[iPhone] Levertijden - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 79.348 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:13
Appo schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:12:
Eindelijk, 6 augustus besteld en nu status 3 :)
Ook 6 9 augustus besteld, en nu naar status 3. :)
288xxx

Enig idee wat er nu gaat gebeuren? Enkele dagen wachten op een mail van AMP voor de levering, en dan kan je daar een leverdatum selecteren, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
WTF is dit? M'n iPhone 4 was onderweg van Borderlinx naar mijn huis.. Maar nu lijkt het alsof ze er in Duitsland ff mee gaan spelen:

8 Shipment on hold / LEIPZIG - GERMANY / 07:39
7 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY / LEIPZIG - GERMANY / 04:29
6 Departed Facility in EAST MIDLANDS - UK / EAST MIDLANDS - UK / 01:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Weet er iemand waarom de iPhone 3GS 8GB nergens in Nederland te krijgen is? Je zou toch zeggen dat deze beter beschikbaar moet zijn dan de nieuwe versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:04

KroeT

[...]

Wellicht een herhaalde tip: iCentre in Uitgeest. Naar binnen gewandeld, gevraagd om een iPhone 4 16GB voor mijn vriendin, betaald en vertrokken met een iPhone in een tasje. Gewoon met een T-M abonnement (verlenging).

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

-Cyril- schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:06:
[...]

Ik kan niet echt zien of die nu op voorraad is nog bij hun? Waar is dit te vinden :/?
En vanochtend heeft vriendin de toestel ontvangen. Nadat ik had besteld zag ik dat die ook niet meer op voorraad was, gelijk gebeld en volgens helpdesk was ik de laatste :D Maar zoals door anderen gezegd, volop andere partijeen waar je terecht kan voor een iPhone. T-mobile zelf is echt wel traag, bah

Ik heb de mijne ook trouwens sinds gister, gewoon gescoord via marktplaats voor 660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
Mijn vrouw wilde graag een iPhone 4, (haar abonnement verloopt binnenkort), ze had zich weken geleden bij
de T-Mobileshop op de reserveringslijst laten zetten, tot heden nog steeds geen reactie. :'(

Vanochtend bij de MediaMarkt ZTM binnengelopen en een half uur later met een iPhone 4 incl. T-Mobile verlengingscontract weer de deur uit. _/-\o_

Ze krijgen elke week een paar exemplaren binnen, binnenkort maar even de reservering ongedaan maken bij de
T-Mobileshop.

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schemert
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-08 13:38
24 july besteld per telefoon bij t-mobile, 32gb
afgelopen zaterdag afgeleverd, dus maandje eroverheen gegeaan
nu nog maand wachten voordat bij oude abo bij telfort afloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 15:25

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

De mijne wordt woensdag geleverd :) Net even gebeld voor wijziging van afspraak omdat ik de 13e een tijdje niet in NL zit. Mooi geregeld :)

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrcBas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:34
Eindelijk naar status 4! Status 3 heb ik niet eens gezien zo snel ging het! Afspraak gemaakt voor de 13de. Eerder konden ze jammer genoeg niet maar hij komt nu in iedergeval binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13
SyS_ErroR schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:58:
[...]

Ook 6 9 augustus besteld, en nu naar status 3. :)
288xxx

Enig idee wat er nu gaat gebeuren? Enkele dagen wachten op een mail van AMP voor de levering, en dan kan je daar een leverdatum selecteren, toch? :)
Je krijgt een mailtje van amp-logistics om een afspraak te maken. Ik krijg de mijne pas de 13e, eerder kan niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
waarom bestelt iedereen via t-mobile? via de icentre's (bijv. Uitgeest), kan je ook je abo verlengen of een nieuw abonnement afsluiten. En je hebt je iphone4 binnen 1 dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Laatst online: 07-09 11:13
Ferra schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:18:
waarom bestelt iedereen via t-mobile? via de icentre's (bijv. Uitgeest), kan je ook je abo verlengen of een nieuw abonnement afsluiten. En je hebt je iphone4 binnen 1 dag!
In mijn geval extra toestelkorting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Kan iemand mij vertellen hoe iedereen die status kan zien van de iphone bestelling bij T-Mobile ?
Ik gebruikte deze maar volgens de klantenservice kun je hier pas wat op zien wanneer de telefoon wordt doorgezonden naar AMP.
Dit moet je ?zelf? steeds maar in de gaten houden en je wordt verder ook niet op de hoogte gehouden ?
Lijkt me beetje raar, abbonement afsluiten en niets horen totdat je telefoon wordt opgestuurd..
Vorige week werd me de door de klantenservice compleet wat anders verteld..

Levertijd bij bestelling op 25.08.2010 = 3-4 weken
Levertijd zou nu zijn = ruim 5 weken..

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

appel22 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:37:
Kan iemand mij vertellen hoe iedereen die status kan zien van de iphone bestelling bij T-Mobile ?
Ik gebruikte deze maar volgens de klantenservice kun je hier pas wat op zien wanneer de telefoon wordt doorgezonden naar AMP.
Dit moet je ?zelf? steeds maar in de gaten houden en je wordt verder ook niet op de hoogte gehouden ?
Lijkt me beetje raar, abbonement afsluiten en niets horen totdat je telefoon wordt opgestuurd..
Vorige week werd me de door de klantenservice compleet wat anders verteld..

Levertijd bij bestelling op 25.08.2010 = 3-4 weken
Levertijd zou nu zijn = ruim 5 weken..
Je moet een ordernummer hebben. Als je die heb kan je het daar volgen

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
sekeroglan schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:16:
[...]

Je moet een ordernummer hebben. Als je die heb kan je het daar volgen
Die heb ik via de klantenservice gekregen 339xxx, op die betreffende site ingevuld maar hier staat steeds doodleuk Er is geen bestelling bekend met de door jouw ingevoerde gegevens. en 9 dagen nadat ik um besteld heb...

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik had mijn order 303XXX (vanaf 20juli) bij tmobile opgezegd omdat het TE LANG duurde.

maar vandaag liep ik langs belcompany en ik kon meteen 1 iphone 4 meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb nu ook een Iphone maar helaas is de camara defect.
Ik heb dus een Iphone maar ben niet blij. Als het goed is wordt er maandag weer een nieuwe besteld ze konden bij pdashop niet gelijk een andere leveren, wat me eigenlijk een beetje tegenvalt van ze.
Dit is dan de eerste tegenslag die ik met deze zaak en Iphone mee maak.

De camara loopt vast en vertoont afentoe groene strepen en de sluiter gaat dan niet open, dit schijnt een bekend probleem te zijn dat vaker voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YMGV4LIFE
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:22
appel22 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:28:
[...]

Die heb ik via de klantenservice gekregen 339xxx, op die betreffende site ingevuld maar hier staat steeds doodleuk Er is geen bestelling bekend met de door jouw ingevoerde gegevens. en 9 dagen nadat ik um besteld heb...
Dit komt waarschijnlijk omdat jij het ordernummer hebt gekregen wat intern bij tmobile geldt, voor het bekijken van de status van de bestelling heb je het salesnummer nodig. Ja het is weer lekker vaag, maar ik liep tegen hetzelfde probleem op.

If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:30
zijn er ook mensen die al iets gehoord heben over hun levertijd van de Iphone 3GS 8GB, heb deze ijdje terug besteld bij the phone house maar bljkbaar zijn deze ook moeilijk te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ik heb 14 augustus besteld, ik heb 2,5 week daarna een mail gehad dat de iPhone 3GS slecht leverbaar is. Als je het twitter account van de Phonehouse doorbladert zie je dat er ook nog zat mensen zijn die begin augustus hebben besteld en nog steeds niets hebben ontvangen.

Baal er wel van, maar ja je moet iets overhebben voor een fantastische aanbieding :(. Overigens vindt ik het dan wel vreemd dat in Frankrijk en Engeland de levertijd op de site van Apple staat op maximaal 2 weken. Waarom krijgen zij dit dan niet in Nederland voor elkaar?

[ Voor 20% gewijzigd door Ronwiel op 04-09-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:36
23 aug: iPhone 4 met Relax 30 + Web 'n Walk Plus besteld via Studentmobiel
3 sep: E-mail ontvangen dat de iPhone is verzonden:
Beste,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: 417xxx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later
vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4
werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.
Echter nog steeds geen trackcode ontvangen...

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:32
ronwiel schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:56:
Ik heb 14 augustus besteld, ik heb 2,5 week daarna een mail gehad dat de iPhone 3GS slecht leverbaar is. Als je het twitter account van de Phonehouse doorbladert zie je dat er ook nog zat mensen zijn die begin augustus hebben besteld en nog steeds niets hebben ontvangen.

Baal er wel van, maar ja je moet iets overhebben voor een fantastische aanbieding :(. Overigens vindt ik het dan wel vreemd dat in Frankrijk en Engeland de levertijd op de site van Apple staat op maximaal 2 weken. Waarom krijgen zij dit dan niet in Nederland voor elkaar?
Ja hier hetzelfde probleem, die van mij is na precies een maand eindelijk verzonden dus hoop hem maandag te krijgen. Maar iemand anders hier in huis heeft ook een Iphone besteld, zelfde dag, alleen iets later icm verlening en die status staat nog steeds op contract ontvangen.. al een maand lang 8)7 8)7 . Vind het ook maar een beetje vreemd.. mijn bestelling komt trouwens van 5 augustus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Ben in ieder geval blij te horen dat er nog wel het een en ander wordt uitgeleverd. Kon jij via http://www.phonehouse.nl/orderstatus/ ook niets vinden m.b.t. tot je order? Via het geautomatiseerde systeem via de telefoon wordt de order overigens wel herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
ronwiel schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 11:32:
Ben in ieder geval blij te horen dat er nog wel het een en ander wordt uitgeleverd. Kon jij via http://www.phonehouse.nl/orderstatus/ ook niets vinden m.b.t. tot je order? Via het geautomatiseerde systeem via de telefoon wordt de order overigens wel herkend.
Heb hem niet via de phonehouse besteld, wilde wel ergens anders bestellen omdat het zolang duurde, maar had te horen gekregen dat ze maar een klein aantal telefoons binnenkrijgen overal :( Deze keer zat ik er dan wel bij.. maar als ik al van 5 augustus ben, en jij een week later zullen die mensen wel eerst voorrang krijgen.. denk dat het bij jou nog ff zal duren. M'n pa is ook niet echt blij dat er nu 1 verstuurd is en 1 nog niet, maar hopen dat maandag die ander komt want anders zit die zonder telefoon ;(

Update: m'n pa rheeft een mailtje gehad dat de telefoon is verzonden! :9 die van mij komt als het goed is vandaag al, die van me pa later want zijn track en trace code doet het nog niet :) afwachten dus..

[ Voor 10% gewijzigd door Nijntje12 op 04-09-2010 12:33 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wanneer ze die 32gb nou eens gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
YMGV4LIFE schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 07:59:
[...]

Dit komt waarschijnlijk omdat jij het ordernummer hebt gekregen wat intern bij tmobile geldt, voor het bekijken van de status van de bestelling heb je het salesnummer nodig. Ja het is weer lekker vaag, maar ik liep tegen hetzelfde probleem op.
Net ff belletje gedaan naar de KS, salesnr gekregen en nu werkt de status wel :)

Besteld 25.08.2010 - Status 2 - Iphone4 16GB (10 dgn and counting)

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Laatst online: 21:37
Borden buiten bij Phonehouse Hilversum: iPhone 4 op voorraad!
Voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:52

aKra

Intentionally left blank.

dcl! schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:11:
Borden buiten bij Phonehouse Hilversum: iPhone 4 op voorraad!
Voor de liefhebbers.
Correct, donderdag één gehaald. Service bieden ze echter niet, ze wilden mijn moeder niet helpen met het activeren van het toestel... Oké, dan toch niet :X

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharvinz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 13:57
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:39:
Ben benieuwd wanneer ze die 32gb nou eens gaan leveren.
Probeer gsmwijzer.nl ;) ik heb daar 25ste mijn iphone 32gb besteld en ik krijg hem vandaag(wegens storing bij tmobile zakelijk).

Weet iemand hoe laat tntpost komt op de zaterdag?

[ Voor 7% gewijzigd door sharvinz op 04-09-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Mijn iPhone ligt nog steeds te chillen in Leipzig, Germany :/ Hopelijk schiet DHL is op, al denk ik dat ze pas maandag weer gaan bewegen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pruimenpit
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-08 11:07
Ik wil graag bij borderlinx bestellen.
Maar hoe vul je het adres correct in bij de apple store?
Want ik weet niet precies hoe die borderlinx adressen in engeland werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 juni: iPhone 4 gereserveerd in Mobistar Center
25 aug: iPhone 4 binnen !

27 aug: iPhone Bumper besteld
3 sept: iPhone Bumper binnen !

Topmachine, wel sterk fluctuerend bereik... nog geen dropped calls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
Executor16 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:53:
Mijn iPhone ligt nog steeds te chillen in Leipzig, Germany :/ Hopelijk schiet DHL is op, al denk ik dat ze pas maandag weer gaan bewegen daar.
Balen! raar dat die dan eerst naar Duitsland gaat.. hopen dat je status vandaag nog veranderd ;)
sharvinz schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:23:
[...]

Probeer gsmwijzer.nl ;) ik heb daar 25ste mijn iphone 32gb besteld en ik krijg hem vandaag(wegens storing bij tmobile zakelijk).

Heel verschillend. bij mij komen ze op zaterdag meestal veel eerder dan doordeweeks, (meestal rond half 5..en door de weeks pas half 7 ;) ) zit ook te wachten op m'n iphone 3gs :X

[ Voor 31% gewijzigd door Nijntje12 op 04-09-2010 14:58 . Reden: quote vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Nijntje12 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:56:
[...]

Balen! raar dat die dan eerst naar Duitsland gaat.. hopen dat je status vandaag nog veranderd ;)
Ik kijk net weer! :D

Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:48

Raar dat er 11:48 staat, dat was vanmorgen al. Maar goed, das alleen maar beter! _/-\o_

Edit: Het lijkt dat dhl.nl voor loopt op dhl.com, want volgens .com ligt ie nog in Duitsland.

[ Voor 11% gewijzigd door Executor16 op 04-09-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
Executor16 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:03:
[...]

Ik kijk net weer! :D

Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:48

Raar dat er 11:48 staat, dat was vanmorgen al. Maar goed, das alleen maar beter! _/-\o_

Edit: Het lijkt dat dhl.nl voor loopt op dhl.com, want volgens .com ligt ie nog in Duitsland.
ja ik had dat ook met mijn track en trace nummer van tnt, liep achter. er stond dat die nog gesorteerd moet worden en een uur later stond er chauffeur is onderweg :o dus nu maar aan het wachten :'(
zal bij DHL ook wel zoiets zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Waar checken jullie de status?
Heb zojuist besteld bij T-Mobile Shop Zuidplein. Meneer zei dat de levertijd 8 - 10 weken was (nog steeds). Ik word nu gebeld wanneer er voorraad is. En ik heb een aanbetaling van 50 euro gedaan en een brief + bon meegekregen dat ik op de voorinschrijflijst sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharvinz schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:23:
[...]

Ik heb helaas al mijn contract verlengt (en hij is ook al in gegaan) bij t-mobile (over de telefoon) op 5 augustus. Heb nu een brief gehad, maar nog geen email met ordernummer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
Ryvion schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:25:
Waar checken jullie de status?
Heb zojuist besteld bij T-Mobile Shop Zuidplein. Meneer zei dat de levertijd 8 - 10 weken was (nog steeds). Ik word nu gebeld wanneer er voorraad is. En ik heb een aanbetaling van 50 euro gedaan en een brief + bon meegekregen dat ik op de voorinschrijflijst sta.
Status checken kan volgens mij alleen maar als je via internet hebt besteld, tenminste dat is met die lijst van iphoneclub wel zo.. :) Als ik het fout heb graag even zeggen want ik las dat hier ergens :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:26
http://www.gsmwijzer.nl/g...8034/apple-iphone-3gs-8gb ik heb vandaag mn iphone hier besteld,
3GS 8GB maar nu lees ik overal dat die slecht lever baar is :(,

hoelang ongeveer 4 week ?

MVG Patryk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
gangstahh schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:49:
http://www.gsmwijzer.nl/g...8034/apple-iphone-3gs-8gb ik heb vandaag mn iphone hier besteld,

MVG Patryk
Nou ik heb idd 4 weken moeten wachten... zeg maar gewoon een maand... :9

---
Ze hebben m'n pakketje niet meer bezorgt en ik zag het busje nog rijden :| ;w :'( :'( :'(
kan ik dus tot maandag wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
Gisteren nog de € 50,- inschrijf/reserveringskosten teruggekregen bij de T-Mobileshop, was helemaal geen probleem , stond nl. in de kleine lettertjes dat je € 5,- adm.kosten moest betalen als je je reservering annuleerde. d:)b
Het loont dus af en toe een MM of een telefoonwinkel binnen te lopen en te vragen of ze wat iPhones hebben binnengekregen.
MM Zoetermeer krijgt nl. een paar keer per week een aantal binnen die niet gereserveerd zijn.
Scheelt dus weer een aantal weken wachten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharvinz
  • Laatst online: 26-08 13:57
Dennis_dude schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:35:
Gisteren nog de € 50,- inschrijf/reserveringskosten teruggekregen bij de T-Mobileshop, was helemaal geen probleem , stond nl. in de kleine lettertjes dat je € 5,- adm.kosten moest betalen als je je reservering annuleerde. d:)b
Het loont dus af en toe een MM of een telefoonwinkel binnen te lopen en te vragen of ze wat iPhones hebben binnengekregen.
MM Zoetermeer krijgt nl. een paar keer per week een aantal binnen die niet gereserveerd zijn.
Scheelt dus weer een aantal weken wachten. 8)
Je hebt ook veel webshops die de 32gb versie in voorraad hebben aangezien de 16gb meer gewild is.
Ik heb echter een 32gb besteld en de postbode zaterdag gemist dus ik krijg em maandag.
In totaal heb ik een week ofzo moeten wachten of anderhalve week, maar dat kwam door tmobile(zakelijke klanten hadden een storing).

Als je echt een iphone zsm wilt raad ik aan om gewoon een webshop te zoeken die ze in voorraad heeft.
Een belletje plegen heeft vaker meer nut dan alleen op de site kijken ;).
Of naar je lokale telefoon winkel lopen en vragen wanneer ze weer iphones binnen krijgen en vragen of die persoon zo vriendelijk kan zijn 1 voor je achter te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziekloon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-07 13:23
edebee schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:28:
zijn er ook mensen die al iets gehoord heben over hun levertijd van de Iphone 3GS 8GB, heb deze ijdje terug besteld bij the phone house maar bljkbaar zijn deze ook moeilijk te krijgen
Ik heb 'm bij Typhone besteld voor mijn vrouw, maar ook daar is hij niet leverbaar. Vorige week was de levertijd 4-6 weken... Ik heb een mailtje gehad dat we als tijdelijke 'oplossing' een Samsung telefoontje krijgen, die we dan gewoon mogen houden. Op zich leuke service, maar ik zit eigenlijk niet op die Samsung te wachten. Ik (of beter gezegd, mijn vrouw) baalt er behoorlijk van. We hebben nu voorgesteld om (uiteraard met bijbetaling) een iPhone 4 te leveren... maar dat zal wel niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Laatst online: 22:41
Hmm, maar kan je bij de Media Markt dan ook meteen een (T-Mobile) abonnement afsluiten? Kan me namelijk wel zoiets herinneren, ik voel er eerlijk gezegd niet zoveel voor om 1000 euro neer te leggen voor een iPhone 4 en dan ook nog een de belkosten ernaast te betalen... Slimme marketing... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als het goed is dan gaat de iphone tussen 09:00-12:00 aan de deur komen ;)

Als alles goed gaat heeft hij er net iets meer dan een maand over gedaan.
(01-08 tot 06-09) het is iig niet de 8-10 weken geworden.

Veel plezier als je hem al hebt...en voor de mensen zonder ...suc6 met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
Accesteam schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:04:
Hmm, maar kan je bij de Media Markt dan ook meteen een (T-Mobile) abonnement afsluiten? Kan me namelijk wel zoiets herinneren, ik voel er eerlijk gezegd niet zoveel voor om 1000 euro neer te leggen voor een iPhone 4 en dan ook nog een de belkosten ernaast te betalen... Slimme marketing... :P
Yep, we hebben de iPhone incl. een i-150 abonnement (verlenging) afgenomen.
Ze verkopen de iPhone 4 alleen met een abo, in ieder geval bij MM Zoetermeer.
Alles voor dezelfde prijzen als bij de T-Mobileshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Laatst online: 21:01
gangstahh schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:49:

MVG Patryk
a.s zaterdag is het 4 weken geleden dat ik besteld heb. Nog steeds niets otvangen

[ Voor 3% gewijzigd door M.C. op 06-09-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijntje12
Wat denken jullie, is mijn telefoon na een MAAND verzonden, kwam het pakketje niet aan zaterdag. Vandaag hetzelfde probleem. Staat er nu 'pakketje is aangeboden, maar er was niemand thuis dus morgen op te halen op afhaallocatie. :/ . Terwijl ik en m'n ma allebei thuis zijn, gewoon steeds in de verkeerde straat aangeboden :+ Gelijk gebeld naar TNT en een klacht op laten maken, kan ik nu nog een dag langer wachten op mijn telefoon! pffffffft. Lekker bezig hoor! :'( :'( :(

[ Voor 10% gewijzigd door Nijntje12 op 06-09-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Nog geen bericht binnen over een eventuele levertijd (schatting was tussen de 3 en 5 weken). Ongeveer 2 weken geleden besteld aan de telefoon bij T-mobile n.a.v. contractverlenging. 1 oktober gaat het nieuwe contract in, maar de iPhone komt wanneer die beschikbaar is.

[ Voor 13% gewijzigd door Dannydekr op 06-09-2010 11:30 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Vind het jammer dat het zo stil blijft omtrent de release van de witte iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Laatst online: 22:30
Dannydeman schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:27:
Nog geen bericht binnen over een eventuele levertijd (schatting was tussen de 3 en 5 weken). Ongeveer 2 weken geleden besteld aan de telefoon bij T-mobile n.a.v. contractverlenging. 1 oktober gaat het nieuwe contract in, maar de iPhone komt wanneer die beschikbaar is.
Dannydeman,

gaat dit over de 3GS of de 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Gaat over de iPhone4. Mijn broer moest verlengen, dus koos voor de iPhone4, die ik vervolgens krijg in ruil voor mijn 3GS en 10 euro per maand op zijn bankrekening ;) Ik zelf vond de levertijd nog enigszins meevallen? Waarschijnlijk omdat hij al abonnee is..

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
M'n iPhone 4 is vandaag binnengekomen! O+

Wat een binnenkomst trouwens.. Precies om 12.00 uur begon het stadsalarm te blaten en precies toen belde de koerier aan :D

Jammer dat er al 4.0.2 op staat. Nu moet ik wachten tot 4.1 en hopelijk een jailbreak. En nee, niet voor illegale apps, maar SBSettings, LockInfo, BiteSMS etc. Die kan ik gewoon niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
23 aug: besteld via studentmobiel
3 sep: studentmobiel heeft nieuwe lading
6 sep: opgehaald door TNT
7 sep: hoop ik hem te mogen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
iemand een idee met welke ordernummers ze nu aan het uitleveren zijn bij t-mobile? ik zit nu 3weken te wachten. hopelijk volgende week naar status 3.

[ Voor 4% gewijzigd door steffex op 07-09-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Volgens mij zitten ze ergens rond de 28xxx, danwel 29xxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
mooi, ik zit namelijk in de 30xxxx range! :) dan klopt de tijd die t-mobile aangeeft wel aardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
stef-o schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:17:
mooi, ik zit namelijk in de 30xxxx range! :) dan klopt de tijd die t-mobile aangeeft wel aardig!
"Volgens mij" he. :) Maar wat ik hier zo lees ligt de gemiddelde tijd nu rond de 5 weken. Nog steeds frustrerend, maar goed de 3Gs doet het nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Ennnn hij is binnen! Ordernr. 274xxx, 1 augustus besteld.

[ Voor 48% gewijzigd door The Evil Brain op 07-09-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Hier een iPhone 4 32GB, ordernummer: 2946XX. Nog niets gehoord, status 2. De T-Mobile klantenservice medewerker vertelde mij dat hij 8 tot 10 weken moest zeggen, maar hij verwachtte twee weken (dat vond ik kort). We hebben geduld.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YMGV4LIFE
hier een 16 gb 3091XX ook status 2. Toen ik telefonisch bestelde was levertijd 3-4 weken. Liggen nu nog redelijk op schema. Volgende week zou de grote week moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie
  • Laatst online: 20-07-2022
Hier ook een iPhone 32GB met ordernummer: 296xxx. Ook nog steeds status 2 en inderdaad bij klantenservice hoef je niets te vragen krijg je toch standaard antwoord, jah er zit een levertijd van 6 weken op..nja dat wisten we al. Nog ff geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
YMGV4LIFE schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:03:
hier een 16 gb 3091XX ook status 2. Toen ik telefonisch bestelde was levertijd 3-4 weken. Liggen nu nog redelijk op schema. Volgende week zou de grote week moeten worden.
Hoe weet je precies dat ze "redelijk" op schema liggen? Status 2 is status 2 toch, en er staat niet met een week of 2 word het status 3. Of ben ik nou gek ;)

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:59

migros

Nooit meer een Samsung

Wat een losers zeg.

Ik had bij truusdebiel een ordernummer van 277xxx.

Heb toen maar geanulleerd en een truusdebiel zakelijk genomen met een Iphone4. Ikheb het toestel al meer dan 2 weken in bezit terwijl ik volgens Truusdebiel nog tot eind september moet wachten als ik dus gewoon via de Iphonesite had besteld. Oh ja ben gelijk 150 euro goedkoper uit ook.

[ Voor 14% gewijzigd door migros op 07-09-2010 15:38 ]

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Net even gekeken.

Status 3 >

293xxx

16Gb unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
Christoph schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:38:
Net even gekeken.

Status 3 >

293xxx

16Gb unit.
vgroenewold schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:17:
[...]
"Volgens mij" he. :) Maar wat ik hier zo lees ligt de gemiddelde tijd nu rond de 5 weken. Nog steeds frustrerend, maar goed de 3Gs doet het nog prima.
Dat klopt dus wel aardig. Uitgaand van 5weken levertijd verwacht ik dus binnen nu en 2weken een status 3 voor mijn bestelling met nummer 306xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Waar staat je ordernummer?
Ik heb zelf niet via internet besteld, maar heb wel een bon uit de T-Mobile Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
iPhone binnen :)
23 aug besteld, vandaag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Mijn iPhone 4 - 32 Gb (UK) is ook onderweg :)

25/8 besteld, vandaag afgeleverd bij BorderLinx, dus wellicht al overmorgen in huis :)

BorderLinx rules! Daar ga ik zeker in de nabije toekomst bij dit soort dingen meer gebruik van maken :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:38
@ Polat06, waar heb jij besteld? Gewoon bij t-mobile? In welke range zat je ondernummer dan? En welke iPhone?

Ik heb 15 augustus besteld, ordernummer 3009XX. Nog steeds status 2 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
mindcrash schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:51:
Mijn iPhone 4 - 32 Gb (UK) is ook onderweg :)

25/8 besteld, vandaag afgeleverd bij BorderLinx, dus wellicht al overmorgen in huis :)

BorderLinx rules! Daar ga ik zeker in de nabije toekomst bij dit soort dingen meer gebruik van maken :)
Nou mijn iphones (2 stuks) liggen gewoon al 2 dagen bij Borderlinx :( (eigenlijk 5 maar sinds 2 dagen staat hij maar op being processed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
7-8-2010 iPhone 4 32GB zwart online besteld 285xxx nog altijd status 2 WTF!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:34
Ja de 32 gb's gaan langzamer hé..

De 16 gb's liggen aardig op schema.. 16 augustus besteld verwacht over 4 a 5 dagen over te gaan naar status 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Yessssssssssssss eindelijk STATUS 3 krijg net een smsje een levering voor a.s vrijdag hopelijk komt dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Laatst online: 15-09 15:25

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Morgen tussen 10:35 en 13:35 wordt m'n iPhone 4 32GB geleverd :D EINDELIJK!!!

5 Augustus besteld 2827** :)

[ Voor 21% gewijzigd door Tjebakka op 08-09-2010 03:22 ]

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 07:55
Zit er eigenlijk nog verschil in wachttijden tussen een zakelijk en particulier abonnement? Heb hem vorige week vrijdag in T-mobile shop besteld, maar kon ook geen nummer op mijn bevestiging vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YMGV4LIFE
-Cyril- schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:36:
[...]

Hoe weet je precies dat ze "redelijk" op schema liggen? Status 2 is status 2 toch, en er staat niet met een week of 2 word het status 3. Of ben ik nou gek ;)
nee, maar als je het leveringsschema een beetje volgt, kun je wel een indicatie geven van de te verwachten levertijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
Krijg hem vandaag tussen 9.15 en 12.15. Vorige week woensdag bij TPH besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Mensen die bij Boderlinx hebben besteld in het verleden;
Hoelang duurde het bij jullie voordat hij van "being processed" naar "shipped" toe ging ? (dus van betaling naar verzonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
YMGV4LIFE schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:23:
[...]

nee, maar als je het leveringsschema een beetje volgt, kun je wel een indicatie geven van de te verwachten levertijd ;)
Jaa oke dat is waar! Is er een plek waar je je daar ook voor kunt opgeven of niet? Wil ook wel bijdragen met mijn late bestelnummer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YMGV4LIFE
-Cyril- schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:00:
[...]

Jaa oke dat is waar! Is er een plek waar je je daar ook voor kunt opgeven of niet? Wil ook wel bijdragen met mijn late bestelnummer :P
daarvoor kun je terecht bij iphoneclub.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Laatst online: 23:48

_AN

Besteld 11 augustus. Ordernummer 293***
Status vandaag naar 3.

Iemand enig idee hoe lang het nu nog kan duren?

Update: Krijg net een SMS en mail van T-Mobile en heb online een afspraak gemaakt voor a.s. maandag :)

[ Voor 32% gewijzigd door _AN op 08-09-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
Ook hier een afspraak gemaakt voor a.s. maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
_AN schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:22:
Status vandaag naar 3.

Update: Krijg net een SMS en mail van T-Mobile en heb online een afspraak gemaakt voor a.s. maandag :)
Dat klinkt goed, ik lees steeds dat de afspraak pas met 1,5/2 week gemaakt kan worden!
YMGV4LIFE schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:04:
[...]

daarvoor kun je terecht bij iphoneclub.nl
Ja dat wist ik, maar kan het niet echt vinden daar en ben er niet bekend, dus nvm dan maar..

[ Voor 45% gewijzigd door zer0l op 08-09-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie
@ _AN en YMGV4LIFE Hierboven hebben jullie een 32g? besteld want als dat zo is komt mijn order nummer eindelijk!!! in de buurt pff ben het wachten zat vooral door dat mijn oude telefoon zo ontiegelijk hard toe is aan vervanging :)

[ Voor 3% gewijzigd door Frenkie op 08-09-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YMGV4LIFE
@ sjaakster: nee ik heb een 16 gb versie besteld, maar ik zit nog op status 2 he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Christoph schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:01:
Ook hier een afspraak gemaakt voor a.s. maandag.
Met welke orderserie?
* Zegato 294xxx
Besteld: 12 augustus
Status: 2
Type: 16GB

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
Zegato schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:15:
[...]

Met welke orderserie?
* Zegato 294xxx
Besteld: 12 augustus
Status: 2
Type: 16GB
Zie 10 berichten hierboven ofzo.. 293

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Laatst online: 23:48

_AN

-Cyril- schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:09:
[...]

Dat klinkt goed, ik lees steeds dat de afspraak pas met 1,5/2 week gemaakt kan worden!

[...]

Ja dat wist ik, maar kan het niet echt vinden daar en ben er niet bekend, dus nvm dan maar..
A.s zaterdag was de eerste dag die ik kon kiezen.
Maandag kwam voor mij beter uit :)

@Sjaakster: iPhone 4 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YMGV4LIFE
De verwachting is dat we deze week de iPhone 16g en 32 g tot 16 augustus vrij kunnen geven. Let op dit is een verwachting en kan ook zijn dat je order pas vrijdag verder verwerkt kan worden en je maandag een email/sms ontvangt om een afleverafspraak te maken.
Dit wordt door het ordermanagement vermeld op het forum van t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 12:28
Heb zojuist mijn order bij T-mobile geannuleerd. Duurde nog 4 weken ongeveer, das veel te lang. Morgen ga ik naar de PH om er eentje op te halen daar liggen de 16Gb voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Tip voor mensen die nog niks besteld hebben vanwege lange wachttijden of wat dan ook: In Delft hebben ze bij telefoonkopen.nl op de brabantse turfmarkt nog een aantal op voorraad. Gisteren kon ik er 1 direct meenemen 8)
In ieder geval hebben ze de 16gb versie nog en dacht ook de 32gb.

Wel een beetje suf personeel, maar goed welke tel shop heeft dat niet.. Ik heb een meerdere voornamen die dus in mijn paspoort staan, maar die voorletters staan niet op mijn bankpas. Men twijfelde of dit wel goedgekeurd zou worden door TM omdat mijn vader/moeder/familie ook zo zou kunnen heten en het niet mijn eigen pas zou zijn.. Mijn reactie dat ik dmv het 1 cent pinnen toch aantoon dat het mijn pas is maakte geen verschil.. :P Belletje met TM was nodig om hun gerust te stellen. Verder prima dat ik hem direct mee kon nemen natuurlijk :)
Moet wel zeggen dat ik het erg relaxt vond dat ik meerdere (werkende) telefoons rustig naast elkaar kon proberen. Twijfelde nogal namenlijk maar uiteindelijk toch voor de voordelen van de iphone gevallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_AN schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:22:
Status vandaag naar 3.

Damn! >:) ik heb hem ook op 11 augustus besteld... ordernr 2939.. Maar hier nog steeds status 2 :O

Gellukig werkt mn Iphone 3G nog altijd goed genoeg om rustig af te wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Waar halen jullie die status vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:51

Metten

ik hou het graag simpel

De mijne is gisteren volgens afspraak binnengekomen!

even resumerend:
besteld: iPhone 4 16GB op maandag 2 augustus via de klantenservice
ordernummer: 2749xx
status 3: 28 augustus
status 4: 30 augustus
status 5: 7 september

Al met al één dag langer dan de 'beloofde' 5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Attilla schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:27:
Van het bevestigings mailtje van T-mobile....

Athans ik heb hem online besteld!
En in dat mailtje staat een link om je status te bekijken.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:51

Metten

ik hou het graag simpel

heb je een ordernummer? dan kan je je status checken op de volgende link (is hier al een paar keer langsgekomen) http://www.t-mobile.nl/Pe...e/status/searchorder.aspx

Let wel op dat je huisnummer en eventuele toevoeging goed invoert! Ik woon op de 1e verdieping, maar met toevoeging '1' deed ie het niet. Tot ik me herinnerde dat T-Mobile altijd '1hoog' op het adres van de facturen zet bij mij. Dat werkte wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YMGV4LIFE
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:34:
[...]

Van het bevestigings mailtje van T-mobile....

Athans ik heb hem online besteld!
En in dat mailtje staat een link om je status te bekijken.
En als je telefonisch besteld hebt, moet je even klantenservice bellen en vragen naar het salesnummer. Dan kun je vervolgens op de site bij selfservice de status van je bestelling volgen.
Let op! niet vragen naar het ordernummer ook al wordt het zo omschreven bij de selfservice. Je moet namelijk het salesnummer hebben hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie
Of je voegt tmobile_webcare toe op twitter zorgt dat je ze een DM kan sturen en zo kan je ook je order of sales nummer whatever achterhalen. Als het nummer met 29 of 30 of iets in die trant begint zit je juist :)
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.