Of gewoon als eerste (uit)verkocht. De versies met 1- en 2TB zijn zo verschrikkelijk duur, die wil niemand hebben en blijven dus liggen..Leeuw070 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 10:30:
Als je die levertijden ziet in deze lijst lijkt het wel of Vodafone helemaal geen 256 of 512 versies van de pro Max gehad heeft . Wat ik al eerder schreef had ik iets na 14:00 al de bestel bevestiging en dan zit je nog 4 tot 6 weken te wachten 🤔
Da’s wel een leuke tip, ze hebben de 18 Pro’s (niet Max) gewoon allemaal op voorraad met levering morgen, behalve Bordeaux 256GB.BleuZ schreef op donderdag 24 september 2026 @ 13:04:
[...]
Dat staat er bij mij al sinds dat ik de bestelling heb gedaan...
Maar ik zag dat Amazon de 18 Pro (256, silver) op voorraad heeft met bezorging voor morgen. Dan maar zo.
[Afbeelding]
Tussenwoning bj. 1979; Vaillant 75/6 WP; gasloos.
Dat gaat sneller dan verwacht. Gisteren veranderde de status in de app naar "wordt ingepakt". Vannacht door PostNL ontvangen en bezorger komt vanmiddag.Southern Sun schreef op donderdag 24 september 2026 @ 13:52:
Toch weer terug hier. Heb m’n toestel retour gestuurd naar KPN omdat het display een te paarse tint had, kon ik niet accepteren. Vervangend toestel aangevraagd dus nu weer in de wachtrij, status: “je toestel is momenteel niet op voorraad”. Ben benieuwd maar tot die tijd rustig verder op de 14 Pro.
[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 26-09-2026 10:53 ]
Je zou in je bestellingen een andere status moeten zien wanneer het artikel op voorraad is.LAD93 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 20:27:
Ik heb net bij Media Markt de 18PM 256GB zilver besteld, die zou morgen moeten komen… echter, in de bevestiging staat:
[Afbeelding]
Dit stemt niet echt hoopvol dat ik hem morgen ook echt krijg
iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line
Against all odds is de iPhone vannacht verzonden en wordt vanavond geleverd met DHL!THE_BASE schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 10:55:
[...]
Je zou in je bestellingen een andere status moeten zien wanneer het artikel op voorraad is.
per aspera ad astra
Ik heb 18de besteld bij kpn. Max, 512, burgundy.
Zal nog wel even moeten wachten vrees ik. Ach ja. Mijn mous case lijkt ook vertraagd. We gaan het zien.
Ik kom van een 14 pro af. Eerste keer dat ik voor de Max ga. Hopelijk ga ik er geen spijt van krijgen, met mijn kleine handjes. Mijn logica was dat mijn handen dusdanig klein zijn dat ik op de kleinere ook sowieso al met twee handen type, en als vrouw ben ik ook al gewend dat hij niet in mijn broekzak past.
Zal nog wel even moeten wachten vrees ik. Ach ja. Mijn mous case lijkt ook vertraagd. We gaan het zien.
Ik kom van een 14 pro af. Eerste keer dat ik voor de Max ga. Hopelijk ga ik er geen spijt van krijgen, met mijn kleine handjes. Mijn logica was dat mijn handen dusdanig klein zijn dat ik op de kleinere ook sowieso al met twee handen type, en als vrouw ben ik ook al gewend dat hij niet in mijn broekzak past.
[ Voor 10% gewijzigd door Ingrid1986 op 26-09-2026 11:46 ]
Ik heb mijn Bourgondy pro aflever keuze bij de winkel gedaan en besteld op 16 september. Ik dacht ik ga voor de grap eens vragen wat de status is van mijn bestelling. Dit zou nog 2 weken duren (!). Maar de medewerker zei; misschien kan ik nog wat voor je regelen. En hij kwam terug met een iPhone die besteld was maar nog niet opgehaald door een andere klant. Tegen m’n verwachting in liep ineens met een nieuwe telefoon de winkel uit! Top service bij Odido!!
En 5 minuten later komt de andere klant zijn iPhone ophalen en krijgt de mededeling dat zijn iPhone er niets meer is. Wat een waardeloze service van Odido......DonnieDoezoe schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 13:29:
Ik heb mijn Bourgondy pro aflever keuze bij de winkel gedaan en besteld op 16 september. Ik dacht ik ga voor de grap eens vragen wat de status is van mijn bestelling. Dit zou nog 2 weken duren (!). Maar de medewerker zei; misschien kan ik nog wat voor je regelen. En hij kwam terug met een iPhone die besteld was maar nog niet opgehaald door een andere klant. Tegen m’n verwachting in liep ineens met een nieuwe telefoon de winkel uit! Top service bij Odido!!
Typisch odido. Zo blij dat ik daar weg ben. Eerste keer dat ik iemand zie en lees die tevreden is over odido. Slechtste provider van Nederland 😂Pierre_nr1 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:48:
[...]
En 5 minuten later komt de andere klant zijn iPhone ophalen en krijgt de mededeling dat zijn iPhone er niets meer is. Wat een waardeloze service van Odido, zegt hij
Woensdag middag Odido winkel binnengelopen en vandaag de Iphone 18 Pro opgehaald (zwart). Kom van de 16 Pro af, wissel elke 2 jaar.
Mijn 18 Pro van Amazon is inmiddels binnen dus de bestelling bij Vodafone heb ik geannuleerd. Ik heb mijn les wel geleerd, volgende keer wordt het gewoon een SIM-only en dan kijk ik wel waar ik het toestel vandaan haal.
Morgen is het 2 weken geleden dat ik 'm bij KPN heb gepreordered en 1 week geleden sinds ik de enige update tot nu toe heb gehad. Ik verwacht ergens in de komende week toch wel een verzendbevestiging te krijgen.
Heb zojuist om 08:30 een mail gekregen van KPN dat ik me bezorging in kan plannen. Uiteraard gekozen voor de snelste optie en dat is morgen 29 september tussen 08:00 en 18:00. Nu ook een bevestiging gekregen dat die er aan komt !Mozy schreef op maandag 28 september 2026 @ 06:39:
Morgen is het 2 weken geleden dat ik 'm bij KPN heb gepreordered en 1 week geleden sinds ik de enige update tot nu toe heb gehad. Ik verwacht ergens in de komende week toch wel een verzendbevestiging te krijgen.
Betreft de zwarte pro max 256gb. Ik heb besteld op 16 september om 11:00
Helaas kan ik pas vanaf morgen mijn verlenging plaatsen bij KPN voor een Pro Max 18. Zal nog wel een paar weken moeten wachten tot ik hem ontvang.
Iemand van vodafone een update rondom de 18 Pro max modellen? Ik ben nog steeds aan het wachten op een update..
Kan nu niks zien helaas ….. Krijg deze melding nu op de Vodafone website .
Je bestelgegevens kunnen niet worden opgehaald .
18 pro Max besteld kleine 2 weken geleden via de Amac pro. Verwacht dat het nog wel even gaat duren.
Heb ik ook. Omdat de telefoon nog niet leverbaar is? Kreeg iig dit bericht via de chat:Leeuw070 schreef op maandag 28 september 2026 @ 12:50:
Kan nu niks zien helaas ….. Krijg deze melding nu op de Vodafone website .
"Ik denk in combinatie dat je bestelling nu een soort op pauze staat en omdat er een storing is geweest op de site 😢
Je bent in ieder geval vrij om elke week even te checken of alles goed door loopt 😉"
Goedenavond
ik heb zojuist de 18 pro Max burglary 256gb bij mediamarkt besteld, op hun website staat dat hij op 03-10 geleverd gaat worden, iemand enig idee of enige ervaring of deze levertijden accuraat zijn? Aangezien dit veel eerder is dan bij andere providers waar ik eerst wou bestellen
Mvg
ik heb zojuist de 18 pro Max burglary 256gb bij mediamarkt besteld, op hun website staat dat hij op 03-10 geleverd gaat worden, iemand enig idee of enige ervaring of deze levertijden accuraat zijn? Aangezien dit veel eerder is dan bij andere providers waar ik eerst wou bestellen
Mvg
iPhone 18 Pro Max 256GB black, besteld op 15/09 om 07:09 bij de KPN. Zojuist verzendbevestiging gehad dat ie morgen komt. Eerste communicatie na de bestelling 🥰
Gestolen?zyzzraver777 schreef op maandag 28 september 2026 @ 18:42:
Goedenavond
Mvg
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hahaha, ik zat er net aan te denken... Burglar edition!
Het is je gegund. Hier op 15 september om iets na 18:00 besteld en nog altijd niks, Pro 256 Burgundy. Die stond wel al meteen in het overzicht van kpn met extra levertijd.Zenn schreef op maandag 28 september 2026 @ 08:39:
[...]
Heb zojuist om 08:30 een mail gekregen van KPN dat ik me bezorging in kan plannen. Uiteraard gekozen voor de snelste optie en dat is morgen 29 september tussen 08:00 en 18:00. Nu ook een bevestiging gekregen dat die er aan komt !
Betreft de zwarte pro max 256gb. Ik heb besteld op 16 september om 11:00
Stond er bij jou ook toevallig bij; voor 15:00 besteld morgen in huis?LAD93 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 11:15:
[...]
Against all odds is de iPhone vannacht verzonden en wordt vanavond geleverd met DHL!
Vreemd dat mensen van KPN niks horen. Ik had dus de 18de besteld en heb al 3 keer een mails gehad met hetzelfde “niet op voorraad” bericht.
heb wel net bericht gehad dat mijn hoesje verzonden is.
heb wel net bericht gehad dat mijn hoesje verzonden is.
[ Voor 16% gewijzigd door Ingrid1986 op 29-09-2026 11:26 ]
Er stond bij mij dat ik moest bestellen voor 23:59.WishmasterNL schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 10:18:
[...]
Stond er bij jou ook toevallig bij; voor 15:00 besteld morgen in huis?
per aspera ad astra
Net bij de Vodafone "servicelijn" geprobeerd te achterhalen of er iets meer duidelijk is. Maar mijn bestelling van 12 september staat op 4 tot 6 weken, en ze adviseren mij om gewoon te wachten. U krijgt een update wanneer we meer weten meneer, u bent al op de helft. Alles staat op backorder.
[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 29-09-2026 14:56 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Thanks, heb em vanochtend ontvangen. Ik heb denk ik best geluk gehad want ik lees dat er meerdere KPN klanten voor mij bestelde en nog niks hebben. Heel sneu, overigens moet ik zeggen dat de service echt abnormaal slecht is. Je weet niet waar je aan toe bent en hoelang je wacht. Ik kreeg ineens een sms van AMP gister om m’n datum in te plannen. Hoop dat jullie die ook allen snel krijgen !!Mozy schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 08:58:
[...]
Het is je gegund. Hier op 15 september om iets na 18:00 besteld en nog altijd niks, Pro 256 Burgundy. Die stond wel al meteen in het overzicht van kpn met extra levertijd.
Bij vodafone is deze pagina zojuist aangepast: https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd
Helaas nog steeds 4-6 weken voor de 512GB Pro Max Burgundy...
Op de KPN levertijden pagina staat inmiddels dat mijn model leverbaar is maar nog altijd geen verandering in de app of een smsje/mail gehad. Mijn 6 & 15 heb ik destijd direct bij Apple besteld tijdens het preorder moment en de Xr een paar weken na release een keertje in de KPN winkel gekocht. Eerste keer dat ik het zo doe en nog in dubio of ik het nog een keertje zo ga doen. Scheelt wel behoorlijk wat in de prijs maar de onduidelijkheid is ook niet fijn.Zenn schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 16:52:
[...]
Thanks, heb em vanochtend ontvangen. Ik heb denk ik best geluk gehad want ik lees dat er meerdere KPN klanten voor mij bestelde en nog niks hebben. Heel sneu, overigens moet ik zeggen dat de service echt abnormaal slecht is. Je weet niet waar je aan toe bent en hoelang je wacht. Ik kreeg ineens een sms van AMP gister om m’n datum in te plannen. Hoop dat jullie die ook allen snel krijgen !!
Ik heb 12 september om iets voor 4 besteld bij Vodafone. iPhone 18 pro Max 512gb burgundy. Krijg zojuist een mail dat ze mijn bestelling aan het inpakken zijn voor verzending! 🥳
Zie mijn laatste bericht.Poldinho schreef op maandag 28 september 2026 @ 12:20:
Iemand van vodafone een update rondom de 18 Pro max modellen? Ik ben nog steeds aan het wachten op een update..
larshack schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 17:17:
Bij vodafone is deze pagina zojuist aangepast: https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd
Wanneer heb je besteld?
Hi, Ik was even benieuwd of er ook mensen zijn die hetzelfde hebben als ik.
Toen ik de iPhone 18 Pro Max bestelde op de 13e (via Mobiel.nl in combinatie met Odido), stond de levertijd op 5 tot 7 dagen. Vervolgens is het opgeschoven naar 2 tot 3 weken, en inmiddels staat mijn levertijd zelfs op 3 tot 4 weken.🙃
Toen ik de iPhone 18 Pro Max bestelde op de 13e (via Mobiel.nl in combinatie met Odido), stond de levertijd op 5 tot 7 dagen. Vervolgens is het opgeschoven naar 2 tot 3 weken, en inmiddels staat mijn levertijd zelfs op 3 tot 4 weken.🙃
Link van Vodafone even gecheckt, 256GB Glacier PM ook leverbaar. Fingers crossed dat ik deze voor vrijdag heb!Fiore93 schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 18:25:
Ik heb 12 september om iets voor 4 besteld bij Vodafone. iPhone 18 pro Max 512gb burgundy. Krijg zojuist een mail dat ze mijn bestelling aan het inpakken zijn voor verzending! 🥳
Dit was vorig jaar ook, schuift continu op en compleet onbetrouwbaar als je het mij vraagt. Uiteindelijk maar ergens anders besteld, want klantenservice had ook geen idee.ODutchBasterdO schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 21:20:
Hi, Ik was even benieuwd of er ook mensen zijn die hetzelfde hebben als ik.
iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line
Enig ervaring met de levertijd van mediamarkt toevallig? Daar geven ze aan 03-10 of 10-10 te leverenTHE_BASE schreef op woensdag 30 september 2026 @ 12:29:
[...]
Dit was vorig jaar ook, schuift continu op en compleet onbetrouwbaar als je het mij vraagt. Uiteindelijk maar ergens anders besteld, want klantenservice had ook geen idee.
Vodafone schrijft in de chat, nadat ik op de website leverbaar zag staan:
Goedemiddag! Goed dat je hier even navraag over doet!
Bij het erbij nemen van jouw bestelling zag ik inderdaad dat dit ook geldt voor het toestel dat jij besteld hebt. De iPhone 18 pro max 256GB Glacier/Light blue.
Je mag ervanuit gaan dat het toestel snel geleverd wordt 🙂 Zodra het onderweg is naar jou ontvang je nog een smsje van ons en uiteraard ook een track en trace code vanuit PostNL.
Hoop doet leven en is de eerste stap naar teleurstelling zullen we maar zeggen? We gaan het zien...
Bij het erbij nemen van jouw bestelling zag ik inderdaad dat dit ook geldt voor het toestel dat jij besteld hebt. De iPhone 18 pro max 256GB Glacier/Light blue.
Je mag ervanuit gaan dat het toestel snel geleverd wordt 🙂 Zodra het onderweg is naar jou ontvang je nog een smsje van ons en uiteraard ook een track en trace code vanuit PostNL.
Hoop doet leven en is de eerste stap naar teleurstelling zullen we maar zeggen? We gaan het zien...
Dat durf ik niet te zeggen, maar volgens mij zijn die ook niet uiterst betrouwbaar in levering, laat staan met aftersales. Zou die dan ook niet aanraden.zyzzraver777 schreef op woensdag 30 september 2026 @ 13:04:
[...]
Enig ervaring met de levertijd van mediamarkt toevallig? Daar geven ze aan 03-10 of 10-10 te leveren
Bedankt voor de reactie, ja vind het ook vreemd had namelijk besteld toen de levering stond op 03-10, een dag later op de website stond die op 10-10 ik navraag gedaan bij een van de winkels daar gaven ze aan dat de 10-10 voor nieuwe bestellingen waren en dat mijne dus gewoon geleverd word vanaf 03-10, 1 uur later kreeg ik een mail dat mijn e niet op voorraad was binnengekomenTHE_BASE schreef op woensdag 30 september 2026 @ 15:03:
[...]
Dat durf ik niet te zeggen, maar volgens mij zijn die ook niet uiterst betrouwbaar in levering, laat staan met aftersales. Zou die dan ook niet aanraden.
Coolblue heeft de zwarte en blauwe PM 256 op voorraad , zilver en burgundy pas vanaf 14 oktober .
Dat is toch nog redelijk snel vergeleken met de tijden die telefoonproviders aangeven, hopelijk dat mediamarkt zich ook aan de gemelde levertijd gaat houdenLeeuw070 schreef op woensdag 30 september 2026 @ 18:37:
Coolblue heeft de zwarte en blauwe PM 256 op voorraad , zilver en burgundy pas vanaf 14 oktober .
Mijn Burgundy Pro 256 is verzonden met PostNL, ze hebben het pakketje nog niet in het sorteerproces. Het tijdvak is midden op de werkdag, dus dat wordt em sowieso niet. Kan dit pakketje ook naar een pakketpunt of omgezet worden in avondlevering?
Vrijdag wordt er iets geleverd. Bestelling zaterdag 26 sept. Waarschijnlijk mijn zwarte iPhone 18 Pro van Vodafone, maar komt niet overeen met de verwachte levertijd op de algemene website en wat er op de status pagina van mijn bestelling wordt getoond. Dus ben benieuwd wat er wordt geleverd 😅
[ Voor 5% gewijzigd door bsmpower op 30-09-2026 22:07 ]
Ik kreeg gister, eigenlijk onverwacht, een mail vanuit Vodafone dat mijn bestelling wordt ingepakt en dat ik een leverafspraak kan maken. Dus als het goed is krijg ik vandaag de iPhone 18 pro burgundy (256GB) geleverd.
Met de levertijden hier https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd had ik eigenlijk rekening gehouden met half oktober. Dus deze status pagina zegt niet alles
Met de levertijden hier https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd had ik eigenlijk rekening gehouden met half oktober. Dus deze status pagina zegt niet alles
PSN-id: Rwouda
Ben benieuwd, ik lees dat hier overal mensen (gelukkig) hun bestelling krijgen, maar ik heb nog steeds radiostilte vanuit onze rode vrienden
Zojuist vanuit KPN weer een mail ontvangen dat de PM 256 Burgundy nog niet leverbaar is… we wachten verder af.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Inefficient 2.0: na een week met een verwachte levertijd van drie weken, zijn we verder van Cupertino verwijderd: nog minimaal 4 week levertijd. Wie gaat meer bieden?Maximus schreef op donderdag 24 september 2026 @ 07:41:
Inmiddels hier via 't werk kunnen bestellen. Een week na dato de bestelling kunnen doen, met een levertijd van drie weken. Je vraagt je af waarom alles zo inefficient is.
You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Dit blijft apart wel hoor. Ik had ook bij KPN besteld maar echt 0 mails gehadfreddyathlon schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 19:32:
Zojuist vanuit KPN weer een mail ontvangen dat de PM 256 Burgundy nog niet leverbaar is… we wachten verder af.
Bij de AMAC pro besteld op 16 September en nog helemaal niks gehoord. Mailtje gestuurd 3 dagen geleden en daar komt ook geen reactie op. Waardeloos! Ben nu aan het denken om de bestelling te cancellen en te wachten op de S27 Ultra.
De teleurstelling is bereikt want nog steeds radio stiltePoldinho schreef op woensdag 30 september 2026 @ 13:38:
Vodafone schrijft in de chat, nadat ik op de website leverbaar zag staan:
Nou eindelijk erachter waarom ik maar geen update kreeg van Vodafone. Mijn order had zich gelooped in hun systeem en was nooit doorgegaan. Na 3 weken wachten en met de klantenservice stoeien, zijn ze er eindelijk achter.
Beetje jammer dat dit zo lang heeft moeten duren, nu is voor mij de pret er ook af..
tot over 4-6 weken 🫠
Beetje jammer dat dit zo lang heeft moeten duren, nu is voor mij de pret er ook af..
tot over 4-6 weken 🫠
Heb je wel dat je je bestel pagina kan inzien? Want ik heb zojuist sinds 18 september echt al de 5de mail gehad of zo. Of je mail adres staat wellicht niet goed of zo?Giga_ schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:51:
[...]
Dit blijft apart wel hoor. Ik had ook bij KPN besteld maar echt 0 mails gehad
Ja kon het zien hoor. En de mail dat de telefoon onderweg was is ook gewoon aangekomenIngrid1986 schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 14:59:
[...]
Heb je wel dat je je bestel pagina kan inzien? Want ik heb zojuist sinds 18 september echt al de 5de mail gehad of zo. Of je mail adres staat wellicht niet goed of zo?
Ooh. Had gemist dat je hem intussen had.Giga_ schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 15:00:
[...]
Ja kon het zien hoor. En de mail dat de telefoon onderweg was is ook gewoon aangekomen
Nog steeds niet binnen van Vodafone en zoals aangegeven duurt het gewoon 4 tot 6 weken. Inmiddels ben ik aan het twijfelen of ik niet gewoon ga annuleren en een Duo ga kopen bij Apple direct..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Net een sms ontvangen van Vodafone , PM 256 Burgundy , verwachte levering eind week 44 , dat is rond 1 november dus 🤡
Vanochtend mijn KPN abonnement verlengt bij Belsimpel. iPhone 18 Pro Max 256GB in het zwart is al ingepakt en word morgen bezorgd.
Dat had ik niet verwacht.
Nu zie ik wel op de website dat ze beschikbaar zijn icm KPN, Odido en Vodafone. Misschien het overwegen waard voor andere mensen.
Beschikbaarheid hangt heel erg af van de kleur, hoeveelheid geheugen en de combinatie van provider.
Nu zie ik wel op de website dat ze beschikbaar zijn icm KPN, Odido en Vodafone. Misschien het overwegen waard voor andere mensen.
Beschikbaarheid hangt heel erg af van de kleur, hoeveelheid geheugen en de combinatie van provider.
Ik heb net 2 nieuwe toestellen besteld idd via Belsimpel, 18pm glacier 256gb en 18p Burgundy 256gb, beide zouden inderdaad morgen worden bezorgd. Ik ben benieuwd....
Zou je morgen een terugkoppeling kunnen geven?Worker123 schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 15:39:
Ik heb net 2 nieuwe toestellen besteld idd via Belsimpel, 18pm glacier 256gb en 18p Burgundy 256gb, beide zouden inderdaad morgen worden bezorgd. Ik ben benieuwd....
Zojuist besteld via belsimpel 18 pro Max bungurdy 256gb, eerst gebeld nagevraagd of het echt voor 00:00 besteld is en morgen in huis en hun gaven aan van wel ben heel benieuwdWishmasterNL schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 15:21:
Vanochtend mijn KPN abonnement verlengt bij Belsimpel. iPhone 18 Pro Max 256GB in het zwart is al ingepakt en word morgen bezorgd.
Hebben jullie het bij KPN geannuleerd? Wordt de annulering direct verwerkt, zodat je het daarna bij Belsimpel kan bestellen?
Mijn 18 pro Max 256gb burgundy krijgt ik net de mail over dat het pakket klaar is om verzameld te worden in hun magazijn, we gaan het zienWorker123 schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 15:39:
Hoelang duurde het van de status “Je bestelling is klaar om verzameld te worden” te gaan naar verzending ? Mijne staat nu op “Je bestelling is klaar om verzameld te worden” het gaat om de 256gb 18 pro Max bungurdyWishmasterNL schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 15:21:
09:30 besteldzyzzraver777 schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 20:39:
[...]
Hoelang duurde het van de status “Je bestelling is klaar om verzameld te worden” te gaan naar verzending ? Mijne staat nu op “Je bestelling is klaar om verzameld te worden” het gaat om de 256gb 18 pro Max bungurdy
11:30 afgerond / word verzameld
13:45 verstuurd / onderweg
Top dankjewel voor de reactie ! Dan wacht ik nog even af, hopelijk veranderd hij vanavond laat nog in verstuurd onderweg, blijft het frappant vinden dat hun hier echt een voorraad van hadden, aangezien die echt overal dik is uitverkochtWishmasterNL schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 20:42:
[...]
09:30 besteld
Zojuist een mail dat mijn pakket met de 256GB IPhone 18 pro Max bungurdy is verzonden, kan het bijna niet geloven maar het is echt zo haha rond 18:00 besteld vandaag.
[ Voor 9% gewijzigd door zyzzraver777 op 05-10-2026 23:15 ]
Geen idee helaas, zie wel dan de 512gb variant nog op voorraad is bij belsimpelJovinho99 schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 10:26:
Zou er ergens voorraad zijn in belgie?
Ik heb nog niets ontvangen... haha dan wordt het hier mogelijk wat later.Leeuw070 schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 15:06:
Net een sms ontvangen van Vodafone , PM 256 Burgundy , verwachte levering eind week 44 , dat is rond 1 november dus 🤡
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zojuist 256gb iPhone 18 pro Max burgundy ontvangen van bel simpel, gisteren besteld 👍🏼
Ik heb het zojuist in ontvangst genomen, bij jou ook alles goed gegaan?WishmasterNL schreef op maandag 5 oktober 2026 @ 20:42:
[...]
09:30 besteld
Ik moet nog geduld hebben. Komt tussen 17:00-2100.zyzzraver777 schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:00:
[...]
Ik heb het zojuist in ontvangst genomen, bij jou ook alles goed gegaan?
Ik heb hem geannuleerd bij Vodafone. Geen communicatie, duurt me allemaal te lang ook. Mooi na kunnen denken over een Duo en dat gaat hem worden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vodafone heeft zojuist de pagina bijgewerkt, nog steeds 4-6 weken voor de iPhone 18 pro Max 512 GB Burgundy. Communicatie is echt om te janken vanuit Vodafone, het is niet alsof je een pakje boter koopt. Heb sinds die sms op 18 september helemaal niks meer van ze gehoord. Geen idee of ze hier mee lezen, maar ik ben echt teleurgesteld.
Elk jaar weer hetzelfde liedje bij Vodafone. Er zitten altijd wat bestellingen tussen waarbij het fout gaat.
[ Voor 37% gewijzigd door Steven030 op 06-10-2026 16:46 ]
hmr schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 15:57:
Ik heb hem geannuleerd bij Vodafone. Geen communicatie, duurt me allemaal te lang ook. Mooi na kunnen denken over een Duo en dat gaat hem worden.
larshack schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 16:34:
Vodafone heeft zojuist de pagina bijgewerkt, nog steeds 4-6 weken voor de iPhone 18 pro Max 512 GB Burgundy. Communicatie is echt om te janken vanuit Vodafone, het is niet alsof je een pakje boter koopt. Heb sinds die sms op 18 september helemaal niks meer van ze gehoord. Geen idee of ze hier mee lezen, maar ik ben echt teleurgesteld.
Kunnen jullie niet via een partij zoals Belsimpel of Mobiel.nl de PM bestellen? Ze lijken best wat voorraad binnen te krijgen van de PM in combinatie met Vodafone..Steven030 schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 16:43:
Elk jaar weer hetzelfde liedje bij Vodafone. Er zitten altijd wat bestellingen tussen waarbij het fout gaat.
Hopelijk gaat bij jou de levering ook goed !WishmasterNL schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:02:
[...]
Ik moet nog geduld hebben. Komt tussen 17:00-2100.
Te wazig voor woorden. Bij de AMAC besteld en gebeld en geven aan geen idee te hebben wanneer deze komt. Nu lees ik hier dat sommigen hem besteld hebben en de dag erna al thuis hebben. Ik dacht bestel hem bij de AMAC...specifiek Apple, dus die krijgen er ook genoeg, maar ho maar!
Amac is geen Apple! Zij zijn een premium reseller van Apple, maar opereren volledig zelfstandig. Alleen de officiële Apple Stores in Amsterdam, Den Haag en Haarlem zijn echt van Apple zelf.Ferrari412T2 schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 09:05:
Te wazig voor woorden. Bij de AMAC besteld en gebeld en geven aan geen idee te hebben wanneer deze komt. Nu lees ik hier dat sommigen hem besteld hebben en de dag erna al thuis hebben. Ik dacht bestel hem bij de AMAC...specifiek Apple, dus die krijgen er ook genoeg, maar ho maar!
Als je in dit topic zoekt op Amac, zie je genoeg voorbeelden van mensen die erg lang op hun bestelling moesten wachten.
DHL besloot er geen zin in te hebben. Vandaag nieuwe poging.zyzzraver777 schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 18:43:
[...]
Hopelijk gaat bij jou de levering ook goed !
Inderdaad gedaan , Vodafone order geannuleerd . Overstap naar Odido , zwarte PM 256 word vandaag al geleverd , 2€ per maand goedkoper en 120€ meer toestel korting dan Vodafone . Sneller geleverd en goedkoper , de Hollander in mij is blij 🙃mv1 schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 17:04:
[...]
[...]
[...]
Kunnen jullie niet via een partij zoals Belsimpel of Mobiel.nl de PM bestellen? Ze lijken best wat voorraad binnen te krijgen van de PM in combinatie met Vodafone..
Nou dat is fijn! Geniet van je nieuwe PM!Leeuw070 schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 10:05:
[...]
Inderdaad gedaan , Vodafone order geannuleerd . Overstap naar Odido , zwarte PM 256 word vandaag al geleverd , 2€ per maand goedkoper en 120€ meer toestel korting dan Vodafone . Sneller geleverd en goedkoper , de Hollander in mij is blij 🙃
KPN heeft de pagina weer bijgewerkt. 18 pro Max 512 burgundy is van 4-6 weken naar 4-5 weken gegaan vanaf 18 september. Tot 17 september was het 2-3 weken. Ik heb rond de middag op de 18de besteld dus hoop eind volgende week ergens aan de beurt te zijn wellicht. Zal dus nog even moeten. Ach. Komt vanzelf.
Ik krijg hier zojuist de E-mail van Vodafone dat hij morgen geleverd gaat worden…
Gisteren nog eens gebeld met de AMAC Pro, maar ze hebben totaal geen zicht op de leveringen. Laten ook per email niks weten dat het langer duurt of enige datums. Heb de zilver besteld, maar zie bij de Mediamarkt de zwarte versie gewoon op voorraad liggen. Ben toch aan het denken om de bestelling te annuleren en gewoon de zwarte te halen bij de MM.
Voor het ophalen bij de Apple store is ook best veel beschikbaar.Ferrari412T2 schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 09:03:
Gisteren nog eens gebeld met de AMAC Pro, maar ze hebben totaal geen zicht op de leveringen. Laten ook per email niks weten dat het langer duurt of enige datums. Heb de zilver besteld, maar zie bij de Mediamarkt de zwarte versie gewoon op voorraad liggen. Ben toch aan het denken om de bestelling te annuleren en gewoon de zwarte te halen bij de MM.
|| iPhone Duo || Apple Watch Ultra 4 || MacBook Air M5 || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Telefoon is zojuist binnen gekomen. Hopelijk krijgt iedereen hem snel! Tot over 2 jaar!
Heb hem afbesteld bij de Amac Pro. Totaal geen communicatie en konden ook geen enkele datum noemen. De zwarte pro max besteld bij de MM en deze komt vandaag binnen.overtones schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 09:40:
[...]
Voor het ophalen bij de Apple store is ook best veel beschikbaar.
Vandaag ook 2 bestellingen geplaatst bij KPN. Ben benieuwd! Hopelijk komen ze na volgende week binnen :-)
edit:
toch geannuleerd en overgestapt naar Vodafone. Ben heel benieuwd hoe VF gaat bevallen.
toch geannuleerd en overgestapt naar Vodafone. Ben heel benieuwd hoe VF gaat bevallen.
[ Voor 59% gewijzigd door turkeyhakan op 10-10-2026 15:30 ]
Ligt eraan welke toestellen, voor sommige staan een aardige levertijd helaas..turkeyhakan schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:42:
Vandaag ook 2 bestellingen geplaatst bij KPN. Ben benieuwd! Hopelijk komen ze na volgende week binnen :-)
18PM Burgundy 1TB en 18PM Silver 512GB.zyzzraver777 schreef op vrijdag 9 oktober 2026 @ 12:55:
[...]
Ligt eraan welke toestellen, voor sommige staan een aardige levertijd helaas..
Is dat elk jaar zo daar??? Wat een zooitje😱larshack schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 16:34:
Zo, de 18pm zwart is ook binnen, niks veel vernieuwend t.o.v de 16pm maar hey terug goeie batterij haha🤣.
Let op:
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Deel nooit je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
:strip_exif()/f/image/SXZ9EpP95UgY2eOoNTdVRMJj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j6y3w0ZXvmT34Hrj4GgV7Iau.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/N8PX7Uai0xvPRPiyUHqDy1Kp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uekLjj3lAMy1Z1ipfigPZOqb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gk7hqMA8ihezJlmI8c6gBVfX.jpg?f=fotoalbum_large)