[iPhone] Levertijden - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 79.349 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:54:
[...]

Congrats!

16 of 32? want 32 is sneller leverbaar
Thanks, het gaat om een iphone 4 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 06:17
15 september de 3GS 8Gb bij Studentmobiel besteld icm Tmob abo. Was op de hoogte van de lange levertijd. Gister is het toestel bezorgd. Exact 6 weken wachten dus. Als je je erop instelt dan is 't echt prima geregeld. Begrijp alleen niet waarom Apple zo slecht is met de bevoorrading van z'n toestellen, zouden ze echt aan hun max productiecappaciteit zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Ik vind een weekje wachten op de levering niet echt een punt. Ik vind het bestellen bij t-mobile en daarna 8 weken of meer moeten wachten tot er 1 beschikbaar is een meer kwalijke zaak. Het is aan het einde van de dag gewoon maar een ander product. Wel jammer. Mijn verjaardag is 21ste Januari, met beetje geluk is mijn kerst iPhone een verjaardag iPhone. 8 weken .. laten we hopen dat het gewoon en onzin nummer is.

http://mrfloris.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
xiphoid schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:35:
Ik vind een weekje wachten op de levering niet echt een punt. Ik vind het bestellen bij t-mobile en daarna 8 weken of meer moeten wachten tot er 1 beschikbaar is een meer kwalijke zaak. Het is aan het einde van de dag gewoon maar een ander product. Wel jammer. Mijn verjaardag is 21ste Januari, met beetje geluk is mijn kerst iPhone een verjaardag iPhone. 8 weken .. laten we hopen dat het gewoon en onzin nummer is.
Prachtige engelse grammatica :-).

Je hebt helemaal gelijk overigens, het is gewoon een product dat geleverd moet kunnen worden. echt een gedoe met de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
falconz schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 11:00:
15 september de 3GS 8Gb bij Studentmobiel besteld icm Tmob abo. Was op de hoogte van de lange levertijd. Gister is het toestel bezorgd. Exact 6 weken wachten dus. Als je je erop instelt dan is 't echt prima geregeld. Begrijp alleen niet waarom Apple zo slecht is met de bevoorrading van z'n toestellen, zouden ze echt aan hun max productiecappaciteit zitten?
Winst, daar draait het allemaal om, Apple weet dat er veel mensen naar hun producten vragen. Ze houden het aanbod gewoon laag zodat ze hun hoge prijs constant kunnen houden. Eenmaal dat ze hun productiecapaciteit moeten verhogen, hebben ze meer kosten, natuurlijk maken ze dan ook wel meer winst maar als er opeens zoveel aanbod aan Iphone's zijn dan zijn de consumenten sneller in hun behoefte bevredigd en is er een kans op een over productie en moeten ze hun prijzen verlagen.
Maar ik snap eigenlijk ook niet waarom ze gewoon niet een nieuwe fabriek openen, ze hebben zo veel vraag dat het niet meer mooi is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Normaal ben ik tegen verzekeringen van zaken die betaalbaar zijn, maar gezien de leverbaarheid in Nederland van de iPhone twijfel ik nu toch. Als het mogelijk was geweest om binnen 24 uur een nieuwe telefoon te kopen, dan had ik niet getwijfeld over een eventuele verzekering. Echter dat kan niet worden gegarandeerd, dus ik heb wat opgezocht over een eventueel servicecontract/verzekering, genaamd T-Mobile Gegarandeerd.

In de voorwaarden staat het volgende:
5.2: T-Mobile vergoedt schade aan de Mobiele telefoon als gevolg van een plotseling van buitenaf op de Mobiele telefoon inwerkende gebeurtenis.
Wat bedoelt T-Mobile daar precies mee? Bij de uitsluitingen staat niet expliciet waterschade. Valt hier bijvoorbeeld een plotselinge regenbui onder?

En er staat:
7.2 sub g: Diefstal die plaatsvindt binnen een periode van 12 maanden na de schadedatum van een eerdere vergoede schade wegens diefstal
Dus zodra het toestel zou worden gejat dan kan ik beter direct een nieuwe verzekering afsluiten?

Verder staan er de gebruikelijke dingen in, waaronder dat gevolgschade niet wordt vergoed. Uitzondering hierop is dat er maximaal 500 euro aan ongeoorloofd gebruik van het abonnement wordt vergoed.

De verzekering kost 3 euro per maand. Ik heb al een kostenloze vervangservice: binnen 4 uur een nieuwe sim kaart. Houdt deze verzekering ook in dat ik binnen 4 uur een nieuwe telefoon heb of is het toestel gewoon Next Business Day?

Begrijp me goed, ik wil de telefoon niet verzekeren vanwege het kostenplaatje. Iets van 800 euro verzekeren is onzin omdat dat in principe "betaalbare" kosten zijn. Maar als het weken duurt en veel moeite kost om een nieuw toestel aan te schaffen dan kan ik wellicht beter een servicecontract/verzekering afsluiten. Next Business Day zou al voldoende zijn.

Wat raden jullie aan en wat zijn jullie ervaringen met dergelijke servicecontracten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Via apple.com/uk heb je binnen anderhalve week een nieuw simlockvrij toestel voor 650/750 (16g/32g) euro dus dat lijkt me handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:27
2 sept 2010 besteld, iphones nog steeds niet binnen, contracten zijn per 25 september ingegaan, we zitten nu al op 3 november...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 14:03
Trommelrem schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:34:
Normaal ben ik tegen verzekeringen van zaken die betaalbaar zijn, maar gezien de leverbaarheid in Nederland van de iPhone twijfel ik nu toch. Als het mogelijk was geweest om binnen 24 uur een nieuwe telefoon te kopen, dan had ik niet getwijfeld over een eventuele verzekering. Echter dat kan niet worden gegarandeerd, dus ik heb wat opgezocht over een eventueel servicecontract/verzekering, genaamd T-Mobile Gegarandeerd.
[...]
Alstublieft, ik garandeer je dat wanneer je hier besteld, je hem morgen in huis hebt: PDA Shop

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BackSlash schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:47:
[...]

Alstublieft, ik garandeer je dat wanneer je hier besteld, je hem morgen in huis hebt: PDA Shop
Lekker prijzig. 100 euro meer dan bij elke andere winkel voor het losse toestel icm een abbonement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Het ging toch om de levertijd, niet de scherpste deal? ;)

Ik zie dat hij vandaag alweer uitverkocht is daar. Als op deze site staat dat hij op voorraad is, is het ook echt binnen 24 uur in huis, ik spreek uit ervaring :)

Maar de prijzen lijken inderdaad veranderd, ik heb er nog een iphone 4 32GB icm Relax Online 25 (20EUR per maand) kunnen scoren voor 300 euro.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Eduardboon schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:45:
[...]

Prachtige engelse grammatica :-).

Je hebt helemaal gelijk overigens, het is gewoon een product dat geleverd moet kunnen worden. echt een gedoe met de iPhone.
Hele week Engels gepraat op Skype met vrienden, terugschakelen oi oi oi

http://mrfloris.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
xiphoid schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 04:35:
[...]

Hele week Engels gepraat op Skype met vrienden, terugschakelen oi oi oi
Heerlijk is dat he :)

Het schijnt dat de wachttijden wat verbeterd zijn trouwens, maar zeker weten doe ik het niet. de klantenservice wil niets zeggen, maar om me heen krijgen veel mensen hun iPhone binnen 2 weken al :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
BackSlash schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:00:
Het ging toch om de levertijd, niet de scherpste deal? ;)

Ik zie dat hij vandaag alweer uitverkocht is daar. Als op deze site staat dat hij op voorraad is, is het ook echt binnen 24 uur in huis, ik spreek uit ervaring :)

Maar de prijzen lijken inderdaad veranderd, ik heb er nog een iphone 4 32GB icm Relax Online 25 (20EUR per maand) kunnen scoren voor 300 euro.
Het gaat inderdaad om de levertijd. Tenzij de prijs dan enkele honderden euro's hoger ligt, dan wacht ik wel een paar dagen. Maar de levertijden lijken zo enorm wisselend te zijn. Terwijl bijvoorbeeld de enige concurrent, de Galaxy S overal leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Enkele honderden euro's hogere prijs? Waar vergelijk jij mee dan?
Als ik de prijzen bij T-mobile zelf pak, zie ik:
16GB, I-150 2 jaar betaal je € 229,95.
16GB, I-300 2 jaar betaal je € 149,95.

Bij PDA Shop betaal je voor dezelfde abbo's 95 cent minder :P

edit: Met de Relax Online abbo's zijn ze inderdaad wel wat duurder dan T-mobile. Geen honderden euro's, maar enkele tientjes. Dit was 2 maanden geleden nog andersom :)

Inderdaad vreemd dat de iPhone 4 zo'n lange levertijd heeft. Ik ben destijds in september de stad in gegaan en 3 telecomwinkels binnengelopen, maar 2 van de 3 hadden ze wel gewoon op voorraad liggen. Dus vooral op internet zijn ze slecht leverbaar.

[ Voor 53% gewijzigd door BackSlash op 05-11-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:45
Ik wacht nu bijna een maand en heb nog steeds niets gehoord. Stel dat ik een keer in de stad ben en in een winkel een iPhone aantref (bij een T-M store of één van de andere winkels), is het dan mogelijk om de reservering van de online store te annuleren?

Edit: Nu ik erover nadenk zit ik dan wel aan de nieuwe, hogere prijs, als ik hem helemaal overnieuw bestel. Is het ook niet mogelijk om de bestelling om te zetten in een T-M winkel?

[ Voor 26% gewijzigd door BobB op 07-11-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This is unfair!!! :O

I am waiting 4 weeks already
In germany they already delivered October orders and are delivering November orders already!

16GB 32GB
25.10. - 31.10. Ausgeliefert Ausgeliefert
01.11. - 07.11. In Auslieferung Ausgeliefert
08.10. - 12.11. Sofort lieferbar Sofort lieferbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
En mijn 402xxx is vanmorgen op status 3 gegaan! :D Op 11 oktober had ik besteld, iets meer dan vier weken gewacht dus.

Net al 'n mail en sms gehad voor het maken van de afleverafspraak. Mijn dag kan bijna niet meer stuk :)

[ Voor 17% gewijzigd door BobB op 09-11-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbus schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:56:
En mijn 402xxx is vanmorgen op status 3 gegaan! :D Op 11 oktober had ik besteld, iets meer dan vier weken gewacht dus.

Net al 'n mail en sms gehad voor het maken van de afleverafspraak. Mijn dag kan bijna niet meer stuk :)
Ik zit op 4022xx (23 oktober). Zit jij ook al in de 4022 of nog in de 4021? In ieder geval lijkt het erop dat de wachttijden nu rond de 4 weken liggen (terwijl ik het gevoel had dat het rond de 23ste op 3 weken lag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:04:
[...]

Ik zit op 4022xx (23 oktober). Zit jij ook al in de 4022 of nog in de 4021? In ieder geval lijkt het erop dat de wachttijden nu rond de 4 weken liggen (terwijl ik het gevoel had dat het rond de 23ste op 3 weken lag).
Nou, heel apart, want ik heb 4024xx! 't Is een 16GB, jij misschien een 32GB besteld waar een ander lijstje voor ligt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbus schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:09:
[...]

Nou, heel apart, want ik heb 4024xx! 't Is een 16GB, jij misschien een 32GB besteld waar een ander lijstje voor ligt ofzo?
Hmm ik heb eerder besteld, 13 okt maar mijn nummer is hoger..(4055XX). hoe kan dat?
16gb via klantenservice besteld steeds status 2 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Ik zit in 429xxx range, hoe lang moet dat dan wel niet gaan duren L0L :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
C00KW4US schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:47:
Ik zit in 429xxx range, hoe lang moet dat dan wel niet gaan duren L0L :D
Ik zit ook in de 429xxx range, wanneer had jij besteld?

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:33:
[...]

Hmm ik heb eerder besteld, 13 okt maar mijn nummer is hoger..(4055XX). hoe kan dat?
16gb via klantenservice besteld steeds status 2 :'(
Nee, je hebt twee dagen later besteld ;) Ik heb op 11 oktober besteld.

Ik denk dat het qua ordernummers snel is gegaan toen T-M aankondigde de prijzen te verhogen, zal wel aardig gepiekt hebben denk ik!

[ Voor 20% gewijzigd door BobB op 09-11-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobbus schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:03:
[...]

Nee, je hebt twee dagen later besteld ;) Ik heb op 11 oktober besteld.

Ik denk dat het qua ordernummers snel is gegaan toen T-M aankondigde de prijzen te verhogen, zal wel aardig gepiekt hebben denk ik!
Klopt :)
Ik wilde mr.maestro citeren ...

maar toch, er zit iemand op t-mobile forum die ook 13 okt besteld had, maar hij is al status 3... ik niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje raar met al die ordernummers, ik heb hem besteld op 18 okt. en mijn ordernummer is 411XXX. Bij T-Mobile krijgt alles wat je besteld een nummer, ook hoesjes en batterijen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koesper
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 15:22

Koesper

Matched: Blah blah

Ik ga hier ook maar aftellen :-)

27/10 besteld bij de t-mobile webshop
iPhone4 16gb
ordenr 424xxx
Op moment van bestellen was de verwachtte levertijd 8 weken... dus in theorie krijg ik hem pas in de laatste week van dit jaar...

Inmiddels is de verwachtte levertijd voor nieuwe bestellingen 8 tot 10 weken...

kans is dus groot dat ze daadwerkelijk die 8 weken nodig gaan hebben... :-(

update woensdag 17/11: zojuist het SMSje gekregen dat ik voor het eind van deze week een mail krijg van de koerier om een afleverafspraak in te plannen. Staat wel nog op status 2.

update zaterdag 20/11: zie inmiddels wel status 3, maar nog geen bericht van de koerier... weird...

update maandag 22/11: via twitter @tmobile_webcare gevraagd waaom ik nog steeds geen bericht van koerier heb gekregen, inmiddels SMS ontvangen dat dat uiterlijk morgen wordt. Balen, maar hopelijk eind deze week mn toestel? zou alsnog 4 weken éérder dan verwacht zijn... :*)

update maandagmiddag 22/11: Inmiddels bezorg afspraak kunnen maken, morgen komen ze hem langsbrengen! Wow, uiteindelijk dus binnen de maand!

update dinsdag 23/11: Hebbes!

[ Voor 79% gewijzigd door Koesper op 23-11-2010 16:24 . Reden: Ik houd hier mn dagboek bij :-) ]

When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, kan niet geloven dat jullie 8 weken levertijd kunnen volhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koesper

Koesper

Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:01:
Damn, kan niet geloven dat jullie 8 weken levertijd kunnen volhouden :P
Dat doen we ook niet vrijwillig hoor :-)
In mijn geval kon ik ook pas nét voor die prijsverhoging verlengen, 4 maanden voor einde contract.
Als ik bij een 'reguliere' webshop zou gaan bestellen zou ik pas eind deze maand mogen verlengen, en dus sowieso die hogere prijs moeten betalen... dan had ik hem wellicht 4 weken eerder, maar is dat die 90€ extra waard?

Ik heb een rationele afweging gemaakt van niet... dus damnit! nu moet ik wachten... aaarggghh!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh mja 90€ is opzich wel wat. Bij mijn geval was het verschil 30 euro met na de prijsverhoging. Dan toch liever 7 weken eerder ;) (ben immidels al bijna 2 weken aan het wachten terwijl mij een levertijd van 1 dag was beloofd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 19:28
De mijne is ook onderweg, afspraak gemaakt voor donderdag.

Ordernummer is 4024xx , besteld op maandag 11 oktober. Het betreft een contractverlenging met 16 GB Iphone. 4.

Alvast maar eens even i-tunes installeren morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ixus74 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:18:
Alvast maar eens even i-tunes installeren morgen.
haha, ik ben al een weekje op verschillende websites aan het kijken voor ''free app of the day'' en die ge-downloaded terwijl ik de iPhone nog niet heb :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indien je bij een T-Mobile shop voor 22 oktober een Iphone 4 hebt besteld en die wordt na een aantal weken geleverd dan betaal je gewoon nog de oude prijs is mij gisteren in de shop verteld. Dit stond ook op de T- Mobile website (forum Apple toestellen) dat wanneer je voor 22 okt. bij de shop besteld je nog voor de oude prijs de Iphone 4 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:20
Iemand het volgende toevallig ook al tegengekomen maar dan met een iets bertrouwbaardere bron?
Klinkt in ieder geval wel aannemelijk, als het na een half jaar neit lukt het proces onder controle te krijgen dan kun je je geld beter besteden aan ontwikkeling van volgende toestel, dan het "weggooien"

http://crenk.com/white-ve...hone-4-has-been-canceled/

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Verwijderd

Hij is binnen :D

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:15
wat doen jullie toch moeilijk; afgelopen vrijdag de Iphone4 van de zaak ontvangen. Ik mocht er 1 tje uit de doos van 60 stuks; moeilijk moeilijk.. :)
Maar zal dat de reden zijn dat mensen hier 'em nog niet hebben?

M'n ervaringen heb ik al wel; wij werken met google op de zaak. Hij sync prima; blijft snel met diverse app's open. Bijna zo goed dus als m'n voorgaande toestellen van Palm(Treo..)

Typisch genoeg bel ik deze week nog met m'n nokia 6021; de primaire functie bellen werkt beter op z'n oud toestel. Dit komt denk ik omdat ik een toetsenbord mis.

Verwijderd

Zakelijk kun je bij www.zakelijkvoordelig.nl (onderdeel van gsm.nl) de iPhone 4 nog gewoon tegen de oude prijs bestellen. Levertijd is voor mijn bestelling nu ongeveer 4-5 weken, ben benieuwd :D

Verwijderd

1 week gewacht bij belsimpel.nl ze hebben iphone 4's op voorraad met ieder abbonement. Prijs is niet te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
In het AD stond vandaag dat flink veel mensen zich hebben ingeschreven bij KPN en Vodafone voor de iPhone 4. En er stond dat Apple, met het oog op de feestdagen en de komende lancering bij Vodafone en KPN, de productie had opgeschroefd, zodat de wachttijd van 3 weken naar 24 uur zou gaan.

Is dit nou goed nieuws voor degenen die bij T-Mobile op een iPhone 4 wachten of betekent dit dat alle productie op dit moment naar deze twee providers gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Hehe als de productiecapaciteit zodanig wordt vergroot, dat in plaats van 21 dagen wachten dit nu maar 1 dag hoeft, dan lijkt het mij dat T-mobile klanten hier ook voor voordeel bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Levering van iPhones bij T-mobile uitgesteld vanwege de vraag bij Vodafone en KPN (met name de zakelijke tak is erg veel vraag naar iPhones). Zij bieden iets meer voor de levering waardoor de levering van T-mobile onderdrukt wordt. Dit hoorde ik van iemand wie goed contact heeft met Apple NL.

Nog steeds #2 bij T-mobile bestelstatus. Ik wacht al 21 dagen.

[ Voor 8% gewijzigd door Qunix op 12-11-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qunix schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:57:
Levering van iPhones bij T-mobile uitgesteld vanwege de vraag bij Vodafone en KPN (met name de zakelijke tak is erg veel vraag naar iPhones). Zij bieden iets meer voor de levering waardoor de levering van T-mobile onderdrukt wordt. Dit hoorde ik van iemand wie goed contact heeft met Apple NL.

If it is true than it sucks....
I am waiting 31 days exactly...
status 2 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net Status 3 gekregen!!!

13 okt telefonisch besteld (16gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:16
Ik weet dat mijn werkgever zo'n 4000 stuks heeft besteld, dus dat neemt ook wel een aardige hap in de voorraad van een groothandel. Deze worden overigens volgende week geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaphod_b
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 16:18
Wederom nog niks geleverd.

- Zakelijke klant
- 5 okt besteld
- ordernummers? hahahahaha! daar doen ze niet aan bij de zakelijke jongens en meisje van T-Mobile
- inzicht in levertijden? de verkoper zei 6 weken, en nu zeggen de helpdeskmedewerkers 8-10 weken...
- niemand bij T-Mobile kan mij uitleggen waarom particulieren nu al binnen 3-4 weken geleverd krijgen en ze voor zakelijke klanten minstens 2x zo langzaam leveren, geen informatie verschaffen (in tegenstelling tot ordernummers en webinterface voor particuliere klanten etc) etc etc. Wat een rotzooi bij T-Mobile!
- officiele klacht ingediend.
- al 7 jaar trouwe klant, maar mooi dat je geen korting krijgt bij contractvernieuwing. Ligt zogenaamd niet aan T-Mobile maar aan Apple. Hebben ze lekker uitonderhandeld dan ;). Knurften. Vreemde gang van zaken.
- maar me wel een brief sturen dat ze zo dolblij zijn met trouwe klanten en me een 'persoonlijk aanbod' willen doen bij verlenging. Niet dus. Geldt voor alles behalve de iPhone...
- ik ben die club zooooo zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dars123
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-11-2022
Vanmiddag op status 3 gegaan

16 GB besteld op 15 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
zaphod_b schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:47:
Wederom nog niks geleverd.

- Zakelijke klant
- 5 okt besteld
- ordernummers? hahahahaha! daar doen ze niet aan bij de zakelijke jongens en meisje van T-Mobile
- inzicht in levertijden? de verkoper zei 6 weken, en nu zeggen de helpdeskmedewerkers 8-10 weken...
- niemand bij T-Mobile kan mij uitleggen waarom particulieren nu al binnen 3-4 weken geleverd krijgen en ze voor zakelijke klanten minstens 2x zo langzaam leveren, geen informatie verschaffen (in tegenstelling tot ordernummers en webinterface voor particuliere klanten etc) etc etc. Wat een rotzooi bij T-Mobile!
- officiele klacht ingediend.
- al 7 jaar trouwe klant, maar mooi dat je geen korting krijgt bij contractvernieuwing. Ligt zogenaamd niet aan T-Mobile maar aan Apple. Hebben ze lekker uitonderhandeld dan ;). Knurften. Vreemde gang van zaken.
- maar me wel een brief sturen dat ze zo dolblij zijn met trouwe klanten en me een 'persoonlijk aanbod' willen doen bij verlenging. Niet dus. Geldt voor alles behalve de iPhone...
- ik ben die club zooooo zat!
Nu al zat en je hebt je iPhone nog niet eens binnen :(. Laatste keer TM voor jou zeker ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaphod_b
Dars123 schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:57:
Vanmiddag op status 3 gegaan

16 GB besteld op 15 oktober
Hmmm, 10 dagen NA mijn bestelling dus. Maar ja, ik ben zakelijke klant, dus minder belangrijk voor T-Mobile. Logisch ;).
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

[ Voor 5% gewijzigd door zaphod_b op 15-11-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underskor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:45
Yeah, afgelopen vrijdag (12 nov) besteld, en gisteren (16 nov) mijn iPhone 4 i.c.m. 1 jarig T-Mobile i-150 abonnement ontvangen.

[ Voor 3% gewijzigd door underskor op 17-11-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Ik heb een sms gekregen dat T-mobile binnenkort een code stuurt zodat ik een afspraak kan maken wanneer ze het kunnen afleveren.

22/10 - besteld + gelijk naar status #2.
17/11 - sms gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 12:52
Vandaag ook sms gekregen dat ik voor het einde van de week een sms of mail krijg van de koerier.

Echter status nog steeds 2.

25/10 besteld, order nr 422xxx

Ben benieuwd, maar toch wel apart dat ineens zoveel mensen dat krijgen.

(Mijn iRacing Profiel)

• Qunix
Vandaag nog een sms gekregen dat ik een afspraak kan maken (hiep hoi!). Gelijk ook gedaan. Morgen verwacht ik de iPhone 4.

17/11 - sms gekregen 'binnenkort sturen wij een code om afspraak te maken'
18/11 - sms gekregen met code om afspraak te maken voor 19/11.

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

The phone house in rotterdam heeft al 3 weken lang 0 iphones binnen gehad.
Ze zeggen dat het komt, omdat tmobile en kpn en vodafoon voorang krijgen ofzo iets.
Erg balen, ik hoop dat er toch deze dagen iets geleverd word bij tph.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
danplo schreef op donderdag 18 november 2010 @ 18:52:
Ze zeggen dat het komt, omdat tmobile en kpn en vodafoon voorang krijgen ofzo iets.
Heb 4 weken geleden in Amsterdam besteld, tegen mij zeiden ze dat ze ook ongeveer 4 weken geleden voor het laatst een iphone hebben ontvangen.

PSN: MojoR1

Verwijderd

30-10 besteld voor de oude prijs.
kreeg dinsdag 16-11 dat ik eind van deze week een sms zou krijgen voor een afspraak te maken.
dus gaat nu best wel snel

• Qunix
danplo schreef op donderdag 18 november 2010 @ 18:52:
Klopt, zie dit:
Qunix schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:57:

Zojuist nog een sms gehad met een tijd hoe laat ze hem gaan bezorgen.

• zaphod_b
underskor schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:52:
Yeah, afgelopen vrijdag (12 nov) besteld, en gisteren (16 nov) mijn iPhone 4 i.c.m. 1 jarig T-Mobile i-150 abonnement ontvangen.
Was dat bij T-Mobile zelf? Via webshop of helpdesk??

Verwijderd

Ik had mijn iPhone -150 van tmobile ook in 7 dagen. Dat was echter bij belsimpel.nl Nu zie ik dat ze al een levertijd van 3 weken hanteren. De tmobile zelf zal sowieso 4+ weken levertijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underskor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:45
zaphod_b schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:36:
[...]

Was dat bij T-Mobile zelf? Via webshop of helpdesk??
Nee via een andere webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Ik heb hem!

17/11 - sms gekregen 'binnenkort sturen wij een code om afspraak te maken'
18/11 - sms gekregen met code om afspraak te maken voor 19/11.
19/11 - iPhone binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 12:52
ramsho schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:16:
Vandaag ook sms gekregen dat ik voor het einde van de week een sms of mail krijg van de koerier.

Echter status nog steeds 2.

25/10 besteld, order nr 422xxx

Ben benieuwd, maar toch wel apart dat ineens zoveel mensen dat krijgen.
Vandaag naar status 3 gegaan en rond 1800 een sms plus email gekregen dat ik een afspraak kon maken.
Helaas kon ik alleen a.s. woensdag selecteren, dus gelijk ook maar gepland.

Nu status 4 dus, en als het goed is a.s. woensdag iphone 4 binnen :)

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:21
wachten duurt lang, op 30-10 online besteld via phonehouse met de gedachte dat dit sneller zou gaan dan via t-mobile..
inmiddels is duidelijk dat phonehouse blijkbaar geen voorraad heeft en krijg ik ook het idee dat vodafone en kpn hier alles mee te maken hebben
hoop dat komende week duidelijk wordt wanneer ik de mijne krijg :(

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjappo
  • Laatst online: 24-08 13:57
ik heb mijn iphone ook 3 à 4 weken geleden bestelt bij de gsm-shop in den haag, tot heden nog geen bericht ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik heb mijn iPhone 12-11 besteld bij Vodafone, ze worden vanaf 29-11 uitgeleverd op volgorde van bestelling. Ben benieuwd hoelang ik nog moet wachten.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
marc68 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 09:37:
wachten duurt lang, op 30-10 online besteld via phonehouse met de gedachte dat dit sneller zou gaan dan via t-mobile..
Ik heb 29/10 besteld bij the Phonehouse. Ze gaven toen een levertijd van twee weken op dus daarom heb ik daar besteld en niet bij T-Mobile. Het is nu al drie weken later en meer dan een 'Levertijd onbekend' is er niet aan informatie. Dan geven ze wel een mooie webshop garantie van 24-uurs levering en indien niet voorradig maximaal 10 werkdagen, maar dat is blijkbaar ook niet veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben er ook bijna... Op 23 oktober besteld, afgelopen woensdag een t-mobile sms, vrijdag een aflever sms, en dinsdag 23 november wordt ie geleverd. Precies een maand dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koesper

Koesper

Had vorige week sms gekregen dat ik die week nog bericht zou krijgen van de koerier maar dat is dus niet gebeurd. Inmiddels sms ontvangen dat de koerier morgen contact opneemt over maken bezorg afspraak...

kennelijk hebben ze dus de 17e gewoon teveel vooraankondigingen verstuurd...
Meer mensen die nog zitten te wachten op bericht van de koerier, terwijl ze wel al de aankondiging hebben gehad?

M'n complete iPhone bestel dagboek staat in een post hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
  • Laatst online: 14-09 16:23
OneUp schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:57:
Ik heb mijn iPhone 12-11 besteld bij Vodafone, ze worden vanaf 29-11 uitgeleverd op volgorde van bestelling. Ben benieuwd hoelang ik nog moet wachten.
Ik heb op 4 november mijn abonnement bij Vodafone verlengd met een iPhone 4 32Gb. Dat ging alleen niet helemaal goed, want ik kreeg tussendoor een foutmelding. Omdat ik geen bevestiging per e-mail ontving, heb ik een mail naar de Klantenservice gestuurd.

Die bevestigden dat mijn order wel is doorgekomen (er is een ordernummer aan me bevestigd waarmee ik kan inloggen), alleen nu krijg ik de laatste dagen bij MyVodafone de melding: het is weer tijd om te verlengen!

Dus waarschijnlijk zal het toch niet helemaal goed gaan. Ik kan wel nog een keer een bestelling doen, maar zometeen wordt er twee keer geld afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
15 oktober bij TPH besteld en nog steeds niks binnen, ze zeiden dat het ongeveer 2 a 3 weken zou duren |:(

Ook daarna niet even bellen dat het allemaal wat langer duurt, nee daarvoor moet je zelf gaan bellen

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals eerder gemeld 30-10 besteld TM.
Afgelopen week sms met mededeling eind van de week sms/e-mail voor levering. Vandaag excuus voor delay per sms en om 17.00 uur sms voor afspraak.
Overmorgen in huis, dus 24 dagen wachten (verlenging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
30-10 besteld, vandaag sms, donderdag (25-11) verwachte levering. Toch nog binnen 4 weken :)!

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
30-10 besteld, vandaag sms, morgen aflevering. Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Dat sommigen hem al binnen 4 weken krijgen :X
Ik wacht nu al gewoon 1,5 maand, echt belachelijk.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjappo
NickySantoro schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:46:
Dat sommigen hem al binnen 4 weken krijgen :X
Ik wacht nu al gewoon 1,5 maand, echt belachelijk.
Ik leef met je mee, ik wacht nu al ongeveer 4 weken, maar ik heb pas gebeld en ze zeiden dat er nog een paar tig mensen voor mij stonden en dat de iphone levering stil ligt tot 29 november, dus dat wordt minimaal nog een paar weken wachten.

Verwijderd

20 oct besteld via de telefoon bij T-mobile voor oude prijs. En 22 nov kreeg ik de sms dat ik een afspraak met de koerier kon maken. 23 nov kreeg ik hem op me werk bezorgt.

Dus een maandje :)

• jona
Het is wel duidelijk wat er nu gebeurt. Door de introductie van de iPhone bij KPN en Vodafone gaat bijna de hele productie naar deze twee partijen. De partijen die nog wel bij T-mobile terechtkomen zijn klaarblijkelijk zo weinig dat ze niet meer leveren aan derde partijen en alleen nog hun eigen klanten van telefoons voorzien. Pas wanneer de leveringen zich weer wat normaliseren beginnen ze weer met de levering aan anderen, maar omdat ze niet weten wanneer dat gebeurt blijft overal de levertijd op onbekend staan.

Dat lijkt me de logische conclusie als ik al de posts hier lees, toch?

Edit:
Hum, op de Phonehouse website staat nu bij de T-mobile abonnementen:

Belangrijke leveringsinfo: De iPhone is vanaf begin januari 2011 weer verkrijgbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door jona op 25-11-2010 11:23 ]

• Motabeatz
Die conclusie lijkt mij inderdaad logisch. Zag het inderdaad op hun website staan en dit is gewoon echt belachelijk. Ik ga echt niet tot jan wachten op een iPhone, misschien dat ik een deal kan sluiten met T-Mobile. |:(

motabeatz.com

• danplo

danplo

Eindelijk na 6 weken de iphone 4 morgen ophalen bij TPH
Ze hadden er maar 2 binnen gekregen, dus ik heb echt geluk.
Dat betekend dat ze dus in 4 weken tijd maar 2 iphones binnen hebben gehad.
Bizar weinig gewoon, maar goed ikke blij :)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

• Tjappo
jona schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:11:
Het is wel duidelijk wat er nu gebeurt. Door de introductie van de iPhone bij KPN en Vodafone gaat bijna de hele productie naar deze twee partijen. De partijen die nog wel bij T-mobile terechtkomen zijn klaarblijkelijk zo weinig dat ze niet meer leveren aan derde partijen en alleen nog hun eigen klanten van telefoons voorzien. Pas wanneer de leveringen zich weer wat normaliseren beginnen ze weer met de levering aan anderen, maar omdat ze niet weten wanneer dat gebeurt blijft overal de levertijd op onbekend staan.

Dat lijkt me de logische conclusie als ik al de posts hier lees, toch?

Edit:
Hum, op de Phonehouse website staat nu bij de T-mobile abonnementen:

Belangrijke leveringsinfo: De iPhone is vanaf begin januari 2011 weer verkrijgbaar.
Het slechte is dat ik de iphone niet bij tph heb besteld, maar bij de gsm-shop en de gsm-shops levering ligt al enkele weken stil, dus ik overweeg om de besteling te annuleren en bij een andere winkel te gaan bestellen die sneller is.

• Motabeatz
danplo schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:56:
Eindelijk na 6 weken de iphone 4 morgen ophalen bij TPH
Ze hadden er maar 2 binnen gekregen, dus ik heb echt geluk.
Dat betekend dat ze dus in 4 weken tijd maar 2 iphones binnen hebben gehad.
Bizar weinig gewoon, maar goed ikke blij :)
Ah netjes man, wou dat ik zo'n geluk had ;)

Ik heb nu bij TPH ook een Vodafone abbo aangevraagd, dus heb nu T-Mobile en Vodafone aangevraagd.
Kijken welke sneller is.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:39

samo

yo/wassup

Ik heb vorige week vrijdag m'n iPhone4 bij KPN via de site besteld. Dinsdag bleek dat die order niet doorgevoerd was dus heb ik 'm per telefoon nog eens besteld. Gisteren kreeg ik een belletje dat KPN maandag a.s. langs komt. Dat is snel! Ben benieuwd.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, kom niet heel vaak hier op tweakers.

Maar heb nu ook een Iphone 4 32 Gb. Mijn eerste smartphone en nog geen idee hoe die werkt. Ik wil even kwijt dat ik hem via ritel.nl heb besteld gisterenmiddag om half 3 en ik hem hem nu vanmorgen om 7.45 al binnen! Levertijd van 17 uur!!!

Betrof een contractsverlenging. Chauffeur schijnt al een half uur daarvoor aangekomen te zijn maar durfde niet aan te bellen vanwege vroege tijdstip! Ik heb er nog geen microsim bij dus die moet ik zo nog halen bij de t-mobileshop. Maar was 30 euro goedkoper dan t-mobile en geen 8 weken levertijd dus.

De aftersales schijnt niet zo denderend te zijn van ritel maar dat zie ik dan wel weer.

Ik verbaasde me al over het topic levertijden en dacht dat dit achterhaald zou zijn, maar blijkbaar leeft het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:17:
Hallo, kom niet heel vaak hier op tweakers.

Maar heb nu ook een Iphone 4 32 Gb. Mijn eerste smartphone en nog geen idee hoe die werkt. Ik wil even kwijt dat ik hem via ritel.nl heb besteld gisterenmiddag om half 3 en ik hem hem nu vanmorgen om 7.45 al binnen! Levertijd van 17 uur!!!

Betrof een contractsverlenging. Chauffeur schijnt al een half uur daarvoor aangekomen te zijn maar durfde niet aan te bellen vanwege vroege tijdstip! Ik heb er nog geen microsim bij dus die moet ik zo nog halen bij de t-mobileshop. Maar was 30 euro goedkoper dan t-mobile en geen 8 weken levertijd dus.

De aftersales schijnt niet zo denderend te zijn van ritel maar dat zie ik dan wel weer.

Ik verbaasde me al over het topic levertijden en dacht dat dit achterhaald zou zijn, maar blijkbaar leeft het nog wel.
Volgens mij gaat nu iedereen naar Ritel.nl want de site ligt plat :)

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:09
even een vraagje, ik heb vd week bij vodafone een Iphone besteld met nummerbehoud (vanaf HI). Maar mijn vodafone abbo gaat pas 23 december in. Krijg ik dan bij het contract die microsim en moet ik dan gewoon tot de 23e wachten tot ik hem kan gebruiken? Er van uitgaande dat ik hem dan binnen heb (vodafone zegt nog steeds gewoon 29 november)

Of kan ik ook gewoon lekker aan mijn hi sim kaart gaan knippen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
Navraag gedaan bij klantenservice van phonehouse hoe het nu zit met de bestelling van mijn iphone 16 gb icm t mobile. Besteld 30-10 in de verwachting dat zij snel konden leveren.
Klantenservice geeft aan dat levering pas in januari verwacht mag worden en dat ze maandag wel iphones binnen krijgen maar dat dit voor vodafone en kpn is. Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden en zal mijn bestelling daar nog eens overwegen. Ergens vermoed ik dat ik niet zo'n interessante klant ben omdat nog de oude tmobile prijs betaal van 169 voor de iphone 16 gb

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:09
marc68 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:22:
Navraag gedaan bij klantenservice van phonehouse hoe het nu zit met de bestelling van mijn iphone 16 gb icm t mobile. Besteld 30-10 in de verwachting dat zij snel konden leveren.
Klantenservice geeft aan dat levering pas in januari verwacht mag worden en dat ze maandag wel iphones binnen krijgen maar dat dit voor vodafone en kpn is. Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden en zal mijn bestelling daar nog eens overwegen. Ergens vermoed ik dat ik niet zo'n interessante klant ben omdat nog de oude tmobile prijs betaal van 169 voor de iphone 16 gb
hebben ze bij t-mobile die dingen niet gewoon op voorraad liggen? als je daar zegt dat je oude prijs wil kunnen ze dat vast ook wel regelen :p wel met crappy internet natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
tieske1988 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:44:
even een vraagje, ik heb vd week bij vodafone een Iphone besteld met nummerbehoud (vanaf HI). Maar mijn vodafone abbo gaat pas 23 december in. Krijg ik dan bij het contract die microsim en moet ik dan gewoon tot de 23e wachten tot ik hem kan gebruiken? Er van uitgaande dat ik hem dan binnen heb (vodafone zegt nog steeds gewoon 29 november)

Of kan ik ook gewoon lekker aan mijn hi sim kaart gaan knippen :p
Uitlevering begint vanaf 29 november maar dan is het nog gewoon op je beurt wachten....

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:56
heb voor de zaak 19 stuks iphone 4 besteld (verlenging KPN abo's), ben benieuwd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
net telefonisch contact met phonehouse (zij belden mij). Meneer we hebben wel iphones maandag maar dan voor de nieuwe prijs van t mobile , dus 60 euro duurder dan waar u voor besteld heeft.
Sorry phonehouse maar dit is toch wel erg vreemd, heb mijn bestelling geannuleerd

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
marc68 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 17:58:
net telefonisch contact met phonehouse (zij belden mij). Meneer we hebben wel iphones maandag maar dan voor de nieuwe prijs van t mobile , dus 60 euro duurder dan waar u voor besteld heeft.
Sorry phonehouse maar dit is toch wel erg vreemd, heb mijn bestelling geannuleerd
Vreemd, kon de mijne vandaag ophalen. Besteld op 21/10, kreeg het zo mee voor de oude prijs.

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
tasjesdief schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 18:46:
[...]

Vreemd, kon de mijne vandaag ophalen. Besteld op 21/10, kreeg het zo mee voor de oude prijs.
ik snap tph ook niet echt, ben dan ook niet tevreden over hun klantenservide
Ga nu maar via vodafone zelf bestellen in een winkel

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook maar eens de iphone 4 besteld ij de T-mobileshop.

Levertijd: 4 tot 6 weken.

Komt mooi uit, mag nl pas 2 januari verlengen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjappo
Ik keek even naar welke gegevens je nodig had om bij ritel.nl een iphone 4 te bestellen, of een andere winkel en ik zag dat je een pasnummer nodig had, maar die heb ik niet, ik heb een bankrekening bij rabobank zonder pas, maar ik heb wel bankafschriften, ik vroeg me af of je uit die afschriften ook kunt herleiden wat je pasnummer is, of dat je bij die winkels dan niet kan bestellen.

En een andere vraag is of iemand winkels kent waar de levertijden heel kort zij voor de iphone 4.

[ Voor 11% gewijzigd door Tjappo op 26-11-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
  • Laatst online: 14-09 16:23
Waarom geannuleerd? Je bent een koopovereenkomst aangegaan voor die (oude) prijs. Dan moeten ze hem ook gewoon leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Dat had ik ook eerst in de winkel toen ik mijn iphone kon komen ophalen.
Maar heb ze toch omgepraat naar de oude prijs, alleen ik zou ook mijn oude Iphone 3G 16GB erbij inleveren voor 200 Euro, maar ook dit is veranderd en je krijgt er nu nog maar 150 Euro voor !!
Ook dit was eigenlijk niet volgens de afspraak en de medewerkster heeft 2x gebeld hierover, maar ze kon niks meer voor mij beteken en kreeg maar 150 euro terug, lekker afspraken maken daar zo bij The Phone House :(
Heb het toch maar gedaan, omdat ik al 6 weken aan het wachten was, maar voel me wel in de maling genomen en ik ga nooit meer naar The Phone House !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste deal van 200 euro was beter.

Kijk maar eens op zonzoo voor de grap.
;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:50:
De eerste deal van 200 euro was beter.

Kijk maar eens op zonzoo voor de grap.
;)
Kan je hem beter hier naar toe sturen i.p.v. naar zonzoo, krijg je meer uitbetaald! ;)

http://www.envirofone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:39

samo

yo/wassup

KPN kwam zijn belofte na! Dinsdag in het systeem ingevoerd en vandaag ontvangen.

Betreft nieuwe klant, iPhone4 16gb black

[ Voor 5% gewijzigd door samo op 29-11-2010 14:51 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Kreeg net een belletje van TPH en kan mijn iPhone ophalen met Vodafone abbo. Ik had mij ook ingeschreven voor een T-Mobile abbo maar de telefoniste zei dat het wel tot januari kon duren.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling is van 25/10 bij TPH, en heb de € 169 voor het toestel al aanbetaald. Sinds 2/11 staat mijn status nu op #2 "Aanvraag goedgekeurd netwerk, hardware nog niet op voorraad". Ben nu van plan om de bestelling maar te annuleren en ergens anders via KPN of Vodafone te bestellen.

@NickySantoro, heb je wel gewoon je geld terug ontvangen voor de T-Mobile bestelling?
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.