Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:12
GerardVanAfoort schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:28:
[...]

Als je de nieuwste wilt wel. Qua kracht en prestatie kan het toestel natuurlijk nog jaren mee! Zie hier http://www.macrumors.com/roundup/iphone-7/ de rumors welke je kunnen helpen kiezen: kopen of wachten?
Die had ik gelezen, bij de 6s geven ze nu caution ivm aanschaffen. Volgens mij duurt het nog wl tot september, als zijn erook releases geweest in juni.....

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-02 23:15
Anoniem: 767111 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 02:35:
Iemand al iets ontvangen van GSMweb? 28 Maart besteld en nog steeds geen zicht op iets van levering en ben er wel aardig klaar mee inmiddels. Kan mijn order ook niet echt annuleren zonder een aardig verlies te nemen, aangezien ze mijn abonnement bij T-Mobile al hebben verlengd en ik dan dus bij een ander bedrijf kan fluiten naar extra korting op het toestel icm afsluiten van abonnement :-(
Precies zelfde situatie als jij.
-Gsmweb
-29-03 besteld
-SE 64g SG
-Kan niet meer annuleren omdat het al geactiveerd is
-5x al contact gehad via Mail of telefoon en geen duidelijheid nog.

Ik denk dat wachten de enige optie is. Voor mij Hierna NOOIT meer bij Gsmweb.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonEarl
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-05 07:34
5-4 bij belsimpel.nl iPhone SE 64gb silver besteld icm verlenging
29-4 geannuleerd vanwege lange wachttijd, geld werd snel teruggestort, prima service daar.

29-4 iPhone bij tele2.nl zelfde SE besteld icm verlenging met lagere toestelprijs dan bij besimpel op 5-4
9-5 bericht over bezorgafspraak
10-5 bezorging afspraak gepland

Sneller dan ik had verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 767111

AlphaWierie schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:43:
[...]

Precies zelfde situatie als jij.
-Gsmweb
-29-03 besteld
-SE 64g SG
-Kan niet meer annuleren omdat het al geactiveerd is
-5x al contact gehad via Mail of telefoon en geen duidelijheid nog.

Ik denk dat wachten de enige optie is. Voor mij Hierna NOOIT meer bij Gsmweb.nl.
Daar ben ik het helemaal mee eens en zal het vanaf nu dan ook iedereen afraden. Heel frustrerend dat ze ook gewoon weten dat ze geen voorraad hebben, maar ze op bepaalde momenten op de site alsnog adverteren met "Vandaag besteld voor 17:00 = Verwacht morgen in huis", terwijl ze dus gewoon weten dat dat onmogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3rd1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-11-2024
11 april bij Belsimpel 64gb SG besteld in combi met KPN verleng nu verwacht 17 mei..... zucht DUURT lang .... de lol van de aankoop gaat er op deze manier wel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17:04
Van Coolblue ook nog niets gehoord....16gb SG besteld op 10 april met t-mobile verlenging. Duurt ook lang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharminepulse
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-05 18:04
Vroeg mij af: ik zie soms(waaronder vanochtend) dat er soms bij apple stores 'nu beschikbaar' staat voor de SE's, terwijl als ik hem nu bestel en bij een apple store laat leveren er 7 juni als beschikbaarheid bij staat.
Is het nu zo als ik bestel, en er tijdens het bestelproces niet bij staat dat ie voorradig is dat ik sowieso tot 7 juni dien te wachten, of mag ik wel verwachten dat ze mij direct informeren als ze een SE op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 667938

iPhone SE zou op 31-05 leverbaar zijn volgens Mediamarkt dus een bestelling geplaatst. Krijg ik net een e-mail binnen dat het verschoven wordt naar 'begin juni'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Etully
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-03 10:04
Dinsdag bij itimrepair.com in Winterswijk besteld, gistermiddag door PostNL afgeleverd !
Betreft de SE 16GB space grey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-02 09:56
De 3 Apple stores in NL lijken ze weer te hebben, althans, de 64gb SG die ik checkte stond overal beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:37
Ik heb gisteren de 64GB SE besteld bij tele2.nl, kreeg toen gelijk een emailtje met dat hij niet op voorraad was. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren. Hoop niet langer dan een maand.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabe83
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:59
Hier op 6 April besteld via Amac en ook nog steeds wachtende op 64gb SG SE...hopelijk krijgen de resellers in navolging op de Apple store ook snel weer een paar exemplaren...

Edit: zojuist een mail van Amac met daarin informatie over de grote vraag waardoor zij, op basis van de huidige informatie, waarschijnlijk pas half juni (en wellicht eerder) kunnen uitleveren...

[ Voor 36% gewijzigd door rabe83 op 12-05-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:47

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Pharminepulse schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:48:
Vroeg mij af: ik zie soms(waaronder vanochtend) dat er soms bij apple stores 'nu beschikbaar' staat voor de SE's, terwijl als ik hem nu bestel en bij een apple store laat leveren er 7 juni als beschikbaarheid bij staat.
Is het nu zo als ik bestel, en er tijdens het bestelproces niet bij staat dat ie voorradig is dat ik sowieso tot 7 juni dien te wachten, of mag ik wel verwachten dat ze mij direct informeren als ze een SE op voorraad hebben?
De supply chain van de stores is niet hetzelfde als van de webwinkel van Apple.
Dus als hij in een store beschikbaar is betekend niet dat hij online geleverd kan worden. Als je hem dan snel wilt hebben zal je hem direct moeten reserveren bij de store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaWierie
Ik heb mijn iPhone SE op 29-03 besteld bij gsmweb. Ik vind het toch echt te lang duren nu.. we zijn al in Mei, en nu lees ik al berichten op dit forum over Juni! (dan kan ik net zo goed op de iPhone 7 wachten)

Weet iemand of ik adhv de algemene voorwaarde kans maak om alles te annuleren ? (het abonnement, een verlenging bij t-mobile is al in gegaan vanaf april)

Gsmweb fungeert dus nu als tussenpartij tussen Tmobile en ikzelf, en zegt niet verantwoordelijk te zijn voor het abonnement (verlenging).
Tot zo ver begrijp ik het. Echter is gsmweb de leverancier van het Toestel + ontvangen zij een bonus door mij bij T-mobile te laten verlengen.

https://www.gsmweb.nl/bes.../algemene-voorwaarden.pdf

Ik vind dit:
6.5 Indien Opdrachtgever niet behoorlijk of niet binnen een gestelde termijn of anderszins tijdig voldoet aan enige verplichting die voor hem uit enige Overeenkomst mocht voortvloeien, is Opdrachtgever in verzuim en is GSMWEB gerechtigd zonder ingebrekestelling of rechterlijke tussenkomst.

en

2. Overmacht
12.1 Indien GSMWEB door een niet toerekenbare tekortkoming niet aan haar verplichtingen jegens Opdrachtgever kan voldoen, worden die verplichtingen opgeschort voor de duur van de overmachtstoestand. 12.2 Indien de overmachtstoestand drie maanden heeft geduurd, hebben beide partijen het recht de Overeenkomst schriftelijk geheel of gedeeltelijk te ontbinden.

[ Voor 15% gewijzigd door AlphaWierie op 12-05-2016 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Ik zou gewoon nog even een klein beetje geduld op proberen te brengen.

Ik heb besteld bij coolblue en ben zojuist gebeld dat mijn SG 64gb woensdag afgeleverd wordt! Kon ook morgen maar helaas ben ik dan niet thuis. Ik heb besteld op 2 april.

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170422

Gisteren heb ik de SE 64gb spacegrey bij a-mac opgehaald (ik heb 2 april besteld). Ik was hier best wel verbaasd over omdat ik afgelopen donderdag een mail kreeg waarin werd aangegeven dat de levering kon duren tot half juni.

Nu net een halve dag met de SE gespeeld, wat een snelheid in vergelijking met m'n iphone 5; heerlijk. De accu kan ik nog niet zoveel overzeggen, maar iig een stuk beter als mijn oude 5.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 170422 op 14-05-2016 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:35
Gisteren eens rond gaan kijken, waar ik voor een goedkope prijs de 6S 64GB kan kopen...

Dit bleek toch coolblue te zijn, dus vandaag over tot bestelling Apple vraagt gewoon 859 terwijl Coolblue hier voor de iPhone 6S 64GB vraagt aan geld 784 voor vraagt.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 15 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 553711

Apple zelf verlaagt de prijzen nooit tot een nieuw model uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:35
Jep, maar dan verlagen ze hem no minimaal.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 15 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Laatst online: 17-02 09:56
Vanmorgen mijn pakketje van max ICT gekregen, betreft een se 64gb sg. Besteld op 6 april. Vandaag binnen. Lange wachttijden hoor.
Succes allemaal met wachten als je nog niet voorzien bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-05 22:13
Psycho_Mantis schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:23:
[...]

De supply chain van de stores is niet hetzelfde als van de webwinkel van Apple.
Dus als hij in een store beschikbaar is betekend niet dat hij online geleverd kan worden. Als je hem dan snel wilt hebben zal je hem direct moeten reserveren bij de store.
Reserveren doet Apple niet aan in de fysieke Stores. Dan zal je een bestelling in de Online Store moeten plaatsen en die op Afhalen in de winkel kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:26
Volkan1984 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 20:43:
[...]

Reserveren doet Apple niet aan in de fysieke Stores. Dan zal je een bestelling in de Online Store moeten plaatsen en die op Afhalen in de winkel kunnen zetten.
Als hij op voorraad is in de fysieke winkels kan je hem via de website direct "reserveren" om op te halen. Ik denk dat hij dat bedoeld ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:00

bonzz.netninja

Niente baffi

Ik lees allerlei tegenstrijdige verhalen over waar je het beste een nieuwe losse iphone kan kopen. Mijn vriendin wil er 1tje aanschaffen maar ik zit nu te twijfelen tussen de mediamarkt, een AMAC of gewoon een retourtje Amsterdam bij de applestore (of online).

Ik lees met name tegenstrijdige verhalen over garantie en aansprakelijkheid. Nu zal het allemaal wel, maar ik heb goede ervaringen met de apple store omdat ze mijn 6 kosteloos vervingen voor een gloednieuwe toen ik na 4 weken al een scheur erin had. Dat is echter al weer een tijdje geleden en ik vraag mij af of er nog extra redenen / argumenten zijn om een specifieke winkel te kiezen?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:26
bonzz.netninja schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:02:
Ik lees allerlei tegenstrijdige verhalen over waar je het beste een nieuwe losse iphone kan kopen. Mijn vriendin wil er 1tje aanschaffen maar ik zit nu te twijfelen tussen de mediamarkt, een AMAC of gewoon een retourtje Amsterdam bij de applestore (of online).

Ik lees met name tegenstrijdige verhalen over garantie en aansprakelijkheid. Nu zal het allemaal wel, maar ik heb goede ervaringen met de apple store omdat ze mijn 6 kosteloos vervingen voor een gloednieuwe toen ik na 4 weken al een scheur erin had. Dat is echter al weer een tijdje geleden en ik vraag mij af of er nog extra redenen / argumenten zijn om een specifieke winkel te kiezen?
Bij Apple zelf kopen: 2 jaar garantie via Apple Store zonder gezeur
Bij andere retailer kopen: 1e jaar garantie ook via Apple Store mogelijk, 2e jaar via de retailer

Wanneer de prijs bijna gelijk is zou ik hem lekker via Apple kopen, dan weet je zeker dat probleem (vaak) snel opgelost zijn via de Apple Store. Maar als je bijvoorbeeld een 6S 64GB wilt hebben, en hij is zoals nu bij CoolBlue een stuk goedkoper, haal hem daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
Zou een SE 16GB rosé gold willen bestellen voor verjaardag vriendin (volgende week)

Bij belsimpel blijkbaar 2-4 dagen wachten, dat is het beste dat ik kon vinden...
https://www.belsimpel.nl/...16gb-rose-gold/abonnement

Is hun indicatie echter wel betrouwbaar, gezien ik hier veel lees over uitstel tot Juni enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 536222

Inrage schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:47:
Zou een SE 16GB rosé gold willen bestellen voor verjaardag vriendin (volgende week)

Bij belsimpel blijkbaar 2-4 dagen wachten, dat is het beste dat ik kon vinden...

Is hun indicatie echter wel betrouwbaar, gezien ik hier veel lees over uitstel tot Juni enz...
28 april heb ik de iphone SE zilver 64GB besteld bij belsimpel met levertijd 5-7 dagen.
om de week verlengden zij de levertijd met ongeveer een week.
Nu staat de leverdatum op 18-05-2016, waarvan ik verwacht dat ze deze morgen weer
een week verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-05 23:43
Inrage schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:47:

Gisteren op de Apple site een SE 64gb RG besteld. Twee uur later bericht gekregen dat ik het kan komen ophalen bij de Apple store.

Bevalt tot nu toe erg goed. Het kleine formaat is weer een verademing en went echt snel. Vind alleen dat het scherm net iets minder is ten opzichte van de 6 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Oppernerd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:05:
[...]

Gisteren op de Apple site een SE 64gb RG besteld. Twee uur later bericht gekregen dat ik het kan komen ophalen bij de Apple store.

Bevalt tot nu toe erg goed. Het kleine formaat is weer een verademing en went echt snel. Vind alleen dat het scherm net iets minder is ten opzichte van de 6 series.
Apple site (via Apple.be & Apple.nl) staat nu ook op levertijd 2-3 weken.
Anoniem: 536222 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:01:
[...]

28 april heb ik de iphone SE zilver 64GB besteld bij belsimpel met levertijd 5-7 dagen.
om de week verlengden zij de levertijd met ongeveer een week.
Nu staat de leverdatum op 18-05-2016, waarvan ik verwacht dat ze deze morgen weer
een week verlengen.
'k had al gedacht dat het zoiets zou zijn... djut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
Inrage schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:31:
[...]

Apple site (via Apple.be & Apple.nl) staat nu ook op levertijd 2-3 weken.
Niet als je de optie kiest om op te halen in de winkel.

Toen ik gisteren bestelde, stond het ook op juni. Maar als je kiest voor ophalen in de winkel is het meestal veel sneller.

Is het op voorraad, dan wordt die voor jou apart gelegd en kan je het gaan ophalen. Is het niet op voorraad, dan krijg je de jouwe zodra er geleverd wordt in de winkel.

[ Voor 12% gewijzigd door Oppernerd op 17-05-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inrage schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 15:31:

'k had al gedacht dat het zoiets zou zijn... djut!
Ik had het fout, ze hebben het ipv. een week verlengd naar 20-05-2016 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor degenen die de zilver 64GB willen, bij wehkamp is hij nu direct leverbaar:
http://www.wehkamp.nl/Win...ntent=21443-3JMDZ2PFKR6CE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Heb gemerkt dat de SE nu wel op stock is als ik bestel via Amazon.co.uk
Telt dan ook de 2 jaar garantie? Iemand hier ervaring mee?

https://www.amazon.co.uk/...new?ie=UTF8&condition=new

[ Voor 40% gewijzigd door Inrage op 18-05-2016 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-04 12:36
Voor personen die op zoek zijn naar de SE 64GB spacegray ik heb hem gisteren hier besteld en vandaag binnen gekregen.

https://izi-deals.nl/tele...phone-se-64gb-zilver.html

[ Voor 3% gewijzigd door egbert-jan op 02-06-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
Inrage schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:10:
Heb gemerkt dat de SE nu wel op stock is als ik bestel via Amazon.co.uk
Telt dan ook de 2 jaar garantie? Iemand hier ervaring mee?

https://www.amazon.co.uk/...new?ie=UTF8&condition=new
Ook wel EU consumer law genoemd. Tweede jaar kan je je garantie alleen claimen bij de retailer. Dat wil zeggen als je van het bedrijf "e-gadget" koopt via Amazon. En je telefoon gaat in het tweede jaar kapot. Dan kan je alleen daar terecht voor reparatie binnen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Vandaag mijn iPhone SG 64GB ontvangen van CoolBlue, zoals verwacht. Besteldatum was 2 april. De informatie vanuit CB is heel duidelijk wanneer zij het toestel eenmaal op voorraad hebben. Daarvoor was het nogal gebrekkig qua informatie (we weten niet wanneer we een nieuwe levering krijgen). Ik vraag me wel af of dit aan Apple ligt of aan CB aangezien meer (web)winkels hier problemen mee hadden.

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Inmiddels is de SE ook uit de webshop gehaald bij Gsmweb.nl... en ik wacht al sinds 28 Maart. Maar goed. Ik wacht al bijna 3 maanden. Na die periode kan ik volgens hun eigen voorwaarden de overeenkomst ontbinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

egbert-jan schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:15:
Voor personen die op zoek zijn naar de SE 64GB spacegray ik heb hem gisteren hier besteld en vandaag binnen gekregen.

https://izi-deals.nl/tele...e-se-64gb-spacegrijs.html
Dank voor de tip, net eentje besteld.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:51
Ben benieuwd. Afuture had de iPhone se rosé gold staan voor 390 euro. Inmiddels van de site gehaald. Wel al twee besteld. Ben benieuwd of ze gaan leveren. Volgens mij hebben niet veel andere mensen dit opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 770941

AlphaWierie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:05:
Ik heb mijn iPhone SE op 29-03 besteld bij gsmweb. Ik vind het toch echt te lang duren nu.. we zijn al in Mei, en nu lees ik al berichten op dit forum over Juni! (dan kan ik net zo goed op de iPhone 7 wachten)

Weet iemand of ik adhv de algemene voorwaarde kans maak om alles te annuleren ? (het abonnement, een verlenging bij t-mobile is al in gegaan vanaf april)

Gsmweb fungeert dus nu als tussenpartij tussen Tmobile en ikzelf, en zegt niet verantwoordelijk te zijn voor het abonnement (verlenging).
Tot zo ver begrijp ik het. Echter is gsmweb de leverancier van het Toestel + ontvangen zij een bonus door mij bij T-mobile te laten verlengen.

https://www.gsmweb.nl/bes.../algemene-voorwaarden.pdf

Ik vind dit:
6.5 Indien Opdrachtgever niet behoorlijk of niet binnen een gestelde termijn of anderszins tijdig voldoet aan enige verplichting die voor hem uit enige Overeenkomst mocht voortvloeien, is Opdrachtgever in verzuim en is GSMWEB gerechtigd zonder ingebrekestelling of rechterlijke tussenkomst.

en

2. Overmacht
12.1 Indien GSMWEB door een niet toerekenbare tekortkoming niet aan haar verplichtingen jegens Opdrachtgever kan voldoen, worden die verplichtingen opgeschort voor de duur van de overmachtstoestand. 12.2 Indien de overmachtstoestand drie maanden heeft geduurd, hebben beide partijen het recht de Overeenkomst schriftelijk geheel of gedeeltelijk te ontbinden.
toon volledige bericht
Ik vind het ook zeer triestig, zelf heb ik hem ook besteld en nog steeds niet ontvangen...

Hieronder de updates van op Coolblue:

Update 18 mei: Helaas verwachten wij vandaag geen levering van de iPhone SE.
Update 13 mei: Vandaag verwachten wij een beperkt aantal 64 GB Goud- en Space Gray-modellen te ontvangen.
Update 12 mei: Tot onze grote spijt hebben wij de iPhone SE nog steeds niet op voorraad. Helaas is er ook geen duidelijkheid over een volgende levering.
Update 3 mei: de iPhone SE Rose Gold is inmiddels op voorraad! Van de andere uitvoeringen verwachten wij deze week slechts zeer beperkte leveringen.
Update 28 april: Wij hebben helaas nog steeds moeite met het uitleveren van de iPhone SE. Wij kunnen de toestellen in zeer beperkte mate uitleveren.
Update donderdag 21 april: helaas is het nog niet mogelijk om de iPhone SE uit te leveren. We doen er alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 770941 op 19-05-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-04 12:36
m0nk schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:34:
[...]

Dank voor de tip, net eentje besteld.
graag gedaan de levering van iphone SE is echt slecht in heel NL. Hier hebben ze gewoon op voorraad en volgens mij kunnen er geen backorders geplaatst worden. Alleen bestellen uit de voorraad denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaWierie
Net maar weer eens gebeld met gsmweb. volgens hun komt er eind mei nu zeker een levering.. en volgens hun sta ik bovenaan (eerst zien dan geloven).
Mevrouw aan de telefoon gaf overigens ook aan dat er grote productie problemen zijn met de SE.

De verwachting was dat de SE ongeveer het aantal zou verkopen als reserve onderdelen van de 5s.
Echter bleek dit een zeer grote miscalculatie en verkoopt de SE veel en veel beter.
De productielijnen van de 5S waren echter al lang afgebouwd en of gestopt.. en moesten deze weer worden opgestart. Dit kost zeer veel tijd. aldus het verhaal van de dame aan de telefoon. klinkt nog best geloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styling112
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09-2024
Bizar om te lezen dat er nog steeds mensen zijn die moeten wachten op hun levering. Ik had mijn SE Zilver 64GB in maart besteld bij een webshop. Dat duurde en duurde maar. Daarna langs de mediamarkt gelopen, niet op voorraad in de winkel maar wel online. Dat was voor 22.00 uur besteld morgen in huis, nou mooi niet hoor :)

Uiteindelijk hier een tip van iemand gelezen om even de Apple store online te checken tussen 10.00 en 11.00 uur (dan schijnt er voorraad binnen te komen) en hem daar te bestellen om hem in de winkel op te halen. En jawel dezelfde dag had ik hem in mijn handen.

Mochten er nog mensen zijn die wachten, bestel hem gewoon direct bij Apple. (Wel kiezen voor ophalen in de winkel anders duurt het nog weken voordat je hem hebt) Scheelt je een hoop teleurstelling

Net even gecheckt alle kleuren behalve Zilver zijn nu beschikbaar in 64GB bij Apple.nl

[ Voor 10% gewijzigd door styling112 op 20-05-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyImAllan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-04 15:39
Ik heb 11 Mei een iphone SE SG 64GB besteld bij Tele2 i.c.m. een verlenging. Vandaag op 20 mei een verzendbevestiging, morgen in huis dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 770941

Vandaag verwacht Coolblue een levering 64GB Rose Gold en Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:37
Ook net een emailtje van Tele2 gekregen dat hij bezorgd kan worden. Heb hem 14 mei besteld. Redelijk snel dus :)

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3rd1
  • Laatst online: 06-11-2024
10 april besteld bij belsimpel , gisteren opgehaald , wachten waard fijne telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij typhone staat de SE 64GB Zilver op voorraad.
Dus heb ik even gebeld met hun, maar het blijkt niet te kloppen.
Ze geven aan dat ze contact met apple hebben gehad en dat de richtlijn nu eind mei is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianDD
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-03 21:24
Ik ben zojuist ook gebeld door Coolblue voor een bezorgafspraak voor een 64GB SG. Had m op 5 april besteld en stond net op het punt om te cancelen en morgen naar een Apple Store te gaan. Gelukkig wordt hij nu toch gewoon bezorgd. Ben erg benieuwd. Hopelijk was t het wachten waard. Kan ik eindelijke switchen naar t andere forum over de ervaringen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianDD
*Zucht*. Werd gister in de loop van de ochtend weer gebeld door Coolblue voor een nieuwe afspraak omdat de koerier en ik ''elkaar waren misgelopen''. De koerier heeft echter nooit aangebeld |:( . Nou woon ik in een flat, dus het zou kunnen dat de intercom stuk was, maar dat betwijfel ik. Zit niks anders op dan nog maar een paar dagen wachten tot dinsdagavond. Dan is t precies 7 weken nadat ik besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swloo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06-2023

swloo

Jamo R907, ASR Emitter 1

Weet iemand hoe Amac in verhouding tot Apple zelf met het leveren van de iphone se is? Ik heb m besteld via Amac maar misschien kan ik beter bij de Apple store zelf bestellen?

So what

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01 22:04
swloo schreef op maandag 23 mei 2016 @ 00:22:
Weet iemand hoe Amac in verhouding tot Apple zelf met het leveren van de iphone se is? Ik heb m besteld via Amac maar misschien kan ik beter bij de Apple store zelf bestellen?
Apple is de fabrikant met een aantal winkels Amac is een officiële Apple reseller .Zelf heb ik mij SE 8 april bestelt bij Amac na 2 lange weken is hij geleverd ik had wel is waar de SG 64gb bestelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Eindelijk na 2,5 maand wat beweging en informatievoorziening vanuit GSMweb. Gisteren gebeld dat de SE 64Gb Silver voor onbepaalde tijd niet meer leverbaar is.

Als alternatief bieden ze de SE 64gig Gold aan. + kwijtschelding van mijn bijbetaling (75 euro).
Ondanks de belachelijk lange wachttijd vind ik het een mooi aanbod en ben ik in gegaan op hun voorstel.
(In totaal heb ik nu een ''gratis'' SE 64gig voor 30pm met een Tmobile 3gig bundel+onbeperkt bellen.)

Volgcode is binnen, en het pakket is nu bij TNT.

[ Voor 11% gewijzigd door AlphaWierie op 24-05-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:59

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Zou Apple zich echt zo erg verkeken hebben op het succes van de iPhone SE?

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn bestelling bij belsimpel heb ik geannuleerd en heb direct de SE 64GB zilver besteld bij Tele2 zelf op 21-05-16.
Vandaag kreeg ik een mailtje dat hij morgen bezorgd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copablanca
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-02 13:21
Vandaag een 64GB Zilver model besteld bij Coolblue, en net bericht gehad dat hij morgen opgehaald kan worden. En volgens de website zouden er meer 64GB modellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twizz
  • Laatst online: 11-04-2023
copablanca schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:30:
Vandaag een 64GB Zilver model besteld bij Coolblue, en net bericht gehad dat hij morgen opgehaald kan worden. En volgens de website zouden er meer 64GB modellen zijn.
Klopt ja, zilver en goud is in voorraad. Helaas grijs niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianDD
Yes, heb gister eindelijk mijn 64GB SG binnen gekregen. Nu de koerier er was ging alles eigenlijk heel vlot. Lekker de hele avond mee kunnen spelen. Ervaringen en wellicht een review komen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:26
Eindelijk ook bericht over de SE 16GB SG...9 april besteld, morgen geleverd door Coolblue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17:04
Hier hetzelfde als objectief2, maar dan 10 april besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Eindelijk is hij binnen! Nu spelen ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2wheels
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-03 09:23
SE 64gb zilver net besteld bij Coolblue morgen tussen 8 en 10 wordt hij bezorgd 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altazar
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-05 09:16
Woensdag kreeg de apple store in amsterdam en haarlem een batch binnen (den haag iets later geloof ik). Je kan dit zien door de voorraad te checken op de website van apple. Kon gelijk een iphone se 16 gb rose goud meenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PALGamer
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-05 10:37
SE 16Gb SpaceGray via Typhone voor onbepaalde tijd vertraagd,
Misschien dan toch maar even die iphone 5 repareren als ik de vertragingen af en toe zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 774521

Op 7 april een iPhone SE 64 SG (tMobile) besteld en betaald bij mobiel.nl. Tot op heden nog niet mogen ontvangen. Inmiddels is de verwachte leverdatum verschoven naar "In de loop van juni". Rosé goud zou er wel in week 22 zijn...

*update 21-05-2016*
Zojuist bij de Applestore besteld en gelijk opgehaald! Mobiel.nl geannuleerd...

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 774521 op 31-05-2016 13:56 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_stiech
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-12-2024
hier hetzelfde bartn78, op 12 april besteld bij gsmwijzer en vorige week een bericht gekregen met de melding: "in de loop van Juni"

laten we ervan uitgaan dat het half Juni op zn vroegst wordt, dan zijn we alweer 2 maanden verder :O

10x 390wp noord-oost, 10x 390wp zuid-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 777551

Na het lezen over leveringsproblemen iPhone SE toch op 29 mei een 64Gb SG besteld bij Vodafone. Krijg nu berichten levering vertraagd. Heb gebeld met Vodafone. Levering iPhone SE is een groot probleem. Ze hebben afgelopen woensdag een lading gekregen en verwachten voor 3 juni weer een lading. Er wordt uitgeleverd op basis van besteldatum. Sommige mensen schijnen al een maand te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarvh
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:26
Ik had vorige week blijkbaar geluk. Op woensdag 25 mei telefonisch nieuw abonnement bij Tele2 afgesloten en meteen bezorging van SE 64 GB zilver ingesteld. Dat kon al twee dagen later, dus vrijdagmiddag kwam iemand de bestelling al afleveren. Heb wel begrepen dat de 16 GB niet in voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twizz
Bij coolblue zijn alle kleuren op voorraad geweest behalve spacegrey. Wacht al een tijdje op de mijne. Op apple.com staat er 2-3 weken en bij tele2 staat er op voorraad.

Denk erover na om gewoon silver te nemen en zwarte front wrap sticker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 553711

Ben ook uiteindelijk maar voor silver gegaan, wachten op de space grey bleef maar duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 12:47
GSMweb heeft mijn SG 64gb eindelijk verstuurd! Opeens, uit het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 567446

Gisteren zag ik via bellen.com een actie SIM Only T Mobile EN een Iphone 5 SE
met 50 euro korting ! Die combi zie je niet via de normale site van de provider.
Even bellen en het e.e.a. uitgelegd dat ik wil verlengen en die korting.
Twee dames gesproken en na een leuk gesprek nieuwe goedkope SIM Only en de korting
op een Iphone 5SE 16GB kleur grijs. Vroeg nog naar de levertijd , kan minstens een week duren.
Via de bezorger krijg je de mogelijkheid wanneer en hoe laat je wilt laten bezorgen. Denk meteen maar
morgen , vandaag dus. En ja hoor , netjes bezorgd. Netjes 444 euro (incl.kopieerheffing) betaald , 1 dag levertijd. Had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 777551

Vandaag weer eens met Vodafone gebeld omtrent 29 mei 2016 bestelde SE 64Gb Space Grey. Ze hebben begin juni SE's 64Gb van Apple geleverd gekregen in de 2 goud tinten. Space Grey nog niets geleverd gekregen. Medewerkster geeft aan dat ze niet kan aangeven wanneer wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickwalter
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-06-2024
Op 19 april de Iphone SE 64gb besteld met abonnement bij Tele2 via mobiel.nl. Het was eerst max 4 weken levertijd. Toen werd het eind mei, al gauw werd het in de loop van juni en nu is het eind juni....
Gisteren maar even gebeld maar ze kunnen helemaal geen duidelijkheid geven. Ik heb besloten te wachten tot eind juni. Mocht ik dan niets hebben ontvangen zoek ik een aanbieder die meteen kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-05 11:57

MichaelK1985

Don't you know?

Zojuist mijn abonnement verlengd bij KPN.. Heb voor een iPhone 6s Plus 64GB gekozen. Morgen al in huis!! Hulde aan KPN _/-\o_

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc36
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-05-2024
Afgelopen vrijdag (17-6) iPhoneSE SG 64Gb met KPN verlenging besteld bij belsimpel. Maandag (20/6) in huis.
Alleen wel een toestel van afkomstig is uit UK. Beetje jammer dat je daar pas achter komt als de bestelling in huis is. Werd overigens wel netjes een NL lader meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316244

Iemand nog advies over waar de SE64gig zilver of grijs meteen leverbaar is? Op kieskeurig en hier in de stad (roermond) lijkt die overal niet op voorraad te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:00
MichaelK1985 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:51:
Zojuist mijn abonnement verlengd bij KPN.. Heb voor een iPhone 6s Plus 64GB gekozen. Morgen al in huis!! Hulde aan KPN _/-\o_
Je weet dat na de zomer de "nieuwe" iPhone uitkomt?

Heb je een goede korting gekregen oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-05 21:22
Anoniem: 316244 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:39:
Iemand nog advies over waar de SE64gig zilver of grijs meteen leverbaar is? Op kieskeurig en hier in de stad (roermond) lijkt die overal niet op voorraad te zijn :(
Apple Stores hebben voldoende voorraad mijne het weekend gehaald in Amsterdam zal voor jou wel een stukje rijden zijn anders online bestellen bij Apple? Ik heb de SE 64GB grijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 316244

Uiteindelijk ben ik geslaagd bij de PhoneHouse in Veldhoven. Daar hadden ze er nog eentje op voorraad. Via de Amac Stores was er ook een levertijd helaas, maar bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
R3M1 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:07:
[...]

Je weet dat na de zomer de "nieuwe" iPhone uitkomt?

Heb je een goede korting gekregen oid :?
je bedoelt die iPhone, die volgens diverse bronnen, bijna een kopie wordt van de huidige iPhone 6S (Plus)? :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:23
Geert1976 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:12:
[...]

je bedoelt die iPhone, die volgens diverse bronnen, bijna een kopie wordt van de huidige iPhone 6S (Plus)? :*) :*)
Daar geloof ik niet in. Denk en hoop dat er een beter scherm in komt en een nieuw design. Tot nu toe werd elke generatie ook groter dus dat kan ook nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twizz
Inmiddels overal leverbaar. Bij apple.com al een week.

Betekend overigens niet dat mijn bestelling van 25 mei bij coolblue al binnen is maarja. Wacht al zo lang. Paar daagjes kan er wel bij.

[ Voor 16% gewijzigd door twizz op 30-06-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-01 06:15
Hallo,

Ik wil een iPhone 6s 64GB bij mobiel.nl bestellen i.c.m. een Tele2 abo van 4gb en onbeperkt minuten. Via mobiel.nl betaal ik maar €590,- voor deze telefoon en het abo is maar €21,- per maand, veel goedkoper wordt het niet volgens mij. Andere aanbiedingen komen niet in de buurt.

Hoe bevalt jullie de service van mobiel.nl? Mijn abo bij KPN verloopt trouwens 13 september, betekent dit dat ik pas 15 juli een nieuwe abo kan afsluiten? Mijn huidige telefoon is kapot gegaan en eigenlijk heb ik niet zo veel zin om lang te wachten.

Ik kreeg overigens mij mobiel.nl maar geen persoon aan de lijn, vandaar dat ik hier m'n vragen stel.

Ben benieuwd!

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 134 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.