 euro = 30 euro!
De man van kpn verzekerde me ook dat ik mijn abonnement al na 1 maand kon terugzetten na de laagste ondanks dat het nergens duidelijk in de voorwaarden te vinden is.
Zelf zij hij ook nog dat hij nog bijna nooit zon mooie deal als deze gezien had! Vond ik wel grappig
Al met al dus heel erg tevreden met kpn nu
[afbeelding]
Met alle respect E280 bijleggen bij een 2 jarig abo voor een iPhone 4 op steroïden vind ik echt belachelijk veel geld.
Anoniem: 427286
Hoe: Website / Vodafone
Wat: 4S 32GB Zwart / Vodafone
Ordernr: om 14:53 NOG STEEDS GEEN ORDERNR!!!!!
Even zonder flauwekul. Koop hem los met een serieus abbo, en je bent over 2 jaar maar een klein beetje goedkoper uit. (Ja, daar heb ik berekeningen van). Het is meer geld dan voorgaande jaren, maar als je kijkt wat de toestellen los kosten.... In veel landen is er 0 subsidie. Had ze ook liever goedkoper gezien, maar snap niet dat veel mensen dit blijkbaar niet aan zagen komen. Vind de veranderde contracten ernstiger, en dan heb ik het niet over limieten, maar over afrekenen per minuut en afschaffen standaard visual Voicemail. Das pas uitmelken.
Anoniem: 270248
Wat: iPhone 4S 16GB zwart / T-Mobile
Ordernr: geen
Helaas... Sommigen hebben iets van 20 euro korting of zo gehad, maar veel andere vaste klanten (zoals ik) krijgen niet zo'n korting als twee jaar terug bij de 3GS.Biatch schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:46:
[...]
Prima service van KPN! Vraag me af of T-Mobile ook iets voor z'n vaste klanten doet? Ben al een jaar of 8 vaste klant van T-Mobile. Korting moet er toch vanaf kunnen zou je zeggen.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Ik vraag me overigens ook af wat Apple daar van vindt, extra kosten vragen voor Visual Voicemail.UltraSub schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:55:
offtopic:
Even zonder flauwekul. Koop hem los met een serieus abbo, en je bent over 2 jaar maar een klein beetje goedkoper uit. (Ja, daar heb ik berekeningen van). Het is meer geld dan voorgaande jaren, maar als je kijkt wat de toestellen los kosten.... In veel landen is er 0 subsidie. Had ze ook liever goedkoper gezien, maar snap niet dat veel mensen dit blijkbaar niet aan zagen komen. Vind de veranderde contracten ernstiger, en dan heb ik het niet over limieten, maar over afrekenen per minuut en afschaffen standaard visual Voicemail. Das pas uitmelken.
Maar idd, de reden dat ik hem simlock-vrij gekocht heb is puur vanwege de abo-kosten tegenwoordig.
Omdat je een iPhone een jaar later voor nog steeds flink wat geld door kunt verkopen, is het (imo) interessanter om ieder jaar de nieuwe versie simlockvrij te kopen met een los abo. Zeker met de absurde bedragen die ze er nu voor vragen.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ik had na 1 minuut wel een ordernrAnoniem: 427286 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:54:
Besteld: 21 okt ~ 14.52 uur
Hoe: Website / Vodafone
Wat: 4S 32GB Zwart / Vodafone
Ordernr: om 14:53 NOG STEEDS GEEN ORDERNR!!!!!
Hoe: Online Vodafone
Wat: iPhone 4S 16GB zwart
Ordernr: 3067*****
Ordernummer is hetzelfde als bestelnummer? of krijg je een ordernummer pas nadat de betaling verwerkt is?kevlar01 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:04:
[...]
Ik had na 1 minuut wel een ordernrHeb hem dan ook via Applestore besteld
Hoe: Apple Store online
Ordernr: W26483XXXX
leverdatum tussen 31/10 en 7/11
Dat betekent, stam + t .
Hoe: Vodafone.nl
Wat: 2x iPhone 4S 16GB Wit (alleen toestel)
Ordernr: 306740X2X en 306739X1X
Levertijd vooralsnog onbekend.
Geruchten van iemand die hem ook voor half 2 besteld heeft.
31 oktober geleverd.
[ Voor 31% gewijzigd door sjtienuh op 21-10-2011 16:11 ]
Hoe: T-Mobile online via contractverlenging
Wat: iPhone 4S 32GB Wit (iSmart 300)
Ordernr: 904xxx (om 8:48)
T-Mobile geeft echter geen levertijden, erg jammer.
Kreeg daarstraks trouwens nog een mail van Tmo of ik niet een 4S wilde bestellen..
[ Voor 18% gewijzigd door GWTommy op 21-10-2011 17:20 ]
Vandaag om half 10 nog niks gebeurd, dus ik heb hem maar zelfstandig toegevoegd (via verlening).
Nu zie ik dat mijn tariefplan al veranderd is naar iSmart 200 met visual voicemail (en Travel & Surf, wat ik niet heb aangevraagd) Ingangsdatum vandaag.
De iphone is al betaald via mijn creditcard. Nu krijg ik een telefoontje van de man die gisteren beloofd heeft om hem in het systeem te zetten. Hij klonk nogal geïrriteerd en vroeg mij waarom ik al zelf een iPhone had toegevoegd. Hij ging dit immers voor mij doen. Mijn verhaal gedaan, uitgelegd dat ik hem snel wil hebben, dus zelf maar al besteld anders kom ik achter in de queue. Nu wilde hij het gaan annuleren en met hem "goed" doorlopen, echter kon dit niet omdat ik al betaald had gelukkig. Ik vind het echt een vaag telefoontje.
[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 21-10-2011 19:13 ]
Daar gaat zijn verkoopbonus dancarpebios schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:05:
Gisteren geld en ze zouden hem plaatsen.
Vandaag om half 10 nog niks gebeurd, dus ik heb hem maar zelfstandig toegevoegd.
Nu zie ik dat mijn tariefplan al iSmart 200 is met visual voicemail (en Travel & Surf, wat ik niet heb aangevraagd) Ingangsdatum vandaag.
De iphone is al betaald via mijn creditcard. Nu krijg ik een telefoontje van de man die gisteren beloofd heeft om hem in het systeem te zetten. Hij klonk nogal geïrriteerd en vroeg mij waarom ik al zelf een iPhone had toegevoegd. Hij ging dit immers voor mij doen. Mijn verhaal gedaan, uitgelegd dat ik hem snel wil hebben, dus zelf maar al besteld anders kom ik achter in de queue. Nu wilde hij het gaan annuleren en met hem "goed" doorlopen, echter kon dit niet omdat ik al betaald had gelukkig. Ik vind het echt een vaag telefoontje.

Anoniem: 146055
Mij hadden ze dezelfde belofte gedaan op woensdag. Gisteren nogmaals na gebeld, werd mij door een andere medewerker verteld dat ik beter zelf kon verlengen wanneer dat kon. Dat heb ik dan ook gedaan vandaag om 07:55. Ben echter niet gebeld door desbetreffende persoon van woensdag zoals in jouw geval is.carpebios schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:05:
Gisteren gebeld en ze zouden de bestelling plaatsen.
Vandaag om half 10 nog niks gebeurd, dus ik heb hem maar zelfstandig toegevoegd (via verlening).
Nu zie ik dat mijn tariefplan al veranderd is naar iSmart 200 met visual voicemail (en Travel & Surf, wat ik niet heb aangevraagd) Ingangsdatum vandaag.
[ Voor 3% gewijzigd door Ditmar op 21-10-2011 23:16 ]
nee, ik kreeg gelijk bevestigingnrg schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:51:
Ik heb vandaag gebeld met de Vodafone klantenservice en mijn abonnement verlengd in de vorm van een iPhone abo met een 4S 32GB. Heb nog geen bevestiging per mail gekregen, is dat normaal?
Anoniem: 427341
Na een telefonische bestelling? Ik heb net nog een keer gebeld om te checken en ook deze medewerker vertelde dat ze de bestelling pas in het systeem kunnen zetten vanaf de 28ste. Tot die tijd hoef ik ook geen bevestiging te verwachten.
Dit topic is gesloten.