heb het net even getest... reserveren kan zeer zeker wel!lennartb schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:19:
Ik twijfel of ik zo naar de Amsterdam store zal rijden of niet. Ze staan op voorraad maar reserveren is niet mogelijk... (64gb grijs)
mmmm, stomme vraag maar wat doe ik dan verkeerd? Via de reserveringspagina staat er reserveren niet mogelijk en via de store lukt het me niet.Geert1976 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:20:
[...]
heb het net even getest... reserveren kan zeer zeker wel!
Doe jij het via die app? (voel me lekker snugger

Staat jullie shipment ook on hold?
Heb de mijne vorige week besteld via de Apple Store zelf
[Voor 4% gewijzigd door kywr op 05-04-2016 10:25]
Ik heb de IPhone SE via mediamarkt besteld. daar geven ze aan dat de telefoon vanaf 07-04 beschikbaar is.
Als de Iphone's eerder bij mediamarkt binnenkomen, worden ze dan ook al eerder verkocht?
Als de Iphone's eerder bij mediamarkt binnenkomen, worden ze dan ook al eerder verkocht?
Via coolblue zondag de SE 64GB silver besteld, helaas geen indicatie van levertijd
wordt gebeld voor een afspraak, maar dus geen enkele indicatie op dit moment.

Float like a butterfly, sting like a bee.
nee hoor, eerst het gehele bestelproces doorlopen (via site dus), daarna kan je kiezen voor verzending of ophalen bij 1 van de 3 Store'slennartb schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:24:
[...]
mmmm, stomme vraag maar wat doe ik dan verkeerd? Via de reserveringspagina staat er reserveren niet mogelijk en via de store lukt het me niet.
Doe jij het via die app? (voel me lekker snugger![]()
)
Thx, gelukt ;-)Geert1976 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:25:
[...]
nee hoor, eerst het gehele bestelproces doorlopen (via site dus), daarna kan je kiezen voor verzending of ophalen bij 1 van de 3 Store's
Gisteren de T mobile shop nog aan de lijn gehad, ze bevestigden dat de tel vandaag uit zou komen maar niet of ik hem al kon ophalen. Ik zou gebeld worden nog.....
If you tip them really good, they will help you with your wood..
Yep, hier ook op Hold en er staat nu ook "nieuwe leverdatum afgesproken 8 april" op de Apple site. Hoe kan dat nu als vanochtend de zending reeds onderweg was naar DHL Amsterdam?!krullerbruller schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:24:
[afbeelding]
Staat jullie shipment ook on hold?
Heb de mijne vorige week besteld via de Apple Store zelf

[Voor 4% gewijzigd door Sovereign op 05-04-2016 11:15]
Ook hier on Hold in Amsterdam. Staat bij mijn DHL link nog wel dat die vandaag geleverd gaat worden, maar of dat klopt betwijfel ik.Sovereign schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:07:
[...]
Yep, hier ook op Hold en er staat nu ook "nieuwe leverdatum afgesproken 8 april" op de Apple site. Hoe kan dat nu als vanochtend de zending reeds onderweg was naar DHL Amsterdam?!Ze houden zeker de zendingen vast in opdracht van Apple!
op de apple site staat levertijd 20-25 april als ik een nieuwe bestelling doe :' ( althans 64gb space grey, andere modellen andere levertijden zo te zien)
[Voor 12% gewijzigd door supercop7373 op 05-04-2016 11:33]
Als die telefoons van ons onderweg zijn - en dat zijn ze - dan is er geen enkele rechtvaardiging om die zendingen tegen te houden.supercop7373 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:29:
[...]
Ook hier on Hold in Amsterdam. Staat bij mijn DHL link nog wel dat die vandaag geleverd gaat worden, maar of dat klopt betwijfel ik.
op de apple site staat levertijd 20-25 april als ik een nieuwe bestelling doe :' ( althans 64gb space grey, andere modellen andere levertijden zo te zien)

Kwam 9:55 aan bij de Apple Store in Amsterdam. 10:05 stond ik buiten met een iPhone SE 64GB (space gray). Ging toch een stuk soepeler dan de iPhone 6 launch, toen heb ik wel 2 uur in de rij gestaan...
Net even gebeld met DHL. Blijkt dat mijn pakket fysiek in Apeldoorn ligt en dat die tussen 18.00-21.00 geleverd gaat wordenSovereign schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:41:
[...]
Als die telefoons van ons onderweg zijn - en dat zijn ze - dan is er geen enkele rechtvaardiging om die zendingen tegen te houden.

Had je even moeten zeggen, dat had me een telefoontje bespaard. Tegen mij is hetzelfde gezegd. ;-)supercop7373 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:48:
[...]
Net even gebeld met DHL. Blijkt dat mijn pakket fysiek in Apeldoorn ligt en dat die tussen 18.00-21.00 geleverd gaat worden. Dat er Amsterdam in de trace staat blijkt zo te zijn omdat alles vanuit Amsterdam digitaal/servers geregeld zou worden zei ze.
De bel ging net en de DHL stond voor de deur met een pakketje voor de buren, de bezorger wist niks over een pakketje voor mijzelf. Ben benieuwd, hoop dan inderdaad op nog een bezorging vanavond maar dat lijkt mij sterk. Hij zei dat grote pakketen met een andere bus komen maar mij lijkt een iPhone niet tot die categorie behoren. We zullen zien!Sovereign schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:07:
[...]
Yep, hier ook op Hold en er staat nu ook "nieuwe leverdatum afgesproken 8 april" op de Apple site. Hoe kan dat nu als vanochtend de zending reeds onderweg was naar DHL Amsterdam?!Ze houden zeker de zendingen vast in opdracht van Apple!
Bezorgadres is in Utrecht.
Hier Nijmegen. Maar ik zou DHL eens bellen, dan weet je het snel genoeg.krullerbruller schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:35:
[...]
De bel ging net en de DHL stond voor de deur met een pakketje voor de buren, de bezorger wist niks over een pakketje voor mijzelf. Ben benieuwd, hoop dan inderdaad op nog een bezorging vanavond maar dat lijkt mij sterk. Hij zei dat grote pakketen met een andere bus komen maar mij lijkt een iPhone niet tot die categorie behoren. We zullen zien!
Voor mij is het Elst gld...dan mag ik hopen dat ik eerst aan de beurt ben vanuit Apeldoorn gezien en dan pas NijmegenSovereign schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:58:
[...]
Hier Nijmegen. Maar ik zou DHL eens bellen, dan weet je het snel genoeg.

Hier op mijn werk komt het regelmatig voor dat dezelfde bezorger 2x langs komt op 1 dag.krullerbruller schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:35:
[...]
De bel ging net en de DHL stond voor de deur met een pakketje voor de buren, de bezorger wist niks over een pakketje voor mijzelf. Ben benieuwd, hoop dan inderdaad op nog een bezorging vanavond maar dat lijkt mij sterk. Hij zei dat grote pakketen met een andere bus komen maar mij lijkt een iPhone niet tot die categorie behoren. We zullen zien!
Geen idee hoe of waarom, maar kan vast efficienter.
Ernstig, bij T-Mobile staat nu een levertijd van 14 april voor een 64gb...monnick schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:48:
Kwam 9:55 aan bij de Apple Store in Amsterdam. 10:05 stond ik buiten met een iPhone SE 64GB (space gray). Ging toch een stuk soepeler dan de iPhone 6 launch, toen heb ik wel 2 uur in de rij gestaan...
Mijn SE spacegray 64gig preorder op 29-3 bij gsmweb staat nu op 7-4.. Had stiekem toch op vandaag gehoopt
Nu: 6 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:32 1 Piece
Staat bij Apple nog: Gesch. levering 8 april 2016 (was eerder 5 april, spacegrijs 64GB)
Staat bij Apple nog: Gesch. levering 8 april 2016 (was eerder 5 april, spacegrijs 64GB)
Hier hetzelfde maar delivery:Today by End of DayBart Meerdink schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:11:
Nu: 6 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:32 1 Piece
*kan al niet meer wachten op gebruikersreviews* :d
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (late 2014) | Retina MacBook Pro 13" (2017) SG | Apple TV 4 | Airport Time Capsule 3TB
Het verbaasd mij dat zaken elke keer weer niet genoeg aantallen op voorraad hebben, snap het niet, ze komen toch wel op.
Waar kan je eigenlijk je bestelling volgen van GSM Web? Ik heb een verlenging afgesloten met dezelfde telefoon.AlphaWierie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:54:
Mijn SE spacegray 64gig preorder op 29-3 bij gsmweb staat nu op 7-4.. Had stiekem toch op vandaag gehoopt
Communicatie is vanuit gymweb zeer slecht. zeker als je gewend ben met winkels zoals coolbue. (Maar goed, op 2 jarige basis scheelt het toch 100den euro's)Hidde schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:15:
[...]
Waar kan je eigenlijk je bestelling volgen van GSM Web? Ik heb een verlenging afgesloten met dezelfde telefoon.
Ik heb een bevestiging van verlenging en kopie van het contract gekregen meer niet.
Ik heb dus via hun Facebook pagina zelf een bericht gestuurd. en daar ongeveer 3 uur later antwoord op gekregen.
Ik heb de iPhone se 16GB space grey gisteren besteld op de site van apple. Ik zou hem volgende week woensdag krijgen. Nu zie ik op de site van proximus dat ze hem op voorraad zouden hebben en morgen kunnen leveren. Wij zijn ook zakelijke klant en nu viel er mij iets op, de pijs van de zakelijke website is goedkoper dan de particuliere website:
particulier: http://www.proximus.be/PU...31e061000001539ece2e57#/5
zakelijk: http://www.proximus.be/PU...31e061000001539ece2e57#/5
Iemand die ervaringen heeft met de proximus webshop en dit prijsverschil kan verklaren alsook kan bevestigen dat indien ik hier nu bestel dat ik hem dan daadwerkelijk morgen in huis heb? De bestelling bij apple annuleer ik dan wel.
Alvast bedankt
Iemand die ervaringen heeft met de proximus webshop en dit prijsverschil kan verklaren alsook kan bevestigen dat indien ik hier nu bestel dat ik hem dan daadwerkelijk morgen in huis heb? De bestelling bij apple annuleer ik dan wel.
Alvast bedankt
In Nederland is het zo dat je als zakelijke klant geen BTW betaalt, maar dan mag je ook geen gebruik maken van het consumentenrecht dus kun je alleen aanspraak maken op de éénjarige fabrieksgarantie.ward3112 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:05:
Ik heb de iPhone se 16GB space grey gisteren besteld op de site van apple. Ik zou hem volgende week woensdag krijgen. Nu zie ik op de site van proximus dat ze hem op voorraad zouden hebben en morgen kunnen leveren. Wij zijn ook zakelijke klant en nu viel er mij iets op, de pijs van de zakelijke website is goedkoper dan de particuliere website:
Alvast bedankt
Hoe dat in België zit weet ik niet, maar mogelijk geldt daar eenzelfde regeling.
[Voor 3% gewijzigd door BleuZ op 05-04-2016 17:10]
'02 Peugeot 206 CC 2.0-16v "Roland Garros"
oeps ik zie nu pas dat bij de ene btw is inbegrepen en bij de andere niet. Ik wist dat ik iets over het hoofd gezien had maar kon het maar niet vinden. Bedankt om dat voor mij duidelijk te makenBleuZ schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:10:
[...]
In Nederland is het zo dat je als zakelijke klant geen BTW betaalt, maar dan mag je ook geen gebruik maken van het consumentenrecht dus kun je alleen aanspraak maken op de éénjarige fabrieksgarantie.
Hoe dat in België zit weet ik niet, maar mogelijk geldt daar eenzelfde regeling.

Is er nog iemand die weet of ik er mag vanuit gaan dat ik de iphone morgen in huis heb als ik nu bestel?
Zojuist heeft DHL hem netjes afgeleverd. Lekker vroeg...
Heeft iemand enig idee wanneer de iPhone SE bij Vodafone te krijgen is?
Nog steeds niets over dit toestel op de site. Voor veel te veel geld wordt de 5s nog verkocht
Nog steeds niets over dit toestel op de site. Voor veel te veel geld wordt de 5s nog verkocht

Ja, en overige opties kan je ook kiezen, krijg de juiste locaties te zien maar kan ze nog steeds niet selecteren... wat een gezeur zeg.Geert1976 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:08:
[...]
je kan de SE ook vanaf nu bestellen en ophalen in 1 van de 3 NL Apple Store's.
Net ff getest, ik kan een iPhone SE 64Gb SG vandaag nog ophalen in bijv Apple Store Den Haag of Amsterdam.

Ik heb ook via Coolblue besteld, afgelopen zaterdag. Ik ben al gebeld voor mijn abonnementsgegevens (ik sluit direct een nieuw abonnement af). In dat gesprek heb ik gevraagd wat de verwachte levertijd is. De dame meldde dat er woensdag (morgen dus) een levering binnen komt, maar dat zij niet weten hoeveel stuks het betreft en dat er daarom niet gezegd kan worden of er ook een exemplaar voor mij beschikbaar is. Al verwacht ik eigenlijk van welmartinusz schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:25:
Via coolblue zondag de SE 64GB silver besteld, helaas geen indicatie van levertijdwordt gebeld voor een afspraak, maar dus geen enkele indicatie op dit moment.

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
Ik heb 29 maart een SE Space Grey 64 GB besteld bij T-Mobile (abonnement verlengd). Ik heb even op het T-Mobile forum zitten neuzen. Iemand vroeg naar de aangepaste levertijd (van 5 naar 14 april). Antwoord:
"Begrijpelijk dat je je nieuwe toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben! De levering van de iPhone SE 64GB roze / goud is inderdaad vertraagd. Het toestel is nu vanaf 14 april leverbaar, dus helaas zal je je toestel na die datum ontvangen. Sorry voor het ongemak!"
Lekker dan! Zit er over te denken om dan maar te annuleren en ergens anders te bestellen...
"Begrijpelijk dat je je nieuwe toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben! De levering van de iPhone SE 64GB roze / goud is inderdaad vertraagd. Het toestel is nu vanaf 14 april leverbaar, dus helaas zal je je toestel na die datum ontvangen. Sorry voor het ongemak!"
Lekker dan! Zit er over te denken om dan maar te annuleren en ergens anders te bestellen...
Wie weet worden we morgen gebeldelvis84 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:20:
[...]
Ik heb ook via Coolblue besteld, afgelopen zaterdag. Ik ben al gebeld voor mijn abonnementsgegevens (ik sluit direct een nieuw abonnement af). In dat gesprek heb ik gevraagd wat de verwachte levertijd is. De dame meldde dat er woensdag (morgen dus) een levering binnen komt, maar dat zij niet weten hoeveel stuks het betreft en dat er daarom niet gezegd kan worden of er ook een exemplaar voor mij beschikbaar is. Al verwacht ik eigenlijk van wel

Je zou verwachten dat als je bij Apple zelf bestelt je hem ook eerder zou krijgen dan losse verkoop, maar helaas....
[webhero.nl]
Vind ik ook..Vandaag weer gebeld met Apple..Sinds 31 maart is mijn status niet veranderd..Ik kan ook nog steeds annuleren..Staat nog steeds op 7-11 april levering. Wil hem eigenlijk voor het weekend hebben man.koekiemonster schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:50:
Je zou verwachten dat als je bij Apple zelf bestelt je hem ook eerder zou krijgen dan losse verkoop, maar helaas....
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Waarom zou je dat verwachten? Dat zou ik juist absoluut niet verwachten.koekiemonster schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:50:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee, als je bij de bron bestelt lijkt dat sneller dan via een tussenpartij.
[webhero.nl]
Vandaag. Staat de hele dag overigens al op de site. Ik heb hem vandaag in ieder geval besteldSvMp schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:31:
Heeft iemand enig idee wanneer de iPhone SE bij Vodafone te krijgen is?

Vanwaar die enorme haast? Wat is nou 8 dagen?DouKoe schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:14:
Ik heb 29 maart een SE Space Grey 64 GB besteld bij T-Mobile (abonnement verlengd). Ik heb even op het T-Mobile forum zitten neuzen. Iemand vroeg naar de aangepaste levertijd (van 5 naar 14 april). Antwoord:
Niet kunnen vinden. Nu nog steeds niet. Via Google op een of ander gaar subdomain (https://directsales.vodafone.nl) het toestel wel aangetroffen, tegen een prijs die hoger is dan bij bijv. Coolblue.. Maar niet op de gewone site waar ik ook mijn verleningingsaanbod zie.gekkegerrit101 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 23:09:
[...]
Vandaag. Staat de hele dag overigens al op de site. Ik heb hem vandaag in ieder geval besteld
Staat er toch echt op, te vinden vanaf de homepage:SvMp schreef op woensdag 06 april 2016 @ 01:46:
[...]
Niet kunnen vinden. Nu nog steeds niet. Via Google op een of ander gaar subdomain (https://directsales.vodafone.nl) het toestel wel aangetroffen, tegen een prijs die hoger is dan bij bijv. Coolblue.. Maar niet op de gewone site waar ik ook mijn verleningingsaanbod zie.
https://www.vodafone.nl/i...e-se.shtml?icmp=ic1160405
[Voor 3% gewijzigd door Marly op 06-04-2016 02:36]
De links op die pagina gaan ook weer naar die gare directsales pagina. In de gewone productoverzichten en op mijn persoonlijke verleng-pagina geen SE te vinden. Vreemd. Waarom zet Vodafone de SE op zo'n losse pagina?Marly schreef op woensdag 06 april 2016 @ 02:34:
[...]
Staat er toch echt op, te vinden vanaf de homepage:
https://www.vodafone.nl/i...e-se.shtml?icmp=ic1160405
BCC-site geeft aan, vandaag besteld, morgen in huis.
Enig idee of dat kan kloppen?
Enig idee of dat kan kloppen?
Is ook weer zo, niet het einde van de wereld. Maar ik wil 'm gewoon graag snel hebben. Wat me stoort is dat T-Mobile adverteert met 'levering vanaf 5 april'. Op basis van die informatie bestel ik. Vervolgens krijg ik een mail dat ik binnen 24 uur gebeld wordt om een afspraak te maken. Dat gebeurt niet, en ik krijg ook geen bericht dat de levering is uitgesteld. In de tussentijd had ik 'm allang binnen kunnen hebben. Bij de Mediamarkt had ik zo kunnen reserveren.
Bij de Apple Store is ophalen van 64GB versies ook niet meer mogelijk lijkt het. 16GB modellen zijn blijkbaar wel aanwezig in de Stores. Zou er dan zo'n run zijn voor 64GB modellen?
bcc.nl
is 64gb alleen nog in goud en rose te krijgen, rest op pre-order.
is 64gb alleen nog in goud en rose te krijgen, rest op pre-order.
Helemaal mee eens, heb ze net nog even gebeld T-Mobile. Geen tussentijdse melding oid en nu opeens naar de 14e met de levertijd. Kreeg nu wel 20 eur korting.DouKoe schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:14:
[...]
Is ook weer zo, niet het einde van de wereld. Maar ik wil 'm gewoon graag snel hebben. Wat me stoort is dat T-Mobile adverteert met 'levering vanaf 5 april'. Op basis van die informatie bestel ik. Vervolgens krijg ik een mail dat ik binnen 24 uur gebeld wordt om een afspraak te maken. Dat gebeurt niet, en ik krijg ook geen bericht dat de levering is uitgesteld. In de tussentijd had ik 'm allang binnen kunnen hebben. Bij de Mediamarkt had ik zo kunnen reserveren.
Zojuist de 64GB SG SE gehaald bij MM Enschede...Order bij Apple geannuleerd...
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Bij Coolblue op de site zijn de Goud versies op voorraad, Silver en Space gray nog op pre-order, lijkt er dus op dat er veel vraag is naar Silver en Space gray 

Op mobiel had ik ook wat problemen met links volgen inderdaad. Wat wel altijd werkt is even bellen of een chat starten op de site of app.SvMp schreef op woensdag 06 april 2016 @ 03:23:
[...]
De links op die pagina gaan ook weer naar die gare directsales pagina. In de gewone productoverzichten en op mijn persoonlijke verleng-pagina geen SE te vinden. Vreemd. Waarom zet Vodafone de SE op zo'n losse pagina?
Lijkt erop als je via de Duitse Apple site kijk dat de iPhones dan wel weer goed leverbaar zijn, maar in de app staat dat ze niet beschikbaar zijn.

Eindelijk een mogelijkheid in Belgie om de iphone SE in combinatie met een abonnement aan te kopen.. Hopelijk volgt de rest van de providers nu snel!
Is toch ook mogelijk bij proximus,base en mobistar?Rubberen schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:35:
Eindelijk een mogelijkheid in Belgie om de iphone SE in combinatie met een abonnement aan te kopen.. Hopelijk volgt de rest van de providers nu snel!
[afbeelding]
Bij proximus staat hij op de site, maar je kunt niet verder klikken.. Bij andere phones kan je klikken op 'bekijk ons aanbod', maar bij de SE staat dit er niet.ward3112 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:37:
[...]
Is toch ook mogelijk bij proximus en base?
Bij base vind ik de SE helemaal niet terug.
Ah ok ik snap wat je bedoelt. Heb niet gekeken of hij bij proximus voorradig was en bij base ging ik daar te rap van uit doordat ze nu ook een aanbod doen bij de iphone 6s, mijn excuses daarvoor.Rubberen schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:43:
[...]
Bij proximus staat hij op de site, maar je kunt niet verder klikken.. Bij andere phones kan je klikken op 'bekijk ons aanbod', maar bij de SE staat dit er niet.
Bij base vind ik de SE helemaal niet terug.
Maar bij mobistar is dit toch echt mogelijk. https://www.mobistar.be/n...apple-iphone-se-goud-16gb
Wel niet alle modellen beschikbaar

[Voor 3% gewijzigd door MrInfamous op 06-04-2016 14:47]
Had ik nog niet gezien, bedankt!ward3112 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:46:
[...]
Ah ok ik snap wat je bedoelt. Heb niet gekeken of hij bij proximus voorradig was en bij base ging ik daar te rap van uit doordat ze nu ook een aanbod doen bij de iphone 6s, mijn excuses daarvoor.
Maar bij mobistar is dit toch echt mogelijk. https://www.mobistar.be/n...apple-iphone-se-goud-16gb
Wel niet alle modellen beschikbaar
Die abonnementsprijzen bij mobistar vind ik persoon wel buitensporig.. Dit ga ik echt niet betalen

Klopt al krijg je er wel heel veel GB's voor die je bij andere providers moeilijker kan vinden. Vooral die van 12GB maar de vraag is natuurlijk of je die ook echt nodig hebt.Rubberen schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:49:
[...]
Had ik nog niet gezien, bedankt!
Die abonnementsprijzen bij mobistar vind ik persoon wel buitensporig.. Dit ga ik echt niet betalen
Net een mail ontvangen van KPN dat ze mijn SE Silver niet kunnen leveren op de afgesproken dag (vandaag). Geen verrassing eerlijk gezegd, maar goed, jammer is het wel. Ze hopen volgende week weer nieuwe voorraad te hebben. Let's wait and see
KPN kan nog niet leveren idd (space grey 64GB hier), op het KPN forum lees ik ook berichten over een bestelsysteem wat de soep in is gegaan, waardoor men nu alles met de hand aan het inkloppen is. Wat ze vervolgens nu pas bestellen bij Apple, en dus kan het wel een week of 2 gaan duren nog denk ik.
Beste klant,
Onlangs hebt u bij ons de iPhone SE besteld.
Helaas hebben wij de door u gekozen kleur tijdelijk nog niet op voorraad. Wij vinden het erg jammer dat wij hierdoor niet voldoen aan onze eerder gecommuniceerde levertijd en begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn.
Wij verwachten begin volgende week weer levering te krijgen vanuit Apple. Uiteraard zullen wij na levering spoedig de telefoon naar u versturen.
Wij houden u op de hoogte.
Met vriendelijke groet,
KPN

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
MediaMarkt Zwolle heeft nog goud en rosegoud voorradig.. geen zilveren of grijzen (meer)
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Nog nergens besteld... Ik zie bij Apple al dat Space Gray pas 21/04 - 26/04 geleverd wordt.
Wat raden jullie mij aan: bij bol.com bestellen of bij Apple zelf? Ik gok dat ik bij bol toch sneller mijn iPhone zou krijgen?
Wat raden jullie mij aan: bij bol.com bestellen of bij Apple zelf? Ik gok dat ik bij bol toch sneller mijn iPhone zou krijgen?
Alles is sneller dan bij Apple zelf...
[webhero.nl]
Besteld bij bol. Ben benieuwdkoekiemonster schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:27:
Alles is sneller dan bij Apple zelf...

Inmiddels is het bij Apple -eindelijk- mogelijk om een ophaallocatie te kiezen en ook daadwerkelijk te selecteren.
Heeft iemand die de SE bij Apple besteld heeft 'm überhaupt al binnen gekregen? Mijn bestelling van 31 maart is nog altijd niet van status veranderd.
[Voor 4% gewijzigd door BleuZ op 07-04-2016 08:53]
Ja, 29 maart online besteld in de Apple Store en 5 april is hij door DHL geleverd. Precies zoals aangegeven door Apple.BleuZ schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:52:
Heeft iemand die de SE bij Apple besteld heeft 'm überhaupt al binnen gekregen? Mijn bestelling van 31 maart is nog altijd niet van status veranderd.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Dat is mooi om te horen! Welke versie heb je besteld?reuzekind schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:59:
[...]
Ja, 29 maart online besteld in de Apple Store en 5 april is hij door DHL geleverd. Precies zoals aangegeven door Apple.
[Voor 7% gewijzigd door BleuZ op 07-04-2016 11:13]
Ik heb gisteravond een SE Space Grey 64 GB gereserveerd bij de Mediamarkt Groningen Centrum. Ik werd zojuist gebeld dat hij binnen is... Ik ga mijn bestelling bij T-Mobile dus annuleren.
Space Gray 64GB, gelijk 's ochtends besteld toen het bestelproces beschikbaar was.BleuZ schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:12:
[...]
Dat is mooi om te horen! Welke versie heb je besteld?
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Had ik dat ook maar gedaan danreuzekind schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:24:
[...]
Space Gray 64GB, gelijk 's ochtends besteld toen het bestelproces beschikbaar was.

Ach ja, het is niet zo dat ik met m'n 5s een lijdensweg onderga. Ik kan best nog een paar dagen wachten, alleen blijf ik toch een paar keer per dag de Apple website checken om te zien of er wat veranderd is

Waar heb jij dit op het forum kunnen vinden als ik vragen mag?Chiron schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:15:
KPN kan nog niet leveren idd (space grey 64GB hier), op het KPN forum lees ik ook berichten over een bestelsysteem wat de soep in is gegaan, waardoor men nu alles met de hand aan het inkloppen is. Wat ze vervolgens nu pas bestellen bij Apple, en dus kan het wel een week of 2 gaan duren nog denk ik.
het wachten geeft me iig iets meer tijd om een hoesje uit te zoeken. Ben er nog niet over uit wat ik wil (behalve dat een cover moet worden die de telefoon in zijn geheel beschermd. HIj ligt bij mij altijd in mijn tas met andere spullen in de buurt.
Elk nadeel...

http://forum.kpn.com/t5/M...kt-niet/m-p/409390#M20694Miss_80 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:44:
[...]
Waar heb jij dit op het forum kunnen vinden als ik vragen mag?
het wachten geeft me iig iets meer tijd om een hoesje uit te zoeken. Ben er nog niet over uit wat ik wil (behalve dat een cover moet worden die de telefoon in zijn geheel beschermd. HIj ligt bij mij altijd in mijn tas met andere spullen in de buurt.
Elk nadeel...
Leather case heb ik al wel binnen trouwens, via Apple zelf.

Nu nog een screenprotector, even kijken wat de beste opties zijn voor een matte display.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Als er genoeg ongeduldige mensen hun bestelling cancelen om naar winkel x te rennen, kan je alsnog een eerdere leverdatum krijgenBleuZ schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:26:
[...]
Had ik dat ook maar gedaan dan
Ach ja, het is niet zo dat ik met m'n 5s een lijdensweg onderga. Ik kan best nog een paar dagen wachten, alleen blijft ik toch een paar keer per dag de Apple website checken om te zien of er wat veranderd is

Aan GSMweb gevraagd voor de status van mijn SE 64Gig. dit was het antwoord:
Bedankt voor uw email.
Het toestel is nieuw, wij wachten momenteel op de eerste levering van Apple.
Naar verwachting zal die vandaag of morgen binnen komen.
Daarna kunnen wij alles in orde maken en uw toestel verzenden.
Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Imke
Klantenservice GSMWEB.NL
Bedankt voor uw email.
Het toestel is nieuw, wij wachten momenteel op de eerste levering van Apple.
Naar verwachting zal die vandaag of morgen binnen komen.
Daarna kunnen wij alles in orde maken en uw toestel verzenden.
Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Imke
Klantenservice GSMWEB.NL
De eerste berichten komen al binnen dat de SE is uitverkocht. hoop dat ik mijne nog wel deze week krijg.
http://www.iculture.nl/ni...line-apple-store-benelux/
https://www.allaboutphone...t-in-de-verenigde-staten/
http://www.iculture.nl/ni...line-apple-store-benelux/
https://www.allaboutphone...t-in-de-verenigde-staten/
In de Belgische apple store staat zowel voor de 16GB als voor de 64GB SE spacegrijs/goud/zilver de levertijd nu op 22 - 27 april als je hem vandaag bestelt. Enkel de roze kan je nog volgende week verwachten.
[Voor 25% gewijzigd door Vaganzza op 07-04-2016 16:11]
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (late 2014) | Retina MacBook Pro 13" (2017) SG | Apple TV 4 | Airport Time Capsule 3TB
Apple zich een beetje vergist in de vraag hierin
heb geen haast maar onduidelijkheid is nooit leuk.

Zojuist een SE 64GB Zilver opgehaald bij de Apple Store in Haarlem. In Amsterdam waren ze niet meer in voorraad.
Ook handig: routeplanner voor meerdere adressen
29 maart besteld - 5 april ontvangen. Betreft 64gb space greyBleuZ schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:52:
64gb iPhone SE grijs op 6 april besteld en betaald bij belsimpel.nl en vanmiddag mail gehad dat de bestelling is ingepakt en morgen wordt geleverd door DPD.
[Voor 8% gewijzigd door reller op 07-04-2016 18:58]
...en voor de volledigheid: hij lag ook echt voor me klaarDouKoe schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:20:
Ik heb gisteravond een SE Space Grey 64 GB gereserveerd bij de Mediamarkt Groningen Centrum. Ik werd zojuist gebeld dat hij binnen is... Ik ga mijn bestelling bij T-Mobile dus annuleren.

Mooi! Ik heb net van Apple bericht ontvangen dat de mijne verzonden is, ik zal hem morgen dus ontvangen. Twee dagen na jouw besteld, maar heeft er dus een dag langer over gedaansupercop7373 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:53:
[...]
29 maart besteld - 5 april ontvangen. Betreft 64gb space grey

[Voor 11% gewijzigd door BleuZ op 07-04-2016 19:23]
En tussen welke twee data was de levering voorspeld? Heb de mijne op 4 april besteld en zou hem tussen 11-en 13 april ontvangen.BleuZ schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:23:
[...]
Mooi! Ik heb net van Apple bericht ontvangen dat de mijne verzonden is, ik zal hem morgen dus ontvangen. Twee dagen na jouw besteld, maar heeft er dus een dag langer over gedaan
Ik heb 'm op 31 maart besteld en de verwachte levertijd was tussen 7 en 11 aprilward3112 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:33:
[...]
En tussen welke twee data was de levering voorspeld? Heb de mijne op 4 april besteld en zou hem tussen 11-en 13 april ontvangen.

Dus jij krijgt hem op de tweede dag van de verwacht levertijd. Dan zou dat bij mij dinsdag de 12de zijn. Al hoop ik toch op maandagBleuZ schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:35:
[...]
Ik heb 'm op 31 maart besteld en de verwachte levertijd was tussen 7 en 11 april

Yay, krijg ook net een sms van Apple!
Besteld op de 31ste. Morgen bezorgd
Besteld op de 31ste. Morgen bezorgd

[webhero.nl]
Yep 😎 Maar besteld via mijn AppleBleuZ schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:52:
Business contact . Kon 'm dinsdag ophalen .
Ik heb de iPhone SE 64GB Space Gray vanavond opgehaald bij een Phonehouse filiaal in Nijverdal. Was eventjes rijden (40 minuutjes), maar goed... dan heb je 'm ook. Op de website zie ik dat ze bij diverse filialen nog een of twee SE's hebben in 64GB Space Gray, dus wie nog een gokje wil wagen. (Tip: bel voor de zekerheid het filiaal om 'm te reserveren, heb ik ook gedaan)
Nou ik bestel ook niks meer bij de T mobile online!
Nu staan ze opens als voorradig (iphone SE 64gb) maar ik ben nog steeds niet gebeld dat ik mn toestel kan komen afhalen in hun shop. Willen ze wel mn order annuleren en dan laten opsturen want dan zou die maandag ergens (werk/huis) afgeleverd kunnen worden. Raar verhaal. Ik bestel hem op de site (central magazijn) en krijg als laatste de optie wat wil je, afleveren of afhalen. Dan kies ik voor afhalen op lokatie Tmobile shop en dan word de order ineens gelinkt aan de voorraad (allocatie) van dat filliaal.
Nu staan ze opens als voorradig (iphone SE 64gb) maar ik ben nog steeds niet gebeld dat ik mn toestel kan komen afhalen in hun shop. Willen ze wel mn order annuleren en dan laten opsturen want dan zou die maandag ergens (werk/huis) afgeleverd kunnen worden. Raar verhaal. Ik bestel hem op de site (central magazijn) en krijg als laatste de optie wat wil je, afleveren of afhalen. Dan kies ik voor afhalen op lokatie Tmobile shop en dan word de order ineens gelinkt aan de voorraad (allocatie) van dat filliaal.
Shoot.. net even op de website gekeken van KPN en als ik nu de zilver 64GB bestel is de levertijd al opgeschoven naar 18 april
.. Ik vrees dat ik nog even wat langer moet wachten op mijn nieuwe foon.
Ah well.. tis niet anders. Mijn Z10 doet het nog prima dus er loopt geen bloed uit

Ah well.. tis niet anders. Mijn Z10 doet het nog prima dus er loopt geen bloed uit
De zilveren 64GB versie die ik 3 april besteld heb staat op zending wordt voorbereid... Zo Phonehouse maar eens bellen hoe het daar staat met mijn 'afhalen in de winkel' bestelling (grijze)...
[een telefoontje later]
Status (direct afhalen) op de website klopt niet. Order/reservering kan ik wel laten staan, is vrijblijvend wellicht dat deze volgende week binnenkomt..
[een telefoontje later]
Status (direct afhalen) op de website klopt niet. Order/reservering kan ik wel laten staan, is vrijblijvend wellicht dat deze volgende week binnenkomt..
[Voor 34% gewijzigd door dizzytal op 08-04-2016 15:17. Reden: Een telefoontje naar The Phonehouse later:]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Net een mailtje gehad dat mn bestelling verzonden is, 29 maart besteld bij KPN (space gray, 64GB) 

net besteld, space grey 64gb, 3 weken levertijd.
Geduld is een schone zaak.
Geduld is een schone zaak.
Dit topic is gesloten.