Ook 6 9 augustus besteld, en nu naar status 3.
288xxx
Enig idee wat er nu gaat gebeuren? Enkele dagen wachten op een mail van AMP voor de levering, en dan kan je daar een leverdatum selecteren, toch?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Peace is not simply the absence of war.
En vanochtend heeft vriendin de toestel ontvangen. Nadat ik had besteld zag ik dat die ook niet meer op voorraad was, gelijk gebeld en volgens helpdesk was ik de laatste-Cyril- schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:06:
[...]
Ik kan niet echt zien of die nu op voorraad is nog bij hun? Waar is dit te vinden?
The difference between men and boys is the size of their toys
If it aint fixed, it's broken.
Je krijgt een mailtje van amp-logistics om een afspraak te maken. Ik krijg de mijne pas de 13e, eerder kan niet....SyS_ErroR schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:58:
[...]
288xxx
Enig idee wat er nu gaat gebeuren? Enkele dagen wachten op een mail van AMP voor de levering, en dan kan je daar een leverdatum selecteren, toch?
In mijn geval extra toestelkortingFerra schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:18:
waarom bestelt iedereen via t-mobile? via de icentre's (bijv. Uitgeest), kan je ook je abo verlengen of een nieuw abonnement afsluiten. En je hebt je iphone4 binnen 1 dag!
Je moet een ordernummer hebben. Als je die heb kan je het daar volgenappel22 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:37:
Kan iemand mij vertellen hoe iedereen die status kan zien van de iphone bestelling bij T-Mobile ?
Ik gebruikte deze maar volgens de klantenservice kun je hier pas wat op zien wanneer de telefoon wordt doorgezonden naar AMP.
Dit moet je ?zelf? steeds maar in de gaten houden en je wordt verder ook niet op de hoogte gehouden ?
Lijkt me beetje raar, abbonement afsluiten en niets horen totdat je telefoon wordt opgestuurd..
Vorige week werd me de door de klantenservice compleet wat anders verteld..
Levertijd bij bestelling op 25.08.2010 = 3-4 weken
Levertijd zou nu zijn = ruim 5 weken..
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Die heb ik via de klantenservice gekregen 339xxx, op die betreffende site ingevuld maar hier staat steeds doodleuk Er is geen bestelling bekend met de door jouw ingevoerde gegevens. en 9 dagen nadat ik um besteld heb...sekeroglan schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:16:
[...]
Je moet een ordernummer hebben. Als je die heb kan je het daar volgen
Verwijderd
Dit komt waarschijnlijk omdat jij het ordernummer hebt gekregen wat intern bij tmobile geldt, voor het bekijken van de status van de bestelling heb je het salesnummer nodig. Ja het is weer lekker vaag, maar ik liep tegen hetzelfde probleem op.appel22 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:28:
[...]
Die heb ik via de klantenservice gekregen 339xxx, op die betreffende site ingevuld maar hier staat steeds doodleuk Er is geen bestelling bekend met de door jouw ingevoerde gegevens. en 9 dagen nadat ik um besteld heb...
If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!
[ Voor 20% gewijzigd door Ronwiel op 04-09-2010 11:00 ]
Echter nog steeds geen trackcode ontvangen...Beste,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order (Ordernummer: 417xxx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later
vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4
werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.
EU DNS: 86.54.11.100
Ja hier hetzelfde probleem, die van mij is na precies een maand eindelijk verzonden dus hoop hem maandag te krijgen. Maar iemand anders hier in huis heeft ook een Iphone besteld, zelfde dag, alleen iets later icm verlening en die status staat nog steeds op contract ontvangen.. al een maand langronwiel schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:56:
Ik heb 14 augustus besteld, ik heb 2,5 week daarna een mail gehad dat de iPhone 3GS slecht leverbaar is. Als je het twitter account van de Phonehouse doorbladert zie je dat er ook nog zat mensen zijn die begin augustus hebben besteld en nog steeds niets hebben ontvangen.
Baal er wel van, maar ja je moet iets overhebben voor een fantastische aanbieding. Overigens vindt ik het dan wel vreemd dat in Frankrijk en Engeland de levertijd op de site van Apple staat op maximaal 2 weken. Waarom krijgen zij dit dan niet in Nederland voor elkaar?
Heb hem niet via de phonehouse besteld, wilde wel ergens anders bestellen omdat het zolang duurde, maar had te horen gekregen dat ze maar een klein aantal telefoons binnenkrijgen overalronwiel schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 11:32:
Ben in ieder geval blij te horen dat er nog wel het een en ander wordt uitgeleverd. Kon jij via http://www.phonehouse.nl/orderstatus/ ook niets vinden m.b.t. tot je order? Via het geautomatiseerde systeem via de telefoon wordt de order overigens wel herkend.
[ Voor 10% gewijzigd door Nijntje12 op 04-09-2010 12:33 . Reden: update ]
Net ff belletje gedaan naar de KS, salesnr gekregen en nu werkt de status welYMGV4LIFE schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 07:59:
[...]
Dit komt waarschijnlijk omdat jij het ordernummer hebt gekregen wat intern bij tmobile geldt, voor het bekijken van de status van de bestelling heb je het salesnummer nodig. Ja het is weer lekker vaag, maar ik liep tegen hetzelfde probleem op.
Correct, donderdag één gehaald. Service bieden ze echter niet, ze wilden mijn moeder niet helpen met het activeren van het toestel... Oké, dan toch nietdcl! schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:11:
Borden buiten bij Phonehouse Hilversum: iPhone 4 op voorraad!
Voor de liefhebbers.
Intentionally left blank.
Probeer gsmwijzer.nlVerwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:39:
Ben benieuwd wanneer ze die 32gb nou eens gaan leveren.
[ Voor 7% gewijzigd door sharvinz op 04-09-2010 13:47 ]
Verwijderd
Balen! raar dat die dan eerst naar Duitsland gaat.. hopen dat je status vandaag nog veranderdExecutor16 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:53:
Mijn iPhone ligt nog steeds te chillen in Leipzig, GermanyHopelijk schiet DHL is op, al denk ik dat ze pas maandag weer gaan bewegen daar.
Heel verschillend. bij mij komen ze op zaterdag meestal veel eerder dan doordeweeks, (meestal rond half 5..en door de weeks pas half 7sharvinz schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:23:
[...]
Probeer gsmwijzer.nlik heb daar 25ste mijn iphone 32gb besteld en ik krijg hem vandaag(wegens storing bij tmobile zakelijk).
Weet iemand hoe laat tntpost komt op de zaterdag?
[ Voor 31% gewijzigd door Nijntje12 op 04-09-2010 14:58 . Reden: quote vergeten ]
Ik kijk net weer!Nijntje12 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:56:
[...]
Balen! raar dat die dan eerst naar Duitsland gaat.. hopen dat je status vandaag nog veranderd
[ Voor 11% gewijzigd door Executor16 op 04-09-2010 15:17 ]
ja ik had dat ook met mijn track en trace nummer van tnt, liep achter. er stond dat die nog gesorteerd moet worden en een uur later stond er chauffeur is onderwegExecutor16 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:03:
[...]
Ik kijk net weer!
Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:48
Raar dat er 11:48 staat, dat was vanmorgen al. Maar goed, das alleen maar beter!
Edit: Het lijkt dat dhl.nl voor loopt op dhl.com, want volgens .com ligt ie nog in Duitsland.
Verwijderd
Ik heb helaas al mijn contract verlengt (en hij is ook al in gegaan) bij t-mobile (over de telefoon) op 5 augustus. Heb nu een brief gehad, maar nog geen email met ordernummer ofzo.sharvinz schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:23:
[...]
Probeer gsmwijzer.nlik heb daar 25ste mijn iphone 32gb besteld en ik krijg hem vandaag(wegens storing bij tmobile zakelijk).
Weet iemand hoe laat tntpost komt op de zaterdag?
Status checken kan volgens mij alleen maar als je via internet hebt besteld, tenminste dat is met die lijst van iphoneclub wel zo..Ryvion schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:25:
Waar checken jullie de status?
Heb zojuist besteld bij T-Mobile Shop Zuidplein. Meneer zei dat de levertijd 8 - 10 weken was (nog steeds). Ik word nu gebeld wanneer er voorraad is. En ik heb een aanbetaling van 50 euro gedaan en een brief + bon meegekregen dat ik op de voorinschrijflijst sta.
Nou ik heb idd 4 weken moeten wachten... zeg maar gewoon een maand...gangstahh schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:49:
http://www.gsmwijzer.nl/g...8034/apple-iphone-3gs-8gb ik heb vandaag mn iphone hier besteld,
3GS 8GB maar nu lees ik overal dat die slecht lever baar is,
hoelang ongeveer 4 week ?
MVG Patryk
Je hebt ook veel webshops die de 32gb versie in voorraad hebben aangezien de 16gb meer gewild is.Dennis_dude schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:35:
Gisteren nog de € 50,- inschrijf/reserveringskosten teruggekregen bij de T-Mobileshop, was helemaal geen probleem , stond nl. in de kleine lettertjes dat je € 5,- adm.kosten moest betalen als je je reservering annuleerde.![]()
Het loont dus af en toe een MM of een telefoonwinkel binnen te lopen en te vragen of ze wat iPhones hebben binnengekregen.
MM Zoetermeer krijgt nl. een paar keer per week een aantal binnen die niet gereserveerd zijn.
Scheelt dus weer een aantal weken wachten.
Ik heb 'm bij Typhone besteld voor mijn vrouw, maar ook daar is hij niet leverbaar. Vorige week was de levertijd 4-6 weken... Ik heb een mailtje gehad dat we als tijdelijke 'oplossing' een Samsung telefoontje krijgen, die we dan gewoon mogen houden. Op zich leuke service, maar ik zit eigenlijk niet op die Samsung te wachten. Ik (of beter gezegd, mijn vrouw) baalt er behoorlijk van. We hebben nu voorgesteld om (uiteraard met bijbetaling) een iPhone 4 te leveren... maar dat zal wel niet lukken.edebee schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:28:
zijn er ook mensen die al iets gehoord heben over hun levertijd van de Iphone 3GS 8GB, heb deze ijdje terug besteld bij the phone house maar bljkbaar zijn deze ook moeilijk te krijgen
Verwijderd
Yep, we hebben de iPhone incl. een i-150 abonnement (verlenging) afgenomen.Accesteam schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:04:
Hmm, maar kan je bij de Media Markt dan ook meteen een (T-Mobile) abonnement afsluiten? Kan me namelijk wel zoiets herinneren, ik voel er eerlijk gezegd niet zoveel voor om 1000 euro neer te leggen voor een iPhone 4 en dan ook nog een de belkosten ernaast te betalen... Slimme marketing...
a.s zaterdag is het 4 weken geleden dat ik besteld heb. Nog steeds niets otvangengangstahh schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:49:
http://www.gsmwijzer.nl/g...8034/apple-iphone-3gs-8gb ik heb vandaag mn iphone hier besteld,
3GS 8GB maar nu lees ik overal dat die slecht lever baar is,
hoelang ongeveer 4 week ?
MVG Patryk
[ Voor 3% gewijzigd door M.C. op 06-09-2010 09:29 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Nijntje12 op 06-09-2010 11:06 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Dannydekr op 06-09-2010 11:30 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Dannydeman,Dannydeman schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:27:
Nog geen bericht binnen over een eventuele levertijd (schatting was tussen de 3 en 5 weken). Ongeveer 2 weken geleden besteld aan de telefoon bij T-mobile n.a.v. contractverlenging. 1 oktober gaat het nieuwe contract in, maar de iPhone komt wanneer die beschikbaar is.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
EU DNS: 86.54.11.100
[ Voor 4% gewijzigd door steffex op 07-09-2010 11:21 ]
"Volgens mij" he.stef-o schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:17:
mooi, ik zit namelijk in de 30xxxx range!dan klopt de tijd die t-mobile aangeeft wel aardig!
[ Voor 48% gewijzigd door The Evil Brain op 07-09-2010 14:43 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hoe weet je precies dat ze "redelijk" op schema liggen? Status 2 is status 2 toch, en er staat niet met een week of 2 word het status 3. Of ben ik nou gekYMGV4LIFE schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:03:
hier een 16 gb 3091XX ook status 2. Toen ik telefonisch bestelde was levertijd 3-4 weken. Liggen nu nog redelijk op schema. Volgende week zou de grote week moeten worden.
In retrospect, it was inevitable
[ Voor 14% gewijzigd door migros op 07-09-2010 15:38 ]
Leuk man gatheren
Christoph schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:38:
Net even gekeken.
Status 3 >
293xxx
16Gb unit.
Dat klopt dus wel aardig. Uitgaand van 5weken levertijd verwacht ik dus binnen nu en 2weken een status 3 voor mijn bestelling met nummer 306xxxvgroenewold schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:17:
[...]
"Volgens mij" he.Maar wat ik hier zo lees ligt de gemiddelde tijd nu rond de 5 weken. Nog steeds frustrerend, maar goed de 3Gs doet het nog prima.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Nou mijn iphones (2 stuks) liggen gewoon al 2 dagen bij Borderlinxmindcrash schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:51:
Mijn iPhone 4 - 32 Gb (UK) is ook onderweg
25/8 besteld, vandaag afgeleverd bij BorderLinx, dus wellicht al overmorgen in huis
BorderLinx rules! Daar ga ik zeker in de nabije toekomst bij dit soort dingen meer gebruik van maken
[ Voor 21% gewijzigd door Tjebakka op 08-09-2010 03:22 ]
If it aint fixed, it's broken.
nee, maar als je het leveringsschema een beetje volgt, kun je wel een indicatie geven van de te verwachten levertijd-Cyril- schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:36:
[...]
Hoe weet je precies dat ze "redelijk" op schema liggen? Status 2 is status 2 toch, en er staat niet met een week of 2 word het status 3. Of ben ik nou gek
Jaa oke dat is waar! Is er een plek waar je je daar ook voor kunt opgeven of niet? Wil ook wel bijdragen met mijn late bestelnummerYMGV4LIFE schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:23:
[...]
nee, maar als je het leveringsschema een beetje volgt, kun je wel een indicatie geven van de te verwachten levertijd
daarvoor kun je terecht bij iphoneclub.nl-Cyril- schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:00:
[...]
Jaa oke dat is waar! Is er een plek waar je je daar ook voor kunt opgeven of niet? Wil ook wel bijdragen met mijn late bestelnummer
[ Voor 32% gewijzigd door _AN op 08-09-2010 11:58 ]
Dat klinkt goed, ik lees steeds dat de afspraak pas met 1,5/2 week gemaakt kan worden!_AN schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:22:
Besteld 11 augustus. Ordernummer 293***
Status vandaag naar 3.
Iemand enig idee hoe lang het nu nog kan duren?
Update: Krijg net een SMS en mail van T-Mobile en heb online een afspraak gemaakt voor a.s. maandag
Ja dat wist ik, maar kan het niet echt vinden daar en ben er niet bekend, dus nvm dan maar..YMGV4LIFE schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:04:
[...]
daarvoor kun je terecht bij iphoneclub.nl
[ Voor 45% gewijzigd door zer0l op 08-09-2010 12:10 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Frenkie op 08-09-2010 12:13 ]
Met welke orderserie?Christoph schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:01:
Ook hier een afspraak gemaakt voor a.s. maandag.
Zie 10 berichten hierboven ofzo.. 293Zegato schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:15:
[...]
Met welke orderserie?
* Zegato 294xxx
Besteld: 12 augustus
Status: 2
Type: 16GB
A.s zaterdag was de eerste dag die ik kon kiezen.-Cyril- schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:09:
[...]
Dat klinkt goed, ik lees steeds dat de afspraak pas met 1,5/2 week gemaakt kan worden!
[...]
Ja dat wist ik, maar kan het niet echt vinden daar en ben er niet bekend, dus nvm dan maar..
Dit wordt door het ordermanagement vermeld op het forum van t-mobile.De verwachting is dat we deze week de iPhone 16g en 32 g tot 16 augustus vrij kunnen geven. Let op dit is een verwachting en kan ook zijn dat je order pas vrijdag verder verwerkt kan worden en je maandag een email/sms ontvangt om een afleverafspraak te maken.
Verwijderd
Damn!_AN schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:22:
Besteld 11 augustus. Ordernummer 293***
Status vandaag naar 3.
Iemand enig idee hoe lang het nu nog kan duren?
Update: Krijg net een SMS en mail van T-Mobile en heb online een afspraak gemaakt voor a.s. maandag
Verwijderd
Van het bevestigings mailtje van T-mobile....Attilla schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:27:
Waar halen jullie die status vandaan?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2010 15:34 ]
heb je een ordernummer? dan kan je je status checken op de volgende link (is hier al een paar keer langsgekomen) http://www.t-mobile.nl/Pe...e/status/searchorder.aspxAttilla schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:27:
En als je telefonisch besteld hebt, moet je even klantenservice bellen en vragen naar het salesnummer. Dan kun je vervolgens op de site bij selfservice de status van je bestelling volgen.Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:34:
[...]
Van het bevestigings mailtje van T-mobile....
Athans ik heb hem online besteld!
En in dat mailtje staat een link om je status te bekijken.
Of je voegt tmobile_webcare toe op twitter zorgt dat je ze een DM kan sturen en zo kan je ook je order of sales nummer whatever achterhalen. Als het nummer met 29 of 30 of iets in die trant begint zit je juistAttilla schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:27:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq