Ik vind het nog steeds hylarisch dat PDAShop sneller is dan T-mobile. En dan hebben we het niet over een kleintje!!
Let op dat je bij t-mobile pas bij een andere winkel dan tmobile zelf mag erkenden als je abbo binnen drie maanden afloopt ipv vier.
Jammer alleen dat tmobile wel betere aanbieding kan doen dan PDAshop, bij verlenging van I-1000 (2jaar) is het toestel (iphone 4 32GB) alsnog 89 euro. Via de klantenservice van tmobile krijg ik het toestel gratis.
39
Hij is eindelijk vandaag binnen gekomen! De Iphone 4 32gb met bestelnummer 275**. Koerier belde nog dat hij het huis niet kon vinden, zat op stage dus kon niet opnemen! Uiteindelijk even op de wc gebeld en gezegd waar hij precies moest zijn. Hij was al bijna weggereden en had al voicemail van het hoofdkantoor voor het maken van een nieuwe afspraak.
Maar wat een geweldig mooi apparaat.
Ja dit krijg je terug, alleen ze kunnen helaas totaal GEEN! indicatie geven wanneer je het terug krijgt, stom genoegtienes schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:38:
Heb nou al een aanbetaling gedaan (50 euro) bij T-Mobile. Kan hem dus beter bij PDA shop bestellen.
Iemand een idee of ik m'n aanbetaling nog kan terugkrijgen?
In retrospect, it was inevitable
Verwijderd
Wanneer en via waar had jij hem besteld, als ik vragen mag?BrcBas schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:10:
Hij is eindelijk vandaag binnen gekomen! De Iphone 4 32gb met bestelnummer 275**. Koerier belde nog dat hij het huis niet kon vinden, zat op stage dus kon niet opnemen! Uiteindelijk even op de wc gebeld en gezegd waar hij precies moest zijn. Hij was al bijna weggereden en had al voicemail van het hoofdkantoor voor het maken van een nieuwe afspraak.
Ik heb hem zo'n 4 weken geleden besteld en heb bestelnummer 321***
Het wachten is lastig!
Zoals eerder in het topic te lezen heb ik hem online via contractvernieuwing besteld bij T-Mobile. Dit is volgensmij op 3 of 4 augustus geweest!
Dan zul jij hem over 1 a 2 weken wel in huis hebbenVerwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:02:
[...]
Wanneer en via waar had jij hem besteld, als ik vragen mag?
Het wachten is lastig!
Ik heb gister net besteld, order nummer 355xxx
Weet je die 4 weken heel zeker? Ik heb 'm morgen exact drie weken geleden besteld en zit op 317***Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:02:
Het wachten is lastig!
Blijkt straks dat alles willekeurig isVonAalscht schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:43:
[...]
Weet je die 4 weken heel zeker? Ik heb 'm morgen exact drie weken geleden besteld en zit op 317***?
Tja dat verschilt per abbo dan.. Ik heb een 32gb met relax 25 voor 2 jaar, kostte me €299 bij pdashop. Dezelfde combi bij t-mobile site kost €339,95Fietsbel schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:58:
Jammer alleen dat tmobile wel betere aanbieding kan doen dan PDAshop, bij verlenging van I-1000 (2jaar) is het toestel (iphone 4 32GB) alsnog 89 euro. Via de klantenservice van tmobile krijg ik het toestel gratis.
Al kun je dit wellicht via de klantenservice wel voordelig voor mekaar krijgen... Maargoed ik had hem binnen 24 uur na bestelling, dus heb niks te klagen
Verstuurd vanaf mijn iPhone
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Volgens mij niet hoor, want ik ga morgen verlengen bij TPH en dat is exact 4 maanden voordat mijn contract afloopt. Ik laat morgen wel weten of het allemaal echt is geluktEduardboon schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:44:
Let op dat je bij t-mobile pas bij een andere winkel dan tmobile zelf mag erkenden als je abbo binnen drie maanden afloopt ipv vier.
Op de wind van gister kan je niet zeilen
PrimaMillZ schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:19:
[...]
Volgens mij niet hoor, want ik ga morgen verlengen bij TPH en dat is exact 4 maanden voordat mijn contract afloopt. Ik laat morgen wel weten of het allemaal echt is gelukt
Bij de TPH kan jij morgen jammerlijk niet verlengen. Alleen bij mijn favoriete *kuch* winkel, T-Mobile zelf. Heeft T best slim gedaan.MillZ schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:19:
[...]
Volgens mij niet hoor, want ik ga morgen verlengen bij TPH en dat is exact 4 maanden voordat mijn contract afloopt. Ik laat morgen wel weten of het allemaal echt is gelukt
Ik werk ook voor een *kuch* onafhankelijke dealer, en externe (zoals TPH) kunnen 3 maanden te voren pas verlengen.
ik kon het anders welSkann schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:23:
[...]
Bij de TPH kan jij morgen jammerlijk niet verlengen. Alleen bij mijn favoriete *kuch* winkel, T-Mobile zelf. Heeft T best slim gedaan.
Ik werk ook voor een *kuch* onafhankelijke dealer, en externe (zoals TPH) kunnen 3 maanden te voren pas verlengen.
@Rin: Vreemd. Ik had altijd als iemand tussen de 3 en 4 maanden zat de melding dat ze nog niet bij mij konden verlengen. Bij de T-Shop wel.
Dan zou je haast denken dat t-mobile ook voorraad heeft, maar dat de klanten niet voorgaan ofzoKju schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:43:
Gistermiddag bij zowel TPH als bij Belcompany in Den Haag voldoende voorraad.
dus blijkbaar is er weer voorraad voor de Iphone 4 maar hoe zou het zijn met de voorraad van de Iphone 3GS, al iemand daarvan een uitgeleverde order ? Die van mij besteld op 30-8-2010 maar nog geen indicatie wanneer hij zal komen
Is er al meer info over de witte versie? Of is nog steeds de enige informatie "late 2010".
Mijn status is veranderd naar 3
If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!
Wat was je ordernummer?
(de eerste 3 cijfers)
Als ik een early renewal doe bij de t-mobile shop voor de iphone4, heeft deze een levertijd van ongeveer een maand toch ? Hoe zit dit dan met contract en betalen, schrijven ze je ergens op ofzo en moet je pas na een maand, als de iphone er is betalen of moet dit gelijk ?
3091XXEduardboon schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:03:
Wat was je ordernummer?(de eerste 3 cijfers)
Hmm, 4 weken geleden al verlening van abo met Iphone 4 besteld. Alleen nog maar papieren bevestiging thuis. Werd mij verteld dat er ook een email ter bevestiging zou worden gestuurd? Ook geen ordernr, maar dat is normaal bij verlening via telefoon?
voor ordernr. moet je bellen met klantenservice en dan vragen naar het salesnr. met dat nummer kun je op de site van tmobile je status volgen.Keida schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:25:
Hmm, 4 weken geleden al verlening van abo met Iphone 4 besteld. Alleen nog maar papieren bevestiging thuis. Werd mij verteld dat er ook een email ter bevestiging zou worden gestuurd? Ook geen ordernr, maar dat is normaal bij verlening via telefoon?
Woot! Status 3 op 14-09, besteld op 18-08. Binnen de 4 weken dus en waarschijnlijk 5 tot aan levering. Neemt niet weg dat dit allemaal veeeeel te lang duurt, volgende keer verlengen middels een andere partij dus.
Nummer: 3078xx
Nummer: 3078xx
Hebben jullie al bericht van de koerier gehad dat hij hem wil afleveren eigenlijk? mijn bestelling is status 3 (352***) en ik heb de foon afgelopen vrijdagmiddag besteld.
Nikon, Fujifilm en Apple zooi
nee heb nog geen bericht gehad van AMP omtrent de aflevering.
Bij mij heeft de koerierdienst dus een email verstuurd wanneer hij hem bij mij kan afleveren.
Beste <Shark.Bait>,
Hierbij bevestigen wij de bezorgafspraak voor uw T-Mobile bestelling.
Leverdag: 20-09-10
Terwijl status 3 volgens TM: "Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden."
nou ja, wellicht dat het aan het eind van de week status 4 krijgt.
Vind het wel raar dat ze 5 weken aanhouden en hij maandag a.s. er al zou moeten zijn.
Beste <Shark.Bait>,
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden."
Vind het wel raar dat ze 5 weken aanhouden en hij maandag a.s. er al zou moeten zijn.
gaat bij jou wel allemaal in sneltrein vaart.... hoe krijg je dat voor elkaar?Shark.Bait schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:07:
Bij mij heeft de koerierdienst dus een email verstuurd wanneer hij hem bij mij kan afleveren.
Beste <Shark.Bait>,
ik heb mijn huidige iphone 3G abo niet verlengd, gewoon een iphone 4 voor E 449 besteld met relax 20, maar dat werkte niet op de website, dus toen T-mobile gebeld.
Misschien zijn klanten die meteen willen dokken belangrijker dan klanten die pas over 2 jaar afbetaald hebben?
Misschien zijn klanten die meteen willen dokken belangrijker dan klanten die pas over 2 jaar afbetaald hebben?
dat valt volgens mij nog wel mee, want er zijn er meer zoals jou, die gewoon netjes achteraan moesten sluiten.Shark.Bait schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:39:
ik heb mijn huidige iphone 3G abo niet verlengd, gewoon een iphone 4 voor E 449 besteld met relax 20, maar dat werkte niet op de website, dus toen T-mobile gebeld.
Ik heb maandag meteen besteld, ben benieuwd hoe snel ik hem dat krijg.
Hebben we het nu trouwens wel over de 16GB versie? of is de 32GB nu ineens in sneltreinvaart? ik krijg weer (valse) hoop!
Edit: heb zelf ordernummer 355xxx, dus als dit zo mag zijn, wordt ik enorm blij
Hebben we het nu trouwens wel over de 16GB versie? of is de 32GB nu ineens in sneltreinvaart? ik krijg weer (valse) hoop!
[ Voor 18% gewijzigd door Eduardboon op 14-09-2010 15:30 ]
Verwijderd
Vanmorgen de iPhone 4 (16gb) besteld via de telefoon. Afwachten. Kregen jullie trouwens een orderbevestiging per post of per e-mail? Kreeg je de orderbevestiging ook een paar dagen later?
Verwijderd
Vanmorgen 9 uur besteld. Nog geen mail gehad. Misschien ben ik ook iets te snelvgroenewold schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:38:
Mail en gewoon dezelfde dag.
Ik heb alleen bevestiging per post gehad, die kreeg ik na een paar dagen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:40:
[...]
Vanmorgen 9 uur besteld. Nog geen mail gehad. Misschien ben ik ook iets te snel. Wil graag het ordernummer hebben.
Echter voor het ordernummer moet je met de klantenservice bellen en dan vragen naar het salesnummer. Hiermee kun je dan online je status volgen. Niet het ordernummer vragen, maar het salesnummer. Anders heb je een nummer waar je niets mee kan.
God ik ben jaloers zeg. Overal om me heen gaat het snel. En ik zit nog op status 2
Voor de mensen die er wat aan hebben:
Belcompany (Enschede) heeft a.s donderdag weer voorraad. The Phonehouse (Enschede) vermoedelijk begin volgende week, idem Hengelo (waren er 3 gereserveerd).
Belcompany (Enschede) heeft a.s donderdag weer voorraad. The Phonehouse (Enschede) vermoedelijk begin volgende week, idem Hengelo (waren er 3 gereserveerd).
[ Voor 22% gewijzigd door Jantjeuh op 14-09-2010 18:04 ]
Ik heb vandaag in de t-mobile shop mijn iphone 4 16gb gepreorderd en 50e aanbetaald. Zou over ongeveer 5 weken leverbaar zijn. Ik ga een early renewal doen want mijn huidige htc hd2 van 6maanden oud bevalt me niet
Nu vroeg ik me af hoelang het eigenlijk nogmaal duurt voor er een nieuwe iphone uitkomt ? Dit omdat ik twijfel of ik 1 of 2 jaar zal nemen. (dit aangezien er in mijn geval nog +6 maanden bijkomen). Ik probeer natuurlijk ook mijn hd2 te verkopen dus zou nog wat geld moeten opleveren.
Heb hem gisteravond besteld via T-mobile webshop, vandaag bevestiging gekregen en nummerbehoud/betaling in orde gemaakt.
Nu maar wachten en hopen dat het niet echt 6 weken duurt (iPhone 4, 16GB).
Oh oh Mr. B, oh oh!
6? mij vertelden ze 5. heb ook de 16GB variant.VincentG schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:32:
Heb hem gisteravond besteld via T-mobile webshop, vandaag bevestiging gekregen en nummerbehoud/betaling in orde gemaakt.
Ik heb gisteren via studentmobiel.nl een nieuwe tmobile contract afgesloten met een Iphone 4 16GB, vandaag is die al gepost dus waarschijnlijk morgen binnen
Zo te lezen heb ik echt geluk gehad.
En studentmobiel is trouwens het goedkoopste met een 1 jarig relax abonnement.
En studentmobiel is trouwens het goedkoopste met een 1 jarig relax abonnement.
Vandaag omgezet in systeem:
Phonehouse i150 met 100 euro bijbetalen (2 jarig), kreeg de aanbieding omdat ze de 3gs niet konden leveren.
En heb net een afspraak mogen maken voor a.s. vrijdag.. Krijg hem eerder dan t-mobile, waar ik de afspraak vorige week had genomen voor a.s. zaterdag.
Krijg je bij de phonehouse nog een microsim erbij?
Phonehouse i150 met 100 euro bijbetalen (2 jarig), kreeg de aanbieding omdat ze de 3gs niet konden leveren.
En heb net een afspraak mogen maken voor a.s. vrijdag.. Krijg hem eerder dan t-mobile, waar ik de afspraak vorige week had genomen voor a.s. zaterdag.
Krijg je bij de phonehouse nog een microsim erbij?
[ Voor 8% gewijzigd door xminator op 14-09-2010 20:49 ]
De mijne is de 32 GB variant. En men vertelde mij dat de levertijd 5 weken zou zijn ongeacht de hoeveelheid GB's. (Dat vond ik wel vreemd toen ie het zei)Eduardboon schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:25:
Ik heb maandag meteen besteld, ben benieuwd hoe snel ik hem dat krijg.
Heb je hem al binnen?k4kl44s schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:37:
Ik heb zojuist een bestelling geplaats op GSMWeb voor de iPhone 4 16 gb.
Er staat ca. 1-2 weken.
kan ik hier van uitgaan of moet ik op meer rekenen??
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Same here, hoor maar niks van hun kant, zelfs met het overname van nummer formulier dat ik heb gefaxt heb ik geen respons gekregen of het goed in behandeling is genomen...zit ook vanaf eind juni te wachten....thomask123 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:44:
Ik wordt er helemaal gek van! Heb mijn iPhone 4 16GB Black 30 juni om 08.05 direct bij t-mobile besteld inclusief nieuw zakelijk abonnement. Nog steeds niet! Heb al heel vaak met de zakelijke binnendienst van t-mobile gebeld en de laatste keer (afgelopen woensdag) zeiden ze dat ze me op de "voorrang lijst" zouden zetten. Natuurlijk een dikke NOOP; belmiep wilde gewoon van me af zijn. Nouja, ik blijf maar wachten...
De 32GB schijnt nu weer beter te krijgen te zijn dan de 16GB versie..Shark.Bait schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:22:
[...]
De mijne is de 32 GB variant. En men vertelde mij dat de levertijd 5 weken zou zijn ongeacht de hoeveelheid GB's. (Dat vond ik wel vreemd toen ie het zei)
Maar als jouw order doorkomt, moet mijne ook zeker doorkomen (wel raar dat anderen nog moeten wachten die vorige maand al besteld hebben )
Ik heb dit weekend de 32GB bij thephonehouse besteld, welke, volgens hun goed verkrijgbaar was. Tot op heden nog niks van gehoord. Afwachten
TPH heeft veel iPhone 4's blijkbaar.Muthas schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:43:
Ik heb dit weekend de 32GB bij thephonehouse besteld, welke, volgens hun goed verkrijgbaar was. Tot op heden nog niks van gehoord. Afwachten
Frapant dat t-mobile zelf amper heeft.
Als ik de nummers hier voorbij zie zoeven, dan heeft T-mobile duizenden iPhones per week te verdelen zo lijkt het, dat is niet de voorraad (denk ik) van TPH.
Verwijderd
Bevestiging via mail? Ik heb hem dinsdagmorgen besteld, maar geen bevestiging via mail.VincentG schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:32:
'Goed verkrijgbaar' en je bent nu nog aan het wachten? Ik heb gisteren ook besteld bij de TPH (16GB zwart) en vandaag krijg ik een telefoontje wanneer ik hem kan ophalen (zo is mij toegezegd). Dan zal ik een kleine dag hebben gewachtMuthas schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:43:
12 aug. iPhone 3GS 8GB besteld, bij belnu.nl, gisteren is de bestelling verzonden
edit; ontvangen!
edit; ontvangen!
[ Voor 10% gewijzigd door M.C. op 15-09-2010 11:17 ]
Je hebt gewoon mazzel, trouwens, ELKE order, van beschermhoesje tot tandenstoker die bij t-mobile gedaan word wordt een ordernummer gemaakt, zoveel telefoons worden er niet besteld (zeker geen iPhone 4). t-mobile heeft gewoon een faalinrichting voor het verzenden en bevoorraden van hun eigen magazijnJantjeuh schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:38:
[...]
'Goed verkrijgbaar' en je bent nu nog aan het wachten? Ik heb gisteren ook besteld bij de TPH (16GB zwart) en vandaag krijg ik een telefoontje wanneer ik hem kan ophalen (zo is mij toegezegd). Dan zal ik een kleine dag hebben gewacht
Ook het in het ongewisse blijven over je status is vervelend ja, geef gewoon aan wanneer een bepaalde shipment in aantocht is en of jij daar dan bij gaat horen ipv status 2->3 e.d. Ook zou ik geen afspraak willen maken met een bezorgdienst, waarom niet gewoon via de TPG of UPS aangezien ik de telefoon reeds betaald heb?
Overigens nog geen mail gehad van die bezorgdienst, sta nu 1 dag op status 3.
Omdat je moet pinnen voor t-mobile, zodat zij zien dat je rekeningnnummer klopt, dit moet bij vernieuwing ook.vgroenewold schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:39:
Ook het in het ongewisse blijven over je status is vervelend ja, geef gewoon aan wanneer een bepaalde shipment in aantocht is en of jij daar dan bij gaat horen ipv status 2->3 e.d. Ook zou ik geen afspraak willen maken met een bezorgdienst, waarom niet gewoon via de TPG of UPS aangezien ik de telefoon reeds betaald heb?
Ach ja, dat had ik gelezen. Dan pin je 1 Euro oid. Maar dan nog, het kost klanten op die manier dus zeker een week extra wachttijd, terwijl je iets dergelijks ook op een andere manier zou kunnen controleren.
Mijn iPhone 4 kan dan ook "eindelijk" geleverd worden. Maar pas vanaf volgende week woensdag. Dat terwijl mijn vriendin hem vrijdag krijgt (ook via de koeriers dienst van AMP). Morgen maar eens bellen of ze die toestellen niet tegelijk kunnen leveren. Lijkt mij toch een stuk praktischer, en ik heb mijn telefoon eerder.
Wat waren de eerste drie cijfers van jouw sales nr.?Noxa schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:44:
Mijn iPhone 4 kan dan ook "eindelijk" geleverd worden. Maar pas vanaf volgende week woensdag. Dat terwijl mijn vriendin hem vrijdag krijgt (ook via de koeriers dienst van AMP). Morgen maar eens bellen of ze die toestellen niet tegelijk kunnen leveren. Lijkt mij toch een stuk praktischer, en ik heb mijn telefoon eerder.
Ik heb meer dan 4 weken moeten wachten, kan ik eindelijk een bezorgafspraak maken en precies zoals jij, eerstvolgende bezorgmoment is pas volgende week woensdag!Noxa schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:44:
Mijn iPhone 4 kan dan ook "eindelijk" geleverd worden. Maar pas vanaf volgende week woensdag.
Ik dacht dat TNT post traag en inefficient was...
Mijn salesnummer was trouwens 305xxx en besteld op 17 Aug.
[ Voor 6% gewijzigd door DFY op 15-09-2010 18:55 ]
308***VonAalscht schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:48:
[...]
Wat waren de eerste drie cijfers van jouw sales nr.?
Vind het overigens erg kansloos dat je zo lang moet wachten op een toestel. Ik snap dat de vraag groot is. Maar als je een koppelverkoop contract hebt dan eis je toch op zijn minst fatsoenlijke levering van je product. Helemaal als je beseft dat je concurrenten inmiddels een stuk beter leveren dan jij zelf.
Kansloos is denk ik wel het juiste woord
AMP Logistics (en t-mobile) zijn duidelijk niet meer van deze tijd. En wat je zegt, als je kijkt wat de concurrenten doen dan kan je niet begrijpen dat er levertijden zijn van tussen de 4 en 10 weken bij t-mobile.
Goed, we wachten nog even
Goed, we wachten nog even

Ik heb hier na 2 dagen status 3 nog niks ontvangen, mmm
Vodafone UK levert de iPhone 4 binnen een dag (3GS niet meer leverbaar).
Een 32Gb black is vandaag besteld, komt morgen binnen en dan wordt hij door gestuurd door UK vriend naar Nederland. dus hopelijk van het weekend binnen.. En dat voor een veel lager prijs dan in NL
Een 32Gb black is vandaag besteld, komt morgen binnen en dan wordt hij door gestuurd door UK vriend naar Nederland. dus hopelijk van het weekend binnen.. En dat voor een veel lager prijs dan in NL
tja. T-Mobile.Eduardboon schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:02:
(wel raar dat anderen nog moeten wachten die vorige maand al besteld hebben )
Houd er wel rekening mee dat deze gesimlockt is. Waardoor deze nog niet te jailbreaken en te unlocken. Bij apple.com/uk is de iphone simvrij en je betaald wel 29GBP meer. Wel 3 weken levertijd.fixma schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:32:
Vodafone UK levert de iPhone 4 binnen een dag (3GS niet meer leverbaar).
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Hmm keep me updated, krijg er ook een op vrijdag en op zaterdag.. Is maar 1 dag verschil dat welNoxa schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:44:
ik heb vrijdag een iphone 4 black, met 32gb besteld bij bestelmaar.nl, contract met t-mobile verlengt. dinsdag daarna de telefoon in huis en woensdag ochtend geactiveerd en wel. spelen maar..... en ook nog eens ruim 100 euries goedkoper dan bij t-mobile zelf.
Bij zo een afspraak, kun je dan ook een tijd opgeven? Kan moeilijk een dag vrij nemen, omdat ze van 's morgens tot 's middags laat ergens kunnen komen.
Oh oh Mr. B, oh oh!
mail van de phonehouse gehad dat ze de 3GS niet meer konden leveren ( meer emnsen gehoord dat de 3GS niet meer leverbaar is ?)en dat de actie voorbij is, mag nu een andere kiezen. vreemde actie want ik heb hem toch besteld binnen de actie periode en nu zeggen ze dat de actie afgelopen is en ze de Iphone niet kunnen leveren. Nu snel de aanvraag opzeggen en dan maar voor een Iphone 4 bij een andere telecom aanbieder
Vreemd, als ik bij bestelmaar.nl kijk is bij verlenging van het abonnement dat ik nu heb genomen de telefoon 257, ik heb 180 betaald bij T-Mobile.n0m0r3675 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:19:
ik heb vrijdag een iphone 4 black, met 32gb besteld bij bestelmaar.nl, contract met t-mobile verlengt. dinsdag daarna de telefoon in huis en woensdag ochtend geactiveerd en wel. spelen maar..... en ook nog eens ruim 100 euries goedkoper dan bij t-mobile zelf.
Ik vind het wachten ook vervelend, maar ik heb er voor gekozen om goedkoper uit te zijn door via T-Mobile te verlengen. Ik neem aan dat iedereen bij de bestelling een te verwachten levertijd heeft gekregen? Zo lang deze niet ruim overschreden wordt, tja..
Ik heb even met AMP Logistics gebeld. En ze gaan mijn toestel gelijk leveren met die van mijn vriendin (morgen dus ipv volgende week woensdag). Erg goede service!xminator schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:19:
[...]
Hmm keep me updated, krijg er ook een op vrijdag en op zaterdag.. Is maar 1 dag verschil dat wel
* Zegato heeft de iPhone 4 gisteren ontvangen: wat een apparaat 
Meteen even een kort gesprekje gevoerd met de bezorger van AMP. Wat blijkt: die jongens bezorgen vanuit Utrecht 50 (!) iPhones per persoon per dag. AMP heeft extra mensen in dienst genomen om aan de vraag te kunnen voldoen.
Meteen even een kort gesprekje gevoerd met de bezorger van AMP. Wat blijkt: die jongens bezorgen vanuit Utrecht 50 (!) iPhones per persoon per dag. AMP heeft extra mensen in dienst genomen om aan de vraag te kunnen voldoen.
Nou, hehe, de bezorgafspraak. Valt me nog enigzins mee, aanstaande maandag 20-09.
Dus; Besteld op 18-08, status 3 op 14-09, bezorging 20-09 = 4 weken.
Dus; Besteld op 18-08, status 3 op 14-09, bezorging 20-09 = 4 weken.
Mij is verteld dat hij niet gelocked is. maar ok dat weet ik snel. Heb een T-mobile account and zij melde dat zij hem unlocken zo dat my T-mobile SIM erin kan..pinokkia schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:17:
[...]
Houd er wel rekening mee dat deze gesimlockt is. Waardoor deze nog niet te jailbreaken en te unlocken. Bij apple.com/uk is de iphone simvrij en je betaald wel 29GBP meer. Wel 3 weken levertijd.
Staat op de website van vodafone uk. Je kan alleen de iphone los bestellen via pay and go en daar zit wel degelijk een simlock op.fixma schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:31:
[...]
Mij is verteld dat hij niet gelocked is. maar ok dat weet ik snel. Heb een T-mobile account and zij melde dat zij hem unlocken zo dat my T-mobile SIM erin kan..
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
14 augustus besteld via t-mobile, vorige week een afspraak kunnen maken voor aflevering, vandaag binnen. Dus ~4 weekjes, was minder dan ik verwacht had. *gaat verder met iphone spelen*
Maar die simlock is alleen boeiend als je veel in Engeland wil bellen via andere providers daar. In je Nederlandse gesimlockte toestel kun je ook alle buitenlandse kaarten gewoon gebruiken.pinokkia schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:08:
[...]
Staat op de website van vodafone uk. Je kan alleen de iphone los bestellen via pay and go en daar zit wel degelijk een simlock op.
* Zegato heeft in een T-mobile gesimlockte iPhone 3G vaker een Duitse Vodafone sim gebruikt zonder problemen
iPhone 4 (16gb) op 6 september besteld, staat op status 2.
Ik was even aan het uitrekenen wat ik allemaal ga betalen aan de iPhone. Ik heb een oud simkaartje met een abbo van 7,50 van T-Mobile verlengd naar Relax Online 25 (19,95 p/maand). Ik moet 169,95 betalen voor de iPhone bij aflevering, waardoor het totaal komt op 650,-. Dat vind ik een zeer nette prijs eigenlijk.
Maar ik had ook nog de mazzel (of niet, eerder suf, maargoed) dat op dat oude simkaartje inmiddels zo'n 250,- aan tegoed stond wat ik helemaal vergeten was. Dus de komende tijd zal ik niet zo snel boven m'n bundel komen, ik bel niet zo heel veel.
Ik was even aan het uitrekenen wat ik allemaal ga betalen aan de iPhone. Ik heb een oud simkaartje met een abbo van 7,50 van T-Mobile verlengd naar Relax Online 25 (19,95 p/maand). Ik moet 169,95 betalen voor de iPhone bij aflevering, waardoor het totaal komt op 650,-. Dat vind ik een zeer nette prijs eigenlijk.
Maar ik had ook nog de mazzel (of niet, eerder suf, maargoed) dat op dat oude simkaartje inmiddels zo'n 250,- aan tegoed stond wat ik helemaal vergeten was. Dus de komende tijd zal ik niet zo snel boven m'n bundel komen, ik bel niet zo heel veel.
@Blaim
Heb je wel voor de internet bundel wnw gekozen? Ik moest voor het zelfde abo incl wnw standaard maar €110 bijbetalen! Was eerst ook €169 maar door het kiezen van een internet bundel kreeg je extra korting, ook al is de bundel gratis (of maar 4,95 bij de internet wnw plus bundel)
Heb je wel voor de internet bundel wnw gekozen? Ik moest voor het zelfde abo incl wnw standaard maar €110 bijbetalen! Was eerst ook €169 maar door het kiezen van een internet bundel kreeg je extra korting, ook al is de bundel gratis (of maar 4,95 bij de internet wnw plus bundel)
[ Voor 39% gewijzigd door Maite op 17-09-2010 12:38 ]
Verwijderd
Voor de mensen die nog moeten wachten enzo.
Telefoonkopen.nl (de winkel heet zo) in Hoorn had donderdag, 19x 16GB en een stuk of 20, 32GB op voorraad!
Dus voor de mensen in de buurt, een idee om daar eens langs te gaan?
Telefoonkopen.nl (de winkel heet zo) in Hoorn had donderdag, 19x 16GB en een stuk of 20, 32GB op voorraad!
Gister daar ook een iPhone 4 16 GB gehaald.Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:47:
Voor de mensen die nog moeten wachten enzo.
Ze hebben inderdaad nog een redelijke voorraad.
Errr ja, voor w'n'w standard vast en daar stond inderdaad een opmerking bij over extra toestelkorting. Ik dacht alleen dat die al verrekend was.Maite schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 12:36:
@Blaim
Heb je wel voor de internet bundel wnw gekozen?
Heb jij telefonisch of via internet besteld? (ik via internet namelijk)
edit: dit staat er letterlijk bij:
Mobiel internet: web'n'walk Vast
Het complete internet overal op zak voor een vast bedrag per maand. Gewoon op je mobiele telefoon. Sluit web'n'walk vast af gedurende je contractperiode en krijg korting op je toestel
[ Voor 24% gewijzigd door Blaim op 17-09-2010 15:44 ]
Nummer 355xxxVerwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:20:
@eduardboon,
welk ordernummer heb je? eerste 3 cijfers.......
via internet op 30.08.10 (ook verlenging)
Blaim schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:35:
[...]
Errr ja, voor w'n'w standard vast en daar stond inderdaad een opmerking bij over extra toestelkorting. Ik dacht alleen dat die al verrekend was.![]()
Heb jij telefonisch of via internet besteld? (ik via internet namelijk)
edit: dit staat er letterlijk bij:
Mobiel internet: web'n'walk Vast
Het complete internet overal op zak voor een vast bedrag per maand. Gewoon op je mobiele telefoon. Sluit web'n'walk vast af gedurende je contractperiode en krijg korting op je toestel
En zo ineens kan je een gelukje hebben. Rond 18.00 dacht ik nog even een kijkje te nemen naar de mogelijke bezorgmomenten, stond er ineens 18 September bij 
Direct aangeklikt en krijg net bericht dat morgenvroeg de koerier op de stoep staat
Direct aangeklikt en krijg net bericht dat morgenvroeg de koerier op de stoep staat
Had je al een afspraak gemaakt, of expres gewacht...
Erg relaxt als je het niet verwacht!
Ik ga hopelijk volgende week naar 3! 319***
ik kam niet wachten!
ik kam niet wachten!
Ik had afgelopen woensdag als eerstvolgende bezorgmoment aankomende woensdag 22 September tot de mogelijkheid. Die uiteraard gekozen, nu bleek vanavond dat er ineens de mogelijkheid was om morgen te laten bezorgen. Ook als enige uitzondering, waarschijnlijk ergens een gaatje gevallenJobbie schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 22:11:
Had je al een afspraak gemaakt, of expres gewacht...
ik kam niet wachten!
IPhone 4 32GB uit voorraad leverbaar bij Ritel.nl
Vandaag besteld en meteen afspraak gemaakt voor maandag dat ze langskomen
Vandaag besteld en meteen afspraak gemaakt voor maandag dat ze langskomen
ja hoor de iphone is binnen!!!!
04-09 telefonisch verlengd bij t-mobile.
Ordernummer: 342XXX
Status: 2
Model: 16GB iphone 4
Zal nog wel paar weken duren voordat ze bij t-mobile wakker zijn en snel de iphone kunnen leveren. Achja dan nog maar even volhouden met m'n 3g
Zal nog wel paar weken duren voordat ze bij t-mobile wakker zijn en snel de iphone kunnen leveren. Achja dan nog maar even volhouden met m'n 3g
[ Voor 6% gewijzigd door Taenadar op 18-09-2010 15:35 . Reden: zinsbouw ]
Bij I-Factors in Breda zijn ze als het goed is ook regelmatig op voorraad! Heb zelf ongeveer 6 weken gewacht online en een vriend van mij kon hem daar gelijk meenemen!
edit: misschien niet het beste topic om deze vraag te stellen. /ignore me aub

[ Voor 57% gewijzigd door Blaim op 18-09-2010 17:28 ]
Toevallig, ik ookTaenadar schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 15:34:
04-09 telefonisch verlengd bij t-mobile.
Dit topic is gesloten.