Dit topic zal weinig tot geen uitleg nodig hebben.
Wel wat spel regels / dingen die belangrijk zijn om te weten:
- Bestellingen via Apple zijn het snelst.
- Providers weten niet wat ze krijgen qua aantallen, als ze je iets beloven: niet geloven!!
- Providers willen klanten aan zich binden, ze zullen dus uitspraken gaan doen die niet handig zijn!!
- Je bent pas zeker van een toestel als je hem in je hand hebt!!
- Deel nooit je track&trace!
Verder heb ik weer een formuliertje gemaakt waarop je je bestelling kan invullen. Graag volledig invullen en bijwerken indien de status veranderd of je wat nieuws te melden hebt.
Het is onmogelijk om nu al officieel te bestellen (laat staan te betalen!) dus ik zal met regelmaat even kijken of mensen al wat ingevuld hebben: Dat wordt dan verwijderd!
Invullen kan hier
Resultaten vind je hier
Wel wat spel regels / dingen die belangrijk zijn om te weten:
- Bestellingen via Apple zijn het snelst.
- Providers weten niet wat ze krijgen qua aantallen, als ze je iets beloven: niet geloven!!
- Providers willen klanten aan zich binden, ze zullen dus uitspraken gaan doen die niet handig zijn!!
- Je bent pas zeker van een toestel als je hem in je hand hebt!!
- Deel nooit je track&trace!
Verder heb ik weer een formuliertje gemaakt waarop je je bestelling kan invullen. Graag volledig invullen en bijwerken indien de status veranderd of je wat nieuws te melden hebt.
Het is onmogelijk om nu al officieel te bestellen (laat staan te betalen!) dus ik zal met regelmaat even kijken of mensen al wat ingevuld hebben: Dat wordt dan verwijderd!
Invullen kan hier
Resultaten vind je hier
[ Voor 8% gewijzigd door Toppe op 12-09-2024 12:02 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!