| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Verwijderd
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik totaal geen last heb van het langwerpige scherm, wat er inderdaad op het eerste gezicht een beetje vreemd uitziet. Ik heb daarnaast totaal geen last van het kleinere formaat tov de grote schermen van de Samsungs etc. Ik kom zelf van een S2 af met een 4.3" scherm, wat ik toen al erg groot vond, en voor mij is het dan ook een bevestiging dat ik een groter scherm helemaal niet nodig heb. Een handelbaar formaat (lees: geen koelkasten met schermen van 5-6") heeft voor mij veel meer waarde.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:50:
[...]
Grappig, ik zit met precies hetzelfde. Mijn Galaxy S3 is echter niet echt kapot, maar vertoont wel kuren (dagelijks random opnieuw opstarten, vastlopen, etc.). Ik kan vanaf vandaag mijn abonnement verlengen en dan mag ik dus een nieuw toestel. Ook al een paar weken getwijfeld of ik nu de 5s neem, of nog een tijdje wacht tot de 6 er is. Ik denk dat ik het laatste doe, vooral nu er een aantal sites (geruchten) melden dat een 4,7" mogelijk al in juni op de markt komt.
Vind zelf een wat groter scherm wel een pre. M'n vriendin heeft de 5s en ik vind vooral de verhouding van het scherm (heel langwerpig) niet ideaal. Wat mij betreft het wachten wellicht wel waard, zeker als een grotere versie al een paar maanden eerder dan gebruikelijk (september) komt.
Trouwens, als ik jou was zou ik niet hopen op een release in juni. Minimaal een half jaar wachten, lijkt me wat reëeler.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2014 11:28 ]
Verwijderd
Heb een merkwaardig probleem met m´n 5S. Af en toe kan ik de rechter kant van mn beeldscherm ´indrukken´ waarbij je een klikgeluidje hoor. Ik zet hierbij totaal geen kracht, het is al hoorbaar tijdens het scrollen. Het vreemde is dat ik het af en toe hoor. Als voorbeeld, het viel me net weer op, toen ben ik dit gaan typen en op dit moment heeft ie er geen last meer van. Overdag niet heel storend, met een rumoerige omgeving valt het nauwelijks op, maar wanneer het stil is hoor ik het wel. Ga er binnenkort maar een afspraak voor maken bij de Apple store. Ik vind mezelf geen zeurpiet maar vindt dit nog wel dermate storend dat ik er werk van wil maken.
Meer mensen die deze klacht delen?
Ik ben juist super blij met dit compacte formaat!! zeker zakelijk gezien, makkelijk mee te nemen, geen enorme kubus meer in je broekzak of in je jasje, veel handzamer, nee ik hoef geen huge samsung meer!Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:19:
[...]
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik totaal geen last heb van het langwerpige scherm, wat er inderdaad op het eerste gezicht een beetje vreemd uitziet. Ik heb daarnaast totaal geen last van het kleinere formaat tov de grote schermen van de Samsungs etc. Ik kom zelf van een S2 af met een 4.3" scherm, wat ik toen al erg groot vond, en voor mij is het dan ook een bevestiging dat ik een groter scherm helemaal niet nodig heb. Een handelbaar formaat (lees: geen koelkasten met schermen van 5-6") heeft voor mij veel meer waarde.
Trouwens, als ik jou was zou ik niet hopen op een release in juni. Minimaal een half jaar wachten, lijkt me wat reëeler.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zie een paar pagina's terug. Ik heb dit ook gehad en bij mij ook zelf opgelost.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:20:
Even kijken of ik de enige ben.
Heb een merkwaardig probleem met m´n 5S. Af en toe kan ik de rechter kant van mn beeldscherm ´indrukken´ waarbij je een klikgeluidje hoor. Ik zet hierbij totaal geen kracht, het is al hoorbaar tijdens het scrollen. Het vreemde is dat ik het af en toe hoor. Als voorbeeld, het viel me net weer op, toen ben ik dit gaan typen en op dit moment heeft ie er geen last meer van. Overdag niet heel storend, met een rumoerige omgeving valt het nauwelijks op, maar wanneer het stil is hoor ik het wel. Ga er binnenkort maar een afspraak voor maken bij de Apple store. Ik vind mezelf geen zeurpiet maar vindt dit nog wel dermate storend dat ik er werk van wil maken.
Meer mensen die deze klacht delen?
BillSpaarbank in "[iPhone 5s] Ervaringen en Discussie"
[ Voor 4% gewijzigd door BillSpaarbank op 17-04-2014 09:48 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Bij mij werkt het in ieder geval. Ik heb al een tijd geen klikkend scherm meer gehad.
Ik ben nieuw hier en heb sinds 3 dagen een Iphone 5s.
Ik kom van Blackberry 9700 en daarna een HTC one X. Ik moet zeggen; wat een verademing!
Wat mij direct opviel is het scherm. Perfect ook in zonlicht!(Dit was zelfs in de hoogste stand op mijn HTC niet eens haalbaar)
Het meeste waar ik aan moest wennen was de home-knop, daar drukte ik heel vaak op terwijl ik via de knoppen bovenin het scherm terug kon.
De snelheid van het open en sluiten is toch wel andere koek dan Android zo soepel!
Alleen de animaties zijn aardig traag waardoor ik vaak op het scherm aan het tikken ben voor de animatie stopt. (volgends mij is dit in 7.1 minder geworden?)
al met al een goede ervaring!
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nope, je kan overigens wel je afdruk verbeterenJumpman schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:20:
Sinds twee maande heb ik een iPhone 5 s, nu lijkt het wel of hij na +/- een maand mijn vingerafdruk vergeet. De iPhone wil niet meer unlocken op de afdruk, als ik deze dan opnieuw laat inlezen, dan gaat het weer drie weken tot een maand goed lijkt het. Meer mensen hier last van?
Ik denk overigens dat je last hebt van "AuthenTec Fade": http://appleinsider.com/a...ity-of-iphone-5s-touch-id
Volgens het artikel schijnt er een software fix voor te komen vanuit Apple.
Dit zijn nog twee tips om het voorlopig een heel stuk te verbeteren:
1. http://wccftech.com/improve-iphone-5s-fingerprint-accuracy/
2. Verbeteren van huidige vinger:
- Settings | Touch ID & Passcode
- In dat scherm, gebruik je duim of vinger
- Wacht totdat de betreffende duim / vinger grijs oplicht
- Rinse and Repeat (oftewel, gewoon weer je vinger / duim op de sensor plaatsen)
Het helpt ook om tussen elke scan je vinger / duim iets te verschuiven.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
1 op 100x ofzo logt hij mijn vinger niet.
hij zegt ook niet dat je vinger niet correct is of hij toont niet 'opnieuw' hij doet gewoon niets... (enkel code werkt)
Sluit je hem weer en probeer je opnieuw lukt dat.
ps. wat ik heb is als je belt, dat je de andere persoon heel stil hoort, ik moet hem haast altijd op luidspreker zetten, je komt dit op internet ook tegen maar geen idee wat te doen.
Verwijderd
Verwijderd
Nee maar als ik bij contact kijk en ik ga naar Google Maps, kom ik midden in een woonwijk van Zoetermeer uitVerwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:32:
Heeft iemand hier ervaring met het kopen van een iphone 5s bij f-mobile.nl. volgens pricewatch de goedkoopste. iphone met wit en goud voor 570 euro.
Mijn boefje is liev!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:32:
Heeft iemand hier ervaring met het kopen van een iphone 5s bij f-mobile.nl. volgens pricewatch de goedkoopste. iphone met wit en goud voor 570 euro.
Zoek voor de gein maar eens op Google naar GSM-PRO, waar f-mobile deel van uit maakt. Ik denk dat de eerste resultaten boekdelen spreken en het woord oplichting valt regelmatig in combinatie met deze firmaCopyright © 2013 f-mobile | All Rights Reserved | f-mobile is de handelsmerk van GSM-PRO
En voor wat betreft een iPhone met wit en goud, check je mail, de mijne mag weg en is slechts drie weken oud met volledige garantie
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Ik weet er het fijne niet van, maar is dat geen andere naam (PRO-GSM)?Han schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:59:
[...]
[...]
Zoek voor de gein maar eens op Google naar GSM-PRO, waar f-mobile deel van uit maakt. Ik denk dat de eerste resultaten boekdelen spreken en het woord oplichting valt regelmatig in combinatie met deze firma
En voor wat betreft een iPhone met wit en goud, check je mail, de mijne mag weg en is slechts drie weken oud met volledige garantie
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
En niet te vergeten dat apps zoals Facebook, GPS apps, media players en geluidsapps toch gewoon op de achtergrond mogen draaien. Kortom: tegenwoordig alles. En dat zelfs met Background Refresh uit.RnB schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:35:
[...]
Je geeft een link uit 2011...![]()
Inmiddels hebben we iOS 7, waar Background refresh on default aanstaat. Dat heeft dus wel degelijk een impact op je accutijd of op de snelheid van je device (alhoewel een 5s nog altijd snel blijft bij vele apps open hebben en de accutijd niet drastisch minder zal worden, maar toch).
Probeer het maar eens met Shazam, Facebook, Flitsmeister, Google Maps etc.
Ik blijf dus gewoon alles afsluiten. Het is namelijk ook niet zo dat ik elke 5 minuten check, dus hij hoeft ook niet elke 5 minuten alles op te starten (als je 3x per dag Google Maps start is dat echt niet zwaarder dan het laten draaien).
[ Voor 19% gewijzigd door Pyrone89 op 19-04-2014 21:50 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Als je 5S aan het einde van de dag op 38% staat, verbruikt hij dus 62% per dag.Nitai schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 23:03:
Ik heb op m'n zakelijke iPhone 5c geen Facebook en Whatsapp staan. Wel push mail (Exchange). Dat ding houdt het met normaal gebruik (agenda, mail, bellen, internetten, zowel WiFi als 4G, met Bluetooth aan) gewoon bijna 2 dagen vol. Mijn 5S red het net tot aan de avond (38%). Ik geloofde nooit zo in de verhalen dat Facebook en Whatsapp je accu drainen, maar ik was echt verbaasd.
Je geeft aan dat de 5C bijna 2 dagen meegaat, dus laten we zeggen 52% per dag.
Dat houdt dus in dat apps als Facebook en WhatsApp 10% voor hun rekening nemen. Dat lijkt me best logisch als je ziet dat deze apps je telefoon meerdere malen per uur/dag je telefoon 'wakker maakt'.
...less is more
Ik heb gisterenavond Whatsapp en Facebook verwijderd van m'n 5s. Kijken of dat effect heeft.
Als ik weer aan het werk ben dan zal ik na een full charge beiden tot 10% laten lopen en de battery info bekijken.
[ Voor 28% gewijzigd door StrongArmLance op 20-04-2014 14:17 ]
Dat hele batterijverhaal is inderdaad app-related. Wil je dat het langer mee gaat dan moet je zo'n appje installeren die enkel eens in de 10 minuten even internetverbinding maakt. Dat scheelt altijd een berg, zeker wifi-only.
Nee oke, maar daarnaast? Ik lees nog altijd van die verhaaltjes over lag, virussen etc. ik heb vroeger altijd iPods gejailbreakt en daar nooit problemen mee gehad, is dat nu anders?Nitai schreef op zondag 20 april 2014 @ 18:19:
Jailbreak is software matig, een restore en je jailbreak is weg. Ik zou mij er geen zorgen over maken qua verzekering.
Je bent wel kwetsbaarder voor virussen.StrongArmLance schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:13:
[...]
Nee oke, maar daarnaast? Ik lees nog altijd van die verhaaltjes over lag, virussen etc. ik heb vroeger altijd iPods gejailbreakt en daar nooit problemen mee gehad, is dat nu anders?
Laatst was er nog 1 ontdekt: http://www.idownloadblog.com/2014/04/18/unflod/
Die stuurde de gegevens van je Apple Account door naar Chinese servers. Dit virus kon je krijgen door repo's waar pirated tweaks op staan te installeren.
Lag heb ik geen verder geen last van.
Ah super, dus het is vooral gewoon goed oppassen met wat je download net als op je pc?larsiey schreef op woensdag 23 april 2014 @ 15:40:
[...]
Je bent wel kwetsbaarder voor virussen.
Laatst was er nog 1 ontdekt: http://www.idownloadblog.com/2014/04/18/unflod/
Die stuurde de gegevens van je Apple Account door naar Chinese servers. Dit virus kon je krijgen door repo's waar pirated tweaks op staan te installeren.
Lag heb ik geen verder geen last van.
Zo is dat.StrongArmLance schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:23:
[...]
Ah super, dus het is vooral gewoon goed oppassen met wat je download net als op je pc?
Dit is ook één van de eerste virussen waar ik vanaf weet voor de iPhone, dit komt namelijk niet erg vaak voor of niet bekend.
Als je op google kijkt lees ik bij sommige van die goedkope shops dat er soms refurbished of reeds gebruikte iPhones bij zitten en dat wil ik natuurlijk niet.
Ik heb Telecomlink bekeken, 565 euro is een heel scherpe prijs, en de reacties die ik gevonden heb zijn goed.Is er iemand hier die uit ervaring kan zeggen of deze shop betrouwbaar is of is dit weer zo'n "too good to be true" gevalletje?
Ben wel benieuwd of er goede ervaringen met die shop zijn. Ik vraag me dan ook gelijk af hoe ze dan aan zo'n prijs kunnen komen.
Of het zijn "buitenlandse" modellen uit bijvoorbeeld Polen, gebeurd ook regelmatigbotech schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:52:
Ik wil een iPhone 5s 16gb gold kopen. Als ik nu de pricewatch check zie je toch grote prijsverschillen tussen bepaalde shops en dan vraag ik me af hoe kan dat? Pakken die dure shops dan zoveel winst of zijn die goedkope shops niet zo eerlijk bezig?
Als je op google kijkt lees ik bij sommige van die goedkope shops dat er soms refurbished of reeds gebruikte iPhones bij zitten en dat wil ik natuurlijk niet.
Ik heb Telecomlink bekeken, 565 euro is een heel scherpe prijs, en de reacties die ik gevonden heb zijn goed.Is er iemand hier die uit ervaring kan zeggen of deze shop betrouwbaar is of is dit weer zo'n "too good to be true" gevalletje?
Het kan dus best wat schelen, maar als het te mooi is om waar te zijn....dan is dat meestal ook zo
Nu nog even kijken hoe ik het toestel moet jailbreaken...
Die prijzen zijn gewoon echt hoor. Surf maar eens rond. Er zijn verschillende winkels in Duitsland, Frankrijk en de UK die allen de iPhone 5s (unlocked) aanbieden voor prijzen tussen 560 en 600 eur. Het zou kunnen dat dit Poolse modellen zijn. Maar dat maakt niet uit. Je kan altijd hier je garantie claimen wanneer dit nodig moest zijn.martinusz schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:08:
[...]
Of het zijn "buitenlandse" modellen uit bijvoorbeeld Polen, gebeurd ook regelmatig![]()
Het kan dus best wat schelen, maar als het te mooi is om waar te zijn....dan is dat meestal ook zo
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
is dat dan een officiële Apple adapter?Hammetje schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 14:20:
Telecomlink levert inderdaad buitenlandse modellen. Mjn 5s komt daar ook vandaan. Is een model uit de UK. Ze leveren er wel netjes een Nederlandse adapter bij.
Kijk ook eens bij Saturn, daar kan je een iPhone 5s kopen voor €595 in de webshop. Of als je liever in een winkel koopt kan dat ook natuurlijk, dat heb ik ook gedaan. Let er dan alleen wel op dat het kan zijn dat de prijs in de winkel wel €699 is, net als bij Apple zelf. Wanneer je aangeeft dat ze hem in de webshop aanbieden voor €595, dan krijg je hem ook voor die prijs mee (ik spreek uit ervaring, ik heb zelf vorige week een iphone 5s gehaald bij Saturn voor die prijs
Dat gaat over de iPhone 5. Het schijnt dat de powerbutton daarvan te makkelijk kapot gaat. Heeft niks te maken met het rammelen van het knopje, anders zou bijna iedereen zijn telefoon wel op kunnen sturen.RobV schreef op zondag 27 april 2014 @ 08:21:
Ik herinner me een topic over rammelende aan/uit knopjes. Kennelijk ernstig genoeg voor Apple om een wereldwijde terugroepactie te starten: http://dailygadgetry.com/...-faulty-power-button/3515
Ik heb het niet specifiek over deze prijs, maar als iets veel goedkoper zou zijn, stel een 5s voor 400 euro bijvoorbeeldkdhoe schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 12:30:
[...]
Die prijzen zijn gewoon echt hoor. Surf maar eens rond. Er zijn verschillende winkels in Duitsland, Frankrijk en de UK die allen de iPhone 5s (unlocked) aanbieden voor prijzen tussen 560 en 600 eur. Het zou kunnen dat dit Poolse modellen zijn. Maar dat maakt niet uit. Je kan altijd hier je garantie claimen wanneer dit nodig moest zijn.
Ik denk inderdaad dat ik 'm daar ga kopen. Is zoals je zegt ook nog een mooie prijs en ik denk niet da Saturn zich bezig houd met bv "poolse" of refurbished modellen.dnbo schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 23:39:
@botech
Kijk ook eens bij Saturn, daar kan je een iPhone 5s kopen voor €595 in de webshop. Of als je liever in een winkel koopt kan dat ook natuurlijk, dat heb ik ook gedaan. Let er dan alleen wel op dat het kan zijn dat de prijs in de winkel wel €699 is, net als bij Apple zelf. Wanneer je aangeeft dat ze hem in de webshop aanbieden voor €595, dan krijg je hem ook voor die prijs mee (ik spreek uit ervaring, ik heb zelf vorige week een iphone 5s gehaald bij Saturn voor die prijsscheelt toch mooi €100 met Apple zelf)
Ja daar komen ze ook een paar jaar later meeiAdema schreef op zondag 27 april 2014 @ 08:46:
[...]
Dat gaat over de iPhone 5. Het schijnt dat de powerbutton daarvan te makkelijk kapot gaat. Heeft niks te maken met het rammelen van het knopje, anders zou bijna iedereen zijn telefoon wel op kunnen sturen.

Mijn boefje is liev!
en sinsdien gaat ie niet meer aan.... is hier een oplossing voor en zijn er meerdere die hier last van hebben
Mag ik vragen waar je dat gedaan hebt? Ik heb een witte 5 met 2kleine pitjes naast de home button. Ik wil graag een zwarte 5s 16gb nieuw.Knamix schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 22:11:
Ik kan mezelf nu ook een trotse 5S bezitter noemen! Toestel geruild voor mijn oude iphone 5 met krassen + 50 euro.... Kon ik natuurlijk niet laten liggen
Nu nog even kijken hoe ik het toestel moet jailbreaken...
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Dat snap ik ook wel... maar dit hoort volgens mij niet + heb dit bij mijn vorige iphone 5's ook niet gehad.SpoekGTi schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:41:
Harvey, het is een capitatief scherm geen resistief, lijkt me dus geen groot probleem
Het kan zijn dat je scherm een beetje loszit. Dat gekraak werd steeds erger bij mij, zodat ik het ook hoorde als ik tapte op het scherm.Knamix schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:28:
Als ik op het scherm wat druk uit oefen (midden op het beeldscherm) hoor ik zachtjes gekraak binnen in... Is dit een productie fout of? Het is niet heel duidelijk want je moet er wel je oor op 10cm afstand houden
De Apple store zal hem of direct omruilen of eerst het scherm opnieuw vastdraaien (was bij mij iig geen oplossing en werd daarna heel snel slechter).
Mijn boefje is liev!
als je tegen de 700-800 euro heb betaald (Toen hij uitkwam) voor een toestel waar een scherm wat losjes in zit.. jaaJB schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:30:
Das toch geen functioneel verlies. Wat een gezeur hier om een los zittend scherm
Ik heb het geluk dat ik gewoon geruild heb maar voor andere kan het frustrerend zijn dat het toestel niet hoort zoals het hoort te zijn.
Maar als jij daar gelukkig mee ben heb ik niks gezegd. Iedereen zijn eigen mening
[ Voor 30% gewijzigd door Knamix op 06-05-2014 10:35 ]
Mijn opmerking was cynisch omdat ik om dezelfde reden terug ga vanwege de powerbutton. Schijnbaar is het allemaal normaal en moeten we niet zeuren bij een "budget-topper" zoals de 5SKnamix schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:32:
[...]
als je tegen de 700 euro heb betaald voor een toestel waar een scherm wat losjes in zit.. jaa
Ik heb het geluk dat ik gewoon geruild heb maar voor andere kan het frustrerend zijn dat het toestel niet hoort zoals het hoort te zijn.
Maar als jij daar gelukkig mee ben heb ik niks gezegd. Iedereen zijn eigen mening

Mijn boefje is liev!
Je leest hier voornamelijk de minder goeie ervaringen. Mee eens dat dit ook in een los staand topic kan, zie ook de links naar topics hier beneden.Martinspire schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:42:
Toch vind ik het wel storend dat het vooral zaken zijn waarvoor men terug gaat naar de winkel. Ik bedoel: prima dat je daarheen gaat maar ik vind het niet noemenswaardig voor dit topic. Ja er zijn problemen, maar daar heb je garantie voor. Ik lees hier echter maar weinig echte ervaringen en dat is gewoon jammer.
Wat me gewoon opvalt is dat de bouwkwaliteit stukken minder is imho. Dit begon al bij de 5 met afbladerende lak. Verder draait iOS 7 ook nog steeds niet optimaal door trage animaties (om maar te zwijgen over de iPads waar het af en toe gewoonweg stottert). Wat is dan wel noemenswaardig voor dit topic?
Als je de allerduurste telefoon koopt dan mag je ook kwaliteit verwachten, maar dat wordt hier vaak afgedaan met zeuren cq. aanstellen.
[ Voor 7% gewijzigd door JB op 06-05-2014 10:49 ]
Mijn boefje is liev!
Beter kon ik het niet zeggenJB schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:47:
[...]
Je leest hier voornamelijk de minder goeie ervaringen. Mee eens dat dit ook in een los staand topic kan, zie ook de links naar topics hier beneden.
Wat me gewoon opvalt is dat de bouwkwaliteit stukken minder is imho. Dit begon al bij de 5 met afbladerende lak. Verder draait iOS 7 ook nog steeds niet optimaal door trage animaties (om maar te zwijgen over de iPads waar het af en toe gewoonweg stottert). Wat is dan wel noemenswaardig voor dit topic?
Als je de allerduurste telefoon koopt dan mag je ook kwaliteit verwachten, maar dat wordt hier vaak afgedaan met zeuren cq. aanstellen.
Ik wacht wel totdat mijn 1 jaar Apple garantie bijna op is, dan ga ik wel een afspraak maken.
Voor een toestel dat toen het duurst was mag je wel verwachten dat alles netjes op orde is..
[ Voor 3% gewijzigd door Knamix op 06-05-2014 13:31 ]
Op zich natuurlijk allemaal prima geregeld door Apple, maar dit soort problemen had ik met de oude generatie toestellen niet...
Ik begrijp dat je dan een "remanufactured" versie ontvangt??B2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:09:
Zojuist mijn derde iPhone 5s ontvangen binnen een jaar tijd. De eerste had een loslatend scherm in een van de hoeken, netjes door Apple vervangen. Na ongeveer een maand viel het scherm hiervan uit. Telefoon deed het nog wel, maar geen beeld. Nu hopelijk met dit exemplaar wat meer geluk.
Op zich natuurlijk allemaal prima geregeld door Apple, maar dit soort problemen had ik met de oude generatie toestellen niet...
Jup inclusief rammelende powerbuttonmohawk0618 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:46:
[...]
Ik begrijp dat je dan een "remanufactured" versie ontvangt??
Mijn boefje is liev!
Kun je dat dan niet voelen? Het lijkt me dat een putje anders voelt dan lijmachtige resten. Immers lijm lijkt me eerder uitstekenKaiseRRuby schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:26:
Ik heb opeens twee 'putjes' in mijn scherm. Het lijkt echt net alsof er stukje van het scherm af zijn, ze zijn relatief klein maar ik baal er heel erg van. Ik kan er ook niet goed achter komen of het putjes zijn of een soort lijmachtige substantie. Iemand een idee hoe je het scherm erg goed kunt reinigen?
Maar voor het scherm reinigen zou ik gewoon een microvezel doekje gebruiken met wat water. Daarmee moet alles ervan komen (al het vuil tenminste
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Volgens mij zijn het inderdaad putjes, daar baal ik erg van. Toch vreemd dat er zomaar stukjes uit het glas kunnen 'vallen'?Hoedje schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 00:01:
[...]
Kun je dat dan niet voelen? Het lijkt me dat een putje anders voelt dan lijmachtige resten. Immers lijm lijkt me eerder uitsteken
Maar voor het scherm reinigen zou ik gewoon een microvezel doekje gebruiken met wat water. Daarmee moet alles ervan komen (al het vuil tenminste).
Ik heb gisteren mijn toestel opgehaald in Amsterdam, zij moesten deze vanuit USA importeren omdat ik toen deze uit New York had gekocht.
Het lijkt supernieuw en geen enkel issue.
Met welke letter begint je serienummer?mohawk0618 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:11:
[...]
Ik heb gisteren mijn toestel opgehaald in Amsterdam, zij moesten deze vanuit USA importeren omdat ik toen deze uit New York had gekocht.
Het lijkt supernieuw en geen enkel issue.
Mijn boefje is liev!
Herkenbaar! 4x mijn iPhone 5 (binnen 6 maanden) laten vervangen, toen maar eens wat harder geklaagd over de genante kwaliteit van de iPhone 5 en nu een iPhone 5s gekregen. Kijken hoe lang deze het houdt...B2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:09:
Zojuist mijn derde iPhone 5s ontvangen binnen een jaar tijd. De eerste had een loslatend scherm in een van de hoeken, netjes door Apple vervangen. Na ongeveer een maand viel het scherm hiervan uit. Telefoon deed het nog wel, maar geen beeld. Nu hopelijk met dit exemplaar wat meer geluk.
Hopelijk langer dan die van jou
Serienr begint met een F. Maar ik had al gelezen dat vanaf iphone 5 niet meer te herkennen is etc.
tenzij je vermoed dat het een oude(re) batch toestellen bevat?
De verpakkingen zijn geseald, maar voor deze prijs moet er denk ik een addertje onder het gras zitten?
Heb pasgeleden een toestel aan hen verkocht en daar een nette prijs voor gekregen. Er werd ook netjes om een ID-kaart gevraagd, dus ik ga er vanuit dat de ingekochte/verkochte toestellen gewoon eerlijk zijn.
Heb een maandje terug een Samsung Galaxy S4 gekocht, maar daar enorme spijt van, omdat ik sinds vorige week kennis heb mogen maken met iOS. (ik heb een iPad Air aangeschaft) Ik kan nu weer een leuk inruilbedrag ontvangen voor de Galaxy S4 bij aanschaf van de iPhone 5S.
IN hoeverre ben jij voorbereid om die winkeleigenaar te vertrouwen? Meestal is er niks mee aan de hond hoor, en de garantie loopt soepel via Apple. Als het doosje volledig gesealed is, vraag of ze hem open kunnen maken voor je in de winkel. Neem wel een kleur die jij leuk vindt anders is het ook niet leuk voor meneer.F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 03:16:
Ik kan bij een lokale telefoonwinkel (geen keten maar een klein zelfstandig winkeltje), een iPhone 5S (ze hebben alle kleuren) voor 499 euro kopen.
De verpakkingen zijn geseald, maar voor deze prijs moet er denk ik een addertje onder het gras zitten?
Heb pasgeleden een toestel aan hen verkocht en daar een nette prijs voor gekregen. Er werd ook netjes om een ID-kaart gevraagd, dus ik ga er vanuit dat de ingekochte/verkochte toestellen gewoon eerlijk zijn.
Heb een maandje terug een Samsung Galaxy S4 gekocht, maar daar enorme spijt van, omdat ik sinds vorige week kennis heb mogen maken met iOS. (ik heb een iPad Air aangeschaft) Ik kan nu weer een leuk inruilbedrag ontvangen voor de Galaxy S4 bij aanschaf van de iPhone 5S.
Ik zou graag terug naar android gaan. Daar heb ik de mogelijkheid om zelf dingen in te stellen. Bij deze telefoon is alles voor gekauwd en beperkt. En ook nog eens op een slechte manier. Gewoon een simpel bestand uit mn dropbox downloaden is er al niet bij. De toggles zijn voor gekauwd, waarom staat flight mode er wel maar mobiele data niet?
Ja, hij is snel, maar ik kan geen goede vergelijking maken: mijn vorige telefoon was een galaxy ace.
Zo. Dit voor nu. Er was meer maar dat vul ik later wel aan.
De ergernissen die je aanhaalt zijn echt de standaard ergernissen van non-Apple mensen.
Is niet erg, maar ik ben daarom benieuwd naar de downgrade van een mythische status naar crap.
En waar ik zelf met de templates die ik maak probeer te denken vanuit de eindgebruiker, mis ik dat juist bij mijn iphone... Misschien ligt het aan welke behoefte je hebt (hoeveel vrijheid wil je hebben?) maar bij mij schiet dat tekort.
Graag je mening over een dikke maand. Ik weet zeker dat je er heel anders over denkt. Je hebt nu een echte telefoon. Eentje die niet zoveel kan qua eigen maken als Android, maar eentje die slim werkt, stabiel draait en niet voelt als plastic met een display.arjoderoon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:59:
Crap zal het heus niet zijn. Alleen mijn verwachtingen waren hoog (te hoog?) gespannen door verhalen van mensen om me heen: nu zou ik een echte telefoon hebben...
En waar ik zelf met de templates die ik maak probeer te denken vanuit de eindgebruiker, mis ik dat juist bij mijn iphone... Misschien ligt het aan welke behoefte je hebt (hoeveel vrijheid wil je hebben?) maar bij mij schiet dat tekort.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Laat maar, er zijn genoeg discussies gevoerd over Android vs iOS.THE_BASE schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:31:
[...]
Graag je mening over een dikke maand. Ik weet zeker dat je er heel anders over denkt. Je hebt nu een echte telefoon. Eentje die niet zoveel kan qua eigen maken als Android, maar eentje die slim werkt, stabiel draait en niet voelt als plastic met een display.
[ Voor 47% gewijzigd door DwightKSchrute op 15-05-2014 08:40 ]
Op het vlak van customisation waren je verwachtingen dan vermoedelijk te hoog, en het is op dat vlak inderdaad een grote stap van Android naar iOS.arjoderoon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:59:
Crap zal het heus niet zijn. Alleen mijn verwachtingen waren hoog (te hoog?) gespannen door verhalen van mensen om me heen: nu zou ik een echte telefoon hebben...
Geef het wat tijd, dan zal je merken dat de stabiliteit van het OS in het algemeen beter zal zijn, en dat bepaalde zaken intuïtiver aanvoelen. Maar veel hangt af van het gebruik, en voor sommige mensen is Android dan simpelweg een betere "fit".
disclaimer: ik gebruik privé iOS, maar ondersteun als sysadmin een hele resem Android toestellen voor mijn werkgever. En er valt veel te zeggen voor beide OS-en!
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
ik heb hem al een dikke maand...THE_BASE schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:31:
[...]
Graag je mening over een dikke maand. Ik weet zeker dat je er heel anders over denkt. Je hebt nu een echte telefoon. Eentje die niet zoveel kan qua eigen maken als Android, maar eentje die slim werkt, stabiel draait en niet voelt als plastic met een display.
ik vind het een mooi apparaat om te zien hoor, daar niet van, en de foto's zijn mooi, dat is zeker een plus. Ik kan zelf geen echte benchmark maken zoals gezegd omdat mijn vorige telefoon zo'n beetje uit het stenen tijdperk was. Die draaide echter een Cyanogen mod custom rom waarop zo'n beetje ieder detail naar eigen wens in te stellen was. De dingen die ik noemde zijn echter wel mijn grootste ergernissen. dat punt over het downloaden van een bestand uit mijn dropbox had te maken met het op mijn iphone krijgen van mijn eigen ringtone.
Daarvoor moet ik speciaal mijn computer aanzetten, de ringtone in iTunes importeren en vervolgens via iTunes naar mijn telefoon overzetten. Sorry, maar waarom moet dat zo omslachtig?
En, wat ik helaas een heel groot gemis vindt (maar wat de custom roms van android over het algemeen ook niet hebben): ik mis swype... heel erg... Dat is de enige app waarvoor ik tot op heden bereid ben geld neer te leggen.
Ik heb er al diverse malen om gesmeekt bij nuance mobility (om vooral de app via de eigen site middels PayPal beschikbaar te maken) maar helaas nog zonder resultaat.
En ook voor de iphone is dit dus nog niet beschikbaar. Jammer!
en laat ik het zo zeggen: dat met die toggles begreep ik, had de iOS eerst helemaal niet en dat is met iOS 6 (of 7?) toegevoegd. Klopt dat? Vanuit dat punt begrijp ik niet dat als je toch zo'n onderdeel kopieert, dat je dan het niet gewoon 'goed' (vanuit mijn N=1 mening) integreerd. Want waarom wel buttons voor flight mode, voor bluetooth (die kan ik nog enigszins begrijpen), voor een maantje (waar is die voor?) en voor het aan/uit zetten van automatisch roteren, maar het aan/uitzetten van mobiele data moet je apart voor naar het instellingen menu.
Of mijn hersenen zijn gewoon vreemd, maar juist de toggles van wifi / mobiele data gebruik ik. de rest is overbodig...
Maar goed, ik weet dat Apple niet de fabrikant is die als doel heeft de gebruiker zoveel mogelijk keuze/flexibiliteit biedt. Dat hoeft ook niet. Ik snap alleen de 'voorgekauwde' keuzes van apple niet.
[ Voor 71% gewijzigd door DeRooney op 15-05-2014 12:01 ]
Ah, ik snap het al. De iPhone had een mythische status voordat je m daadwerkelijk in bezit had.arjoderoon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:59:
Het kan heel goed dat iOS niks voor je is, iedereen zijn ding.
inderdaad... ik had altijd een iPod, en toen riep ik al: wanneer komen ze met een telefoon met iPod geintegreerd, dus de iphone. toen kwam die en was deze uiteraard financieel onbereikbaar. En nu, x jaren later, is mijn werkgever zo lief geweest me een iphone 5s tot mijn beschikking te stellen.RnB schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:50:
[...]
Ah, ik snap het al. De iPhone had een mythische status voordat je m daadwerkelijk in bezit had.
Het kan heel goed dat iOS niks voor je is, iedereen zijn ding.
Mijn collega had al verwacht dat ik dagen alleen maar met die iphone zou zitten te spelen, maar helaas.
Uit mijn review blijkt wel dat mijn algemene gevoel nog niet dat walhalla gevoel is wat vooraf verwacht was. Dat kan... :-)
Ik gok overigens dat een standaard samsung s4 mini (wat de andere keuze mogelijkheid was die mijn werkgever boodt) evengoed niet de flexibiliteit biedt die een custom rom wel biedt...
Dat halve maantje is de "Do not disturb" toggle.arjoderoon schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:48:
[...]
en laat ik het zo zeggen: dat met die toggles begreep ik, had de iOS eerst helemaal niet en dat is met iOS 6 (of 7?) toegevoegd. Klopt dat? Vanuit dat punt begrijp ik niet dat als je toch zo'n onderdeel kopieert, dat je dan het niet gewoon 'goed' (vanuit mijn N=1 mening) integreerd. Want waarom wel buttons voor flight mode, voor bluetooth (die kan ik nog enigszins begrijpen), voor een maantje (waar is die voor?) en voor het aan/uit zetten van automatisch roteren, maar het aan/uitzetten van mobiele data moet je apart voor naar het instellingen menu.
De punten die je aanhaalt zijn inderdaad begrijpelijk, ik mis persoonlijk nl. de 3G toggle in het control center. Bij Android (en ook in de Samsung-touchwiz-interface) zitten dat soort zaken er wél in, en kunnen ze aangepast worden.
Ik vermoed dat Apple wil vermijden dat gebruikers en een rommeltje van maken en daarna het toestel/software de schuld daarvan geven. Ergens is het jammer dat hierdoor ineens alle gebruikers die functionaliteit moeten missen.
Ik ken persoonlijk een aantal gebruikers die Android maar niks vinden omdat ze zaken aanpassen en nadien niet meer weten wat ze gedaan hebben...
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
ik kan nog een hele lijst dingen produceren waar ik niet blij mee ben bij de 5s maar goed, dan wordt het zo'n klaagzang.
voor mijn eigen bijdrage van 50,- voor de 5s heb ik een prima telefoon. En je moet wat te wensen over houden :-)
het control center is waar die 'toggles' zitten denk ik?Dat halve maantje is de "Do not disturb" toggle.
De punten die je aanhaalt zijn inderdaad begrijpelijk, ik mis persoonlijk nl. de 3G toggle in het control center. Bij Android (en ook in de Samsung-touchwiz-interface) zitten dat soort zaken er wél in, en kunnen ze aangepast worden.
overigens vind ik die plek ook niet logisch. Doordat het onderin zit, heb ik vaak een reactie die ik niet wil. Ik wil het control center tevoorschijn hebben maar vaak zitten er andere actie knoppen op die plek waar er een app geopend wordt of iets dergelijks..
[ Voor 34% gewijzigd door DeRooney op 15-05-2014 13:01 ]
Ik denk dat het ook wennen is. Je geeft aan dat je de telefoon een maand hebt, maar je hebt moeite om van de onderkant van het scherm naar boven te vegenarjoderoon schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:00:
het control center is waar die 'toggles' zitten denk ik?
overigens vind ik die plek ook niet logisch. Doordat het onderin zit, heb ik vaak een reactie die ik niet wil. Ik wil het control center tevoorschijn hebben maar vaak zitten er andere actie knoppen op die plek waar er een app geopend wordt of iets dergelijks..
Je overige punten kan ik me trouwens wel in vinden, met name een ander toetsenbord lijkt me leuk.
Ik loop nu alweer een jaar met een iPhone rond en nu wil ik (denk ik) toch weer een android, om lekker mee aan te kloten.
Hiervoor heb ik juist ruim een jaar met verschillende android toestellen rondgelopen en werd ik er zo gek van dat ik ongeveer alles 'moest' aanpassen om het voor mij geschikt te maken dat ik echt behoefte had aan het gemak van iOS.
Het niet kunnen aanpassen zorgt er ook voor dat je op een gegeven moment je ook minder zorgen maakt over dat soort kleine dingen. Op mijn android toestellen paste ik elk icoontje zelf aan, eigenlijk misschien zonde van mn tijd
Het 'hij doet het gewoon altijd'-gevoel bij iOS is voor mij reden om mijn interne 'ik wil weer aankloten'-stemmetje toch maar weer te negeren
Ik zit hier nu net in dit draadje te kijken omdat ik overweeg van Android weer over te stappen op iPhone.... Ik bestempel dat stemmetje als gadgetjeuk of keuzestress. Ik heb me er bij neergelegd dat ik altijd wat anders wil dan ik heb. Het is overduidelijk een luxe probleem.Smobbo schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:58:
[...]
Het niet kunnen aanpassen zorgt er ook voor dat je op een gegeven moment je ook minder zorgen maakt over dat soort kleine dingen. Op mijn android toestellen paste ik elk icoontje zelf aan, eigenlijk misschien zonde van mn tijd.
Het 'hij doet het gewoon altijd'-gevoel bij iOS is voor mij reden om mijn interne 'ik wil weer aankloten'-stemmetje toch maar weer te negeren.
[ Voor 3% gewijzigd door coenox op 15-05-2014 14:12 ]
dat sowieso.Het is overduidelijk een luxe probleem.
het zijn in principe ook kleine dingen maar wel kleine dingen die ik veel gebruik. en misschien is de irritatiefactor op die dingen groot omdat het vanuit mijn eigen perspectief niet anders dan logisch is om het te doen zoals ik bedacht heb (ja, het eerste begin van grootheidswaanzin is er).Het niet kunnen aanpassen zorgt er ook voor dat je op een gegeven moment je ook minder zorgen maakt over dat soort kleine dingen. Op mijn android toestellen paste ik elk icoontje zelf aan, eigenlijk misschien zonde van mn tijd.
Het 'hij doet het gewoon altijd'-gevoel bij iOS is voor mij reden om mijn interne 'ik wil weer aankloten'-stemmetje toch maar weer te negeren.
Ik hoef niet alles aan te passen. Wat dat betreft ben ik blij met iOS. Maar gewoon een simpele manier om iets simpels als je eigen ringtone erop te kunnen zetten moet volgens mij gewoon mogelijk zijn. Net als welke 'toggles' er door apple in het control center gezet zijn.
Qua omhoog vegen: ik ga kijken of het went...
En ergens vind ik het ook wel leuk om wat aan te klooien en zo nu en dan eens een andere ROM te flashen. Daarom heb ik mijn Gio ook nog lekker. Bij iedere rom mankeert wel wat en dan heb je weer een reden om te klagen en weer een andere rom te proberen.. Mijn bezigheidstherapie
Ow, en ik wil wel 1 zwaar positief punt aandragen: bij de apple appstore wordt ik niet verplicht om een credit card te hebben om apps aan te kunnen schaffen!
dat is bij de Google Play store en bij Amazon Apps wel het geval. En dat weiger ik pertinent :-) (ik heb geeneens een credit card :-))
[ Voor 9% gewijzigd door DeRooney op 15-05-2014 15:07 ]
Heb nu zo'n 3 maanden een 5s en mijn ergernissen worden alleen maar ergerTHE_BASE schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:31:
[...]
Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady
en de vingerscan gebruik ik niet
Verwijderd
Tja, ik kan ook echt niet werken met iOS 7. Ik kreeg laatst een 4s, maar het was het gewoon niet. Waarom kan ik geen MP3 versturen via Whatsapp op iOS? Waarom bestaat dat grafprogramma van een iTunes nog steeds? iPhones zijn gewoon niets voor mij, en misschien ook niet voor jou. Met MIUI ( aangepaste versie van Android) op mijn Xiaomi kan ik dan weer perfect overweg. Is gewoon persoonlijke voorkeur denk ik, iPhones hebben onder mijn kennissenkring inderdaad wel de mythische status wat er hier gezegd werd.tilburgs82 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:43:
[...]
Heb nu zo'n 3 maanden een 5s en mijn ergernissen worden alleen maar erger
Toen ik nog een 3g had was ik daar wel helemaal tevreden mee, maar toen had ik er ook wat minder verstand van en gebruikte ik het ding veel simpeler. En toen liep iOS ook nog wat voor op Android, maar dat is nu ook over.
Heb je nog een oude Android liggen? Zet er eens MIUI op. Ik weet dat ik een beetje klink als een Xiaomi-fanboy, maar MIUI combineert het beste van Android en iOS. Misschien bevalt het je wel: het werkt gewoon, maar is ook aanpasbaar als je dat wilt.Smobbo schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:58:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2014 19:56 ]
Idem als een bestandje uit je Dropbox willen sturen: zij willen perse dat je een link maakt, maar ik wil gewoon alleen het bestand meesturen in een email. Ik wil helemaal geen link openstellen (die ik vervolgens ook niet moet vergeten te verwijderen, anders kan men continue bij het bestand)
Beetje late reactie maar daar lijkt het wel op ja. Je krijgt in ieder geval geen origineel doosje e.d.mohawk0618 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:46:
[...]
Ik begrijp dat je dan een "remanufactured" versie ontvangt??
De integratie van apps in iOS is ook enorm beperkt. Bestanden delen via whatsapp en uploaden naar dropbox bijvoorbeeld. Dat kan niet eenvoudig door meerdere bestanden te selecteren en dan via 'delen' te verzenden/uploaden. Icloud is uiteraard wel beschikbaar maar ik heb alles al in mijn dropbox staan. Maar goed ik wil niet teveel klagen. (Ja, dat heb ik wel gedaan, I know).
Ik vond ook dat hij zo langzaam scrollt. Maar ik gebruik nu Opera ipv Safari en nu scrollt ie als een tierelier.
Ik denk dat de iphone voor mij nog steeds de potentie heeft om een top telefoon te zijn als er wat aanpassingen in het ontwerp van iOS komen en als er een swype toetsenbord beschikbaar komt (wat scheelt dat een hoop zeg!!!)
[ Voor 89% gewijzigd door DeRooney op 15-05-2014 21:20 ]
stabiel??THE_BASE schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:31:
[...]
heb een weekje de 5c gehad mu al bijna 2 maanden de 5s en mijn z1 en note 3 waren bijde stabieler.
vloiiender is ios wel en het oogt mooi maar stabiel is het 64 bit systeem niet de 5c was dan wel weer stabiel.
-safari blijft soms hangen.
-soms blijven apps een seconde laggen
-heb gehad dat de camera bleef hangen op een kriteik moment(veldloop foto) en had geen foto's
-heel wat andere dimgen wel kleine dingen maar ja op het moment is android tochwel stabieler.
moet wel toegeven ik hou van het ios appdesign en de werking van de apps.
maar moet dan ook toegeven dat de animaties me teveel tijd kosten en ik tochwel de vrijheid van android mis zo kan ik als boven al vermeld geen data toggle zetten in het control center.
dus ik zou misschien na een tijdje terug android kunnen gaan maar ja dat ben ik gewoon beu geworden na bijna 4 jaar.
edit: ik haat dat kleine toetsenbord en scherm dus vergeef me de typfouten
[ Voor 3% gewijzigd door izzet3838 op 15-05-2014 22:18 ]
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Verwijderd
Is WP niks? Werkt ondertussen heel best, is volwassen, snel, redelijk aanpasbaar.izzet3838 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 22:17:
[...]
stabiel??
heb een weekje de 5c gehad mu al bijna 2 maanden de 5s en mijn z1 en note 3 waren bijde stabieler.
vloiiender is ios wel en het oogt mooi maar stabiel is het 64 bit systeem niet de 5c was dan wel weer stabiel.
-safari blijft soms hangen.
-soms blijven apps een seconde laggen
-heb gehad dat de camera bleef hangen op een kriteik moment(veldloop foto) en had geen foto's
-heel wat andere dimgen wel kleine dingen maar ja op het moment is android tochwel stabieler.
moet wel toegeven ik hou van het ios appdesign en de werking van de apps.
maar moet dan ook toegeven dat de animaties me teveel tijd kosten en ik tochwel de vrijheid van android mis zo kan ik als boven al vermeld geen data toggle zetten in het control center.
dus ik zou misschien na een tijdje terug android kunnen gaan maar ja dat ben ik gewoon beu geworden na bijna 4 jaar.
edit: ik haat dat kleine toetsenbord en scherm dus vergeef me de typfouten
spreekt me soms wel aan maar jammergenoeg zijn het aantal apps dat ontbreken nog steeds te groot.Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:49:
[...]
Is WP niks? Werkt ondertussen heel best, is volwassen, snel, redelijk aanpasbaar.
en die beperkingen van ios zijn er dan ook al weer.
sailgish spreekt me wel aan maar de android apps draaien momenteel nog niet goed genoeg vind ik.
en dan is er ook nog het feit dat sailfish weinig verschilt van android.
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
MDI kabel:
Verlengkabel:

Voor de de discussie over de powerbutton: [iPhone 5s] Problemen met de powerbutton.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.