Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-04 13:42
Ik weet het niet meer zeker, maar wordt de betaling van je kredietkaart gehaald op het moment van verzenden of op het moment van bestellen?

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) SG |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:09
Vaganzza schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 17:03:
Ik weet het niet meer zeker, maar wordt de betaling van je kredietkaart gehaald op het moment van verzenden of op het moment van bestellen?
Lijkt mij dat dat per winkel weer anders kan zijn. Moment van verzenden lijkt mij wel zo netjes, maar juridisch zal het beide wel mogen (en zullen er ook winkels zijn die dat doen).

Apple zelf pas op het moment van verzenden (al deden ze wel een 'reservering' op m'n kaart van 1 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:50
Heb ook een reservering van Apple op mijn kaart, maar van nul euro :)

Edit: zie net dat alle modellen nu een levertijd hebben vanaf 25 april (Apple), ook de rosegold 64GB.

[ Voor 43% gewijzigd door dcl! op 08-04-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Nog steeds radio stilte bij coolblue, zelfs niet eens een indicatie, best frustrerend!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
vanaalten schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 19:08:
[...]

Lijkt mij dat dat per winkel weer anders kan zijn. Moment van verzenden lijkt mij wel zo netjes, maar juridisch zal het beide wel mogen (en zullen er ook winkels zijn die dat doen).

Apple zelf pas op het moment van verzenden (al deden ze wel een 'reservering' op m'n kaart van 1 euro).
Excuses, ik had het over de Apple store idd. Als ik de SE bestel, dan zal het daar zijn. Dacht ook dat ze pas van de kaart haalden bij verzending, maar wist het niet meer zeker.

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) SG |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
martinusz schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:15:
Nog steeds radio stilte bij coolblue, zelfs niet eens een indicatie, best frustrerend!
Toen ik ze donderdag appte gingen ze nog uit van deze week, maar er kon niets beloofd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Ruben1075 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 08:24:
[...]

Toen ik ze donderdag appte gingen ze nog uit van deze week, maar er kon niets beloofd worden.
Tegen mij zeggen ze alleen maar we weten het echt niet en kunnen dus niks zeggen. Terwijl ik dan denk je hebt toch contact met Apple neem ik aan voor je volgende levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:34

pdavie2311

Live life to the fullest..

Goeiemorgen. Mijn SE blinkt mooi in het zonnetje…;-)

Mijn advies is, om gewoon een MM in jouw regio te bellen en hem daar te halen. Ik was woensdag in Enschede voor werk, belde vanuit impuls en kreeg te horen: Ja hoor meneer, ik leg hem voor u klaar bij de kassa. Toen ook gelijk order geannuleerd bij Apple. Niet geschoten is altijd mis, toch? Ik vind de nieuwe kleur trouwens TOP!!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
Gisteren een SE 64GB space grey besteld in de Apple store (krijg beetje korting via het werk). Er staat nu als geplande leverdatum tussen 27/04 en 03/05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Vanmorgen SE wit/zilver 64gb besteld in apple store:
Verzonden: 7-10 werkdagen
Levering: 28 Apr - 2 Mei via Standaardverzending

[ Voor 6% gewijzigd door KleinDraakje op 09-04-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:47

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik geloof dat de voorraden van de iPhone SE een beetje op beginnen te raken. Op dit moment is het vrij lastig om er nog een te kopen direct in de winkel.

Volgende week zit ik voor m'n werk in Hamburg, dus hoopte om er gelijk daar een exemplaar mee te nemen. Maar het valt me op dat de 16GB variant volgende week al weer wordt geleverd en de 64GB pas de week daarop. Dus denk dat ik pech heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 26-02 23:15
Ook via gsmweb nog niks. (SE.64gb).
Zou er dan zo weinig zijn geleverd. Of verkoopt het Super goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vaganzza schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 17:03:
De laatste zwik releases was dat altijd de dag voor verzending. Het moment dat de order veranderd naar "prepair for shipping".
dcl! schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:11:
Heb ook een reservering van Apple op mijn kaart, maar van nul euro :)

Edit: zie net dat alle modellen nu een levertijd hebben vanaf 25 april (Apple), ook de rosegold 64GB.
De reservering op je kaart van "0" euro gebeurt altijd, dat is alleen een check vanuit Apple dat de kaart bestaat.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Ja, weet ik maar iemand anders had het over 1 euro, vandaar mijn opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01 22:04
pdavie2311 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 09:23:
Goeiemorgen. Mijn SE blinkt mooi in het zonnetje…;-)

Mijn advies is, om gewoon een MM in jouw regio te bellen en hem daar te halen. Ik was woensdag in Enschede voor werk, belde vanuit impuls en kreeg te horen: Ja hoor meneer, ik leg hem voor u klaar bij de kassa. Toen ook gelijk order geannuleerd bij Apple. Niet geschoten is altijd mis, toch? Ik vind de nieuwe kleur trouwens TOP!!
MM hier verkoopt geen losse telefoontjes alleen met abbo en bij mm geen Apple care . Dus maar bij amac een order gedaan ...en afwachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• treslem
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-03 10:42
MM Almere heeft mij net nog een SE-64 verkocht (goud), er lag er nog 1 op voorraad na mij...
(ben slecht in dagen/weken wachten als ik besloten heb te kopen >:) )

[ Voor 28% gewijzigd door treslem op 09-04-2016 16:27 ]

La dolce vita - non farmi ridere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-05 10:24
Lijkt me dat bol.com ook niet al te snel die space gray (64gb) in voorraad heeft. Besteld vorige week, nog geen indicatie zichtbaar, even gemaild, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dizzytal schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:16:
De zilveren 64GB versie die ik 3 april besteld heb staat op zending wordt voorbereid...
Mijn zilveren is 'zojuist' binnengekomen; dus 3 april besteld, vrijdag 8 april verzonden, 11 april afgeleverd.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Zojuist GSMweb gebeld. Uiterlijk maandag 18april heb ik hem binnen... (SE.64GB.Spacegray).
31maart gepreorderd. Duurt lang. Pff.
Het is dat ik een scherpe abbo heb kunnen afsluiten via Tmobile. Anders had k hem geannuleerd en ergens anders besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

martinusz schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:15:
Inderdaad, erg vervelend. Zojuist even gesproken met een medewerker maar ik kreeg als antwoord 'we zijn zelf ook benieuwd wanneer ze binnen komen'. Niet echt een antwoord waar ik op zat te wachten. Zeker niet nadat de medewerker mij vorige keer vertelde dat er afgelopen woensdag een batch binnen zou komen (wat misschien ook wel gebeurd is, maar helaas te beperkt aantal).

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Dezelfde problemen dus als bij de 6S bij CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
elvis84 schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:16:
[...]

Inderdaad, erg vervelend. Zojuist even gesproken met een medewerker maar ik kreeg als antwoord 'we zijn zelf ook benieuwd wanneer ze binnen komen'. Niet echt een antwoord waar ik op zat te wachten. Zeker niet nadat de medewerker mij vorige keer vertelde dat er afgelopen woensdag een batch binnen zou komen (wat misschien ook wel gebeurd is, maar helaas te beperkt aantal).
Bij bol zelfde antwoord min of meer. Ze verwachten daar wel dat de SG 64gb (mss andere ook) deze week of ten laatste begin volgende week bij hen aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

dcl! schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:51:
Dezelfde problemen dus als bij de 6S bij CB.
Misschien had ik beter het topic nog even door kunnen lezen voordat ik de bestelling bij CB plaatste. Nou ja, nu annuleren en bij een andere winkel bestellen geeft waarschijnlijk geen betere levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-03 18:04
Mediamarkt Amersfoort had vanochtend nog 2 maal 64GB GOLD op voorraad, doe er je voordeel mee mocht je er eentje zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianDD
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-03 21:24
elvis84 schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:38:
[...]

Misschien had ik beter het topic nog even door kunnen lezen voordat ik de bestelling bij CB plaatste. Nou ja, nu annuleren en bij een andere winkel bestellen geeft waarschijnlijk geen betere levertijd.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Vorige week besteld en nog geen indicatie. Alleen de gouden SE's lijken binnen gekomen te zijn aangezien die op ''tijdelijk uitverkocht'' staan i.p.v. ''pre-order''. Nog nooit een product gepreorderd, zit ik meteen weken te wachten. Maar ja, er zijn ergere dingen in de wereld. First world problems... En heb verder goede ervaringen met Coolblue. Geef mijn geld liever persoonlijk liever aan hen dan aan de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-04 17:13
Helaas... weer een mailtje van KPN gehad dat de SE nog niet op voorraad is...dat wordt nog een weekje wachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:37
Volgens mobiel.nl komen ze deze week weer binnen. Ben benieuwd hoeveel ze binnen krijgen, ik wacht nog even met bestellen, wanneer er echt genoeg voorraad is.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-02 09:56
Ik heb besteld bij max ICT, stond op voorraad. Niet dus.
Zojuist mail gekregen dat ik tot 4 mei moet wachten 😕
Betreft een space grey 64gb

[ Voor 10% gewijzigd door Banshee op 13-04-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Bij Apple besteld 6 april met levertijd 4-6 werkdagen. Vandaag is dag 5 en er zit nog geen beweging in. Benieuwd of ze het morgen gaan halen of dat ook Apple bericht moet gaan geven dat het later wordt.

Update 14:25u: plotseling sms dat hij verzonden is en morgen worden bezorgd :)

[ Voor 16% gewijzigd door dcl! op 13-04-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Ook apple DE even bekeken, staat ook op eind april begin mei.
Lijkt alsof alles leeggekocht is momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05 10:09
Van de 64GB zijn er hier en daar alleen nog gouden versies beschikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Hanky74 op 13-04-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
NU officieel mailtje van Coolblue met dat ze het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:36
Vrijdagmiddag 8 april een SE spacegrey 64GB besteld bij YourMacStore. Zojuist een track&trace nummer ontvangen. Had ik eerlijk gezegd nog niet verwacht, gezien alle stroeve leveringen her en der. Volgens mij is dit model ook de meest gewilde (not sure). Men had gezegd 3 tot 5 werkdagen, dus an sich keurig afgehandeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
DJTimo schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:19:
Vrijdagmiddag 8 april een SE spacegrey 64GB besteld bij YourMacStore. Zojuist een track&trace nummer ontvangen. Had ik eerlijk gezegd nog niet verwacht, gezien alle stroeve leveringen her en der. Volgens mij is dit model ook de meest gewilde (not sure). Men had gezegd 3 tot 5 werkdagen, dus an sich keurig afgehandeld. :)
Misschien hebben een aantal mensen afbesteld ivm de geruchten over bluetooth problemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
Matey schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:37:
[...]

Bij bol zelfde antwoord min of meer. Ze verwachten daar wel dat de SG 64gb (mss andere ook) deze week of ten laatste begin volgende week bij hen aankomt.
Als Apple ze al niet verwacht voor volgende week dan zal bol.com ze ook niet verwachten voor die week denk ik zo ...of heb ik verkeerde gedachte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
eelkoh schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:53:
[...]

Als Apple ze al niet verwacht voor volgende week dan zal bol.com ze ook niet verwachten voor die week denk ik zo ...of heb ik verkeerde gedachte...
Kans bestaat dat een aantal webwinkels al een bestelling plaatsten - en dus wachten op een bestelling die onderweg is naar hen. Natuurlijk zullen nieuwe bestellingen ook pas binnen 2-3? weken aankomen, net zoals particuliere bestellingen bij Apple zelf. Dat vermoed ik toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 759167

Zijn er meer mensen die rond 7/8 april een SE spacegrey 64gb hebben besteld en een update kunnen geven of ze de telefoon al ontvangen hebben? Ik heb zelf de 7e besteld bij Apple zelf, maar de order staat nog op verwerken.

Update: 20 april verzonden, maar komt pas de 26e binnen (telefoon moet uit China komen :()

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 759167 op 20-04-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
8 april zelfde foon bij amac bestelt. Ook helaas nog niks gehoord over wanneer hij binnenkomt

[ Voor 44% gewijzigd door eelkoh op 13-04-2016 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105358

IPhone SE spacegrey 64 29maart bij bol.com besteld. Net bericht dat phone is verzonden. Dus morgen ophalen bij AH. Levering valt me niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
Anoniem: 105358 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 19:56:
IPhone SE spacegrey 64 29maart bij bol.com besteld. Net bericht dat phone is verzonden. Dus morgen ophalen bij AH. Levering valt me niet tegen.
En nu alweer uitverkocht bij bol.com 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

In duitsland schijnt vandaag of morgen een nieuwe lading te komen met iPhones in de Apple stores.
Geen idee of dat ook in nederland het geval is

Ik was gisteren in de Apple store in Hamburg en een medewerker vertelde mij dat de nieuwe voorraad nog deze week komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zay
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-04 21:26

Zay

n00b

Zojuist ook bericht gekregen van CoolBlue dat de SE 64gb Silver een onbekende levertijd heeft. Besteld op 1 april. Helaas door limitaties op de zaak mag ik alleen bij coolblue bestellen dus geduldig blijven wachten op mijn nieuwe zakelijke toestelletje. Al heb ik het gevoel dat alle shops nu wel zo'n beetje droog zijn in toestellen.

"If you think education is expensive, try ignorance." --Derek Curtis Bok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Er gaan nu ook 2 versies rond zie ik zojuist.
Iemand die weet wat het verschil is?
Google weet het verschil niet.
Gaat om de MLM62DN/A, MLM62NF/A
Beiden te vinden bij max ict :
https://maxict.nl/product...-ios-space-grau-mlm62dn-a

https://maxict.nl/product...iphone-se-64gb-space-grey

[ Voor 0% gewijzigd door Banshee op 14-04-2016 10:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
eelkoh schreef op donderdag 14 april 2016 @ 00:58:
[...]

En nu alweer uitverkocht bij bol.com 8)7
De mijne ook SG 64gb op 06-04 bij bol besteld, nog geen verzendingsbevestiging gekregen. Ik vrees dat er nog heel wat orders bij bol.com niet afgewerkt zijn voor hij 'in voorraad' staat ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Volgens gsmweb zou er vandaag een levering binnen komen. Nog geen verzendmelding oid ontvangen.. Toch apart dat het zo misloopt met voorraden? ik heb de iPhone 3, 4 5 en 6 ook besteld, die waren een stuk gewilder maar nauwelijks wachttijden zoals nu.
Is het toestel dan toch zoveel populairder dan verwacht? En is zelfs apple hierdoor overdonderd?

[ Voor 8% gewijzigd door AlphaWierie op 14-04-2016 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:36
Banshee schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:11:
Er gaan nu ook 2 versies rond zie ik zojuist.
Iemand die weet wat het verschil is?
Google weet het verschil niet.
Gaat om de MLM62DN/A, MLM62NF/A
Beiden te vinden bij max ict :
https://maxict.nl/product...-ios-space-grau-mlm62dn-a

https://maxict.nl/product...iphone-se-64gb-space-grey
Ik heb vandaag de MLM62DN/A ontvangen. Die is ook een stuk goedkoper en beter leverbaar dus ik zou die nemen. :D

Is inderdaad weinig specifieks over te vinden, maar wellicht zit het verschil in de chipset fabrikanten. Zowel TSMC als Samsung schijnen chips voor de SE te leveren.

[ Voor 11% gewijzigd door DJTimo op 14-04-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
Ik denk dat dn/a Dutch native taal is en nf/a native french is maar het is maar een gokje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:38
Ter informatie, 8 april in de webshop van Media Markt besteld (iPhone SE 64GB space-grey), zojuist verzendbevestiging ontvangen. Als PostNL meewerkt morgen in huis. :)

[EDIT]
PostNL heeft meegewerkt, vanochtend rond 10:30 werd mijn iPhone afgeleverd. Helemaal tevreden mee!

[ Voor 24% gewijzigd door Wasp op 15-04-2016 16:43 ]

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:02
Die verzendtermijnen zijn wel enorm zeg... Apple heeft me voor een impulsieve aankoop behoed ;). Ik ga geen 3 (!!) weken wachten op dat ding. Normaal is het 1-2 werkdagen. En gezien de SE helemaal niet zo populair is, snap ik niet waarom 3 weken na aankondiging de levertijden enkel langer en langer lijken te worden.

Ook bij alle BE- resellers (Switch, easy-m) is de termijn tot meer dan een maand wachten.

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Lothiriel schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:48:
En gezien de SE helemaal niet zo populair is, snap ik niet waarom 3 weken na aankondiging de levertijden enkel langer en langer lijken te worden.

Ook bij alle BE- resellers (Switch, easy-m) is de termijn tot meer dan een maand wachten.
Gezien de telefoon zo moeilijk te verkrijgen is, moet hij wel populair zijn - toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:02
Matey schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:11:
[...]

Gezien de telefoon zo moeilijk te verkrijgen is, moet hij wel populair zijn - toch?
Wel, hij zou toch een stuk minder populair zijn dan de "gewone" releases (ook logisch natuurlijk). Nu heb ik wel de release van de 6S niet gevolgd dus geen idee of je toen ook met zulke grote levertijden zat :+

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:28
Vanmiddag een SE 64GB Roze opgehaald voor m'n vrouw. Bij de lokale PhoneHouse. Los toestel, was vrij op voorraad :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mrk87 op 14-04-2016 19:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 170422

Sinds 3 april 2 bestellingen lopen bij a-mac voor SE 64GB spacegrey, zojuist gebeld en te horen gekregen dat het nog 1,5 week gaat duren... (duurt lang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ucello
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:32
Matey schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:11:
[...]
Nee, helaas: Apple zou proberen het aanbod van de iPhone SE opzettelijk schaars te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Ucello schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:38:
[...]

Nee, helaas: Apple zou proberen het aanbod van de iPhone SE opzettelijk schaars te houden.
Ik las het ook ja, erg vreemd, heb je teruglopende cijfers, maar een toestel dat gewild is, ga je moeilijk leveren. Zal wel sales logica zijn ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 17:26
martinusz schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:49:
[...]

Ik las het ook ja, erg vreemd, heb je teruglopende cijfers, maar een toestel dat gewild is, ga je moeilijk leveren. Zal wel sales logica zijn ofzo....
Op die manier houd je je marges instand. En de nieuwe iphone 7 moet ook weer verkocht worden. Dat lukt niet als iedereen een se heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Ucello schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:38:
[...]

Betekent dit dan dat Apple zich misrekend heeft met de SE?
Ik kan me voorstellen dat het publiek voor een SE toch anders is dan voor de iPhone 7.
In elk geval hoop ik dat de mijne snel geleverd wordt :o - gisteren al een ipad air 2 gekocht (upgrade van mijn ipad 4) om de 'wachtpijn' te verzachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martinusz schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:49:
[...]

Helemaal niet vreemd juist, een schaarste creëren geeft de illusie van een hoge populairiteit en populairiteit verkoopt producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
Donstil schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:41:
[...]

Helemaal niet vreemd juist, een schaarste creëren geeft de illusie van een hoge populairiteit en populairiteit verkoopt producten.
Dat zou betekenen dat er juist geen grote vernieuwingen aankomen bij de 7 en dat lijkt me niet Apple waardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eelkoh schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:58:
[...]

Dat zou betekenen dat er juist geen grote vernieuwingen aankomen bij de 7 en dat lijkt me niet Apple waardig
Dat begrijp ik even niet, waarom zou dat betekenen dat er er juist geen grote vernieuwingen aankomen voor de iPhone 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
Donstil schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:21:
[...]

Dat begrijp ik even niet, waarom zou dat betekenen dat er er juist geen grote vernieuwingen aankomen voor de iPhone 7?
Als er weinig verandering komt dan begrijp ik dat Apple weinig trek heeft om grote hoeveelheden iPhone se op de markt gaat dumpen .

Als de iPhone 7 wel veel veranderingen brengt dan begrijp ik niet waarom Apple weinig iPhone se produceert ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-05 22:13
Max ICT had er net 1 liggen. 64GB, zwart/grijs. Net gebeld, lag er echt volgens de medewerker. Heb hem maar besteld, maar mijn vorige ervaringen met Max ICT zijn niet zo best qua kloppende levertijden. Op hoop van zegen...

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
eelkoh schreef op woensdag 13 april 2016 @ 18:21:
8 april zelfde foon bij amac bestelt. Ook helaas nog niks gehoord over wanneer hij binnenkomt
En vandaag opgehaald 64 gb Space Gray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Op 6 april bij bol.com besteld, nog steeds niks. Duurt toch wel lang - ofte ben dit niet gewoon ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevchenko
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-04 14:57
Op 1 april 64gb space gray besteld via coolblue. Dezelfde dag een aantal covertjes besteld in Republiek China die ik ondertussen sneller heb ontvangen dat mijn SE...
Ik heb een vermoeden dat dit nog een aantal weekjes kan duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
Op de online store staat 2-3 weken levertijd... Hopelijk zal diegene die ik besteld heb volgende week bijna verzonden worden... Staat nog steeds tussen 27/04 en 03/05 als levertijd. Ik heb hem zo'n 10 dagen geleden besteld via de apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Bizar. Vandaag besteld bij MaxICT - net een verzendbericht gehad, komt morgen binnen. Aardig veel geluk dus... Gaat om een SE 64GB Space grey.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Das idd bizar!
Zit al vanaf 7 april te wachten bij dezelfde club. Staat nog steeds op levering 4 mei. Ga ze morgen maar eens om uitleg vragen hoe dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
En weer een mailtje van KPN dat het toestel nog niet voorraad is....die had ik al zien aankomen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
conspiracy theory-mode aan:

En zo probeert Apple mensen die eigenlijk de iPhone SE hebben besteld en al enige tijd wachten of nog een paar weken moeten wachten, aan te zetten tot aanschaf van hun duurdere toestel; de iPhone 6S (Plus), want direct beschikbaar.

conspiracy theory-mode uit

;)

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 19-04-2016 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevchenko
Dan hebben ze het grondig mis.
Ik denk er eerder aan om mijn order te cancelen en uiteindelijk toch bij windows te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Geert1976 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 07:20:

En zo probeert Apple mensen die eigenlijk de iPhone SE hebben besteld en al enige tijd wachten of nog een paar weken moeten wachten, aan te zetten tot aanschaf van hun duurdere toestel; de iPhone 6S (Plus), want direct beschikbaar.

;)
Ik heb hier inmiddels ook aangedacht. En heb ook er over nagedacht om toch maar de iPhone 6S te halen.
Maar toen ik de prijs zag was ik daar wel weer van genezen, want de iPhone SE heeft gewoon een hele aantrekkelijke prijs.

Ik heb nu 2 iPhone's in pre-order staan bij amac en bij apple. Welke als laatste kan leveren die cancel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Bij KPN zie ik nu dat ze andere levertijden hanteren per kleur. De zwarte wordt pas weer rond 2 mei verwacht. De zilveren de 21ste waarbij de roze en de gouden op voorraad zou moeten zijn. Overigens is dat laatste niet waar als ik het forum van KPN een beetje doorlees.

Over twee dagen weet ik of de tijden kloppen die ze nu doorgeven op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
Geert1976 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 07:20:

;)
Mij doet het eerder denken aan een mini-versie van de release van de iPhone 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05 10:09
Denk dat de vertraging in de uitlevering te maken kan hebben met de Bluetooth bel bug die mogelijk niet softwarematig is op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Miss_80 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:44:
Bij KPN zie ik nu dat ze andere levertijden hanteren per kleur. De zwarte wordt pas weer rond 2 mei verwacht. De zilveren de 21ste waarbij de roze en de gouden op voorraad zou moeten zijn. Overigens is dat laatste niet waar als ik het forum van KPN een beetje doorlees.

Over twee dagen weet ik of de tijden kloppen die ze nu doorgeven op de site
zilver 21 mei of 21 april?
Ik heb een zilveren in bestelling staan, wel bij Coolblue, maar wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
zilveren 21 april...nog twee nachtjes slapen (als ze het waar kunnen maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-05 10:07
Ik heb hem al besteld vorige week en wacht nog steeds op een se Silver 64 GB vor mijn dochter, maar zie nu eindelijk op de website dat ze een voorraad hebben (CentralPoint).
https://www.centralpoint....rt-mlm72dn-a-num-5831299/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
En weer is ''volgende week'' gezegd door gsmweb. Ik wacht nu al bijna een maand. Als het veel langer duurt dan ga ik het annuleren en terug naar mijn nexus 5 (misschien de 5X versie 1jarig als upgrade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:35
Bestellen via Apple zelf geen optie?

Zo heb ik dat toen der tijd bij mijn iPhone 5S gedaan, ging toch nog redelijk snel.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 15 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammetje
Hammetje schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:12:
Bizar. Vandaag besteld bij MaxICT - net een verzendbericht gehad, komt morgen binnen. Aardig veel geluk dus... Gaat om een SE 64GB Space grey.
18 april besteld, vandaag (19 april) binnen. Erg veel geluk gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Nicj56 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:11:
Bestellen via Apple zelf geen optie?

Zo heb ik dat toen der tijd bij mijn iPhone 5S gedaan, ging toch nog redelijk snel.
Ook dat gaat niet heel rap. Heb zelf 9 april een SE besteld, 64GB spacegrey. Die staat al sinds de bestelling op leverdatum 28 april - 2 mei.

Nu heb ik nog een goed werkende 5S, dus ik zit die tijd wel uit. Toch is wachten best irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevchenko
Deze middag mijn order geannuleerd. Eens rondgebeld naar enkele fysieke winkels en blijkbaar toch een winkel gevonden met een aantal toestellen. Dus nu dan toch mijn 64gb space gray in bezit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastachilla
  • Laatst online: 15:38
kevchenko schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:24:
Deze middag mijn order geannuleerd. Eens rondgebeld naar enkele fysieke winkels en blijkbaar toch een winkel gevonden met een aantal toestellen. Dus nu dan toch mijn 64gb space gray in bezit...
Top, en welke winkel is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevchenko
Selexion. Verkoper meldde me dat ze toch regelmatig een (klein) aantal toestellen binnenkrijgen. Niet het bestelde aantal, maar toch een aantal

[ Voor 88% gewijzigd door kevchenko op 19-04-2016 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een update: ik heb mijn space grey 64Gb 7 april besteld bij Apple zelf en kreeg gisteren bericht dat de verzending klaar gemaakt werd. Vandaag (20 april) verzending verzonden!

Hij moet alleen uit China komen meldt de bon van UPS... (?) Wordt pas volgende week de 26e geleverd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
Ik heb hem op 8 april besteld, misschien krijg ik dan morgen mijn verzendbevestiging? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleinDraakje
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Anoniem: 759167 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:28:
Even een update: ik heb mijn space grey 64Gb 7 april besteld bij Apple zelf en kreeg gisteren bericht dat de verzending klaar gemaakt werd. Vandaag (20 april) verzending verzonden!

Hij moet alleen uit China komen meldt de bon van UPS... (?) Wordt pas volgende week de 26e geleverd :(
Mijne (zilver) 9 april besteld bij Apple online en in de mail stond:
Verzending: 7-10 werkdagen
Levering: 28 Apr - 2 Mei

Daaruit bijkt dat de verzending dus ook sowieso ± een week duurt
Dus ik hoop dat mijne dan ook snel verzonden wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij werd bij bestelling aangegeven levering tussen 24 en 26 april, dus dat klopt op zich wel. Ik zou niet hopen op een eerdere levering. Denk dat op z'n vroegst eind april (dus echt pas volgende week) realistisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
voor mensen die vandaag nog een iPhone SE, 64Gb, SG willen hebben...Apple Store Haarlem en Amsterdam hebben ze nu (nog) op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
*O* iphone SG 64 GB onderweg oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hebben ze nou weer een nieuw model?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
O-) haha.. IPhone SE SG = Space grey. Overigens maak ik daar alsnog een fout want ik heb de zilveren besteld maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Miss_80 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 17:48:
O-) haha.. IPhone SE SG = Space grey. Overigens maak ik daar alsnog een fout want ik heb de zilveren besteld maar goed
Waar besteld die zilveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Kpn verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicDrive
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:39
31 maart verlengd bij KPN en gister bericht gehad dat hij verzonden is. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
8 april besteld via de Apple Store, staat nu op "verzending wordt voorbereid" *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
En ook de verzendbevestiging is er. Uiterlijk volgende week vrijdag staat er als leveringsdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

Wat een wassen neus is die 'informatie over de preorder'-pagina van Coolblue:
Update donderdag 21 april: helaas is het nog niet mogelijk om de iPhone SE uit te leveren. We doen er alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij u te bezorgen.
Zeg dan niks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170422

Net maar weer eens geïnformeerd over de levering van de iPhone SE bij a-mac.
Verwachte levering einde april, begin mei. Iedere week schuift het een weekje op...
Ik vind het toch wel bijzonder dat de levering zo moeizaam opgang komt.
Pagina: 1 ... 133 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.