Ik mocht niet eens meer op de wachtlijst in breda...tj.willems schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:25:
Ik heb nu denk ik 1,5 maand geleden mijzelf op de wachtlijst laten zetten bij vodafone store in Breda.
Na 1 week gevraagd hoe lang het nog zou duren, ze vertelde me toen nog 2 weken. En nu nog steeds niets gehoord.
Inmiddels zijn de prijzen dan omhoog gegaan van de iphone, mag hopen dat nog wel de oude prijzen worden gehanteerd als je voor 7feb hem hebt besteld.
Ik was hier nogal actief in Augustus toen ik op zoek was naar een iPhone 4, maar ik zie dat er een half jaar later weinig is veranderd.
Na een half jaar nog steeds meer vraag dan aanbod. Volgens mij is dat bij eerdere iPhones niet in die mate voorgekomen.
Na een half jaar nog steeds meer vraag dan aanbod. Volgens mij is dat bij eerdere iPhones niet in die mate voorgekomen.
...less is more
Dat vraag ik me dus ook af hoe dat precies zit nu.. Ik heb de mijne op 20 jan besteld... Zojuist nog langs geweest bij VF maar het kon nog zeker tot het eind van deze maand duren voordat er weer een voorraad komt.tj.willems schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:25:
Ik heb nu denk ik 1,5 maand geleden mijzelf op de wachtlijst laten zetten bij vodafone store in Breda.
Na 1 week gevraagd hoe lang het nog zou duren, ze vertelde me toen nog 2 weken. En nu nog steeds niets gehoord.
Inmiddels zijn de prijzen dan omhoog gegaan van de iphone, mag hopen dat nog wel de oude prijzen worden gehanteerd als je voor 7feb hem hebt besteld.
Canon EOS 80D En wat glaswerk
@Jor_Den Als je voor 7 februari betaalt hebt, dan wel. Anders heb je pech en moet je meer betalen.
Tenminste, ik kan niet anders, want anders draai ik verlies op die dingen. Marge ligt erg laag op vodafone iphone.
Tenminste, ik kan niet anders, want anders draai ik verlies op die dingen. Marge ligt erg laag op vodafone iphone.
Neej idd de iphone 4 is blijkbaar heel erg gewilt onder de Nederlanders vergeleken met de 3G of de 3GS maar kijk ook wat je ervoor krijgt bij de 4 een mooie camera met HD opnamen kan zelfs in hevige omstandigheden nog goed geluid krijgen zelf getest , verder snelle CPU mooi aantal RAM mooi designfunk-e schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 14:34:
Ik was hier nogal actief in Augustus toen ik op zoek was naar een iPhone 4, maar ik zie dat er een half jaar later weinig is veranderd.
Hanegem had gelijk, ze zijn weer voorradig. Ben rond 7 uur terug gebeld en heb eindelijk kunnen verlengen, helaas wel met de nieuwe prijs, maar omdat ik al een maand moeite aan het doen was kreeg ik toch iets meer dan een tientje korting.
Alles is meegenomen natuurlijk!
Binnen 5 tot 10 werkdagen mag ik hem verwachten.
Alles is meegenomen natuurlijk!
Binnen 5 tot 10 werkdagen mag ik hem verwachten.
Voor de gene die het willen weten en die de Iphone 4 16gb bij t-mobile hebben besteld via belnu.nl
Zoals ik!
Haha
Ze zijn nu de backorders aan het wegwerken ze zijn tot 11 januari.
Volgende week hopen ze tot 24januari te komen.
Ik heb mijn contract verstuurd op 12feb, ik moet uit gaan van nog 3-6weken.
Keep an eye on it, ze zijn niet snel, maar wel erg goedkoop.
Zoals ik!

Ze zijn nu de backorders aan het wegwerken ze zijn tot 11 januari.
Volgende week hopen ze tot 24januari te komen.
Ik heb mijn contract verstuurd op 12feb, ik moet uit gaan van nog 3-6weken.
Keep an eye on it, ze zijn niet snel, maar wel erg goedkoop.
Ik heb het idee dat het gewoon allemaal via t-mobile gaat en dat ze puur als tussenpersoon fungeren.
Of krijgen ze echt een pallet met iphone's binnen?
Ik heb besteld bij castle.nl op 4feb, volgens de site op dat moment op voorraad, na het weekend bleek het niet zo te zijn.
Ze konden mij vandaag niet vertellen wanneer hij afgeleverd word, niet eens een indicatie.
Of krijgen ze echt een pallet met iphone's binnen?
Ik heb besteld bij castle.nl op 4feb, volgens de site op dat moment op voorraad, na het weekend bleek het niet zo te zijn.
Ze konden mij vandaag niet vertellen wanneer hij afgeleverd word, niet eens een indicatie.
Kreeg maandag mailtje met Track&Trace nummer, en dinsdagmiddag netjes geleverd. Uiteindelijk dus 15 dagen tussen bestelling en levering...warendorff schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 18:24:
Afgelopen maandag mijn abo verlengd bij Hi icm iPhone4 16Gb. Micro-SIM is ondertussen binnen maar had nog geen bericht gehad van levering van m'n foon. Vandaag gebeld, krijg ik te horen dat er niet voor 24 februari geleverd kan worden.
Mensen die zo snel mogelijk abo willen met Iphone 4 en zsm leveren raad ik altijd Pdashop.nl aan. Super service en bijna altijd voorraad. 

Goede tip en ze hebben inderdaad veel op voorraad, zelfs de iPhone 4!
En ze zitten nog in Groningen ook!
Alleen jammer dat wanneer ik 3 weken wacht, ik 74,- euro kan besparen op een iPhone 4 16gb.
Ja, ik ben en blijf een Nederlander
.
En ze zitten nog in Groningen ook!

Alleen jammer dat wanneer ik 3 weken wacht, ik 74,- euro kan besparen op een iPhone 4 16gb.
Ja, ik ben en blijf een Nederlander

[Voor 9% gewijzigd door 3wielerdealer op 17-02-2011 17:17]
Ga er niet teveel van uit.Lizardz schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:57:
@ Mezelf eerder op deze pagina: Bij zowel GSMweb als T-Mobile zelf is de levertijd 2 tot 3 weken.
Toen ik mijn iphone bestelde bij belnu.nl zeiden ze 2-3 weken, dit is nu een week geleden. Gister even contact gehad. Ik moet uit gaan van nog minimaal 3weken, maximaal 6 weken.
Ivm backorders, zal GSMweb en tmobile ook wel hebben.
Dus vertrouw er niet 100% op

14-02 heb ik via de Vodafone webshop een iPhone 4 32GB besteld en deze wordt morgen geleverd. Ging om een nieuw abbo, mocht dat uitmaken.
Maakt volgens mij wel wat uitbennierex schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 21:09:
14-02 heb ik via de Vodafone webshop een iPhone 4 32GB besteld en deze wordt morgen geleverd. Ging om een nieuw abbo, mocht dat uitmaken.

Zit alweer 2 weken te wachten op mn toestel....Lijkt mij alsof ze die toestellen gewoon achterhouden om die te verkopen aan nieuwe klanten

32gb is niet meer beschikbaar - als je gaat verlengen via hun site
32gb is wel beschikbaar als je gewoon op hun site kijkt (check alle toestellen)
Vaagjes...of is dat excel bestand van hun landelijk? (van de wachtrijen it is)
woojoooo
Ik heb vorige week woensdag mijn toestel los besteld op de vodafone website ( 16gb). Gisteren gelukkig toch in huis gekregen 

Ik droom al laatste paar dagen dat ik mijn iphone heb ontvangen
maar als ik eenmaal wakker word, is er geen iphone te bekennen
Ik kijk er echt naar uit.
T-mobile , besteld via gsmwijzer.nl, 16gb versie, bestelling was geplaatst op 3 februari, dus hoop echt dat ik het volgende week in ontvangst mag nemen
maarja als ik berichten zie dat sommige mensen maanden hebben gewacht, vind ik dat ik zelf niet moet gaan overdrijven

T-mobile , besteld via gsmwijzer.nl, 16gb versie, bestelling was geplaatst op 3 februari, dus hoop echt dat ik het volgende week in ontvangst mag nemen

@FireBladeX
Heb precies hetzelfde besteld bij gsmwijzer.nl.
Ik heb voordat ik een bestelling heb geplaatst gevraagd wat ongeveer de levertijd is, dit is ongeveer 5-6 weken werd mij verteld..
Ik heb de bestelling net een week geleden geplaatst dus dat kan nog wel even duren.
Laat't even weten wanneer je em binnen hebt, dan heb ik een soort van indicatie
Alvast bedankt!
Ik heb voordat ik een bestelling heb geplaatst gevraagd wat ongeveer de levertijd is, dit is ongeveer 5-6 weken werd mij verteld..
Ik heb de bestelling net een week geleden geplaatst dus dat kan nog wel even duren.

Alvast bedankt!
Ik sta nu bovenaan de wachtlijst in breda, heb toch wel 1,5 maand moeten wachten.
Maar ze verwachten deze week wel een doosje binnen en kan ik hem ophalen.
Ik hoop nog wel voor de oude prijs
Maar ze verwachten deze week wel een doosje binnen en kan ik hem ophalen.
Ik hoop nog wel voor de oude prijs
'Just a designerd'
In Amsterdam werd me deze middag gezegd dat de levertijd voor de 32gb een kleine 7 tot 18 weken kon duren..
Nah ja...dan maar niet
Dan maar ergens los van de boom plukken
Nah ja...dan maar niet

Dan maar ergens los van de boom plukken

woojoooo
Vrijdag bij The Phone House een VF abbo + iPhone 3 16GB besteld. En als het goed is bellen ze vandaag of morgen dat ik hem op kan halen.
De verkoper zei dat zij nog nooit echt last hadden gehad van lange levertijden.
We wachten af....
De verkoper zei dat zij nog nooit echt last hadden gehad van lange levertijden.
We wachten af....
Op 15 februari een nieuw iPhone abbo i150 met iPhone 4 16GB afgesloten voor mn vriendin. Morgen wordt die geleverd.
Zojuist contact opgenomen met gsmwijzer.nl. en ze hebben mijn verteld dat ze vandaag de bestellingen van 20 januari leveren ( Iphone 4 - 16gb - Tmobile ) en ze verwachte mijn iphone volgende week vrijdag te leveren. ( had de mijne besteld op 2 februari )3wielerdealer schreef op zondag 20 februari 2011 @ 22:05:
@FireBladeX
Alvast bedankt!
Naja heb voor mezelf iig al een indicatie
Bedankt voor je reactie Fireblade:).
Maar duuuurrtt wel lang
.
Ik heb em de 10e(feb) besteld en 14e hebben zij het contract ontvangen.
Maar duuuurrtt wel lang

Anoniem: 398196
Iphone 4 16 GB op 26 januari bij Belnu besteld. Telefonisch werd de levertijd op 1 a 2 weken geschat. Na bestelling op het belstatus overzicht op 2 a 3 weken. Op de chat met Belnu op 3 weken. Echter nu lijkt het erop dat het 6 a 7 weken gaat duren. Ik begrijp inmiddels dat de leveringsproblemen landelijk zijn en dat Belnu daar niet zoveel aan kan doen. Echter wel aan hun informatie voorziening naar de klant. Hieronder de chat versie die ik nu net met "sam" heb gehad. Laten we hopen dat ze er hun voordeel mee kunnen doen.
-------------
Wacht u alstublieft op een antwoord van de site operator.
U bent momenteel niet in een chat sessie.
U chat nu met 'Sam'.
jij: goedemorgen
Sam: Goedemorgen, waarmee kan ik u helpen?
jij: ik kom weer informeren hoe het staat met de levering van mijn iphone, bestelnummer 847143 op 26-1 dat is vandaag 5 weken geleden
Sam: helaas hebben wij gisteren maar een beperkte levering binnengekregen, helaas niet voldoende om u ook een toestel toe te sturen
jij: ok en wanneer kom ik dan wel aan de beurt?
Sam: dat is moeilijk om exact te zeggen. Wel kan ik u vertellen dat alle orders die op op voor 18 januari zijn besteld inmiddels uitgeleverd zijn. Alles wat tussen de 18e en de 26e zit gaat nog voor u worden uitgeleverd
Sam: als ik een schatting zou moeten maken
Sam: dan verwacht ik dat u nog 1 a 2 weken zult moeten wachten helaas
jij: ok dus van 1 tot 2 weken wordt het 6 tot 7
jij: ik begrijp heel goed dat het kan voorkomen dat er leveringsproblemen zijn, dat is helaas zo. Maar inmiddels niet dat dat niet gewoon wordt verteld voor of tijdens de bestelling
jij: Wat ik inmiddels heb gevonden op het www is dat al langer zo en dus ook voor uw organisatie duidelijk.
jij: nogmaals dat geeft niet, ik ga ervan uit dat u en uw collega's daar niets aan kunnen doen. Echter wel aan de voorlichting.
Sam: Ik begrijp uw punt, echter,
jij: Tevens vind ik het ook niet handig, hierdoor zijn jullie klanten al gauw teleurgesteld en komen er negatieve verhalen.
jij: das jammer en onnodig
Sam: wij vermelden als sinds eidn vorig jaar de onbekende leevrtijd op onze webiste
Sam: indien de klant ernaar vraagt
Sam: vertellen wij de informatie die wij van onze leverancier krijgen
Sam: wij vertellen er ook altijd bij dat dit verwachtingen zijn
Sam: Bovendien is het leveringsprobleem met de iPhone een algemeen probleem waar ehel nederland last van heeft
Sam: ik begrijp dat de lange doorlooptijden vervelend zijn voor u als klant, het probleem is alleen dat wij hier helemaal niks aan kunnen doen. Uiteraard ben ik wel met u eens dat we wel verbeteringen kunnen aanbrengen als het gaat om informatievoorziening naar onze klanten
Sam: daar werkern we dan ook heel hard aan
jij: dat is waar maar bij de informatie die ik via deze chat mogelijkheid vroeg werd eerst 3 weken gezegd. En in het belstatus overzicht 2 a 3. Telefonisch bij een vraag over de bestelling 1 a 2
jij: zoals ik al aangaf, ik ga er van uit dat jullie er niets aan kunnen doen wat de levering betreft
Sam: ja dat klopt, dat is de informatie die wij , afgaande op de berichtgeving vanuit T-Mobile, desgevraagd aan onze klanten doorspelen
Sam: dat klopt inderdaad, we zouden het heel graag willen veranderen maar helaas zullenw ij ook de leveringen moeten afwachten
jij: nou het is jammer, ik begrijp de problemen, maar ook dat jullie echt wel kunnen voorzien dat het toestel niet een levertijd heeft van 2 a 3 weken. Daarbij is de (spontane) informatievoorziening erg weinig en laat. Het lijkt mij dat daar veel winst is te behalen voor jullie naamsbekendheid versus tevreden klanten.
jij: Informatie verspreiding van ontevreden klanten gaat tegenwoordig heel snel. Ik zou daar een andere wijze voor zoeken om mee om te gaan als ik jullie was.
Sam: daar zijn we ook druk mee bezig. De omvang van het leveringsprobleem heeft ons dan ook, net als de rest van nederland, verrast
Sam: Uiteraard doen wij dagelijks os best onze dienstverlening naar klanten te evrbeteren
Sam: daarom zijn wij ook erg blij met uw op_ en aanmerkingen
Sam: deze worden hier zeker op de afdeling bessproken
jij: Het is dan ook welgemeend, zelf ben ik erg actief in de Social Media en de kracht van eerlijke authentieke en "up to date" informatie voorziening.
Sam: Oke. Het word in ieder geval erg door ons gewaardeerd
jij: ok prettige dag, Pauline
Sam: Dat wens ik u ook. Hartelijk dank nogmaals.
-------------
Wacht u alstublieft op een antwoord van de site operator.
U bent momenteel niet in een chat sessie.
U chat nu met 'Sam'.
jij: goedemorgen
Sam: Goedemorgen, waarmee kan ik u helpen?
jij: ik kom weer informeren hoe het staat met de levering van mijn iphone, bestelnummer 847143 op 26-1 dat is vandaag 5 weken geleden
Sam: helaas hebben wij gisteren maar een beperkte levering binnengekregen, helaas niet voldoende om u ook een toestel toe te sturen
jij: ok en wanneer kom ik dan wel aan de beurt?
Sam: dat is moeilijk om exact te zeggen. Wel kan ik u vertellen dat alle orders die op op voor 18 januari zijn besteld inmiddels uitgeleverd zijn. Alles wat tussen de 18e en de 26e zit gaat nog voor u worden uitgeleverd
Sam: als ik een schatting zou moeten maken
Sam: dan verwacht ik dat u nog 1 a 2 weken zult moeten wachten helaas
jij: ok dus van 1 tot 2 weken wordt het 6 tot 7
jij: ik begrijp heel goed dat het kan voorkomen dat er leveringsproblemen zijn, dat is helaas zo. Maar inmiddels niet dat dat niet gewoon wordt verteld voor of tijdens de bestelling
jij: Wat ik inmiddels heb gevonden op het www is dat al langer zo en dus ook voor uw organisatie duidelijk.
jij: nogmaals dat geeft niet, ik ga ervan uit dat u en uw collega's daar niets aan kunnen doen. Echter wel aan de voorlichting.
Sam: Ik begrijp uw punt, echter,
jij: Tevens vind ik het ook niet handig, hierdoor zijn jullie klanten al gauw teleurgesteld en komen er negatieve verhalen.
jij: das jammer en onnodig
Sam: wij vermelden als sinds eidn vorig jaar de onbekende leevrtijd op onze webiste
Sam: indien de klant ernaar vraagt
Sam: vertellen wij de informatie die wij van onze leverancier krijgen
Sam: wij vertellen er ook altijd bij dat dit verwachtingen zijn
Sam: Bovendien is het leveringsprobleem met de iPhone een algemeen probleem waar ehel nederland last van heeft
Sam: ik begrijp dat de lange doorlooptijden vervelend zijn voor u als klant, het probleem is alleen dat wij hier helemaal niks aan kunnen doen. Uiteraard ben ik wel met u eens dat we wel verbeteringen kunnen aanbrengen als het gaat om informatievoorziening naar onze klanten
Sam: daar werkern we dan ook heel hard aan
jij: dat is waar maar bij de informatie die ik via deze chat mogelijkheid vroeg werd eerst 3 weken gezegd. En in het belstatus overzicht 2 a 3. Telefonisch bij een vraag over de bestelling 1 a 2
jij: zoals ik al aangaf, ik ga er van uit dat jullie er niets aan kunnen doen wat de levering betreft
Sam: ja dat klopt, dat is de informatie die wij , afgaande op de berichtgeving vanuit T-Mobile, desgevraagd aan onze klanten doorspelen
Sam: dat klopt inderdaad, we zouden het heel graag willen veranderen maar helaas zullenw ij ook de leveringen moeten afwachten
jij: nou het is jammer, ik begrijp de problemen, maar ook dat jullie echt wel kunnen voorzien dat het toestel niet een levertijd heeft van 2 a 3 weken. Daarbij is de (spontane) informatievoorziening erg weinig en laat. Het lijkt mij dat daar veel winst is te behalen voor jullie naamsbekendheid versus tevreden klanten.
jij: Informatie verspreiding van ontevreden klanten gaat tegenwoordig heel snel. Ik zou daar een andere wijze voor zoeken om mee om te gaan als ik jullie was.
Sam: daar zijn we ook druk mee bezig. De omvang van het leveringsprobleem heeft ons dan ook, net als de rest van nederland, verrast
Sam: Uiteraard doen wij dagelijks os best onze dienstverlening naar klanten te evrbeteren
Sam: daarom zijn wij ook erg blij met uw op_ en aanmerkingen
Sam: deze worden hier zeker op de afdeling bessproken
jij: Het is dan ook welgemeend, zelf ben ik erg actief in de Social Media en de kracht van eerlijke authentieke en "up to date" informatie voorziening.
Sam: Oke. Het word in ieder geval erg door ons gewaardeerd
jij: ok prettige dag, Pauline
Sam: Dat wens ik u ook. Hartelijk dank nogmaals.
Klopt als een deur.
Ze kunnen er bar weinig aan doen dat ze geen foons op voorraad hebben. Alleen de manier waarop ze hun informatie delen is dan weer ruk. De een zegt zoveel weken..de ander weer zoveel weken. Niet koel dus.
Hiero hadden ze me dus gezegd dat het meer als 10 weken kon duren...Dus tjah..Ik heb hem dan maar ergens los gekocht via import..
Ze kunnen er bar weinig aan doen dat ze geen foons op voorraad hebben. Alleen de manier waarop ze hun informatie delen is dan weer ruk. De een zegt zoveel weken..de ander weer zoveel weken. Niet koel dus.
Hiero hadden ze me dus gezegd dat het meer als 10 weken kon duren...Dus tjah..Ik heb hem dan maar ergens los gekocht via import..
woojoooo
Wat ik niet goed snap.dgen schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 02:17:
Klopt als een deur.
De leverings problemen gelden vooral voor de t-mobile varianten volgens mij.
Aantal weken terug was de levertijd op de t-mobile site ongeveer 4weken, 2weken terug is deze aangepast naar 2a3weken en nu zie ik zelfs direct leverbaar staan.
Volgens mij krijgen al die resellers hun iphone's van t-mobile.
Zou het dan inmiddels niet zo moeten zijn dat ze allemaal afgeleverd kunnen worden.....
Of worden klanten die zich direct via t-mobile aanmelden voorgetrokken?
Heb vandaag een bevestiging gekregen van vodafone dat hij verstuurd isP.B. schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:10:
Heb vandaag de iPhone besteld bij Vodafone, hij wordt binnen 5 tot 10 dagen geleverd...

Los besteld? Of met abo?P.B. schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:10:
Heb vandaag de iPhone besteld bij Vodafone, hij wordt binnen 5 tot 10 dagen geleverd...
Mmm, wil de iphone 4 bij t-mobile bestellen. Schik alleen een beetje van de levertijden. Moet ik echt rekening houden met 6 werken voor een iPhone 4 16GB, gewoon via de t-mobile webshop?
Of je besteld hem gewoon bij Vodafone, waar je ook nog eens een betere prijs kwaliteit verhouding hebt met de Iphone . En je hem binnen een 5 dagen in huis kan hebbentomwebfreak schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:07:
Mmm, wil de iphone 4 bij t-mobile bestellen. Schik alleen een beetje van de levertijden. Moet ik echt rekening houden met 6 werken voor een iPhone 4 16GB, gewoon via de t-mobile webshop?

Ben bereid om 30 euro per maand te betalen, maar niet meer. En vodafone heeft een datalimiet van ik geloof 500mb, en dat vind ik gewoon te weinig;)alwaysleft schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:52:
[...]
Of je besteld hem gewoon bij Vodafone, waar je ook nog eens een betere prijs kwaliteit verhouding hebt met de Iphone . En je hem binnen een 5 dagen in huis kan hebben![]()
1 GB dacht ik. Daar kom je niet zo snel aan als je gewoon WiFi gebruikt op plekken waar dat beschikbaar is, zoals thuis en op 't werk.
En vrijdagmiddag was hij geleverd.P.B. schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:17:
[...]
Heb vandaag een bevestiging gekregen van vodafone dat hij verstuurd is
Donderdagmiddag besteld, vrijdagmiddag geleverd. wat een service :d
De meeste van jullie hebben mooi geluk met de levering. Ik heb 3weken geleden besteld bij belnu.nl. Is nu ineens een wachttijd van 6 weken... Dus ik moet nog 3weken wachten.
Morgen maar weer even lekker zeuren. Vorige week zeiden ze 26maart volgens mij..

Inmiddels bericht gekregen van T-mobile i.v.m. nummerportering. Volgens de informatie op de site van T-mobile:
# Zodra u uw simkaart in ontvangst heeft genomen, dient T-Mobile een aanvraag voor Nummerbehoud in bij uw huidige provider. Met dit verzoek wordt automatisch ook een aanvraag ingediend voor het opzeggen van uw huidige aansluiting (Abonnee of PrePaid). Dit hoeft u dus niet zelf te doen.
# U krijgt binnen 5 werkdagen per post en sms een bevestiging van uw aanvraag voor Nummerbehoud.
Echter ik heb nog geen simkaart en/of telefoon mogen ontvangen.
Belnu maar even gebeld om eens even na te gaan hoe het zit met de levering. (de chat op hun site is (wederom tijdelijk?) onvindbaar).
Morgen (8 mrt '11) verwachten ze uit te kunnen leveren tot en met besteldatum 22 januari. Vreemd dat ik op 21 feb '11 een mailtje krijg dat ze 22 + 23 feb uitleveren tot besteldatum 17 janunari. Zijn ze nog een week verder achterop geraakt? kortom jammer dat er zo weinig en langs elkaar heen lopende informatie wordt verstrekt omtrent de levering van je bestelling.
Er werd mij verteld dat ze verwachtten volgende week mijn iphone 4 16gb te gaan leveren, besteldatum 26 januari. Dat zou dan een levertijd van 7 weken totaal zijn, we wachtten af........
# Zodra u uw simkaart in ontvangst heeft genomen, dient T-Mobile een aanvraag voor Nummerbehoud in bij uw huidige provider. Met dit verzoek wordt automatisch ook een aanvraag ingediend voor het opzeggen van uw huidige aansluiting (Abonnee of PrePaid). Dit hoeft u dus niet zelf te doen.
# U krijgt binnen 5 werkdagen per post en sms een bevestiging van uw aanvraag voor Nummerbehoud.
Echter ik heb nog geen simkaart en/of telefoon mogen ontvangen.
Belnu maar even gebeld om eens even na te gaan hoe het zit met de levering. (de chat op hun site is (wederom tijdelijk?) onvindbaar).
Morgen (8 mrt '11) verwachten ze uit te kunnen leveren tot en met besteldatum 22 januari. Vreemd dat ik op 21 feb '11 een mailtje krijg dat ze 22 + 23 feb uitleveren tot besteldatum 17 janunari. Zijn ze nog een week verder achterop geraakt? kortom jammer dat er zo weinig en langs elkaar heen lopende informatie wordt verstrekt omtrent de levering van je bestelling.
Er werd mij verteld dat ze verwachtten volgende week mijn iphone 4 16gb te gaan leveren, besteldatum 26 januari. Dat zou dan een levertijd van 7 weken totaal zijn, we wachtten af........
vandaag weer geprobeerd om te bellen maar na 20min kreeg ik nogsteeds niemand aan de lijn, werd een beetje moe en heb het maar opgehangen... vind het wel beetje waardeloos... na 20min vind ik het wel dat je geholpen mag worden... anyway, over een uur of twee maar nog eens proberen3wielerdealer schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:24:
Bedankt voor je reactie Fireblade:).
Maar duuuurrtt wel lang.
Ik mag niet mopperen... Woensdagavond besteld en vrijdag om 11 uur in mijn handen... Goed werk bij VF.
Heb verlengd daar voor 2 jaar.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021
op de site staat al weer dat de vodafone versie direct leverbaar is ( en op voorraad ) maar de T-mobile versie , bij lange na niet...geen helpdesk op zaterdagen... ook zo leuk... na 6 weken ( wat eerst 3 weken was ) nog steeds geen mail van verzending... begin mijn geduld wel aardig te verliezen ... (gsmwijzer.nl)
Anoniem: 399532
FireBladeX schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:00:
op de site staat al weer dat de vodafone versie direct leverbaar is ( en op voorraad ) maar de T-mobile versie , bij lange na niet...geen helpdesk op zaterdagen... ook zo leuk... na 6 weken ( wat eerst 3 weken was ) nog steeds geen mail van verzending... begin mijn geduld wel aardig te verliezen ... (gsmwijzer.nl)
[Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 399532 op 12-03-2011 18:28]
Ik heb zojuist een mail gekregen van gsmwijzer.nl dat ze deze week genoeg iphone's krijgen om ook mijn order uit te leveren.(14 feb contract ontvangen bij gsmwijzer.nl) Ik kon de iPhone deze week en anders begin volgende week verwachten.
Hebben jullie even geluk dan
hoeven jullie iig 2 weken minder lang te wachten dan ik
Heb zelf nogsteeds geen mail of wat dan ook ontvangen (besteld 2 feb.)
maarja net weer proberen te bellen, 4 wachtende voor mij, dus maar opgehangen... zo meteen weer proberen
Ben toch nu best benieuwd wanneer ze mijn iphone gaan leveren..
Edit: Gebeld, en ze hangen de zelfde verhaal op zoals hier boven mij, ik was een beetje boos aan de telefoon en om me een beetje af te koelen zeiden ze van dat er mensen zijn die andere halve week langer wachten dan mij
Naja het is de belofte nummer 4, kijken of ze deze keer wel aan hun woord kunnen houden.

maarja net weer proberen te bellen, 4 wachtende voor mij, dus maar opgehangen... zo meteen weer proberen

Edit: Gebeld, en ze hangen de zelfde verhaal op zoals hier boven mij, ik was een beetje boos aan de telefoon en om me een beetje af te koelen zeiden ze van dat er mensen zijn die andere halve week langer wachten dan mij

Naja het is de belofte nummer 4, kijken of ze deze keer wel aan hun woord kunnen houden.
[Voor 31% gewijzigd door FireBladeX op 14-03-2011 13:51]
Anoniem: 392924
Ik heb vernomen dat de meeste shops deze week (morgen en/of overmorgen) de iPhones op voorraad krijgen...
Toppertje hoor bij Belnu.nl! 12februari contract goedgekeurd, telefoon word morgen geleverd.
Toen ik bestelde zeiden ze 2-3 weken.
Vorige week zeiden ze 5-6 weken na goedkeuring contract.
Totaal heeft het iets meer dan 4 weken gekost. Dus wat ik hier met de meeste lees ben ik er nog best aardig van af.
Hopelijk is alles in orde.
Toen ik bestelde zeiden ze 2-3 weken.
Vorige week zeiden ze 5-6 weken na goedkeuring contract.
Totaal heeft het iets meer dan 4 weken gekost. Dus wat ik hier met de meeste lees ben ik er nog best aardig van af.

Das hopelijk morgen binnenBeste F. K***
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order (Ordernummer: 479***) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 358 50 64.
Als u een bestelling met een totaalbedrag (toestelprijs + verzendkosten) van € 30,- incl. btw of meer, geplaatst heeft en het bedrag is niet vooraf per iDeal of overboeking voldaan, dan wordt uw bestelling onder rembours afgerekend. De postbode zal u bij aflevering van het pakket vragen het bedrag contant te voldoen. Let op: dit is vanzelfsprekend niet van toepassing op een aanschafbedrag van € 0,-. U hoeft in dat geval bij aflevering van het pakket niets aan de postbode te betalen.

Mijn pakketje is vanmorgen ook verstuurd:D
Maar er is waarschijnlijk niemand thuis als de postbode langs komt..
Maar er is waarschijnlijk niemand thuis als de postbode langs komt..
Vandaag is mijn Iphone geleverd (t-mobile/belnu) besteldatum 26-1, leverdatum 16-3. Eindelijk............
Anoniem: 392924
15 maart contract gestuurd naar gsmweb, vandaag (17 maart) iPhone 4 binnen gekregen:D
En ja hoor, geen iphone ontvangen vandaag... als eindelijk gsmwijzer stopt met irriteren begint TNT wel... chauffeur is vanaf 09:00 onderweg... komt die van de maan ofzo
( lees als, normaal worden pakketten altijd voor 14:00 afgeleverd, anders komen ze gewoon niet )
Ik werk zelf bij tnt, en zal dus vanavond even gaan klagen... genaaid worden door mijn eigen werkgever... lol

Ik werk zelf bij tnt, en zal dus vanavond even gaan klagen... genaaid worden door mijn eigen werkgever... lol
Tjonge jonge wat een prutsers.
Ik heb de iphone 4 16gb nu al 2 maanden geleden besteld bij Vodafone Breda.
Stond ik 4 weken geleden boven aan de lijst, was het nog maar 2 weken wachten, dus ik dacht nu laat ik maar weer eens gaan kijken..
Hebben ze een 'software update' gehad waardoor alle bestanden verloren zijn geraakt... stonden er nog 4 mensen op de lijst. Enige fijne was dat ze mij nog wel bovenaan de lijst hebben gezet. maar zo is het wel heel lang wachten op een nieuw telefoontje..
Ik heb de iphone 4 16gb nu al 2 maanden geleden besteld bij Vodafone Breda.
Stond ik 4 weken geleden boven aan de lijst, was het nog maar 2 weken wachten, dus ik dacht nu laat ik maar weer eens gaan kijken..
Hebben ze een 'software update' gehad waardoor alle bestanden verloren zijn geraakt... stonden er nog 4 mensen op de lijst. Enige fijne was dat ze mij nog wel bovenaan de lijst hebben gezet. maar zo is het wel heel lang wachten op een nieuw telefoontje..
'Just a designerd'
Anoniem: 207968
Als ik morgen een KPN store binnenloop, hebben ze dan een iPhone voor me liggen?
Jawel toch zo'n tijd na de introductie?
Jawel toch zo'n tijd na de introductie?
Nou eindelijk is ie binnen hoor... pff..
3 en een halve maand moeten wachten, maar goed.
Kreeg nog wel korting van 12,50 voor de lange wachttijd, zo zie je maar weer vaak genoeg komen zeuren helpt altijd wel een beetje.
3 en een halve maand moeten wachten, maar goed.
Kreeg nog wel korting van 12,50 voor de lange wachttijd, zo zie je maar weer vaak genoeg komen zeuren helpt altijd wel een beetje.
'Just a designerd'
De witte iPhone 4 is gelanceerd in Nederland en warempel joh hij is via de Apple-site te bestellen..
16GB voor 599,00 euro en 32GB voor 699,00 euro met een verzendtijd van slechts 2 werkdagen.
Iemand hier toevallig al besteld en hem ook al binnengekregen? Bij de paar winkels die in de PW
staan zijn de prijzen nog hoger en vertrouw ik ook niet voor de volle 100% of ze niet 'omgebouwd' zijn.
16GB voor 599,00 euro en 32GB voor 699,00 euro met een verzendtijd van slechts 2 werkdagen.
Iemand hier toevallig al besteld en hem ook al binnengekregen? Bij de paar winkels die in de PW
staan zijn de prijzen nog hoger en vertrouw ik ook niet voor de volle 100% of ze niet 'omgebouwd' zijn.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De witte iphone was nergens meer te krijgen in het centrum van rotterdam, contract gisteren verlengt via internet (tmobile) en a.s. maandag krijg ik de telefoon al. Top! 

39
Besteld op dag van release nog niet binnen. Over 2 dagen verzenden ze, dan nog 10 dagen verzendtijdCLB schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:50:
De witte iPhone 4 is gelanceerd in Nederland en warempel joh hij is via de Apple-site te bestellen..
Nothing to see here
Op de Vodafone site staat een grote banner van het eerste jaat 50% korting op je abbo. Als ik dan een abbo selecteer geeft hij dit niet aan verder.
Kan iemand een directe link vinden naar een witte Iphone 4 16GB met die 50% korting?
Kan iemand een directe link vinden naar een witte Iphone 4 16GB met die 50% korting?
Gistermiddag om 13:38 uur iPhone 4 16Gb Black besteld in Apple Store, vanmorgen 10:04 uur "out for delivery"
Kijk, dat schiet tenminste op
Kijk, dat schiet tenminste op

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Laatste week van juli de iPhone 4 16GB zwart besteld in de Telfort webwinkel. Had verwacht dat ik 'm met een weekje wel binnen zou hebben. Staat vandaag de order nog steeds op levertijd onbekend. Net gebeld krijg ik te horen dat ze hem begin september bij hun binnen verwachten. Kleine moeite om zo'n bericht tijdens het bestelproces te laten zien, had ik hem wel in een winkel gehaald. Behoorlijk irritant dit.
En verder in [iPhone] Levertijden - Deel 3 

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.