[iPhone] Levertijden - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 79.350 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 21:48
bello2185 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:58:
[...]

Die van mij komt ook vandaag tussen 12 en 15 uur, kan niet wachten! :D

Alleen heb ik even een vraagje, ik heb de iPhone natuurlijk besteld voor de afloop datum van het Case Program maar ontvang hem nu pas. Kan ik dan nog steeds in aanmerking komen voor een gratis case?

[...]
Ik had hem 1 september besteld en ik ben ook nog in aanmerking gekomen voor een gratis case. Dan moet je in de appstore even iphone 4 case program downloaden/installeren, dat programma checked je gegevens en ziet wanneer je hem besteld hebt. Dan kan je kiezen uit 6 verschillende geloof ik.

[ Voor 42% gewijzigd door Patrlck op 12-10-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:47
Ixus74 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:40:
[...]

Ik was al klant, dus ik had al toegang tot de site het gata om een contractverlenging. Ordernummer heb ik direct bij het bestellen gekregen, de order staat nu op status 2... waarschijnlijk voor een hele lange tijd.

Succes met wachten....
Ja precies, daar zat ik ook al naar te kijken, maar ik zou niet weten waar ik dat moet vinden..

Weet iemand anders dat? Hoe moet ik een account maken om mijn status te bekijken op de T-M site?

Een account maken gaat nu namelijk nog niet omdat mijn mobiele nummer (nog) van Hi is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 19:28
Bobbus schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:03:
[...]

Ja precies, daar zat ik ook al naar te kijken, maar ik zou niet weten waar ik dat moet vinden..

Weet iemand anders dat? Hoe moet ik een account maken om mijn status te bekijken op de T-M site?

Een account maken gaat nu namelijk nog niet omdat mijn mobiele nummer (nog) van Hi is!
Je hoeft volgens mij ook geen account te hebben bij T-Mobile om je orderstatus te zien. Ik kreeg twee mailtjes van T-M na het bestellen, één voor het betalen van de telefoon, en één met de orderbevestiging. In de laatste mail zat een link die me naar de order-status brengt.

Wellicht moet je even wachten totdat je order wordt goedgekeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 20:52
@ Ixus74

De phonehouse in regio Nijmegen krijgt elke donderdag wat mobieltjes binnen en er is geen wachtlijst. Misschien een idee om je order bij tmobile stop te zetten en ergens bij een phonehouse een mobieltje ophalen? Voor mijn mobieltje hoefde ik maar 6 dagen te wachten (Zaterdag besteld, donderdag opgehaald) en ik kreeg er nog een gratis dock erbij.

8 weken wachttijd is abnormaal.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
Ik heb geen haast, ik zie hem vanzelf wel verschijnen.
Maar 8 weken is inderdaad wel lang, een kleine nuance is dat de mevrouw aan de chat zei: 6 tot 8 weken, en ik ben dan maar van de worst-case uitgegaan.

In ieder geval bedankt voor je suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 20:53
donleone83 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:55:
Ik heb 17 september besteld en kreeg gisteravond een smsje om een leverafspraak in te plannen. _/-\o_ Nu is het bij het ministerie waar ik gedetacheerd zit geen optie om een pakketje te laten bezorgen en is het voor mij lastig om even een dag thuis te werken. Er staat duidelijk vermeld dat je het pakketje persoonlijk moet aannemen (op vertoon van legitimatie etc.). Ik lees hier echter ook dat ze hem door anderen hebben laten aannemen. Ervaringen? Vind het ook zo zonde om er een dag voor vrij te nemen.
Ik heb inmiddels even contact opgenomen met AMP Logistics. Top service. Bezorgafspraak telefonisch ingepland op het werkadres, chauffeur meet me voor de deur en belt 15 min van te voren even op mijn mobiel. Erg tevreden met de service. Donderdag zal ik hem in ontvangst nemen :)

Overig Ixus74, toen ik op 17 september bestelde kreeg ik hetzelfde te horen. Bij mij heeft het dus 3,5 week geduurd en momenteel hebben ze volgens mij niet zo veel last meer van achterstand.

[ Voor 9% gewijzigd door donleone83 op 12-10-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor vandaag om half 1 to 5 voor twee zou AMP langs komen maar nu zijn ze nog niet geweest, geen email of sms gekregen. balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

22 sept besteld....afspraak gemaakt voor vrijdag 15e dus. Drie weekjes heb ik gewacht dus. Moet wel alles goed gaan.
Bij mijn bestelling op tmobile werd nog 6 weken aangegeven. Dus de mensen die nu nog 8 weken zien bij de bestelling....neem het met een grote korrel zout
8)

[ Voor 46% gewijzigd door psy op 12-10-2010 21:09 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Into2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-01-2021
de Witte iPhone 4 vanaf 2011 pas in Nederland leverbaar?

http://www.nu.nl/gadgets/...as-in-2011-nederland.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 09:50
studentmobiel.nl

1.donderdag besteld (contract opgestuurd).
2. vrijdag morgen 10 uur mail; contract ontvangen, 12 uur mail, contract verwerkt. 12.30 uur mail pakket verstuurd.
3. Maandag tnt aan de deur iphone binnen.

Zo moeilijk is het allemaal dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:39
psy schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:51:
22 sept besteld....afspraak gemaakt voor vrijdag 15e dus. Drie weekjes heb ik gewacht dus. Moet wel alles goed gaan.
Bij mijn bestelling op tmobile werd nog 6 weken aangegeven. Dus de mensen die nu nog 8 weken zien bij de bestelling....neem het met een grote korrel zout
8)
Heb hem de 13de besteld en krijg hem morgen als het goed is.
Geen mail of sms over tijdstek gehad. Klik ik op datum wijzigen (om te kijken waar dat toe leidt), zie ik wel een tijdvak: Tijdvak tussen 13:50 en 16:50 uur

Dan kan ik nog 2 uurtjes op school volgen, en het verplaatste werkcollege mis ik dan maar een keer.
En dan kijken of het gelijk goed gaat met nieuwe sim / abo etc en hopen dat ik nog toe kom aan het maken van een verslag voor school. :p

Edit:
Toeval of niet.
Een minuut na het posten van dit bericht komt sms-je en mailtje over tijdvak binnen. :p

[ Voor 6% gewijzigd door VincentG op 12-10-2010 21:23 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VincentG schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:18:
[...]

Heb hem de 13de besteld en krijg hem morgen als het goed is.
Geen mail of sms over tijdstek gehad. Klik ik op datum wijzigen (om te kijken waar dat toe leidt), zie ik wel een tijdvak: Tijdvak tussen 13:50 en 16:50 uur

Dan kan ik nog 2 uurtjes op school volgen, en het verplaatste werkcollege mis ik dan maar een keer.
En dan kijken of het gelijk goed gaat met nieuwe sim / abo etc en hopen dat ik nog toe kom aan het maken van een verslag voor school. :p

Edit:
Toeval of niet.
Een minuut na het posten van dit bericht komt sms-je en mailtje over tijdvak binnen. :p
had ik ook sms over tijdvak enz, maar nu zijn ze niet langsgekomen, ik zal nu even een e-mailtje versturen hoe dit nou kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Dat is wel erg zuur. Hoop niet dat ik morgen hetzelfde heb.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

hoe moeilijk kan het zijn vraag je je toch af he.... het bezorgen van een telefoon?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:52:
hoe moeilijk kan het zijn vraag je je toch af he.... het bezorgen van een telefoon?
Precies.

Nu al meer dan een week wachtende, maar nog geen spoor te bekennen. Geen sms, geen mail, noppes.

Laten we het beste hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaphod_b
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 16:18
Op 5 oktober telefonisch (T-Mobile) m'n contract verlengd, en een iPhone 4 besteld.
Op 8 oktober is dit ingevoerd door de agent, en kreeg ik een heeeeel kort mailtje met een soort van bevestiging.
Op 13 oktober, vandaag, eindelijk de officiele bevestiging. Helaas zonder het hier zo vaak genoemde ordernummer...

Verwachtte levertijd 6-8 weken, volgens de dames en heren van T-Mobile... Zoals iemand al opmerkte, misschien heb ik 'm net voor Sinterklaas...

Erg vreemd vind ik het wel dat allerlei winkels die dingen gewoon hebben liggen, en dat nu ook KPN en Vodafone dat ding binnenkort gaan leveren, maar dat T-Mobile nu, maaaanden na launch, nog steeds zulke achterlijk lange levertijden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Zo, het wachten is begonnen. Status staat nog steeds op 3. Beter komen ze zo gewoon een beetje snel. :p

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What een onzin... AMP kwam niet opdagen dus ik stuurde een email, nu krijg ik als bericht terug omdat ik bij legitimatie nummer mijn sofinummer (tegenwoordig Pers nummer) heb ingevuld inplaats van mijn document nummer.

Bestelling geannuleerd :)

Ik zal wel even bellen hoe het nu zit maar dit is echt vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:58

Quakie

quakelen

Ik werd een beetje zenuwachtig nadat T-Mobile 8weken als levertijd doorgaf. Ze gaf aan dat het waarschijnlijk handiger is om ind in shop te kopen.

Na een dagje bellen heb ik bij een Bel Company een 32gig variant te pakken gekregen. 16gigs allemaal uitverkocht met lange reserveringsrijen.
Wel 100euro duurder maar ja, maar na 7maanden wachten moest het maar ;).

kortom, rondbellen kan lonend zijn.

Trouwens nu schijnt verlenging 4maanden voor einde contractdatum bij Bel Company af te lopen (dan ook 3maanden net als andere extern partij)

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
G*dver, blijken ze wel aan de deur geweest te zijn. Bezorgbriefje lag in de bus, maar heb toch echt geen bel gehoord. Tegenwoordig nemen ze volgens mij ook nooit meer de moeite om goed en herhaaldelijk aan te bellen en zelfs als je direct naar de deur vliegt, kan het al zijn dat ze al weer naar de auto of weg zijn gelopen.
Nu maar AMP aan het bellen, als ze eens opnemen.

Edit: Waren zelfs 2 personen thuis.

Ze gaan nu de courier bellen om het na te vragen.
Die krijgen ze niet te pakken, dus nu komen ze vrijdag ochtend.
Dan ga ik maar gewoon naast de deur zitten ofzo. :X

[ Voor 21% gewijzigd door VincentG op 13-10-2010 15:58 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 11:00
Maandag 11-10 om 23.54 besteld op XLVoordeel.nl
Dinsdag 12-10 rond 09.00 gebeld om te vragen of de vervaldatum die ik had opgegeven juist was doorgekomen, dat was allemaal in orde en de levertijd zou ongeveer 10 werkdagen zijn
Dinsdag 12-10 rond 11.00 werd ik gebeld om een afspraak te maken voor de volgende dag
vandaag, woensdag 13-10 om 14.30 is mn iPhone geleverd.

Als dat niet snel is _/-\o_

Ik vraag me alleen af wat voor adapter ze erbij gestopt hebben.. Ziet er namelijk niet erg orgineel uit... Hij paste met moeite in het doosje (pic), er staat nergens apple op (pic) en er zitten krassen en viezigheid op :? (pic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:30
PeterEs schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:15:
Dinsdag 12-10 rond 09.00 gebeld om te vragen of de vervaldatum die ik had opgegeven juist was doorgekomen, dat was allemaal in orde en de levertijd zou ongeveer 10 werkdagen zijn
Dinsdag 12-10 rond 11.00 werd ik gebeld om een afspraak te maken voor de volgende dag

Ik vraag me alleen af wat voor adapter ze erbij gestopt hebben.. Ziet er namelijk niet erg orgineel uit... Hij paste met moeite in het doosje (pic), er staat nergens apple op (pic) en er zitten krassen en viezigheid op :? (pic)
Dat is inderdaad niet netjes. Maar jij heb tenminste een adapter. :) Ik moet zelf een adapter erbij kopen, want die van mij is geimporteerd uit de UK (los gekocht)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 22:21

bello2185

(=゚ω゚)ノ

PeterEs schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:15:

Ik heb mijn iPhone van Tmobile gister gekregen en ik heb precies dezelfde adapter, alleen deze was niet vies.. :P

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterEs
bello2185 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:32:
[...]

Ik heb mijn iPhone van Tmobile gister gekregen en ik heb precies dezelfde adapter, alleen deze was niet vies.. :P
Staat er bij jou ook niets op van Apple? Op mijn iPad lader staat netjes Designed bij Apple, maar op dit ding is nies te bekennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die adapter heb ik gezien bij o.a. saturn.
Als het goed is is ie gewoon van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 16:25

Impry

Rallymedia.nl

En anders koop je gewoon een originele. Is maar € 29,-. :')

Eergisteren mij iPhone binnen gekregen (via PDAshop.nl, in een paar dagen geleverd) en daar zat een zelfde adapter bij. Verder geen logootje, alleen klein de tekst "Designed by Apple in California Model A1300"

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 22:21

bello2185

(=゚ω゚)ノ

PeterEs schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:40:
[...]

Staat er bij jou ook niets op van Apple? Op mijn iPad lader staat netjes Designed bij Apple, maar op dit ding is nies te bekennen...
Ik heb net even gekeken en tussen die twee uitstekende stekker dingen (:P) staat Designed by Apple in California. ;)

EDIT: Jouw doosje ziet er trouwens ook anders uit... :?

Mijne: http://i51.tinypic.com/rc6khf.png

[ Voor 12% gewijzigd door bello2185 op 13-10-2010 21:51 ]

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:35:
What een onzin... AMP kwam niet opdagen dus ik stuurde een email, nu krijg ik als bericht terug omdat ik bij legitimatie nummer mijn sofinummer (tegenwoordig Pers nummer) heb ingevuld inplaats van mijn document nummer.

Bestelling geannuleerd :(

Ik zal wel even bellen hoe het nu zit maar dit is echt vaag.
shit , nu moet ik de bestelling helemaal overnieuw doen :(
wat een gerotzooi alleen maar omdat ik mn sofinummer heb ingevuld inplaats van document nummer

moet ik weer eerst een week wachten en daarna opnieuw bestellen en kan dan niet meer van de actie 6 maanden gratis web n walk gebruikmaken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 oktober besteld
14 oktober aanvraag goedgekeurd

Nu wachtende op de verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:04
harley schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:15 in '[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10':
Prijsverhoging Iphone met t-mobile abonnementen

abonnement/toestel iPhone 3GS 8GB iPhone 4 16GB iPhone 4 32GB
i-150 1-jarig € 299,95 € 399,95 (was € 359,95) € 499,95 (was € 459,95)
i-300 1-jarig € 259,95 € 359,95 (was € 319,95) € 459,95 (was € 419,95)
i-500 1-jarig € 229,95 € 329,95 (was € 289,95) € 429,95 (was € 389,95)
i-1000 1-jarig € 199,95 € 299,95 (was € 199,95) € 399,95 (was €299,95)

Adviesverkoopprijzen van particuliere en zakelijke i-abonnementen met een 2-jarig contract:
abonnement/toestel iPhone 3GS 8GB iPhone 4 16GB iPhone 4 32GB
i-150 2-jarig € 119,95 € 229,95 (was € 169,95) € 329,95 (was € 269,95)
i-300 2-jarig € 49,95 € 149,95 (was € 89,95) € 249,95 (was € 189,95)
i-500 2-jarig gratis € 89,95 (was € 29,95) € 199,95 (was € 129,95)
i-1000 2-jarig gratis € 29,95 (was gratis) € 139,95 (was €89,95)
De klanten die de iPhone 4 hebben besteld bij T-Mobile en deze dus nog geleverd gaan krijgen na 1 november, krijgen deze prijzen voor de kiezen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:27

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Flieger schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:51:
[...]

De klanten die de iPhone 4 hebben besteld bij T-Mobile en deze dus nog geleverd gaan krijgen na 1 november, krijgen deze prijzen voor de kiezen. 8)7
Is dat zo? Op de website kun je nu nog steeds voor de oude prijs bestellen. Bron?

[ Voor 24% gewijzigd door Hertog op 14-10-2010 13:01 ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Ik weet niet hoe het gaat bij bestellen via de website, maar ik weet dat als je in de shop besteld je dan moet wachten om alles rond te maken op het moment van levering van de iPhone 4. Dus als je de iPhone 4 na 1 november geleverd krijgt, dien je bovenstaande prijs te betalen. Ondanks dat op het moment van bestellen acties/lagere prijzen gelden.

Edit: bron: http://www.iphoneclub.nl/...phone-na-1-november-2010/

[ Voor 12% gewijzigd door Flieger op 14-10-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
Flieger schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:03:
Ik weet niet hoe het gaat bij bestellen via de website, maar ik weet dat als je in de shop besteld je dan moet wachten om alles rond te maken op het moment van levering van de iPhone 4. Dus als je de iPhone 4 na 1 november geleverd krijgt, dien je bovenstaande prijs te betalen. Ondanks dat op het moment van bestellen acties/lagere prijzen gelden.

Edit: bron: http://www.iphoneclub.nl/...phone-na-1-november-2010/
Op de website ga je een overeenkomst aan voor levering, dat betekend dat ze moeten leveren voor de nu geldende prijs.

Ik vind wat jij beschrijft wel een vreemde gang van zaken, ik neem aan dat je bij bestelling in de T-Shop ook een opdrachtbevestiging krijgt o.i.d. dat is ook een overeenkomst en zouden ze voor de dan geldende prijs moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Ixus74 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:18:
Op de website ga je een overeenkomst aan voor levering, dat betekend dat ze moeten leveren voor de nu geldende prijs.
Dat was mij niet bekend. Dat verschilt met bestellen in de winkel.
Ixus74 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:18:
Ik vind wat jij beschrijft wel een vreemde gang van zaken, ik neem aan dat je bij bestelling in de T-Shop ook een opdrachtbevestiging krijgt o.i.d. dat is ook een overeenkomst en zouden ze voor de dan geldende prijs moeten leveren.
Mijn vriendin besloot de iPhone te bestellen toen de actie '2 jaar gratis Web 'N Walk Plus' liep. Toen de iPhone geleverd werd, was de actie afgelopen en kon ze dus fluiten naar die actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
Flieger schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:29:
Mijn vriendin besloot de iPhone te bestellen toen de actie '2 jaar gratis Web 'N Walk Plus' liep. Toen de iPhone geleverd werd, was de actie afgelopen en kon ze dus fluiten naar die actie.
Jij hebt het hier over het abonnement en niet over de kosten van de telefoon. Ondanks dat ik het niet netjes vind zal er bij die actie wel wat in de kleine lettertjes hebben gestaan over wanneer het abonnement geactiveerd zou moeten zijn om hiervoor in aanmerking te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Ter aanvulling: ook de telefoon zelf was in de tussentijd duurder geworden (lees de korting op de toestellen in combinatie met het betreffende abonnement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Wat een rare verhalen lees ik hier.
Ik heb gewoon allang een factuur gekregen voor mijn Iphone die ik nog moet krijgen, plus een nauwkeurige specificatie van mijn nieuwe abo. Daar kunnen ze echt niet vanaf stappen. Gaat ook pas in als mijn oude abo is afgelopen. Zou me een mooie boel worden dat ze zomaar je gratis w&w af zouden pakken omdat je telefoon later is!

Overigens telefonisch besteld. Lekkere boel daar bij de shops als dat daar anders gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door psy op 14-10-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waarom zou T-Mobile zijn prijzen gaan verhogen, nu net bekend geworden is dat ie ook bij de concurrenten verkrijgbaar wordt? Zouden ze inside info hebben van de prijzen van Vodafoon en KPN en het daarop afstemmen? Rare jongens, die T-Mobile prijsbepalers. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:56:
3 oktober besteld
14 oktober aanvraag goedgekeurd

Nu wachtende op de verzending.
Dinsdag wordt het pas verzonden. Lekker wachten dus. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wachtijden bij t-mobile zijn schijnbaar korter geworden..
ik heb 30-9 een iphone 4 besteld via internet bij de t-mobile shop .
er stond toen 6 tot 8 weken levertijd
kreeg net een mailtje of ik een bezorg afspraak wil maken
2 weken dus.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Ik heb eergister gewoon een Iphone 4 32gb uit voorraad meegekregen bij de phonehouse in Rotterdam, volgens mij had de belcompany ook nog enkele 32gbs liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 20:53
Ik heb hem net in ontvangst mogen nemen. Perfecte service, had buiten bij de deur van het ministerie afgesproken waar ik zit. Hij zit nu netjes opgeborgen in de tas, vanavond er mee spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterEs
bello2185 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:44:
[...]

Ik heb net even gekeken en tussen die twee uitstekende stekker dingen (:P) staat Designed by Apple in California. ;)

EDIT: Jouw doosje ziet er trouwens ook anders uit... :?

Mijne: http://i51.tinypic.com/rc6khf.png
Aan mijn doosje te zien heeft er een UK lader in gezeten. Doosje was wel gesealed, maar dat zegt natuurlijk niets, als je een seal apparaat hebt doe je er zo een nieuwe omheen...

Ik heb een mailtje verstuurd naar XLvoordeel.nl, wacht het antwoord daarvan even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• here2stay
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:38:
Maar waarom zou T-Mobile zijn prijzen gaan verhogen, nu net bekend geworden is dat ie ook bij de concurrenten verkrijgbaar wordt? Zouden ze inside info hebben van de prijzen van Vodafoon en KPN en het daarop afstemmen? Rare jongens, die T-Mobile prijsbepalers. ;w
Om 'paniek' te veroorzaken en mensen deze maand nog over te halen tegen lagere prijzen te bestellen bij T-Mobile. Zolang onduidelijk is waarvoor de andere providers gaan aanbieden zijn er op zeker mensen die voor de zogenaamde laatste kans op lagere prijzen kiezen. Kassa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Laatst online: 12-07 15:48
PeterEs schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:08:
[...]

Aan mijn doosje te zien heeft er een UK lader in gezeten. Doosje was wel gesealed, maar dat zegt natuurlijk niets, als je een seal apparaat hebt doe je er zo een nieuwe omheen...

Ik heb een mailtje verstuurd naar XLvoordeel.nl, wacht het antwoord daarvan even af :)
Ja ik heb precies t zelfde doosjes, dat kun je ook zien aan de gaatjes. Dat is dus idd een UK iPhone alleen niet zo netjes dat ze er een vieze/gebruikte oplader bij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Tijdvak tussen 08:30 en 10:15 uur
Morgen tweede kans. Wordt vroeg op staan en dan beneden voor het raam zitten. Als ze dan weer niet (aan)bellen, kunnen ze nog op de raam tikken oid, of iig zien dat men gewoon thuis is.
Desnoods duik ik daarna mn nest weer in. :+

Edit:
Yeah, eindelijk binnen.

[ Voor 6% gewijzigd door VincentG op 15-10-2010 09:59 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vincentG, nu nog even vlug in de app store dat progje voor een gratis bumper downloaden voordat het te laat is. Scheelt toch even €30,- als je het in de winkel moet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:35:
@vincentG, nu nog even vlug in de app store dat progje voor een gratis bumper downloaden voordat het te laat is. Scheelt toch even €30,- als je het in de winkel moet aanschaffen.
ik heb er eentje gekocht en besteld.
Wilde niet zo'n 2 weken zonder hoesje lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:31
Heeft iemand enig idee van op welke dag in de week de T-Mobile stores bevoorraad worden? Ik verwachtte vandaag een telefoontje dat ik hem op kon halen maar was helaas niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:31
Never mind ook, heb al bericht. Heb hem de zevende besteld en kan hem maandag ophalen in de T-shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Vijf dagen geleden dan ook eindelijk de iPhone besteld. Mijn bestelnummer is 402xxx, zijn er nog andere mensen die in de afgelopen dagen besteld hebben? Mijn status staat ook nog op nummer 2, helaas. In het begin dacht ik ach, ik kan nog wel een paar weken wachten als ik 'm besteld heb. Maar, nu ik aan het wachten ben kan het niet snel genoeg gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:11:
[...]

shit , nu moet ik de bestelling helemaal overnieuw doen :(
wat een gerotzooi alleen maar omdat ik mn sofinummer heb ingevuld inplaats van document nummer

moet ik weer eerst een week wachten en daarna opnieuw bestellen en kan dan niet meer van de actie 6 maanden gratis web n walk gebruikmaken :(
Vandaag door tmobile gebeld, opnieuw besteld levering volgende week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Begin september bij studentmobiel.nl een bestelling geplaatst (voor mijn moeder), T-Mobile Relax 25 icm iphone 3gs 8GB. Afgelopen donderdag is het toestel dan eindelijk geleverd. Simlock-vrij, met een KPN handleiding erbij, en een extra brief dat dit toestel was klaargemaakt voor KPN of Vodafone maar dat dit verder geen consequenties had. ze hebben waarschijnlijk een stapel iphones overgekocht van KPN of vodafone. In ieder geval, werkt gewoon prima, en simlock vrij is mooi meegenomen.

EDIT: Lees hiervoor ook berichten over de eerder beëindigde Web N Walk actie, ook dit was bij het abonnement het geval, maar studentmobiel.nl informeerde netjes richting de klant en stelde hen de optie om het abonnement eerder door te voeren (nog niet activeren dus geen extra kosten) zodat de klant nog kon profiteren van de gratis web N walk actie van T-Mobile. Kortom, goede service van studentmobiel!

Ook had ik voor mijn partner een iPhone 4 32GB + Relax abonnement besteld op een vrijdag, maandag werd het toestel al geleverd. Dus bij studentmobiel hebben ze erg snelle levertijden, in april dit jaar mijn iphone 3GS 32G ook op een werkdag besteld, volgende ochtend had ik hem al in huis. de Iphone 4 heb ik voor bij moeten betalen, 200 euro maar dan ook met een laag abonnement (24,95p.m). Kortom, erg tevreden met dit bedrijf.

[ Voor 48% gewijzigd door Royeboi op 16-10-2010 17:55 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaphod_b
Waar checken jullie die ordernummers??? URL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
Bobbus schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:59:
Vijf dagen geleden dan ook eindelijk de iPhone besteld. Mijn bestelnummer is 402xxx, zijn er nog andere mensen die in de afgelopen dagen besteld hebben? Mijn status staat ook nog op nummer 2, helaas.
Ik heb ook een ordernummer met 402xxx, gewoon afwachten maar...
Vooralsnog ga ik maar uit van de tweede helft van november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaphod_b
Ixus74 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:17:
[...]
Ik heb ook een ordernummer met 402xxx, gewoon afwachten maar...
Vooralsnog ga ik maar uit van de tweede helft van november.
Waar vind ik dit nummer? Ik heb een bevestiging contractvernieuwing gekregen per email, en daarin staat alleen een 'kenmerk' met drie getallen gescheiden door / tekens... De eerste begint met 514, de tweede met 1.116, de derde met 9025. Hier kan ik volgens mij niks mee....? Heb ze alledrie ingevoerd op de volgende site, zonder resultaat: http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
zaphod_b schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:21:
[...]

Waar vind ik dit nummer? Ik heb een bevestiging contractvernieuwing gekregen per email, en daarin staat alleen een 'kenmerk' met drie getallen gescheiden door / tekens... De eerste begint met 514, de tweede met 1.116, de derde met 9025. Hier kan ik volgens mij niks mee....? Heb ze alledrie ingevoerd op de volgende site, zonder resultaat: http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx
Ik heb via de webshop besteld en kreeg twee e-mails, één voor bestelling ontvangen en één voor bestelling geaccepteerd. In beide e-mails wordt het nummer in het onderwerp en in de mail genoemd.

Daarnaast heb ik nu ook via de post een factuur ontvangen waarin het ordernummer nogmaals staat.

Voor de goede orde, ik had/heb een sim-only flex abbo, nu verlengd met een i-150 voor 2 jaar met de zwarte I-Phone4 16 Gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt wel mee bij t-mobile... 6 oktober besteld, nu reeds in transport! Jippie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Laatst online: 12-07 15:48
De levertijden zijn nu inderdaad wat gereduceerd. Het duurt nu nog maar 1 week via apple UK voordat de 16G verzonden wordt. De 32G is teruggegaan naar 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Iemand enig idee hoe de levertijden van de T-shops ervoor staan? Heb 8 oktober reservering en aanbetaling gedaan, hoop toch wel dat het voor 1 november binnen is.....

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 16:02
TonyB schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:15:
Iemand enig idee hoe de levertijden van de T-shops ervoor staan? Heb 8 oktober reservering en aanbetaling gedaan, hoop toch wel dat het voor 1 november binnen is.....
Vraag ik me ook af. Kreeg op 4 oktober te horen dat het ongeveer 4 weken ging duren. Misschien dat ik maar eens ga bellen van de week of even langs loop om eens te horen hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaphod_b
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:45:
Heb je telefonisch besteld of in een winkel of online?

Ik heb de 5e besteld, maar heb geen ordernummer. Op mijn opdrachtbevestiging (per mail) staan een aantal nummers, maar geen enkele is het ordernummer... :(

Nog geen iPhone gezien dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:45:
Ben ik ook wel benieuwd naar, de manier van bestellen. Ik heb een week geleden via de site besteld, zou dan voor mij lekker op kunnen schieten :9

Voor hierboven: Als je echt nog geen nummer hebt gekregen in je bevestigingsmail, dan zou ik gewoon even bellen met de klantenservice. Bij mij stond dit in de tweede mail, die ik 7 minuten na de eerste kreeg:
T-Mobile eShop: 402xxx - Bestelling geaccepteerd
Dat nummer wat in mijn geval begint met 402, is je ordernummer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 16:14
Ik heb afgelopen zaterdag mijn contract verlengd, met daarbij een Iphone 4 16GB. Echter mijn ordernummer begint met 409, zal nog wel even moeten wachten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Ik snap niet dat mensen ineens massaal bij t-mobile verlengen |:(
Ze kondigen een prijsverhoging aan maar komop jongens ze zijn al belachelijk duur met hun abo's.

Vergelijk de t-mobile bundels maar eens met bv vodafone.
Gemiddeld is een bundel bij t-mobile veel duurder!!
Je betaald namelijk extra voor een sms verdubbelaar, een data abo kost 14,95 en heeft dan nog niet de vodafone snelheid. Bv een relax online 30 kost: 25(bundel) + 15(data) + 2,50(sms dubbel) =€42,50, een bel/sms/web 275 van vodafone kost €32,50 voor dezelfde bundel

Als je dan kijkt dat je al 24 x €10 teveel betaald voor een gelijk abo dan moet vodafone wel met heel belachelijke bijbetaal tarieven voor de iphone komen willen ze niet goedkoper zijn dan t-mobile nu voor de verhoging. Als je nu een relax online 30 2 jaar neemt betaal je €225 bij voor de iphone, vodafone zou dan een bijbetaling van €465 (225 + 240) mogen vragen om net zo duur te zijn......

Gezien een desireHD gratis is bij dit abo(bel/sms/web275) verwacht ik dat je max €225/€250 bij zal moeten betalen bij vodafone. Maar iedereen moet het uiteraard zelf weten. Ik wacht het uiteraard eens rustig af......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Het is sowieso niet slim om de genoemde combi met relax abonnement te gebruiken bij t-mobile.
Je kan dan beter een i300 (44,95) nemen voor 2 jaar.
300 minuten + 300 smsjes + onbeperkt internet 2mb + onbeperkt hotspots + visual voicemail gratis.
Oftewel meer minuten + smsjes dan bij vodafone.
Toestel is dan ook nog maar 89.95

Het is dan nog even afwachten of vodafone met een apart iphone abonnement komt natuurlijk, wat ook gunstiger zou kunnen uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaphod_b
Antwoord van T-Mobile waarom ik geen ordernummer heb gekregen:
Bij T-Mobile Zakelijk hebben we geen directe ordernummers welke u zelf kunt volgen. De bestelling wordt door onze binnendienst gedaan, welke dan voor u de aanvraag kan volgen. Ik heb voor u helaas nog geen directe leverdatum beschikbaar. Wij wachten met smart op de levering(en) vanuit Apple.
Ah... vandaar. Omdat ik zakelijke klant ben is de dienstverlening ondoorzichtiger. Juist ja ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Vonkie schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:03:
Het is sowieso niet slim om de genoemde combi met relax abonnement te gebruiken bij t-mobile.
Je kan dan beter een i300 (44,95) nemen voor 2 jaar.
300 minuten + 300 smsjes + onbeperkt internet 2mb + onbeperkt hotspots + visual voicemail gratis.
Oftewel meer minuten + smsjes dan bij vodafone.
Toestel is dan ook nog maar 89.95

Het is dan nog even afwachten of vodafone met een apart iphone abonnement komt natuurlijk, wat ook gunstiger zou kunnen uitvallen.
Nou ik vind die iphone abo's niet handig omdat ik veel meer sms dan bel. Bij de iphone abo's kan ik geen verdubbelaar kopen...... Kost me dus op het einde van de rit alsnog meer. Bij het vodafone abo krijg ik namelijk 550sms ipv 300 bij het iphone abo.

[ Voor 4% gewijzigd door fast_ray op 20-10-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
Ik snap niet dat mensen ineens massaal bij t-mobile verlengen |:(
Ze kondigen een prijsverhoging aan maar komop jongens ze zijn al belachelijk duur met hun abo's.
fast_ray schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:55:
[...]

Nou ik vind die iphone abo's niet handig omdat ik veel meer sms dan bel. Bij de iphone abo's kan ik geen verdubbelaar kopen...... Kost me dus op het einde van de rit alsnog meer. Bij het vodafone abo krijg ik namelijk 550sms ipv 300 bij het iphone abo.
Dus jij snapt niet dat mensen een t-mobile verlenging nemen omdat jij meer sms't dan belt? ;)

Voor mij is de situatie weer anders, ik wil graag veel internetten, bellen en smsén doe ik wel maar niet meer dan 150 minuten/sms per maand.(daarnaast was er nog geen officiële aankondiging van vodafoon en KPN) Het is een goede zaak dat de i-phone daar nu ook beschikbaar komt, meer keus voor de consument is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt nog altijd een sms-bundel kopen voor de T-Mobile. Ook ik heb de smsjes hard nodig (minstens 1000) dus dan maar zo, anders ga je failliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik wacht al een tijdje ik heb begin augustus besteld papieren zijn begin september opgestuurd en ontvangen. Maar ik wacht nu al bijna 2 maanden op mijn iphone 3gs 8gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:37:
Je kunt nog altijd een sms-bundel kopen voor de T-Mobile. Ook ik heb de smsjes hard nodig (minstens 1000) dus dan maar zo, anders ga je failliet.
Of je gaat Whatsapp gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zaphod_b schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:19:
[...]

Heb je telefonisch besteld of in een winkel of online?

Ik heb de 5e besteld, maar heb geen ordernummer. Op mijn opdrachtbevestiging (per mail) staan een aantal nummers, maar geen enkele is het ordernummer... :(

Nog geen iPhone gezien dus ;)
online verlengd met i300 abbo, maandag wordt ie afgeleverd.. dus iets meer dan 2 weken gewacht.
Ordenummer kan je aanvragen via het t-mobile forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Laatst online: 15-09 10:34
Ik had niet zo'n zin om maanden van tevoren bij een Tmobile shop te melden dat ik een iPhone 4 wil en dan af te wachten tot er eentje beschikbaar komt, uiteraard wilde ik wel graag een iPhone 4.

Vanmiddag liep ik door de stad (Breda) en kwam ik langs de Ritel, hier stond een mooie poster, iPhone 4, op voorraad! Mooi! ik naar binnen: Helaas, woensdag weer. Maandag weten ze hoeveel ze van elk binnen krijgen.
Helaas, niet op voorraad dus.

2 deuren verder stond een soortgelijke poster, bij telefoonkopen.nl. Ook hier naar binnen gelopen en na een klein half uurtje met een 16gb iPhone 4 en verlengd t-mobile abonnement naar buiten gelopen. Hij was gewoon op voorraad! :)

* Johnvh blij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennismaus schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:43:
[...]

Of je gaat Whatsapp gebruiken?
Jep, da's ook een keuzemogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandeiro
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-03 08:41
dat ging redelijk snel, 2 dagen geleden 32gb besteld bij phonehouse rdam en nu binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:59:
[...]

online verlengd met i300 abbo, maandag wordt ie afgeleverd.. dus iets meer dan 2 weken gewacht.
Ordenummer kan je aanvragen via het t-mobile forum!
dat is best lang, ik heb dinsdag avond een 32GB iPhone 4 besteld bij T-mobile, woensdag ochtend een afspraak gemaakt en donderdag is alles bezorgd. alleen duurt het nog een week voor dat mijn prepaid T-Mobile nummer is overgezet naar het nieuwe abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een pakketje binnen van de US of A.
Het was mijn hoesje: Pixelskin HD

13 okt besteld 22 okt binnen.
Wel snel vind ik.

Nu heb ik dus 2 hoesjes...Ach afwisseling kan geen kwaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Vanmiddag ook besteld.

Huidige status: "Order Verwerkt"
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekage
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 13:48
3 oktober online besteld. 21 oktober (gisteren) was ie binnen!! 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vrijdag de 29e naar Schotland en neem daar een iPhone 4 mee wat me omgerekent 564 euro gaat kosten. Ik mag er 2 meenemen, dus als iemand interesse heeft dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
Vandaag even naar T-Mobile shop geweest in Alphen aan den Rijn hadden helemaal niets en was mijn gereserveerde nog niet binnen. Toen bij de belcompany naar binnen gewandeld en een 32 gb mee genomen. Om vervolgens mijn reservering bij t-mobile shop maar even te annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Niekage schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 23:15:
3 oktober online besteld. 21 oktober (gisteren) was ie binnen!! 16GB.
Okee, goed teken! Dan zou voor mij ook de langste tijd erop zitten.

Maar, hoe gaat dat nu... Als op de orderstatus-pagina de status van 2 naar 3 gaat dan kun je (zeer) snel een sms van T-Mobile krijgen? En dan kun je contact op gaan nemen met de koerier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

If you read the posts there is an impression that the waiting is around 2 weeks,
why is t-mobile saying 8 weeks ?

Ordered 16gb on 13th oct. via the phone 10 days still status 2 ... ;(

by the way, german t-mobile has a nice page:
http://www.t-mobile.de/T-.../1,1132,160039-1-,00.html

P.S. Sorry for English, I am a foreign student

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet te geloven hé...

3 oktober besteld, mensen hebben hem later besteld dan ik, maar hebben hem al binnen. Ik nog altijd wachtende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet te geloven.

Nadat ik eind augustus een Iphone4 bij een Apple Authorized dealer in Belgie besteld had leek het maar te duren en te duren. Afgelopen week was ik het beu, en ben eens verder rond gaan kijken bij onze zuiderburen.

Op woensdag 13 Oktober heb ik een nieuwe reservering, nu bij FNAC in Wijnegem gedaan.
En wonder boven wonder, na ruim 1 week kreeg ik afgelopen vrijdag een bevestigings SMS..... Hij was binnen.

Nadat ik de eerste reservering ongedaan gemaakt heb, ontving ik ik een mail, dat de leveringen nog niet echt op gang kwamen bij het eerste verkoop punt....

Een klein nadeeltje: het koste me 2 retourtjes Belgie (vanuit Breda).

/Antoine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyZ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:13
Hmm kan sinds vandaag ook m'n contract verlengen bij T-mobile (4maanden voor aflopen) heb alleen niet echt trek in die 8weken wachttijd. Weten jullie misschien of je hem 4 maanden van tevoren kunt verlengen bij bijvoorbeeld studentmobiel of telefoonkopen.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dars123
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-11-2022
Let's hope ze German information is also true for ze Nezzerlands:

iphone4 16GB besteld 16-10, ordernummer 408....

Op 16-10 was het nog 'minimaal 8 weken' levertijd, afgelopen week stond er geen wachttijd meer vermeld bij de 16GB-versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:15
2 oktober heb ik een iPhone 4 besteld bij de T-Mobile winkel, mijn bestaande T-Mobile abonnement moest toch verlengd worden (nu omgezet naar iPhone abo). Afgelopen zaterdag kon ik 'm afhalen :) 3 weken levertijd dus.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

From t- mobile forum:

tonhaarmans zei:
Als ik op de site klik op 'iphone', dan zie ik drie verschillende iPhones: 16 GB, 32 GB en 8GB. Als ik daarna kies voor bestellen, zie ik bij het 8GB en 32 GB model aan de linkerkant een melding over een levertijd van 8 weken. Maar bij het 16 GB model zie ik die melding niet. Dus ik neem aan dat dit model momenteel in voorraad is.
Moderator:
Ook voor de iphone 4 16 GB versie geld een levertijd van 8 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net afgeleverd en aangezet nadat ik opnieuw moest bestellen omdat 1 van de gegevens niet klopte , Zit er een en blauwe lijn in het midden van het scherm !!!!

Wat een gekloot..........

Edit:
Net binnen en binnen 1 uur alweer op de post naar Solid Vision gestuurd :(
Hoeveel pech kan ik hebben.....

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyZ
Gisteravond een Iphone 4 16GB besteld bij studentmobiel, deze hebben hem op voorraad! Ook meteen me contract etc gescand en gemaild dus verwacht hem deze week!

Verder bij verschillende winkels geprobeerd, mediamarkt, ritel, bel company deze kunnen allen niet melden wanneer ze hem krijgen. En aangezien ik geen zin heb om 8weken te wachten bij T-Mobile, heb ik maar via studentmobiel m'n contract verlengd. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door WesleyZ op 26-10-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb men Iphone 4 32gb donderdag ontvangen, had hem op dinsdag besteld daar werd mij gemeld,. dat ik hem 6 tot 8 weken moest wachten, en kreeg ongeveer 12 uur later een mailtje van de verzend service dat ik hem kon krijgen vanaf donderdag :D dus ben er blij mee!!

Toch behoorlijk snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gidoni, de 32GB kunnen ze nu wel redelijk snel leveren en voor de 16GB zit er een wachtijd van ongeveer 4 weken. Bron :T-Mobile forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyZ
Hoppa! Maandag avond half 10 me contract verlengd via studentmobiel, contract gescand etc en vandaag me iphone 4 in ontvangst genomen! 1 dag dus echt top!

Nu alleen alles overzetten van m'n oude 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dars123
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-11-2022
Update van T-Mobile forum:

levertijden i-Phone 8 Gb, 16gb en 32gb

De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 14 oktober een i-Phone 8 gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken.

De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 4 oktober een i-Phone 16gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken.

De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 24 oktober een i-Phone 32gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken.

Voor alle klanten die op 15 oktober t/m heden een iPhone 8gb, hebben besteld geldt een "verwachte" levertijd van 8 weken.

Voor alle klanten die op 05 oktober t/m heden een iPhone 16gb, hebben besteld geldt een "verwachte" levertijd van 8 weken.

Voor alle klanten die op 25 oktober t/m heden een iPhone 32gb, hebben besteld geldt een "verwachte" levertijd van 8 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Damn, wat een verschillen de hele tijd zeg. Eerst is het acht weken, dan lees je hier op het forum dat ze ´m met 3-4 weken hebben, nu zegt T-Mobile zelf weer dat het 8 weken duurt, in die groep zou ik dan zitten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 oktober besteld via T-Mobile webshop.
25 oktober status 3
26 oktober status 4, gelijk afspraak gemaakt
28 oktober krijg ik hem opgestuurd

Ik krijg als het goed is vandaag nog ( tegen 21:00 uur ) een sms en email om hoelaat de chauffeur langs gaat komen. Het heeft 3 weken geduurd bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:22:
5 oktober besteld via T-Mobile webshop.
25 oktober status 3
26 oktober status 4, gelijk afspraak gemaakt
28 oktober krijg ik hem opgestuurd

Ik krijg als het goed is vandaag nog ( tegen 21:00 uur ) een sms en email om hoelaat de chauffeur langs gaat komen. Het heeft 3 weken geduurd bij mij.
Congrats!

16 of 32? want 32 is sneller leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Today 2 week anniversary... still status 2

I hope it will also be 3 weeks for me :(
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.