Ik heb mijn iPhone SE op 29-03 besteld bij gsmweb. Ik vind het toch echt te lang duren nu.. we zijn al in Mei, en nu lees ik al berichten op dit forum over Juni! (dan kan ik net zo goed op de iPhone 7 wachten)
Weet iemand of ik adhv de algemene voorwaarde kans maak om alles te annuleren ? (het abonnement, een verlenging bij t-mobile is al in gegaan vanaf april)
Gsmweb fungeert dus nu als tussenpartij tussen Tmobile en ikzelf, en zegt niet verantwoordelijk te zijn voor het abonnement (verlenging).
Tot zo ver begrijp ik het. Echter is gsmweb de leverancier van het Toestel + ontvangen zij een bonus door mij bij T-mobile te laten verlengen.
https://www.gsmweb.nl/bes.../algemene-voorwaarden.pdf
Ik vind dit:
6.5 Indien Opdrachtgever niet behoorlijk of niet binnen een gestelde termijn of anderszins tijdig voldoet aan enige verplichting die voor hem uit enige Overeenkomst mocht voortvloeien, is Opdrachtgever in verzuim en is GSMWEB gerechtigd zonder ingebrekestelling of rechterlijke tussenkomst.
en
2. Overmacht
12.1 Indien GSMWEB door een niet toerekenbare tekortkoming niet aan haar verplichtingen jegens Opdrachtgever kan voldoen, worden die verplichtingen opgeschort voor de duur van de overmachtstoestand. 12.2 Indien de overmachtstoestand drie maanden heeft geduurd, hebben beide partijen het recht de Overeenkomst schriftelijk geheel of gedeeltelijk te ontbinden.
[
Voor 15% gewijzigd door
AlphaWierie op 12-05-2016 17:09
]