Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
:strip_exif()/f/image/wObENA0epbpwfiSLtO9Zuy1x.jpg?f=fotoalbum_large)
* Toppe opent nog een nieuw blikje
[ Voor 5% gewijzigd door Toppe op 13-09-2024 13:06 ]
Toppe schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:26:
[...]
Ik weet waar het mis gaat, heb je dat gifje nog?
@Donstil ben je er ook bij?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zelden zo'n cliffhanger meegemaakt....Donstil schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:34:
[...]
Ooh ja dit topic, ik zit dat andere topic de verversen![]()
Ben erbij hoor, nog steeds geen definitief besluit genomen maar 80/20 voor de zwarte Pro niet max.

©2004

Steam ID = Ackerfiets
Tha BasZ schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:04:
[...]
Inderdaad hier verlengt @ Odido website; Pro Zwart 128GB met bevestiging in de mail. Ging soepel!
:fill(white):strip_exif()/f/image/lN5Ox5zCasxmZSn0H7s1MmED.png?f=user_large)
Doe met je mee met de zwarte Pro Max 256GB. Je kon ook in de winkel afhalen met "snelste optie". Dat maar gedaan en kijken hoe snel dat gaat zijn....
Nu heb ik hem in 2 talengraceful schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:11:
[...]
Even via directe link proberen
https://www.apple.com/nl/...play-128gb-zwart-titanium
De andere pagina is hard cached.

/f/image/FzsJwhGn1Mif0vgksEGPpBow.png?f=fotoalbum_large)

Ach die airpods zijn vast minder populair op launch

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Tji3AWIqB8o7J8o8yu9ekfD8.jpg?f=user_large)
Succes voor de mensen bij Vodafone...aaiiii
I don't have dreams, I have goals!!
Kuif schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:46:
In Spanje worden ze pas de 23ste geleverd..
[Afbeelding]
/f/image/m9cLA9gkTtJqYOVki9QUIYbL.png?f=fotoalbum_large)
Wees blij met een leverdatum! Ik krijg die niet eens
Toppe schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:36:
[...]
Even inloggen op de website, dan je bestelling bekijken. Daar staat het bij.
:strip_exif()/f/image/fMVyOojFqkDcF2ynzS60hPar.jpg?f=fotoalbum_large)
Er stond bij dat ophalen in de winkel het snelst was, dus ben heel benieuwd of dat inderdaad helpt. Dus als er meer mensen bij Odido hebben besteld maar laten bezorgen ben ik benieuwd wie hem eerder heeft

Daarnaast bij Apple ook nieuwe airpods besteld:
:fill(white):strip_exif()/f/image/nYO5WJKAa4ukvWuqj4aolRHK.png?f=user_large)
Kan Miss Waah eindelijk haar eigen Airpods gebruiken na 2 jaar "lenen".
Ik heb net voor het eerst bij KPN besteld (hiervoor tig jaar op rij bij Apple zelf) omdat het toch wel aanzienlijk scheelt. Bizar eigenlijk dat ze het bij KPN voordeliger kunnen aanbieden dan bij Apple zelf, zeker nu je Apple Care ook achteraf per maand kan aanschaffen. Ik heb overigens de natural titanium besteld (niet dat je daar iets van gaat zien in een hoesje), 16 Pro 512 Gb. Die is bij Apple 1609 en via KPN was ik €1463 kwijt. Scheelt toch weer €143 euro.CJSP schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:40:
Er zit toch nog best een verschil in bij de provider bestellen of bij Apple. Ik betaal nu 1560 aan KPN terwijl ik bij Apple 1729 zou moeten betalen.
Inmiddels heb ik de leeftijd bereikt dat een week langer wachten op levering via KPN en daarom bij Apple kopen (en dus €143 meer kwijt zijn) wel prima is
Ik denk dat ik (en veel hierboven met mij) trouwens geluk hebben gehad, die website ligt er continu uit..
/f/image/XXvAvgjpO4EKFssS6qMdywpF.png?f=fotoalbum_large)
Status bij Apple.
/f/image/8H2jQyMay8Yh2hyULLkZdzEf.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 74% gewijzigd door Rivanov op 13-09-2024 18:20 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb ergens het gevoel dat er toch niet zoveel toestellen over de toonbank vliegen dan voorgaande jaren. Release-datum is steeds minder interessant heb ik het idee, steeds meer mensen doen ook langer met een toestel. Puur een onderbuik gevoel, kan het niet staven.Toppe schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:34:
[...]
Ze zijn er dit jaar wel serieus snel mee. Ben reuze benieuwd hoe ze dit jaar verstuurd gaan worden.
Mobiel.nl geeft niks nieuws, pre-order status.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rxWkrNaXHVdLiPT7uWPKlDvd.jpg?f=user_large)
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Bij mobiel.nl staat nog steeds ditKecin schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:48:
[...]
Ik heb ergens het gevoel dat er toch niet zoveel toestellen over de toonbank vliegen dan voorgaande jaren. Release-datum is steeds minder interessant heb ik het idee, steeds meer mensen doen ook langer met een toestel. Puur een onderbuik gevoel, kan het niet staven.
Mobiel.nl geeft niks nieuws, pre-order status.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/QDA5pZTiLeqV1vugSNoqagR1.jpg?f=fotoalbum_large)
Poll: Ik bestelde een iPhone 16 Pro (max) en nam het volgende model:
• iPhone 16 Pro 128 GB Zwart titanium
• iPhone 16 Pro 256 GB Zwart titanium
• iPhone 16 Pro 512 GB Zwart titanium
• iPhone 16 Pro 1024 GB Zwart titanium
• iPhone 16 Pro 128 GB Wit titanium
• iPhone 16 Pro 256 GB Wit titanium
• iPhone 16 Pro 512 GB Wit titanium
• iPhone 16 Pro 1024 GB Wit titanium
• iPhone 16 Pro 128 GB Naturel titanium
• iPhone 16 Pro 256 GB Naturel titanium
• iPhone 16 Pro 512 GB Naturel titanium
• iPhone 16 Pro 1024 GB Naturel titanium
• iPhone 16 Pro 128 GB Desert titanium
• iPhone 16 Pro 256 GB Desert titanium
• iPhone 16 Pro 512 GB Desert titanium
• iPhone 16 Pro 1024 GB Desert titanium
• iPhone 16 Pro Max 256 GB Zwart titanium
• iPhone 16 Pro Max 512 GB Zwart titanium
• iPhone 16 Pro Max 1024 GB Zwart titanium
• iPhone 16 Pro Max 256 GB Wit titanium
• iPhone 16 Pro Max 512 GB Wit titanium
• iPhone 16 Pro Max 1024 GB Wit titanium
• iPhone 16 Pro Max 256 GB Naturel titanium
• iPhone 16 Pro Max 512 GB Naturel titanium
• iPhone 16 Pro Max 1024 GB Naturel titanium
• iPhone 16 Pro Max 256 GB Desert titanium
• iPhone 16 Pro Max 512 GB Desert titanium
• iPhone 16 Pro Max 1024 GB Desert titanium
• Ik bestelde niets maar wilde wel graag ergens op drukken
Tussenstand:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dennisweb schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 22:08:
[...]
Nu nog de AWU 2 Black en die Garmin terug en we verklaren je “genezen”.![]()
* Grapje, natuurlijk
:strip_exif()/f/image/ra3sCa0Bzcsq6FNL9bLr9jPQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Werkt primaMartijnMartijn schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 23:17:
[...]
Heb je ook gelezen dat er staat:
[...]
:strip_exif()/f/image/bL2Vj6oRpv4TRzsNvj5VPu7u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yyiVigbNBs15eDkee7s5r5eY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Cariernb op 17-09-2024 02:30 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/BOlVwrmNCj3ga2qKyHJBabaC.png?f=user_large)
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Die pagina geeft dit toch aan:Tha BasZ schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:00:
[...]
https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus
Bij mij (besteld vrijdag 14:03u) staat er nog:
Wachten op voorraad.
De telefoon die je hebt besteld is nu niet op voorraad. Of nog niet aan je bestelling gekoppeld. Je krijgt een e-mail van onze bezorger als alles klaarligt. Hierin lees je alles over de bezorging. We houden je op de hoogte.
Je bestelling duurt wat langer dan verwacht. Op dit moment zijn sommige telefoons moeilijker leverbaar. We weten niet precies wanneer, maar doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.
Status erna is "Je bestelling is bezorgd." dus klinkt logisch voor nu.
"Bekijk hieronder de status van je bestelling. Heb je een iPhone 16 besteld? Dan kan je je bestelling op deze manier niet terugvinden. Wil je meer weten over de levertijden van je iPhone 16 of heb je een andere vraag? Hebben we voor je op een rij gezet."
/f/image/m5xO34XW9AdKGQ4SLXrpNsHp.png?f=fotoalbum_large)
Hij kan mijn bestelling ook niet vinden
Ik kan onder dat tekstje wat gegevens invullen en dan de status zien:Waah schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:02:
[...]
Die pagina geeft dit toch aan:
"Bekijk hieronder de status van je bestelling. Heb je een iPhone 16 besteld? Dan kan je je bestelling op deze manier niet terugvinden. Wil je meer weten over de levertijden van je iPhone 16 of heb je een andere vraag? Hebben we voor je op een rij gezet."
[Afbeelding]
Hij kan mijn bestelling ook niet vinden
/f/image/ioFiUODt85BSGGDCaa94Xp4S.png?f=fotoalbum_large)
Dat werkt bij mij niet. En als ik de tekst moet geloven (en het topic op odido) zou dat voor niemand moeten werken.Tha BasZ schreef op woensdag 18 september 2024 @ 15:17:
[...]
Ik kan onder dat tekstje wat gegevens invullen en dan de status zien:
[Afbeelding]
/f/image/CocPLifc1p1NMrIzpuYICyvc.png?f=fotoalbum_large)
Dus je bent speciaal

[ Voor 23% gewijzigd door Waah op 18-09-2024 15:21 ]
Ik heb net een vage mail van mobiel.nl gekregen waaruit ik kan opmaken dat de levering vertraagd is, of op 20 september wordt uitgeleverd, net hoe je het leest (iPhone 16 Pro White Titanium 128 GB):Superman schreef op woensdag 18 september 2024 @ 13:17:
[...]
Zelfde als met mobiel.nl zal vast na 20e verstuurd worden denk ik
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cESsPan6QzDb0U2VNyAUewbq.jpg?f=user_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 18-09-2024 15:35 ]
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mdChOkhS50HLU3mBBDDWhTUR.gif?f=user_large)
Het punt is, dat hebben ze nooit beloofd.Donstil schreef op woensdag 18 september 2024 @ 20:11:
[...]
Ja dat dat ze pre-orders langer open houden met de belofte te leveren op release komt anders niet voor idd
Er heeft de hele tijd gestaan vanaf 20 september geleverd.
Dit staat er bij mij momenteel:
:strip_exif()/f/image/ooey3QAguRDjZhPATFhKBFG1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Dennisb1 op 18-09-2024 20:14 ]
Dit staat er in mijn mediamarktDennisb1 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:17:
[...]
Alleen wie ze niet kunnen leveren hebben gister de mail gehad, ik heb de mail ook niet gehad en had om 13:55 besteld.
:strip_exif()/f/image/TwDV7WNAEZPBqaoZZbmtnkv7.jpg?f=fotoalbum_large)
Morgen bezorgd!
:strip_exif()/f/image/AAdiQ8RxULPpiFb32E7x8Gl3.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 75% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 19-09-2024 15:27 ]
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Toppe schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 13:26:
[...]
Ik weet waar het mis gaat, heb je dat gifje nog?
@Donstil ben je er ook bij?

Met dank aan @Rivanov
/f/image/vgzwlXBS7lO5bS25nYs4zKmT.png?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet of je dit op tijd leest, maar Apple heeft ‘m nu op voorraad!passie101 schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:11:
Besteld bij Amac omdat ik dacht dat is een premium reseller dus die krijgen er wel een aantal. De 16 Pro Max zwart 256gb.
Vrijdag om 14:00 gelijk proberen te bestellen maar website was overbelast. Na tig keer refreshen eindelijk rond 14:20 de bestelling af kunnen ronden. Vandaag bericht gestuurd om te vragen of ze konden zien of hij vandaag verstuurd word maar dat konden ze niet.
Nog steeds niks gehoord. Op de site staat de bestelling nog op open.
Ik had me er zo op verheugd maar ben bang dat het een teleurstelling word 😔
/f/image/r3usAKzitXoYXeXIbvLZqGfP.png?f=fotoalbum_large)
de_kooi schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 07:38:
[...]
Same here. Vreemd genoeg staat in de Coolblue app bij mij dat hij morgen komt, maar als ik de bestelling in de website open staat dat hij nog vandaag komt. Tegen beter weten in hoop ik daarom toch nog een beetje op vandaag ;-)
/f/image/kUnOCE0MwByXaVFiTXPJdFTt.png?f=fotoalbum_large)
Interessant ja, op de site zie ik ook dit. Wellicht komt ie met coolblue fiets koerier ?
Staat bij mijn iPhone pickupdate wel Inderdaad
:strip_exif()/f/image/JpcxgXWFSMPWt94QeeQJ9SOe.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door Dennisdn op 20-09-2024 07:56 ]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mdChOkhS50HLU3mBBDDWhTUR.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/26khFRjc8oUcvPuCHZ7XYtOQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Pro Max 256GB Zwart afgehaald bij de Odido winkel. Besteld om 14:08
In de winkel slechts 1 medewerker dus moest ff geduld hebben, maar daar kom die medewerker ook niets aan doen aangezien er iemand allerlei moeilijke vragen ging stellen ("kan je zien hoeveel data ik verbruik, welk abbo moet ik dan, dan haal ik hem volgende week op, oh is dan de actie afgelopen. Bla bla bla)
Lagen al heel wat screenprotector-applicators op de toonbank, dus blijkbaar verkopen ze aardig wat extra spulletjes zo.
Superman schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 13:39:
Update mobiel.nl bestelling was 18.36 door iDeal limiet.
Je aanvraag is goedgekeurd door Vodafone en je bestelling is klaar om verzonden te worden. Zodra je bestelling verstuurd is ontvang je meer informatie
:strip_exif()/f/image/xpnvIBFf1Mg0QiCBvZmftWoD.jpg?f=fotoalbum_large)
Pro Max black 250
Is dat zelfs als je een tijdslot hebt?Donstil schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 18:47:
Er is dus binnen in Amsterdam een rij om je QR te laten scannen en dan daarna een rij om je product op te halen.
Wat nou de hype is over!
[Afbeelding]
Zag deze op 925mac in Singapore
:strip_exif()/f/image/gRrP1ixCvVCxWJpy1WVbSVRp.jpg?f=fotoalbum_large)
Ze kwamen buiten het tijdvak (snap ik door de drukte van gisteren) en was net 5 min de kids halen. Staat online dat zelfs de tweede bezorgpoging mislukt is en dat ze de volgende werkdag opnieuw komen. Briefje in de deur gehad en hierop staat dat het de laatste bezorgpoging was en dat het pakket wordt terug gestuurd.
Online kan ik op dit moment geen andere bezorgoptie kiezen. Er staat nu wel 'De bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegeven'. Ik wil hem nu eigenlijk af laten leveren bij een UPS punt echter kan ik dit niet wijzigen en krijg ik 'Uw UPS-ID is niet aan dit pakket gekoppeld.'
/f/image/6P7ppcAxKCp7n1yupDz0AG9o.png?f=fotoalbum_large)
©2004
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 17 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.