[iPhone] Levertijden - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 79.347 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 17:17:

@NickySantoro, heb je wel gewoon je geld terug ontvangen voor de T-Mobile bestelling?
Ik heb nog niks betaald voor de T-Mobile bestelling. Kan nu mijn oude iPhone inleveren en dan pas betaal ik voor de i4 met een vodafone abbo

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Nou ik weet weer waarom ik bij vodafone zit!
Goed netwerk en knappe service.
19 november een iphone 4 besteld met een 1 jarig abo.
Vind ik net gewoon al een briefje in de bus dat GLS langs is geweest maar dat ik niet thuis was.
Gelijk gebeld, woensdag ben ik vrij dus woensdag komen ze hem afleveren.

Eerlijk is eerlijk petje af voor vodafone!!
Dat is wat anders als 6 tot 8 weken wachten........
Gewoon dag 1 van levering al leveren.

Nou ben benieuwd of ik het wat ga vinden.
Kom af van een nokia n85 dus dit zou wel een stukje beter moeten zijn, al was de n85 zeker geen slecht ttoestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjappo
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08 13:57
fast_ray schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:33:
Nou ik weet weer waarom ik bij vodafone zit!
Goed netwerk en knappe service.
19 november een iphone 4 besteld met een 1 jarig abo.
Vind ik net gewoon al een briefje in de bus dat GLS langs is geweest maar dat ik niet thuis was.
Gelijk gebeld, woensdag ben ik vrij dus woensdag komen ze hem afleveren.

Eerlijk is eerlijk petje af voor vodafone!!
Dat is wat anders als 6 tot 8 weken wachten........
Gewoon dag 1 van levering al leveren.

Nou ben benieuwd of ik het wat ga vinden.
Kom af van een nokia n85 dus dit zou wel een stukje beter moeten zijn, al was de n85 zeker geen slecht ttoestel.
Er is een verschil tussen vodafone/kpn/hi en t-mobile. namelijk dat t-mobile wel onbeperkt internet heeft en vodafone etc. niet, ik heb de iphone nu besteld via een andere winkel en heb daar ook naartoe gebeld en ze hebben bevestigd, dat de iphone morgen op de mat belandt en verwacht hem dus morgen in me handen te hebben, ik snap niet waar jij nou over praat met je 6 - 8 weken levertijd. Ik heb de iphone bestelt i.c.m. een t-mobile i-150 abbonement van 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Ik zit ook te dubben wat ik met mijn bestelling van 29/10 bij TPH moet doen. Het feit dat ze me gewoon al 5 weken laten wachten zonder enige informatie te geven en gewoon droogjes op hun site vermelden bij KPN en Vodafone abonnementen "iPhone volop leverbaar", maakt dat ik de bestelling eigenlijk direct wil annuleren.

Maar voor diezelfde prijs die ik zou betalen (359 Euro voor 1 jaar iPhone 150 T-Mobile) kan ik gewoon nergens dezelfde telefoon krijgen. En ik zou weer entreekosten moeten betalen bij een overstap wat het ook weer duurder maakt. Ik denk dat ik maar eens ga bellen en ga kijken wat die hartelijke service van hun nu echt waard is.

Is er al iemand die wat compensatie van TPH heeft losgepeuterd en niet alleen meer mocht betalen voor zijn toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
jona schreef op maandag 29 november 2010 @ 21:39:
Ik zit ook te dubben wat ik met mijn bestelling van 29/10 bij TPH moet doen. Het feit dat ze me gewoon al 5 weken laten wachten zonder enige informatie te geven en gewoon droogjes op hun site vermelden bij KPN en Vodafone abonnementen "iPhone volop leverbaar", maakt dat ik de bestelling eigenlijk direct wil annuleren.

Maar voor diezelfde prijs die ik zou betalen (359 Euro voor 1 jaar iPhone 150 T-Mobile) kan ik gewoon nergens dezelfde telefoon krijgen. En ik zou weer entreekosten moeten betalen bij een overstap wat het ook weer duurder maakt. Ik denk dat ik maar eens ga bellen en ga kijken wat die hartelijke service van hun nu echt waard is.

Is er al iemand die wat compensatie van TPH heeft losgepeuterd en niet alleen meer mocht betalen voor zijn toestel?
Ik ga proberen om morgen mijn oude iPhone 3G 8gb voor 200,- in te leveren. Misschien lukt het niet, maar ik wacht nu al gewoon 1,5 maand en vind wel dat ze wat ervoor mogen teruggeven.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
humanjas schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:52:
[...]

Er is een verschil tussen vodafone/kpn/hi en t-mobile. namelijk dat t-mobile wel onbeperkt internet heeft en vodafone etc. niet, ik heb de iphone nu besteld via een andere winkel en heb daar ook naartoe gebeld en ze hebben bevestigd, dat de iphone morgen op de mat belandt en verwacht hem dus morgen in me handen te hebben, ik snap niet waar jij nou over praat met je 6 - 8 weken levertijd. Ik heb de iphone bestelt i.c.m. een t-mobile i-150 abbonement van 2 jaar.
Misschien moet je je ogen eens open doen en dit forum doorlezen, dan snap je ook hoe ik aan mijn 6 tot 8 weken kom. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel en jij bent er daar 1 van.

Voor wat dat onbeperkte internet van t-mobile, ik zeg daar maar 1 ding over.....om er gebruik van te maken moet je wel verbinding hebben.... :-( Zit het grootste deel van de dag op mijn werk en daar hebben de t-mobile collega's geen 3g dekking en ik met mijn vodafone abo dus wel.

Ik zou zeggen kruip lekker terug in je t-mobile holletje en ga daar het 3g netwerk zitten verkrachten omdat het onbeperkt is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjappo
fast_ray schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:27:
[...]

Misschien moet je je ogen eens open doen en dit forum doorlezen, dan snap je ook hoe ik aan mijn 6 tot 8 weken kom. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel en jij bent er daar 1 van.

Voor wat dat onbeperkte internet van t-mobile, ik zeg daar maar 1 ding over.....om er gebruik van te maken moet je wel verbinding hebben.... :-( Zit het grootste deel van de dag op mijn werk en daar hebben de t-mobile collega's geen 3g dekking en ik met mijn vodafone abo dus wel.

Ik zou zeggen kruip lekker terug in je t-mobile holletje en ga daar het 3g netwerk zitten verkrachten omdat het onbeperkt is 8)7
Als jij verwacht dat ik 200 posts terug ga lezen, dan denk je ook wel raar, verder hoop ik dat je al door je datalimiet zit binnen een halve maand en ten derde heeft denk ik ruim 3 kwart van nederland wel 3g dekking en dan heb ik het over de randstad en als je denkt dat ik een uitzondering ben die korter moet wachten op de iphone heb je het ook mis, want er zijn genoeg winkels, die de iphone op voorraad hebben, bijvoorbeeld tph in hilversum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
humanjas schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:09:
[...]

Als jij verwacht dat ik 200 posts terug ga lezen, dan denk je ook wel raar, verder hoop ik dat je al door je datalimiet zit binnen een halve maand en ten derde heeft denk ik ruim 3 kwart van nederland wel 3g dekking en dan heb ik het over de randstad en als je denkt dat ik een uitzondering ben die korter moet wachten op de iphone heb je het ook mis, want er zijn genoeg winkels, die de iphone op voorraad hebben, bijvoorbeeld tph in hilversum.
Hangt er vanaf welke provider je hebt. Ik heb 1,5 maand gewacht op T-Mobile bij TPH en sinds vandaag heb ik de i4 binnen via vodafone.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjappo
NickySantoro schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:53:
[...]

Hangt er vanaf welke provider je hebt. Ik heb 1,5 maand gewacht op T-Mobile bij TPH en sinds vandaag heb ik de i4 binnen via vodafone.
Ik heb vandaag ook de iphone binnen gekregen icm een i-150 abbonement van t-mobile, het ligt niet aan de provider, maar aan de winkel, of ze wel of niet de iphone op voorraad hebben, de meeste winkels, die in de randstad liggen hebben ze niet, maar als je kijkt naar de steden/dorpen, die (net) buiten de randstad liggen, kan je ze meestal zo ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:47

evol

hello world

24-11 besteld bij Vodafone, zojuist afgeleverd, een iPhone 4 32GB.
Vrij vlot dus :)

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skip0Pot2Mus
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 08:46
humanjas schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:20:
[...]
de meeste winkels, die in de randstad liggen hebben ze niet, maar als je kijkt naar de steden/dorpen, die (net) buiten de randstad liggen, kan je ze meestal zo ophalen.
<-- Wat humanjas zegt. Zojuist bij de Saturn in Zaandam (zit een T-Mobile punt in) een IPhone 4 16gb gehaald. Ze hadden er in een grote doos nog pak'm'beet 17 zitten. 32GB was er ook nog volop.

Het loont om even wat te windowshoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Ben gisteren gebeld door de TPH. Ze zeiden inderdaad dat het nog tot begin januari duurt voordat de iPhone op T-Mobile weer leverbaar is. Ze wilden geen compensatie bieden, omdat ze de telefoon nu voor een duurdere prijs moeten inkopen om dan voor de oude prijs aan mij te verkopen. Tja, daar kan ik me wel iets bij indenken. Vervelend is alleen dat de verlenging pas ingaat op de dag dat de telefoon ook daadwerkelijk wordt geleverd. Mijn abonnement loopt nu dus even zonder contract door.

Ze konden met een Vodafone abonnement of met KPN wel direct leveren, maar dat zou dan minimaal 100 Euro meer kosten. Dan wacht ik wel even tot januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Ja dat werd mij ook verteld. Ik ben maar voor een Vodafone abbo gegaan, aangezien die gewoon op voorraad was. Daarbij heb ik mijn oude iPhone 3G voor 145 kunnen inleveren (voor 1 nov nog 175)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 09:58
Hier ook iemand die de ihpone 4 16gb bij t-mobile heeft besteld, kreeg net een sms met daarin een verwachte levertijd van maximaal 6 weken.. mijn eigen abo verloopt op 15 januari dus duimen maar :)

[ Voor 8% gewijzigd door Staatslot op 07-12-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mocht gister mijn t-mobile abonnement verlengen, maar bij de t-mobile shop zeiden ze dat het 6 tot 8 weken kon duren. Dus ben ik naar de Saturn gefietst en daar kon ik hem gelijk mee krijgen. Wachttijd 35 minuten. Dus ga eerst even bij verschillende winkels vragen voordat je begint met wachten! Maar hij is echt fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 19:08:
Ik mocht gister mijn t-mobile abonnement verlengen, maar bij de t-mobile shop zeiden ze dat het 6 tot 8 weken kon duren. Dus ben ik naar de Saturn gefietst en daar kon ik hem gelijk mee krijgen. Wachttijd 35 minuten. Dus ga eerst even bij verschillende winkels vragen voordat je begint met wachten! Maar hij is echt fantastisch!
Bedankt voor je reactie, ik denk niet dat ik er veel mee opschiet om het toestel ergens in een winkel op te halen. Mijn abo (met normale simkaart) loopt t/m half januari dus ik kan nu toch nog niets met de iphone, en ik heb echt geen zin om mijn huidige simkaart even te verknippen :) Dus ik wacht wel rustig af, al is dat moeilijk.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ze de iPhone 4 ook bij Telfort leveren heb ik daar verlengd. Verwachte leverdatum is 1 a 2 weken. Iemand anders bij Telfort besteld en iets meer kan vertellen of die 1 a 2 weken kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staatslot schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:05:
[...]

Bedankt voor je reactie, ik denk niet dat ik er veel mee opschiet om het toestel ergens in een winkel op te halen. Mijn abo (met normale simkaart) loopt t/m half januari dus ik kan nu toch nog niets met de iphone, en ik heb echt geen zin om mijn huidige simkaart even te verknippen :) Dus ik wacht wel rustig af, al is dat moeilijk.......
Mijne loopt pas in maart af, maar mag drie maanden van te voren een nieuwe afsluiten. Ik kreeg daar gewoon een micro sim van tmobile bij. Dus kan mijn iphone gelijk gebruiken ookal start het contract pas in maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik had hem ook bij the phonehouse in bestelling staan met tmobile. Maar dat schoot niet op. Op een gegeven moment had ik telesales aan de lijn die vertelde dat ik hem direct kon krijgen als ik 60 euro bij betaalde. Daarop zei ik, voor 30 doe ik t, zo niet wil ik wel over naar vodafone. Daarover zou ze me die middag terug bellen, dag later nog niets. Dus de bestelling maar geannuleerd, besteld bij vodafone direct(met contractsverlenging wat eigenlijk nog niet mocht omdat ik eigenlijk nog een week moest wachten) de dag erna in huis(daarvoor hulde vodafone!).

T geld van the phonehouse heb ik nog steeds niet ontvangen(bijna 2 weken geleden geannuleerd, zou max 5 werkdagen duren). Zijn er nog meer die toen geannuleerd hebben en hebben die hun geld al wel terug gezien?

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beast1909
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 10:48
Ik heb vorige week maandag een iphone 4 besteld via de t-mobile website. Kreeg vandaag al een mail binnen voor het maken van een afspraak voor de levering ervan. Dus maar een ruim weekje levertijd. Helaas loopt mn abbo nog twee maanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Dat is best wel snel. Op de T-Mobile site geven ze momenteel een levertijd aan van 4 tot 5 weken. Jammer genoeg zit ik 'gebonden' aan the phonehouse als ik de oude prijs wil betalen, anders had ik hem allang ergens anders besteld.

Ik vind dit ook wel een slechte zet van T-Mobile tegenover hun klanten en doorverkopers. Klaarblijkelijk nemen ze de hele levering iPhones in beslag zodat ze snel kunnen leveren aan klanten die rechtstreeks bij hun kopen, terwijl derde partijen nu compleet droog komen te staan en mensen daar weken moeten wachten. Zeker nu tijdens de feestdagen wanneer het piektijd is. Bovendien jagen ze alle potentiele klanten daar nu in de armen van Vodaphone en KPN.
Het is allemaal een beetje uit commercieel belang. Ze verdienen natuurlijk meer aan abonnementen die ze zelf direct verkopen dan aan abonnementen via derde partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:59

soap

diskoers.

jona schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:34:
Ik vind dit ook wel een slechte zet van T-Mobile tegenover hun klanten en doorverkopers. Klaarblijkelijk nemen ze de hele levering iPhones in beslag zodat ze snel kunnen leveren aan klanten die rechtstreeks bij hun kopen, terwijl derde partijen nu compleet droog komen te staan en mensen daar weken moeten wachten.
Dit is niet waar, ik was ben gisteren nog bij twee T-Mobile shops geweest en daar is de levertijd ook over de 5 weken.

Ik heb net ook Saturn Utrecht gebeld, deze hebben ook niks op voorraad. Om er nou voor naar Zaandam te moeten rijden is me ook een beetje teveel van het goede. Iemand nog enig idee waar een iPhone 4 met T-mobile op voorraad kan zijn in omgeving Utrecht?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Mr.Zop schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:29:
[...]
Dit is niet waar, ik was ben gisteren nog bij twee T-Mobile shops geweest en daar is de levertijd ook over de 5 weken.
Als je direct bij T-Mobile bestelt wordt er in ieder geval geleverd. Beast1909 boven me heeft al na een week een leverafspraak kunnen maken. Bij anderen in dit topic tot maximaal vier weken, maar er wordt geleverd, terwijl de levering bij andere winkels al sinds eind oktober stil ligt. Ik wacht al sinds 29 oktober bij TPH. Dan lijkt het me toch dat ze de hele aanvoer naar zich toe trekken. Als de levertijd bij mij 5 weken was geweest had ik hem allang gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:03
iPhone 4 16gb besteld bij KPN (verlenging), verwachte leverdatum 04-01-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
beast1909 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:22:
Ik heb vorige week maandag een iphone 4 besteld via de t-mobile website. Kreeg vandaag al een mail binnen voor het maken van een afspraak voor de levering ervan. Dus maar een ruim weekje levertijd. Helaas loopt mn abbo nog twee maanden :P
Net nog even gebeld, besteld op 6 december (telefonisch) levertijd staat nu op ongeveer 5 weken volgens de medewerker. Dus jij hebt wel erg mazzel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beast1909
  • Laatst online: 10-09 10:48
Ja idd. Ik snap ook niet hoe het kan. Ik heb ook 6 december besteld maar dan via de website. Misschien dat er net genoeg binnen was gekomen dat ik er ook eentje kon krijgen van deze lichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:28
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 19:08:
Ik kan ook vanaf vandaag bij t-mobile mijn abonnement verlengen, huidig abonnement loopt namelijk af op 15 maart 2011. Zojuist gesproken met de verkoopafdeling. De levertijd is 4-5 weken. Nu vroeg ik me af of je bij saturn of mediamarkt ook kunt verlengen en of daar dezelfde prijzen gelden?
Bij welke saturn ben jij geweest?

Verwijderd

lochtejans schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:24:
[...]

Ik kan ook vanaf vandaag bij t-mobile mijn abonnement verlengen, huidig abonnement loopt namelijk af op 15 maart 2011. Zojuist gesproken met de verkoopafdeling. De levertijd is 4-5 weken. Nu vroeg ik me af of je bij saturn of mediamarkt ook kunt verlengen en of daar dezelfde prijzen gelden?
Bij welke saturn ben jij geweest?
Ja ik heb mijn abonnement gewoon kunnen verlengen (T-Mobile 150-i). Ik heb hem gehaald bij de saturn in groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:28
Ik heb mijn abonnement bij T-mobile verlengt bij een lokale shop (telefoonkopen.nl in Nijmegen). Daar hadden ze de 16gb nog op voorraad.

Nu de iphone uitvogelen, is namelijk mn eerste ooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 13:21

2be

De iphone als prepaid besteld bij vodafone gisteren ivm doorlopende sim-only.
Iemand ervaring met de levertijden? Volgens de mail zou dit enkele werkdagen zijn, maar in de vf winkel verwachten ze pas in jan. weer nieuwe prepaid toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 06:29
Ben vandaag naar de vodafone winkel gegaan (hoorn) en kon m'n iPhone 32gb meteen meenemen (na wat contract dingen geregeld natuurlijk!) 4 maanden van te voren verlengd, werkt perfect!
De 16gb hadden ze niet op voorraad, maar wilde stiekem toch de 32! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 13:21

2be

Ik kon hem ook direct meenemen met een abbonement, maar de prepaid was niet te krijgen. Vandaag een mailtje van VF met daarin de melding dat ze door onvoorziene omstandigheden niet kunnen uitleveren en ik bericht krijg als dit wel kan. Erg slecht geregeld. Nergens op de site aangeven dat eea. niet leverbaar is en dan na de betaling te hebben ontvangen zo een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Lochtejans: thanks voor de tip. Sommige winkels van Telefoonkopen.nl hebben idd nog 16GB's (en 32GB) voor t-mobile liggen, en delen die met andere vestigingen. De shop in Utrecht heeft ook net weer een interne levering binnen, heb er vandaag mijn t-mobile contract verlengd en kon direct een 16GB meenemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2010 16:17 ]

• twisterking
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:08
Even mijn ervaring delen. Op 18-12 via Vodafone website mijn abonnement verlengd en iPhone4 besteld. Op maandag is abonnement omgezet naar iPhone 200 en is de status op de orderpagina gewijzigd in 'Afgerond'.

Na een paar dagen wachten op de levering van de iPhone toch maar eens via 'online hulp' contact gezocht. De andere kant is erg behulpzaam maar kan mijn order niet terugvinden... Vervolgens komt hij na 15 minuten tot de conclusie dat hij niks voor me kan betekenen omdat het een verlenging betreft, ik moet maar een telefoonnummer bellen.

Nummer gebeld, daar weer een andere nummer gekregen, uiteindelijk iemand aan de lijn die me verteld dat de iPhone4 (16GB) tijdelijk niet leverbaar is, en waarschijnlijk pas volgende week wordt uitgeleverd. Op de vraag waarom mijn status dan nog steeds op 'Afgerond' staat terwijl de levering nog moet plaatsvinden krijg ik als antwoord dat men bezig is met een nieuw ordersysteem.

Inmiddels staat op de website nu dat bestaande klanten geen gebruik kunnen maken van de website om hun orderstatus te bekijken.

Voor mij rest nog een weekje langer wachten op m'n iPhone en hopen dat het allemaal goed gaat...

• Staatslot
Ben gisteren in Den Haag alle winkels groot en klein langsgeweest, Voor Vodafone kon ik bij de meeste winkels zo de Iphone meenemen, maar niet één winkel had nog een toestel met T-mobile op voorraad. Indicates verschilden van 4 tot 8 weken, alleen media markt gaf aan de tweede week van januari. Ik blijf wel wachten op mijn online order..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunameh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-08 10:24
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:03:
Nu ze de iPhone 4 ook bij Telfort leveren heb ik daar verlengd. Verwachte leverdatum is 1 a 2 weken. Iemand anders bij Telfort besteld en iets meer kan vertellen of die 1 a 2 weken kloppen?
Heb 'm begin december ook verlengd via Telfort (16gb).
Bij mijn orderstatus staat:
Status per 11-12-2010
Toestel is tijdelijk niet voorradig. (1 OS)

Bij de Telfort-winkels vertelden ze me dat ze halverwege januari een nieuwe lading binnenkrijgen.
De 32Gb is er nog wel, maar is wel 140 euro duurder bij mijn verlenging.. :(

Tot die tijd moet m'n 3Gs maar voldoen :)

Wat is een ander woord voor synoniem?

• twisterking
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:08
twisterking schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:50:Voor mij rest nog een weekje langer wachten op m'n iPhone en hopen dat het allemaal goed gaat...
Net een pakketje van GLS: Mijn iPhone is er!

Heeft wel erg lang geduurd, 18/12 bestelling geplaatst, 30/12 geleverd.

• Staatslot
twisterking schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:53:
[...]

Net een pakketje van GLS: Mijn iPhone is er!

Heeft wel erg lang geduurd, 18/12 bestelling geplaatst, 30/12 geleverd.
Nou, misschien heeft het wat langer geduurd dan gehoopt maar ik vind 12 dagen rond deze tijd en met de wachttijden van t-mobile voor hetzelfde toestel toch wel wat meevallen eerlijk gezegd.. Maar uiteraard heel veel plezier ermee, ik wacht nog steeds :9~

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22
28 december de iPhone 4 16Gb besteld bij Hi en de dag erna, 29/12 geleverd.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na half nederland (naja, de randstad) te hebben afgebeld op zoek naar een iPhone 4 16gb op vodafone en overal 'nee' gehoord te hebben, vanmiddag langsgeweest bij telefoonkopen.nl in hilversum. Zij hebben er nog genoeg op voorraad. Alleen niet meer voor t-mobile en kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froyo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 22:56
Wat is nu ongeveer de gemiddelde levertijd van een iPhone4 bij t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
Froyo schreef op maandag 03 januari 2011 @ 18:50:
Wat is nu ongeveer de gemiddelde levertijd van een iPhone4 bij t-mobile?
Ik krijg net een mailtje dat ik een afspraak voor bezorging kan plannen (T-mobile).
Bij mij dus exact 4 weken, dat is ook wat ze nu zelf overal aangeven dus lijkt goed te kloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 17-12 zakelijk besteld bij gsm.nl (t-mobile).

nog steeds geen bericht over levering. zowel t-mobile als gsm.nl hebben geen informatie over levering nieuwe partij iphone's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froyo
Op twitter komen er verschillende tweets langs waar in gezegd wordt dat de levertijd van t-mobile op dit moment 4/5 weken is. http://search.twitter.com/search?q=iphone4+levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick
  • Laatst online: 11-09 10:02

SupremeRick

Muse Fan

2 weken geleden iphone 4 16gb besteld bij Vodafone winkel, vandaag opgehaald.
van T-mobile Flex20 naar Vodafone Iphone 200 (alst goed is)

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Zojuist Iphone 4 (16g) besteld bij T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
AlphaWierie schreef op maandag 10 januari 2011 @ 01:40:
Zojuist Iphone 4 (16g) besteld bij T-mobile
Goede toevoeging aan het topic. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Ik heb de iPhone 4 16GB op 18 december bij T-Mobile besteld in de webshop,dom :(. Twee dagen later kwam ik erachter dat ik ook had kunnen verlengen bij de Saturn en dan de telefoon zo mee zou krijgen.

Nu heb ik eindelijk status 3 bereikt bij de orderstatus-check van T-Mobile: "Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden".

Iemand enig idee hoe lang het dan nog kan duren voordat er contact wordt opgenomen voor een bezorgafspraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Niet online
Inmiddels heb ik een afspraak gemaakt voor de bezorging, morgen wordt mijn nieuwe iPhone geleverd :) .

Levertijd op het moment van bestellen stond op 5 weken. 18 December tot 13 Januari = 25 dagen/3,5 weken. Niet verkeerd, gezien ik de telefoon in het weekend besteld had en de feestdagen er nog tussen zaten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levertijden van Vodavone zijn nog onbekend, heb net een mailtje gekregen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airholland
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-12-2024
iPhone besteld op 5 januari bij T-mobile (via de webshop), eergisteren een bezorgafspraak gemaakt en als het goed is wordt hij bezorgt op 17 januari.

Dus 13 dagen gewacht is toch wel een stuk minder dan de aangegeven 5 weken.
Ik ben benieuwd, wordt mijn eerste iPhone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froyo
Airholland schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:30:
iPhone besteld op 5 januari bij T-mobile (via de webshop), eergisteren een bezorgafspraak gemaakt en als het goed is wordt hij bezorgt op 17 januari.

Dus 13 dagen gewacht is toch wel een stuk minder dan de aangegeven 5 weken.
Ik ben benieuwd, wordt mijn eerste iPhone!
Zozo, dat is snel. Dat is dus in principe maar 6 dagen wachten tot je de afleverafspraak kon maken. Heb je zelf gekozen om hem 17 januari te laten bezorgen of konden ze hem niet eerder bezorgen? Ik heb mijn iPhone eergisteren besteld (11 januari), ik ben benieuwd hoe lang het bij gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
-edit-
Excuses, geplaatst in het verkeerde topic.

[ Voor 86% gewijzigd door Trommelrem op 13-01-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 22:29
Ik heb mijn Iphone(met VodaFone) via Smartphoneshop besteld.

28 december besteld, ze konden meteen de 29e komen, toen kon ik niet, dus de 30e afgeleverd.

Ze hebben nu ook weer voorraad staan bij Iphone 4 (16gb) met VF (maar ook Hi, T Mobile)
Collega wacht al 4 weken(via gsm.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
21-12-2010 bestelt, vandaag opgehaald in de T-Mobile shop. Er was aangegeven dat het wel zes weken kon duren vanwege de feestdagen maar uiteindelijk dus 3,5 week. Het was een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Vriend van me wilde vanochtend verlengen bij Vodafone, blijkt dat de 16gb op dit moment niet meer besteld kan worden omdat de voorraad helemaal weg is. Dus bij Vodafone kan je op dit moment alleen de 32 gb bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-01-2018

WBB

Belde net naar Vodafone en inderdaad hetzelfde verhaal, iPhone 4 16Gb is uitverkocht en ze weten niet wanneer een nieuwe lading binnenkomt. Iemand suggesties waar ze nog wel op voorraad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meermarco schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:43:
Ik heb mijn Iphone(met VodaFone) via Smartphoneshop besteld.

28 december besteld, ze konden meteen de 29e komen, toen kon ik niet, dus de 30e afgeleverd.

Ze hebben nu ook weer voorraad staan bij Iphone 4 (16gb) met VF (maar ook Hi, T Mobile)
Collega wacht al 4 weken(via gsm.nl)
ik wacht dus ook al bijna 4 weken bij gsm.nl / zakelijkvoordelig. vandaag maar weer eens gebeld, en weer was geen informatie beschikbaar over eventuele levertijd.

het kon zo zijn dat ze volgende week een levering binnenkregen. toen ik vroeg of het ook over 4 weken kon zijn was dat ook zo...

heb ik dus weer helemaal niks aan |:( t-mobile shop schijnt wel gewoon te leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week zaterdag (8 jan) Iphone4 16 gb besteld bij Vodafone (telefonisch)
Zonet gebeld en mijn Iphone was afgelopen nacht ingeboekt en verstuurd naar GLS. (pakketdienst)
Dus hopelijk begin volgende week krijg ik mijn Iphone4 :) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren (15 jan) Iphone 4 16 gb besteld bij Vodafone (online). Ben benieuwd wanneer ik 'm dan geleverd krijg aangezien WBB aangeeft dat ze uitverkocht zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-01-2018

WBB

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:02:
Gisteren (15 jan) Iphone 4 16 gb besteld bij Vodafone (online). Ben benieuwd wanneer ik 'm dan geleverd krijg aangezien WBB aangeeft dat ze uitverkocht zijn....
Ben ook benieuwd, hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem 11/1 online besteld bij VF en zal vandaag ff gaan bellen (levertijd onbekend), als het lukt wil ik hem cancellen en haal ik hem in een shop in Den Haag......

Zal het resultaat ff hier melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:42
Mijn iphone 16gb heb ik de 10de bij VF besteld, en is de 15de thuis bezorgd! Nu nog wachten tot 10feb dat mijn nummer is overgezet.. Wel erg snel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froyo
T-Mobile heeft de levertijd van de iPhone 4 op hun website aangepast. iPhone 4 16GB heeft nu 2 weken levertijd en de 32GB is direct leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag van Vodafone te horen gekregen dat ze deze week wel weer een levering verwachten echter niet weten hoeveel ze er dan ontvangen... Hopelijk zit er eentje voor mij bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 08:22
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:02:
jah het vreemde is, dat je wel een iphone 4 16 gb kunt bestellen op de vodafone site.

maar als je wilt verlengen en een iphone 4 toestel wilt hebben, staat iphone 4 16gb er niet meer bij sinds een week. mocht vanaf 12de verlengen en stond er nog wel bij. 2dagen later wilde ik bestellen omdat ze uitverkocht waren in de lokale vodafone winkel, stond deze optie er niet meer bij. Ook gebeld, en werd me verteld dat het allemaal uitverkocht zou zijn, hij gokte 2 weken(belde de 14de ongeveer).

geduld dan maar.. of reserveren @ lokale vodafone winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n 4 maanden geleden besloten voor de iPhone 4 32GB Zwart te gaan en heb toen wat winkels gebeld over de levertijden. Waar zo'n gladde T-Mobile kwal me probeerde aan te praten dat zij als directe leverancier met 5 weken de snelste waren, beloofde The Phonehouse me slechts 1 week levertijd. Heb toen online een formuliertje ingevuld en 3 dagen later werd ik gebeld of ik een afspraak wilde maken. De eerstvolgende dag was geen probleem.

TPH heeft dan ook een zeer positieve indruk op me achtergelaten m.b.t. levertijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Email Vodafone 18/01/11:

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 11-01-2011 heeft ordernummer: XXXXXXXXXX.
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.

.............lekker dan............ :(

Edit: Order gecanceled - VF medewerker leek wel opgelucht dat ik de order niet wilde 8)7 Moet echt niet gekker worden :X

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg die e-mail ook vanmiddag maar ik ben vanavond gebeld door de Online Pakket Dienst voor een afleveringsafspraak. Deze heb ik voor vrijdag afgesproken.

Blijkbaar hebben ze weer een levering binnen gekregen.
Maar goed, eerst zien en dan geloven. Ik hou jullie op de hoogte!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:22:
Email Vodafone 18/01/11:

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 11-01-2011 heeft ordernummer: XXXXXXXXXX.
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.

.............lekker dan............ :(

Edit: Order gecanceled - VF medewerker leek wel opgelucht dat ik de order niet wilde 8)7 Moet echt niet gekker worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 15:21
Telefonisch een 32GB met 1jarig abonnement besteld bij T-Mobile. Zelfde avond nog de bezorgafspraak gemaakt voor overmorgen! Ze zijn dus zoals het er staat direct leverbaar.

EN hij is binnen (in minder dan 2 dagen dus)!

[ Voor 12% gewijzigd door hpt870 op 20-01-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:16
hier ook overgestapt naar vodafone.

maandag gebeld en was zo gepiept. helaas ook de mail gekregen :( ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

grappige is wel dat ik nummerbehoud wil houden. hebben ze bij t-mobile maandje tevroeg me nr proberen over te zetten. jah dat word dus vrolijk afgekeurd. vervolgens de helpdesk gemailed. kreeg met 10 min reactie terug dat hun nog geen afkeur hebben ontvangen.

maar ze zullen de datum verzetten naar de juiste.

snelle service.

Suggesties wat hier te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist in de T-Shop op de Lange Elizabethstraat in Utrecht geweest. Ze waren nu bezig met de gereserveerde iPhones te leveren besteld op 18 december. Die van mij heb ik gereserveerd (en aanbetaald) op 22 december. Nog even wachten is het credo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
zojuist antwoord gehad van vodafone. de iphone's zijn weer op voorraad *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froyo
Net een mail en sms gehad voor het maken van een afleverafspraak voor mijn Iphone 4 16GB van T-Mobile. Ze komen hem maandag 24 januari bezorgen. Mijn bestelling heb ik geplaatst op 11 januari. Dus 1 week en 6 dagen na het bestellen, dat is toch echt een stuk sneller dan de toen aangegeven 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Froyo schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:59:
Net een mail en sms gehad voor het maken van een afleverafspraak voor mijn Iphone 4 16GB van T-Mobile. Ze komen hem maandag 24 januari bezorgen. Mijn bestelling heb ik geplaatst op 11 januari. Dus 1 week en 6 dagen na het bestellen, dat is toch echt een stuk sneller dan de toen aangegeven 4 weken.
Blijkbaar is er een aantal binnen gekomen bij T-Mobile, mijn bestelling via de webshop van 9-1 wordt ook maandag bezorgd.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
robertobadjo schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:03:
zojuist antwoord gehad van vodafone. de iphone's zijn weer op voorraad *D
helaas nog niet bij de opties aanwezig voor verlengen @ vodafone site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazymonkey87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 14:39
Voor de geinteresseerde de Dixons in Wijchen (dichtbij Nijmegen) Heeft de iPhone 4 simlock vrij direct op voorraad.. ze hebben daar wel maar een klein voorraadje, maar daar heb ik de mijne ook gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
Jor_den schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:01:
[...]

helaas nog niet bij de opties aanwezig voor verlengen @ vodafone site.
denk dat ze eerst de preorders afhandelen en dan de nieuwere klanten.

ze beste man vertelde mij maandag aan de telefoon dat zowiezo nieuwe klanten voorrang krijgen op het toestel als bestaande klanten....

raar toch wel dat er zo weinig voorraad is bij de telecomaanbieders. toestel is al een half jaar oud :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:13
zit helaas nog tot april vast aan TM, wil namelijk naar VF overstappen. Denk dat als het eenmaal april is ik net zo goed kan wachten tot juni/juli en de iPhone 5 :D

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
net gebeld door Vodafone. morgen word me iphone afgeleverd. dus voor de mensen die zitten te wachten kans is groot dat je hem snel hebt *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super! Zaterdag 15 januari besteld en gisteren 21 januari ontvangen.
Handig trouwens die Online Pakket Service!

Ik ben al helemaal fan van Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eergisteren weer contact gehad met de vrienden van GSM.nl, weer geen leverdatum beschikbaar voor T-mobile iphone 4. Vervolgens order geannuleerd.

Castle Telecom heeft / had iphone voor zowel t-mobile als vodafone op voorraad dus daar direct besteld. hoefde ook maar 79 euro bij te betalen bij i-300 abbo ipv de gebruikelijke 149 :) iphone is inmiddels verzonden en wordt als het goed is vandaag bezorgd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Mijn vrouw heeft 'm vorige week opgehaald bij de VF winkel. Ze heeft ongeveer 10 dagen moeten wachten. Het gaat om de 16 GB, de 32 GB was gewoon op voorraad (Groningen).

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
havana schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 09:48:
Mijn vrouw heeft 'm vorige week opgehaald bij de VF winkel. Ze heeft ongeveer 10 dagen moeten wachten. Het gaat om de 16 GB, de 32 GB was gewoon op voorraad (Groningen).
Mij werd vandaag gewoon verteld, dat de iphone nog steeds is uitverkocht. Mijn vorige bezoek @ VF store werd verteld, dat alle iphones die binnen zouden komen, naar de mensen gaan die ze gereserveerd zouden hebben.

ofwel, ik vraag of ik dan een reservering zou kunnen plaatsen. Nee dat kan niet, deze zijn vol..

schiet mij maar lek }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
Jor_den schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:46:
[...]

Mij werd vandaag gewoon verteld, dat de iphone nog steeds is uitverkocht. Mijn vorige bezoek @ VF store werd verteld, dat alle iphones die binnen zouden komen, naar de mensen gaan die ze gereserveerd zouden hebben.

ofwel, ik vraag of ik dan een reservering zou kunnen plaatsen. Nee dat kan niet, deze zijn vol..

ben je een nieuwe klant of kom je voor verlenging. nieuwe klanten krijgen voorrang namelijk. althans dat is mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaadgras
  • Laatst online: 23:29
Iemand aanwezig met ervaringen met Castle?
Wil graag een iPhone 4 aanschaffen met het T-Mobile i150-abbo.
  • Wat zijn de levertijden bij Castle momenteel? (Hoe direct is direct.)
  • Zit er andere pre-installed software op de Castle iPhone toestellen dan op de T-Mobile iPhone toestellen rechtstreeks van T-Mobile (online-shop)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
robertobadjo schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:25:
[...]

ben je een nieuwe klant of kom je voor verlenging. nieuwe klanten krijgen voorrang namelijk. althans dat is mij verteld.
Nee ik ben al klant inderdaad, las het eerder hier in dit topic, misschien was het wel jou bericht ; )...

maar het feit dat zelfs de lijsten vol zijn om een iphone 4 te reserveren is toch wel absurd..

gaat nog wat worden als die witte iphone 4 naar NL komt..

[ Voor 6% gewijzigd door Jor_den op 26-01-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

squaadgras schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:26:
Iemand aanwezig met ervaringen met Castle?
Wil graag een iPhone 4 aanschaffen met het T-Mobile i150-abbo.
  • Wat zijn de levertijden bij Castle momenteel? (Hoe direct is direct.)
  • Zit er andere pre-installed software op de Castle iPhone toestellen dan op de T-Mobile iPhone toestellen rechtstreeks van T-Mobile (online-shop)?
Hebben zelf mijn iPhone vorige week ook besteld bij castle. Prima geholpen en contract werd direct verlengd. iPhone na 2 dagen binnen :-)

Telefoon is gewoon zelfde als die t-mobile ook levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaadgras
  • Laatst online: 23:29
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:18:
[...]

Hebben zelf mijn iPhone vorige week ook besteld bij castle. Prima geholpen en contract werd direct verlengd. iPhone na 2 dagen binnen :-)

Telefoon is gewoon zelfde als die t-mobile ook levert.
Ok mooi. Las ergens nl. dat het wel eens voorkomt dat pre-installed meuk van de verkoper erop staat waardoor de telefoon langzamer werkt. Wist alleen niet of dit ook bij iPhone het geval is.

Hoe zit het met aansluitkosten, registratiekosten, nummerbehoud?

(Wat is het totaal wat je ervoor betaald hebt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

squaadgras schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:31:
[...]

Ok mooi. Las ergens nl. dat het wel eens voorkomt dat pre-installed meuk van de verkoper erop staat waardoor de telefoon langzamer werkt. Wist alleen niet of dit ook bij iPhone het geval is.

Hoe zit het met aansluitkosten, registratiekosten, nummerbehoud?

(Wat is het totaal wat je ervoor betaald hebt?)
Geen aansluitkosten betaald omdat ik verlengd heb bij t mobile. Totaal 79 bijbetalen voor i300 abbo. Geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:44
Paar dagen geleden Iphone 4 besteld (abonnement van T-Mobile) bij gsmwijzer.nl , ik hoop zelf dat het iets minder lang gaat duren dan 4 weken
Geachte ...
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een T-Mobile abonnement in combinatie met de iPhone 4.

Helaas is de beschikbaarheid van de iPhone 4 in T-Mobile variant in heel Nederland onvoldoende om aan de vraag naar dit toestel te kunnen voldoen. Als belangrijke T-Mobile partner ontvangen wij wel wekelijks leveringen iPhone 4 waarmee wij klantorders kunnen uitleveren van 3-4 weken terug. De verwachting is dat deze levertijd van 3-4 weken (gerekend vanaf het moment dat wij uw contract ontvangen hebben) ook voor uw order zal gelden. Mochten er wijzigingen optreden in deze verwachte levertijd dan zullen wij u hiervan per email op de hoogte brengen.

U ontvangt van ons een email op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Standaard wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de email een barcode om uw zending te volgen in het TNT verzendtraject).

Wij hopen dat u begrip heeft voor deze situatie en dat wij voor de levering van de iPhone 4 afhankelijk zijn van T-Mobile. Niettemin onze excuses voor de vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warendorff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 13:41
Afgelopen maandag mijn abo verlengd bij Hi icm iPhone4 16Gb. Micro-SIM is ondertussen binnen maar had nog geen bericht gehad van levering van m'n foon. Vandaag gebeld, krijg ik te horen dat er niet voor 24 februari geleverd kan worden. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jor_den schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:46:
[...]

Zei een knakker ook in Hoofddorp. Mij gewoon afgewimpeld -_-
Toen maar naar Amsterdam gegaan...en ja hoor...ik zit op de wachtlijst :)

Sinds de 5e februari op de lijst gezet // Levertijd zou iets van 3 weken zijn geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 01:47:
[...]

Zei een knakker ook in Hoofddorp. Mij gewoon afgewimpeld -_-
Toen maar naar Amsterdam gegaan...en ja hoor...ik zit op de wachtlijst :)

Sinds de 5e februari op de lijst gezet // Levertijd zou iets van 3 weken zijn geloof ik?
Omg, ik was gister nog in A'dam!

en nu baal ik echt hard aangezien ik dit las: http://www.iphoneclub.nl/...prijzen-vanaf-7-februari/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met Vodafone. Site is nog niet bijgewerkt, maar de Iphone 4 16gb is weer op voorraad. Net telefonisch een order geplaatst voor verlenging miv vandaag en levertijd 2 tot 3 werkdagen. De beller is dus echt sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:30:
Net gebeld met Vodafone. Site is nog niet bijgewerkt, maar de Iphone 4 16gb is weer op voorraad. Net telefonisch een order geplaatst voor verlenging miv vandaag en levertijd 2 tot 3 werkdagen. De beller is dus echt sneller.
T staat al sinds gister op de site. Ik heb hem meteen besteld en binnen een dag in huis!

Zie ook de discussie in dit topic:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
low_n_slow schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:55:
[...]

T staat al sinds gister op de site. Ik heb hem meteen besteld en binnen een dag in huis!

Zie ook de discussie in dit topic:

[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5
en wat heb je moeten betalen als ik vragen mag? aangezien de prijzen omhoog zouden gaan sinds 2 dagen?
tx

@hanegem, morgen maar ff belle denk ik! bedankt voor de heads-up!

[ Voor 7% gewijzigd door Jor_den op 09-02-2011 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Ik heb bij T-mobile mijn Iphone 4 besteld en 2 weken later had ik hem al binnen (16gb)
Op het forum stonden berichten van mensen die 2 maanden hebben gewacht, dus ik heb volgensmij wel geluk,

• Jor_den
pff VF gebeld, ze hebben het druk, de vraag of ik terug gebeld kan worden, om 7 uur. Gaat em niet worden morgen die iphone in huis dus hahaha ; )

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
Ik heb nu denk ik 1,5 maand geleden mijzelf op de wachtlijst laten zetten bij vodafone store in Breda.
Na 1 week gevraagd hoe lang het nog zou duren, ze vertelde me toen nog 2 weken. En nu nog steeds niets gehoord.
Inmiddels zijn de prijzen dan omhoog gegaan van de iphone, mag hopen dat nog wel de oude prijzen worden gehanteerd als je voor 7feb hem hebt besteld.

'Just a designerd'

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.