Jammer. Mijn homebutton doet sinds een paar weken vreemd. Net of ik heel hard drukken moet om contact te maken. Ik hoor alles dubbel klikken en de button schuift ook een beetje. Aangemeld voor reparatie. De 5S wordt mogen opgehaald.
Ik heb vanmiddag m'n iPhone voor express replacement aangemeld (sleep knop doet het niet altijd). Nu wist de beste Apple helpdesk mij niet te vertelllen wanneer UPS precies komt, behalve "binnen 3 werkdagen".
Weet iemand met een zelfde soort ervaring of UPS nog contact van te voren opneemt?
Weet iemand met een zelfde soort ervaring of UPS nog contact van te voren opneemt?
Wat raar, bij mij werd er gewoon gelijk een datum afgesproken en die dag stonden ze ook netjes aan de deur. Binnen 3 dagen had ik een nieuwe retour..
Mijn iPhone wordt ter plekke omgeruild.Chntl321 schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:48:
Wat raar, bij mij werd er gewoon gelijk een datum afgesproken en die dag stonden ze ook netjes aan de deur. Binnen 3 dagen had ik een nieuwe retour..
Vraagje aan de mensen die jaarlijks of 2-jaarlijks een nieuwe telefoon nemen: wat doen jullie met geheugenvreters als foto's?
Ik heb een dochtertje van 2 waarmee ik graag pronk en zodoende wil ik niet al haar foto's en video's iedere keer weer verwijderen, maar uiteindelijk is het weer enkele GB wat dit aan opslag opvreet.
Ik heb een dochtertje van 2 waarmee ik graag pronk en zodoende wil ik niet al haar foto's en video's iedere keer weer verwijderen, maar uiteindelijk is het weer enkele GB wat dit aan opslag opvreet.
Op een cloud opslaan en van je telefoon verwijderen is een mogelijkheid.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Ga ik naar op zoek.Barry|IA schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:46:
Op een cloud opslaan en van je telefoon verwijderen is een mogelijkheid.
Heb je goede tips buiten Dropbox?
Ik gebruik dit voor mijn iOS devices en die van mijn vrouw:bram1984 schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:49:
[...]
Ga ik naar op zoek.
https://itunes.apple.com/...transfer/id415850124?mt=8
http://www.iculture.nl/ap...hone-android-en-computer/
werkt prima naar m'n NAS. Thuis even op sync klikken en alle foto's / video's worden naar m'n NAS gekopieerd.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Als je een NAS van Synology kan je de app van Synology zelf gebruiken, DS Photo+.bram1984 schreef op maandag 08 september 2014 @ 18:49:
[...]
Ga ik naar op zoek.
Foto's worden geupload, je kan ze vervolgens verwijderen van je iPhone en vervolgens als je ze nodig hebt weer ophalen.
Hier idem; ook problemen met opladen. Via de chat contact gezocht met Apple, want had er al eens in zitten graven, maar niets gevonden. Kreeg ik de tip om toch met tandenstoker te porren.. porren.. en kwam me een mooie prop uit. Ik zo in de chat 'wow, het is een jongetje', enfin, aantal rofl's en lol's van de Apple-chatter later en na afronden probleem vraagt ie zo 'mag ik vragen hoe het jongetje gaat heten?', ik 'm maar ingekopt met 'Steve jr'. Overigens prima en snel geholpen, nog niet eerder (al ruim 10 jaar apple-klant) support nodig gehad, maar ging prima zo.Apie! schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:16:
De laatste week kreeg ik problemen met het opladen. De ene keer wel goed, de andere niet. Ik heb een tandenstoker gebruikt om te kijken of er misschien stof in de socket zat, en er kwam me toch een lading stof uit....
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik ben even benieuwd naar jullie mening. Heb een 5s van bijna een jaar oud. Batterij gaat tegenwoordig niet lang mee en wordt ook regelmatig erg warm. Ook slijt de achterkant nogal raar weg. Er zit echt een verhoging in de achterkant waarop ik m kan rondtollen als het ware. Lijkt wel alsof de batterij iets is opgezwollen en daar omheen de achterkant harder slijt. Valt dit denken jullie onder garantie als ik m inlever?

- Zojuist via de chat contact gehad met apple. Foto gestuurd en diegene vond het ook vreemd. Diagnostics gaven geen hardware fout aan maar het hoorde niet. Kon m op laten halen ter reparatie of omruilen. Wordt dus een trip naar de apple store. Ik kan alleen geen afspraak maken voor ergens over paar weken.

- Zojuist via de chat contact gehad met apple. Foto gestuurd en diegene vond het ook vreemd. Diagnostics gaven geen hardware fout aan maar het hoorde niet. Kon m op laten halen ter reparatie of omruilen. Wordt dus een trip naar de apple store. Ik kan alleen geen afspraak maken voor ergens over paar weken.

[ Voor 24% gewijzigd door SharpEdgeOne op 09-09-2014 16:45 ]
Opgezwollen batterij is iig wel een punt waarop garantie wordt verleend, maar wel afhankelijk van hoe dat is gekomen.
Lol, het is niet eens een jaar oud. Natuurlijk moet een apparaat van €700 (of duurder als je meer ruimte hebt) veel langer meegaan. Naar de Apple Store gaan (of bellen) en vragen om een refurbished (je zal geen nieuwe krijgen ivbm krassen).
[ Voor 11% gewijzigd door Pyrone89 op 09-09-2014 16:21 ]
Je kan er ook een stofzuiger rechtstreeks op zetten, werkt nog beterNiGeLaToR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:09:
[...]
Hier idem; ook problemen met opladen. Via de chat contact gezocht met Apple, want had er al eens in zitten graven, maar niets gevonden. Kreeg ik de tip om toch met tandenstoker te porren.. porren.. en kwam me een mooie prop uit. Ik zo in de chat 'wow, het is een jongetje', enfin, aantal rofl's en lol's van de Apple-chatter later en na afronden probleem vraagt ie zo 'mag ik vragen hoe het jongetje gaat heten?', ik 'm maar ingekopt met 'Steve jr'. Overigens prima en snel geholpen, nog niet eerder (al ruim 10 jaar apple-klant) support nodig gehad, maar ging prima zo.
Ga ik vanavond maar eens proberen dan. Ik had toevallig sinds 2 weken hetzelfde probleem. Dacht al eerst dat het wellicht de kabel was. En inderdaad vervolgens maar eens met een tandenstoker gefriemeld. Kwam een hele hoop uit. Toch moet ik nogsteeds aardig aandrukken om contact te krijgen.Pyrone89 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:21:
[...]
Je kan er ook een stofzuiger rechtstreeks op zetten, werkt nog beter
Gek genoeg de laatste keer dat ik problemen had met stof in mijn telefoon was met de vorige iPhone die ik had (toen de 3G) en met de headphone jack.
Nog meer mensen die na de update van Whatsapp (iOS8) versie bij elke keer terug in de app komen de melding krijg 'sta de microfoon toe' zonder ook maar de microfoon button aan te raken? ik ben er ondertussen na 6 uur helemaaaaaal klaar mee. En ik weiger gewoon om whatsapp toegang te geven want ik gebruik het ook gewoon niet.
[ Voor 9% gewijzigd door FNale op 09-09-2014 18:46 ]
Benieuwd wanneer, en hoeveel de 5S in prijs gaat dalen naar aanleiding van de release van de iPhone 6
[ Voor 4% gewijzigd door Chalk op 10-09-2014 08:56 ]
€ 100,00 in prijs gezakken, dus € 599,00 nu bij Apple.Saiyan Extreme schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:56:
Benieuwd wanneer, en hoeveel de 5S in prijs gaat dalen naar aanleiding van de release van de iPhone 6
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Tja, andere winkels uit de pricewatch zijn nog steeds goedkoper. Maar daar zie ik nog geen prijsdaling.Jumpman schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:35:
[...]
€ 100,00 in prijs gezakken, dus € 599,00 nu bij Apple.
[ Voor 3% gewijzigd door Chalk op 10-09-2014 09:59 ]
Ik ook. Vooral benieuwd naar mooie aanbiedingen icm een abbo. Mijn 4S mag wel vervangen worden, maar zit niet perse te wachten op de 6. 5S vind ik mooi zat! Dus laat die aanbiedingen maar komenSaiyan Extreme schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:56:
Er zijn genoeg leuke aanbiedingen geweest... Afgelopen februari bij de Phonehouse, een iPhone 5S voor 342 euro plus 1 jaar lang 10 euro per maand.
Ik wilde even de launch van de 6 afwachten om te kijken of ik geprikkeld zou worden een premium bedrag neer te leggen, maar de 6 prikkelt mij eigenlijk alleen maar tot het snel aanschaffen van een 5S
. Mooi toestel hoor, maar voor mij de extra hoge prijs niet waard momenteel.
De website van apple is hier erg onduidelijk over:
Het 2e jaar van de garantie. Wordt die geclaimed bij de producent, dus altijd Apple, of bij de verkoper, een online webshop?
De 5s is bij sommige webshops een stuk goedkoper, maar als de garantie dan t 2e jaar daar gehaald moet worden is dit toch een stuk lastiger dan even langsgaan bij een apple store.
Het 2e jaar van de garantie. Wordt die geclaimed bij de producent, dus altijd Apple, of bij de verkoper, een online webshop?
De 5s is bij sommige webshops een stuk goedkoper, maar als de garantie dan t 2e jaar daar gehaald moet worden is dit toch een stuk lastiger dan even langsgaan bij een apple store.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Garantie gaat altijd via de verkoper. Alleen geeft Apple het eerste jaar ook zelf garantie.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Aha, dat is jammer. Dan toch voor een paar tientjes meer wat meer zekerheid.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Dat niet maar wel een popup over het berichtensscherm telkens als ik Whatsapp open. Check de recenties maar eens in de App StoreChrisdeW schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:45:
Nog meer mensen die na de update van Whatsapp (iOS8) versie bij elke keer terug in de app komen de melding krijg 'sta de microfoon toe' zonder ook maar de microfoon button aan te raken? ik ben er ondertussen na 6 uur helemaaaaaal klaar mee. En ik weiger gewoon om whatsapp toegang te geven want ik gebruik het ook gewoon niet.
Mijn boefje is liev!
Wordt weer even wachten tot de aanbiedingen worden bijgewerkt.Saiyan Extreme schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:59:
[...]
Tja, andere winkels uit de pricewatch zijn nog steeds goedkoper. Maar daar zie ik nog geen prijsdaling.
Alle aanbiedingen zijn nu €699 - korting leverancier.
Ze moeten dat nog even bijwerken naar €599 - korting leverancier. Ik verwacht dat dit pas gebeurd als de iPhone 6 ruim beschikbaar is. Saturn had hem al een tijd voor €599 staan. Hoop dat die daar nu €499 wordt, dan haal ik hem meteen. Dat is mijn inziens namelijk de prijs die het toestel nu waard is.
Verwijderd
Hier ookSaiyan Extreme schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:56:
Een heel andere vraag misschien niet het juiste topic maar al mijn contacten zijn ineens verdwenen vanmiddag..??!
Ik heb iCloud uit staan nu zet ik het net aan word me gezegd mobiele data staat uit voor instellingen nu zet ik het net aan zal ie het wel overschrijven ofzo zo af en toe heeft Apple de meest absurde bugs het is wel een telefoon!
Kan ik ze niet terugsyncen via whatsapp de whatsapp contacten dan ofzo en al me andere contacten t is weer zowat Apple heeft et weer voor elkaar one more thing..zucht

brilliante spelling weer, ik moest 4x lezen voordat ik begreep wat er aan de hand was. Je contacten zijn dus weg. Welke contacten? Die uit whatsapp of van je Apple iCloud? heb je geen iTunes backup liggen? Eventueel kun je ook met Apple bellen, daar zitten ze voor.
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Verwijderd
Mijn contacten welke zich naar mijn idee op m'n simkaart danwel telefoon bevonden waten weg.
Echter kon ik ze terugzetten dmv iCloud.
Ze waren ineens verdwenen
Echter kon ik ze terugzetten dmv iCloud.
Ze waren ineens verdwenen

Misschien een vraag die al vaker voorbij is gekomen :-)
Maar is er iemand bekend met het probleem dat de iPhone 5S onder het laden een eigen leven lijd?
Het touch screen althans, springt alle kanten op, haal ik de charger er af is er niks aan de hand.
Doet de iPhone zowel met mijn nieuw gekochte adapter + 5S kabel en 5S adapter + 5S kabel en ook met mijn 5S adapter + andere originele 5S kabel.
Voor de rest werkt het toestel als een zonnetje, en het is ook niet het grootse probleem, maar lijkt mij toch dat dit niet hoort :-)
Maar is er iemand bekend met het probleem dat de iPhone 5S onder het laden een eigen leven lijd?
Het touch screen althans, springt alle kanten op, haal ik de charger er af is er niks aan de hand.
Doet de iPhone zowel met mijn nieuw gekochte adapter + 5S kabel en 5S adapter + 5S kabel en ook met mijn 5S adapter + andere originele 5S kabel.
Voor de rest werkt het toestel als een zonnetje, en het is ook niet het grootse probleem, maar lijkt mij toch dat dit niet hoort :-)
Wat bedoel je hiermee? Kan je dit niet filmen en uploaden?JordyPSC schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:08:
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Nee, nog nooit van gehoord en zelf geen last van. Welke iOS versie draai je?JordyPSC schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:08:
Dat ligt aan je lader of oplaadpunt. Heb je gekeken of het lightning plugje vies is of iets dergelijks? Gebruik je niet een te sterke oplader (van de iPad of iets dergelijks), heb je al een andere stopcontact geprobeerd?JordyPSC schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:08:
Misschien een vraag die al vaker voorbij is gekomen :-)
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Zowel mijn Lumia 800 als iPhone 5S doen dit met el cheapo Chinese laders. Originele laders geven dit probleem niet.Narc schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:53:
[...]
Nee, nog nooit van gehoord en zelf geen last van. Welke iOS versie draai je?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ben er over aan het denken om de 5S (32gb) te gaan kopen (ipv de 6) bij Dixons ivm de drie jaar garantie.
Heeft iemand daar ervaring mee, stelt dat eigenlijk wel wat voor bij Dixons? Ik vrees eigenlijk dat het zo'n reclame praatje is bij verkoop. Eerste jaar zou ik altijd direct naar Apple Store gaan, erg goede service is mijn ervaring.
Heeft iemand daar ervaring mee, stelt dat eigenlijk wel wat voor bij Dixons? Ik vrees eigenlijk dat het zo'n reclame praatje is bij verkoop. Eerste jaar zou ik altijd direct naar Apple Store gaan, erg goede service is mijn ervaring.
Is idd een reclamepraatje. Je zit eeuwig te wachten, en ze proberen continue de schuld bij de klant te leggen (na 1 jaar zijn de kosten immers voor Dixons zelf).dcl! schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:31:
Ben er over aan het denken om de 5S (32gb) te gaan kopen (ipv de 6) bij Dixons ivm de drie jaar garantie.
Alleen als het prijsverschil dermate groot is (minstens €100) zou ik dit risico nemen.
Er zijn overigens wel leveranciers waar hij significant goedkoper is, zie Pricewatch.dcl! schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:22:
Bedankt, dat dacht ik al. Dan haal ik 'm gewoon bij Apple zelf, want zelfde prijs.
Ik verwacht dat dit na 26 september nog goedkoper wordt, dus ik raad je aan heel even te wachten
Ik ga zeker nog even wachten, ik heb nog een paar maanden de tijd om twijfelen namelijk 
Het voordeel is dat Apple de 32gb in voorraad blijft houden en niet alleen instapmodellen 8gb heeft dit jaar.
Het voordeel is dat Apple de 32gb in voorraad blijft houden en niet alleen instapmodellen 8gb heeft dit jaar.
iewat late reactie, ga het proberen te filmen zodra ik daar de mogelijkheid toe heb :-)BtM909 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:10:
[...]
Wat bedoel je hiermee? Kan je dit niet filmen en uploaden?
iOS 7.1.2Narc schreef op donderdag 11 september 2014 @ 10:53:
[...]
Nee, nog nooit van gehoord en zelf geen last van. Welke iOS versie draai je?
Gebeurt zowel met mijn originele lader/kabel die bij de 5S zat, en met mijn nieuw gekochte originele apple lader en met een originele andere kabel, zowel thuis als op werk, dus aan het stopcontact zal het niet liggen denk ik.Nitai schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:29:
[...]
Dat ligt aan je lader of oplaadpunt. Heb je gekeken of het lightning plugje vies is of iets dergelijks? Gebruik je niet een te sterke oplader (van de iPad of iets dergelijks), heb je al een andere stopcontact geprobeerd?
Ik gebruik dus geen Chinese namaak troep om op te laden :-)
Sinds kort af en toe een melding dat "het accessoire niet wordt ondersteund". Dat verwacht ik bij mijn "chinese namaak troep autolader", die lijkt nu écht niet meer te werken. Echter de laatste tijd krijg ik die melding zels met een officiële Apple lightning kabel rechtstreeks op de USB poort van mijn autoradio. Beetje raar....
[ Voor 9% gewijzigd door Tackleberry op 12-09-2014 20:36 ]
Omdat ik de iOS 8 GM wil installeren op mijn i5S wilde ik even een back-up maken van mijn WhatsApp chats via iCloud, dit is in het verleden al 2 keer eerder goed gelukt alleen zit ik nu met een probleem: als ik in WhatsApp naar Instellingen -> Chatinstellingen -> Reservekopie ga staat de automatische back-up al op Dagelijks, dat had ik zelf ingesteld, maar hij zegt dat hij al bezig is met het maken van een reservekopie, alleen zit er geen voortgang in. Hij is nu bezig met ''Uploaden: 0 bytes van 150,8MB (0%)'' maar komt gewoon niet verder dan dat.
Zat al een beetje op internet te zoeken maar ik kwam dingen tegen als de telefoon uitzetten (zowel normaal als force reboot); werkt niet. De iCloud reservekopie van WhatsApp aan en uitzetten en de iCloud reservekopie van de gehele telefoon verwijderen; werkt niet. WhatsApp een paar keer opnieuw starten werkt ook niet. En er is gewoon een stabiele, constante WiFi connectie.
Ik kom er nu echt niet meer uit, maar wil wel echt graag m'n chats behouden... Heeft iemand dit probleem al een keer ervaren en misschien al opgelost?
Zat al een beetje op internet te zoeken maar ik kwam dingen tegen als de telefoon uitzetten (zowel normaal als force reboot); werkt niet. De iCloud reservekopie van WhatsApp aan en uitzetten en de iCloud reservekopie van de gehele telefoon verwijderen; werkt niet. WhatsApp een paar keer opnieuw starten werkt ook niet. En er is gewoon een stabiele, constante WiFi connectie.
Ik kom er nu echt niet meer uit, maar wil wel echt graag m'n chats behouden... Heeft iemand dit probleem al een keer ervaren en misschien al opgelost?
Uitprinten of overtypen?KRAI.7 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 10:19:
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Heeft iemand problemen met de iCloud reservekopie? Dat heeft altijd al goed gegaan, maar sinds ik wat heb lopen experimenteren met iOS8 beta's kan de reservekopie niet meer worden voltooid. het is nu bijna 8 weken geleden dat dit nog goed gegaan is. Meerdere keren heb ik een restore gedaan, fabrieksinstellingen teruggezet ed. Ik heb al wat gegoogled maar nog geen oplossing kunnen vinden...
Ik wil ze eigenlijk wel echt beschikbaar hebben in WhatsApp, en het zou in principe gewoon moeten werken en dat heeft het ook gedaan...
Ik heb een klein probleem, als ik mijn iphone unlock, dan komen alle apps er aan zweven met die animatie. Er zit dan op 1 van de homescreens een zwarte waas die ook weer verdwijnt met de animatie. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Het was bij mijn iphone 5 ook, en nu heb ik een 5s en het zit er ook weer op.
Verwijderd
Net de iPhone 5S 64GB besteld bij Hi, ik heb er zin in! Ik heb nu twee jaar op Android gedraaid en dat heeft zijn charme, maar ik ben blij dat ik terug ga naar iOS waar ik voor heel veel apps betaald heb en deze heb gemist.

Hebben mensen al ervaringen met iOs 8 die ze willen delen? Ik moet teveel geheugen vrij maken om de update te installeren dus heb dit nog niet gedaan. Heb je die 5,5 GB die je vrij moet maken ook echt helemaal nodig voor het OS of heb je erna gewoon 5 GB vrij nog?
Als je hem aan de pc hangt, hoef je niet zoveel geheugen vrij te hebbenKluutmaran schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:12:
Hebben mensen al ervaringen met iOs 8 die ze willen delen? Ik moet teveel geheugen vrij maken om de update te installeren dus heb dit nog niet gedaan. Heb je die 5,5 GB die je vrij moet maken ook echt helemaal nodig voor het OS of heb je erna gewoon 5 GB vrij nog?
Updaten duurt best wel lang, zitten wat kleine bugs in ios8, maar verder merk ik niet zoveel verschil. Zitten wat handige functies nu extra erin.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Die camera roll is voor mij de rede geweest om terug te gaan naar iOS7.
Foto;s in de nieuwe situatie worden samengevoerd met de stream in 1 map, nadeel:
* staan niet op datum/tijd gesorteerd
* foto's dubbel erin (lokaal - in de stream)
* slecht te managen in een gedeeld @me.com account (om het bij te kunnen houden moet je iedere zelf geschoten foto markeren met een hartje - geen doen).
Totdat dat niet opgelost is ga ik niet over
Foto;s in de nieuwe situatie worden samengevoerd met de stream in 1 map, nadeel:
* slecht te managen in een gedeeld @me.com account (om het bij te kunnen houden moet je iedere zelf geschoten foto markeren met een hartje - geen doen).
Misschien een domme vraag, maar kom er niet echt aan uit:
Kun je foto's opslaan in Icloud en deze van je telefoon verwijderen zodat ze alleen in icloud blijven staan?
Wil namelijk ruimte in mijn telefoongeheugen vrijmaken, maar heb op icloud ruimte zat (20gb).
Edit: heb de optie icloud beta eens aangezet, dit scheelt meer dan 2gb aan foto opslag! Dit lijkt een goede manier om wat ruimte te besparen!
Kun je foto's opslaan in Icloud en deze van je telefoon verwijderen zodat ze alleen in icloud blijven staan?
Wil namelijk ruimte in mijn telefoongeheugen vrijmaken, maar heb op icloud ruimte zat (20gb).
Edit: heb de optie icloud beta eens aangezet, dit scheelt meer dan 2gb aan foto opslag! Dit lijkt een goede manier om wat ruimte te besparen!
[ Voor 21% gewijzigd door Martinusz op 27-09-2014 11:14 ]
Iemand recent zijn toestel opgestuurd naar apple? Wat voor softwareversie kreeg je terug? Moet die van mij binnenkort gaan opsturen en ben benieuwd of ik hem terug krijg met iOS 7.
Niet recent, maar de laatste keer dat mijn 5 geruild is geweest was in december '13. Toen kwam er ook een terug met ios6, bijna drie maanden na het uitbrengen van ios7 dus.
Ik verwacht niet dat binnen een paar weken alle voorraad met ios8 uitgeleverd word.
Ik verwacht niet dat binnen een paar weken alle voorraad met ios8 uitgeleverd word.
Heb hem inmiddels binnen en staat 7.1.2 op.Domino schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:06:
Niet recent, maar de laatste keer dat mijn 5 geruild is geweest was in december '13. Toen kwam er ook een terug met ios6, bijna drie maanden na het uitbrengen van ios7 dus.
Nice, heb je in ieder geval nog de keuze om te updaten (of te jailbreaken).Untouchablezz20 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 16:43:
[...]
Heb hem inmiddels binnen en staat 7.1.2 op.
Ik heb sinds een tijdje (kan me niet exact herinneren hoelang) dat mijn video's niet meer lekker bufferen. Een video buffert ongeveer tot 5-10% en dan kapt ie. Als ik de slider verder zet om te bufferen gaat dit gewoon, maar weer voor een klein stukje. Het ligt niet aan mijn internet (Ik haal hier 48mbit op 4G, maar op wifi is hetzelfde probleem aanwezig), zover ik kan bedenken. Ik draai op iOS 7.0.6 (Jailbreak).
Het gaat vooral om video's die afgespeeld worden in de ingebouwde player. Video's afgespeeld op YouTube / Facebook e.d. bufferen wel normaal.
Iemand een idee? Ik weet niet zo goed op welke termen te Googlen; krijg alleen maar irrelevante hits zo ver!
Het gaat vooral om video's die afgespeeld worden in de ingebouwde player. Video's afgespeeld op YouTube / Facebook e.d. bufferen wel normaal.
Iemand een idee? Ik weet niet zo goed op welke termen te Googlen; krijg alleen maar irrelevante hits zo ver!
Ja, klopt dat is zeker fijn. Vandaag is UPS het pakketje weer komen ophalen met de 'oude' iPhone. Heb alleen geen bewijs ontvangen? Is dat gebruikelijk? Heb hem tevens gewezen op het boekje dat erbij zit, waar in staat dat de bezorger moet tekenen. De pakketbezorger zei dat dit niet nodig is. Hebben jullie dezelfde ervaring?Narc schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:28:
[...]
Nice, heb je in ieder geval nog de keuze om te updaten (of te jailbreaken).
Ik heb een tweedehands 5s gekocht maar deze werkt niet met mijn Tele2 simkaart. Bij het activeren krijg ik de melding dat de simkaart niet onder het activeringsbeleid valt. Vodafone en KPN kaartje getest en die pakt hij wel. Iemand enig idee hoe dit kan. Lees op internet verhalen over een EMEA lock.
Ik heb een vraagje: ik heb een iPhone 5S met iOS 8.02. Als ik muziek luister en ik wil even het volume wat harder of zachter zetten, dan gaat het scherm ook gelijk aan. Totaal onnodig, zeker als het ding in mijn zak zit. Is er een manier om te voorkomen dat het scherm aan gaat bij gebruik van de volumeknoppen?
Toen mijn Iphone opgehaald werd, kreeg ik een deel van de sticker die op het pakket ging. Daarop stond de traceercode e.d. zodat ik zelf het pakket ook kon volgen..Untouchablezz20 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:53:
[...]
Ja, klopt dat is zeker fijn. Vandaag is UPS het pakketje weer komen ophalen met de 'oude' iPhone. Heb alleen geen bewijs ontvangen? Is dat gebruikelijk? Heb hem tevens gewezen op het boekje dat erbij zit, waar in staat dat de bezorger moet tekenen. De pakketbezorger zei dat dit niet nodig is. Hebben jullie dezelfde ervaring?
Maar zie je niets in je reparatiestatus staan dan als je onlogt met je apple id? Daar zie je ook meestal de traceercode terug van het pakket dat retour is naar Apple.
Nee, heb ik niet gekregen, maar zie gelukkig wel dat die inmiddels is binnengekomen. Nu wachten tot de reservering van mijn CC af is.Chntl321 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:16:
[...]
Toen mijn Iphone opgehaald werd, kreeg ik een deel van de sticker die op het pakket ging. Daarop stond de traceercode e.d. zodat ik zelf het pakket ook kon volgen..
Maar zie je niets in je reparatiestatus staan dan als je onlogt met je apple id? Daar zie je ook meestal de traceercode terug van het pakket dat retour is naar Apple.
Dit en andere kleine veranderingen die ik in iOS 8 niet lekker vind uitpakken, waaronder: Wanneer de autocorrectie een correctie voorstelt wordt die niet meer toegepast als je op "Stuur/Zend" drukt. Ik kan ff niet op andere kleine irritaties komen, wat ook meteen aangeeft hoe klein en weinig wereldschokkend ze zijn, maar toch zou ik het fijn vinden als hier een "fix" voor is.ptol schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:34:
Ik heb een vraagje: ik heb een iPhone 5S met iOS 8.02. Als ik muziek luister en ik wil even het volume wat harder of zachter zetten, dan gaat het scherm ook gelijk aan. Totaal onnodig, zeker als het ding in mijn zak zit. Is er een manier om te voorkomen dat het scherm aan gaat bij gebruik van de volumeknoppen?
Is de accu bij jullie ook zo snel leeg - 5s 16gb
2x op een dag opladen
9 maanden in bezit
2x op een dag opladen
9 maanden in bezit
Als je de release notes van IOS 8.1 had gelezen dan had je gezien dat de camera roll weer terug is. Edit: excuses, toen je die post maakte was dat nog niet bekend.king_dude schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:05:
Die camera roll is voor mij de rede geweest om terug te gaan naar iOS7.
Helaas heeft 8.1 mijn probleem met de lightning naar dock connector niet opgelost, het is net of het analoge geluidssignaal overstuurd uitgezonden wordt. Het is ook veel luider dan dat het was met IOS7, net of de equalizer aanstaat met alle schuifjes op maximaal. Wonderbaarlijk...
[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 23-10-2014 11:55 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Nee hier geen last van sinds ik facebook messenger verwijderd heb.justjermaine schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:24:
Is de accu bij jullie ook zo snel leeg - 5s 16gb
2x op een dag opladen
9 maanden in bezit
Je kunt zien bij verbruik welke app(s) veel verbruiken.
Heb met BT (Pebble) en WiFi etc constant aan in de avond nog 60% over
Bing
Ik heb ook laatst de Facebook en Messenger app erafgegooid en wat een wereld van verschil qua accuduur! Gewoon FB via Safari gebruiken, werkt hetzelfde.
Spammen is niet toegestaan.
[ Voor 102% gewijzigd door Hoedje op 23-10-2014 15:32 ]
5s, ios 7.1
Heeft iemand ook de ervaring dat de appstore volkomen kierewiet is?
Klikken op Update App zorgt ervoor dat de app in kwestie opent, en updaten dus niet mogelijk is.
Sterker nog, reeds geupdatet apps laten ook 'update' zien terwijl dat dus al is gebeurd.
Wordaround is nu dat je op naam van de app moet zoeken en op deze wijze moet updaten.
Heb via google kunnen lezen dat meerdere mensen hier last van hebben, of ze nou een jailbreak hebben of niet, zelfs ook iOS8 gebruikers ervaren dit.
Meer mensen hier die er mee worstelen???
Klikken op Update App zorgt ervoor dat de app in kwestie opent, en updaten dus niet mogelijk is.
Sterker nog, reeds geupdatet apps laten ook 'update' zien terwijl dat dus al is gebeurd.
Wordaround is nu dat je op naam van de app moet zoeken en op deze wijze moet updaten.
Heb via google kunnen lezen dat meerdere mensen hier last van hebben, of ze nou een jailbreak hebben of niet, zelfs ook iOS8 gebruikers ervaren dit.
[ Voor 4% gewijzigd door knakker2 op 27-10-2014 15:46 ]
Ja heb ik op me ipad mini ook! Die zat nog op de 7.1, gisteren maar naar 8.1 gebracht.knakker2 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:45:
5s, ios 7.1
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Is het daarmee opgelost?Xtr3me4me schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:40:
[...]
Ja heb ik op me ipad mini ook! Die zat nog op de 7.1, gisteren maar naar 8.1 gebracht.
Na wat rondgezocht te hebben blijft dat ook iOS8 gebruikers dit ervaren,.. weliswaar niet veel maar toch
Zit hier op 7.1.1 en geen problemen met updaten van Apps.
Je kan proberen een semiRestore te doen, dan hoef je niet perse te updaten naar iOS 8... Zie voor info http://www.iphonehacks.com/2014/03/semirestore7-ios-7.html
Je kan proberen een semiRestore te doen, dan hoef je niet perse te updaten naar iOS 8... Zie voor info http://www.iphonehacks.com/2014/03/semirestore7-ios-7.html
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Nu heb ik het niet meer!knakker2 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:15:
[...]
Is het daarmee opgelost?
Na wat rondgezocht te hebben blijft dat ook iOS8 gebruikers dit ervaren,.. weliswaar niet veel maar toch
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Weet iemand tot hoe lang na aanschaf ik gebruik kan maken van de express replacement service van apple? Ik heb geen applecare. Ik weet dat ik dit voor 29 euro kan aanvragen binnen 1 jaar na aanschaf, maar wellicht kan dit ook nog in het 2e jaar na aanschaf?
Geweldige reactie! We kunnen het topic sluiten en iedereen direct doorverwijzen naar Apple, hoezee! Bedankt, ik ga bellen.
Je kunt AppleCare+ ook binnen 30 dagen na aankoop van je iPhone kopen bij een Apple Store (je iPhone wordt dan eerst aan een inspectie onderworpen en je moet het aankoopbewijs overleggen).Cache schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:55:
Weet iemand tot hoe lang na aanschaf ik gebruik kan maken van de express replacement service van apple? Ik heb geen applecare. Ik weet dat ik dit voor 29 euro kan aanvragen binnen 1 jaar na aanschaf, maar wellicht kan dit ook nog in het 2e jaar na aanschaf?
Of je kunt het binnen 60 dagen na aankoop van je iPhone alsnog kopen door te bellen met (31) 0800 0201581 (je moet dan een diagnostische test uitvoeren en een aankoopbewijs kunnen overleggen). De aankoopdatum van je iPhone is de datum waarop we je iPhone verzenden en het aankoopbedrag in rekening brengen.
Bing
De reactie is toch verder correct? Er zijn gebruikers waarbij de express replacement in het tweede jaar werd toegekend. Zoals bij mijzelf bijvoorbeeld. Maar er zijn ook gevallen waarbij dit geweigerd werd en waarbij de gebruiker terug moest naar de verkopende partij. Bellen met Apple verloopt meestal prima.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Het is informatie die je heel simpel m.b.v. Google had kunnen vinden...Cache schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:04:
Geweldige reactie! We kunnen het topic sluiten en iedereen direct doorverwijzen naar Apple, hoezee! Bedankt, ik ga bellen.
http://lmgtfy.com/?q=apple+care+nl+termijn
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd een probleem met video's afspelen in safari. op de een of andere manier doet het geluid het niet bij de video. Als ik safari afsluit en opniew opstart doet hij het wel weer maar het is gewoon vervelend om dit elke keer te moeten doen. Weten jullie hier een oplossing voor?
Ios 8 + jailbreak nu. Ook Nergens meer last van
Heerlijk, ik heb eindelijk mijn eerste iPhone en dat valt voorlopig behoorlijk in de smaak! Vooral de snelheid, de eenvoud, delen met het gezien, ... zijn echt een openbaring na WP7.5 & enkele mid-range Androids. De 16gb versie gekocht aan € 509 zonder abbo. Voorlopig slechts 2 nadelen ondervonden:
- ik heb last van de family sharing bug, om 'gedeelde apps' te installen moet ik steeds in & uit loggen bij de appstore, daarna lukt dat (even)
- de losse power button, zou by design zijn maar ik geloof dat niet. Bij het roteren van de telefoon klappert deze (samen met de lens maar dat hoort zo) Jammer, want dit is eigenlijk een crazy fenomeen voor zo'n dure telefoon.
Hopelijk blijft ie snel!
- ik heb last van de family sharing bug, om 'gedeelde apps' te installen moet ik steeds in & uit loggen bij de appstore, daarna lukt dat (even)
- de losse power button, zou by design zijn maar ik geloof dat niet. Bij het roteren van de telefoon klappert deze (samen met de lens maar dat hoort zo) Jammer, want dit is eigenlijk een crazy fenomeen voor zo'n dure telefoon.
Hopelijk blijft ie snel!
Weet er iemand of het mogelijk is om de led flitser als notificatie-led te gebruiken? Ik kom van Android waar deze eens in de zo veel seconden flitst als er een melding is. Ik heb dit aangezet in de instellingen alleen de led flitsers flitst maar eenmalig.
Is maar eenmalig. Niet mogelijk dus.Y0ur1 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:24:
Weet er iemand of het mogelijk is om de led flitser als notificatie-led te gebruiken? Ik kom van Android waar deze eens in de zo veel seconden flitst als er een melding is. Ik heb dit aangezet in de instellingen alleen de led flitsers flitst maar eenmalig.
Of je moet gaan jailbreaken.
Hey Tweakers,
Ik heb via V&A een Iphone 5S overgenomen, er stond niets bij van defecten.
Heb vandaag de Iphone 5S mogen ontvangen en nu blijkt dat de Touch ID niet werkt.
Ik kan geen vingerafdruk toevoegen, die optie blijft grijs (ik kan er niet op klikken/selecteren)
Als ik het gebruik van touch ID aan wil zetten voor iphone-ontgrendeling dan komt het scherm van Touch ID met de uitleg er heel even op, maar wordt direct gevolgd door het scherm "Mislukt, de touch ID-configuratie kan niet worden voltooid. Ga terug en probeer het opnieuw".
Ik heb eerst geprobeerd Touch ID in te stellen toen ik het toestel binnenkreeg op ios 8.0.2 en toen dat niet werkte heb ik geupgrade naar ios 8.1 zonder enig succes.
Zou iemand weten wat ik nog kan proberen? ik heb al gezocht op google maar kwam eigenlijk zo goed als niks tegen dat het probleem zou oplossen.
Heb vandaag de Iphone 5S mogen ontvangen en nu blijkt dat de Touch ID niet werkt.
Ik kan geen vingerafdruk toevoegen, die optie blijft grijs (ik kan er niet op klikken/selecteren)
Als ik het gebruik van touch ID aan wil zetten voor iphone-ontgrendeling dan komt het scherm van Touch ID met de uitleg er heel even op, maar wordt direct gevolgd door het scherm "Mislukt, de touch ID-configuratie kan niet worden voltooid. Ga terug en probeer het opnieuw".
Ik heb eerst geprobeerd Touch ID in te stellen toen ik het toestel binnenkreeg op ios 8.0.2 en toen dat niet werkte heb ik geupgrade naar ios 8.1 zonder enig succes.
Zou iemand weten wat ik nog kan proberen? ik heb al gezocht op google maar kwam eigenlijk zo goed als niks tegen dat het probleem zou oplossen.
Klinkt als een 5S met een defect of een 5S waarvan de front is vervangen. TouchID sensor is hardwarematig gelinked aan de CPU van de iPhone, nieuwe front = nieuwe sensor die niet babbelt met de CPU......maar goed, ik zou even een PB wagen aan de V&A verkoper, die zou je vast meer moeten kunnen vertellen.thenlownager schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:32:
Hey Tweakers,
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ik heb aan de verkoper gevraagd of er ooit iets vervangen is, dat is in dit geval niet gebeurd.SpoekGTi schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:56:
[...]
Klinkt als een 5S met een defect of een 5S waarvan de front is vervangen. TouchID sensor is hardwarematig gelinked aan de CPU van de iPhone, nieuwe front = nieuwe sensor die niet babbelt met de CPU......maar goed, ik zou even een PB wagen aan de V&A verkoper, die zou je vast meer moeten kunnen vertellen.
Er rest mij nog een optie bij apple zelf langs gaan.
Nu is het mij niet echt duidelijk waar ik zomaar kan langsgaan.
Is het ook mogelijk om in een Apple Reseller binnen te stappen met het probleem?
Ik was dan aan deze winkel (http://easy-m.be/nl/winkel/leuven-vaartkom) aan het denken aangezien die in de buurt ligt.
De site Easy-M staat wel als erkend serviceprovider vermeld op de site van apple.
Alsook staat er bij: Productverkoop & productservices.
Verwijderd
(als dit het verkeerde subforum is please verplaatsen, thx)
Heren,
Ik heb een heel apart probleem bij de synchronisatie van mijn muziek tussen mijn 5s en Itunes. Ik heb alle ID3-tags aangepast en daarbij alle album-art verwijderd omdat ik liever geen afbeeldingen bij mijn muziek heb. Ik gebruik alleen nummer, artiest en naam album. Echter, na een paar dagen kwam ik erachter dat Itunes of mijn Iphone op de een of andere manier toch afbeeldingen van artiesten heeft gedownload (alleen bij muziek -> artist). Met MP3-tag of via Itunes zijn deze nergens zichtbaar. Het gaat dus niet om album-art maar alleen om de afbeeldingen van artiesten. Heeft iemand een idee hoe ik deze kan verwijderen? Ik heb voor mijn gevoel echt alles geprobeerd. Rechtermuisknop -> gedownloade illustraties wissen - werkt bijvoorbeeld ook niet. Los van het feit dat ik dit heel irritant vind, is het ook vreemd dat itunes zomaar data over mijn muziek verzameld. Iemand een idee? Thx alvast!!
Heren,
Ik heb een heel apart probleem bij de synchronisatie van mijn muziek tussen mijn 5s en Itunes. Ik heb alle ID3-tags aangepast en daarbij alle album-art verwijderd omdat ik liever geen afbeeldingen bij mijn muziek heb. Ik gebruik alleen nummer, artiest en naam album. Echter, na een paar dagen kwam ik erachter dat Itunes of mijn Iphone op de een of andere manier toch afbeeldingen van artiesten heeft gedownload (alleen bij muziek -> artist). Met MP3-tag of via Itunes zijn deze nergens zichtbaar. Het gaat dus niet om album-art maar alleen om de afbeeldingen van artiesten. Heeft iemand een idee hoe ik deze kan verwijderen? Ik heb voor mijn gevoel echt alles geprobeerd. Rechtermuisknop -> gedownloade illustraties wissen - werkt bijvoorbeeld ook niet. Los van het feit dat ik dit heel irritant vind, is het ook vreemd dat itunes zomaar data over mijn muziek verzameld. Iemand een idee? Thx alvast!!
Vraagje,
Vandaag viel het me op dat ik tijdens het maken van foto's twee zwarte vlekken zie. Bij het inzoomen verdwijnen ze. Ik heb nog garantie tot februari bij Apple. Iemand een idee waar deze vlekken vandaan komen en of dit binnen de garantie valt? (iPhone 5s)
Vandaag viel het me op dat ik tijdens het maken van foto's twee zwarte vlekken zie. Bij het inzoomen verdwijnen ze. Ik heb nog garantie tot februari bij Apple. Iemand een idee waar deze vlekken vandaan komen en of dit binnen de garantie valt? (iPhone 5s)

✌
Goedemorgen,
Krijg sinds een tijdje de melding dat mijn iPhone 5s 16GB vol zit. Sinds de geboorte van mijn zoon gaat het erg hard met foto's en filmpjes maken. Even snel de iPhone pakken doe je sneller dan de DSLR uit de kast pakken.
Nu krijg ik dat die vol zit. Kan de update's bv niet meer doen voordat ik eerst ruimte heb vrij gemaakt. Als ik dan bij Algemeen-Gebruik ga kijken zie ik dat vooral mijn Foto's heel veel ruimte in nemen.
Is er een optie om al of een groot deel van die foto's te verplaatsen, iCloud misschien (geen ervaring mee) of iets anders?
Hoor het zeer graag. Want buiten dat ik nu geen update kan doen kan ik ook geen foto's en filmpjes meer maken met de iPhone.
Krijg sinds een tijdje de melding dat mijn iPhone 5s 16GB vol zit. Sinds de geboorte van mijn zoon gaat het erg hard met foto's en filmpjes maken. Even snel de iPhone pakken doe je sneller dan de DSLR uit de kast pakken.
Nu krijg ik dat die vol zit. Kan de update's bv niet meer doen voordat ik eerst ruimte heb vrij gemaakt. Als ik dan bij Algemeen-Gebruik ga kijken zie ik dat vooral mijn Foto's heel veel ruimte in nemen.
Is er een optie om al of een groot deel van die foto's te verplaatsen, iCloud misschien (geen ervaring mee) of iets anders?
Hoor het zeer graag. Want buiten dat ik nu geen update kan doen kan ik ook geen foto's en filmpjes meer maken met de iPhone.
Ja.Frid0 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:47:
Goedemorgen,
Uiteraard.
http://lmgtfy.com/?q=back+up+photos+ios+8
Als je hem aan de pc hangt kun je altijd updaten, hoef je niet meer dan 1gb vrij te hebbenFrid0 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:47:
Goedemorgen,
Stof achter/onder het lensglas. Heb ik ook gehad, bij de Apple Store in Amsterdam kreeg ik direct een nieuwe iPhone mee.MJHH93 schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:33:
Vraagje,
[afbeelding]
Heb maar paar 100 mb vrij nog, nog geen eens volgens mij. Volgens zo 150mb als ik het goed hebmartinusz schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:16:
[...]
Als je hem aan de pc hangt kun je altijd updaten, hoef je niet meer dan 1gb vrij te hebben
Maar de update wordt dan op je pc gedownload en vanaf daar geinstalleerd, heb het zelf ook paar keer zo gedaan. Overigens ook de Beta iCloud fotobibliotheek aangezet, dit scheelt ook heel veel!!Frid0 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:22:
[...]
Heb maar paar 100 mb vrij nog, nog geen eens volgens mij. Volgens zo 150mb als ik het goed heb
De wat aangezet, Beta iCloud fotobibliotheek?martinusz schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:33:
[...]
Maar de update wordt dan op je pc gedownload en vanaf daar geinstalleerd, heb het zelf ook paar keer zo gedaan. Overigens ook de Beta iCloud fotobibliotheek aangezet, dit scheelt ook heel veel!!
Wat doet dat?
Let op:
Voor de de discussie over de powerbutton: [iPhone 5s] Problemen met de powerbutton.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Voor de de discussie over de powerbutton: [iPhone 5s] Problemen met de powerbutton.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.