Het zit niet mee, vandaag eindelijk m'n pakketje binnen van Mobiel.nl. Gisteren voor thuisgebleven en DHL gaf aan dat ik niet thuis was. Slimme deurbel gecheckt, niemand is langsgelopen of heeft aangebeld. Dus klacht ingediend bij DHL.
Vandaag werd het pakketje eindelijk bezorgd, na openmaken bleek dat er geen iPhone 17 PM 1024GB inzat maar een energy drank blikje. Met andere woorden, telefoon is gejat bij DHL. Ik vond het al iets lichter aanvoelen maar goed. Na inspectie van de doos, was de onderkant opengemaakt (normaal vouwen de hoeken zeg maar in). Gemeld bij Mobiel.nl en bewijs aangeleverd nu 5 werkdagen een onderzoek afwachten. Erg jammer, had m'n telefoon graag gehad zo vlak voor vakantie. Vraag mij af hoe het nu verder gaat. Nog nooit meegemaakt dit

Vandaag werd het pakketje eindelijk bezorgd, na openmaken bleek dat er geen iPhone 17 PM 1024GB inzat maar een energy drank blikje. Met andere woorden, telefoon is gejat bij DHL. Ik vond het al iets lichter aanvoelen maar goed. Na inspectie van de doos, was de onderkant opengemaakt (normaal vouwen de hoeken zeg maar in). Gemeld bij Mobiel.nl en bewijs aangeleverd nu 5 werkdagen een onderzoek afwachten. Erg jammer, had m'n telefoon graag gehad zo vlak voor vakantie. Vraag mij af hoe het nu verder gaat. Nog nooit meegemaakt dit
![]() | ![]() |
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
:strip_exif()/f/image/ZebKYypTyVF5aaL06H7Q3MFC.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/YQZmyrYF7dpJeBeZvTKmx82q.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/SZcd1dRXLDww1bSXC9aRLNkr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rs7jPbFpX3bujOG6CiMK5nUA.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/KecRHQm768kJuL1HaNJtcEtq.jpg?f=fotoalbum_medium)