[iPhone] Levertijden - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 79.385 views

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Jobbie schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:06:
[...]

Beetje paranoide? Want een kunstmatige schaarste bij winkels heeft een nogal hoog buitenaardse wezens gehalte.
Kunstmatige schaarste kan een product heel gewild maken. Bovendien ben ik niet de enige waartegen "uitverkocht" wordt gezegd in de winkel. Na doorzeuren krijg je de telefoon gewoon, verklaar dat eens.

Heeft niets te maken met aliens, gewoon met marketingtechnieken.
Waarom zouden winkels zeggen dat ze 'm niet op voorraad hebben? Die gasten willen alleen maar verkopen en verdienen er niets aan door te doen alsof ze 'm niet hebben. Raak je alleen maar klanten kwijt...
Zoals eerder gezegd, kunstmatige schaarste kan een product heel gewild maken. De verkopers kun je eventueel besturen met een bepaalde bonusstructuur.

[ Voor 4% gewijzigd door Trommelrem op 30-09-2010 20:55 ]

Verwijderd

Trommelrem schreef op donderdag 30 september 2010 @ 20:54:
Zoals eerder gezegd, kunstmatige schaarste kan een product heel gewild maken. De verkopers kun je eventueel besturen met een bepaalde bonusstructuur.
Zoals gezegd heeft de shop niets aan schaarste. Gewildheid heeft in dit geval voordeel voor Apple en de iPhone an sich, maar als je mensen wegstuurt die je een iPhone kan verkopen, dan gaan ze ergens anders heen, en ben je simpelweg een klant kwijt. En die klant gaat echt niet rondbazuinen hoe leuk het is dat hij zijn iPhone niet kan krijgen, en dat hij bij die shop nee verkocht kreeg - sterker nog, dat is ook nog eens negatieve reclame.

Je punt is aardig, theoretisch, maar werkt markttechnisch niet voor de shops, en is dus, zoals gezegd, utter bollocks, een verzinsel, gebaseerd op niets dan complottheorieen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:51
Heb gisterenavond een Iphone 4 16GB gereserveerd bij Belcompany. Het was de laatste. Morgen ophalen :)
Dat dit de laatste is betekent (hoop ik) niet dat er iets mis mee is ofzo?

[ Voor 27% gewijzigd door turkeyhakan op 01-10-2010 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:25
Ooit gehoord van Out of Stock/Verkocht ??

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-10 14:48
Gisteren in T-Mobile winkel (Nijmegen) geweest om mijn iPhone i150 abo te verlengen (loopt eind december af) en daarbij een nieuwe iPhone 4 32GB te kopen. Het toestel was niet op voorraad en volgens de verkoper is er ongeveer 4 weken levertijd. Omdat ik met het toestel de winkel uit wil kunnen lopen heb ik niets gekocht of gereserveerd.

Bovendien vond ik het aanbod niet aantrekkelijk genoeg, want bestaande trouwe T-Mobile klanten moeten net zo veel bijbetalen voor een iPhone 4 als nieuwe klanten. Toen ik vroeg naar de reden, werd me verteld dat ze de enige zijn die het toestel leveren. Toen ik antwoordde dat volgens berichten Vodafone voor eind van het jaar ook de iPhone (4) gaat leveren, was zijn reactie "eerst zien en dan geloven". Een behoorlijk arrogante en klantonvriendelijke houding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:35
Dat is inderdaad een arrogante opstelling. Dat T-Mobile zelf geen acties doet, is voor steeds meer klanten een reden om de iPhone bij een ThePhoneHouse of Belcompany o.i.d. aan te schaffen. Daar betaal je hetzelfde, maar loop je wel met iPhone naar buiten. Bovendien hebben die winkels ook wat losse acties; ThePhoneHouse heeft bijvoorbeeld een actie waarbij je je oude telefoon mag inleveren en dit levert korting op. Het levert niet heel veel op, maar het is beter dan niets en wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.a.knobben
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09-2022
yes, ik heb m 32 gb pcies 2 weken gewacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
Bedankt voor de tip en inderdaad ... The Phone House in Apeldoorn had er nog een liggen. In pauze van m'n werk heen gegaan, daar mijn i150 abo verlengt en met de iPhone 32GB Zwart de duer uit gelopen.

Voor T-Mobile zelf niet zo voordelig, want The Phone House moet er ook aan verdienen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
vtpeters schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:48:
Bedankt voor de tip en inderdaad ... The Phone House in Apeldoorn had er nog een liggen. In pauze van m'n werk heen gegaan, daar mijn i150 abo verlengt en met de iPhone 32GB Zwart de duer uit gelopen.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 10:57
kan je ook met een early renewal actie naar een andere leverancier gaan dan T-Mobile? Bijvoorbeeld dus ThePhoneHouse of Belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Je kan sowieso 3mnd voor de einddatum van je contract in genoemde winkels verlengen. Je nieuwe abonnement gaat echter wel pas lopen na die einddatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Gister na 5 weken wachten mijn iPhone4 16GB ontvangen (besteld bij de KS van T-Mobile).
Wát een toestel :)

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerbek312 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:09:
kan je ook met een early renewal actie naar een andere leverancier gaan dan T-Mobile? Bijvoorbeeld dus ThePhoneHouse of Belcompany?
Kort maar krachtig : nee , alleen bij T Mobile zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
ik heb 21 augustus iphone 4 early renewal 32gb besteld en nog steeds niks van een afspraak ofzo (zakelijk via klantenservice besteld) zijn er andere die ook op deze manier dit hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Jullie zijn gek dat jullie weken gaan wachten op je Iphone :P
Ik zit sins gister op de >4 maanden voor het einde en heb het net binnen, tis zo simpel...

1 ) je pakt een telefoon ( je hebt vast wel 1 in je huis tot de iphone komt )
2 ) je belt alle The Phone House / belcomapy winkels af in de straal van 100 km van je huis
3 ) 1 van hun heeft de iphone vast wel op voorraad, bij mij was het bij de 8/13 al raak
4 ) je rijdt er heen ( ik moest dan 70 km doen.. )
5 ) je hebt je iphone, zelfde kosten/prijs als via t-mobile klantenservice, dus waarom 8 weken wachten :)

Zit nu alleen in een micro-sim dilemma snap niet wat ik er mee aanmoet, hoe te activeren of de oude nummer hierop te krijgen enzo.. 8)7 bij de folders uit de winkel of iphone info zelf staat er helemaal niks bij, dus dat doen ze dan weer erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
niet iedereen heeft zoveel vrije tijd zoals jij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rbrouwers123 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:35:
ik heb 21 augustus iphone 4 early renewal 32gb besteld en nog steeds niks van een afspraak ofzo (zakelijk via klantenservice besteld) zijn er andere die ook op deze manier dit hebben gedaan?
Ik zat in het zelfde schuitje, en heb me aangemeld bij de T Mobile forum en op een vriendelijke manier een klacht geschreven gericht aan het ordermanagement dat ik al vanaf 24-8 zit te wachten op mijn iphone en dat anderen die later hebben besteld de iphone wel al hebben ontvangen en of ze mij aub kunnen helpen . Ik heb toen een p.m van hun ontvangen en diezelfde dag is mijn status van 2 naar 3 en naar 4 gegaan. Succes ermee misschien lukt dat ook bij jou, wel altijd beleefd blijven .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
rbrouwers123 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:33:
niet iedereen heeft zoveel vrije tijd zoals jij...
Daar hebben ze dus de koopavond voor uitgevonden, voor 'drukke' mensen als u die dan nog kunnen shoppen in hun vrijetijd na hun werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 11:25
Hoe moet je eigenlijk betalen als je via de KS van t-mobile hebt besteld? Is dit aan de man die langs je deur komt of loopt dit via je t-mobile factuur?

Op het moment van spreken 4 weken geleden besteld.
Iphone 4 16 GB
ordernummer: 342xxx

Zag hierboven dat ze bij de 329xxx waren aanbeland dus kan vast niet heel erg lang meer duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Kun je cash of per pin doen maar dat alles staat nog netjes uitgelegd in de mail die je tzt krijgt. Hou iig cash 8er de hand omdat het pinapparaat soms niet werkt :)..

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:31:
[...]

kan wel, ik heb mijn renewal via pdashop gedaan 4 maanden voor de einddatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
ja maar vanaf 4 maanden voor einddatum spreek je niet meer van een "early" renewal;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:35:
[...]

Ik zat in het zelfde schuitje, en heb me aangemeld bij de T Mobile forum en op een vriendelijke manier een klacht geschreven gericht aan het ordermanagement dat ik al vanaf 24-8 zit te wachten op mijn iphone en dat anderen die later hebben besteld de iphone wel al hebben ontvangen en of ze mij aub kunnen helpen . Ik heb toen een p.m van hun ontvangen en diezelfde dag is mijn status van 2 naar 3 en naar 4 gegaan. Succes ermee misschien lukt dat ook bij jou, wel altijd beleefd blijven .
bedankt voor je info, maar waar kun je zien welke status je order heeft als zakelijke besteller? Want ik heb wel een referentie nummer ontvangen maar niks van een ordernr.? ,En ook kan ik het forum niet vinden voor het ordermanagement?

[ Voor 4% gewijzigd door rbrouwers123 op 02-10-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 20:00

Side-Kick

Timmy!

Vorige week vrijdag een iPhone 4 gereserveerd bij de T-mobile shop, vandaag bericht gekregen dat ik hem op kon komen halen. Hoezo lange levertijd :P

[ Voor 3% gewijzigd door Side-Kick op 02-10-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Morgen iPhone 4 afhalen :D
In totaal 4 weken gewacht. (4 sep besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rbrouwers123, voor je ordernummer moet je even de klantenservice bellen en om het ordermanagement een mail te sturen log je in op MyTmobile en ga je naar het T Mobile forum > iphone > besteling & levertijden iphone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 00:59:
@rbrouwers123, voor je ordernummer moet je even de klantenservice bellen en om het ordermanagement een mail te sturen log je in op MyTmobile en ga je naar het T Mobile forum > iphone > besteling & levertijden iphone 4.
Ik kan het forum echt niet vinden, zie namelijk wel tientallen forums met daarin mensen die allemaal speculeren over levertijden, maar nergens "bestelling & levertijden" om een mail te kunnen sturen aan het ordermanagement.

dus heb jij misschien een link naar het specifieke forum of email-adres van dat ordermanagement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Heb 'm eindelijk, wat een mooi ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-10 13:58
Ik weet dat het al vaker ter sprake is gekomen in dit topic, maar ik zeg het nogmaals: bestel de iphone 4 gewoon bij een telecomwinkel. Ik had afgelopen zaterdag een iphone 4 bestelt bij de phonehouse en krijg hem medio volgende week al, gebundeld met een gratis dock.

Ik had gevraagd naar de wachttijden en ik bleek dus de enigste te zijn die een reservering heeft geplaatst bij de phonehouse in Nijmegen centrum. Ik had ook al navraag gedaan bij de andere telecomzaken en ik krijg hetzelfde verhaal te horen: wekelijks worden er gewoon nieuwe aangeleverd en er zijn geen wachtlijsten meer.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innuendo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 09:00
Oeps zit ik hier helemaal in het foute topic te posten zeg!

[ Voor 90% gewijzigd door innuendo op 03-10-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rbrouwers123, meld of login op het T Mobile forum, ga bij forum overzicht helemaal naar onder bij toestel > klik iphone aan, en in dat forum de bovenste discussie klikken> en daar een bericht plaatsen gericht aan het ordermanagement en als het goed gaat krijg niet lang daarna een p.m . Je moet wel ingelogd zijn om het forum te kunnen bezoeken. Heb je klantenservice al gebeld voor je ordernummer ? Sorry ik kan geen link plaatsen, als ik die plaats dan kom je op de inlogpagina, aangezien je moet inloggen voordat je het forum kan bezoeken en een p.m kan sturen naar het ordermanagement.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Laatst online: 21:42
Toch opmerkelijk dat het via de webshop van T-mobile zo lang duurt en blijft duren. Je zou verwachten dat er een centraal punt achter zit met een grote, of de grootste voorraad, en de levertijden dan juist korter zijn dan van menig winkel of andere webshop. Zit nu bijna op 3 weken wachten, moet nog wel even geduld hebben.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat wanneer de iphone 4 in het wit leverbaar is ( januari 2011 ) dat het dan niet net zo gaat als bij de zwarte uitvoering met lange wachtlijsten en reserveringen, maar dat je hem meteen mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:59

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

Als ik mijn telefoon besteld heb voor 30 sept., maar nog niet heb, krijg ik dan nog een gratis bumper?
Of moest je die ook echt voor de 30e aanvragen?

(Ik las dat de actie liep tot 30 sept. en dat Apple daarna zou besluiten of ze daarmee door gaan?)

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xixmeister
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 16:34
Hi all!

Afgelopen zaterdag naar de T-shop geweest in mijn woonplaats om het e.e.a. na te vragen omdat ik vanaf vandaag (maandag) op mijn "4 maanden" zit. De verkoper in de winkel zei dat het geen probleem was alvast de telefoon te reserveren en dat hij er vandaag al 100 binnen had gekregen. Hij liet mij toen ook een ordner zien waarin alle bonnetjes zaten die voor mij zijn en dat viel wel mee! Hij vertelde ook dat 2/3 van de bonnen weg zijn zodra die 100 toestellen op zijn.
Uiteraard kon hij mij niet zeggen hoeveel er de volgende zaterdag binnen kwamen maar als dat er ook rond de 100 zijn dan kan ik mijn foon al ophalen binnen 1 week!!!!

Maar wat ik raar vind is het feit dat er op de site staat dat je vanaf 4 maanden online of via de helpdesk kan verlengen en vanaf 3 maanden in de winkel. De winkel waar ik was geweest (Almere, bij de KFC) deed daar totaal niet moeilijk over. Sterker nog; de medewerker bood mij aan om het toestel alvast te reserveren!

Misschien interessant voor anderen die nog een foon moeten bestellen?

Paulus de Ddoskabouter vs. de boze h4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net via T-Mobile klantenservice mijn abonnement verlengd. Kreeg in eerste instantie te horen dat ik bij zou moeten betalen voor de iPhone 4, later kreeg ik het aanbod Relax 35 (330 min of sms) + web 'n walk plus (14,95) met gratis iPhone 4 erbij. Betaal dus 5 euro per maand meer dan een I-300-abonnement, maar hoef geen 90 euro neer te leggen voor het toestel. En dat vond deze arme student wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
:-) 24 x 5 = 120

Bovendien betaal je nu per minuut en anders zou dit per seconde geweest zijn. Slim van T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:38
Flieger schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:46:
:-) 24 x 5 = 120

Bovendien betaal je nu per minuut en anders zou dit per seconde geweest zijn. Slim van T-Mobile!
Of de mensen zijn zo dom. 8)7

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik weet dat je het uiteindelijk toch wel betaalt, maar ik heb het liever verspreid dan in één keer.
En aan dat abonnement heb ik meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Vandaag naar status 3 gegaan :D
Had hem besteld op 1 september met ordernummer 337***
Toen was de levertijd 5 weken, dus woensdag hopelijk binnen eindelijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:26
dat renewel systeem he. las ergens dat je dat maar 1 keer kan doen per contract? maw ik moet nog 6 maanden wachten op mn telefoon, kan ik dan nu early renewel doen en over 1 maand ongeveer mijn iphone 4 bemachtigen. wat inhoud dat ik de laatste 5 maanden van mijn oude abbo geen early renewel meer kan doen, of ook bij ingang van het nieuwe 2 jarig contract niet meer. bvd

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:26
pinokkia schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:54:
[...]

Of de mensen zijn zo dom. 8)7
mensen zijn nooit dom! de klantenservice is juist degene die met je mee moet denken, mag je vanuit gaan! Je mag verwachten dat ze de voors en tegens eerst even op tafel leggen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-10 12:00
Weet iemand toevallig of het ook mogelijk is de t-mobile shops te mailen ? Zou graag even mailen hoeveel mensen er nog voor me staan op de lijst (Breda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
Verwijderd schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:31:
[...]

Ik heb afgelopen vrijdag bij The Phone House mijn huidige i150 abo, die eind december dit jaar afloopt, verlengd met 2 jaar. Dus 3 maanden voor einde contract verlengd bij 3de partij en niet rechtstreeks bij T-Mobile in één van hun winkels, online of via klantenservice. No problem ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

psy

clonedonkey schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:09:
Weet iemand toevallig of het ook mogelijk is de t-mobile shops te mailen ? Zou graag even mailen hoeveel mensen er nog voor me staan op de lijst (Breda)
In Sittard was het mailadres:

sittard.limbrichterstraat@t-mobile.nl

Do the math ;-)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vtpeters, ik heb geantwoord op een vraag over early renewal en niet op een normale verlenging die je kan doen 3 of 4 maanden voor het einde van je contract. Aub beter lezen en even opzoeken wat early renewal betekend voordat je gaat juichen met het "goede antwoord". :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Voor 24:00 komt er een update op het T-Mobile forum over levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt mee de levertijd, vanmorgen van 2 naar 3 doorgeschoven, neem aan eind van de week binnen. Net 4 weken (337***).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik heb een iPhone 4 16GB besteld op 3 september, nummer 341*** en eind van de middag doorgezet naar status 3. :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Bij mij is ie ook net naar status 3 gegaan (rond 23.00), wat best wel apart is want ik heb een hoger order nummer dan twee voorgaande reacties.

iPhone 4 16GB, besteld op 6 september met order nr. 344*** (verlenging, via T-Mobile online shop)

Maargoed, ik ben er wel heel blij mee :D Ik las een reactie op het T-Mobile forum van iemand die in een T-Shop had gehoord dat er een grote lading zou binnen komen en dat lijkt nu ook waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:38
Oeh, ik ben benieuwd! Heb zelf op 17 september besteld met ordernummer 36.... Kan dus ook nooit heel lang meer duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
En hier ook naar status 3 gegaan. Ordernummer is: 342xxx :) Besteld op 4 september.

@Blaim blijkbaar wel, of veel bestellingen zonder iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-10 19:35
donleone83 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 07:40:
Oeh, ik ben benieuwd! Heb zelf op 17 september besteld met ordernummer 36.... Kan dus ook nooit heel lang meer duren :)
Ik heb zelf ook op 17 September besteld, fijn om te horen dat t niet zo heel lang meer kan duren.
Alleen werkt mijn ordernummer niet, is het verstandig dat ik voor mijn niet werkende ordernummer even bel?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 16:59

Impry

Rallymedia.nl

Je krijgt geen ordernummer als je in een fysieke T-Mobile shop bestelt toch?

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-10 19:35
Ik had even wat duidelijker moeten zijn, ik heb telefonisch besteld (klantenservice).
Het contract wat ik opgestuurd heb gekregen staat een ordernummer op, dat nummer werkt niet.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Earzz schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:51:
Ik had even wat duidelijker moeten zijn, ik heb telefonisch besteld (klantenservice).
Het contract wat ik opgestuurd heb gekregen staat een ordernummer op, dat nummer werkt niet.
Het was niet zozeer een reactie op jouw post. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ms_Hyde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:10
Even een update gezien de laatste week bijna niemand zijn status en nummer meer vermeld.

Vandaag naar status 3 gegaan. Ik heb besteld op 7 September, ordernummer 346***. Hopelijk krijg ik snel een mailtje om een bezorging afspraak te maken.

MacBook Pro 2019 | Oppo Reno 2 | Panasonic Lumix TZ70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Dit is de update van het ordermanagement op het T-Mobile forum:

Update levertijden i-Phone 8 Gb, 16gb en 32gb

De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 3 oktober een i-Phone 8 gb & 32gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken.

De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 15 september een i-Phone 16gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken.

Voor alle klanten die op 4 oktober t/m heden een iPhone 8 gb & 32 gb hebben besteld geldt een "verwachte" levertijd van 4 weken.

Voor alle klanten die op 16 september t/m heden een iPhone 16 gb hebben besteld geldt "verwachte" een levertijd van 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:52
Iemand al ergens een witte iPhone 4 gespot? :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Documenten in goede staat ontvangen. Uw aanvraag is in bewerking.

Via Belnu besteld.. Vraag me af hoe lang dat gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
[helemaal verkeerde topic]

[ Voor 92% gewijzigd door Rosmalen op 05-10-2010 11:52 ]

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Earzz schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:51:
Je moet even bellen naar de KS om te vragen voor het salesnummer. Dit is anders dan het ordernummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 20:48
Heb zojuist de Phonehouse gebelt :). Ik kan vanmiddag na het werk mijn 32gb versie van de iPhone 4 ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Blaim schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:37:
Dit is de update van het ordermanagement op het T-Mobile forum:

Update levertijden i-Phone 8 Gb, 16gb en 32gb

De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 3 oktober een i-Phone 8 gb & 32gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken.

De "verwachting" is dat alle klanten die tot en met 15 september een i-Phone 16gb hebben besteld, deze week een e-mail en sms ontvangen om een afleverafspraak te maken.

Voor alle klanten die op 4 oktober t/m heden een iPhone 8 gb & 32 gb hebben besteld geldt een "verwachte" levertijd van 4 weken.

Voor alle klanten die op 16 september t/m heden een iPhone 16 gb hebben besteld geldt "verwachte" een levertijd van 6
[houdt scheldwoorden voor zich] :(

17 september een 16GB besteld. Twee dagen te laat dus en lekker 6 weken wachten. Ik neem aan dat dat niet nog 6 weken vanaf nu is, dan krijgen ze echt ruzie met me namelijk :)

Ben ook benieuwd of nummerbehoud nog gaat lukken.. Ze kunnen dat pas in gang zetten om een of andere rare reden als ik mijn bestelling ontvangen heb. Vaag verhaal. Maar ja, contract met huidige provider is al opgezegd. In het ergste geval dus een nieuw nummer. Ook wel weer lekker, ben je al die mensen die je nooit meer spreekt/ziet/smst ook weer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Svenneh schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:13:
Heb zojuist de Phonehouse gebelt :). Ik kan vanmiddag na het werk mijn 32gb versie van de iPhone 4 ophalen :D
Net ook gebeld met Phonehouse Waalwijk, die had inderdaad 32gb op voorraad. 16GB had hij er één liggen, maar die was gereserveerd.
Levering van nieuwe kon hij niets van zeggen.

BelCompany Waalwijk had geen 16gb's op voorraad. 32gb weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Welk bedrijf levert eigenlijk de telefoons af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-10 12:00
Zojuist mijn iphone4 16gb na precies 3 weken wachten op kunnen halen in de t-mobile shop :) Al met al nog vrij kort hoeven wachten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
donleone83 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:15:
[...]

[houdt scheldwoorden voor zich] :(

17 september een 16GB besteld. Twee dagen te laat dus en lekker 6 weken wachten. Ik neem aan dat dat niet nog 6 weken vanaf nu is, dan krijgen ze echt ruzie met me namelijk :)

Ben ook benieuwd of nummerbehoud nog gaat lukken.. Ze kunnen dat pas in gang zetten om een of andere rare reden als ik mijn bestelling ontvangen heb. Vaag verhaal. Maar ja, contract met huidige provider is al opgezegd. In het ergste geval dus een nieuw nummer. Ook wel weer lekker, ben je al die mensen die je nooit meer spreekt/ziet/smst ook weer kwijt.
Toen ik hem op 13 sept bestelde stond er ook een levertijd van 6 weken. Verwachtte al dat het rond de 4, misschien 5 weken zou gaan liggen.
En als ik bovenstaande posts leest gaat het nu weer hard en heb ik deze week wellicht ook een mail. Dan zou ik ook op 4 weken zitten.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
En afspraak gemaakt voor aankomende donderdag :) Gaat wel lekker snel zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ms_Hyde
Ik heb ook een afspraak gemaakt voor op donderdag. Als het levering goed gaat is het dan precies een maand na mijn bestelling, 4 weken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

weet iemand of de Iphone 4 via de UK apple site ook naar NL verstuurd word?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:31:
hallo,

alvast bedankt.
ik zou zeggen: start het bestelproces op de UK site en kijk of je NL als afleveradres kan selecteren.

Of denk even zelf logisch na (wat is het nut van verschillende stores in verschillende landen als er wereldwijd verzonden wordt? Hoe zit het met invoerrechten? Wat zou T-Mobile als enige leverancier in NL daarvan vinden?).

Of zoek het wellicht even op via Google ofzo.

Met andere woorden: doe eerst zelf moeite. Dit forum is geen vraagbaak voor dingen die je in 3 sec zelf zou moeten kunnen uitvogelen.

edit: ik zie dat het je eerste post hier is, welkom op het forum. Dit soort vragen worden hier niet zo gewaardeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door donleone83 op 06-10-2010 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:38
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:31:
hallo,

alvast bedankt.
Ja dat kan. Maar je moet eerst een adres in de UK hebben en dan sturen ze jou iphone 4 naar Nederland. Ik heb zelf een geimporteerde iphone 4 in mijn bezit.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
pinokkia schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:03:
[...]

Ja dat kan. Maar je moet eerst een adres in de UK hebben en dan sturen ze jou iphone 4 naar Nederland. Ik heb zelf een geimporteerde iphone 4 in mijn bezit.
Met andere woorden, om zijn vraag te beantwoorden: het kan niet. De Apple UK site levert niet in Nederland. Je hebt namelijk een adres in de UK nodig, zoals je zelf aangeeft. Er zijn workarounds voor, dat wel, maar het kan niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a-ha!
thnx voor de antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Mijn bij T-mobile winkel bestelde 4G 32gig die ik 5 weken geleden heb besteld duurde 4 weken voordat hij er was :)

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 06-10-2010 16:51 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Ik heb een vraagje ik heb een iPhone 4 32GB 1 jaar i150 besteld (Early-Renewal) via de T-Mobile zakelijke klantenservice, ik zou 459,= bij moeten betalen (Incl. BTW) maar hoe wordt dit betaald?

Heb hem al ontvangen en heb enkel alleen een handtekening moeten zetten.
(Had 6 september besteld en 5 oktober ontvangen)

Ik heb niks van een factuur ontvangen en ook niks aan de deur hoeven betalen ofzo?
Krijg ik een automatische incasso, staat het misschien op het 1e factuur? Of heb ik gewoon veel geluk:P?

Hoor graag jullie ervaringen

[ Voor 13% gewijzigd door rbrouwers123 op 06-10-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Die van mij komt vandaag tussen 12.00 en 15.00, heb er heel veel zin in. Voelt een beetje als kerstmis. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Laatst online: 06:39
Mediamarkt Bergen op Zoom heeft nog enkele op voorraad (gisteren nog 5 stuks om 18.00 uur). Voor diegene die niet kunnen wachten, je kan dus ook daar je abbonementje afsluiten / verlengen en je toestel meenemen. Bovenstaande geld trouwens voor de 16gb, voorraad 32gb's weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ms_Hyde
Ik heb vanmorgen mijn iPhone ontvangen. Het duurde precies 4 weken, besteld op 7 september ontvangen op 7 oktober.

Zit alleen nog steeds te wachten op de Micro sim activatie. Ik heb hem via My T-Mobile gedaan rond 10 uur vanochten en ik wacht nog steeds. Als het niet lukt ga ik later vandaag even langs een T-Mobile shop en kunnen ze hem hopelijk even activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen vrijdag ook een iPhone 4 gekocht (bij een abonnement) bij Belcompany. In Eindhoven en in Helmond hangt zelfs een blaadje op de raam met: "iPhone 4 hier op voorraad!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 sept besteld , vandaag afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag

Nou ben ik normaal nooit vrij op een ochtend behalve zondag en weet ik nog geen tijd van de aflevering.
Wat gebeurt er als ze bij mijn huis zijn en ik ben er niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinsdag verlengd bij telefoonkopen in Utrecht, 4mnd voor datum,
duurde even, maar lukte. Liep de winkel uit, moest toen nog activeren (itnes) dit lukte bij premium reseller.
helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Net een afleverafspraak gemaakt voor woensdag 13-10 (eerste mogelijkheid was di).
Aangezien je nog geen tijdsblok weet, maar op wo gezet, met de kans paar werkuurtjes op school te moeten skippen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Had een reservering staan bij de T-Mobile shop in Waalwijk, maar net via pdashop een bestelling kunnen plaatsen (i4 16GB) en hij wordt morgenmiddag bezorgd. :)
Een stuk sneller dan de 4 á 6 weken die ik bij de T-Mobile shop zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ho
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-03-2019
na lang twijfelen of ik hem zou bestellen bij t-mobile,heb ik m toch maar gewoon bij belcompany gehaald.
gewoon binnenlopen en 10 min later naar buiten met iphone 4.
nu sinds 3 okt in bezit,maar super apparaat! en blij dat ik m niet besteld had bij tmobile natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:39

AceRimmer

What a guy...

Ms_Hyde schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:13:
Ik heb vanmorgen mijn iPhone ontvangen. Het duurde precies 4 weken, besteld op 7 september ontvangen op 7 oktober.

Zit alleen nog steeds te wachten op de Micro sim activatie. Ik heb hem via My T-Mobile gedaan rond 10 uur vanochten en ik wacht nog steeds. Als het niet lukt ga ik later vandaag even langs een T-Mobile shop en kunnen ze hem hopelijk even activeren.
Heb de iPhone 4 na 5 weken ontvangen, wat ook de aangegeven levertijd was.
Gisteren om 17:45 micro sim proberen te activeren, wat dan vanochtend tussen 8:00 en 9:00 voltooid zou moeten zijn. Helaas niets...
Zojuist 1200 gebeld en het was niet doorgekomen. Aardige dame aan de lijn zou het doorgeven aan de betreffende afdeling. /me wacht af...

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op Belnuuuuu, verzend dat ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Vandaag bij The Phone House in Eindhoven naar binnen gelopen, ze hadden de 16 en 32 GB gewoon op voorraad. Mijn 3G heb ik daar achter gelaten en met een iPhone 4, incl dock, leren hoesje en screenprotector zonder enige bijbetaling weer naar buiten gelopen :D

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ms_Hyde
AceRimmer schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:02:
[...]

Heb de iPhone 4 na 5 weken ontvangen, wat ook de aangegeven levertijd was.
Gisteren om 17:45 micro sim proberen te activeren, wat dan vanochtend tussen 8:00 en 9:00 voltooid zou moeten zijn. Helaas niets...
Zojuist 1200 gebeld en het was niet doorgekomen. Aardige dame aan de lijn zou het doorgeven aan de betreffende afdeling. /me wacht af...
Vanmorgen eindelijk geactiveerd na twee maal aanvragen online. Wat bleek? Als je SMS krijg dat ze hem binnen enkele minuten gaan activeren dan moet je de oude sim uitzetten, ook de iPhone 4 uitzetten. Als je de iPhone 4 weer aanzet word de nieuwe sim geactiveerd.

Stom dat ze dat niet zetten bij instructies, heb het door zelf proberen ondekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:39

AceRimmer

What a guy...

Tegen 16:00 nog niets, nog maar via de website geprobeerd.
En ja hoor, om 17:30 ineens "no service" op de oude. Nieuwe aangezet en het werkt!

Gevolgd door 2 sms berichten dat ik sim activatie via my t-mobile heb aangevraagd, maar dat de kaart al actief is... :?

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foontje binnen na een maand wachten, levering traject keurig met sms etc, afgegeven door vriendelijke rustige jonge man, activeren probleemloos. Alleen jammer van de bumperactie, te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Om eerst even een oude quote aan te halen:
Fietsbel schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:12:
:( ^$*#@$&*@ T-Mobile, 22 augustus de iPhone 32GB telefonisch besteld met mijn verlenging en vandaag krijg ik de orderbevestiging, ik gelijk bellen om te vragen hoe lang het nog duurt: 6-8 weken!!! WTF zit ik straks 2,5 a 3 maanden te wachten op een "telefoontje" terwijl die in zoveel andere shops prima te leveren is...
Afgelopen vrijdag is de iphone 4 afgeleverd, out of the blue was mijn GSM daar. Beetje apart hoe alles is gegaan.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:40
Op dit moment zie ik geen levertijden meer op de tmobile site. Zouden ze hun achterstanden hebben weggewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Lijkt me niet.
Onlangs gaven ze nog aan dat levertijden onveranderd bleven voor diegene die hem recent besteld hebben. Nog steeds ca 4 weken.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
  • Laatst online: 21:37
Net besteld bij T-Mobile webshop I-phone 4, 16GB, levertijd 8 weken.. gelukkig heb ik geen haast, met een beetje geluk is hij er voor sinterklaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:17
Ixus74 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:46:
Net besteld bij T-Mobile webshop I-phone 4, 16GB, levertijd 8 weken.. gelukkig heb ik geen haast, met een beetje geluk is hij er voor sinterklaas.
Ik heb dan waarschijnlijk een paar minuten voor jou besteld :) Ben benieuwd wie er eerder is.

Heb jij al een account gekregen ofzo voor de T-Mobile site? Ik heb volgens mij nog niet eens een ordernummer...

[ Voor 3% gewijzigd door BobB op 12-10-2010 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Blaim schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:16:
Die van mij komt vandaag tussen 12.00 en 15.00, heb er heel veel zin in. Voelt een beetje als kerstmis. :D
Die van mij komt ook vandaag tussen 12 en 15 uur, kan niet wachten! :D

Alleen heb ik even een vraagje, ik heb de iPhone natuurlijk besteld voor de afloop datum van het Case Program maar ontvang hem nu pas. Kan ik dan nog steeds in aanmerking komen voor een gratis case?
If you ?purchased? an iPhone 4 before September 30, 2010, follow these steps to receive an iPhone 4 Bumper or a select third-party case from Apple at no charge.

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixus74
  • Laatst online: 21:37
Bobbus schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:45:
[...]

Ik heb dan waarschijnlijk een paar minuten voor jou besteld :) Ben benieuwd wie er eerder is.

Heb jij al een account gekregen ofzo voor de T-Mobile site? Ik heb volgens mij nog niet eens een ordernummer...
Ik was al klant, dus ik had al toegang tot de site het gata om een contractverlenging. Ordernummer heb ik direct bij het bestellen gekregen, de order staat nu op status 2... waarschijnlijk voor een hele lange tijd.

Succes met wachten....

[ Voor 10% gewijzigd door Ixus74 op 12-10-2010 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
Ik heb 17 september besteld en kreeg gisteravond een smsje om een leverafspraak in te plannen. _/-\o_ Nu is het bij het ministerie waar ik gedetacheerd zit geen optie om een pakketje te laten bezorgen en is het voor mij lastig om even een dag thuis te werken. Er staat duidelijk vermeld dat je het pakketje persoonlijk moet aannemen (op vertoon van legitimatie etc.). Ik lees hier echter ook dat ze hem door anderen hebben laten aannemen. Ervaringen? Vind het ook zo zonde om er een dag voor vrij te nemen.
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.