Stock van Dixons en Mycom zekerDennischo schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:49:
Voor de mensen die nog wachten etc. Phonehouse heeft er nog genoeg op voorraad. Via hun website en de winkels. Actuele voorraad is te zien op hun website.
Hij is binnen! De 6S 64GB Zilver, via de AS besteld op 9 Oktober.
Straks eens kijken welke chip erin zit. Zit momenteel nog op werk
Iemand ook "laat" besteld bij KPN? Ik op 8/10, en volgens KPNstatus.com is de verwachte leverdatum de 14e, ik heb echter nog niks gehoord in m'n email en ik zit zonder telefoon...
[ Voor 3% gewijzigd door Bob Popcorn op 13-10-2015 15:18 ]
Kan niet stoppen met ontploffen!
Verwijderd
Helaas bij mij nog 'on hold'. Jammer dat DHL een bedrijfs-'huisnummer' als normaal huisnummer ziet, word dus in de avond de DHL koerier opwachten. Hopelijk belt die aan ipv 'Oh niemand thuis keer weer om'.ZeroCode schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:13:
Hij is binnen! De 6S 64GB Zilver, via de AS besteld op 9 Oktober.
Bij mij ook "on hold" bij DHL. Verwachte leverdatum is hierdoor 1 dag naar achteren geschoven van 13 oktober naar 14 oktober.Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:26:
[...]
Helaas bij mij nog 'on hold'. Jammer dat DHL een bedrijfs-'huisnummer' als normaal huisnummer ziet, word dus in de avond de DHL koerier opwachten. Hopelijk belt die aan ipv 'Oh niemand thuis keer weer om'.
Werkt alles lekker soepel bij de Apple Store, werkt DHL tegen!

Verwijderd
Verwachte levertijd:masterslave schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:28:
[...]
Bij mij ook "on hold" bij DHL. Verwachte leverdatum is hierdoor 1 dag naar achteren geschoven van 13 oktober naar 14 oktober.
Dinsdag, oktober 13, 2015
Voor het einde van de dag
Voor mij nog niet het geval. Hopelijk zullen ze niet om 23:50 eens proberen aan te bellen.
We gaan het zien. Als de beste bezorger wel probeert te bezorgen na 17.00 staat hij voor een dichte poort, ons bedrijf is dan gesloten.
Hopelijk zetten ze mijn 06-nummer op het shipping label, dan kan de man mij bellen en rij ik er even heen.
Hopelijk zetten ze mijn 06-nummer op het shipping label, dan kan de man mij bellen en rij ik er even heen.
Ik heb zelf 3 oktober mijn abbo verlengt, en heb alleen gehoord dat die niet op voorraad is. (6s+ 128gb sg) Welke versie heb je genomen?Bob Popcorn schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:18:
Iemand ook "laat" besteld bij KPN? Ik op 8/10, en volgens KPNstatus.com is de verwachte leverdatum de 14e, ik heb echter nog niks gehoord in m'n email en ik zit zonder telefoon...
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
Gewone 6S goud 64gb, ik geloof dat die plus nog lastiger is te krijgen...Naif0n schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:39:
[...]
Ik heb zelf 3 oktober mijn abbo verlengt, en heb alleen gehoord dat die niet op voorraad is. (6s+ 128gb sg) Welke versie heb je genomen?
Same here, raar. Ik was thuis gebleven hiervoor en zag het vanochtend pas.masterslave schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:28:
[...]
Bij mij ook "on hold" bij DHL. Verwachte leverdatum is hierdoor 1 dag naar achteren geschoven van 13 oktober naar 14 oktober.
http://500px.com/Abd3licious
De status volgens Apple is bij mij anders dan die van DHL.don_appie schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:45:
[...]
Same here, raar. Ik was thuis gebleven hiervoor en zag het vanochtend pas.
Volgens DHL. Einde van de dag vandaag.
Volgens Apple. Morgen
Ik vertrouw die van DHL.
http://www.dhl.nl/nl/express/traceren.html
[ Voor 9% gewijzigd door Sepio op 13-10-2015 16:18 ]
Ook hier bericht gehad van AMP.
Morgen komt mijn 6s plus 64gig space gray.
Hoe nauwkeurig is AMP met de levertijd, ik krijg morgen een tijdvak van 2,5 uur als het goed is.
Ik moet werken maar ben met 15 minuten thuis.
Morgen komt mijn 6s plus 64gig space gray.
Hoe nauwkeurig is AMP met de levertijd, ik krijg morgen een tijdvak van 2,5 uur als het goed is.
Ik moet werken maar ben met 15 minuten thuis.
Mijn status bij DHL is zojuist om 17:50 van "on-hold" naar "zending bij koerier voor aflevering" gegaan.
Verwijderd
Zending bij koerier voor aflevering EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 17:35
Geen mogelijkheid om de auto van de koerier te volgen? Lijkt me wel een leuke toevoeging, maar ook te risky ivm overvallen.
Rustig afwachten wanneer die komt nu.
Geen mogelijkheid om de auto van de koerier te volgen? Lijkt me wel een leuke toevoeging, maar ook te risky ivm overvallen.
Rustig afwachten wanneer die komt nu.
Die van mij is ook bij de koerier, krijg net wel een mailtje van Apple dat de zending vertraagd is
Mijne is binnen sinds deze middag.
Vrijdag besteld bij Apple en de tmsc chip.
6s gold 64
Vrijdag besteld bij Apple en de tmsc chip.
6s gold 64
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Via UPS tracking:
In Transit: On Time
Scheduled Delivery:
Tuesday, 10/13/2015, By End of Day
Als ik kijk op de Apple website:
Status: Onderweg naar klant – Verzending vertraagd
Gesch. levering: 13 oktober 2015
Toch verwacht ik hem niet meer vandaag om eerlijk te zijn 😀
In Transit: On Time
Scheduled Delivery:
Tuesday, 10/13/2015, By End of Day
Als ik kijk op de Apple website:
Status: Onderweg naar klant – Verzending vertraagd
Gesch. levering: 13 oktober 2015
Toch verwacht ik hem niet meer vandaag om eerlijk te zijn 😀
Op de website van apple stond dat de datum was aangepast van 13 in 14 oktober. Bij DHL kreeg ik geen datumwijziging maar stond de status on hold.Sepio schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:18:
[...]
De status volgens Apple is bij mij anders dan die van DHL.
Volgens DHL. Einde van de dag vandaag.
Volgens Apple. Morgen
Ik vertrouw die van DHL.
http://www.dhl.nl/nl/express/traceren.html
Zojuist komt de koerier alsnog mijn iPhone brengen. Letterlijk 10 minuten geleden.
http://500px.com/Abd3licious
Yep, Apple bij mij ook al op 14 oktober gezet.
Maar vanmiddag nog met DHL gebeld, ze rijden sowieso nog tot 21:00 en hij zou vandaag komen, status op die link van DHL is inderdaad: Zending bij koerier voor aflevering
Ik ga er dus ook vanuit dat hij nog komt.
(Bij DHL betekend on hold overdag dus avondlevering, beetje onduidelijk idd)
Maar vanmiddag nog met DHL gebeld, ze rijden sowieso nog tot 21:00 en hij zou vandaag komen, status op die link van DHL is inderdaad: Zending bij koerier voor aflevering
Ik ga er dus ook vanuit dat hij nog komt.
(Bij DHL betekend on hold overdag dus avondlevering, beetje onduidelijk idd)
[ Voor 21% gewijzigd door frank_b op 13-10-2015 19:34 ]
Ik heb vanmiddag ook nog gebeld. Ze zeggen dat de levertijd 1 week na eerste uitlever datum is, maximaal. Dus dat zou betekenen dat we hem deze week nog krijgen kon de meneer aan de telefoon bevestigen. Zo niet, dan hang ik maandag weer aan de lijnBenny schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:15:
[...]
Wat raar dat hij bij jou op verstuurd staat.. Staat bij mij nog gewoon op 'verwerkt'.
Ik ga vandaag bellen, vragen hoe het zit want als ik lees dat anderen hem eerder krijgen terwijl ik sneller was met bestellen dan klopt er iets niet.
PSN: bryanlost
En hier ook binnen
Hij had er nog een flink aantal te doen. Was zeker tot 21:00 bezig.
Hij had er nog een flink aantal te doen. Was zeker tot 21:00 bezig.
[ Voor 63% gewijzigd door frank_b op 13-10-2015 20:16 ]
opgelost
[ Voor 95% gewijzigd door Security op 14-10-2015 06:59 ]
Laten we maar van zaterdag uitgaan danbryanvan schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:54:
[...]
Ik heb vanmiddag ook nog gebeld. Ze zeggen dat de levertijd 1 week na eerste uitlever datum is, maximaal. Dus dat zou betekenen dat we hem deze week nog krijgen kon de meneer aan de telefoon bevestigen. Zo niet, dan hang ik maandag weer aan de lijn.
Er was hier ook iemand die zelfde model had besteld bij vodafone en die heeft hem vandaag gehad. Uitleveren op volgorde van bestellen doen ze dus blijkbaar niet helemaal. Ook KPN en T-Mobile heeft ook al meerdere van 'ons' model verstuurd. Dan moet Vodafone ook voorraad hebben gehad zou je denken.. Maar goed, als ik hem deze week heb is 't prima..
Edit: leverdatum voor de 6s+ 64gb Space Grey staat nu op 19-24 oktober op de vodafone site.. Hmmm

[ Voor 5% gewijzigd door Benny op 13-10-2015 21:23 ]
Na veel gezeik gisteren en 6 keer gebeld te hebben met CB eindelijk mijn iPhone 6S 128GB SG binnen. Ze hadden er echt een zooitje van gemaakt.
Ik had eerst een 6S 64GB besteld (7 okt) maar gisteren om laten zetten naar een 128GB omdat die wel op voorraad was (ongeduldig als ik ben). Ik heb trouwens de N71AP chip, samsung dus.
Ik had eerst een 6S 64GB besteld (7 okt) maar gisteren om laten zetten naar een 128GB omdat die wel op voorraad was (ongeduldig als ik ben). Ik heb trouwens de N71AP chip, samsung dus.
[ Voor 39% gewijzigd door Cyw00d op 14-10-2015 11:12 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Dus omdat je zelf hebt lopen hannessen heeft CB er een zooitje van gemaakt?Cyw00d schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:07:
Na veel gezeik gisteren en 6 keer gebeld te hebben met CB eindelijk mijn iPhone 6S 128GB SG binnen. Ze hadden er echt een zooitje van gemaakt.
Hoeveel moest je uiteindelijk extra betalen voor de upgrade als ik vragen mag?Cyw00d schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:07:
Ik heb mijn order laten omzetten naar een andere telefoon, simple as that...Bob Popcorn schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:15:
[...]
Dus omdat je zelf hebt lopen hannessen heeft CB er een zooitje van gemaakt?![]()
Hun kregen het vervolgens voor elkaar om, halve orders in te schieten, meerdere keren om informatie te vragen die ik al had gegeven, mij in de wacht te zetten en me vervolgens kwijt te raken waardoor ik, terwijl ik in de wacht stond, werd teruggebeld.. en daarnaast waren ze vergeten de overige producten in mijn oude order mee te nemen naar mijn nieuwe order.

Ik ben dit echt totaal niet gewend van ze, normaal ben ik altijd zo te spreken over ze, maar dit was echt slecht...
Edit, @lotfiej: Met abbo, dus ik heb uiteindelijk iets meer dan 100 euro bijbetaald
[ Voor 5% gewijzigd door Cyw00d op 14-10-2015 11:19 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Hoeveel moest je in eerste instantie bij betalen dan? Mij lijkt een upgrade naar 128gb ook niet verkeerd.. De GB's vliegen al bij mijCyw00d schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:18:
[...]
Ik heb mijn order laten omzetten naar een andere telefoon, simple as that...
Hun kregen het vervolgens voor elkaar om, halve orders in te schieten, meerdere keren om informatie te vragen die ik al had gegeven, mij in de wacht te zetten en me vervolgens kwijt te raken waardoor ik, terwijl ik in de wacht stond, werd teruggebeld.. en daarnaast waren ze vergeten de overige producten in mijn oude order mee te nemen naar mijn nieuwe order.![]()
Ik ben dit echt totaal niet gewend van ze, normaal ben ik altijd zo te spreken over ze, maar dit was echt slecht...
Edit, @lotfiej: Met abbo, dus ik heb uiteindelijk iets meer dan 100 euro bijbetaald
Kan me niet voorstellen hoe ik 128GB moet vol krijgen haha, kom van een 16GB 5s dus ben wel gewend zeer efficient met mn ruimte om te gaan 
Nu dus voor de zekerheid maar een 64GB genomen en heb nog zeeen aan ruimte gelukkig ^^
Vraag me af wat je er zoals op hebt staan, gok een behoorlijk lading aan muziek en grote games, klopt dat?
Nu dus voor de zekerheid maar een 64GB genomen en heb nog zeeen aan ruimte gelukkig ^^
Vraag me af wat je er zoals op hebt staan, gok een behoorlijk lading aan muziek en grote games, klopt dat?
[ Voor 19% gewijzigd door PaYnE81 op 14-10-2015 12:00 ]
Op vakantie was mijn telefoon vol ivm muziek en foto's/video's (Ik had de 6 16GB) vandaar dat ik nu groter wilde.
@lotfiej je kunt op coolblue de prijsverschillen zien als je hem zonder abbonement besteld. De 128GB was beperkt op voorraad.
@lotfiej je kunt op coolblue de prijsverschillen zien als je hem zonder abbonement besteld. De 128GB was beperkt op voorraad.
[ Tesla MIG MYP ]
Bestelling bij Vodafone geannuleerd aangezien het nu ineens volgende week zou worden..
Net om de hoek opgehaald bij Phone House. Ze hadden er nog 1 liggen
edit: heb de TSMC chip, nice
voor zover het nou echt wat uitmaakt
edit: heb de TSMC chip, nice
[ Voor 18% gewijzigd door Benny op 14-10-2015 12:43 ]
Verwijderd
Vind het trouwens wel raar dat het systeem op een 16gb telefoon uiteindelijk 5gb in neemt. En op een 64 gb iets van 12gb. Of ligt dat aan mij?
En waar en hoe kan je makkelijk zien welke chip je in je telefoon hebt zitten?
Naar mijn weten zou de gebruikte hoeveelheid voor het OS gelijk moeten zijn hoor. Heb jij beide devices en is het verschillend?Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:28:
Vind het trouwens wel raar dat het systeem op een 16gb telefoon uiteindelijk 5gb in neemt. En op een 64 gb iets van 12gb. Of ligt dat aan mij?
je kunt de versie zien met Lirum info Lite, maar zag het ook al in Geekbench voorbij komen
Mijn iPhone is inmiddels bezorgd door DHL.
DHL heeft geprobeerd om gisteravond de iPhone te leveren, echter bedrijf gesloten dus niet mogelijk.
Hierbij is door DHL geen briefje achter gelaten, dus ik heb vanochtend gebeld met DHL.
De oorzaak ligt inderdaad in het feit dat het adres niet als zakelijk adres is herkend, de medewerkster gaf aan dat er geen bedrijfsnaam in de adressering stond en dat hierdoor het adres als priveadres is herkend. Er is dus geen koppeling met een database met adressen op bedrijventerreinen o.i.d. ze kijken puur naar het veld "bedrijfsnaam" in de adressering.
Als je belt met DHL heb je de keuze om een nieuwe bezorgafspraak in te plannen of om een medewerker te spreken. Kies dan voor de optie medewerker, want anders wordt standaard weer een avondlevering ingepland door DHL en blijf je in een cirkel hangen.
DHL heeft geprobeerd om gisteravond de iPhone te leveren, echter bedrijf gesloten dus niet mogelijk.
Hierbij is door DHL geen briefje achter gelaten, dus ik heb vanochtend gebeld met DHL.
De oorzaak ligt inderdaad in het feit dat het adres niet als zakelijk adres is herkend, de medewerkster gaf aan dat er geen bedrijfsnaam in de adressering stond en dat hierdoor het adres als priveadres is herkend. Er is dus geen koppeling met een database met adressen op bedrijventerreinen o.i.d. ze kijken puur naar het veld "bedrijfsnaam" in de adressering.
Als je belt met DHL heb je de keuze om een nieuwe bezorgafspraak in te plannen of om een medewerker te spreken. Kies dan voor de optie medewerker, want anders wordt standaard weer een avondlevering ingepland door DHL en blijf je in een cirkel hangen.
Eindelijk is de iPhone binnen! Na een paar fuck-ups door PostNL..
Ik ben er zeer tevreden mee, het is mijn eerste witte/silver. Sinds de allereerste iPhone altijd zwart gehad en de witte/silver ziet er toch wel wat luxer uit.
Voor de nieuwsgierige, ik heb een Samsung chip en dat is prima! 6S+ Silver btw. En ja, er zit een screen-protector op de voorkant en een back protector op de achterkant.

Ik ben er zeer tevreden mee, het is mijn eerste witte/silver. Sinds de allereerste iPhone altijd zwart gehad en de witte/silver ziet er toch wel wat luxer uit.

[ Voor 6% gewijzigd door V3g3ta op 14-10-2015 16:13 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Shinies!!! CongratsV3g3ta schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:11:
Eindelijk is de iPhone binnen! Na een paar fuck-ups door PostNL..![]()
Ik ben er zeer tevreden mee, het is mijn eerste witte/silver. Sinds de allereerste iPhone altijd zwart gehad en de witte/silver ziet er toch wel wat luxer uit.Voor de nieuwsgierige, ik heb een Samsung chip en dat is prima! 6S+ Silver btw. En ja, er zit een screen-protector op de voorkant en een back protector op de achterkant.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke screenprotector heb je er op zitten trouwens?
Thnx!PaYnE81 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:58:
[...]
Shinies!!! Congrats
Welke screenprotector heb je er op zitten trouwens?

[ Voor 4% gewijzigd door V3g3ta op 14-10-2015 17:02 ]
Spigen ^^ daar heb ik nog steeds de eerste van op mn iPhone 5s zitten, heel tevreden over. Ben benieuwd wat je er van vind in gebruik.
Hij is simpelweg geweldig! Heel simpel aan te brengen, integenstelling tot sommige anderen. Spigen is ook mijn merk voor cases trouwens, gewoon geweldig spul. Deze 2 heb ik gekocht:

Ze zitten als gegoten en zien er geweldig uit en daarnaast beschermt het perfect.

Ze zitten als gegoten en zien er geweldig uit en daarnaast beschermt het perfect.
Ziet er ook goed uit inderdaad
Ik kon niet echt vinden wat ik zocht qua case dus ben voor the time being maar voor de leren case van Apple zelf gegaan. (
first world problems enzo)
Is deze beetje makkelijk op te brengen dan, aangezien het geen glazenprotector is? Ik wil voor m'n toekomstige iPhone alleen een backprotector plakken en vraag mezelf af welke je het beste kan nemen. Ik kijk niet naar prijs, maar naar best applicable.
I don't have dreams, I have goals!!
Verwijderd
Vandaag langs KPN winkel geweest.
Had de 128gb sp niet op voorraad. Maar zei de beste man, ze zijn online nog voldoende beschikbaar! Zag hij bij zijn directe leverancier op de computer. Dus kan ik hem morgen ophalen? Jazeker! Goed bestel hem dan maar. Thuis toch maar even de bestelstatus gekeken..... En jawel hoor : u bestelling is momenteel niet voorradig. Typisch KPN....
Had de 128gb sp niet op voorraad. Maar zei de beste man, ze zijn online nog voldoende beschikbaar! Zag hij bij zijn directe leverancier op de computer. Dus kan ik hem morgen ophalen? Jazeker! Goed bestel hem dan maar. Thuis toch maar even de bestelstatus gekeken..... En jawel hoor : u bestelling is momenteel niet voorradig. Typisch KPN....
Heeft iemand überhaupt een 6S+ SG ontvangen van Studentmobiel/gsmwijzer i.c.m. een VF abo?
Heb er een besteld op 26 september en enige wat ik zie staan:
Verwacht: Wekelijks beperkte aantallen op voorraad. Verwachte levertijd momenteel 1 tot 2 weken
Verwacht: Wekelijks beperkte aantallen op voorraad. Verwachte levertijd momenteel 1 tot 2 weken
Verwijderd
Wat heeft een backprotector eigenlijk voor nut? Een normale screenprotector is toch niet nodig met het huidige scherm en is de drukgevoeligheid dan nog wel te gebruiken?
Daarnaast heb ik zelf afgelopen jaar met mijn iPhone 5 geen hoesje gehad omdat ze dikwijls kapot gingen of ik het niet fijn vond. Daarnaast ook krassen op de zijkanten gekregen door de hoesjes.
Hoe zit dat met de 6s, zijn daar wel een beetje goede hoesjes voor te verkrijgen? Want vind het zelf meestal niet nodig.
Daarnaast heb ik zelf afgelopen jaar met mijn iPhone 5 geen hoesje gehad omdat ze dikwijls kapot gingen of ik het niet fijn vond. Daarnaast ook krassen op de zijkanten gekregen door de hoesjes.
Hoe zit dat met de 6s, zijn daar wel een beetje goede hoesjes voor te verkrijgen? Want vind het zelf meestal niet nodig.
Via de Apple staat de 6s+ SG 64GB nu op 2-3 weken... 
Dit belooft weinig goeds voor CB waar ik mijn zinnen heb gezet op bovenstaand toestel icm KPN

Dit belooft weinig goeds voor CB waar ik mijn zinnen heb gezet op bovenstaand toestel icm KPN
Ze hebben vandaag een update gegeven op de website, 't is nog steeds deze week. Ik wacht nog wel ff tot zaterdag, ook zo'n gedoe om de boel te annuleren.Benny schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:12:
Bestelling bij Vodafone geannuleerd aangezien het nu ineens volgende week zou worden..
edit: heb de TSMC chip, nicevoor zover het nou echt wat uitmaakt
Nog ff tot februari wachten tot m'n abonnement is afgelopen, daarna losse iPhone 6S kopen i.c.m. simkaartje van het werk.
Die 6S ziet er in ieder geval veelbelovend uit.. erg benieuwd naar het Force Touch verhaal!
Die 6S ziet er in ieder geval veelbelovend uit.. erg benieuwd naar het Force Touch verhaal!
Dat je geen krasjes krijgt op de achterkant misschien?Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:59:
Wat heeft een backprotector eigenlijk voor nut? Een normale screenprotector is toch niet nodig met het huidige scherm en is de drukgevoeligheid dan nog wel te gebruiken?

I don't have dreams, I have goals!!
Net een mailtje van KPN dat ie morgen komt! 6s 64gb goud
Verwijderd
Update, toch KPN gebeld, zat me niet echt lekker. Sorry meneer, foutje in het systeem! U iPhone 6s 128GB SG wordt morgen gewoon bezorgd. Komt alles toch nog goed!Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:31:
Vandaag langs KPN winkel geweest.
Ja, erg gemakkelijk. Gewoon droog, dus geen vloeistof die je moet aanbrengen. Luchtbubbels veeg je er met de sqeegee uit. Mocht je stofdeeltjes zien dan kun je ook die simpel verwijderen. Met een meegeleverde sticker til je de protector simpel op en met een andere sticker haal je het stofdeeltje weg.Redondo1982 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:48:
[...]
Is deze beetje makkelijk op te brengen dan, aangezien het geen glazenprotector is? Ik wil voor m'n toekomstige iPhone alleen een backprotector plakken en vraag mezelf af welke je het beste kan nemen. Ik kijk niet naar prijs, maar naar best applicable.
Je bent niet de enige! Kreeg hem net ook dat die morgen binnenkomt, ik ook weer blijBob Popcorn schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:14:
Net een mailtje van KPN dat ie morgen komt! 6s 64gb goud
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
Verwijderd
Als je niet weet dat het een 6s is zal je ook niks merken van de Force Touch, als je echt hard gaat drukken op het scherm alsof je door het scherm heen wilt drukken dan pas zie je het werken. Voegt weinig tot niks toe, vooral omdat als je eenmaal Force Touch gebruikt dat je dan allang de applicatie open kon hebben staan, misschien leuk voor nieuwe gebruikers, die zullen nog geen oude manieren weten en het Force Touch dus eerder gebruiken omdat hun niet beter gewend zijn.Ronzz schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:24:
Nog ff tot februari wachten tot m'n abonnement is afgelopen, daarna losse iPhone 6S kopen i.c.m. simkaartje van het werk.
Moet nog even een indeling bedenken wanneer Force Touch makkelijk te gebruiken is.
Daarnaast al een paar keer gehad dat ik even me telefoon wilde checken en door de Touch ID niet eens meer op me beginscherm kwam maar gelijk door naar alle applicaties ging.
Een backprotector is gewoon om krassen te voorkomen. Je ziet hem trouwens niet eens zitten. In mijn geval heb ik er ook een case overheen, dus eigenlijk overbodig, maar ach, hij zat erbij.Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:59:
Krassen op de zijkant met de hoesjes die ik gebruik komen er niet, het is TPU en Silicone. En zacht spul krast niet.
Over touchID met een screenprotector, het werkt uiteraard gewoon.
Annuleren is letterlijk 1 klikbryanvan schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:00:
[...]
Ze hebben vandaag een update gegeven op de website, 't is nog steeds deze week. Ik wacht nog wel ff tot zaterdag, ook zo'n gedoe om de boel te annuleren.
Wegens vakantie afleveradres om laten zetten naar mijn schoonouders,
21/10 levering maar pas na 1 november kan ik mijn iPhone ophalen.
Nog even geduld dus....
21/10 levering maar pas na 1 november kan ik mijn iPhone ophalen.
Nog even geduld dus....
Gisteren heb ik bij de T-Mobile shop mijn 6S Plus 64GB Space Grey kunnen ophalenProVine schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:21:
[...]
Ik ook, zelfde model en kleur. Besteld op 4 oktober rond 11:00.
ziet er naar uit dat T-mobile dus een flinke voorraad binnen heeft gekregen :-)
Dat is vast een prijsfoutje aangezien de 16GB dat al kostVerwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:26:
De 64GB kost bij alternate nu 749...
Zie dat alle modellen daar veel te goedkoop zijn, benieuwd hoe dat uit gaat pakken haha
Edit:
ff een mailtje gestuurd om te vragen of die prijzen geen fout zijn
[ Voor 11% gewijzigd door PaYnE81 op 15-10-2015 09:35 ]
Verwijderd
Ja dat sowiesoPaYnE81 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:30:
[...]
Dat is vast een prijsfoutje aangezien de 16GB dat al kost
Zie dat alle modellen daar veel te goedkoop zijn, benieuwd hoe dat uit gaat pakken haha
Twijfel om te bestellen.
Creditcard verzekerd maar tot 250.
Als die prijzen kloppen weet ik ook nog wel wat mensen die naar de winkel rennen denk ik hahaVerwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:35:
[...]
Ja dat sowieso
Twijfel om te bestellen.
Creditcard verzekerd maar tot 250.
In principe zal er altijd zoiets staan als druk en zet fouten voorbehouden, dus onaannemelijke prijzen vallen daarmee buiten de boot. Echter is de vraag of dit een onaannemelijke prijs is aangezien de modellen dit vorige jaar koste ^^
Je mag overigens altijd de koop ontbinden binnen 14 dagen op basis van de wet koop of afstand, maar dan moet je hem dus niet in gebruik nemen
de 6, niet de 6sVerwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:26:
De 64GB kost bij alternate nu 749...
nee de 6s kijk maar op de site
edit:
Overbodige link, was een prijsfout ^^
[ Voor 65% gewijzigd door PaYnE81 op 15-10-2015 09:49 ]
awwww! jammer, maar goed foutje dus
Bij mij staat de zelfde melding. Ik heb mijn bestelling alleen mas op 6 oktober geplaatst.HC_N.ick schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:37:
Heeft iemand überhaupt een 6S+ SG ontvangen van Studentmobiel/gsmwijzer i.c.m. een VF abo?
Nog even geduld hebben ben ik bang

Ik snap Coolblue echt niet meer. Dinsdag zeggen ze: de nieuwe levering komt vrijdag. Woensdag zeggen ze: de nieuwe levering komt donderdag, maar is niet zo groot. Vandaag zeggen ze: we verwachten morgen een levering. Ik krijg hier zo ontzettend veel jeuk van!
Dat had ik dus ook, daarom had ik mijn bestelling om laten zetten naar een toestel die ze wel op voorraad hadden, de 128gb versie ipv de 64gb. Mijn geduld was namelijk op, ik kan best geduldig zijn, maar niet met informatie die telkens verandert.vivian1989 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:44:
Ik snap Coolblue echt niet meer. Dinsdag zeggen ze: de nieuwe levering komt vrijdag. Woensdag zeggen ze: de nieuwe levering komt donderdag, maar is niet zo groot. Vandaag zeggen ze: we verwachten morgen een levering. Ik krijg hier zo ontzettend veel jeuk van!
Ik hoop voor je dat hij snel komt!
[ Tesla MIG MYP ]
Dank je! Ik heb gewoon het geld niet om er 100 euro bovenop te doen, en betwijfel dat ze nu nog altijd die 128gb toestellen op voorraad hebben. Als een andere kleur zou helpen, zou ik SG of goud nog overwegen, maar dan houdt het ook op.
En het wachten is nu misschien 1 - 2 weken, maar om nu daarom nu 1 tot 2 jaar tegen een andere kleur telefoon aan te kijken of meer te gaan betalen gaat me te ver.
Sowieso: ik vind 16gb te weinig als je nog een beetje leuk foto's wil kunnen maken en muziek luisteren, eigenlijk zou Apple de 32GB als instap model moeten aanbieden. Maar dat doen ze niet, want dan verkoopt de 64GB veel slechter. En het helpt ook niet mee voor Apple music. Vandaar dat er nu een enorme vraag op de 64GB toestellen is.
En het wachten is nu misschien 1 - 2 weken, maar om nu daarom nu 1 tot 2 jaar tegen een andere kleur telefoon aan te kijken of meer te gaan betalen gaat me te ver.
Sowieso: ik vind 16gb te weinig als je nog een beetje leuk foto's wil kunnen maken en muziek luisteren, eigenlijk zou Apple de 32GB als instap model moeten aanbieden. Maar dat doen ze niet, want dan verkoopt de 64GB veel slechter. En het helpt ook niet mee voor Apple music. Vandaar dat er nu een enorme vraag op de 64GB toestellen is.
[ Voor 12% gewijzigd door vivian1989 op 15-10-2015 11:54 . Reden: Toevoeging ]
Ik denk dat Apple gewoon onduidelijk is en dat CB enkel doorgeeft wat ze horen van applevivian1989 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:44:
Snap dat CB graag mensen informeert, maar je kunt beter niets zeggen dan iets zeggen dat niet klopt, dat irriteert uiteindelijk minder dan loze beloftes denk ik
Dit.PaYnE81 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:38:
Snap dat CB graag mensen informeert, maar je kunt beter niets zeggen dan iets zeggen dat niet klopt, dat irriteert uiteindelijk minder dan loze beloftes denk ik
Als ze zich nou aan hun eigen woord houden:
Het liefst zouden we je precies vertellen wanneer je voor de brievenbus kunt gaan liggen, maar we willen je niet blij maken met een dode mus. Daarom blijven we voorzichtig met voorspellingen.
Hadden ze het op vrijdag laten staan dan had dat hier al flink in ergernis gescheeld.
Je zou kunnen zeggen dat CB-HQ vol zit met dode mussen als je het hebt over de 6s...
Maar ja, het is nagenoeg de enige die een beetje redelijke maandbedragen heeft icm KPN.
Maar ja, het is nagenoeg de enige die een beetje redelijke maandbedragen heeft icm KPN.
Ze mogen wat mij betreft wat specifieker zijn. We hebben 24 verschillende modellen. Losse toestellen en toestellen met provider.
Zelf heb ik i.c.m. Vodafone besteld. Volgens de Vodafone website is de plus versie op voorraad. Apple website zegt weer 2-3 weken.
Geen idee hoe het allemaal werkt, maar het lijkt mij logisch zolang Apple zelf geen voorraden heeft dat de rest ook niks zal krijgen?
Apple -> Vodafone -> Coolblue?
Het is toch niet zo dat CB niet weet wat ze binnen krijgen?
Zelf heb ik i.c.m. Vodafone besteld. Volgens de Vodafone website is de plus versie op voorraad. Apple website zegt weer 2-3 weken.
Geen idee hoe het allemaal werkt, maar het lijkt mij logisch zolang Apple zelf geen voorraden heeft dat de rest ook niks zal krijgen?
Ik heb sterk het gevoel dat die voorraden verdeeld worden en dat ze daarom niet weten hoeveel ze er precies krijgen en/of ze weten wat ze binnen krijgen in totaal maar het in verschillende delen gebeurdPlisson schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:35:
Ze mogen wat mij betreft wat specifieker zijn. We hebben 24 verschillende modellen. Losse toestellen en toestellen met provider.
Gisteren, stipt 16.00 (verwachte levering tussen 16.00 en 18.00) stonden AMP voor de deur. Bizar dat mensen die op 5 oktober hebben besteld niks hebben, en ik hem binnen 48 uur in huis heb...JeroenGans schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:28:
[...]
Bizar. Zojuist gebeld door CB. Morgenochtend komen ze 'm brengen. iPhone 6S 64Gb SG met een Vodafone contract.
Overigens. Toestellen zijn niet gesimlocked oid. Ik kan morgen gewoon met mijn Tmobile simmetje bellen in het nieuwe toestel volgens CB. Mochten mensen daar nog twijfeld over hebben.
Komt volgens mij omdat je vodafone hebt gekozenJeroenGans schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:18:
[...]
Gisteren, stipt 16.00 (verwachte levering tussen 16.00 en 18.00) stonden AMP voor de deur. Bizar dat mensen die op 5 oktober hebben besteld niks hebben, en ik hem binnen 48 uur in huis heb...
Vandaag weer een mail ontvangen dat mijn toestel weer vertraagd is... 64GB Silver i.c.m. Vodafone...HC_N.ick schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:37:
[ Voor 26% gewijzigd door Decennia op 15-10-2015 16:23 ]
Gegroet!
Haha en dan blijkt nu;vivian1989 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:44:
Goed nieuws, de levering van vandaag is zojuist binnen gekomen, de gelukkigen kunnen dus een email of sms verwachten binnen een aantal uur. Nog meer goed nieuws: We krijgen morgen ook een aantal toestellen binnen, we hopen zoveel mogelijk pre-orders uit te kunnen leveren deze week. Bedankt voor jullie geduld!
Coolblue heeft toch wel weer iPhones binnen gekregen
Dat is super nieuws! Duimen maar.
Welk toestel heb jij besteld? Als ik gebeld zou worden moet jij hem zeker krijgen, mijn bestelling is van 4 oktober in de namiddag.
Welk toestel heb jij besteld? Als ik gebeld zou worden moet jij hem zeker krijgen, mijn bestelling is van 4 oktober in de namiddag.
Nee dat hoeft niet dat is afhankelijk van je modelvivian1989 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:11:
Dat is super nieuws! Duimen maar.
Wat vervelend dat er nog zoveel Tweakers wachten op hun toestel. Terwijl ze 'm toch vroeg gepreorderd hebben, zelfs 2 oktober komt nog voorbij. Het leek vorige week allemaal zo vlot te gaan na de eerste (KPN) levering van CB op zaterdag.
Ik mag dus blijkbaar van geluk spreken dat ik mijn 6s op zaterdag binnen kreeg vorige week.
Ik duim mee voor de nog wachtende!
Hoop dat jullie 'm snel mogen ontvangen.
Ik mag dus blijkbaar van geluk spreken dat ik mijn 6s op zaterdag binnen kreeg vorige week.
Ik duim mee voor de nog wachtende!
Hoop dat jullie 'm snel mogen ontvangen.
Ik verwacht de mijne (6s plus 64GB SG) ook nog deze week binnen te krijgen van vodafone... (verlenging). Dat zeggen ze in ieder geval wel
, geduld raakt beetje op nu iedereen dat ding binnen krijgt!
Bij belsimpel.nl, besteld de 12de vorige maand, wacht ik ook nog steeds.
Ze hadden er een voor mij apart gelegd en omdat Vodafone loopt te klooien met verlengingen (wacht al 1,5 week op groen licht!) hebben ze de mijne uitgeleverd en moet ik op een nieuwe levering wachten.
Snap niet waarom het mis gaat en andere vrienden die tegelijkertijd besteld hebben daar hem nu al wel hebben, ook in combinatie met Vodafone.
Gewoon balen, mijn iPhone lag klaar en kon al die tijd niet uitgeleverd worden. Wel hebben ze mij 42 euro teruggegeven om de nieuwe prijs te matchen als goedmaker, dat is het enige lichtpuntje.
Ze hadden er een voor mij apart gelegd en omdat Vodafone loopt te klooien met verlengingen (wacht al 1,5 week op groen licht!) hebben ze de mijne uitgeleverd en moet ik op een nieuwe levering wachten.
Snap niet waarom het mis gaat en andere vrienden die tegelijkertijd besteld hebben daar hem nu al wel hebben, ook in combinatie met Vodafone.
Gewoon balen, mijn iPhone lag klaar en kon al die tijd niet uitgeleverd worden. Wel hebben ze mij 42 euro teruggegeven om de nieuwe prijs te matchen als goedmaker, dat is het enige lichtpuntje.
Idd. Losse iPhone 6S (SG) 64GB hier. Tot op heden nog niks gehoord, dus ik verwacht vanavond ook geen e-mail helaas. Ik baal wel een beetje, want als ik hem bij AS had besteld, had ik hem allang gehad.Roos79 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:27:
[...]
Nee dat hoeft niet dat is afhankelijk van je model
Ik bedoelde zopas ook meer: als je precies het zelfde type hebt. Maar als de kleur of het aantal gb anders is (of icm Vodafone of Tmobile) dan zegt dat niks idd. Ik ben ook nog niet gebeld, maar in theorie zou het nog tot 22:00 kunnen. Een paar dagen terug zei de klantenservice dat ze tot middernacht mensen konden bellen, maar toen ik doorvroeg gaven ze aan dat het meestal tot 22:00 was.
Al ga ik er vanuit dat hier op zijn vroegst morgen de telefoon gaat.
Al ga ik er vanuit dat hier op zijn vroegst morgen de telefoon gaat.
Waarom heb je dat dan niet gedaan?Phuuz schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:17:
[...]
Idd. Losse iPhone 6S (SG) 64GB hier. Tot op heden nog niks gehoord, dus ik verwacht vanavond ook geen e-mail helaas. Ik baal wel een beetje, want als ik hem bij AS had besteld, had ik hem allang gehad.
Heb op 2 oktober een order geplaatst voor 6s plus 64gb SG bij Vodafone 1 jaar verlenging. Later zag ik dat Coolblue op hetzelfde abonnement ruim 120 euro goedkoper was. Order bij Vodafone geannuleerd en nieuwe order aangemaakt bij CB. 6S plus 64gb SG is echter erg lastig qua levering op dit moment. Ineens zag ik vanavond dat de zilveren versie even op voorraad verscheen op site van Coolblue. Aangezien ik al twijfelde tussen SG en Zilver even een appje eraan gewaagd. Bleek de laatste zilveren te zijn die ze hadden en die komt nu morgen mijn kant op. Top service bij CB!!
Mijn 6S Plus 64GB SG is inmiddels onderweg (vodafone.nl verlenging). Vodafone heeft zich dus aan zijn woord gehouden.
Morgen tussen 11:00 en 13:00 is die er
.
Morgen tussen 11:00 en 13:00 is die er
Helaas gister inderdaad geen nieuws gehad hier.
Maar: om 10:00 meldde Coolblue dat er vandaag weer zendingen binnenkomen. Dus hopelijk zijn die er rond 16:00 uiterlijk, en komt er vanavond goed nieuws voor alle mensen die op CB zitten te wachten.
Maar: om 10:00 meldde Coolblue dat er vandaag weer zendingen binnenkomen. Dus hopelijk zijn die er rond 16:00 uiterlijk, en komt er vanavond goed nieuws voor alle mensen die op CB zitten te wachten.
Iemand een 6s plus 64 GB SG besteld bij een Vodafone winkel en al bericht gehad dat hij klaar ligt? Of andere info?
Ik ben spuit 1011, aangenaam!
Net gebeld met GSMweb, hij zei dat er vandaag nog een levering kwam en dan zouden ze maandag verzonden worden. Hoop dat hij de waarheid spreekt.
En ik en anderen hebben mazzel gehad als je die 64gb met verlenging bij tmobile hebt genomen en 108euro moest bijbetalen. Hij zei dat het een foutje was geweest op de site. Het kost nu namelijk 166 euro voor het toestel.
En ik en anderen hebben mazzel gehad als je die 64gb met verlenging bij tmobile hebt genomen en 108euro moest bijbetalen. Hij zei dat het een foutje was geweest op de site. Het kost nu namelijk 166 euro voor het toestel.
Gisteren bij de KPN shop een 6s SG 64GB besteld (via cashback €90,- korting). Net de melding binnen dat hij vandaag wordt verzonden.
Ik heb vandaag mijn bestelling bij A-Mac geannuleerd en mijn aanbetaling terugontvangen. Ik wil toch mijn Vodafone-abonnement omzetten (kan per eind oktober) en als ik dan de Iphone 6s plus 128gb erbij bestel, scheelt het € 400 (inclusief btw die ik terug kan vragen). Daar wil ik best wat langer voor wachten. De dame bij Vodafone vertelde wel dat de plus-versie minder veel binnenkomt dus wat langere tijd vergt.
Vanmiddag besloten om voor een 6s Plus 64GB SG te gaan. Bol.com had 'm nog in voorraad, dus direct besteld en hij wordt morgen al bij me bezorgd. Zag wel dat ik net op tijd was, nu is hij al niet meer direct verkrijgbaar bij Bol.com
Dat direct verkrijgbaar zegt niks.
Dat stond er gister ook toen ik bestelde, maar hij lag vanmorgen al op mijn werk.
bol.com is goed bezig.
Dat stond er gister ook toen ik bestelde, maar hij lag vanmorgen al op mijn werk.
bol.com is goed bezig.
[ Voor 10% gewijzigd door Bartsmash op 16-10-2015 16:18 ]
Hoe kom je aan deze info als ik vragen mag?bryanvan schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:02:
Mijn 6S Plus 64GB SG is inmiddels onderweg (vodafone.nl verlenging). Vodafone heeft zich dus aan zijn woord gehouden.
Morgen tussen 11:00 en 13:00 is die er.
Telefonisch, SMS gehad of al direct een T&T code?
Heb namelijk ook zo'n toestel in bestelling staan bij ze.
Dit topic is gesloten.