[iPhone] Levertijden - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 79.096 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

iPhone levertijden

Tracken, tracen en delen...
Als je order wordt verwerkt krijg je al een verwachte levertijd. Daarna moet er natuurlijk steeds gekeken worden of het al verzonden is, we willen het nu eenmaal snel hebben natuurlijk! Dit kun je doen op bij T-Mobile of een andere telecomwinkel, afhankelijk van waar je hem hebt gekocht.

Nadat hij eenmaal verzonden is, neemt de spanning toe. Want het enige waar je natuurlijk aan denkt is; wanneer komt ie nou?!

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2291/3564096142_0230ea05f8_o.png
Waarom dit topic?
Het centrale levertijden topic wordt de eerste paar maanden na de release van een nieuwe iPhone (zowel bij de 3G als de 3GS) helemaal overspoeld. Daarbij levert Apple niet direct de iPhone, maar gaat dat via de leverancier (T-Mobile of de telefoonwinkel). Deze partijen gebruiken vaak andere verzendmethoden en het komt ook niet direct uit China (zoals bij de Apple Online Store) nog wel eens wil gebeuren. Dat is reden genoeg om het op te splitsen :).

Poll
Poll: Welke iPhone 4 heb jij besteld?
16GB Zwart
16GB Wit
32GB Zwart
32GB Wit
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=360270&layout=2&sort=prc
Met dank aan Good Fella in "[iPhone] Levertijden"

Poll: Waar heb jij je iPhone besteld (fysieke winkels)
T-Mobile Shop
The Phonehouse
Belcompany
Telefoonkopen.nl
Apple Premium Reseller
anders, nl
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=361797&layout=1&sort=org

Poll: Waar heb jij je iPhone besteld (webshops/telefonisch)
T-mobile
Belcompany
The Phonehouse
Telefoonkopen.nl
Smartphoneshop / PDAshop
Studentmobiel.nl
Belnu.nl
anders, nl
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=361799&layout=1&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 33% gewijzigd door Zegato op 25-08-2010 12:53 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-04 22:25
Net verlengd aan de telefoon bij T-Mobile.

2 jarig Relax Online25 + Web'n'Walk plus voor €24,90 per maand
SMS maximaal € 9,95 (eerste maand gratis) maandelijks opzegbaar.

Geschatte levertijd zou ong. 4 weken moeten zijn! Ben benieuwd.

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zijn er toevallig nog mensen die recent een 3GS 8GB hebben besteld en wat was ongeveer de levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39303

Net voor de grap even gebeld met telefoonkopen.nl (Hoofddorp) daar hadden ze de 16 GB nog gewoon op voorraad (was de laatste geloof ik) Vrijdag krijgen ze weer nieuwe als het goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-04 10:50
Gisteren mijn reservering geplaatst voor een iPhone 4 16GB zwart bij de T-Mobile shop in Venlo. Daar kreeg ik een brief met bewijs van reservering en uitleg over de levertijd bij. Ze gaven aan dat dit nog steeds 8-10 weken is. Waarom ze appel22 aangeven dat dit 4 weken is weet ik niet.

Maargoed, hebben we tenminste wat om naar uit te kijken. (wel klote dat de home-knop van m'n huidige 3g bijna niet meer reageert...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04 09:30
Zie de startpost voor de poll

[ Voor 97% gewijzigd door funk-e op 25-08-2010 12:03 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JERONY
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-02-2024
Anoniem: 39303 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:15:
Net voor de grap even gebeld met telefoonkopen.nl (Hoofddorp) daar hadden ze de 16 GB nog gewoon op voorraad (was de laatste geloof ik) Vrijdag krijgen ze weer nieuwe als het goed is!
Ik had de 19e hetzelfde, ook bij de winkel in hoofddorp.
Toen ik belde hadden ze net 3 16 GB modellen binnen en nog een aantal 32 Gigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367013

Diegene die de iPhone 4 direct leverbaar hebben kunnen hem volgens mij niet tegen dezelfde voorwaarden leveren?

Ik heb op 4 Augustus een 16Gb iPhone 4 zwart besteld via T-Mobile
Ordernummer 2789**
Moet 79,- bijbetalen bij een Relax 25 met W'nW + voor 24.95 per mnd

Status 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03-2023

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Ik heb besteld bij Typhone op 6 augustus, 16 gb zwart Iphone 4, geleverd 18 augustus 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
funk-e schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:34:
Misschien leuk om deze pol toe te voegen aan de startpost?

Poll: Waar heb jij je iPhone besteld (fysieke winkels)
T-Mobile Shop
The Phonehouse
Belcompany
Telefoonkopen.nl
Apple Premium Reseller
anders, nl
Tussenstand:
[afbeelding]

Poll: Waar heb jij je iPhone besteld (webshops/telefonisch)
T-mobile
Belcompany
The Phonehouse
Telefoonkopen.nl
Smartphoneshop / PDAshop
Studentmobiel.nl
Belnu.nl
anders, nl
Tussenstand:
[afbeelding]
Polls toegevoegd en meteen even gestemd, bedankt :)
Misschien is het handig om de polls ivm de lay-out uit jouw post te verwijderen?

[ Voor 2% gewijzigd door Zegato op 25-08-2010 12:01 . Reden: Vraag toegevoegd ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
74 % via internet bij T-Mobile, verklaart gelijk een hele boel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Tanakiam schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:14:
74 % via internet bij T-Mobile, verklaart gelijk een hele boel!
Het verklaart eerder dat mensen die hun iPhone al hebben niet meer in dit topic komen. En dat de mensen die al heel lang zitten te wachten dit forum de hele dag zitten te F-5en :+

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 16:49
funk-e schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:23:
[...]

Het verklaart eerder dat mensen die hun iPhone al hebben niet meer in dit topic komen. En dat de mensen die al heel lang zitten te wachten dit forum de hele dag zitten te F-5en :+
Niet helemaal :+ ik wou even melden dat ik mijn Iphone 4 32gb zwart eindelijk binnen heb. _/-\o_
(vooraanmelding gedaan op 20 juli) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:00

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Op iPhoneClub zie ik de eerste met een leverafspraak die in augustus heeft besteld. 272*** heeft hij.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372475

Heeft iemand ervaring met bestellen bij smartphoneshop.nl?
Ik wil 'm daar ook kopen alleen ik ben benieuwd hoe dat zit met het verlengen van het abonnement, aangezien je een kleinere simkaart nodig hebt voor in de iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Anoniem: 372475 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:56:
Ik wil 'm daar ook kopen alleen ik ben benieuwd hoe dat zit met het verlengen van het abonnement, aangezien je een kleinere simkaart nodig hebt voor in de iPhone 4.
Als je 'm besteld neem ik aan dat ze er wel een kleinere simkaart bijdoen. Verder is het imo een prima winkel. Ik zou zeggen: bestellen, en mail er gelijk achteraan dat je nog geen microsim hebt en die dus ook nog moet hebben.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gosat
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-04 16:33
Anoniem: 367013 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:55:
Diegene die de iPhone 4 direct leverbaar hebben kunnen hem volgens mij niet tegen dezelfde voorwaarden leveren?

Ik heb op 4 Augustus een 16Gb iPhone 4 zwart besteld via T-Mobile
Ordernummer 2789**
Moet 79,- bijbetalen bij een Relax 25 met W'nW + voor 24.95 per mnd

Status 2
Ik heb ook via t-mobile besteld. Verlengd met een relax 25 + w'n'w standaard à 20 p/mnd + 210 bijbetalen voor 32GB. Goedkoopste wat ik elders kon vinden was met 326 bijbetalen. Afgelopen maandag besteld, nog steeds status 1. Maar ik ga er vanuit dat ik m over 3-4 weken ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Mijn iPhone 4 (zwart/16Gb)

- 31 juli bij de Apple store UK besteld
- 19 aug verstuurd door Apple
- 20 aug ontvangen door Bordelinx

2 dagen weekend

- 23 aug verstuurd door Borderlinx
- 24 Afgeleverd door DHL

allemaal vrij snel en zonder problemen verlopen :)

[ Voor 3% gewijzigd door -Marshal- op 25-08-2010 14:41 ]

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:20
Vandaag in Delft een paar winkels afgelopen en 20 min later met een Iphone 4 16G naar buiten :) Aantal bestelling hadden afgezien van aankoop dus kon ik hem zo meenemen. Nu lekker aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372475

tdw schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:02:
[...]

Als je 'm besteld neem ik aan dat ze er wel een kleinere simkaart bijdoen. Verder is het imo een prima winkel. Ik zou zeggen: bestellen, en mail er gelijk achteraan dat je nog geen microsim hebt en die dus ook nog moet hebben.
Ik vind het ook een erg prettige winkel. Zojuist besteld, verwacht zometeen een telefoontje voor een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Het is goed te zien dat de zwarte modellen veel populairder zijn dan de witte.

/me wacht nog rustig op de witte iPhone 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:51
Anoniem: 372475 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:56:
slechtte ervaring bij deze shop . Heb gister besteld .ja meneer genoeg iphones u krijgt hem zeker weten. Niet dus. net even mijn order geannuleerd, gewoon triest dat voor de zoveelste keer dingen worden toegezegd maar niet worden nagekomen.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMY
  • Laatst online: 06-06-2012

RMY

-Iphone4 16gb eind Juli besteld via tMobile website (26####)
-18 aug moment van levering kunnen kiezen
-gisteren SMS gehad dat hij vandaag voor 16:30 geleverd gaat worden, terwijl status op TM's website nog op status 3 staat. Volgens de vriendelijke meneer van TM is het smsje leidend...ben benieuwd of het nog gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:30

justifire

Shut up and squat !!

Al zakelijke t-mobile klanten die via t-mobile verlengd hebben die de iphone al binnen hebben ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
iPhone 4 32GB besteld bij Belcompany

Maandag: 15:45 besteld.
Dinsdag: bericht van verzending en afspraak gemaakt.
Woensdag: bezorgd gekregen om 17:45.

Hulde aan Belcompany!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108725

Vandaag in Utrecht binnengelopen bij Telefoonkopen.nl Ik verwachtte er niet veel van, maar ik informeerde maar eens naar de levertijden van iPhone 4. Zegt die verkoper: "Ongeveer een week, maar als je wilt kun je er nu al één meenemen hoor."

Ik zwaar verbaasd natuurlijk, maar 20 minuten later liep ik wel met mijn iPhone 4 16 Gb naar buiten! 8) Topwinkel trouwens. Vriendelijk personeel, nemen rustig de tijd, alles wordt goed uitgelegd. Nu lekker spelen en ontdekken.

Na mij werd de laatste uit de voorraad van 16 Gb's verkocht. Toen was de voorraad weer op. Maar 32 Gb hadden ze er nog zes liggen en er kwam deze week weer een lading 16 Gb's aan. De verkoper vertelde zelfs dat ze er op een willekeurige dag zo maar 25 binnen kunnen krijgen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik krijg een hartverzakking als ik dit topic lees. Eergisteren bij T-Mobile online een 32gb zwart besteld en betaald. Levertijd: 3 tot 4 weken. :( Was ik nou maar een willekeurige winkel binnengelopen, dan had ik 'm allang in handen waarschijnlijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Nu online
Goed om 12:30 heb ik mijn iPhone uitgepakt! Thanks PDAShop! Het ding is écht geweldig. Vanmiddag direct naar mijn lokale T-mobile shop. Daar het zelfde verhaal verteld (gistermiddag besteld vandaag in de handen). Daar werd ik door 2 man AANGEGAAPT. Geweldig gewoon. Ze vroegen gelijk waar. Toen heb ik mij uit de reservatie STAPEL laten halen. De stapel was echt enorm. Weinig kans dat ik daar net zo snel een iPhone had kunnen krijgen. Mijn advies voor de gene die ook gereserveerd hebben is dus houdt de webshops in de gaten en bestel hem gewoon.

In de T-mobile shop heb ik 50 euro handje contantje terug gekregen. Ze hebben nog niet eens de 4,95 admin kosten gevraagd wat het zou kosten als je zou annuleren!! Dat vond ik wel netjes. Verder was dit een nieuw abonnement. Ik ben dus nieuwe klant bij T-mobile.

Ik ben echt blij dat dit goed is gekomen! Hopelijk lukt het jullie ook om snel een iPhone te bemachtigen. Het ding is super!

[ Voor 5% gewijzigd door Alpha89 op 25-08-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 13:55
Volgens mij zijn de prijzen voor verlening buiten T-mobile om (BC,TPH etc) inderdaad duurder.
Kan iemand dat bevestigen?
En misschien kunnen de blije mensen die een iPhone al geleverd hebben ook meteen het abonnement maar ook de bijbetaling voor de iPhone erbij kunnen zetten.
Kunnen we even een beetje vergelijken ;)

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-04 21:11
MillZ schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:52:
Volgens mij zijn de prijzen voor verlening buiten T-mobile om (BC,TPH etc) inderdaad duurder.
Kan iemand dat bevestigen?
En misschien kunnen de blije mensen die een iPhone al geleverd hebben ook meteen het abonnement maar ook de bijbetaling voor de iPhone erbij kunnen zetten.
Kunnen we even een beetje vergelijken ;)
Ik heb een iPhone 16gb via de Phonehouse in Zwolle. verlengd met een i150, 170 euro bijbetalen, maar mijn oude 3g 8gb daar in kunnen leveren voor 150 euro korting. zelfs nog een gratis microsim gehad.

Dus antwoord op je vraag, nee niet duurder, sterker nog bij T-mobile kon ik mijn oude afgeragte 3g niet verkopen..

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Crazyclaws schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:07:
[...]

Ik heb een iPhone 16gb via de Phonehouse in Zwolle. verlengd met een i150, 170 euro bijbetalen, maar mijn oude 3g 8gb daar in kunnen leveren voor 150 euro korting. zelfs nog een gratis microsim gehad.

Dus antwoord op je vraag, nee niet duurder, sterker nog bij T-mobile kon ik mijn oude afgeragte 3g niet verkopen..
voor 180 euro was je hem gelijk kwijt geweest op marktplaats

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145261

Telefoonkopen.nl in Enschede heeft de 1632gb iPhone4 volop in voorraad. Sinds vandaag een trotse bezitter van een iPhone 4 :).

Edit: my bad :x

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 145261 op 26-08-2010 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-04 21:11
funk-e schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:14:
[...]

voor 180 euro was je hem gelijk kwijt geweest op marktplaats
Nope, niet in de staat waar hij in verkeerde :)

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-04 22:51
Anoniem: 145261 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:14:
Telefoonkopen.nl in Enschede heeft de 16gb iPhone4 volop in voorraad. Sinds vandaag een trotse bezitter van een iPhone 4 :).
Was vandaag weer ff in Hoorn, stond een stopbord bij Telefoonkopen buiten dat ze de iphone weer op voorraad hebben, navraag leerde dat ze zowel de 16 GB als 32 GB weer hebben.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
mn iphone word morgen geleverd, maar amp logistics (die om 21 uur de tijd door zou mailen) heeft nog niks gemaild :-(

Dat komt nog neem ik aan, of word het morgen ochtend vroeg opstaan voor het geval ze opeens om 8 uur voor de deur staan? :9 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:08
Mijn iPhone 4 (16GB)

- 24 Augusts: Besteld bij The Phonehouse in Sittard omdat de lokale Apple Reseller niets kon zeggen over de levertijd.
- 25 Augustus: Gebeld door de The Phonehouse dat er een toestel was binnengekomen, en heb hem dus meteen kunnen ophalen.

Belachelijk eigenlijk dat het sneller gaat bij The Phonehouse, dan bij T-Mobile of een Apple Authorized Reseller 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Nu online
Scirocco schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:34:
mn iphone word morgen geleverd, maar amp logistics (die om 21 uur de tijd door zou mailen) heeft nog niks gemaild :-(

Dat komt nog neem ik aan, of word het morgen ochtend vroeg opstaan voor het geval ze opeens om 8 uur voor de deur staan? :9 8)7
Ik kreeg de gegevens pas rond 22:00 tot 23:00 binnen (wel via PDAShop maar die gebruiken ook AMP).

Mijn aflever window was eerst: 8:30 tot 13:00 en werd daarna aangepast naar 10:20 tot 13:00. Vervolgens werd het 12:30.

Ze beginnen zowieso pas rond 8:30 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Ja, ik begrijp werkelijk niet hoe die stromen nu precies lopen. Alles moet uiteindelijk bij Apple vandaan komen, die moeten toch ook gewoon zien dat bepaalde stromen overdreden hard gaan in tegenstelling tot de officiele kanalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
hmmm indd op 22:00 stipt mail en sms binnen... tussen 15:30 en 18:30....
Dat word laat naar bed en lekker tot 14 uur uit slapen, hoef ik niet zo lang te wachten morgen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
[quote]vgroenewold schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:42:
Ja, ik begrijp werkelijk niet hoe die stromen nu precies lopen. Alles moet uiteindelijk bij Apple vandaan komen, die moeten toch ook gewoon zien dat bepaalde stromen overdreden hard gaan in tegenstelling tot de officiele kanalen?

Weg exclusiviteit, een regelrechte aanfluiting.
Dan doen ze toch iets beter daar bij telefoonkopen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
vgroenewold schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:42:
Nja ik denk dat t-mobile er wel meer krijgt, maar omdat zij de enige zijn die officieel reclame maken voor de iPhone komt iedereen bij hun. En aangezien de meeste mensen niet verder kijken dan hun neus lang is en gewoon bij t-mobile bestellen is de wachtrij daar veel langer.

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je moet toch binnen 30 dagen na bestelling van je iPhone 4 aanspraak maken op de gratis bumper? Wel lastig dan dat het 3 weken duurt voordat je iphone wordt verzonden naar Borderlinx. Dan heb je nog maar een paar dagen over voor de verzending naar Nederland en het aanvragen van je bumper. Of zie ik dat verkeerd? Ik neem aan dat de orderdatum de datum is dat je je bestelling plaatst in de Apple UK store..

• Tc-Chub
Ik denk het niet. Ik denk dat het de datum is waarop Apple je iPhone verstuurd. De iPhone die ze naar jou toe sturen is op het moment van bestellen nog niet eens gemaakt dus die zal dan ook nooit weten op welke datum jij hem besteld hebt :p

• DJGizbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-04 13:36
justifire schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:00:
Al zakelijke t-mobile klanten die via t-mobile verlengd hebben die de iphone al binnen hebben ?
20 juli heb ik de iP4 besteld, daarna niks meer gehoord tot 1 augusuts. Boos gebeld, gedreigd met opstappen, ik stond namelijk helemaal niet op de wachtlijst volgens t-mobile! Als goedmakertje met voorrang op wachtlijst geplaatst, maar nu niets meer gehoord... :( :( :(

Ga eens onderzoeken of ik er alsnog onderuit kan!

• funk-e
Bumpers lijken redelijk snel te worden verzonden.
Ik heb dinsdag een Belkin Micra Shield besteld via de app en woensdag ontving ik onderstaande mail:

Apple bumperlevering

...less is more

• funk-e
Executor16 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 00:35:
Je moet toch binnen 30 dagen na bestelling van je iPhone 4 aanspraak maken op de gratis bumper? Wel lastig dan dat het 3 weken duurt voordat je iphone wordt verzonden naar Borderlinx. Dan heb je nog maar een paar dagen over voor de verzending naar Nederland en het aanvragen van je bumper. Of zie ik dat verkeerd? Ik neem aan dat de orderdatum de datum is dat je je bestelling plaatst in de Apple UK store..
Ik dacht dat je tot 30 september een bumper kon bestellen (geldt voor iedereen)
weet alleen niet wat er daarna gebeurt, nieuwe iPhone? ;)

...less is more

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Dan doe je het beter dan mij:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wpZXQtZAtqVU2BLA0yZ4jiK1/full.png

Anoniem: 149604

Voor de mensen uit de omgeving van Nijmegen - Den Bosch. Ik ben gisteren in de T-Mobile shop in Uden geweest en ze hadden geen enkele iPhone op voorraad. De levertijd is bij hun 5 weken.

Weet trouwens iemand het verschil tussen het "Relax Online" en het normale "Relax" T-Mobile abbo? Dit omdat ze op tv hebben geadverteerd met het "Relax" abbo en i.c.m. een iPhone kan je en "Relax Online" abbo afsluiten. Volgens mij is er bij het "Relax Online" alleen een extra Web n Walk abbo'tje er bij gezet (oftewel, Relax + Web n Walk = Relax Online).

Anoniem: 39303

Blaxje schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:51:
Ik krijg een hartverzakking als ik dit topic lees. Eergisteren bij T-Mobile online een 32gb zwart besteld en betaald. Levertijd: 3 tot 4 weken. :( Was ik nou maar een willekeurige winkel binnengelopen, dan had ik 'm allang in handen waarschijnlijk ;(
Misschien kun je hem nog annuleren??!

Niet op na te trappen, maar:

De meeste mensen zijn op zoek naar een 16 GB, de 32 GB is een stuk minder populair, waardoor die een stuk vaker op voorraad is vergeleken met de 16 GB! Vrijwel elke winkel die ik belde afgelopen week had nog wel 32 GB maar geen 16 GB meer (telefoonkopen.nl, pdashop.nl, studentmobiel.nl, etc...)

Succes!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
@ Rivanov & Nick, klinkt aannemelijk inderdaad. Ik ga er verder ook maar niet over nadenken... Ik kom nu niet aan werken toe lijkt het wel... tussen de werkzaamheden door heb ik dat ding in m'n handen! Perfecte upgrade komende van een 3G. En wat ik twee jaar geleden direct wist toen ik 10 minuten met de iPhone bezig was wordt nu weer bevestigd: "De komende jaren is dit dé telefoon voor mij" !

Anoniem: 81370

Blaxje schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:51:
Gewoon t-mobile bellen/langsgaan om te annuleren en dan ergens anders bestellen. Heb ik ook gedaan. Iphone 32 GB is meestal wel op voorraad bij:

Studentmobiel - http://www.studentmobiel....40&product_version_id=774

Telefoonkopen.nl ff bellen, hebben hem ook vaak wel - 0318-569 848

Smartphoneshop.nl ff bellen, hebben hem ook laatste dagen - 010 2170276

Succes!

Anoniem: 61754

funk-e schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:16:
[...]

Ik heb ook zakelijk verlengd icm de 32gb zwart. Wordt helemaal moedeloos van alle tegenstijdige berichten die ik van T-mobile hoor.

Ook blijken ze niet in staat voor zakelijke klanten om een leveringsindicatie af te geven. Heel erg slecht hoe dit bedrijf in een B2B omgeving acteert. Ik heb m'n verlenging geannuleerd en gisteren bij PDAshop.nl besteld. Kan hem vanmiddag ophalen Zo kan het ook.

Ik doe nooit meer rechtstreeks met T-Mobile zaken.

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 11-04 23:30
Het verschil tussen Relax (oude abonnement) en Relax online is het volgende.

Bij Relax betaal je de 1e minuut ongeacht of je 10 of 30 seconden belt en na de 1minuut betaal je per seconden.

Bij het nieuwe Relax online betaal je altijd per minuut en een gesprek van 1 minuut en 23 seconden wordt dus afgerond naar 2 minuten. Onderzoek wijst uit dat afronden voor de gemiddelde beller 25% van je bundel kost. Vandaar dat Relax online meer belmituten bevat.

Dit geintje wordt ook door andere providers uitgehaald.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Anoniem: 61754 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:54:
[...]

Ik heb ook zakelijk verlengd icm de 32gb zwart. Wordt helemaal moedeloos van alle tegenstijdige berichten die ik van T-mobile hoor.

Ook blijken ze niet in staat voor zakelijke klanten om een leveringsindicatie af te geven. Heel erg slecht hoe dit bedrijf in een B2B omgeving acteert. Ik heb m'n verlenging geannuleerd en gisteren bij PDAshop.nl besteld. Kan hem vanmiddag ophalen Zo kan het ook.

Ik doe nooit meer rechtstreeks met T-Mobile zaken.
Heb je dan bij pdashop je abo verlengd of gewoon nieuw afgesloten ?
En had jij al wel een ondertekende bevestiging gehad van t-mobile ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Tanakiam
Ik kan niet begrijpen dat dit ook mag op deze manier.
Wie kan hier iets tegen beginnen, waarschijnlijk niets.

Want de argumenten die t-mobile dan als reden geeft zijn dan weer juridisch onderbouwt.
dat ze naar buiten komen met een goed en duidelijk verhaal zou ze sieren.
Want we ziijn afhankelijk van Apple gaat er niet meer in.

Ja ze(waren) zijn de enigste die in NL de iP4 mogen verkopen, maar tevens de enige die zo slecht leveren.
Neem een voorbeeld aan de PDA shop die houden de klant via mail op de hoogte als je belt wordt je correct en klantvriendelijk geholpen.

Ik kan bij t-mobile annuleren, maar dan heb ik het geld nog niet 1,2,3, terug daar gaat ook weer minsten 1 tot 2 weken verwerkings tijd minimaal overeen.
En voor hetzelfde product wederom betalen is ook weer zo, ook al kan ik hem een dag later ahw ophalen.

Nr. behoud is ook pas in november.
Dus wacht ik ook maar af.

• BrcBas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-04 21:22
De mensen die hun bestelling bij T-Mobile hebben geannuleerd: maakt het uit of je abbo daar al in is gegaan om te kunnen annuleren of annuleer je alleen de telefoon?

justifire schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:24:
[...]

Heb je dan bij pdashop je abo verlengd of gewoon nieuw afgesloten ?
En had jij al wel een ondertekende bevestiging gehad van t-mobile ?
Bij PDA-shop nieuw abo afgesloten, verlengen kon ook maar dan moest eerst de annulering van de verleninging van T-Mobile administratief doorgevoerd zijn. Maar mijn normale nummer staat nog op een simonly van vodafone dus die moet toch nog geporteerd worden.

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 21:57
T-mobile bestelling met nummer 271xxx is vanochtend afgeleverd door de koerier van AMP. Bestelling gedaan via internet op 31 juli rond 0900 via online webstore.

De koerier vroeg naar ID van de contractant naam. Ik had daarvoor een kopie van rijbewijs. Pinnen met het remote PIN toestel ging vlekkeloos. Simkaart was nog niet geactiveerd maar via telefoontje naar helpdesk (optie 3, optie 5) ging dat snel en efficient. De omzetting duurt een half uur en de oude SIM is niet meer te gebruiken.

Oude toestel iPhone 3G is nu dus iets meer dan twee jaar oud. Laten SIM unlocken door de helpdesk vanochtend door het opgeven van de IMEI van dat toestel (te achterhalen met *#06#). Ging ook vlekkeloos. Mailtje voor de verdere unlock procedure is al binnen. Nu nog testen met een SIM van een andere provider erin.

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Gisteren een telefoontje naar Telefoonkopen.nl vestiging Eindhoven gedaan. 16GB was gewoon op voorraad, 's middags opgehaald :-)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Weet er iemand hoe het komt dat de 3GS slechter leverbaar is dan 4? T-mobile geeft aan dat het minimaal 8 weken duurt en de Phonehouse geeft ongeveer hetzelfde aan. Het lijk mij wat vreemd, want als je op de webshops van Apple kijkt zie je 5-7 werkdagen als levertijd staan?

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Anoniem: 61754 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:43:
[...]

Bij PDA-shop nieuw abo afgesloten, verlengen kon ook maar dan moest eerst de annulering van de verleninging van T-Mobile administratief doorgevoerd zijn. Maar mijn normale nummer staat nog op een simonly van vodafone dus die moet toch nog geporteerd worden.
Oke dat is duidelijk :)
Blijf voor het gemak toch maar wachten op t-mobile.

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-04 19:16
Speedfight schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:36:
Gisteren een telefoontje naar Telefoonkopen.nl vestiging Eindhoven gedaan. 16GB was gewoon op voorraad, 's middags opgehaald :-)
Geeft een shop zoals telefoonkopen.nl ook kortingen op abonnementen en/of toestellen als je je huidige t-mobile contract verlengt?

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 18:38
Krijg ik een smsje dat ze vandaag wat later leveren dan afgesproken vanwege het slechte weer.
Maar het is hier droog :?

Edit: werd net bezorgd! maandag besteld. Smartphoneshop/ pdashop is top!

[ Voor 23% gewijzigd door stime op 26-08-2010 13:43 ]

• funk-e
lochtejans schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:49:
[...]

Geeft een shop zoals telefoonkopen.nl ook kortingen op abonnementen en/of toestellen als je je huidige t-mobile contract verlengt?
nee, daarvoor moet je bij een t-mobstore zijn.
Je kan trouwens bij telefoonkopen.nl ook alleen i-abonnementen afsluiten en geen relax of flex.

...less is more

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-04 19:16
Zijn er eigenlijk uberhaupt T-Mobile shops die de Iphone 4 op voorraad hebben?
Erg jammer dat je de shops niet persoonlijk kunt bellen :?

• Executor16
  • Niet online
Tc-Chub schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:39:
Ik denk het niet. Ik denk dat het de datum is waarop Apple je iPhone verstuurd. De iPhone die ze naar jou toe sturen is op het moment van bestellen nog niet eens gemaakt dus die zal dan ook nooit weten op welke datum jij hem besteld hebt :p
funk-e schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:16:
[...]

http://www.apple.com/iphone/case-program/

For iPhone 4 purchases made before July 23, 2010, you must apply no later than August 22, 2010; otherwise, you must apply within 30 days of your iPhone 4 purchase. To qualify for this program, you must purchase your iPhone 4 by September 30, 2010.

• funk-e
lochtejans schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:21:
Geen 1 t-mobile shop heeft voorraad. Ze hebben alleen hele lange reserveringslijsten.
Alleen winkels als telefoonkopen.nl, belcompany en soms the phonehouse.
Executor16 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:23:
[...]

[...]

http://www.apple.com/iphone/case-program/

For iPhone 4 purchases made before July 23, 2010, you must apply no later than August 22, 2010; otherwise, you must apply within 30 days of your iPhone 4 purchase. To qualify for this program, you must purchase your iPhone 4 by September 30, 2010.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren vanaf 1 oktober 2010

[ Voor 37% gewijzigd door funk-e op 26-08-2010 14:33 ]

...less is more

• Scirocco
Kreeg net ook een sms van amp:
I.v.m het slechte weer is uw zending waarschijnlijk later dan het opgegeven tijdvak.
Excuses voor het ongemak.
Mvg, AMP Logistics...

Het zit ook nooit eens mee 7(8)7

• funk-e
Scirocco schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:36:
I.v.m het slechte weer is uw zending waarschijnlijk later dan het opgegeven tijdvak.
Mvg, AMP Logistics...

wel heel netjes dat ze een sms sturen trouwens.

...less is more

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik was vanmiddag bij T-Mobile in Heerlen en daar hadden ze geen iPhone 4 op voorraad. Wel kon ik mij inschrijven als ik 50 euro voorschot zou betalen en dan werd ik op de lijst gezet. Ware het niet dat volgens de medewerkster 130 mensen zich al hadden ingeschreven en de verwachtte levertijd volgens haar 8 weken (!) was. Als ik nu dus zou inschrijven dan zou ik dus in november mijn iPhone krijgen.

Dacht het niet, hè :P

Toen doorgelopen naar MediaMarkt en daar hadden ze vanmorgen alle pre-orders verwerkt, maar ze hadden een lijst met reserveringen en gezien ik in de winkel stond en er nog 1 exemplaar over was, was die iPhone voor mij. Nu ben ik dus in het bezit van een iPhone 4 16GB. Niet gewacht, niet hoeven te bestellen en meteen eentje meer naar huis gekregen :D

• Nijntje12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-02 19:12
ronwiel schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:03:
Zijn er toevallig nog mensen die recent een 3GS 8GB hebben besteld en wat was ongeveer de levertijd?
Ja hierzo. wacht nu al 3 weken! op mijn Iphone 3GS 8GB. Besteld bij gsmwijzer (zelfde als studentenmobiel ;) )
elke keer word het verschoven en het kan nu nog 1-3 weken duren door Apple, omdat ze te weinig leveren. Er staat wel als het goed is een levering voor morgen gepland, dus ben maar weer aan het afwachten..

Anoniem: 149604

X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:11:
Het verschil tussen Relax (oude abonnement) en Relax online is het volgende.

Bij Relax betaal je de 1e minuut ongeacht of je 10 of 30 seconden belt en na de 1minuut betaal je per seconden.

Bij het nieuwe Relax online betaal je altijd per minuut en een gesprek van 1 minuut en 23 seconden wordt dus afgerond naar 2 minuten. Onderzoek wijst uit dat afronden voor de gemiddelde beller 25% van je bundel kost. Vandaar dat Relax online meer belmituten bevat.

Dit geintje wordt ook door andere providers uitgehaald.
Heel erg bedankt voor de uitleg! Dan ga ik wel kijken voor een Relax abbo incl. web n walk i.v.m. mijn belritme

• Scirocco
Scirocco schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:36:
Mvg, AMP Logistics...

Hij is gewoon op 17:30 geleverd, prima dus.

ohja, super geil ding, ik ga m ff uitvogelen :)

PS. ik heb wel 4.0.1 O-)

• Executor16
  • Niet online
Ik heb op 11 augustus besteld via de Apple UK store (naar Borderlinx) en helaas staat de status nog steeds op niet verzonden.

Ships: 01 Sep, 2010
Delivers: 03 Sep, 2010

Moet ik echt van die datum uit gaan of komt het vaak voor dat je er nog 2 of 3 dagen vanaf kunt toveren :D

• Tanakiam
zijn er mensen die ordernrs. hebben beginnend met 28xxxx en deze al geleverd zijn of naar status 3 zijn gegaan?

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-04 19:48
Vandaag de phonehouse gebeld in Arnhem en ze hadden er 1tje nog. Dus ik heb nu een iphone 4 32GB.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Alpha89
  • Nu online
lochtejans schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:21:
Aan de gigantische "hoop" (waar mijn reservatie tussen lag) te zien nee....

Toch vreemd dat 3den sneller leveren T-mobile zelf... Wierd!!!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Vandaag mijn iPhone 32GB mogen ontvangen van PDAshop, goede en snelle service. Nu alles ontdekken nog als iphone leek ^^

Anoniem: 372699

Ik heb ook order nummer 28xxxx maar hier nog niks helaas.

Krijg je trouwens een bumper bij je Iphone of zal ik die maar alvast bestellen?

En moet je pinnen aan de deur, of kan je ook contant betalen?

Ik vrees dat er nog 1300 wachtenden voor mij zijn.
!@$!@#$%^&*(

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 372699 op 26-08-2010 20:43 ]

• Tanakiam
Anoniem: 372699 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:27:
Ik heb ook order nummer 28xxxx maar hier nog niks helaas.

Krijg je trouwens een bumper bij je Iphone of zal ik die maar alvast bestellen?

En moet je pinnen aan de deur, of kan je ook contant betalen?

Ik vrees dat er nog 1300 wachtenden voor mij zijn.
!@$!@#$%^&*(
1 Bumper bestellen via Case program appstore.
2 Pinnen aan de deur.

Gaat nog steeds te traag zo te zien.
T-Mobile kan waarschijnlijk geen potten breken bij Apple!
Waarschijnlijk volgende week meer kans maar ik denk zelf dat het medio half tot eind september gaat duren.

[ Voor 8% gewijzigd door Tanakiam op 26-08-2010 21:39 ]

• appel22
Er zal vast ook wel knetterveel naar de T-Mobile shops gaan danwel niet de online webshop.
Probleem is echter dat iPhone bij T-Mobile besteld moet worden (althans dat denken de meesten) dat iedereen het daar dan gaat halen. De 'kleinere' shops waar geen megawachtlijsten zijn geven dus weer een kortere levertijd. Persoonlijk zou ik zonder tweakers ook niet van die shops gehoord hebben.

Zelf wel bestel via de telefoon.
Relax Online25 + Web'n'Walkplus voor 24,90 + 79,90
Woensdag 25.8.2010 besteld, levertijd ongeveer 4 weken - Ordernr: 339xxx

Inventaris | WhatPulse

• Tc-Chub
Ja als je via de telefoon besteld als huidige klant krijg je een stuk meer korting. Als je dus kan wachten dan kun je beter dat doen, scheelt je een hoop geld. Of je importeert hem via Apple UK/Borderlinx en neemt een Vodafone ANWB actie abbo dan kom je ook niet al te duur uit. Doe dit wel voor 6 september uiteraard ivm datalimiet.

• appel22
Tc-Chub schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:08:
Ja als je via de telefoon besteld als huidige klant krijg je een stuk meer korting. Als je dus kan wachten dan kun je beter dat doen, scheelt je een hoop geld. Of je importeert hem via Apple UK/Borderlinx en neemt een Vodafone ANWB actie abbo dan kom je ook niet al te duur uit. Doe dit wel voor 6 september uiteraard ivm datalimiet.
Ja klopt maar deze actie kost me 677,50 in 2 jaar tijd.
Los toestel + verzendkosten ligt al rond hetzelfde (16gb versie)?
Moet je er bij vodafone alsnog een abbo bij nemen, daarnaast je gebruikt dat ding zowiezo 1 jaar dan kan je het alsnog simlockvrij nemen en b'tje geld toe en een iphone5 kopen :P.

Ik kan er wel op wachten al had ik um liever gister als morgen 8)7

Inventaris | WhatPulse

• X-t-r-e-m-e
Tc-Chub schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:08:
Die korting valt wel mee. Eigenlijk niets anders dan de aanbieding op internet bij T-mobile.

Die Iphone kost 80 euro omdat de korting van 2 jaar gratis web & walk verrekend wordt. Dus bij relax online 25 betaal je 20 euro voor de bundel en nog eens 15 euro voor web & walk plus. De korting die je krijgt zit volgens mij verrekend op je factuur van je Iphone.

Een iphone abonnement was voor mij beter omdat je daar wel per seconden wordt afgerekend en sneller internet. Bij relax online betaal je per minuut en web & walk plus is langzamer. Kosten abonnement i150 30 euro per maand is dus 12*5*2 = 120 euro goedkoper en wordt dus gecompenseerd door 80 euro toestelkorting bij relax25+w&w. De resterend 40 euro is voor de grotere belbundel van relax25 :) (overigens uitgaande van 2 jaar)

• appel22
X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:01:
[...]

Die korting valt wel mee. Eigenlijk niets anders dan de aanbieding op internet bij T-mobile.

Die Iphone kost 80 euro omdat de korting van 2 jaar gratis web & walk verrekend wordt. Dus bij relax online 25 betaal je 20 euro voor de bundel en nog eens 15 euro voor web & walk plus. De korting die je krijgt zit volgens mij verrekend op je factuur van je Iphone.

Een iphone abonnement was voor mij beter omdat je daar wel per seconden wordt afgerekend en sneller internet. Bij relax online betaal je per minuut en web & walk plus is langzamer. Kosten abonnement i150 30 euro per maand is dus 12*5*2 = 120 euro goedkoper en wordt dus gecompenseerd door 80 euro toestelkorting bij relax25+w&w. De resterend 40 euro is voor de grotere belbundel van relax25 :) (overigens uitgaande van 2 jaar)
Ieder heeft daar weer zijn persoonlijke telefoongebruik op.
Ik heb nu 190min + 1000 sms + vrij snel internet voor 35 per maand.
150 min en sms is mij te weinig, denk dat dat internet allemaal wel mee valt, meeste internet gebruik ik thuis enzo en daar heb ik dan gewoon weer wifi. Altijd goedkoper dan de i300 (10 per maand dus totaal weer 240 :+ ).
Overigens kan voicemail me gestolen worden dat gebruik ik toch niet, en die hotspots lig ik ook niet wakker van. Het per minuut afrekenen kan nadelig zijn, maar ik zit de laatste 6 maand altijd ruim onder de 190 minuten dus dat kan er bij mij wel uit.
Wie het laatst lacht is T-Mobile want die cashen maar door met die abbo's :(

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Je hebt gelijk. Is voor iedereen persoonlijk. Ik wilde alleen even aanhalen dat de diversen abonnementen allemaal ongeveer hetzelfde kosten :) Ook via de webpage van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Alpha89 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:11:
[...]

Aan de gigantische "hoop" (waar mijn reservatie tussen lag) te zien nee....

Toch vreemd dat 3den sneller leveren T-mobile zelf... Wierd!!!
Die derden leveren sneller omdat er minder mensen bij ze bestellen. Ze zullen dan ook minder iPhones hebben, maar de afname is ook een stuk lager. Vandaar dat het sneller gaat dan bij T-Mobile, aangezien meer mensen rechtstreeks bestellen/verlengen/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:04
X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:01:
[...]
Een iphone abonnement was voor mij beter omdat je daar wel per seconden wordt afgerekend en sneller internet. Bij relax online betaal je per minuut en web & walk plus is langzamer.
Ik kan je vertellen dat het Internet even snel is bij beide abonnementen. Officieel bij een i-abonnement 2048/384 Kbps en W'n'W+ 1024/384 Kbps. In praktijk snelheidstesten gedaan thuis en op mijn werk (zie iPhone Abonnementen topic), conclusie identieke snelheid. 5 MB downloaden op 2700 Kbps met beide. Het verschil zit hem dan nog in het verbruik met een W'n'W+ gaat deze na 2GB verbruik terug naar 348/64 Kbps. Hier ben ik nog niet aan gekomen met W'n'W dus moet ik nog testen, maar het zou me niets verbazen als de snelheid niet daalt. Maar de snelheidsaanduiding is gewoon een farce. Thuis gebruik ik me telefoon op de WiFi en onderweg alleen op de 3G, ik moet een maandje flink verbruiken om te kijken of de snelheid omlaag gaat.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 27-08-2010 09:33 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo heb em gisteren bij pdashop.nl afgehaald in Rotterdam, en geannuleerd bij t-mobile.... Hele vooruitgang op een 3G, erg blij mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Zit net mijn invisible shield (ZAGG.) te bekijken, wat een verschil in grote vergeleken met mijn HTC HD2!
Hopelijk compenseert het retina display het verschil qua grote, kwestie van gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mausje_maus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Gisteren langs de Phone House in Den Haag gelopen daar hadden ze nog één 32GB versie liggen meteen maar meegenomen :) ze hadden donderdag ook en aantal 16GB versies binnen gehad maar die waren allemaal gereserveerd en al weer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Dit alles geldt dan niet voor contractverlenging right? Dat kan je neem ik aan alleen via tmobile doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 332102

Executor16 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 19:41:
Ik heb op 11 augustus besteld via de Apple UK store (naar Borderlinx) en helaas staat de status nog steeds op niet verzonden.

Ships: 01 Sep, 2010
Delivers: 03 Sep, 2010

Moet ik echt van die datum uit gaan of komt het vaak voor dat je er nog 2 of 3 dagen vanaf kunt toveren :D
Ik denk het niet, die van mij had ik 8 augustus besteld,

not yet shipped
Estimated Shipping: 30 Aug, 2010
Estimated Delivery: 01 Sep, 2010

Nog heel even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-04 13:57
Tanakiam schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 19:47:
zijn er mensen die ordernrs. hebben beginnend met 28xxxx en deze al geleverd zijn of naar status 3 zijn gegaan?
Heb ordernr. 274xxx en sta nog steeds op status 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Hier een lijstje van de iPhoneclub. Ik sta er zelf ook tussen onder een andere naam.
http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm

Lijst is actueel en wordt bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-07-2022
Wat een gedoe echt. Ik heb mijn bestelling gedaan tijdens de pre order dag voor bestaande klanten.

Bevestiging gekregen via de mail en de hoop dat het lekker vlot zou gaan, maar na een paar dagen nog steeds geen order nummer.

Beste * *

Bedankt voor je voorinschrijving voor de iPhone 4 op www.t-mobile.nl of via onze klantenservice. Je voorinschrijving is in goede orde ontvangen en wordt komende dagen verwerkt. Je wordt binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de status van je voorinschrijving.

Als je aanvraag niet verwerkt kan worden omdat je bijvoorbeeld nog geen klant van T-Mobile bent, een betalingsachterstand hebt of je abonnement nog niet kunt verlengen word je hier ook over geïnformeerd. We kunnen dan je aanvraag helaas niet doorvoeren. Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile

Order nummer maar uiteindelijk achterhaald via de twitter van t-mobile

tmobile_webcare Je ordernummer is 249760. Via deze link:http://bit.ly/cXGUIk kun je de status van je bestelling volgen. ^JW

En op hun aanraden met de bijgevoegde link gezocht naar mijn bestelling. Bestelling niet gevonden op de site...dus weer twitter en vragen waarom krijg ik daarna dit antwoord.

tmobile_webcare Je aanvraag voor een iPhone4 is helaas afgewezen. Als de reden afwijzing wilt weten kun je een verzoek sturen naar: T-Mobile Klantenservice BV T.a.v. Acceptatie Antwoordnummer 17204 2501 VH Den Haag ^JW

Nou met dat antwoord kan je dus niets dus ik maar bellen krijg ik aan de telefoon te horen dat mijn bestelling is gecancelled om onbekende reden en dat ik maar een klachtenbrief moet sturen...dat ken ik langer dan vandaag en dat schiet al helemaal niet op. Aan de telefoon maar gelijk een nieuwe bestelling gemaakt maar ondertussen wel 3 weken verder en in die 3 weken niets van t-mobile vernomen naast de ontvangst bevestinging van de pre-order, maar er staat toch echt in de bevestiging;

Als je aanvraag niet verwerkt kan worden omdat je bijvoorbeeld nog geen klant van T-Mobile bent, een betalingsachterstand hebt of je abonnement nog niet kunt verlengen word je hier ook over geïnformeerd.

Ondertussen vriend van mij toestel 30-07-2010 besteld dus niet in pre-order en 2 weken later toestel in huis......lekker bezig t-mobile beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:47:
Hier een lijstje van de iPhoneclub. Ik sta er zelf ook tussen onder een andere naam.
http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm

Lijst is actueel en wordt bijgehouden.
Mooi werk van die Dannyyy. Zie nu ook dat er iemand is met eveneens 2827** via KS. Ben benieuwd! We wachten af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Heel de lijst staat op status 2 ? (op 1 status 1 na dan)
Kan je hieruit opmaken dat iedereen voor 1 augustus zijn iphone al binnen heeft ?
Beter hadden er ook personen met status 3 en 4 in de lijst gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109652

Status 1 status 2 status 3 het wordt er allemaal niet beter op bij T-Mobile zo te lezen. De mijne is allang binnen en alweer toe aan vervanging :):):)

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 28-08-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-04 19:48
Anoniem: 109652 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:12:
Status 1 status 2 status 3 het wordt er allemaal niet beter op bij Truusdebiel zo te lezen. De mijne is allang binnen en alweer toe aan vervanging :):):)
Vandaag is al een lading iphone 4 (32GGB en 16GB) bij de Phonehouse binnengekomen. Ik meende in Arnhem.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.