Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:33
Redondo1982 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:56:
[...]

Nouja, dat is het bij mij ook. Mijn gevoel zegt een keer...neem een plus. Maar als ik er één in m'n handen heb denk ik...huge! Waar ga ik dat ding laten? Juist die laatste zin van jou laat me weer twijfelen. Ik ga eerst m'n nieuwe spijkerbroeken maar eens ophalen en daar proberen de 6+ in te krijgen. Lukt dit sowieso niet dan is het een no-go. Ik ga m'n levenswijze niet aanpassen voor een foon. Dan blijf ik lekker bij mijn i6, want ik vind het de upgrade naar 6s niet waard.
Ik had ook eerst het gevoel waar ik hem moest laten. Dat was ook de reden dat ik hem eerst in mijn handen wilde hebben. Als ik toen nog steeds twijfel had gehad, had ik voor de 6s gekozen. Ik heb gewoon een aantal minuten hem in mijn hand gehad. En ik merkte zelf dat het grote en zware gevoel verdween. Maar het blijft een persoonlijke keuze. Echt grote dingen blijf ik op de Ipad doen. Dat is qua krant en games toch nog beter. Ik heb trouwens de plekken waar ik de telefoon in zal doen ook nog opgemeten of het echt gaat passen. En dat was zo.

[ Voor 5% gewijzigd door martwoutnl op 25-10-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:47
Update Coolblue (26-10-2015 09:47)
Huidige status:
We hebben op dit moment geen nieuws, wanneer we meer weten over leveringen kun je dat hier lezen.
https://www.pdashop.nl/kl...-levertijd-iphone-6s.html

Heb een losse 6S 64GB SG besteld op 11 oktober. Tot dusver nog geen indicatie kunnen krijgen van CB wat betreft de levering. Mediamarkt en Apple hebben hebben hem op dit moment wel op voorraad in de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-06 21:41
WouTer14 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:10:
Update Coolblue (26-10-2015 09:47)
Huidige status:
We hebben op dit moment geen nieuws, wanneer we meer weten over leveringen kun je dat hier lezen.
https://www.pdashop.nl/kl...-levertijd-iphone-6s.html

Heb een losse 6S 64GB SG besteld op 11 oktober. Tot dusver nog geen indicatie kunnen krijgen van CB wat betreft de levering. Mediamarkt en Apple hebben hebben hem op dit moment wel op voorraad in de webshop.
Maar als je hem los wil hebben ben je totaal niet gebonden aan cb toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymon150
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06-2020
knakker2 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 01:55:
[...]

Op 6 october

Heb nu ook van PostNL de leveringstijden gekregen. Morgen is ie er zeker

Ik heb blijkbaar een beetje mazzel. Had door alle reviews over gsmweb um nog lang niet verwacht
En heb je hem al gekregen? Ik heb nog steeds geen bericht gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:31
Gister 6s 64gb SG (Vodafone) besteld bij CB en kon gelijk geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
Hmm. Ik heb met KPN een 6S 64gb SG besteld op 6 okt. Nog steeds niets gehoord.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Vodafone en T mobile stonden gewoon op voorraad idd maar KPN is dus drama als ik het een beetje kan volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustavson
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-05 06:44
Net bericht en afleverafspraak voor morgen bij coolblue. Silver 6s 64gb + KPN abo, besteld 4okt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
raymon150 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:53:
[...]

En heb je hem al gekregen? Ik heb nog steeds geen bericht gekregen...
Yup

Zoals PostNL aangaf,mbinnen de tijden iemand aan de deur

Bel ze op zou ik zeggen, vraag wat de status is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:47
Roos79 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:10:
[...]

Maar als je hem los wil hebben ben je totaal niet gebonden aan cb toch?
Klopt hoor! Ik heb bewust bij CB de order geplaatst vanwege goede ervaringen met hun aftersales. Wel een fijn idee mocht ik er in de toekomst wat mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
ik wilde graag de rosé kleur maar omdat we (cb en ikzelf) er eigenlijk vanuit gingen dat die het lastigst leverbaar zou gaan worden voor de Space Grey gegaan.
Nu bleek vorige week dat ze pas op 2 oktober zaten met uitleveren van mij kleur en de rosé was op voorraad dus dus heb ik hem gelijk omgezet en had ik de volgende dag mijn toestel.
Van sommige providers hebben ze wel maar de niet provider gebonden en KPN krijgen ze dus mondjes maat.

[ Voor 13% gewijzigd door Roos79 op 27-10-2015 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:33
CB krijgt vandaag weer toestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Maar ze zitten met uitleveren pas rond dan wel op 4/5 oktober vergis je daar niet in...

[ Voor 9% gewijzigd door Roos79 op 27-10-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Roos79 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:21:
Maar ze zitten met uitleveren pas op 4 oktober vergis je daar niet in...
Ik heb de mijne al 14 dagen, alleen heb ik een dode pixel.. Vraag me af hoelang ik moet wachten om hem om te ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Heb je ze wel al eens gebeld weer tussendoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Roos79 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:29:
Heb je ze wel al eens gebeld weer tussendoor?
Heb ze net gebeld. Mag morgen een nieuwe bij hun ophalen in Rotterdam. Ze hadden alleen wel de gouden variant en niet de SG die ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-11-2020
lotfiej schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:09:
[...]

Heb ze net gebeld. Mag morgen een nieuwe bij hun ophalen in Rotterdam. Ze hadden alleen wel de gouden variant en niet de SG die ik nu heb.
Dan zou ik hem omruilen in de Apple Store, krijg je gewoon hetzelfde model. Tevens een bon van Apple dat je serienummer gewijzigd is. (voor latere garantie oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
hoofdcoach schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:15:
[...]

Dan zou ik hem omruilen in de Apple Store, krijg je gewoon hetzelfde model. Tevens een bon van Apple dat je serienummer gewijzigd is. (voor latere garantie oid)
Bij de apple store krijg ik verschijnlijk een refurbished model. Ik krijg nu gewoon een gesealde nieuwe inlc de accesoires etc. Moet alles van me oude inleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Roos79 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 07:43:
ik wilde graag de rosé kleur maar omdat we (cb en ikzelf) er eigenlijk vanuit gingen dat die het lastigst leverbaar zou gaan worden voor de Space Grey gegaan.
Nu bleek vorige week dat ze pas op 2 oktober zaten met uitleveren van mij kleur en de rosé was op voorraad dus dus heb ik hem gelijk omgezet en had ik de volgende dag mijn toestel.
Van sommige providers hebben ze wel maar de niet provider gebonden en KPN krijgen ze dus mondjes maat.
Ik kreeg een mail van cb dat de toestellen identiek zijn, maar ingekocht bij de provider. Verder geen poespas

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

Redondo1982 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:45:
[...]

Wat zie je toch een hoop mensen de overstap maken van ultraklein naar ultragroot. Kan je dit voor mij eens uitleggen? Want het is een behoorlijke stap! Ik ben hier serieus geïnteresseerd in.
ik ben van een 5S naar een 6s+ gegaan. Als ik een klats geld neertel voor een nieuwe telefoon, wil ik wel dat hij ook echt nieuw voelt. Dan wil ik ook de ois, zichtbaar grotere scherm, betere accu.

ik zou zelf ook nooit mijn 6 verkopen om de 6s te kopen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-06 13:08
Anoniem: 467839 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:43:
[...]

ik ben van een 5S naar een 6s+ gegaan. Als ik een klats geld neertel voor een nieuwe telefoon, wil ik wel dat hij ook echt nieuw voelt. Dan wil ik ook de ois, zichtbaar grotere scherm, betere accu.

ik zou zelf ook nooit mijn 6 verkopen om de 6s te kopen bijvoorbeeld.
Ik ben een jaar geleden van een 5s overgestapt naar een 6 en dat was ook een mooie en behoorlijke stap kan ik je zeggen. Naar een plus versie is natuurlijk een nog grotere stap. Ik vind alleen frappant dat er best wel veel mensen overstappen van klein naar ultragroot, want hoe je het ook wendt of keert, dat is de plus versie echt! Waarschijnlijk is het een stap naar het verlangen naar een groter scherm, maar houden ze er geen rekening mee dat de plus wel wat belemmeringen en consequenties met zich meebrengt. Het is een toestel dat zich niet makkelijk met één hand laat bedienen en zich ook niet leent voor de hedendaagse kledingstijl.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Redondo1982 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:41:
[...]

Ik ben een jaar geleden van een 5s overgestapt naar een 6 en dat was ook een mooie en behoorlijke stap kan ik je zeggen. Naar een plus versie is natuurlijk een nog grotere stap. Ik vind alleen frappant dat er best wel veel mensen overstappen van klein naar ultragroot, want hoe je het ook wendt of keert, dat is de plus versie echt! Waarschijnlijk is het een stap naar het verlangen naar een groter scherm, maar houden ze er geen rekening mee dat de plus wel wat belemmeringen en consequenties met zich meebrengt. Het is een toestel dat zich niet makkelijk met één hand laat bedienen en zich ook niet leent voor de hedendaagse kledingstijl.
heb je zelf een plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Nee, maar wel regelmatig even gebruikt voor een paar minuten van mensen om me heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Redondo1982 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:30:
[...]

Nee, maar wel regelmatig even gebruikt voor een paar minuten van mensen om me heen.
Dacht ik al, aangezien je typische dingen zegt die mensen zeggen die zelf geen plus hebben :>

Natuurlijk heb je als meisje met skinny fit broeken geen mogelijkheid de plus weg te stoppen, maar een 5s steekt er in dat geval al voor een kwart boven uit.
Natuurlijk is het even wennen als je van een 4" opeens een 5,5" telefoon in je handen hebt.

Ik heb mijn 6splus nu 2 weken, bedien hem met 1 hand en hij kan in elke broek die ik heb. Ik heb normale kleren en geen extreem grote handen.
Het punt is dat 99% voor de 16gb 6s gaan, omdat ze geen 100 euro (of 200 als je ook echt iets met je iphone wilt en 64gb neemt) extra hebben voor de plus versie en dan gaan roepen dat hij te groot is om te gebruiken.

Overal waar ik kom roepen mensen "WAT MOET JE ERMEE ;( ", en na een uurtje ermee spelen, hoor ik een collectief "poeh hey, ik ga hem zelf toch ook kopen"!.
Als ze dan hun eigen telefoon weer in handen nemen zijn ze zelfs teleurgesteld dat het scherm zo klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Anoniem: 467839 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:30:
[...]

Dacht ik al, aangezien je typische dingen zegt die mensen zeggen die zelf geen plus hebben :>

Natuurlijk heb je als meisje met skinny fit broeken geen mogelijkheid de plus weg te stoppen, maar een 5s steekt er in dat geval al voor een kwart boven uit.
Natuurlijk is het even wennen als je van een 4" opeens een 5,5" telefoon in je handen hebt.

Ik heb mijn 6splus nu 2 weken, bedien hem met 1 hand en hij kan in elke broek die ik heb. Ik heb normale kleren en geen extreem grote handen.
Het punt is dat 99% voor de 16gb 6s gaan, omdat ze geen 100 euro (of 200 als je ook echt iets met je iphone wilt en 64gb neemt) extra hebben voor de plus versie en dan gaan roepen dat hij te groot is om te gebruiken.

Overal waar ik kom roepen mensen "WAT MOET JE ERMEE ;( ", en na een uurtje ermee spelen, hoor ik een collectief "poeh hey, ik ga hem zelf toch ook kopen"!.
Als ze dan hun eigen telefoon weer in handen nemen zijn ze zelfs teleurgesteld dat het scherm zo klein is.
Je zou dus bijna zeggen dat je een Plus moet kopen om te laten zien dat je het kan betalen. Nee, dat is een mooie aanname zeg! Gelukkig weet ik nu dankzij jouw ervaringen die je met ons deelt 'waarom' Apple twee versies op de markt heeft gebracht. Om de elite te onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Ik ben blij met mijn gewone s en zou niet weten waar ik de plus zou moeten laten en by the way ik heb wel de 64gb gekozen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remtronica
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:37
Al mensen iets van cb gehoord? Ik zag dat je de 6s sg 64gb momenteel niet meer kon bestellen. Apart

[ Voor 53% gewijzigd door Remtronica op 29-10-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-06 22:10

Nitai

Live the life you love.

Redondo1982 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:44:
[...]

Je zou dus bijna zeggen dat je een Plus moet kopen om te laten zien dat je het kan betalen. Nee, dat is een mooie aanname zeg! Gelukkig weet ik nu dankzij jouw ervaringen die je met ons deelt 'waarom' Apple twee versies op de markt heeft gebracht. Om de elite te onderscheiden.
Dat zegt hij dus niet, maar hij geeft aan dat veel argumenten die geroepen worden gebaseerd zijn op andere redenen dan daadwerkelijk de grootte. Ik heb nu ook weer een 6s Plus genomen en kom van een 6 Plus precies dezelfde kleur (met dezelfde rode leather case). Beetje saai, want je ziet echt het verschil niet :+

Maar m'n iPhone 5c die ik zakelijk gebruik heb ik ook vervangen voor een Redmi Note 2 (net zo groot als de Plus) en ik heb een half jaartje ook met een OnePlus One gelopen als zakelijke toestel. De grootte is zo fijn!

Nu loop ik dan wel met twee joekels, maar die passen gewoon allebei in m'n spijkerbroek. In de auto gaan ze allebei op de houder en op het werk valt het niet eens op tussen alle hardware meuk dat rond slingert.

De schermgrootte is zo fijn met mails lezen, internetten, Kindle boeken, Plex/Netflix/Youtube, maar ook Hearthstone 8) Ik zou niet kleiner willen meer.

Maar ik ga offtopic, sorry, ik laat het bij deze reactie.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Nitai schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:00:
[...]

Dat zegt hij dus niet, maar hij geeft aan dat veel argumenten die geroepen worden gebaseerd zijn op andere redenen dan daadwerkelijk de grootte. Ik heb nu ook weer een 6s Plus genomen en kom van een 6 Plus precies dezelfde kleur (met dezelfde rode leather case). Beetje saai, want je ziet echt het verschil niet :+

Maar m'n iPhone 5c die ik zakelijk gebruik heb ik ook vervangen voor een Redmi Note 2 (net zo groot als de Plus) en ik heb een half jaartje ook met een OnePlus One gelopen als zakelijke toestel. De grootte is zo fijn!

Nu loop ik dan wel met twee joekels, maar die passen gewoon allebei in m'n spijkerbroek. In de auto gaan ze allebei op de houder en op het werk valt het niet eens op tussen alle hardware meuk dat rond slingert.

De schermgrootte is zo fijn met mails lezen, internetten, Kindle boeken, Plex/Netflix/Youtube, maar ook Hearthstone 8) Ik zou niet kleiner willen meer.

Maar ik ga offtopic, sorry, ik laat het bij deze reactie.
Nou, dat zegt hij dus wel door te starten met deze zin:
"Dacht ik al, aangezien je typische dingen zegt die mensen zeggen die zelf geen plus hebben :>"

En later somt hij op:
"Het punt is dat 99% voor de 16gb 6s gaan, omdat ze geen 100 euro (of 200 als je ook echt iets met je iphone wilt en 64gb neemt) extra hebben voor de plus versie en dan gaan roepen dat hij te groot is om te gebruiken."

Bovendien zegt hij tussen neus en lippen zijn mening op mijn stelling:

"Ik heb mijn 6splus nu 2 weken, bedien hem met 1 hand en hij kan in elke broek die ik heb. Ik heb normale kleren en geen extreem grote handen. "

Hier had hij dus ook mee kunnen beginnen. En van jou is het ook zwak om erop te reageren en dan te eindigen met:
"Maar ik ga offtopic, sorry, ik laat het bij deze reactie."

Dat is een beetje eenzijdig he? Zo van, ik heb gezegd wat ik er van denk en daar doe je het maar mee. Nou, dat is jammer voor je want we zitten op een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-06 13:58
Zo, 6s 64 GB besteld. Bij CB, vodafone RED, goede deal leek mij. Overstap van KPN dus nummerbehoud laat het iets langer duren voordat ik 'm in huis heb... Ben benieuwd!! Een mooie vervanging voor mijn 5.

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-06 22:10

Nitai

Live the life you love.

Redondo1982 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:11:
[...]
Dat is een beetje eenzijdig he? Zo van, ik heb gezegd wat ik er van denk en daar doe je het maar mee. Nou, dat is jammer voor je want we zitten op een forum.
Nou nou, wat een aannames Redondo1982, maar dat was niet naar jou gericht, maar naar de modjes :P We kunnen onze discussie gerust voortzetten in het algemene discussie topic, dan kunnen er meer mensen reageren op wat voor hen de voor en tegens zijn. Ik kan mij ook jouw punten goed voorstellen, mijn vrouw is bijvoorbeeld helemaal gelukkig met haar gouden 6 (zij komt van een 5 af). Overigens kan ik m'n Plus niet met 1 hand bedienen (kleine handen), maar ondanks dat vind ik het scherm heel fijn :)

Ontopic: Ik heb mijn 6s Plus 128 SG binnen van Typhone. Beetje geklooi met TNT gehad waardoor het een dag later werd, maar erg blij met de snelheid van de 6s. Merk toch verschil met de 6 (die in de verkoop gaat).

[ Voor 20% gewijzigd door Nitai op 29-10-2015 15:54 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Iemand ervaring met de levertijden van Vodafone? Bestellingen via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
Ik ben vandaag gebeld voor een bezorgafspraak door coolblue. Het gaat om een 6S 64GB SG met KPN abo. Ik heb op 6 okt. besteld.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
aicaramba schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:12:
Ik ben vandaag gebeld voor een bezorgafspraak door coolblue. Het gaat om een 6S 64GB SG met KPN abo. Ik heb op 6 okt. besteld.
Wat een verschillen.

Gisteravond de zilveren 6S 64 GB vodafone verlenging besteld en vandaag al geleverd. Best vreemd omdat het tijdens bestellen ook al de status pre-order werd aangegeven 8)7

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Alles lijkt op voorraad bij CB en heeft iedereen hem nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastachilla
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 12:06
Yes, 26 okt besteld en wordt morgen geleverd. 1 x 64gb SG en 1x 64gb goud. Heb er wel zelf voor gebeld toen ik zag dat de SG weer ip vooraad was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 12:16

Decennia

VECTORHEAD

Mijn studentmobiel bestelling (Zilveren 6S 64GB met Vodafone) is nog steeds niet geleverd. Pre-ordered op 3 oktober... Meer mensen met studentmobiel die last hebben? Vind t raar dat zij niet kunnen leveren en CB wel...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
Is er iemand die ongeveer 2 weken geleden een 6s Plus 128gb heeft besteld en hem al binnen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
martwoutnl schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:51:
Is er iemand die ongeveer 2 weken geleden een 6s Plus 128gb heeft besteld en hem al binnen heeft?
Misschien vertellen waar je hem heb besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-06 13:58
Jaja.. morgen wordt nog 3 weken wachten mijn 6s 64GB geleverd!!

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397139

Zo ook besteld. Maandag krijg ik mijn 6s Plus 64gb SG. Ga van een 'gewone' IPhone 6 naar een maatje groter. Kan niet wachten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
Roos79 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:01:
[...]

Misschien vertellen waar je hem heb besteld?
Bij Vodafone in de winkel bij verlenging van het abonnement.

Inmiddels ben ik gisteren door ze opgebeld en kan ik hem gaan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chow.monkey
  • Laatst online: 22-06-2020
Vanmorgen online bij T-Mobile verlengd met een 6S 64GB erbij. Blijkbaar kan het 2 dagen duren voor ik de telefoon kan ophalen blijkt uit de ordermail. Viel me nog tegen eigenlijk. Had ik net zo goed even langs een winkel kunnen rijden om te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:44
Toch overstag gegaan. De iPhone 6 Plus 16GB gaat de verkoop in. Ik wilde meer opslag en ga nu naar de 6S Plus 64GB. Begin toch te merken dat 16GB onbegonnen werk is.

Wilde bovendien een telefoon die in 4K-kwaliteit kan filmen. Binnenkort naar Noorwegen dus wil mooie kiekjes kunnen maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:10
Iemand recent nog via F&F aangeschaft? Had je het toestel snel in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:38
Net zoals bij de iPhone 6 is het nu mogelijk om via mijn tooltje jezelf in te schrijven voor een notificatie als de iPhone SE te reserveren is.
Nederland:
http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/nl/
België (test):
http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/be/

De Belgische versie werkt mogelijk nog niet omdat ik de Belgische urls nog niet weet. Heb wel een idee hoe ze eruit zien maar weet het niet 100%.

Net zoals de vorige keer: je krijgt 1 email, hierna wordt jouw email adres verwijderd.

Ik heb wel een bannertje toegevoegd. Maar die zien jullie toch niet omdat jullie vast AdBlocker of iets dergelijks gebruiken.

Zodra de iPhones online komen zal ik de iPhones en stores updaten. Dan kunnen jullie jezelf inschrijven voor een iPhone en dan krijg je een gerichte melding per telefoon. Nu is het een email als de reservering open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:31

reuzekind

Ik geloof in GoT

Zojuist een iPhone SE besteld (spacegrijs en 64GB) en de verwachte leverdatum is tussen 5 en 7 april. De e-mail van de iPhone store check heb ik overigens (nog) niet ontvangen.

[ Voor 27% gewijzigd door reuzekind op 29-03-2016 09:21 ]

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341688

instore mail heb ik ook niet gekregen. ik heb ook de 64 GB SE besteld. heb alleen nog geen bericht binnen gekregen of mijn betaling binnen is. hoe lang gaat hier normaal gesproken overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zojuist een zilveren en een rosegouden SE besteld (beide 64 GB). Allebei leverdag 5-7 April. (mail ook binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Laatst online: 10:38
reuzekind schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:18:
De e-mail van de iPhone store check heb ik overigens (nog) niet ontvangen.
Het klopt dat er geen email is gestuurd. Blijkbaar zijn er voor de iPhone SE geen reserveringen. https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Ik had wel verwacht dat er ook nu een reservingspagina online zou komen, misschien komt dit nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:31

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ah excuus, het ging inderdaad om reserveringen en niet om het bestellen. Hier heb ik overheen gelezen!

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-06 18:29
Net een SE besteld word tussen 5 en 7 april verwacht. Kan niet wachten (heb nu een 6, nooit aan kunnen wennen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 21:25

Chiron

Moderator Discord
Net een verlenging bij KPN besteld met een SE, er wordt gesproken over levering vanaf 5 april.

Ben wel benieuwd hoe dat gaat gebeuren, er wordt in het webformuliertje gesproken over een leveringsafspraak, maar dat is verder nog in geen velden of wegen te bekennen (vorige keer moest ik ook telefonisch mn bestelling nog wijzigen om het ding op mijn werk geleverd te krijgen, ipv thuis).

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 22:51
Je ziet toch steeds vaker dat al die webshops maar wat roepen. Er kwam net reclame voorbij van een winkel: nu reserveren= als eerste bla bla. Ga je naar de website, dan hebben ze het over een voorraad die 11 april wordt verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 08:35

koekiemonster

want a cookie

Wat is het verschil tussen bestellen bij apple zelf en een partij als coolblue?

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05 14:27
De garantie voorwaarden :Y
Bij Apple heb je 2 jaar no-nonsense garantie, en bij de resellers meestal maar 1 jaar en vaak gezeur.
koekiemonster schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 19:45:
Wat is het verschil tussen bestellen bij apple zelf en een partij als coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:26
Wat zijn de ervaringen hier met beschikbaarheid bij de fysieke Apple Store? Of, concreet: als ik komende vrijdag de Apple Store in Amsterdam bezoek, zal de SE goed op voorraad zijn of al drie keer uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
vanaalten schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 07:44:
Wat zijn de ervaringen hier met beschikbaarheid bij de fysieke Apple Store? Of, concreet: als ik komende vrijdag de Apple Store in Amsterdam bezoek, zal de SE goed op voorraad zijn of al drie keer uitverkocht?
Vrijdag? Als in 1 april.... Denk het niet. Het toestel komt morgen uit in Duitsland... De reactie op mijn vraag in de chat m.b.t. de beschikbaarheid in de Apple Store A'dam:
Goedendag ik ben benieuwd of er al iets bekend is over de beschikbaarheid van de iPhone SE in de Apple Store in Amsterdam

Je wordt nu in contact gebracht met een Apple Chat Specialist. Even geduld.

Je chat nu met Jose Johanes

goedemorgen

nee maar wij verwachten dit pas volgende maand van daar wij de pre order optie hebben

OK,... zeker nog geen zicht op wanneer volgende maand (vrijdag is het natuurlijk al volgende maand ;-) )

nee meer eind volgende mand wij hopen eerder
Ik denk dat je dus het beste online kunt bestellen, of een trip naar Duitsland maken.. (bij MM kun je reserveren, betalen met Paypal en morgen afhalen)

[ Voor 4% gewijzigd door dizzytal op 30-03-2016 10:34 ]

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:26
Dank voor je reactie! Ik had op de Apple site als releasedate 29-3 gezien, dus was er even vanuit gegaan dat 'ie vanaf die datum ook wel in de winkel zou liggen. Mijn fout, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Klopt het dat je de iPhone alleen thuis kan laten bezorgen? Ik kan met geen mogelijkheid bij het bestelproces een afhaalpunt invullen. Ik kan nu dus niet bestellen (ik wil niet op mijn werk laten bezorgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 08:35

koekiemonster

want a cookie

Klopt het ook dat je op de apple site slechts 1 telefoon kunt bestellen? Ik wil er graag ook eentje bestellen voor mijn vriendin.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-06 20:30
iPhone SE nu ook bij Wehkamp te bestellen. Aangegeven levertijd 5-10 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 12:50
Hier ook een IPhone SE 64 gig. Spacegray besteld. (Gsmweb.NL). De verwachting is eerste week van april.

Het valt mij overigens op. Hoe veel de iPhone SE is besteld door ons (kieskeurige) Tweakers :) ben benieuwd naar de verkoopcijfers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:14
Ik heb 'm ook besteld :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4n6pxZ4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-06 19:44

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Josvdv schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:13:
Bij Apple heb je 2 jaar no-nonsense garantie, en bij de resellers meestal maar 1 jaar en vaak gezeur.

[...]
Is er in Nederland maar 1 jaar garantie? Die no-nonsense garantie is waarschijnlijk zonder waterschade en dergelijke?
In België hebben we standaard 2 jaar garantie op alle electronica.

Ik ben ook wel benieuwd naar de verkoopcijfers. Hopelijk zijn ze positief en blijven ze kleinere Iphone's maken!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Standaardmail van KPN gehad:
U hebt gekozen voor één van de allernieuwste toestellen. Het toestel is op dit moment nog niet op voorraad, maar we verwachten dit toestel binnenkort aan u te kunnen leveren.

Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt u een bericht dat uw bestelling naar u wordt verzonden.

Met vriendelijke groet,
Bob Mols,
Directeur Klantenservice
Maar bij het bestellen stond er al een kopje dat het toestel pas vanaf 5 april geleverd kon worden.

No problem dus :)

Wat ik ergerlijker vind is dat ze aangeven dat na het doen van de bestelling kan aangeven waar en wanneer je je toestel bezorgd wil krijgen, nou mooi niet dus :( (ik heb 'm liever op mn werk dan op mijn huisadres)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulsOnFire schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:24:
[...]

Is er in Nederland maar 1 jaar garantie? Die no-nonsense garantie is waarschijnlijk zonder waterschade en dergelijke?
In België hebben we standaard 2 jaar garantie op alle electronica.

Ik ben ook wel benieuwd naar de verkoopcijfers. Hopelijk zijn ze positief en blijven ze kleinere Iphone's maken!
No-nonsense garantie bestaat ook in Nederland natuurlijk niet. Tenzij je AppleCare neemt ofz.

In Nederland geeft Apple twee jaar garantie via de Stores als het apparaat ook daadwerkelijk bij hun gekocht is. Anders gaat het tweede jaar (of de aanspraak op een deugdelijk product) via de winkel van aanschaf.
AlphaWierie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 03:23:
Hier ook een IPhone SE 64 gig. Spacegray besteld. (Gsmweb.NL). De verwachting is eerste week van april.

Het valt mij overigens op. Hoe veel de iPhone SE is besteld door ons (kieskeurige) Tweakers :) ben benieuwd naar de verkoopcijfers
Moet je hier eens terug komen als er in september/oktober een (echt) nieuwe iPhone komt.

Dan is het hier veel drukker.

Ik vind het juist wel rustig nu rond de SE.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Zou je ook kunnen concluderen dat de doelgroep van dit model gewoon niet actief is op tweakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dcl! schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:21:
Zou je ook kunnen concluderen dat de doelgroep van dit model gewoon niet actief is op tweakers...
Mm we gaan het zien. Hij gaat heus wel prima verkopen maar de torenhoge verkopen van de 6 en 6s evenaren lijkt mij onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 21:24
In Oberhausen waren alle modellen wel heel snel weg vandaag.
Weet iemand of er morgen nieuwe voorraad is?, misschien dat met andere modellen ook een logica inzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 664178

Spam is natuurlijk niet de bedoeling.

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 01-04-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 754913

Vandaag een ritje gemaakt tot Apple Store Lille, daar ook alle modellen uitverkocht. Vermoedelijk maandag pas nieuwe stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 04:32
Vanmorgen geleverd : )

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/346m3yq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/nmj1gj.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
Donstil schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:17:
[...]
Moet je hier eens terug komen als er in september/oktober een (echt) nieuwe iPhone komt.
Oh heb ik dan nu een imitatie gekocht ? :P

Hoest Stil? Loop jij met formaat iPad in je broekzak en aan je oor? :P ;) :>

Ik heb in het verleden een 6 Plus gehad, maar na 4 uur besloten dat hij echt te groot is voor mij, vriendin is er nu blij mee :)

De SE is voor mij het ideale formaat en lekker snel, Live foto's is trouwens erg vet icm de kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPhoneSE schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 15:00:
Oh heb ik dan nu een imitatie gekocht ? :P
Nou voor alles is een doelgroep maar laten we niet doen alsof dit een echt nieuwe iPhone is.

Het is een mooie combinatie van de technologie voorhanden maar er zit niets nieuws in, niet zoals ze eens per jaar in oktober doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phone-Robbie
  • Laatst online: 07-06-2016
Josvdv schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:13:

[...]
Dat mag in Europa toch geen verschil maken..?

Volgens de website van de ACM (Autoriteit Consument & Markt):
https://www.consuwijzer.n...garantieperiode-in-europa

En ook hier:
https://www.rijksoverheid...ies-heb-ik-op-een-product

Wat bovenstaande betreft mag je van een prijzig "high end" artikel van Apple veel verwachten.

[ Voor 21% gewijzigd door Phone-Robbie op 02-04-2016 20:33 . Reden: aanvulling Rijksoverheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phone-Robbie schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:07:
[...]

Dat mag in Europa toch geen verschil maken..?

Volgens de website van de ACM (Autoriteit Consument & Markt):
https://www.consuwijzer.n...garantieperiode-in-europa

En ook hier:
https://www.rijksoverheid...ies-heb-ik-op-een-product

Wat bovenstaande betreft mag je van een prijzig "high end" artikel van Apple veel verwachten.
Die reactie is ook helemaal nergens op gebaseerd.

Wat hij waarschijnlijk bedoelt maar niet zo opschrijft is dat je voor het tweede jaar garantie ook bij Apple terecht kunt als je het toestel daadwerkelijk bij Apple koopt.

Dit is niet zo als je de phone bij een derde partij koopt, dan heb je immers geen koop gesloten met Apple maar met die derde partij. Dat Apple je in het eerste jaar direct helpt is een service geen verplichting.

Hangt allemaal samen met fabrieks en consumenten garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
In het iPhone SE ervaringen topic beweert een user al een iPhone SE te hebben ontvangen van belsimpel.nl.
Maar dat kan toch helemaal niet? Zelfs Apple kan ze nog niet leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Natuurlijk kan dat wel, Belsimpel zal wel een partijtje in Duitsland gehaald hebben, makkelijk zat, vanuit Groningen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode
SvMp schreef op zondag 03 april 2016 @ 02:59:
In het iPhone SE ervaringen topic beweert een user al een iPhone SE te hebben ontvangen van belsimpel.nl.
Maar dat kan toch helemaal niet? Zelfs Apple kan ze nog niet leveren.
Die user ben ik🎈🎉 ze zijn gewoon op voorraad daar, boekje/papiertjes zijn ook gewoon NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Denken jullie dat het dinsdagochtend druk gaat worden bij de Apple Stores (bv. in Amsterdam). Geen gewijzigde openingstijden toch, lijkt me dat de winkel gewoon om de reguliere 10:00 open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Nog niks gehoord van T-Mobile over een afhaal datum :X

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
monnick schreef op zondag 03 april 2016 @ 17:59:
Denken jullie dat het dinsdagochtend druk gaat worden bij de Apple Stores (bv. in Amsterdam). Geen gewijzigde openingstijden toch, lijkt me dat de winkel gewoon om de reguliere 10:00 open gaat.
Ik heb nog geen mensen zien campen voor de deur vanmorgen :P
Apple zelf stuurt er ook op aan dat mensen hem gewoon online reserveren/bestellen.

Denk dat het wel los zal lopen, maar als je er een wil ter plekke zonder bestellen dat je wel redelijk op tijd moet zijn dinsdag. In Duitsland gingen de SE's ook wel rap met de verkoop in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Ik ben ondertussen ook ijverig aan het wachten totdat mijn order bij Apple overspringt van "Artikelen worden verwerkt" naar "Verzending wordt voorbereid" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:31
monnick schreef op zondag 03 april 2016 @ 17:59:
Hij is per vandaag beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Donstil schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:17:
[...]
In Nederland geeft Apple twee jaar garantie via de Stores als het apparaat ook daadwerkelijk bij hun gekocht is. Anders gaat het tweede jaar (of de aanspraak op een deugdelijk product) via de winkel van aanschaf.
Apple geeft geen twee jaar garantie op hun apparaten. Het is één jaar garantie; het tweede jaar is de consumentenwet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Volkan1984 schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:46:
[...]

Vanaf 5 april toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Oeps. Ik vergiste mij met de kleine iPad pro. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volkan1984 schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:50:
[...]

Apple geeft geen twee jaar garantie op hun apparaten. Het is één jaar garantie; het tweede jaar is de consumentenwet van toepassing.
Ja dat bedoel ik, er hadden nog even aanhalingstekens omheen gemoeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phone-Robbie
  • Laatst online: 07-06-2016
Graag jullie advies.
Ik heb nog geen Apple, maar wil graag een Iphone 4S aanschaffen, wanneer deze tot rond de EUR 200,- is gedaald. Dit toestel is me modern genoeg en qua grootte en vormgeving voor mij perfect!
De prijsdaling gaat de laatste weken snel, dus ik heb de stille hoop dat later dit voorjaar "mijn" moment gekomen is.

Vraag: kan ik erop vertrouwen dat de leveranciers die Tweakers in de prijsvergelijking adviseert uitsluitend nieuwe toestellen levert i.p.v. iets gebruikt of refurbished?

Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Stomp niet af, blijf slijpen

iPhone 4s 8GB iOS 9 ja iOS 10? Prijs nu nieuw € 280,- op bestaande voorraad, deze zal weinig meer zakken.
iPhone 5s 16GB iOS 9 ja iOS 10 ja. Het is het eerste 64-bit iDevice, mede daarom gok ik zelfs iOS 11.
Prijs nu nieuw € 358,- ook hier misschien nog een paar tientjes daling.

Vanwege (security)updates zou ik de 5s kiezen
Prijzen heb ik van mobiel.nl

Stomp niet af, blijf slijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 599220

Ik heb college tot 10:45 en daarna fiets ik naar de Apple Store. Wat een risico :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Volkan1984 schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:46:
[...]

Online is geen enkel model op te halen.....Bron apple website. 64 GB en 16 GB getest. Apple is aan het hypen weer. En iedereen trapt erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 10:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ga hem morgen bestellen, enig idee wat de huidige levertijden zijn?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Mad-Matt schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:59:
Voor de 16GB variant geeft Apple aan dat die verzonden wordt binnen 4-6 werkdagen en voor de 64GB 7-10 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
Hier de SE 64GB Al vanaf zaterdag ochtend in gebruik🎈🎉👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Mad-Matt schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:59:
je kan de SE ook vanaf nu bestellen en ophalen in 1 van de 3 NL Apple Store's.

Net ff getest, ik kan een iPhone SE 64Gb SG vandaag nog ophalen in bijv Apple Store Den Haag of Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 10:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kan hem helaas morgen pas bestellen, vanavond bepaald of ik het geld heb ja of nee ;)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartb
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:50
Ik twijfel of ik zo naar de Amsterdam store zal rijden of niet. Ze staan op voorraad maar reserveren is niet mogelijk... (64gb grijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Volgens KPN start levering (bij verlenging en via de webshop) vanaf 5 april, vandaag dus. Ben benieuwd :)

Pagina: 1 ... 131 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.