Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:12
Langzamerhand begin ik me ook te ergeren aan de slechte leverbaarheid. Ik heb totaal niet de behoefte om zo'n nieuw toestel direct te hebben (ben geen scholier die de stoerste op het schoolplein moet zijn met z'n kei-te wauw-gekke-kekke telefoon), maar de accu van mijn 5 begint nu wel erg slecht te worden. Weinig zin om eerste paar tientjes neer te leggen voor een nieuwe accu en daarna alsnog een nieuwe telefoon te kopen.

Morgen moet ik in Den Haag zijn. Zal 's binnenwandelen bij die Apple Store. Wie weet ligt er toch nog een SE 64GB in een hoekje.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben2010
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-07-2024
Het is vast al vaker gemeld, maar om de beschikbaarheid te checken klik je het beste op de bestelpagina van Apple naar je favoriete model, kleur en opslagcapaciteit naar 'Beschikbaar voor ophalen: Wordt verzonden naar Apple Store, Den Haag' en klik op 'Meer Stores'. Je ziet dan snel genoeg of Amsterdam, Haarlem, of Den Haag jouw model op voorraad hebben. Ik zag woensdagmiddag om 12.00 uur dat Den Haag ineens voorraad had, sprong op mijn fiets en had binnen een half uur mijn nieuwe SE op zak. F5 en succes!

[ Voor 1% gewijzigd door Ben2010 op 22-04-2016 12:32 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:05
Volgens mij komt de levering op gang, zie steeds meer berichten dat mensen er eentje binnen hebben. Alleen via sites als mobiel.nl en gsmweb.nl duurt het allemaal wat langer.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:18
KW25 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:31:
Volgens mij komt de levering op gang, zie steeds meer berichten dat mensen er eentje binnen hebben. Alleen via sites als mobiel.nl en gsmweb.nl duurt het allemaal wat langer.
+ Coolblue :(

Maar goed mijn 5s doet het nog prima, ik wacht wel, scheelde toch mooi 5 euro per maand in vergelijking met verlengen bij KPN.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
martinusz schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:05:
[...]

+ Coolblue :(

Maar goed mijn 5s doet het nog prima, ik wacht wel, scheelde toch mooi 5 euro per maand in vergelijking met verlengen bij KPN.
Heb ook een pre order bij Coolblue lopen. Wanneer heb jij de jouwe bij hun geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Geert1976 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:15:
[...]

Heb ook een pre order bij Coolblue lopen. Wanneer heb jij de jouwe bij hun geplaatst?
03 april Apple iPhone SE 64 GB Zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
martinusz schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:17:
[...]

03 april Apple iPhone SE 64 GB Zilver
Zo dan! Pfff dan wacht je al 'n tijdje ja.
Ik pas eind vorige week. Dan heb ik nog helemaal lang te wachten denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Inmiddels zie ik dat mijn bestelstatus naar "Verzending wordt voorbereid" is veranderd vandaag bij Apple.

Heb op 9 april een SE spacegrey 64GB besteld, leverdatum staat nog steeds op 28 april - 2 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-04 19:57
Iemand al iets gekregen van bol? sinds 06-04 in bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

KW25 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:31:
Waar zie jij die berichten?

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
KleinDraakje schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:30:
[...]

Mijne (zilver) 9 april besteld bij Apple online en in de mail stond:
Verzending: 7-10 werkdagen
Levering: 28 Apr - 2 Mei

Daaruit bijkt dat de verzending dus ook sowieso ± een week duurt
Dus ik hoop dat mijne dan ook snel verzonden wordt!
Gister bericht gekregen dat hij verzonden is! :D Geschatte leverdatum 29 april. Hij moet nog wel worden 'samengevoegd' met het leren hoesje wat ik erbij besteld heb.

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 759167

En hij is op Europese bodem! *O* (7 april besteld bij Apple, 20 april verzonden uit China, nu via Polen in Keulen).
Verwachte leverdatum nog steeds dinsdag de 26e. Dat zal het ook wel worden.
Vind het normaal niet zo erg om te wachten, maar 3 weken vind ik nu wel lang genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-04 13:42
KleinDraakje schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 07:44:
[...]

Gister bericht gekregen dat hij verzonden is! :D Geschatte leverdatum 29 mei. Hij moet nog wel worden 'samengevoegd' met het leren hoesje wat ik erbij besteld heb.
Ik hoop voor jou dat je niet nog een extra maand moet wachten tegen dat hij hier geraakt met je verzending >:) :P :*)

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) SG |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Niet online
Vaganzza schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 09:09:
[...]

Ik hoop voor jou dat je niet nog een extra maand moet wachten tegen dat hij hier geraakt met je verzending >:) :P :*)
Me too :/ Hij zegt nu: Onderweg naar klant – verzending op schema. Maar kan geen traceer info zien totdat de verzending is samengevoegd: Zodra ze zijn samengevoegd, wordt de status van uw bestelling bijgewerkt met informatie over de vervoerder en de benodigde gegevens om de bestelling te traceren (ten minste 2 werkdagen voor de verwachte leverdatum).

Nog even spannend dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:12

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

iPhone SE Silver 64GB is nu op voorraad bij Apple Store Haarlem en Amsterdam.
Het is dat het voor mij te ver weg is, anders had ik wel even langs gegaan. :)

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-qh_zC-adb1A/Vxs39RM4A5I/AAAAAAAABj4/pfeeXCUkiiUfK14JOR1d26GJGnYIlP4QgCCo/s520/Schermafbeelding%2B2016-04-23%2Bom%2B10.50.44.png

[ Voor 37% gewijzigd door Psycho_Mantis op 23-04-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:21
KleinDraakje schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 07:44:
[...]

Gister bericht gekregen dat hij verzonden is! :D Geschatte leverdatum 29 mei. Hij moet nog wel worden 'samengevoegd' met het leren hoesje wat ik erbij besteld heb.
29 mei, krijg je een speciale levering per postkoets ofzo? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:33
Psycho_Mantis schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:52:

[afbeelding]
iPhone SE Spacegrey 64GB is nu ook op voorraad bij Apple Store Haarlem en Den Haag, ter info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
elvis84 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:33:
[...]

Waar zie jij die berichten?
oa op het forum hier, maar ook op andere fora wereldwijd. Waar eerst nog een tekort was, beginnen steeds meer mensen de iPhone te hebben en begint hij steeds meer op voorraad te liggen bij fysieke winkels. Online retailers blijven nu nog even achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:42
Psycho_Mantis schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:52:

[afbeelding]
Dank voor het melden, vanmiddag de 64gb SG versie besteld in Amsterdam. Ga hem zo ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16:09
Weet iemand al iets meer over de status bij Coolblue? Veel van de SE modellen staan daar al lang op pre order. Ik heb zelf 10 april de 16GB SG besteld, maar tot op heden nog niks gehoord. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

KW25 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 15:15:
[...]

oa op het forum hier, maar ook op andere fora wereldwijd. Waar eerst nog een tekort was, beginnen steeds meer mensen de iPhone te hebben en begint hij steeds meer op voorraad te liggen bij fysieke winkels. Online retailers blijven nu nog even achter.
Ah ok, dank je. Ik kijk eigenlijk alleen hier omdat ik vooral waarde hecht aan de leveringen in Nederland, al zal er vast wel een verband zitten tussen leveringen in bijv België en Nederland. Ik dacht dat jij misschien een andere Nederlandse bron had.

Over Coolblue: Ik heb er al op 2 april een space grey 64gb besteld maar nog niets vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
elvis84 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:00:
[...]

Ah ok, dank je. Ik kijk eigenlijk alleen hier omdat ik vooral waarde hecht aan de leveringen in Nederland, al zal er vast wel een verband zitten tussen leveringen in bijv België en Nederland. Ik dacht dat jij misschien een andere Nederlandse bron had.

Over Coolblue: Ik heb er al op 2 april een space grey 64gb besteld maar nog niets vernomen.
Ja denk ook wel dat er een verband tussen zit eigenlijk. Waar eerst ook veel tekorten waren in andere landen, beginnen die langzaam te verdwijnen. Hier lees ik dat ook steeds meer mensen hem ontvangen, dus conclusie was snel getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmm...nu staat erbij UPS 'Held in Warehouse' met een onbekende leverdatum. Moet ik mij nu zorgen maken of wordt hij maandag gewoon doorgezonden? -O-

Update: never mind. Hij is weer 'in transit' *O* Dinsdag de 26e bezorging!

Update 2: dus lekker niet :( Hij staat nog steeds in Keulen. Nu bezorging donderdag de 28e.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 759167 op 26-04-2016 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 15:19
Iphone Se binnen maar jammer genoeg kan ik hem niet gebruiken.... kennelijk is mijn simkaart in een nieuw systeem aangemaakt en kan hij niet geactiveerd worden -O- . Moet ik alsnog naar de winkel of een nieuwe (de derde) aanvragen die dan ergens deze week wordt geleverd. Echt... ik heb nl alles aan applicaties en mail overgezet dus dit komt slecht uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-04 12:07
Wat een gezeik met de levering.
Ik zou mijn abbo verlengen bij Coolblue met een iphone SE maar daar was hij dus niet op voorraad en konden ze me geen indicatie geven van de levertijd. Uiteindelijk besloten om bij gsmeasy m'n abbo te verlengen omdat daar de levertijd 1-3 werkdagen was. Ik zou het toestel dan afgelopen vrijdag of zaterdag binnen moeten hebben.
Echter kreeg ik zaterdag een mail met dat het toestel niet op voorraad was en dat ze hem binnen 5 werkdagen weer op voorraad hebben. Vandaag weer gechat met één van die mensen en kon de bestelling aanpassen naar de kleur silver en dan had ik hem vandaag binnen. Dikke twijfel maar uiteindelijk toch de gray gedaan maar die heb ik dan volgende week binnen volgens de chat medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

??? :( Telefoon staat nog steeds in Keulen. Nu bezorging donderdag de 28e ipv vandaag. Als ik hem voor het weekend niet binnen heb neem ik contact op met Apple/UPS :(
Ik snap dat 3 weken levering op zich kan bij een eerste uitrol, maar zeg dan niet bij bestellen dat ie inmiddels wel binnen had moeten zijn. Begin er nu wel een beetje van te balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:33
Anoniem: 759167 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 07:24:
??? :( Telefoon staat nog steeds in Keulen. Nu bezorging donderdag de 28e ipv vandaag. Als ik hem voor het weekend niet binnen heb neem ik contact op met Apple/UPS :(
Ik snap dat 3 weken levering op zich kan bij een eerste uitrol, maar zeg dan niet bij bestellen dat ie inmiddels wel binnen had moeten zijn. Begin er nu wel een beetje van te balen.
Mocht je telefoon naar het depot in Amsterdam gaan wil het meestal tot 8.30/9.00 duren voordat de ontvangstscan zichtbaar is na vertrek uit Keulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WAHelen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-02-2023
Ik word gek van het wachten en de onvoorspelbaarheid. Op 6 april SE 64 space grey besteld bij Belcompany, ik bel ze minstens 2 keer per week, maar het verhaal is steeds anders. Afgelopen woensdag was het: eind van deze week of begin volgende week. Nu (dinsdag) is het: misschien horen we donderdag wanneer hij komt.
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, is dat teveel gevraagd?
Is Apple zo onduidelijk naar Belcompany of maakt Belcompany (Rotterdam Alexandrium) er een zooitje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
WAHelen schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:47:
Ik word gek van het wachten en de onvoorspelbaarheid. Op 6 april SE 64 space grey besteld bij Belcompany, ik bel ze minstens 2 keer per week, maar het verhaal is steeds anders. Afgelopen woensdag was het: eind van deze week of begin volgende week. Nu (dinsdag) is het: misschien horen we donderdag wanneer hij komt.
Is Apple zo onduidelijk naar Belcompany of maakt Belcompany (Rotterdam Alexandrium) er een zooitje van?
Op 6 april SE 64 space grey besteld bij bol.com...

Identiek verhaal qua levering. Dus om een antwoord te geven op jouw vraag: ik vermoed dat Apple onduidelijk is t.o.v. (web)winkels over de leveringen. Coolblue, Belcompany, Bol, nergens horen we duidelijke en correcte antwoorden. ;)

Maar... de dagen tikken voorbij en nog steeds geen iPhone. Kan toch niet blijven duren :9

[ Voor 4% gewijzigd door Matey op 26-04-2016 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• petervdr
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-01-2022
WAHelen schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:47:
<conspiracy mode> Ik denk toch dat Appel niet wil toegeven dat ze een bluetooth-blundertje hebben gemaakt en dat ze daar eerst een fix woor willen hebben voordat ze een grote bulk SE's gaan rondstrooien met de bijbehorende klachtenstroom </conspiracy mode>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
En weer een berichtje erheen gedaan en nu word me verteld 2 - 3 weken. Annuleren heeft denk het geen zin aangezien het bij elke webshop hetzelfde zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
Wat een dramatische launch :'( Zie het zo eind mei worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Zo kansloos indd. Er worden beloftes door iedereen gedaan maar die kunnen ze niet nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Hmm Mediamarkt Rijswijk had afgelopen zaterdag nog een(1) SE 64GB in zilver.. Duurt wel lang zo om een SG in 64GB te bemachtigen. Misschien toch maar doorgaan met mijn 6. verkopen heeft toch geen zin zonder SE in voorraad :D

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Vandaag toch maar de dark grey omgewisseld voor de zilveren. Krijg hem donderdag of vrijdag binnen :D
Kwam dit namelijk tegen dus kan altijd nog dat in het zwart doen: https://dbrand.com/skins/how-to-apply/iphone-se

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Mediamarkt heeft online een voorraad van enkele iPhone SE's, dus ik heb zojuist een iPhone SE 64GB Silver besteld :)
Donderdag als het goed is in huis!

Heb dus zojuist mijn order bij Apple geannuleerd, die was na een paar weken nog steeds niet verzonden. En had vernomen dat het verzenden zelf ook nog even duurt bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik vind het toch een vreemde launch, deze iPhone SE launch. Ik heb zaterdag mijn iPhone SE eindelijk (na elke dag zo'n beetje de site te checken rond 1000u/1100u) via apple.nl kunnen bestellen en afhalen in de Apple Store Amsterdam.

Mijn iPhone is in de 1ste week van februari gemaakt en pas vanaf eind April beschikbaar in hun eigen Apple Store (Amsterdam).
Ik heb elders op het internet ook gelezen over mensen die hun iPhone pas een paar dagen in bezit hebben maar waarvan de iPhone in februari al de fabriek in China hebben verlaten.

Wat doet een iPhone SE dan zo gedurende de 10 weken voordat deze beschikbaar komt voor het publiek. De release was eind maart in de VS.

Volgens mij was dit met eerdere launches wel anders. Ik ging toen ( tijdens 5S/6/6S) ook checken wanneer deze iPhone's de fabriek verlieten, dat was vaak minder dan 2 a 3 weken voordat ik de iPhone in handen had.

Ik heb zwaar het vermoeden dat er iets mis is in de logistiek met deze iPhone SE launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rub147 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 07:28:
[...]

Mocht je telefoon naar het depot in Amsterdam gaan wil het meestal tot 8.30/9.00 duren voordat de ontvangstscan zichtbaar is na vertrek uit Keulen.
Daar had ik ook rekening mee gehouden, maar hij staat al sinds '04/24/2016 6:02 P.M. Import Scan' op die status met daarna nog 4x diezelfde melding op verschillende tijden en data. Dat vind ik een beetje vreemd. Meerdere keren een import scan in hetzelfde depot....klinkt niet helemaal logisch.

Het lijkt er inderdaad op dat er logistiek of planmatig iets goed mis is. Ik vraag me af of ik em donderdag wel binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:19
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 18:30:
Mediamarkt heeft online een voorraad van enkele iPhone SE's, dus ik heb zojuist een iPhone SE 64GB Silver besteld :)
Donderdag als het goed is in huis!

Heb dus zojuist mijn order bij Apple geannuleerd, die was na een paar weken nog steeds niet verzonden. En had vernomen dat het verzenden zelf ook nog even duurt bij Apple.
idd, ben al paar dagen aan het rondkijken voor een iPhone Se 64 Gb Gold (voor partner). Online direct leverbaar bij Mediamarkt, echter als je de iPhone in combinatie met een T-mobile abbo wilt afsluiten schiet de levertijd ineens naar 6-7 dagen. Is er dan toch een fysiek verschil tussen een losse iPhone en een iPhone geleverd via een provider? Je zou verwachten dat dit geen verschil zou maken in levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
Mijn SE 64GB SG wordt vandaag geleverd, 2 dagen vroeger dan gepland. Spannend wachten dus (er is gelukkig iemand zo goed als de hele dag thuis vandaag).

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) SG |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Niet online
Status bij mij sinds gister: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid. Had beter het leren hoesje apart kunnen kopen dan had ik sneller de iphone kunnen tracken...
Vaganzza schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:13:
Mijn SE 64GB SG wordt vandaag geleverd, 2 dagen vroeger dan gepland. Spannend wachten dus (er is gelukkig iemand zo goed als de hele dag thuis vandaag).
Spannend! Wanneer had jij hem besteld? Bij Apple store zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
KleinDraakje schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:35:
Status bij mij sinds gister: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid. Had beter het leren hoesje apart kunnen kopen dan had ik sneller de iphone kunnen tracken...

[...]

Spannend! Wanneer had jij hem besteld? Bij Apple store zelf?
Ik heb het ook laten samenvoegen met een hoesje (transparante). Heb het gekocht in de Apple store op 8 april.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaganzza
En hij is nu ook effectief geleverd, dus straks kan ik er thuis mee beginnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 553711

Space grey is in België nergens op voorraad en in Nederland lijkt het ook heel beperkt te zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het goed is moet mijn space grey 64gb vandaag toch echt bezorgd worden. Volgens zowel UPS als Apple is de bezorger onderweg.

Update: hij is er!

Uiteindelijk heeft het bijna 3 weken geduurd vanaf de bestelling en 8 dagen vanaf het vertrek uit de fabriek in China. De onduidelijkheid tussentijds is het vervelendst geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 759167 op 28-04-2016 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Anoniem: 553711 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 19:13:
Space grey is in België nergens op voorraad en in Nederland lijkt het ook heel beperkt te zijn :/
Bij Selexion is die af en toe in voorraad. Gisteren online een winkel gevonden op een km of 40 van bij mij, die hem op voorrad had. Had hen gemaild (was rond 20h dat ik het ontdekte). Stuurde hij doodleuk terug dat iemand het toestel gereserveerd had... Ze hadden dus maar 1 exemplaar :(

Ik was bang om te reserveren voor een toestel die niet 100% zeker op voorraad was. Had het toch beter gedaan |:( Zo blijft mijn bol.com order open staan zonder duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Mijn iPhone SE silver 64GB is onderweg *O*
Wordt vandaag geleverd, besteld bij mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_stiech
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-12-2024
Op 12 april heb ik mijn abonnement bij gsmwijzer verlengt i.c.m. de SE 16gb space grey. Tot op heden ook nog niets mogen ontvangen.

Status is afgelopen zaterdag aangepast naar 'Levertijd onbekend. Verwachting op dit moment 1 tot 2 weken'

Wordt ook maar weer gewoon afwachten dus...

10x 390wp noord-oost, 10x 390wp zuid-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Mijn SE is binnen hoor :D
Zo snel zie ik geen issues met het toestel, geen gele waas of loszittende onderdelen.

Succes met wachten jongens :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneers88
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-12-2024
Na ruim 3 weken gewacht te hebben heb ik zojuist mijn bestelling geannuleerd voor dit toestel. Wat mij betreft is het een mooie telefoon met goede specificaties voor een dito prijs. Ik had er dan ook graag een gekocht.

Maar wat is het schandalig dat een bedrijf anno 2016 geen enkele uitspraak kan doen over de levertijden van zijn producten. Met een gelikte presentatie van de daken schreeuwen dat je een nieuw product gaat lanceren en vervolgens je interne distributie en logistiek niet in orde hebben. En als je dan je klant 3 weken laat wachten, compenseer hem dan op een bepaalde manier. Niets van dat alles. Pure arrogantie als je het mij vraagt.

Erg genoeg van een fabrikant, maar de resellers zijn indien mogelijk nog een stukje erger. Hun omzet is direct gerelateerd aan de slechte presentaties van hun leverancier; ook zij vertikken het om een stapje richting klant te zetten. Je moet nota bene elke keer zelf op onderzoek uit. 589€ is toch geen kattenpis, je mag er toch enige service tegenover stellen lijkt me.

Tegenwoordig is de levertijd van een auto nog bijna korter dan die van een telefoon. Triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 553711

Behoorlijk amateuristisch inderdaad. Misschien bestel ik wel gewoon een Samsung :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

sneers88 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:11:
Na ruim 3 weken gewacht te hebben heb ik zojuist mijn bestelling geannuleerd voor dit toestel. Wat mij betreft is het een mooie telefoon met goede specificaties voor een dito prijs. Ik had er dan ook graag een gekocht.

Maar wat is het schandalig dat een bedrijf anno 2016 geen enkele uitspraak kan doen over de levertijden van zijn producten. Met een gelikte presentatie van de daken schreeuwen dat je een nieuw product gaat lanceren en vervolgens je interne distributie en logistiek niet in orde hebben. En als je dan je klant 3 weken laat wachten, compenseer hem dan op een bepaalde manier. Niets van dat alles. Pure arrogantie als je het mij vraagt.

Erg genoeg van een fabrikant, maar de resellers zijn indien mogelijk nog een stukje erger. Hun omzet is direct gerelateerd aan de slechte presentaties van hun leverancier; ook zij vertikken het om een stapje richting klant te zetten. Je moet nota bene elke keer zelf op onderzoek uit. 589€ is toch geen kattenpis, je mag er toch enige service tegenover stellen lijkt me.

Tegenwoordig is de levertijd van een auto nog bijna korter dan die van een telefoon. Triest.
Dit krijg je gewoon als je een product op release wilt hebben. Dit doet helaas geen enkele andere fabrikant beter.

Jammer dat je zo ongeduldig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Psycho_Mantis schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:05:
[...]

Dit krijg je gewoon als je een product op release wilt hebben. Dit doet helaas geen enkele andere fabrikant beter.

Heb je ook gelijk in. Ik houd de mijne in bestelling, vroeg of laat komt ie wel. Nadeel als je afhaakt kan zijn dat je een ander toestel koopt en dat je dan 2 maanden later constateert van.. "hmmm die iPhone is leverbaar, ik koop hem toch.". :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:59
Ze hebben bij Centralpoint er een aantal op voorraad!

https://www.centralpoint....rt-mlm62dn-a-num-5831297/

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Psycho_Mantis schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:05:
[...]

Bullshit, bij de release waren er al veel te weinig toestellen en daarna nog steeds, Apple lijkt expres de boel te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:38
martinusz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:01:
[...]

Bullshit, bij de release waren er al veel te weinig toestellen en daarna nog steeds, Apple lijkt expres de boel te drukken.
We zijn net een maand verder, en jij denkt dat bij een dalende verkoop trend Apple in de overproductie gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb en ook binnen! Net geen 3 weken gewacht. Mooie phone, snel. Was mij het wachten uiteindelijk waard. Succes allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
[...]

Ik vind eerder dat de CEO Tim Cook een gebrek aan marktkennis heeft. Laatst gaf hij aan verbaasd te zijn over de populariteit van de SE. Nou, dit had ik van tevoren ook wel kunnen bedenken. Hier had Apple beter op in moeten springen door de productie van de 6s te verlagen ten faveure van de SE. Er is immers een grote vraag naar kleinere smartphones met high end specificaties. De SE voldoet hier als een van de weinige aan, gecombineerd met een lage verkoopprijs en je hebt een toppertje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Thanks! Toch vlug een besteld...

Mijn bol.com staat ook nog open, eerste die verzendt, wint. Andere annuleer ik dan maar. Hopelijk doet bol niet moeilijk, maar geloof van niet? Is normaal als je na 3 weken niks ontvangt, dat je wel eens annuleert - denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

[...]

Ja tuurlijk, een bedrijf die er expres voor zorgt dat ze te weinig leveren zodat er klanten afhaken 8)7

Je kan eenmaal niet makkelijk even je productie lijnen omgooien. Maar ik ben het wel geheel er mee eens dat ze bij Apple een verkeerde inschatting hebben gemaakt.
Matey schreef op donderdag 28 april 2016 @ 21:48:
[...]

Thanks! Toch vlug een besteld...

Mijn bol.com staat ook nog open, eerste die verzendt, wint. Andere annuleer ik dan maar. Hopelijk doet bol niet moeilijk, maar geloof van niet? Is normaal als je na 3 weken niks ontvangt, dat je wel eens annuleert - denk ik.
Kan gewoon hoor, dat was ook mijn aanpak. Ik had de iPhone bij Apple en Amac gepreorderd. Maar toen ik zag dat mediamarkt ze op voorraad had heb ik die andere 2 bestellingen geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
  • Laatst online: 07:31
Space Gray Iphone SE 64GB besteld via KPN op 12 april. Wordt vandaag afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximmer
  • Laatst online: 17-01 09:01
Mijn iPhone SE 64GB spacegrey bij Apple.com besteld op 13 april. De verwachting is dat hij hier uiterlijk 3 mei is. Is dus ook bijna 3 weken wachten, hopen dat hij het wachten waard is. De SE ligt nu bij de douane volgens UPS. Levertijd komt dus overeen met die van Thomas19903.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f3rd1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-11-2024
Een 64 gb sg 11 april besteld bij belsimpel.
Nog geen goed nieuws hier
Wel een paar keer bericht van onbekende leverdatum gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-02 23:15
Gsmweb 29maart besteld.. Nog steeds niks binnen. Het verbaast me hoeveel geduld ikzelf heb. Haha. Ik las een nieuwsbericht dat best een verklaring kan zijn voor deze drama launch. het schijnt dat in China korea en Japan de iPhone SE echt ongelofelijk goed verkoopt. En dat Apple toch even daarop de prioriteit heeft. Aangezien een voet in die markt (voor een westers bedrijf) uniek is en gegarandeerd is voor vele verkopen in de toekomst. Wij europeanen kopen het toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:44
Ik heb er net eentje " op voorraad" gereserveerd bij Mediamarkt Den Haag :).

Nu nog kijken of dat ook daadwerkelijk zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Niet online
Mijn iPhone is zojuist bezorgd door UPS samen met hoesje. O+ 9 April besteld bij Apple store online! Had oorspronkelijk leverdatum van 28 april - 2 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Niet online
KleinDraakje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:03:
Mijn iPhone is zojuist bezorgd door UPS samen met hoesje. O+ 9 April besteld bij Apple store online! Had oorspronkelijk leverdatum van 28 april - 2 mei.
Dat is goed om te horen, heb zelf namelijk ook op 9 april een SE + hoesje besteld met leverdatum 28 april - 2 mei.
Net even gekeken naar mijn bestel status, die staat sinds vandaag op "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum". Echter staat die geschatte levering nu op 2 mei, dus ik zal helaas nog een weekend moeten wachten.

Vervoerder is hier trouwens Syncreon zie ik staan, nog nooit van gehoord, maar die herkent het traceernummer nog niet.
Heb jij van te voren nog bericht gehad van UPS over de levering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:12
Volgens de site hebben de stores in Den Haag en Haarlem de SG 64GB op voorraad. Ik stel zelf nog even uit, maar wellicht heeft iemand interesse?

EDIT: Ik bedoel (natuurlijk) de Apple Stores. Sorry voor de verwarring.

[ Voor 20% gewijzigd door Cass Casey op 29-04-2016 16:27 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-04 18:45
Cass Casey schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:30:
Volgens de site hebben de stores in Den Haag en Haarlem de SG 64GB op voorraad. Ik stel zelf nog even uit, maar wellicht heeft iemand interesse?
Welke stores heb je het over? Mediamarkt zie ik in Haarlem iig geen voorraad.

*edit*
Laat maar, gevonden. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Aeon op 29-04-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Niet online
Renfie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:59:
[...]

Dat is goed om te horen, heb zelf namelijk ook op 9 april een SE + hoesje besteld met leverdatum 28 april - 2 mei.
Net even gekeken naar mijn bestel status, die staat sinds vandaag op "Bezorging gepland door laatste vervoerder, zie verwachte bezorgdatum". Echter staat die geschatte levering nu op 2 mei, dus ik zal helaas nog een weekend moeten wachten.

Vervoerder is hier trouwens Syncreon zie ik staan, nog nooit van gehoord, maar die herkent het traceernummer nog niet.
Heb jij van te voren nog bericht gehad van UPS over de levering?
Hij stond deze week op de apple site de hele tijd als 'Onderweg naar klant - levering op tijd' nadat hij aan het begin heel even had gestaan op 'Bezorging onderweg naar laatste vervoerder' oid. Vanmorgen vroeg pas veranderde dat naar 'Onderweg' en kreeg ik een track & trace te zien op de apple pagina. Toen kon ik de rest van de dag naar 'Pakket in bestelbus' op de UPS site kijken met de melding dat hij 'eind van de dag' bezorgd zou worden.

Van te voren dus niet echt bericht gehad van UPS. Wel vanmorgen sms van Apple dat hij onderweg was. Moet wel zeggen dat mijn verwachte bezorgdatum al 1,5-2 weken op 29 april stond. Had er een hard hoofd in vanwege de weinige updates maar uiteindelijk toch gelukt.

Succes met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Niet online
KleinDraakje schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:40:
[...]

Hij stond deze week op de apple site de hele tijd als 'Onderweg naar klant - levering op tijd' nadat hij aan het begin heel even had gestaan op 'Bezorging onderweg naar laatste vervoerder' oid. Vanmorgen vroeg pas veranderde dat naar 'Onderweg' en kreeg ik een track & trace te zien op de apple pagina. Toen kon ik de rest van de dag naar 'Pakket in bestelbus' op de UPS site kijken met de melding dat hij 'eind van de dag' bezorgd zou worden.

Van te voren dus niet echt bericht gehad van UPS. Wel vanmorgen sms van Apple dat hij onderweg was. Moet wel zeggen dat mijn verwachte bezorgdatum al 1,5-2 weken op 29 april stond. Had er een hard hoofd in vanwege de weinige updates maar uiteindelijk toch gelukt.

Succes met wachten!
Ah zo, oke. Ik zie nu nog geen track & trace staan bij de bestelling. Dan kan ik er wel van uit gaan dat het 2 mei wordt geleverd. Dat weekend kan er dan ook nog wel bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
Cass Casey schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:30:

EDIT: Ik bedoel (natuurlijk) de Apple Stores. Sorry voor de verwarring.
Op basis van je reactie heb ik er vanmiddag even ééntje opgehaald bij de store in Haarlem. :)

Danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
De mijne is verzonden via CentralPoint. Ik heb wel geen track & trace ontvangen. Geen ervaring met die shop, hopelijk komt het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Matey schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 01:08:
De mijne is verzonden via CentralPoint. Ik heb wel geen track & trace ontvangen. Geen ervaring met die shop, hopelijk komt het goed :)
Komt vast goed :), ze hebben de volgorde van hun emails niet altijd goed op orde: heb er zelf ooit een telefoon gekocht, kreeg de t&t code anderhalve dag na verzending, toen we het toestel al in huis hadden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMJ
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-03-2020

HMJ

Jelle Hansma

Matey schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 01:08:
Ik heb hem er ook besteld toen ik hier zag dat ze een aantal op voorraad hadden, maar geen mail gehad dat ze hem hebben verzonden. Het zal me benieuwen hoe het gaat lopen dan.

www.hansjellema.nl | Facebook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matey
Bol lijkt de space grey zelf voorlopig uit hun assortiment gehaald te hebben. Gelukkig dat ik mijn order daar vrijdag geannuleerd heb... .
HMJ schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 03:06:
[...]

Ik heb hem er ook besteld toen ik hier zag dat ze een aantal op voorraad hadden, maar geen mail gehad dat ze hem hebben verzonden. Het zal me benieuwen hoe het gaat lopen dan.
Bizar. Misschien best bij de chat eens navragen hoe het zit. Ik had dat ook gedaan en die medewerker bevestigde me dat mijn order in voorraad was. Een uur erna bevestiging van verzending gekregen. Morgen hopelijk de Se in mijn bezit.

[ Voor 65% gewijzigd door Matey op 01-05-2016 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-02 09:56
Zojuist getipt door een kennis dat GSM world Eindhoven nog veel verschillende se's op voorraad heeft staan.
Ik ga ze morgen maar eens bellen. Wacht nu sinds 7 april, maar het schiet allemaal niet echt op Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMJ
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-03-2020

HMJ

Jelle Hansma

Matey schreef op zondag 01 mei 2016 @ 20:36:
Bol lijkt de space grey zelf voorlopig uit hun assortiment gehaald te hebben. Gelukkig dat ik mijn order daar vrijdag geannuleerd heb... .

[...]

Bizar. Misschien best bij de chat eens navragen hoe het zit. Ik had dat ook gedaan en die medewerker bevestigde me dat mijn order in voorraad was. Een uur erna bevestiging van verzending gekregen. Morgen hopelijk de Se in mijn bezit.
Net even via de chat gevraagd, maar ik heb pech.
Helaas is aan uw order geen voorraad toegekend, daar de backorder van andere eerst zijn uitgeleverd.

www.hansjellema.nl | Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Niet online
Vanochtend is de SE 64GB spacegrey geleverd, heb 'm op 9 april via apple store online besteld.
Zover ik nu zie totaal geen gele waas op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295641

Mar.tin schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 20:07:
[...]

Op basis van je reactie heb ik er vanmiddag even ééntje opgehaald bij de store in Haarlem. :)

Danku!
hoe kan je de voorraad zien van een apple store?

ik wil graag een se 64 gb zwart kopen...maakt me op zich niet uit waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Anoniem: 295641 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:22:
[...]

hoe kan je de voorraad zien van een apple store?

ik wil graag een se 64 gb zwart kopen...maakt me op zich niet uit waar
Apple.nl > iPhone > iPhone SE > Bestellen > Gewenste uitvoering kiezen > NIET op verder klikken maar op "meer stores" :) Als er voorraad is is daar te zien dat ie af te halen is. Momenteel niet op voorraad overigens :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-04 08:25
Mar.tin schreef op maandag 02 mei 2016 @ 18:00:
[...]

Apple.nl > iPhone > iPhone SE > Bestellen > Gewenste uitvoering kiezen > NIET op verder klikken maar op "meer stores" :) Als er voorraad is is daar te zien dat ie af te halen is. Momenteel niet op voorraad overigens :).
Gek, op de Belgische Apple site (voor de store in Brussel) is die optie er niet en op de Nederlandse als ik 1000 (Amsterdam) intyp zegt ie dat dat geen echte postcode is. Handig |:(

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
Lothiriel schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:46:
[...]

Gek, op de Belgische Apple site (voor de store in Brussel) is die optie er niet en op de Nederlandse als ik 1000 (Amsterdam) intyp zegt ie dat dat geen echte postcode is. Handig |:(
1000 AA ? of ff de postcode van de apple Store Amsterdam proberen?

Hirschgebouw, Leidseplein 25
1017 PS Amsterdam
020 530 2200

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-04 08:25
Mar.tin schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:39:
[...]

1000 AA ? of ff de postcode van de apple Store Amsterdam proberen?

Hirschgebouw, Leidseplein 25
1017 PS Amsterdam
020 530 2200
Zo werkt het wel, thanks! :*)

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 765865

Ik heb 15 april een Iphone SE SG 64gb besteld via Bol.com, tot op heden is het jammer genoeg nog erg onduidelijk hoe lang het nog gaat duren tot de levering. De klantenservice is hier behoorlijk vaag over...

Zijn hier mensen die wel enige duidelijkheid hebben gekregen of zelfs de telefoon al van de webwinkel hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Anoniem: 765865 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:27:
Ik heb 15 april een Iphone SE SG 64gb besteld via Bol.com, tot op heden is het jammer genoeg nog erg onduidelijk hoe lang het nog gaat duren tot de levering. De klantenservice is hier behoorlijk vaag over...

Zijn hier mensen die wel enige duidelijkheid hebben gekregen of zelfs de telefoon al van de webwinkel hebben ontvangen?
Ik had op 06 april een identiek exemplaar besteld bij bol. Na enkele keren contact opgenomen te hebben met de klantendienst - en ook geen duidelijk antwoord gekregen te hebben - heb ik mijn order vorige vrijdag geannuleerd.

Ik had dus nog een week eerder dan jou besteld en nog steeds geen indicatie gekregen van bol.com. Dan maar via een andere winkel besteld en sinds gisteren trotse eigenaar van een exemplaar.

Ik heb zo het idee dat kleinere (web)winkels sneller het toestel in voorraad hebben. Bij die grotere zoals coolblue en bol hebben heel veel mensen een (pre)order staan, waardoor het erg lang duurt alvorens je het toestel ontvangt of duidelijkheid krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Nou het gaat eindelijk gebeuren, vrijdag krijg ik mijn zilveren SE 64gb via coolblue geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

martinusz schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 18:46:
Nou het gaat eindelijk gebeuren, vrijdag krijg ik mijn zilveren SE 64gb via coolblue geleverd.
Wanneer heb je jouw bestelling geplaatst? Ik heb mijn space grey SE 64gb op 2 april besteld bij coolblue, tot op heden nog niets vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
elvis84 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 18:55:
[...]

Wanneer heb je jouw bestelling geplaatst? Ik heb mijn space grey SE 64gb op 2 april besteld bij coolblue, tot op heden nog niets vernomen.
Ik geloof op 4 april, ik werd ineens gebeld door een 010 nummer en kreeg daarna een mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

martinusz schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 18:57:
[...]

Ik geloof op 4 april, ik werd ineens gebeld door een 010 nummer en kreeg daarna een mail.
Thanks, dat geeft me hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teklop
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-03 21:45
Vanmiddag 16:00 uur bij wehkamp besteld (silver64) , wordt vrijdag geleverd. Da's snel, lijkt Manutan wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Laatst online: 22-04 19:21
http://www.itimrepair.com heeft SE 64GB Space Grey op voorraad. Volgens mij moest je voor 14.30 bestellen zodat je het morgen in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Zo de mijne is binnen, lijkt zo ver een prima examplaar, keurig volgens afspraak geleverd via Coolblue. (al was de karige informatie vooraf natuurlijk dramatisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianDD
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-03 21:24
Ik zit nog altijd te wachten op mijn 64GB SpaceGray via Coolblue besteld op 5 april. Zojuist nog gechat met een medewerker die nog niets kon vertellen over de levertijd. Ik hou mezelf al 3 weken voor dat t niet lang meer kan duren, maar ondertussen zijn we maand verder. Heb inmiddels al skins van Dbrand binnen en een screenprotector uit China laten komen, maar de telefoon laat op zich wachten... Als je kijkt naar de reviews op Coolblue zit er ook nog geen één tussen van iemand met een 64GB space gray, dus ze zijn volgens mij nog nooit binnen gekomen. En dan vrees ik ook nog dat er zoveel mensen zijn die dit type besteld hebben dat ik misschien niet eens in de eerste groep zit die m krijgt mocht hij wel binnen komen. Het blijft een first world problem, maar het is wel lastig om geduldig te blijven. Zeker als je Lumia 920 op zijn laatste benen loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 766763

*spam*

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 06-05-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
*snip* voor de volgende keer graag een topicreport aanmaken.

[ Voor 86% gewijzigd door Daedalus op 06-05-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phone-Robbie
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-06-2016
Sorry dat ik even terug ga in de tijd, want mijn zoektocht is niet de SE, maar naar een fabrieksnieuwe 4S.

In Nederland zie ik 'm nergens in een fysieke winkel op voorraad. Via internet echter slechts de 4S8Gb, nog steeds op ruim Eur 270,-.

Op een buitenlandse website zag ik een ruime keus; volgens mij fabrieksnieuwe 4S'en tegen gunstige prijs:
https://www.europhones.de/handys/apple/iphone-4s/

Zou iemand mij advies over ervaringen met Europhones kunnen geven?
Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 767111

Iemand al iets ontvangen van GSMweb? 28 Maart besteld en nog steeds geen zicht op iets van levering en ben er wel aardig klaar mee inmiddels. Kan mijn order ook niet echt annuleren zonder een aardig verlies te nemen, aangezien ze mijn abonnement bij T-Mobile al hebben verlengd en ik dan dus bij een ander bedrijf kan fluiten naar extra korting op het toestel icm afsluiten van abonnement :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:57
Mijn oneplus one is afgelopen week gesneuveld. Nu zie ik dat tele2 een aanbieding heeft voor de 6s 16gb (504,-). Vilgens mij wel een goede deal, maar loopt de 6S niet al op zijn eind?

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
artbij schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:02:
Mijn oneplus one is afgelopen week gesneuveld. Nu zie ik dat tele2 een aanbieding heeft voor de 6s 16gb (504,-). Vilgens mij wel een goede deal, maar loopt de 6S niet al op zijn eind?
Als je de nieuwste wilt wel. Qua kracht en prestatie kan het toestel natuurlijk nog jaren mee! Zie hier http://www.macrumors.com/roundup/iphone-7/ de rumors welke je kunnen helpen kiezen: kopen of wachten?

altijd watt | NRG | some things will never change

Pagina: 1 ... 134 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.