Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Cliffie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 07-12 04:27

Cliffie

Trompetslet

quote:
Thaam schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:53:
[...]

_/-\o_ en nu naar de hoesjes topic? :D
Daar was ik al te vinden. Deze besteld:

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 18:44
quote:
ThinClientQ schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 15:37:
Vreemd dat nog steeds de iPhone's leverbaar zijn.
Ik handel al 5 jaar in iPhone's bij de release, dit is nog niet eerder gebeurd.

Ondanks dit wel 8 besteld, ik hoop dat straks de levertijden naar 3 weken springen.
Kloio

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

quote:
Deeeemy schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:48:
Kan iemand mij uitleggen hoe Gravis precies werkt? Zit er aan te denken om er eentje te bestellen.
Het is een gewone winkel, die ook een website heeft. Die kan je 24/7 bezoeken, je kan er een product bestellen, betalen en dan stoppen ze het in een doosje en sturen ze het naar je op :D

DUT Racing

• Jieve
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 08-11 11:48
quote:
Jay-v schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:36:
[...]

Alleen T-Mobile en Vodafone dacht ik. Geen KPN of virtuele providers.
Oh, dat zou kunnen, geen navraag gedaan welke providers er beschikbaar zijn.

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22:53
quote:
Donstil schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:39:
Oke kak mijn orders zijn ook versprongen nu kan ik niet meer annuleren.

Iemand nog een witte 64 GB 6s kopen. Maandag na release binnen 8)7
Ik leef met je mee man ;w

• Redondo1982
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-02-2018
Is dit het BKR topic? Jezusminna, als je gewoon je rekeningen betaald en genoeg inkomen hebt dan is een hypotheek echt geen probleem. Is het kantje boord dan ben je er misschien niet aan toe of moet je kijken naar een minder huis.

I don't have dreams, I have goals!!

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 23:42
quote:
juliusyoup schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 10:50:
De iCentre in Groningen heeft trouwens een reserveringslijstje liggen. Ik heb er nog expliciet naar gevraagd wat er zou gebeuren als ik eerder ergens anders een toestel zou halen, het antwoord was "maakt niet uit, dan zou ik ook daarvoor gaan. Wij verkopen 'jouw' toestel toch wel"
Oh, iCentre bij mij in de buurt maar even een e-mailtje gestuurd wat ze daar kunnen doen :) dank voor de tip!

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

• BoomTree
  • Registratie: oktober 2013
  • Niet online
quote:
cardwizard schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 15:35:
[...]

meestal ben je dan wel beter op de hoogte van de regels toch ? :+ verder maakt het weinig uit inderdaad....

maar voor we heel erg gaan afdwalen , denk dat de sticker info zo wel voldoende is , mocht dat niet zo zijn ... ik regel graag stickers als iemand een 6s plus voor me regelt *O*
Vond het wel grappig om te lezen, maar idd mensen in het grensgebied zijn doorgaans wel beter op de hoogte. Maar nu weer verder ontopic :*)

 15" rMBP i7-16GB-512-GT750M  iPhone 7 Plus 128GB Jet Black  42mm Watch Sport Gold

• ronaldm3
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 02-12 17:48

ronaldm3

Apple Watch :)

quote:
Donstil schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:44:
[...]

De laatste keer had ik hem bij de breezam gehaald. Kreeg hem toen geprint mee. Kon er njet zelf op schrijven.

De laatste keer ben ik met een 4,5l V8 BMW geweest. Vanaf Rotterdam koste dat een behoorlijke bak brandstof :P dit jaar wordt het wat zuinigers 8)7
Smart for two zeker?

Jammer dat we niet naar dezelfde stad gaan!! :(

Power to the beat.

quote:
ronaldm3 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:49:
[...]

Smart for two zeker?

Jammer dat we niet naar dezelfde stad gaan!! :(
Haha nee dat is mijn woon werk bakkie. Daar ga ik niet te ver mee (Hoewel het prima zou gaan).

Volgend jaar mag je mee rijden hoor :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dat zijn volgens mij alleen reserveringen voor Genius Bar afspraken etc.

DUT Racing

quote:
Mitsjke schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:31:
Als ik via Apple.nl een iPhone bestel (thuisbezorgd), kan ik dan voor garantie ook naar een Apple Store? Of zijn de fysieke en digitale stores gescheiden van elkaar?
Nee dat kan gewoon.
Je kan gedurende het eerste jaar altijd bij Apple zelf terecht, gedurende het tweede jaar moet je naar de Winkel van aanschaf.

Is die winkel Apple dan kun je naar de store.

Je kunt het ook online regelen trouwens. Krijg je een doosje opgestuurd enz.

• Henkiebob
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 26-11 19:07
quote:
jl-applebee schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:47:
Zegt niets, want daarvoor stond er exact hetzelfde maar dan in het Engels...
Dat is inderdaad hoe vertalen werkt, het zegt juist dat ze alles klaarmaken voor de nederlandse release.
quote:
PBP schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:20:
[...]

iCulture heeft inmiddels zijn berichtgeving aangepast. Eerst zou spraken zijn van 2oktober in Nederland. Nu op een later moment..
iPhoneclub weet neer zo weinig als wij hoor. Die praten de geruchten alleen maar na om wat clickbait te genereren.

Edit: Nevermind, had de Mod break gemist.

Donstil wijzigde deze reactie 24-09-2015 21:02 (96%)

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22:53
DHL Express in UK en NL bezorgt op zaterdag, mits je er even £30 / €40 voor betaalt bovenop de verzendkosten en de kosten voor verzekeren van 1000 euro. Dan ben je zo 80 euro lichter. Duitsland zal toch ook wel zoiets hebben mits je met veel flappen zwaait :p ?

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 23:42
quote:
Ruubschen schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:26:
De verkoper hier kwam wel nog met een goede grap, of ik even 1069 euro wilde betalen. Pas nadat ik erop aandrong dat Saturn op hun eigen website ook 969 euro had staan, kreeg ik de telefoon voor de "normale" prijs mee. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er op zo'n manier worden genaaid...
Wow, een klassieke mediamarkt actie is dat zeg |:(

Wel leuk dat het gelukt is en je nu je nieuwe iPhone hebt :*)

Zoekt met regelmaat developers voor BigDataHub en IT consultants voor InTellegus. DM even voor meer info of check de site(s).

• Rub147
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:01
quote:
BlueBuff schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:37:
Misschien een domme vraag maar ik heb nog nooit iets via Apple.nl gekocht.

Als de 6s eenmaal beschikbaar in Nederland dan kan ik die toch gewoon thuis laten bezorgen? De dichtstbijzijnde Apple Store is 2 uur rijden dus dat vind ik nog al veel.
Ja ;)

• bryanvan
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 06-12 20:59
Ik ga morgen wel even langs bij de vodafone.nl winkel :) moet toch de stad in. Ben idd wel benieuwd.

PSN: bryanlost

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20:39
quote:
bryanvan schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:54:
[...]

Oooo nice man! Dat zocht ik dus! Ik had al geen linkje in mijn orderbevestiging. Hier staat hij iig wel in nu.

Trouwens ook een 128GB 6S silver. Ik heb als status "De bestelling wordt verwerkt.", hij is dus nog niet verzonden ofzo :(.
Waarom zou hij nu al op verzonden moeten staan dan?

• QoY
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 17-10 23:21
quote:
Uhh.. misschien om een iPhone te kopen?!

Developer

quote:
KeaveXL schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:40:
Net door Coolblue gebeld voor een leverafspraak.

Per ongeluk de 6 Plus besteld, scheelt maar één letter |:(

• jl-applebee
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 13-11-2015
quote:
jckok schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:10:
[...]

Ook daar nog niet klaar voor verzending oid. Bezorger is Post NL. Need to have more patience 😁
Oh, ik heb opd, online pakketten dienst. Is de vaste koerier van KPN. Maar misschien is de uitlevering net zo massaal als de online nachtverkoop 😜

jl-applebee wijzigde deze reactie 06-10-2015 21:43 (17%)

• robert22nh
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 29-11 12:20
Idutcher heb jij de 6s plus 64 gig space gray besteld?

• DeeSung
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
Net een appie van coolblue dat ze morgen de levering verwachten.

Ze worden op chronologische volgorde verzonden.

Dan zouden we hier morgen de eerste berichten mogen verwachten :).

(Verwachten is niet gelijk aan het ook daadwerkelijk krijgen)

Moet zeggen dat ik het erg prettig vind dat ik een bedrijf als coolblue gewoon lekker kan appen.

DeeSung wijzigde deze reactie 08-10-2015 11:46 (31%)

• SAIN7
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 03-04-2018
quote:
cdb05 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:34:
[...]

Ja, het is wel direct betalen inderdaad. Wanneer het binnen komt vraag ik me ook af... Iemand die enig idee heeft?
Vraag me dan wel af hoe, want is het niet zo dat er een limiet van €500,- op een bankpas staat? Ik ga dat even opzoeken wat er voor mij geldt.

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:45

Vaal

Van Binsbergen, lul!

quote:
iTedJansen schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 07:42:
Net een verzendbevestiging gekregen van CB. Raar, mij verteld dat ie dus vandaag niet zou komen.
Als je nou even erbij vermeldt welke iPhone en welke provider, is wat handiger voor ons. :)

Er zit een haar in m'n glas, op de grond ligt een tapijt van peuken.

• Novarion
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 05-12 22:22

Novarion

Klaasbaak

Mensen net allemaal annuleringen, komt er een update 8)7

Heel scherp Cyw00d, je was er snel bij, had net nog gerefreshed. :)

Novarion wijzigde deze reactie 09-10-2015 10:15 (38%)

• DeeSung
  • Registratie: juni 2012
  • Niet online
quote:
vhal schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:27:
[...]

De spreekwoordelijke CB-sigaar uit eigen doos. ;) Op zich wel een aardig gebaar ware het niet dat ze over het algemeen - hoe toevallig 5 € - duurder zijn dan de gemiddelde webshop. Ook de beste bedrijven maken af en toe gekke sprongen. Ik kan mij niet voorstellen dat ze als premium reseller 0,0 voorraad hebben gekregen van Apple terwijl een random reseller annex dozenschuiver (Mediamarkt) doodleuk bergen iPhones in alle kleuren en smaken op pallets hebben staan.
Dat klopt, maar betaal liever hetzelfde daar dan ergens anders. Gun coolblue iig veel meer dan mediamarkt.

Buiten dat heb ik de 6s 64gb voor 799 ipv 859.

En de leather en silicone case zijn daar even duur als bij apple.

DeeSung wijzigde deze reactie 09-10-2015 12:52 (7%)

• Security
  • Laatst online: 17-10 15:56

Security

it's just me

quote:
hoofdcoach schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:10:
Nog meer mensen die 'm via apple.nl hebben besteld? :D
Ik 6+ grijs 64GB, staat levering 13-15 oktober
Jazeker vanochtend ook hier levering 13-15 oktober.

• Decennia
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 05-12 10:01

Decennia

VECTORHEAD

quote:
Vince026 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:53:
Ik krijg zojuist een mail binnen van studentmobiel dat mijn bestelling "vertraagd" is. Verder staat er geen verwachte levertijd bij. Gaat om een 64GB silver i.c.m. vodafone. Ik had de bestelling afgelopen zondag middag geplaatst.
Precies hetzelfde hier. Erg vervelend... Even een tweet gestuurd. Echt geen zin om tot eind Oktober te wachten. :/

Gegroet!

• Loek92
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 27-05 23:21
quote:
Novarion schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:55:
[...]

Vertel eens wat je hebt :) Kunnen anderen met het zelfde misschien in haken en je antwoord geven.
- provider
- toestel
- wanneer besteld
Los toestel, 6s 64GB SG, 2 okt om 8:30 besteld, tot op heden niks gehoord.

• iTedJansen
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 06-12 23:42
quote:
Vaal schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 07:48:
[...]

Als je nou even erbij vermeldt welke iPhone en welke provider, is wat handiger voor ons. :)
Sorry! Net gezien. Coolblue, simlockvrij, 128GB Space Gray

• jl-applebee
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 13-11-2015
quote:
bjorntju schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:12:
[...]

Gewoon bullshit dus. Waarschijnlijk hebben ze gewoon zelf een fout gemaakt maar durven dat niet toe te geven. Hoop voor je dat hij snel binnenkomt :/
Inderdaad, helemaal bullshit die KPN. Net gebeld en het meisje versprak zich, toestel is niet op voorraad hoor mevrouw.Terwijl ik toch echt een leverings-sms heb. Ze kunnen de vraag gewoon niet aan en hebben een list bedacht. Ik ga morgen langs want dat gaat ze een nieuwe klant kosten!!! Wat een amatuerenclub. En daar betaal je dan grof geld voor en vrije tijd.

• Lotfi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 22:49
quote:
Scherp roos.. Heel scherp! Ik lig nog in bed haha

• Lotfi
quote:
Novarion schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:09:
Haha :*)
Donderdag/vrijdag zaten we met een aantal flink te wachten op de telefoontjes, zonder enige zekerheid.
Vaal was daar ook bij en had gekozen om te annuleren en snel een andere optie te kiezen.
Vrijdag 14:00-15:00 gingen ze plots actief de KPN klanten benaderen en was het kwaad geschied voor diegene die hadden geannuleerd en 'm toch nog wel wilde.

[...]

Zover ik heb gezien, wordt het wel redelijk aangehouden. Kan natuurlijk altijd verschillen omdat er meerdere werknemers uitbellen met ieder een eigen klantenlijstje.
Waarom heb ik sterk het gevoel dat je bij CB werkt/gewerkt hebt?

:o

• Novarion
  • Laatst online: 05-12 22:22

Novarion

Klaasbaak

Ik typte het en dacht precies het zelfde: "Shit, ik klink nu wel heel erg als een fanboy of een werknemer..."
Maar dacht F it. Zo denk ik, dus so be it.

Dus nee ik heb er niets mee te maken in enige relatie, dit was trouwens mijn eerste bestelling.
Maar snap je opmerking, zal iets minder hoopvol doen voortaan: "Je bestelling kan je vergeten voor kerst" >:)
quote:
Cyw00d schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:24:
[...]

Nehh, Novarion is stagiar Marketing Communication bij Edition1 toch? :)
En jij bij de AIVD toch? 8)
Wat erg dat ik een vrij unieke username heb en die heb gekoppeld aan een aantal persoonlijke dingen :)
Google nick > Twitter > LinkedIn. Am I right?
Edit: Laat maar, je mag m'n naam gewoon zien, in m'n profiel :D

Novarion wijzigde deze reactie 12-10-2015 15:33 (4%)

• funk-e
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 26-11 15:24

...less is more

• Thiago
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 02-12 09:37
quote:
Dacht dat ik eraan ging toen ik het las _O- _O-

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone X Silver 64Gb --- Med600X3D

• Lotfi
Heb me telefoon binnen inmiddels!

• PaYnE81
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 17:06

PaYnE81

XBL VandalizerNL

quote:
Dennischo schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:49:
Voor de mensen die nog wachten etc. Phonehouse heeft er nog genoeg op voorraad. Via hun website en de winkels. Actuele voorraad is te zien op hun website.
Stock van Dixons en Mycom zeker :+ haha :P

• 150104
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18-12-2017
Ik heb mijn geld teruggestort gekregen na 5 werkdagen nadat ik mijn order geannuleerd had bij studentmobiel. Het zal vast een fijn bedrijf zijn als ze de toestellen op voorraad hebben maar wanneer dit niet het geval is, is hun manier van communiceren om te huilen.

• TheRaven123
  • Laatst online: 25-11 09:15
quote:
Famemonster schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:35:
Het bestellen van de 6S gaat op basis van forecast (voor de leveranciers). Het is dus altijd lastig om te zeggen wanneer een telefoon precies geleverd wordt, omdat iPhones altijd mondjesmaat binnenkomen.
Ik denk dat de grootste irritatie zit in het feit dat de winkels ze aanbieden als "op voorraad" of er een leveringsdatum bij zetten waarbij ze zelf dus nog niet eens weten of dat haalbaar is.

Als er gewoon "niet voorradig" of "in bestelling, leverdatum onbekend" bijstaat, worden geen valse verwachtingen geschept.
Bcc heeft bijvoorbeeld geen "niet op voorraad" knop, maar overal staat "5 tot 10 werkdagen" bij. Als je dan na 12 werkdagen nog niets gehoord of ontvangen hebt, voel je je voorgelogen.

• raymon150
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 04-12 14:15
quote:
knakker2 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 01:55:
[...]

Op 6 october

Heb nu ook van PostNL de leveringstijden gekregen. Morgen is ie er zeker

Ik heb blijkbaar een beetje mazzel. Had door alle reviews over gsmweb um nog lang niet verwacht
En heb je hem al gekregen? Ik heb nog steeds geen bericht gekregen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 06-12 16:47
Net een SE besteld word tussen 5 en 7 april verwacht. Kan niet wachten (heb nu een 6, nooit aan kunnen wennen)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iPhoneSE
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 08-12 15:17
quote:
Donstil schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:17:
[...]
Moet je hier eens terug komen als er in september/oktober een (echt) nieuwe iPhone komt.
Oh heb ik dan nu een imitatie gekocht ? :P

Hoest Stil? Loop jij met formaat iPad in je broekzak en aan je oor? :P ;) :>

Ik heb in het verleden een 6 Plus gehad, maar na 4 uur besloten dat hij echt te groot is voor mij, vriendin is er nu blij mee :)

De SE is voor mij het ideale formaat en lekker snel, Live foto's is trouwens erg vet icm de kids.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iPhoneSE
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 08-12 15:17
quote:
SvMp schreef op zondag 03 april 2016 @ 02:59:
In het iPhone SE ervaringen topic beweert een user al een iPhone SE te hebben ontvangen van belsimpel.nl.
Maar dat kan toch helemaal niet? Zelfs Apple kan ze nog niet leveren.
Die user ben ik🎈🎉 ze zijn gewoon op voorraad daar, boekje/papiertjes zijn ook gewoon NL.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 00:45

BleuZ

Dolletjes!

quote:
ward3112 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:05:
Ik heb de iPhone se 16GB space grey gisteren besteld op de site van apple. Ik zou hem volgende week woensdag krijgen. Nu zie ik op de site van proximus dat ze hem op voorraad zouden hebben en morgen kunnen leveren. Wij zijn ook zakelijke klant en nu viel er mij iets op, de pijs van de zakelijke website is goedkoper dan de particuliere website:

particulier: http://www.proximus.be/PU...31e061000001539ece2e57#/5

zakelijk: http://www.proximus.be/PU...31e061000001539ece2e57#/5

Iemand die ervaringen heeft met de proximus webshop en dit prijsverschil kan verklaren alsook kan bevestigen dat indien ik hier nu bestel dat ik hem dan daadwerkelijk morgen in huis heb? De bestelling bij apple annuleer ik dan wel.

Alvast bedankt
In Nederland is het zo dat je als zakelijke klant geen BTW betaalt, maar dan mag je ook geen gebruik maken van het consumentenrecht dus kun je alleen aanspraak maken op de éénjarige fabrieksgarantie.

Hoe dat in België zit weet ik niet, maar mogelijk geldt daar eenzelfde regeling.

BleuZ wijzigde deze reactie 05-04-2016 17:10 (3%)

• BleuZ
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 00:45

BleuZ

Dolletjes!

:D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• treslem
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 20-08 08:34
MM Almere heeft mij net nog een SE-64 verkocht (goud), er lag er nog 1 op voorraad na mij...
(ben slecht in dagen/weken wachten als ik besloten heb te kopen >:) )

treslem wijzigde deze reactie 09-04-2016 16:27 (28%)

La dolce vita - non farmi ridere

• Wasp
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:33
Ter informatie, 8 april in de webshop van Media Markt besteld (iPhone SE 64GB space-grey), zojuist verzendbevestiging ontvangen. Als PostNL meewerkt morgen in huis. :)

[EDIT]
PostNL heeft meegewerkt, vanochtend rond 10:30 werd mijn iPhone afgeleverd. Helemaal tevreden mee!

Wasp wijzigde deze reactie 15-04-2016 16:43 (24%)

Meh.

• Mrk87
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:40
Vanmiddag een SE 64GB Roze opgehaald voor m'n vrouw. Bij de lokale PhoneHouse. Los toestel, was vrij op voorraad :)

Mrk87 wijzigde deze reactie 14-04-2016 19:21 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grindtegelz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 06-09-2017
Sinds 3 april 2 bestellingen lopen bij a-mac voor SE 64GB spacegrey, zojuist gebeld en te horen gekregen dat het nog 1,5 week gaat duren... (duurt lang).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22:48
quote:
Hammetje schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:12:
Bizar. Vandaag besteld bij MaxICT - net een verzendbericht gehad, komt morgen binnen. Aardig veel geluk dus... Gaat om een SE 64GB Space grey.
18 april besteld, vandaag (19 april) binnen. Erg veel geluk gehad!

Picobello B.V.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ben2010
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14-11-2016
Het is vast al vaker gemeld, maar om de beschikbaarheid te checken klik je het beste op de bestelpagina van Apple naar je favoriete model, kleur en opslagcapaciteit naar 'Beschikbaar voor ophalen: Wordt verzonden naar Apple Store, Den Haag' en klik op 'Meer Stores'. Je ziet dan snel genoeg of Amsterdam, Haarlem, of Den Haag jouw model op voorraad hebben. Ik zag woensdagmiddag om 12.00 uur dat Den Haag ineens voorraad had, sprong op mijn fiets en had binnen een half uur mijn nieuwe SE op zak. F5 en succes!

Ben2010 wijzigde deze reactie 22-04-2016 12:32 (1%)
Reden: toevoeging

• Psycho_Mantis
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16:47

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

iPhone SE Silver 64GB is nu op voorraad bij Apple Store Haarlem en Amsterdam.
Het is dat het voor mij te ver weg is, anders had ik wel even langs gegaan. :)

Psycho_Mantis wijzigde deze reactie 23-04-2016 10:53 (37%)

PVoutput | Mac Mini 2011 | Macbook Pro Retina 2014 | iPhone 8 Plus 64GB | Apple Watch Sport (1st gen)

• objectief2
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 20:42
quote:
Psycho_Mantis schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:52:
iPhone SE Silver 64GB is nu op voorraad bij Apple Store Haarlem en Amsterdam.
Het is dat het voor mij te ver weg is, anders had ik wel even langs gegaan. :)

[afbeelding]
iPhone SE Spacegrey 64GB is nu ook op voorraad bij Apple Store Haarlem en Den Haag, ter info :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• petervdr
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 21-03 14:19
quote:
WAHelen schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:47:
Ik word gek van het wachten en de onvoorspelbaarheid. Op 6 april SE 64 space grey besteld bij Belcompany, ik bel ze minstens 2 keer per week, maar het verhaal is steeds anders. Afgelopen woensdag was het: eind van deze week of begin volgende week. Nu (dinsdag) is het: misschien horen we donderdag wanneer hij komt.
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, is dat teveel gevraagd?
Is Apple zo onduidelijk naar Belcompany of maakt Belcompany (Rotterdam Alexandrium) er een zooitje van?
<conspiracy mode> Ik denk toch dat Appel niet wil toegeven dat ze een bluetooth-blundertje hebben gemaakt en dat ze daar eerst een fix woor willen hebben voordat ze een grote bulk SE's gaan rondstrooien met de bijbehorende klachtenstroom </conspiracy mode>

• Vaganzza
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 07-12 00:39
En hij is nu ook effectief geleverd, dus straks kan ik er thuis mee beginnen spelen :)

 iPhone SE 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) SG |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

• Psycho_Mantis
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16:47

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Mijn SE is binnen hoor :D
Zo snel zie ik geen issues met het toestel, geen gele waas of loszittende onderdelen.

Succes met wachten jongens :w

PVoutput | Mac Mini 2011 | Macbook Pro Retina 2014 | iPhone 8 Plus 64GB | Apple Watch Sport (1st gen)

• Radeoxx
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 02-12 11:47
Ze hebben bij Centralpoint er een aantal op voorraad!

https://www.centralpoint....rt-mlm62dn-a-num-5831297/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• H_H
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 18:42

H_H

'Tis but a scratch!

Volgens de site hebben de stores in Den Haag en Haarlem de SG 64GB op voorraad. Ik stel zelf nog even uit, maar wellicht heeft iemand interesse?

EDIT: Ik bedoel (natuurlijk) de Apple Stores. Sorry voor de verwarring.

H_H wijzigde deze reactie 29-04-2016 16:27 (20%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:09

mvdam

EV-Gekkie

quote:
H_H schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:30:
Volgens de site hebben de stores in Den Haag en Haarlem de SG 64GB op voorraad. Ik stel zelf nog even uit, maar wellicht heeft iemand interesse?

EDIT: Ik bedoel (natuurlijk) de Apple Stores. Sorry voor de verwarring.
Op basis van je reactie heb ik er vanmiddag even ééntje opgehaald bij de store in Haarlem. :)

Danku!

Privé: Leaf 2018 Soon-To-be 57,6kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 19:04
Bol lijkt de space grey zelf voorlopig uit hun assortiment gehaald te hebben. Gelukkig dat ik mijn order daar vrijdag geannuleerd heb... .
quote:
HMJ schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 03:06:
[...]

Ik heb hem er ook besteld toen ik hier zag dat ze een aantal op voorraad hadden, maar geen mail gehad dat ze hem hebben verzonden. Het zal me benieuwen hoe het gaat lopen dan.
Bizar. Misschien best bij de chat eens navragen hoe het zit. Ik had dat ook gedaan en die medewerker bevestigde me dat mijn order in voorraad was. Een uur erna bevestiging van verzending gekregen. Morgen hopelijk de Se in mijn bezit.

Matey wijzigde deze reactie 01-05-2016 20:37 (65%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:09

mvdam

EV-Gekkie

quote:
Lothiriel schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:46:
[...]

Gek, op de Belgische Apple site (voor de store in Brussel) is die optie er niet en op de Nederlandse als ik 1000 (Amsterdam) intyp zegt ie dat dat geen echte postcode is. Handig |:(
1000 AA ? of ff de postcode van de apple Store Amsterdam proberen?

Hirschgebouw, Leidseplein 25
1017 PS Amsterdam
020 530 2200

Privé: Leaf 2018 Soon-To-be 57,6kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 17:31
quote:
mvdam schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:39:
[...]

1000 AA ? of ff de postcode van de apple Store Amsterdam proberen?

Hirschgebouw, Leidseplein 25
1017 PS Amsterdam
020 530 2200
Zo werkt het wel, thanks! :*)

MacBook Pro 13' Early '15 128/8gb |  iPad 2018 |  iPhone 7 | Watch S3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23:34
Nou het gaat eindelijk gebeuren, vrijdag krijg ik mijn zilveren SE 64gb via coolblue geleverd.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wieriemaster
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 06-11 21:05
Ik heb mijn iPhone SE op 29-03 besteld bij gsmweb. Ik vind het toch echt te lang duren nu.. we zijn al in Mei, en nu lees ik al berichten op dit forum over Juni! (dan kan ik net zo goed op de iPhone 7 wachten)

Weet iemand of ik adhv de algemene voorwaarde kans maak om alles te annuleren ? (het abonnement, een verlenging bij t-mobile is al in gegaan vanaf april)

Gsmweb fungeert dus nu als tussenpartij tussen Tmobile en ikzelf, en zegt niet verantwoordelijk te zijn voor het abonnement (verlenging).
Tot zo ver begrijp ik het. Echter is gsmweb de leverancier van het Toestel + ontvangen zij een bonus door mij bij T-mobile te laten verlengen.

https://www.gsmweb.nl/bes.../algemene-voorwaarden.pdf

Ik vind dit:
6.5 Indien Opdrachtgever niet behoorlijk of niet binnen een gestelde termijn of anderszins tijdig voldoet aan enige verplichting die voor hem uit enige Overeenkomst mocht voortvloeien, is Opdrachtgever in verzuim en is GSMWEB gerechtigd zonder ingebrekestelling of rechterlijke tussenkomst.

en

2. Overmacht
12.1 Indien GSMWEB door een niet toerekenbare tekortkoming niet aan haar verplichtingen jegens Opdrachtgever kan voldoen, worden die verplichtingen opgeschort voor de duur van de overmachtstoestand. 12.2 Indien de overmachtstoestand drie maanden heeft geduurd, hebben beide partijen het recht de Overeenkomst schriftelijk geheel of gedeeltelijk te ontbinden.

Wieriemaster wijzigde deze reactie 12-05-2016 17:09 (15%)

Steam & PSN-ID: Fawaka-W

Acties:
  • +1Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 06-12 14:06
Voor personen die op zoek zijn naar de SE 64GB spacegray ik heb hem gisteren hier besteld en vandaag binnen gekregen.

https://izi-deals.nl/tele...phone-se-64gb-zilver.html

egbert-jan wijzigde deze reactie 02-06-2016 14:20 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wieriemaster
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 06-11 21:05
Net maar weer eens gebeld met gsmweb. volgens hun komt er eind mei nu zeker een levering.. en volgens hun sta ik bovenaan (eerst zien dan geloven).
Mevrouw aan de telefoon gaf overigens ook aan dat er grote productie problemen zijn met de SE.

De verwachting was dat de SE ongeveer het aantal zou verkopen als reserve onderdelen van de 5s.
Echter bleek dit een zeer grote miscalculatie en verkoopt de SE veel en veel beter.
De productielijnen van de 5S waren echter al lang afgebouwd en of gestopt.. en moesten deze weer worden opgestart. Dit kost zeer veel tijd. aldus het verhaal van de dame aan de telefoon. klinkt nog best geloofwaardig.

Steam & PSN-ID: Fawaka-W

Acties:
  • +1Henk 'm!

• code111
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 29-06-2016
Uiteindelijk ben ik geslaagd bij de PhoneHouse in Veldhoven. Daar hadden ze er nog eentje op voorraad. Via de Amac Stores was er ook een levertijd helaas, maar bedankt voor de tip!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True