Ik heb besloten om het maar te laten zoals het is en de vijf weken levertijd via de T-Mobile webwinkel uit te zitten. Vandaag wel een brief binnengehad ter bevestiging van het nieuwe abonnement en dat ik waarschijnlijk iets voor de telefoon een microsim krijg geleverd. We'll see!
T-mobile zou het als een verplichting moeten zien om eerst alle pre- orders te verwerken alvorens aan derden te leveren.Beide hebben eenzelfde belang en dat is de klant!
Tevens moet er gewoon een stop komen qua bestellen voor 2 weken of langer.
Hierdoor loopt de achterstand in op alle nu nog lopende orders en voorkom je dat mensen die later bestellen niet voorrang krijgen ook al is dat een vergissing( geluk voor degene).
Shops die bijvoorbeeld annuleringen hebben zouden mensen uit de regio die via T-webshop besteld hebben ook kunnen voorzien zij het mondjes maat.
Bij t-mobile en Apple draait het om bulkpartijen ( meen ergens gelezen te hebben minimale afname 200.000 stuks). Zoals het er nu uitziet is het gewoon wachten geblazen zonder enige vorm van extra compensatie voor het lange wachten.
Hoe je het wend of keert T-Mobile blijft in gebreke, maar doet voorkomen alsof het niet langer dan 3 á vier weken duurt. Een ding hebben ze wel weer goed gedaan het netwerk verbeteren nu nog de klanternservice!
ff F-5 nog maar eens proberen..pfffffffff lol
Hierdoor loopt de achterstand in op alle nu nog lopende orders en voorkom je dat mensen die later bestellen niet voorrang krijgen ook al is dat een vergissing( geluk voor degene).
Shops die bijvoorbeeld annuleringen hebben zouden mensen uit de regio die via T-webshop besteld hebben ook kunnen voorzien zij het mondjes maat.
Bij t-mobile en Apple draait het om bulkpartijen ( meen ergens gelezen te hebben minimale afname 200.000 stuks). Zoals het er nu uitziet is het gewoon wachten geblazen zonder enige vorm van extra compensatie voor het lange wachten.
Hoe je het wend of keert T-Mobile blijft in gebreke, maar doet voorkomen alsof het niet langer dan 3 á vier weken duurt. Een ding hebben ze wel weer goed gedaan het netwerk verbeteren nu nog de klanternservice!
What it do?Anoniem: 109652 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:12:
Status 1 status 2 status 3 het wordt er allemaal niet beter op bij Truusdebiel zo te lezen. De mijne is allang binnen en alweer toe aan vervanging :):):)
Mee-eens. Of in ieder geval de supply naar derde partijen tijdelijk verminderen. Ik snap niet dat Phonehouses in kleine rotdorpjes units in de vrije verkoop hebben, terwijl er mensen zijn die op 1 augustus een iPhone hebben besteld en nog niks binnen hebben. Echt schan-fucking-dalig.Tanakiam schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:24:
T-mobile zou het als een verplichting moeten zien om eerst alle pre- orders te verwerken alvorens aan derden te leveren.Beide hebben eenzelfde belang en dat is de klant!

Ik heb bewust niet bij T-Mobile besteld, omdat ik daar nooit op wil gaan wachten. (en dat staat erom bekend) Dus bel ik gewoon een vriend van me op en die weet precies waar de Iphone 4 op voorraad is bij een phonehouse. En toevallig lag er gisteren 1tje in Doetinchem. Nu was er in Arnhem (als het goed is) een lading binnengekomen.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Jep, ik ook met ordernr. 274xxxAnoniem: 327036 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:46:
Woehoe status 3 ....01-08-2010 besteld ordernr: 272xxx

En nu? Nu moet ik een sms en een mail krijgen toch?
hoe kun je eigenlijk je ordernummer achterhalen? ik heb vorige week telefonisch bij Tmobile de bestelling geplaatst. Begin deze week de schriftelijke bevestiging gehad, echter daar kan ik geen ordernummer achterhalen. Verder kan ik ook nergens een status vinden

If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!
Je kunt gewoon bellen en dat opvragen, althans zo heb ik het gedaan..YMGV4LIFE schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:06:
hoe kun je eigenlijk je ordernummer achterhalen? ik heb vorige week telefonisch bij Tmobile de bestelling geplaatst. Begin deze week de schriftelijke bevestiging gehad, echter daar kan ik geen ordernummer achterhalen. Verder kan ik ook nergens een status vinden![]()
Vandaag liep ik in de stad( Amsterdam ), bij de dam heb je een telefoonkopen.nl winkel en daar stonden allemaal a4'tjes opgeplakt met de volgende tekst:
Apple Iphone 4 in voorraad!
( Voor de geïnteresseerden. )
Anoniem: 134033
Mijn order is naar status 3 gegaan. #274xxx
Ik had trouwens op de 1e preorder dag (20 juli was dat?) via het webformulier besteld.
Helaas was tmobile zo aan het klooien waardoor mijn bestelling niet goed was doorgekomen. Vandaar het hoge ordernummer
Ik had trouwens op de 1e preorder dag (20 juli was dat?) via het webformulier besteld.
Helaas was tmobile zo aan het klooien waardoor mijn bestelling niet goed was doorgekomen. Vandaar het hoge ordernummer

Nieuw abonnement (i-150) 24 augustus 's avonds besteld bij smartphonestunts. Ook gelijk alle bescheiden gescand en ingestuurd per mail. Daar was dan wel een lange verwerkingstijd voor nodig: heb 's middags 25 augustus gebeld of het wel goed was aangekomen omdat ik maar geen mail terug kreeg.
Gisteren einde middag dan een mail dat ze alles hadden ontvangen en de order in behandeling was genomen.
Vanmiddag zag ik de 32gb daar van "op voorraad" veranderen naar "4-6 dagen levertijd" en ik dacht, misgegokt. Maar nee, uurtje later een mail: order is verzonden met tnt! Wel onder rembours besteld dus dat wordt levering ná het weekend maar dat geeft niet: hij is onderweg!
Héél blij dat ik heb gewacht en niet bij tmobile rechtstreeks heb besteld.
Gisteren einde middag dan een mail dat ze alles hadden ontvangen en de order in behandeling was genomen.
Vanmiddag zag ik de 32gb daar van "op voorraad" veranderen naar "4-6 dagen levertijd" en ik dacht, misgegokt. Maar nee, uurtje later een mail: order is verzonden met tnt! Wel onder rembours besteld dus dat wordt levering ná het weekend maar dat geeft niet: hij is onderweg!
Héél blij dat ik heb gewacht en niet bij tmobile rechtstreeks heb besteld.

Anoniem: 372699
Ik heb besteld op 6 augustus en heb ordernummer 284xxx.
Dus tussen 1 augustus en 6 augustus hebben veel mensen besteld.
Dat is zeker iedere minuut een Iphone. waarschijnlijk nog iets meer.
De Iphone 4 is HOT HOT HOT
Hoeveel Iphone's zullen er de deur uitgaan per minuut?
Dus tussen 1 augustus en 6 augustus hebben veel mensen besteld.
Dat is zeker iedere minuut een Iphone. waarschijnlijk nog iets meer.
De Iphone 4 is HOT HOT HOT
Hoeveel Iphone's zullen er de deur uitgaan per minuut?
Gisteren bij Phonehouse in Alkmaar binnengelopen en de net binnengekomen iPhone 4 32Gb meegenomen.
Er waren er 2 binnengekomen en de andere was al gereserveerd. Het loont dus om af en toe in een winkel binnen te lopen. Zo en nu ff lekker spelen met het speeltje 

Eindelijk status 3 bij t-mobile.
20 juli besteld
Door fout order op 2 augustus erin gezet.
En vandaag status 3
Order # 2739**
20 juli besteld
Door fout order op 2 augustus erin gezet.
En vandaag status 3
Order # 2739**
Enorm geluk gehad gister.
Ben even bij de mediamarkt binnengelopen in Utrecht en ze hadden toevallig een 16gb iPhone 4 te veel besteld.
Ik heb dus snel t-mobile gebeld of ze mijn order konden annuleren.
Zo gezegd, zo gedaan.
Vervolgens in de mediamarkt laten verlengen en ik heb nu een iPhone 4
.
Ben even bij de mediamarkt binnengelopen in Utrecht en ze hadden toevallig een 16gb iPhone 4 te veel besteld.
Ik heb dus snel t-mobile gebeld of ze mijn order konden annuleren.
Zo gezegd, zo gedaan.
Vervolgens in de mediamarkt laten verlengen en ik heb nu een iPhone 4

Voor de belsimpel bestellers, ik kreeg ordernr. 70836 woensdag mijn 32gb iPhone 4 binnen;)
Vrijdag 13-8 's avonds iPhone4 16GB zwart besteld, dinsdag 17-8 geleverd. T-Mobile WC Woensel EIndhoven.
Anoniem: 373004
Ik heb hem (16GB) gisteren met i-150 besteld via Smartphoneshop.nl! Nu maar hopen op een beetje geluk, sta op de wachtlijst ongeveer op plekje 14/15.
Ik liep gister in Alkmaar rond en stapte de belcompany in, daar vertelde ze me dat ze nog 1 iphone4 32Gb over hadden. uit nieuwsgierigheid belde ik ook even de MediaMarkt in Alkmaar, deze had ook nog een 32GB versie over. kortom ik liep dus naar buiten met een iPhone4 32GB.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Anoniem: 251417
Ik ben gisterochtend in Hilversum op zoek geweest. Alleen bij de Telefoonkopen.nl hadden ze nog een iPhone 4 32GB (weet niet of er meerdere lagen), maar dat was niet degene waarnaar ik op zoek was. Uiteindelijk maar bij de T-Mobile Shop besteld om hem daarna te laten verlengen. Hopelijk nog voor 30 sept icm gratis WnW voor 2jr, anders wordt het via de KS.
Ik blijf het gek vinden dat je beter de iPhone kunt bestellen bij derden dan bij T-mobile zelf. Is het überhaupt wel zeker dat T-mobile de baas is over de verdeling van iPhones?
Zit ook nog steeds te wachten..heb nu 4 weken geleden besteld en nog niks gehoord.justifire schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:00:
Al zakelijke t-mobile klanten die via t-mobile verlengd hebben die de iphone al binnen hebben ?
ff kijken 1300 wachtenden voor me....
Per dag kwam er in ieder geval iedere minuut meer dan 1 bestelling binnen.
Als er nou ook 1 per minuut uit gaat betekent dat dus dat ze maandag 1440 toestellen zouden kunnen leveren.
Dan staat hoop ik morgen of overmorgen de meeste statussen op 3 in dit lijstje.
http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm
Ik vind het wachten steeds moeilijker worden.
Per dag kwam er in ieder geval iedere minuut meer dan 1 bestelling binnen.
Als er nou ook 1 per minuut uit gaat betekent dat dus dat ze maandag 1440 toestellen zouden kunnen leveren.
Dan staat hoop ik morgen of overmorgen de meeste statussen op 3 in dit lijstje.
Ik vind het wachten steeds moeilijker worden.
@Daniel2: 3078xx en ik sta ook op status 2. 18-8 besteld en ik verwacht status 3 op 25-09, heerlijk zo lang wachten als trouwe klant. Maar goed, je moet de bestelling gewoon even vergeten en genieten van je huidige iPhone zoals je altijd deed, dan is het plots weer een verrassing. 

[Voor 36% gewijzigd door vgroenewold op 29-08-2010 21:33]
Gisteren zaterdag de 28e bij de Mediamarkt in zoetermeer hadden ze 5 stuks 32 Gig binnen. Helaas zonder simkaarten en er was ook storing in het systeem bij T-mobile. Ze hadden er vrijdagavond een aantal binnen gekregen. Ik denk, als Zoetermeer ze heeft, dan Den Haag waarschijnlijk ook wel. Zonder simkaarten kunnen ze 'm toch niet verkopen, ik kijk nog even verder.
Vervolgens vandaag (zo 29 Aug) bij MM in Rijswijk langs, geen 4G maar wel de 3GS. En vervolgens Den Haag Centrum de 4G in 32Gb gewoon op voorraad. Even door de papiermolen heen en dan fluitend met een 4G de deur uit. Hoezo levertijden ?

Vervolgens vandaag (zo 29 Aug) bij MM in Rijswijk langs, geen 4G maar wel de 3GS. En vervolgens Den Haag Centrum de 4G in 32Gb gewoon op voorraad. Even door de papiermolen heen en dan fluitend met een 4G de deur uit. Hoezo levertijden ?

[Voor 8% gewijzigd door eelco74 op 29-08-2010 22:19]
Als ik de berichten lees en de lijst bekijk van iphoneclub dan denk ik dat wij volgende week aan de beurt zijn.madmoon schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:46:
[...]
Zit ook nog steeds te wachten..heb nu 4 weken geleden besteld en nog niks gehoord.
30-7 besteld 9-8 bevestiging, dus ga uit van die laatste datum als besteldatum.
Particuliere orders van 2-8 worden nu uitgeleverd dus heb goede hoop.
Aan de andere kant is er natuurlijk niks zeker zonder bestelnummer.
Ook nog geen brief gehad en al helemaal geen simkaarten ontvangen.
Telefoniste zei op 30-7 dat het 8-10 weken levertijd was dus ze zitten nog ruim voor de deadline

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nog steeds niet verstuurd?Anoniem: 332102 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:57:
[...]
Ik denk het niet, die van mij had ik 8 augustus besteld,
not yet shipped
Estimated Shipping: 30 Aug, 2010
Estimated Delivery: 01 Sep, 2010
Nog heel even geduld
Ik ga vanmiddag na school maar eens rondbellen naar The Phone House, Belcompany etc, en als dat geen soelaas biedt even vragen bij de T-mobile winkel hoe lang de werkelijkevlevertijden zijn. Die 8-10 weken geloof ik niet, ik werd als laatste in een zeer dunne ordner met het label 'reserveringen' gestopt, zeker <50 voor mij. 
En ik wil nog wel even weten hoe het zit met simkaart etc.
Damn, ik moet nodig eens een anti-ongeduldigheids-training volgen
Maar nu slapen.

En ik wil nog wel even weten hoe het zit met simkaart etc.
Damn, ik moet nodig eens een anti-ongeduldigheids-training volgen

[Voor 10% gewijzigd door laurenssie op 30-08-2010 00:42]
Ik heb de mijne zaterdag gehaald zonder bestelling te hebben geplaatst.
Ben bij the phone house geweest, daar hadden ze 2x 32gb op vooraad en 1x een 16gb.
Ik heb altijd zoiets dat ik niet voor een telefoon 3 maanden van te voren al ga bestellen en dan nog niet weten waneer hij daadwerkelijk binnenkomt.
Ben bij the phone house geweest, daar hadden ze 2x 32gb op vooraad en 1x een 16gb.
Ik heb altijd zoiets dat ik niet voor een telefoon 3 maanden van te voren al ga bestellen en dan nog niet weten waneer hij daadwerkelijk binnenkomt.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ik heb nou een HTC touch pro versie 1, als dat waar is van 25-08-09 zou dat dan betekenen dat er in 25 dagen ongeveer 3000 toestellen uitgaan, dat hoop ik eigenlijk niet.vgroenewold schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:32:
@Daniel2: 3078xx en ik sta ook op status 2. 18-8 besteld en ik verwacht status 3 op 25-09, heerlijk zo lang wachten als trouwe klant. Maar goed, je moet de bestelling gewoon even vergeten en genieten van je huidige iPhone zoals je altijd deed, dan is het plots weer een verrassing.
Dan kom ik op een berekening van 1 Iphone per 12 minuten.(over een hele dag berekend)
En dat betekend dat ik pas over 1,5 week status 3 heb.
Mmmm dit ziet er wel realistischer uit, maar ik blijf hopen dat ze sneller zijn.
Ordernummer 309XXX
Status 2
Status 2
If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!
@Daniel2,
Ordernr: 285xxx
Besteld: 07-08-2010
Status 2
Jou berekening kan best kloppen maar ging het maar daadwerkelijk ook zo snel met leveren.
Ik begin nu echt spijt te krijgen dat ik online via T-Mobile 1á 2 weken is te doen maar 4 weken of zoals T-Mobile aangeeft 8 weken of langer is gewoon absurd.
Ordernr: 285xxx
Besteld: 07-08-2010
Status 2
Jou berekening kan best kloppen maar ging het maar daadwerkelijk ook zo snel met leveren.
Ik begin nu echt spijt te krijgen dat ik online via T-Mobile 1á 2 weken is te doen maar 4 weken of zoals T-Mobile aangeeft 8 weken of langer is gewoon absurd.
Ja ik begrijp het. Het is al rot dat je moet wachten en nou dat ze gewoon in sommige winkels op voorraad liggen is het eigenlijk best wel zuur, maar goed dat is weer een leer voor de volgende keer.
Ik vermoed dat er 1 persoon bij tmobile die Iphone 4 verpakt en verzend omdat er 1 Iphone per 4 minuten verzonden wordt als je dat bovenste naar 1 werkdag omzet.
Voormij doen ze niet erg veel moeite om die dingen zo snel mogelijk te leveren en moet het weer zo goedkoop mogelijk.
maar goed nog ff afwachten.
Ik vermoed dat er 1 persoon bij tmobile die Iphone 4 verpakt en verzend omdat er 1 Iphone per 4 minuten verzonden wordt als je dat bovenste naar 1 werkdag omzet.
Voormij doen ze niet erg veel moeite om die dingen zo snel mogelijk te leveren en moet het weer zo goedkoop mogelijk.
maar goed nog ff afwachten.
Maar had ik dan ook in een andere winkel kunnen verlengen? Want dat zou helemaal zuur zijn ja.
Hoe lang duurt het eigenlijk normaal gesproken voordat je van status 3 naar 4 gaat? En pas bij status 4 krijg je een sms/mail voor leverafspraak, toch?
En er was toch zo'n site (bestelstatus.nl o.i.d.) waar je, als je iPhone naar de bezorger is, je bestelling kon volgen? Weet iemand die site?
En er was toch zo'n site (bestelstatus.nl o.i.d.) waar je, als je iPhone naar de bezorger is, je bestelling kon volgen? Weet iemand die site?
Als je nu nog steeds geen sim kaart hebt gehad zou ik maar is gaan bellen naar die koekebakkers.justifire schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 23:14:
[...]
Als ik de berichten lees en de lijst bekijk van iphoneclub dan denk ik dat wij volgende week aan de beurt zijn.
Telefoniste zei op 30-7 dat het 8-10 weken levertijd was dus ze zitten nog ruim voor de deadline
Je contract kan je gewoon in een winkel laten verlengen, soms loop je dan wel ongeveer 5 euro per maand promotie korting mis volgensmij, maar dat is zo ver dat ik weet niet bij de Iphone. Misschien dat iemand dit kan bevestigen.vgroenewold schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:19:
Maar had ik dan ook in een andere winkel kunnen verlengen? Want dat zou helemaal zuur zijn ja.
En er is nog een voordeel om in een winkel te kopen bij sommige toestellen, Tmobile heeft er dan namelijk niet aan kunnen kloten, waardoor ze bepaalde functies zoals thetering niet onmogelijk hebben kunnen maken.
Je kan overwegen te proberen je bestelling te ammuleren en naar een winkel gaan die ze in voorraad heeft.
Ik kan mijn status zien in een link die ik via mijn Email heb gehad, hoelang het na status 3 duurt weet ik niet maar ik vermoed 2 dagen.The Evil Brain schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:21:
Hoe lang duurt het eigenlijk normaal gesproken voordat je van status 3 naar 4 gaat? En pas bij status 4 krijg je een sms/mail voor leverafspraak, toch?
Omdat de levertijd nu iets van 4 a 5 weken is, verwacht. Zal je zeker geen bumper meer kunnen krijgen als je hem net de eerste paar dagen van Oktober pas ontvangt.. Bummer 

In retrospect, it was inevitable
Die andere mijnorderstatus.nl werkt pas wanneer je geloof ik een smsje van AMP hebt gehad toch?
pffff whatever ik moet daarop zowiezooooooooo wachten lol
[Voor 25% gewijzigd door Tanakiam op 30-08-2010 12:03]
Waarom denk je dat?-Cyril- schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:56:
Omdat de levertijd nu iets van 4 a 5 weken is, verwacht. Zal je zeker geen bumper meer kunnen krijgen als je hem net de eerste paar dagen van Oktober pas ontvangt.. Bummer
Weet inmiddels iemand de levertijden van het Louvre, Parijs?
Ik ga volgende week en wil er wel een paar meenemen!!

Denk het ook, het wordt wel via AMP verzonden geloof ik, tenminste die naam heb ik eerder gezien.Tanakiam schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:01:
Die andere mijnorderstatus.nl werkt pas wanneer je geloof ik een smsje van AMP hebt gehad toch?
Yep, die bedoelde ik, thanksTanakiam schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:49:
Deze bedoelj e waarschijnlijk,
https://www.mijnorderstatus.nl/

Order-link van T-Mobile heb ik ook, daar staat de status dus op 3. Ordernr. 274xxx...
Weet je toevallig hoe lang het duurde voordat hij status 3 had bij jou?The Evil Brain schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:13:
[...]
Yep, die bedoelde ik, thanks
Order-link van T-Mobile heb ik ook, daar staat de status dus op 3. Ordernr. 274xxx...
Omdat er overal staat dat je tot 30 September de tijd hebt om het aan te vragen. En het vast geen donder uitmaakt wanneer je hem besteld hebt, ookal was dat al begin Augustus om maar wat te noemen.
In retrospect, it was inevitable
Oke zoals dat hier staat klopt het wat je zegt.
For iPhone 4 purchases made before July 23, 2010, you must apply no later than August 22, 2010; otherwise, you must apply within 30 days of your iPhone 4 purchase. To qualify for this program, you must purchase your iPhone 4 by September 30, 2010.
For iPhone 4 purchases made before July 23, 2010, you must apply no later than August 22, 2010; otherwise, you must apply within 30 days of your iPhone 4 purchase. To qualify for this program, you must purchase your iPhone 4 by September 30, 2010.
Net sms en mail van AMP, afspraak gemaakt op 6 september (was de eerste mogelijkheid).
Verloop van order:
20 juli t-mobile via webformulier besteld
21 juli bevestigings e-mail van t-mobile
2 augustus gebelt met t-mobile, was iets mis gegaan. Order opnieuw erin.
28 augustus status 3
30 augustus status 4
Ein-de-lijk!
Ordernummer is trouwens 2739**
Verloop van order:
28 augustus status 3
30 augustus status 4
Ein-de-lijk!
[Voor 4% gewijzigd door Freedive op 30-08-2010 13:13]
Houdt er rekening mee dat je bij T-mobile in aanmerking komt voor early renewal en je dus 4 maanden voor eind contract al een iPhone kan bestellen i.c.m. verlengen. (alleen via webshop)vgroenewold schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:19:
BIj alle overige verkooppunten kan je pas verlengen vanaf 3 maanden voor eind contract.
Hier win je dus in principe 4,5 week indien je je contract verlengt via de T-shop, en dan wel 4 maanden voor eind contract.
In kwam midden augustus in aanmerking voor early renewal, als ik dus bij een ander verkooppunt wil bestellen kan dat niet eerder dan half september.
Bedankt hier hebben we wat aan.Freedive schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 13:12:
Net sms en mail van AMP, afspraak gemaakt op 6 september (was de eerste mogelijkheid).
Verloop van order:
28 augustus status 3
30 augustus status 4
Ein-de-lijk!
Ik heb hem gewoon besteld via een Icentre in Uitgeest. Heeft precies een dag geduurd en ze hadden hem binnen :-)!
Ik ben benieuwd, ik heb contract overname gedaan, moest hiervoor een formulier tekenen en faxen.justifire schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 23:14:
[...]
Als ik de berichten lees en de lijst bekijk van iphoneclub dan denk ik dat wij volgende week aan de beurt zijn.
krijg alleen geen respons of dit goed is gegaan je moet maar wachten.....dus doen we dat maar (maar niet van harte

T-mobile webcare is op twitter aardig actief als het gaat om vragen beantwoorden.
Misschien toch maar eens bellen, aangezien mij is verteld tijdens het bestellen dat de levertijd max. 4 weken was.
Misschien toch maar eens bellen, aangezien mij is verteld tijdens het bestellen dat de levertijd max. 4 weken was.
De levertijd is ongeveer 5 weken. Als de status verandert naar 3 ontvang je het toestel binnen enkele dagen. ^AdW
Freelance developer - Gadget freak - Motorrijder
Anoniem: 288452
Je kan bij andere verkooppunten ook vier maanden voor het einde van je contract verlengen is me bij BelCompany vertelt. Early Renewal kan elk moment bij T-Mobile (dus ook al na bv een maand nadat je nieuwe contract is ingegaan), en daar betaal je geloof ik €75,== voor. Je nieuwe contract gaat dan in als je oude is afgelopen. Dit mag 1x per contractperiode.X-t-r-e-m-e schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 13:16:
[...]
Houdt er rekening mee dat je bij T-mobile in aanmerking komt voor early renewal en je dus 4 maanden voor eind contract al een iPhone kan bestellen i.c.m. verlengen. (alleen via webshop)
BIj alle overige verkooppunten kan je pas verlengen vanaf 3 maanden voor eind contract.
Hier win je dus in principe 4,5 week indien je je contract verlengt via de T-shop, en dan wel 4 maanden voor eind contract.
In kwam midden augustus in aanmerking voor early renewal, als ik dus bij een ander verkooppunt wil bestellen kan dat niet eerder dan half september.
Anoniem: 327036
01-08-2010 besteld .
Binnen 1,5 week sim.
30-08-2010 sms.
06-09-2010 aflevering.
Ordernr:272xxx iPhone 4 16gig
Binnen 1,5 week sim.
30-08-2010 sms.
06-09-2010 aflevering.
Ordernr:272xxx iPhone 4 16gig
Ik hoop eik snel aan de beurt te zijn, 05-08 besteld, ordernr: 281xxx, nieuwe bundel gaat 8 sep in, dan hoop ik hem stiekum al wel te hebben....
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Je hebt gelijk. Wat ik vertelde gaat over de reguliere contractsverlenging. Maar principe blijft hetzelfde.Anoniem: 288452 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:20:
[...]
Je kan bij andere verkooppunten ook vier maanden voor het einde van je contract verlengen is me bij BelCompany vertelt. Early Renewal kan elk moment bij T-Mobile (dus ook al na bv een maand nadat je nieuwe contract is ingegaan), en daar betaal je geloof ik €75,== voor. Je nieuwe contract gaat dan in als je oude is afgelopen. Dit mag 1x per contractperiode.
Weet iemand hoe het zit met de SIM-kaart e.d. als je in een T-Mobile winkel bestelt? En nummerbehoud?
??mikevdzanden schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:03:
Weet inmiddels iemand de levertijden van het Louvre, Parijs?
Daar was ik vorige week, verkopen ze daar iphones dan

Heb alleen maar oude gebouwen en een glazen pyramide gezien.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ben nu aan het bellen, zal er wel niets mee opschieten maar goed....Anoniem: 372699 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:21:
[...]
Als je nu nog steeds geen sim kaart hebt gehad zou ik maar is gaan bellen naar die koekebakkers.
*update* En ja hoor, degene die over de iphones gaat werkt tot 17.00 uur, morgen terug bellen

Weer een kwartier voor niks aan de lijn gehangen met de slechtste muziek die je maar kan bedenken

[Voor 26% gewijzigd door justifire op 30-08-2010 18:04]
Anoniem: 367255
Je kunt bij het louvre onder de grond. Daar hebben ze ook zon glazen pyramide naar beneden gebouwd en ergens daar omheen bevindt zich die apple store. Afgelopen jaar met paar studenten daar geweest en binnen wezen kijken. We werden eruit gestuurd. Kopen of pleiten, maar kijken ho maarjustifire schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:37:
[...]
??
Daar was ik vorige week, verkopen ze daar iphones dan![]()
Heb alleen maar oude gebouwen en een glazen pyramide gezien.

Anoniem: 282555
is het zo dat TPH en studentmobiel het snelst zijn met het leveren van de iphone 4, 16GB zwart? wil hem eigenlijk vandaag nog bestellen, maar heb toch eigenlijk het liefst binnen 1 à 2 weken wel weer een mobiel aangezien ik nu zonder zit..
Ik had de micro sim al binnen 1 of 2 weken, en ik heb besteld op 6-8-2010.justifire schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:43:
[...]
Ben nu aan het bellen, zal er wel niets mee opschieten maar goed....
*update* En ja hoor, degene die over de iphones gaat werkt tot 17.00 uur, morgen terug bellen![]()
Weer een kwartier voor niks aan de lijn gehangen met de slechtste muziek die je maar kan bedenken
Er ligt al een laag stof op denk ik.

Kan iemand mij vertellen wat dat blauwe bij alle tmobile shops betekent?
Wat ik frappant vind, is dat alle mensen die contact hebben gehad met de klantenservice, op status 3 of 4 staan, terwijl de mensen die via internet hebben besteld (op dezelfde dag) nog op status 2 staan..
Mag ik vragen waaruit je dat opmaakt? in die link die ik boven plakte staan toch ook internet aanmeldingen op status 3.Blaxje schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:04:
Wat ik frappant vind, is dat alle mensen die contact hebben gehad met de klantenservice, op status 3 of 4 staan, terwijl de mensen die via internet hebben besteld (op dezelfde dag) nog op status 2 staan..
Ik zie zelfs al status 4.
Ik heb net ook even gebeld hoe het zat met mijn bestelling en de mevrouw aan de lijn vroeg aan mij: "Ik neem aan dat u de micro sim al ontvangen heeft?". Nu heb ik hem, net zoals jou, nog niet ontvangen dus ik antwoordde met nee, waarop ze zei dat ie dan bij het toestel zitjustifire schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:43:
[...]
Ben nu aan het bellen, zal er wel niets mee opschieten maar goed....
*update* En ja hoor, degene die over de iphones gaat werkt tot 17.00 uur, morgen terug bellen![]()

Mijn reactie was te voorbarig. Vanochtend was het nog zo, maar inderdaad: nu staan ook bestellingen die via internet zijn gemaakt op status 3/4Anoniem: 372699 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:11:
[...]
Mag ik vragen waaruit je dat opmaakt? in die link die ik boven plakte staan toch ook internet aanmeldingen op status 3.
Ik zie zelfs al status 4.

Anoniem: 373004
Tip van de dag! Bestel hem hier: http://www.smartphoneshop...16-gb-black-t-mobile.html
Zaterdag besteld en toen ben ik op plek 13 terecht gekomen. Nu krijgen ze er morgen 15 binnen dus bidden dat het gelijk geregeld is met mijn contract dan heb ik heb woensdag/donderdag al in huis
. Als je nu besteld staat er als verwachte leverdag vrijdag.
Zaterdag besteld en toen ben ik op plek 13 terecht gekomen. Nu krijgen ze er morgen 15 binnen dus bidden dat het gelijk geregeld is met mijn contract dan heb ik heb woensdag/donderdag al in huis

@Daniel2 en FireSonus,
zakelijk of particulier ?
Bij een T-Shop krijg je geen ordernummer / status ofzoiets, die vakjes waren eerst zwart. Betekent in het kort dus dat die er niet zijn.Anoniem: 372699 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 18:57:
Kan iemand mij vertellen wat dat blauwe bij alle tmobile shops betekent?
Anoniem: 134033
Vandaag ook een afspraak kunnen maken met AMP.
Bestelnummer was 274xxx
Ik krijg de 16 gb versie. Ik had al op de intekendag besteld maar ze waren zo handig geweest om het mis te laten gaan.
Ook verbaas me over de snelheid (meer het gebrek aan) van de uitleveringen. Je zou zeggen dat ze na de zoveelste launch toch enige ervaring op hebben kunnen doen. Het duurt vast nog een maandje of twee voordat het toestel normaal leverbaar is. Wellicht nog langer?
Bestelnummer was 274xxx
Ik krijg de 16 gb versie. Ik had al op de intekendag besteld maar ze waren zo handig geweest om het mis te laten gaan.
Ook verbaas me over de snelheid (meer het gebrek aan) van de uitleveringen. Je zou zeggen dat ze na de zoveelste launch toch enige ervaring op hebben kunnen doen. Het duurt vast nog een maandje of twee voordat het toestel normaal leverbaar is. Wellicht nog langer?
particulierjustifire schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:55:
@Daniel2 en FireSonus,
zojuist besteld op studentmobiel. volgens de site levertijd 1-2 weken, dus nu maar hopen dat ze dit ook waar kunnen maken..
woensdag 18augustus via t-mobile klantenservice iphone4 16gb zwart besteld, ordernummer is 3066xx.
het nummer klopt 100%, maar wel vreemd dat iemand in deze lijst http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm een dag eerder heeft besteld maar een later ordernummer heeft.
het nummer klopt 100%, maar wel vreemd dat iemand in deze lijst http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm een dag eerder heeft besteld maar een later ordernummer heeft.

fijn, als ik mijn contract probeer op te sturen naar info@studentmobiel krijg ik een 'Mail delivery failed: returning message to sender'.
Waarschijnlijk omdat het info@studentmobiel.nl is, je vergeet de extensie erachter te zetten.
Dat heb ik nog net wel ingetyped 
Heb het ook naar info@gsmwijzer.nl geprobeerd (zelfde bedrijf), zowel met mijn hotmail als met mijn gmail. Erg raar dat ze per email niet eens te bereiken zijn.
Goed begin!

Heb het ook naar info@gsmwijzer.nl geprobeerd (zelfde bedrijf), zowel met mijn hotmail als met mijn gmail. Erg raar dat ze per email niet eens te bereiken zijn.
Goed begin!
Ik neem aan dat je een bevestigingsmail op je bestelling hebt gekregen. Staat er in die mail dat je je contract naar info@studentmobiel kan sturen, of moet je misschien iets hebben als bestellen@studentmobiel o.i.d.?
Je stuurt nu bijlagen mee, misschien kan dat niet naar het "gewone" emailadres.
Je stuurt nu bijlagen mee, misschien kan dat niet naar het "gewone" emailadres.
eventueel kan je ook nog van je oude sim een micro sim maken.
http://www.iphoneservicep...ar_microsim__knippen.html
Kijk wel uit dat je je sim niet sloopt en schrijf eventuelen nummers die er op staan op
http://www.iphoneservicep...ar_microsim__knippen.html
Kijk wel uit dat je je sim niet sloopt en schrijf eventuelen nummers die er op staan op
Ook ik heb vandaag eindelijk een afspraak met AMP kunnen maken. Wel jammer dat dat nog gewoon een week duurt
Besteld: 16GB zwart
Ordernummer: 2749xx
Datum besteld: 2 augustus
Besteld via: klantenservice
Status 3: 28 augustus
Status 4: 30 augustus
Levering: 7 september

Chill joh,Metten schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 01:30:
Ook ik heb vandaag eindelijk een afspraak met AMP kunnen maken. Wel jammer dat dat nog gewoon een week duurt![]()
![]()
Waarom duurt dat bij iedereen nóg zo lang voordat je dat toestel in huis hebt, is toch gewoon een kwestie van inpakken en opsturen ?
Mijne 25 aug besteld, nog geen brief en kan nóg geen status online zien... (klantenservice zegt dat het wel degelijk goed komt, en het in het systeem staat..).
Ik heb ook moet zeuren om een ordernummer, want die zogenaamde bevestiging mailtjes heb ik ook niet gekregen.
Het zal wel even duren omdat AMP een externe partij is, die ook de spullen moet ophalen bij het magazijn van t-mobile.
Het zal wel even duren omdat AMP een externe partij is, die ook de spullen moet ophalen bij het magazijn van t-mobile.
Die KS die zeggen dingen om de gemoederen tot kalmte te bedaren.
Als je vraagt naar of ze kan zien of er uberrhaupt een voorraad is of hoeveel orders er per week geleverd worden zegt men dat ze dat niet weet, stel je dan de vraag hoe lang het nog voor jou gaat duren dan is dan altijd de maximale levertijd van 6-8-10 weken.
Je kan dus 2 dingen doen wachten en regelmatig F-5 toets mishandelen of net als vele hier winkels aflopen en hopen dat er een exemplaar is zodat je kan annuleren bij de webshop.Hoe snel wil je hem?
Maar daar ben je vrij in, Persoonlijk kies ik voor het wachten ivm nr.bhoud in Nov. pas.
Als je vraagt naar of ze kan zien of er uberrhaupt een voorraad is of hoeveel orders er per week geleverd worden zegt men dat ze dat niet weet, stel je dan de vraag hoe lang het nog voor jou gaat duren dan is dan altijd de maximale levertijd van 6-8-10 weken.
Je kan dus 2 dingen doen wachten en regelmatig F-5 toets mishandelen of net als vele hier winkels aflopen en hopen dat er een exemplaar is zodat je kan annuleren bij de webshop.Hoe snel wil je hem?
Maar daar ben je vrij in, Persoonlijk kies ik voor het wachten ivm nr.bhoud in Nov. pas.
EN DAN DURFT MEN OOK NOG AANSLUITKOSTEN TE VRAGEN!!!!!!!
T-MOBILE hoe staat het met levertijd COMPENSATIE AAN AL DIE DUIZENDEN KLANTEN!
[Voor 3% gewijzigd door Tanakiam op 31-08-2010 09:35]
Anoniem: 131162
toen ik hem bestelde stond er toch duidelijk tot 10 weken levertijd.Tanakiam schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:33:
Je caps hangt, en daarbij stond er duidelijk erbij vermeld dat er zeker 8 weken levertijd erop zitten. Dan kies je er zelf voor om alsnog een bestelling te plaatsen, dus imo is je geklaag onterecht, en compensatie is onzin, ook T-Mobile is zoals vele anderen afhankelijk van hun leveranciers.Tanakiam schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:33:
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Volgens mij is de capaciteit van AMP logistics gewoon beperkt, zeker in verhouding met bedrijven als TNT, DHL, UPS of zelfs GLS en DPD. Zij kunnen waarschijnlijk net de dagelijkse stroom pakketjes aan van T-Mobile, maar komen in ernstige capaciteitsproblemen zodra er iets omvangrijks als de iPhone launch tussendoor komt.appel22 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:02:
[...]
Chill joh,
Waarom duurt dat bij iedereen nóg zo lang voordat je dat toestel in huis hebt, is toch gewoon een kwestie van inpakken en opsturen ?
Mijne 25 aug besteld, nog geen brief en kan nóg geen status online zien... (klantenservice zegt dat het wel degelijk goed komt, en het in het systeem staat..).
Nu weet ik niet of mensen die een Samsung of Nokia bij T-Mobile bestellen ook zo lang moeten wachten voordat het pakketje bezorgd wordt?
Ik vind het in ieder geval raar dat een pakketje dat nu (vermoedelijk) in Utrecht ligt, er een week kan over doen om in een land als Nederland ergens bezorgd te worden in een wereld waar bedrijven als UPS en DHL dergelijke pakketjes in die tijd zo'n 4x de wereld rond kunnen sturen.

AMP heeft natuurlijk wel weer voordelen ook, je kan veel beter afstemmen wanneer het jou uitkomt. Bij TNT zit ik nu waarschijnlijk de hele dag thuis te wachten zonder boodschappen te kunnen doen en zal je zien dat ze vanavond pas komen...
Hee laat je niet gek maken hoor, voor dat de nieuwe Iphone er komt heb je hem wel 
hoop ik.
Vanvavond is kijken wat er vandaag is uit gegaan dan kunnen we meer zeggen denk ik.

hoop ik.
Vanvavond is kijken wat er vandaag is uit gegaan dan kunnen we meer zeggen denk ik.
[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 372699 op 31-08-2010 10:55]
Particulierjustifire schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:55:
@Daniel2 en FireSonus,
Ik zie bij "nu eens geen Nokia" status 4 en dat is een 28**** nummer.
Betekent dat dat alle 27**** nu een afspraak hebben of wat?
Zijn hier nog mensen met ordernr 27**** die nog status 2 hebben?
Yep, ik heb een ordernr van 278*** en sta nog op status 2. Besteld op 3-8 en nog steeds in spanning aan het wachten tot er iets gebeurd.Anoniem: 372699 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:30:
Ik zie bij "nu eens geen Nokia" status 4 en dat is een 28**** nummer.
Nou ja, morgen een vrije dag, dus dan maar eens rondkijken of lokale shops toevallig een voorraad hebben. Je moet toch wat als je je verveelt

Dit topic is gesloten.