Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:01
CVar schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:39:
[...]

Hoe kom je aan deze info als ik vragen mag?
Telefonisch, SMS gehad of al direct een T&T code?

Heb namelijk ook zo'n toestel in bestelling staan bij ze.
Ik zag gisteravond in de postnl app dat er een pakketje kwam, en ik kreeg vanochtend een t&t code toegestuurd met de melding dat ie verstuurd is :). Hij is nog niet ontvangen zegt de PostNL dus ik hoop dat ie er wel morgen is dan...

PSN: bryanlost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn geld teruggestort gekregen na 5 werkdagen nadat ik mijn order geannuleerd had bij studentmobiel. Het zal vast een fijn bedrijf zijn als ze de toestellen op voorraad hebben maar wanneer dit niet het geval is, is hun manier van communiceren om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:54
Ik zie vandaag de dag nog steeds vragen voorbij komen over een eventuele simlock. Voor de duidelijkheid, sinds januari 2011 worden alle iPhones in Nederland simlockvrij geleverd.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exobrium
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Zijn er toevallig Tweakers vandaag al door CB gebeld voor de iPhone 6s 64gb SG?

Na gister buiten de boot te zijn gevallen, wordt mijn geduld wel behoorlijk op de proef gesteld nu…

Of zijn er zelfs nog wachtenden voor hun bestelling op 2,3 of 4 oktober bij CB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:40
Ze zijn toch al rond de 5 de neem ik aan?
Althans kan mij heugen dat er iemand was de 4 de of 5 de had besteld en een 64 6s sg had toch bij KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuuz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 21:41
Ik heb vandaag nog steeds niks gehoord van CB... en ik heb een pre-order staan van 2 okt op een 6S 64GB SG.

Ik heb hiermee de knop doorgehakt en heb nu voor de zekerheid ergens voor de maandag een andere iPhone 6S SG 64GB gereserveerd. Dit duurt me veel te lang, CB heeft bij mij betreft voor de komende tijd een klant verloren, communicatie naar mij is zeer tereurstellend.

[ Voor 18% gewijzigd door Phuuz op 16-10-2015 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wacht hier ook nog op een 6S SG 64, besteld op de 4e rond 17u..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivian1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-08 10:38
Ik wacht ook nog steeds. Zelfde datum + tijd + specs als DeeJayV, maar dan in zilver.

[ Voor 14% gewijzigd door vivian1989 op 16-10-2015 19:52 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:32
Grappig om te lezen dat er mensen zijn die nog wachten op een iPhone 6s. Waarom kopen jullie hem niet gewoon bij Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Maar in combi met abonnement of los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivian1989
Voor mij met Telfort verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exobrium
  • Niet online
Icm Vodafone verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remtronica
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09 16:20
Heb ook een iphone 6s sg besteld op 4 oktober. Helaas ook nog niks zinnigs gehoord van cb. Vandaag zouden ze er wat binnen krijgen. Begin wel een beetje teleurgesteld te worden qua communicatie met cb

Editie
Ik hoorde net dat ik het volgende week misschien pas krijg

[ Voor 14% gewijzigd door Remtronica op 16-10-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivian1989
Ik ga er eerder van uit dat ze hun orders nog niet hebben gekregen. Iemand zin om dat te checken? Wil ze niet om de haverklap lastig blijven vallen.

-edit-

Net gecheckt, ze hebben nog niks binnen. Ze weten niet wanneer wel, ze zullen morgen bellen als ze vannacht die toestellen nog krijgen en dat er afdoende zijn. Mijn god, ik ben hier zo klaar mee....

[ Voor 41% gewijzigd door vivian1989 op 16-10-2015 20:50 . Reden: Gebeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 23:14

TTD

Op 12 oktober bij KPN een abo voor de 6s afgesloten en 15 oktober was die binnen. Best snel geleverd als ik het hier zo lees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDF
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-07 20:41

MDF

Gisteravond mijn iPhone 6s 64GB RG met T-Mobile verlenging, van CB mogen ontvangen. Had hem 2 oktober besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 oktober, 17:00u een 6S 64GB SG bij CoolBlue besteld icm een zakelijk t-mobile abonnement.

Vrijdag 9 Oktober werd mij al verteld dat ik "een van eerstvolgende" zou zijn.. maar ook gister en vandaag zat ik er niet bij... |:(

Betaal €450 + €15,50 p/m (Totaal: 822,- ex btw voor 2 jaar) voor 3gb + 150min.
Typhone is €80 duurder, dat leek veel maar inmiddels klinkt dat als een goed alternatief, zij hebben voorraad..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2015 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Op 02-10-2015 rond 19.00 uur bij CB een 6S 64GB RG voor mijn vriendin besteld. 15-10-2015 geleverd. Verlenging KPN. Al met al was het met een toestelprijs van €84,- (bij KPN Zorgeloos C -> Onbeperkt bellen en SMS'en / 5500MB voor €49,- p/m) het wachten wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:42:
Ik heb 2 oktober, 17:00u een 6S 64GB SG bij CoolBlue besteld icm een zakelijk t-mobile abonnement.

Vrijdag 9 Oktober werd mij al verteld dat ik "een van eerstvolgende" zou zijn.. maar ook gister en vandaag zat ik er niet bij... |:(

Betaal €450 + €15,50 p/m (Totaal: 822,- ex btw voor 2 jaar) voor 3gb + 150min.
Typhone is €80 duurder, dat leek veel maar inmiddels klinkt dat als een goed alternatief, zij hebben voorraad..
Leuke prijs idd!!
Prijs is nu wel hoger zag ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Roos79 op 17-10-2015 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leauwie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 14:24
Heb ook bij CB besteld, 3 okt, met overstap naar Vodafone met nummerbehoud. Gisteren maar eens gebeld omdat ik niks hoorde, maar blijkbaar duurt de aanvraag bij VF voor nummerbehoud wat langer dan andere providers en heb ik daarom tot op heden niks gehoord..

Mensen die ook overgestapt zijn naar andere provider en hem toch al eerder hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuuz
vivian1989 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:16:
Net gecheckt, ze hebben nog niks binnen. Ze weten niet wanneer wel, ze zullen morgen bellen als ze vannacht die toestellen nog krijgen en dat er afdoende zijn. Mijn god, ik ben hier zo klaar mee....
Zucht. Ga er maar vanuit dat Coolblue pas de maandag de eerstvolgende batch krijgt. Ik ben er helemaal klaar mee. Wat een drama daar. Klantvriendelijkheid ten top met deze communicatie.

Heb besloten om het te annuleren en heb nu bij PhoneHouse gereserveerd voor vandaag, haal hem zo op.

[ Voor 4% gewijzigd door Phuuz op 17-10-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:35
Phuuz schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:00:
[...]

Zucht. Ga er maar vanuit dat Coolblue pas de maandag de eerstvolgende batch krijgt. Ik ben er helemaal klaar mee. Wat een drama daar. Klantvriendelijkheid ten top met deze communicatie.

Heb besloten om het te annuleren en heb nu bij PhoneHouse gereserveerd voor vandaag, haal hem zo op.
Net met CB gebeld. Ze krijgen maandag genoeg toestellen om de reserveringen te voorzien. Werd zelfs beloofd dat ik hem dinsdag kan verwachten. We zullen het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivian1989
Zo, dat is iets anders dan ik gister hoorde. Ik hoop dat het klopt, maar wacht het nog af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Wat zeiden ze gisteren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivian1989
Kwam er op neer dat ze niks wisten, zie mijn post van gisteravond.

Maar ik denk dat ze het nu aardig voelen, of Damir moet een ander model / abo erbij hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuuz
Plisson schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:31:
[...]
Net met CB gebeld. Ze krijgen maandag genoeg toestellen om de reserveringen te voorzien. Werd zelfs beloofd dat ik hem dinsdag kan verwachten. We zullen het wel zien.
Duimen dan maar ;) Ik heb de mijne opgehaald en het blijkt een TSMC (voor wat het waard is) te zijn, dus na al deze frustratie gelukkig een meevallertje ;) Ik duim nu dus voor jullie mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:00
7-oktober bij GSMWeb besteld afgelopen vrijdag verzendbevestiging gekregen. Was alleen gisteren niet thuis :D Valt mij dus nog reuze mee met GSMWeb, gezien de vele negatieve ervaringen.

Morgen nieuwe poging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
Ik zou hem gisteren binnen krijgen :(, mijn iPhone 6S Plus 64GB SG, maar postnl besloot 5,5 uur te laat te komen en toen was ik net niet meer thuis... grrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:05
bryanvan schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:11:
Ik zou hem gisteren binnen krijgen :(, mijn iPhone 6S Plus 64GB SG, maar postnl besloot 5,5 uur te laat te komen en toen was ik net niet meer thuis... grrrrrrr
Ik begrijp die pakketservice van postNL echt niet, ze geven een tijdslot op maar komen de werkelijk echt nooit na :( als je zo iets niet kunt naleven begin er dan ook niet aan zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exobrium
  • Niet online
Nou het ziet er iig naar uit dat CB vandaag geen levering binnen krijgt. Op de update pagina vermelden ze dat het voor deze week überhaupt onduidelijk is wanneer ze weer een levering krijgen:(

Dit schiet totaal niet op…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
Exobrium schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:01:
Nou het ziet er iig naar uit dat CB vandaag geen levering binnen krijgt. Op de update pagina vermelden ze dat het voor deze week überhaupt onduidelijk is wanneer ze weer een levering krijgen:(

Dit schiet totaal niet op…
Nou, dat was te verwachten. Denk dat ik maar ga annuleren aangezien Vodafone wel een voorraad heeft. Snap nog steeds niet waarom er zoveel onduidelijkheid is. Je weet toch als bedrijf wat je besteld en wanneer het geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:48
Elk jaar is hetzelfde liedje met CB. Voor alle mensen die duidelijkheid willen kan ik het volgende samenvatten voor je door elk jaar de topics te volgen:

Begin van het tijdperk...NIET BESTELLEN!
Medio december/januari als er overal voldoende voorraad is...BESTELLEN! Want de prijzen en de aftersales zijn wel degelijk heel goed!

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Plisson schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:18:
[...]

Nou, dat was te verwachten. Denk dat ik maar ga annuleren aangezien Vodafone wel een voorraad heeft. Snap nog steeds niet waarom er zoveel onduidelijkheid is. Je weet toch als bedrijf wat je besteld en wanneer het geleverd wordt?
Nogmaals APPLE is onduidelijk met wat ze wel of niet uitleveren.
Je besteld als bedrijf bij Apple en dan is het de vraag wat er word uitgeleverd :+
Redondo1982 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:43:
Elk jaar is hetzelfde liedje met CB. Voor alle mensen die duidelijkheid willen kan ik het volgende samenvatten voor je door elk jaar de topics te volgen:
Niet alleen CB ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Roos79 op 19-10-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
En nu zijn ze weer lekker laat bij PostNL, die griet stapt voor me huis uit en gaat gewoon weer weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:30
Plisson schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:18:
[...]

Maar wat betaalde je nu bij CB dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
The_Zohan schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:24:
[...]

Maar wat betaalde je nu bij CB dan?
714 i.c.m. VF verlening Red 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:30
Plisson schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:51:
[...]

714 i.c.m. VF verlening Red 2 jaar
wat was het maand bedrag van dat Red abbo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Denk 29E, dat had ik ook alleen nu heb ik hem voor 671 gekregen wegens aanhoudende ellende bij belsimpel.nl als tegemoetkoming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
Donderstraaltje schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:54:
Denk 29E, dat had ik ook alleen nu heb ik hem voor 671 gekregen wegens aanhoudende ellende bij belsimpel.nl als tegemoetkoming.
Dat hebben ze wel mooi geregeld voor je. Ook de 6s+ 128gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Niet online
Plisson schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:58:
[...]

Dat hebben ze wel mooi geregeld voor je. Ook de 6s+ 128gb?
Gegaan voor de 6S non plus 64GB.
De plus is echt te groot voor mijn broekzak en kan ik niet met 1 hand bedienen, en 64GB omdat er geen 32GB model meer is, met 64GB kan ik meer dan zat op kwijt en 16GB is echt veel te weinig.

671 voor het toestel met een een jarig abbo, over 1 jaar verkoop ik hem doodleuk door voor 550 en pak ik een nieuwe terug :)

Overigens ik heb hem nog altijd niet binnen... VF blijft klooien met het verlengen en donderdag verloopt mijn huidige abbo....

[ Voor 10% gewijzigd door Donderstraaltje op 19-10-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Als ik nu een los toestel wil hebben, waar kan ik die dan het beste bestellen? Direct bij apple? 1-3 werkdagen levertijd? Of direct in de winkel? Mm? Of Amac? Woon in roosendaal misschien iemand bekend met waar ze nog voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Amac heeft ook nagenoeg geen voorraad dus ik vermoed of Apple Store of Apple On line denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
13 dagen verder en maar weer eens gsmweb gebel
Deze week, waarschijnlijk eind deze week , maar kon niets beloofd worden - kreeg ik te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikt0r94
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-11-2024
Nou zeg, afgelopen zaterdag bij KPN een nieuw abonnement icm de 6S afgesloten, waarbij zij de claim maakten dat hij op voorraad was en binnen 24 uur bezorgd zou worden. Kort na de orderbevestiging kreeg ik een sms'je met de melding dat hij helemaal niet op voorraad is, en dat ze me wel bericht zullen sturen als 'ie wel op voorraad is. Inmiddels dinsdag en nog niks... Fijne verkopers daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
Afgelopen weekend bij de Apple Store in Amsterdam geweest.

Ze hadden bijna alles op voorraad. Behalve de iPhone 6s+ (64GB en 128GB) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famemonster
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-09 19:35
Het bestellen van de 6S gaat op basis van forecast (voor de leveranciers). Het is dus altijd lastig om te zeggen wanneer een telefoon precies geleverd wordt, omdat iPhones altijd mondjesmaat binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:16
Even een update voor deze topic. Een familielid heeft afgelopen zaterdag zijn abonnement verlengd en daarbij de 6s 64 gb rosé gold besteld en kreeg vanochtend telefoon van de winkel dat het toestel binnen was.

Ik ga zelf deze week of online of zaterdag in de winkel de verlenging regelen. Ik dacht eerst aan de 6s plus 128gb space grey maar neig nu naar de gold-versie. Ik dacht dat het teveel goud was, maar vind de kleur toch wel mooi.

Edit: Weet iemand of het bij Vodafone mogelijk is om online te verlengen/bestellen telefoon maar dat je dan kiest om de telefoon in de winkel op te halen?

[ Voor 50% gewijzigd door martwoutnl op 20-10-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famemonster
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-09 19:35
martwoutnl schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:46:Edit: Weet iemand of het bij Vodafone mogelijk is om online te verlengen/bestellen telefoon maar dat je dan kiest om de telefoon in de winkel op te halen?
Januari vorig jaar werd er door vodafone gezegd dat ze dit mogelijk gingen maken, echter kan ik niks vinden of dit nu al zo is ja of nee.
allo mickw87, dankjewel voor het meedenken. Ik zal me even kort aan je voorstellen. Mijn naam is Aimée en ik werk als Manager Fulfilment binnen Vodafone. We onderzoeken momenteel de mogelijkheden rondom het verbeteren van het bezorgen van pakketten.

Wat betreft het ophalen van je toestel in de winkel heb ik goed nieuws! Dit gaan we in de nabije toekomst mogelijk maken. Ongeacht waar je jouw bestelling plaatst kun je er dan voor kiezen om je toestel op te halen in een van onze Vodafone winkels. Met een beetje geluk kun jij bij jouw volgende bestelling dus al gebruik maken van deze mogelijkheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
Ik heb even een tweet naar Vodafone gestuurd en die combinatie is niet mogelijk. Dus dat wordt toch in de winkel bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Had Studentmobiel nog maar een tweet gestuurd. Lijkt erop dat ze zelf ook gek worden van de weinig leveringen etc.

"De iPhones worden helaas maar mondjesmaat geleverd. Vinden wij ook ontzettend vervelend!!! We zitten er achteraan!"

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:09

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Ik was vanmorgen bij de A-Mac om mijn iPhone 6s 64 GB goud op te halen. Daar nog ff de voorraad besproken. Maar te krijgen echt maar af en toe een paar nieuwe binnen. De leveringen zijn nog niet op pijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikt0r94
Net gebeld met KPN en de volgende levering komt pas weer 29 oktober... :(

Weet iemand hoe het zit met KPN winkelvoorraden?

[ Voor 26% gewijzigd door vikt0r94 op 20-10-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Denk dat niemand een glazen bol heeft viktor O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Famemonster schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:35:
Het bestellen van de 6S gaat op basis van forecast (voor de leveranciers). Het is dus altijd lastig om te zeggen wanneer een telefoon precies geleverd wordt, omdat iPhones altijd mondjesmaat binnenkomen.
Ik denk dat de grootste irritatie zit in het feit dat de winkels ze aanbieden als "op voorraad" of er een leveringsdatum bij zetten waarbij ze zelf dus nog niet eens weten of dat haalbaar is.

Als er gewoon "niet voorradig" of "in bestelling, leverdatum onbekend" bijstaat, worden geen valse verwachtingen geschept.
Bcc heeft bijvoorbeeld geen "niet op voorraad" knop, maar overal staat "5 tot 10 werkdagen" bij. Als je dan na 12 werkdagen nog niets gehoord of ontvangen hebt, voel je je voorgelogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vikt0r94 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:10:
Nou zeg, afgelopen zaterdag bij KPN een nieuw abonnement icm de 6S afgesloten, waarbij zij de claim maakten dat hij op voorraad was en binnen 24 uur bezorgd zou worden. Kort na de orderbevestiging kreeg ik een sms'je met de melding dat hij helemaal niet op voorraad is, en dat ze me wel bericht zullen sturen als 'ie wel op voorraad is. Inmiddels dinsdag en nog niks... Fijne verkopers daar.
Was er ook bijna ingetrapt. Gewoon naar de KPN winkel als je graag KPN wilt. Daar was mijn toestel 6s 64 SG op zaterdag 10 okt gewoon op voorraad. Had m zelfs apart laten leggen. Dit besloten na meerdere mess ups van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn iPhone 6S 64GB voor 749 euro mogen ontvangen van Alternate. (Donderdag besteld)
Direct na het bestellen was de prijs weer een stuk hoger.
Wel mooi dat ze netjes geleverd hebben, ipv annuleren.
TSMC chip voor wat het interessant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Bijzonder dat ze het leveren want had niet gehoeven met ruim 100 euro onder de normale prijs idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikt0r94
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:00:
[...]

Was er ook bijna ingetrapt. Gewoon naar de KPN winkel als je graag KPN wilt. Daar was mijn toestel 6s 64 SG op zaterdag 10 okt gewoon op voorraad. Had m zelfs apart laten leggen. Dit besloten na meerdere mess ups van KPN.
Kom er net vandaan; daar hebben ze ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Niet online
Hier was ik dus niet heel erg blij met VF en schijnbaar zijn ze haast gaan zetten na een flinke klaagzang. de 12e verleden maand (!) vastgelegd, nu us 1 maand + 8 dagen later wordt hij geleverd. Ineens vannacht een mail gekregen dat hij verstuurd is met trackingscode alleen die is nog niet actief. Ben echt benieuwd of het dit keer echt zo is en niet weer een foutje ofzo. Weet niet waar ze de voorraad vandaan hebben ineens maar dat valt nu ff in de categorie *boeiend*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:59

Nitai

Live the life you love.

Donderstraaltje schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:24:
Hier was ik dus niet heel erg blij met VF en schijnbaar zijn ze haast gaan zetten na een flinke klaagzang. de 12e verleden maand (!) vastgelegd, nu us 1 maand + 8 dagen later wordt hij geleverd. Ineens vannacht een mail gekregen dat hij verstuurd is met trackingscode alleen die is nog niet actief. Ben echt benieuwd of het dit keer echt zo is en niet weer een foutje ofzo. Weet niet waar ze de voorraad vandaan hebben ineens maar dat valt nu ff in de categorie *boeiend*.
Zo werkt het wel qua PostNL, trackingscode krijg je direct als verzender, maar daar gaat een nacht overheen voordat de ontvanger het kan tracken. (Stond niet in het standaard verzendmailtje van VF?)

Zelf wacht ik op m'n 6s Plus 128GB SG bij Gsmweb..... nog steeds geen voorraad. Ze hadden het eerst over vorige week vrijdag, inmiddels alweer bijna een week verder.

[ Voor 9% gewijzigd door Nitai op 21-10-2015 11:09 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Niet online
Nitai schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:08:
[...]

Zo werkt het wel qua PostNL, trackingscode krijg je direct als verzender, maar daar gaat een nacht overheen voordat de ontvanger het kan tracken. (Stond niet in het standaard verzendmailtje van VF?)
Juh dat staat er, alleen de directe link werkt niet.
Als ik de code handmatig invoer wel en zie ik dat het hele spulletje onderweg naar Delft is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikt0r94
Ter opvolging van mijn vorige berichten. Ik heb wonderbaarlijk zojuist een SMS ontvangen van KPN om een leveringsafspraak te maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kortenhoef86
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Zojuist de knoop doorgehakt en bij CB een 6S 16GB SG besteld. Foto's en filmpjes kan ik via Wifi altijd (minimaal 3 keer per dag) in de cloud kwijt, dus voor mij volstaat 16GB. Indien de meerprijs minder was geweest, was ik voor 64GB, maar het prijsverschil vind ik teveel voor 48 GB extra. Ook een beetje een principe kwestie :)
Levering morgenochtend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die nog op en T-Mobile 6S 64GB SG van CoolBlue wacht,

Ondanks de warrige melding op de update pagina wordt er vandaag gewoon verzonden.

2 oktober besteld --> Morgen eindelijk in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne komt ook morgen aan volgens de Track & Trace, ook al staat er bij PostNL al de hele dag "Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL". Eindelijk lijkt er wat meer schot te zitten in de zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Is er überhaupt iemand hier die al een toestel (64GB) gekregen heeft van Studentmobiel?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
Gebeld door CB vandaag, vrijdag krijg ik mijn toestel. Had vanochtend bijna m'n order geannuleerd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leauwie
Hier ook gebeld door CB. 3 oktober besteld, overstap naar VF abonnement gaat in 3 november (wat mooi is, had niet verwacht dat dat met de orderdatum gelijk zou lopen, maar eerder met moment goedkeuring nummerbehoud ofzo).

Morgenmiddag levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

CB lijkt inderdaad wat VF toestellen binnen te hebben gekregen waaronder nu dus ook de 6s plus 64GB SG.
De vraag is nu, ga ik voor "groot en lomp" maar met een goede accu, scherm en OS op de camera of ga ik voor "klein maar fijn" en een ws. wat mindere accu en scherm.

Ik had eerst KPN in gedachten maar dit duurt nog wel even als het via CB moet. Momenteel zit ik bij VF waar ik vrij weinig problemen mee heb. Scheelt ook weer gedoe met overstappen.

[ Voor 12% gewijzigd door vhal op 21-10-2015 21:12 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Vhal heb je wel al besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leauwie
Wel bizar hoe die prijzen nu gezakt zijn.
Ik bestelde 3 okt bij CoolBlue: 6s 64GB VF RED 56 euro per maand, 121 euro voor toestel.
Nu exact hetzelfde: 68 euro voor toestel..

Via VF website was dat toen, 3 oktober, 140 euro voor toestel, nu 99 euro. Verder alles exact hetzelfde qua abonnement.

Of ben ik nou gek?

[ Voor 7% gewijzigd door Leauwie op 21-10-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Leauwie schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:51:
Ik bestelde 3 okt bij CoolBlue: 6s 64GB VF RED 56 euro per maand, 121 euro voor toestel.

Via VF website was dat toen, 3 oktober, 140 euro voor toestel, nu 99 euro. Verder alles exact hetzelfde qua abonnement.

Of ben ik nou gek?
Ik vind de prijzen van CB sowieso scherp. Ik heb zelf een Red abo (onbeperkt bellen + 2GB) van Vodafone voor € 9,75 en dat is spotgoedkoop. Echter heb je nu een combi abo bij Coolblue en die zorgt ervoor dat ik eigenlijk maar rond de € 6,50 ga betalen na aftrek toestel die ik altijd los koop ivm mijn goedkoop abo'tje. En dan heb ik nog 3GB ook ipv 2GB. Dus eigenlijk ga ik erop vooruit, maar iets houdt me tegen. Waarschijnlijk dat ik bang ben dat het volgend jaar enorm omhoog gaat en de 6s (plus) die geen grote update heeft ondergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:52
Leauwie schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:51:

Of ben ik nou gek?
80% van de Abbo combo´s krijgen dit verschil ook terug die 40 euro bij vf, alleen de 16gb iphones gaat dat niet op. Even uit mijn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baqsteen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 19:02
Decennia schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:16:
Is er überhaupt iemand hier die al een toestel (64GB) gekregen heeft van Studentmobiel?
Yes, hiero. Op 10 oktober al. (64b silver i.c.m. kpn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Hier is de bestelling bij CB ook goed gegaan, afgelopen zondagmiddag een bestelling ingeschoten, vandaag wordt hij al geleverd.

VF 6S 64GB Silver.... dus óf ik heb ontzettend geluk, óf er is toch best een flinke lading binnen gekomen.... óf de silver is gewoon niet gewild met de pre-orders :)

Had hem in ieder geval nog niet verwacht deze week! Nu nog hopen op een TSMC chip, maar over een paar uur weten we daar ook meer over!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remtronica
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09 16:20
Ik heb 4 oktober gepreordered bij cb 64gb sg. Kreeg gister middag telefoontje. Zal vandaag worden afgeleverd. Krijg gister avond opeens een email dat de iphone niet meer geleverd is omdat er niet meer op voorraad zijn. Begin er klaar mee te worden met cb. De goede service heb ik totaal nog niet ervaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net GSM web gebeld, de levering van de iPhone 6s 64gb is vertraagd. Aankomende week wordt hij waarschijnlijk geleverd, dit betreft elke kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Remtronica schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:09:
Ik heb 4 oktober gepreordered bij cb 64gb sg. Kreeg gister middag telefoontje. Zal vandaag worden afgeleverd. Krijg gister avond opeens een email dat de iphone niet meer geleverd is omdat er niet meer op voorraad zijn. Begin er klaar mee te worden met cb. De goede service heb ik totaal nog niet ervaren!
Bij welk abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Ik heb de mijne ook maar omgezet naar een die wel op voorraad was en krijg hem nu morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:23:
Net GSM web gebeld, de levering van de iPhone 6s 64gb is vertraagd. Aankomende week wordt hij waarschijnlijk geleverd, dit betreft elke kleur.
Kreeg gisteren te horen dat ie of morgen, of begin volgende week gaat komen.

Denk dat als ik eind volgende week de verzend-mail krijg ik zeer blij mag zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
Weet iemand of AMP op tijd levert? Heb het idee dat ze mijn tijdvak niet gaan halen.

Update: Zoals verwacht niet op tijd. Morgen een nieuwe kans.

[ Voor 27% gewijzigd door Plisson op 23-10-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwtjee1
  • Laatst online: 04-10-2022
Nitai schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:08:
[...]

Zelf wacht ik op m'n 6s Plus 128GB SG bij Gsmweb..... nog steeds geen voorraad. Ze hadden het eerst over vorige week vrijdag, inmiddels alweer bijna een week verder.
Ik ben het wachten beu geworden. Eerst zeiden ze afgelopen vrijdag, toen dinsdag en gister gebeld zeggen ze weer dinsdag. Voor 50 euro duurder over het totale bedrag kan ik het gewoon bij Tmobile afsluiten en heb ik hem morgen in huis. Mocht er ooit iets zijn met het toestel dan zit ik liever bij Tmobile dan bij GSMweb. Voor mij nooit meer GSMweb. zie op hun facebook ook niks anders dan negatieve reacties de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 09:09
lauwtjee1 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:15:
[...]

Ik ben het wachten beu geworden. Eerst zeiden ze afgelopen vrijdag, toen dinsdag en gister gebeld zeggen ze weer dinsdag. Voor 50 euro duurder over het totale bedrag kan ik het gewoon bij Tmobile afsluiten en heb ik hem morgen in huis. Mocht er ooit iets zijn met het toestel dan zit ik liever bij Tmobile dan bij GSMweb. Voor mij nooit meer GSMweb. zie op hun facebook ook niks anders dan negatieve reacties de laatste tijd.
Das vaak heh.. Negatieve reacties dat meld je vaker dan positieve reacties.

Maar zoals idd iemand hier al ergens had gezegd in dit topic, loze beloftes zorgt voor enorm veel irritaties.

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Wonderbaarlijk zojuist mail met verzendbevestiging gekregen van gsmweb

Morgen de S spacegrey 64 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kortenhoef86
  • Niet online
Plisson schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:21:
Weet iemand of AMP op tijd levert? Heb het idee dat ze mijn tijdvak niet gaan halen.

Update: Zoals verwacht niet op tijd. Morgen een nieuwe kans.
Bij mij waren ze prima op tijd !
Hopelijk meer succes morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kortenhoef86
  • Niet online
RandyJC schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:35:
[...]

Das vaak heh.. Negatieve reacties dat meld je vaker dan positieve reacties.

Maar zoals idd iemand hier al ergens had gezegd in dit topic, loze beloftes zorgt voor enorm veel irritaties.
Bij deze dan een positieve reactie bij CB, woensdag 13:30 besteld, levering door AMP donderdag 11:15 uur.
Betreft wel 16GB versie van iPhone 6S SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakker2 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:00:
Wonderbaarlijk zojuist mail met verzendbevestiging gekregen van gsmweb

Morgen de S spacegrey 64 :)
Huh dat is apart, ik snap er echt helemaal niets meer van.
Wanneer had je hem trouwens besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivian1989
Mijn vriend zag toevallig dat de rose gold 64gb op voorraad was bij Coolblue. Ik heb even nagedacht en vind het een mooi toestel. Even met ze gebeld en als het goed is wordt hij morgen geleverd. Ik heb ook gevraagd of mijn oorspronkelijke bestelling (64 gb silver) niet deze of volgende week op voorraad kwam, maar de levertijd daarvan stond nog op onbekend.

Gelukkig deden ze niet moeilijk over bestelling aanpassen.

Anyway, ik hoop dat ik straks gebeld wordt voor mijn bezorgafspraak en anders morgen.

[ Voor 6% gewijzigd door vivian1989 op 23-10-2015 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
Zag dat de 64 gb + op voorraad was in de apple store in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:09:
[...]

Huh dat is apart, ik snap er echt helemaal niets meer van.
Wanneer had je hem trouwens besteld?
Op 6 october

Heb nu ook van PostNL de leveringstijden gekregen. Morgen is ie er zeker

Ik heb blijkbaar een beetje mazzel. Had door alle reviews over gsmweb um nog lang niet verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-04-2022
AMP stond ook netjes in het tijdsvlak bij mij aan de deur maar..... Id kaart gegeven aan de koerier deze wil hem inlezen en geeft tot 3 keer een fout... coolblue gebeld en het document nummer en alles klopt wel abonnement verlening bij vodafone is ook goed gekeurd..... Nu maar hopen dat t maandag wel goed komt dan..... leuk stukken goedkoper maar dit gezeur is dan weer een nadeel van via internet bestellen....
kortenhoef86 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:31:
[...]

Bij deze dan een positieve reactie bij CB, woensdag 13:30 besteld, levering door AMP donderdag 11:15 uur.
Betreft wel 16GB versie van iPhone 6S SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:59

Nitai

Live the life you love.

lauwtjee1 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:15:
[...]

Ik heb geannuleerd en bij Typhone besteld voor 50 euro meer. Inmiddels verzonden en mag ik het maandag in ontvangst nemen. Had geen zin om nog langer te wachten daar m'n sim only contract afliep.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
MaxLagerwey schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 11:25:
AMP stond ook netjes in het tijdsvlak bij mij aan de deur maar..... Id kaart gegeven aan de koerier deze wil hem inlezen en geeft tot 3 keer een fout... coolblue gebeld en het document nummer en alles klopt wel abonnement verlening bij vodafone is ook goed gekeurd..... Nu maar hopen dat t maandag wel goed komt dan..... leuk stukken goedkoper maar dit gezeur is dan weer een nadeel van via internet bestellen....

[...]
Scanner kan ook weigeren in een winkel evenals een pinautomaat. Dit zegt dus niets over online aankopen. Is gewoon pure pech!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
Ik heb vandaag zelf mijn abonnement verlengd en de Iphone 6s plus 128 gb gold besteld. Ik moet wel geduld hebben. De telefoon stond in het systeem op lange levertijd (minder op voorraad dan de gewone 6s). Gelukkig werkt de 4s nog dus ik wacht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
martwoutnl schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:42:
Ik heb vandaag zelf mijn abonnement verlengd en de Iphone 6s plus 128 gb gold besteld. Ik moet wel geduld hebben. De telefoon stond in het systeem op lange levertijd (minder op voorraad dan de gewone 6s). Gelukkig werkt de 4s nog dus ik wacht wel.
Wat zie je toch een hoop mensen de overstap maken van ultraklein naar ultragroot. Kan je dit voor mij eens uitleggen? Want het is een behoorlijke stap! Ik ben hier serieus geïnteresseerd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-04-2022
Ja maar sommige mensen kunnen niet makkelijk met dit soort veranderingen omgaan. De iPhone zou vandaag geleverd worden was de afspraak dus dan stel ik mij daarop in. Als de scanner in de winkel het niet doet had ik naar een andere winkel kunnen gaan. Ja dan had ik niet via internet moeten bestellen kan je zeggen. Maar ik kon in de winkel hem niet zo goedkoop verlengen en heb al wat dingen besteld bij coolblue wat wel goed ging.
Redondo1982 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:27:
[...]

Scanner kan ook weigeren in een winkel evenals een pinautomaat. Dit zegt dus niets over online aankopen. Is gewoon pure pech!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
MaxLagerwey schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:55:
Ja maar sommige mensen kunnen niet makkelijk met dit soort veranderingen omgaan. De iPhone zou vandaag geleverd worden was de afspraak dus dan stel ik mij daarop in. Als de scanner in de winkel het niet doet had ik naar een andere winkel kunnen gaan. Ja dan had ik niet via internet moeten bestellen kan je zeggen. Maar ik kon in de winkel hem niet zo goedkoop verlengen en heb al wat dingen besteld bij coolblue wat wel goed ging.

[...]
Het enige wat ik zeg is dat je pech hebt en als dit iets is waardoor je al zo van slag af bent, dan staat je nog een hoop te wachten in je leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Mijn bestelling werd op 21 oktober geleverd.
29 oktober kan ik eindelijk mee aan de slág. Ik kan niet wachten :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
Redondo1982 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:45:
[...]

Wat zie je toch een hoop mensen de overstap maken van ultraklein naar ultragroot. Kan je dit voor mij eens uitleggen? Want het is een behoorlijke stap! Ik ben hier serieus geïnteresseerd in.
Als eerste de stabilisator en verder gewoon mijn gevoel (mooier beeld door de grootte). Ik heb zowel de gewone 6s als de plus in mijn handen gehad bij A-Mac. Het verschil in grootte wende erg snel toen ik hem vasthield. En als meestal je gevoel A zegt, moet ik dat ook volgen. Het is geen broodje die je een week later kan wisselen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
martwoutnl schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 08:39:
[...]

Als eerste de stabilisator en verder gewoon mijn gevoel (mooier beeld door de grootte). Ik heb zowel de gewone 6s als de plus in mijn handen gehad bij A-Mac. Het verschil in grootte wende erg snel toen ik hem vasthield. En als meestal je gevoel A zegt, moet ik dat ook volgen. Het is geen broodje die je een week later kan wisselen. :)
Nouja, dat is het bij mij ook. Mijn gevoel zegt een keer...neem een plus. Maar als ik er één in m'n handen heb denk ik...huge! Waar ga ik dat ding laten? Juist die laatste zin van jou laat me weer twijfelen. Ik ga eerst m'n nieuwe spijkerbroeken maar eens ophalen en daar proberen de 6+ in te krijgen. Lukt dit sowieso niet dan is het een no-go. Ik ga m'n levenswijze niet aanpassen voor een foon. Dan blijf ik lekker bij mijn i6, want ik vind het de upgrade naar 6s niet waard.

Pagina: 1 ... 130 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.