Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 23:35

Hoedje

Moderator Apple Talk
Topicstarter

iPhone levertijden

De release van een nieuwe iPhone (5?) komt onvermijdelijk dichterbij. Dus om klaar te zijn voor de ongetwijfeld grote toestroom alvast een nieuw deel...
Tracken, tracen en delen...
Als je order wordt verwerkt krijg je al een verwachte levertijd. Daarna moet er natuurlijk steeds gekeken worden of het al verzonden is, we willen het nu eenmaal snel hebben natuurlijk! Dit kun je doen op bij Apple, een telecomprovider of een andere telecomwinkel, afhankelijk van waar je hem hebt gekocht.

Nadat hij eenmaal verzonden is, neemt de spanning toe. Want het enige waar je natuurlijk aan denkt is; wanneer komt ie nou?!

• Ibidem
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 04-12 21:53
Yes, happy de peppy!!

Ibidem wijzigde deze reactie 20-10-2011 14:41 (40%)

..::System Specs::..

• Hydrosine
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:05
quote:
Biatch schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:46:
[...]

Prima service van KPN! Vraag me af of T-Mobile ook iets voor z'n vaste klanten doet? Ben al een jaar of 8 vaste klant van T-Mobile. Korting moet er toch vanaf kunnen zou je zeggen.
Nog even nagebeld met wat vragen over de bevestigingmail die ik gekregen heb.
Eerste maand heb ik dus een abbonement van 85 euro, deze is opgebouwd uit het 650 abbonement van 80 euro met 5 euro voor 250 mb extra.
Die 5 euro van de 250mb betaal ik alleen als ik ook daadwerkelijk een van die mb's gebruik anders niet.
Daarnaast hebben ze me een 10 euro voordeelbundel gegeven als vaste klant.

Ik vroeg me namelijk af hoe ik 30 euro per maand zou kunnen betalen als het goedkoopste WEBXL abbonement 35 euro is. Dat is dus vanwege die 10 euro voordeelbundel eraf gehaald, 25 plus die 250 mb euro van 5 euro = 30 euro!

De man van kpn verzekerde me ook dat ik mijn abonnement al na 1 maand kon terugzetten na de laagste ondanks dat het nergens duidelijk in de voorwaarden te vinden is.

Zelf zij hij ook nog dat hij nog bijna nooit zon mooie deal als deze gezien had! Vond ik wel grappig :P
Al met al dus heel erg tevreden met kpn nu :)

• Ma®tin
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20:51
Vrijdag 21-10-2011 via Apple Online Store Nederland besteld;

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Ik heb hem ook zojuist besteld via Vodafone :)

nog geen levertijd alleen mailtje dat mijn abonnement is gewijzigd..

• pposthoorn
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 09-12 12:01

pposthoorn

Constructeur / Projectleider

Bij mij staat er nog altijd hetzelfde:

(plaatje geleend van eerder dit topic)

Ik heb enkel een sms ontvangen, nog geen mail of brief. Moet ik mij zorgen maken? :P

Tesla Model 3 LR RWD

• NederB
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-11 22:44
T-Mobile levertijden gepost op het T-Mobile forum

Dit is dus gewoon een screenshot van het excel bestandje

• RnB
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 07:41
Gistermiddag de mijne besteld bij Vodafone, er staat dit bij:

Wat is een Credit controle taak?

RnB wijzigde deze reactie 26-10-2011 08:46 (12%)

• melvinwn066
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2011

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

• Hydrosine
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:05
Mijn iphone heeft een ordernummer! yay alleen bestaat het nummer nog niet in de Track n Trace waarschijnlijk vanavond :)
http://i.imgur.com/vY1x1.png

• laurens0619
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 07:44
quote:
melvinwn066 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:56:
@Laurens0619

Wat is daarop uw antwoord ? :P
Dit ;)
http://2.bp.blogspot.com/-vJxlyRqdZfU/TcABpXteXqI/AAAAAAAAACI/xxXTLkMjr18/s1600/don%2527t+feed+the+troll.gif

laurens0619 wijzigde deze reactie 27-10-2011 17:03 (22%)

CISSP! Drop your encryption keys!

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 10-12 18:38
quote:
Heb zojuist medewerker van Apple Store aan de lijn gehad, overigens tot nu toe alleen aardige zeer behulpzame medewerkers. Zij wist me te vertellen dat de iPhone vanaf vandaag vanaf het centrale EU magazijn verzonden gaan worden op volgorde van binnenkomst orders. De levertijd welke afgegeven is (zie eerste post) is nog steeds de juiste.

ik wacht dus af....
Via: iPhoneClub

NotSoSteady wijzigde deze reactie 28-10-2011 13:01 (13%)

• RAF1
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 27-04 14:06
quote:
Achillias schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:47:
Net mijn iPhone 4S opgehaald bij t-mobile. Maar wtf hoe krijg ik die simkaart-slot open? Zit geen tool bij.
Paperclip

RAF1 wijzigde deze reactie 28-10-2011 15:50 (18%)

• Damir
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 07:28
Kwaliteit van Vodafone gaat echt achteruit met hun megapiZel camera :P

Hoe zit het trouwens met verlenging? Wordt eerst het geld van je rekening afgeschreven voordat ze je iPhone opsturen? En bellen ze om een bezorgafspraak te maken? Zo ja, kan je dan ook telefonisch een ander adres doorgeven?

• Kluupkluup
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 13-05-2012
Vrijdag een mailtje van Telfort gehad:

"Hierbij bevestigen wij dat de telefoon die u gereserveerd heeft in onze Telfort Shop, de Apple iPhone 4S 32GB white, op voorraad is en dat uw verlenging verwerkt zal worden."

Vervolgens kijk ik op de site bij de status en staat er:
"Toestel is tijdelijk niet voorradig. (1 OS)
status per: 28-10-2011"

http://i.fokzine.net/s/nopompom.gif

• jelle.
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09-12 06:38
quote:
Geprobeerd, maar camera en knop zitten nogal ver uit elkaar en de kwaliteit laat ook te wensen over.

Heb foto gemaakt met andere telefoon:

iPhone ligt weliswaar een heel klein beetje scheef maar je zou het goed moeten kunnen zien.

• DRvDijk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 29-11 22:59
Ik ben niet thuis. Ehhh, wut? Best knap dat de courier dat op die afstand kan zien!

• donny007
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online

donny007

Try the Nether!

Het verlossende woord, na twee weken wachten (besteld 27 Okt) eindelijk een statusupdate bij de Apple online store:

/dev/null

• wesleytjuh
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22:42
quote:
mumbly schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:32:
[...]

Shit... Dat meen je niet? Gisteren in de T-Mobile winkel 2 tot 3 weken gezegd. Maar dat was voor bestellingen die nu geplaatst worden.
Zucht..... :/
Ik denk dat je er inderdaad vanuit mag gaan dat het nog wel 4 tot 5 weken gaat duren..
Zie volgende tabel:

Zelf besteld op 2 november, dus ik zou hem dus volgende week kunnen verwachten, tenminste, dat mag ik toch wel hopen..

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• wesleytjuh
quote:
mumbly schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:43:
Verdorie... Weer een aanpassing van de levertijden op het T-Mobile forum zie ik.

Kan iemand het bestand "28-11-2011 15-13-41.jpg" uit het T-Mobile forum hier plaatsen? Niet doorlinken, want dat werkt niet als je geen toegang tot het T-Mobile forum hebt.

Ben via een business partner (die ook geen informatie heeft/geeft) wel afhankelijk van T-Mobile, dus ben heel benieuwd naar wat ze te melden hebben.

Alvast dank!
Bij deze :).
quote:
Jochem schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:03:
[...]
Het zal wellicht zoiets zijn. Voor mij in ieder geval de laatste keer T-Mobile :).

Verklaring is er wel, maar die begrijpt een consument wellicht niet. Het gaat om hoogstwaarschijnlijk om omzetcijfers. Telefoons zijn niet opbrengsten maar kosten voor de telco, dus wellicht pushen ze veel leveringen van telefoons over het jaareinde (einde boekjaar) heen.
Het zal wellicht zoiets zijn. Voor mij in ieder geval de laatste keer T-Mobile :).

wesleytjuh wijzigde deze reactie 28-11-2011 20:04 (11%)

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• wesleytjuh
Hoe dit ooit door de kwaliteitscontrole van apple is gekomen is mij een groot raadsel:

Net 15 minuten geleden ontvangen, en gaat uiteraard weer terug...

wesleytjuh wijzigde deze reactie 06-12-2011 18:08 (60%)

• djoelzz
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 27-11 16:20
Besteld: iPhone 4S 16GB Zwart
Waar: Apple.nl
Wanneer: 1 januari
Verwachte leverdatum: 18 - 25 januari 2012
Verzonden: -
Afleverdatum: -

Betaald via overboeking. Stond al bij dat het daardoor enkele dagen langer gaat duren ten opzichte van creditcard.

Kreeg een goed bod op mijn "oude" Iphone 3GS, deze heb ik direct kunnen verkopen. De komende weken mag ik daarom genieten van dit toptoestel.

:[

• oetger
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 22-11 11:16
quote:
Raffuhl schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:34:
[...]

De mijne hangt idd ook nog op "Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden."

Ordernummer: 1377***.

We wachten geduldig af terwijl mijn HTC Desire inmiddels een langzame dood aan het sterven is (toeval?). ;(
Dat geeft hoop ;)

hier ook 1377*** Dan zit jij met een laag 1377 nummer denk ik?

www.facebook.com/raceTEAM4u

• oetger
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 22-11 11:16
Actuele levertijden T-Mobile

www.facebook.com/raceTEAM4u

• -NRG-
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 28-11 13:39
quote:
Oosz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:36:
[...]

alleen als je kpn/hi/telfort hebt gekozen krijg je morgen je iphone 5 geleverd, andere providers hebben geen iphones aangeleverd aangezien ze daar zelf voor moeten zorgen,
Hij is besteld onder mijn naam. Wat ik al aangeef wil ik even bedenken en kijken wat Vodafone zegt, aangezien ik aangegeven had mijn order te annuleren. Ik laat spoedig wat weten.

Om aan te geven dat het niet op een trol gaat, hier een foto:

• Flieger
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 05-12 16:16
Na het afronden van mijn bestelling kreeg ik dit te zien:

Via e-mail kreeg ik vervolgens dit binnen:

Een dag later kreeg ik deze e-mail:

Verder is het erg stil gebleven...

Als ik mijn orderstatus opvraag, krijg ik ook een lege pagina. Wellicht omdat het een verlenging betreft.

• funk-e
  • Laatst online: 26-11 15:24

...less is more

• SqueakyClean
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 06-12 21:42

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vanavond ontvangen:

Geen beschadigingen op iets heel kleins en vrijwel onzichtbaarst na.

Alleen jammer dat er geen nanosimkaart bijzat! :-( hopelijk morgen binnen :) dan eindelijk activeren!

Echt super blij! *O*

• Draakje5
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 02-11-2018
quote:
Tha BasZ schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:59:
Heel toevallig een foto gemaakt ervan?

• Tha BasZ
  • Laatst online: 10-12 11:52

Tha BasZ

- niks -

Neem aan dat iedereen bekend is met et forum van T-Mobile...

Levertijden zijn weer aangepast (naar beneden):

Tha BasZ wijzigde deze reactie 18-10-2012 11:50 (3%)

• usain
  • Laatst online: 24-05 12:01
*refreshed mail nog een keer*

• kaisersoze
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 18-11 12:01
Ik weet wel hoe dat order picken gaat bij Apple :+

• Tha BasZ
  • Laatst online: 10-12 11:52

Tha BasZ

- niks -

Van T-Mobile forum (voor diegene die nog bij T-Mobile besteld hebben een quote van iemand van T-Mobile zelf:

Zoals eerder gecommuniceerd, vanaf 29 september worden alle orders van de 16 GB zwart uitgeleverd tot besteldatum 01-10.
Je kan dus zoals het er nu naar uit ziet in week 44 een sms en e-mail ontvangen voor bezorgafspraak.

NIeuwe levertijdenlijstje trouwens:

Mijn gegevens trouwens:
Besteld: 29-09-2012 14:19u
Waar: T-Mobile Online (verlenging)
Wat: iPhone 5 16GB Zwart + Nano Sim
Ordernr.: 14010xx
Verwachtte levertijd: volgende week?? :X

• kheowkul
  • Laatst online: 22:03
Besteldatum: 24 september,
Toestel: 32GB Zwart
Winkel: Online T-Mobile (verlenging)
Huidige status: 2 Bestelling is in behandeling

Net smsje gekregen dat levertijd van de iPhone 5 is gewijzigd. Verwachting is nu dat 32GB zwart 8 weken na besteldatum geleverd wordt :'(

• usain
  • Laatst online: 24-05 12:01

Schiet op meneer de bezorger!!

• Underworld
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 01-12 00:31

Underworld

+1 Inzichtvol

quote:
marcoknitel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:52:
Zojuist met UPS gesproken, mijn zending (binnen Amsterdam) stond ook inmiddels weer op In Transit: Op Tijd. Maar helaas werd mij verteld dat de zending vandaag niet meer geleverd gaat worden maar morgen. De track & trace klopt dus niet geheel.
quote: icultureforum
Ik heb hem!!! Trotse bezitter van een witte iPhone 5 16gb! Zojuist geleverd (15:40)vanuit jawel Amsterdam. Ik woon in Zaandam. MLusthof, ik ben nr 167
raar.. ik woon ook in Zaandam, maar nog niets binnen...

Bij mij staat ook dit:

http://img.photobucket.com/albums/v319/Underworlds/th_vertrek.jpg

Misschien onderweg band lek of iets :P

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Antrax
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 21:43

Antrax

Pixelated '-')/

Ik heb op 22-10 een witte iPhone 5 besteld. De ongeduldigheid via de loterij van de Apple Store Amsterdam was mij teveel. Er waren teveel aanmeldingen. Inmiddels is het 9 dagen geleden. Ik verwacht daar niet veel van. Ik heb geduld. Maar als je al betaald hebt en dan nog eens 4 weken moet wachten, duurt het allemaal wel heel erg lang. :/

Is er iemand hier op Tweakers die ook op deze manier, via de apple.com/nl website heeft besteld en via welk postbedrijf wordt dit bezorgd? Is er ook een telefoonnummer waar ik meer informatie kan krijgen. Ik vond het al zo raar dat ik mijn geld op een duitse rekening moest storten. Ik moest inloggen op een website om vervolgens te zien dat mijn geld overgeboekt is. Totaal geen communicatie.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• MrOizo2005
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 10-12 01:44
Deze is ook wel leuk :)
http://img801.imageshack.us/img801/7764/36141859.png

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• bryanvan
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 09-12 20:28
18:00 toen ik er net was.

20:30 toen ik weg ging.

Tussendoor hebben ze ook vaak bijgevuld en ze haalden toestellen van achter.

Ze hebben dus nog zat en ik zou het zeker proberen als je niet weken wilt wachten.

Ik heb zelf de iPhone 5S Gold 16GB bemachtigd.

PSN: bryanlost

• Donde
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 25-11-2016
Stond net in de rij.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

• aap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 23:47
quote:
onyxsr schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:14:
[...]

Bedoel je niet Dynalogic? Zover ik weet van VF forum is dat nieuwe abbo verzonden wordt via Dynalogic en verlengingen via PostNL.
Nee, er staat echt Dynafix:

Edit:
Bedankt voor de verwijzing naar het Vodafone forum. Daar vond ik de volgende quote (was wel van 2012 van de iPhone 5-uitlveringen):
quote:
Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.
Het lijkt dus zo te zijn dat Dynafix ook als leverancier fungeert.

aap wijzigde deze reactie 07-11-2013 23:55 (47%)

• Hendrikje1
  • Registratie: augustus 2012
  • Niet online
Die van mij is sinds een minuut of 20 gearriveerd op een DHL-vestiging in Rotterdam.
Ik woon zelf ook in Rotterdam.
Dus dan moet maandag prima lukken lijkt me. Al mag vandaag ook, maar dat feest gaat niet door :P.

Hendrikje1 wijzigde deze reactie 09-11-2013 11:01 (19%)

• jelle.
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09-12 06:38
Ik heb 'm! Vrij snel nog, aangezien DHL om 08:31 nog een status in Amsterdam aangaf (bestemming: Tiel).

Even voor de volledigheid: 32 GB, grijs, besteld rond 06:30 op 25 oktober (releasedag) in Apple Store online :)

jelle. wijzigde deze reactie 11-11-2013 10:12 (3%)

• PhuSioN
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:21
Kortingsbon Dixons:

Tesla Model 3 SR+ - Pearl White - Black interior - 19" - Order: 27/9/2019 - RN: 27/9/2019 - VIN: 8/11/2019 - SMS: 28/11/2019 - ETA: 6/12/2019

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 10-12 18:27

Kecin

Je keek.

Tip:

Binnenkort te bestellen bij Vodafone maar dus ook bij Friends and Family. Soms zijn dit dikke kortingen.
Hiervoor heb je wel een code nodig, zie ook dit topic.
[Aanbieding] Directsales Vodafone: Friends&Family

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Armo
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 10-12 14:32
quote:
ElayZ schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:07:
Zo 128gb 6 plus besteld bij typhone... nu hopen dat ie echt de 26e geleverd wordt.
ff 999 overgemaakt... BAM haha
En dat voor een telefoon! Het moet niet gekker worden haha

Heb de iPhone 6 64Gb zwart besteld bij Dixons,

Hoop dat ze het waar kunnen maken :)

• Ulster Seedling
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 10-12 17:23

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

quote:
Stranglem schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:47:
Welk nummer kan je bellen bij Vodafone om hem te bestellen? Gebruiken ze een speciaal nummer? 0800 0001 is gesloten op het moment. Er was een nummer bescchikbaar tussen 0000 en 0100 dacht ik.

Ulster Seedling wijzigde deze reactie 19-09-2014 00:51 (24%)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10-12 17:17

Famous

R 400+

quote:
ElayZ schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:45:
[...]

Van die 16 kun je effectief al een stuk minder gebruiken en een paar grotere apps en veel foto's en video's en je zit echt heeel snel vol hoor... Laat staan als je ook games installeert (FIFA, GTA etc)
Zoals ik al zei, ik gebruik maar enkele applicaties en maar één game. De rest gaat vooral op aan amper wat.... Ruimte zat dus (voor mij).

Xbox live: Ghesous

• Qoncritter
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10-12 10:07

Qoncritter

Banannnnnna

Zijn er mensen hier die hun iPhone ook bij een Dixons fliaal hebben gepreorderd?

Ik ben dinsdag 16-9 naar een filiaal geweest om een preorder te doen voor 2 iPhones. We waren de eerste daar aanwezig en ze hadden de informatie op een papier geschreven en zouden dit 19-9 invoeren in het systeem. Echter stond dit 's avonds 17-9 al in het systeem:

http://i.gyazo.com/ad3f4882a38820b469e9a89d0dca46f9.png

Sindsdien is de status hiervan niet meer gewijzigd. Heeft iemand deze zelfde methode gehanteerd en heeft hier meer informatie over? En is er iets bekend dat de eerste levering ook preorders bij een filiaal zelf zijn meegenomen?

• 2020Media
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 03-12 18:02
Ik heb mijn Iphone 6 om 00:15 besteld bij Hi, ordernummer: 4141257317
Dit is wat er bij statushi.nl staat:

Wat is jullie ordernummer bij Hi?

May Lyssa aid you

• monnick
  • Registratie: december 2005
  • Niet online

monnick

Verified.Human

• Mandarijntje
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 00:26
Hij is te reserveren!
Ik kan vrijdag op mijn gemak om 10:00 mijn iPhone 6 128GB ophalen!

Mandarijntje wijzigde deze reactie 23-09-2014 00:00 (234%)

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:57
Shit just got real!

• Mandarijntje
  • Laatst online: 00:26
Enorm bedankt voor dat scriptje van vanavond! Ik kon echt direct actie ondernemen en was geloof ik een van de eerste, de website reageerde nog snel.

• Alcides
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 14-11 13:47
Jullie ook deze mooie fout in jullie bevestigingsmail gekregen? 8)7

Edit: Zo te zien wel haha

Alcides wijzigde deze reactie 23-09-2014 00:10 (11%)

• BtM909
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

BtM909

Moderator Devschuur®

Watch out Guys...

quote:
KajLaurent schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 00:13:
Op iculture werd gedacht aan phising site?
Dan moeten bezoekers toch echt beter opletten ipv blind hun gegevens ergens in rammen ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Tourniquet
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 07:24

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op de Apple-site staat:

Ik heb nu een sim-only abo met los toestel. Betekent dat dat ze je in de Apple Store een nano-sim geven van je provider (Vodafone in mijn geval) en het nummer gelijk overzetten? :? Zou wel relaxed zijn! :D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Julos
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 06:59
quote:
Kju schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 01:10:
Wel balen, was te laat voor een 64 gb 6 plus. Hopelijk liggen er niet opgehaalde reserveringen als ik tussen 5 en 6 ga vrijdag. Ik neem aan dat er meer mensen meerdere iphones hebben gereserveerd. Ik heb 2 keer 64 gb en 2 keer 128 gb iphone 6 gereserveerd omdat ik er nog niet over uit ben. Heb 1 keer 6 en 1 keer 6+ nodig.
En anders wordt het alleen maar 1 gewone iphone en dan wacht ik wel op een 6 plus.
Hopelijk komt die v.d. week vrij voor (onder andere) mij. :P

Ik heb nu in ieder geval de 126gb iPhone 6 spacegrijs gereserveerd. Viel me op dat er een tikfoutje in het bedankt-scherm staat: "Bendankt. Je iPhone is gereserveerd." Haastwerkje van de vertaalafdeling lijkt het. :)

• iFlames
  • Laatst online: 09-12 22:54
quote:
Dannydekr schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:39:
[...]

Hoe laat besteld? En welk model? Ik 00:20 de iPhone 6 16GB Space Gray. Ik heb nog geen stap 3 :(
Besteld vrijdag om 17:30, 6 Plus 64GB Gold. Maar het vreemde is : ik heb daadwerkelijk ook nog maar 3 stappen. Vanochtend had ik er 4 (ik kijk vaak...).

Kijken jullie trouwens ook wel eens op hi.reviva.nl? Daar staat voor mij namelijk iets anders:

Hopen dat ik hem vrijdag krijg!

• 2020Media
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 03-12 18:02
Bij mij ziet het er allemaal nog steeds zo uit:

Zucht.. :F

May Lyssa aid you

• iFlames
  • Laatst online: 09-12 22:54
IK KRIJG HEM MORGEN AL?!?!?!?!?!?!

Nogmaals, vrijdag pas telefonisch besteld om 17:30 (verlenging)... Ik ben heel gelukkig nu...

• Fe®
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 06-12 11:36

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Volgens mij heb ik mazzel ,

Walking on the bright side of life

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 00:37

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Na gister een korte peiling te hebben gehouden hier op het forum zijn dit de resultaten van de Hi bestellingen.
Totaal geen pijl op te trekken, en eigenlijk geen conclusies uit te halen.

robbinonline wijzigde deze reactie 25-09-2014 13:28 (15%)

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 26-11 15:43
Ik heb een uur terug een bestelling bij Hi gedaan (iPhone 6 64GB en verlenging)

Kijk ik 5 min terug voor de grap op mijn MijnPakket account (van PostNL).

Zie ik ineens dit staan:

Fout, of gaat hij daadwerkelijk geleverd worden morgen ?

Had zelf niet verwacht dat het zo snel zou gaan haha

ExquisiteSteez wijzigde deze reactie 25-09-2014 13:45 (16%)

• Zondagskindje
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 08-12 12:56

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Kreeg zojuist een mail van Vodafone:

Hier staat ook dat hij direct leverbaar is...

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

• bw.smink
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 23-08-2016

• frank_b
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 29-11 19:36
tja >:) :>

Glas van KPN doet het best wel

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 07:37
He, ik heb het wachtplaatje voor jullie hier neer gezet. Hoeven jullie niet meer naar de applesite te kijken.
Goed he! :)

• Rourke
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21:16
Ik heb nog steeds niks van Vodafone gehoord dus ik heb de touwtjes maar in eigen handen genomen.

Ik ben afgelopen vrijdag ochtend om 10:30 uur telefonisch een contractverlenging aangegaan met Vodafone, met een 6+, 64GB, spacegrey.

Vanavond maar gebeld met Vodafone en hij kon vrijwel direct zien dat ik hem morgen krijg tussen 08:30 - 21:30 (standaard werkdag PostNL). Hij kon mij geen Track & Trace code geven.

Later even gebeld met PostNL. Na verificatie kreeg ik een Track en Trace code (het is simpelweg de barcode). Er was geen mogelijkheid tot het afspreken van levering in een specifiek tijdsvak.

Uiteindelijk de T&T code in mijn PostNL account ingevoerd en voila. :*)

Toch morgen even kijken of die tijden wat specifieker worden, want ik moet gewoon werken in middag/avond. En anders ga ik nog een keer brutaal bellen.

• ZiXon
  • Laatst online: 27-10-2017
Ik vraag het me af:

quote:
Jieve schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:50:
[...]

Ik denk dat je nog redelijk kans maakt om een iPhone te scoren.
Vorig jaar hadden ze geen reserveringssysteem, dit jaar wel. Dus de voorraad voor de losse verkoop zal minder snel gaan omdat de meeste gereserveerd hebben.

How should i know if it works? That's what beta testers are for. I only coded it.

• frank_b
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 29-11 19:36
quote:
Ferret schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 07:06:
Goedemorgen!

Hij ligt hier op mijn buro! :9 Het was helemaal top gisteravond/vanmorgen bij de Vodafone winkel. Ik was zowaar de eerste en er waren van die cheerleader meisjes en een fotograaf enzo. Om precier 00:01 mochten de eerste 10 naar binnen en we werden zeer welkom geheten. Er was drinken en je mocht van alles pakken. Omdat ik nummer 001 had werd me gevraagd of ik hem ging uitpakken en of ik op de foto wilde. Daar had ik geen zin in want ik had ook dat filmpje gezien van die snuiter die hem uit z'n handen laat vallen. Daar was ik niet de enige in dus dat was wel jammer voor ze. Maar ze begrepen het wel.

Toen mocht ik de iPhone in ontvangst nemen. Het sim kaartje werd meteen geactiveerd en klaar was ik. Als bedankje kreeg iedereen een mandje lekkers mee met daarin chips, nootjes, een fles cider, een appel en niet onbelangrijk; een hoesje! Dus ik kan hem in afwachting van m'n Spigen case toch veilig mee nemen.

Ik heb de iPhone net voorzien van m'n recenste iCloud backup en hij is nu net klaar. Ik ben happy! 8)
Ben jij dit?

Ref: RTLNieuws
quote:
Adlermann schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:00:
[...]

Naja, ik weet het beleid niet, maar de stelregel vanuit de wet is wel: de fabrikant is niet erantwoordelijk voor de garantie, maar de winkel waar je hem kocht.. Dus het verhaal klopt wel.

Maar ik weet niet of apple standaard extra (als fabrikant) levert op hun producten. Maar de winkel zelf mag als ze dat willen gewoon de telefoons weigeren die bij andere winkels gekocht izjn.
Dit dus, volgens de NL wet is de verkoper verantwoordelijk, je moet dus je iphone in dat geval weer inleveren bij de Mediamarkt die het dan met Apple moet regelen.

Ook aan de hand gehad met een iMac, gekocht bij iCentre, hoop gedoe, slecht leverbaar, Apple had coulance regeling, maar die ging mooi niet op voor mij, ik moest het met iCentre regelen.
Duurde toen stuk langer, leermoment.
Vanaf toen altijd via de applestore besteld, nooit problemen meer gehad.

frank_b wijzigde deze reactie 26-09-2014 18:20 (27%)

• b.jelle
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 00:13
Zilver en Goud Plus weer op voorraad op t moment

https://www.dixons.nl/apple/iphone/iphone-6-plus

b.jelle wijzigde deze reactie 26-09-2014 23:11 (32%)

• SalimRMAF
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 04-12 00:03

SalimRMAF

4KStudio.nl

Ik wacht al erg lang op mn tel terwijl mijn orderstatus niet veranderd. Heb de tel afgelopen zondag besteld, en het contract per mail verstuurd op maandag. :(

Doe ik iets verkeerd? Mails leest GSMwijzer pas na 3 werkdagen, en de tel is altijd bezet.

SalimRMAF wijzigde deze reactie 28-09-2014 02:14 (31%)
Reden: Nu met camouflage

Gulfstream G650

90710

Kom maar op met die iPhone! :)

• Seeebab
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 24-06 16:32
Net een mailtje gehad van Apple.
Had misschien gehoopt dat ie vroeger kwam, maar nu ben ik tenminste zeker van de leverdatum..
10 oktober, nog een weekje afzien :p

• Seeebab
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 24-06 16:32
quote:
crazylegs schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 15:09:
[...]

Wanneer was je status verandert naar "verzending wordt voorbereid" ?
Heb ik geen idee van, stond er ineens.
Vandaag kreeg ik dan een sms en een mailtje.
En als ik tracking doe in het mailtje, dan staat er bij ups dat ie maandag hier al zou zijn. Maar hij zou deze avond (03/10) pas vertrokken zijn uit China..

Welja ik zal het wel zien dan maandag :D

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: november 2002
  • Nu online
quote:
acst schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Apple is 1 jaar uit zichzelf + 1 jaar wettelijk. Dus 2 jaar garantie van Apple.
Onjuist.

Apple geeft 1 jaar "Garantie van Apple". Dit is extra "geen gezeur" garantie volgens de voorwaarden van Apple. Daarnaast kun je de eerste 90 dagen na aankoop technische ondersteuning per telefoon krijgen.

Verder heb je in Nederland als consument altijd recht op een deugdelijk product (a.k.a. "wettelijke garantie") voor zolang als je redelijkerwijs mag verwachten dat een product de geadverteerde eigenschappen bezit (dus géén vaste periode van twee jaar). Net als alle verkopers in Nederland, heeft Apple zich hier aan te houden (en dat staat ook zo op de website).

Nog even schematisch waar je recht op hebt:

Herko_ter_Horst wijzigde deze reactie 05-10-2014 13:19 (9%)

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Eyedoll
  • Laatst online: 30-03-2015
iPhone 6 64GB SpaceGrey besteld via online apple store op 26/09 om ongeveer 1u, verzendbericht gekregen op 03/10 en net afgeleverd geweest:

Eyedoll wijzigde deze reactie 06-10-2014 16:28 (13%)

• AlbertTCB
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 28-11 20:26

AlbertTCB

swing it baby

Bij Vodafone zou deze week de iPhone 6 Plus 64GB geleverd worden:

Mijn orderstatus bij Vodafone leest nog steeds:
quote:
order is verified and fulfillment is in progress

Laatst gewijzigd: 19-09-2014 08:26:46
Het afleveradres geeft nog steeds 4 aan, terwijl ik op op 4D-2 zit. Ook heb ik anderhalve week geleden via de chat dit gecontroleerd (VF: "in ons systeem staat het goed en dat is wat telt, niet wat u leest bij de orderstatus!") en de order laten wijzigen van goud naar zilver. Natúúrlijk staat in de orderstatus nog steeds dat ik een gouden iPhone heb besteld.

Vraag: Ik heb verlengd bij Vodafone en moet 200 euro bijbetalen voor het toestel. Moet ik dat pinnen bij de bezorger of wordt dat geïncasseerd via de eerstvolgende factuur?

I'm just taking care of business

• MadMax12
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 07-12 22:55
Ik hoop niet dat iemand in Groningen of omgeving op de UPS wacht!

PV Output

• thibautb
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 13-09 14:01
ik denk eerder dat het de regel is van tnt= 6 plus en ups= 6, kan zijn dat het fout is maar de meeste keren dat ik keek staat dat er, verder nog mijn 6 plus 128g is verzonden, nog wat andere die dezelfde status hebben?

• thibautb
bij nu al de hele dag
eigenlijk al van gister 7 uur, dus ze doen geen zak... :| :|

• thibautb
Dit is iets correcter, dat was nog een oude foto, maar deze is dus wel al zo vanaf gister om 19u, dus ze doen geen zak, zou wel niet weten wat ze bedoelen met shipment in transit, iemand wat meer info?

• Msi92
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10-12 08:43
Hmm ik heb toch besloten om mijn iPhone 6 terug te brengen ivm volume knop een ander kleur heeft.
Nu is het zo dat Media Markt hem niet meer op voorraad heeft dus ik moet 'm ergens anders zien te vissen :'(

Msi92 wijzigde deze reactie 09-10-2014 15:26 (36%)

• thibautb
ik heb mijn iPhone 6 plus Gold 128G besteld toen de winkel net openging, bij mij apple.com/benl dus belgie, had ook een iphone 6plus zilver 64G besteld, alletwee hetzelfde,

verwachte leverdatum was 8-10 okt is hij via tnt toch 13 oktober geworden, hier een foto, vond dat het wel heel lang duurde...

• _TiNo_21
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21:40
Die van mij is gearriveerd! :D

_TiNo_21 wijzigde deze reactie 10-10-2014 13:44 (48%)

• Stilopat
  • Laatst online: 31-08-2018
quote:
tijnn schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:45:
[...]

Ga je mij nou vertellen dat ik nog 5 weken moet wachten op mijn Iphone? lol...
Ja balen he...

net nu ik deze week kan verlengen..

• Nano2009
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21:58
Hier net mijn twee iPhone 6'en (SG, 64GB) binnen gekregen dus ik ga jullie verlaten. Ik wens iedereen nog veel succes met het bemachtigen van een toestel! :)

Besteld: Maandag 20 Oktober
Verzonden vanuit Apple: Woensdag 29 Oktober
Ontvangen: Vrijdag 31 Oktober

Tracking status UPS:

Nano2009 wijzigde deze reactie 31-10-2014 14:01 (7%)

• Cliffie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 10-12 12:51

Cliffie

Trompetslet

quote:
Thaam schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:53:
[...]

_/-\o_ en nu naar de hoesjes topic? :D
Daar was ik al te vinden. Deze besteld:

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Ik kom in een loop van dit op het moment.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Uniciteit
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Bestellen bij Apple of een authorized reseller gaat t snelst.

Ik vind deze reclame trouwens ook wel opvallend... hopelijk een goed teken? (Of gewoon false advertising :9).

• Uniciteit
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

iPhone 6S reserveringen om op te halen in de winkel worden... niet meer aangenomen! Vanaf 26 september om 06:00 's ochtends is het weer mogelijk om een toestel te reserveren voor in-store pick-up.

Misschien een teken dat, vanaf dat moment, pre-orders starten in de 'second wave'-landen (waaronder hopelijk Nederland)?

• doenietzodom
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23-01-2018

:'(

For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 05:55

Aldus UK Mail. En dan zit de eerste etappe erop :)

Edit: Dit systeem van zoveel wachtende voor u mogen ze ook wel bij postnl invoeren, ipv 'ergens tussen 13:00 en 18:00 uur'. Ik kreeg nu netjes een tijdvak tussen 12:57 en 13:57 UK tijd. Dat betekent 15-30 min voor op schema momenteel.

swv wijzigde deze reactie 25-09-2015 13:29 (46%)

• Cardwizard

Cardwizard

Goed goan

:P yes in the pocket !

Cardwizard wijzigde deze reactie 26-09-2015 18:09 (21%)

What is this internet? is it a techno utopia or is it a digital dictatorship...

• C.QL
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 00:58
Verkrijgbaar 9 oktober in België blijkbaar? ;-)
Dus bij jullie in Nederland ook dan!

edit: niet ver genoeg teruggelezen... 8)7 Ik zag het opeens op de Apple site, maar wist niet dat dit al bekend was... :X Excuses!

C.QL wijzigde deze reactie 29-09-2015 00:36 (107%)

• Cardwizard

Cardwizard

Goed goan

quote:
giantgiantus schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 06:41:
iPhone 6s 64gb spacegrey was niet in Oberhausen beschikbaar. Alleen in Frankfurt.
Die is nu nog steeds in Oberhausen beschikbaar ?

Cardwizard wijzigde deze reactie 29-09-2015 06:50 (13%)

What is this internet? is it a techno utopia or is it a digital dictatorship...

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:25

mvdam

EV-Gekkie

Eindelijk is het dan zover! :)

Privé: Leaf 2018 Soon-To-be 57,6kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD

• mvdam
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:25

mvdam

EV-Gekkie

Ik heb even snel een excelletje in elkaar gedraaid met de toestelprijzen van T-mobile:

Daarnaast de stappen van het orderproces:

Privé: Leaf 2018 Soon-To-be 57,6kWh - Zakelijk: Tesla Model 3 LR AWD

Pagina: 1 2

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True