BtM909 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:08:
[...]
Inmiddels terug en ze hebben het scherm losgehaald en opnieuw vastgezet. Het probleem lijkt weg en er is een notitie geplaatst voor het geval het probleem weer terugkomt (vervanging dan).
Ik had hier ook last van. Bij mij was/is het probleem dat de plastic rand om het glas een heel klein beetje ruimte heeft ten opzichte van de aluminium behuizing. Hier hoopt stof en vuil zich na een tijdje op en begint het scherm te klikken omdat het scherm dan iets tegen de behuizing wringt. Klinkt alsof de glasplaat bij licht indrukken plopt alsof het tegen een sticker plakt en los komt.
Met een zeer dun stukje plastic (van een gelamineerd a4tje) kan ik de rand voorzicht schoonmaken en komt al het vuil er uit. En dat is best veel als je de telefoon zoals ik in een stoffige broekzak draagt
Hierna nooit meer een klik gehoord. Klinkt als een vaag verhaal, maar ik stoorde me ontzettend aan het gevoel dat mijn scherm los zat. Ik heb het toestel al een keer omgeruild voor dit probleem bij Apple, maar bij het vervangende toestel gebeurde het klikken na een week of 4 wederom.
Nu maanden verder geen enkele last meer gehad. Klinkt als een vaag verhaal, maar misschien de moeite om te proberen als het scherm weer begint te klikken.
Foto ter verduidelijking
En de camera van mijn iPad heeft ook zijn ontmaagding gehad
[
Voor 8% gewijzigd door
BillSpaarbank op 26-03-2014 10:23
]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...