Toon posts:

[iPhone] Levertijden - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 78.005 views

Anoniem: 372699

Zoiets had ik ook al in gedachte.

Hoe kan dat het lijkt dat ze op ordernummer werken.

nog even de link

http://www.dannyhtek.nl/iphoneclub/orderstatus.htm

[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 372699 op 31-08-2010 14:12]

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-03 13:47

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik zou het logisch vinden als ze de orders afhandelen naar datum binnenkomst, maar er kunnen natuurlijk nog andere factoren meespelen. Zo zou het mij stiekem ook niet verbazen als de ingangsdatum van je abbo een rol speelt (die van mij zou pas in gaan op 1 oktober b.v.), zodat ze voorrang geven aan mensen die op korte termijn hun toestel nodig hebben. Maar goed, dat blijft speculeren.

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 21:48
dcl! schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:44:
Bij TNT zit ik nu waarschijnlijk de hele dag thuis te wachten zonder boodschappen te kunnen doen en zal je zien dat ze vanavond pas komen...
En dat viel weer mee, uurtje geleden pakje ontvangen. De buitenste doos zag er wel uit alsof ze gisteravond bij tnt nog even hebben gerepeteerd voor the Lord of the Dance over de pakjes heen :-(

Volgens de besteller was er echt niets aan de hand. Gelukkig zat doosje iPhone goed in de luchtkussentjes.

Vlug boodschappen gedaan, nu even een bakje koffie en dan lekker met de phone aan de slag. :)

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:04

justifire

Shut up and squat !!

Vanmorgen weer even met de klantenservice gebelt.
En deze keer geholpen door een hele toffe peer.
Hij uitgezocht hoe het met mijn abbonement zat, alles was prima in orde.
Zegt hij tegen mij, zal ik ook nog even bellen met de afdeling die de iphones verstuurd voor wat meer info ?
Ik zeg, nou dat is prima ik wacht wel even.
Hij gebeld en toen kreeg ik de volgende informatie :
Gezien mijn besteldatum (30-7) zit ik bij de eerstvolgende levering die gaat plaats vinden als ze de nieuwe levering iphones binnenkrijgen, ga er van uit dat dat deze week gebeurt.
Hij gevraagd of ze een datum konden geven, daar wilden ze niet aan beginnen maar zou niet als te lang duren.
Nou als dat geen toffe peer is ? Eindelijk eens iemand die meedenk ipv snel afwimpelt _/-\o_
Als alles klopt wat ze zeggen zou het goed aansluiten op de lijst van iphoneclub en mijn redenatie, 5 weken na bevestiging word er geleverd.
Ik nog gecheckt voor de simkaart en volgens hem worden die gewoon bij de telefoon geleverd want mijn huidige sim past er toch niet in dus zijn ze dat verplicht. :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• BrcBas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:33
Ook ik sta nog steeds op status 2 met ordernr: 275***. Zie wel dat de 16gb veel sneller gaat dan de 32 heb ik het idee?

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 16:45
Ordernr. 274xxx, gister afspraak met AMP gemaakt voor 7 september. Besteld op 1 augustus.

• dpatty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-02 10:43
Levertijden? 20min :) Vandaag de knoop doorgehakt dat ik een Iphone 4 wilde hebben en meteen gebelt naar telefoonkopen.nl @ EHV. Ze hadden nog 5 stuks liggen, allen 32GB versies. Vanavond maar ff gaan spelen :)

Ik heb net mijne geammuleerd, Ik baalde er zo van dat ze ergens anders gewoon veel eerder te krijgen zijn dan bij de tmobileshop. Ze deden niet moielijk bij tmobile.

Nu maar hopen dat ik geen verkeerde beslissing heb genomen.

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-01 06:47
Anoniem: 372699 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:30:
Ik heb net mijne geammuleerd, Ik baalde er zo van dat ze ergens anders gewoon veel eerder te krijgen zijn dan bij de tmobileshop. Ze deden niet moielijk bij tmobile.

Nu maar hopen dat ik geen verkeerde beslissing heb genomen.
Ik ben benieuwd, houd ons op de hoogte? Had je ook al iets betaald of niet? Ik wel namelijk maar ik zou nu toch ook heel graag heel Groningen even willen afstruinen maar ja nu annuleren betekend vast gezeur over de 80 euro voor de iPhone die ik al afgelegd heb..

In retrospect, it was inevitable

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-05 09:19
Mijn broer is een bestaand T-mobile abonnee en heeft de iPhone 4 besteld als verlenging. De telefoniste zei dat het een levertijd van 3 a 4 weken was. Hij heeft de formulieren al ontvangen, hoefde niets te tekenen (wat ik vreemd vind?)

Zou T-mobile de levertijd waar kunnen maken? Of is het echt dramatisch zoals jullie schetsen. Of is het enkel zo dramatisch bij nieuwe klanten?

De reden dat ik het graag wil weten is door het feit ik zijn iPhone 4 krijg en hij mijn oude 3GS 8)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-06 13:11
Dannydeman schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:16:
Mijn broer is een bestaand T-mobile abonnee en heeft de iPhone 4 besteld als verlenging. De telefoniste zei dat het een levertijd van 3 a 4 weken was. Hij heeft de formulieren al ontvangen, hoefde niets te tekenen (wat ik vreemd vind?)

Zou T-mobile de levertijd waar kunnen maken? Of is het echt dramatisch zoals jullie schetsen. Of is het enkel zo dramatisch bij nieuwe klanten?

De reden dat ik het graag wil weten is door het feit ik zijn iPhone 4 krijg en hij mijn oude 3GS 8)
De levertijd die wordt gecommuniceerd door de KS is meestal de maximale levertijd. Zo werd mij gezegd dat het 8 tot 10 weken zou gaan duren voordat ik m'n iPhone zou krijgen. Dat nam ik dus met een dikke korrel zout.. :)

Zoals het er nu naar uit ziet, zal het voor mij in totaal ongeveer een maand gaan duren.

[Voor 5% gewijzigd door emiel74 op 31-08-2010 17:35]

Ik zal jullie op de hoogte houden ik verwacht hem nu eigenlijk zaterdag.

Oja ik had geen aanbetaling gedaan.

Aangezien de orders niet zo snel gaan als het even leek, lijkt mijn tweede conclutie de meest juiste.

Ik zou volgende week naar status 3 gagaan zijn en dan nog bijna 2 weken wachten op zo'n vreemd en onbekend orde bedrijf dat zich zelf AMP soluitions noemt.

Waar staat AMP eigenlijk voor Analfabeet Met Post ofzo?

}:O }:O }:O

[Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 372699 op 31-08-2010 19:33]

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-11-2019
Hallo, ik heb zojuist mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd om 'm morgen te bestellen bij een website die 'm veel sneller kan versturen. Ik wil dan overigens wel weer een T-Mobile abbo afsluiten.

De T-Mobile medewerker verzekerde mij dat ik vanaf morgen een nieuw T-Mobile abbo kan afsluiten, maar op My T-Mobile zie ik nog wel staan dat mijn abbo tot 2012 loopt (wat niet zou moeten aangezien het allemaal geannuleerd is). Wordt dit morgen pas aangepast of zo? Wie heeft hier ervaring mee?

[Voor 8% gewijzigd door Blaxje op 31-08-2010 19:06]

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:16
Blaxje schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:05:
Hallo, ik heb zojuist mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd om 'm morgen te bestellen bij een website die 'm veel sneller kan versturen. Ik wil dan overigens wel weer een T-Mobile abbo afsluiten.

De T-Mobile medewerker verzekerde mij dat ik vanaf morgen een nieuw T-Mobile abbo kan afsluiten, maar op My T-Mobile zie ik nog wel staan dat mijn abbo tot 2012 loopt (wat niet zou moeten aangezien het allemaal geannuleerd is). Wordt dit morgen pas aangepast of zo? Wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb hier vorig jaar ervaring mee gehad. Het heeft 3 dagen geduurd voordat alles goed geannuleerd was. Ik had toen wel 3 x per dag moeten bellen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Bij mij staat het goed iniedergeval.

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 14:25
Ik heb zojuist een bestelling geplaats op GSMWeb voor de iPhone 4 16 gb.
Er staat ca. 1-2 weken.
kan ik hier van uitgaan of moet ik op meer rekenen??

• Blaxje
pinokkia schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:13:
[...]

Ik heb hier vorig jaar ervaring mee gehad. Het heeft 3 dagen geduurd voordat alles goed geannuleerd was. Ik had toen wel 3 x per dag moeten bellen.
Heb net nog maar eens T-Mobile gebeld voor de zekerheid. De beste man verzekerde mij dat het een geautomatiseerd systeem is en om 0:00 zou het abbo weer teruggezet zijn naar de originele situatie waarna ik het via een andere aanbieder weer opnieuw kan afsluiten. Ben benieuwd. [nerdmodus on] Ik zit klaar om 0:00 [/nerdmodus off]

• DJGizbo
  • Laatst online: 31-05 18:08
DJGizbo schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:02:
[...]

20 juli heb ik de iP4 besteld, daarna niks meer gehoord tot 1 augusuts. Boos gebeld, gedreigd met opstappen, ik stond namelijk helemaal niet op de wachtlijst volgens t-mobile! Als goedmakertje met voorrang op wachtlijst geplaatst, maar nu niets meer gehoord... :( :( :(

Ga eens onderzoeken of ik er alsnog onderuit kan!
Vandaag (zonder vooraankondiging :F ) lag opeens mijn iPhone 4 op tafel! Dus eindelijk een zakelijke klant die de iP4 heeft...

• zer0l
Weet iemand dat, of je je bestelling nog kan annuleren wanneer je al aanbetaald hebt voor de iPhone (en dus ook je geld weer terug krijgt!)?

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:25
Heb het zo aangepakt 1 pak een plaats waar veel telecom zaken zijn en waar jij vlakbij woon. 2 schrijf alle telecom zaken op met adres tel nummer en openingstijd en vraag of ze iphone 4 hebben op voorraad en of ze pre-order lijst hebben en op hoeveel mensen die staat. Nou met beetje geluk heb je er 1. Zo heb ik die van mij ook in 1 dag gescoored. morgen krijg ik hem :) tip vermijd online die mensen willen alleen zoveel mogelijk klanten en kunnen nooit zeggen hoe en wat. alleen ik denk of de verwachte.. fysieke shops kunnen alles realtime zien wat ze krijgen en wanneer.. succes allemaal :)

How are you doing?

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
-Cyril- schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:33:
Weet iemand dat, of je je bestelling nog kan annuleren wanneer je al aanbetaald hebt voor de iPhone (en dus ook je geld weer terug krijgt!)?
Dat is zeker mogelijk, alleen hoelang gaat het duren voordat je dat weer terugkrijgt( daadwerkelijk op je rekening)

• Blaxje
-Cyril- schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:33:
Ja, het kan. Ik heb het vandaag gedaan. Meneer van T-Mobile verzekerde mij dat het bedrag op de eerstvolgende factuur gecrediteerd zal worden. :)

Daarbij moet ik nog even zeggen dat ik totaal geen vertrouwen heb in dat dit goed en op tijd gaat gebeuren. Dus ik ga het in de gaten houden.

[Voor 15% gewijzigd door Blaxje op 31-08-2010 20:57]

• Tanakiam
Dat is nou wat ik niet wil creditatie op de eerstvolgende factuur.
Om vervolgens weer 189,95 euro op de toonbank van een telecomwinkel te leggen.

Ik zie het getob met de KS al helemaal voor me.
Dan maar wachten hoe klote dat ook is.

• Blaxje
Tanakiam schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:56:
Dat is nou wat ik niet wil creditatie op de eerstvolgende factuur.
Om vervolgens weer 189,95 euro op de toonbank van een telecomwinkel te leggen.

Ik zie het getob met de KS al helemaal voor me.
Dan maar wachten hoe klote dat ook is.
Je zou er spoed achter kunnen zetten, maar ik verwacht dat je sowieso wel twee weken oid moet gaan wachten totdat je het geld terugkrijgt.. Het is (volgens mij) onmogelijk om het bedrag direct teruggestort te krijgen. Zo werkt de administratie van T-Mobile helaas :(

• zer0l
Blaxje schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:51:
[...]

Ja, het kan. Ik heb het vandaag gedaan. Meneer van T-Mobile verzekerde mij dat het bedrag op de eerstvolgende factuur gecrediteerd zal worden. :)

Daarbij moet ik nog even zeggen dat ik totaal geen vertrouwen heb in dat dit goed en op tijd gaat gebeuren. Dus ik ga het in de gaten houden.
Oke jij doet dit dus ook? Maar ik verwacht geen facturen van T-Mobile, behalve wanneer ik uiteindelijk een factuur krijg voor het abbo die ik nu bij een andere website/shop wil afsluiten, of krijg ik gewoon een aparte afrekening van T-Mobile?
Doe jij heel toevallig ook aan nummerbehoud? Want ik heb het idee dat het daarmee allemaal nog is veel moeilijker word, vandaar dat ik het in eerste instantie ook via de T-Mobile shop zelf deed..

Anoniem: 148405

uhm, morgen wordt mijn iphone geleverd door amp logistics, nu zit ik met een probleem ik had eigenlijk geen les op die dag en opeens sinds vandaag heb ik de hele dag les, nu zou ik wel thuis kunnen blijven maar het is de eerste les van die leraar dus ik maak liever geen slechte indruk etc

Dus om even tot mn vraag te komen, kan ik mijn pinpas (voor de 0.01cent te pinnen) en mijn paspoort thuis laten zodat mijn moeder dat kan laten showen, pinnen en ondertekenen.

1ste vraag: Ik kan natuurlijk goed lezen dat er bij amp logistics staat dat het hoogst persoonlijk ondertekend moet worden, maar omdat het hier om mijn moeder gaat met mijn paspoort en pinpas misschien is er een uitzondering, want aan de vorm van de handtekening gaat het echt niet liggen..

2de vraag: Ok stel je deze situatie voor: mijn moeder staat aan de deur ik ben niet thuis, iPhone wordt bezorgt maar handtekening van mijn moeder wordt niet geaccepteerd, moet ik dan helemaal een nieuwe afspraak maken (dan ben ik weer 1.5week verder voordat ik de eerste datum kan selecteren en dan is mijn hele rooster weer omgegooid), of gaat het dat iets sneller?

liefst iemand met ervaring hierover reageren, hartelijk bedankt :) !

• Blaxje
-Cyril- schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:05:
[...]

Oke jij doet dit dus ook? Maar ik verwacht geen facturen van T-Mobile, behalve wanneer ik uiteindelijk een factuur krijg voor het abbo die ik nu bij een andere website/shop wil afsluiten, of krijg ik gewoon een aparte afrekening van T-Mobile?
Doe jij heel toevallig ook aan nummerbehoud? Want ik heb het idee dat het daarmee allemaal nog is veel moeilijker word, vandaar dat ik het in eerste instantie ook via de T-Mobile shop zelf deed..
Nummerbehoud moet geen probleem zijn lijkt me. Dat gaat bij andere webshops die -Mobile abbo's aanbieden natuurlijk gewoon via T-Mobile zelf. Ik heb uitdrukkelijk gevraagd of het mogelijk is wat ik wilde en dat is hetzelfde als wat jij wilt. Het kon gewoon, vertelde de T-Mobile medewerker. Als je abbo maar weer terug is gezet naar de oude situatie en je bestellling (toestel) geannuleerd.

[Voor 5% gewijzigd door Blaxje op 31-08-2010 21:18]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

DJGizbo schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:28:
[...]

Vandaag (zonder vooraankondiging :F ) lag opeens mijn iPhone 4 op tafel! Dus eindelijk een zakelijke klant die de iP4 heeft...
Sapperdeflap :P
Moest je nog pinnen aan de deur of is dat voor ons zakelijke klanten niet nodig ?
En zat de microsim er bij ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• zer0l
Blaxje schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:17:
[...]

Nummerbehoud moet geen probleem zijn lijkt me. Dat gaat bij andere webshops die -Mobile abbo's aanbieden natuurlijk gewoon via T-Mobile zelf. Ik heb uitdrukkelijk gevraagd of het mogelijk is wat ik wilde en dat is hetzelfde als wat jij wilt. Het kon gewoon, vertelde de T-Mobile medewerker. Als je abbo maar weer terug is gezet naar de oude situatie en je bestellling (toestel) geannuleerd.
Oke bedankt! Dan ga ik eerst maar even lobbyen in Groningen en de webshops of er ergens een wachtlijst is korter dan 5 weken ;).

• Blaxje
-Cyril- schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:23:
[...]

Oke bedankt! Dan ga ik eerst maar even lobbyen in Groningen en de webshops of er ergens een wachtlijst is korter dan 5 weken ;).
Als je een beetje op het web rondleest zijn die kortere wachtlijsten er absoluut ;)

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 17:03

cv8x

Tsjakkaaaa

Vandaag gebeld door AMP. Morgen komen ze mijn iPhone 4 32GB leveren :)

Ik had deze op 05 augustus besteld via Belcompany.nl icm een contractverlenging.

Al met al 3 1/2 week, dat valt niet tegen.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

MMM Dat AMP nu wel binnen 1 dag kan leveren verbaast me eigenlijk.

Maar leuk voor jou.

ondertussen schiet deze lijst nog niet op op dit moment.

Anoniem: 195854

Hoi, ik heb begin vorige week via TM klantenservice mijn contract verlengt en vandaag gebeld of wanneer ik een bevestiging en ordernummer krijg ? Antwoord van ks : u krijgt een bevestiging vlak voordat u de iphone ontvangt, waarop ik vraag : kan ik dan het ordernummer krijgen ? Antwoord ks : ordernummer?? Nee meneer, ik heb voor u geen ordernummer u krijgt een bevestiging per post 'n paar dagen voordat wij het toestel via AMP naar u toezenden en van AMP krijgt u een sms en mail voor de levering van het toestel. Mijn vraag aan jullie, krijg je alleen een ordernummer wanneer je een preorder heb geplaatst ? Ik ben 'n particuliere en geen zakelijke klant.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 195854 op 01-09-2010 00:11. Reden: Aanvulling: particuliere en geen zakelijke klant bij T Mobile.]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Anoniem: 195854 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:25:
Hoi, ik heb begin vorige week via TM klantenservice mijn contract verlengt en vandaag gebeld of wanneer ik een bevestiging en ordernummer krijg ? Antwoord van ks : u krijgt een bevestiging vlak voordat u de iphone ontvangt, waarop ik vraag : kan ik dan het ordernummer krijgen ? Antwoord ks : ordernummer?? Nee meneer, ik heb voor u geen ordernummer u krijgt een bevestiging per post 'n paar dagen voordat wij het toestel via AMP naar u toezenden en van AMP krijgt u een sms en mail voor de levering van het toestel. Mijn vraag aan jullie, krijg je alleen een ordernummer wanneer je een preorder heb geplaatst ?
Als particuliere klant zou je gewoon een ordernummer moeten krijgen, via klantenservice of via de bevestigingsmail / brief.
Zakelijke klanten krijgen geen ordernummer en moeten maar afwachten wat er gebeurt :P

• Blaxje
Great, zoals ik had verwacht is mijn abbo niet automatisch om 0:00 teruggezet naar de eerdere situatie. Morgen maar weer de T-Mobile klantenservice bellen *zucht*...

• Tjebakka
  • Laatst online: 02-06 07:12

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

-Cyril- schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:23:
[...]

Saturn en The Phone House (beide vestigingen!) gaven 2-3 weken aan.

If it aint fixed, it's broken.

• Tanakiam
Lees net dat er gratis Navigatie wordt verspreid door T-mobile voor iphone beziters/klanten.
Maar zonder iPhone is dat nait mogelijk..lol

Tanaklam bedankt voor dit bericht.

Nu hoef ik mijn toekomstige Iphone niet te jailbreaken.

Want ik moet navigatie op dat ding hebben.

De rest is jammer dan.

• zer0l
Bakkert schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:46:
[...]

Saturn en The Phone House (beide vestigingen!) gaven 2-3 weken aan.
Oke die ga ik in de gaten houden bedankt!

• Tanakiam
Anoniem: 372699 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:42:
Tanaklam bedankt voor dit bericht.

Nu hoef ik mijn toekomstige Iphone niet te jailbreaken.

Want ik moet navigatie op dat ding hebben.

De rest is jammer dan.
Nog 1 á 2 weekjes wachten en dan zullen wij hem ook hebben.

• Tanakiam
-Cyril- schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:44:
[...]

Oke die ga ik in de gaten houden bedankt!
Probeer dan gelijk Hoogezand, Assen je weet het maar nooit .
Btw (basketbal jij )?

• DJGizbo
justifire schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:22:
[...]

Sapperdeflap :P
Moest je nog pinnen aan de deur of is dat voor ons zakelijke klanten niet nodig ?
En zat de microsim er bij ?
Mijn vriendin heeft getekend (omdat er niet gebeld was dat ze zouden komen anders was ik thuis gebleven, haha), niet gepind en de microsim zat erbij in. Om 18:30 uur gebeld met de zakelijke lijn om te activeren (online kan niet zakelijk) en tien minuten later was mijn microsim geactiveerd en mijn oude sim geblokkeerd. :P

• Blaxje
T-Mobile abbo terugzetten is na wéér een belletje naar de klantenservice eindelijk gelukt! Zojuist 32GB iPhone 4 bij Studentmobiel besteld. Benieuwd hoe snel het gaat :)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

DJGizbo schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:42:
[...]

Mijn vriendin heeft getekend (omdat er niet gebeld was dat ze zouden komen anders was ik thuis gebleven, haha), niet gepind en de microsim zat erbij in. Om 18:30 uur gebeld met de zakelijke lijn om te activeren (online kan niet zakelijk) en tien minuten later was mijn microsim geactiveerd en mijn oude sim geblokkeerd. :P
Oke relax, hoef ik er tenminste niet voor thuis te blijven.
En simverhaal klopt dus ook al vrees ik dat dual-sim weer problemen gaat geven, we zullen zien :)

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-05 15:04
Ik heb op dit moment een vodafone abbo, dat loopt tot eind december. Als ik nu een iPhone4 bestel bij studentmobiel, en vraag nummer behoud aan, hoe gaat dit dan in zijn werk?
-edit:
Ik zou mijn oude abbo best willen afkopen, om gelijk gebruik te kunnen maken van de iphone.

[Voor 22% gewijzigd door Thomas20 op 01-09-2010 12:55. Reden: toevoeging onderstaande tekst]

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 18:12
Thomas20 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:50:
Ik heb op dit moment een vodafone abbo, dat loopt tot eind december. Als ik nu een iPhone4 bestel bij studentmobiel, en vraag nummer behoud aan, hoe gaat dit dan in zijn werk?
-edit:
Ik zou mijn oude abbo best willen afkopen, om gelijk gebruik te kunnen maken van de iphone.
je kunt hopen dat hij met 4.0.1 geleverd wordt: jailbreaken, unlocken, vodafone-sim bijknippen, bellen
bij 4.0.2: vodafone afkopen en t-mobile laten ingaan met nummerbehoud vodafone

...less is more

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 12:29

Francis

DL 650 V-Sttrom

En zojuist overgegaan naar status 3 *O* , oder 281xxx

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Tanakiam
Francis schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:24:
En zojuist overgegaan naar status 3 *O* , oder 281xxx
da's goed nieuws 281xxx..nice
:'( :'( nog altijd status 2 ordernr. 285xxx :( :'(

[Voor 11% gewijzigd door Tanakiam op 01-09-2010 13:35]

• madmoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 16:15
justifire schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:00:
Al zakelijke t-mobile klanten die via t-mobile verlengd hebben die de iphone al binnen hebben ?
Ik heb mijn abbo laten omzetten van kpn naar tmobile, maar ook nog steeds geen bericht......ik vind het jammer dat ze de zakelijke klanten links laten liggen door ze helemaal geen informatie te verschaffen het is echt maar wachten tot je iets hoort.
als er dus iets mis is gegaan dan weet je dat nooit, want bellen met de vraag of alles goed is gegaan heet geen zin omdat ze dit niet doen.

• Tanakiam
madmoon schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:37:
[...]

Ik heb mijn abbo laten omzetten van kpn naar tmobile, maar ook nog steeds geen bericht......ik vind het jammer dat ze de zakelijke klanten links laten liggen door ze helemaal geen informatie te verschaffen het is echt maar wachten tot je iets hoort.
als er dus iets mis is gegaan dan weet je dat nooit, want bellen met de vraag of alles goed is gegaan heet geen zin omdat ze dit niet doen.
Bij particulieren net zo, je moet overal zelf achteraan bellen, alleen wanneer je de 3e status hebt bereikt schijnt het nog 1 á 3 dagen te duren voor het echt jou kant op komt.
Zakelijk of niet we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.
Nu lees ik dat de iPhone vanaf 30 september word geproduceerd met de vernieuwde attenne /aanpassing. ivm het deathgrip syndroom.
Begrijp dat voor jou het wachten ook begint te irriteren.

• Francis

Francis

DL 650 V-Sttrom

Tanakiam schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:33:
[...]

da's goed nieuws 281xxx..nice
:'( :'( nog altijd status 2 ordernr. 285xxx :( :'(
Ik had tot 7 sep kunnen wachten, aangezien ik nu geen databundel heb en deze pas op 8 sept ingaat.

• mvandervelde
  • Laatst online: 28-05 23:01
volgens mij klopt er helemaal niks van dat systeem bij t mobile, als ik naar deze lijst kijk.

worden er gewoon random mensen uitgekozen in plaats op datum en ordernummer.
ik heb 2 augustus besteld en blijkbaar hebben mensen die 3 dagen later besteld hebben meer voorrang.

• madmoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 16:15
Tanakiam schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:44:
[...]

Bij particulieren net zo, je moet overal zelf achteraan bellen, alleen wanneer je de 3e status hebt bereikt schijnt het nog 1 á 3 dagen te duren voor het echt jou kant op komt.
Zakelijk of niet we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.
Nu lees ik dat de iPhone vanaf 30 september word geproduceerd met de vernieuwde attenne /aanpassing. ivm het deathgrip syndroom.
Begrijp dat voor jou het wachten ook begint te irriteren.
Op zich maakt het mij niet uit maar ik heb mijn huidige gsm zowat aan het infuus liggen om bereikbaar te blijven en dat is niet fijn kan ik je vertellen.

Maar dat ik nog steeds geen ordernummer heb vind ik wel raar.

[Voor 4% gewijzigd door madmoon op 01-09-2010 14:48]

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 13:57
Voor de mensen die nog een 32GB zoeken, ze hebben er nog eentje liggen bij de Mediamarkt Deventer.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

En ook ik heb hem binnen :D
Onaangekondigd maar was toevallig even thuis.
Ziet er naar uit dat ze nu de zakelijke kant aan het afwerken zijn.
30-7 besteld 9-8 bevestiging via mail 1-9 geleverd
*update* en ja hoor geen dual sim :( maar weer eens bellen |:(
*update 2* dual sim word opgestuurd en heb hem binnen 2 dagen binnen, yeah right, dat word knippen !

[Voor 30% gewijzigd door justifire op 01-09-2010 16:12]

• Tjebakka

Tjebakka

mvandervelde schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:40:
volgens mij klopt er helemaal niks van dat systeem bij t mobile, als ik naar deze lijst kijk.

worden er gewoon random mensen uitgekozen in plaats op datum en ordernummer.
ik heb 2 augustus besteld en blijkbaar hebben mensen die 3 dagen later besteld hebben meer voorrang.
Sinn 2818xx 16GB 5-8-2010 Klantenservice 3 1-9-2010
fillem 2820xx 16GB 5-8-2010 Internet 3 1-9-2010

Tj Bakker 2827xx 32GB 5-8-2010 Klantenservice 2
DarthMaul 2827xx 16GB 5-8-2010 Klantenservice 3 1-9-2010

Lijkt er op dat er weer 16GB's zijn binnengekomen, aangezien ik diegene ben met een 32GB...

• mvandervelde
  • Laatst online: 28-05 23:01
Bakkert schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:24:
[...]

Sinn 2818xx 16GB 5-8-2010 Klantenservice 3 1-9-2010
fillem 2820xx 16GB 5-8-2010 Internet 3 1-9-2010

Tj Bakker 2827xx 32GB 5-8-2010 Klantenservice 2
DarthMaul 2827xx 16GB 5-8-2010 Klantenservice 3 1-9-2010

Lijkt er op dat er weer 16GB's zijn binnengekomen, aangezien ik diegene ben met een 32GB...
op die lijst sta ik als mvdv25, ik had t-mobile gebeld en hun het verhaal uitgelegd van die website. diegene die ik sprak wist mij ook niet te vertellen hoe dit kon en had al eerder van de website gehoord.
ik heb zelfs nog geen microsim ontvangen en dit na 5 weken.

• Tjebakka

Tjebakka

mvandervelde schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:45:
[...]

op die lijst sta ik als mvdv25, ik had t-mobile gebeld en hun het verhaal uitgelegd van die website. diegene die ik sprak wist mij ook niet te vertellen hoe dit kon en had al eerder van de website gehoord.
ik heb zelfs nog geen microsim ontvangen en dit na 5 weken.
Het verschil is dat jij een nieuwe klant bent, dan krijg je de sim samen met de telefoon. Ik heb verlengd, dus ik gok deze week op het maken van een afspraak.

Anoniem: 148405

Anoniem: 148405 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:16:
uhm, morgen wordt mijn iphone geleverd door amp logistics, nu zit ik met een probleem ik had eigenlijk geen les op die dag en opeens sinds vandaag heb ik de hele dag les, nu zou ik wel thuis kunnen blijven maar het is de eerste les van die leraar dus ik maak liever geen slechte indruk etc

Dus om even tot mn vraag te komen, kan ik mijn pinpas (voor de 0.01cent te pinnen) en mijn paspoort thuis laten zodat mijn moeder dat kan laten showen, pinnen en ondertekenen.

1ste vraag: Ik kan natuurlijk goed lezen dat er bij amp logistics staat dat het hoogst persoonlijk ondertekend moet worden, maar omdat het hier om mijn moeder gaat met mijn paspoort en pinpas misschien is er een uitzondering, want aan de vorm van de handtekening gaat het echt niet liggen..

2de vraag: Ok stel je deze situatie voor: mijn moeder staat aan de deur ik ben niet thuis, iPhone wordt bezorgt maar handtekening van mijn moeder wordt niet geaccepteerd, moet ik dan helemaal een nieuwe afspraak maken (dan ben ik weer 1.5week verder voordat ik de eerste datum kan selecteren en dan is mijn hele rooster weer omgegooid), of gaat het dat iets sneller?

liefst iemand met ervaring hierover reageren, hartelijk bedankt :) !
Ok ze zijn dus vandaag langsgeweest en het is dus niet mogelijk om je moeder je pakketje te laten tekenen zelfs niet als je haar jou paspoort en bankpas geeft. Wat wel een pluspunt is, is dat als je je afspraak een dag van te voren verzet je langer moet wachten dan als ze langskomen en dan even een afspraak maken. Nu krijg ik hem dinsdagavond.

• Erryt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-05-2022
31 juli besteld (16GB) in T-Mobileshop Groningen Herestraat. Vandaag opgehaald.

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:02
nvm

[Voor 99% gewijzigd door alexhooven op 01-09-2010 20:10]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-05 23:43
20 juli besteld, nu eindelijk naar status 3...
Duurt nog wel een weekje voor ik hem heb denk ik.

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoe lang duurt het van Borderlinx naar NL? Hij ligt nu daar in mijn suite :D

Anoniem: 193286

Executor16 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 23:28:
Hoe lang duurt het van Borderlinx naar NL? Hij ligt nu daar in mijn suite :D
Dat ging bij mij heel snel. Ik heb 'm 27-08 betaald en hij wordt op 02-09 geleverd. Maar daar zat een weekend tussen. Ik zou rekenen op max 3-4 werkdagen.

• DJGizbo
justifire schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:37:
[...]

Oke relax, hoef ik er tenminste niet voor thuis te blijven.
En simverhaal klopt dus ook al vrees ik dat dual-sim weer problemen gaat geven, we zullen zien :)
Je hebt persoonlijk contact, dus ik denk dat je heel duidelijk moet zeggen dat je duo-sim hebt :+

• Francis

Francis

DL 650 V-Sttrom

Vraagje: Ik krijg als goed is binnenkort mijn foon, maar moet bij betalen, doe ik dat bij afleveren met pin oid?

• Tanakiam
Net contact gehad met KS en kreeg te horen dat wanneer er weer een levering naar de koerier gaat (AMT) 285xxx er ook bij zou zitten. Schatting was nog 1 á 2 weken! Maar zij de beste man dat het ook morgen al kon zijn dat ik een telefoontje krijg!

Niemand weet dus hoeveel voorraad of waar die blijft!
Sta je 10 á 15 min in de wacht.
Iphone $ mag het wachten dan ook waard zijn hopelijk!

Maar op deze manier doe ik never nooit meer een abo +tel. bestellen

[Voor 4% gewijzigd door Tanakiam op 02-09-2010 10:14]

• Tanakiam
Francis schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:08:
Vraagje: Ik krijg als goed is binnenkort mijn foon, maar moet bij betalen, doe ik dat bij afleveren met pin oid?
Pinnen aan de deur met rekeningnr dat bekend.

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 23:39

Jasper Janssen

Socialmediaredacteur
Anoniem: 148405 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:34:
[...]

Ok ze zijn dus vandaag langsgeweest en het is dus niet mogelijk om je moeder je pakketje te laten tekenen zelfs niet als je haar jou paspoort en bankpas geeft. Wat wel een pluspunt is, is dat als je je afspraak een dag van te voren verzet je langer moet wachten dan als ze langskomen en dan even een afspraak maken. Nu krijg ik hem dinsdagavond.
Geldt dit verhaal ook voor verlengers? 1 cent pinnen en whatever lijkt me een verificatie dat ze een werkende rekening hebben, maar T-Mobile int inmiddels alweer 4, 5 jaar een abo van mij.

Kan ik bij een verlenging met iPhone 4 gewoon een boatload cash achterlaten bij de deur (460 euro, ffs) en die door een huisgenoot laten overhandigen aan de postbode?

• Tanakiam
Jasper Janssen schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:26:
[...]

Geldt dit verhaal ook voor verlengers? 1 cent pinnen en whatever lijkt me een verificatie dat ze een werkende rekening hebben, maar T-Mobile int inmiddels alweer 4, 5 jaar een abo van mij.

Kan ik bij een verlenging met iPhone 4 gewoon een boatload cash achterlaten bij de deur (460 euro, ffs) en die door een huisgenoot laten overhandigen aan de postbode?
Verlengen is dat geloof ik niet nodig, wat je wel kan doen is dit met de klantenservice bespreken of cash betalen ook mogelijk is.
Of een ander het pakket in ontvangst mag nemen is geloof ik niet mogelijk.
Maar wil je op al je vragen echt een duidelijk antwoord richt je dan op de klantenservice van T-Mobile

Jasper Janssen schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:26:
[...]

Volgens mij hoeven bestaande klanten niet met de pin te betalen en ook niet in eigen persoon de iphone in ontvangst te nemen aangezien T-Mobile al onze gegevens hebben. Begin dit jaar toen ik de 3GS kreeg hoefde ik niet zelf het pakketje in ontvangst ( degene die het in ontvangst neemt moet wel jouw legitimatie hebben ter controlle) te nemen en kon ook met cash betalen.

[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 195854 op 02-09-2010 13:10]

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 11:00

steffex

Dev nerd

Ik ben een bestaande klant en als ik dan mijn iphone4 mag ontvangen moet ik ook gewoon pinnen of cash betalen! Dat is de enige manier om te betalen, voor particulieren that is.

Freelance developer - Gadget freak - Motorrijder

stef-o schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:30:
Ik ben een bestaande klant en als ik dan mijn iphone4 mag ontvangen moet ik ook gewoon pinnen of cash betalen! Dat is de enige manier om te betalen, voor particulieren that is.
zie 1 post boven je! Een bestaande klant mag ook cash betalen, gegevens zijn dan al bij T-Mobile bekend.

Anoniem: 195854 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:07:
[...]

Volgens mij hoeven bestaande klanten niet met de pin te betalen en ook niet in eigen persoon de iphone in ontvangst te nemen aangezien T-Mobile al onze gegevens hebben. Begin dit jaar toen ik de 3GS kreeg hoefde ik niet zelf het pakketje in ontvangst ( degene die het in ontvangst neemt moet wel jouw legitimatie hebben ter controlle) te nemen en kon ook met cash betalen.
Ik kreeg te horen dat er wel gepint moet worden anders zou de postbode met teveel geld op zak lopen, en tegenwoordig met die overvallen weet je het maar nooit.

• timbosie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-06 22:27
Mijne is nu bijna 24 uur in mn bezit :D mn iphone 4 16 GB zwart besteld via t-mobile shop :P

wat is het toch een leuk speeltje :D en ik had nog versie 4.01 ook nog :D dus meteen gejailbraked :D

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zo, geannulleerd bij t-mobile zelf en besteld bij smartphoneshop. Er staat bij op voorraad, dus wie weet hebben we hem morgen binnen!

• Francis

Francis

DL 650 V-Sttrom

En volgende week donderdag verlaat ik dit topic *O*

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-02 16:09
Eindelijk, 6 augustus besteld en nu status 3 :)

• Tanakiam
Appo schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:12:
Da's goed nieuws,
Zakelijk of particulier ,16 of 32GB?

lol Weg garantie, maar nu kan je er wel gratis software opzetten, Trouwns let even op de links hier onder die zijn ook wel leuk Daar staat ook uitgelegd hoe je je Iphone downgrade naar IOS 4.01.

By the way, IOS 4.01 heeft een ernstig beveiligings risico.
Op internet kan je daar vast meer over vinden.

Ik heb net nog smartphoneshop gesproken en ze zijn de mijne nu aan het inpakken :)
Bij de tijd dat jullie dit lezen is die waarschijnlijk al opweg hierheen.

• SYQ
  • Niet online
Anoniem: 372699 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:23:
Ik heb net nog smartphoneshop gesproken en ze zijn de mijne nu aan het inpakken :)
Bij de tijd dat jullie dit lezen is die waarschijnlijk al opweg hierheen.
en wanneer heb je besteld als ik vragen mag??

Anoniem: 284904

6 augustus besteld via klantenservice (contract verlengen) en ik krijg zojuist een mail om een afleverafspraak te maken. De eerste mogelijkheid was echter pas volgende week vrijdag :(

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-02 16:09
Tanakiam schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:14:
[...]

Da's goed nieuws,
Zakelijk of particulier ,16 of 32GB?
Particulier, 16 GB ;)

• s_amoraal87
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:23
5 augustus, particulier, 16 gb --> status 2

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij mijn Borderlinx account staat nu dit:

Shipment handed over to delivery agent
Tracking #36xxxxxxxx

Kan ik dit ergens tracken?

Anoniem: 193286

Executor16 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:05:
Bij mijn Borderlinx account staat nu dit:

Shipment handed over to delivery agent
Tracking #36xxxxxxxx

Kan ik dit ergens tracken?
Bij DHL, maar het kan nog heel even duren. DHL heeft 'm waarschijnlijk nog niet opgehaald. Pas vanaf dat moment staat-ie bij hen in het systeem. Gewoon blijven proberen bij DHL. Je zal zien dat als zij hem ophalen het ineens heeeeeel snel gaat. Bij mij lag-ie vanaf het moment dat DHL 'm ophaalde in anderhalve dag op de mat.

• Jobi
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-07-2014
Dag tweakers!
(eerste post, vandaar de groet)

Ik heb 1 augustus mijn iPhone 4 besteld bij Belsimpel.nl. En door de geniale tip van dit forum de telefoon twee dagen geleden geannuleerd en besteld bij pdashop.nl. Werd vandaag gebeld voor een leveringsafspraak en morgen kan ik de parel ontvangen.

Overigens geen slecht woord over Belsimpel, het is jammer dat de levering zo lang heeft moeten duren. Anderzijds was pdashop.nl ook erg makkelijk wat betreft de levering en werd er voorgesteld om bij m'n werk te leveren en was de telefoonpersoon goed ingelicht. Mits het ding compleet aankomt, kan ik pdashop.nl aanbevelen.

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 16:26

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Appo schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:12:
Ik dach laat me ff kijken heb namelijk ook op 6 augustus besteld en ben u ook naar status 3 gegaan.

Ze hadden toch gelijk het zou ongeveer 4 tot 6 weken duren.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• aschja
  • Laatst online: 27-05 19:00
Ik vind het bijzonder geniaal..
Ik ben vandaag in Amersfoort bij de T-mobile shop geweest.. Niet op voorraad.. 8 weken levertijd.. Daarna naar de ThePhoneHouse gehobbeld.. 2 weken levertijd.. Daarna Belcompany.. 3 weken levertijd.. Dus samen met het vriendinnetje verder de stad in.. Zie ik ineens telefoonkopen.nl.. Ook een fysieke winkel blijkbaar.. En werkelijk waar, 34(!!!!!!!!!!!!!!!!) stuks op voorraad (16GB).. lol..

• SYQ
  • Niet online
vanmiddag besteld bij smartphoneshop (coolbleu) en morgenvroeg afgeleverd _/-\o_

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 08:47
Vandaag de knoop doorgehakt: Ik heb mijn iPhone 4 32GB bestelling geannuleerd bij T-mobile (11 augustus online besteld) om hem via telefoonkopen of smartphoneshop te bestellen. Nog geen half uur later een telefoontje van de Belcompany gekregen dat mijn reservering klaar lag. Ik had me daar op 24 juli op een reserveringslijst laten zetten (dus niet de online voorbestelling) en had er inmiddels niet meer op gerekend ooit nog wat van hun te horen.

De dame van de T-mobile klantenservice wist me overigens te vertellen dat ik 2 weken!! zou moeten wachten alvorens ik een nieuwe verlenging zou kunnen aangaan. Omdat ik eerder wel eens een bestelling heb geannuleerd wist ik dat dit niet zo was. Uiteindelijk doorverbonden naar de 'commerciële afdeling' van T-mobile waar ik te horen kreeg dat ik gewoon a la minute kon verlengen.

• aschja
  • Laatst online: 27-05 19:00
Ik hoorde trouwens vanmiddag van een medewerker van de T-mobileshop in Amersfoort dat de reden waarom het zo lang duurt met uitleveringen, is dat T-mobile wacht op geupdate modellen zonder antenneproblemen! Geloof er geen reet van!

Ik heb mijn Iphone 4 op dinsdag 31 augustus 2010 besteld, Pdashop en Smartphoneshop zijn volgens mij het zelfde, en is gewoon een goede zaak alleen het wachten als je in de zaak zelf ben moet je een uurtje voor uit trekken.

• laurenssie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-05 21:11
Jeej! Gisteren naar de belcompany gebeld en vandaag mijn iPhone 4 opgehaald :D. Ik ben er nu al verliefd op :9

• zer0l
SYQ schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:16:
vanmiddag besteld bij smartphoneshop (coolbleu) en morgenvroeg afgeleverd _/-\o_
Ik kan niet echt zien of die nu op voorraad is nog bij hun? Waar is dit te vinden :/?

• Tanakiam
285xxx nog altijd status 2, waarschijnlijk is 32GB niet voorradig want ik lees dat de 16GB hier allemaal status 3 hebben.

• Tjebakka

Tjebakka

Woehoe, vanochtend naar status 3 gegaan! Overigens heb ik een 32GB besteld. 2827** op 5 augustus.
Maar... Wat betekent dit:

Order verzonden naar magazijn

Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.

lekker tegenstrijdig!

[Voor 11% gewijzigd door Tjebakka op 03-09-2010 09:58]

• NL1PSR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 17:33
Woensdag om 13 uur een iPhone 4 16 GB besteld met een nieuw i150 abb. Deze word vandaag geleverd tussen 12 en 14 uur. Ik moet zeggen Coolblue.nl goed werk.

Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-06 13:11
Ben vandaag ook van status 2 naar 3 gegaan. Ordernr 288***, op 9 aug telefonisch verlengd. 16GB
Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee