Ik had ook eerst het gevoel waar ik hem moest laten. Dat was ook de reden dat ik hem eerst in mijn handen wilde hebben. Als ik toen nog steeds twijfel had gehad, had ik voor de 6s gekozen. Ik heb gewoon een aantal minuten hem in mijn hand gehad. En ik merkte zelf dat het grote en zware gevoel verdween. Maar het blijft een persoonlijke keuze. Echt grote dingen blijf ik op de Ipad doen. Dat is qua krant en games toch nog beter. Ik heb trouwens de plekken waar ik de telefoon in zal doen ook nog opgemeten of het echt gaat passen. En dat was zo.Redondo1982 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:56:
[...]
Nouja, dat is het bij mij ook. Mijn gevoel zegt een keer...neem een plus. Maar als ik er één in m'n handen heb denk ik...huge! Waar ga ik dat ding laten? Juist die laatste zin van jou laat me weer twijfelen. Ik ga eerst m'n nieuwe spijkerbroeken maar eens ophalen en daar proberen de 6+ in te krijgen. Lukt dit sowieso niet dan is het een no-go. Ik ga m'n levenswijze niet aanpassen voor een foon. Dan blijf ik lekker bij mijn i6, want ik vind het de upgrade naar 6s niet waard.
[ Voor 5% gewijzigd door martwoutnl op 25-10-2015 10:00 ]