Wat is jullie ervaring met AMP wat betreft hun afspraken? ik krijg de 4 maandag tussen 8 en 9:30 in de ochtend. Uitstekend, maar maken ze dat ook vaak waar?
Ik denk dat ik maar stop dit topic te volgen, waar het op neer komt is: verleng je bij t-mobile dan ben je de sjaak en mag je een maand wachten.
tips zijn: wanneer je nog maar 3 maanden overhebt aan contract ipv 4, verleng dan niet bij t-mobile zelf, maar bij een shop als belcompany of thephonehouse, daar zijn meestal wel iPhone's op voorraad en hoef je niet belachelijk lang te wachten.
tips zijn: wanneer je nog maar 3 maanden overhebt aan contract ipv 4, verleng dan niet bij t-mobile zelf, maar bij een shop als belcompany of thephonehouse, daar zijn meestal wel iPhone's op voorraad en hoef je niet belachelijk lang te wachten.
Bij mij wel.vgroenewold schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 19:06:
Wat is jullie ervaring met AMP wat betreft hun afspraken? ik krijg de 4 maandag tussen 8 en 9:30 in de ochtend. Uitstekend, maar maken ze dat ook vaak waar?
Levering was vanochtend ca 9.45 bij een tijdblok van 8.15-11.15
Uiteraard, dat wisten we wel. Het topic is vooral interessant voor mensen die nu een iPhone kopen en willen weten of ze nu nog steeds 4 weken hoeven te wachten danwel langer/korter. En uiteraard is het goed te leren dat je het de volgende keer anders moet doen.Eduardboon schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 21:21:
Ik denk dat ik maar stop dit topic te volgen, waar het op neer komt is: verleng je bij t-mobile dan ben je de sjaak en mag je een maand wachten.
Mis ik nou wat of heeft t-mobile ineens de internet acties per direct beeindigd icm relax abo??
Kreeg vrijdag nog gratis web en walk of web en walk plus voor 4,95......
Nu nergens meer te vinden
Ik ben ook wel benieuwd hoe dit zit!fast_ray schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 23:50:
Mis ik nou wat of heeft t-mobile ineens de internet acties per direct beeindigd icm relax abo??
Nou dan wacht ik geduldig nog ff tot ze weer een actie hebben, vond het met die actie wel interessant om een iphone 4 te nemen icm relax 25 voor 19,95 en WenWplus voor 4,95 en dan een sms bundel, dan betaal je een normaal bedrag in tegenstelling tot die veel te dure iphone abo's.
Nu die 4,95 ineens weer 14,95 is stikken ze maar in hun iphone!! Scheelt ff €240!
Wel beetje vaag want bij elke webwinkel stond dat de actie liep tot 01-10-2010....
Nu die 4,95 ineens weer 14,95 is stikken ze maar in hun iphone!! Scheelt ff €240!
Wel beetje vaag want bij elke webwinkel stond dat de actie liep tot 01-10-2010....
Verwijderd
Even een vraagje, kan je orderstatus alleen op werkdagen veranderen of ook in het weekend? Kan het veranderen van je status alleen op bepaalde uren of dagdeel, of op elk uur van de dag ?
Dat is het juist tot een paar we(e)k(en) terug kreeg je bij de T-Mobile Klantenservice nog behoorlijke korting (bij een verlenging) die nergens anders te krijgen was. Dat was voor veel mensen (en ook voor mij) de reden om toch bij T-Mobile zelf te verlengen. Het heeft mij € 211,27 bespaard (buiten het voordeel van onbeperkt minuten meenemen), daar wil ik wel vier weken voor wachten.Eduardboon schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 21:21:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Afgelopen vrijdag avond kreeg ik het smsje/emailtje: mijn IPhone zou zaterdag ochtend tussen 8.00 en 9.30 uur geleverd worden!
Dus ik die volgende morgen om 7.50 uit mijn bed en ik zag mezelf al weer tot een uur of 10 op de bank zitten te wachten op het pakketje. Maar nee, om 7.58 belt de koerier met de melding: "Ik sta voor uw deur maar er doet niemand open". Wat bleek, hij stond bij het verkeerde huisnummer (zo'n toevoeging aan je huisnummer brengt altijd verwarring
). Blijkbaar had ie dus ook al mn buren wakker gemaakt
. Na de beste man aanwijzingen te hebben gegeven stond ie precies om 8.00 uur voor mijn deur!
. Ze rijden dus wel op tijd daar bij AMP. Wel jammer dat ie het pinapparaat uit z'n handen liet vallen, wat er voor zorgde dat ik moest wachten tot ie dat weer in elkaar had gezet. Maar met de gedachte in mijn hoofd dat ik dat pakketje uit z'n handen mocht pakken boeide dat mij niet
.
Lang verhaal kort: Ik heb een IPhone 4 32GB
.
Oh ja, vergeet ik het bijna te melden. Ik heb er 5/6 weken op moeten wachten dus je kan je voorstellen dat ik er gelijk mee aan de slag wilde. De simkaart kun je bij T-mobile echter in het weekend niet activeren. Je kunt er wel gewoon de aanvraag voor doen via My T-Mobile maar alle aanvragen die ze in het weekend krijgen, worden op maandagochtend pas geactiveerd. Heb gelukkig wel WiFi thuis, dus daar was ik mee gered. Later las ik dan wel weer dat je ook via de klantenservice je simkaart kan activeren, maar dat las ik pas rond 18.00 uur 's avonds dus toen was het te laat. Heb dus ook geen idee of ie dan ook gelijk geactiveerd wordt.
Zo, en nu verlaat ik dit topic
Dus ik die volgende morgen om 7.50 uit mijn bed en ik zag mezelf al weer tot een uur of 10 op de bank zitten te wachten op het pakketje. Maar nee, om 7.58 belt de koerier met de melding: "Ik sta voor uw deur maar er doet niemand open". Wat bleek, hij stond bij het verkeerde huisnummer (zo'n toevoeging aan je huisnummer brengt altijd verwarring
Lang verhaal kort: Ik heb een IPhone 4 32GB
Oh ja, vergeet ik het bijna te melden. Ik heb er 5/6 weken op moeten wachten dus je kan je voorstellen dat ik er gelijk mee aan de slag wilde. De simkaart kun je bij T-mobile echter in het weekend niet activeren. Je kunt er wel gewoon de aanvraag voor doen via My T-Mobile maar alle aanvragen die ze in het weekend krijgen, worden op maandagochtend pas geactiveerd. Heb gelukkig wel WiFi thuis, dus daar was ik mee gered. Later las ik dan wel weer dat je ook via de klantenservice je simkaart kan activeren, maar dat las ik pas rond 18.00 uur 's avonds dus toen was het te laat. Heb dus ook geen idee of ie dan ook gelijk geactiveerd wordt.
Zo, en nu verlaat ik dit topic
Zooo, hier is tie ook binnen. AMP houdt zich echter niet aan de afspraak! 7:50 ipv tussen 8:00 en 9:30. 
Beetje dom dat ze aangeven bij my t-mobile te kunnen activeren en dit dan vervolgens niet kan, heerlijk he, goede organisatie.
Beetje dom dat ze aangeven bij my t-mobile te kunnen activeren en dit dan vervolgens niet kan, heerlijk he, goede organisatie.
[ Voor 38% gewijzigd door vgroenewold op 20-09-2010 08:45 ]
Nou hier ben ik nog aan het wachten op AMP 
Beste <Shark.Bait>,
Hierbij bevestigen wij het tijdvak van de bezorgafspraak voor uw T-Mobile bestelling.
Tijdvak: tussen 08:00 en 10:20 uur
Leverdag: 20-09-10
Oh well, zit op mijn werk, dus genoeg te doen...
-al was ik hier om 7:45, je weet maar nooit, maar toch wel errug vroeg
Beste <Shark.Bait>,
Hierbij bevestigen wij het tijdvak van de bezorgafspraak voor uw T-Mobile bestelling.
Tijdvak: tussen 08:00 en 10:20 uur
Leverdag: 20-09-10
Oh well, zit op mijn werk, dus genoeg te doen...

[ Voor 12% gewijzigd door Shark.Bait op 20-09-2010 08:55 ]
Nikon, Fujifilm en Apple zooi
Pfft ik ben door de eerste 2 weken van de levertijd heen en ik moet eigenlijk dit topic niet meer volgen want ik word er zwaar ongeduldig van.

Verwijderd
@Shark.bait en @Blaim, wanneer hebben jullie de bestelling geplaats en wat was je ordernummer ?
Weet je wat nou vreemd is. Ze staan nog gewoon op http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen-relax.htmlJacquesTrekhaak schreef op zondag 19 september 2010 @ 11:41:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd hoe dit zit!
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Verwijderd
Ja, ze staan er wel maar de prijzen zijn verhoogd, bij w&w krijg je geen korting meer en een maand geleden koste de iphone 4 16 gb met een Relax 25 met w&w standaard maar €109,- nu kosten ze € 239,-.psy schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:10:
[...]
Weet je wat nou vreemd is. Ze staan nog gewoon op http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen-relax.html
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2010 10:37 ]
Ja dat is waar dat heb ik ook zien veranderen (het was wel raar dat het toestel goedkoper werd als je web&walk wat gratis was erbij pakte...), maar volgens mij is de web&walk gratis actie wel voorbij. Die vind ik bijna nergens meer. Door mijn getwijfel loop ik nu voor de tweede keer een grote korting mis. Kan ik denk ik nog beter mijn oude Flex abo gaan verlengen lol...
[ Voor 23% gewijzigd door psy op 20-09-2010 10:39 ]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Heeft even geduurd, maar eindelijk bestelling gedaan met borderlinx!!
Heeft iemand ervaring met hoe lang de bestelling ongeveer duurt uit engeland? Is het echt 3 weken, of komt hij bij sommige mensen ook eerder? Mijn 3gs valt bijna uit elkaar dus i need him (L)
Heeft iemand ervaring met hoe lang de bestelling ongeveer duurt uit engeland? Is het echt 3 weken, of komt hij bij sommige mensen ook eerder? Mijn 3gs valt bijna uit elkaar dus i need him (L)
32GB versie, 10 sept geplaatst, ordernummer 352xxx en hij is nu al 1 uur te laat met afleveren (als ie al ooit komt)Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:40:
@Shark.bait en @Blaim, wanneer hebben jullie de bestelling geplaats en wat was je ordernummer ?
Had ik ook... ik zat twee weken geleden iedere dag al hoopvol elke dag m'n orderstatus te checken en ik sta nog steeds op 2.Blaim schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:15:
Pfft ik ben door de eerste 2 weken van de levertijd heen en ik moet eigenlijk dit topic niet meer volgen want ik word er zwaar ongeduldig van.
Hopelijk ben ik deze week aan de beurt om naar 3 te gaan (319 met 32Gb). Als het pas volgende week is, is het ook niet erg, als ik 'm maar voor 30 september in m'n handen heb... voor de gratis case natuurlijk!
Verwijderd
10 september - 20 september = 10 dagen. Vrij snel! Hoop voor je dat je hem vandaag krijgt.Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:25:
@shark.bait je hebt maar 2 weken hoeven wachten ?
Damn, binnen twee weken is echt niet normaal snel.... Shark Bait zal dr wel vriendjes hebben... 
Of is een hele goede klant (die dus veel opbrengt).
Ik heb zelf op 10-09 besteld. Bij mij gaf het ook 3 weken aan (levering 1-10-2010 Naar borderlinx) Maar een vraagje aan pruimenpit: Hoe heb jij betaald? Bij mij is er (tot nu toe) nog niks afgehaald van de creditcard.pruimenpit schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:44:
Heeft even geduurd, maar eindelijk bestelling gedaan met borderlinx!!
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
nope, geen vriendjes, en ik heb meestal al mijn belminuten nog. Men belt mij meer en ik heb een 2e foon met een mooier nummer. Maar ws is het feit dat hij nog niet geleverd is kan betekenen dat ik een nieuwe afspraak moet maken en weer 7 dagen moet wachten.Jobbie schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:30:
Damn, binnen twee weken is echt niet normaal snel.... Shark Bait zal dr wel vriendjes hebben...
Die 2 weken klinken interessant. Ik heb vanochtend de iPhone 4 binnen gekregen en heb helaas last van een camera die het niet tot nauwelijks doet. Gebeld en zowaar zonder moeite een vervangend toestel toegestuurd gekregen, binnen 2 weken zou deze er moeten zijn aangezien het een andere pool is (speciaal voor deze gevallen). Tot die tijd kan ik dit toestel blijven gebruiken, hetgeen niet normaal is maar dat kan niet anders vanwege de micro-sim. Dus mede dankzij de micro-sim, verloopt vervanging gewoon zoals het hoort.
Je bent zeker erg lief geweest... een vroeg Sinterklaascadeautje...! 3 weken vind ik nl. ook erg netjes.Shark.Bait schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:14:
[...]
nope, geen vriendjes, en ik heb meestal al mijn belminuten nog. Men belt mij meer en ik heb een 2e foon met een mooier nummer. Maar ws is het feit dat hij nog niet geleverd is kan betekenen dat ik een nieuwe afspraak moet maken en weer 7 dagen moet wachten.
Ik moet maar onthouden "geduld is een schone zaak"! Maar eigenlijk kan ik niet meer wachten!!!
In de voorwaarden staat toch dat je een gratis case krijgt:Jobbie schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:26:
[...]
*knip*
Als het pas volgende week is, is het ook niet erg, als ik 'm maar voor 30 september in m'n handen heb... voor de gratis case natuurlijk!
Klanten die vóór of op 30 september 2010 een iPhone 4 kopen in (i) een Apple Retail Store, (ii) de Apple Online Shop of (iii) bij een geauthoriseerde Apple iPhone wederverkoper, komen in aanmerking voor een gratis iPhone 4 Bumper of andere beschermhoes.
Klanten dienen binnen dertig
(30) dagen na de aanschafdatum van de iPhone 4 een aanvraag daartoe indienen bij Apple.
Aanschafdatum is ongelijk aan uitleverdatum, dus ik neem aan dat wanneer je hem op 1 oktober geleverd krijgt dit geen probleem moet opleveren, of zijn hier andere ervaringen mee???
Nee, want het is nog maar 20-09.Cai schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:45:
[...]
Aanschafdatum is ongelijk aan uitleverdatum, dus ik neem aan dat wanneer je hem op 1 oktober geleverd krijgt dit geen probleem moet opleveren, of zijn hier andere ervaringen mee???
39
Gaven ze dat niet aan tijdens de bestelling? Want het is vrij bekend dat T-Mobile lang wachten betekent. Je kan overigens gewoon annuleren hoor.Fietsbel schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:12:
^$*#@$&*@ T-Mobile, 22 augustus de iPhone 32GB telefonisch besteld met mijn verlenging en vandaag krijg ik de orderbevestiging, ik gelijk bellen om te vragen hoe lang het nog duurt: 6-8 weken!!! WTF zit ik straks 2,5 a 3 maanden te wachten op een "telefoontje" terwijl die in zoveel andere shops prima te leveren is...
22 Augustus besteld en vandaag een orderbevestiging? Klinkt alsof je order ergens is blijven hangen? Ik had m'n orderbevestiging 2 dagen later binnen (op 24 augustus besteld).Fietsbel schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:12:
^$*#@$&*@ T-Mobile, 22 augustus de iPhone 32GB telefonisch besteld met mijn verlenging en vandaag krijg ik de orderbevestiging, ik gelijk bellen om te vragen hoe lang het nog duurt: 6-8 weken!!! WTF zit ik straks 2,5 a 3 maanden te wachten op een "telefoontje" terwijl die in zoveel andere shops prima te leveren is...
Verwijderd
bij de Telefoonkopen.nl winkel (zwolle)
Belcompany Zwolle
Phonehouse zwolle..
Optie1 Borne..
hebben ze zowel nog 16gb als de 32gb op voorraad leverbaar.. vandaag een 16gb gekocht!
had ook al een galaxy S i9000. allebei echt super toestellen!!
Belcompany Zwolle
Phonehouse zwolle..
Optie1 Borne..
hebben ze zowel nog 16gb als de 32gb op voorraad leverbaar.. vandaag een 16gb gekocht!
Ik zou iig. even bellen hoe het kan dat je nu pas de bevestiging krijgt en wat ze er aan kunnen doen.Fietsbel schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:12:
Ze kunnen je nl. voorrang geven en als alles goed was gegaan, had je 'm waarschijnlijk deze of volgende week gehad...!
Belletje kan wonderen doen (wel rustig blijven!

Als Apple zelf aangeeft dat je na 30 september niet automatisch in aanmerking komt voor een case, verwacht ik dat ze dan de app offline halen.Cai schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:45:
[...]
In de voorwaarden staat toch dat je een gratis case krijgt:
Klanten die vóór of op 30 september 2010 een iPhone 4 kopen in (i) een Apple Retail Store, (ii) de Apple Online Shop of (iii) bij een geauthoriseerde Apple iPhone wederverkoper, komen in aanmerking voor een gratis iPhone 4 Bumper of andere beschermhoes.
Klanten dienen binnen dertig
(30) dagen na de aanschafdatum van de iPhone 4 een aanvraag daartoe indienen bij Apple.
Misschien kan je de app downloaden via iTunes. Dat heb ik nog niet geprobeerd.
[ Voor 40% gewijzigd door SqueakyClean op 21-09-2010 09:29 ]
hee
ik heb de 14e (september) mijn iphone 4 besteld op studentmobiel.nl
ik meen dat ik die gratis web n walk actie heb.
weet iemand wanneer die actie nou daadwerkelijk is gestopt? (niet dat ik er ineens buiten val ofzo, want op mijn order staat €9,95 web n walk)
heeft iemand enig idee? ik zag namelijk ook eind vorige week dat het weer de volle prijs was.
nog iets. maandag wordt hij geleverd (zeggen ze), maar dan ben ik op mijn werk. mag ik daar iemand anders voor machtigen die betaald/tekent?
Groeten!
ik heb de 14e (september) mijn iphone 4 besteld op studentmobiel.nl
ik meen dat ik die gratis web n walk actie heb.
weet iemand wanneer die actie nou daadwerkelijk is gestopt? (niet dat ik er ineens buiten val ofzo, want op mijn order staat €9,95 web n walk)
heeft iemand enig idee? ik zag namelijk ook eind vorige week dat het weer de volle prijs was.
nog iets. maandag wordt hij geleverd (zeggen ze), maar dan ben ik op mijn werk. mag ik daar iemand anders voor machtigen die betaald/tekent?
Groeten!
Dat is mooi, mijn baas wil een Iphone 4g en ik moest met spoed naar eentje op zoek. Ik ga maar eens de Belcompany bellen in Zwolle. Daar werk ik vlak bij.Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:53:
bij de Telefoonkopen.nl winkel (zwolle)
Belcompany Zwolle
Phonehouse zwolle..
Optie1 Borne..
Ik lees nu op hun site:
Terwijl je wel de optie hebt om hem los te kopen.LET OP!! DE IPHONE4 IS ALLEEN VERKRIJGBAAR IN COMBINATIE MET EEN ABONNEMENT EN KAN NIET LOS UITGELEVERD WORDEN!
Heb je hem met abonnement gekocht? Ik moet hem los hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door Binnetie op 21-09-2010 09:55 ]
Kan je 'm in NL los kopen dan? Ik dacht dat je sowieso in NL een abo erbij moest afsluiten.
Los & sim-lock vrij koop je 'm volgens mij alleen buiten NL (BelgIië, Frankrijk, Engeland, Italië, etc.)
Los & sim-lock vrij koop je 'm volgens mij alleen buiten NL (BelgIië, Frankrijk, Engeland, Italië, etc.)
Maar los staat hij erop voor €729,00. Dan zorg je toch als shop dat je de optie 'los kopen' niet geactiveerd hebt staan?
Ik heb 2 iPhone 4's met Vodafone besteld bij Phoneshop.nl. 5 september besteld, 17 september bezorgd.
De levertijd is daar echter afhankelijk (uiteraard) van bv nummer-migratie, de provider en de vermelde levertijd. De communicatie is niet geweldig maar het is uiteindelijk allemaal gelukt.
De levertijd is daar echter afhankelijk (uiteraard) van bv nummer-migratie, de provider en de vermelde levertijd. De communicatie is niet geweldig maar het is uiteindelijk allemaal gelukt.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
hmm, ja, t-mobile is lang wachten helaas, alsnog jammer dat ik de keuze had: 5 weken wachten bij tmobile, of een maand wachten en dan hopen dat hij bij een dealer nog op voorraad is.
Ik zou is bellen. Wellicht maken ze een uitzondering, maar ik zou het niet verwachten.Binnetie schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:03:
Maar los staat hij erop voor €729,00. Dan zorg je toch als shop dat je de optie 'los kopen' niet geactiveerd hebt staan?
Ligt het aan mij, of is er al een tijdje geen status verandering (2 naar 3) gemeld hier?
Net T-Mobile gebeld (vandaag precies 4 weken geleden besteld maar nog steeds status 2), uiteraard kunnen ze niks voor me betekenen..
Net T-Mobile gebeld (vandaag precies 4 weken geleden besteld maar nog steeds status 2), uiteraard kunnen ze niks voor me betekenen..
Verwijderd
Ik had hem 20 augustus besteld en toen zou het 3-4 weken duren.
Vorige week nog niet binnen. Toen ha dik hem bij de Belcompany besteld en bij T-Mobile geannuleerd.
Althans, de T-Mobile shop aan de Spuistraat in Den Haag kan niet goed leveren.
Vorige week nog niet binnen. Toen ha dik hem bij de Belcompany besteld en bij T-Mobile geannuleerd.
Althans, de T-Mobile shop aan de Spuistraat in Den Haag kan niet goed leveren.
gisteren opgebeld naar T-mobile, bleek dat die koerier pipo het adres niet kon vinden. (groot kantoor gebouw met 300 mensen blijkt onvindbaar).
Afijn, andere afspraak gemaakt voor vandaag. Gisterenavond na 21:00 kreeg ik een SMSje dat hij tussen 11:35 en 14:20 zou komen.
Hij is net geweest en my precious ligt hier nu aan de oplader.
12 dagen ipv 5 weken. Toppie.
Afijn, andere afspraak gemaakt voor vandaag. Gisterenavond na 21:00 kreeg ik een SMSje dat hij tussen 11:35 en 14:20 zou komen.
Hij is net geweest en my precious ligt hier nu aan de oplader.

12 dagen ipv 5 weken. Toppie.
De actie van de Web 'N Walk Plus voor 4,95 is afgelopen, toch?
Vorige week in de T-Mobile shop een aanbieding gekregen: Relax (niet Relax Online!) 45 (€ 45,00 p/m), 1.000 smsjes (€ 9,95) en Web 'N Walk Plus (€ 4,95) = € 59,90 per maand.
Losse iPhone 32GB: € 99,95.
Relax is betalen per seconde en Relax Online is betalen per minuut.
Toen in de shop gelijk de bestelling van de iPhone gedaan, maar de verlenging kon nog niet geregeld worden. Dit wordt pas op papier gezet op het moment dat de iPhone binnen is. Nu lijkt inmiddels de actie van Web 'N Walk Plus dus afgelopen te zijn en dat maakt het een stuk minder interessant... Nu krijg ik dus iets aangeboden en aan de hand daarvan bestel ik iets, maar op het moment van leveren is e.e.a. wellicht veranderd. Is dit een normale gang van zaken (bij T-Mobile)?
Vorige week in de T-Mobile shop een aanbieding gekregen: Relax (niet Relax Online!) 45 (€ 45,00 p/m), 1.000 smsjes (€ 9,95) en Web 'N Walk Plus (€ 4,95) = € 59,90 per maand.
Toen in de shop gelijk de bestelling van de iPhone gedaan, maar de verlenging kon nog niet geregeld worden. Dit wordt pas op papier gezet op het moment dat de iPhone binnen is. Nu lijkt inmiddels de actie van Web 'N Walk Plus dus afgelopen te zijn en dat maakt het een stuk minder interessant... Nu krijg ik dus iets aangeboden en aan de hand daarvan bestel ik iets, maar op het moment van leveren is e.e.a. wellicht veranderd. Is dit een normale gang van zaken (bij T-Mobile)?
Ik vraag mij dus precies hetzelfde af. ik heb ook vorige week een iphone besteld, maar voor mij zijn de tarieven (van internet) ook veranderd. hoe zit dat nou?Flieger schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:48:
Dat is wel de normale gang van zaken als je bij de T-Mobile shop bestelt. Een maat van me kreeg van de medewerkers te horen dat ze, wanneer je in de winkel verlengd, je contract verlengen tegen de op dat moment geldende voorwaarden. En op dat moment houdt in wanneer de telefoon binnen is...Flieger schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:48:
Is dit een normale gang van zaken (bij T-Mobile)?
Overigens hoort die discussie hier thuis lijkt me
Leuk dat als je belt en je zegt: mijn status is nog 2, terwijl mij beloofd was dat ik de phone binnen een week zal krijgen, de miepjes van de klantenservice je dan niet willen helpen.. nja, was een poging waard.
Verwijderd
Ik sta al 4 weken op status 2, en lees dat er meerdere personen met een hogere ordernummer wel al naar status 3 zijn gegaan ofwel het toestel al hebben ontvangen ??Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 23:23:
Even een vraagje, kan je orderstatus alleen op werkdagen veranderen of ook in het weekend? Kan het veranderen van je status alleen op bepaalde uren of dagdeel, of op elk uur van de dag ?
Wat is jouw ordernummer (eerste 3 cijfers)?Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:08:
[...]
Ik sta al 4 weken op status 2, en lees dat er meerdere personen met een hogere ordernummer wel al naar status 3 zijn gegaan ofwel het toestel al hebben ontvangen ??
Voor de geïnteresseerden, gisteren de iPhone 4 16 GB besteld bij www.mobiel-internet.nl en morgen komt ie binnen 
Ze hebben er nog genoeg op voorraad
Verzending gaat trouwens via TNT-Post
Ze hebben er nog genoeg op voorraad
Verzending gaat trouwens via TNT-Post
[ Voor 12% gewijzigd door MitchellOnline op 21-09-2010 18:38 ]
frapant he, dat sommige mensen hem binnen 2 weken al krijgen, terwijl andere al 1.5 maand wachten. vreemd zaakje.
Verwijderd
@VonAalscht, mijn nummer begint met 3397. @MitchelOnline, nadeel bij TNT POST is dat ze geen bezorgtijd aangeven waardoor je als je pech heb van 08.00u tot 21.30u kan wachten tot die eindelijk wordt bezorgt.
Bij Vakatel in Zwolle (www.vakatel.nl) zijn ze ook op voorraad zag ik. De 16 gb zwart en de 32 gb zijn direct leverbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door Binnetie op 21-09-2010 21:23 ]
Ik heb vorige week mijn iPhone 4 16GB ontvangen vanuit Engeland (via Borderlinx). Was allemaal snel en soepel:
22 aug: Borderlinx account aangemaakt
22 aug: Online besteld bij Apple store UK
24 aug: Bestelbevestiging ontvangen van Apple (verwachte levertijd 13 sept)
10 sept: Pakket verstuurd van Apple naar Borderlinx
13 sept: Pakket ontvangen bij Borderlinx
13 sept: Verzendkosten Borderlinx betaald
14 sept: Pakket verzonden vanaf Borderlinx naar Eindhoven
15 sept: Pakket afgeleverd bij mij in Eindhoven
Daarna heb ik even een Nederlandse adapter gehaald + heb met de Hi servicedesk gebeld om een micro-sim aangevraagd. Je kunt wel alleen bellen om die simkaart aan te vragen. Online is deze niet te bestellen en in de Hi winkel kunnen ze alleen nieuwe micro-simkaarten uitgeven voor 'internet op je laptop'.
Na het bellen lag-ie trouwens ook netjes binnen twee dagen bij mij op de deurmat, maar je moet het maar even weten.
22 aug: Borderlinx account aangemaakt
22 aug: Online besteld bij Apple store UK
24 aug: Bestelbevestiging ontvangen van Apple (verwachte levertijd 13 sept)
10 sept: Pakket verstuurd van Apple naar Borderlinx
13 sept: Pakket ontvangen bij Borderlinx
13 sept: Verzendkosten Borderlinx betaald
14 sept: Pakket verzonden vanaf Borderlinx naar Eindhoven
15 sept: Pakket afgeleverd bij mij in Eindhoven
Daarna heb ik even een Nederlandse adapter gehaald + heb met de Hi servicedesk gebeld om een micro-sim aangevraagd. Je kunt wel alleen bellen om die simkaart aan te vragen. Online is deze niet te bestellen en in de Hi winkel kunnen ze alleen nieuwe micro-simkaarten uitgeven voor 'internet op je laptop'.
Na het bellen lag-ie trouwens ook netjes binnen twee dagen bij mij op de deurmat, maar je moet het maar even weten.
Tocht nog maar eens naar T-mobile gebeld, want was benieuwd wanneer ik de telefoon eindelijk kan verwachten. 24 augustus besteld, kon zo'n 5 weken duren. De dame aan de lijn vertelde me dat ik deze week of volgende week gebeld of gemaild wordt door een bezorger om een afspraak te maken. Ben benieuwd
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ik heb op 7 September mijn contract verlengd via T-Mobile webshop, 16GB zwart order numeer 346***. De volgende dag al naar status 2. Ik heb gewoon de iPhone abbo 150 genomen zoals ik nu al heb met mijn 3G.
Ik lees in dit topic dat je je abbo zelf kan samenstellen en niet persee de iPhone abbonement moet nemen, klopt dat?
Ik lees in dit topic dat je je abbo zelf kan samenstellen en niet persee de iPhone abbonement moet nemen, klopt dat?
MacBook Pro 2019 | Oppo Reno 2 | Panasonic Lumix TZ70
Dat klopt :-) maar jij zult volgende of de week erna wel naar 3 gaan, dan krijg je je toestel al.Ms_Hyde schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:06:
Ik heb op 7 September mijn contract verlengd via T-Mobile webshop, 16GB zwart order numeer 346***. De volgende dag al naar status 2. Ik heb gewoon de iPhone abbo 150 genomen zoals ik nu al heb met mijn 3G.
Net een iPhone 4 16 GB opgehaald bij telefoonkopen.nl in Venlo. Daar is nog voorraad.
Duistere praktijken!Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 18:08:
[...]
Ik sta al 4 weken op status 2, en lees dat er meerdere personen met een hogere ordernummer wel al naar status 3 zijn gegaan ofwel het toestel al hebben ontvangen ??
Maar dr zit gewoon geen logica in. Het gros wacht 5 weken en een enkeling krijgt hem binnen 2 weken... Niet je hoofd over breken en gewoon rustig blijven wachten... Als je 'm hebt, ben je allang vergeten hoe lang je erop hebt moeten wachten...
Ik moet ook geduld hebben, ook al is het erg moeilijk...

En al die gasten die 'm in de winkel kopen, boeien niet... die hebben niet zo'n goede deal als wij, die direct bij T-Mobile hebben besteld!
[ Voor 10% gewijzigd door SqueakyClean op 22-09-2010 14:13 ]
Die hebben exact dezelfde deal.. ik heb ook 170 euro moeten betalen voor mijn 16GB iPhone 4.Jobbie schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:12:
[...]
Duistere praktijken!![]()
Maar dr zit gewoon geen logica in. Het gros wacht 5 weken en een enkeling krijgt hem binnen 2 weken... Niet je hoofd over breken en gewoon rustig blijven wachten... Als je 'm hebt, ben je allang vergeten hoe lang je erop hebt moeten wachten...
Ik moet ook geduld hebben, ook al is het erg moeilijk...
En al die gasten die 'm in de winkel kopen, boeien niet... die hebben niet zo'n goede deal als wij, die direct bij T-Mobile hebben besteld!
ondertussen al genoeg geld voor de 32GB versie, maar ben bang dat wanneer ik dat telefonisch wijzig, ik weer opnieuw 5 weken kan gaan wachten
Bij telefonisch wijzigen wordt je order er uit gehaald en een nieuwe aangemaakt (ik had eerst een abonnement gekozen dat niet de voordeligste was), dus lijkt me niet handig in jouw geval.Eduardboon schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:52:
[...]
Die hebben exact dezelfde deal.. ik heb ook 170 euro moeten betalen voor mijn 16GB iPhone 4.
ondertussen al genoeg geld voor de 32GB versie, maar ben bang dat wanneer ik dat telefonisch wijzig, ik weer opnieuw 5 weken kan gaan wachteniemand ervaring mee?
zal wel ff bellen en vragen of het met spoed kan ofzo, post zo het resultaat welVonAalscht schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:05:
[...]
Bij telefonisch wijzigen wordt je order er uit gehaald en een nieuwe aangemaakt (ik had eerst een abonnement gekozen dat niet de voordeligste was), dus lijkt me niet handig in jouw geval.
Verwijderd
16 September besteld, 363XXX. Iphone 4 32GB
Al na 1 dag Status 2. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren ? Iemand enig idee ?
Al na 1 dag Status 2. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren ? Iemand enig idee ?
Met spoed een iPhone 4 32GB omdat je een nieuwe order wilt plaatsen en je oude wilt annuleren? Ik ben benieuwd!Eduardboon schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:09:
[...]
zal wel ff bellen en vragen of het met spoed kan ofzo, post zo het resultaat wel

In retrospect, it was inevitable
Zo gebeld, en heb nu een nieuwe order geplaatst, wanneer ik hem binnen 3 weken niet heb wordt hij geannuleerd en mag ik meteen naar belcompany te leeuwarden of zwolle stappen om een toestel op te halen-Cyril- schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:20:
[...]
Met spoed een iPhone 4 32GB omdat je een nieuwe order wilt plaatsen en je oude wilt annuleren? Ik ben benieuwd!
Ik kreeg te horen dat de actie vroeg tijdig is gestopt, hij zou eigenlijk lopen tot oktober. Het kost schijnbaar teveel geld, 2 jaar gratis internet. Als mondeling een dergelijke actie is toegezegd, is dat toch bindend?Flieger schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:48:
Maak afspraken altijd zwart op wit, het liefst met handtekening en dergelijke
Wat met mondelinge afspraken heb ik een slechte ervaring
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Kun je dat niet beter gelijk doen? Dan heb je de telefoon morgen al bijvoorbeeld.Eduardboon schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:21:
[...]
Zo gebeld, en heb nu een nieuwe order geplaatst, wanneer ik hem binnen 3 weken niet heb wordt hij geannuleerd en mag ik meteen naar belcompany te leeuwarden of zwolle stappen om een toestel op te halen. prima!
Zojuist SMS gehad om een afleverafspraak te maken, maandag was de eerste dag dat dit kon. Maandag it is dus
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Verlenging aangevraagd in augustus ergens, bevestigingsbrief is in ieder geval van 22 augustus. Ordernummer begint met 008.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Uuh oke? Dat kan je ook gewoon nu al doen hoor. Worden ze heust niet boos op bij T-MobileEduardboon schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:21:
[...]
Zo gebeld, en heb nu een nieuwe order geplaatst, wanneer ik hem binnen 3 weken niet heb wordt hij geannuleerd en mag ik meteen naar belcompany te leeuwarden of zwolle stappen om een toestel op te halen. prima!
In retrospect, it was inevitable
Er is in die zin niets toegezegd. Wat er gezegd is, is dat de aanbieding afhankelijk is van de op het moment van leveren lopende acties. Met de gratis internet actie was T-Mobile goed bezig en ik kan me voorstellen dat veel mensen hier gebruik van (hadden) willen maken. Die hebben nu een iPhone besteld en bij levering blijkt het verhaal ineens anders. Dat levert een hoop gezeur op, lijkt me.gravy schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:07:
[...]
Ik kreeg te horen dat de actie vroeg tijdig is gestopt, hij zou eigenlijk lopen tot oktober. Het kost schijnbaar teveel geld, 2 jaar gratis internet. Als mondeling een dergelijke actie is toegezegd, is dat toch bindend?
Dat is mijn insteek ook. Ik ga binnenkort ook terug om e.e.a. te bespreken en dan wel iets op papier mee te krijgen.Kobus Post schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:14:
Maak afspraken altijd zwart op wit, het liefst met handtekening en dergelijke
Hebben meer mensen dit dan? Ik zie alleen gravy iets vragen over de geldigheid van telefonische afspraken. Ik heb mijn verlenging ook telefonisch afgesproken maar kreeg enige dagen later al een brief waarin alles werd bevestigd, inclusief de '100% korting 24 maanden lang'.Flieger schreef op woensdag 22 september 2010 @ 21:54:
[...]
Er is in die zin niets toegezegd. Wat er gezegd is, is dat de aanbieding afhankelijk is van de op het moment van leveren lopende acties. Met de gratis internet actie was T-Mobile goed bezig en ik kan me voorstellen dat veel mensen hier gebruik van (hadden) willen maken. Die hebben nu een iPhone besteld en bij levering blijkt het verhaal ineens anders.
Ik kan pas 13 oktober verlengen bij een externe retailer helaas. dus vandaar. in ieder geval is mijn wachttijd nu max. 3 weken :-).Tc-Chub schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:39:
[...]
Kun je dat niet beter gelijk doen? Dan heb je de telefoon morgen al bijvoorbeeld.
zal rond 12 oktober gewoon bij de belcompany even een iPhone reserveren.
Ik denk van wel. Voor de duidelijkheid: dit betreft een verlenging/bestelling in een T-Mobile Shop, dus niet via de klantenservice of online. Toen ik in de shop was, waren er meer mensen die door de 'Web 'N Walk actie' geïnteresseerd waren in de iPhone i.c.m. verlenging. Die mensen krijgen allemaal bericht als de iPhone binnen is en vervolgens de mededeling dat de abonnementskosten zo'n 10 Euro hoger zijn in de maand zodra ze de telefoon afhalen. Als je dan weigert, moet je nog 4,95 administratiekosten betalen ook.Hertog schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:11:
[...]
Hebben meer mensen dit dan? Ik zie alleen gravy iets vragen over de geldigheid van telefonische afspraken. Ik heb mijn verlenging ook telefonisch afgesproken maar kreeg enige dagen later al een brief waarin alles werd bevestigd, inclusief de '100% korting 24 maanden lang'.
Zie je, echt geen touw aan vast te knopen het T-Mobile ordersysteem. Volgens mij zijn ze ergens bij de 200 begonnen, zijn er nu mensen die in de 360 zitten en dan komt er ineens iemand met 008...Hertog schreef op woensdag 22 september 2010 @ 19:33:
Verlenging aangevraagd in augustus ergens, bevestigingsbrief is in ieder geval van 22 augustus. Ordernummer begint met 008.

Echt super vreemd!
Waar zijn trouwens de status meldingen gebleven. Echt al een paar pagina's heel weinig status 3 meldingen gezien...
[ Voor 11% gewijzigd door SqueakyClean op 23-09-2010 09:03 ]
Dat is wel bizar ja. Als je in de shop verlengt krijg je dus ook geen papieren bevestiging thuis? Misschien eens kijken of je met z'n allen een klacht kunt indienen anders..Flieger schreef op donderdag 23 september 2010 @ 08:50:
[...]
Ik denk van wel. Voor de duidelijkheid: dit betreft een verlenging/bestelling in een T-Mobile Shop, dus niet via de klantenservice of online. Toen ik in de shop was, waren er meer mensen die door de 'Web 'N Walk actie' geïnteresseerd waren in de iPhone i.c.m. verlenging. Die mensen krijgen allemaal bericht als de iPhone binnen is en vervolgens de mededeling dat de abonnementskosten zo'n 10 Euro hoger zijn in de maand zodra ze de telefoon afhalen. Als je dan weigert, moet je nog 4,95 administratiekosten betalen ook.
Het scheelt ook nog welke versie je bestelt denk ik. Nummer 352 hierboven had een 32 GB versie besteld, die zijn wat minder zeldzaam volgens mij. Ik heb hem in augustus besteld en krijg hem nu, maandje wachten, precies zoals toen aangegeven stond en volgens mij ook wel redelijk gemiddeld, voor een 16 GB model.Jobbie schreef op donderdag 23 september 2010 @ 08:57:
[...]
Zie je, echt geen touw aan vast te knopen het T-Mobile ordersysteem. Volgens mij zijn ze ergens bij de 200 begonnen, zijn er nu mensen die in de 360 zitten en dan komt er ineens iemand met 008...
Nee, ze zeggen simpelweg dat er niets af te spreken is en dat je ze nergens op vast kunt pinnen. Het komt er dus op neer dat je een iPhone besteld en dan bij levering pas gaat bepalen met welk abonnement en onder welke voorwaarden je een contract sluit. Ik hoop dat er hier meer mensen zijn die in eenzelfde situatie zitten zodat er inderdaad misschien collectief iets kunt. Het kan natuurlijk ook erg positief uitvallen als er een scherpe aanbieding geldt op het moment van levering van de iPhone. Maar zoals het er nu naar uitziet, is dit niet het geval.Hertog schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:13:
[...]
Dat is wel bizar ja. Als je in de shop verlengt krijg je dus ook geen papieren bevestiging thuis? Misschien eens kijken of je met z'n allen een klacht kunt indienen anders..
Het is gewoon erg onprofessioneel dat een actie eerder wordt gestopt dan dat aan de consument is verteld. Als ik op internet had besteld kreeg ik wel de actie ook al moet je 5 weken op je iPhone wachten. Er zit dus verschil met in de winkel reserveren of een bestelling doen via internet. Daarnaast vind ik die 4,95 administratie kosten ook belachelijk.Flieger schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:25:
[...]
Nee, ze zeggen simpelweg dat er niets af te spreken is en dat je ze nergens op vast kunt pinnen. Het komt er dus op neer dat je een iPhone besteld en dan bij levering pas gaat bepalen met welk abonnement en onder welke voorwaarden je een contract sluit. Ik hoop dat er hier meer mensen zijn die in eenzelfde situatie zitten zodat er inderdaad misschien collectief iets kunt. Het kan natuurlijk ook erg positief uitvallen als er een scherpe aanbieding geldt op het moment van levering van de iPhone. Maar zoals het er nu naar uitziet, is dit niet het geval.
Helemaal mee eens, gravy. Jij hebt dus ook in de Shop besteld en wacht nu op de levering?
Niet alleen dat, het is gewoon idioot dat je, zoals Flieger al zei, een telefoon moet bestellen terwijl je blijkbaar niet eens weet wat je precies moet betalen. Ik zou inderdaad even met een aantal 'lotgenoten' een klachtenbrief schrijven. Mochten jullie mijn bevestiging nodig hebben als ondersteunend bewijs dan hoor ik het welgravy schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:36:
[...]
Het is gewoon erg onprofessioneel dat een actie eerder wordt gestopt dan dat aan de consument is verteld. Als ik op internet had besteld kreeg ik wel de actie ook al moet je 5 weken op je iPhone wachten. Er zit dus verschil met in de winkel reserveren of een bestelling doen via internet. Daarnaast vind ik die 4,95 administratie kosten ook belachelijk.
Volgens mij was die aanbieding ook niet echt doordacht trouwens: ik kreeg 24 maanden gratis mobiel internet, maar als ik die bundel nam kreeg ik óók extra toestelkorting. Ik betaal nu in totaal 590 euro, voor een iPhone 4 en 24 maanden 190 belminuten of sms en onbeperkt - al is het dan traag
@Hertog:
Jij hebt dus wel online of via de klantenservice de bestelling gedaan? Dan heb je dus Relax Online en betaal je per minuut?
Jij hebt dus wel online of via de klantenservice de bestelling gedaan? Dan heb je dus Relax Online en betaal je per minuut?
Via de klantenservice, telefonisch. Ik kon kiezen tussen Relax Online voor 19.95 of Relax voor 25 euro. Heb voor die eerste gekozen en betaal dus per minuut, maar aangezien ik vooral sms en gebeld wordt vind ik dat niet zo erg. De andere voorwaarden (gratis mobiel internet, toestelkorting) zouden verder niet veranderd zijn als ik voor de 'gewone' Relax zou kiezen.Flieger schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:20:
@Hertog:
Volgens T-Mobile ligt het niet aan henzelf, maar aan de koeriersdienst, die zou het allemaal niet aankunnen.
dat zij de telefoonmiep althans.
Verwijderd
Als dat de waarheid is dan zou de meesten hier status 3 moeten hebben (status 3 is verzonden naar magazijn ). En dat is volgens mij niet het geval.Eduardboon schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:33:
Volgens T-Mobile ligt het niet aan henzelf, maar aan de koeriersdienst, die zou het allemaal niet aankunnen.
Dat kloptVerwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:42:
[...]
Als dat de waarheid is dan zou de meesten hier status 3 moeten hebben (status 3 is verzonden naar magazijn ). En dat is volgens mij niet het geval.
Net de klantenservice gebeld om mijn contract te verlengen. Ik vroeg eigenlijk wat ze mij konden aanbieden en ik kreeg een rare kulverhaal. Ik vroeg alleen wat mijn opties waren en ik kreeg te horen over de iphone 4 dat de korting al verwerkt zit in het abonnement en ik geen toestelkorting kon krijgen. Terwijl ik notabene 2 jaar geleden wel korting kreeg bij een verlenging bij hetzelfde abonnement? en nieuwe klanten hetzelfde abonnement kunnen afsluiten voor dezelfde prijs? Kun je net zo goed naar een telefoonzaak gaan. Daar krijg je tenminste nog een gratis dock...of kun je nog een veel betere abonnement samenstellen. Ik ben inmiddels al 6 jaar klant en ik vind het maar een raar verhaal.
Uiteraard weet ik dat de iphone 4 gewild is en er een groot tekort heerst, dus heb ik ook maar tegelijkertijd geinformeerd naar de samsung galaxy is. Ook hier weer hetzelfde: het maakt niet uit of je verlengd, je krijgt eigenlijk geen kortingen meer als vaste klant bij een verlenging.
Dus kort samengevat: het verlengen van je abonnement levert geen kortingen meer op bij t-mobile. Je kunt net zo goed afwachten totdat vodafone de iphone 4 aanbiedt en daar een nieuw abonnement afsluiten. Het overzetten van je telefoonnummer stelt tegenwoordig ook niks meer voor...
Uiteraard weet ik dat de iphone 4 gewild is en er een groot tekort heerst, dus heb ik ook maar tegelijkertijd geinformeerd naar de samsung galaxy is. Ook hier weer hetzelfde: het maakt niet uit of je verlengd, je krijgt eigenlijk geen kortingen meer als vaste klant bij een verlenging.
Dus kort samengevat: het verlengen van je abonnement levert geen kortingen meer op bij t-mobile. Je kunt net zo goed afwachten totdat vodafone de iphone 4 aanbiedt en daar een nieuw abonnement afsluiten. Het overzetten van je telefoonnummer stelt tegenwoordig ook niks meer voor...
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
haha, ja, dus ze kunnen de toestellen gewoon niet versturen...!
Wat een flauwekul!
Maar dat is het natuurlijk altijd als je op je toestel wacht!

Wat een flauwekul!
Maar dat is het natuurlijk altijd als je op je toestel wacht!
[ Voor 26% gewijzigd door SqueakyClean op 23-09-2010 15:23 ]
PDA shop heeft weer directe voorraad.
zojuist eentje besteld,
aangezien die web n walk actie is afgelopen bij de relax abbo, dan maar 1-jaar i 150. (360 bijbetalen)
komt dus neer op 720 totaal. wel ok vind ik als je reken dat los toestel 640 kost
wordt als goed is morgen geleverd
zojuist eentje besteld,
aangezien die web n walk actie is afgelopen bij de relax abbo, dan maar 1-jaar i 150. (360 bijbetalen)
komt dus neer op 720 totaal. wel ok vind ik als je reken dat los toestel 640 kost
wordt als goed is morgen geleverd
Toch is dit een raar verhaal, ik heb gisteren via het bekende 0800 nummer wel nog korting gekregen, ook al aantal jaren klant nooit echt hoge abokosten (30 euro), kreeg toestel voor 80 euro in plaats van 170 euro op de website.Monkeydancer schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:21:
Net de klantenservice gebeld om mijn contract te verlengen. Ik vroeg eigenlijk wat ze mij konden aanbieden en ik kreeg een rare kulverhaal. Ik vroeg alleen wat mijn opties waren en ik kreeg te horen over de iphone 4 dat de korting al verwerkt zit in het abonnement en ik geen toestelkorting kon krijgen. Terwijl ik notabene 2 jaar geleden wel korting kreeg bij een verlenging bij hetzelfde abonnement? en nieuwe klanten hetzelfde abonnement kunnen afsluiten voor dezelfde prijs? Kun je net zo goed naar een telefoonzaak gaan. Daar krijg je tenminste nog een gratis dock...of kun je nog een veel betere abonnement samenstellen. Ik ben inmiddels al 6 jaar klant en ik vind het maar een raar verhaal.
Nog een leuk punt: Telefoonmiep zei nog dat wanneer je in de randstad woont, je sneller je toestel krijgt dan wanneer je bijvoorbeeld in de achterhoek woont.. beetje flauw.
Verwijderd
Weet iemand of je status op een wilkeurig tijdstip kan veranderen of wordt de status maar een keer per dag om b.v. 24.00u aangepast? Ik kijk toch zeker 8 maal per dag of mijn status is verandert en wordt er na een maand wachten toch wel moe van om het elke dag maar weer te checken.
met een i-abo of een relax?psy schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:11:
[...]
Toch is dit een raar verhaal, ik heb gisteren via het bekende 0800 nummer wel nog korting gekregen, ook al aantal jaren klant nooit echt hoge abokosten (30 euro), kreeg toestel voor 80 euro in plaats van 170 euro op de website.
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Dat is pure onzin: AMP / T-mobile weten voordat jij de aflever-afspraak maakt helemaal niet waar jij je telefoon bezorgd wilt hebbenEduardboon schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:57:
Nog een leuk punt: Telefoonmiep zei nog dat wanneer je in de randstad woont, je sneller je toestel krijgt dan wanneer je bijvoorbeeld in de achterhoek woont.. beetje flauw.
Dat is heus flauwekul en zou ik niet geloven. Ik merk er iig. niets van en zit in m'n 5e week. (ordernummer 319)Eduardboon schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:57:
Ik zag je de vraag ook al stellen, maar volgens mij weet niemand het. Ik check zelf ook meerdere malen de orderstatus, maar hij wil maar niet naar drie!!!Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:07:
Weet iemand of je status op een wilkeurig tijdstip kan veranderen of wordt de status maar een keer per dag om b.v. 24.00u aangepast? Ik kijk toch zeker 8 maal per dag of mijn status is verandert en wordt er na een maand wachten toch wel moe van om het elke dag maar weer te checken.
Maar geduld is een schone zaak.
En bezit van de zaak, einde vermaak!
Verwijderd
Eindelijk status 3!!!! YEAH!!!! Na 1000 keer die F5 in te hebben gedrukt dan eindelijk verandering.
ordernr: 325xxx besteld 26 augustus en nu dus status 3 op 24 september. Heel eerlijk gezegd had ik er weinig vertrouwen in dat het deze week nog ging gebeuren, maar dan toch nog wel op de valreep.
Misschien dat dit wat hoop brengt voor de rest van jullie.:)
ordernr: 325xxx besteld 26 augustus en nu dus status 3 op 24 september. Heel eerlijk gezegd had ik er weinig vertrouwen in dat het deze week nog ging gebeuren, maar dan toch nog wel op de valreep.
Misschien dat dit wat hoop brengt voor de rest van jullie.:)
Dit topic is gesloten.