[iPhone] Levertijden - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 79.353 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W T F, heb net met T-Mobile gebeld hoelang ik nog moest wachten en met de vraag hoe het kan dat ik op 22 augustus heb besteld een hoger ordernummer heb ( 3397**) dan dat van iemand die op 30 augustus heeft besteld, zegt zij: er is iets fout gegaan met de verwerking waardoor uw order pas op 3 september is verwerkt en dat door enorme drukte ik nog rekening moest houden met 3 weken wachten. :'( Ik zeg dan loop ik wel die Bumper mis en ik heb juist vroeg besteld om nog voor 30 september in aanmerking te komen voor een Bumper. Het antwoord wat ik kreeg is : u krijgt een coupon bij uw bestelling voor een gratis Bumper en wanneer Apple geen Bumper meer gratis verstrekt vanwege het verstrijken van de actie die op 30 september afloop moest ik T Mobile maar weer eens bellen en dan zal er wel iets geregeld worden, ik hoefde me geen zorgen te maken en ze beloofde dat dat met die Bumper wel goed komt, ik hoop dat T Mobile zich hier aan houdt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:37
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:35:
ik hoop dat T Mobile zich hier aan houdt. :(
Net als bij de Web 'N Walk actie zeker? Ik denk dat je die bumper op je buik kan schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:19

VonAalscht

Raaaar

Hier ook status 3!

Besteldatum: 24 augustus
Ordernummer: 317xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 11:35:
ik hoop dat T Mobile zich hier aan houdt. :(
Mocht ik op tijd m'n telefoon binnen krijgen (kans is helaas niet te groot) om een bumper te bestellen mag je de mijne wel hebben, ik ga 'm toch niet gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ VonAalscht, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Hmm ik ben nieuw hier en ben van plan contract te verlengen met iphone over 6 dagen.
Maar je krijgt dus een nummer waarop je kan volgen wanneer de foon afgelevert word bij je dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Ik heb gebruik gemaakt van het early renewal program voor een 32GB iphone 4 met i150 abbo. Orderbevestiging gehad op 26 augustus 2010 per post. Ik heb echter geen ordernummer of iets dergelijks gekregen. Hoe zijn jullie daaraan gekomen?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuzla schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 12:49:
Hmm ik ben nieuw hier en ben van plan contract te verlengen met iphone over 6 dagen.
Maar je krijgt dus een nummer waarop je kan volgen wanneer de foon afgelevert word bij je dus?
Tip! ik zou alleen bij t-mobile zelf verlengen als je veel geduld hebt, want anders zou ik gewoon naar een winkel gaan waar ze hem op vooraad hebben en daar je abbo verlengen want dat bespaart je een hoop ergenis en tijd achter je computer om te checken of je order al vordert. Voor als je het toch wilt doen en antwoord op je vraag. Je krijgt, als je online besteld, een link in je orderbevestiging waarop je kunt klikken en waar je je orderstatus kunt volgen. Voor als je via de klantenservice telefonisch besteld, moet je naar een salenummer vragen ofzo, maar ik weet dan niet precies hoe je bij je orderstatus kunt komen. Misschien dat iemand anders dit kan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

axis schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:15:
Ik heb gebruik gemaakt van het early renewal program voor een 32GB iphone 4 met i150 abbo. Orderbevestiging gehad op 26 augustus 2010 per post. Ik heb echter geen ordernummer of iets dergelijks gekregen. Hoe zijn jullie daaraan gekomen?
Bellen naar het 0800-8104 en vragen naar je sales nummer. Daarna hier kijken:
http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
Net gebeld, heb order nr 344XXX.. Helaas niet online te tracken, geeft de melding "geen bestelling bekend".. De T-Mobile medewerker die ik net sprak snapte het ook niet, maar ik hoefde me in ieder geval geen zorgen te maken, gewoon nog een week of 2 wachten..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.a.knobben
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09-2022
op het forum van tmobile staat ook nog geen nieuw bericht vandaag,
wel een boel vragen van vele mede w8tenden.

adem in en adem uit

"geduld is een schone zaak"
maar wel lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 12:08
(september) iphone4 16gb
14e besteld.
15e order ontvangen.
19e gebeld, maar te weinig geleverd.
22e ik email gestuurd.
23e antwoord dat vrijdag opnieuw geleverd wordt.
24e gebeld, maar weer te weinig geleverd.
29e moet nieuwe levering komen (studentmobiel.nl)
29e bezorgen
30e in huis.

levertijd bedroeg 1-2 weken. en ik vind dit al te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Steven6249 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:17:
levertijd bedroeg 1-2 weken. en ik vind dit al te lang.
Dat is 2 dagen langer dan de aangegeven levertijd? Lijkt mij prima, gezien hoe lang je bij T-Mobile (extra) moet wachten..

[ Voor 1% gewijzigd door VonAalscht op 24-09-2010 15:31 . Reden: (dagen != weken) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:43

BTS

Gisteren besteld!

Ordernr: 372XXX
Nu maar afwachten tot ik wat te horen krijgen.

Max 8 weken levertijd, je moet het er maar voor over hebben.

www.highflow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.a.knobben
  • Laatst online: 15-09-2022
vorige week vrijdag besteld bij TM shop,
heb net men eerste week wachten er op zitten.

mij werdt verteld max 4 weken levertijd!

we shall see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:20:
[...]

Tip! ik zou alleen bij t-mobile zelf verlengen als je veel geduld hebt, want anders zou ik gewoon naar een winkel gaan waar ze hem op vooraad hebben en daar je abbo verlengen want dat bespaart je een hoop ergenis en tijd achter je computer om te checken of je order al vordert. Voor als je het toch wilt doen en antwoord op je vraag. Je krijgt, als je online besteld, een link in je orderbevestiging waarop je kunt klikken en waar je je orderstatus kunt volgen. Voor als je via de klantenservice telefonisch besteld, moet je naar een salenummer vragen ofzo, maar ik weet dan niet precies hoe je bij je orderstatus kunt komen. Misschien dat iemand anders dit kan vertellen.
indd, ik heb mijn contract met t-mobile verlengd (viel binnen de 4 maanden contractsvernieuwing) Bij de phonehouse mijn contract verlengd waar ze de telefoons ruim (lees binnen 3 werkdagen binnen) op voorraad hebben. Tevens heeft de PH de 2 weken regel: indien de telefoon stuk is (nergens meer op reageert oid) ruilen ze deze kosteloos om. Mijne deed het niet meer, de DFU mode werkte ook niet, naar lokale winkel , zij gingen rondje bellen wie hem op voorraad had en 10 km verder had ik hem opgepikt en oude ingeleverd. Ok, over een week kan ik er pas echt mee bellen, maar heb hem al in bezit en met wifi kan je ook een hoop O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:37
Ik heb 2 dagen gelden mijn contract verlengd bij T-mobile. Voor een Iphone 4 16GB. Alleen heeft deze een signaalverlies (death grip) door de antenne. Waarschijnlijk weten jullie dit al...

Er staat 6-8 weken levertijd voor, krijg ik de vernieuwde Iphone 4? Of omdat ik 2 dagen geleden besteld heb, de 1ste versie?

Of komt er helemaal geen nieuwe versie? Zo niet... kan ik hem vandaag nog bij de Phonehouse ophalen in mijn woonplaats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55
SeeS schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:51:
[...]

indd, ik heb mijn contract met t-mobile verlengd (viel binnen de 4 maanden contractsvernieuwing) Bij de phonehouse mijn contract verlengd waar ze de telefoons ruim (lees binnen 3 werkdagen binnen) op voorraad hebben. Tevens heeft de PH de 2 weken regel: indien de telefoon stuk is (nergens meer op reageert oid) ruilen ze deze kosteloos om. Mijne deed het niet meer, de DFU mode werkte ook niet, naar lokale winkel , zij gingen rondje bellen wie hem op voorraad had en 10 km verder had ik hem opgepikt en oude ingeleverd. Ok, over een week kan ik er pas echt mee bellen, maar heb hem al in bezit en met wifi kan je ook een hoop O+
Ben ook erg tevreden over tph. Liep tussen de middag in eindhoven eerst bij t-mobile binnen, "nee meneer nog steeds lange wachtlijst", 100m verder bij tph: "ja hoor, 32 gig op voorraad". Abonnement verlengd, 10 minuten later sta je dan weer buiten met een iphone 4 en microsim en werkende verbinding. Alles via t-mobile, alleen moet je er niet bij t-mobile voor aankloppen... Geen weken wachttijd, geen ergernis over de gebrekkige leveringsstatus, geen dag thuis voor de koerier.

[ Voor 4% gewijzigd door CopyCatz op 24-09-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:36
Zelfde hier, moest 5 weken wachten bij t-mobile, ben daarna de order geannuleerd en ben gewoon naar de Phonehouse gegaan daar lagen ze op voorraad. Inmiddels 2 weken in bezit doet het perfect, heb totaal geen last van de deathgrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Oke! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Moeilijk moeilijk.. aankomende 29ste zit ik precies op <4 maanden termijn, kan ik het dus bij TM bestellen.
Of nog maand wachten en dan in de winkels doen bij <3 maanden voor het eind.

- Bij TM nu doen + paar weken er op wachten
- Of 4 weken wachten + nog een week of 2/3 tot je het hebt bij een winkel.
Komt dus denk ik alsnog op zelfde uit lijkt het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

axis schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:50:
Net gebeld, heb order nr 344XXX.. Helaas niet online te tracken, geeft de melding "geen bestelling bekend".. De T-Mobile medewerker die ik net sprak snapte het ook niet, maar ik hoefde me in ieder geval geen zorgen te maken, gewoon nog een week of 2 wachten..
Mijn order nr. begint met exact dezelfde cijfers maar ik heb 6 september besteld. 8)7

Ik hoop 'm dus ook binnen 2 weken te ontvangen maar word niet bepaald vrolijk v/d 6-8 weken die nu op de website van T-Mobile staan. Ondertussen in alle anticipatie al een beschermfolie voor de achterkant (SGP Skin Guard YouTube: SGP Skin Guard For The iPhone 4 ) en nieuwe headset (www.dressmyiphone.nl/AIAI...er-microfoon-p-16355.html ) besteld. O+

edit: trouwens zit ik al religieus iedere ochtend de orderstatus te checken via t-mobile website.

[ Voor 5% gewijzigd door Blaim op 24-09-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 22:11
Tuzla schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:39:
Moeilijk moeilijk.. aankomende 29ste zit ik precies op <4 maanden termijn, kan ik het dus bij TM bestellen.

Zit met hetzelfde verhaal. Ben ff bij telefoonkopen.nl en bij de Phonehouse binnen gelopen en zij geven aan dat ze ook bij 4 maanden al mogen verlengen inmiddels. Misschien een goed punt om te weten, aangezien beide winkels de IPhone in de regel op voorraad hebben. (telefoonkopen.nl Amersfoort en Apeldoorn iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Na via het t-mobile nummer besteld te hebben, 4,5 week gewacht te hebben heb ik mijn iPhone NIET kunnen ontvangen. Ik was niet thuis op het moment van bezorging (2x) en nu is de bestelling geannuleerd. Ik mag dus weer van voor af aan beginnen..

Kan iemand mij een tip geven waar ik hem zo snel mogelijk kan krijgen? Zodra dit een webshop is, wil ik graag een verzending waarbij ik hem kan ophalen als ik niet thuis ben (ivm met school buiten de plaats) in plaats van annulering.

Ik ga zelf komende dagen de winkels langs in Apeldoorn en Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Bij de Phonehouse hebben ze hem misschien wel op voorraad. (hier tenminste wel)
Gewoon de lokale Phonehouse winkel binnen lopen.

Heeft iemand nog een antwoord op mijn vraag? 2 dagen geleden een Iphone besteld, deze valt dan denk ik niet onder de "gratis bumper" actie? Omdat die ongeveer in november zal aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTS
  • Laatst online: 15-09 21:43

BTS

Hoe zit het met annuleren van je bestelling?
En met het geld wat je vooruitbetaald hebt?

Dit is slechts uit nieuwsgierigheid omdat ik hier niet iets over gelezen heb.

www.highflow.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Ik heb geen geld betaald. Dit doe je pas bij de aflevering van het product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:16
Kun je eigenlijk ook bij andere winkels, dus niet T-mobile, gebruik maken van de early renewal regeling? Gewoon even uit nieuwsgierigheid hoor :)

Ondertussen bijna 3 weken in bestelling en nog niets.

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 20:24
4-6 weken en ik krijg mijn iPhone 4, weet iemand of ik dan ook nog zon gratis case erbij krijg?
Besteld bij T Mobile

• axis
Taenadar schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 20:54:
Kun je eigenlijk ook bij andere winkels, dus niet T-mobile, gebruik maken van de early renewal regeling? Gewoon even uit nieuwsgierigheid hoor :)

Nope, volgens coolblue (pdashop/smartphoneshop) niet, en kun je dat alleen bij T-Mobile zelf regelen.. Anders had ik waarschijnlijk al een telefoon in mijn handen gehad :(

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
axis schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 08:43:
[...]

Nope, volgens coolblue (pdashop/smartphoneshop) niet, en kun je dat alleen bij T-Mobile zelf regelen.. Anders had ik waarschijnlijk al een telefoon in mijn handen gehad :(
Taenadar schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 20:54:

Dit kan wel! Alleen kan dit maar maximaal 3 maanden van tevoren en bij T-Mobile 4 maanden. Of noemen jullie het dan geen early renewal meer?

In retrospect, it was inevitable

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:40

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Sommige mensen kregen telefonisch via T-Mobile betere deals dan in winkels. Als het voor de wachttijd toch niet uitmaakt zou ik eerst even bellen. De actie met gratis web'n'walk lijkt afgelopen te zijn maar misschien kun je nog andere korting krijgen. Zorg wel voor een papieren bevestiging. :P

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• axis
-Cyril- schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 10:39:
[...]

[...]

Dit kan wel! Alleen kan dit maar maximaal 3 maanden van tevoren en bij T-Mobile 4 maanden. Of noemen jullie het dan geen early renewal meer?
Early renewal is dat je eerder dan 4 maanden voor het einde van je contract verlengd..

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Zoals Hertog ook zegt.
Altijd bellen, goede kans dat ze je een betere korting geven bij T-Mobile dan elders. Ik heb nergens een gelijkwaardig aanbod kunnen regelen maar wilde ook niet van mijn Flex af wat het extra moeilijk maakte. Was overal (veel) duurder.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

iPhone 4 32 Gb
Besteld: 24 augustus
Status 3: 24 of 25 september *O*

Verder weet ik nog niets. Maar 4 à 5 weken klopt dus aardig.

Weet iemand wat er nu gaat gebeuren?

Edit: m'n ordernummer is 3193**.

[ Voor 9% gewijzigd door SqueakyClean op 25-09-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05-2024
HIer afgelopen vrijdag 32Gb gekregen
6weken gewacht.
Zakelijk abonnement handtekening zetten en klaar, (kan ook iemand anders doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:16
axis schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 11:41:
[...]

Early renewal is dat je eerder dan 4 maanden voor het einde van je contract verlengd..
Inderdaad. Mijn vraag is dus: Kan je eerder dan de 4 maanden voordat je contract afloopt verlengen bij een fysieke winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVisitoR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07-2021

TheVisitoR

Holly it is......

Wat betreft het verlengen bij 4maanden.....

Relax abo van mijn broertje "vervalt/verviel" pas rond de 10e van januari 2011.

Vorige week heeft hij met 1 jr. verlengd naar een i-150 abo + €359,= voor toestel.
Bij telefoonkopen.nl hadden ze die gewoon vorige week nog op voorraad (Vlaardingen).

Bij te betalen bedrag voor het toestel vond hij te duur en ik wilde een Iphone 4.
Dus hij heeft nu mijn 3GS 32gb en ik de Iphone 4 16gb.

Als ik niet verkeerd reken is dat ±4 maanden van tevoren EN niet bij T-mobile zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Laatst online: 12-09 11:27
Zo dat is goed om te weten, weet iemand of ergens de iPhone 4 op voorraad is in de buurt van Rotterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Mazzel hoor :-) hier in lwd ook geprobeerd te verlengen, maar helaas. kreeg melding dat dat niet mogelijk was (4 maand van tevoren ipv 3 maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezorian
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:49
1,5 week geleden mijn iPhone 4 besteld, met een ordernummer 250xxxx. Nu kan ik het ordernummer niet zien op de bestelstatus pagina van T-Mob en vind het nogal raar dat andere mensen al in de 3xxxxx reeks zitten, ben nu aan het bellen met T-Mob (wachtrij) maar ben benieuwd of dit positief of negatief is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 07:15
Ik lig echt krom van het lachen als ik weer mensen zie die weer weken moeten wachten.. Kijk is verder dan je neus lang is mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezorian
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:49
Dezorian schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:55:
1,5 week geleden mijn iPhone 4 besteld, met een ordernummer 250xxxx...
Dus een verkeerd ordernummer gekregen van T-Mob, mijn huidige nummer: 3615XX, status nummer 2. Let the waiting begin :)
mikevdzanden schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:08:
Ik lig echt krom van het lachen als ik weer mensen zie die weer weken moeten wachten.. Kijk is verder dan je neus lang is mensen!
verklaar u nader, ipv dit nietszeggend bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
ik heb 428XXX
heb wel via studentmobiel.nl
misschien dat ik daarom zo'n hoog ordernummer heb.
14 september besteld, vandaag bezorgen(helaas is niemand thuis vandaag).

iig kan ik 2weken niet eens volhouden. Pluim voor hen die al WEKEN wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
oohja, het is wel leuk dat jij dat zegt, maar voor welke prijs heb jij hem gekregen?
mijn totaalbedrag is €750,- en daar zit echt alles ingerekend (toestel,wnw,25relax online,opstartkosten en verzendkosten). in een actieperiode.

en sommige moeten nou eenmaal verlengen en zullen het er maar mee moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik ben erachter gekomen dat je inderdaad beter ergens anders heen kan dan direct bij tmobile zelf.

Zij gaven namelijk aan dat er 6 weken wachttijd is en ze pas het abbo kunnen aanvragen wanneer de phone binnen is. Laat ik nu nummerbehoud willen; zit ik dus met een opzegtermijn van 4 weken voor mijn huidige provider.
Totaal: 10 weken voordat ik hem heb en dat hij werkt.
Dat is mij dus te lang, zeker omdat ik echt van mijn huidige model (een HTC Touch diamond) afwil.

Dus maar even in de stad alhier (Almere) rondgelopen en bij de Phonehouse hadden ze toevallig nog een 32GB model liggen die ik direct mee kon nemen.
Dus over 4 weken wordt het abbo actief en heb ik ca 6 weken wachttijd omzeild.

Dus op dit moment zit ik nog met een hele dure Ipod Touch :P (naast mijn huidge 2gen ipod touch)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

nhimf schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:56:
Ik ben erachter gekomen dat je inderdaad beter ergens anders heen kan dan direct bij tmobile zelf.
Bij de winkels zou ik het inderdaad niet doen. Als je via de klantenservice verlengt gaat het echter wel direct in en wordt je bestelling voor de iPhone meteen geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Voor sommigen is een goeie deal belangrijker dan een korte wachttijd 8)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
mensen; bij belcompany kun je vanaf 4 maanden. maar wachttijd voor 16GB is 3 weken, en 32GB is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 06:29
Ik heb nu een abbo bij Vodafone, op my vodafone staat dat de einddatum van mijn contract 26 april 2011 is. Weet iemand of ik dit kan afkopen zodat ik met nummerbehoud kan overstappen naar een iPhone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

VonAalscht schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:52:
[...]

Bij de winkels zou ik het inderdaad niet doen. Als je via de klantenservice verlengt gaat het echter wel direct in en wordt je bestelling voor de iPhone meteen geplaatst.
Maar ik deed geen verlenging, maar een nieuw abbo, dus dan kom ik netjes acher in de rij :-)
Anyway, sneller dan dit gaat me nergens lukken, dus ik vind het prima zo :-)
Ik heb nu een abbo bij Vodafone, op my vodafone staat dat de einddatum van mijn contract 26 april 2011 is. Weet iemand of ik dit kan afkopen zodat ik met nummerbehoud kan overstappen naar een iPhone 4?
Bij KPN/Hi kan dit, maar volgens mij betaal je dan gewoon je abbo in een keer af, ipv per maand.
Dus stel je moet nog 10 maanden a 30 euro doen, betaal je in een keer 300 euro en ben je ervan af.

Ik neem aan dat dit bij Vodafone hetzelfde zal zijn.
Bel ze gewoon op met die vraag en je weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Zo, SMS van AMP gehad met het verzoek een afleverafspraak te maken. Eerstvolgende mogelijkheid (morgen!) kwam mij niet uit, dan maar op woensdag gezet. Prima geregeld vanuit AMP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier al de iPod Touch (4G) uit een (niet online) winkel gehaald? Zit zelf (ongeduldig idd) te wachten tot ik me Xando GiftCard kan gebruiken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Heb bij t-mobile gecancelled, en ben in zwolle naar de belcompany gegaan, daar een 32GB black gehaald :-) hoera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonAalscht schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:53:
Zo, SMS van AMP gehad met het verzoek een afleverafspraak te maken. Eerstvolgende mogelijkheid (morgen!) kwam mij niet uit, dan maar op woensdag gezet. Prima geregeld vanuit AMP :)
Wat was je salesnummer? Gefeliciteerd met de afspraak. Ik ben nog wachtende :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:24:
[...]

Wat was je salesnummer? Gefeliciteerd met de afspraak. Ik ben nog wachtende :).
Salesnummer: 317xxx
Besteldatum: 24-08
Status 3: 24-09
Leverdatum: 29-09 (maar had 28-09 kunnen zijn); al met al een week of 5 dus.

Ow; zorg er voor dat je micro sim op tijd binnen is; ik heb nog steeds geen sim ontvangen, moet er nu zelf achteraan gaan bij een T-Mobile winkel..

[ Voor 19% gewijzigd door VonAalscht op 27-09-2010 19:12 . Reden: Status 3 datum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanmarchal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 21:01
Ik las laatst dat de nieuwe bestellingen een microsim meegeleverd krijgen dus waarschijnlijk hoef je er ook niet achteraan maar wat ik mij afvroeg, wanneer had jij status 3 gekregen?
VonAalscht schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:57:
[...]

Salesnummer: 317xxx
Besteldatum: 24-08
Leverdatum: 29-09 (maar had 28-09 kunnen zijn); al met al een week of 5 dus.

Ow; zorg er voor dat je micro sim op tijd binnen is; ik heb nog steeds geen sim ontvangen, moet er nu zelf achteraan gaan bij een T-Mobile winkel..

||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

VonAalscht schreef op maandag 27 september 2010 @ 16:53:
Hier ook de afspraak gemaakt voor woensdag.

Maar ik dacht dat je kon kiezen voor een tijd. Ik kan wel kiezen welke dag (woensdag was de eerste mogelijkheid) maar zie helaas geen tijden erbij staan. Heb jij wel een tijd kunnen kiezen, of moet jij het ook afwachten.

Ik laat 'm iig. maar komen op m'n werk. Hoef ik er ook geen vrij voor te nemen.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn order nummer was 322***, vandaag naar status 3, woensdag bezorgt,
ik heb veel aan dit topic gehad, ik hoop jullie ook aan dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Laatst online: 12-09 11:27
Vandaag mijn iPhone gehaald bij Saturn Zuidplein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
axis schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:15:
axis schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:50:
Vandaag sms gehad van de koerier, via het web een afspraak gemaakt om morgen te laten bezorgen op mijn werk.. Als het goed is krijg ik nu voor 21:00 uur een sms'je met het tijdblok.. (en zo niet moet ik zorgen dat er geld en een id van me klaarligt op de zaak, ben de ochtend weg naar een afspraak).

[ Voor 20% gewijzigd door axis op 27-09-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Yes :),

25.08.2010 besteld via t-mobile klantenservice na 4 weken 5 dagen nu eindelijk status 3 !
Particulier - Verleng Iphone 4 16gb. Verwachte levertijd bij bestellen was 3-4 weken..

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of er ergens in Belgie al iPhones op voorraad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Bij studentmobiel.nl is de iPhone 4 32Gig gewoon op voorraad. Daar bestellen dus als je hem snel in huis wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Vandaag een winkel binnengewandeld en de iPhone 4 direct meegekregen. Wel met moeite hoor, ze wilden me afschepen met dat hij was uitverkocht.

Als ze dat tegen jou ook zeggen: Gewoon doorzeuren. Apple probeert schaarsheid te faken om het hipheidsgehalte hoog te houden. Er is genoeg voorraad in de winkels. Briljante marketingstrategie, maar wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPhone 32Gb is afgelopen vrijdag bezorgd. Order nummer was 332***.

besteld op 31 augustus
afgeleverd op 24 september

Bezorging had ook al op woensdag of donderdag plaats kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Afspraak met AMP is gemaakt, 30 september zal de iPhone 4 16GB op mijn adres afgeleverd worden. Eigenlijk is die van mijn broer, dus ik moet zijn legitimatie hebben. Hij zelf krijgt mijn (oude) 3GS. Betere deal kon ik zelf ook niet verzinnen inderdaad 8)7..

Ik heb ook al een microsimkaart. Als ik die ga activeren via internet, is dat dan een direct gegeven? Of kost het een aantal uur voor de activatie voltooid is?

Ik kan overigens ook mijn oude simkaart knippen, als ik echt uren moet wachten op activatie doe ik dat denk ik liever..

edit: overigens, ik neem aan dat de simlock op de iPhone een carrierlock is? En dat ik dus iedere T-mobile simkaart kan gebruiken?

[ Voor 11% gewijzigd door Dannydekr op 28-09-2010 13:20 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
In sommige winkels hebben ze een simkaart knipper. Je kunt je oude simkaart met zo'n apparaat tot microsim knippen.

De lock is inderdaad een providerlock, geen offer- of simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
Voor de ochtend iPhone geleverd door AMP, nice! Bijgeleverde sim-kaart in de iPhone gestopt, geactiveerd via de my-t-mobile pagina, en een paar uur later is ie dan geactiveerd (er staat een tijdschema op de activatiepagina, paar uur wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de t-mobile site staat geen levertijd meer bij de iPhone4. Er stond eerst een levertijd van 6-8 weken. Het is er nu blanco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
axis schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:14:
Voor de ochtend iPhone geleverd door AMP, nice! Bijgeleverde sim-kaart in de iPhone gestopt, geactiveerd via de my-t-mobile pagina, en een paar uur later is ie dan geactiveerd (er staat een tijdschema op de activatiepagina, paar uur wachten).
Bij de belcompany deden ze in 10 minuten activeren :o. ach, zolang je hem maar kunt gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

t valt me op dat ineens weer veel meldingen binnenkomen van mensen die 'm van AMP hebben ontvangen of een afspraak hebben gemaakt.

Vorige week hoorde je vrijwel niemand die 'm ontvangen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 22:29
iPhone 4 16GB ca. 2 weken levertijd bij Phone House
iPhone 4 32GB 0 tot 2 weken levertijd bij Phone House
Hier in het noorden tenminste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:04
ik mag gelukkig december pas een nieuwe. iig geen gedoe met die levertijden, al ben ik wel jaloers op degene die hem nu al hebben!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Monkeydancer schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:21:
Net de klantenservice gebeld om mijn contract te verlengen. Ik vroeg eigenlijk wat ze mij konden aanbieden en ik kreeg een rare kulverhaal. Ik vroeg alleen wat mijn opties waren en ik kreeg te horen over de iphone 4 dat de korting al verwerkt zit in het abonnement en ik geen toestelkorting kon krijgen. Terwijl ik notabene 2 jaar geleden wel korting kreeg bij een verlenging bij hetzelfde abonnement? en nieuwe klanten hetzelfde abonnement kunnen afsluiten voor dezelfde prijs? Kun je net zo goed naar een telefoonzaak gaan. Daar krijg je tenminste nog een gratis dock...of kun je nog een veel betere abonnement samenstellen. Ik ben inmiddels al 6 jaar klant en ik vind het maar een raar verhaal.

Uiteraard weet ik dat de iphone 4 gewild is en er een groot tekort heerst, dus heb ik ook maar tegelijkertijd geinformeerd naar de samsung galaxy is. Ook hier weer hetzelfde: het maakt niet uit of je verlengd, je krijgt eigenlijk geen kortingen meer als vaste klant bij een verlenging.

Dus kort samengevat: het verlengen van je abonnement levert geen kortingen meer op bij t-mobile. Je kunt net zo goed afwachten totdat vodafone de iphone 4 aanbiedt en daar een nieuw abonnement afsluiten. Het overzetten van je telefoonnummer stelt tegenwoordig ook niks meer voor...
dit verhaal komt me bekend voor want ik heb mijn abo ook verlengd.

T-Mobile heeft de aflopen periode flink wat korting uitgedeeld aan zowel bestaande als nieuwe klanten (o.a gratis inet gehele contractduur) Ik denk dat de "promotie potje" op is of dat ze laatste beetje promotie in december er tegen aan gooien zodat ze nog goede resultaten behalen in 2010:)

ik heb mijn abo dus verlengd met relax 35 / w&w std / 1 jaar / iphone 4 16gb = 290eu :)

levertijd 4 - 6 weken maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
Iphone4 16GB - verlenging
status 1/2 - 25.08.2010 (besteld)
status 3 - 27.09.2010
status 4 - 28.09.2010
status 5 - 30.09.2010 (eerste mogelijkheid)

Besteld i.c.m. 2 jarig RelaxOnline25 + Web'n'Walk Plus €24,90 per maand
Kosten Iphone4 16GB € 79,95

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

26-8 verlenging relax 16gb via telefoon met nummer 323*** vandaag op status 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appel22 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:53:
Iphone4 16GB - verlenging
status 1/2 - 25.08.2010 (besteld)
status 3 - 27.09.2010
status 4 - 28.09.2010
status 5 - 30.09.2010 (eerste mogelijkheid)

Besteld i.c.m. 2 jarig RelaxOnline25 + Web'n'Walk Plus €24,90 per maand
Kosten Iphone4 16GB € 79,95
27-08-2010 iphone4 16gb - verlenging

waar kan ik mijn status bekijken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:27:
[...]

27-08-2010 iphone4 16gb - verlenging

waar kan ik mijn status bekijken??
hier

je salesnummer invoeren, postcode en huisnummer -> voila

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tc-Chub schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:56:
Bij studentmobiel.nl is de iPhone 4 32Gig gewoon op voorraad. Daar bestellen dus als je hem snel in huis wil!
Ik vraag om Belgie omdat ik geen T-Mobile wil ;-)

Zo maar eens emailen naar wat Apple Resellers in het Oosten van Vlaanderen...

• Trommelrem
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:47:
[...]

Ik vraag om Belgie omdat ik geen T-Mobile wil ;-)

Zo maar eens emailen naar wat Apple Resellers in het Oosten van Vlaanderen...
Ze zullen altijd zeggen dat ze geen voorraad hebben om het fake schaarsheidfactor hoog te houden. In Nederlandse winkels helpt het om door te blijven zeuren, dan krijg je hem gewoon meteen mee uit voorraad ook al zeggen ze dat er geen voorraad is. In Belgie is dat wellicht ook het geval.

In Parijs zijn ze doorgaans wel op voorraad en zeggen ze ook of er voorraad is of niet. Is iets verder dan Belgie, maar het is prima te doen vanuit Nederland. Let er wel op dat je gaat na de levering en voordat de bus vol Nederlandse vrijwilligers gaat. Als de bus gaat dan zijn ze meteen uitverkocht. Het verdient aanbeveling om beide winkels in Parijs even te bellen voordat je gaat en om ook uit te zoeken wanneer die bus gaat.

Op de zwarte markt zijn ze in Belgie overigens altijd op voorraad. Waarschijnlijk komen die direct uit de "fake" voorraad van de winkels.

[ Voor 6% gewijzigd door Trommelrem op 29-09-2010 08:38 ]

Verwijderd

27-08-2010 iphone4 16gb - verlenging vandaag status 3 :)

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Jongens toch.
Ik loop gewoon (zonder aankondiging of afspraak of enig wat dan ook) de plaatselijke Phone House binnen, en vraag, wat kan jij mij vertellen over de iPhone 4?

Hij gaf doodleuk antwoord, dat ik hem heb, maar wat wil je verder weten? Ik liep vrolijk de winkel uit met een iPhone 4 zwart 32GB, en zodra ik thuis was als een malle dat ding activeren. :P

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Trommelrem schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:38:
[...]

Ze zullen altijd zeggen dat ze geen voorraad hebben om het fake schaarsheidfactor hoog te houden. In Nederlandse winkels helpt het om door te blijven zeuren, dan krijg je hem gewoon meteen mee uit voorraad ook al zeggen ze dat er geen voorraad is. In Belgie is dat wellicht ook het geval.

[...]

Op de zwarte markt zijn ze in Belgie overigens altijd op voorraad. Waarschijnlijk komen die direct uit de "fake" voorraad van de winkels.
Beetje paranoide? Want een kunstmatige schaarste bij winkels heeft een nogal hoog buitenaardse wezens gehalte.
Waarom zouden winkels zeggen dat ze 'm niet op voorraad hebben? Die gasten willen alleen maar verkopen en verdienen er niets aan door te doen alsof ze 'm niet hebben. Raak je alleen maar klanten kwijt...

En zo te horen kan je elke willekeurige telefoonwinkel binnenlopen en met een iPhone naar buiten lopen...

Dus geen verhalen verzinnen over een door winkels hooggehoude schaarste. Apple misschien, maar winkels zeker niet.

[ Voor 16% gewijzigd door SqueakyClean op 29-09-2010 11:07 ]

Verwijderd

even een vraag over orderstatus, wanneer je status op 3 staat hoeveel tijd zit er ongeveer tussen voordat die naar 4 gaat en een sms / email van AMP kan verwachten?

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:14:
even een vraag over orderstatus, wanneer je status op 3 staat hoeveel tijd zit er ongeveer tussen voordat die naar 4 gaat en een sms / email van AMP kan verwachten?
Bij mij was dat vrijdag eind van de ochtend status 3, maandagochtend SMS van AMP

• Abominabilis
  • Laatst online: 09-05-2019
Mijn iphone word vandaag geleverd.

ik heb gehoord dat hij rond het middag uur geleverd word 14-16 uur.

dus dat word maar afwachten wanneer er aangebeld word.

• VonAalscht

VonAalscht

Raaaar

Telefoon + SIM net ontvangen :). Zou tussen 11:10 en 14:10 komen, was er rond 11:30. Nog wel een "probleem" dat m'n rijbewijs meer voorletters bevat dan de naam op zijn lijstje, en vervolgens weigerde z'n PIN-automaat..

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:14:
Bij mij ook vrijdag of zaterdag naar status 3 en maandag een sms/email van AMP.

Vanmorgen stipt 08:00 op m'n werk afgeleverd!

• Shark.Bait
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 13:50

Shark.Bait

deze zin geen werkwoord.

Eduardboon schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:14:
Heb bij t-mobile gecancelled, en ben in zwolle naar de belcompany gegaan, daar een 32GB black gehaald :-) hoera!
aah, ik vroeg me al af wanneer jij je uit je lijden verlost zou worden ;)

gefeli.

Nikon, Fujifilm en Apple zooi

Verwijderd

Wie kan of helpen ? Ik heb een mail van amp gekregen met een code die ik op hun site moet invullen voor een bezorgafspraak te maken . Maar welke order nummer moet ik intoetsen ? De code die ik ook op de site van T mobile gebruik of de code die ik 3 weken terug bij de bevestigingsbrief heb ontvangen, die code verschilt namelijk .

• stefanmarchal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 21:01
In de mail van AMP staat ook een order nummer deze dien je hiervoor te gebruiken. Ook staat er een link waardoor je direct ingelogd bent.
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 18:23:
Wie kan of helpen ? Ik heb een mail van amp gekregen met een code die ik op hun site moet invullen voor een bezorgafspraak te maken . Maar welke order nummer moet ik intoetsen ? De code die ik ook op de site van T mobile gebruik of de code die ik 3 weken terug bij de bevestigingsbrief heb ontvangen, die code verschilt namelijk .

||

• Dannydekr
EDIT: nevermind, zie zojuist dat de levertijd er op staat:

Tijdvak: tussen 08:00 en 09:35 uur

Enigszins uitslapen zit er dus niet in :)

[ Voor 111% gewijzigd door Dannydekr op 29-09-2010 22:50 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Verwijderd

stefanmarchal schreef op woensdag 29 september 2010 @ 18:59:
In de mail van AMP staat ook een order nummer deze dien je hiervoor te gebruiken. Ook staat er een link waardoor je direct ingelogd bent.

[...]
Bedankt de link werkte, de code 's niet . Heb gelukkig wel een afspraak kunnen maken voor maandag.

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:58
Iemand enig idee wat op dit moment ongeveer de levertijd is van de iphone is de winkels van t-mobile ? Heb die van mij 2,5 week geleden besteld en zou toen ongeveer 4 weken duren. Vroeg me af of mensen hem misschien net hebben vanuit de store en hoe lang die moesten wachten ?! Weet ik wanneer ik hem ongeveer krijgt/of het dus sneller gaat als hun zeggen of niet :)

• nhimf

nhimf

FlasHie_FlaSh schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:00:
[...]

dit verhaal komt me bekend voor want ik heb mijn abo ook verlengd.

T-Mobile heeft de aflopen periode flink wat korting uitgedeeld aan zowel bestaande als nieuwe klanten (o.a gratis inet gehele contractduur) Ik denk dat de "promotie potje" op is of dat ze laatste beetje promotie in december er tegen aan gooien zodat ze nog goede resultaten behalen in 2010:)

ik heb mijn abo dus verlengd met relax 35 / w&w std / 1 jaar / iphone 4 16gb = 290eu :)

levertijd 4 - 6 weken maximaal.
Nou bij t-mobile krijg je dan blijkbaar dezelfde kortingen als nieuwe klanten.
Bij Hi (waar ik nu nog zit) krijg je als bestaande klant alleen maar meer korting als je extreem veel belt.
Iemand, zoals ik, die weinig belt, maar wel netjes altijd op tijd betaald krijgt de grote middelvinger en _minder_ korting dan nieuwe klanten.

Waarom zou je dan nog loyaal blijven aan je provider als je minder wordt gewaardeerd dan nieuwe klanten.

• Niekjurjens
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-01-2021
Vandaag eindelijk status 3 en 4 gekregen. Afspraak gemaakt voor aanstaande dinsdag.

Iphone4 16Gb
T-mobile verlenging
Ordernr.: 329***
Besteld: 29-8

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Niekjurjens schreef op donderdag 30 september 2010 @ 18:28:
Vandaag eindelijk status 3 en 4 gekregen. Afspraak gemaakt voor aanstaande dinsdag.

Iphone4 16Gb
T-mobile verlenging
Ordernr.: 329***
Besteld: 29-8
Jeuj, gefeliciteerd. Was dit de eerst mogelijke afspraak?

Ik moet nog ff wachten, denk ik. 6 september besteld (16gb), nu status 2 met order. nr 344***

• Niekjurjens
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-01-2021
Nee eerste afspraak kon maandag, alleen heb ik dan al andere afspraken jammergenoeg :P...

• Dannydekr
Ter afsluiting van mijn aanwezigheid in dit topic: vanmorgen stond de koerier netjes om kwart voor 9 aan de deur. Dat hij mijn ID kaart kreeg in plaats van die van mijn broer, viel hem niet eens op :P

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.